Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.791 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
@CLB: Flight mode is niet landscape ;) Flight Mode, is zoals de naam al zegt, voor in het vliegtuig. Dan gaan alle in en uitkomende zendingen uit, je kan het toestel dan alleen gebruiken voor mp3's en foto's maken (en alle andere dingen, behalve bellen, sms'en enz.)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 21:11:
sorry, dit is de laatste keer dat ik het vraag
ik kan maar een beperkt aantal foto's opslaan die ook werkelijk in mijn telefoon weergegeven kunnen worden, degene die niet weergegeven kunnen worden maar wel gemaakt zijn, worden weergegeven als een plaatje die 'gebroken' is doormidden, met een mannetje met een rood shirt erop.
heel vreemd SPY,ik kan je niet helpen,ik herken het probleem niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:03
@TotallySPY:
Mijn foon kan gewoon onbeperkt foto's opslaan! Ik heb er nu iets van 90 instaan, en kan gewoon nieuwe erbij plaatsen en erdoor browsen. Heb je miss een branded telefoon? Kan zijn dat ze daar een beperking in gebouwd hebben. Unbranded heeft hij dat in ieder geval niet! En anders probeer eens een firmware flash? Hoogstwaarschijnlijk is het dan weg.

@rooie60:
Er wordt wel gezegd dat je een "hij" bent :D
CLB in "Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel..."

Enne, een plaatje van 220x176 of 176x176 (alleen het middenstuk) werkt dus niet goed? Als ik nl. een foto die ik gemaakt heb als achtergrond gebruik mis ik ook de randen. Maar dat komt toch omdat de verhouding van de foto niet overeenkomt met die van het scherm? Een foto is 4:3, en het scherm is toch 1:1 voor het middenstuk en 4:5 voor het hele scherm. Dan is het toch normaal dat je dan een balkje overhoudt aangezien de verhoudingen niet gelijk zijn?

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje, kan je ook sms animaties van k700i downloaden? ik bedoel nu die items zoals ( angry, crying, love enzo) die bewegende mannetjes, en zo ja waar dan?

thanks alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ja F-Tim klopt,een gemaakte foto vult alleen het midden dat weet ik,is bij alle foons zo,kan gewoon niet uitstaan dat bij het juiste pixelformaat het plaatje te smal is op de foon :(
ik zag die 'hij'ook staan maar ach........ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
elgringo schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:48:
[...]

Ook niet; 00000 zou de standaard moeten zijn welke ik al geprobeerd heb:
0000
00000
12345
1234
pin-code

gaat trouwens om de code die in het instellingmenu zit, onder blokeeringen en dal tel. blokeringen
Doe gewoon 3 keer de verkeerde en dan via de pukcode een nieuwe erin zetten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
@rooie60:
ik heb hier ff geprobeerd, als ik een 220x176 plaatje als achtergrond gebruik, krijg ik ook 2 balken links en rechts. 176x176 geeft bij mij een schermvullende achtergrond! Het enige bij 176x176 is dat de menu balk, en de status balk niet meegekleurd zijn, en ik neem aan dat je dat wel wilt?
Waarom maak je er dan niet gewoon een thema van met de Theme Creator? Maak je de foto eerst 220x176, en "knip" je boven de statusbalk eraf, en onder de menubalk. Dan krijg je hem op je foon wél schermvullend. Tis een beetje meer werk, maar t werkt uiteindelijk wel.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 11:20:
ik heb een vraagje, kan je ook sms animaties van k700i downloaden? ik bedoel nu die items zoals ( angry, crying, love enzo) die bewegende mannetjes, en zo ja waar dan?

thanks alvast :)
Als ik het goed heb gedaan hierzo:
MMS-templates

rechtermuisknop en 'opslaan als'

[ Voor 29% gewijzigd door CLB op 06-03-2005 14:28 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

rooie60 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 11:26:
Ja F-Tim klopt,een gemaakte foto vult alleen het midden dat weet ik,is bij alle foons zo,kan gewoon niet uitstaan dat bij het juiste pixelformaat het plaatje te smal is op de foon :(
ik zag die 'hij'ook staan maar ach........ :)
nee hoor. Bv bij een Samsung E800. Dan maak je daar een foto mee en dan kun je deze instellen als achtergrond. De telefoon vraagt dan of hij beeldvullend moet zijn of niet en als je daar op klikt heb je geen last meer van zwarte balken.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
F-Tim schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:25:
@rooie60:
ik heb hier ff geprobeerd, als ik een 220x176 plaatje als achtergrond gebruik, krijg ik ook 2 balken links en rechts. 176x176 geeft bij mij een schermvullende achtergrond! Het enige bij 176x176 is dat de menu balk, en de status balk niet meegekleurd zijn, en ik neem aan dat je dat wel wilt?
Waarom maak je er dan niet gewoon een thema van met de Theme Creator? Maak je de foto eerst 220x176, en "knip" je boven de statusbalk eraf, en onder de menubalk. Dan krijg je hem op je foon wél schermvullend. Tis een beetje meer werk, maar t werkt uiteindelijk wel.
lezen jullie wel?ik heb al gezegd ik hoef geen boven en onder balk,ik maak geen thema's zelf en heb er ook geen zin in,ik gebruik gewoon 176x176 iets anders zit er niet op,alleen een rechthoekig plaatje die ik daar in verander word er niet mooier op,waarom is dat bij de andere foons so makkelijk en bij deze niet,maar ik hou er over op nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sindskort ook de trotse eigenaar van een Sony Ericsson K700i en hij bevalt me prima. Ik had alleen nog een vraagje. Ik had al een tijdje deze telefoon op het oog en ik kan me vaag ergens herinneren dat ik ergens iets gelezen had over een HID profiel voor Winamp voor deze telefoon. Dus, een bestand dat je geloof ik op de telefoon moest zetten waardoor je Winamp kan besturen met je telefoon. Als ik namelijk het MediaPlayer profiel gebruik wat al op de telefoon staat, dan werkt dat niet met Winamp. Dat zal waarschijnlijk alleen met Windows Media Player werken, die ik dus niet gebruik. Weet iemand hier meer van toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kzal ff kijken thnx

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Ik lees wel degelijk ;) Ik zeg alleen dat dat de enige resterende oplossing is.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb inderdaad een branded telefoon; T-Mobile. Heeft iemand die ook t-mobile heeft dit probleem ook? ik vind het nogal nep namelijk!! zeker als je hiervoor de sonyericsson T630 hebt gehad, die bij wijze van spreken maar 3 foto's op je mob kon opslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je kan zien welke firmware je heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:36
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 19:39:
weet iemand hoe je kan zien welke firmware je heb?
lees eens het begin van de topic.... eerste pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja gevonden in het service menu.....:)
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
DjWannaB2002 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 11:29:
[...]

Doe gewoon 3 keer de verkeerde en dan via de pukcode een nieuwe erin zetten.
das met de pin; niet met tel blokkering

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
djmantri schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:14:
[...]

ja kijk dat heb ik dus ook maar waar verkopen ze die dingen...
bovendien zit er bij mij zo'n vodafone ding op en zit die ook op zo'n frontje, of zegt vodafone er dan iets van.
Ik had het al eerder gezegd maar in Zwolle, op het gasthuisplein nummer 28 vlakbij de bios staat een gekke gsmwinkel en die verkopen K700i-frontje (helaas met orangelogo) voor 35 euro. Zou je daar kunnen proberen. :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:03
elgringo schreef op zondag 06 maart 2005 @ 22:15:
[...]

das met de pin; niet met tel blokkering
Dus de telefoonbeveiligingscode is wel geactiveerd, niet met 0000 en je kwam het denk ik tegen na het plaatsen van een nieuwe Sim? Dan heb je ooit de telefoonbeveiligingscode op "automatisch" gezet. Als je er dan een andere sim in steekt, moet je een code van 4 tot 8 cijfers invoeren. [sarcasme-modus]of komt de telefoon van een vrachtwagen gevallen?[/sarcasme-modus]

In elk geval, er is weinig anders tegen te doen dan (uit de handleiding):
Het is van belang dat u de nieuwe code onthoudt. Als u deze vergeet, dient u de telefoon in te leveren bij uw plaatselijke SonyEricsson-dealer.

[ Voor 4% gewijzigd door jurjen_g op 07-03-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

vanpeltje schreef op maandag 07 maart 2005 @ 14:52:
[...]

Ik had het al eerder gezegd maar in Zwolle, op het gasthuisplein nummer 28 vlakbij de bios staat een gekke gsmwinkel en die verkopen K700i-frontje (helaas met orangelogo) voor 35 euro. Zou je daar kunnen proberen. :)
Erhan Telecom is dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
F-Tim schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:25:
@rooie60:
Eigenlijk is het heel simpel. Het scherm is opgedeeld in 3 plaatjes. de middelste 176x176 en dan heb je nog twee balken boven waarvan ik de maten niet uit mijn hoofd weet, maar kijk hier maar eens even naar dan wordt het meteen helemaal duidelijk.

Als je er nu niet meer uit komt dan weet ik het ook niet meer.

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/b.tijsterman/SE%20K700%20theme.jpg

En om te downloaden:
http://home.casema.nl/b.tijsterman/SE%20K700%20theme.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 07-03-2005 18:56 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
lieve djwanna ik HOEF nergens uit te komen, waar ik van baal is nu toch zo onderhand wel duidelijk????heb het al wel tig x gezegd,ik ken de maten,maar ze zijn te smal eenmaal in de foon basta thats it,ik zei al eerder case closed.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:48

Rio

Ik heb al een boek

Telefoon verkopen, andere aanschaffen of ermee leren leven lijkt me.

Wat is ook al weer die site waar ze losse onderdelen verkopen? Het leek op Cnn.com volgens mij. Heb mijn schermpje van mijn foon kapot (en mijn pols gebroken) na een val. Weet iemand of dat (dat scherm dus) eenvoudig te vervangen is?

edit: site gevonden: www.cnn.cn
Voor de how-to hou ik me aanbevolen.

[ Voor 20% gewijzigd door Rio op 08-03-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
rooie60, het is echt jouw eigen schuld dat plaatjes dan gestrechted worden hoor. Meestal zijn foto's in 4:3 formaat en de afmetingen voor een achtergrondplaatje voor de K700i zijn in 1:1 formaat. Kortom: er valt wat van het originele plaatje af als je deze geschikt wilt maken als wallpaper voor de K700i. Als dit je niet lukt zou ik maar even een spoedcursus Photoshop overwegen :+ . Als je daarmee overweg kan is wallpapers voor de K700i resizen kinderspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Aan iedereen die problemen heeft met de joystick, dat deze niet meer goed functioneert, de oplossing is heel simpel!

Men neme een K700i, met toetsenblokkering ;)
En een tandenstoker :P

Steek de tandenstoker in de telefoon tussen de joystick en de behuizing, draai nu zachtjes om de joystick heen. Liefst meerdere malen, en blaas tussentijds de tandenstoker schoon ;) Als u van mening bent dat u genoeg rondjes gedraaid heeft, haal dan de tandenstoker eruit, beweeg de joystick enkele malen zo rond, en voila men is klaar!

Testen is heel eenvoudig door dan int menu te gaan, en alle richtingen willekeurig op bewegen, bij mij bood dit heel goed de oplossing!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
MarcoC schreef op maandag 07 maart 2005 @ 23:09:
rooie60, het is echt jouw eigen schuld dat plaatjes dan gestrechted worden hoor. Meestal zijn foto's in 4:3 formaat en de afmetingen voor een achtergrondplaatje voor de K700i zijn in 1:1 formaat. Kortom: er valt wat van het originele plaatje af als je deze geschikt wilt maken als wallpaper voor de K700i. Als dit je niet lukt zou ik maar even een spoedcursus Photoshop overwegen :+ . Als je daarmee overweg kan is wallpapers voor de K700i resizen kinderspel.
ja bijdehandje ik weet dat het mijn eigen schuld is dat ik ze strech 8)7 ow boow hoow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

F-Tim schreef op maandag 07 maart 2005 @ 23:27:
Aan iedereen die problemen heeft met de joystick, dat deze niet meer goed functioneert, de oplossing is heel simpel!

Men neme een K700i, met toetsenblokkering ;)
En een tandenstoker :P

Steek de tandenstoker in de telefoon tussen de joystick en de behuizing, draai nu zachtjes om de joystick heen. Liefst meerdere malen, en blaas tussentijds de tandenstoker schoon ;) Als u van mening bent dat u genoeg rondjes gedraaid heeft, haal dan de tandenstoker eruit, beweeg de joystick enkele malen zo rond, en voila men is klaar!

Testen is heel eenvoudig door dan int menu te gaan, en alle richtingen willekeurig op bewegen, bij mij bood dit heel goed de oplossing!
ook een oplossing is, je mond een beetje tuiten, en dan blasen en zuigen op je joystickje :9~

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Met andere woorden je joystick pijpen? :D Daar pas ik wel voor ;)

[ Voor 25% gewijzigd door F-Tim op 08-03-2005 11:17 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

F-Tim schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:16:
Met andere woorden je joystick pijpen? :D Daar pas ik wel voor ;)
Whahaha! Anyway ik kan het document in de startpost om je mobiel te pairen in open (404) iemand dat document nog op zijn pc?

offtopic:
@rooie60 iets vriendelijker reageren mag wel

[ Voor 11% gewijzigd door Herby op 08-03-2005 15:20 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Waar kan ik van die torx schroevedraaiers halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Rio schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 15:40:
Waar kan ik van die torx schroevedraaiers halen?
De bouwmarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Heb me een half jaar geleden laten vertellen dat de SE k700i (of was het de 500?) nog behoorlijk last had van crashes/uitvallers. Is dit nog steeds het geval? (ben niet van plan om weer in zo'n S55 debacle terecht te komen)

[ Voor 3% gewijzigd door jules op 09-03-2005 03:38 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Hoe kan ik op een nette manier (dus zonder messen en scharen) het afdekklepje van de connector verwijderen? Ik erger me hier een beetje aan. Als het erg lelijk is wil ik 'm ook weer terug kunnen plaatsen....

Bedankt, Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
@ Ch!pY-J:
Met de eerste software versie had de K700 idd nog wel eens last van crashes, zelf is dat bij mij 3x voorgekomen. Na een firmware upgrade ist nooit meer voorgekomen, en dan heb ik nu zelfs nog maar R2L001, dus er is nog 1 versie hoger dan die van mij. Conclusie: Je kunt em rustig kopen, de kinderproblemen zijn er inmiddels al uit :P

@Jeroen-W:
Gewoon hard eraan trekken? Ik weet niet of hij dan nog terug kan, maar soms heb ik het idee dat dat toch al niet al te stevig vast zit, en anders de behuizing ff losmaken ;) Staat ergens een linkje met een beschrijving hoe je dat moet doen.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er ook een JAVA programma waarmee je de telefoon temperaturen kan uitlezen?
Aangezien FMA dit wel kan uitlezen zou er toch ook wel een java applicatie moeten zijn die hetzelfde kan.

Dan nog iets..

Wie heeft WAP (M-Info) werkend op zijn K700 icm een HI 20 abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:31
Een lichte TVP, daar ik nu ook zo'n ding heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 08:50:
Hallo,

Hoe kan ik op een nette manier (dus zonder messen en scharen) het afdekklepje van de connector verwijderen? Ik erger me hier een beetje aan. Als het erg lelijk is wil ik 'm ook weer terug kunnen plaatsen....

Bedankt, Jeroen
Niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 08:50:
Hallo,

Bedankt, Jeroen
Het lijkt geklemd tussen het frontje en het batt oplaadgat :p haal het frontje er dus eens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:33:
[...]

Als ik het goed heb gedaan hierzo:
MMS-templates

rechtermuisknop en 'opslaan als'
hai clb
ik heb het geprobeerd om op te slaan maar het lukt niet, het is ook een zip file

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 21:37

icecreamfarmer

en het is

ik heb nu een bleutooth ding gekocht.

en daar de software van geinstalleerd alleen nu herkent de sony software en windows mijn telefoon niet. wat tegen te doen

het is trouwens een cellink

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

icecreamfarmer schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:48:

en daar de software van geinstalleerd alleen nu herkent de sony software en windows mijn telefoon niet. wat tegen te doen

Wat is je OS? En het zijn trouwens bluetooth dongles B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

icecreamfarmer schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 15:48:

openingspost lezen, staat een hele handige link in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Rio schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:04:
[...]

openingspost lezen, staat een hele handige link in.
jammer dat die link dood is.

verder ik snap het aansluiten etc wel

maar het lijkt dat het driver programmatje de connectie "wegvangt" voor windows waardoor windows het hele aparaat niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-09 16:15

McFreak

McFraGG de gekste !!

bij de 1st post van dit topic bij de overige links staat een fout

Andere accessoires: Sitecom BlueTooth USB adapter

die link is niet goed

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Ik heb vandaag trouwens een BT dongle voor €20 in baarn gekocht! Class 1 van Promedion (bluetonium BCM2035 bluetooth 2,4 GHz single chip reciever (verzenden doet ie ook) :9 Werkt als een tiet!

[ Voor 28% gewijzigd door Herby op 10-03-2005 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

HerbyNL schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 19:14:
Ik heb vandaag trouwens een BT dongle voor €20 in baarn gekocht! Class 1 van Promedion (bluetonium BCM2035 bluetoot 2,4 GHz single chip reciever (verzenden doet ie ook) :9 Werkt als een tiet!
er moet lekker een h achter je bluetoot 2,4 GHz single chip reciever. En dattie ook verzend is wel zo handigjes idd :9

offtopic:
Ik heb sinds vandaag echt de mooiste game voor de K700i op m'n mobiel: Aero Mission 3D, die haalt echt alles uit je mobiel wattie kan. Versss

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 09-03-2005 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scyates
  • Laatst online: 12-06 11:38
Hi, ik heb het volgende probleem en hoop dat een van jullie kan helpen.

Ik heb een tijdje met een andere simkaart gebeld, waarbij ik niets aan de instellingen veranderd heb. Als in nu weer mijn normale simkaart erin steek, loopt de phone na ongeveer 2 minuten onherroepelijk vast. Ongeacht wat ik doe, dus ook als ik bijvoorbeeld geen PIN opgeef. Hij start dus wel op en functioneert, maar totdat er 2 minuten voorbij zijn => loopt vast...

Als ik een andere simkaart in de phone doe loopt hij niet vast. Als ik de simkaart die problemen geeft in mijn k700 in een ander toestel doe, dan werkt ook hier weer alles prima...
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Is de SIM kaart waar hij mee vastloopt de orginele sim die met de telefoon kwam? Zoja zo ik gewoon terug gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

icecreamfarmer schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 17:28:
[...]

jammer dat die link dood is.

verder ik snap het aansluiten etc wel

maar het lijkt dat het driver programmatje de connectie "wegvangt" voor windows waardoor windows het hele aparaat niet ziet
Doet het hier anders prima. Die link de begint met http://home.planet.... en je kunt vinden met ctrl+f en 'walkthrough'. Kom op, je kunt het!

[ Voor 4% gewijzigd door Rio op 10-03-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scyates
  • Laatst online: 12-06 11:38
HerbyNL schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:08:
Is de SIM kaart waar hij mee vastloopt de orginele sim die met de telefoon kwam? Zoja zo ik gewoon terug gaan.
Nee, het is niet de originele. Maar intussen heb ik hem wel al een half jaar zonder problemen gebruikt met deze "andere" sim. Tot nu toe tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

scyates schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 14:00:
[...]

Nee, het is niet de originele. Maar intussen heb ik hem wel al een half jaar zonder problemen gebruikt met deze "andere" sim. Tot nu toe tenminste...
't zou uberhaubt niet mogen uitmaken volgens mij. Je koopt een telefoon en je neemt een abo af. Of je nu die twee icm elkaar gebruikt of niet maakt niet uit, die phone hoort het ook met andere sim kaarten te doen als je hem tenminste gekocht heb zonder sim-lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Rio schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:24:
[...]

Doet het hier anders prima. Die link de begint met http://home.planet.... en je kunt vinden met ctrl+f en 'walkthrough'. Kom op, je kunt het!
jammer alleen dat ik geen "my bleutooth places" map heb en er dus niks aan die link heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Laatst online: 23:16

Sabbi

je denkt aan mij.

icecreamfarmer schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:33:
jammer alleen dat ik geen "my bleutooth places" map heb en er dus niks aan die link heb.
Juist, drivers die je bij je dongle kreeg geinstalleerd? Overigens had je nog niet gezegd welk os je had, bij winxp sp2 wordt het allemaal wat lastiger.
Als je er geen drivers bij hebt zou ik de widcomm 4 drivers installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Sabbi schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 19:31:
[...]

Juist, drivers die je bij je dongle kreeg geinstalleerd? Overigens had je nog niet gezegd welk os je had, bij winxp sp2 wordt het allemaal wat lastiger.
Als je er geen drivers bij hebt zou ik de widcomm 4 drivers installeren.
win xp sp2

en zitten drivers bij maar die vangen de connectie op voor win xp hem heeft denk ik want met die drivers ziet alleen het driver programma de verbinding.

en uninstallen werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Laatst online: 23:16

Sabbi

je denkt aan mij.

icecreamfarmer schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 20:36:
en zitten drivers bij maar die vangen de connectie op voor win xp hem heeft denk ik want met die drivers ziet alleen het driver programma de verbinding.

en uninstallen werkt ook niet
Ik heb weinig idee wat je hier precies schrijft, maar je wilt juist dat je de eigen drivers gebruikt en niet de winxp drivers. probeer eens in de device manager de driver voor de dongle te updaten en dan via 'have disk' enzo de lokatie van je drivercd aan te geven. Als windows gaat zeuren dat je unsigned drivers gaat installen zit je goed. Heb je ook echt de setup van je drivers gedraait of alleen de dongle erin gestoken en de losse drivers geinstalleerd?

Wederom, probeer anders de 'widcomm 4' drivers te installen, dan krijg je zekers alle goede iconen en dergelijke.

[ Voor 11% gewijzigd door Sabbi op 10-03-2005 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Heb er nog niet veel over kunnen vinden, bekend is dat de k700i wel een mail client heeft, maar heb er nog wel wat vragen over;
[list]• Hoeveel accounts kan het toestel aan? (Siemens S55 bijv 5)
• Hoe gaat het toestel om met attachments? (bij de S55 kan het toestel alleen bij txt-only berichten de bijlagen opslaan.)
• Kan je de gemaakte foto's er ook mee versturen?
• Kan je ook berichten met html teksteigenschappen maken (vette tekst, onderstreept, cursief, etc) en lezen?

• eventuele andere positieve negatieve ervaringen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
  • Laatst online: 12-12-2020
Beste Mede K700i gebruikers, mijn ervaringen sinds oktober 2004:

2 Oktober 2004: Telefoon gekocht.
4 November: Telefoon menu's naar mijn mening traag geworden (Software versie van 27-7)
5 Decmeber: Telfoon gerest 2x wegens trage menu's en weigeren van opstarten weleens.
3 Februari: Telefoon wilt niet opladen meer, BT doet moeilijk met verbinden, telefoon traag en Joystick weigerd...weg gebracht naar dealer.
17 Februari: Telfoon terug met nieuwste software erop (033versie) + nieuwe oplader.
(batterij en oplader hebben 6mnd garantie)

Heb net FloAt's Mobile Agent 2.0.19stabel gedraaid..en mijn antwoord hierop is: WOW!!!

Dit is tegek..

Ben er blij mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
Tipje: Voor de mensen die hun K700i gebruiken voor het klok kijken ipv een horloge:

Download een Atomic Clock Sync en zet je pc tijd goed. Doe dan via Fma een clock sync..

Heb je altijd de goede tijd op je tel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met een nokia 5100, en vooral: is de "photo light" even handig als de "flashlight" van de 5100? is het ledje ook even helder (of helderder)?

Het lampje in de 5100 vind ik namelijk uitermate handig, en ik zou niet meer zonder equivalent lampje kunnen...

is er verder nog iemand die zijn standby tijd wil openbaren? (is namelijk ook belangrijk voor mij)
Sommigen zeggen 4 dagen, anderen 1 dag, en nog anderen zeggen dan weer 2 weken... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon nu een maand of vier en heb er alleen maar klachten over. De volgende problemen ondervind ik met mijn telefoon: - hij is traag, hij ruist bij gesprekken, wekker gaat niet af, wekker gaat neit meer uit als hij wel afgaat(moet ik de batterij eruit halen), joystick weigert regelmatig, hij laadt niet op.... Dit waren de belangrijkste problemen. Komen deze bekend voor? Ik hem hem trouwens al eens weggebracht voor de garantie, maar problemen kwamen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:56:
Heeft er iemand ervaring met een nokia 5100, en vooral: is de "photo light" even handig als de "flashlight" van de 5100? is het ledje ook even helder (of helderder)?

Het lampje in de 5100 vind ik namelijk uitermate handig, en ik zou niet meer zonder equivalent lampje kunnen...

is er verder nog iemand die zijn standby tijd wil openbaren? (is namelijk ook belangrijk voor mij)
Sommigen zeggen 4 dagen, anderen 1 dag, en nog anderen zeggen dan weer 2 weken... 8)7
Hmm ik weet niet wat je nou precies wil met je 5100, maar ik weet wel dat het lampje op de K700i uitermate sterk is. Je kan deze gewoon gebruiken om bv snachts even het slot van je deur te vinden of te kijken waar de trapleuning is ofzo. Standby tijd is bij mij gewoon relaxed lang. (dag of 3 / 4) Wel laad ik 'm elke avond op ongeacht m'n batterijstatus. Ik heb 'm wel eens een paar keer helemaal leeg laten lopen en dit was dan pas na een dag of 3 /4 dus gewoon goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:08
CLB schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 13:55:
[...]

Hmm ik weet niet wat je nou precies wil met je 5100, maar ik weet wel dat het lampje op de K700i uitermate sterk is. Je kan deze gewoon gebruiken om bv snachts even het slot van je deur te vinden of te kijken waar de trapleuning is ofzo. Standby tijd is bij mij gewoon relaxed lang. (dag of 3 / 4) Wel laad ik 'm elke avond op ongeacht m'n batterijstatus. Ik heb 'm wel eens een paar keer helemaal leeg laten lopen en dit was dan pas na een dag of 3 /4 dus gewoon goed!!
Ik kan mn hele kamer verlichten met dat ledje :P :9 :P

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kev0867 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:04:
Tipje: Voor de mensen die hun K700i gebruiken voor het klok kijken ipv een horloge:

Download een Atomic Clock Sync en zet je pc tijd goed. Doe dan via Fma een clock sync..

Heb je altijd de goede tijd op je tel!
Yup dat is inderdaad zwaar relaxed. Voor de Maccers onder ons: dit kan ook met PhoneAgent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal , ik had even een vraagje met betrekking tot de kabels om je software up te daten , Ik woon in R'dam en hier is dus geen punt om het te laten doen en een maatje van me bij belcompany heeft wel deze kabel van sony ( DCU-11 ) maar in de startpost word hij niet genoemd dus vandaar dat mijn vraag is , kan ik via deze kabel ook mijn software update uitvoeren ??

Hoop op een spoedig antwoord !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:58:
Hallo allemaal , ik had even een vraagje met betrekking tot de kabels om je software up te daten , Ik woon in R'dam en hier is dus geen punt om het te laten doen en een maatje van me bij belcompany heeft wel deze kabel van sony ( DCU-11 ) maar in de startpost word hij niet genoemd dus vandaar dat mijn vraag is , kan ik via deze kabel ook mijn software update uitvoeren ??

Hoop op een spoedig antwoord !!
Nee kan niet! Kan alleen via syncstation bv. dss-25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met een klein probleempje. Ipv de 100 sms'jes die je zou kunnen opslaan, zegt mijn k700 bij 24 sms'jes al dat mijn smsgeheugen 95% vol is.

Ik moet zeggen dat ik de laatste paar delen van de topic niet meer gevolgd heb. Maar na search op google en got ben ik er nog steeds niet achter wat er fout is.

Het vreemde is, dat toen ik hem net had (november 2004) hij gewoon 100 sms'jes kon bewaren, dit is 2 maanden geleden opeens naar 25 gesprongen. Met 37mb geheugen vrij zou je zeggen dat ie er wel wat meer kan bewaren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee kan niet! Kan alleen via syncstation bv. dss-25[/quote]

Hum oke maar ik wil niet vervelend zijn maar op de sonyericsson site staat bij accesoires voor de k700i echt alleen maar deze kabel , heeft ook gewoon een usb aansluiting en is er om alles over te zetten :?

Dit is trouwens die kabel : http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10029

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

MewBie schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:56:
[...]

Ik kan mn hele kamer verlichten met dat ledje :P :9 :P
hangt natuurlijk van de grootte van je kamer af :p

maar het is iig erg handig ja :p
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:15:
Ik heb deze telefoon nu een maand of vier en heb er alleen maar klachten over. De volgende problemen ondervind ik met mijn telefoon: - hij is traag, hij ruist bij gesprekken, wekker gaat niet af, wekker gaat neit meer uit als hij wel afgaat(moet ik de batterij eruit halen), joystick weigert regelmatig, hij laadt niet op.... Dit waren de belangrijkste problemen. Komen deze bekend voor? Ik hem hem trouwens al eens weggebracht voor de garantie, maar problemen kwamen terug.
heb je al een nieuwe firmware op je foon?? zo nee, welke heb je??

[ Voor 56% gewijzigd door Martinspire op 11-03-2005 21:04 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:42:
Hum oke maar ik wil niet vervelend zijn maar op de sonyericsson site staat bij accesoires voor de k700i echt alleen maar deze kabel , heeft ook gewoon een usb aansluiting en is er om alles over te zetten :?

Dit is trouwens die kabel : http://www.sonyericsson.c...one=pp&lm=pp4_1&pid=10029
Helaas. SE doet hier heel flauw mee. Je hebt namelijk de DCU-11 kabel én de DSS-25 nodig. Daar kwam ik ook pas achter nadat ik al een K700i incl. DCU-11 gekocht had. Gelukkig heeft mijn K700i nu nog de nieuwste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/downtime/ schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 21:49:
[...]

Helaas. SE doet hier heel flauw mee. Je hebt namelijk de DCU-11 kabel én de DSS-25 nodig. Daar kwam ik ook pas achter nadat ik al een K700i incl. DCU-11 gekocht had. Gelukkig heeft mijn K700i nu nog de nieuwste firmware.
Nou dan moet ik misschien toch maar een keertje naar Den Haag toe , daar zit namelijk voor mij de dichstbijzijnde sony servicepoint. Vind het een beetje sneu van sony dat het niet alleen kan met die kabel , maar ja .
Bedankt voor de snelle responsen btw !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev0867
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 11:15:
Zie mijn post hierboven..laatse software versie helpt + er kan ook stof tussen je joystick zitten..(of iets anders)..ff schoonmaken met een wattestaafje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:32:
[...]

Nee kan niet! Kan alleen via syncstation bv. dss-25
of met de oudere dss-20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag

als iemand mij belt die in m'n telefoonboek staat krijg ik dat standaard deuntje van s.e te horen maar als iemand mij belt die niet in m'n tel.boek staat krijg ik m'n eigen geselecteerde beltoon te horen
iemand oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/downtime/ schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 21:49:
[...]

Ik heb gisteren een DSS-25 gekocht en die heeft in de bodem opgerold een normaal USB-kabeltje dus geen DCU-11.
Aangesloten, driver geïnstalleerd en binnen 20 minuten stond de nieuwste firmware (R2AE033) op de telefoon. _/-\o_

Ik heb het eerst geprobeerd met de aanwijzingen uit de startpost via FireFox 1.01 maar dat ging niet. Ook niet na de installatie van de Java-plugin maar met IE 6 was het een fluitje van een cent.

Daarvoor had ik met 3 flashpoints van SE gesproken (RAF en Teleworld in A'dam en 1 in Waddinxveen) die alledrie bij hoog en bij laag beweerden dat je de firmware niet zelf kon updaten. Broodnijd kan het niet zijn want het updaten is gratis (mits binnen de garantietermijn) maar ze weten kennelijk niet echt veel daar.

Sjiek dingetje overigens, die DSS-25. Ziet er cool uit en om de telefoon op te laden hoef ik 'm niet eens uit het hoesje te halen en synchroniseren gaat bloedsnel. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 19:30:
Ik heb gisteren een DSS-25 gekocht en die heeft in de bodem opgerold een normaal USB-kabeltje dus geen DCU-11.
Aangesloten, driver geïnstalleerd en binnen 20 minuten stond de nieuwste firmware (R2AE033) op de telefoon. _/-\o_
Dus je hebt geen DCU-11 maar de standaard kabel die bij de DSS-25 meegeleverd wordt gebruikt?
Daarvoor had ik met 3 flashpoints van SE gesproken (RAF en Teleworld in A'dam en 1 in Waddinxveen) die alledrie bij hoog en bij laag beweerden dat je de firmware niet zelf kon updaten. Broodnijd kan het niet zijn want het updaten is gratis (mits binnen de garantietermijn) maar ze weten kennelijk niet echt veel daar.
Ik neem dat die servicepoints het niet belangeloos doen, ze zullen waarschijnlijk per geval een bedrag krijgen van SE. Maar het kan natuurlijk ook onkunde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:00:
[...]

Dus je hebt geen DCU-11 maar de standaard kabel die bij de DSS-25 meegeleverd wordt gebruikt?
Ja. En die kabel wordt niet alleen meegeleverd maar zit er ook aan vast. Een DCU-11 kun je op geen enkele manier met de DSS-25 verbinden. En waarom 2 kabels als je telefoon maar 1 ingang heeft?
Ik neem dat die servicepoints het niet belangeloos doen, ze zullen waarschijnlijk per geval een bedrag krijgen van SE. Maar het kan natuurlijk ook onkunde zijn.
Ze zullen er inderdaad wel wat voor krijgen van Sony maar Sony verdient ook gruwelijk veel aan die DSS-25 (€ 69,-) voor wat feitelijk niet meer is dan een kabel met een standaard. Dus hoe meer mensen zo'n ding kopen, hoe meer ze verdienen. Ik zou juist reclame maken met 'U kunt het ook zelf". ;)
Op Internet had ik 'm trouwens al voor € 53 gezien maar ik had zo genoeg van die twee seconden dat de ander niks hoort als je gebeld wordt, dat ik 'm direct wilde hebben. Dat probleem is helemaal opgelost met deze firmware.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:32:
[...]

Ja. En die kabel wordt niet alleen meegeleverd maar zit er ook aan vast. Een DCU-11 kun je op geen enkele manier met de DSS-55 verbinden. En waarom 2 kabels als je telefoon maar 1 ingang heeft?
Je zou je telefoon dan in die cradle moeten zetten (Dss-20 of Dss-25 GEEN Dss-55) en dan weer die DCU-11 kabel moeten gebruiken om die cradle met je computer te verbinden dacht ik.

offtopic:
EDIT: Iemand omgeving Wateringen/ Den Haag waarbij ik m'n firmware mag updaten?

[ Voor 10% gewijzigd door CLB op 13-03-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:23:
[...]

Je zou je telefoon dan in die cradle moeten zetten (Dss-20 of Dss-25 GEEN Dss-55) en dan weer die DCU-11 kabel moeten gebruiken om die cradle met je computer te verbinden dacht ik.
Typfoutje mijnerzijds: ik heb geen DSS-55 maar een DSS-25 (inmiddels verbeterd in de vorige post). En aan die DSS-25 zit een gewone USB-kabel vast. Dus ik zet mijn telefoon in de cradle en verbind de cradle via de USB-kabel van die cradle met mijn computer.
Daar komt verder geen DCU-11 kabel meer aan te pas. En zoals al gezegd, die DCU-11 kabel kun je niet aansluiten op de DSS-25. Misschien op de DSS-20 maar daar heb ik geen ervaring mee.
offtopic:
EDIT: Iemand omgeving Wateringen/ Den Haag waarbij ik m'n firmware mag updaten?
Ik woon in de kop van Noordholland dus dat lijkt mij qua afstand een probleem maar is er geen servicepoint bij jou in de buurt?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 17:11:
[...]

Ik woon in de kop van Noordholland dus dat lijkt mij qua afstand een probleem maar is er geen servicepoint bij jou in de buurt?
Ik dacht van niet maar toch wel:

Phoneshop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
070-4271686

Iemand ervaring met hun service / snelheid en of ze er wel de laatste firmwareversie opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Ja ik heb ervaring met hun, hangt er vooral van af welke medewerker je daar te spreken krijgt sommige zijn gewoon erg onwetend.

Eerste keer dat ik daar kwam half jaar geleden ofzo kreeg ik te horen van een vrouwelijke medewerker dat er alleen een engelse versie beschikbaar was en ik wou de nederlandse dus weer naar huis gegaan thuis nog eens paar forums gechecked en kwam ik erachter dat de nederlandse versie wel degelijk beschikbaar was dus ik daarheen bellen om uitleg te vragen en toen kreeg ik een mannelijke medewerker aan de lijn en die zei jahoor die hebben wij..
Ze raadden mij het wel af de firmware te updaten als ik er geen ernstige problemen mee had omdat het altijd slechter kon worden.. wat gewoon bullshit is imo, werd gevraagd naar me bon en daarna ging ie 'm updaten voor mij, had wel meegekeken met het proces want ze zijn vaak geneigd de verkeerde firmware te kiezen aangezien ze niet op de hoogte zijn wat de laatste firmware is.., 10 minuten later was het klaar en had ik R2L001.

Tweede keer dat ik er kwam werd ik door een klein vrouwtje geholpen. Wees me op de risico's van updaten dat ik alles kwijt kon raken en dat ik beter eerst thuis alles kon backuppen, maar dat is ook een kans van 1 op de 100 dat het misgaat en was er nu toch, dus wou 'm gewoon laten updaten. Werd weer naar me bon gevraagd en deze keer werden er allerlei gegevens genoteerd imei nr persoonlijke gegevens zodat SE bij kon houden wat er met hun toestellen gebeurd is? Vond het wel apart maarja moest maar. Daarna weer meegekeken op scherm, en maar goed ook want ze had totaal geen idee welke firmware de nieuwste was als ik dat niet had gedaan had ze 'm naar R2A041 geupdate de allereerste.., en de firmware aangewezen die ik wou namelijk de laatste R2AE33 en na 10 minuten was ik weer tevreden :)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop de dss-20 die is een stuk goedkoper ik heb er 30 euro voor betaald op de markt in beverwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:52:
koop de dss-20 die is een stuk goedkoper ik heb er 30 euro voor betaald op de markt in beverwijk
En heb je daar die DCU-11 kabel bij nodig of zit er ook gewoon een USB-kabeltje bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaander
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:55
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:23:
[...]

En heb je daar die DCU-11 kabel bij nodig of zit er ook gewoon een USB-kabeltje bij?
de DSS-20 is volgens het zelfde principe als de DSS-25 alleen iets goedkoper en je hebt voor beiden geen DCU-11 nodig en het werkt alle 3 met fma dus koop een DSS-20 of een DSS-25 en geen DCU-11

Don’t go around the mountain but go over the mountain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Hoeveel mail accounts herbergt deze telefoon eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kev0867 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:31:
[...]

Zie mijn post hierboven..laatse software versie helpt + er kan ook stof tussen je joystick zitten..(of iets anders)..ff schoonmaken met een wattestaafje
Software versie R2L001, daarzou het toch niet bij mogen ofwel? Ik ga alweer terug voor reparatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Weet iemand of en waar ik een nieuw lcd-scherm kan kopen in Nederland? Via een Servicepoint lukt het niet, die willen 'm er ook zelf inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi herzog,

ik heb ook de dss-25 maar krijg de update niet voor elkaar, ik zit op het vodafone net via debitel, kun jij de stappen aangeven die ik moet volgen.

bedankt Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 22:45:
hoi herzog,

ik heb ook de dss-25 maar krijg de update niet voor elkaar, ik zit op het vodafone net via debitel, kun jij de stappen aangeven die ik moet volgen.

bedankt Theo
Als je een Vodafone branded toestel hebt weet ik niet of je de firmware zomaar kunt updaten.
Ik ben bepaald geen expert maar ik kan je wel vertellen wat ik gedaan heb:

- De installatiegids van de DSS-25 staat op de cd (DSS_IG_XP.pdf) dus die sluit je aan en je installeert de driver volgens de instructies.
- Klik op de link die in de startpost staat aangegeven voor de update. Gebruik IE 6 en niet FireFox.
- In dit scherm moet een afbeelding van de K700i zichtbaar zijn. Als dit niet het geval is vul dan K700i in in het vakje 'Enter product name'.
- Zet je telefoon in de DSS en zet hem aan.
- Kies op pagina 2 voor 'Automatical verification mode'
- Doorloop de stappen op de webpagina's en vul de gevraagde gegevens in. Zorg dat je aan alle voorwaarden op webpagina 3 voldoet en vink alle opties aan (fully charged, driver installed etc.).
- De nieuwste versie van het update-programma (seus_setup115.exe) wordt automatisch in de volgende stap van de update geïnstalleerd. (klik op Yes als je gevraagd wordt om dit te installeren).
- Het update-programma zoekt na installatie contact met je telefoon en zet deze uit.
- Er verschijnt een voortgangsbalkje van het update-proces.
- Na een minuut of tien krijg je de melding dat de update klaar is.
- Zet je telefoon weer aan en controleer het firmware-nummer. (Zie pagina 1 van de startpost)

Bij mij ging het in 1 keer goed dus ik weet niet wat je moet doen als in 1 van deze stappen iets fout gaat.

Succes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
jurjen_g schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:10:
[...]

Dus de telefoonbeveiligingscode is wel geactiveerd, niet met 0000 en je kwam het denk ik tegen na het plaatsen van een nieuwe Sim? Dan heb je ooit de telefoonbeveiligingscode op "automatisch" gezet. Als je er dan een andere sim in steekt, moet je een code van 4 tot 8 cijfers invoeren. [sarcasme-modus]of komt de telefoon van een vrachtwagen gevallen?[/sarcasme-modus]

In elk geval, er is weinig anders tegen te doen dan (uit de handleiding):

[...]
Nee kwam het tegen toen ik hem wilde resetten,
op zich heb ik er weinig last van....

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03-2023
Mijn thema's doen een beetje raar en de kleuren zijn een beetje veranderd weet iemand hoe ik het weer terug kan veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand toevallig wat de changelog is voor firmware R2AG001 (de nieuwste tot nog toe)? is de standby tijd verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:42:
weet er iemand toevallig wat de changelog is voor firmware R2AG001 (de nieuwste tot nog toe)? is de standby tijd verbeterd?
Sinds wanneer is er een nieuwe dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turrrbothijs schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:00:
[...]

Sinds wanneer is er een nieuwe dan?
sedert 8/1/05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
is er veel veranderd ik heb er hier ook nog niks over gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10
Volgens esato @ http://www.esato.com/boar...c.php?topic=66330&start=0 zijn er geen veranderingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

R2AG001 is ook alleen beschikbaar voor de amerikaanse markt maar is verder identiek aan R2AE033.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Nog een keer de vraag; met een K700i kan je e-mailen, maar hoeveel mail accounts kan je in dit toestel inprogrameren? Bij de S55 en de S65 zijn dit er bijv 5 verschillende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Ch!pY-J schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:21:
Nog een keer de vraag; met een K700i kan je e-mailen, maar hoeveel mail accounts kan je in dit toestel inprogrameren? Bij de S55 en de S65 zijn dit er bijv 5 verschillende.
Waarom maak je niet gewoon een aantal dummy account aan en kijk maar hoe ver je komt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Laatst online: 10-09 08:40
Hoi,

Ik heb een vraagje. Ik heb sinds een maand een k700i en ik ben tot nu toe zeer tevreden. Ik heb software versie R2AA003. Ik heb echter (gelukkig) geen last van de 1-seconde opname vertraging, ondanks het feit dat deze bug pas bij de latere software versie verdwenen moet zijn.

Ik gebruik nu echter de bluetooth headset Jabra BT-330 en daar heb ik bij het opnemen wel last van een opname vertraging. Mijn vraag is nu dus of dit aan de K700 ligt (ik heb er immers geen last van bij normaal opnemen, dus zonder headset) of aan de headset. Of is er bij alle bluetooth headsets sprake van enige vertraging omdat het gesprek doorgeleid moet worden naar de headset?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.