Als je een Vodafone branded toestel hebt weet ik niet of je de firmware zomaar kunt updaten.
Ik ben bepaald geen expert maar ik kan je wel vertellen wat ik gedaan heb:
- De installatiegids van de DSS-25 staat op de cd (DSS_IG_XP.pdf) dus die sluit je aan en je installeert de driver volgens de instructies.
- Klik op de link die in de startpost staat aangegeven voor de update. Gebruik IE 6 en niet FireFox.
- In dit scherm moet een afbeelding van de K700i zichtbaar zijn. Als dit niet het geval is vul dan K700i in in het vakje 'Enter product name'.
- Zet je telefoon in de DSS en zet hem aan.
- Kies op pagina 2 voor 'Automatical verification mode'
- Doorloop de stappen op de webpagina's en vul de gevraagde gegevens in. Zorg dat je aan alle voorwaarden op webpagina 3 voldoet en vink alle opties aan (fully charged, driver installed etc.).
- De nieuwste versie van het update-programma (seus_setup115.exe) wordt automatisch in de volgende stap van de update geïnstalleerd. (klik op Yes als je gevraagd wordt om dit te installeren).
- Het update-programma zoekt na installatie contact met je telefoon en zet deze uit.
- Er verschijnt een voortgangsbalkje van het update-proces.
- Na een minuut of tien krijg je de melding dat de update klaar is.
- Zet je telefoon weer aan en controleer het firmware-nummer. (Zie pagina 1 van de startpost)
Bij mij ging het in 1 keer goed dus ik weet niet wat je moet doen als in 1 van deze stappen iets fout gaat.
Succes