Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.790 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, ik had ff een vraagje:

In het hoofdscherm staat links onderin Opr.
En aan de andere kant staat Camera.
Kan ik dit op 1 of andere manier nog instellen om te veranderen?

En ik baal er echt van dat je het berichtsingnaal niet in kunt stellen. :(
Is het zo'n luxe telefoon en dan kan dat niet eens..... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
staat in de handleiding hoe je dat kan veranderen.....
En zelfs bij de S700 heb je maar keuze uit 6 berichtentonen,zo is dat nu eenmaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je de DSS-20 installeren?
Als ik hem aansluit wordt DCU-11 usb cable gedetecteerd, maar nergens een DSS-20. Het gevolg is dan ook dat ik niet kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEEELLLLPPPP

Nou lekker is dat, ik heb zojuist een firmware update via de online-update van sonyericsson gedaan. Heb nu inderdaad versie: R2AE033 (prgCXC 125821_EU_1_C)

Maar mijn phone-language is alleen nog maar 'english' of 'automatic', geen nederlands meer dus!
How the @#%$ kan dit nu? Iemand anders met het zelfde probleem?

Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-03-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 10:56:
Hoi allemaal, ik had ff een vraagje:

In het hoofdscherm staat links onderin Opr.
En aan de andere kant staat Camera.
Kan ik dit op 1 of andere manier nog instellen om te veranderen?

En ik baal er echt van dat je het berichtsingnaal niet in kunt stellen. :(
Is het zo'n luxe telefoon en dan kan dat niet eens..... :|
Je kan je Berichtsignaal veranderen in berichten/instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik vind het persoonlijk belachelijk dat sommige mensen te beroerd zijn om hun handleiding door te lezen!!
Jullie mopperen wel op diegene die dubbele vragen stellen maar doe dat maar eens op die luie druiven,die lui zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:15:
HEEELLLLPPPP

Nou lekker is dat, ik heb zojuist een firmware update via de online-update van sonyericsson gedaan. Heb nu inderdaad versie: R2AE033 (prgCXC 125821_EU_1_C)

Maar mijn phone-language is alleen nog maar 'english' of 'automatic', geen nederlands meer dus!

Remco
was bekend hoor? Stond al bij meerdere mensen in dit topic. En Engels is toch 'n wereldtaal :-)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-09 16:15

McFreak

McFraGG de gekste !!

kadoendra schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:03:
Hoi,

Ik heb een vraagje. Ik heb sinds een maand een k700i en ik ben tot nu toe zeer tevreden. Ik heb software versie R2AA003. Ik heb echter (gelukkig) geen last van de 1-seconde opname vertraging, ondanks het feit dat deze bug pas bij de latere software versie verdwenen moet zijn.

Ik gebruik nu echter de bluetooth headset Jabra BT-330 en daar heb ik bij het opnemen wel last van een opname vertraging. Mijn vraag is nu dus of dit aan de K700 ligt (ik heb er immers geen last van bij normaal opnemen, dus zonder headset) of aan de headset. Of is er bij alle bluetooth headsets sprake van enige vertraging omdat het gesprek doorgeleid moet worden naar de headset?
Ja er moet ff een verbinding tot stand worden gebracht

McFraGG de gekste !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:15:
HEEELLLLPPPP

Remco
Ik heb dezelfde firmware via een web update op mijn telefoon gezet en bij mij zijn alle talen nog beschikbaar inclusief Nederlands.
Probeer het nog eens zou ik zeggen (zie mijn 'handleiding' een paar posts terug). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:24:
Hoe kan je de DSS-20 installeren?
Als ik hem aansluit wordt DCU-11 usb cable gedetecteerd, maar nergens een DSS-20. Het gevolg is dan ook dat ik niet kan updaten.
DSS-25 drivers downen, en instaleren

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:28:
[...]

DSS-25 drivers downen, en instaleren
Installeren? Er zit geen uitvoerbaar bestand bij dus hoe moet ik die dan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hum.... bij mij werkt het wel...

Probeer `m eens is in een andere USB poort te doen? of de DCU-11 drivers te zoeken en te deïnstalleren/verwijderen. En daarna dus opnieuw aansluiten en laten verwijzen naar de DSS-25 driver.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:45:
Hum.... bij mij werkt het wel...

Probeer `m eens is in een andere USB poort te doen? of de DCU-11 drivers te zoeken en te deïnstalleren/verwijderen. En daarna dus opnieuw aansluiten en laten verwijzen naar de DSS-25 driver.
Die DSS-25 driver wordt niet geaccepteerd met als gevolg dat mijn DSS-20 nog altijd als DCU-11 gedetecteerd wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:11:
staat in de handleiding hoe je dat kan veranderen.....
En zelfs bij de S700 heb je maar keuze uit 6 berichtentonen,zo is dat nu eenmaal
Ja en als je de handleiding niet hebt?????
Hoef je niet zo lullig te doen hoor!
En mag toch wel zeggen dat ik ervan baal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:06:
[...]

Ja en als je de handleiding niet hebt?????
Hoef je niet zo lullig te doen hoor!
En mag toch wel zeggen dat ik ervan baal?
Dan download je er eentje in .pdf formaat ofzo :?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
dat wou net zeggen....
Beetje zelfinitiatief nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

offtopic:
Rooie60 en ik begrijpen elkaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:35
Ik kan geen NMEA/RMC (GPS coördinatencode) lezen op mijn Sonyericsson k700, deze geeft aan dat de SMS beschadigd is, wat niet het geval is.

Ik heb een GPS unit waar ik dmv codes automatisch een SMS retour krijg met informatie, deze codes beginnen met een + gevolgd door een lettercombinatie (+CPDM bijvoorbeeld). Door deze + en/of lettercode herkend mijn telefoon niet dat het een gewone SMS is en denkt waarschijnlijk dat het instellingen oid zijn, verzenden gaat goed (dat begint wel met een -).

Het vreemde is dat dezelfde code bij een SE k500, t610 en t68 wel gewoon werken, daarom lijkt het mij dat t gewoon op een k700 ook moet kunnen werken. Is het iets in de instellingen? of zou het echt software/hardwarematig zijn?

Het ligt ook niet aan de provider, zelfde sim-kaart in t68 werkt dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:59:
[...]

Ik heb dezelfde firmware via een web update op mijn telefoon gezet en bij mij zijn alle talen nog beschikbaar inclusief Nederlands.
Probeer het nog eens zou ik zeggen (zie mijn 'handleiding' een paar posts terug). :?
Heb nogmaals een update geprobeerd via de online service, wederom houd ik alleen de English language. Ook de optie restore na problemen van de updateservice levert geen ander resultaat op. Enkel English of Automatic voor phone-language.

Even voor de duidelijkheid, ik heb dus een normale, originele unbranded k700i. Geen Vodefone of andere versie.

- Is het iemand al gelukt om een Nederlandse versie van de R2AE033 op een normale K700i te zetten via de onlineupdate service van Sonyericsson?
- Is er een mogelijkheid om weer terug te gaan naar een oudere firmware die wel Nederlands heeft?

Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:35:
[...]

Heb nogmaals een update geprobeerd via de online service, wederom houd ik alleen de English language. Ook de optie restore na problemen van de updateservice levert geen ander resultaat op. Enkel English of Automatic voor phone-language.

Even voor de duidelijkheid, ik heb dus een normale, originele unbranded k700i. Geen Vodefone of andere versie.

- Is het iemand al gelukt om een Nederlandse versie van de R2AE033 op een normale K700i te zetten via de onlineupdate service van Sonyericsson?
- Is er een mogelijkheid om weer terug te gaan naar een oudere firmware die wel Nederlands heeft?

Remco
Ik zou als ik jou was maar even langs een service point gaan en 'm daar nogmaals laten updaten.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remco
Ik heb dus inderdaad firmware R2AE033 op mijn unbranded telefoon met een Vodafone abonnenment gekregen via de online update service van SE. Inclusief alle talen.
Volgens mij kun je geen oudere update van de firmware via de online service op je telefoon zetten dus de suggestie van Laguna is waarschijnlijk de enige mogelijkheid om jouw probleem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds gister een k700, maar bevalt me nog allerminst! tenminste....... mn camera doet het niet (meer), als ik de camera opstart gaat ie even naar het camerabeeld en springt dan weer terug. daarnaast heeft ie gister een vastloper gehad van een paar uur. alleen maar wit scherm. batt eruit opnieuw opstarten, weer wit beeld. wie weet hoe ik dit kan oplossen?!

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 07:56:
ik heb sinds gister een k700, maar bevalt me nog allerminst! tenminste....... mn camera doet het niet (meer), als ik de camera opstart gaat ie even naar het camerabeeld en springt dan weer terug. daarnaast heeft ie gister een vastloper gehad van een paar uur. alleen maar wit scherm. batt eruit opnieuw opstarten, weer wit beeld. wie weet hoe ik dit kan oplossen?!

thnx
Telefoon weer inpakken en terug naar je leverancier zou ik zo zeggen.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HerbyNL schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:24:
[...]

Telefoon weer inpakken en terug naar je leverancier zou ik zo zeggen.
is dat de enige optie denk je?

btw: mijn games zijn ook vergrendeld ofzo. er staat iig een sleuteltje voor de games en als ik de applicatie wil starten geeft ie een fout aan. bekend?!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Als je hem gisteren hebt gehaald en je hebt nu al niets anders dan problemen die waar ik nog nooit van heb gehoord. Check anders even je firmware versie zouden kinderziektes kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
vraagje:
heb nu al weer een tijdje de 2e firmware versie van orange (R2L001) en vroeg mij af of de nieuwste firmware van SE al is "omgezet" door Orange nederland. Ik las namelijk op Esato dat er wel al een R2AE033 Orange UK firmware versie is.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magel725
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-06 11:00
Ik heb deze telefoon gisteren gekocht en hij werkt lekker. Ik had eerst een Samsung E700 maar die gaat nu langzaam stuk, dus tijd voor een nieuwe.

Nu heb ik es één heel erg simpele vraag, maar toch kan ik nergens het antwoord vinden. De gebruikshandleiding zit nogal onhandig in elkaar vind ik, en deze is erg vaag. Wat ik wil weten is hoe ik mijn telefoon kan laten trillen bij binnenkomende gesprekken én smsjes, zonder dat er ook geluid uit komt.

Als ik "belvolume" op 0 zet, doet de tril het volgens mij ook niet.Bij "ringtone" kun je enkel muziek kiezen en bij "berichtsignaal" kun je ook niet de optie "trillen " opgeven.. Het is waarschijnlijk heel erg simpel, maar ik kom er echt niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon je geluid uitzetten door het hekje # een tijd in te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magel725
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:47:
Gewoon je geluid uitzetten door het hekje # een tijd in te houden.
Bedankt, en dat bedoel ik dus... hoe simpel kan het zijn.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
of de C ingedrukt houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Laatst online: 23:16

Sabbi

je denkt aan mij.

Of achtereenvolgens Meer en Kiezen in te drukken (rechter multiknop en linker multiknop) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

[...]

na de update je toestel ff resetten (via instellingen menu, master reset). dan krijg je alle talen weer, dit had ik ook met mijn s700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magel725
Sabbi schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 12:12:
Of achtereenvolgens Meer en Kiezen in te drukken (rechter multiknop en linker multiknop) 8)
Ik heb het gevonden. Gewoon op stil zetten, en de rest allemaal aan. Ik was dan wel mijn Samsung gewend, maar ik moet zeggen dat de gebruikshandleiding niet echt geweldig in elkaar zit. Zoiets simpels moet je zo kunnen vinden.

Toestel zelf is gelukkig wel perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Sluuz schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:26:
vraagje:
heb nu al weer een tijdje de 2e firmware versie van orange (R2L001) en vroeg mij af of de nieuwste firmware van SE al is "omgezet" door Orange nederland. Ik las namelijk op Esato dat er wel al een R2AE033 Orange UK firmware versie is.
Vraag ik me ook af want Eunos schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:41:

"Dan zijn jouw bronnen toch niet helemaal up-to-date, want ik loop al een maand met een K700i met software R2AC003. Ik heb em 5 januari of zo gekocht bij de Orange shop in Tilburg.

Ik heb geen ervaringen met eerdere softwareversies, dus ik kan niet zeggen of er eventuele problemen zijn opgelost of zo."

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
Ik heb een vraagje
weet iemand waar je een beetje mooe theme's kan halen, ik kan hier alleen het t610 theme topic vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:03
In dat topic kun je ook een heleboel K700i thema's vinden. Of je kijkt de andere K700i topics eens allemaal na :P

Maar, probeer esato.com eens, daar vind je dr ook, meer dan 100 verschillende. Vind je vast wel een mooie bij ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Weet iemand hoe ik een wacht-teken kan toevoegen in een telefoonnummer (zoals een , bij het inbellen naar een ISP), heb al gezocht maar kon het niet vinden. Ik word nl. gek van het feit dat ik als ik de saldo info van orange bel, telkens minimaal 6 toetsen moet indrukken om achter mijn saldo te komen.

Dus iets van 1244(wacht)1(wacht)0000(wacht)1
Heb al geprobeerd met hekje of met sterretje in het nummer, maar dit werkt niet..... iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
(ik heb mijn telefoon even niet bij me)

Daarvoor heb je de 'P' nodig. Probeer het sterretje of het hekje eens meerdere keren in te drukken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Ginz schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:21:
(ik heb mijn telefoon even niet bij me)

Daarvoor heb je de 'P' nodig. Probeer het sterretje of het hekje eens meerdere keren in te drukken.
sterretje is het, die moet je ff 2 tellen ingedrukt houden dan komt die tevoorschijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Gracias, wist niet dat ik daarvoor de P moest gebruiken. Werkt perfect..... mucho gracias.... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

werkt dat ook voor de girofoon?
ik wist dit nl niet :| >:)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

ik had ergens gelezen op een engels forum dat wanneer een oude k700i (bijv. bijna 1 jr oud - die standaard dus de R2A041 heeft), deze upgradet naar R2AE033, het camerageluid nog steeds uit te zetten is (dmv profiel vergadering te kiezen).. Iemand die dit weet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beOnt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:36
even rondgooglen

http://www.myk700.lasyk.net/K700i/Themes/

zijn site's met hopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

djmantri schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 21:58:
werkt dat ook voor de girofoon?
ik wist dit nl niet :| >:)
Ja, dat werkt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Iemand hier een keer spontane verbindingen gehad via bluetooth en pc?

Ik zit hier beetje te computeren en ineens gaat mn muis erg traag, waardoor er storing moet zijn, ik kijk naar mn telefoon of die het is en ik zie ineens de bluetooth verbinding sluiten en een rode telefoonhoorn. maw er is via bluetooth gebeld met mijn telefoon (voor enkele seconden). Helaas kan ik niet zien in het geheugen wat er gebeld is maar vreemd vind ik het wel.

Ik heb gisteravond ook een paar seconde een trage muis gehad, dus waarschijnlijk is toen hetzelfde gebeurd, ik vind het maar een vreemd iets en ben benieuwd of meer mensen zoiets gehad hebben.

(ik heb Float op de pc, dit was echter niet opgestart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:40:
Ik zit hier met een klein probleempje. Ipv de 100 sms'jes die je zou kunnen opslaan, zegt mijn k700 bij 24 sms'jes al dat mijn smsgeheugen 95% vol is.

Ik moet zeggen dat ik de laatste paar delen van de topic niet meer gevolgd heb. Maar na search op google en got ben ik er nog steeds niet achter wat er fout is.

Het vreemde is, dat toen ik hem net had (november 2004) hij gewoon 100 sms'jes kon bewaren, dit is 2 maanden geleden opeens naar 25 gesprongen. Met 37mb geheugen vrij zou je zeggen dat ie er wel wat meer kan bewaren 8)7
Misschien dat je bij verzonden items iets van 75 heb staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
DoRRoN schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 14:08:
Weet iemand hoe ik een wacht-teken kan toevoegen in een telefoonnummer (zoals een , bij het inbellen naar een ISP), heb al gezocht maar kon het niet vinden. Ik word nl. gek van het feit dat ik als ik de saldo info van orange bel, telkens minimaal 6 toetsen moet indrukken om achter mijn saldo te komen.

Dus iets van 1244(wacht)1(wacht)0000(wacht)1
Heb al geprobeerd met hekje of met sterretje in het nummer, maar dit werkt niet..... iemand een idee ?
Kijk.. dit is iets wat ik enorm handig vind om te weten, nog meer mensen die zulke kennis willen delen met anderen? thanx DoRRoN _/-\o_

en btw, weet iemand of het nut heeft om een firmware update te doen van Orange? ik heb versie R2L001 en ik geloof dat er een nieuwere versie van Orange in omloop is...

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

weet er iemand waarom het scherm tijdens het kijken van een filmpje naar 5 minuten op bijna uit gaat?
het dimt gigantisch

ik had namelijk een 3gp filmpje gemaakt van mc diddy's

ik heb dus dit flash filmpje op mn foon nu... : http://gprime.net/flash.php/mcdiddys

maar goed
ik heb btw vodafone r2n001 firmware...

[ Voor 45% gewijzigd door Martinspire op 28-03-2005 00:06 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

djmantri schreef op maandag 28 maart 2005 @ 00:05:
weet er iemand waarom het scherm tijdens het kijken van een filmpje naar 5 minuten op bijna uit gaat?
het dimt gigantisch

ik had namelijk een 3gp filmpje gemaakt van mc diddy's

ik heb dus dit flash filmpje op mn foon nu... : http://gprime.net/flash.php/mcdiddys

maar goed
ik heb btw vodafone r2n001 firmware...
Je moet je filmpje in mediaplayer afspelen. Dan dimt die ook wel, maar dan druk je ff snel op pauze en dan weer spelen en dan speeltie weer 30 seconden zonder gedimd licht. Waar dat aan ligt? Misschien aan je screensaver of batterijmodus ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 09:41
Zojuist Data kabeltje voor 12 euro besteld :) Eindelijk die tyfus Brand zooi van Vodafone eraf gooien + Software updaten :)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
neggix schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:58:
Zojuist Data kabeltje voor 12 euro besteld :) Eindelijk die tyfus Brand zooi van Vodafone eraf gooien + Software updaten :)
Online update service kan niet met alleen een kabeltje. Daar heb je de dss-20 of 25 voor nodig als ik het zo goed zeg uit mijn hoofd. Misschien bedoel je dit wel niet maar goed toch nog even voor de zekerheid vermeld.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

neggix schreef op maandag 28 maart 2005 @ 17:58:
Kan nooit met 'n kabel van 12 euro. Dweezle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 22:51
ik heb zojuist een php script in elkaar gebouwd om simpel .hid bestanden te maken. http://sonyhid.ibite.nl hidcreate leek mij wel handig om ook hier even te posten. Mochten jullie bugs vinden die er zekerweten inzitten, meld het dan even :)

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Vanmiddag in 't S700i-topic gepost. Wel gaaf (als 't werkt denk ik, ik heb 't zelf bijna aan de praat) Het stond in 't S700i topic terwijl 't eigenlijk voor de K700i gemaakt is.
JE K700i GEBRUIKEN ALS WEBCAM IS MOGELIJK!!!!! WHIEJJJJJJJJJ
_NRN_Dutchman schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:39:
Je kan je S700i ook als webcam gebruiken!!! (hoewel het niet echt snelle update tijd hebt ongv. 1x in 30 sec) is wel mans!

download dit programma:
http://k700.hitziger.net/download.php?fileid=6

stel je settings in en voer daarna bij Phone Fotodirectory in:

4a. When you save your fotos on your phone fill in: "Phone memory\Pictures\camera_semc\100MSDCF\" as directory

4b. When you save your fotos on your memory stick fill in:
"Memory Stick\DCIM\100MSDCF\"

save en alles zou moeten werken

hun site http://k700.hitziger.net/

yours DM
EDIT: Het is trouwens niet alleen om de 30 seconden, je kunt de tijd zelf instellen dus is op zich nog best wel snel!!!!!!!!!!!

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 29-03-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
Ik heb mijn telefoon proberen te flashen (zie startpost) en telkens bij 89% hangt is, telefoon is nu ook onbruikbaar.

De enige oplossing een service point of niet? hoe lang is mijn gsm dan weg? Een week?

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Laatst online: 20:44

13art

Moderator Mobile
Kut zooi, icoontje van verbindingen is kapot :-S Als je erop komt zie je alleen maar een zwart vlak. Gelukkig doet ie het verder nog wel. Heb al tijd geleden bij complaza een dss-25 besteld maar vraag me ernstig af hoe lang dat nu nog gaat duren voordat ie komt.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik snap er niks van hoor!! heb die webcam voor k700 op pc en nu??ik zie een scherm en snap van alles niks! kan iemand deze muts mss met hele simpele woorden uitleggen stap voor stap wat en hoe?snap ook niet wat er bedoeld word met"stel je settings in'' sorry ben nu eenmaal niet zo kwiek van begrip met dit soort programmaatjes als jullie slimmere jonkies :> :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

rooie60 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 01:34:
ik snap er niks van hoor!! heb die webcam voor k700 op pc en nu??ik zie een scherm en snap van alles niks! kan iemand deze muts mss met hele simpele woorden uitleggen stap voor stap wat en hoe?snap ook niet wat er bedoeld word met"stel je settings in'' sorry ben nu eenmaal niet zo kwiek van begrip met dit soort programmaatjes als jullie slimmere jonkies :> :)
Maak je wel is gebruik van FMA? Dan moet je eerst een serialport-verbinding aanleggen! Dit is precies hetzelfde als met de webcamfunctie. Je maakt eerst dus een serialport-verbinding dan start je dat progje van die Webcam K700i en dan ga je linksonder naar 'options' dan kom je dus in 't optionscherm waar je linksboven dezelfde compoort in moet stellen als die van de serialport-verbinding (bijv com. 3)

Voor de rest zit ik ook nog te kijken wat er nou niet klopt want hij maakt wel verbinding alleen de map waar die de foto's in opslaat is verkeerd ofzo. K ga nu weer even kijken! Je hoort 't nog! Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
nee dat gebruik ik niet,ik gebruik alleen mijn BT altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrVB
  • Laatst online: 18:36
Ik heb een probleem met mijn K700. Ten eerste is het stickertje eraf gedonderd. Opzich geen probleem, die lijm ik wel opnieuw vast.
Maar het volgende probleem heeft te maken met de joystick. Die werkt van het ene op het andere moment niet goed meer. En dan vooral naar boven gaan en klikken. Ik moet soms een paar keer drukken voordat hij het doet. Erg irritant. Iemand anders die ook al een soortgelijk probleem heeft met de joystick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

mrVB schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 14:25:
Ik heb een probleem met mijn K700. Ten eerste is het stickertje eraf gedonderd. Opzich geen probleem, die lijm ik wel opnieuw vast.
Maar het volgende probleem heeft te maken met de joystick. Die werkt van het ene op het andere moment niet goed meer. En dan vooral naar boven gaan en klikken. Ik moet soms een paar keer drukken voordat hij het doet. Erg irritant. Iemand anders die ook al een soortgelijk probleem heeft met de joystick?
Heb ik de laatste tijd ook weleens last van maar ja ik moet nog maar 1,5 maand en dan mag ik m'n abbo al weer verlengen. Je kan er precies een luciferstokje tussendoen (tussen je joystick en de rand) en dan kun je het vuil wegvegen. Werkt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

rooie60 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 11:52:
nee dat gebruik ik niet,ik gebruik alleen mijn BT altijd
Doe je dit dan via 'obex file transfer' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
YES! Ik heb mijn Orange K700i laten upgraden naar R2AE033!!!

ik heb de allernieuwste firmware met de Orange-branded K700i, wie had dat gedacht?!

Heb het laten updaten in Duiven (vlakbij Arnhem) bij Belcompany Max Center (naast de Ikea)

WHOEHOE

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
ow enne btw, http://k700.hitziger.net/ is een hele handige site voor onder andere een goeie filemanager en een webcam ( wat ik natuurlijk allaaaaaaang wist ;) )

voorbeeldje van instellingen (bij mij werkt het iig)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vanpeltje/webcam/webcam.jpg

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Dat 'webcam' is leuk, maar die filemanager red het nooit tegen FMA op (niet 100% vergelijkbaar)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:10
Ginz schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:50:
Dat 'webcam' is leuk, maar die filemanager red het nooit tegen FMA op (niet 100% vergelijkbaar)
Als ik me niet vergis moest je met FMA bestandje voor bestanje up en downloaden van je telefoon, iets wat met die filemanager veel snelelr gaat. (mischien is dat al verandert, alweer tijdje geleden) :Y)

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

vanpeltje schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:34:
ow enne btw, http://k700.hitziger.net/ is een hele handige site voor onder andere een goeie filemanager en een webcam ( wat ik natuurlijk allaaaaaaang wist ;) )

voorbeeldje van instellingen (bij mij werkt het iig)

[afbeelding]
Zo werkt het bij mij ook.... alleen het uploaden naar FTP ging nog niet helemaal goed, maar dat moet ik even nog nakijken :) thnx :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
CLB schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:28:
[...]

Doe je dit dan via 'obex file transfer' ?
Ja mijn fotos zet ik via "obex file" op de pc
Maar wat ik hier zie en lees is me te abracadabra :? ik begin er niet aan
maar thnx anyway :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:03
En dat met de webcam.... alles leuk en wel, maar als je niet de oudste software versie hebt, maakt ie elke keer dat K*T foto geluidje bij een refresh :/

En je kunt em nergens anders gebruiken dan bij dat Webcam progje, dus je kunt em niet in MSN ofzo gebruiken, fijne webcam :P Ze hadden dr beter een Automatisch Foto Progje naam aan kunnen geven, had beter gepast :P

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:57
F-Tim schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:34:
En dat met de webcam.... alles leuk en wel, maar als je niet de oudste software versie hebt, maakt ie elke keer dat K*T foto geluidje bij een refresh :/

En je kunt em nergens anders gebruiken dan bij dat Webcam progje, dus je kunt em niet in MSN ofzo gebruiken, fijne webcam :P Ze hadden dr beter een Automatisch Foto Progje naam aan kunnen geven, had beter gepast :P
Hier werkt ie goed hoor, grappig zo'n wireless webcam (tot 10 meter dan toch ;) )
maar inderdaad wel met oudste firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu echt geen mogelijkheid om dit via msn als webcam te gebruiken, lijkt me wel errug gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Ginz schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:50:
Dan neem je ze gewoon allebei? Ik vind filemanager 10x handiger dan FMA bij het downloaden van AL mn foto's en uploaden van mp3's
-LA- schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 20:08:
[...]

Als ik me niet vergis moest je met FMA bestandje voor bestanje up en downloaden van je telefoon, iets wat met die filemanager veel snelelr gaat. (mischien is dat al verandert, alweer tijdje geleden) :Y)
idd :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, daarom is het ook niet 100% vergelijkbaar. Maar ik bedoel eigenlijk dat ik persoonlijk meer dan genoeg zou hebben met FMA. Plus dat daar nog héél veel andere opties op mogelijk zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:36

DMP.cc

They call me DM

CLB schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:07:
Vanmiddag in 't S700i-topic gepost. Wel gaaf (als 't werkt denk ik, ik heb 't zelf bijna aan de praat) Het stond in 't S700i topic terwijl 't eigenlijk voor de K700i gemaakt is.
JE K700i GEBRUIKEN ALS WEBCAM IS MOGELIJK!!!!! WHIEJJJJJJJJJ

[...]

EDIT: Het is trouwens niet alleen om de 30 seconden, je kunt de tijd zelf instellen dus is op zich nog best wel snel!!!!!!!!!!!
even voor de duidelijheid: dit moet je instellen bij een k700 "Pictures\camera_semc\"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichZ
  • Laatst online: 12-09 16:38

RichZ

Keep burning!

Omdat er bij mij in de regio geen Sony Ericsson Service Point te vinden is en ik me begon te irriteren aan een aanal bugs in de software heb ik onlangs maar een DSS-25 besteld om de update zelf uit te voeren. Ik dus gisteren de driver geinstalleerd en naar de update site gegaan, op het moment dat de update zou moeten beginnen krijg ik de volgende melding en wordt de update dus niet uitgevoerd:
"Your device is not permitted to use this service
Your operator does not approve the usage of this service for this device"

Ik heb het een aantal keer geprobeerd maar ik krijg iedere keer dezelfde melding.
Iemand enig idee waarom het niet werkt of wat je hier aan kan doen, ik heb een unbranded simlock vrije K700i (KPN Mobile plus abbo). Mijn huidige FW is R2L001, CDA 102298/64 R4A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:45

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Heb je dit steeds vanaf dezelfde computer geprobeerd? Misschien kan je die DSS-25 een keer meeslepen naar een plek met een andere internet-provider oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichZ

RichZ

Keep burning!

gwystyl schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:36:
Heb je dit steeds vanaf dezelfde computer geprobeerd? Misschien kan je die DSS-25 een keer meeslepen naar een plek met een andere internet-provider oid.
Ik heb het al op een andere PC geprobeerd, zelfde resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:23

Rio

Ik heb al een boek

Andere simkaart proberen? kweenie hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichZ

RichZ

Keep burning!

Rio schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:49:
Andere simkaart proberen? kweenie hoor
Ik heb nog ff op internet rondgekeken en het ligt niet aan je SIM maar aan je toestel.
Het schijnt specifiek aan je CDA code te liggen of je toegang krijgt tot de online update service.
Zijn er hier mensen die hun toestel bij KPN hebben gekocht en die wel hebben kunnen updaten, zo ja wat is dan de CDA code (staat in het service menu bij software info, helemaal onderaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
Ik het volgende rare probleem.
Ik bezit de K700i met een abbo van T-mobile.
Als ik een SMS wilsturen naar een andere GSm verzend hij hem wel (geeft het scherm aan) maar de andere GSm ontvangt niets.
Als ik naar een centrale of thuistelefoon SMS komen de berichten wel aan.
Als ik een antwoord geef op een SMS'je komt hij wel aan.
Ik heb alles al bekeken maar komr er ff niet meer uit... :'(

Iemand enig idee??

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
falconnl schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 21:24:
Ik het volgende rare probleem.
Ik bezit de K700i met een abbo van T-mobile.
Als ik een SMS wilsturen naar een andere GSm verzend hij hem wel (geeft het scherm aan) maar de andere GSm ontvangt niets.
Als ik naar een centrale of thuistelefoon SMS komen de berichten wel aan.
Als ik een antwoord geef op een SMS'je komt hij wel aan.
Ik heb alles al bekeken maar komr er ff niet meer uit... :'(

Iemand enig idee??
Misschien moet je proberen nog een geadresseerde toe te voegen ik had het ook een keer dat die niet naar de eerste van de geadresseeerde stuurde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon2001
turrrbothijs schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 21:35:
[...]

Misschien moet je proberen nog een geadresseerde toe te voegen ik had het ook een keer dat die niet naar de eerste van de geadresseeerde stuurde
bedoel je dat ik het bericht naar 2 afzenders moet sturen? of 2x dezelfde afzender?
het is geen tijdelijk probleem, het is een structureel probleem want hij doet het bij alle berichten.
Het vervelende is dat ik (vanwege de meldingen op het scherm) niets verkeerd kan ontdekken. Wel kan je bij berichten (SMS opties) het type sms bericht instellen, de optie is bij mij grijs dus kan het niet veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turrrbothijs
falconnl schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 21:49:
[...]

bedoel je dat ik het bericht naar 2 afzenders moet sturen? of 2x dezelfde afzender?
het is geen tijdelijk probleem, het is een structureel probleem want hij doet het bij alle berichten.
Het vervelende is dat ik (vanwege de meldingen op het scherm) niets verkeerd kan ontdekken. Wel kan je bij berichten (SMS opties) het type sms bericht instellen, de optie is bij mij grijs dus kan het niet veranderen
probeer eens als je twee de zelfde geadresseerde stuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon2001
Helaas verzenden aan 2 gebruikers, danwel aan 2 dezelfde gebruikers lost het niet op.
(zou je dan ook niet dubbele kosten hebben?)

eh MMS werkt wel heb ik net ontdekt...
aarrgghhh :? :? ik word er gek van

[ Voor 25% gewijzigd door falcon2001 op 02-04-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
is het nr van je berichtencentrale wel goed,zonder dat nr kun je niet smsen dat weet ik ,maar jij kan dat wel naar gewone telefoon?misschien dat daar het berichtencentrale nr niet noodzakelijk voor is???
Ja ik probeer ook maar iets?! vind het heel vreemd
En berichten=>instellingen=>sms=>smstype (staat hij op sms) of bedoelde je dat met grijs?bij mij is dat aangevinkt nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Eunos schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:21:
Weet iemand iets van softwareversie R2AC003? Ik heb deze op mijn vorige week aangeschafte Orange-branded K700i staan.

Nog geen foutjes ontdekt trouwens.
Heb sinds gister ook een Orange branded K700i met die software versie, meerdere info;

R2AC003
prgCXC125898_EU_3_C
LCD scherm: 200406041
Camera 3.9
ITP CXC 125 813 R2C

Heb alleen nog niet uitgevist hoe ik WinAmp moet besturen :S

[ Voor 7% gewijzigd door jules op 03-04-2005 12:51 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon2001
rooie60 schreef op zondag 03 april 2005 @ 00:27:
is het nr van je berichtencentrale wel goed,zonder dat nr kun je niet smsen dat weet ik ,maar jij kan dat wel naar gewone telefoon?misschien dat daar het berichtencentrale nr niet noodzakelijk voor is???
Ja ik probeer ook maar iets?! vind het heel vreemd
En berichten=>instellingen=>sms=>smstype (staat hij op sms) of bedoelde je dat met grijs?bij mij is dat aangevinkt nl
Ja nr is goed, antwoorden op ontvangen SMS'jes werkt wel goed.
Bij mij staat niets aangevinkt en deze kan ik niet aanpassen.
Ik heb daarnet al de fabrieksinstellingen teruggezet (heeft niet geholpen), de instellingen bij T-mobile opgevraagd (niet geholpen). Ik snap er niets meer van. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Dan toch maar ff bellen met T-mobile lijkt me?Ik kan je verder niet helpen,heb ook nog nooit zon soort gelijk probleem gezien ergens
suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

falconnl schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:06:
[...]

Ja nr is goed, antwoorden op ontvangen SMS'jes werkt wel goed.
Bij mij staat niets aangevinkt en deze kan ik niet aanpassen.
Ik heb daarnet al de fabrieksinstellingen teruggezet (heeft niet geholpen), de instellingen bij T-mobile opgevraagd (niet geholpen). Ik snap er niets meer van. :(
Komen de sms-jes volgens jouw telefoon wel aan? Ik heb nl ook T-mobile met mijn K700i, en volgens het statusrapport worden sms-jes gewoon afgeleverd.
menu --> Berichten --> Instellingen --> SMS --> Ontvangstbevestiging --> AAN
Als je die een tijdje aanzet weet je gelijk wat er aankomt en wat niet. Als het statusrapport zegt dat ze wel aankomen en ze doen dat stiekem toch niet, post het dan ff. Ik wil namelijk graag weten of die melding betrouwbaar is of niet.....
Verder heb ik de volgende instellingen van T-mobile:
Servicecentrum: +312400000000
E-mailgateway: niet ingesteld
Max berichtlengte: Max beschikb.
SMS-type: SMS
Geldigheidsduur: Netwerkmaximum
Met antwoord: Uit
Ontvangsbevestiging: Aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi een tijdje geleden heb ik een vraag gepost:

Hoe kan ik in het startscherm de menuknoppen veranderen waar staat opr. en camera?

Het antwoord was dat ik in de handleiding moest kijken maar daarin heb ik dus niet gevonden wat ik zocht.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dat kan veranderen? want ik kan het echt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

Zal niet de eerste zijn die het vraagt, maar krijg het niet teruggevonden in al die topics:

Is er de mogelijkheid om een beveiligde map te maken, waar je fotos in kan zetten die andere bluetoothers niet kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

PnD schreef op maandag 04 april 2005 @ 11:42:
Zal niet de eerste zijn die het vraagt, maar krijg het niet teruggevonden in al die topics:

Is er de mogelijkheid om een beveiligde map te maken, waar je fotos in kan zetten die andere bluetoothers niet kunnen zien?
Sorry een beveiligde map? Hoe kunnen "bluetoothers" jouw mappen zien? Zet gewoon je BT uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

PnD schreef op maandag 04 april 2005 @ 11:42:

noop kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

HerbyNL schreef op maandag 04 april 2005 @ 11:49:
[...]

Sorry een beveiligde map? Hoe kunnen "bluetoothers" jouw mappen zien? Zet gewoon je BT uit.
Als ik foto's of muziek wil uitwisselen met iemand hoeven ze niet perse al mijn foto's te zien, zou dus graag een map met prive foto's hebben e.d.

Wel balen als dat niet kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

PnD schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:00:
[...]

Als ik foto's of muziek wil uitwisselen met iemand hoeven ze niet perse al mijn foto's te zien, zou dus graag een map met prive foto's hebben e.d.

Volgens mij kunnen andere BT'ers sowieso niet jouw hele mapstructuur doorbladeren? Ik dacht dat ze alleen dingen konden accepteren als er wat gestuurd wordt.... correct me if I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PnD schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:00:

Mensen kunnen niet zomaar door jouw mappen bladeren hoor... Je verstuurt of ontvangt een bestand via bluetooth maar ze halen het niet op uit je telefoon door zelf iets leuks uit te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje...

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 09:32
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 11:16:
Hoi een tijdje geleden heb ik een vraag gepost:

Hoe kan ik in het startscherm de menuknoppen veranderen waar staat opr. en camera?

Het antwoord was dat ik in de handleiding moest kijken maar daarin heb ik dus niet gevonden wat ik zocht.

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dat kan veranderen? want ik kan het echt niet vinden.
Dat klopt want dat is ook niet mogelijk

[ Voor 86% gewijzigd door jap85 op 04-04-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik had een x iemand geaccepteert met een Samsung D500
daar heb ik een plaatje naarverzonden en diegene kan door mij gsm bladeren
en ja dat kan een k700 ook. Hiermee kun je in zijn map kijken. audio , afbeeldingen, enz
en dit kan je ophalen en dan zie je het op je eigen gsm.
dus het kan wel
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.