Ik had inmiddels ook uitgevogeld (vamiddag met meer geluk dan wijsheid), dat winamp bedienen wel werkte als hij actief en voor in het scherm is. Het joystickje werkt altijd als muis blijkbaar.
d'r had toch iemand een hid maker gepost (linkje dan he?)
Deze dus. Werkt misschien als de server weer online is. Morgen ff proberen....
[edit] Ik heb een programmaatje gevonden op
deze pagina om een Hid te maken of aan te passen:
K700 Remote Profiler. Ik ga hiermee de Winamp2 hid aanpassen naar Ch!pY-J's aanwijzingen, maar ik ga eerst slapen

. Als iemand ander het eerder doet, post het dan ff hier

[ /edit]
Ik krijg het trouwens nog niet voor elkaar om te synchroniseren met Outlook 2003 (WinXP Pro NL SP2, MSI BT 6967). Ik heb de laatste sync station gedownload van de SE site en die geïnstalleerd, waardoor ik twee vage icoontjes heb gekregen in mijn system tray die meestal weigeren iets te doen.
Eén zwarte mobiele telefoon met een groen vinkje om aan te geven dat er BT contact is, en een soort opengeklapte mobiele waarmee je instellingen zou moeten kunnen veranderen en het commando synchroniseren kan geven.
Ik heb die instellingen op een gegeven moment wel goed gekregen, maar bijna altijd is het kiezen van
synchroniseren of
Instellingen voor Sync station grijs en kan ik er dus niets mee.
Ik heb net een keer voor elkaar gekregen dat hij wel probeerde te synchroniseren, maar na een poging om outlook te bereiken (waar ik 10 min de tijd voor heb gegeven) en de telefoon zegt dattie aan het synchroniseren is, roepen de sync-opties in koor dat ze aan het initialiseren zijn en verder gebeurt er niets. Na een tijdje krijg ik dan de volgende melding op de telefoon:
-sessie is mislukt. communicatie onderbroken
Dit vind ik raar, omdat ik met FMA (v2) varierend van 0,4 m (BT dongle zit achterin mijn computer onder mijn bureau) tot een paar meter weg dingen kan versturen en veranderen in de telefoon zonder dat de verbinding onderbroken wordt.
[edit tig] Ik heb van USB.org (via via via een paar HID uitleg sites) een
pdf-je (ong 8 mb) gedownload waarin USB specificaties staan. Volgens de
HID guide van SonyEricsson (ook een pdf) gebruiken ze die specificaties. Op p53-56 van de eerste pdf saan de codes voor de Unique ID's van de toetsen, en in de SE pdf staat hoe je dat in XML code kan schrijven.
Ik heb vannacht nog ff geprobeerd om dmv Remote Profiler de winamp HID aan te passen, maar ik gebruik winamp 2.92, en die ondersteunt geen Global Hotkeys. Het werkt dus nog niet Als ik thuis ben (vanavond) ga ik het weer proberen met winamp 5.08e
Van Remote Profiler heb ik gelijk maar een
Nederlands taalbestand gemaakt
[ /edit]
[
Voor 30% gewijzigd door
gwystyl op 07-04-2005 10:27
]