Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.741 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110565

jap85 schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:10:
[...]

Dat klopt want dat is ook niet mogelijk
okej thx hadden ze me dan ook wel gelijk mogen vertellen.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41441

Heb sinds een week een k700i met de allereerste (oudste) firmware. De batterij gaat wel errug snel leeg moet ik zeggen (standaard 700 mAh accu). Nu zag ik op Marktplaats accu's van 1000 en zelfs 1700 mAh aangeboden, beide voor slechts 5 euro. Zou dit wat zijn? Iemand ervaring?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 41441 op 04-04-2005 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Anoniem: 41441 schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:40:
Heb sinds een week een k700i met de allereerste (oudste) firmware. De batterij gaat wel errug snel leeg moet ik zeggen (standaard 700 mAh accu). Nu zag ik op Marktplaats accu's van 1000 en zelfs 1700 mAh aangeboden, beide voor slechts 5 euro. Zou dit wat zijn? Iemand ervaring?
Ik denk dat je beter eerst je firmware kunt laten updaten naar de laatste firmware version voor de Sony Ericsson K700i: R2AE033

Dat kan o.a. bij:

Sony Ericsson Mechanical Service points: (kleine reparaties en software updates)

Belcompany Max Center
Nieuwgraaf 62A
6921 RK Duiven
026-4429839

Raf Telecom Amsterdam
Rijnstraat 139
1079 HC Amsterdam
020-5411300

Finntax Telecom
Lissenveld 61-63
4941 VL Raamsdonkveer
0162-570570

Phoneshop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
070-4271686

Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11c
3861 RH Nijkerk
033-2460264

Car Audio Plus
Rijksweg Noord 20
6162 AJ Geleen
046-4230333

STA-Business Center BV
Bohrweg 1
3208 KP Spijkenisse
0181-618444

Teleworld
Kinkerstraat 57
1053 DZ Amsterdam
020-6834001

The Phone House Emmen
Picasso Passage 78
7811 DP Emmen
0591-647278

Het is gratis en een enorme verbetering voor je telefoon ! ! !

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

Ik heb opeens het voicemail pictogrammetje in het scherm staan. Terwijl mijn voicemail box leeg is en dat pictogrammetje gaat met geen mogelijkheid weg. Iemand een idee hoe ik het weg kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112591

Anoniem: 41441 schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:40:
Wat bedoel je met "errug snel"?
vind het niet netjes van SE dat ze de oudste firmware standaard op hun K700i's zetten. Deze zit namelijk vol kinderziekten. |:(

Hoelang gaat de batterij mee na de firmware update?

(wil ook de K700i kopen,maar ik wacht tot hij rond de 200euro kost (belgië }:O ) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41441

Anoniem: 112591 schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:29:
[...]
Wat bedoel je met "errug snel"?
Telefoon houdt het nu ongeveer 24 uur vol. Maar ben er ook wel erg veel mee bezig (van alles en nog wat installeren, via bluetooth). Bij wat meer normaal gebruik zal ie wel wat langer meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
gwystyl schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:58:
[...]

Komen de sms-jes volgens jouw telefoon wel aan? Ik heb nl ook T-mobile met mijn K700i, en volgens het statusrapport worden sms-jes gewoon afgeleverd.
menu --> Berichten --> Instellingen --> SMS --> Ontvangstbevestiging --> AAN
Als je die een tijdje aanzet weet je gelijk wat er aankomt en wat niet. Als het statusrapport zegt dat ze wel aankomen en ze doen dat stiekem toch niet, post het dan ff. Ik wil namelijk graag weten of die melding betrouwbaar is of niet.....
Verder heb ik de volgende instellingen van T-mobile:
Servicecentrum: +312400000000
E-mailgateway: niet ingesteld
Max berichtlengte: Max beschikb.
SMS-type: SMS
Geldigheidsduur: Netwerkmaximum
Met antwoord: Uit
Ontvangsbevestiging: Aan
Berichten komen volgens bevestiging aan, echter praktijk niet. Heb net de sim in ander toestel gehad en daar werkt het SMS'en wel. ligt dus aan het toestel

SMS-type: SMS Hier staat bij mij dus niets aangevinkt, en die kan ik dus ook niet aanvinken. Deze zijn allemaal grijs. Hier heeft het volgens mij mee te maken.

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24643

Op mijn Nokia kon ik altijd mijn netwerk handmatig instellen, Deze ging dan ook niet op een ander netwerk als ik de grens over ging.
Volgens mij schakelt de k700i altijd over naar een ander netwerk, als ik maar een klein stukkie over de grens ben

Kan iemand mij op deze vraag een antwoord geven? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:27

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ch!pY-J schreef op zondag 03 april 2005 @ 12:51:
[...]

Heb alleen nog niet uitgevist hoe ik WinAmp moet besturen :S
Ik ook niet :-(. Ik kan de .hid wel starten vanuit externe besturing, maar dan krijg ik alleen een bewegende muis? Als ik op de knopjes druk die staan aangegeven komen er wel dingen op de plek van de cursor te staan die corresponderen met de winampcommandos (zoals x voor play = 8), maar winamp zelf reageert niet. Moet je bij Winamp soms nog een plugin gebruiken?

[ Voor 14% gewijzigd door gwystyl op 04-04-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
Ben er uit vwb het SMS probleem:
het ligt aan mijn oude simkaart (ik heb er nog eentje van BEN)
zie hier

heb net klantenservice gebeld en ik krijg kostenloos een nieuwe sim opgestuurd

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Ik vraag me af, ik heb deze firmware voor mn K700i

R2AE033
prgCXC125898_EU_3_C

Softwareversie voor LCD-scherm
Hoofdscherm
Huidig: 200406041

Softwareversies voor camera
camera
Huidig: 3.10

Softwareversies voor ITP
CXC 125 8 13 R1T

Aapassing
CDA102298/52 R4A
cxc125822 R2AE033
ORANGE_GEN

Kan iemand vertellen waarom ik versie 3.10 heb en niet wat het verschil is met 3.9 omdat ik tot dusver alleen maar firmwareinfo zie met versie 3.9

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 10:38

Silverline

pisanggoreng

Anoniem: 110565 schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:28:
[...]

Nou ik had een x iemand geaccepteert met een Samsung D500
daar heb ik een plaatje naarverzonden en diegene kan door mij gsm bladeren
en ja dat kan een k700 ook. Hiermee kun je in zijn map kijken. audio , afbeeldingen, enz
en dit kan je ophalen en dan zie je het op je eigen gsm.
dus het kan wel
als je hebt 'gepaired' (met afgesproken pincode oid) dan kan je in elkaars bestanden kijken..
als je dit niet wilt kun je ook gewoon naar de foto gaan en dan 'verzenden via bluetooth' kiezen (dit gaat net zoals via infrarood) zonder hoeven te pairen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Silverline schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:38:
als je hebt 'gepaired' (met afgesproken pincode oid) dan kan je in elkaars bestanden kijken..
als je dit niet wilt kun je ook gewoon naar de foto gaan en dan 'verzenden via bluetooth' kiezen (dit gaat net zoals via infrarood) zonder hoeven te pairen...
Ja, zo kan dat inderdaad wel, in tegenstelling tot wat ik eerder zei. Maar pairen is inderdaad niet echt verstandig, gewoon dingen versturen via bluetooth, da's een eenmalige verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18327

Ik zit met een leuk probleempje met m'n K700i: hij geeft steeds aan dat er een nieuw SMS'je is, terwijl ik geen nieuw SMS'je zie. Waar zit dat SMS'je? Ik begin me er nu namelijk wel aan te ergeren. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113825

Anoniem: 24643 schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:16:
Op mijn Nokia kon ik altijd mijn netwerk handmatig instellen, Deze ging dan ook niet op een ander netwerk als ik de grens over ging.
Volgens mij schakelt de k700i altijd over naar een ander netwerk, als ik maar een klein stukkie over de grens ben

Kan iemand mij op deze vraag een antwoord geven? _/-\o_
Handmatig een netwerk selecteren:
Hoofdmenu > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerk select.

Eventueel kan je bij Hoofdmenu > Verbindingen > Mobiele netwerken > Voorkeursnetw. aangeven welke netwerken het toestel automatisch moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

18327 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:56:
Ik zit met een leuk probleempje met m'n K700i: hij geeft steeds aan dat er een nieuw SMS'je is, terwijl ik geen nieuw SMS'je zie. Waar zit dat SMS'je? Ik begin me er nu namelijk wel aan te ergeren. :(
Wat voor smsje!? Van 'n vriend/vriendin of van je provider met instellingen? Als het die laatste is en je drukt op ja kun je dat smsje namelijk niet lezen, maar zijn het waarschijnlijk instellingen voor bijvoorbeeld wap of email!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Handmatig een netwerk selecteren:
Hoofdmenu > Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerk select.

Eventueel kan je bij Hoofdmenu > Verbindingen > Mobiele netwerken > Voorkeursnetw. aangeven welke netwerken het toestel automatisch moet kiezen.
Dank je wel voor je antwoord.
Dit wist ik wel, maar bij voorkeurs netwerk staat Hi (nl) er niet bij....kan ik die nog toevoegen op de een of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Hi (nl)? die zit toch op het kpn-netwerk, dat weet toch iedereen of niet???

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

naithsirhc waarschijnlijk niet :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik neem aan dat Asmodeus toch wel ziet als het een configuratie smsje is!!! ik denk dat hij bedoelt dat er bovenin een envelopje staat?maar ja dan zal het toch in je inbox moeten staan! tenzij je inbox te vol is!!anders zul je eerst moeten lozen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

gwystyl schreef op maandag 04 april 2005 @ 21:16:
Ik ook niet :-(. Ik kan de .hid wel starten vanuit externe besturing, maar dan krijg ik alleen een bewegende muis? Als ik op de knopjes druk die staan aangegeven komen er wel dingen op de plek van de cursor te staan die corresponderen met de winampcommandos (zoals x voor play = 8), maar winamp zelf reageert niet. Moet je bij Winamp soms nog een plugin gebruiken?
Zo ver kwam ik nog geeneens. Ben erachter gekomen dat je bij de allereerste sessie je de verbinding vanaf de pc moet opstarten. Anders word hij simpelweg geweigerd. Daaropvolgende sessies (ook na herstarts) gaan wel probleemloos.

Specifiek jouw probleem; Je moet WinAmp op de voorgrond hebben en geselecteerd, dan pas werkt het. Wel jammer, ik wist al langer dat je WinAmp mbv toetsen kon bedienen, maar nu hebben ze de directe manier gekozen;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
numerieke toetsenboard komt overeen met Winamp bediening;
num staat voor numerieke toetsenboard

1    |     2     |    3
   num 7  |     x     |  num 9
---------------------------------
     4    |     5     |    6
   num 4  |     c     |    b
     7    |     8     |    9
     c    |     V     |

Volume up  : pijltje omhoog
volume down: pijltje omlaag

Maar dat hadden ze beter op de volgende manier kunnen doen;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
daar waar alt staat word rechter alt toets bedoelt

1    |     2     |    3
  alt- <- | alt-insrt |  alt ->
     4    |     5     |    6
alt-pagup | alt-home  |alt-pagdwn
     7    |     8     |    9
 alt-home |  alt-end  |

Volume up  : alt pijltje omhoog
volume down: alt pijltje omlaag

Op deze manier kun je WinAmp ook bedienen als WinAmp geminimaliseerd is of als je in een ander programma zit. Maar een hele enkele keer zijn er programma's waar deze knoppen mee dwars kunnen liggen, maar ja, da's gewoon pure pech hebben natuurlijk!
edit:

Ben nu een aan't uitzoeken hoe ik die WinAmp.hid zelf kan aanpassen. Ben er al achter dat .hid files tar bestanden zijn. Als je deze uitpakt dan heb je een plaatje (gewone .jpg) en een ander .kcf bestand dat eigenlijk een .xml bestand is. Ben echter onbekend met xml files. De inhoud van de winamp file ziet er als volgt uit;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
<SONY_ERICSSON_REMOTE_CONTROL_CONFIGURATION
  VERSION = "1.0">
  <KEYMAP>
    <KEY_1>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "00" USAGEID = "5F"/> <!-- REWIND -->
      </ACTION>
    </KEY_1>
    <KEY_2>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "00" USAGEID = "1B"/> <!-- PLAY -->
      </ACTION>
    </KEY_2>
    <KEY_3>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "00" USAGEID = "61"/> <!-- FAST FORWARD -->
      </ACTION>
    </KEY_3>
    <KEY_4>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "00" USAGEID = "5C"/> <!-- PREV -->
      </ACTION>
    </KEY_4>
    <KEY_5>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "00" USAGEID = "06"/> <!-- PAUSE -->
      </ACTION>
    </KEY_5>
    <KEY_6>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "00" USAGEID = "05"/> <!-- NEXT -->
      </ACTION>
    </KEY_6>
    <KEY_7>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "00" USAGEID = "06"/> <!-- MUTE -->
      </ACTION>
    </KEY_7>
    <KEY_8>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "02" USAGEID = "19"/> <!-- STOP -->
      </ACTION>
    </KEY_8>
    <KEY_CAM>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "08" USAGEID = "0F"/> <!-- LOGON -->
      </ACTION>
    </KEY_CAM>
    <KEY_VOL_UP>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "00" USAGEID = "60"/> <!-- VOL UP -->
      </ACTION>
    </KEY_VOL_UP>
    <KEY_VOL_DOWN>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "00" USAGEID = "5A"/> <!-- VOL DOWN -->
      </ACTION>
    </KEY_VOL_DOWN>
  </KEYMAP>
</SONY_ERICSSON_REMOTE_CONTROL_CONFIGURATION>

Enig idee hoe ik bovenstaande juiste toetscombo's kan verwerken in deze xml file?

[ Voor 34% gewijzigd door jules op 07-04-2005 00:01 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik had inmiddels ook uitgevogeld (vamiddag met meer geluk dan wijsheid), dat winamp bedienen wel werkte als hij actief en voor in het scherm is. Het joystickje werkt altijd als muis blijkbaar.

d'r had toch iemand een hid maker gepost (linkje dan he?) Deze dus. Werkt misschien als de server weer online is. Morgen ff proberen....

[edit] Ik heb een programmaatje gevonden op deze pagina om een Hid te maken of aan te passen: K700 Remote Profiler. Ik ga hiermee de Winamp2 hid aanpassen naar Ch!pY-J's aanwijzingen, maar ik ga eerst slapen :O. Als iemand ander het eerder doet, post het dan ff hier :O [ /edit]

Ik krijg het trouwens nog niet voor elkaar om te synchroniseren met Outlook 2003 (WinXP Pro NL SP2, MSI BT 6967). Ik heb de laatste sync station gedownload van de SE site en die geïnstalleerd, waardoor ik twee vage icoontjes heb gekregen in mijn system tray die meestal weigeren iets te doen.
Eén zwarte mobiele telefoon met een groen vinkje om aan te geven dat er BT contact is, en een soort opengeklapte mobiele waarmee je instellingen zou moeten kunnen veranderen en het commando synchroniseren kan geven.
Ik heb die instellingen op een gegeven moment wel goed gekregen, maar bijna altijd is het kiezen van synchroniseren of Instellingen voor Sync station grijs en kan ik er dus niets mee.
Ik heb net een keer voor elkaar gekregen dat hij wel probeerde te synchroniseren, maar na een poging om outlook te bereiken (waar ik 10 min de tijd voor heb gegeven) en de telefoon zegt dattie aan het synchroniseren is, roepen de sync-opties in koor dat ze aan het initialiseren zijn en verder gebeurt er niets. Na een tijdje krijg ik dan de volgende melding op de telefoon:
-sessie is mislukt. communicatie onderbroken
Dit vind ik raar, omdat ik met FMA (v2) varierend van 0,4 m (BT dongle zit achterin mijn computer onder mijn bureau) tot een paar meter weg dingen kan versturen en veranderen in de telefoon zonder dat de verbinding onderbroken wordt.

[edit tig] Ik heb van USB.org (via via via een paar HID uitleg sites) een pdf-je (ong 8 mb) gedownload waarin USB specificaties staan. Volgens de HID guide van SonyEricsson (ook een pdf) gebruiken ze die specificaties. Op p53-56 van de eerste pdf saan de codes voor de Unique ID's van de toetsen, en in de SE pdf staat hoe je dat in XML code kan schrijven.
Ik heb vannacht nog ff geprobeerd om dmv Remote Profiler de winamp HID aan te passen, maar ik gebruik winamp 2.92, en die ondersteunt geen Global Hotkeys. Het werkt dus nog niet Als ik thuis ben (vanavond) ga ik het weer proberen met winamp 5.08e
Van Remote Profiler heb ik gelijk maar een Nederlands taalbestand gemaakt
[ /edit]

[ Voor 30% gewijzigd door gwystyl op 07-04-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:12
Even een domme vraag:
Waar kan ik de Firmware van mijn K700i vinden???

Ik heb het forum al doorgezocht, maar niks kunnen vinden.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Uit de Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 6 Startpost
Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:
1
> * < < * < *

(< of > bedien je doormiddel van de joystick).
In het service menu kies je voor Service info en vervolgens voor Software-info. Je FW versie staat dan bovenaan

[ Voor 11% gewijzigd door gwystyl op 07-04-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CLB schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:56:
naithsirhc waarschijnlijk niet :)
Naitsirhc weet dat natuurlijk wel |:(

maar aangezien KPN ook niet bij de voorkeursinstellingen staan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:45

Roy

Hobbies?

18327 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 14:56:
Ik had ook zoiets afgelopen week, kreeg ook de melding dat ik een sms'je had, maar hij stond niet bovenaan in m'n lijst. Het sms'je kreeg ik 1 april geloof ik, en toen ik door mijn lijst met sms'jes aan het scrollen was zag ik hem staan tussen de sms'jes van 20 en 21 januari :S
Oftewel, de volgorde van de lijst klopt niet helemaal, maar hij is er wel.... Vaag...

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:08

Martinspire

Awesomeness

op 1 april?? grapje van SE misschien?

btw ik had laatst op de fiets last van mn voorlicht... hij zei pang en toen wist ik dat ik genaaid was want ik kom vaak politie tegen... dus heb ik snel mijn k700 gepakt... en dan naar de service tests en dan naar het testen van de flitser :p

helaas geen politie gezien maar misschien maar goed ook :D

btw de volledige versie van gravity defied: trial racing is uit!! best vet maar ik heb hem dan ook op een irritante manier binnen [het bestellen was nogal kut op die italiaanse site:(
maar goed.. hijs best vet!!

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

djmantri schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:01:

btw de volledige versie van gravity defied: trial racing is uit!! best vet maar ik heb hem dan ook op een irritante manier binnen [het bestellen was nogal kut op die italiaanse site:(
maar goed.. hijs best vet!!
Modbreak:check je mail

[ Voor 12% gewijzigd door Canaria op 10-04-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 24643 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:31:
[...]

Naitsirhc weet dat natuurlijk wel |:(

maar aangezien KPN ook niet bij de voorkeursinstellingen staan.....
dat had u niet gezegd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-06 15:45
Ik heb nu ook een k700i, maar mijn batterij houdt het maar een dag of 2/2.5 uit.. is dat normaal of doe ik iets fout?
Hij staat verder wel de hele dag aan, maar doe niet echt veel.. soms even smsen/bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:19
Nieuwe Smilie voor de K700i!

[:]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whuahahah
u heeft natuurlijk gelijk :*) :*)

Ben nu al zover dat ie niet meer automatisch overschakelt...dat is al wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

djmantri schreef op donderdag 07 april 2005 @ 18:34:
[...]

check je mail

hij staat btw nu gewoon in het mobile 9 forum >:) 8)
Haha echt!

*eeuwige dankbaarheid* _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
CLB schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:01:
[...]

Echt??? Vers man! Kun je mij die sturen?
Voglens mij moet jij toch nu wel weten dat dit hier niet mag... Waarom blijf je het dan doen?

[ Voor 8% gewijzigd door Korakal op 14-04-2005 11:29 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ch!pY-J schreef op zondag 03 april 2005 @ 12:51:
Heb sinds gister ook een Orange branded K700i met die software versie, meerdere info;

R2AC003
prgCXC125898_EU_3_C
LCD scherm: 200406041
Camera 3.9
ITP CXC 125 813 R2C
't Gaat erop lijken dat ik met de k700i weer een soort gelijk debacle ga beleven als mijn S55. Vandaag is mijn phone twee keer "gecrasht" tijdens het browsen van de volgende pagina; www.wapagportal.com.

Het volgende gebeurde; scherm begon na het laden van een willekeurige pagina van die site opeens te knipperen. Telefoon reageerde vervolgens op geen enkele knop (heb de uitknop niet uitgeprobeerd). Na een 30 seconden kreeg ik het standby schermpje gelukkig weer te zien waarna de telefoon weer normaal bruikbaar was.

Heeft iemand een soortgelijke ervaring meegemaakt? Heb de telefoon sinds afgelopen zaterdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magel725
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-06 11:00
Ik ben er sinds vandaag achter dat ik een vreemd probleem heb met mijn twee weken oude K700i. Misschien vergelijkbaar met het probleem van falconnl.

Laatst stuurde iemand twee smsjes naar me. Bij haar bleven ze enkele dagen als "niet bezorgd" staan, terwijl ik ze niet binnen kreeg. Toen ik haar sprak over de smsjes keek ik in mn postvak in, en ineens werd het laatste smsje dat ze verstuurde twee keer bezorgd bij mij. Kan toevallig gebeuren en verder heb ik er geen aandacht aan besteed.

Vandaag spreek ik een maat van me en die vertelt me dat hij me gisteren een sms heeft gestuurd. Ik heb die niet ontvangen. Dus ik ga nu twijfelen aan mijn telefoon en vraag hem om me nog eens een sms te sturen terwijl ik erop wacht. Die sms komt ook weer niet aan. Vervolgens probeer ik hém te sms-en. Zodra mijn sms verzonden is (komt bij hem wel aan) krijg ik alsnog ineens zijn sms binnen, samen met degene die hij gisteren avond heeft verstuurd... :?

Toen heb ik heel de telefoon uitgezet en weer opnieuw aangemeld. Daarna kwam bij een nieuwe poging een nieuwe sms wel gewoon aan.

Zou er nu iets niet goed zijn met de telefoon, of is dit niets bijzonders?

Ohja, zomertijd stond nog niet aan. Kan dat ervoor zorgen dat smsjes op het netwerk verdwalen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

F-Tim schreef op donderdag 07 april 2005 @ 20:32:
Nieuwe Smilie voor de K700i!

[:]
haha vierkante weird man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mycosis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-04 22:08

mycosis

--------------

Volgens mij heb ik een dik probleem.

Ik heb vandaag me abb verlengt en deze telefoon erbij kado gehad.
Echter, toen ik hem net aan het opladen was viel die opeens uit. (Zat met de camera te kloten)

Nu krijg ik hem ook niet meer aan! En als ik hem aansluit op mijn lader, blijft het rode ledje onder mijn power-knop continu aan.

Heeft iemand dit ook? En zo ja: hoe kan ik dit oplossen?

edit: Zou het misschien kunnen komen dat ie al zo goed als leeg was, en dat ik meer stroom verbuikte dan dat ie kon opladen. En dat ie nou zó leeg is dat ie alleen nog maar het rode ledje laat verschijnen.

Niet dus... Als ik me lader aansluit zonder dat me accu er in zit, heb ik hetzelfde resultaat.
G*dv*rd*mme wat is dit kut. Nu gaat er weer minimaal een week over heen.

[ Voor 34% gewijzigd door mycosis op 09-04-2005 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141560

ik heb net een v800 aangeschaft en verwacht hem eerdaags.
hier en daar lees ik iets over 'drm-packager'.... wat is en doet dit progje??

alvast dank voor de reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141560 schreef op zondag 10 april 2005 @ 01:54:
ik heb net een v800 aangeschaft en verwacht hem eerdaags.
hier en daar lees ik iets over 'drm-packager'.... wat is en doet dit progje??

alvast dank voor de reply
Dit is het K700 topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja weet ik...
dit topic kwam ik als eerste tegen en heb 'dus' meteen gepost....
Maar vlgs mij vertoont de v800 erg veel overeenkomsten met de kunsten van de K700.... dus leek het me dat er mogelijk wel een antwoord gegeven kon worden....

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

maakt niet uit hoor, wij (ik nog niet :P) gebruiken die drm packager ook
maar daar heb je alleen iets aan als je bv vodafone hebt en je hebt die nieuwe firmware
dan kun je een mp3tje met die packager drm encoden, dus eigenlijk net wat ze bij die legale mp3 sites doen...
dan kun je de mp3 wel gebruiken als ringtone...
veel plezier met je v800

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 10-04-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
tbokkinga? typ op google V800 in en dan zie je de V800 forums :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-06 15:45
Als iemand mij belt, dan staat het volume van diegene aan de andere kant van de lijn erg laag en is soms erg slecht te horen dan, dit wil ik graag wat hoger zetten...
Ik heb tijdens het bellen ook al op die + en - toetsen gedrukt, maar dat mocht niet baten..

Is er hier ergens een instelling voor ofzo? En ik bedoel niet het belvolume (van de beltoon), die weet ik wel te vinden :p

[ Voor 11% gewijzigd door aaajeetee op 10-04-2005 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@djmantri:

dank voor de opheldering

@rest:
ik ben bij deze 'verhuisd' naar de v800 topic

mvrgr
TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik vind het zoiezo stom dat ie niet zo erg hard kan
Als ik bv mp3s wil laten luistern moet ik hem zoiezo op het hardst zetten om nog een beetje hoorbaar te maken, maar als iedereen gaat praten kom je er echt niet meer doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Nou, mijn kalendersynchronisatieprobleem (gwystyl in "Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel...") is opgelost:
ik heb ipv de WinXP SP2 BT drivers nu de nieuwste MSI drivers geïnstalleerd (Widcomm 1.4.3.4), keertje herstart gedaan en nou werkt het wel.

[ Voor 31% gewijzigd door gwystyl op 13-04-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:36
djmantri schreef op zondag 10 april 2005 @ 22:15:
Ik vind het zoiezo stom dat ie niet zo erg hard kan
Als ik bv mp3s wil laten luistern moet ik hem zoiezo op het hardst zetten om nog een beetje hoorbaar te maken, maar als iedereen gaat praten kom je er echt niet meer doorheen
Wat ik doe: aangezien ik eerst de bitrate van de MP3tjes verlaag, om ruimte te besparen en met die slechte speakertjes hoor je het toch niet, met BeSweet, kies ik er ook meteen voor het geluid te versterken (een decibel of 3). Daarvoor kon ik ook het bijna niet horen, nu knalt het overal overheen. Dus... versterk eerst het geluid even (het volume).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98389

ChrisM83 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 08:41:
[...]
Wat ik doe: aangezien ik eerst de bitrate van de MP3tjes verlaag, om ruimte te besparen en met die slechte speakertjes hoor je het toch niet, met BeSweet, kies ik er ook meteen voor het geluid te versterken (een decibel of 3). Daarvoor kon ik ook het bijna niet horen, nu knalt het overal overheen. Dus... versterk eerst het geluid even (het volume).
bedankt zocht al een handig programmaatje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

gwystyl schreef op donderdag 07 april 2005 @ 00:27:
Ik heb vannacht nog ff geprobeerd om dmv Remote Profiler de winamp HID aan te passen, maar ik gebruik winamp 2.92, en die ondersteunt geen Global Hotkeys. Het werkt dus nog niet Als ik thuis ben (vanavond) ga ik het weer proberen met winamp 5.08e
Ben nu ook ff bezig geweest met die hid file voor Winamp5, maar het spoor loopt een beetje dood :(

Heb een .kcf file gemaakt;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
<SONY_ERICSSON_REMOTE_CONTROL_CONFIGURATION VERSION="1.0">
  <KEYMAP>
    <KEY_VOL_UP>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "64" USAGEID = "52" />  <!-- VOL UP  -->
      </ACTION>
    </KEY_VOL_UP>
    <KEY_VOL_DOWN>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "64" USAGEID = "51" />  <!-- VOL DOWN  -->
      </ACTION>
    </KEY_VOL_DOWN>
    <KEY_CAM>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "64" USAGEID = "0F" />  <!-- LOGON  -->
      </ACTION>
    </KEY_CAM>
    <KEY_1>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "64" USAGEID = "50" />  <!-- REWIND  -->
      </ACTION>
    </KEY_1>
    <KEY_2>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "64" USAGEID = "49" />  <!-- PLAY  -->
      </ACTION>
    </KEY_2>
    <KEY_3>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "64" USAGEID = "4F" />  <!-- FAST FORWARD  -->
      </ACTION>
    </KEY_3>
    <KEY_4>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "64" USAGEID = "4B" />  <!-- PREV  -->
      </ACTION>
    </KEY_4>
    <KEY_5>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "64" USAGEID = "4A" />  <!-- PAUSE  -->
      </ACTION>
    </KEY_5>
    <KEY_6>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "64" USAGEID = "4E" />  <!-- NEXT  -->
      </ACTION>
    </KEY_6>
    <KEY_7>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "64" USAGEID = "4A" />  <!-- MUTE  -->
      </ACTION>
    </KEY_7>
    <KEY_8>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "64" USAGEID = "4D" />  <!-- STOP  -->
      </ACTION>
    </KEY_8>
    <KEY_9>
      <ACTION>
        <KEYBOARD MODIFIERS = "00" USAGEID = "00" />
      </ACTION>
    </KEY_9>
  </KEYMAP>
</SONY_ERICSSON_REMOTE_CONTROL_CONFIGURATION>

En met de remote profiler weer een hid gemaakt, maar helaas, alleen de muisaanwijzer doet het nog :(, zelfs als Winamp geselecteerd is als programma in de taakbalk.

[edit]

Heb ontdekt dat de gegevens uit de SE handleiding kwa verwijzingen niet kloppen. Recht-alt word left alt :S. Maar dat progsel remote profiler klopt ook niet helemaal :S.

probeer [url=//file/%SystemRoot%\system32\osk.exe]On-Screen Keyboard[/url] maar eens er naast te houden

Modifiers volgens SonyEricsson
Bit
Value
Modifier Key
0
01
Left CTRL
1
02
Left Shift
2
04
Left GUI
3
08
Left Alt
4
16
Right CTRL
5
32
Right Shift
6
64
Right Alt
7
128
Right GUI

[edit]
Ben er inmiddels achter dat keymodifier 16 rechter alt is + shift, maar da's nog steeds niet de juiste toetsencombi die ik moet hebben voor Winamp...

[ Voor 126% gewijzigd door jules op 14-04-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ch!pY-J schreef op donderdag 14 april 2005 @ 12:41:
[...]

Ben nu ook ff bezig geweest met die hid file voor Winamp5, maar het spoor loopt een beetje dood :(

Heb een .kcf file gemaakt;

[Knip verhaal]

[edit]
Ben er inmiddels achter dat keymodifier 16 rechter alt is + shift, maar da's nog steeds niet de juiste toetsencombi die ik moet hebben voor Winamp...
Als je in Remote Profiler kiest voor 'Snapshot', wijst hij de toetscombinatie die je daarna binnen 5 (?) seconden intypt toe aan je commando. Ik heb dat gedaan met verschillende Rechter alt combinaties, waarvan RP vervolgens linker alt + linker CTRL maakte.... probleem is dat dat nog steeds niet werkt icm winamp 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Vaag, bij mij maakt hij van r-alt + een andere toets r-alt+l-ctrl+?toets van in RP, terwijl als ik On-Screen-Keyboard erbij haal hij dan r-alt + shift + ?toets van maakt. Waarin ?toets wel de opgegeven toets is. Ik heb dus nog steeds het idee dat die keymodifiers niet geheel correct werken... Heb inmiddels al mijn probleem op een forum op developer.sonyericsson.com gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-06 18:57
Is het ook mogelijk om ongelezen e-mail van outlook te halen en deze dan op je telefoon te lezen? Ik kan namelijk alles syncen, maar e-mail wil niet helaas. Ik gebruik overigens de PIM synchronisatie die bij mijn bluetooth stick bijgeleverd was. Zou het met de Sony-Ericsson software wel mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-06 22:57

djidee

Mr. Slungel

Roy schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:41:
[...]

Ik had ook zoiets afgelopen week, kreeg ook de melding dat ik een sms'je had, maar hij stond niet bovenaan in m'n lijst. Het sms'je kreeg ik 1 april geloof ik, en toen ik door mijn lijst met sms'jes aan het scrollen was zag ik hem staan tussen de sms'jes van 20 en 21 januari :S
Oftewel, de volgorde van de lijst klopt niet helemaal, maar hij is er wel.... Vaag...
FF je voicemeel checken, bij mij is dat het vaak namelijk... Maar hoe of wat precies weet ik verder niet.

Dan zelf nog een vraagje, ik heb hem eindelijk weer aan de OBEX file transfer (SP2 jah..), maar net als daarvoor kan ik de map video's niet benaderen, hij maakt van de ' wat vage letters (windows) en als je er dan op klikt, kom je er niet in. Wel balen, want om nou 40 filmpjes (kleintjes van een concert) 1 voor 1 met bluetooth over te schoppen, nee, dank u

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dat met die videos dat heb je ook met de games map, daar kom je ook niet in :(
miss een bug??

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 19-04-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Hee, dat probleem heb ik ook. Van de " ' " maakt hij "&apos" of iets dergelijks. Lijkt op een soort van ftp bug.

Laatst vroeg iemand zich af waarom hij/zij de telefoon niet als headset van zijn/haar pc kon gebruiken. Nu heb ik er ff mee zitten spelen en ontdekte dat de pc wel als headset van de telefoon kan dienen. Wel geinig, kan je de gesprekken middels BT in wav of mp3 op je pc opnemen als je de juiste software hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

lol stalker :p
maar ja dat klopt van die &apos :o, maar het is ook niet mogelijk om in de adresbalk dat erachter te tikken want dan herkent ie hem ook niet
en btw, wrom staat er altijd zo'n sleutel achter een game, en voor de meeste geluiden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
djmantri schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:35:
en btw, wrom staat er altijd zo'n sleutel achter een game, en voor de meeste geluiden??
Ik vermoed dat dat betekent dat er een DRM en/of copyright over heerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Ch!pY-J schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:03:
Hee, dat probleem heb ik ook. Van de " ' " maakt hij "&apos" of iets dergelijks. Lijkt op een soort van ftp bug.

Laatst vroeg iemand zich af waarom hij/zij de telefoon niet als headset van zijn/haar pc kon gebruiken. Nu heb ik er ff mee zitten spelen en ontdekte dat de pc wel als headset van de telefoon kan dienen. Wel geinig, kan je de gesprekken middels BT in wav of mp3 op je pc opnemen als je de juiste software hebt :9
dames dames dames,

Wat is dit nou...? Jullie letten ook niet op..

DIT GELDT VOOR IEDEREEN MET K700i

Download de nieuwste versie van:

K700 Dateimanager
Version 0.2.5.2
403 kb

http://k700.hitziger.net/...?id=downloads&language=en

hiermee kan je bestanden veel makkelijker uitwisselen met je pc als je het goed instelt... maar de rest moet wel vanzelf wijzen als je je nuchtere verstand gebruikt anders leg je je probleem op het forum neer.

en hoe werkt die headset van jou precies? met FMA? lijkt me ook wel grappig...

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

vanpeltje schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 22:20:
[...]

dames dames dames,

Wat is dit nou...? Jullie letten ook niet op..

DIT GELDT VOOR IEDEREEN MET K700i
Je hoeft niet kleinerend te doen hoor, vragen zijn er om gesteld te worden!
Download de nieuwste versie van:

K700 Dateimanager
Version 0.2.5.2
403 kb

http://k700.hitziger.net/...?id=downloads&language=en

hiermee kan je bestanden veel makkelijker uitwisselen met je pc als je het goed instelt... maar de rest moet wel vanzelf wijzen als je je nuchtere verstand gebruikt anders leg je je probleem op het forum neer.
TnX, zoiets zocht ik dus!
en hoe werkt die headset van jou precies? met FMA? lijkt me ook wel grappig...
In te taakbalk heb ik zo'n mooi BT icoontje van mij BT dongle. Rechtermuisklik erop, snel verbinding maken,
Audio-Gateway, en dan je phone selecteren/zoeken. Maar heb momenteel wel een aangepaste driver geïnstalleerd omdat ik Winamp niet vanaf de phone kon bedienen. Schijnbaar moest dit middels een HID enabled BT dongle. Schijnbaar zijn er veiligheidslekken waardoor ze deze functie standaard hebben uitgeschakeld. Ik weet ff niet meer waar ik dat gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zo Gutemorgen lui. Dat van die apostroffen is al zo'n oud probleem. Dat staat volgens mij op bladzijde 6 al van deel 1 8)7 Je moet je telefoon ff in engels/ duits/ deens zetten ofzo en dan in je mappen gaan scrollen, dan kan die ze wel lezen namelijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Klopt ben ik ook meerdere malen tegengekomen,gewoon bij 'talen'engels selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:45

Roy

Hobbies?

Heeft iemand enig idee hoe je de oproepenlijst chronologisch kunt sorteren? want ik vind het een beetje een vreemde volgorde die normaal aangehouden wordt.
Er was volgens mij een truckje voor om dat te doen, maar ik kan hem niet vinden...

Inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Roy schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:28:
Heeft iemand enig idee hoe je de oproepenlijst chronologisch kunt sorteren? want ik vind het een beetje een vreemde volgorde die normaal aangehouden wordt.
Er was volgens mij een truckje voor om dat te doen, maar ik kan hem niet vinden...
Ligt aan je firmware versie. Als je een bepaalde firmwareversie hebt zie je je gesprekken chronologisch staan dus eerst je firmware checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Roy schreef op woensdag 20 april 2005 @ 11:28:
Wat is er dan zo vreemd aan die volgorde?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Misschien ff een domme vraag ! (mag ik die ook een keer stellen :p ) maar als je de firmware laat upgraden ben je dan al je inhoud kwijt?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
HerbyNL schreef op woensdag 20 april 2005 @ 15:22:
Misschien ff een domme vraag ! (mag ik die ook een keer stellen :p ) maar als je de firmware laat upgraden ben je dan al je inhoud kwijt?
nee

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-06 15:36
Ik heb sinds kort ook een k700i, prima ding, maar het lukt me niet om bestanden vanaf de telefoon te verzenden naar mijn pc, ik krijg dan de melding dat de verbinding via bluetooth is mislukt. Andersom lukt wel, en dat gaat zonder problemen. Met mijn vorige telefoon, t630, ging het wel prima. Iemand idee?

Bladiebla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
TuLPMaN schreef op woensdag 20 april 2005 @ 20:15:
Ik heb sinds kort ook een k700i, prima ding, maar het lukt me niet om bestanden vanaf de telefoon te verzenden naar mijn pc, ik krijg dan de melding dat de verbinding via bluetooth is mislukt. Andersom lukt wel, en dat gaat zonder problemen. Met mijn vorige telefoon, t630, ging het wel prima. Iemand idee?
Je moet waarschijnlijk je bluetooth op je pc 'visible/zichtbaar' maken.. dat je telefoon je pc kan vinden want waarschijnlijk is je pc steeds onzichtbaar met bluetooth.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:18

PnD

like in Pinda ^_^

Nog een domme vraag dan maar, waar kan ik me firmware versie zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
PnD schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:17:
[...]

Nog een domme vraag dan maar, waar kan ik me firmware versie zien?
>*<<*<*

en dan "service info -> software info"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Pierz schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:32:
[...]

>*<<*<*

en dan "service info -> software info"
Net op tijd nog een keer genoemd om meegenomen te worden in de startpost van Deel 7? Die zit er nl aan te komen, en ik heb dit laatst ook al een keer hier neergeplant...
> en < slaan trouwens op bewegingen met de joystick, * op *-toets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
hoe zie je als een topic bij de 1000 is? :) ik ga ze niet lopen tellen :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

bij reply's ??? :S we zitten nu btw op de 973, maar goed...
iemand nog een vete game gezien die laatst uitkwam??

btw wel muf dat ze bij vodafone nog steeds niet die ferrari challenge 3d hebben gereleased voor de k700i :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119770

Ik ben sinds dinsdag in het bezit van de allerlaatste firmware. Probleem dat ik nu echter heb is dat mijn foon niet meer automatisch connect met mijn SE HCB-30 bluetooth carkit. Dit deed ie in het begin netjes en ook bluetooth staat gewoon aan. Het zou iets te maken kunnen hebben met het feit dat de accu van mijn auto vernieuwd is afgelopen week.

Iemand een idee wat het kan zijn of hetzelfde probleem meegemaakt?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 119770 op 22-04-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Reply's? ik zie nergens 973, 974 of 975 staan.... ben vette n00b :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vanpeltje schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 17:53:
Reply's? ik zie nergens 973, 974 of 975 staan.... ben vette n00b :P
In de topiclijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Anoniem: 119770 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:50:
Ik ben sinds dinsdag in het bezit van de allerlaatste firmware. Probleem dat ik nu echter heb is dat mijn foon niet meer automatisch connect met mijn SE HCB-30 bluetooth carkit. Dit deed ie in het begin netjes en ook bluetooth staat gewoon aan. Het zou iets te maken kunnen hebben met het feit dat de accu van mijn auto vernieuwd is afgelopen week.

Iemand een idee wat het kan zijn of hetzelfde probleem meegemaakt?
Voorheen iets soortgelijks meegemaakt met mijn Jabra Headset icm PC. Connecte eerst automatisch met pc als ik de headset aanzette, maar na een herinstall niet meer. Na een nieuwe driver geïnstalleerd te hebben om de WinAmp afstandsbediening van de K700i te activeren deed hij het opeens wel weer. Lijkt vooralsnog at random te gebeuren.

Wellicht eens proberen opnieuw te pairen of een andere telefoon te laten pairen met de carkit. Om vervolgens weer je eigen toestel te pairen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
shit eej, ik ben echt scheel... 8)7

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128586

hmm bij mij download die firmware niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:15
Hebben andere mensen er ook last van dat telefoon gesprekken lijken te haperen? Ik heb momenteel software versie R2AA003 is dat een bekend probleem? of gewoon een incidenteel geval?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:18

PnD

like in Pinda ^_^

Ik heb met R2AA003 tmobile troep last van ernstige vertraging met het opnemen en vind de telefoon zowiezo redelijk traag, maar dit was een bekend probleem geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119770

Ch!pY-J schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 19:18:
[...]

Voorheen iets soortgelijks meegemaakt met mijn Jabra Headset icm PC. Connecte eerst automatisch met pc als ik de headset aanzette, maar na een herinstall niet meer. Na een nieuwe driver geïnstalleerd te hebben om de WinAmp afstandsbediening van de K700i te activeren deed hij het opeens wel weer. Lijkt vooralsnog at random te gebeuren.

Wellicht eens proberen opnieuw te pairen of een andere telefoon te laten pairen met de carkit. Om vervolgens weer je eigen toestel te pairen.

Het is gelukt! Opnieuw pairen did the trick! Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
MewBie schreef op maandag 25 april 2005 @ 09:56:
Hebben andere mensen er ook last van dat telefoon gesprekken lijken te haperen? Ik heb momenteel software versie R2AA003 is dat een bekend probleem? of gewoon een incidenteel geval?
PnD schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:41:
Ik heb met R2AA003 tmobile troep last van ernstige vertraging met het opnemen en vind de telefoon zowiezo redelijk traag, maar dit was een bekend probleem geloof ik..
In de topicstart staat info over alle firmware versies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56396

Ik heb nu ook een K700 :) Het is tevens mijn eerste phone met bluetooth dus ik was al druk bezig de mogelijkheden daarvan te verkennen. Tot nu toe bevalt het erg goed :) Ik vraag me alleen af; is er er geen internet browser voor op de k700? Lijkt me toch ideaal als je k700 via bluetooth de internetverbinding van de pc kan gebruiken en dat je dan met je telefoon een beetje kan browsen (op speciale kleine pagina's dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

kijk es op javamania.nl (is wel voor een 30 dagen 6 euro en voor een permanente 30 euro dacht ik (je krijgt namelijk een code om hem te kunnen gebruiken) en het scherm is er eigenlijk wel een beetje aan de kleine kant voor maar goed

het is iig wel mogelijk ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:15
Pierz schreef op maandag 25 april 2005 @ 12:54:
[...]

[...]

In de topicstart staat info over alle firmware versies...
Dat is traag met opnemen, bij mij valt het geluid gewoon af en toe weg zeg maar, zelfs als je naar iemand in de kamer naast de kamer waar ik me bevindt bel en alle twee de foon's vol bereik hebben, best wel irri...

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130495

Ik heb enkele vragen (weet niet of ze al gesteld zijn, maar als je geen vraag mag stellen die ooit misschien al eens is verteld, dan zal dit topic snel doodbloeden ;))
Hoedanook, hier zijn mijn twee vragen:
1. Is er een manier om de afbeelding Sony Ericsson.gif en de ringtones Sony Ericsson en Greeting te verwijderen?
2. En is het mogelijk om de foto's die je met de camera neemt gewoon in de map Afbeeldingen te plaatsen ipv de submap (camera_semc) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik denk dat je dan een reset ofzo moet doen om al die SE meuk eruit te krijgen
maar zo groot zijn ze toch niet? (ok het kan irri zijn, maar er is mee te leven: je kunt nog steeds bellen :D )

je kunt foto's wel verplaatsen als je dat soms bedoeld, anders kan het niet nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

ik spot net een 1200 mah accu voor de k700 bij digiplanet
zit er hard aan te denken deze voor m'n bak te kopen, zou theoretisch het toch zo'n 1 3/4 langer moeten kunnen volhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Sabbi schreef op vrijdag 29 april 2005 @ 13:10:
ik spot net een 1200 mah accu voor de k700 bij digiplanet
zit er hard aan te denken deze voor m'n bak te kopen, zou theoretisch het toch zo'n 1 3/4 langer moeten kunnen volhouden...
Is al hartstikke oud nieuws die 1200 mAh accu. Wordt afgeraden ivm met erg heet worden vd batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Guinhill
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-06 15:23
Nou vandaag mijn DSS-25 binnen gekregen, ongeveer 5 maanden geleden bij complaza.nl heb besteld.
Vandaag nog maar eens op de site gekeken, de prijs is tegenwoordig wel wat hoger dan de €24,37 die ik er nu voor betaal :D.

* Sir Guinhill gaat zijn firmware updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143162

Ik heb hier 2 k700i's liggen en nu valt mij op dat het ene beeld goed is, en bij de andere het beeld wit/groenig is. Alsof het contrast niet goed staat. Wie kan mij hierbij helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:55

OMX2000

By any means necessary...

De joystick van mijn K700 gaat niet meer omhoog of naar rechts, heeft iemand met jullie al ervaring met het opsturen naar Ericsson van zijn/haar telefoon ter reparatie?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

dat nog niet maar schoonmaken helpt best wel schijnt :o

bovendien is ie nog redelijk makkelijk open te maken dus dat moet wel te proberen zijn denk ik :o
en aangezien het zo makkelijk lukt (gewoon ff die witte pinnentjes eruit duwen) is het denk ik niet zo dat je dan geen garantie meer hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:11
hey, als je de firmware update, ben je al hetgeen dat reeds in je telefoon stond dan kwijt of blijft het er netjes instaan ?

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

nee dat blijft erin (ff een paar pagina's doornemen is zeker teveel gevraagd??, desalniettemin help ik graag even de mens uit de hand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

djmantri schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 21:17:
nee dat blijft erin (ff een paar pagina's doornemen is zeker teveel gevraagd??, desalniettemin help ik graag even de mens uit de hand)
Ode aan djmantri ;) :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35097

Ik probeer eigenlijk mn firmware te updaten via de site van SE.

Nu krijg ik dus een java applet met dat proggie die jullie ook wel kennen, maar dan gaat ie alles checken of het wel kan enzo...

Hij schakeld dan de telefoon automatisch uit en zegt dat het niet kan met mijn operator.
(VODAFONE) Heb ik iets gemist ofzo?

Your device is not permitted to use this service

Your operator does not approve the usage of this service for this device.
We look forward to assist you again soon.
Thank you for using Sony Ericsson Update Service!

Ja bedankt ericsson :S :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Anoniem: 35097 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:27:
Ik probeer eigenlijk mn firmware te updaten via de site van SE.

Nu krijg ik dus een java applet met dat proggie die jullie ook wel kennen, maar dan gaat ie alles checken of het wel kan enzo...

Hij schakeld dan de telefoon automatisch uit en zegt dat het niet kan met mijn operator.
(VODAFONE) Heb ik iets gemist ofzo?

Your device is not permitted to use this service

Your operator does not approve the usage of this service for this device.
We look forward to assist you again soon.
Thank you for using Sony Ericsson Update Service!

Ja bedankt ericsson :S :(
Als je T-mobile of Vodafone branded telefoon heb kun je zelf ook geen firmware updaten }:O B)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.