Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.793 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Eunos schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:41:
[...]

Dan zijn jouw bronnen toch niet helemaal up-to-date, want ik loop al een maand met een K700i met software R2AC003. Ik heb em 5 januari of zo gekocht bij de Orange shop in Tilburg.

Ik heb geen ervaringen met eerdere softwareversies, dus ik kan niet zeggen of er eventuele problemen zijn opgelost of zo.
Misschien geeft Orange de laatste tijd al K700i's uit met de firmwareversie: R2AC003, maar mag deze firmware niet worden uitgegeven door de SESP's waar mensen komen met Orange-branded K700i's?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:40

GforceNL

Out of memory....

CLB schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 18:50:
[...]

Over Outlook enzo heb ik geen idee. Maar FMA (dus Float's Mobile Agent) werkt perfect bij mij en ook gewoon met de afspraken enzo. Dit komt denk ik omdat jij de FMA 2.0 STABLE versie hebt gedownload waar de afspraakfunctie niet werkt! Als je FMA 2.0 BETA-VERSIEinstalleerd werkt gewoon alles tip top inclusief afspraken
Outlook 6 kun je vergeten, met outlook 2003 werkt het perfect. Als je vragen hebt over 2003, hoor ik je wel.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludo16
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-08-2020
Hoi,

Een vraagje voor CLB.
Gisteren FMA2 gedownload. Ik heb zojuist al mijn afspraken en verjaardagen ingetypt in FMA. Wanneer ik nu wil synchroniseren met met K700i (via bluetooth) krijg ik onmiddellijk op mijn telefoon een melding dat de sessie voltooid is. Als ik echter ga kijken in de kalender van mijn gsm staat er niets in.

Een vraagje voor GforceGTi
Als ik synchroniseer met Outlook(2002) heb ik 2 problemen:
- mijn terugkerende afspraken komen allemaal op 1 januari om 1 uur te staan
- wanneer ik de tweede keer synchroniseer staan mijn afspraken dubbel in mijn Outlook.

Zet me eens op het juiste spoor, aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een K700i met HI-abo? Zo ja, kun je me misschien dan vertellen hoe ik mijn foon in moet stellen voor MMS, GPRS enzo? Je kan me evt. mailen op het mail adres wat in mijn profiel staat.

Ik heb de instellingen al laten op sturen via de SE site maar dat werkte niet :? Daarna nog handmatig zitten piellen maar niks nakkes nada! Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn......... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Laatst online: 27-06 21:02
Vandaag eindelijk naar zo'n service point geweest, het was echt niet meer te doen.
Vanaf ik mijn toetsenblok opzette, of als hij dat automatisch deed, kreeg ik een wit scherm, knipperde hij wat om uiteindelijk te herstarten.Ook deed hij dat soms spontaan.

Dus ben ik naar Antwerpen geweest (dichtstbijzijnde SESP), dat was toch nog 25 km van thuis, dus heb ik de trein genomen en heb ik mijn gsm daar vóór 12 uur binnengestoken.Tegen 2 uur had ik mijn gsm dan terug, en thuis bleek idd na controle dat ik de allernieuwste firmware versie heb ( versie R2AE033 ) De gsm werkt idd in het algemeen sneller, en ook is het probleem van het vertraagd opnemen verholpen.Ook foto's in het donker zien er iets beter uit, alhoewel nog steeds korrelig.Ook vind ik dat Supper Real tennis iets vlotter verloopt.Mijn bluetooth stabiliteit is zeker verbeterd : vóór de firmware upgrade kon ik niets naar de computer verzenden, ik moest steeds via de computer zo verkennen via die bluetooth locaties en zo iets van mijn gsm halen.Nu kan ik gewoon iets verzenden vanop mijn gsm naar de computer.Maar toen ik mijn fotoformaat wou veranderen, kreeg ik ineens terug een wit scherm, en mijn gsm herstarte terug :( .Wat zou ik nu doen? Er mee leren leven? Of terug naar die SESP??Of van de eerste keer terug naar de fabrikant sturen via de gsm-winkel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ludo16 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 18:05:
Hoi,

Een vraagje voor CLB.
Gisteren FMA2 gedownload. Ik heb zojuist al mijn afspraken en verjaardagen ingetypt in FMA. Wanneer ik nu wil synchroniseren met met K700i (via bluetooth) krijg ik onmiddellijk op mijn telefoon een melding dat de sessie voltooid is. Als ik echter ga kijken in de kalender van mijn gsm staat er niets in.
Hmm ikzelf gebruik FMA 2.0 BETA en daarbij werkt de kalenderfunctie gewoon goed. Je kan wel andere dingen zoals contacten synchroniseren of niet? Als je dit wel kan betekend dat de compoorten goed zijn ingesteld! Als je bv. ook geen contacten kan synchroniseren moet je eerst nog de compoorten goed instellen. Als je niet weet hoe dit moet zal ik even een tutorial opzoeken! Ikzelf begrijp uit je verhaal dat FMA voor de rest wel normaal bij je werkt en zodoende heb ik geeeeeeen idee waarom hiet niet zou werken. Ik zou nog is heel goed kijken of je echt bij de goede dag / week en jaar je afspraak hebt getypt. Ik begrijp heus wel dat je niet dom bent, maar misschien is het wel 't jaar 2004 waar je alles in hebt getypt. Volgens jouw staat er dus geen een gesynchroniseerde afspraak in je telefoon. Kijk dit even na door deze stappen uit te voeren: ga naar je kalendermenu, druk op meer, druk op geavanceerd, druk op vind, en typ de letter 'e' in (dit omdat bijna in elke afspraak de letter 'e' staat. Je kan natuurlijk ook op een andere letter of een heel woord zoeken) Kijk nu of er echt geen door jouw gesynchroniseerde afspraken instaan (misschien toch een jaartje te vroeg) Als dit ook niet het geval is heb ik echt geen idee wat er aan de hand kan zijn. Hoeveel nieuwe verjaardagen en afspraken heb je proberen te synchroniseren via FMA? Dan zal ik dat precieze aantal afspraken ook is proberen te synchroniseren om te kijken of het bij mij wel lukt (misschien is 't wel een bug in FMA dat je telkens maar 10 afspraken kan synchroniseren ofzo) Succes er nog mee en ik hoor het hier wel in 't topic!!!!!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met deze bureau-lader ivm upgraden software: http://cgi.benl.ebay.be/w...9358&item=5748970282&rd=1
Zou dit werken? Is wel veel cheaper of course...

Wil echt een phone met bluetooth en die mooi is.
Veel winkels zeggen dat de joystick gevoelig is en snel kapot gaat. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:44:
Iemand ervaring met deze bureau-lader ivm upgraden software: http://cgi.benl.ebay.be/w...9358&item=5748970282&rd=1
Zou dit werken? Is wel veel cheaper of course...

Wil echt een phone met bluetooth en die mooi is.
Veel winkels zeggen dat de joystick gevoelig is en snel kapot gaat. Klopt dit?
Volgens mij kun je echt alleen maar firmware upgraden met zo'n syncstation van SE (bv. de dss-25) en niet met zo'n goedkope imitatie-versie. Mwah over die joystick: ik heb de laatste tijd een klein beetje het idee dat hij wat minder snel reageerd, maar hij werkt nog steeds hartstikke goed hoor (ik heb m'n telefoon nu al een half jaar dus) dus over dat snel kapot gaan: nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludo16
CLB schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 20:26:
[...]

Hmm ikzelf gebruik FMA 2.0 BETA en daarbij werkt de kalenderfunctie gewoon goed. Je kan wel andere dingen zoals contacten synchroniseren of niet? Als je dit wel kan betekend dat de compoorten goed zijn ingesteld! Als je bv. ook geen contacten kan synchroniseren moet je eerst nog de compoorten goed instellen. Als je niet weet hoe dit moet zal ik even een tutorial opzoeken! Ikzelf begrijp uit je verhaal dat FMA voor de rest wel normaal bij je werkt en zodoende heb ik geeeeeeen idee waarom hiet niet zou werken. Ik zou nog is heel goed kijken of je echt bij de goede dag / week en jaar je afspraak hebt getypt. Ik begrijp heus wel dat je niet dom bent, maar misschien is het wel 't jaar 2004 waar je alles in hebt getypt. Volgens jouw staat er dus geen een gesynchroniseerde afspraak in je telefoon. Kijk dit even na door deze stappen uit te voeren: ga naar je kalendermenu, druk op meer, druk op geavanceerd, druk op vind, en typ de letter 'e' in (dit omdat bijna in elke afspraak de letter 'e' staat. Je kan natuurlijk ook op een andere letter of een heel woord zoeken) Kijk nu of er echt geen door jouw gesynchroniseerde afspraken instaan (misschien toch een jaartje te vroeg) Als dit ook niet het geval is heb ik echt geen idee wat er aan de hand kan zijn. Hoeveel nieuwe verjaardagen en afspraken heb je proberen te synchroniseren via FMA? Dan zal ik dat precieze aantal afspraken ook is proberen te synchroniseren om te kijken of het bij mij wel lukt (misschien is 't wel een bug in FMA dat je telkens maar 10 afspraken kan synchroniseren ofzo) Succes er nog mee en ik hoor het hier wel in 't topic!!!!!!
Bedankt, CLB, voor de snelle reactie.
Nog eens alles goed nagezien. Er is geen inbreng gedaan op foutieve data. Wanneer ik ga opzoeken in mijn gsm, krijg ik de melding "kalender leeg".
Mijn contacten krijg ik zonder probleem te zien en sms versturen gaat ook prima via FMA. Trouwens dezelfde versie die u gebruikt.
Het is toch niet zo dat je enkel in je gsm kan inbrengen en dan uploaden naar je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:36

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Zijn er al meer mensen waarbij het rubberen QuickShare dingetje onderaan er afgevallen is?
Bij mij wel, ben m ook kwijt. Maar ja, hij belt nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ludo16 schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:51:
[...]

Bedankt, CLB, voor de snelle reactie.
Nog eens alles goed nagezien. Er is geen inbreng gedaan op foutieve data. Wanneer ik ga opzoeken in mijn gsm, krijg ik de melding "kalender leeg".
Mijn contacten krijg ik zonder probleem te zien en sms versturen gaat ook prima via FMA. Trouwens dezelfde versie die u gebruikt.
Het is toch niet zo dat je enkel in je gsm kan inbrengen en dan uploaden naar je pc?
Nee met FMA kun je ook dingen naar je telefoon sturen (plaatjes/ beltonen) maar dus ook afspraken. Ik begrijp niet wat hier aan de hand is. Vertel is hoeveel afspraken je wilde uploaden? Dan probeer ik dat bij mij thuis ook even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

SayWhatAgain! schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 23:56:
Zijn er al meer mensen waarbij het rubberen QuickShare dingetje onderaan er afgevallen is?
Bij mij wel, ben m ook kwijt. Maar ja, hij belt nog wel :)
Ik heb 'm er al twee keer opnieuw opgeplakt met secondenlijm, dus ik heb 'm nog steeds! EN hij belt ook nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludo16
CLB schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:29:
[...]

Nee met FMA kun je ook dingen naar je telefoon sturen (plaatjes/ beltonen) maar dus ook afspraken. Ik begrijp niet wat hier aan de hand is. Vertel is hoeveel afspraken je wilde uploaden? Dan probeer ik dat bij mij thuis ook even!
Ik wil in totaal zo'n 40-tal afspraken overdragen. Wanneer ik een afspraak intik in mijn gsm, neemt hij het wel over in FMA. Als ik het daar bewerk, blijft mijn gsm, na sync, ongewijzigd.
Wanneer ik die ene afspraak die ik ingetikt heb in mijn gsm overzet naar FMA, zie ik dat de afspraak in mijn gsm van 9u00-9u30 in FMA komt op van 10u00-10u30. De tijdzone in mijn gsm en pc staan beiden op GMT + 1.00u.
Contactpersonen kan ik wel volledig uitwisselen via FMA. Plaatjes en muziek versturen van en naar mijn gsm, verloopt allemaal zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 19:31
Ik heb al een tijdje een T630, een fijn foontje maar hij is vrij traag. vooral bij het sms'en. En dat gaat dus niet zo lekker. Nu zit ik erover te denken om bij mn nieuwe abo (oude loopt snel af) deze foon te nemen.

Heeft deze ook dezelfde problemen of is hij net zo vlot als andere foons? Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

cazzer22 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 11:43:
Ik heb al een tijdje een T630, een fijn foontje maar hij is vrij traag. vooral bij het sms'en. En dat gaat dus niet zo lekker. Nu zit ik erover te denken om bij mn nieuwe abo (oude loopt snel af) deze foon te nemen.

Heeft deze ook dezelfde problemen of is hij net zo vlot als andere foons? Wat is jullie ervaring?
Veel snellere interface en hij kan zelfs het typen bijhouden bij de sms-functie (wat idd niet kon bij de T610 en T630)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ludo16 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 10:43:
[...]

Ik wil in totaal zo'n 40-tal afspraken overdragen. Wanneer ik een afspraak intik in mijn gsm, neemt hij het wel over in FMA. Als ik het daar bewerk, blijft mijn gsm, na sync, ongewijzigd.
Wanneer ik die ene afspraak die ik ingetikt heb in mijn gsm overzet naar FMA, zie ik dat de afspraak in mijn gsm van 9u00-9u30 in FMA komt op van 10u00-10u30. De tijdzone in mijn gsm en pc staan beiden op GMT + 1.00u.
Contactpersonen kan ik wel volledig uitwisselen via FMA. Plaatjes en muziek versturen van en naar mijn gsm, verloopt allemaal zonder probleem.
Het wordt nu wel erg veel FMA-gepraat dus ik denk dat we beter naar het FMA-topic kunnen verhuizen om deze conversaties voort te zetten:FMA-topic

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 12-02-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10
Wat is het nut van dat QuickShare dingetje dan?
Ik heb m er liever eraf dan er op eigenlijk :) (zit er nu nog gewoon op.. heb me foon pas 2 weken)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzer22
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 19:31
CLB schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:30:
Veel snellere interface en hij kan zelfs het typen bijhouden bij de sms-functie (wat idd niet kon bij de T610 en T630)
Ah mooizo~!!!

want daar wordt ik niet goed van. een Pre dus om toch bij SE te blijven en niet terug te gaan naar Nokia!

T enige wat dit foontje mist is een geheugenkaart insteekslot, dan zou die helemaal ideaal zijn. Komt dat nog eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

cazzer22 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 15:13:
[...]

Ah mooizo~!!!

want daar wordt ik niet goed van. een Pre dus om toch bij SE te blijven en niet terug te gaan naar Nokia!

T enige wat dit foontje mist is een geheugenkaart insteekslot, dan zou die helemaal ideaal zijn. Komt dat nog eens?
zijn er al SE S700i kan tot 128 MB insteken dus bij de volgende generatie SE phones zal dit bijna wel standaard aangebracht zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Laatst online: 08:36

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Dat Quickshare dingetje heeft verder geen nut. Ik heb wel steeds meer last van stof achter m'n scherm... Kun je dat er ook weer weghalen? Anders maar weer een ander merk bij m'n volgende verlenging, want m'n T68i had er ook al last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:06

DDX

vandaag op ebay maar een nieuwe behuizing besteld

quickshare logo is ondertussen zwart uitgeslagen (iets teveel seconde lijm gebruikt?)
sonyericsson logo achterop is eraf gevallen, en zit deuk van m'n sleutel in batterijkapje
en sticker op rechterzijkant is er inmiddels ook af

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:40:
Heeft iemand een K700i met HI-abo? Zo ja, kun je me misschien dan vertellen hoe ik mijn foon in moet stellen voor MMS, GPRS enzo? Je kan me evt. mailen op het mail adres wat in mijn profiel staat.

Ik heb de instellingen al laten op sturen via de SE site maar dat werkte niet :? Daarna nog handmatig zitten piellen maar niks nakkes nada! Dus als iemand zo vriendelijk wil zijn......... :)
Linkje

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
pfff... :/ HI klanten mms'en gratis en wij ORANGE-KLANTEN moeten nog steeds 14 cent dokken :( (wat trouwens goedkoper is dan een sms, dus mms deze keer maar ) :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wat stof achter mijn scherm en nu wil ik hem dus openen om schoon te maken.
Maar hoe krijg je hem open zonder te beschadigen?

En weet iemand een goede site waar je zeker weet dat e een nieuw frontje opgestuurd krijgt?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:28

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:02:
ik heb wat stof achter mijn scherm en nu wil ik hem dus openen om schoontemaken.
Maar hoe krijg je hem open zonder te beschadigen?

En weet iemand een goede site voor frontjes?
Lees topic ff door, paar pagina's terug staat een link naar een handleiding om je foon open te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

kan je de software om java te programmeren ook ergens downloaden voor andere mobieltjes??
kheb de k500i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Jvgpc schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:06:
kan je de software om java te programmeren ook ergens downloaden voor andere mobieltjes??
kheb de k500i.
Die is te downloaden op de Developers Site van SonyEricsson. Daarvoor moet je je wel eerst even registreren, voordat je de SDK kan downloaden

Download

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik heb de T610/T630 S700 en die laatste bevalt me toch niet zo in gebruik,overweeg toch om de K700 te kopen ik heb bij de startpost gelezen over de DRM package 1.21 (1.1MB) helaas niet meer op die site.
Kan iemand mij zeggen hoe ik er aan kan komen?? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De K700i lijkt me echt een goede phone, zeker voor de 259eur dat hij nu staat.
Ik twijfel ook nog voor een Nokia 7280 (mooi design) en een Samsung D500... wel een stuk duurder.

Ik heb graag telkens de laatste software, dus zo'n synccenter lijkt me wel iets.
Zou SE nog veel upgrades brengen voor dit toestel, aangezien er weer veel nieuwe modellen uitkomen?
Anders is het een beetje te zot om het synccenter te kopen en kan ik beter naar een servicepoint gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
rooie60 schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 23:54:
ik heb de T610/T630 S700 en die laatste bevalt me toch niet zo in gebruik,overweeg toch om de K700 te kopen ik heb bij de startpost gelezen over de DRM package 1.21 (1.1MB) helaas niet meer op die site.
Hij staat al online op mijn webspace van mijn ADSL provider, vanavond zet ik hier de link wel neer, ik ben `m namelijk vergeten. Vanavond dus...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
hartstikke fijn Ginz :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 02:15
rooie60 schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 23:54:
offtopic:
Ik wil wel ruilen (tegen bijbetaling). Mail mij maar op ghannes-AAP-planet-PUNT-nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

CLB schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 00:30:
[...]

Ik heb 'm er al twee keer opnieuw opgeplakt met secondenlijm, dus ik heb 'm nog steeds! EN hij belt ook nog :P
Twee keer met secondenlijm? hoe krijg je dat voor elkaar?

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Laguna schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:01:
[...]

Twee keer met secondenlijm? hoe krijg je dat voor elkaar?
De eerste keer was die los en zaten er helemaal geen lijmresten meer dus heb ik er gewoon een klein dotje lijm op gedaan (op 't toestel een dotje en op het stickertje een dotje) De tweede keer dattie eraf was zaten er wel lijmresten dus die heb ik er eerst afgehaald met een schaar/ mesje dat hij bijna vlak was en weer met twee dotjes vastgezet. Voorlopig zal die het dus wel weer een tijdje uithouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob248
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05-2005
CLB schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 18:09:
[...]

De eerste keer was die los en zaten er helemaal geen lijmresten meer dus heb ik er gewoon een klein dotje lijm op gedaan (op 't toestel een dotje en op het stickertje een dotje) De tweede keer dattie eraf was zaten er wel lijmresten dus die heb ik er eerst afgehaald met een schaar/ mesje dat hij bijna vlak was en weer met twee dotjes vastgezet. Voorlopig zal die het dus wel weer een tijdje uithouden!
probeer eens nagellakremover voor de lijmresten werkt perfect en krijg je een mooi zilver vlakje (8> }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
thnxxxxx Ginz

Ghannes?aardig van je aangeboden,maar ik wil geen 2de hands gsm's
thnx anyway

• SimonMc
Men zegt dat er met de laatste firmware versie een zoek functie is toegevoegd in de telefoonboek, maar ik heb al gezocht en vind hem niet??Iemand enig idee waaronder die staat ofzo??

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
SimonMc schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:35:
Men zegt dat er met de laatste firmware versie een zoek functie is toegevoegd in de telefoonboek, maar ik heb al gezocht en vind hem niet??Iemand enig idee waaronder die staat ofzo??
de zoekfuntie is verbeterd, stel ik wil Jan Jansen opzoeken in mijn lijst, om dat snel te vinden druk één maal de 5 in, je spingt nu naar de letter "J" in je telefoonboek. Stel dat je per ongeluk 2 keer op 5 drukt en zo bij de "K" terecht komt dan lijkt het simpel om even dmv de "C" de "K" ongedaan te maken, hiermee verwijder je echter het eerste contact bij de letter "K", dit is een beetje onlogisch natuurlijk. In de laatste firmware heeft SE deze onlogica verwijderd en het mogelijk gemaakt om dvm de "C" de letter te verwijderen en bij een andere letter te gaan zoeken. (hmm lang verhaal geworden voor een simpele functie, hoop dat het duidelijk is)

Dan nog een vraag die ik al eerder heb gesteld maar waar ik nog geen antwoord op gekregen heb helaas.

Soms knippert er een rood ledje in mijn aan/uit knop. Soms wel en soms niet. Ik heb alleen nog geen logisch patroon kunnen vinden. Wanneer knippert dit ledje en wanneer niet?

Verder vind ik de volgorde van gesprekken erg onlogisch, bij "alle" staan de gesprekken niet in chronologische volgorde, een "uitgaand" gesprek staat vaak boven een "beantwoord" gesprek wanneer dit "beantwoorde" gesprek later heeft plaats gevonden.

[ Voor 86% gewijzigd door argro op 17-02-2005 00:53 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 00:52

Roy

Hobbies?

argro schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:39:
[...]

...

Soms knippert er een rood ledje in mijn aan/uit knop. Soms wel en soms niet. Ik heb alleen nog geen logisch patroon kunnen vinden. Wanneer knippert dit ledje en wanneer niet?

Verder vind ik de volgorde van gesprekken erg onlogisch, bij "alle" staan de gesprekken niet in chronologische volgorde, een "uitgaand" gesprek staat vaak boven een "beantwoord" gesprek wanneer dit "beantwoorde" gesprek later heeft plaats gevonden.
Bij mij knippert het rode ledje alleen maar als m'n batterij echt bijna leeg is, dus zelfs geen rood streepje meer in het beeldscherm. Ik heb dat ding nu nog maar 1 keer zien knipperen, voor de rest heb ik het nog niet gezien.

Over de onlogica van de gesprekkenlijst ben ik het met je eens. Ik zou het veel liever in een chronologische volgorde willen hebben. Nu was dit ook al zo vreemd bij mijn T630, en toen meen ik dat ik ergens een methode had gelezen om het wel chronologisch te krijgen (was een combinatie van handelingen), weet iemand nog hoe dat moest en of dat ook bij de K700 kan?

Inderdaad...

• SimonMc
argro schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:39:
[...]

de zoekfuntie is verbeterd, stel ik wil Jan Jansen opzoeken in mijn lijst, om dat snel te vinden druk één maal de 5 in, je spingt nu naar de letter "J" in je telefoonboek. Stel dat je per ongeluk 2 keer op 5 drukt en zo bij de "K" terecht komt dan lijkt het simpel om even dmv de "C" de "K" ongedaan te maken, hiermee verwijder je echter het eerste contact bij de letter "K", dit is een beetje onlogisch natuurlijk. In de laatste firmware heeft SE deze onlogica verwijderd en het mogelijk gemaakt om dvm de "C" de letter te verwijderen en bij een andere letter te gaan zoeken. (hmm lang verhaal geworden voor een simpele functie, hoop dat het duidelijk is)

Dan nog een vraag die ik al eerder heb gesteld maar waar ik nog geen antwoord op gekregen heb helaas.

Ok, bedankt voor de verklaring :) .Bij mij brand het groene ledje constant ( ook al is dit vrij moeilijk te zien).Het rode gaat branden als de batterij zo goed als leeg is.En als de batterij zo plat is dat je je gsm niet meer aankrijgt, gaat het rode ledje een aantal keer knipperen.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:06

DDX

DDX schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 21:53:
hmms net de online update gedraait (ik had R2L001)
na update nogsteeds R2L001
vreemd dat ik geen melding kreeg dat ik die versie al draai
net nog eens geprobeerd en nu R2AE033 gedownload/installed

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Ik ben net de trotse eigenaar van een Vodafone K700i. Een paar vragen:

- Waar kan ik de software versie vinden?
- Klopt het dat het adresboek maximaal 500 contacts is, of is dat te vergroten.

Vandaag geen signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik heb de S700 gisteren verkocht...en heb gelijk een K700 gekocht,en ik moet zeggen......het is weer als vanouds :) na de T610 en de T630 was de S700 toch écht te groot,ik vind het een echte mannengsm,zal alleen wel de mooi kwaliteit fotos missen,want van deze zijn ze iets minder.
Maar dat woog toch niet op tegen het ongemak in gebruik van de S700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Telco schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 10:02:
Ik ben net de trotse eigenaar van een Vodafone K700i. Een paar vragen:

- Waar kan ik de software versie vinden?
- Klopt het dat het adresboek maximaal 500 contacts is, of is dat te vergroten.
Je kunt maximaal 510 contacten opslaan in 't telefoonboek, maar natuurlijk ook nog 100 / 200 (ligt eraan welke simkaart) op je simkaart dus! Voor zover ik weet is dat niet te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik ken geen 500 mensen hoor, maar ja... misschien ben ik gewoon niet populair :P

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien een goede betrouwbare site die frontjes voor de k700i leverd? ( + link? )

Want ik kan wel op ebay wat vinden maar weet niet echt of het betrouwbaar is enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg over 2 weken de sony ericsson k700i, dmv van een contractvernieuwingsaanbod van t-mobile. helaas kwam ik na het faxen van mijn aanbod erachter dat je niet zo gemakkelijk mp3'tjes op je foon kan zetten, terwijl ik hem daar juist voor gekozen heb (41 mb!). ik kan hem wel laten unlocken maar wil eerst weten of dat wel zo nodig is, want het gaat me alleen maar om de mp3 functie. ik heb zelf al goede ervaring met de t630 en bluetooth enzo. iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Snap er niks van,mijn T630 heeft 65.000 kleurenscherm,ik laad nu de K700 op (ook 65.000)en zie dat deze véééél mooier is,bijna net zo scherp als de S700(265.000) je zou bijna denken dat de K700 ook 265.000 is??

Wat bedoelen ze toch steeds met 'de K700 heeft een dubbele voorkant'dat lees ik nu al 3 keer?
Ik heb versie R2AA003 dat is niet de laatste he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:03:
Weet iemand misschien een goede betrouwbare site die frontjes voor de k700i leverd? ( + link? )

Want ik kan wel op ebay wat vinden maar weet niet echt of het betrouwbaar is enz.
Ik zag in Zwolle een gsm-winkel op Gasthuisplein 29 (bij bioscoop De Kroon) een frontje voor K700i voor 35 euro (helaas wel met Orangelogo, maar misschien hebben ze ook zonder)

Ik weet helaas niet waar je woont dus misschien is zwolle te ver weg voor je :P maar dan weet je dat ze hem daar voor 35 euro aanbieden :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-08 19:47
Nadat mijn K700i gestolen is ben ik de handige functies op deze mobiele telefoon toch wel heel erg gaan missen. De radio is toch wel heel erg handig.. evenals het bedienen van Winamp op de PC... gisteren heb ik een nieuwe K700i besteld, deze is vandaag verzonden en zal ik maandag binnenkrijgen.

Can't wait :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ks_choice
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-06 00:51

ks_choice

Ja, mijn keus ja!

rooie60 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:19:
Snap er niks van,mijn T630 heeft 65.000 kleurenscherm,ik laad nu de K700 op (ook 65.000)en zie dat deze véééél mooier is,bijna net zo scherp als de S700(265.000) je zou bijna denken dat de K700 ook 265.000 is??
Die 65000 is het aantal kleurtinten dat je scherm kan weergeven. Maar voor de schepte telt het aantal pixels natuurlijk (ook mee).
Bij de T630 is dat 128x160
Bij de K700i is dat 176x220
Bij de S700i is dat 240x320

Pecunia non olet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
aha! dus dat is het ;) bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 19:40:

Ik kreeg het in de eerste instantie ook niet aan de praat, totdat ik op deze URL stuitte:
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=31849

En daarmee werkt het perfect. Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:49:
ik krijg over 2 weken de sony ericsson k700i, dmv van een contractvernieuwingsaanbod van t-mobile. helaas kwam ik na het faxen van mijn aanbod erachter dat je niet zo gemakkelijk mp3'tjes op je foon kan zetten, terwijl ik hem daar juist voor gekozen heb (41 mb!). ik kan hem wel laten unlocken maar wil eerst weten of dat wel zo nodig is, want het gaat me alleen maar om de mp3 functie. ik heb zelf al goede ervaring met de t630 en bluetooth enzo. iemand??
Jij kan wel gewoon goed mp3'tjes op je telefoon zetten hoor. Alleen met de Vodafone-versie kan dit niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fingie
  • Laatst online: 12-09 10:25
Hallo allemaal,

Na veel gelezen/gezocht te hebben (hier en google) zit ik nog steeds met het volgende probleem.

Ik heb een SonyEricsson K700i (sw v R2AE033) en een HP iPaq 3970 met PPC2002. Ik probeer om via Bluetooth het interne modem van de GSM te benaderen om op die manier een modemverbinding naar een eigen netwerk op te zetten (dus niet internet of een gprs verbinding). Het lukt me niet om een bond tussen beiden op te zetten. Ik kan de devices pairen, maar zodra ik vanaf de PDA de services van de gsm opvraag, krijg ik niets terug van de GSM. Als ik vervolgens de Bluetooth manager op de PDA af wil sluiten, krijg ik van deze bluetooth manager een fatal exception.

Hetzelfde heb ik geprobeerd op een iPaq 4150 (PPC2003) met een andere k700i (sw v R2L001). Bij deze combinatie kan ik succesvol een bond opzetten en krijg ik netjes de services te zien die de GSM beschikbaar stelt. Als ik dan het interne modem instel als default dialup modem gaat ook nog alles goed. Zodra ik dan via een aparte applicatie het modem wil gaan gebruiken voor het inbellen, veranderd op de GSM voor enkele seconden het bluetooth symbool om aan te geven dat hij connected is. Bellen doet hij echter niet.

Ik heb hierover al diverse malen contact gehad met Sony Ericsson. De enige oplossing die ze gaven was het upgraden van de software in de telefoon naar de laatste versie. Nadat dit gedaan is op mijn eigen gsm maar geen oplossing bood, meldde Sony Ericsson mij doodleuk dat ze hier geen support op geven.

Graag zou ik willen weten of er hier iemand is die dit wel voor elkaar gekregen heeft en hoe. De eerste situatie is voor mij het belangrijkst (is de combinatie die ik zelf altijd zou moeten gebruiken) maar uiteindelijk heb ik voor beide situaties een oplossing nodig. Ik heb dit bijna dagelijks nodig, en alleen omdat dit niet goed werkt, loop ik nu met 2 gsm's rond wat niet echt handig is (en me ook nog eens een extra abbo kost). Alleen de K700 geeft problemen, met alle andere gsm's met bluetooth die ik geprobeerd heb (allemaal nokia's en een andere SE -type weet ik even niet, is iig het eerste toestel van SE met bluetooth-), heb ik geen enkel probleem.

De iPaq 3970 upgraden naar PPC2003 wordt als suggestie gegeven op diverse plaatsen, maar dat is voor mij niet mogelijk. Deze setup is namelijk nodig voor een applicatie die ik zelf geschreven heb om remote PLC's te kunnen beheren dmv een inbelvernbinding naar die PLC. Deze applicatie dient onder zowel PPC 2002 als PPC 2003 te werken. Vandaar dat dit ook moet werken op de iPaq 3970 met PPC 2002.

Ik hoop dat iemand hier me op weg kan helpen naar de oplossing.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx, wat ik me trouwens ook nog afvroeg... gewoon een leuk extra'tje; kan je opgenomen geluid ook als beltoon gebruiken?

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2005 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 16:39:
thnx, wat ik me trouwens ook nog afvroeg... gewoon een leuk extra'tje; kan je opgenomen geluid ook als beltoon gebruiken?
Yes! Heb ik ook ingsteld is wel cool :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:30

woutur

Klauwtjes uit!

Ik krijg FMA niet aan het werk met mijn bt dongle. Ik kan wel een verbinding maken met mijn bt dongle en diverse zaken kiezen (zo is er een serial verbinding tot stand gekomen op com poort 4). Deze zaken heb ik netjes bij FMA ingevuld maar het programma blijft hangen zodra ik op connect druk.
Kan het zijn dat Vodaphone's software het gebruik van FMA limiteert?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Is er iemand ook opgevallen dat vanaf je donkere kleuren op je scherm krijgt, dat die niet leuk zijn om naar te kijken?Daarmee bedoel ik : als ik iets zwart op mijn scherm heb, dan lijkt het alsof het reflecteerd, precies of je kijkt uit een slechte hoek naar een TFT-scherm.Als ik meer naar boven op mijn scherm kijk, of wat schuiner, dan is dat wel beter, maar ik vind dit wel heel irritant !Ben ik nu de enigste?Want iedereen zegt dat de K700i een heel goed scherm heeft, en niemand spreekt ook over die "reflectie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Hoewel ik wel een mp3 ringtone al voorgeprogrammeerd heb gekregen op mijn Vodaphone k700i lukt het mij vooralsnog niet om met de DRM packager een andere mp3 ringtone erop te toveren. Ik zag dat de extensie van de ringtone van Vodaphone zelf .dcf is. Met drm packager krijgen mijn mp3s de extensie .dm. Op de telefoon zelf zie ik dat hetgeen wat ik erop heb gegooid wel een sleuteltje heeft. Er is dus wel iets goed gegaan.

Iemand een tip?

Kan iemand mij daarnaast nog een dongle aanraden van welke het zeker is dat ie met FMA werkt? Degeen die ik nu geleend heb (IVT) laat FMA hard vastlopen.

[ Voor 16% gewijzigd door woutur op 21-02-2005 13:55 ]

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over die dongle, ik heb er een van Sitecom, hij werkt perfect. Aangezien ik deze zomaar heb gekocht zullen er vast wel betere zijn, maar deze was 30 euro en werkt prima. lees ter informatie nog even de startpost zodat je precies weet hoe je FMA kunt gebruik mbv COM-Poorten, dit kan erg verwarrend zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Gebruik sinds vandaag ook de email functie van de SEk700, instellen verliep allemaal goed, net als het binnenhalen van email. Ik kan alleen de email niet verwijderen, ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie maar ik weet niet wat, ik kan de email wel selecteren om te verwijderen maar daardwerkelijk verwijderen lukt niet. Hoe doe ik dit?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimonMc schreef op zondag 20 februari 2005 @ 02:06:
Is er iemand ook opgevallen dat vanaf je donkere kleuren op je scherm krijgt, dat die niet leuk zijn om naar te kijken?Daarmee bedoel ik : als ik iets zwart op mijn scherm heb, dan lijkt het alsof het reflecteerd, precies of je kijkt uit een slechte hoek naar een TFT-scherm.Als ik meer naar boven op mijn scherm kijk, of wat schuiner, dan is dat wel beter, maar ik vind dit wel heel irritant !Ben ik nu de enigste?Want iedereen zegt dat de K700i een heel goed scherm heeft, en niemand spreekt ook over die "reflectie".
heb je de nieuwste versie al van FMA?

en als je acounts hebt op je pc kan dat ook problemen geven bij een oudere versie van FMA
ik kan je niets zeggen over jouw branded toestel ik heb er nml. geen

bij mij werkt ie perfect met de nieuwe versie
misschien het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:34:
[...]

heb je de nieuwste versie al van FMA?

en als je acounts hebt op je pc kan dat ook problemen geven bij een oudere versie van FMA
ik kan je niets zeggen over jouw branded toestel ik heb er nml. geen

bij mij werkt ie perfect met de nieuwe versie
misschien het proberen waard
foutje deze is voor wouter !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimonMc schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 22:20:
[...]

Ok, bedankt voor de verklaring :) .Bij mij brand het groene ledje constant ( ook al is dit vrij moeilijk te zien).Het rode gaat branden als de batterij zo goed als leeg is.En als de batterij zo plat is dat je je gsm niet meer aankrijgt, gaat het rode ledje een aantal keer knipperen.
dat is geen groen ledje dat is de verlichting van het display want in het donker brandt er helemaal niets heb het net getest alleen als het display aangaat dan schijnt het bovenop een beetje groen

goed kijken !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

argro schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:09:
Gebruik sinds vandaag ook de email functie van de SEk700, instellen verliep allemaal goed, net als het binnenhalen van email. Ik kan alleen de email niet verwijderen, ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie maar ik weet niet wat, ik kan de email wel selecteren om te verwijderen maar daardwerkelijk verwijderen lukt niet. Hoe doe ik dit?
Bij de T610 was het zo dat je mail ophaalde op je telefoon, maar dat het feitelijk synchroniseren met je mail account betreft. Pas als je de berichten verwijderd van de server (wanneer je ze thuis in Outlook binnenhaalt bijvoorbeeld), en dan nog eens met je GSM mail ophaalt, dan ziet 'ie dat je mailbox leeg is en zal ook je inbox op je GSM ook leeggemikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
argro schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:09:
Nadat je `m in je K700 verwijderd heb, moet je nog een keer "Verzenden & Ontvangen"

dgm.baten:
Probeer volgende keer even de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop, die staat rechtsboven elke zelfgemaakt post, en zodoende kan je je post bewerken. Dat is een stuk beter dan steeds een nieuwe post te maken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ginz schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:06:
[...]

Nadat je `m in je K700 verwijderd heb, moet je nog een keer "Verzenden & Ontvangen"
Klopt, maar dan verwijder je de mail ook van de server *handig om te weten*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:43:
[...]

Klopt, maar dan verwijder je de mail ook van de server *handig om te weten*
En dat is nou juist wat hij wilt B)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 21 februari 2005 @ 20:06:
[...]

dgm.baten:
Probeer volgende keer even de [afbeelding] knop, die staat rechtsboven elke zelfgemaakt post, en zodoende kan je je post bewerken. Dat is een stuk beter dan steeds een nieuwe post te maken.
thanx dat wist ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 02:12:
[...]

ik heb er nog steeds de standaart e-mail in staan maar die krijg ik ook niet weg
moet ik dan ook eerst mijn e-mail instellen
ik heb nmlijk kpn HI en kan er geen instellingen voor vinden

please help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ginz schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 02:12:
[...]

Ik maak uit zijn tekst op dat hij het uit zijn telefoon wil verwijderen. Mail verwijderen van de server is imo iets anders, kan me niet voorstellen dat hij alleen zijn gsm gebruikt als enige mailprogramma. But hey, ik denk dat hij er zo wel uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

niemand met een sync-station in de buurt van enschede waar ik even mag updaten :7 krijg je fles wijn of paar flesjes bier B)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een HPR-20 headset van sony ericsson, (incl. radio) maar zou deze ook op de k700i kunnen? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:52:
ik heb een HPR-20 headset van sony ericsson, (incl. radio) maar zou deze ook op de k700i kunnen? O+
Volgens mij is het gewoon een headset met toevallig ook een ingebouwde FM radio erin. Dus voor zover ik weet moet dat gewoon lukken. Zodra ik mijn HPR-20 in een willekeurige (S)E stop, geeft hij gewoon headset aan, en de FM radio bedien ik gewoon met de afstandsbediening...

Moet lukken lijkt mij dus

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Zou leuk zijn als de K700i een keer in een prepaidpakketje verschijnt ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:16

Sabbi

je denkt aan mij.

MarcoC schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 21:19:
Wandel eens langs een Orange shop ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Of koop 'm los en duw je prepaid simkaart erin (ervanuitgaande dat je er nu al 1 hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 10:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:21:
Of koop 'm los en duw je prepaid simkaart erin (ervanuitgaande dat je er nu al 1 hebt).
Prepaid pakketten zijn meestal wel iets goedkoper ;)

Heeft er iemand trouwens een DSS25 in de buurt van Eindhoven? :> Zou ook wel eens m'n firmware willen upgraden. Al was het maar om gewoon up2date te zijn. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 16:52:
Is dat niet altijd nog zoiets als proberen?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 23:08
Ik heb ff een vraagje aangezien ik zit te twijfelen tussen de 6230 en de k700i.
Heeft de K700i nog grote pluspunten ten opzichte van de 6230? Zo'n vervangbaar MMC kaartje is wel heel erg handig namelijk.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Nu online
MewBie schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 13:22:
Ik heb ff een vraagje aangezien ik zit te twijfelen tussen de 6230 en de k700i.
Heeft de K700i nog grote pluspunten ten opzichte van de 6230? Zo'n vervangbaar MMC kaartje is wel heel erg handig namelijk.
Een mooi, groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

MarcoC schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 21:19:
Denk nog niet dat dat ooit gebeurd. Simpele reden: is gewoon een te duur toestel! En btw. Je hebt bv. al de K500i in prepaidpakketjes dus waarom zou je dan ook nog is de K700i uit gaan geven met prepaid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Idd een heeeeeel mooi groot scherm! Veel scherper/ groter/ meer pixels en gewoon 'n plezier voor 't oog. Niet zo priegelschermpje als op de Nokia 6230!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Hmm.. ik heb sinds gister gekloot met mijn joystick... als ik in een SMS/Menu naar beneden wil scrollen blijft ie soms hangen (gaat ie constant door met scrollen) of doet ie net alsof die ingedrukt wordt (wat dus niet het geval is)..

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of moet ik hier gewoon mee terug gaan?

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Vandaag zou er op een forum een interview komen te staan over de zogenaamde "Clara".Het interview heeft 5 uur geduurd en de geinterviewde is een van de ontwerpers van Clara.
Update later !

[ Voor 14% gewijzigd door SimonMc op 23-02-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Nu online
Verkeerde topic denk ik :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Niet noodzakelijk vind ik, aangezien de meesten de K750 ( clara ) een stuk beschouwen als de opvolger voor de K700i.Het interview is alleszins al online in het Russisch, dus de vertaling waarschijnlijk morgen.
http://www.mobile-review....005/clara-interview.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Hela, ik haal met bluetooth maar 17~28 kilobyte per seconde als iets naar de telefoon kopieer.
Komt dat door de brakke dongle of is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

bij mij ligt het rond de 28 standaard [dus niet echt lager] dus dat kan redelijk normaal zijn

ligt trouwens ook n beetje aan de grootte van het bestand [bij lang uploaden een constante snelheid enzo]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Even een vraagje...
Ik heb bij mijn K700i een "goedkope" USB kabel gekocht, een PL-2303 USB kabel voor wie dit wat zegt. Werkt prima in combinatie met bv. floAt's Mobiel Agent, maar als ik probeer mijn firmware te updaten dan zegt het programma dat hij de officiële SE craddle niet kan vinden. |:(
Is het mogelijk om de firmware te upgraden zonder diep in de buidel te tasten voor een SE-goedkeurde craddle of kabel? O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 15:17 ]

Verwijderd

SimonMc schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:39:
[...]

Niet noodzakelijk vind ik, aangezien de meesten de K750 ( clara ) een stuk beschouwen als de opvolger voor de K700i.Het interview is alleszins al online in het Russisch, dus de vertaling waarschijnlijk morgen.
http://www.mobile-review....005/clara-interview.shtml
wat een vette telefoon zeg, en ik heb hier nog 512 pro duo kaartje liggen, wanneer komt die uit??

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:16:
Even een vraagje...
Ik heb bij mijn K700i een "goedkope" USB kabel gekocht, een PL-2303 USB kabel voor wie dit wat zegt. Werkt prima in combinatie met bv. floAt's Mobiel Agent, maar als ik probeer mijn firmware te updaten dan zegt het programma dat hij de officiële SE craddle niet kan vinden. |:(
Is het mogelijk om de firmware te upgraden zonder diep in de buidel te tasten voor een SE-goedkeurde craddle of kabel? O-)
nee sorry

maar misschien woon je dicht in de buurt van één van de SonyEricsson Service Points

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 24-02-2005 15:53 ]

Verwijderd

Op dit moment heb ik een contract bij Vodafone tot 3 maart aanstaande. Aangezien ik graag een SE k700i toestel wil hebben, heb ik geïnformeerd naar verlenging van mijn contract in combinatie met deze telefoon. Ik heb een leuk aanbod gekregen, maar ik lees in dit topic regelmatig dat de K700i's die via Vodafone worden besteld diverse beperkingen hebben, zoals bijvoorbeeld dat mp3-bestanden niet als ringtone kunnen worden ingesteld en in dergelijke ongein heb ik eigenlijk geen zin. Hebben de k700i's die via KPN worden besteld deze ongein ook, of zijn deze gewoon "standaard". Verder vraag ik me af of het voor mij niet voordeliger is om over te stappen naar een nieuwe provider met nummerbehoud. Aangezien mijn contract toch bijna afgelopen is, lijkt me dat voor mij de meest voordelige situatie.

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Mocht je verder bij Vodaphone gaan, ik heb net met 2 jaar verlengd en het toestel gratis gekregen.
Wat ik irritant vind zijn de toetsen instellingen (ik kom per ongeluk op 3 verschillende manieren op Live! terecht) en dus de onmogelijkheid om een mp3 als ringtone in te stellen als je em zelf niet gekocht hebt.

Althans. Ik ben er nog niet achter.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

als je je firmware laat updaten kun je door middel van de al zovaak besproken DRM manager tot de *.dm extentie die ervoor zorgt dat je dus wel mp3's in kunt stellen
maarja kpn doet volgens mij nix aan de foon en dan kan je hem zelf updaten dus ja. probeer trouwens ook es goed rond te kijken naar het totaalbedrag van een toestel+abbo, dr zit nl veel verschil in...
soms is gratis tel + abbo kosten groter dan bijna gratis tel+ abbo kosten...

• rooie60
vreemd,ik probeerde een thema van de T630 op de K700 te zetten,lukt wel maar als ik hem op de K700 open zegt ie"bestand beschadigd???terwijl hij het wel doet op de T630????

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ik denk omdat dat komt omdat de resolutie anders is ofzo....

• rooie60
djmantri schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:36:
ik denk omdat dat komt omdat de resolutie anders is ofzo....
Ja zoiets zal het zijn,ik snap wel dat ze van de K700 niet op de T630 gaan (groter en iid ook andere resolutie) verdomd jammer ha! :|
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.