Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 6

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.796 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:38

RichZ

Keep burning!

Yep, maar die zijn dus niet echt in de buurt van Eindhoven.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

Ik heb hem gewoon door een Vodafone City Point op laten sturen... ben hem in totaal 6 dagen kwijt geweest, inclusief het weekend. Dat vind ik nogal meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:38

Martinspire

Awesomeness

ik vind het wel belachelijk dat er geen 1 in brabant zit waar je iets aan hebt [die dicht bij het station zit ofzo]
en de rest zit ook al zo fijn...
kunnen trouwens alleen officiele service points de branded telefoons een firwareupgrade geven?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
zork schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 01:49:
Ik heb sinds september de K700i van 2call.nl gekregen, dus zonder rare telecom stikkertjes erop en geen beperkingen naar mijn mening, maar moet zeggen dat er één zaak is waar ik mij enorm aan irriteer: de joystick...!

Ik heb het altijd een enorm bedieningsgemak gevonden, totdat de joystick sedert enkele maanden kuren begint te vertonen. Denk aan niet regeren op mijn bewegingen etc. Het ene moment werkt het perfect, het andere moment moet ik die stick haast het beeldscherm in duwen bij wijze van spreken.

Is dit een bekend probleem, beter gezegd, hoe los ik het op? Puur een kwestie van schoonmaken? Zo ja, hoe dan, de K700i is een té solide toestel, ergo, niet uit elkaar te halen zonder schuldig te zijn aan slooppraktijken.

Ik zou graag van jullie willen horen of jullie er ook na maanden gebruik hinder aan beginnen te ondervinden en wat jullie eraan doen :)
Han schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:31:
Die joystick begint bij mij ook een bron van irritatie te worden. Inderdaad, soms reageert ie perfect maar steeds vaker reageert hij helemaal niet. Ook het bevestigen, het indrukken, laat steeds vaker afweten. * Han baalt...
Allebei terug mee naar de winkel en het probleem vertellen, heb ik ook gedaan bij de Orange Shop, nu sturen ze hem op en krijg ik waarschijnlijk een nieuwe ;) TIP: Zeg maar ook gelijk dat je batterij snel leeg is krijg je waarschijnlijk nieuwe batterij :) Het valt namelijk allemaal binnen de garantie.
Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:24:
Heb net me k700i binnen gekregen. Heb nu een paar vraagjes.

- Waar kan ik een gewone winkel een bluetooth dongle kopen en een bluetooth headset?

- Ik dacht dat de firmware upgraden gratis was in de se service points, is dat veranderd? En is dat
ook meteen goed dan of kun je het beter zelf doen?

Bedankt alvast voor het antwoord.
Ik heb bij Mediamarkt een Bluetooth dongle voor 16 eurootjes gehaald. 10m bereik (meer dan genoeg)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

iemand een link van 'n programmaatje waarmee ik van .mpeg naar .3gp kan converteren! Ik heb ooit PVauthor gehad ofzo, maar die kan ik nergens meer vinden :?

EDIT: Laat maar ik heb al iets

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 28-01-2005 17:33 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
CLB schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:50:
iemand een link van 'n programmaatje waarmee ik van .mpeg naar .3gp kan converteren! Ik heb ooit PVauthor gehad ofzo, maar die kan ik nergens meer vinden :?
Kan de nokia media convertor dat niet ?

ff zoeken met Google..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb het toestel nu trouwens vanaf dinsdag en ik moet zeggen dat het batterijverbruik me absoluut niet tegenvalt, ik gebruik de telefoon redelijk intensief, staat nu al 48 uur achter elkaar aan en de batterij staat nog op 53%, dus wat dat betreft ben ik wel slechter gewend! d:)b

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:12:
klopt het dat de SEUS offline is? krijg de melding "this site is closed" lekker zo...
en kan iemand uitleggen wat bij de firmware lijst in de openingspost "EMMA 2" betekend?
Om mijn eerste vraag zelf te beantwoorden: SEUS is verplaatst op de se-website. je kan het voortaan vinden op: http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10139
misschien een idee om dit aan te passen op de startpost.

Nog een vraagje betreft de DSS-25 connectie, zijn er hier mensen die dit geval ook hebben. Bij mij gaat de overdrachtsnelheid echt bizar langzaam (copieren van bestanden) vroeg me af of dat wel klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBob248
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-05-2005
tja staat niks dat nederlandse menubesturing ermee wegvalt dus leg je zelf even beter uit
Ghannes schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:34:
[...]

op pagina 1 van dit topic! _/-\o_

ps. hebben er meer mensen problemen met dat script gezeik van fma? ik krijg 'm niet meer aan de praat |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:10
Zo ik heb de mijnes nu ook binnen :D Met de software R2AA003 erop.
Dus die ga ik binnenkort eens ff updaten :)

Oja de mijne is unbranded (hi abbo)

edit:
Er is een nieuwe filemanager uit versie: 2.5.9.0b

[ Voor 32% gewijzigd door harmageddon op 29-01-2005 15:29 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:12:
klopt het dat de SEUS offline is? krijg de melding "this site is closed" lekker zo...
en kan iemand uitleggen wat bij de firmware lijst in de openingspost "EMMA 2" betekend?
Zo heet het systeem van de SESP's gebruiken om een (Sony)Ericsson te updaten.
DrBob248 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:17:
[...]
welke startpost? en waar kan ik die vinden?
Ja, gôh, waar zal je meestal een startpost kunnen vinden? aan het einde? misschien ergens in het midden? Nee, bij het begin natuurlijk.
RichZ schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:12:
[...]
Yep, maar die zijn dus niet echt in de buurt van Eindhoven.....
Gôh, dan zijn ze er dus niet in de buurt van Eindhoven. Dan betekend dat dus dat ze er ook niet zijn. Ook niet als je het nog een keer aan ons vraag.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 11:49:
[...]

Om mijn eerste vraag zelf te beantwoorden: SEUS is verplaatst op de se-website. je kan het voortaan vinden op: http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10139
misschien een idee om dit aan te passen op de startpost.
Done....
harmageddon schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:09:

edit:
Thanx, ook gewijzigd

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik zeur nog maar ff door over het syncstation, mocht het iemand interesseren.
Vindt n beetje dat je geflest wordt door SE wat dit betreft. Die DSS-25 is natuurlijk veel te duur maar ik had toch minimaal verwacht dat er een fatsoenlijke overdracht (usb) snelheid zou zijn. Kom er net achter dat het eoa simulated COM port instelt, met de langzame snelheden dientengevolge.
Zo wordt je dus in wezen gedwongen om ook nog een bt-dongle te kopen, wat ik ook gedaan heb. (snelheid stukje beter, alhoewel ik rond de 18kbs ook niet echt bijzonder vindt. (nb. E50,-+ E29,- = E79,- voor wat eigenlijk?)
Het is een leuk stukje marketing maar SE zou gewoon een fatsoenlijke usb kabel standaard bij moeten leveren (waar je ook gewoon je firmware zonder gezeur mee kan flashen) en deze met een native interface laten ondersteunen op het toestel....
Die bt-dongle koop je dan erbij als je wilt, wat ik op zich wel fair vindt...
Just my 2 pennies worth.
Ps. oja, heb niet alle topics gelezen, maar die kwaliteit van de filmpjes die je kan opnemen maakt die functie natuurlijk compleet nutteloos. (Ben benieuwd wat de maker van dit http://stream.2003.02.gar...geenstijl/deschooldag.wmv filmpje voor toestel heeft.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
t lukt me nog niet om met me foon me pc (winamp b.v.) te besturen...
Bestanden versturen/ophalen e.d. lukt wel! (via bluetooth uiteraard).
Kan iemand mij dit uitleggen? (loop al de hele middag te prutsen :D )

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:11:
Nou, ik zeur nog maar ff door over het syncstation, mocht het iemand interesseren.
Vindt n beetje dat je geflest wordt door SE wat dit betreft. Die DSS-25 is natuurlijk veel te duur maar ik had toch minimaal verwacht dat er een fatsoenlijke overdracht (usb) snelheid zou zijn. Kom er net achter dat het eoa simulated COM port instelt, met de langzame snelheden dientengevolge.
Zo wordt je dus in wezen gedwongen om ook nog een bt-dongle te kopen, wat ik ook gedaan heb. (snelheid stukje beter, alhoewel ik rond de 18kbs ook niet echt bijzonder vindt. (nb. E50,-+ E29,- = E79,- voor wat eigenlijk?)
Het is een leuk stukje marketing maar SE zou gewoon een fatsoenlijke usb kabel standaard bij moeten leveren (waar je ook gewoon je firmware zonder gezeur mee kan flashen) en deze met een native interface laten ondersteunen op het toestel....
Die bt-dongle koop je dan erbij als je wilt, wat ik op zich wel fair vindt...
Just my 2 pennies worth.
Ps. oja, heb niet alle topics gelezen, maar die kwaliteit van de filmpjes die je kan opnemen maakt die functie natuurlijk compleet nutteloos. (Ben benieuwd wat de maker van dit http://stream.2003.02.gar...geenstijl/deschooldag.wmv filmpje voor toestel heeft.)
thx ik overwoog ook een dss25 te kopen, maar nu betwijfel ik het.. betekent het ook dat het fw updaten dus eigenlijk heel langzaam gaat???
en die deschooldag.wmv is 320x240, misschien is het een digitale fotocamera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Digitale fotocamera's maken (dacht ik) zo rond de 640x480, en hebben wel iets beter geluid.
Aan het eind van dat filmpje zie je ook iemand naast de deur met een camera (T610/630 geloof ik) te filmpen/fotos te maken.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enige kans dat het met volgende upgrades mogelijk zal zijn meerdere email-adressen per persoon toe te wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:08:
[...]

thx ik overwoog ook een dss25 te kopen, maar nu betwijfel ik het.. betekent het ook dat het fw updaten dus eigenlijk heel langzaam gaat???
en die deschooldag.wmv is 320x240, misschien is het een digitale fotocamera...
Het firmware updaten gaat idd niet erg snel, kostte mij zo'n 9 min. gisteren. (werkte overigens wel naar behoren.) Nou is dat niet zo'n groot probleem, zo vaak gebruik je dat nou ook weer niet lijkt mij. Vindt t nogal gaar om naar een update center te gaan voor nieuwe fw, vandaar dat ik m toch gekocht heb...

Dat filmpje moet haast wel van iets anders dan een telefoon komen idd.... (toch beetje apart dat iedereen gaat zitten filmen ipv zich ermee te bemoeien, maar die discussie hoort denk ik ergens anders thuis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:11
Zo, weer eens een avontuurtje gehad met mijn K700 van Orange.

Nadat ik al eens terug was geweest naar de Orangeshop en men er software versie R2L001 op had gezet (nog steeds Orange branded, nieuwe Orange software dus), ging ik eens goed met het toestelletje klooien. Leuke toevoegingen en het probleem waarvoor ik terugging ("vergeten" van telefoonnummers uit het telefoonboek) leek opgelost.
Tot ik afgelopen week een beetje door de menuutjes aan het bladeren was (uit verveling) en aankwam bij de optie "Mijn vrienden"...

Ineens dacht ik terug aan dit forum, een paar mensen hadden namelijk geklaagd over het feit dat de optie "My Friends" er niet inzat. Zou het dan toch...? Natuurlijk ff geprobeerd, en toen sloeg het noodlot toe...thema werd niet meer goed weergegeven, allemaal vage letters en tekens in beeld, en toen...wit scherm. Snel uitgezet en toen weer aan...nou ja aan...niks meer dus. Het enige wat hij nog deed was een wit scherm dat aan en uit ging.

Dus weer terug naar Orange...weer opgestuurd...nadat ik had gemeld er nu wel moe van te worden.
Heb hem nu dan weer eindelijk in bezit en lijkt alsof ik dus eerst een beta-versie ofzo had van die nieuwe firmware. "Mijn vrienden" is verdwenen en de "orange opstartmenuutjes" zijn wel weer terug. Ook staan nu de standaard ringtones er weer op (na de eerste update waren die weg).

Een vage zaak!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harmageddon schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:09:

edit:
Heb je al ermee kunnen MMS-en !? Heb ook een Hi abbo, maar bij mij lukt dat helaas niet. Bericht komt steeds in Potsvak Out en verder niets. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat.
Laat me weten s.v.p. Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:26:
[...]

Heb je al ermee kunnen MMS-en !? Heb ook een Hi abbo, maar bij mij lukt dat helaas niet. Bericht komt steeds in Potsvak Out en verder niets. Ben benieuwd hoe het bij jou gaat.
Daar kan ik niet over oordelen, ik doe niet aan dat soort troep :P
Kost mij te veel dat MMS-en.

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[...]

Ik heb ook een Hi-abo en MMS'en werkt prima bij mij. Je moet wel even de goeie instellingen opzoeken (google en hi.nl zijn je vrienden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilko2 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 16:03:
[...]

Ik heb ook een Hi-abo en MMS'en werkt prima bij mij. Je moet wel even de goeie instellingen opzoeken (google en hi.nl zijn je vrienden)
Tja, heb de instellingen van hier geprobeerd én van de SE site zelf, maar werkt niet. Alles komt in de Postvak Out met status "In wachtrij voor verzending" en veel later "Communicatiefout".
Jij hebt ook een K700i ? Waar heb jij je instellingen vandaan dan ?
Zou het wel apprecieren als je jou instellingen aan mij kon doorgeven !? Alvast thx.

Mijn instellingen zijn momenteel:

Data-account KPN MMS:
APN-adres.............portalmmm.nl
Gebruikersnaam.....leeg
Wachtwoord...........leeg
Wachtwoord?.........leeg
Voorkeursservice....Automatisch
IP-adres.................leeg
DNS-adres.............leeg
Verificatie...............Normaal/Geen
Datacompressie......Uit
Headercompressie Uit

Data-account M-info GPRS (t.b.v. WAP/GPRS):
APN-adres.............m-info
Gebruikersnaam.....minfo
Wachtwoord...........minfo
Wachtwoord?.........leeg
Voorkeursservice....Automatisch
IP-adres.................leeg
DNS-adres.............leeg
Verificatie...............Normaal/Geen
Datacompressie......Uit
Headercompressie..Uit

Instellingen Berichten / MMS:
Geldigheidsduur......Netwerkmaximum
Leesbevestiging......Uit
Ontvangstbevest.....Uit
Schrijfmodus..........Onbeperkt
Auto.downloaden....Altijd
Berichten accept.....leeg
Berichtenserver.......http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Internetprofiel..........KPN MMS (*)

(*) Instellingen Internetprofiel KPN MMS:
Verbinden via..........(data-account) KPN MMS
Internetmodus.........WAP
IP-adres.................010.010.100.020
Beveiliging..............Uit
Gebruikersnaam.....leeg
Wachtwoord...........leeg

Kan je eventuele verschillen aangeven ?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik wil die DRM Packager downloaden (zie eerste pagina, in de uitleg), maar hij lijkt van de site te zijn? Heeft iemand 'm voor me? Thanx alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 17:31:
[...]

Tja, heb de instellingen van hier geprobeerd én van de SE site zelf, maar werkt niet. Alles komt in de Postvak Out met status "In wachtrij voor verzending" en veel later "Communicatiefout".
Zou het wel apprecieren als je jou instellingen aan mij kon doorgeven !? Alvast thx.

Mijn instellingen zijn momenteel:

[...]

Kan je eventuele verschillen aangeven ?
Ik heb het even voor je gecheckt, maar het is allemaal hetzelfde. Ik had er in de eerste instantie ook problemen mee om het aan de gang te krijgen, maar ik had het op een mac-forum gevonden (ik meen macosx.nl, maar daar kan ik het niet meer vinden :/) hoe het precies ingesteld moest staan. Maar dat kan ik niet terugvinden :(
Probeer anders eens via hi.nl zo'n smsje te sturen om de instellingen te ontvangen. Ik denk dat de instellingen voor de T610 ook wel werken op de K700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe ik dit swf http://home.concepts.nl/~pc106536/blockme.swf bestand kan downloaden (of in ieder geval zodat ik het op mijn pc krijg). En weet iemand of je dat dan op je telefoon af kan laten spelen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Niet, jouw K700 ondersteund geen SWF

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan .swf niet omgezet worden..? Misschien dat hier programma's voor zijn of sow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:07
Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:02:
Heeft iemand enig idee hoe ik dit swf http://home.concepts.nl/~pc106536/blockme.swf bestand kan downloaden (of in ieder geval zodat ik het op mijn pc krijg). En weet iemand of je dat dan op je telefoon af kan laten spelen ??
Try Google. Als ik zoek op "swf to avi" is de eerste hit volgens mij meteen raak. Daarna converteren naar .3gp en je bent er :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 20:16:
Kan .swf niet omgezet worden..? Misschien dat hier programma's voor zijn of sow...
[prins carnaval] in goegel kenne veul vinduh [/prins carnaval]

met flash-programma's naar animated gif bijvoorbeeld.. misschien zelfs naar mpg, die dan naar 3gp
met pvauthor

edit:
MarcoC schreef op zondag 30 januari 2005 @ 22:31:
[...]
Try Google. Als ik zoek op "swf to avi" is de eerste hit volgens mij meteen raak. Daarna converteren naar .3gp en je bent er :).
Amen

[ Voor 28% gewijzigd door Silverline op 30-01-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 17:31:
[...]

[...]
Je kan ook de mms instellingen van Hi toegestuurd krijgen dmv K700 naar 667 te smsen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Ik heb een branded Orange versie van de K700 met de allereerste firmware erop. Nou vraag ik me af of ik met deze telefoon gewoon naar een SESP kan toegaan voor de nieuwste firmware of dat ik hem dan moet laten opsturen door een Orange shop? Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laguna schreef op maandag 31 januari 2005 @ 11:53:
[...]

Je kan ook de mms instellingen van Hi toegestuurd krijgen dmv K700 naar 667 te smsen.
Heb ik al geprobeerd, maar krijg reply dat ze mijn toestel nog niet ondersteunen !?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 18:27:
[...]

Heb ik al geprobeerd, maar krijg reply dat ze mijn toestel nog niet ondersteunen !?!?
wilko2 schreef op zondag 30 januari 2005 @ 19:13:
Probeer anders eens via hi.nl zo'n smsje te sturen om de instellingen te ontvangen. Ik denk dat de instellingen voor de T610 ook wel werken op de K700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

[...]

Laat dan gewoon de T610 of T630 naar je sturen (heb ik ook gedaan met Orange werkt perfect)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:23
Ik durf het bijna niet te vragen met 6 topics vol, maar tot nu toe heb ik het nog niet kunnen vinden.

Ik zoek een desktop charger waarmee ik ook tegelijkertijd een tweede extra batterij kan opladen. Dit zoek ik omdat ik een beetje teleurgesteld ben in de tijd die ik met een volle batterij kan doen.
Ik heb al wel namaak apparaten gevonden, maar ik vroeg me af of er ook niet een officiele lader is die dat kan. Voor zover ik weet kunnen de DSS-20, DSS-25, CSS-20 en CSS-25 het niet, dit zijn enkel synchronisatie-stations en handsfree-spreakers, maar kunnen dus geen van allen een tweede batterij opladen.

[ Voor 20% gewijzigd door jbvo op 31-01-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op de linker toets drukte kraakte me telefoon een beetje. Dit heb ik opgelost door onder de batterij wat papier te doen. Nu haalde ik het klepje er weer af en zag dat er een van die 4 rubbertjes beschadigd was. Zijn die te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Een vriend van mij heeft een sitecom bluetooth dongle gehaald voor zijn K700i.

Als hij hem paired vanuit Windows XP komt er continue op het scherm "Start Remote Control".

Iemand een idee hoe dit uit te zetten of heeft ie een firmware upgrade nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

[...]

Hmm vreemd K700 staat hier wel vermeld:

http://www.kpn.com/kpn/show/id=755028/sc=bbb276

Je zou denken dat Hi en KPN niet uitmaakt omdat ze allebei 667 gebruiken, maar net zelf ff geprobeerd en werkt inderdaad niet.

Via de site van SE kan je de instellingen wel laten toesturen bij mij werkt het iig.

http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10139

[ Voor 3% gewijzigd door Laguna op 01-02-2005 10:52 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reizende o Roel
  • Laatst online: 18-08-2024
Hallo
zit er aan te denken er een aan te schaffen, lijkt mij wel een toffe foon. Maar hoe zit het met het uithoudingsvermogen van de batterij, hoe lang gaat deze ongeveer mee?? raakt het scherm niet snel beschadigd? en de camera? weet iemand nog een interesante aanbieding icm een abbo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij gaat bij mij iets van 4-5 dagen mee ( tel het niet echt ) , Zelf vind ik de camera goed en dan vooral op 320x,640x en panorama!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt er natuurlijk ook een beetje af hoe je je telefoon gebruikt.

Wanneer je veel belt, games speelt, camera gebruikt is je batterij een stuk sneller leeg dan wanneer je enkel af en toe belt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Mijn batterij houdt het zo'n 72 uur uit (3 dagen dus) bij 'normaal' gebruik. Af en toe een belletje en sms'je. Games speel ik nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Ook tof, zette deze morgen mijn K700i aan en vanaf ik mijn toetsen blokkeerde, viel mijn scherm uit ( wat normaal is) en dan zag ik een wit scherm, even later begon dat wat te knipperen en toen ging mijn toetsenverlichting aan, en toen herstartte mijn gsm blijkbaar.En het is geen eenmalig probleem, het blijft zich voortdoen.Het best zeker naar zo'n servicepoint gaan zeker?Want als ik hem via de winkel moet opsturen, ben ik hem 3 a 4 weken kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ongeveer hetzelfde. Ik wou en foto maken en toen viel het beeld weg en begon hij wat te knipperen. Ik haalde de batterij er even uit en deed hem daarna weer aan.

Telkens als ik hem nu aanzte knippert de verlichting 2x + 1x trillen dan verschijnt het SE logo op een zwarte achtergrond en dan kan ik de pin invoeren.
service point zit een beetje ver weg dus kan denk beter even een ds-25 bestellen bij .......... En dan zelf nieuwe firmware erop.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servicepoints doen zeker geen debranden, of wel soms...

Jammer. Ik heb Orange, op zich niet zo heel erg, maar wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Nee geloof niet dat ze dat doen. Ben vandaag naar een servicepoint in Den Haag geweest met mijn Orange K700i en ze hebben er toen keurig netjes de nieuwste Orange firmware opgezet namelijk versie R2L001. Helaas heb ik nu nog steeds die vertraging tijdens het bellen |:( . Op de vraag of hij ook de my friends optie aan kon zetten antwoordde hij met: dat heb je zeker op tweakers gelezen (8> . Helaas was dit niet mogelijk :'( . Maar de update is toch al een hele verbetering met de eerste versie die ik erop had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
SimonMc schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:47:
Ook tof, zette deze morgen mijn K700i aan en vanaf ik mijn toetsen blokkeerde, viel mijn scherm uit ( wat normaal is) en dan zag ik een wit scherm, even later begon dat wat te knipperen en toen ging mijn toetsenverlichting aan, en toen herstartte mijn gsm blijkbaar.En het is geen eenmalig probleem, het blijft zich voortdoen.
Ik heb hier ook af en toe last van. Het R2L001 firmware. Volgens mij heeft iedere K700i er last van, want je hoort het veel meer.

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
ZoRr0 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 21:56:
Nee geloof niet dat ze dat doen. Ben vandaag naar een servicepoint in Den Haag geweest met mijn Orange K700i en ze hebben er toen keurig netjes de nieuwste Orange firmware opgezet namelijk versie R2L001. Helaas heb ik nu nog steeds die vertraging tijdens het bellen |:( . Op de vraag of hij ook de my friends optie aan kon zetten antwoordde hij met: dat heb je zeker op tweakers gelezen (8> . Helaas was dit niet mogelijk :'( . Maar de update is toch al een hele verbetering met de eerste versie die ik erop had staan.
Die eikels weten gewoon niet waar ze het over hebben, ze moeten `m eens is een keer proberen te flashen met een buitenlandse, dan zien ze vanzelf wel waar ze naar moeten kijken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Laatst online: 09:40

GforceNL

Out of memory....

Hebben jullie ook last van een blauw hoekje boven de signaal sterkte? Doet hij bij mij bij ieder thema.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:31
gforcegti schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:02:
Hebben jullie ook last van een blauw hoekje boven de signaal sterkte? Doet hij bij mij bij ieder thema.
Ik heb daar geen last van. Ik wil het juist! :)

Lees je handleiding maar eens door... Vooral waar het gaat over GPRS en bereik. (Mmm... zou het dus aangeven dat je GPRS bereik hebt? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Laatst online: 09:40

GforceNL

Out of memory....

ChrisM83 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:37:
[...]
Ik heb daar geen last van. Ik wil het juist! :)

Lees je handleiding maar eens door... Vooral waar het gaat over GPRS en bereik. (Mmm... zou het dus aangeven dat je GPRS bereik hebt? :P)
Damn, zie het net ja. En ik maar denken dat het een foutje was! }:O

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een ontvangstbevestiging zijnerzijds geven van de ontvangst van de SonyEricsson s700i, besteld via gsmpartner middels de optie Plan Mobile Totaal voor eenmalig € 179+ € 9,95 verzendkosten?

En kan iemand mij vertellen vanaf welke dag de SonyEricsson s700i via Plan Mobile Totaal verkrijgbaar was voor deze kosten?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
[...]

Je kunt wel de instellingen hebben maar vaak moet je MMS ook nog laten activeren bij de klantenservice. ;)
ZoRr0 schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:45:
Ik heb een branded Orange versie van de K700 met de allereerste firmware erop. Nou vraag ik me af of ik met deze telefoon gewoon naar een SESP kan toegaan voor de nieuwste firmware of dat ik hem dan moet laten opsturen door een Orange shop? Iemand hier ervaring mee?
SimonMc schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:47:
Ook tof, zette deze morgen mijn K700i aan en vanaf ik mijn toetsen blokkeerde, viel mijn scherm uit ( wat normaal is) en dan zag ik een wit scherm, even later begon dat wat te knipperen en toen ging mijn toetsenverlichting aan, en toen herstartte mijn gsm blijkbaar.En het is geen eenmalig probleem, het blijft zich voortdoen.Het best zeker naar zo'n servicepoint gaan zeker?Want als ik hem via de winkel moet opsturen, ben ik hem 3 a 4 weken kwijt.
Bij de Orangeshop ben ik hem maar 4 dagen kwijt en krijg ik een leentoestel (20 euro borg :? )
gforcegti schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 10:02:
ik haat mensen die te lui zijn om maar even in de handleiding te kijken... :(

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Laatst online: 14:37

Rio

Ik heb al een boek

Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 11:41:
Kan iemand mij een ontvangstbevestiging zijnerzijds geven van de ontvangst van de SonyEricsson s700i, besteld via gsmpartner middels de optie Plan Mobile Totaal voor eenmalig € 179+ € 9,95 verzendkosten?

En kan iemand mij vertellen vanaf welke dag de SonyEricsson s700i via Plan Mobile Totaal verkrijgbaar was voor deze kosten?
Misschien moet je nog even de topictitel bestuderen? K700 topic. Niet S700 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

lzandman schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 01:32:
[...]

Ik heb hier ook af en toe last van. Het R2L001 firmware. Volgens mij heeft iedere K700i er last van, want je hoort het veel meer.
In de R2AE033 firmware is het opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, weet iemand of je ook het berichtsignaal (als je sms binnenkrijgt) kunt veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

ik heb perongeluk het vodafonprofiel genomen als je de optie "Sony Ericosson" kiest. Weet iemand hoe je dit weer terug kan zetten?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

HerbyNL schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:23:
ik heb perongeluk het vodafonprofiel genomen als je de optie "Sony Ericosson" kiest. Weet iemand hoe je dit weer terug kan zetten?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

:?
Wanneer je het (volledige) menu ingaat heb je links boven in de hoek de optie "Sony Ericsson". Wanneer je deze de 1e keer kiest moet je je provider slecteren. En ik heb perongeluk Vodafone genomen. En nu kan ik dat neit meer veranderen. Weet iemand hoe dat dat dus kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

waarom zit er zo gigantisch veel ruis in de camera? als ik aan het zoeken ben is het allemaal oke, maar als ik eenmaal de foto neem is het echt allemaal kleuren ruis, vooral bij helemaal wit, of helemaal zwart (logisch, valt het meer op)

het kan niet aan mn telefoon liggen omdat hij het tijdens het zoeken niet doet? ofwel?

ook nog even een vraagje over de firmware update, zou wel vaker voorbij zijn gekomen, maar heb je alleen de kabel nodig, of ook het dokking station?

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~uitte006/Afbeelding(26).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~uitte006/Afbeelding(32).jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~uitte006/Afbeelding(16).jpg

zoals je ziet die eerste is het wel heel erg2 (weinig ligt + flits), maar bij de 2e heb je het ook (veel licht) de 3e is "normaal"

[ Voor 26% gewijzigd door Flappiewappie op 03-02-2005 01:39 . Reden: foto voorbeelden toegevoegd ]

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Flappiewappie schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:35:
waarom zit er zo gigantisch veel ruis in de camera? als ik aan het zoeken ben is het allemaal oke, maar als ik eenmaal de foto neem is het echt allemaal kleuren ruis, vooral bij helemaal wit, of helemaal zwart (logisch, valt het meer op)

het kan niet aan mn telefoon liggen omdat hij het tijdens het zoeken niet doet? ofwel?

ook nog even een vraagje over de firmware update, zou wel vaker voorbij zijn gekomen, maar heb je alleen de kabel nodig, of ook het dokking station?

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

zoals je ziet die eerste is het wel heel erg2 (weinig ligt + flits), maar bij de 2e heb je het ook (veel licht) de 3e is "normaal"
Ik heb ook zoveel ruis in de cam met weinig licht. Volgens mij ligt dat gewoon aan de CCD. Maargoed plaatjes maken in het pikkedonker is niet mijn hobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

HerbyNL schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:42:
[...]

Ik heb ook zoveel ruis in de cam met weinig licht. Volgens mij ligt dat gewoon aan de CCD. Maargoed plaatjes maken in het pikkedonker is niet mijn hobby
ik heb wel de eerste firmware.., dus daar kan het ook aan liggen.

maar in de openings post zeggen ze dat je de USB kabel VOOR de dss-20/25 moet hebben, niet het station zelf? om de firmware up-te-graden

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Flappiewappie schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:35:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

heb ik ook.. irritant is dat, en zeer vreemd, kan er niet een screenshot worden gemaakt tijdens het zoeken... dan is de qualiteit een stuk beter toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je kan zorgen dat hij video's afspeelt zonder al die blokjes?

Bij filpmpjes die ik opneem en filmpjes die ik erop zet...
En hoe kan je al je thema's op je computer zetten zodat ik na een master-reset alles thema's, ringtones en games er weer op kan doen?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 19:33:
Weet iemand hoe je kan zorgen dat hij video's afspeelt zonder al die blokjes?

Bij filpmpjes die ik opneem en filmpjes die ik erop zet...
En hoe kan je al je thema's op je computer zetten zodat ik na een master-reset alles thema's, ringtones en games er weer op kan doen?
Ligt aan aantal frames / seconde. En ook aan het bestand zelf .3gp of .mp4 (laatste is veel mooier / minder blokjes maar neemt wel veel meer ruimte in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je een filmpje als .mp4 op je mobiel instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan niet instellen dat hij op .mp4 moet opnemen? Want ik heb liever geen blokjes dan dat je bijna niks ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij kun je dat niet instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie

Flappiewappie

Hier nog meer

iemand die een DSS-25 heeft in enschede, en mijn telefoon even wil updaten :)

of een winkel waar ik een DSS-25 kan kopen, en ook weer ruilen }) ? mediamarkt had hem niet :P

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Je telefoon neemt altijd filmpjes op in .3gp formaat dus dit kan je niet veranderen in .mp4. Maar de filmpjes die je erop zet kunnen natuurlijk wel .mp4 formaat zijn en dan heb je (meestal) niet meer het gevoel van al die blokjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

overbodig .... ik weet het antwoord al :)

[ Voor 89% gewijzigd door Vidra op 05-02-2005 12:39 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Jawel, hier is het gevolg over mijn Orange-branded K700i en de Orange Shop.

Nadat de joystick van mijn Orange-branded-K700i zo slecht reageerde (baalde er echt van) ben ik naar de Orange Shop gegaan op woensdag 26 jan (K700i was van de Sp!ts-actie) maar met het afleveringsbewijs kon ik gewoon bij de Orange shop terecht voor problemen. Ik zei tegen die medewerker dat die joystick niet meer zo soepel reageerde als vroeger en vertelde er maar lekker bij dat mn batterij maar 1 dag meeging en daarom erg snel leeg was etc, en nog een gratis firmware-update wilde :P Ik had namelijk de R2A041 (eerste firmware met orange shit en baalde daar beetje van). Nadat ze mijn K700i onderzocht hadden, hadden ze hem ingenomen en opgestuurd en kreeg ik een leentoestel; Nokia 3310 :Z (borg 20 euro :( ) maar goed ging toch op wintersport dus was niet erg als ie kapot ging (beter dan mijn k700 zonder verzekering) maar anyway. Woensdag weer opgehaald en wat blijkt.. splinternieuw toetsel :*)
Dat kwam echt mooi uit (had toch lelijke kras onder de camera-lens)
Ik heb ook nog een nieuwe batterij (week 45, eerst 28 ofzo) en de firmware is R2L001! dat betekent wel dat ik het camera-geluid niet meer kan uitzetten :| en erger... die 1-seconde vertraging bij bellen is nog steeds niet weg :( .

Anyway.. nieuwe telefoon.. ik ben happy.

Thank you Orange

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn K700 al een heel tijdje, nu werkt mijn joystick heel erg slecht af en toe zelfs niet. Wat adviseren jullie, ik vind het erg zonde van zo'n duur toestel

Met vriendelijke groet,
Jamie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:52:
Ik heb mijn K700 al een heel tijdje, nu werkt mijn joystick heel erg slecht af en toe zelfs niet. Wat adviseren jullie, ik vind het erg zonde van zo'n duur toestel

Met vriendelijke groet,
Jamie
Wat is een tijdje?

Als heb binnen de garantietermijn is dan zou ik terug naar de winkel gaan en anders ook ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon al een maand of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gisteren een k700i gekocht, prachtig toestel. 259 euro met HBH-600 BT headset en een HPB-20 maar dan met 2 oortjes...
Ik ondervindt toch een groot verschil met mijn T630...die trouwens ook een leuk toestel is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al gevraagd is, maar weet iemand hoe je een eigen mp3tje kan instellen als smstone, ipv een van degene die erbij zitten? verschilt dat per firmware of kan dat gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de telefoon is volledig opgeladen, maar toch flikkert de aan/uit toets rood, wat betekent dit? Ik kon het in de handleiding niet terugvinden...

Ik heb ondertussen al wat mp3'tjes gecut en ingesteld als beltoon, echt leuk... :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Wanneer je het (volledige) menu ingaat heb je links boven in de hoek de optie "Sony Ericsson". Wanneer je deze de 1e keer kiest moet je je provider slecteren. En ik heb perongeluk Vodafone genomen. En nu kan ik dat niett meer veranderen. Weet iemand hoe dat dat dus kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 10:02:
Ik weet niet of het al gevraagd is, maar weet iemand hoe je een eigen mp3tje kan instellen als smstone, ipv een van degene die erbij zitten? verschilt dat per firmware of kan dat gewoon niet?
Is al vaker voorbij gekomen (probeer de search eens de volgende keer) maar het antwoord is dus een nee....dit kan niet.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reizende o Roel
  • Laatst online: 18-08-2024
Heeft er hier iemand ervaring met een 1000 mAh accu? heb er wat op marktplaats zien staan ma vraag me af of dit goed werkt en of het zin heeft om zon ding aan te schaffen. kost me de kop niet ma toch ff fijn om te weten of het werkt :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

reizende o Roel schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:11:
Heeft er hier iemand ervaring met een 1000 mAh accu? heb er wat op marktplaats zien staan ma vraag me af of dit goed werkt en of het zin heeft om zon ding aan te schaffen. kost me de kop niet ma toch ff fijn om te weten of het werkt :*) .
Tozz man zoek is in dit topic. Er is toen een tijd gesproken over een (volgens mij) 1200 mAh batterij die je in Duitsland kon bestellen! Werkte wel qua batterijtijd, maar bij lang gebruik (bv. gesprekken) werd de batterij en dus de telefoon heeeeeeeeeeel erg warm / heet dus tsjaa aan jouw de keus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:38:
heb gisteren een k700i gekocht, prachtig toestel. 259 euro met HBH-600 BT headset en een HPB-20 maar dan met 2 oortjes...
Ik ondervindt toch een groot verschil met mijn T630...die trouwens ook een leuk toestel is...
Waar voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Fijn dat je zelf even 3 seconden zoekwerk verricht |:(

pricewatch: Sony Ericsson K700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ TMC: In de Phone House, maar ik denk dat de verkoper gemist heeft. Normaal is de prijs voor dit pakket 279 en 259 voor alleen maar de k700. Heb dus 20 euro profijt gedaan. :9

maar weet er iemand iets van dat rood geflikker...aan de aan/uit toets?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 20:16:
@ TMC: In de Phone House, maar ik denk dat de verkoper gemist heeft. Normaal is de prijs voor dit pakket 279 en 259 voor alleen maar de k700. Heb dus 20 euro profijt gedaan. :9

maar weet er iemand iets van dat rood geflikker...aan de aan/uit toets?
Nieuw sms bericht? (of babe-alarm? :9 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

wilko2 schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:09:
[...]

Fijn dat je zelf even 3 seconden zoekwerk verricht |:(

pricewatch: Sony Ericsson K700i
Hij heeft hem dus niet bij één van die winkels gekocht, dus jouw reactie raakt weer kant noch wal. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-06 11:37
Ik heb de telefoon van 2call gekregen bij een Telfort abonnement. Moet ik nu Telfort opbellen en hopen dat ik van hen die service krijg, of bij 2call aankloppen?

[quote]vanpeltje schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:13:

[...]

Allebei terug mee naar de winkel en het probleem vertellen, heb ik ook gedaan bij de Orange Shop, nu sturen ze hem op en krijg ik waarschijnlijk een nieuwe ;) TIP: Zeg maar ook gelijk dat je batterij snel leeg is krijg je waarschijnlijk nieuwe batterij :) Het valt namelijk allemaal binnen de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
[quote]zork schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 03:03:
Ik heb de telefoon van 2call gekregen bij een Telfort abonnement. Moet ik nu Telfort opbellen en hopen dat ik van hen die service krijg, of bij 2call aankloppen?
vanpeltje schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:13:

[...]

Bij 2call aankloppen... dat is namelijk DE WINKEL.

Hier kan je kijken naar de garantie voor je toetsel ofzo, wat de winkel eraan doet:
http://www.2call.nl/help/algvoorw2CALL.php

en hier kun je contact met ze opnemen
http://www.2call.nl/help/contact.php

Informatie: http://www.2call.nl/informatie.php

vanpeltje

Verwijderd

Hello

Ik zou wel een K700i willen kopen en mijn huidige Nokia 6230 wegdoen in de plaats.
Heb soms last van vervormd geluid als ik bel, ...

Is de K700i echt een goede phone?

Dat je de firmware zelf kan upgraden lijkt me super. Kan dit via mijn bluetooth-dongle of enkel via de usb kabel? Zit de usb kabel in het pakket als je hem koopt of moet je die apart kopen?

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:10:
Hello

Ik zou wel een K700i willen kopen en mijn huidige Nokia 6230 wegdoen in de plaats.
Heb soms last van vervormd geluid als ik bel, ...

Is de K700i echt een goede phone?

Dat je de firmware zelf kan upgraden lijkt me super. Kan dit via mijn bluetooth-dongle of enkel via de usb kabel? Zit de usb kabel in het pakket als je hem koopt of moet je die apart kopen?
Ja K700 is een supergoede telefoon. Firmware is niet up te graden via Bluetooth-dongle of usb-kabel. Dat is alleen maar te doen via 'n syncstation (bv. dss-25) Er zit geen bluetooth-dongle / usb-kabel of syncstation bij het pakket dus deze moet je los aanschaffen

[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 10-02-2005 15:31 ]

• Ludo16
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-08-2020
Hallo,
In alle reclame over de K700i lees ik dat hij perfect te synchroniseren is met het pc-programma Outlook. Ik heb dit reeds een paar maal geprobeerd, zonder echt 100% tevreden te zijn.
Hiervoor gebruikte ik de software die bijgevoegd was bij mijn gsm met zowel bluetooth als IR-verbinding.
De contactpersonen, als je ze juist inbrengt, geven geen problemen.
Voor wat het synchroniseren van de kalender betreft stopt, volgens mij, de compatibiliteit tussen de software van de gsm en Microsoft. De gsm kan niet overweg met terugkerende afspraken zoals verjaardagen.
Ik ben ook aan het experimenteren geweest met floAt's Mobile Agent maar hier vind ik mijn kalender niet terug op mijn pc.
Graag uw reacties hierop. Eventueel ook tips voor andere programs om mijn gsm te synchroniseren.
Alvast bedankt.

• CLB
  • Niet online

CLB

Ludo16 schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:56:
Hallo,
In alle reclame over de K700i lees ik dat hij perfect te synchroniseren is met het pc-programma Outlook. Ik heb dit reeds een paar maal geprobeerd, zonder echt 100% tevreden te zijn.
Hiervoor gebruikte ik de software die bijgevoegd was bij mijn gsm met zowel bluetooth als IR-verbinding.
De contactpersonen, als je ze juist inbrengt, geven geen problemen.
Voor wat het synchroniseren van de kalender betreft stopt, volgens mij, de compatibiliteit tussen de software van de gsm en Microsoft. De gsm kan niet overweg met terugkerende afspraken zoals verjaardagen.
Ik ben ook aan het experimenteren geweest met floAt's Mobile Agent maar hier vind ik mijn kalender niet terug op mijn pc.
Graag uw reacties hierop. Eventueel ook tips voor andere programs om mijn gsm te synchroniseren.
Alvast bedankt.
Over Outlook enzo heb ik geen idee. Maar FMA (dus Float's Mobile Agent) werkt perfect bij mij en ook gewoon met de afspraken enzo. Dit komt denk ik omdat jij de FMA 2.0 STABLE versie hebt gedownload waar de afspraakfunctie niet werkt! Als je FMA 2.0 BETA-VERSIEinstalleerd werkt gewoon alles tip top inclusief afspraken

• vanpeltje
Heeft iemand misschien een nieuwe versie dan R2L001 van de ORANGE-BRANDED telefoon?

Dat zou ik graag ff willen weten. Ik heb namelijk wel(!) die versie en ik wacht op een nieuwere firmware want ze zijn al bij firmware R2AE033 en dankzij Orange loop ik erg achter.

vanpeltje

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

@ Vanpeltje... nee, Dynafix updated de orange branded fones allleen nog maar naar R2L001. Heb ik vanavond nog contact mee gehad met Dynafix. Want mijn telefoon was alweer kapot, vanavond weer opgehaald. Stond ook bij firmware update maar verder dan R2L001 gaan ze niet voor de orange branded. Had nl. bij mijn vorige orange K700i ook al een R2L001 firmware.

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Qua uiterlijk, functionaliteit en bediening ben ik zeer tevreden over de K700i. Hij is echter behoorlijk fragiel. Bij mij reageert het joystickje niet meer zo goed en hij kraakt als ik 'm bedien. Natuurlijk kun je dat oplossen door er bijv. wat papier tussen te stoppen, maar eigenlijk had die foon gewoon wat steviger moeten zijn. En die standaard accu gaat niet zo lang mee. Maar verder prima ding.

What's the speed of Dark?

Verwijderd

TMC schreef op maandag 07 februari 2005 @ 21:46:
[...]
Hij heeft hem dus niet bij één van die winkels gekocht, dus jouw reactie raakt weer kant noch wal. :|
Toch wel, want The Phone House is een Proximus dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eunos
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 07:43
DoRRoN schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 21:22:
@ Vanpeltje... nee, Dynafix updated de orange branded fones allleen nog maar naar R2L001. Heb ik vanavond nog contact mee gehad met Dynafix. Want mijn telefoon was alweer kapot, vanavond weer opgehaald. Stond ook bij firmware update maar verder dan R2L001 gaan ze niet voor de orange branded. Had nl. bij mijn vorige orange K700i ook al een R2L001 firmware.
Dan zijn jouw bronnen toch niet helemaal up-to-date, want ik loop al een maand met een K700i met software R2AC003. Ik heb em 5 januari of zo gekocht bij de Orange shop in Tilburg.

Ik heb geen ervaringen met eerdere softwareversies, dus ik kan niet zeggen of er eventuele problemen zijn opgelost of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Eunos schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 09:41:
[...]

Dan zijn jouw bronnen toch niet helemaal up-to-date, want ik loop al een maand met een K700i met software R2AC003. Ik heb em 5 januari of zo gekocht bij de Orange shop in Tilburg.

Ik heb geen ervaringen met eerdere softwareversies, dus ik kan niet zeggen of er eventuele problemen zijn opgelost of zo.
oeh.. en je hebt een Orange-branded? (orange logo onderaan je K700i)

damn, dan wordt het weer tijd binnenkort mijn telefoon weer terug te brengen voor een firmwareupdate :P
lzandman schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:34:
[...]

Qua uiterlijk, functionaliteit en bediening ben ik zeer tevreden over de K700i. Hij is echter behoorlijk fragiel. Bij mij reageert het joystickje niet meer zo goed en hij kraakt als ik 'm bedien. Natuurlijk kun je dat oplossen door er bijv. wat papier tussen te stoppen, maar eigenlijk had die foon gewoon wat steviger moeten zijn. En die standaard accu gaat niet zo lang mee. Maar verder prima ding.
@ Izandman:

Papier in je telefoon is niet zo een goed idee, ik zou gewoon naar de winkel teruggaan en vragen of ze een nieuw klepje hebben voor je telefoon want dat heb ik namelijk ook gedaan en nu is het gekraak weg, en zoals ik een tijdje geleden heb verteld ben ik voor die joystick problemen ook teruggegaan naar de winkel en hebben ze mn telefoon (binnen de garantie) opgestuurd en kreeg ik gewoon een nieuwe terug :P

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

lzandman schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 23:34:
[...]
Ik heb twee prepaysimkaarten (HI en AH-mobiel) onder m'n batterijklepje gedaan. Kan ik mee bellen als ik moet bellen over al mijn 'illegale praktijken' waar ik mee bezig ben :9 en ik hoor geen gekraak meer. Maar hij vroeg of de telefoon gewoon goed was en de telefoon werkt gewoon perfect, alleen zo'n klepje (wat je makkelijk kunt verhelpen) is misschien wat fragiel. Mijn joystick werkt nog perfect (heb 'm nu al bijna een half jaar (24 augustus 2004 gekocht)) dus ligt ook aan 't gebruik ervan.

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 11-02-2005 13:51 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.