Navigatie voor jouw UIQ (P800, P900 en P910i)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 8.686 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.navigating.de/Bilder/Logo/tomtom_logo.gif Afbeeldingslocatie: http://www.multi.fi/~jsalpara/route66_logo.gif Afbeeldingslocatie: http://www.wayfinder.com/pics/header_logo.gif

Beste gebruikers,

ik hoor iedereen hier praten over TomTom en Route66 voor UIQ. Ik vroeg
me eigenlijk af hoeveel mensen ooit zouden besluiten 1 van deze pakketten
te kopen mocht ooit 1 er komen. Ik wil het ook hebben namelijk.

Want als er zo veel animo voor is dan moeten we TomTom en Route66 toch
wel zover krijgen om zo'n pakket te realiseren. Voor Series 60 (TT & R66) en
smartphone (TT) is het er, dus het moet geen probleem zijn ook zoiets voor
UIQ te maken lijkt me.

Ik heb zelf vorig jaar op de Cebit wat foto's en video's van het TT pakket
gemaakt. Ik heb ze ff hieronder neer gezet dan kan iedereen eens naar
kijken.

Ik heb verder totaal geen info over wanneer dit pakket gaat komen, maar
als je naar de foto's en de video's kijkt dan moet het wel super zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/media/sonyericsson/Cebit_2004%20(25).JPG

[]http://home.planet.nl/~rutte876/Cebit_2004 (3) (aangepast).wmv[]
[]http://home.planet.nl/~rutte876/Cebit_2004 (3).MPG[]

[]http://home.planet.nl/~rutte876/Cebit_2004 (4) (aangepast).wmv[]
[]http://home.planet.nl/~rutte876/Cebit_2004 (4).MPG[]

(Kopieer ff wat tussen de haken staat)

Daarnaast is het nu helemaal super met de nieuwe SE P910i, want dan
kan je volgens mij ook grotere kaarten aan.

Dus Route66 en TomTom als jullie dit horen of lezen laat maar komen dat
UIQ navigatie pakket.

Of

Gaan we allemaal toch voor Wayfinder. Het pakket waarvoor je het data-
gebruik moet betalen en waar je een maandbedrag voor het navigeren
moet betalen, maar als voordeel heeft dat er veel grotere database met
data, kaarten en addressen achter zit. Je kan zelfs in de Gouden Gids
adressen zoeken of zelfs Wayfinder zelf bellen en vragen of ze de route
ff via SMS naar je sturen. Gewoon SMS binnen en je gaat opweg.

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketz.nl/catalog/images/wayfinder_box_p900.gif

http://www.wayfinder.com/

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

Ja, ik wil ;).

In de toekomst wil ik _zeker_ een navigatie pakket gaan aanschaffen, niet alleen voor autoritten maar ook voor m'n fietsvakanties (navigeren in grotere steden vooral :)).

Dus laat inderdaad maar komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waar denk je dan aan? Ook met loopfunctie erin of zo, want fietsen met een auto
navigatiepakket is wel erg lastig. Dan kom je steeds op de snelweg terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Ja ik bedoelde ook meer voor steden en dan misschien een optie om snelwegen uit te schakelen. Buiten de steden zoek ik m'n eigen (groene ;)) weggetjes wel. Maar om door een stad als Lyon te komen is soms best lastig en een locatie vinden al helemaal :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
spacer schreef op 19 oktober 2004 @ 19:56:
Ja, ik wil ;).

In de toekomst wil ik _zeker_ een navigatie pakket gaan aanschaffen, niet alleen voor autoritten maar ook voor m'n fietsvakanties (navigeren in grotere steden vooral :)).

Dus laat inderdaad maar komen :).
In de ANWB stond er een stukje over , met nu al 6 grote fietsroutes. Het is in samenwerking met Siemens.
Maar nu nog :
128 MB geheugenkaart
GPS via bluetooth
Totale kosten plaatje , 200 euro :+. Vooral die GPS is echt duur :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ja ik wil ook (ongeveer na een jaartje omdat ik nu toch op campus zit) een navigatiesysteem alleen ben ik geen voorstander van het per-maand-betalen. Ik heb liever dat ik van te voren een bepaald bedrag neerleg en vervolgens zo veel kan gebruiken als ik wil.
Een SMS-systeem vind ik overigens wel goed bedacht.

...Ik wacht met spanning de ontwikkelingen af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wayfinder zie ik niet zo zitten, zeker in het buitenland wordt het een dure aangelegenheid als je telkens je kaarten moet downloaden via GPRS. TomTom daarintegen zou wel een mooie oplossing zijn, Ik heb gehoord dat ze ermee bezig zijn, maar hoe lang dat nog gaat duren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Ben benieuwd naar de tomtom versie.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:57

404error

Page Not Found

Maverick, je bent toch beta-tester bij TomTom, dan moet je er toch meer van af weten...?

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Ja mark, je doet nu wel erg onwetend, terwijl je toch heel veel meer weet :D
Ik wil zeker een tom tom pakket hebben voor mijn p910i. Ik heb route 66 al gemaild, die schijnen binnen zeer korte termijn met een pakket uit te komen. Geef dat maar door aan tomom. Anders raken ze de eerste klanten misschien kwijt. Ik wil echter toch echt tomtom, daar de kwalieteit opties en werking van de tom tom geweldig zijn. Ik wil absoluut geen wayfinder. Elk jaar 100 euro of meer abo kosten en iedere keer persee een gprs verbinding tot stand brengen. Bij telfort is dat nog te betalen maar bij andere providers is het echt een stuk duurder. Overigens wil ik niet afhankelijk zijn van een verbinding. Alles op een kaart en altijd bij je. De berichten voor ttm pakket voor de nokia 6600 klinken zeer goed. Ik wil echt snel zo'n pakket. Kom op mensen, laat je stem horen. Volgens mij is maverick aan het checken of er genoeg animo voor is.
Ik heb ook genoeg vrienden die er in zijn geinteresseerd. B) B) B) :9~ :9~ :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Ross op 20-10-2004 12:19 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:20

Sen

<-->

Ik weet toevallig dat tomtom een p910 heeft om te testen en te programeren. Het zou er dus aan moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik meer wist dan zij ik het wel, maar helaas ik weet niks meer. Ik ben ook maar
een studentje dat af en toe wat leuke dingen krijgt op te testen meer niet. Ik zou
ook graag alle dingen horen net zoals jullie, maar ik lees ook alleen maar forums
en hoor wel eens wat.

Ik was gewoon benieuwd of veel mensen een pakket zouden willen, want ik wil
hem dolgraag. Ik mag wel eens pakket testen voor review doeleinden en dan voor
NieuweMobiel, maar hierover heb ik nog niks gezien of gehoord behalve dan wat ik
op het net en op de Cebit gezien en gehoord heb.

Daarnaast had ik nog wat data liggen die ik op andere sites wel gepost heb, maar
hier nog niet. Dus die wilde ik jullie wel delen.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Sen schreef op 20 oktober 2004 @ 12:20:
Ik weet toevallig dat tomtom een p910 heeft om te testen en te programeren. Het zou er dus aan moeten komen.
Hoe weet jij dat dan?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:20

Sen

<-->

nils7 schreef op 20 oktober 2004 @ 16:23:
[...]

Hoe weet jij dat dan?
Van 1 van de programeurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Sen schreef op 20 oktober 2004 @ 17:52:
[...]

Van 1 van de programeurs.
Hebbie het ook gezien toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net dit Nederlandse product tegen:

http://www.p900-gps.com/

Gratis tot 1 december 2004

Het is natuurlijk geen Tomtom of route66, maar misschien best interessant voor wandelen/fietsen/zeilen?

Misschien wil iemand 'm even proberen en de bevindingen posten? Ik heb zelf nog geen GPS module voor m'n phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 41728
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10-2006
Ziet wel grappig uit, maar download zijn maps van internet, wat je aardig wat dataverkeer kan kosten.
Voordeel is wel dat je zelf een kaartje kan maken met je camera.

Ik wacht wel op de TomTom of Route66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.navigating.de/Bilder/Logo/tomtom_logo.gif
TomTom mag niet ontbreken op deze gebruikersdag en Meet & Greet van PDAtotaal.info naast alle andere navigatiefabrikanten. Voor TomTom zal het de korste rit zijn naar "De Bekeerde Suster", maar dit wil niet zeggen dat ze voor deze dag niet zullen uitpakken speciaal voor alle leden van deze vereniging en bezoekers van de gebruikersdag.

Afbeeldingslocatie: http://www.tomtom.com/lib/img/introbox/box_mobile_promobox_home.jpg
TomTom helpt mensen op weg. Hiervoor gebruiken ze de allernieuwste technologieën en die bouwen ze in alles-in-één navigatie-oplossingen, handheld computers en Smartphones in. Op de gebruikersdag zal TomTom het mogelijk maken dat gebruikers van een smartphone kennis kunnen maken met het nieuwste autonavigatieproduct TomTom MOBILE op de nieuwste Nokia smartphones. TomTom MOBILE zal getoond worden op de vijf nieuwste Nokia Series 60 en Windows Mobile smartphones, die op de Meet & Greet aanwezig zijn.

Aan het einde van de dag heeft TomTom speciaal voor de verloting één gloednieuwe TomTom pakket ter beschikking gesteld, namelijk een TomTom MOBILE pakket. Het pakket zal alleen onder leden worden verloot, dus wil jij dit ook en je bent nog geen lid, wordt dat dan nu of wordt lid op de gebruikersdag zelf.

Mochten gebruikers of leden TomTom MOBILE willen aanschaffen dan kan men daarvoor bij de GSM Dealer stand terecht. GSM Dealer heeft speciaal voor de Meet & Greet de mogelijkheid aangegrepen om TomTom MOBILE tegen een zeer nette prijs beschikbaar te stellen voor leden en bezoekers.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 21:29:

is er voor gebruikers van de Sony Ericsson P910i een speciale langverwachte verrassing.
Je maakt me erg nieuwsgierig!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kom maar gewoon langs, dan zullen ze het wel laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah dat is nou jammer, moet dan werken :/
Maar ik wil na de meeting wel een uitgerbreide verslag zien!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heel de dag werken?? Het is tot 19:00 uur dus na het werk kan je ook nog langs komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een soort programma zodat je er om 15:00 moet zijn of kun je ook gewoon om 17:00 komen binnenlopen en nog steeds meedingen (dus ook abonnement nemen) naar die fantastische prijzen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja hoor! Ze gaan pas loten om 17:00. Dan is de eerste ronde. De tweede ronde is
rond 18:00 en de laaste ronde om 19:00.

Dit hadden ze net daar gepost:

In al haar wijsheid heeft het bestuur besloten de verloting te laten plaatsvinden voor iedereen: leden en actieve leden. Uitgesloten van deelname is het bestuur en haar partners en familieleden, indien aanwezig.

Elk lid krijgt bij ontvangst gratis 3, verschillend gekleurde, loten, een voor elke ronde. Er komen dus drie rondes: om 17:00, 18:00 en de laatste om 19:00. In elke ronde zal een hoofdprijs worden verloot, variërend van een iPaq 3715, een Nokia 6600 en een Sony Ericsson P910i. Per ronde zijn er meerdere prijzen, de samenstelling van de prijzen per ronde wordt later bekendgemaakt (extra prijzen zijn onderweg).

Personen die zich deze dag aanmelden als nieuw lid en het lidmaatschap contant voldoen bij de penningmeester ontvangen eveneens gratis 3 loten.

Er wordt de optie geboden extra loten bij te kopen tegen een prijs van 5 Euro. Deze optie is er ook voor niet-leden, ook zij kunnen loten kopen (per stuk a 5 Euro). Dit moet gezien worden als een donatie aan de vereniging, waarbij het natuurlijk de bedoeling is dat niet leden het lidmaatschap (tegen normale contributie) prefereren. Voor de prijs van drie loten (15 Euro) en 2,50 Euro extra is men immers lid van de PDAtotaal vereniging

Per ronde zijn er maximaal 1000 loten beschikbaar.

Extra loten moeten uiterlijk een half uur voor aanvang van de eerste ronde te worden aangeschaft.

Er komen een aantal bepalingen voor deelname:

1. Over het verloop van de verloting kan, ook achteraf, niet worden gecorrespondeerd.

2. Met het in ontvangst nemen van prijzen gaat de winnaar accoord met publicatie (met foto) in het verenigingstijdschrift PDAtotaal en op de website www.pdatotaal.info. Indien een sponsor prijs stelt op de naw gegevens van de winnaar van de door hem ter beschikking gestelde prijs zal deze worden gegeven.

Nader nieuws volgt z.s.m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Helaas net gehoord dat de verrassing niet getoond mag worden. Helaas, helaas! Ik vind
het super kloten, maar ja. Ik hoorde dat er nog wel iets zou komen wat enorm mooi zou
zijn (iets gelijkwaardigs). Meer heb ik niet gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 18:38:
Helaas net gehoord dat de verrassing niet getoond mag worden. Helaas, helaas! Ik vind
het super kloten, maar ja. Ik hoorde dat er nog wel iets zou komen wat enorm mooi zou
zijn (iets gelijkwaardigs). Meer heb ik niet gehoord.
Pfff, wat jammer nou.... Kun jij er dan in ieder geval iets over zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nope!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er alweer enig nieuws te melden op het TomTom voor UIQ front? Volgens mij is er nog grote onduidelijkheid over. Moeten we wachten op de CeBit beurs van dit jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:21:
Is er alweer enig nieuws te melden op het TomTom voor UIQ front? Volgens mij is er nog grote onduidelijkheid over. Moeten we wachten op de CeBit beurs van dit jaar?
Humm die onduidelijkheid valt wel mee vind ik.
Ik zou zeggen wacht maar op CeBit.

Het is nooit officieel gepresenteerd door TomTom dus waar l*llen we over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
Ok.. ff voor mijn info.. wanneer is de Cebit?

Want ik heb een kapotte iPaq 3970 gekregen (scherm kapot) welke ik voor navigatie kan gebruiken (moet ik rond de $100 investeren). Maar heb liever mijn P800 voor die functie. Zit niet te wachten op een apparaat erbij.

Maar ik blijf niet wachten op TomTom of Route66.. het wordt nu eens tijd dat ze met een product gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
P800 gaat zo-ie-zo niet!

[edit]
Op wayfinder na dan.

[ Voor 40% gewijzigd door nils7 op 10-01-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adam76
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07-2024
nils7 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:05:
P800 gaat zo-ie-zo niet!

[edit]
Op wayfinder na dan.
en de p900 dan ?
ik ben toch echt niet van plan om voor die zooi een 910 aan te schaffen terwijl de p900 er krachtig genoeg voor is en geheugen ook genoeg. want in de neukias zit volgens mij minder werkgeheugen dan in de p900.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
adam76 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 13:13:
[...]

en de p900 dan ?
ik ben toch echt niet van plan om voor die zooi een 910 aan te schaffen terwijl de p900 er krachtig genoeg voor is en geheugen ook genoeg. want in de neukias zit volgens mij minder werkgeheugen dan in de p900.
't Zal wel met de veel ruimere geheugenmogelijkheden van de P910 te maken hebben, dus ik vrees wat dat betreft het ergste voor je :(

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Werkgeheugen is op de P900 wel een probleem, qua geheugenkaarten is het niet echt een probleem voor de benelux maar een tripje naar Spanje wordt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Route66 is er voor UIQ!
Voor zowel de P800, P900 en de P910

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0QgAkA9cSRWKdO6isOG90YsVmGFfhU6U*UzAUDy1B8tg!X6v37CQqfyYZk*m5LzjW8VlFQU7z7sX2HleghNG3ylTJ9nWPnFo8fjKGiOO!ARY/box2006.jpg

Voor meer info Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
nils7 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 12:58:
Route66 is er voor UIQ!
Voor zowel de P800, P900 en de P910
Klinkt interessant. Jammer dat ik al een Bluetooth GPS ontvanger (van Wayfinder) heb, maar er komt vast wel een pakket met alleen de software. Ben heel benieuwd naar de eerste gebruikerservaringen. De helicopterviewplaatjes zien er goed uit! :9

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adam76
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07-2024
Meeltje is al de deur uit naar route 66 bedrijf om te vragen of er ook een software only pakket voor komt. zou wel erg fijn zijn... want de gps ontvanger die hun leveren hoeft natuurlijk niet de beste te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
adam76 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:15:
Meeltje is al de deur uit naar route 66 bedrijf om te vragen of er ook een software only pakket voor komt. zou wel erg fijn zijn... want de gps ontvanger die hun leveren hoeft natuurlijk niet de beste te zijn :)
Zeer cool plan om ze te mailen! _/-\o_ Ik blijf dit topic strak volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
En dat is 3!

Afbeeldingslocatie: http://www.engin.nl/Images/logo_engin.gif
Ook de ANWB komt naar je P800, P900 en P910!

Zie hier voor meer informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

adam76 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 19:15:
Die mail heb ik ook verstuurd. Dit kreeg ik als antwoord terug:

Dear customer,

Unfortunately this information is not yet available.

Kind regards,

ROUTE 66 Customer Support

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Ik hoop dat Tomtom tijdens de cebit met meer nieuws komt over ondersteuning voor UIQ...

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:04

voodooless

Sound is no voodoo!

Zeg hoe staat het ermee met al die navigatie software?

- Op de TomTom website staat nog niets van een P800/P9x0i versie
- Die ANWB zooi heeft ook een jaarabbonement en ik gok dus dat je dan dus ook weer GPRS verkeer hebt om de kaarten op te halen
- Route 66 voor UIQ is er alleen voor de Benelux. Daar heb je dus practisch 0.0 aan. Zonder Duitsland hoef ik geen GPS nav.
- Wayfinder is bekend, je betaald per jaar een bedrag om via GPRS kaarten te downloaden.

Ik hoop morgen mijn P910i te krijgen en zou het leuk zijn als er binnenkort bruikbare GPS nav software voor zou zijn :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
deepspace schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 20:18:
Zeg hoe staat het ermee met al die navigatie software?

- Op de TomTom website staat nog niets van een P800/P9x0i versie
- Die ANWB zooi heeft ook een jaarabbonement en ik gok dus dat je dan dus ook weer GPRS verkeer hebt om de kaarten op te halen
- Route 66 voor UIQ is er alleen voor de Benelux. Daar heb je dus practisch 0.0 aan. Zonder Duitsland hoef ik geen GPS nav.
- Wayfinder is bekend, je betaald per jaar een bedrag om via GPRS kaarten te downloaden.

Ik hoop morgen mijn P910i te krijgen en zou het leuk zijn als er binnenkort bruikbare GPS nav software voor zou zijn :)
Het standaard pakket voor de NL is Benelux op Route66 maar volgens mij kan je hier wel mappen van andere landen/gebieden voor krijgen. Althans lijkt mij :D

• Dikdoan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06 16:36

Dikdoan

Kijk, ik kan nog lopen

zie ook http://www.66.com/route66/news.php?cid=NL

daarin staat hetvolgende:
Kaarten zijjn beschikbaar voor de volgende landen en regio's: Benelux, Frankrijk, Duitsland, Groot-Brittannië, Italië, Spanje & Portugal, Scandinavië, Zwitserland & Oostenrijk. Symbian UIQ mobiele telefoon NIET inbegrepen

[ Voor 72% gewijzigd door Dikdoan op 24-02-2005 13:37 ]

Zolang ie het blijft doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft Route 66 toch? Heb 2 weken geleden mijn oude navigatie verkocht. :o Beetje voorbarig dus... Denk dat ik dan nog maar even wat langer wacht op TomTom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 10:29:
Waar blijft Route 66 toch? Heb 2 weken geleden mijn oude navigatie verkocht. :o Beetje voorbarig dus... Denk dat ik dan nog maar even wat langer wacht op TomTom....
Route66 had problemen met iets hoorde ik laatst, wat en hoe is mij onbekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik maar met printjes op schoot door het land :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn leverancier zei dat hij al een aantal exemplaren heeft verkocht, maar dat ze nu weer uitverkocht waren?? Kan dit of lult 'ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:52:
Mijn leverancier zei dat hij al een aantal exemplaren heeft verkocht, maar dat ze nu weer uitverkocht waren?? Kan dit of lult 'ie?
Hij lult, wij krijgen een reviewpakket voordat het in de winkel ligt, heb nog niks gezien dus hij is ook nog niet in de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Neej ;)
We hadden het er gisteren opgezet maar we konden de links hier niet plaatsen: de pc kon de post niet verwerken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijd voor wat nieuwe info:
Mobile Europa 2006 (Bluetooth) - Binnenkort verkrijgbaar
op de route66 site. Dus niet alleen de benelux er op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand (Heren van Symbianworld?) al enig idee wanneer er nu iets uit gaat komen? Heb mijn oude navigatiesysteem in al mijn enthousiasme reeds verkocht en wil toch graag de weg weer gaan vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 22:11

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Nu Wayfinder imo geen jaarlijkse kosten meer rekend en ook imo aardig in prijs is gedaald was ik op zoek naar users met ervaring. Zo kwam ik op dit draadje uit.
Het nieuwe ENGINYO programma van de ANWB, dit volgens nu.nl, kost per jaar nog wel 169 euro en is niet geschikt voor de P800.
Zelf ga ik even naar Route 66 kijken.

http://www.wayfinder.com/index_en.php
http://www.enginyoy.nl/

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:35:
Iemand (Heren van Symbianworld?) al enig idee wanneer er nu iets uit gaat komen? Heb mijn oude navigatiesysteem in al mijn enthousiasme reeds verkocht en wil toch graag de weg weer gaan vinden!
Woow sorry voor het late antwoord.
Route66 moet zeer binnenkort te verkrijgen zijn. Press pakket is al binnen onze gelederen.

TomTom komt in juni :D, althans is de planning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Nils7: Haha, nevermind man, thanks voor het antwoord! Het twijfelen gaat dus beginnen... Wachten op TomTom of niet,....

Offtopic: Keep up the good work met Symbianworld! Begint echt een dagelijks te checken nieuwsbron te worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( :( Dit is wat ze mij antwoorden , dus route66 is niet bestemd voor de p900
Dear Sir,
Thank you for your interest in our products!

"ROUTE 66 Mobile 2006 - Symbian UIQ" will be available soon. "ROUTE 66 Mobile 2006 - Symbian UIQ" will be compatible with all Symbian UIQ mobile phones featuring an external Memory Stick Duo slot, Bluetooth wireless technology, Symbian OS v7.0 or higher and UIQ user interface v2.0 or higher. This only includes Sony Ericsson P910 and P910i.

In order to find out up-to-date information about ROUTE 66 products that will be released in the future and the supported platforms, please regularly refer to the "News" section of our web site http://www.66.com.

Kind regards,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer

spacer

SAP nerd

Je bedoelt de p800 neem ik aan :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:57
lezen. hij bedoelt NIET op de p800 en p900, wel op de p910 en p910i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit was de vraag die ik stelde , en ik zou et verdomd jammer vinden moest het niet lukkenop mijn p900 , wayfinder en andere mooi maar je zit nog steeds met die kosten.
Beste ,

Ik zie dat er een systeem van route66 gaat uitkomen voor de P910 van sony erikson .
Ik ben namelijk in het bezit van een P900 .Is dit toestel ook geschikt voor deze toepassing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Was te ingewikkeld om te brengen voor de P900 en P800 + navigeren is niet te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overweeg nu om een ander toestel te kopen , maar voor mij geen sony meer .
Als je ziet wat je er voor betaald voor zo'n p900 , en de beperking van de mogelijheden denk ik dat ik het beter kan gaan zoeken bij een echte pda die draait onder windows.
Een upgrade van het beturingssysteem moet het toch mogelijk maken om grotere applicaties te draaien of niet soms :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:10:
overweeg nu om een ander toestel te kopen , maar voor mij geen sony meer .
Als je ziet wat je er voor betaald voor zo'n p900 , en de beperking van de mogelijheden denk ik dat ik het beter kan gaan zoeken bij een echte pda die draait onder windows.
Een upgrade van het beturingssysteem moet het toch mogelijk maken om grotere applicaties te draaien of niet soms :( :(
Als je een PC met Pentium 233Mhz (met bijbehorende gedateerde hardware) vol propt met Windows XP (als het al kan) dan wil dat niet zeggen dat je 'Need for Speed Underground 2' feilloos kan spelen.
Hiermee bedoel ik dat de software te upgraden niet altijd een oplossing is de P900 is gewoon te traag voor dit soort applicaties. De P910 kan dit beter aan.
En qua software verschilt UIQ 2.1 icm. Symbian 7.0 en UIQ 2.1 icm. Symbian 7.0 niet zo heel veel.
Het zit hem echt in de hardware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dan een hardwareupgrade niet kunnen ? lijkt me toch een beetje gek dat men een toestel van 700 euro zou moeten wegdoen om bijna hetzelfde dat maar een klene wijziging heeft ondergaan te moeten terugkopen .Deze toestellen zijn toch ook niet zo goedkoop!! Voor mij lijkt het meer op een melkerij . :? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Toen de P900 uitkwam was dit al een sterke verbetering t.o.v. de P800. De P910 doet daar weer een schepje bovenop. Ik kan niet zeggen dat hier sprake is van klopperij. Navigatie op de mobiele telefoon is een ontwikkeling die zich vooral het laatste half jaar sterk manifesteert.

Er is altijd een zekere samenwerking nodig tussen hard- en software. De P900 leent zich in dit geval niet voor de applicatie die jij op het oog hebt. Dat wil niet zeggen dat SE direct wil dat je weer een nieuw toestel gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
De toestellen zijn zeker verschillend en vooral wanneer je zware applicaties of eisen gaat stellen merk je daadwerkelijk het verschil tussen de P900 en P910!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Laatst online: 22:11

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

De enige keuze voor mijn P800 is dus, helaas, Wayfinder.
Nu nog even op zoek naar ervaring van gebruikers.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OF MISCHIEN TOMTOM ? :) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Voor de P800 (op reactie op jouw voorgaande post?)
Nee dat denk ik niet. Weet ik bijna wel zeker.

P910i alleen tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wat vragen over Tomtom
wat krijg je bij tomtom allemaal geleverd?
inclusief mem pro duo stick?
Kan je ook kiezen uit alleen een software pakket?
Is het pakket een tomtom mobile 5 pakket maar dan voor de p910i met een patch?
Of is het een appart pakket op zich?
Het tomtom mobile 5 pakket komt zo uit. Betekent dat dat ook dat wij dat pakket meteen kunnen gebruiken?

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:59:
[...]

Voor de P800 (op reactie op jouw voorgaande post?)
Nee dat denk ik niet. Weet ik bijna wel zeker.

P910i alleen tot nu toe.
Jammer voor de p900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ik heb nog wat vragen over Tomtom
wat krijg je bij tomtom allemaal geleverd?
inclusief mem pro duo stick?
Uhm een Bluetooth GPS ontvanger en een memory stick met het programma en de Benelux

Nee

Is het pakket een tomtom mobile 5 pakket maar dan voor de p910i met een patch?
Nee

Of is het een appart pakket op zich?
Ja maar valt wel onder TomTom Mobile 5
Het tomtom mobile 5 pakket komt zo uit. Betekent dat dat ook dat wij dat pakket meteen kunnen gebruiken?
Nee tomtom voor de p910 komt pas op z'n vroegst in juni

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe goed is de gps muis van tomtom of route 66.
12 of 16 satellieten? hoe nauwkeurig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic

Majestic

Neerlandici.

Nee
En dat vind ik dus een belangrijk nadeel. Er zijn tal van potentiele klanten die allang over een GPS ontvanger beschikken. Lekker eigenwijs weer om dan alleen de TomTom GPS ontvanger te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.expansys.be/other.asp?man=ROUTE66

Hier kan je route66 bestellen voor uw p900 leverbaar binnen 7dagen.

Toch vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03 13:52
Gloeiende gloeiende dit ga je niet menen hè!! :X

Heb vandaag net een P900 aangeschaft om deze o.a. te gaan gebruiken als navigatiesyteem!! Ben er gewoon vanuit gegaan dat zo'n duur toestel als de P900 wel met navigatiesoftware uit de voeten zou kunnen en dan lees ik dit... :'(

Weg zuurverdiende centjes (studentenleven zuigt wat dat betreft!) & nog geen navigatie!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Melbo schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:39:
Gloeiende gloeiende dit ga je niet menen hè!! :X

Heb vandaag net een P900 aangeschaft om deze o.a. te gaan gebruiken als navigatiesyteem!! Ben er gewoon vanuit gegaan dat zo'n duur toestel als de P900 wel met navigatiesoftware uit de voeten zou kunnen en dan lees ik dit... :'(

Weg zuurverdiende centjes (studentenleven zuigt wat dat betreft!) & nog geen navigatie!! :(
Euh dan ga je toch terug naar de winkel om hem om te ruilen voor een P910i?
Of als je hem particulier gekocht hebt, gewoon doorverkopen en daarna een P910i halen. :P

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:10

SambalBij

We're all MAD here

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:27:
:( :( Dit is wat ze mij antwoorden , dus route66 is niet bestemd voor de p900
Dear Sir,
Thank you for your interest in our products!

"ROUTE 66 Mobile 2006 - Symbian UIQ" will be available soon. "ROUTE 66 Mobile 2006 - Symbian UIQ" will be compatible with all Symbian UIQ mobile phones featuring an external Memory Stick Duo slot, Bluetooth wireless technology, Symbian OS v7.0 or higher and UIQ user interface v2.0 or higher. This only includes Sony Ericsson P910 and P910i.

In order to find out up-to-date information about ROUTE 66 products that will be released in the future and the supported platforms, please regularly refer to the "News" section of our web site http://www.66.com.

Kind regards,

Lijkt me een tikfoutje... Er bestaat namelijk helemaal geen 'P910' alleen een 'P910i' :)
Ze zullen dus wel de P900 en de P910i bedoelen. Die toestellen voldoen beide aan de eisen die in de mail worden genoemd. Ze zijn ook hardwarematig bijna hetzelfde. Enige verschil is geheugen; de P910i heeft meer ram en kan grotere geheugenkaarten aan. Qua cpu snelheid verschillen ze voor zover ik weet niet.
Aan de andere kant is de hoeveelheid geheugen wel een belangrijke factor bij zwaardere software.

[ Voor 7% gewijzigd door SambalBij op 15-04-2005 08:21 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specht schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:55:
[...]

Of als je hem particulier gekocht hebt, gewoon doorverkopen en daarna een P910i halen. :P
ALSOF MEN ER NOG WAT OP VERDIENT? DEZE DINGENVERLIEZEN ZO EEN PAK VAN HUN WAARDE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 08:29:
[...]

ALSOF MEN ER NOG WAT OP VERDIENEN KAN? DEZE DINGENVERLIEZEN ZO EEN PAK VAN HUN WAARDE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Specht schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:55:
[...]

Heb hem particulier gekocht...en hem door verkopen & vervolgens 'even' een P910i aan te schaffen is voor mij geen optie aangezien ik dan +- 200 euro op moet leggen en dat heb ik echt niet ff liggen (lees topic hierboven --> student)! :/

@Operations: Ik hoop inderdaad dat het een typfout is! Lijkt me toch dat een toestel als de P900 snel genoeg is. Als je er zo mee aan het werk bent is hij toch niet traag te noemen! En in de startpost staat een afbeelding van een P900 met draaiende navigatiesoftware... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
ik zie niet in waarom hij niet op de p900 zou kunnen draaien. Want nokia 6600 is in elk opzichte trager en minder eigen ram geheugen etc en toch draait tomtom er gewoon super op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Gisteren op mijn werk even in het assortimentsboek gebladerd en toen kwam ik dit tegen:
Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y117/mdvos/MobicallnavigatieUIQ.jpg

Er lag ook nog een maandelijkse uitgave van een informatieblad voor telecomwinkels en daar stond het volgende artikel in:
Afbeeldingslocatie: http://i4.photobucket.com/albums/y117/mdvos/NavigatieUIQ.jpg

Dus er is nog hoop voor de P900 bezitters!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Het gaat de p900 bezitters er vooral om dat ze TomTom zouden kunnen draaien. Al zou hij niet meer voor de P900 uitkomen, maakt het mij helemaal geen reet meer uit. Ik geef hem dan gewoon aan mijn broertje en neem zelf een Qtec S100 ofzo. Dan hoef ik niet meer in onzekerheid te wachten op navigatiesoftware. Als TomTom niet voor de P900 uitkomt, hoef ik ook nooit meer een Sony Ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op maandag 18 april 2005 @ 00:15:
Het gaat de p900 bezitters er vooral om dat ze TomTom zouden kunnen draaien. Al zou hij niet meer voor de P900 uitkomen, maakt het mij helemaal geen reet meer uit. Ik geef hem dan gewoon aan mijn broertje en neem zelf een Qtec S100 ofzo. Dan hoef ik niet meer in onzekerheid te wachten op navigatiesoftware. Als TomTom niet voor de P900 uitkomt, hoef ik ook nooit meer een Sony Ericsson.
IK WIL ZE ALLEBIJ EENS ZIEN WERKEN ? VOOR DE REST SLUIT IK ME BIJ JOU MENING AAN WAT se BETREFT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:50
Marcelo2be, als je meer wil weten over beide pakketten dan kun je het beste bij een vriend van mij terecht. Hij weet hier alles van, zijn e-mail adres is marcrutten(at)msn.com. Hij heeft beide al werkend gezien en kan er wellicht een groot aantal vragen over oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Het gaat mij er niet om dat ik perse TomTom erop moet hebben hoor. Als hij me maar de weg wijst van A naar B dan ben ik tevreden!! O-)

Maar de vraag is natuurlijk wanneer deze nou exact leverbaar / beschikbaar via andere wegen is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DEZE WEEK IN CAREFOUR VERKRIJGBAAR GSM MET GPS ROUTE66 VOOR SLECHTS 345 EURO . GA DIE EENS BEKIJKEN . ALS DEZE MEEVALT MAG SE HET OP ZIJN BUIK SCHRIJVEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:12
jozy schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 11:35:
ik zie niet in waarom hij niet op de p900 zou kunnen draaien. Want nokia 6600 is in elk opzichte trager en minder eigen ram geheugen etc en toch draait tomtom er gewoon super op.
Nokia heeft een 106 Mhz strongarm er inhangen terwijl de SE P-serie nog steeds met de 156 Mhz doet. Dus processortechnisch is het allemaal het zelfde. Alleen UIQ 2.0 heeft theme's etc, tja maar om daar nou van p800 => p910 naar te gaan. Terwijl de inhoud het zelfde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEEFT ER IEMAND ERVARING MET nh GPS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:08:
HEEFT ER IEMAND ERVARING MET nh GPS ?
Je hoeft niet zo te schreeuwen ;)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wayfinder is nu ook met een Lifetime abonnement te krijgen voor een concurerende prijs.
Nu alleen nog maar de GPRS kosten en een file informatie abonnement, wat dat laatste kost kan ik nergens vinden, bij aanschaf 1 maand gratis maar dan . .. . ???
Heeft iemand ervaring met www.wayfinder.com
P.S www.telecomwereld.nl/n0000355.htm een wat ouder artikel (let op) medio april leverbaar

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gebeurd er indien ik in een p900 een duostick van 256 mb steek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:49:
Wat gebeurd er indien ik in een p900 een duostick van 256 mb steek ?
Ik denk dat er gewoon helemaal niets gebeurt. De stick zal heel blijven en de P900 zal niet merken dat er een stick geplaatst is en kan dan dus ook geen gegevens ervan lezen (ervan uitgaande dat het om een Pro stick gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus hij kan enkel tot 128 lezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
ja, maar je kan wel een dual sided 256 mb kaart indoen, maar dan moet je door middel van een switch tussen geheugen swappen en of je doet een p910 flash, dan pakt hij wel die 256 mb kaartje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:31:
ja, maar je kan wel een dual sided 256 mb kaart indoen, maar dan moet je door middel van een switch tussen geheugen swappen en of je doet een p910 flash, dan pakt hij wel die 256 mb kaartje
Leg me dat eens uit van die p910 flash , en hoever kan ik dan gaan wat het geheugen betreft ?
Lijkt me wel een oplossing voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
stond ergens in de p900 topic, maar je garantie vervalt en je kan hem niet meer terugflashen naar p900. Ik weet niet of je die risico's wilt nemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op woensdag 20 april 2005 @ 18:55:
stond ergens in de p900 topic, maar je garantie vervalt en je kan hem niet meer terugflashen naar p900. Ik weet niet of je die risico's wilt nemen....
Hoe lang loopt die garantie , en zijn er hier die er al enige ervaring mee hebben ?Hoe groot is het risico ?Welke kunnen de negatieve gevolgen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:11:
[...]

Hoe lang loopt die garantie , en zijn er hier die er al enige ervaring mee hebben ?Hoe groot is het risico ?Welke kunnen de negatieve gevolgen zijn ?
Ik neem aan dat je garantie 1 jaar is en over p900->p910, risico en negatieve gevolgen kan je hier lezen

[ Voor 3% gewijzigd door jozy op 20-04-2005 19:29 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Voor de mensen die het hebben gemist:

Warez = Not Done