Navigatie voor jouw UIQ (P800, P900 en P910i)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 8.689 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:29:
[...]

Ik neem aan dat je garantie 1 jaar is en over p900->p910, risico en negatieve gevolgen kan je hier lezen
Is er hier iemand onder julie die dit heeft uitgeprobeerd ?
Als het waar is ,zou dit wel fantastisch zijn .
groot probleem zou opgelost zjn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Route 66 voor p900 >p910 zal niks worden denk ik is nog steeds niet verkrijbaar ,zijn wel serieus achter op schema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03 13:52
Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:44:
[...]

Is er hier iemand onder julie die dit heeft uitgeprobeerd ?
Als het waar is ,zou dit wel fantastisch zijn .
groot probleem zou opgelost zjn.
Stel je vraag anders in het Sony-Ericsson topic aangezien het hier over navigatie voor de UIQ gaat denk ik dat je daar eerder een bruikbaar antwoord zult krijgen... ;)

Maar die navigatiesoftware van Route 66 werkt dus echt wel op een P900! Heb al meerdere artikelen gelezen en afbeeldingen gezien waarop je kon zien Route 66 navigatiesoftware op een P900 draaide!!

Ik heb zelfs ergens gelezen dat TomTom ook bezig is een navigatiepakket voor UIQ toestellen te ontwikkelen. Straks kunnen we nog kiezen! :P :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
Melbo schreef op donderdag 21 april 2005 @ 11:20:
[...]

Stel je vraag anders in het Sony-Ericsson topic aangezien het hier over navigatie voor de UIQ gaat denk ik dat je daar eerder een bruikbaar antwoord zult krijgen... ;)

Maar die navigatiesoftware van Route 66 werkt dus echt wel op een P900! Heb al meerdere artikelen gelezen en afbeeldingen gezien waarop je kon zien Route 66 navigatiesoftware op een P900 draaide!!

Ik heb zelfs ergens gelezen dat TomTom ook bezig is een navigatiepakket voor UIQ toestellen te ontwikkelen. Straks kunnen we nog kiezen! :P :*)
Ehm ik wil je niet wakker maken uit je "mooie" droom, maar TomTom is "zogenaamd" al heel lang bezig en de hele tijd aan het beloven dat het "morgen" uitkomt. Tomtom houdt ons gewoon aan het lijntje. Melbo kijk een paar berichten terug, dan zie je ook plaatjes van tomtom op p910

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
jozy schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:36:
[...]

Ehm ik wil je niet wakker maken uit je "mooie" droom, maar TomTom is "zogenaamd" al heel lang bezig en de hele tijd aan het beloven dat het "morgen" uitkomt. Tomtom houdt ons gewoon aan het lijntje. Melbo kijk een paar berichten terug, dan zie je ook plaatjes van tomtom op p910
Tsss...de bitches! :(

Maar wat wil je ermee zeggen dat je plaatjes ziet van TomTom op een P910i?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Ik ben een beetje voorbarig geweest, want bij de inhoud v/d verpakking van de Mobile 2006 Symbian UIQ - Kit staat:
- 256 MB Memory Stick Duo

Dus houdt het voor de P900 bezitters eigenlijk al op, want die accepteert maar tot 128 mb! :'( Weggegooid geld dus eigenlijk... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Ik had eigenlijk nooit de p900 moeten halen. Ik vind het nu zonde van mijn vaders geld, terwijl de verkopers altijd zeiden dit toestel kan alles zelfs binnenkort tomtom navigatie. Nou ik heb er ruim een jaar op gewacht en er zijn nog steeds alleen maar speculaties en zogenaamde demo's op cebit beursen. NEVER NOOIT MEER Sony Ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:21:
Ik had eigenlijk nooit de p900 moeten halen. Ik vind het nu zonde van mijn vaders geld, terwijl de verkopers altijd zeiden dit toestel kan alles zelfs binnenkort tomtom navigatie. Nou ik heb er ruim een jaar op gewacht en er zijn nog steeds alleen maar speculaties en zogenaamde demo's op cebit beursen. NEVER NOOIT MEER Sony Ericsson.
Nu vind ik ook dat Route66 en tomtom ook stevig in de fout gaan voor mij hoeven beide ook niet meer , tenzij ze op de valreep toch met iets op de proppen komen .
Er zijn aanbiedingen genoeg die niet zo prijzig zijn nu ik toch een nieuw toestel zal moeten kopen.
Het aanbod groeit en de prijzen dalen ,nog enkele maanden wachten en dan kun je die dingen kopen voor 100 €.
veel beloven en niks geven doet de zotten in vreugde leven !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Het probleem zit hem specifiek in de Memory Stick Duo's. Ik weet niet inhoeverre dat opgelost kan worden en opgelost is (in deze staat).

Wel heel toevallig is wel dat dit zo massale platform (P800 t/m P910) eigenlijk pas 1 navigatie systeem heeft en er nog geen andere aanwezig zijn op de manier zoals R66 en TT plannen.

Als alles mee zit, juni (TT) maar dat is dan toch echt alleen de P910. 100% zeker is dat helaas niet.
Dat ze er vaart achter moeten is duidelijk, buiten het geen dat er mensen op wachten nadert UIQ 3.0 en Symbian 9.0. Daarvoor moet dus een heel nieuw programma gemaakt worden, waarmee ze volgens mij nog niet mee kunnen beginnen. Ze zijn al best ver met het uiteindelijke UIQ 2.1 product wat zonde zou zijn om niet uit te brengen of kosten voor niks te maken (als ze het niet uitbrengen of wachten op 3.0).

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:50
Komende 14 Mei 2005 is er een gebruikersdag van PDAtotaal.info. Kijk hier voor meer informatie (http://www.pdatotaal.info/portal.php?page=meeting). De toegang is totaal gratis voor iedereen. Dus sla zeker je slag en ga er heen. TomTom zal daar zijn met alle nieuwe pakketten en ook UIQ. Daar kan je alle uitleg krijgen van de medewerkers, waarom het zo lang geduurd heeft. Het pakket komt nu zeker binnen de komende maanden. Route66 en Wayfinder zijn er ook. Dus je kan van alle pakketten je vragen stellen en ze zelf uitproberen. Je kan dan zelf in de komende maanden een keuze maken.

Navigatie voor de P900 is er alleen op gebied van Wayfinder. Dat komt door de slechte prestaties van het toestel en de 128 MB beperking. De mensen van de navigatue pakketten kunnen goed uitleggen waarom dat een dergelijk groot probleem geeft. Overal is een reden voor en als je die hoort dan snap je precies waarom het zo lang duurde en zo lang op zich heeft laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Te Koop:
Goed uitziende Sony-Ericsson P900 i.v.m. de aanschaf van een P910.
Mag weg tegen elk aannemelijk bod! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melbo schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:01:
Te Koop:
Goed uitziende Sony-Ericsson P900 i.v.m. de aanschaf van een P910.
Mag weg tegen elk aannemelijk bod! ;)
veel zal het niet meer waard zijn , je koopt al een sendo met navigatie R66 voor 345 euro .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HKijk eens op de site van sendo x , fantastisch toestel met zeer vee mogelijkheden
http://www.sendo-x.com/

Hier te koop
http://www.hypercarrefour.be/Promotion_4.cfm?lang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 11:37:
HKijk eens op de site van sendo x , fantastisch toestel met zeer vee mogelijkheden
http://www.sendo-x.com/

Hier te koop
http://www.hypercarrefour.be/Promotion_4.cfm?lang=nl
Ja, maar ga jij eens een autolader of een reservelader voor je Sendo zoeken of iets dergelijks! ;) Nergens te vinden bij ons hier in de stad iig!! En ik werk zelf in een telefoonzaak, maar ik hoef echt geen Sendo te hebben iig!!! :r Das pas brol! :'(

En voor die P900 moet ik toch nog minimaal 250 euro hebben hoor! Anders gooi ik hem wel van het balkon... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Ja ik ben ook van plan om hem van 12 hoog omlaag te gooien en te kijken of hij dan dan überhaupt een stoeprand ofzo kan vinden. Want hij begint al uit elkaar te vallen, zie mijn bericht onderaan:

link naar P900 topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Melbo schreef op maandag 25 april 2005 @ 10:37:
[...]

Ja, maar ga jij eens een autolader of een reservelader voor je Sendo zoeken of iets dergelijks! ;) Nergens te vinden bij ons hier in de stad iig!! En ik werk zelf in een telefoonzaak, maar ik hoef echt geen Sendo te hebben iig!!! :r Das pas brol! :'(

En voor die P900 moet ik toch nog minimaal 250 euro hebben hoor! Anders gooi ik hem wel van het balkon... ;)
Je hebt toch al gehoord van e-winkels ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 09:45:
[...]

Je hebt toch al gehoord van e-winkels ??
Jep...alleen blijft mijn laatste punt dan nog steeds staande! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ervaring mee ?
Maps für VITO SmartMap - Niederlande 1.0 is ook een gps systeem dat draait op p800,p 900 , p910
Te vinden op deze site
http://www.mobile2day.de/...tname=Navigation&mod=1907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Is dat niet zo'n systeem dat alleen aangeeft waar je bent, maar verder geen route bepaalt?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag is waarom route66 of tomtom niet op het idee komen om een gpsmuis te ontwikkelen met voldoende geheugen ,en waar de kaarten dan kunnen opgeslagen worden op de gpsmuis, om zo via de bleuthoot de kaarten in te lezen , zoals bij wayfinder en enginoy maar dan niet via gprs ?Dit zou toch een oplossing kunnen zij voor de p900 .Want het is toch vooral een probleem met de te grote kaarten veronderstel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
te veel data via BT.... zo iets hebben ze al da heet een Go

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij af waarom r66 hier verkrijgbaar(http://www.expansys.be/pr...=118737&sbdel=emptybasket ) is voor op p900 en op dit forum beweert men dat het niet zou werken op de p900 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Omdat het gewoon niet mogelijk is, zie bron www.route66.nl ik copy paste een stukje:

Inhoud van deze verpakking

Nieuw! Vogelperspectief en nachtkleuren
- Navigatiesoftware, geografische kaart en gebruikershandleiding (CD-ROM)
- 256 MB Memory Stick Duo- Memory Stick Duo lezer & schrijver
- Bluetooth GPS ontvanger (NMEA 0183 v2.2)
- ROUTE 66 koord
- Laadkabel voor in de auto voor Bluetooth GPS ontvanger
- Universele autobevestiging voor mobiele telefoon
- Mobiele telefoon NIET inbegrepen in deze verpakking

Ow potverdikkie staat daar 256 mb duo kaart, nee dat accepteert mijn verdomde p900 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Alleen P910!

14 mei as. zullen Route66 en TomTom beide hun pakketten tonen op de PDAtotaal meeting in Ede. Ik denk dat het voor potentiele kopers zeer zeker interessant is om te komen kijken en ze beide aan de tand te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:54:
Omdat het gewoon niet mogelijk is, zie bron www.route66.nl ik copy paste een stukje:

- 256 MB Memory Stick Duo- Memory Stick Duo lezer & schrijver
- ROUTE 66 koord

Ow potverdikkie staat daar 256 mb duo kaart, nee dat accepteert mijn verdomde p900 niet...
En dit dan ?

- 128 MB Memory Stick Duo
- Memory Stick Duo lezer & schrijver
- ROUTE 66 koord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
die van 128 mb is alleen benelux en 256 is europa. Dus europa valt dan iig voor P900 medeslachtoffers af. Ik heb route66 een email gestuurd voor bevestiging of die benelux dan wel op P900 zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ik denk (dus niet: het is zo) dat de Benelux echt wel zal werken op een P900.. van zowel route66 als tomtom. Alleen het zou problemen kunnen geven.... Ik moet wel toegeven als ik zou moeten aanwijzen welke feillozer zou werken op een P900 dan zal dit Route66 zijn.

Dat ze alleen de P910 zullen en gaan supporten heeft voor 3/4 te maken met de grotere geheugenkaart ondersteuning en 1/4 voor de speel(?)baarheid van het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn Frankrijk , Spanje, Duitsland enz appart verkrijgbaar ? wat zin heeft het om heel europa erop hebben te staan als je bijvoorbeeld door spanje aan het toeren bent ?
Indien het appart kan voor mij effe appart graag .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
reactie van route 66 op mijn vraag:

Dear Sir,

ROUTE 66 Mobile 2005 requires a mobile phone with an internal memory of at least 4 MB, running the Symbian Operating System version 6.1 or later, with the Series 60 interface version 1.0 or later. These are the Nokia 3230, Nokia 6260, Nokia 6600, Nokia 6620, Nokia 6670, Nokia 7610, Nokia N-Gage, Nokia N-Gage QD, Sendo X and the Siemens SX1. Note that the Nokia 3650 and Nokia 3660 are NOT supported due to their limited internal memory size of 3.4 MB.

ROUTE 66 Mobile 2005 does not yet support phones with the Symbian UIQ interface (such as the Sony Ericsson P910 and P910i) and phones with the Microsoft Windows Mobile Operating System. These phones will be supported soon.

Please consult http://www.symbian.com for more information on Symbian, and consult our web site http://www.66.com regularly to see the updated list of mobile phones compatible with ROUTE 66 Mobile 2005.

Thank you for your interest in ROUTE 66!

Kind regards,

ROUTE 66 Customer Support

Ik neem aan dat jullie dit begrijpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P900 heeft 16 mb geheugen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Het domme is dat ik specifiek met dik en onderstreepte letters vroeg: Wordt de P900 ondersteund, maar die figuren spreken daar niet over.

@marcelo2be: Er staat: op zijn minst 4 mb voor Symbian 6 series, maar wij hebben Symbian UIQ en heeft deze waarschijnlijk meer nodig, maar het zal toch niet meer dan 16 mb zijn :P.

Ik ga ze maar weer emailen....

Voor europa staat er btw: only supported for P910 and P910i

[ Voor 11% gewijzigd door jozy op 09-05-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
jozy schreef op maandag 09 mei 2005 @ 17:25:
Het domme is dat ik specifiek met dik en onderstreepte letters vroeg: Wordt de P900 ondersteund, maar die figuren spreken daar niet over.

@marcelo2be: Er staat: op zijn minst 4 mb voor Symbian 6 series, maar wij hebben Symbian UIQ en heeft deze waarschijnlijk meer nodig, maar het zal toch niet meer dan 16 mb zijn :P.

Ik ga ze maar weer emailen....

Voor europa staat er btw: only supported for P910 and P910i
Nou ik kan je vertellen dat TomTom niet werkt op de P900... als je zaterdag komt wil ik het je graag zelfs laten zien.
Maar TomTom heeft een eigen UI (User Interface) terwijl dat Route66 de UI van de P910 gebruikt (vergelijkbaar aan wayfinder). Dus zou op zich minder veel eisend zijn.

Maar waarom kies je voor een navigatie systeem wanneer je niet eens verder kan komen dan de benelux (P900)?

[edit]
Ter illustratie:
TomTom
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/antalvwijk/cebit/bewerkt/IMG_0177.jpg

Route66
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/antalvwijk/cebit/bewerkt/IMG_0130.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door nils7 op 09-05-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waneer je van hier naar spanje rijdt heb je niet echt geen navigatie nodig met een beetje kaartlezen en de borden naast de snelweg dan rijdt je van punt a naar punt b en dat is niet zo moeilijk , maar ter plekke bijvoorbeeld is het iets anders dan heb je soms wel eens hulp van een navigatie nodig ,bv in een stad of in een streek waar je onverwacht terecht komt.Om van Brussel naar Parijs en dan naar Barcelona te rijden lijkt mij een dure navigatie echt een overbodige lux .
Echter om in Parijs of in Barcelona of Murcia je weg te vinden is iets ander ,vandaar lijkt me niet echt niet nodig dat heel europa op 1schijf staat .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:08:
Waneer je van hier naar spanje rijdt heb je niet echt geen navigatie nodig met een beetje kaartlezen en de borden naast de snelweg dan rijdt je van punt a naar punt b en dat is niet zo moeilijk , maar ter plekke bijvoorbeeld is het iets anders dan heb je soms wel eens hulp van een navigatie nodig ,bv in een stad of in een streek waar je onverwacht terecht komt.Om van Brussel naar Parijs en dan naar Barcelona te rijden lijkt mij een dure navigatie echt een overbodige lux .
Echter om in Parijs of in Barcelona of Murcia je weg te vinden is iets ander ,vandaar lijkt me niet echt niet nodig dat heel europa op 1schijf staat .
Heb jij wel eens een navigatie systeem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt dat veelvuldig gebruik van een navigatiesysteem het orientativermogen van de mens aantast , soms eens de gewone kaartlezen is daarom niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
voor mij boeit het totaal ni meer of hij wel of niet voor de P900 uitkomt. Het zou nog wel leuk zijn als alleen benelux uitkwam(dan kan je een straatje vinden die je normaal ni zou kunnen vinden). Want daarbuiten ga ik toch met vliegtuig. MDa compact voldoet tot nu toe aan al mijn wensen. Ik heb hem een tijd lang gehad(hij was snel, je kan er worms op spelen en dat is genoeg voor mij;)) en navigatie deed het ook super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Mijn 2e mail naar route66 en kreeg als reactie:

Dear Sir,

Unfortunately the Sony Ericsson P900 will not be compatible with the upcoming product.

Yes, country packages will be available. Please consult our website http://www.66.com and select the country you are interested in.

Kind regards,

ROUTE 66 Customer Support

Dus hij zal de P900 in zijn geheel niet supporten. Dus ook niet alleen benelux en over losse landen kaarten zeggen ze dat ze ook los zullen komen.

Wie heeft er nog een P900 versnipperaar liggen?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOODBAYE p900 R66 EN TOMTOM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Er lijkt licht aan het eind van de p800/p900 tunnel ik heb ergens vernomen dat er wel een navigatie systeem werkbaar is.

Dit wordt de 14de as. in Ede bekend gemaakt.

[ Voor 40% gewijzigd door nils7 op 10-05-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Ik wil zaterdag wel komen, maar helaas moet ik dan werken. Er zal toch wel een verslag worden geschreven, hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet. Ik denk wel dat mensen hier melden hoe ze het vonden en wat ze ervan gezien hebben.

Ik hoorde daarnet trouwens dat er zaterdag een grote presentatie gehouden zal worden door de UIQ
groep van PDAtotaal. Ze gaan daarin alle navigatie pakketten voor de P800, P900 en P910i
bespreken. Dat wordt zeker interessant. Ze gaan alle verschillen uitleggen en ze gaan live de
verschillende pakketten naast elkaar leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:54
Dan wordt het misschien wel tijd dat er iemand geregeld gaat worden die het een en ander kan gaan filmen >:)
Kunnen degene die niet aanwezig kunnen zijn toch nog beetje meegenieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig uitleg over de pda dag , wie heeft er iets zien werken van de p900,r66+tomtom toestanden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitleg komt eraan. Er zijn wat internet problemen momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij wat afbeeldingen van het nieuwe pakket:

Afbeeldingslocatie: http://www.symbianworld.nl/images/stories/Nieuws/Symbian_UIQ/05_15_2005/tomtom.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.symbianworld.nl/images/stories/Nieuws/Symbian_UIQ/05_15_2005/tomtom2.jpg

Vraag maar raak wat je wil weten. Dat is beter dan alles uitleggen van de dag. Roep maar wat je wil weten. Er zit volledige ondersteuning voor landscape en portrait modus, handschrift herkenning invoermogelijkheid, keyboard invoermogelijkheid, scroll key bediening in alle 5 de richtingen. Ik denk dat je het snelste van iedereen bent met invoeren van een adres op de P910i. Verder werkt het erg snel en enorm handig. De interface is voor alle TomTom Mobile 5 producten hetzelfde en ook hetzelfde als bijvoorbeeld de TomTom GO.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Werkt alles wel lekker snel en soepeltjes... Hoeveel mb gebruikt hij interne geheugen(nadat hij geinstalleerd is) etc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien heel veel mensen al een ontvanger hebben: Gaat het TomTom pakket ook geleverd worden zonder GPS ontvanger, dus alleen de software?

Wanneer komt het nou eindelijk eens uit? Want we wachten al zoooo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het pakket is snel, maar snel is nog al subjectief. Je installeert het pakket niet intern. Het
werkt zoals op andere Mobile pakketten. Het staat gewoon op de geheugenkaart.

Het pakket komt alleen met ontvanger en je moet nog een maandje over anderhalf wachten.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:58:
Het pakket is snel, maar snel is nog al subjectief. Je installeert het pakket niet intern. Het
werkt zoals op andere Mobile pakketten. Het staat gewoon op de geheugenkaart.

Het pakket komt alleen met ontvanger en je moet nog een maandje over anderhalf wachten.
Jammer dat ze de navigatie op een heel krap moment uitbrengen de meeste mensen hebben er ivm hun vakantie juist oren naar.
Dit is iig net ff te laat of HEEL erg krap.

Vanavond is er op me werk een presentatie die door TomTom verzorgt word ik zal zit even navragen en dit ook even in het topic vermelden.
Even kijken of alle TomTom medewerkers dezelfde data noemen ;)

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er op de 14e ook Route66 (2006) getoond, zo ja wanneer denken die het paket eindelijk te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Ik ben wel nieuwsgierig naar de meningen van de mensen die zijn wezen kijken de 14e en ik ben vooral geïnteresseerd in de keuze die mensen maken tussen Route66 en TomTom.
Wat zijn de + en - punten van de beide pakketen en welke wegen het zwaarst en bepalen de keuze voor een van de 2 pakketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Route66 werd niet getoond omdat deze is herroepen voor die dag.

Het was wel erg druk tijdens de presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Als antwoord op me vraag wanneer TomTom met de UIQ versie komt kreeg ik als antwoord dat er problemen zijn met het verkrijgen van de Duo Sticks ...... Sony wil niet dat er een TomTom logo op de sticks komt en ook noemde hij als een van de redenen dat er problemen zijn met de leverbaarheid van de sticks.

Het pakket word juni-juli verwacht en gaat WEL werken op de P900 :*)

[ Voor 7% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 18-05-2005 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Toch wel werken op de P900?? En wat voor pakket is dat dan?? Alleen benelux zeker??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze supporten het niet. Dus als het niet werkt heb je pech, maar proberen kan je het altijd. Alleen
als het crasht en zo dan is dat je eigen verantwoording. Dat is wat ze mij melden. Dat geldt ook
voor Route66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Hoezo zou hij moeten crashen: enige grote verschil is interne geheugen en meer kleurenscherm en meer geheugencapiciteit... En aangezien hij op memorykaart wordt geinstalleerd, zie? ik niet in waarom hij dan zo nu en dan zou moeten crashen-->> ze willen dat je gewoon een P910i koopt(zal wel verkooptruuc van SE zijn)

En ik heb nog een vraag: ben je verplicht een tomtom gps muis te gebruiken of werkt een ander gps muis ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

jozy schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:27:
Toch wel werken op de P900?? En wat voor pakket is dat dan?? Alleen benelux zeker??
Ja dat verwacht ik ook maar zeg dat er op 256mb ook euroa zit en je trekt daar de 128 mb van de benelux af dan kan je dus doormiddel van een 2e 128 mb duo stick en daar het overige kaart materiaal opzetten en toch navigeren je moet alleen de kaartjes wisselen :) .....

[ Voor 6% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 19-05-2005 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
SmokeyTheBandit schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 07:52:
[...]

Ja dat verwacht ik ook maar zeg dat er op 256mb ook euroa zit en je trekt daar de 128 mb van de benelux af dan kan je dus doormiddel van een 2e 128 mb duo stick en daar het overige kaart materiaal opzetten en toch navigeren je moet alleen de kaartjes wisselen :) .....
;(

Europa past niet op een 256MB kaartje hoor

De benelux is ongeveer 55MB ex. POI's.

Je hoeft tegenwoordig niet meer de originele tomtom ontvanger te hebben maar het pakket wordt alleen met ontvanger verkocht.

[ Voor 13% gewijzigd door nils7 op 19-05-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:43:
[...]

;(

Europa past niet op een 256MB kaartje hoor

De benelux is ongeveer 55MB ex. POI's.

Je hoeft tegenwoordig niet meer de originele tomtom ontvanger te hebben maar het pakket wordt alleen met ontvanger verkocht.
Als je de landen appart kunt krijgen lijkt me dat deze toch wel op 125mb moeten kunnen of benelux + frankrijk of benelux + duitsland , enz.er zal wel een oplossing voor te vinden zijn desnoods op een cd rom zodat je zelf de gewenste landen er kunt opzetten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Ja alleen Duitsland is 220MB succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:09:
Ja alleen Duitsland is 220MB succes!
Nu zijn ze hier echt wel aan het lullen , Duitsland 220 mb Europa 256 mb

Dag allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
benelux is iig 65 mb en die vind ik de belangrijkste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er uberhaupt een Tomtom europe versie voor de uiq? en zo ja hoe groot is dan de stick??
1 gig??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:56:
[...]

Nu zijn ze hier echt wel aan het lullen , Duitsland 220 mb Europa 256 mb

Dag allemaal
Ik lul nix... heb Europa hier liggen: 9 cd's voor Navigator 3, dus tel uit je winst (en nee de kaarten zijn niet zoveel anders in Mobile 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:56
Enginjoy van de ANWB is nu ook uit en schijnt te werken op de P900 en P910

http://www.enginyoy.nl/smartsite.shtml?menu=1644&id=1560

299EUR vind ik wel prijzig

[ Voor 26% gewijzigd door Lord_Dain op 23-05-2005 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was het wachten zat en heb nu voor 99 euro een jaar lang Wayfinder gekocht. Na een jaar zit deze wereld toch weer anders in elkaar en dan zien we wel weer.
Werkt goed en werkt ook op de P800, P900, enz. Alleen wat extra GPRS verkeer (maar valt reuze mee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Laatst online: 20-06 09:45
Mijn broer heeft een SE P910i en ik zoek een navigatie-kit (incl. bluetooth muis) voor hem

Nu heb ik (volgens mij) de volgende keuzes:
- ENGINYOY van de ANWB
- Wayfinder van sony Ericson
- Tom Tom for UIQ
- Route66 for UIQ

Ik weet dat de Route66 uit is.
Maar ik zou graag de TomTom willen kopen voor hem, maar ik kan hem nergens vinden klopt dat?
Is hij überhaupt wel uit?

(linkje zou erg handig zijn)

En met welke heeft meer functie's? welke geeft bijvoorbeeld flitspalen aan of ander leuke dingen....

[ Voor 12% gewijzigd door A_to_the_S op 25-05-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom is er nog niet. Ook is Route66 nog niet op de markt. Beide komen binnen enkele weken op
de markt.

Enginyoy en Wayfinder zijn er al wel beide, maar werken anders TomTom en Route66 omdat men
kaarten moet downloaden van een server. Dat kost dus altijd GPRS data. TomTom en Route66
leveren de kaarten mee op de geheugenkaart.

Flitspalen is iets voor TomTom. Andere pakketten hebben dat niet, zover ik dat weet. Je kan nog
niks kopen, maar houd dit forum in de gaten dan lees je vanzelf wanneer het er is.

Loop eens door deze post heen. De gasten van Smartphoneweb zijn naar de Cebit beurs geweest
en werken al met het pakket. Die hebben echt mazzel. Zij kunnen je alles vertellen erover.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 22:21:
TomTom is er nog niet. Ook is Route66 nog niet op de markt. Beide komen binnen enkele weken op
de markt.
Route66 is toch allang uit?
zie onder andere onderstaande link:
http://www.smartphoneshop.nl/accessoire/12262/176

en me broer is 3 juni jarig, voor die tijd is TomTom zeker nog niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb nog niemand er mee gezien of het zien kopen. Ik heb ook Route66 nog niet
horen melden dat ze het verkopen. Als iets op een webshop staat wil het niet echt
zeggen dat het ook te koop is. Je kan ook pre-orderen.

Weet ik niet of ze dat gaan halen. Ik hoop het wel, maar we moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mobistar heb je MAP ME en Route Me denk dat ik daar voorlopig genoeg mee heb , is nog geen gps systeem maar het systeem weet me wel te lokaliseren en stippelt ook mijn weg uit .Geen aankopen en enkel betalen waneer ik het nodig heb .Kaarten zijn van de rouck,voor de rest ook gegevens over het verkeer en zo .
R66 en Tomtom laten wel een beetje lang op zich wachten wat de uiq betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan ook voor niet te veel geld http://www.activepilot.de/main.php?lang=de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 18:27
Zijn er al alternatieven voor die (grote) gps ontvangers?

Ik heb vandaag met palmtop van een collega via tomtom een aantal adressen gevonden, waarbij je een klein gps ontvangertje naar boven klapte.
Ideaal en perfect klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Wat versta je onder groot, want tegenwoordig zijn die gps muizen niet groot. 6x4 cm ofzo iets. Die van je collega had een ingebouwde in zijn palmtop en die hebben over het algemeen niet zo goed bereik. Dus als je geen goed bereik hebt, moet je met je palmtop schuiven ipv met je muis. Als je een losse gps muis hebt, gaat je accu van je palmtop ook langer mee. Ik heb er laatst 1 gekocht via IA en mijn muis heeft 850 mah accu(zelfde als van nokia 6600) en gaat rete lang mee EN hij heeft zo goed bereik dat ik hem niet uit dashboardkastje hoef te halen. Lekker uit het zicht, klein en langdurig accu. (16 kanaals, dacht nemerix chipset en maar 85 euro betaald inc verzendkoste etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jozy schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 01:01:
Wat versta je onder groot, want tegenwoordig zijn die gps muizen niet groot. 6x4 cm ofzo iets. Die van je collega had een ingebouwde in zijn palmtop en die hebben over het algemeen niet zo goed bereik. Dus als je geen goed bereik hebt, moet je met je palmtop schuiven ipv met je muis. Als je een losse gps muis hebt, gaat je accu van je palmtop ook langer mee. Ik heb er laatst 1 gekocht via IA en mijn muis heeft 850 mah accu(zelfde als van nokia 6600) en gaat rete lang mee EN hij heeft zo goed bereik dat ik hem niet uit dashboardkastje hoef te halen. Lekker uit het zicht, klein en langdurig accu. (16 kanaals, dacht nemerix chipset en maar 85 euro betaald inc verzendkoste etc)
graag even de naam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Ben benieuwd wanneer er daadwerkelijk eens iets in de winkels gaat liggen wat navigatie voor onze UIQ telefoons!!! :Z

Weet er iemand misschien al wat meer?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Trouwens misschien wel interessant voor de P900 gebruikers onder ons:
http://www.autowereld.com...sp?artikel=2139&pa=1&fr=2

Hier staat dan weer dat Route 66 met een 128mb kaartje gaat werken en dus ook geschikt gaat zijn voor de P900! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Melbo schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 18:11:
Trouwens misschien wel interessant voor de P900 gebruikers onder ons:
http://www.autowereld.com...sp?artikel=2139&pa=1&fr=2

Hier staat dan weer dat Route 66 met een 128mb kaartje gaat werken en dus ook geschikt gaat zijn voor de P900! :?
Werken zal die vast wel maar ondersteunt wordt hij in ieder geval niet.... dus gaat er iets mis dan is dat eigen verantwoording.

Ik denk wel dat Route66 sneller leverbaar is dan tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]nils7 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:11:
En voor de liefhebbers: http://smartphoneweb.nl/i...view&id=307&Itemid=2[/quo

mooi zo , maar geen Benelux versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Niet compatibel met Sony Ericsson P800 en Sony Ericsson P900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
eindelijk uit route66 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
Het is misschien een vraag die al te vaak gesteld is, en dus misschien overbodig.

En volgens mij is er ook geen goed antwoord op maar ik stel hem toch:
Wat is beter Route 66 of TomTom?

Ik dacht eerst TomTom want die geeft flitspalen aan.
Maar nu ik heb pakket van Route66 zie merk ik dat die ook erg goed in mekaar zit.

Edit: oa taalfouten

[ Voor 9% gewijzigd door A_to_the_S op 11-06-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
als ik jou wa zou ik gewoon even wachten totdat tomtom ook uit is. Paar dagen later zullen er heus wel reviews erover te vinden zijn en vergelijkingen. Over snelheid/ duidelijkheid etc. Ik zou persoonlijk voor tomtom gaan omdat die gewoonweg al een grote naam heeft(vergelijk met sony tv en marquant tv :P, maar zo veel verschillen zitten er tussen route66 en tomtom niet).

Mijn gps muis is btw "adapt" 16 kanaals met 850 mah accu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Heeft iemand btw de route66 kunnen testen, ziet er bijna hetzelfde uit als tomtom. En draait ook op p900 maar niet supported

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Heb ze beide wel vast gehad, het is lastig om echt een winnaar aan te geven.

Het heeft allebei z'n charmes om zo maar te zeggen.

Als je een P900 hebt zou ik voor R66 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
kga namelijk mijn tel aan moedertje lief geven, kan ze het in haar auto gebruiken, maar hij moet wel makkelijk te bedienen zijn. Ik heb tomtom 5 wel op mda, maar nog nooit route66 gezien of gebruikt. Dus hoe zit het met gebruiksgemak?

<offtopic>@nils7 kzag je btw ook bij esato

[ Voor 18% gewijzigd door jozy op 13-06-2005 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adam76
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07-2024
Geachte heer, mevrouw,

U heeft zich via onze website opgegeven om een seintje te
ontvangen zodra de onderstaande titel leverbaar *) zou worden.

Vanaf vandaag is - Symbian CD-ROM ROUTE 66 Mobile Benelux 2006 Kit - voor Symbian UIQ mobiele telefoon - leverbaar!

hij is dus beschikbaar. en op de 66 website staat nu ook de mogelijkheid om de cd te kopen voor 249, voor de 800 en 900 met gedeelde kaarten van het buitenland maar benelux wel compleet.

dus JA hij is compatible !

[ Voor 4% gewijzigd door adam76 op 15-06-2005 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melbo
Nu nog ff wachten tot hij 'beschikbaar is' zeg maar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 'm geinstalleerd op mijn P900 en hetwerkt perfect. heel europa op 3 CD's, er kunnen ongeveer 3 landen op je memorystick.
Je kan dus zelf kiezen welke landen je wil navigeren.

Alleen even kijken hoelang de batterij van mijn P900 het volhoud als ie continu in blue-tooth connectie staat met de GPS ontvanger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
Ik zag op dit moment een aanbieding in de metro van een P910 icm Route66 (staat niet bij of er ook een GPS ontvanger bij zit) met een 2jr. T-Mobile 300 abo voor €99.00
Helaas is het niet op de website terug te vinden (www.gsm-shop.nl)

Lijkt me best interessant. Maar ja.. wanneer komt TomTom nu uit?

Ik gebruik nu TomTom Navigator 5, en dat werkt er prettig (vooral omdat er ook route planning voor fietsen en wandelen inzit). Heeft Route 66 UIQ version dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 07:32:
ik heb 'm geinstalleerd op mijn P900 en hetwerkt perfect. heel europa op 3 CD's, er kunnen ongeveer 3 landen op je memorystick.
Je kan dus zelf kiezen welke landen je wil navigeren.

Alleen even kijken hoelang de batterij van mijn P900 het volhoud als ie continu in blue-tooth connectie staat met de GPS ontvanger...
Zou je een uitgebreider verslag kunnen plaatsen? Dus of het snel werkt en als je met tomtom hebt gewerkt of het ongeveer hetzelfde is als tomtom? Gebruiksgemak etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RLB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-07 00:14

RLB

E Pluribus Unum

Ik had begrepen dat Route 66 WYSIWYG is. Dus out-of-the-box en verder geen gezeur. Betekent dus geen updates van kaarten e.d. Klopt deze informatie?

Ook had ik vernomen dat Tom Tom deze service wel levert tegen een maandelijkse vergoeding. Ook weer de vraag of deze info correct is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Ik zou Route66 graag willen proberen, en dan wel de Europe versie, maar ik vind de prijs wel een beetje aan de hoge kant. Zijn er al internet winkels die de europese versie verkopen voor een redelijke prijs (is waarschijnlijk ook wel duur vanwege de BT GPS muis en het MS Duo kaartje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
We hebben inmiddels een preview van Route66:

http://smartphoneweb.nl/i...task=view&id=313&Itemid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het bestellen op de route66 website ontving ik het pakket thuis.
Er zat echter geen productsleutel in de binnenkant van de cd hoes.
Na het aanmaken van een ticket via (http://www.startlogo.com) kreeg ik vrij snel een nieuwe productsleutel opgestuurd.
Na het invoeren van de productsleutel wordt automatisch een sms verstuurd en krijg je een sms met de activeringscode.
Echter zie ik dan de melding "activering is mislukt" i.p.v. de disclaimer tekst die in de documentatie genoemd staat.
Kaart: Benelux
De kaart is niet geregistreerd.
Graag eerst regist

Na veel tijd en gezeur, heb ik een nieuwe code en memorystick gekregen. (De oude stick heb ik aangetekend teruggestuurd)
Nu ontvang ik na het invoeren van de productsleutel nog steeds de melding "activering is mislukt".
In de nieuwe SMS wordt geen activeringscode genoemd maar staat de tekst:
ROUTE 66 SMS. The 2nd activation may occur only a week after the 1st and the 3rd only 4 weeks after the 2nd.

Langzamerhand wordt ik een beetje gek van dit product.
Herkent iemand dit probleem of heb je een idee wat ik hier het beste kan doen?
Hoe kan ik bijvoorbeeld met de activeringssleutel (die ik via de eerste SMS heb gekregen) mijn product alsnog activeren.

Groet,
André

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 12:05:
Na het bestellen op de route66 website ontving ik het pakket thuis.
Er zat echter geen productsleutel in de binnenkant van de cd hoes.
Na het aanmaken van een ticket via (http://www.startlogo.com) kreeg ik vrij snel een nieuwe productsleutel opgestuurd.
Na het invoeren van de productsleutel wordt automatisch een sms verstuurd en krijg je een sms met de activeringscode.
Echter zie ik dan de melding "activering is mislukt" i.p.v. de disclaimer tekst die in de documentatie genoemd staat.
Kaart: Benelux
De kaart is niet geregistreerd.
Graag eerst regist

Na veel tijd en gezeur, heb ik een nieuwe code en memorystick gekregen. (De oude stick heb ik aangetekend teruggestuurd)
Nu ontvang ik na het invoeren van de productsleutel nog steeds de melding "activering is mislukt".
In de nieuwe SMS wordt geen activeringscode genoemd maar staat de tekst:
ROUTE 66 SMS. The 2nd activation may occur only a week after the 1st and the 3rd only 4 weeks after the 2nd.

Langzamerhand wordt ik een beetje gek van dit product.
Herkent iemand dit probleem of heb je een idee wat ik hier het beste kan doen?
Hoe kan ik bijvoorbeeld met de activeringssleutel (die ik via de eerste SMS heb gekregen) mijn product alsnog activeren.

Groet,
André
Eigenaardig dat een nederlands produkt engels als voertaal gebruikt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snatcher2
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 11:56
Sinds vrijdag heb ik ook de Mobile Benelux 2006 Sony Ericsson P910/P910i - Kit
Het probleem van installatie heb ik gelukkig niet gehad. Alles werkt prima qua installatie en gebruik

Op zich een systeem dat goed werkt alleen zit ik met 2 vragen en 2 problemen. Misschien weten jullie dit op te lossen.

vragen:
1) Weten jullie of het mogelijk is om extra POI (points of interests) in te voeren? en zo ja hoe? want ik kan daar niet over vinden. Verder vraag ik me of
2) is het bij deze versie mogelijk om wel de GPS coordinaten te bewaren?

Problemen:
1) de batterij indicator rechts boven blijft de hele vol. Ook al is de batterij zo goed als leeg.
2) verder, wat veel vervelender is, als ik route 66 gebruik en plotseling wordt opgebeld en het gesprek heb afgesloten, dan (b)lijkt het dat route 66 de route kwijt is. Hij ziet wel waar we rijden, maar de route is weg!? Ik moet dan opnieuw alles instellen. Dit is me al 2 keer overkomen.

lopen meerdere mensen hier tegen aan?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Voor de mensen die het hebben gemist:

Warez = Not Done