Navigatie voor jouw UIQ (P800, P900 en P910i)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 8.687 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Antwoord 1: Nee, dat kan niet

Antwoord 2: Nee, dat kan niet

Oplossing 1: Dat is geen batterij indicator dat is de uitzoom button.

Oplossing 2: Nee, dat niet. Ik heb wel dat het programma niet meer terug komt als je gebeld wordt. Je zult maar een gesprek van half uur hebben gehad met iemand en je rijdt in een stad die je niet kent. Dat doen ze niet zo goed.

Ik heb wel nog een aantal andere problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snatcher2
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 11:56
uitzoom functie! daar had ik nog helemaal niet aan gedacht! bedankt.

Tegen welke problemen loop je dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:54
Ik ben wel nieuwsgierig waar jullie 'm gekocht hebben. Ik heb net even zitten kijken op kieskeurig.nl en een aantal (internet)winkels gevonden die 'm aanbieden. (het gaat hier om de Europe versie, maar geloof dat ze allen ook de Benelux versie haddenAlle prijzen zijn incl BTW, helaas hebben niet alle winkels 'm op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb problemen met de POI - bellen functie, dat werkt niet. Ik kan daarnaast niet navigeren
naar een contactpersoon en af en toe werkt het bellen naar een contactpersoon vanuit de applicatie
niet goed. Ook als je gaat scrollen door het menu dan krijg je vreemde dingen als je eerst de toetsen
in het scherm gebruikt en daarna de scrolltoets. Bij het eerste keer opstarten werkte de GPS status
niet. Ik kon het gewoon niet opvragen.

Daarnaast las ik op het net dat er problemen waren met registreren en dat je niet op postcode kan
zoeken. Navigeren gaat verder wel goed, maar ik vind de stem wat aan de zachte kant. Ik weet niet
of andere mensen dat ook hebben.

Ik moet zeggen dat ik die zoekfunctie niet zo goed vind. Ik heb liever TomTom op mijn Series60
toestel, dat werkt beter. Maar ja, TomTom voor UIQ is er nog niet dus daar schiet ik weinig mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 23:59
babbelbox schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 11:08:
Ik ben wel nieuwsgierig waar jullie 'm gekocht hebben. Ik heb net even zitten kijken op kieskeurig.nl en een aantal (internet)winkels gevonden die 'm aanbieden. (het gaat hier om de Europe versie, maar geloof dat ze allen ook de Benelux versie haddenAlle prijzen zijn incl BTW, helaas hebben niet alle winkels 'm op voorraad
Kom net terug van de MediaMarkt (Rijswijk) daar staat die voor €299,00
Er stonder er ongeveer 4 in het vak. Dus als je hem snel wil hebben, is daar misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
RedHead schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:27:
[...]

Kom net terug van de MediaMarkt (Rijswijk) daar staat die voor €299,00
Er stonder er ongeveer 4 in het vak. Dus als je hem snel wil hebben, is daar misschien een optie?
Ik hoef 'm net perse snel te hebben. Was gewoon even nieuwsgierig naar de beschikbare prijzen, en heb dat even met jullie gedeeld O-)
Maar, des al niet te min, het is wel een stukje goedkoper dan de online shop van Route 66 zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snatcher2
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 11:56
Het navigeren naar een contactpersoon werkt wel bij mij. Ik vindt het echt eenvoudig. Het bellen naar een contactpersoon vanuit Route66 heb ik (nog) niet uitgeprobeerd. waarom zo bellen? gewoon via contactlist is toch veel makkelijker?

Ik heb wel gemerkt dat de GPS status met de bijgeleverde GPS niet heel erg goed is. Meestal zit ik maar met 3-4 satelieten. Terwijl dat met TomTom 5-6 was. Misschien dat dat bij jou ook de reden is dat de gps status niet werkte. Ik heb dat probleem ook nog wanneer ik ik 'binnen' ben. Dan ziet hij geen of te weinig satelieten. Met als gevolg dat de GPS status idd niet werkt.

De stem vind ik behalve aan de zachte kant, ook erg kraken! zij lijkt wel schor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de P910i in combinatie met de Jabra SP100 Bluetooth Speakerphone?

En kun je deze ook gebruiken als externe speaker als je de P910 gebruikt als navigator met een BT GPS ontvanger. Dus kan de bluetooth op het zelfde moment met zowel een headset als met een GPS ontvanger werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mcfire, dat ondersteunt de P910i niet. Die heeft nog een Bluetooth versie die geen audio over je headset ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je snelle reactie.

Dus als ik het goed begrijp moet ik dan nog een extra speakertje op de uitgang van mijn P910 aansluiten om een beetje fatsoenlijk geluid bij mijn routeplanner te krijgen? Of is het geluid dat de P910 produceert via het speakertje hard genoeg. Mijn ervaring is dat dat bij een normaal telefoongesprek in de auto in ieder geval niet zo is.

Heb jij trouwens ervaring met die Jabra Speakerphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik ken dat ding alleen uit de winkel. Je kan je headset met draad erin steken dan heb je
misschien betere audio. Andere optie zie ik ook niet. Ik vind de audio wel redelijk. Niet super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Kheb mezelf de benelux versie aangeschaft, en werkte vrijwel zonder problemen meteen. Kheb wel de activatie 3 keer moeten proberen voor ik een sleutel kreeg, dat duurde te lang naar mijn zin.

Ik heb een P910i, en ik kon gewoon bellen terwijl R66 nog draaide, zonder dat hij z'n gegevens kwijt raakte. Wat hij wel telkens doet is de route opnieuw berekenen.

Dingen die ik graag had gezien of beter konden:
- Omleidingen en vermijden van de volgende X km (zit in TomTom wel in d8 ik)
- Als hij de GPS niet vindt dan gaat hij naar nieuwe devices zoeken verliest hij zijn standaard-gps instelling.
- Het updaten van de map kan niet onderbroken worden (als je gps niet bereikbaar is gaat hij je hele map renderen, wat wel effe duurt)
- De zoekfunctie is maar zwak eigenlijk
- De standaard-zoom toont een te klein gebied als je automatisch zoomen neemt, en je kan dat niet instellen.
- 3D weergave is traag.
- Geen mogelijkheid zelf POI's toe te voegen.
- Geen vlaamse stem.
- POI voor betaalautomaten in Belgie ontbreken blijkbaar volledig, wat ik schandalig vind.

GPS coordinaten opslaan kan trouwens wel, je gaat naar "Voeg favoriet toe" en dan kies je "Huidige positie", je kan ze alleen niet manueel ingeven.

Er zijn een hoop andere snufjes die ik er wel liefst ingezien had, maarjah, je kan niet alles hebben... Dit klinkt mischien erg negatief, maar ben eigenlijk toch wel heel tevreden van de software. Alleen vind ik het spijtig dat als ik nu bvb geen maps kan bijkopen van andere landen zonder de hele Europese editie te kopen....

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik ga morgen de P910I halen met de route 66 voor € 49(aanbieding) met een 2 jaartjes KPN 25 euro abo. Alleen ik heb nog wat vragen:

Kan ik nog mijn oude Asus GPS ontvanger gebruiken?
Ik heb een Nokia carkit maar kan ik die P910I er ook op gebruiken?
Bij eventuele verandering van MS kan ik die Route 66 dan nog gebruiken?

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 07:32:
ik heb 'm geinstalleerd op mijn P900 en hetwerkt perfect. heel europa op 3 CD's, er kunnen ongeveer 3 landen op je memorystick.
Je kan dus zelf kiezen welke landen je wil navigeren.

Alleen even kijken hoelang de batterij van mijn P900 het volhoud als ie continu in blue-tooth connectie staat met de GPS ontvanger...
Beste oraclemaster1 ,

Hoe is het met je r66 op je P900 ,draait ie nog vlot en wat is de status nu van je batterij ?
Hoe zit het eigenlijk met de cd ,bevat deze ook de versie van r66 voor op de pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu ook! Tevreden. Goed product gewoon.

Iemand enig idee hoe je die telefoonhouder aan je airco bevestigt? Met die zuignap lukt natuurlijk ook wel, maar wil hem liever met dat andere ding vastmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
itsalex schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:41:
Ik ga morgen de P910I halen met de route 66 voor € 49(aanbieding) met een 2 jaartjes KPN 25 euro abo. Alleen ik heb nog wat vragen:

Kan ik nog mijn oude Asus GPS ontvanger gebruiken?
Ik heb een Nokia carkit maar kan ik die P910I er ook op gebruiken?
Bij eventuele verandering van MS kan ik die Route 66 dan nog gebruiken?
Waar is die aanbieding? Is die nog steeds geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adam76
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07-2024
Modbreak:warez = notdone

[ Voor 108% gewijzigd door dusty op 02-08-2005 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Warez = Not Done

[ Voor 87% gewijzigd door dusty op 02-08-2005 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adam76
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-07-2024

[ Voor 90% gewijzigd door dusty op 02-08-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 179% gewijzigd door dusty op 02-08-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
ehm het is ten strengste verboden om over zulke dingen te gaan praten, dus ik verwacht dat een admin ff een paar woordjes hier en daar gaat aanpassen. Btw ik heb wel een normale werkende variant en idd hij vreet mijn batterijen helemaal leeg. Keb daarom ook een autoladertje gekocht en dat zal mijn moeder wel volstaan... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 90% gewijzigd door dusty op 02-08-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de software wel, maar ik weet niet hoe het geinstaleerd moet worden. Kan iemand mij daarbij helpen? [email adres verwijderd]

[ Voor 15% gewijzigd door dusty op 02-08-2005 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2005 @ 22:39:
Heb de software wel, maar ik weet niet hoe het geinstaleerd moet worden. Kan iemand mij daarbij helpen? [email adres verwijderd]
Heb je zelf al wat geprobeerd om te installeren. Ik denk dat het net zo moet werken als bij installatie van andere pakketten, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen, omdat ik het zelf niet heb. Misschien dat je met een cardreader aan de gang moet om alles op je MS te zetten

[ Voor 4% gewijzigd door dusty op 02-08-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbelbox schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:03:
[...]

Heb je zelf al wat geprobeerd om te installeren. Ik denk dat het net zo moet werken als bij installatie van andere pakketten, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen, omdat ik het zelf niet heb. Misschien dat je met een cardreader aan de gang moet om alles op je MS te zetten
Heb ik ook al gedaan, het staat er nu op en hij geeft het logo weer, alleen als ik er op klik doet hij het niet.

[ Voor 13% gewijzigd door dusty op 02-08-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 103% gewijzigd door dusty op 02-08-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

MTT

Ik zag net op de Tomtom website dat Tomtom Mobile 5 ook geschikt is voor de P910. Goed nieuws dus. Iemand het al uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:31

KKC

MTT schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:20:
Ik zag net op de Tomtom website dat Tomtom Mobile 5 ook geschikt is voor de P910. Goed nieuws dus. Iemand het al uitgeprobeerd?
ik zie de P910i er niet tussen staan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de engelse site kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 18:27
Zie hem er hier ook niet bij staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is ie weggehaald. Daar stond ie wel. Check anders www.smartphoneweb.com, daar maken ze melding van het feit dat het er aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de mappen van europa van de r66 voor de p900 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, www.66.com of naar de winkel gaan. Daar kan je ze zo krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

De P910 staat gewoon op de website van Tomtom bij mobile5 hoor, nu ook gewoon op de nederlandse site. Iemand de mobile5 al uitgeprobeerd op zijn P910?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die gasten van Smartphoneweb hebben het al gebruikt en hebben een review aangekondigd zodra het op de markt te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
MTT schreef op zondag 07 augustus 2005 @ 17:45:
De P910 staat gewoon op de website van Tomtom bij mobile5 hoor, nu ook gewoon op de nederlandse site. Iemand de mobile5 al uitgeprobeerd op zijn P910?
Ja, hij staat op de site, maar als je hem wil bestellen staat de SE P910 er niet bij. Ik denk dat TomTom ons weer aan het lekker maken is. :?

Verwijderd

Op www.smartphoneweb.com staat de review! Het pakket komt eraan namens TomTom. Het ziet er allemaal wel heel mooi uit moet ik zeggen. Heel anders dan Route66.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom is bovendien niet alleen voor de P910 geschikt, op de P900/P800 blijkt het ook wel te kunnen draaien. De map van de Benelux past net op een 128MB Memorystick. Hij komt over ca 2 weken in de shop volgensmij (weet niet zeker). Hij is er dus al :P, alleen nog niet helemaal leverbaar :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2005 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees ik net op SmartphoneWeb:

Voor mensen die TomTom eens willen zien werken in volle glorie kunnen hieronder kijken. Gewoon op de link klikken en genieten.

Video TomTom voor UIQ op een Sony Ericsson P910i

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2005 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Nou, je kunt het gewoon online bestellen hoor voor 299euro.

Verwijderd

ik heb nu route 66 en het werkt wel goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:48:
ik heb nu route 66 en het werkt wel goed :D
Ik vind hem ook goed , vraag me af of de flitspalen er niet in kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• packman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2024
Kheb ook R66, en ik ben er wel tevreden van, maar er mankeren toch wat dingetjes die in Tomtom wel aanwezig zouden zijn zoals het vermijden van Xkm van de geplande route etc en custom POI's

I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik naar plaatsen op een andere kaart navigeren?

Dus ik zit in Nederland en ik moet naar een plaats in Frankrijk. Op het moment dat ik op de kaart van Frankrijk een locatie invoer en de route laat berekenen vanaf mijn thuisadres, werkt het niet.

Dus "hellup". :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 13:30:
Hoe kan ik naar plaatsen op een andere kaart navigeren?

Dus ik zit in Nederland en ik moet naar een plaats in Frankrijk. Op het moment dat ik op de kaart van Frankrijk een locatie invoer en de route laat berekenen vanaf mijn thuisadres, werkt het niet.

Dus "hellup". :'(
Ik heb Route66 niet, maar heeft die wel grensoverschrijdende navigatie? Ik denk dat als je doet zoals je beschrijft, hij het thuisadres van de map van Frankrijk neemt (terwijl je thuisadres van de kaart van NL bedoelt). Weet het niet zeker maar denkt dat het zo zit, was bij de eerste versies van TomTom namelijk ook het probleem :) (en dat is nu opgelost met de plus-maps).

Iemand al ervaring met TomTom voor UIQ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Heeft iemand 'm al gekocht en geprobeerd? Ik ben namelijk erg benieuwd naar de performance.

Ik gebruik nu Route66 maar dat vind ik niks. O.a. omdat ik geen nummer kan ingeven; alleen de straat en de plaatsnaam. Of doe ik nu iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
Ik heb nu eindelijk de TOMTOM op mijn P900 en moet zeggen dat dit gewoon super werkt. Veel beter dan de route66. Dus raad iedereen tomtom aan ipv route66. Voor meer vrage kun je mij op mijn andere mail bereiken. hashanova @ hetemail dot com

Verwijderd

Hoi,
Heb hier een p910i, heb tom tom mobile 5. Echter alles werkt maar zodra ik een kaart wil lezen krijg ik de melding kaart niet gevonden.
Ik heb een map aangemaakt, genaamt: "MAPS" in de root van mijn geheugenkaartje, daarin staat de map Benelux-map.

Echter krijg de melding kaart niet gevonden, iemand?

Verwijderd

Ik heb geen subfolder gemaakt maar de Benulux-folder gewoon in dezelfde directory staan als TomTom, dus geen subfolder MAPS. Al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:25:
Ik heb geen subfolder gemaakt maar de Benulux-folder gewoon in dezelfde directory staan als TomTom, dus geen subfolder MAPS. Al geprobeerd?
Ja heb alles geprobeert, echter ik heb dus de SYSTEM FOLDER, daar staat tom tom ed in. Daar staat ook Benelux-map in.

Echter zo of de benelux map in de map MAPS geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Laatst online: 20-06 09:45
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 17:10:
Hoi,
Heb hier een p910i, heb tom tom mobile 5. Echter alles werkt maar zodra ik een kaart wil lezen krijg ik de melding kaart niet gevonden.
Ik heb een map aangemaakt, genaamt: "MAPS" in de root van mijn geheugenkaartje, daarin staat de map Benelux-map.

Echter krijg de melding kaart niet gevonden, iemand?
Weet iemand hier al een oplossing op ?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Voor de mensen die het hebben gemist:

Warez = Not Done