Kheb mezelf de benelux versie aangeschaft, en werkte vrijwel zonder problemen meteen. Kheb wel de activatie 3 keer moeten proberen voor ik een sleutel kreeg, dat duurde te lang naar mijn zin.
Ik heb een P910i, en ik kon gewoon bellen terwijl R66 nog draaide, zonder dat hij z'n gegevens kwijt raakte. Wat hij wel telkens doet is de route opnieuw berekenen.
Dingen die ik graag had gezien of beter konden:
- Omleidingen en vermijden van de volgende X km (zit in TomTom wel in d8 ik)
- Als hij de GPS niet vindt dan gaat hij naar nieuwe devices zoeken verliest hij zijn standaard-gps instelling.
- Het updaten van de map kan niet onderbroken worden (als je gps niet bereikbaar is gaat hij je hele map renderen, wat wel effe duurt)
- De zoekfunctie is maar zwak eigenlijk
- De standaard-zoom toont een te klein gebied als je automatisch zoomen neemt, en je kan dat niet instellen.
- 3D weergave is traag.
- Geen mogelijkheid zelf POI's toe te voegen.
- Geen vlaamse stem.
- POI voor betaalautomaten in Belgie ontbreken blijkbaar volledig, wat ik schandalig vind.
GPS coordinaten opslaan kan trouwens wel, je gaat naar "Voeg favoriet toe" en dan kies je "Huidige positie", je kan ze alleen niet manueel ingeven.
Er zijn een hoop andere snufjes die ik er wel liefst ingezien had, maarjah, je kan niet alles hebben... Dit klinkt mischien erg negatief, maar ben eigenlijk toch wel heel tevreden van de software. Alleen vind ik het spijtig dat als ik nu bvb geen maps kan bijkopen van andere landen zonder de hele Europese editie te kopen....
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life