Ja, sonic. Die weten tenminste waar ze het over hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Cache op 18-06-2005 02:15 ]
Ja, sonic. Die weten tenminste waar ze het over hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Cache op 18-06-2005 02:15 ]
Over het overpoweren kan ik me dit voorstellen: Een bow enchanten heeft weinig nut , wat is nou 3 patk op 400? Helemaal niets toch? Als je kijkt wat bijvoorbeeld 3 matk op 132 is... dan praat je al over veel andere getallen. Een mage wapen krijgt het meeste % increase als je hem overenchant.Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:18:
ik (lvl 39 prophet teon) heb strx men divine set (+1 men) en doe daar een +4 men -4 int (MP recharge +++ en kheb toch geen matk nodig). Van die +5 men merk ik echt wel wat hoor.
Heb het al geprobeerd en scheeld mij iig een tijdje zitten. Zodra ik alles compleet heb zallik wat feiten posten met tijden e.d.
FF nog over het enchanten. Er staat nergens iets vermeld (zoals proc zei) over die enchant rates.
Het lijkt mij dan ook ERG raar als de kanse op bijvoorbeeld staffs kleiner worden.
Het "overpoweren" van een wizz is IMO ook niet echt van toepassing. Dan zouden de rates op bows ook verminderd moeten worden...
Wat ik zelf erg goed aan C3 vind, is het feit dat ze die rates (3 of meer extra patk/matk) omhoog gegooid hebben, waardoor het eindelijk waard is om te overenchanten...
[ Voor 7% gewijzigd door Raku op 19-06-2005 05:15 ]
Raku
Verwijderd
Verwijderd
Voor duals, fists en bows krijg je sinds c3 6patk en +4 en verder 12patk per enchant. De makers hebben je probleem dus opgelost een +3BoP geeft nu 418 patk wat toch geinig is.Simulated Zero schreef op zondag 19 juni 2005 @ 05:12:
[...]
Over het overpoweren kan ik me dit voorstellen: Een bow enchanten heeft weinig nut , wat is nou 3 patk op 400? Helemaal niets toch? Als je kijkt wat bijvoorbeeld 3 matk op 132 is... dan praat je al over veel andere getallen. Een mage wapen krijgt het meeste % increase als je hem overenchant.
Btw , iemand had ergens een test gedaan en daar kwam o.a. uit dat van on-even naar even veel vaker fout ging dan van even naar oneven. Ik kan de exacte getallen alleen niet terugvinden helaasForum waar het op stond is foetsie.
Maar 60% is het zeker niet , het is waarschijnlijk nieteens een vaststaand percentage , alleen benaderbaar als je het _veel_ probeert and kijkt hoeveel % failed en succeed. Zoiets denk ik in ieder geval. Magoed ik ben geen developer en heb geen kennissen bij ncsoft dus waarschijnlijk zal ik het wel nooit te weten komen.
Verwijderd
Verwijderd
Van tharonreagan/thyrin?Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:12:
Inderdaad..
Ik heb me account eindelijk terug(NCsoft ging een beetje zeuren) en ik kan eindelijk weer spelen. Ik maak een WC op Teon.
Verwijderd
Ik denk nog steeds dat je beter DEX kunt gaan aangezien dat ook meer Patk is meer speed, meer attackspeed meer evasion en meer critsDrProctor schreef op zondag 19 juni 2005 @ 16:39:
wat zijn de beste tats voor een hawkeye? ik dacht zelf aan +5 str - 5 con. Ik heb nu +3 str - 3con.
BTW WTB CBP and Steel best price at teon giran taurin.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 17:37 ]
Verwijderd
Proc= thalos, kwiv=eslynVerwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 17:27:
Proc and kwiv wat zijn jullie ingame namen![]()
Ik denk dat Dex wel handig voor een HE, maar ik zou het niet van Str afhalen. Je kan wat van Con afhalen maar ook niet je Con gimpen, meer HP is echt nice in pvp. ><
BTW ben toch maar een sps gestart, ik heb op een pvt. server WC gemaakt en ze zijn niet zo goed als ik dacht. Vooral niet op het solo gebied en ik lvl liever wat sneller.
Verwijderd
Verwijderd
Ligt niet aan chello... ik heb er geen last van behalve dat GG(gameguard) altijd al bagger is.Als ik jou was zou ik ff opzoeken wat die error code betekend. op lineage2.comVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:52:
Dames en Heren,
sinds gister krijg ik de volgende melding "unable to update gameguard...error code 610".....Het lijkt erop dat dit een probleem is voor mensen die upc chello gebruiken...Hebben meer mensen dit probleem?
alvast bedankt,
Verwijderd
Als chello user heb ik nu het probleem dat 3 servers up zijn, maar een ping hebben van 9999. Connecten kan dus niet. De servers zijn: Teon, Hind, Gust.Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:52:
Dames en Heren,
sinds gister krijg ik de volgende melding "unable to update gameguard...error code 610".....Het lijkt erop dat dit een probleem is voor mensen die upc chello gebruiken...Hebben meer mensen dit probleem?
alvast bedankt,
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 10:07 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Denk chello dan idd... vreemde is dat ik totaal iets anders heb: 3 servers die dit probleem hebben, de rest niet... Raar... Vanavond eens andere DNS servers gebruiken (xs4all oid)Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:37:
Ik denk dat de conclusies die ze op basis van deze vragen willen gaan trekken de router de schuld gaan geven. Het ligt aan hun, als in zweden ook chello gebruikers er last van hebben...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 11:22 ]
Verwijderd
Nicenudie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:27:
Zoo mooi dagje..
WC is nu 62, vanochtend weer Dusk gewonnen op Erica, het lijkt alsof Dawn het niet meer boeit en we wonnen dan ook iets met 950 v 50 punten.
Gemstone A gekocht bij mammon en craften maar
Earned Robe of NightMare (2e probeer ik vanavond om te verkopen)
Earned Shield of NightMare (2e failed)
En via een vriend een Majestic Robe gekocht voor weinig. Zie hieronder het resultaat.
[afbeelding]
Verwijderd
20-6-2005 Werkzaamheden in netwerk
Sinds vrijdag zijn er werkzaamheden in ons netwerk, om een snelheidsprobleem op te lossen. Deze werkzaamheden duren tot eind deze week. Echter de grootste problemen zijn inmiddels verholpen waardoor de meeste klanten geen probleem meer hebben. Mocht u onverhoopt snelheidsproblemen ondervinden dan verzoeken wij u tot eind deze week af te wachten. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.
Verwijderd
MooiVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:40:
Dan hebben ze bij mij voor het eerst iets goed gedaan (het laten doorwerken)
The devil is in the details.
Verwijderd
Verwijderd
nice nice /jaloers ^^nudie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:27:
Zoo mooi dagje..
WC is nu 62, vanochtend weer Dusk gewonnen op Erica, het lijkt alsof Dawn het niet meer boeit en we wonnen dan ook iets met 950 v 50 punten.
Gemstone A gekocht bij mammon en craften maar
Earned Robe of NightMare (2e probeer ik vanavond om te verkopen)
Earned Shield of NightMare (2e failed)
En via een vriend een Majestic Robe gekocht voor weinig. Zie hieronder het resultaat.
[afbeelding]
Verwijderd
Niet meer in C3... Ik wil ook wel weten welke mob ze nu dropt.December schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 17:16:
Drakes droppen SLS blades.
Je bent gek als je een SLS gaat craften. PM MiCc in giran. Ik heb een enorme voorraad crystal dagger blades. Die craft je gewoon vor 7/8mil en dan exchange je met mammon voor SLS en je hebt een goedkope sls. Doe ik al paar weken nu, en zit nu op bijna 150mil winst lol. Gewoon hele dag cheap craften en exchangen. SLS blades zijn nog steeds iets van 400/500k en dat is gewoon zonde.razoon schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:44:
Ik vroeg mij af wat SLS blades dropped. In C2 was het OEL warriors meen ik bij Oren. Iemand een idee welke monsters SLS blades droppen nu?
Verder wil ik mijn Prophet lvl 61 voorzien van tattoos. Ik dacht aan +4Wis-4Men. Ik wil nl. lekker snel kunnen buffen. Iemand die hier ervaring in heeft als Proph zijnde?
Ohja..ik speel vanaf het begin al op Erica en blijf daar
Verwijderd
En drake wel?KrewCial schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:59:
Dat kan haast niet, ghandis en fettered soul zijn veel te lage lvl mobs om sls blades te droppen. O.o
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een 62 WC en ben rerolled. WCs zijn niet voor pvp. Ze zijn gewoon buffbitches. In elke pvp situatie mag je eerst iedereen buffen en heb je alleen nog mp voor een paar drains/dots. Verder moet je weer regenen om weer te kunnen buffen later. Ze hebben ook lage int dus int verhogende armor heeft lang niet zo'n groot effect als op sps/SH dus dots landen nog steeds niet altijd en drains doen ook niet veel tegen high mdef spelers. En als je CP drained krijg je er ook niks voor terug.nudie schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:19:
[...]
Je bent gek als je een SLS gaat craften. PM MiCc in giran. Ik heb een enorme voorraad crystal dagger blades. Die craft je gewoon vor 7/8mil en dan exchange je met mammon voor SLS en je hebt een goedkope sls. Doe ik al paar weken nu, en zit nu op bijna 150mil winst lol. Gewoon hele dag cheap craften en exchangen. SLS blades zijn nog steeds iets van 400/500k en dat is gewoon zonde.
Trouwens majestic is nog beter voor prophets, alle tallum sets zijn crap dus daar niet aan beginnen. Dark crystal is het meest gewild qua robe voor mages etc. Ik heb zelf voor nightmare gekozen omdat ik als WC niet mijn INT (matk) kan veranderen omdat ik als NCSoft als healer ben geclassifiseerd. Alle A-grade robe sets hebben de 15% casting speed bonus behalve Nightmare die heeft +8%matk en +4% mp regen en -2wit +2int. Enigste manier om mn matk te boosten. Dus heb ik +5wit en -5men tattoo's waardoor ik toch zeer relaxte casting speed heb en in combinatie met mn nightmare set toch goeie mp regen en matk. Dus perfecte setup. Daarnaast heb ik +4 Con -4 Str. In pvp drain ik toch meestal en melee ik met mn blunt zodra mp op is etc dus str is minder belangrijk als con vandaar.
Ben iig helemaal klaar 3 tattoo's bijna volledige nightmare set. Ga nu bezig aan mn top A blunt, wil de eerste zijn op erica met een Elysian.
euhh weet niet hoe jij je WC speelde maar WCs zijn extreem goed in pvp voor hun doen. Je moet nadenken het zijn buffers,NCSoft noemt ze zelfs healers. Zie jij een Elven Elder drainen voor 1000+ dmg? En hammer crush doet het zeer goed en Drain breekt stun niet dus ik doe altijd sleep/dot/drain/stun/weglopen/drain/drain/drain/stun/drain en als ik geen mp heb melee ik. Met soulcry heb je ook nog is zeer leuke patk. En ja tuurlijk er zijn betere pvp chars maar die kunnen niet hunzelf buffen met haste/focus/guidance whatever. Het is voor mij iig de perfect combinatie tussen pvp en support char. En je kan wel zeuren dat onze INT laag is ja tuurlijk hebben we geen 1000+ matk maar ik drain met 600matk ofzo nog wel zeer goed op mensen van gelijke lvl weet niet of jij op lvl75s heb zitten pvpen maar ja dan schiet het niet op. En als onze CP zou restoren met onze drains zou wel heel erg crue zijn we zijn al zo pimped up als maar kan. Hebben net 3 nieuwe buffs gekregen terwijl we al zo goed waren. En ja als je full rebuffed heb je weinig mp. Maar je moet natuurlijk wel robes hebben en gewoon wat regennen nadat je gebuffed heb.Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:41:
[...]
Ik heb een 62 WC en ben rerolled. WCs zijn niet voor pvp. Ze zijn gewoon buffbitches. In elke pvp situatie mag je eerst iedereen buffen en heb je alleen nog mp voor een paar drains/dots. Verder moet je weer regenen om weer te kunnen buffen later. Ze hebben ook lage int dus int verhogende armor heeft lang niet zo'n groot effect als op sps/SH dus dots landen nog steeds niet altijd en drains doen ook niet veel tegen high mdef spelers. En als je CP drained krijg je er ook niks voor terug.
hij heeft t over www.thel2market.com beetje de vervangende orphus. (Orphus zuigt zo ie zo, C1 info op site, t meeste staat op hun forum.) Maar je moet nu betalen om die site te zien wat echt belachelijk is. Want ze hebben al hun info gejat van ladyDanger en orphus topics/koreaanse site/prima guide 1op1 copy paste.
[ Voor 16% gewijzigd door nudie op 22-06-2005 18:14 ]
Verwijderd
Natuurlijk zijn ze goed in 1v1. Maar de interessante pvp is groep tegen groep. En dan heb je best weinig opties. Je heals zijn veel te traag om nut te hebben in pvp. Je kan wat dotjes uitdelen maar tevreden word je daar niet echt van. Dan ben je ook nog een wanted en easy target vooral in robes.nudie schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:13:
[...]
euhh weet niet hoe jij je WC speelde maar WCs zijn extreem goed in pvp voor hun doen. Je moet nadenken het zijn buffers,NCSoft noemt ze zelfs healers. Zie jij een Elven Elder drainen voor 1000+ dmg? En hammer crush doet het zeer goed en Drain breekt stun niet dus ik doe altijd sleep/dot/drain/stun/weglopen/drain/drain/drain/stun/drain en als ik geen mp heb melee ik. Met soulcry heb je ook nog is zeer leuke patk. En ja tuurlijk er zijn betere pvp chars maar die kunnen niet hunzelf buffen met haste/focus/guidance whatever. Het is voor mij iig de perfect combinatie tussen pvp en support char. En je kan wel zeuren dat onze INT laag is ja tuurlijk hebben we geen 1000+ matk maar ik drain met 600matk ofzo nog wel zeer goed op mensen van gelijke lvl weet niet of jij op lvl75s heb zitten pvpen maar ja dan schiet het niet op. En als onze CP zou restoren met onze drains zou wel heel erg crue zijn we zijn al zo pimped up als maar kan. Hebben net 3 nieuwe buffs gekregen terwijl we al zo goed waren. En ja als je full rebuffed heb je weinig mp. Maar je moet natuurlijk wel robes hebben en gewoon wat regennen nadat je gebuffed heb.
Dit is geen WC promotie talk of whatever zijn gewoon keiharde feiten.
Verwijderd
Verwijderd
Probeer voor drops deze link anders ff...hij is wat outdated...maar nog best te gebruikenrazoon schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:08:
Maar wat drops de SLS blades dus? Iemand die het zeker weet?
hehe ja t gaat cker lekker maarik geef ook veel weg dus asociaal ben ik ook nietRocketKoen schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 04:12:
mike.. jij bent gewoon te goed in traden
altijd geld te veel
Verwijderd
Denk niet dat iemand dat ooit zal bewerennudie schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:26:
[...]
hehe ja t gaat cker lekker maarik geef ook veel weg dus asociaal ben ik ook niet
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
clear mind ftwVerwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 08:09:
Gister mijn SpS quest afgerond inmiddels alweer 41. Had screens gemaakt van voor me tattoo's en na maar ben ze kwijt. Ik zal nog wel ff zoeken en anders hebben jullie mooi pech
. Maar die -9 Men merk ik niet
Verwijderd
Verwijderd
Kep het ook op mijn SpS enkel -5 MEN/ +4 witVerwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:29:
heb net een SH en SE gelevelled naar 52+ en was nu aan het proberen de tattoos voor de SH te krijgen, ik dacht er zelf aan om deze te krijgen:
+4 wit - 4 men
+4 int -4 men
+4 con - 4 str
deze lijken mij het beste voor SH wat is jullie mening hierover?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Yup, degene die je account koopt wil natuurlijk niet hebben dat jij zijn wachtwoord gaat veranderen. Dus zal ie ook de PlayNC account willenVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:15:
Of had ik 2 playNc accounts moeten hebben?
Verwijderd
Maar als je een L2 account stopzet, kun je hem dan niet activeren in een andere playNC account? Of blijven de gameaccounts vast in een playNC account? Anders mag ik weer overnieuw beginnen met mijn rerollVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:43:
[...]
Yup, degene die je account koopt wil natuurlijk niet hebben dat jij zijn wachtwoord gaat veranderen. Dus zal ie ook de PlayNC account willen
Verwijderd
Nee volgens mij kan dat niet, 1 voordeel reroll betekend dat je geld hebtVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:40:
[...]
Maar als je een L2 account stopzet, kun je hem dan niet activeren in een andere playNC account? Of blijven de gameaccounts vast in een playNC account? Anders mag ik weer overnieuw beginnen met mijn reroll
hehe is wel iets meer dan 3 maanden geweestDecember schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:51:
Arro is van 1 naar 75 gegaan in iets van 3 maanden tijd, het was in ieder geval niet meer dan 4 maanden O_o
Maar dit is wel leuke toepassing van subclass, een human fighter als mage. Ik vind het zo dom dat mensen die bijvoorbeeld een TH spelen @ level 75 een HE als subclass nemen, dan is er niks speciaals aan...
Verwijderd
En de gamekey blijft ook in gebruik als ik die account cancel? Ik kan niet de aangekochte key voor een nieuwe account gebruiken?Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:51:
[...]
Nee volgens mij kan dat niet, 1 voordeel reroll betekend dat je geld hebt
Verwijderd
Je moet ff op NCsoft FAQ kijken ik weer het niet preciesVerwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:14:
[...]
En de gamekey blijft ook in gebruik als ik die account cancel? Ik kan niet de aangekochte key voor een nieuwe account gebruiken?
Verwijderd
Verwijderd
Waarom Gusting?! Oo en welke class ga je?Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:53:
Ik heb eindelijk na 5maanden ofzo weer een Time Card
Maar moet wel opnieuw beginnen. Maar das niet erg
probeer eind van de week lvl30 te halen
En van daaruit kijk ik wel wat ik doe
Ik speel op Gustin btw
Name: Ayrik
Race: Human
Class: Mystic
LVL9 nu na 1uurtje spelen
[ Voor 37% gewijzigd door Linc op 29-06-2005 17:52 ]
Verwijderd
Das echt gruwelijk......the_Emperor schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 17:50:
Zo ga ik er trouwens uitzien als ik 61+ ben, Elemental sword heb ik van de 75 quest gehad en het is Dark Crystal Light wat ik aan heb, maar ik ga voor Dark Crystal robe op me Sps en dat ziet er hetzelfde uit als light en natuurlijk Dark Crystal Shield.
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door Linc op 29-06-2005 19:25 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Hahn op 29-06-2005 19:49 ]
Raku
Verwijderd
Ff de nieuwe hype afwachten he.Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:43:
Als SWS wil ik, als ik ooit lvl 75 ben, doorgaan als een melee subclass. Welke is dan het beste?
Verwijderd
Yup elke keer is een andere melee class ownage
Verwijderd
Welnee ^^DrProctor schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:05:
het wordt trouwens binnenkort tijd voor een nieuw toppic wie gaat em deze keer maken?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq