[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 7

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 3.268 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 02:02:
[...]

Van je mede-mongooltjes zeker
Ja, sonic. Die weten tenminste waar ze het over hebben. }:O

[ Voor 15% gewijzigd door Cache op 18-06-2005 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaasje welk lvl ben je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Uhm geen idee, week niet gespeeld. Dacht dat ik tot 21 was gekomen ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:18:
ik (lvl 39 prophet teon) heb strx men divine set (+1 men) en doe daar een +4 men -4 int (MP recharge +++ en kheb toch geen matk nodig). Van die +5 men merk ik echt wel wat hoor.

Heb het al geprobeerd en scheeld mij iig een tijdje zitten. Zodra ik alles compleet heb zallik wat feiten posten met tijden e.d.

FF nog over het enchanten. Er staat nergens iets vermeld (zoals proc zei) over die enchant rates.
Het lijkt mij dan ook ERG raar als de kanse op bijvoorbeeld staffs kleiner worden.
Het "overpoweren" van een wizz is IMO ook niet echt van toepassing. Dan zouden de rates op bows ook verminderd moeten worden...
Wat ik zelf erg goed aan C3 vind, is het feit dat ze die rates (3 of meer extra patk/matk) omhoog gegooid hebben, waardoor het eindelijk waard is om te overenchanten...
Over het overpoweren kan ik me dit voorstellen: Een bow enchanten heeft weinig nut , wat is nou 3 patk op 400? Helemaal niets toch? Als je kijkt wat bijvoorbeeld 3 matk op 132 is... dan praat je al over veel andere getallen. Een mage wapen krijgt het meeste % increase als je hem overenchant.

Btw , iemand had ergens een test gedaan en daar kwam o.a. uit dat van on-even naar even veel vaker fout ging dan van even naar oneven. Ik kan de exacte getallen alleen niet terugvinden helaas :( Forum waar het op stond is foetsie.

Maar 60% is het zeker niet , het is waarschijnlijk nieteens een vaststaand percentage , alleen benaderbaar als je het _veel_ probeert and kijkt hoeveel % failed en succeed. Zoiets denk ik in ieder geval. Magoed ik ben geen developer en heb geen kennissen bij ncsoft dus waarschijnlijk zal ik het wel nooit te weten komen.

[ Voor 7% gewijzigd door Raku op 19-06-2005 05:15 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan best geloven dat ze mage wapens moeilijker te enchanten hebben gemaakt. Ik heb op private servers gespeelt en daar samen met een paar vrienden 10 sage's staffs geprobeert te enchanten en heel veel braken gewoon op +4 +5 we hebben er eentje naar +6. Later met dark screamers braken ze een later pas, sommige ook eerder. Misschien dat het net geluk/ongeluk is, je weet maar nooit. Maar een +10 Delusion is 3 patk minder dan een Damascus, een +10 sage staff zit boven een staff of evil spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simulated Zero schreef op zondag 19 juni 2005 @ 05:12:
[...]

Over het overpoweren kan ik me dit voorstellen: Een bow enchanten heeft weinig nut , wat is nou 3 patk op 400? Helemaal niets toch? Als je kijkt wat bijvoorbeeld 3 matk op 132 is... dan praat je al over veel andere getallen. Een mage wapen krijgt het meeste % increase als je hem overenchant.

Btw , iemand had ergens een test gedaan en daar kwam o.a. uit dat van on-even naar even veel vaker fout ging dan van even naar oneven. Ik kan de exacte getallen alleen niet terugvinden helaas :( Forum waar het op stond is foetsie.

Maar 60% is het zeker niet , het is waarschijnlijk nieteens een vaststaand percentage , alleen benaderbaar als je het _veel_ probeert and kijkt hoeveel % failed en succeed. Zoiets denk ik in ieder geval. Magoed ik ben geen developer en heb geen kennissen bij ncsoft dus waarschijnlijk zal ik het wel nooit te weten komen.
Voor duals, fists en bows krijg je sinds c3 6patk en +4 en verder 12patk per enchant. De makers hebben je probleem dus opgelost een +3BoP geeft nu 418 patk wat toch geinig is. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Mensen die een klein beetje statistiek en kansberekening hebben gehad weten hoe het enchanten ongeveer in zn werk gaat. Er is geen vast getal, er zijn geen trucjes (behalve die met lag, maar die is gefixt) en je kan van tevoren niet zeggen of de enchant zal gaan lukken... oftewel het komt allemaal op geluk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad..

Ik heb me account eindelijk terug(NCsoft ging een beetje zeuren) en ik kan eindelijk weer spelen. Ik maak een WC op Teon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 14:12:
Inderdaad..

Ik heb me account eindelijk terug(NCsoft ging een beetje zeuren) en ik kan eindelijk weer spelen. Ik maak een WC op Teon.
Van tharonreagan/thyrin? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
wat zijn de beste tats voor een hawkeye? ik dacht zelf aan +5 str - 5 con. Ik heb nu +3 str - 3con.

BTW WTB CBP and Steel best price at teon giran taurin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op zondag 19 juni 2005 @ 16:39:
wat zijn de beste tats voor een hawkeye? ik dacht zelf aan +5 str - 5 con. Ik heb nu +3 str - 3con.

BTW WTB CBP and Steel best price at teon giran taurin.
Ik denk nog steeds dat je beter DEX kunt gaan aangezien dat ook meer Patk is meer speed, meer attackspeed meer evasion en meer crits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
niet meer patk toch? maar ik dacht dat het altijd beter was om je beste stats verder te boosten. En boven 40 str krijg je een nog grotere bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmeer mensen met een ping van 9999 op teon gustin en hind? Ik kan al de gehele dag niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Proc and kwiv wat zijn jullie ingame namen :p

Ik denk dat Dex wel handig voor een HE, maar ik zou het niet van Str afhalen. Je kan wat van Con afhalen maar ook niet je Con gimpen, meer HP is echt nice in pvp. ><
BTW ben toch maar een sps gestart, ik heb op een pvt. server WC gemaakt en ze zijn niet zo goed als ik dacht. Vooral niet op het solo gebied en ik lvl liever wat sneller.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2005 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2005 @ 17:27:
Proc and kwiv wat zijn jullie ingame namen :p

Ik denk dat Dex wel handig voor een HE, maar ik zou het niet van Str afhalen. Je kan wat van Con afhalen maar ook niet je Con gimpen, meer HP is echt nice in pvp. ><
BTW ben toch maar een sps gestart, ik heb op een pvt. server WC gemaakt en ze zijn niet zo goed als ik dacht. Vooral niet op het solo gebied en ik lvl liever wat sneller.
Proc= thalos, kwiv=eslyn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
HE moet imo zeker een +str -con tat halen, aangezien die patk bonus pas werkt als je meer dan 40 str hebt ofzo. Daarnaast misschien een +dex -con tat? Iig alles van con afhalen, dat kun je missen, de rest zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en Heren,

sinds gister krijg ik de volgende melding "unable to update gameguard...error code 610".....Het lijkt erop dat dit een probleem is voor mensen die upc chello gebruiken...Hebben meer mensen dit probleem?

alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:52:
Dames en Heren,

sinds gister krijg ik de volgende melding "unable to update gameguard...error code 610".....Het lijkt erop dat dit een probleem is voor mensen die upc chello gebruiken...Hebben meer mensen dit probleem?

alvast bedankt,
Ligt niet aan chello... ik heb er geen last van behalve dat GG(gameguard) altijd al bagger is.Als ik jou was zou ik ff opzoeken wat die error code betekend. op lineage2.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 09:52:
Dames en Heren,

alvast bedankt,
Als chello user heb ik nu het probleem dat 3 servers up zijn, maar een ping hebben van 9999. Connecten kan dus niet. De servers zijn: Teon, Hind, Gust.

Ik had een DSN tool geinstalleerd, verwijderd, dns flush gedaan, nieuwe iplease opgehaalt, files gechecked (raad je dit ook aan). Erica kan ik probleemloos op, heb er nu een lvl 10 mage gemaakt. Vanavond reinstall ik de client. Heb het gevoel dat dit is sinds ik windows (w2k) updates heb gedaan. Ik heb iig spyware etc gechecked, niets...

Vanaaf maar es reinstall doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien moet je je gameguard folder ff verwijderen en die weer laten updaten door die auto update

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb UPC/Chello helpdesk gebeld en nadat ze er naar gekeken hebbe nvertelden ze me dat waarschijnlijk het hele Chello netwerk er niet op kan komen. Ik kan ook de officiele site niet bereiken waar je je moet registreren voor een helpdesk account.

Ik ben een LVL41 TK op Bartz. :).

Misschien dat een paar mede-tweakers zo vriendelijk willen zijn om het onder de aandacht van NCSoft te brengen.

Tracert op het ip van de site loopt in de soep na een punt in engeland geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reinstall, filecheck, gameguard verwijderen etc. werkt niet. De site opent gewoon niet en ik vermoed dat gameguard vanaf hetzelfde ip gedraaid wordt. Clanmates uit engeland en op andere ISPs kunnen wel gewoon spelen. :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG folders verwijdert...fullcheck gedaan..nog steeds die error melding... chello gebeld...weten het ook niet niet....ncsoft gemaild...zit daar in de loop....Een aantal van mijn zweedse collega gamers hebben hetzelfde probleem (ook met chello)....voorlopig maar ff afwachten...

bedankt voor reacties btw

koos

lvl 56 DA kain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je naar toe gemaild? Support@lineage.com liet met een automatisch bericht weten dat je moet registreren voor helpdesk account omdat ze je anders als spam zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gister al een reactie gekregen:

Hi Koos,

Thanks for contacting Lineage ][ e-mail support.

We apologize for the inconvenience caused to you and request you to provide us the following information, so that we can provide you the best and timely resolution.
1. Can you explain to us your Network Topography?
2. Are you connecting through a router or hub?
3. Are you running any Network security applications (Firewall, NIS or ZoneAlarm)?
4. Are you on a campus network or LAN?
5. What type of connection do you have & who is your ISP?

Take care,

Sindsdien nog niks gehoord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de conclusies die ze op basis van deze vragen willen gaan trekken de router de schuld gaan geven. Het ligt aan hun, als in zweden ook chello gebruikers er last van hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 10:37:
Ik denk dat de conclusies die ze op basis van deze vragen willen gaan trekken de router de schuld gaan geven. Het ligt aan hun, als in zweden ook chello gebruikers er last van hebben...
Denk chello dan idd... vreemde is dat ik totaal iets anders heb: 3 servers die dit probleem hebben, de rest niet... Raar... Vanavond eens andere DNS servers gebruiken (xs4all oid)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Zoo mooi dagje..
WC is nu 62, vanochtend weer Dusk gewonnen op Erica, het lijkt alsof Dawn het niet meer boeit en we wonnen dan ook iets met 950 v 50 punten.

Gemstone A gekocht bij mammon en craften maar
Earned Robe of NightMare (2e probeer ik vanavond om te verkopen)
Earned Shield of NightMare (2e failed)

En via een vriend een Majestic Robe gekocht voor weinig. Zie hieronder het resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://193.19.225.61/pics/lucifur.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:27:
Zoo mooi dagje..
WC is nu 62, vanochtend weer Dusk gewonnen op Erica, het lijkt alsof Dawn het niet meer boeit en we wonnen dan ook iets met 950 v 50 punten.

En via een vriend een Majestic Robe gekocht voor weinig. Zie hieronder het resultaat.

[afbeelding]

_/-\o_
Nice :D , gratz man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep net nog ff getest en ik kan er gewoon op alle servers zijn online. Zit hier op chello (classic) omgeving zaanstad, kan op elke server. Dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owkeej. Misschein dat het opgelost is of hieraan gerelateerd is:
20-6-2005 Werkzaamheden in netwerk

Sinds vrijdag zijn er werkzaamheden in ons netwerk, om een snelheidsprobleem op te lossen. Deze werkzaamheden duren tot eind deze week. Echter de grootste problemen zijn inmiddels verholpen waardoor de meeste klanten geen probleem meer hebben. Mocht u onverhoopt snelheidsproblemen ondervinden dan verzoeken wij u tot eind deze week af te wachten. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hebben ze bij mij voor het eerst iets goed gedaan (het laten doorwerken) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2005 @ 15:40:
Dan hebben ze bij mij voor het eerst iets goed gedaan (het laten doorwerken) :P
Mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het probleem is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi om te horen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

razoon

"Keep on keeping on"

Ik vroeg mij af wat SLS blades dropped. In C2 was het OEL warriors meen ik bij Oren. Iemand een idee welke monsters SLS blades droppen nu?

Verder wil ik mijn Prophet lvl 61 voorzien van tattoos. Ik dacht aan +4Wis-4Men. Ik wil nl. lekker snel kunnen buffen. Iemand die hier ervaring in heeft als Proph zijnde?

Ohja..ik speel vanaf het begin al op Erica en blijf daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
Drakes droppen SLS blades. En +4 WIT/-4 MEN is een goede keus voor Prophet, zal ongeveer 20% meer castspeed betekenen en een niet noemenswaardig mindere hoeveelheid MP (over MP regain zal ik zelfs maar niks zeggen, dat merk je totaal niet :P).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

ah Dank je Dec...nog een vraag...Wat is goede Agrade armor voor een Proph? Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.lineagecenter.com/chronicle3/chap9.php

Dark Crystal Robe Set:
Bonus: Physical defense +8%, magic casting speed +15%, movement speed +7, reduces probability of spell cancellation slightly, probability of paralysis -50% WIT+2, MEN-2.

Tallum Robe Set
Bonus: Magic casting speed +15%, magic defense +8%, probability of receiving poisoning/wounds -80%, INT-2, WIT+2.

Een van deze ivm met de 15% casting speed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Crystal vind ik de beste, hands down, elke class. -MEN +WIT = godly en 15% casting speed, 8% pdef(altijd wel nice) en +7 speed... heel erg handig. spell cancelation.. weet er niet veel van of dat erg goed is en dat paralyze lijkt mij niet zo erg handig. Ik had liever - sleep/root :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
nudie schreef op maandag 20 juni 2005 @ 13:27:
Zoo mooi dagje..

[afbeelding]

_/-\o_
nice nice /jaloers ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Over die Dark Crystal set hoor ik weer dat het je regen speed behoorlijk vertraagt. Ik hoop dat dat overdreven is want ik vind regen speed toch ook wel belangrijk. Zoals het nu is ...zonder tattoos is het net goed eigenlijk. Nu draag ik BW robe set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet meer in C3... Ik wil ook wel weten welke mob ze nu dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ghandis of fettered soul zag ik er een droppen. Helaas niet gekregen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Dat kan haast niet, ghandis en fettered soul zijn veel te lage lvl mobs om sls blades te droppen. O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
razoon schreef op dinsdag 21 juni 2005 @ 16:44:
Ik vroeg mij af wat SLS blades dropped. In C2 was het OEL warriors meen ik bij Oren. Iemand een idee welke monsters SLS blades droppen nu?

Verder wil ik mijn Prophet lvl 61 voorzien van tattoos. Ik dacht aan +4Wis-4Men. Ik wil nl. lekker snel kunnen buffen. Iemand die hier ervaring in heeft als Proph zijnde?

Ohja..ik speel vanaf het begin al op Erica en blijf daar :)
Je bent gek als je een SLS gaat craften. PM MiCc in giran. Ik heb een enorme voorraad crystal dagger blades. Die craft je gewoon vor 7/8mil en dan exchange je met mammon voor SLS en je hebt een goedkope sls. Doe ik al paar weken nu, en zit nu op bijna 150mil winst lol. Gewoon hele dag cheap craften en exchangen. SLS blades zijn nog steeds iets van 400/500k en dat is gewoon zonde.

Trouwens majestic is nog beter voor prophets, alle tallum sets zijn crap dus daar niet aan beginnen. Dark crystal is het meest gewild qua robe voor mages etc. Ik heb zelf voor nightmare gekozen omdat ik als WC niet mijn INT (matk) kan veranderen omdat ik als NCSoft als healer ben geclassifiseerd. Alle A-grade robe sets hebben de 15% casting speed bonus behalve Nightmare die heeft +8%matk en +4% mp regen en -2wit +2int. Enigste manier om mn matk te boosten. Dus heb ik +5wit en -5men tattoo's waardoor ik toch zeer relaxte casting speed heb en in combinatie met mn nightmare set toch goeie mp regen en matk. Dus perfecte setup. Daarnaast heb ik +4 Con -4 Str. In pvp drain ik toch meestal en melee ik met mn blunt zodra mp op is etc dus str is minder belangrijk als con vandaar.

Ben iig helemaal klaar 3 tattoo's bijna volledige nightmare set. Ga nu bezig aan mn top A blunt, wil de eerste zijn op erica met een Elysian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Hij zit wel op teon he, misschien verschillen de prijzen daar, maar hij heeft idd wel wat aan mammon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 12:59:
Dat kan haast niet, ghandis en fettered soul zijn veel te lage lvl mobs om sls blades te droppen. O.o
En drake wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ja, drake is ongeveer 20 levels hoger dan een fettered soul. Het zou anders ook niet echt logisch zijn om een lvl40- mob een dropkans te geven op een top C wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me is very pissed, 10$ per jaar nu om C3 drop info te bekijken vet balen maja :( . Goed om te weten dat je het weer zo goed doet op erica MiCc ;) . Mijn SpS reroll is vanavond 40 en dan weer lekker door stomen naar 50 :) . BTW die -2 MEN zul je echt nauwelijks merken. Mijn tattoo set up= +4 WIT/-5 MEN, +4 INT/ -4 MEN, +4 CON/ -4 STR (na class change ;) ) Dus zou me om die -2 MEN geen zorgen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
10 dollar per jaar om c3 info te bekijken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 13:19:
[...]

Je bent gek als je een SLS gaat craften. PM MiCc in giran. Ik heb een enorme voorraad crystal dagger blades. Die craft je gewoon vor 7/8mil en dan exchange je met mammon voor SLS en je hebt een goedkope sls. Doe ik al paar weken nu, en zit nu op bijna 150mil winst lol. Gewoon hele dag cheap craften en exchangen. SLS blades zijn nog steeds iets van 400/500k en dat is gewoon zonde.

Trouwens majestic is nog beter voor prophets, alle tallum sets zijn crap dus daar niet aan beginnen. Dark crystal is het meest gewild qua robe voor mages etc. Ik heb zelf voor nightmare gekozen omdat ik als WC niet mijn INT (matk) kan veranderen omdat ik als NCSoft als healer ben geclassifiseerd. Alle A-grade robe sets hebben de 15% casting speed bonus behalve Nightmare die heeft +8%matk en +4% mp regen en -2wit +2int. Enigste manier om mn matk te boosten. Dus heb ik +5wit en -5men tattoo's waardoor ik toch zeer relaxte casting speed heb en in combinatie met mn nightmare set toch goeie mp regen en matk. Dus perfecte setup. Daarnaast heb ik +4 Con -4 Str. In pvp drain ik toch meestal en melee ik met mn blunt zodra mp op is etc dus str is minder belangrijk als con vandaar.

Ben iig helemaal klaar 3 tattoo's bijna volledige nightmare set. Ga nu bezig aan mn top A blunt, wil de eerste zijn op erica met een Elysian.
Ik heb een 62 WC en ben rerolled. WCs zijn niet voor pvp. Ze zijn gewoon buffbitches. In elke pvp situatie mag je eerst iedereen buffen en heb je alleen nog mp voor een paar drains/dots. Verder moet je weer regenen om weer te kunnen buffen later. Ze hebben ook lage int dus int verhogende armor heeft lang niet zo'n groot effect als op sps/SH dus dots landen nog steeds niet altijd en drains doen ook niet veel tegen high mdef spelers. En als je CP drained krijg je er ook niks voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:28:
10 dollar per jaar om c3 info te bekijken? :?
yup was gratis tot afgelopen zondag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:45:
[...]

yup was gratis tot afgelopen zondag :s
wie, wat, waar?!?!?!?! :? O.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 17:41:
[...]

Ik heb een 62 WC en ben rerolled. WCs zijn niet voor pvp. Ze zijn gewoon buffbitches. In elke pvp situatie mag je eerst iedereen buffen en heb je alleen nog mp voor een paar drains/dots. Verder moet je weer regenen om weer te kunnen buffen later. Ze hebben ook lage int dus int verhogende armor heeft lang niet zo'n groot effect als op sps/SH dus dots landen nog steeds niet altijd en drains doen ook niet veel tegen high mdef spelers. En als je CP drained krijg je er ook niks voor terug.
euhh weet niet hoe jij je WC speelde maar WCs zijn extreem goed in pvp voor hun doen. Je moet nadenken het zijn buffers,NCSoft noemt ze zelfs healers. Zie jij een Elven Elder drainen voor 1000+ dmg? En hammer crush doet het zeer goed en Drain breekt stun niet dus ik doe altijd sleep/dot/drain/stun/weglopen/drain/drain/drain/stun/drain en als ik geen mp heb melee ik. Met soulcry heb je ook nog is zeer leuke patk. En ja tuurlijk er zijn betere pvp chars maar die kunnen niet hunzelf buffen met haste/focus/guidance whatever. Het is voor mij iig de perfect combinatie tussen pvp en support char. En je kan wel zeuren dat onze INT laag is ja tuurlijk hebben we geen 1000+ matk maar ik drain met 600matk ofzo nog wel zeer goed op mensen van gelijke lvl weet niet of jij op lvl75s heb zitten pvpen maar ja dan schiet het niet op. En als onze CP zou restoren met onze drains zou wel heel erg crue zijn we zijn al zo pimped up als maar kan. Hebben net 3 nieuwe buffs gekregen terwijl we al zo goed waren. En ja als je full rebuffed heb je weinig mp. Maar je moet natuurlijk wel robes hebben en gewoon wat regennen nadat je gebuffed heb.
Dit is geen WC promotie talk of whatever zijn gewoon keiharde feiten.

kwiv help me out :*)
KrewCial schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:07:
[...]

wie, wat, waar?!?!?!?! :? O.o
hij heeft t over www.thel2market.com beetje de vervangende orphus. (Orphus zuigt zo ie zo, C1 info op site, t meeste staat op hun forum.) Maar je moet nu betalen om die site te zien wat echt belachelijk is. Want ze hebben al hun info gejat van ladyDanger en orphus topics/koreaanse site/prima guide 1op1 copy paste.

Ik gebruik www.l2wh.com voor A-grade Rec's nu. Geen drop info of skills maargoed daar neem ik genoegen mee met orphus forum. Gewoon bij Want to Craft doe je dan bv Elysian 60% en hij geeft aan wat je nodig hebt.

[ Voor 16% gewijzigd door nudie op 22-06-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ah nice, thnx. Wist niet dat die site er was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon

razoon

"Keep on keeping on"

Maar wat drops de SLS blades dus? Iemand die het zeker weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 18:13:
[...]
euhh weet niet hoe jij je WC speelde maar WCs zijn extreem goed in pvp voor hun doen. Je moet nadenken het zijn buffers,NCSoft noemt ze zelfs healers. Zie jij een Elven Elder drainen voor 1000+ dmg? En hammer crush doet het zeer goed en Drain breekt stun niet dus ik doe altijd sleep/dot/drain/stun/weglopen/drain/drain/drain/stun/drain en als ik geen mp heb melee ik. Met soulcry heb je ook nog is zeer leuke patk. En ja tuurlijk er zijn betere pvp chars maar die kunnen niet hunzelf buffen met haste/focus/guidance whatever. Het is voor mij iig de perfect combinatie tussen pvp en support char. En je kan wel zeuren dat onze INT laag is ja tuurlijk hebben we geen 1000+ matk maar ik drain met 600matk ofzo nog wel zeer goed op mensen van gelijke lvl weet niet of jij op lvl75s heb zitten pvpen maar ja dan schiet het niet op. En als onze CP zou restoren met onze drains zou wel heel erg crue zijn we zijn al zo pimped up als maar kan. Hebben net 3 nieuwe buffs gekregen terwijl we al zo goed waren. En ja als je full rebuffed heb je weinig mp. Maar je moet natuurlijk wel robes hebben en gewoon wat regennen nadat je gebuffed heb.
Dit is geen WC promotie talk of whatever zijn gewoon keiharde feiten.
Natuurlijk zijn ze goed in 1v1. Maar de interessante pvp is groep tegen groep. En dan heb je best weinig opties. Je heals zijn veel te traag om nut te hebben in pvp. Je kan wat dotjes uitdelen maar tevreden word je daar niet echt van. Dan ben je ook nog een wanted en easy target vooral in robes.

Kennelijk begrijp je zelf niks van je class want je kan geen dot doen als iemand slaapt. En drains kosten veel te veel mp voordat je er echt schade mee doet. Soulcry is helemaal nutteloos in pvp. WC wint het niet melee tegen echte melee classes als iedereen buffed is. Ik dacht eerst ook als jou van super pvp/support combo maar in de praktijk moet je bijna alleen supporten want iedereen die dood is wil weer buffs en dan kun je het niet eens meer veroorloven mp te verspillen aan drains om 1 persoon om te leggen. Voor buffen heb je buffbots. Tenzij je het leuk vind om slaaf te spelen. Dat zijn keiharde feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
ik sleep altijd, dan loop ik weg en dan dot en drain ik k ty. En laten we er maar over ophouden begint een beetje een nutteloze discussie te worden.

Vandaag weer bezig geweest met die ToI A-Grade helmet/boot/gloves fabrics en recipe quest. Eindelijk 2x nightmare glove en helmet recipe dus geregistered, fabrics gehaald en gecraft. Gloves failed maar helmet succeed. Morgen nog een keer proberen. Dan heb ik full set~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
mike.. jij bent gewoon te goed in traden :P
altijd geld te veel

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jop L2market for the win :( no way dat ik ga betalen :P

Anywayz WC snel down in mass PvP? Ik weet nog dat ik in me zubei heavy met 7 man achter me aan een rondje dion castle gedaan heb dit was nog zonder CP en dergelijke. Ook zijn drain criticals erg leuk :D. Ik vind WC nog steeds een hele vette char!!! En ik weet dat ze ook in robe onzettend goed zijn enkel in mass PvP kunnenze niet heel veel doen behalve op archer range blijven en drainen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

razoon schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 20:08:
Maar wat drops de SLS blades dus? Iemand die het zeker weet?
Probeer voor drops deze link anders ff...hij is wat outdated...maar nog best te gebruiken

http://l2dc.onlinewelten.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
RocketKoen schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 04:12:
mike.. jij bent gewoon te goed in traden :P
altijd geld te veel
hehe ja t gaat cker lekker maarik geef ook veel weg dus asociaal ben ik ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op donderdag 23 juni 2005 @ 11:26:
[...]

hehe ja t gaat cker lekker maarik geef ook veel weg dus asociaal ben ik ook niet :)
Denk niet dat iemand dat ooit zal beweren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had trouwens een maandje terug ergens gelezen dat Prima van plan was om een volledige C3 guide uit te brengen dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, dat zou ook het geval zijn voor C2. Tzou heel relaxed zijn, maar zet er zo mun vraagtekens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn SpS quest afgerond inmiddels alweer 41. Had screens gemaakt van voor me tattoo's en na maar ben ze kwijt :P . Ik zal nog wel ff zoeken en anders hebben jullie mooi pech ;) . Maar die -9 Men merk ik niet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 08:09:
Gister mijn SpS quest afgerond inmiddels alweer 41. Had screens gemaakt van voor me tattoo's en na maar ben ze kwijt :P . Ik zal nog wel ff zoeken en anders hebben jullie mooi pech ;) . Maar die -9 Men merk ik niet :O
clear mind ftw :)
ik ben ook al een week klaar met mn sorc quests. ben halverwege met de SE, en toen kwam BF2 uit :/

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net een SH en SE gelevelled naar 52+ en was nu aan het proberen de tattoos voor de SH te krijgen, ik dacht er zelf aan om deze te krijgen:

+4 wit - 4 men
+4 int -4 men
+4 con - 4 str

deze lijken mij het beste voor SH wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2005 @ 16:29:
heb net een SH en SE gelevelled naar 52+ en was nu aan het proberen de tattoos voor de SH te krijgen, ik dacht er zelf aan om deze te krijgen:

+4 wit - 4 men
+4 int -4 men
+4 con - 4 str

deze lijken mij het beste voor SH wat is jullie mening hierover?
Kep het ook op mijn SpS enkel -5 MEN/ +4 wit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merk je daar nog veel van zoveel - men?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
van -men merk je weinig.
zeker omdat je een SH hebt, die cast toch langzaam, en je hebt een recharger.
en sinds C3 ook nog clear mind, dus..

Ik ga zelf ook voor die tattoo's.
Ik wou eerst nog voor +4wit-5men gaan omdat -4men 1.5mil per dye kostte, maar door de 7 sings is het ineens wel betaalbaar :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~basslob/Shot00106.jpg

Ben ook net Spellsinger geworden :D

Trouwens demon set en +3 demon staff en gelijk ff +4 int -4 men gehaald.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
lol vet nice man gratz met 75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilde zeggen eerste nederlander maar bedacht me net dat ik al andere ken die al tijdje is :P . Maar toch wat een prestatie man! Gratz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Idd, hier wil ik nog wel ff tijd voor vrij maken om wat te posten, gratz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje: als je 2 L2 accounts hebt op je playNC account en je wil er 1 verkopen kan dat gewoon of kun je alleen je hele plaync account verkopen? Ik wil nog met 1 L2 account verder. Of had ik 2 playNc accounts moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:15:
Of had ik 2 playNc accounts moeten hebben?
Yup, degene die je account koopt wil natuurlijk niet hebben dat jij zijn wachtwoord gaat veranderen. Dus zal ie ook de PlayNC account willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Arro is van 1 naar 75 gegaan in iets van 3 maanden tijd, het was in ieder geval niet meer dan 4 maanden O_o

Maar dit is wel leuke toepassing van subclass, een human fighter als mage. Ik vind het zo dom dat mensen die bijvoorbeeld een TH spelen @ level 75 een HE als subclass nemen, dan is er niks speciaals aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:43:
[...]

Yup, degene die je account koopt wil natuurlijk niet hebben dat jij zijn wachtwoord gaat veranderen. Dus zal ie ook de PlayNC account willen
Maar als je een L2 account stopzet, kun je hem dan niet activeren in een andere playNC account? Of blijven de gameaccounts vast in een playNC account? Anders mag ik weer overnieuw beginnen met mijn reroll :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:40:
[...]

Maar als je een L2 account stopzet, kun je hem dan niet activeren in een andere playNC account? Of blijven de gameaccounts vast in een playNC account? Anders mag ik weer overnieuw beginnen met mijn reroll :r
Nee volgens mij kan dat niet, 1 voordeel reroll betekend dat je geld hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

December schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 14:51:
Arro is van 1 naar 75 gegaan in iets van 3 maanden tijd, het was in ieder geval niet meer dan 4 maanden O_o

Maar dit is wel leuke toepassing van subclass, een human fighter als mage. Ik vind het zo dom dat mensen die bijvoorbeeld een TH spelen @ level 75 een HE als subclass nemen, dan is er niks speciaals aan...
hehe is wel iets meer dan 3 maanden geweest :P ik werd met oud en nieuw 60 en dat is toch al weer half jaartje terug :) maar 60 was ik in een paar weken ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 17:51:
[...]

Nee volgens mij kan dat niet, 1 voordeel reroll betekend dat je geld hebt :D
En de gamekey blijft ook in gebruik als ik die account cancel? Ik kan niet de aangekochte key voor een nieuwe account gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:14:
[...]

En de gamekey blijft ook in gebruik als ik die account cancel? Ik kan niet de aangekochte key voor een nieuwe account gebruiken?
Je moet ff op NCsoft FAQ kijken ik weer het niet precies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk na 5maanden ofzo weer een Time Card :)

Maar moet wel opnieuw beginnen. Maar das niet erg :)
probeer eind van de week lvl30 te halen :)
En van daaruit kijk ik wel wat ik doe :)

Ik speel op Gustin btw

Name: Ayrik
Race: Human
Class: Mystic
LVL9 nu na 1uurtje spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 18:53:
Ik heb eindelijk na 5maanden ofzo weer een Time Card :)

Maar moet wel opnieuw beginnen. Maar das niet erg :)
probeer eind van de week lvl30 te halen :)
En van daaruit kijk ik wel wat ik doe :)

Ik speel op Gustin btw

Name: Ayrik
Race: Human
Class: Mystic
LVL9 nu na 1uurtje spelen :)
Waarom Gusting?! Oo en welke class ga je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Zo ga ik er trouwens uitzien als ik 61+ ben, Elemental sword heb ik van de 75 quest gehad en het is Dark Crystal Light wat ik aan heb, maar ik ga voor Dark Crystal robe op me Sps en dat ziet er hetzelfde uit als light en natuurlijk Dark Crystal Shield :) .

Afbeeldingslocatie: http://void01.xs.to/pics/05263/subclass.JPG

[ Voor 37% gewijzigd door Linc op 29-06-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Emperor schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 17:50:
Zo ga ik er trouwens uitzien als ik 61+ ben, Elemental sword heb ik van de 75 quest gehad en het is Dark Crystal Light wat ik aan heb, maar ik ga voor Dark Crystal robe op me Sps en dat ziet er hetzelfde uit als light en natuurlijk Dark Crystal Shield :) .

[afbeelding]
Das echt gruwelijk......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
zo ga je er niet uitzien....

die dark crystal zit op een human knight met een SpS subclass...
daar zien textures er net ff anders uit.

de andere is een LE fighter class in demon robes met subclass sorc

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

goh ik ben die rechter en me main is Hawkeye en ja ik heb sps als sub

[ Voor 7% gewijzigd door Linc op 29-06-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Volgens mij kan je als Spellsinger geen Sorceror worden, omdat die eigenlijk héél erg hetzelfde zijn. Ik denk dat het gewoon Flame Strike is wat de linkse is.

Alhoewel ie wel zo'n human mage kat heeft, dacht toch echt dat je als nuker geen andere nukerclass kon subclassen :P

[ Voor 28% gewijzigd door Hahn op 29-06-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

http://www.lineage2.com/Knowledge/subclasses_2.html

Click op de class die je nu bent en je ziet welke classes je wel/niet kunt worden. SpS kan dus nooit een SS worden =)

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Die linker is me clanm8 en heeft als main SWS en als sub Sorc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ow, ik dacht dat RocketKoen zei dat de linkse een Spellsinger was met subclass Sorceror. Verkeerd gelezen :X

Maar voor de rest had ik wel gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
hmm, was niet zo op de hoogte van wie hier al 75 is zie ik wel :/
ziet er wel erg stoer uit.. looks like a DA but shoots water

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als SWS wil ik, als ik ooit lvl 75 ben, doorgaan als een melee subclass. Welke is dan het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 23:43:
Als SWS wil ik, als ik ooit lvl 75 ben, doorgaan als een melee subclass. Welke is dan het beste?
Ff de nieuwe hype afwachten he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 00:38:
[...]

Ff de nieuwe hype afwachten he. :)
Yup elke keer is een andere melee class ownage :P . Ik zou graag TH willen gaan met me kleine SpS :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
het wordt trouwens binnenkort tijd voor een nieuw toppic wie gaat em deze keer maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 13:05:
het wordt trouwens binnenkort tijd voor een nieuw toppic wie gaat em deze keer maken?
Welnee ^^
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over het spel Lineage II, niet de private servers!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!