Weet iemand waar je doom plate (heavy) recipes kan krijgen?
cut/smoky/syrix/.... denk niet dat er nog een nl/be in de FA alliance zit
das het leuke aan sps .. 4% / uur op lvl 66 
en wordt moeilijker om rood te gaan nu hij tagged is heh, heb smoky wel untagged nu, speel em niet veel meer.
begin l2 wat moe te worden, grind is teveel, daarom overgegaan naar sps, lvl'd makkelijker, heb meer fun in economy van het spel nu ... heb al 165mil adena door te shoppen en craften
en wordt moeilijker om rood te gaan nu hij tagged is heh, heb smoky wel untagged nu, speel em niet veel meer.
begin l2 wat moe te worden, grind is teveel, daarom overgegaan naar sps, lvl'd makkelijker, heb meer fun in economy van het spel nu ... heb al 165mil adena door te shoppen en craften
"igneusorbis hier heb je 50 miljoenzabulus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 23:57:
das het leuke aan sps .. 4% / uur op lvl 66
Snap er niets van O.o
Rare kain ook met zn iedereen vs iedereen
[ Voor 169% gewijzigd door Cache op 13-07-2005 01:49 ]
Verwijderd
En Teon is dat niet?KrewCial schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:48:
Snap er niets van O.o
geen WoW meer voor jou of wel? grapje
maar em teon is nu een beetje carebear komt omdat Untamed en Exile een staak het vuren hebben en wardogs van de server zijn gegaan (waarschijnlijk omdat we ze keihard hebben geownd in een allywar).
Afgelopen weekeinde ging het bijna fout tho. Wij hadden 5 roden omdat we een paar erg enthousiaste omstaanders van onze event bosses vandaan moesten houden. Toen kwamen er farmers en exiles aan en die probeerden onze rode players dood te maken.
Zoals de spelers van teon wel weten bestaat exile nu voor het grootste deel uit russen in alle redxxx clans. Deze figuren kunnen nauwelijks engels en daarom reageerden ze veel te traag op de orders van de ally leader. Dus toen we een paar hadden gedropt begonnen ze pas te stoppen met slaan
[ Voor 7% gewijzigd door Proqzor op 13-07-2005 10:39 ]
Verwijderd
WOW was ik na 2 maanden al gekapt mee. Was saai, ziet er schitterend uit, GM support is top, quests zijn grappig en leuk, maar te easy.
Was donderdag gekapt met Wardogs clan Artreides, dit omdat ze een scammer in hun groep hebben en ik bewijs had hiervoor(Ik ga niet eerder weg uit een clan tot ik bewijs zie, gezien vaak concurerende clans zo politieke warfare spelen. Maar het bewijs was er.). Toen was er nog geen sprake van war, wel hoorde ik dat in FG een groot gevecht bezig was.
Hoe is de situatie nu met Paragon?
Is alles wel snel verlopen, in een andere game hadden we een war van 150 vs 150 man dagelijks voor meer dan een jaar...
Was donderdag gekapt met Wardogs clan Artreides, dit omdat ze een scammer in hun groep hebben en ik bewijs had hiervoor(Ik ga niet eerder weg uit een clan tot ik bewijs zie, gezien vaak concurerende clans zo politieke warfare spelen. Maar het bewijs was er.). Toen was er nog geen sprake van war, wel hoorde ik dat in FG een groot gevecht bezig was.
Hoe is de situatie nu met Paragon?
Is alles wel snel verlopen, in een andere game hadden we een war van 150 vs 150 man dagelijks voor meer dan een jaar...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 11:17 ]
geen id hoe het met paragon zit. Ik hoor helemaal niks van hun alleen dat ze Dion weer hebben ofzo. Voor de rest is dat maar een beetje een carebear alliance. Ik zie ze ook bijna nooit als er pvp is ofzo.
WoW ziet er schitterend uit!!!! 
Lvl 61+ paragon lui zaten ons te flaggen in HC, gg ;P
[ Voor 47% gewijzigd door Cache op 13-07-2005 14:33 ]
hehe ze durfen alleen noobs te flaggen. Als het erop aankomt dat ze tegen ons moeten pvp lopen ze hard wegKrewCial schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 14:32:
WoW ziet er schitterend uit!!!!
Verwijderd
Zit een reden achter denk ik, veel mensen zitten momenteel in untamed. Het valt mij op dat eerst veel mensen in Exile zaten, maar dat ik nu meer untamed dan welk ander zie. Gezien hun pvp sfeer alle pvp'ers die iets voorstellen aantrekken, zal je vaker de lul zijn als ontvangende party.DrProctor schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:31:
[...]
hehe ze durfen alleen noobs te flaggen. Als het erop aankomt dat ze tegen ons moeten pvp lopen ze hard weg
Zo werkt het in elke game. Tot nu toe nog geen game tegen gekomen waarbij er niet sprake was van baas boven baas. Mensen joinen graag een winnende party. Geef ze eens ongelijk.
Verwijderd
Dat heb je flink mis.... Untamed bestaat maar uit 160 mensen en meestal maar 80 online met raids en zo... En paragorn heb echt een stuk meer mensen en er zitten heel weinig exile in untamed.
noobs?!!!DrProctor schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:31:
[...]
hehe ze durfen alleen noobs te flaggen. Als het erop aankomt dat ze tegen ons moeten pvp lopen ze hard weg
Verwijderd
Jij?Crash schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:34:
Het wordt langzaam tijd voor een nieuw topicdeelWie wil en doet?
Verwijderd
Wat moet je doen voor nieuw topic en hoe werkt hey?
Kan niet gewoon copy/paste doen van startpost van dir draadje?
wtf, ik lees alleen maar die doellose shit hier! ik post niks
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Aikeleer heeft vorige topic gemaakt, en hij is een modje...
dus uhm, wat houd em tegen?
B-team!!!!!D1ON schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 01:51:
wtf, ik lees alleen maar die doellose shit hier! ik post niks
Ok, ik ga slapen. :,<
[ Voor 7% gewijzigd door Cache op 14-07-2005 03:11 ]
mja de startpost heeft echt een flinke makeover nodig zo kunnen er wel wat nieuwe screens bij meer informatie over de huidige chronicles etc. Ik heb hier helaas geen tijd voor atm (zit nog steeds op school /cry).
Ik stel voor dat dion het maar doet want die heeft toch niks zinvols te melden, kan hij meteen wat voor dit toppic betekenen
j/k
edit
Hier ff een lijstje wat er verbeterd kan worden:
-Links naar nieuwe filmpjes
-Nieuwe screenshots van de nieuwe c3 updater
-Informatie over Chronicle 3 (Seals etc)
-Nieuwe screenshots van de spelers zelf of van Lineage2.com
-Misschien wat nieuwe geupdate informatie over het spel zelf zoals welke servers er zijn etc.
/edit
Ik stel voor dat dion het maar doet want die heeft toch niks zinvols te melden, kan hij meteen wat voor dit toppic betekenen
edit
Hier ff een lijstje wat er verbeterd kan worden:
-Links naar nieuwe filmpjes
-Nieuwe screenshots van de nieuwe c3 updater
-Informatie over Chronicle 3 (Seals etc)
-Nieuwe screenshots van de spelers zelf of van Lineage2.com
-Misschien wat nieuwe geupdate informatie over het spel zelf zoals welke servers er zijn etc.
/edit
[ Voor 33% gewijzigd door Proqzor op 14-07-2005 10:53 ]
Zo te zien kan jij hem wel helpen Proqie 
Btw gister lvl 57 geworden Yay
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Iek 48Loque schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 12:27:
Zo te zien kan jij hem wel helpen Proqie
damn, ik speel niet eens op official, maar ik wil het samen met prokzor wel een kans geven
holy zhitz0r!``!~1~1!!
Dat zal me toch een startpost worden . O:
Dat zal me toch een startpost worden . O:
OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
helemaal klaar met startpost, sluit ik de window :S:S:S: :@#:@:@:@:#:@:#
sterf maar met die startpost ! tis wel best zo !

gewoon een uur mee bezig geweest omdat die aardappes hier van die achtelijke scripts gebruiken die voor geen ene zak werken, maar ok, proktorr maakt er maar 1 alsie trug komt van eten
helemaal klaar met startpost, sluit ik de window :S:S:S: :@#:@:@:@:#:@:#

sterf maar met die startpost ! tis wel best zo !

gewoon een uur mee bezig geweest omdat die aardappes hier van die achtelijke scripts gebruiken die voor geen ene zak werken, maar ok, proktorr maakt er maar 1 alsie trug komt van eten

[ Voor 53% gewijzigd door D1ON op 14-07-2005 19:36 ]
mja ik heb er geen tijd voor ik moet lvlen 
ik heb wel een document vol met links naar informatie bronnen voor degene die het wel wil proberen:
http://members.lycos.nl/d...ie%20voor%20startpost.doc
ik heb wel een document vol met links naar informatie bronnen voor degene die het wel wil proberen:
http://members.lycos.nl/d...ie%20voor%20startpost.doc
Ik wil het best nog een keer doen hoor. Maar aangezien ik nu nog geen C3 retail speel, hoopte ik eigenlijk dat iemand een startpost wou maken met wat up-to-date info over het spel.RocketKoen schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 01:54:
Aikeleer heeft vorige topic gemaakt, en hij is een modje...
Spelen hier mensen eigenlijk ook op Sieghardt? Ik mag binnenkort beginnen daar samen met wat anderen.
zie mijn post hiervoor.
Allemaal c3 info en misschien kan je de "look" van lineage2.com "jatten" en in de startpost verwerken
Allemaal c3 info en misschien kan je de "look" van lineage2.com "jatten" en in de startpost verwerken
proq is weer illegaal bezig hoor, altijd die orcs weer...
Edit: Dion!!!! hihihihihi!!!!!
Edit: Dion!!!! hihihihihi!!!!!

[ Voor 28% gewijzigd door Cache op 14-07-2005 22:25 ]
ZO DAN BEN IK WEER 52 IN 2 DAGEN :D:D::D:D
TOF! EN NU ?
Verwijderd
Een hele prestatie met L2 walker..blix schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 17:18:
ZO DAN BEN IK WEER 52 IN 2 DAGEN :D:D::D:D
Anyway, join ik vandaag een clan in Paragon... Kapt Paragon ermee en rerollen ze naar een andere server... Nice... lol
risico van private server dream...
was eerst veel leuker op de rofal2 server.
gastje had voor > $400 aan equipment gekocht op die server. paar weken later gaat ie met de hele clan naar een andere server (wegens onstabiele rofal2)
gastje had voor > $400 aan equipment gekocht op die server. paar weken later gaat ie met de hele clan naar een andere server (wegens onstabiele rofal2)
Verwijderd
Ik zit op Teon, official.RocketKoen schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 20:55:
risico van private server dream...
de hele paragon alliance?Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 19:48:
[...]
Een hele prestatie met L2 walker..
Anyway, join ik vandaag een clan in Paragon... Kapt Paragon ermee en rerollen ze naar een andere server... Nice... lol
Hoi schatjes
Ik lees dit topic nog altijd met veel plezier
Wel grappig dat private servers nu echt ergens gekomen zijn, ik weet nog wel hoe dat met open beta was (legit of niks) =] L2J 0.01 met Dion
Ik lees dit topic nog altijd met veel plezier
I've got a feeling...
Zinloze posts + topic dat al ver over de 1000 zit. Als iemand een serieuze poging wil wagen tot een nieuw topic kan deze zijn gang gaan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over het spel Lineage II, niet de private servers!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!