Ik heb even een vraag over de Tattoos die in Lineage beschikbaar zijn
Ik snap niet wat welke tattoo doet. Weet iemand misschien een site die alles fijn op een rijtje heeft staan?
Verwijderd
Ik heb zo het idee dat je over privat server tattoo;s vraagt, met tattoo of flame etc. Als ik het fout heb, moet je ff naar www.l2orphus.com gaan. Dan naar class stats. Hier kun je vinden waar alles voor staat. En dus ook wat het toevoegen en verminderen van iets doet.TranceSetter schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 20:40:
Ik heb even een vraag over de Tattoos die in Lineage beschikbaar zijnIk snap niet wat welke tattoo doet. Weet iemand misschien een site die alles fijn op een rijtje heeft staan?
Dat snap ik wel, maar ik wil graag weten wat welke tattoo doet. En op die class stats pagina staat alleen wat MEN en WIT enzo doet. Dat is dus niet precies wat ik zoek...
de tattoo's in lineage2 veranderen je men wit ed..TranceSetter schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:51:
Dat snap ik wel, maar ik wil graag weten wat welke tattoo doet. En op die class stats pagina staat alleen wat MEN en WIT enzo doet. Dat is dus niet precies wat ik zoek...
de tatto's waar jij het over hebt zijn een mod die een hoop private servers draaien.
de eigenaar van de server kan instellen wat het effect is van de tattoo, dus je moet op het server forum zijn.
paar die ik nog weet:
flame = Matk
avadon = casting speed
Stout = runspeedRocketKoen schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 21:54:
[...]
de tattoo's in lineage2 veranderen je men wit ed..
de tatto's waar jij het over hebt zijn een mod die een hoop private servers draaien.
de eigenaar van de server kan instellen wat het effect is van de tattoo, dus je moet op het server forum zijn.
paar die ik nog weet:
flame = Matk
avadon = casting speed
Soul = Attack speed
Absolute = max hp
Blaze = Crit chance
Zo ongeveer dacht ik....
Over tatoos gesproken... Op een highlvl PW , is dan een full dex setup het beste in C3? Mbt landen van skills enzo? Bijvoorbeeld:
Doom light (+3 Dex , -1 STR -2 CON) -4 STR +4 DEX en -1 CON +1 DEX? Of andere leuke opstellingen die leuk zouden kunnen werken? En nee reroll is geen optie... ik blijf bij mijn PW
[ Voor 24% gewijzigd door Raku op 30-06-2005 23:04 ]
Raku
Verwijderd
Je moet vooral je STR niet verlagen als elf. Ze hebben al de laagste en daggers hebben ook lage p.atk. Ik zou alleen +4STR -4CON doen want je dex is toch al de hoogste. Of met die tattoo dan ook -4str +4dex doen en dan blijft je str als het begin en heb je wel hoge dex.
Mjah ik zag aardig veel PW's -4 str +4 dex doen... iig doom light... zubei is ook goed maar doom light is wat beter op alle fronten.Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:44:
Je moet vooral je STR niet verlagen als elf. Ze hebben al de laagste en daggers hebben ook lage p.atk. Ik zou alleen +4STR -4CON doen want je dex is toch al de hoogste. Of met die tattoo dan ook -4str +4dex doen en dan blijft je str als het begin en heb je wel hoge dex.
Raku
Die tattoos zijn geen mods toch? Die zitten gewoon in het spel, alleen zijn ze zo overpowered, dat ze later besloten hebben ze niet toegankelijk te maken voor de spelers. Dacht dat het zo zat. ;p
Of gewoon +4 dex -4 con. OoVerwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 23:44:
Hmmhmm maja , dan ben je leuk target for stun shot T.T
Lastig
Nou als ik zie in een normale client dat een tatoo of flame reregged staat als een kesh*kesh.... dan weet ik het zo net nog niet.KrewCial schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:40:
Die tattoos zijn geen mods toch? Die zitten gewoon in het spel, alleen zijn ze zo overpowered, dat ze later besloten hebben ze niet toegankelijk te maken voor de spelers. Dacht dat het zo zat. ;p
[ Voor 51% gewijzigd door Raku op 01-07-2005 00:44 ]
Raku
Het ging mij meer om die rare tatoo selectie van de gequotte.Simulated Zero schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:43:
[...]
Lastig
+str -con en +dex -str rofl
Hmm nu je het zegtKrewCial schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 01:08:
[...]
Het ging mij meer om die rare tatoo selectie van de gequotte.![]()
+str -con en +dex -str rofl
Raku
als PW voor +8 dex gaan is wel leuk
oude clanmate van me (nu banned) had dit, hij kon rustig door DVC (AL) rennen zonder gereaakt te worden vanaf lvl 62 ofzo....
alleen veel dmg deed ie niet, wel veel crits
oude clanmate van me (nu banned) had dit, hij kon rustig door DVC (AL) rennen zonder gereaakt te worden vanaf lvl 62 ofzo....
alleen veel dmg deed ie niet, wel veel crits
Verwijderd
Jup zoveel mogelijk DEX. Als jij 9/10 crits slaat doe je meer dmg dan dat je 5/10 crits slaat marr per hit iets meer dmg doet. DEX zorgt ook op verhoging van kans van MB toch? En iig de kracht en je speed: http://usuarios.lycos.es/elmundol2/stats_e.txtSimulated Zero schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:59:
[...]
Stout = runspeed
Soul = Attack speed
Absolute = max hp
Blaze = Crit chance
Zo ongeveer dacht ik....
Over tatoos gesproken... Op een highlvl PW , is dan een full dex setup het beste in C3? Mbt landen van skills enzo? Bijvoorbeeld:
Doom light (+3 Dex , -1 STR -2 CON) -4 STR +4 DEX en -1 CON +1 DEX? Of andere leuke opstellingen die leuk zouden kunnen werken? En nee reroll is geen optie... ik blijf bij mijn PW
Das echt nice!
zeker met een demon sword SA crit power.
makt je lage Patk weer goed.
alleen moet je geen mages tegenkomen op afstand, want PW Mdef is slecht, en je offert wel 3-5 CON op
edit, btw.
zit te kijken wat de beste A grade is voor mages.
DC robes set (15% castspeed +2wit-2men)
Sword of miracles (1 handed - 152Matk) SA acumen (!)
sword of miracles is dus duidelijk een erg goed wapen.
hoogste Matk in het spel (samen met branch of the world tree), 1 handed EN de beste SA in het spel...
als je iemand tegen komt die dit setje heeft kun je beter niet flaggen denk ik
stel je voor.. een SpS met 1700 Matk en 1450 casting speed
alleen moet je geen mages tegenkomen op afstand, want PW Mdef is slecht, en je offert wel 3-5 CON op
edit, btw.
hoogste Matk in het spel (samen met branch of the world tree), 1 handed EN de beste SA in het spel...

[ Voor 59% gewijzigd door RocketKoen op 01-07-2005 07:48 ]
Verwijderd
Ga jij eens snel je bed weer in om verder te dromen!RocketKoen schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 07:45:
zeker met een demon sword SA crit power.
edit, btw.
ach, je ebayed een paar honder euri 
of je gokt mikes account password
Verwijderd
oops +dex -4con is hetzelfde
Maar om die con hoef je je geen zorgen te maken. Zelfs orcs zijn te stunnen.

Maar om die con hoef je je geen zorgen te maken. Zelfs orcs zijn te stunnen.
Verwijderd
Ik bedoelde meer de getallen die je noemdeRocketKoen schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 12:30:
ach, je ebayed een paar honder euri
Verwijderd
Ben je volgens mij zowiezo als elf welSimulated Zero schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 00:43:
[...]
Lastig
moet je voor de lol eens dark elf spelen....
heb mn BD van 40 tot 49 geleveld in DV, bij die skeletjes.
natuurlijk sta je de helft van de tijd stunned....
Jah daar ging het mij voornamelijk om... LE is makkelijk te stunnen maar een DE helemaal... Probleem met -STR is dat je dan nog meer kracht uit je blows haalt.... Ik wil voornamelijk een goede pvp setup... pve kan me gestolen worden , dat vind ik lang niet zo belangrijk. Bedankt voor jullie reacties tot dusver , geeft me iig weer iets om over na te denkenRocketKoen schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:05:
[...]
moet je voor de lol eens dark elf spelen....
heb mn BD van 40 tot 49 geleveld in DV, bij die skeletjes.
natuurlijk sta je de helft van de tijd stunned....
Raku
Tja, je moet toch keuzes maken... je kan niet alles hebben.
Goeie pvp setup voor een dagger user... lijkt me toch +dex, het min gedeelte verdelen over con en str imo. Zo landen je specials iig, waar het uiteindelijk om draait.

Goeie pvp setup voor een dagger user... lijkt me toch +dex, het min gedeelte verdelen over con en str imo. Zo landen je specials iig, waar het uiteindelijk om draait.
in C2 was het enige belangrijke aan een daggers PvP setup dat ie zoveel mogenlijk CON had.
dit omdat zn aanvallen toch niet misten, en enorm veel dmg deden, enige truck was om dichtbij genoeg te komen zonder dood te gaan.
nu is het wat moeilijker, omdat je aanvallen de helft van de tijd missen, en door CP duurt het veel langer voordat je nmy dood is. tijd zat dus voor een mage om je te cancelen of voor iemand om je te stunnen.
dit omdat zn aanvallen toch niet misten, en enorm veel dmg deden, enige truck was om dichtbij genoeg te komen zonder dood te gaan.
nu is het wat moeilijker, omdat je aanvallen de helft van de tijd missen, en door CP duurt het veel langer voordat je nmy dood is. tijd zat dus voor een mage om je te cancelen of voor iemand om je te stunnen.
daarom ben ik nu een sorcKrewCial schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 22:15:
en je mp is relatief eerder op. ;P
knappe gast die 1 MP balkje nu overleefd
Verwijderd
wh00t vandaag 12 raid bosses in 5 uur gedaan ofso, alle 65+ die we konden vinden
Drops:
-3x doom boots
-3x tallum glvoes
-1x tallum helm
-1x Dark Crystal helm
-3x Phoenix? Ring
-HELEBOEL dyes echt 50+
-Molg glue en M fiber
Groot suc6 dus en steeds maar met een mannetje of 50
Drops:
-3x doom boots
-3x tallum glvoes
-1x tallum helm
-1x Dark Crystal helm
-3x Phoenix? Ring
-HELEBOEL dyes echt 50+
-Molg glue en M fiber
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2005 17:43 ]
3+3=6 doom bootsVerwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 23:57:
wh00t vandaag 12 raid bosses in 5 uur gedaan ofso, alle 65+ die we konden vinden
Drops:
-3x doom boots
-3x tallum glvoes
-1x tallum helm
-1x Dark Crystal helm
-3x doom boots
-HELEBOEL dyes echt 50+
-Molg glue en M fiber
iig yea dat was echt vet. Jammer dat ik bij geen 1 boss was die a grade stuff dropte
proc vuile orc!
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
light elves, agresief zooitje..
ga asterios vervelen dion
ga asterios vervelen dion
mijn orc is niet vuil hij heeft gister nog een bad genomen 
edit
nieuwe event
http://www.lineage2.com/archive/2005/07/independence_da.html
/edit
edit
nieuwe event
/edit
[ Voor 44% gewijzigd door Proqzor op 04-07-2005 08:35 ]
hmmm, ik begin serieus winst te maken met dit manor system.
ik koop voor 175k 500 seeds.
farm de seeds in 1 dag @ de necropolis onder Partisans, en na inleveren worden dit 1700 varnishes.
de drops on die necropolis zijn toch slecht... en ik krijg ondertussen ook nog een berg AA.
die 1700 varnish verkoop ik dan voor 900apc, levert weer 1.5 mil adena op
terwijl ik anders iets van 50k aan nutteloze drops kreeg, en een paar materials
farm de seeds in 1 dag @ de necropolis onder Partisans, en na inleveren worden dit 1700 varnishes.
de drops on die necropolis zijn toch slecht... en ik krijg ondertussen ook nog een berg AA.
Verwijderd
WoW iemand maakt sirieus verlies daarzoRocketKoen schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:37:
ss niet meegerekendRocketKoen schreef op maandag 04 juli 2005 @ 12:37:
ik krijg 300 tot 1k AA, of 70% kans op ong. 1.5k normale adena per mob.
gebruik 4x3 Bsps:C
moet zeggen dat zn voorraad adena wel klein aan het worden is, maar ik heb nog 2k varnish en 1.5k coal om te verkopen. en de AA gebruik ik mooi voor mn tattoo's
Verwijderd
Dit event rocked!!!!!DrProctor schreef op maandag 04 juli 2005 @ 08:32:
mijn orc is niet vuil hij heeft gister nog een bad genomen
edit
nieuwe event
/edit
We hebben 1x die bij aden gedaan resultatt ongeveer:
-3x tallum gloves
-20x enchant wepon B
-15x dye +4 CON/-4 DEX
-10x dye +4wit/-4 INT
-loads of scrollls like DW and guidance
Het was zo veel dat ik niet alles kon zien omdat me text box vol zat......
Verwijderd
Gisteren was het nog niet begonnen, heb in dion/giran effe gezeten maar niets.
Zit nu in Atreides, had gisteren een pole party: 60% exp in 3 uur op lvl 46.
Verwijderd
>_> wat gaan jullie doen? Ik zit nog steeds met proq in Equinox en wij zitten sinds 2 dagen in unttamed.Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 12:24:
Gisteren was het nog niet begonnen, heb in dion/giran effe gezeten maar niets.
lol kwiv, eerst zei je dat DL zo evil was en nu zit je in hun alliance...

The devil is in the details.
Verwijderd
Klopt!December schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 14:07:
lol kwiv, eerst zei je dat DL zo evil was en nu zit je in hun alliance...
Maar ik heb nooit gezegd dat ze niet aardig zijn. Hun playstyle is evil, das gewoon zo was op erica ook al zo. Maar ben op teon ben ik alles behalve lieverdje
Verwijderd
Weet niet wat we gaan doen, was dit weekend op Rock werchter. Laatste wat ik deed in paragon was een raidboss mollen, log je online: Zit je ineens in Dogs of War alliance @@;;Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 13:49:
[...]
>_> wat gaan jullie doen? Ik zit nog steeds met proq in Equinox en wij zitten sinds 2 dagen in unttamed.Met DL dus ^^. En idd die raid was vanochtend om 8 uur
Verwijderd
Je bent uit paragorn omdat ik ik en met mij nog heleboel andere mensen een gast uit atreiders gemeld hadden bij Ashane. Hij was 1 AA aan het verkoop voor 786.123 oude scam truk dus. Die gast wilde ze excuses niet aanbieden en atreides hem er niet uittrappen, dus zijn jullie eruit gekicktVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 15:39:
[...]
Weet niet wat we gaan doen, was dit weekend op Rock werchter. Laatste wat ik deed in paragon was een raidboss mollen, log je online: Zit je ineens in Dogs of War alliance @@;;
die alliances zijn allemaal erg lame zeg... eerst staat paragon op ons te flaggen, paar gasten met a grade op ~lvl30 ... rofl, da was sneu
exile kwam toen en ze gedood, dus d8 exile is wel nice. Vraagt later iemand uit exile om een 1vs1 tegen me, gaat hun party me ganken, mijn party helpt me, zij dood en pissig en roepen ze Hangman (die rus van erica) om ons te pken lol, hijs daar 61 HE. Dus ja... beetje sneu allemaal.
Verwijderd
Welke clan zit je nu dan?KrewCial schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 01:25:
die alliances zijn allemaal erg lame zeg... eerst staat paragon op ons te flaggen, paar gasten met a grade op ~lvl30 ... rofl, da was sneuexile kwam toen en ze gedood, dus d8 exile is wel nice. Vraagt later iemand uit exile om een 1vs1 tegen me, gaat hun party me ganken, mijn party helpt me, zij dood en pissig en roepen ze Hangman (die rus van erica) om ons te pken lol, hijs daar 61 HE. Dus ja... beetje sneu allemaal.
Decem speel jij nog eigenlijk?
Uhm myrmadons ofzo, trog wilde graag dat ik die joinde, dus ff kijken hoe dat gaat en dec is gestopt... de aars !
Verwijderd
Why OoKrewCial schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 09:59:
Uhm myrmadons ofzo, trog wilde graag dat ik die joinde, dus ff kijken hoe dat gaat en dec is gestopt... de aars !
Omdat ik x1 XP toch niet zo geweldig vind
En ik heb 2 eigen clans en leuke alliance enzo op server waar ik speel en dan verspil ik liever niet al m'n tijd aan retail waar ik toch verschrikkelijk achterloop.
Ik zei niet dat ik achter zou lopen op jullie, maar op de rest van de server
Verwijderd
Excuses aanbieden voor wat? Heeft hij gescholden oid?Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2005 @ 16:06:
[...]
Je bent uit paragorn omdat ik ik en met mij nog heleboel andere mensen een gast uit atreiders gemeld hadden bij Ashane. Hij was 1 AA aan het verkoop voor 786.123 oude scam truk dus. Die gast wilde ze excuses niet aanbieden en atreides hem er niet uittrappen, dus zijn jullie eruit gekickt
Vind scammen inderdaad iets wat absoluur niet hoort, hoorde echter dat hij een afk shop had opgezet en dit duidelijk had gemaakt. Vervolgens bleek dat hij eruit moest van de alliance, waar de clanleader zo iets heeft: Ik bepaal wie blijft en wie eruit gaat en volgens de clanleider heeft die toen besloten om te kappen. Maar ik weet niet wat ik moet geloven, ben net member voor 5 dagen waarvan ik 3 in het buitenland zat.
Weet niet wat er precies gebeurt is met die afk shop, maar Xenio had 2x c grade scrolls genicked tijdens raidboss hunt en daar werd niets aan gedaan. Dit terwijl hij het direct toegaf en met zijn domme hoofd zegt: I didnt knew we were going to share... Vind het best dat er met 2 maten word gemeten, maar vind een clan kicken vanwege 1 member overdreven. Maar misschien dat er meer speelde.
Weet niet zo goed wat ik van deze clan moet vinden, ze helpen me wel ongelovelijk veel met levelen (60% per dag op 46). Maar deze situatie is beetje strange. Ik heb zowieso altijd een week dat ik het aankijk.
pssssh ! Zeg dat dan meteen.December schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 14:06:
Ik zei niet dat ik achter zou lopen op jullie, maar op de rest van de server
kan iemand misschien uitleggen wat dat event precies inhoud?
ik zit de hele dag in de necropolis, en mn clan is gebanned
dus ik hoor niks meer 
ps. LF clan op Kain
ik zit de hele dag in de necropolis, en mn clan is gebanned

ps. LF clan op Kain

Elke avond spawnen er raid bosses bij alle steden, die veel spul droppen. 
Dyes, enchant scrolls, l2day scrolls enzo
Dyes, enchant scrolls, l2day scrolls enzo
[ Voor 23% gewijzigd door Cache op 06-07-2005 18:41 ]
is dat op een vaste tijd? of gewoon random als de amerikaantjes wakker zijn?
Nou eergisteren en gisteren was het rond 12 uur 's avonds dacht ik. Had de eerste keer niet echt op de tijd gelet, maar ik neem aan dat het elke keer op dezelfde tijd gebeurt.
[ Voor 3% gewijzigd door Cache op 06-07-2005 19:17 ]
leuk joh....
na de reboot waren alle bosses er dus weer
wat denk je, vergeet raid charm te gebruiken en drop mn demon gloves...
staat er een lvl 60+ gladiator netjes de raid boss te volgen en auto-pickup te doen
en vervolgens alle PMs negeren.
na de reboot waren alle bosses er dus weer
wat denk je, vergeet raid charm te gebruiken en drop mn demon gloves...
staat er een lvl 60+ gladiator netjes de raid boss te volgen en auto-pickup te doen

en vervolgens alle PMs negeren.
nice.....
damn ik wil in een clan... ik kom altijd te laat achter dat deze beestjes spawnen
* RocketKoen kain
damn ik wil in een clan... ik kom altijd te laat achter dat deze beestjes spawnen
* RocketKoen kain
[ Voor 14% gewijzigd door RocketKoen op 07-07-2005 13:46 ]
Verwijderd
Bah ik was gister in giran helpen, maar geen tank ofso dus kreeg gelijk agro als mage zijnde hij heb me 3x afgemaakt en toen ie uiteindelijk dood was stonden er zoveel mensen omheen dat ik geen loot kon oppakken 
Nice drop ^^
Nice drop ^^
Ok nu ik... zonet mooie raidboss, allemaal hogelvl gasten eromheen, ik ga er even bij staan... hoppa aoe attack van die boss. Ik dood, delvl en drop mn str longbow... meteen 10 lui eropaf, nu zeggen ze dat fiveO hem heeft gepakt, maar die zegt natuurlijk van niet.
Gelukkig genoeg geld om nog 3 bogen te kopen, maar het is toch klote om 1.5m te verliezen, zeker als je bijna de 40 raakt.
Wel ervan geleerd, ik prop al mn equipment de volgende keer in mn wh en ga alleen pickup spammen.

Gelukkig genoeg geld om nog 3 bogen te kopen, maar het is toch klote om 1.5m te verliezen, zeker als je bijna de 40 raakt.

Wel ervan geleerd, ik prop al mn equipment de volgende keer in mn wh en ga alleen pickup spammen.
Verwijderd
Als FiveO hem heb zal ik eens met hem praten aangezien hij in mijn ally zit. En je hebt ookzoiets al lucky charm kun je bij priest of dawn kopen voor n og geen 5K en dan kun jeniets droppen als een raid boss je dood maakt.Enzal morgen ff voor je boog kijken!KrewCial schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 00:05:
Ok nu ik... zonet mooie raidboss, allemaal hogelvl gasten eromheen, ik ga er even bij staan... hoppa aoe attack van die boss. Ik dood, delvl en drop mn str longbow... meteen 10 lui eropaf, nu zeggen ze dat fiveO hem heeft gepakt, maar die zegt natuurlijk van niet.![]()
Gelukkig genoeg geld om nog 3 bogen te kopen, maar het is toch klote om 1.5m te verliezen, zeker als je bijna de 40 raakt.![]()
Verwijderd
Meah
ik ken het...
gister mn demon gloves kwijt geraakt aan iemand die veel te hoog was voor die raidboss, en alleen auto-pickup achter em aan rende....
voortaan zorg ik wel dat ik een lucky charm heb...
C grade kost maar 1k AA ofzo anyways
gister mn demon gloves kwijt geraakt aan iemand die veel te hoog was voor die raidboss, en alleen auto-pickup achter em aan rende....
voortaan zorg ik wel dat ik een lucky charm heb...
C grade kost maar 1k AA ofzo anyways
idd erg kut... 
maar als je iets dropt, ben je het gewoon kwijt... ook al weet je zeker dat een zeker iemand het heeft opgepakt, ze zeggen gewoon leuk niets terug of zeggen dat ze het niet hebben... erg lame.

maar als je iets dropt, ben je het gewoon kwijt... ook al weet je zeker dat een zeker iemand het heeft opgepakt, ze zeggen gewoon leuk niets terug of zeggen dat ze het niet hebben... erg lame.
Verwijderd
Vind het echt zo,n -_-streek van NCsoft he, damnit juist jou lol echt de meest legit player die ik kennudie schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 20:15:
banned voor 2-boxing.
http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=129576
gg ncsoft.
Verwijderd
hallo , ik heb t spel geinstalld en gepached met de server extreme (volgens de instructies) , nu als ik t spel opstart krijg ik deze foutmelding:
Lineage II (starting): L2. exe - toepassingsfout
de instructie op 0x7c918522 verwijst naar geheugen op 0x00000078. de lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen
ik word hier niet echt veel wijzer van , wat kan ik er tegen doen ?
Lineage II (starting): L2. exe - toepassingsfout
de instructie op 0x7c918522 verwijst naar geheugen op 0x00000078. de lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt.
Klik op OK om het programma te beëindigen
ik word hier niet echt veel wijzer van , wat kan ik er tegen doen ?
allereerst, niet posten hier dat om te beginnen.
kut voor je mike...
las het een paar dagen geleden op de official forums, maar wist niet over wie het ging....
en dan te bedenken dat jij en searan de meest legit spelers zijn die ik ken....
ps, had je aan kunnen zien komen btw.
een bot gebruiken is nog veiliger als een char met ingame macro's besturen zonder monitor... de bot heeft tenminste soundalerts als je wordt geGMed of PMed..
en wat NCsoft ook zegt... geen 1 GM houd zich aan die bot detectie richlijnen...
mijn oude clan zijn 18 man gebanned, zonder dat ze 1 petition hebben gemist.
en jouw char is duidelijk niet geteleport, of een GM voor em gaan staan.
las het een paar dagen geleden op de official forums, maar wist niet over wie het ging....
en dan te bedenken dat jij en searan de meest legit spelers zijn die ik ken....
ps, had je aan kunnen zien komen btw.
een bot gebruiken is nog veiliger als een char met ingame macro's besturen zonder monitor... de bot heeft tenminste soundalerts als je wordt geGMed of PMed..
en wat NCsoft ook zegt... geen 1 GM houd zich aan die bot detectie richlijnen...
mijn oude clan zijn 18 man gebanned, zonder dat ze 1 petition hebben gemist.
en jouw char is duidelijk niet geteleport, of een GM voor em gaan staan.
Verwijderd
Ken het ook, gelukkig was mijn item een d grade necklace. Maar toch lame. Vooral om te zien dat mensen van Vatos Locos proberen aan te zetten tot het vechten met de Raidboss, om vervolgens de drops op te picked (RageRaptor, wat ik niet van em had verwacht). Maarja, rotte appels heb en blijf je houden. Ook in nederland.KrewCial schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 00:05:
Ok nu ik... zonet mooie raidboss, allemaal hogelvl gasten eromheen, ik ga er even bij staan... hoppa aoe attack van die boss. Ik dood, delvl en drop mn str longbow... meteen 10 lui eropaf, nu zeggen ze dat fiveO hem heeft gepakt, maar die zegt natuurlijk van niet.![]()
Gelukkig genoeg geld om nog 3 bogen te kopen, maar het is toch klote om 1.5m te verliezen, zeker als je bijna de 40 raakt.![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2005 14:12 ]
idd dat viel me op je ziet ze bij elke raidboss voraan om alles te ninja looten... vet gayVerwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 14:01:
[...]
Ken het ook, gelukkig was mijn item een d grade necklace. Maar toch lame. Vooral om te zien dat mensen van Vatos Locos proberen aan te zetten tot het vechten met de Raidboss, om vervolgens de drops op te picked (RageRaptor, wat ik niet van em had verwacht). Maarja, rotte appels heb en blijf je houden. Ook in nederland.
neenudie schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 20:15:
banned voor 2-boxing.
http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=129576
gg ncsoft.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2005 17:38 . Reden: Niet overdrijven ]
Verwijderd
Muhaha had enchant C te veel dus eerst op mijn staff mijn luck geprobeerd ^^
http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=277208
En toen maar de DS gedaan met volgende resultaat
http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=277207
http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=277208
En toen maar de DS gedaan met volgende resultaat

http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=277207
Verwijderd
Hmm denk dat image dumb server down is zal eens kijken voor andere spotRocketKoen schreef op zondag 10 juli 2005 @ 16:43:
uhm kwivi, plaatjes werken niet?
koop mijn kat's van dat geld wat je over hebt !
[ Voor 10% gewijzigd door Cache op 10-07-2005 18:51 ]
ok...
op kain is Aden castle zojuist veroverd....
dat had ik nooit verwacht
op kain is Aden castle zojuist veroverd....
dat had ik nooit verwacht

ik heb meegeholpen was appeltje eitje
maar hoe....
ik heb al een maand ofzo geen siege meer gedaan (clan weg), maar op kain was het altijd dat als je iets probeerde te siegen dan kreeg je of IC/SC/FA/Static die je komen rapen, of DREAD die met 500 manticore setjes aankomen
FA en Static waren de vlaggen aan het defenden misschien dat dat hielp
en DREAD was dan waarschijnlijk thee aan het drinken in giran ofzo
Verwijderd
In principe stonden vrij veel clans bij Giran ja, waaronder de mijne. Heel snel naar Aden gekomen, maar waren te laat. Knap gespeeld van PDA, alleen part of the deal was geloof ik dat PDA Giran aan FA zou "geven". Dat is ze niet gelukt, dus ben benieuwd wat er over twee weken gaat gebeuren. Kdenk dat we dan tegenover elkaar staan Arro ;-)
10% tax...
ouch.. daar gaan de prijzen...
ouch.. daar gaan de prijzen...
Verwijderd
Dan zal ik ook weer van de partij zijn met mijn warcryer. Rerollen zuigt. Volgens mij was IC de beslissende factor in de giran siege. Als ze de attackers hadden geholpen hadden ze denk ik wel gewonnen.
Verwijderd
Hmm, kweenie. IC heeft zeker wel geholpen, maar duurde vrij lang tot de golems up waren. Tegen de tijd dat dat gebeurt was waren er vrij veel mensen al weer terug om Giran te verdedigen. Maar het helpt natuurlijk om een doorgewinterde pvp clan aan je zijde te hebben, ook al zijn de meeste rukkers, of gedragen zich tenminste als zodanig.
ach ja altijd leuk mekaar kapot schietenVerwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 21:15:
In principe stonden vrij veel clans bij Giran ja, waaronder de mijne. Heel snel naar Aden gekomen, maar waren te laat. Knap gespeeld van PDA, alleen part of the deal was geloof ik dat PDA Giran aan FA zou "geven". Dat is ze niet gelukt, dus ben benieuwd wat er over twee weken gaat gebeuren. Kdenk dat we dan tegenover elkaar staan Arro ;-)
IC heeft niets te maken met het al dan niet vallen van giran, maar ze geloven dat graag zelf dat zij de beslissende factor waren.Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2005 @ 22:19:
Dan zal ik ook weer van de partij zijn met mijn warcryer. Rerollen zuigt. Volgens mij was IC de beslissende factor in de giran siege. Als ze de attackers hadden geholpen hadden ze denk ik wel gewonnen.
er was nog 20min seigetime, toen deden we een laatste rush, pas daarna kwam IC.
IC had ons in het verleden al "geholpen" .. als iedereen flags rushed staan zij in castle te shouten naar iedereen hoe "l33t" ze zijn, ik beklaag elke alliance die IC neemt.
good luck dread/professionals
lol...
IC zijn dan wel een groepje met enorme ego's,
dread bestaat uit 500 man met een gemiddeld lvl van onder de 40...
is alweer een tijdje geleden, maar dread siegde tegen FA geloof ik.
dread had meer vlaggen staan als FA spelers online had.. en nog kunnen ze niet winnen
IC zijn dan wel een groepje met enorme ego's,
is alweer een tijdje geleden, maar dread siegde tegen FA geloof ik.
dread had meer vlaggen staan als FA spelers online had.. en nog kunnen ze niet winnen
Verwijderd
Tijden zijn veranderd, Dread is helemaal niet zo groot meer.RocketKoen schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:45:
wist niet dat jij arro was .. jammer dat ons eerste "contact" zo flauw was hehe
2u voor seige met 97% aan mijn kant, wou men lvl halen
sorry maar wie ben jij danzabulus schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 16:49:
[...]
wist niet dat jij arro was .. jammer dat ons eerste "contact" zo flauw was hehe
2u voor seige met 97% aan mijn kant, wou men lvl halen
[ Voor 3% gewijzigd door Linc op 12-07-2005 17:41 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over het spel Lineage II, niet de private servers!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!