[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 7

Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste
Acties:
  • 3.270 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben level 42, ZONDER L2Walker.
En nog steeds rete arm.

:(

Ik doe nu 4 missies door elkaar om maar aan mijn doekoe te komen, gebruik geen dss meer, pak elke party kans die ik heb.

Ik heb er geen goed woord voor over hoe mensen een game spelen met L2W of geld kopen, kan je net zo goed een private server spelen waar dit soort dingen mogen. Hell, ga je eigen server op richten.. Val anderen er niet mee lastig: Iemand die een pvp gevecht wint omdat hij L2W gebruikt of ebayed valt mensen lastig die dat niet doen ja.

Ik kan begrijpen dat je het zo moeilijk vind om het spel te spelen dat je hulp nodig hebt, maar speel dan een andere server, speel een ander spel of doe iets anders.

pvp heb je ook op private servers waar je 4x exp, 4x cash hebt.
raids gebeuren ook op private servers..

Waarom op de echte servers spelen als je genoeg alternatieven hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:48:
En nog steeds rete arm.
zoek een town waar het manor system een beetje werkt.
koop seeds die als type 1 reward varnish, bones of een ander nuttig item opleveren. en ga die dan farmen. let er wel op dat je ze inlevert in een town die type 1 rewards geeft voor die seeds.

helaas hebben ze nu de tijd waarop seeds worden aangevuld veranderd van 21:00 naar 05:00 :/

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 12:33:
[...]

zoek een town waar het manor system een beetje werkt.
koop seeds die als type 1 reward varnish, bones of een ander nuttig item opleveren. en ga die dan farmen. let er wel op dat je ze inlevert in een town die type 1 rewards geeft voor die seeds.

helaas hebben ze nu de tijd waarop seeds worden aangevuld veranderd van 21:00 naar 05:00 :/
Gisteren blue cobald gekocht voor 150a each, weet niet wat de rewards zijn maar ben lekker aan het farmen in giran gebied.. Klopt het dat 1 op 2 faalt? En dat je maar 1 crop krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
DrProctor schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 09:09:
[...]

Hmm dus je speelt nog steeds op gustin. Dan zijn er vast wel mensen die weten wat de naam van je nieuwe chars zijn :P
En btw waarom gebruik je ffs een tarbar met je monk?
Ik ben een orc shaman, en ja mensen weten me nieuwe char names en die weten ook allemaal dat ik hem als de $!@$@! bot :-)
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 08:48:
En nog steeds rete arm.

:(

Ik doe nu 4 missies door elkaar om maar aan mijn doekoe te komen, gebruik geen dss meer, pak elke party kans die ik heb.

Ik heb er geen goed woord voor over hoe mensen een game spelen met L2W of geld kopen, kan je net zo goed een private server spelen waar dit soort dingen mogen. Hell, ga je eigen server op richten.. Val anderen er niet mee lastig: Iemand die een pvp gevecht wint omdat hij L2W gebruikt of ebayed valt mensen lastig die dat niet doen ja.

Ik kan begrijpen dat je het zo moeilijk vind om het spel te spelen dat je hulp nodig hebt, maar speel dan een andere server, speel een ander spel of doe iets anders.

pvp heb je ook op private servers waar je 4x exp, 4x cash hebt.
raids gebeuren ook op private servers..

Waarom op de echte servers spelen als je genoeg alternatieven hebt?
Sorry maar ik zie niet hoe ik ook maar iemand ten last ben, ten eerste je wint geen pvp met L2walker ook bot ik waar niemand is en val ik totaal niemand lastig, dus dat ik iemand tot last zou zijn is echt 100% onzin, als je niet wilt dat mensen cheaten moet je maar van die JAMBA games gaan spelen oid want in online games zullen ALTIJD cheaters blijven.

[ Voor 68% gewijzigd door blix op 09-06-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het eens met blix. Hij betaald tenminste voor het spel. Hoe hij het speelt mag hij zelf weten. Ik bot ook wel eens. Voor hersenloze herhalende handelingen zijn computers uitgevonden. In hele saaie hunts is l2walker zeer nuttig.
Wat kan het jou nou boeien of iemand zijn char zelf heeft bestuurd, gekocht, account shared of bot? Niks tenzij je jaloers bent of uit angst voor een ban zelf niet durft te botten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 14:12:
Echt grappig dat zowat alle private server tegenstanders voor botten zijn (lees: botten niet afkeuren)... persoonlijk kan het me geen ruk schelen wat mensen doen, als ik maar fun heb. :Y)
Private server spelers leveren NC niks op. Botters betalen tenminste dus botters verdienen sowieso al meer respect. Dat sommigen zich eraan storen is hun jaloezie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Ik was eerst ook een tegenstander van botten..
alle top mensen van mn nmy clan zaten in een 24/7 bottrain. terwijl mijn clan gewoon legit speelde..

mijn clanmates konden er niet meer tegen en zijn zelf ook een bottrain gaan starten.
ik deed er 10 maanden over om legit op lvl 60 te komen. en die gasten maken een nieuwe char en zijn binnen een maand lvl 55 in de bottrain...
toen ben ik overgestapt naar de private servers.

toen ik weer terug kwam op de officiele servers, kain in dit geval ben ik zelf ook gaan botten.
gewoon in party en auto-assist attack en auto-dances (was BD) van lvl 49 tot 59.
kwam er achter dat als je je char nooit zelf speeld, je heb niet leuk vind.... ik haat mn BD, hij is zo saai..

Nu ben ik een sorc. aant maken, en ik maar een SE die mij met l2w recharged en bufft.
afk-botten vind ik slecht, aangezien je gewoon een deel van het spel mist. maar no-way dat ik een buffbot ga maken zonder l2w. of dat ik een mage ga spelen zonder recharger :P

btw. farmers gebruiken geen l2walker. ze gebruiken l2wind. veel betere bot, en je kunt ermee PvP'en.
hij is helaas alleen int chinees....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
botters verneuken het spel omdat ze lvlen wanneer de rest slaapt. Op die manier wordt de lvl difference veel te groot en wordt pvp steeds eentoniger. Mensen die weten dat iemand bot zullen nooit op die persoon flaggen omdat ze meestal veel hoger zijn dan de legit spelers. Dit gebeurde ook op erica op het laatst. Hier gingen hele clans bottrains maken en op het laatst waren ze allemaal 75. Veel mense zijn toen gekapt om die reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
Dat is beetje onzin Proq, volgens mij is dat echt alleen maar jouw redenering. Ik ben het met je eens dat botten oneerlijk is, omdat iemand die bot geen moer geeft om XP (bot ie toch weer terug) én sneller levelt omdat ie altijd kan levelen doormiddel van botten.
Maar dat mensen niet flaggen in PvP of helemaal kappen met L2 omdat anderen level 75 zijn door te botten heb ik alleen nog maar van jou gehoord.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Btw weet iemand waar 100% dmg recipe dropt? droppen niet meer van kariks >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 18:13:
[...]

Er is niemand jaloers op private servers want iedereen kan dat gratis doen. Wie niet over de officiële servers praat is offtopic want elke private server is anders en dan wordt het een onoverzichtelijk zootje hier. Voor mijn part post jij hier nooit meer met je orphus niveau sluitzin.
Is dit geen orphus dan? 8)7 Jou part doet er niet toe, het gaat erom dat jij zit te zwoegen op retail, terwijl mensen op private servers alles makkelijker kunnen krijgen, evenveel plezier hebben en er niet voor heoven te betalen. Mensen die zo tegen private servers zijn, kunnen op deze servers dus geen plezier beleven. Oftewel, jij betaalt om plezier te hebben, terwijl een ander dat gratis kan doen en dat staat je niet aan. Wat zou het jou nu boeien als andere mensen plezier hebben op private servers, jij hebt er toch geen last van? Het is gewoon raar om te zeggen dat je botten ok vindt (tegen de regels, lees de UELA oid maar) en private servers niet omdat deze illegaal zijn... das gewoon tegenstrijdig, einde discussie.
En voordat je weer je bekende overhaaste conclusies gaat trekken: ik speel weer retail. Nu kappen met posten, want er komt toch niet iets relevants uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 19:05:
[...]

Is dit geen orphus dan? 8)7 Jou part doet er niet toe, het gaat erom dat jij zit te zwoegen op retail, terwijl mensen op private servers alles makkelijker kunnen krijgen, evenveel plezier hebben en er niet voor heoven te betalen. Mensen die zo tegen private servers zijn, kunnen op deze servers dus geen plezier beleven. Oftewel, jij betaalt om plezier te hebben, terwijl een ander dat gratis kan doen en dat staat je niet aan. Wat zou het jou nu boeien als andere mensen plezier hebben op private servers, jij hebt er toch geen last van? Het is gewoon raar om te zeggen dat je botten ok vindt (tegen de regels, lees de UELA oid maar) en private servers niet omdat deze illegaal zijn... das gewoon tegenstrijdig, einde discussie.
En voordat je weer je bekende overhaaste conclusies gaat trekken: ik speel weer retail. Nu kappen met posten, want er komt toch niet iets relevants uit.
Als retail servers gratis zouden zijn zou er niemand op die private servers spelen. Dus retail is gewoon leuker. Meer mensen, betere support, patches. Als je het doet voor de super exp rates hoor je niet eens rpgs te spelen. Als ik zou willen kan ik ook met retail stoppen en op private servers gaan maar geld is bij mij niet het probleem dus doe ik dat ook niet.

Het boeit me niet als anderen op private servers spelen maar ik hoef die spam van al die servers met vage exp rates enz hier niet te lezen.

Botten is ook niet legaal maar zeker de minste van de 2 slechten want aan mij verdienen ze tenminste wat. Private server spelers zijn gewoon te gierig en zijn eigenlijk gewoon piraten.

Grappig dat jij er weer voor kiest om te betalen. Private servers zijn toch net zoveel plezier maar dan gratis volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:58
Modbreak:Vanaf nu wil ik hier _geen_ discussies meer zien over private servers, en al zeker geen flamewars over en weer. Als iemand bot moet hij/zij dat zelf weten, maar ga hier dan niet er over op liggen scheppen!

Hou het leuk, gezellig en nuttig. Het zou zonde zijn als dit topic voorgoed op slot moet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Weet iemand nog een manier om doekoes te verdienen op lvl 42? Zit nu elke avond met R4ID in EV, met een groep elders af te maken... Maar dat levert 50k per hunt op en een heeeeeeeele zooi boeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:06:
:) Weet iemand nog een manier om doekoes te verdienen op lvl 42? Zit nu elke avond met R4ID in EV, met een groep elders af te maken... Maar dat levert 50k per hunt op en een heeeeeeeele zooi boeken
Boeken zijn voor veel te verkopen denk dat dit wel een van de beste manieren is om geld te maken. Mag ik vragen wat je equip nu is en welke clan je zit? :) Nog een manier om geld te verdienen is gewoon alles verkopen en gaan traden en craften. Hoewel alle wapens nu makkelijk te krijgen zijn met Mammon traders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:02:
[...]

Boeken zijn voor veel te verkopen denk dat dit wel een van de beste manieren is om geld te maken. Mag ik vragen wat je equip nu is en welke clan je zit? :) Nog een manier om geld te verdienen is gewoon alles verkopen en gaan traden en craften. Hoewel alle wapens nu makkelijk te krijgen zijn met Mammon traders.
Ik heb nu een 'bijna full' (schoenen gloves niet) brig set, SOR (geleend). Zit in geen clan, Vatos Locos was geen succes en de clan waarmee ik samen hunt is frans (r4id) en ook nog in 2 kleine clannetjes gezeten maar daar deden ze niets. Dus ik ben alleen...

:P

Boeken worden veel aangeboden op Teon, in HV zitten al 5-7 shops. In Giran heb ik 2 nachten lang mijn afk sell char met hamstring SB voor 20k gezeten, geen hond die het wou.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Misschien een andere spellbook proberen als Hamstring niet verkoopt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 11:11:
Misschien een andere spellbook proberen als Hamstring niet verkoopt? ;)
Ik roeleer ze, maar ben bang dat die zeldzame gevallen, dat ik een 250k boek verkoop voor 20k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zelf ben ik ook alweer een paar daagjes op retail (Teon) bezig. Ik heb 9 maanden op Erica gespeeld, dus echt nieuw was het allemaal niet voor mij, en naast de nieuwe arena @ Monster Race Track heb ik eigenlijk nog maar bar weinig nieuwe dingen gezien, maar dat komt allemaal nog wel.

Dit is m'n char op het moment:
Afbeeldingslocatie: http://www.2dark.net/Downloads/Screenshots/L2Retail/DecSmall.jpg

En ja, ik ga weer Spellsinger :D Ik speel Spellsinger nou al voor meer dan een jaar (9 maanden retail + 3 maanden private server) en ik vind het nog steeds geweldig.

M'n huidige equip is gefinancieerd door twee vrienden die me ieder 1 mil hebben geleend, vandaar dat m'n equip vrij aardig is voor een level 25.

Wat ik aan heb op de screenshot is:
  • Helmet
  • Knowledge Tunic
  • Knowledge Stockings
  • Knowledge Gloves
  • Boots of Power
  • Mystic Knife (45/52)
  • Non-Grade Jewelery
Ik ben in ieder geval heel benieuwd om nieuwe dingen zoals Festival of Darkness eens uit te proberen. En Teon is alleen al leuk omdat ik al zeker 10+ mensen ben tegengekomen die ik van Erica ken :P

(En voor de mensen die 'm kennen: Cradle die me PM't in het screenshot is Cache ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Cool Dec keep it up :)

Ik kan het niet laten nog even te melden dat mijn totale winst nu op 48miljoen staat. En dat is niet slecht als je al 2 chars hebt in top B/A. lalalal (8)

Zijn er hier nog Tweakers die op Erica spelen en wat hulp kunnen gebruiken? (alleen echte noobs natuurlijk:))
Beetje nederlander helpt elkaar natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reroll doet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
ik ken cradle! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

nudie schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 12:45:
Cool Dec keep it up :)

Ik kan het niet laten nog even te melden dat mijn totale winst nu op 48miljoen staat. En dat is niet slecht als je al 2 chars hebt in top B/A. lalalal (8)

Zijn er hier nog Tweakers die op Erica spelen en wat hulp kunnen gebruiken? (alleen echte noobs natuurlijk:))
Beetje nederlander helpt elkaar natuurlijk
beetje nederlander is zo gierig als de pest en houdt alles zelf :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
Ben gestopt met l2 en speel nu sinds 2 maanden wow. Veel beter dan l2 zeg.

Redenen dat ik l2 niet meer leuk vond.

* Weinig endgame content.
* Spells en spreuken zien er saai uit.
* Alles lijkt op elkaar.
* Lvlen is veelste traag en geeft geen beloning.
* Teveel cooldowns tijdens grinden.
* Quest zijn eentonig en slaan nergens op.Daarbij komt kijken dat je delzefde quest weer opnieuw kan doen wtf?
* Als je normaal speelt duurt een lvl60 char zo een 9 maande. Tenzij je een super nerd bent die wit van het binnen zitten is.

Oja verder loopt iedereen te botten. Waarom zou dit nou komen? Omdat het saai is.

Redenen dat ik WoW ben gaan spelen is dat bovenstaande punten wel aan word voldaan. Vooral de endgame content is gigantisch.

Aldus een ex l2 speler.

60 paladin Kailo
@ Erica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ten eerste ben je een Paladin en ten tweede ben je waarschijnlijk gestopt in c1...
Ja toen zag alles er hetzelfde uit, in c3 is alles echt veel meer verandert en heeft het spel ook afgemaakt.

Ik vind trouwens dat WoW niet zo'n leuke endgame heeft als L2. Het heeft atm iets meer dan L2, maar l2 wordt steeds beter. Ik heb zelf WoW gespeelt sinds het uitkwam tot 1-2 weken na de Honor System patch... omg dat was verneukt zeg. Je loopt rond, uit het niets komt een rogue, chain stunned en je bent dood als cloth wearer(dat noemen ze dan honor he:)

Ik vind dat in c3 er veel meer gedaan wordt en alles verbetert is, ik ga zelf ook weer op Teon spelen ik zit er nu alleen over in welke char.. Spellsinger, Gladiator, Warcryer, Shillien Knight, Destroyer, Hawkeye... Ik heb heel veel op andere(private) servers gespeelt.
Ik wil een class die goed is voor solo en goed is in pvp.. hmmm

Btw, ThyrinReagan van Erica
Guidance van l2world
Necromancer van WoW Bloodscalp

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
L2 heeft juist wel endgame spul, sieges raid bosses, komt nieuwe equipment uit enz. Voor sommige mensen is het gewoon absoluut niets en ik heb er vaak ook genoeg van na een paar weken spelen, maar dan kap ik er gewoon een tijdje mee, waarna ik later toch wel weer zin krijg om te spelen.
Maar ik ken je helemaal niet van erica, pacino. Speelde je al lang op erica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
C3 heeft iig voor mijn clan de ogen open gedaan ivm questen.

ze vonden de 7 signs maar onzin. totdat ze elke keer dat ze in town kwamen enorme debuffs kregen omdat ze verloren hadden....
en ze hadden verloren omdat dusk vooral uit kleine clans + farmers bestaat op kain. en de kleine clans zoals die van mij vonden het niet belangrijk genoeg om het fastival of darkness te doen.... fout :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nahja, zullen we maar eens weer gaan beginnen dan =X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Emperor schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:16:
[...]

beetje nederlander is zo gierig als de pest en houdt alles zelf :P
Hij niet :) !

P.S. Ben ik een noob die hiervoor in aanmerking komt? ^^ ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
KrewCial schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:29:
L2 heeft juist wel endgame spul, sieges raid bosses, komt nieuwe equipment uit enz. Voor sommige mensen is het gewoon absoluut niets en ik heb er vaak ook genoeg van na een paar weken spelen, maar dan kap ik er gewoon een tijdje mee, waarna ik later toch wel weer zin krijg om te spelen.
Maar ik ken je helemaal niet van erica, pacino. Speelde je al lang op erica?
Zo een 9 maanden. Speelde altijd in de nachten :)

Overigens kan het zijn dat je mij binnenkort weer ziet rond huppelen, want ik heb mijn account verkocht.

Wat mensen alniet betalen voor een beetje virtuele zooi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Mja, speel al langer dan een half jaar niet meer op erica, misschien dat het daardoor komt. Speel nu op teon, dus ik zal je char denk ik niet zien lopen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
lol ik heb hem nog nooit op erica gezien>.< in welke clan zat je?

btw welk lvl ben je in WoW?

[ Voor 25% gewijzigd door Proqzor op 13-06-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:11:
Ik ook niet, maybe omdat ie snachts speelde? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlobberNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-01 11:43

FlobberNL

Got backstapped?>

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:55:
[...]

Ik speel af en toe op een LVL 64 TH van een vriend van me die heb volledige BO en in sieges enzo ook Mdef buff. Maar toch hij word continu gesleept zelfs door sleeping cloud. Gewoon een blessed SpS en elke nuker sleept iedereen en alles alleen SwS en WC/OL leveren problemen op :)
Oi kwiv :P

Maja daar in tegen kan je meeste mages wel 1/2 shotten... en sleepcloud werkt bijna nooit ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlobberNL schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:48:
[...]

Oi kwiv :P

Maja daar in tegen kan je meeste mages wel 1/2 shotten... en sleepcloud werkt bijna nooit ....
Welkom noob :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
lol....
hm hele clan op kain is gebanned (16 van de 24 man) voor botten. in 1 keer
de meeste kregen niet eens een petition. en een paar waren zelfs niet aan het botten....

nu spelen ze allemaal WoW :/
ben dus moederziel alleen op Kain :(

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Lol zat jij in OS hoe heet je ingame? :)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:17:
lol....
hm hele clan op kain is gebanned (16 van de 24 man) voor botten. in 1 keer
de meeste kregen niet eens een petition. en een paar waren zelfs niet aan het botten....

nu spelen ze allemaal WoW :/
ben dus moederziel alleen op Kain :(
Wat kan ik zeggen? Go Go NCsoft :)

Het is lullig voor de mensen die niet botten en die zullen hun account wel weer terug krijgen als ze met support gaan praten maar ik heb geen medelijde met mensen die gebanned worden voor botten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
mja als ze niet botten dan supporten ze nog steeds bots ingame omdat ze bij hun in de clan zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
DrProctor schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:11:

btw welk lvl ben je in WoW?
Heb alles een beetje uitgeprobeerd tot 20 eerst. Kwam tot conclusie dat ik de rogue wel leuk vond en die is nu bijna 60 (nog paar dagen). Speel overigens op sunstrider en heb me eigen guild met 200 mensjes :P

Wel gezellig. Ben overigens ook met een mage begonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
DrProctor schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:25:
mja als ze niet botten dan supporten ze nog steeds bots ingame omdat ze bij hun in de clan zaten.
Weer zo'n gare redenering. Als ik in een clan zit waar de helft van de mensen van bot betekend het niet dat ik voor bots ben of dat ik ze support. Ik kan heel erg anti-bots zijn, maar omdat de hele clan goede vrienden van me zijn kijk ik door de bots heen bijvoorbeeld. (Nee, ik zit niet in een clan waar iedereen bot, dit was gewoon als een voorbeeld bedoeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
December schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:16:
[...]

Weer zo'n gare redenering. Als ik in een clan zit waar de helft van de mensen van bot betekend het niet dat ik voor bots ben of dat ik ze support. Ik kan heel erg anti-bots zijn, maar omdat de hele clan goede vrienden van me zijn kijk ik door de bots heen bijvoorbeeld. (Nee, ik zit niet in een clan waar iedereen bot, dit was gewoon als een voorbeeld bedoeld)
o zit je nog niet in dragonlords dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op maandag 13 juni 2005 @ 16:16:
[...]

Tja of het nu support of niet je moet niet janken als ze gebanned worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwiv, wat was je character ook al weer? Heb aantal vragen die ik vanavond aan je zou willen stellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eslyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 07:19:
[...]

Tja of het nu support of niet je moet niet janken als ze gebanned worden :P
Agreed. Maar het is ook weer erg scheef om mensen te gaan beschuldigen van het supporten van botters omdat ze in een clan zitten waar (veel) mensen in botten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 11:13:
[...]

Agreed. Maar het is ook weer erg scheef om mensen te gaan beschuldigen van het supporten van botters omdat ze in een clan zitten waar (veel) mensen in botten...
Spijt me, maar als iemand bot in mijn clan is hij of ik weg. No way dat ik daar mee geassocieerd wil worden. Het is al moeilijk zat in deze game om al de verleidingen te weerstaan: 1mil = 3 dollar (voor mij 1 maand hunten), bots die overal verkrijgbaar zijn... terwijl alles rete traag gaat... Dan wil ik ook niet dat ik een siege/boss raid doe met de hulp van iemand die die verleiding niet kon weerstaan, ik ben trots op mijn eigen prestaties in de game en om die trots in een clan te hebben moeten ze ook eerlijk spelen. Sure je weet het niet altijd, maar als je het weet en je report dit niet of wil deze persoon nogsteeds in je clan hebben dan sta je het toe. Imho ben je dan net zo erg.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2005 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had een paar weken terug 3 man uit de allience gereport, alle 3 gebanned :) . Gister weer hele bot train van 4 laten bannen. Zelfs iemand die scripts gebruikte om te shouten in giran terwijl hij zelf afk was. NCsoft doet wel iets als je het maar goed brengt! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat vind ik best wel laag, om zelfs iemand uit je eigen alliance te reporten als ie alleen maar shout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:41:
Dat vind ik best wel laag, om zelfs iemand uit je eigen alliance te reporten als ie alleen maar shout.
Die kwam uit exile de "evil" alliance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:11:
Wat kan ik zeggen? Go Go NCsoft :)

Het is lullig voor de mensen die niet botten en die zullen hun account wel weer terug krijgen als ze met support gaan praten maar ik heb geen medelijde met mensen die gebanned worden voor botten.
de meeste waren naar kain gegaan omdat hun chars op erica waren gebanned, en dat weet NCsoft ook wel....
en echt eerlijk speelde ze niet. bijna iedereen in de clan gebruikte een bot om snachts te levelen, en de helft gaf honderder $ uit aan adena...

voorbeeldje. ik was tegelijk gan rerollen met een andere clanmate. hij was na 2.5 week lvl 60.

btw. mijn ingame name is TheS4ndm4n. maar ik ben aant rerollen. nieuwe char heet IgneusOrbis.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 14:23:
[...]

de meeste waren naar kain gegaan omdat hun chars op erica waren gebanned, en dat weet NCsoft ook wel....
en echt eerlijk speelde ze niet. bijna iedereen in de clan gebruikte een bot om snachts te levelen, en de helft gaf honderder $ uit aan adena...

voorbeeldje. ik was tegelijk gan rerollen met een andere clanmate. hij was na 2.5 week lvl 60.

btw. mijn ingame name is TheS4ndm4n. maar ik ben aant rerollen. nieuwe char heet IgneusOrbis.
Waarom join in je in vredesnaam zo,n clan??? Ja allemaal mensen van erica, maja dan nog als 1 iemand inde sloot springt ga je er dan achteraan? (zat erendil bij jou in de clan? en zo ja is die ook gebanned? :O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:41:
Geen medelijden mee, het staat in eula dat het niet toe is gestaan... Of het een sell bot is of een level bot..

Bot user: Oh ik gebruik een bot program voor shouts.
*volgende week*
Bot user: Oh ik level alleen als ik een uurtje onder de douche sta met een bot.
*volgende week*
Bot user: Oh ik level alleen snachts met mijn bot.
*volgende week*
Bot user: This is teh evil bot, all L2 accounts will be assimilated!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:04:
[...]

Geen medelijden mee, het staat in eula dat het niet toe is gestaan... Of het een sell bot is of een level bot..

Bot user: Oh ik gebruik een bot program voor shouts.
*volgende week*
Bot user: Oh ik level alleen als ik een uurtje onder de douche sta met een bot.
*volgende week*
Bot user: Oh ik level alleen snachts met mijn bot.
*volgende week*
Bot user: This is teh evil bot, all L2 accounts will be assimilated!

/agree

P.S. vanaaf of morgen (als de servers were normaal doen) ff 3x enchant wep C regelen en proberenmet Demon staff +6 te maken. Heb op dit moment 13 mil cash tot B grade ga proqqie al wat lenen maar kan de verleiding van enchanten neit weerstaan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Veel plezier met je crystals dan maar alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
yea biches ma new bow needs them cbp and sop hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 16:45:
Veel plezier met je crystals dan maar alvast :)
+5 emi is al keer gelukt :P dus wie weet zag vandaag screenie van+20dual SlS, +16 homo sword, +12 homo bij ons op de server :P. Kortom je weet het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staffs zijn het moeilijkst te enchanten van allemaal. Dus als je geen backup hebt zou ik het niet doen. Maar als je het wel doet, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeuh hoezo moeilijkst te enchanten??? Het zit al vast inde enchant scroll of het enchanted lukt of niet daar berusten ook vroeger exploits op om te kijken of het gaat lukken of niet. Kan nu niet meer nope :( . Maar toch bedankt he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Hoe kom je erbij dat de scroll zelf bepaald of enchanting zal lukken of niet? Volgens mij als je die truck doet om te kijken of een enchant zou lukken en dezelfde scroll meerdere keren gebruikt dat ie vast wel meerdere keren zal failen én succeeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:32:
Hoe kom je erbij dat de scroll zelf bepaald of enchanting zal lukken of niet? Volgens mij als je die truck doet om te kijken of een enchant zou lukken en dezelfde scroll meerdere keren gebruikt dat ie vast wel meerdere keren zal failen én succeeden.
Was een heel gedoe en gold alleenin prelude geloof ik, maar het ging erover dat je een virtuele enchant uitvoerde en dan zag of het lukte of zo... nooit geprobeerd alleen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erhm, het is gewoon een (SQL) database die een berekening doet om vervolgens een fail of pass te maken, wat inhoud of je wapen wel of niet poof doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 21:05:
Erhm, het is gewoon een (SQL) database die een berekening doet om vervolgens een fail of pass te maken, wat inhoud of je wapen wel of niet poof doet. :)
Dan is het dus inderdaad mogelijk dat sommige wapens sneller kapot gaan als andere? Maar waarom en wat is de kans van succeed dan? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
proq! verkoop me je emi zooi en drake setje is voor ++++goedkooop!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:40:
[...]

Was een heel gedoe en gold alleenin prelude geloof ik, maar het ging erover dat je een virtuele enchant uitvoerde en dan zag of het lukte of zo... nooit geprobeerd alleen gelezen.
Ik ken dat truckje wel, maar ik heb nog nooit iemand gehoord dat in de scroll zelf ingebakken zit of ie zal failen of succeeden. Volgens mij klik je er gewoon op en op het moment zelf wordt er berekend of ie succeed of niet.
En niemand weet de precieze kans ervan, iedereen die zegt een percentage te weten lult uit z'n nek en heeft dat gewoon zelf verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:40:
[...]
Waarom join in je in vredesnaam zo,n clan??? Ja allemaal mensen van erica, maja dan nog als 1 iemand inde sloot springt ga je er dan achteraan? (zat erendil bij jou in de clan? en zo ja is die ook gebanned? :O )
1) ik join zoon clan omdat ik op een server zit waar ik niemand ken, en ik ken die gasten al sinds prelude. (members van DnJ, PWN en PR/RR)
2)lilly zat in de clan ja, en is ook gebanned.

nu spelen ze allemaal WoW.... maar in die sloot ga ik niet springen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

December schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 01:07:
[...]

Ik ken dat truckje wel, maar ik heb nog nooit iemand gehoord dat in de scroll zelf ingebakken zit of ie zal failen of succeeden. Volgens mij klik je er gewoon op en op het moment zelf wordt er berekend of ie succeed of niet.
En niemand weet de precieze kans ervan, iedereen die zegt een percentage te weten lult uit z'n nek en heeft dat gewoon zelf verzonnen.
True true , ik ken dat trucje ook... is vrij simpel te doen op een private server en doet in feite niets dan inderdaad een vituele enchant uitvoeren , terwijl als je failed je wapen niet evaporate. De kans op falen is net zo groot nadat je het hebt uitgeprobeerd , dus een exploit is het in feite niet.

De reden dat mage weapons zo moeilijk zijn ligt imo vrij voor de hand , simpelweg om ze niet te overpowered te laten zijn. Als je een sage+8 hebt bijvoorbeeld (slechts een voorbeeld) is dat al heel wat terwijl een dark screamer +8 lang niet zoveel voorstelt (relatief gezien).

Maar wat ik me dus afvroeg , bij die trader mannon kun je weapons switchen terwijl enchants behouden blijven. Is het dan niet erg simpel om een dark screamer te overenchanten en die te switchen met bijvoorbeeld een sage? Die is toch veel meer waard op dezelfde overenchant dan een dark screamer? Ik weet namelijk dat een dark screamer erg makkelijk te overenchanten is t.o.v. een sage die in veel gevallen al bij +4/+5 breekt.

[ Voor 5% gewijzigd door Raku op 15-06-2005 02:45 ]

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simulated Zero schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 02:42:
[...]

True true , ik ken dat trucje ook... is vrij simpel te doen op een private server en doet in feite niets dan inderdaad een vituele enchant uitvoeren , terwijl als je failed je wapen niet evaporate. De kans op falen is net zo groot nadat je het hebt uitgeprobeerd , dus een exploit is het in feite niet.

De reden dat mage weapons zo moeilijk zijn ligt imo vrij voor de hand , simpelweg om ze niet te overpowered te laten zijn. Als je een sage+8 hebt bijvoorbeeld (slechts een voorbeeld) is dat al heel wat terwijl een dark screamer +8 lang niet zoveel voorstelt (relatief gezien).

Maar wat ik me dus afvroeg , bij die trader mannon kun je weapons switchen terwijl enchants behouden blijven. Is het dan niet erg simpel om een dark screamer te overenchanten en die te switchen met bijvoorbeeld een sage? Die is toch veel meer waard op dezelfde overenchant dan een dark screamer? Ik weet namelijk dat een dark screamer erg makkelijk te overenchanten is t.o.v. een sage die in veel gevallen al bij +4/+5 breekt.
Mja als het echt zo is dat er verschil in zit dan zat ik ook al te denken om eerst ff voor een SLS te traden en dan te enchanten. Tis alleen zodat dat er aleen SA op zit en vind zonde om hem er af te halen.(nee heb hem er niet op gezet maar +3 demon staff met SA poison/full demon set 13,5mil kon ik niet laten lopen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe amulets en SB drops voor Bishop en Warcryer ;)

Chant of Eagle: Satyr
Chant of Predator: Valley Treant
Body of Avatar: Unicorn
Chant of Vampire: Haven't got this one yet, but people say Timak Orc Shamans/Overlords

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 30k ancient adena verdient (ingeleverd seal stones kreeg in record te zien), denk niet dat dat echt ok is.. maar wel 60k verdient. Poleparty ftw!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlobberNL
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-01 11:43

FlobberNL

Got backstapped?>

Simulated Zero schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 02:42:
[...]

Humm lijkt me niet .... 2 weken geleden vrolijk een DS van me van +4 naar +5 gebroken .. en met dat wapen trade systeem zou je dan een "makkelijker" wapen kunnen echanten ....lijkt mij eerlijk gezegt niet ... of de kans is random of zit in de scroll gebakken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Wees blij dat ie niet brak van +3 naar +4. :(
Op retail zal ik nooit wapens gaan overenchanten... heb daar niet echt geluk mee.

[ Voor 48% gewijzigd door Cache op 15-06-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

FlobberNL schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 13:02:
[...]

Humm lijkt me niet .... 2 weken geleden vrolijk een DS van me van +4 naar +5 gebroken .. en met dat wapen trade systeem zou je dan een "makkelijker" wapen kunnen echanten ....lijkt mij eerlijk gezegt niet ... of de kans is random of zit in de scroll gebakken ...
Nouja laat ik het zo zeggen , voor een dark screamer +8 heb je maar een paar pogingen nodig. Voor een sage+8 heb je heel veel nodig of een grote portie geluk.

Raku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December Gogandantess vroeg waar je de laatste tijd bleef(Hij zag je niet on op dece) Mensen van Teon welke side zitten jullie/gaan jullie in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 21:42:
December Gogandantess vroeg waar je de laatste tijd bleef(Hij zag je niet on op dece) Mensen van Teon welke side zitten jullie/gaan jullie in?
Dawn for the win :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dawn = 75% Dusk = 25%. Ik zit bij Dawn :P
40k AA nu.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis bijna 90% dawn op dit moment en 10% dusk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
en we zitten bij destiny alliance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sprak met Gogandantess en die zit in Dragon Lords, zij zijn Dusk. Actieve PvP clan etc, lijkt me wel een vette clan.. maar 90% Dawn.. dat stinkt wel... Allemaal winning team joiners o.O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:41:
Ik sprak met Gogandantess en die zit in Dragon Lords, zij zijn Dusk. Actieve PvP clan etc, lijkt me wel een vette clan.. maar 90% Dawn.. dat stinkt wel... Allemaal winning team joiners o.O
lol ga me een week laten debuffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:52:
Nieuwe amulets en SB drops voor Bishop en Warcryer ;)

Chant of Eagle: Satyr
Chant of Predator: Valley Treant
Body of Avatar: Unicorn
Chant of Vampire: Haven't got this one yet, but people say Timak Orc Shamans/Overlords
Kun je ook aangeven waar die mobs zijn?

En ik denk dat elke overenchant een kans van 60% heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 16:01:
Kun je ook aangeven waar die mobs zijn?
staat in de patchnotes van de laatste patch.
Etrigan schreef op dinsdag 12 juni 2005 op lineage2.com
Players can get spell books for learning new skills by hunting monsters which reside in the Enchanted Valley and the Orc Barracks of Timac
En ik denk dat elke overenchant een kans van 60% heeft.
67% kans (2/3)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 17:40:
[...]
staat in de patchnotes van de laatste patch.

[...]

[...]
67% kans (2/3)
Alles in Enchanted Valley en de orcs bij Ivory Tower en Oren castle.

En hoe kom jeop die 67%???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat trekt ie zo uit z'n reet. Zoals ik al zei: niemand weet precies hoeveel kans er is bij het enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

December schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 19:26:
Dat trekt ie zo uit z'n reet. Zoals ik al zei: niemand weet precies hoeveel kans er is bij het enchanten.
En hoe weet jij dat? Ik heb verschillende mensen horen zeggen dat het 60% is. Ja, mensen die weten waar ze het over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik heb ook verschillende mensen horen zeggen dat het 50% of 60% was, maar dat betekend nog niet dat het waar is. Zolang NCSoft nergens bevestigd dat het waar is en ik overal andere waardes zie beschouw ik alles als bullshit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam erachter dat tattoo's iets duurder waren als ik d8 :P . Heb er in totaal 4 nodig (ook voor me SE maatje) kost 9 mil ofso :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:24:
[...]

En hoe weet jij dat? Ik heb verschillende mensen horen zeggen dat het 60% is. Ja, mensen die weten waar ze het over hebben.
Hoe kan iemand nou weten waar ze het over met enchanten.. je kan niet vastellen hoeveel het is. Behalve als NCsoft iets erover zegt(doen ze niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien hebben ze die info via via van NC developers? En ik vind het een best een gepaste percentage want je hoort net zoveel verhalen van fails en succeses.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 20:47:
Kwam erachter dat tattoo's iets duurder waren als ik d8 :P . Heb er in totaal 4 nodig (ook voor me SE maatje) kost 9 mil ofso :(
das goedkoop :P...

ps. wat voor tats heeft een SE nodig....... (+4men-4int en +4con-4str)?
ik heb nodig +4int-4men en +4wit-4men. en later nog +4con-4str. kosten om te kopen van farmers, 20-25 mil.

Ik ga dus voor trader mannon. heb nu 500k AA, en 350k van deze questweek. en ik heb 5 +int dye's van een clanmate gekocht voor de halve prijs.
* RocketKoen lvl 37 human wizzard en 37 shiling oracle nu op kain

btw. schijnt dat lilly (erendill) toch niet gebanned is (als een van de weinige). elke botparty had 1 sleeper. en aangezien degene die die de bots draaide allebij een mage als main hebben mocht ze er niet in

[ Voor 18% gewijzigd door RocketKoen op 16-06-2005 23:09 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:08:
Misschien hebben ze die info via via van NC developers? En ik vind het een best een gepaste percentage want je hoort net zoveel verhalen van fails en succeses.
Ik heb via via gehoord dat de kans op succes 157% is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:56:
[...]

Ik heb via via gehoord dat de kans op succes 157% is !
Van je mede-mongooltjes zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:08:
[...]

das goedkoop :P...

ps. wat voor tats heeft een SE nodig....... (+4men-4int en +4con-4str)?
ik heb nodig +4int-4men en +4wit-4men. en later nog +4con-4str. kosten om te kopen van farmers, 20-25 mil.

Ik ga dus voor trader mannon. heb nu 500k AA, en 350k van deze questweek. en ik heb 5 +int dye's van een clanmate gekocht voor de halve prijs.
* RocketKoen lvl 37 human wizzard en 37 shiling oracle nu op kain

btw. schijnt dat lilly (erendill) toch niet gebanned is (als een van de weinige). elke botparty had 1 sleeper. en aangezien degene die die de bots draaide allebij een mage als main hebben mocht ze er niet in
++++ casting speed ik doe +4 WIT/ -5 Men die zijn maar 75k :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men is ook MP regen, lekker gimp als je gaat lvlen o.O
En 'misschien' hebben ze die info van de NC developers... dus als ik kom en ik zeg: jij gaat morgen een damascus drop krijgen, dat staat zo ingeprogrammeert, ik heb met NC soft gebelt. Dan geloof jij dat?
BTW:http://usuarios.lycos.es/elmundol2/stats_e.txt <-- Altijd handig, maar er staat alleen Mdef bij MEN :/

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2005 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
MEN is óók mdef. En die mp regain merk je geen ruk van, MEN heeft echt maar zeer weinig effect, dus je zou zelfs +4 WIT/-8 MEN kunnen doen, merk je weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 07:10:
[...]

++++ casting speed ik doe +4 WIT/ -5 Men die zijn maar 75k :P
75k :/
zit je nog op erica ofzo :/
die dingen zijn 500k apc op kain

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik (lvl 39 prophet teon) heb strx men divine set (+1 men) en doe daar een +4 men -4 int (MP recharge +++ en kheb toch geen matk nodig). Van die +5 men merk ik echt wel wat hoor.

Heb het al geprobeerd en scheeld mij iig een tijdje zitten. Zodra ik alles compleet heb zallik wat feiten posten met tijden e.d.

FF nog over het enchanten. Er staat nergens iets vermeld (zoals proc zei) over die enchant rates.
Het lijkt mij dan ook ERG raar als de kanse op bijvoorbeeld staffs kleiner worden.
Het "overpoweren" van een wizz is IMO ook niet echt van toepassing. Dan zouden de rates op bows ook verminderd moeten worden...
Wat ik zelf erg goed aan C3 vind, is het feit dat ze die rates (3 of meer extra patk/matk) omhoog gegooid hebben, waardoor het eindelijk waard is om te overenchanten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Divine set is geen +1 MEN, maar -1 INT, +1 WIT, het geeft wel een MP bonus. En volgens mij kan je als prophet niet eens +4 MEN, -4 INT doen, volgens mij alleen wisselen tussen MEN en WIT en dan is het zeker aan te raden om +WIT te doen en geen +MEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 07:17:
Men is ook MP regen, lekker gimp als je gaat lvlen o.O
En 'misschien' hebben ze die info van de NC developers... dus als ik kom en ik zeg: jij gaat morgen een damascus drop krijgen, dat staat zo ingeprogrammeert, ik heb met NC soft gebelt. Dan geloof jij dat?
BTW:http://usuarios.lycos.es/elmundol2/stats_e.txt <-- Altijd handig, maar er staat alleen Mdef bij MEN :/
Ik heb altijd SE mee dus levelen en MP is niet zo,n probleem! :) Die site kende ik idd is wel handige site...
December schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:37:
MEN is óók mdef. En die mp regain merk je geen ruk van, MEN heeft echt maar zeer weinig effect, dus je zou zelfs +4 WIT/-8 MEN kunnen doen, merk je weinig van.
Ik neem een +4 INT/-4 MEN en +4 WIT/ -5 MEN dus totaal -9 MEN...
RocketKoen schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 16:13:
[...]

75k :/
zit je nog op erica ofzo :/
die dingen zijn 500k apc op kain
Zit op teon, go go ancient adena en farmers :P
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over het spel Lineage II, niet de private servers!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!