[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 7

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 3.273 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
dat is juist top, prophets zeiken al maanden dat ze niks meer krijgen na 55, nu heb je een reden om te grinden om die super buffs te krijgen

maar wc is wel extreem overpowered nu, al hoor je mij niet klagen ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:50:
Voor je die WC buffs voluit kan benutten (dus dat ze lvl 3 zijn) moet je wel eerst lvl 68 en hoger zijn. Nuttig zeg. Buffs krijgen wanneer je bijna aan je lvl cap zit 8)7
Dan heb je weer wat om voor te levelen toch? :)

De translated source staat hierzo http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=122967

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De levels voor de WC skills:
Focus - 48 60 68.
Guidance - 48 58 64.
VR - 44 58 66 74.

Alle updates:
1. Party matching system upgrade.
- Comprises all zones
- Rooms can be made for easier party matching
- Searchable rooms by level & place
- Room owner can invite, kick, configure the room.

2. You can now give your party rights to other party members.

4. You can now set for automatic SS, BSPs usage (move the SS to your skill bar and right click to set; right click once again to disable)

5. Warcryers get 3 new buff skills.
- Chant of Predator: Increases critical chance (a.k.a. Focus)
- Chant of Eagle: Increases accuracy (a.k.a. Guidance)
- Chant of Vampire: Leech life (a.k.a Vampiric Rage)

6.Bishops get one new skill.
- Body of Avatar: Increases % of total HP and fills it. Same as using Bless the body + greater heal. Cons: costs tons of MP. Does not stack with Bless the body.

** The SBs are drops from mobs in the EV and Timak Orc fields. **

7. Warlord's Thunderstorm skill has been 'unnerfed'. (Back to before the 4/7 patch)

8. You can now use a command to enter what you seek and nearby stores selling/buying that item will be highlighted (more visible).

9. More teleportable places have been added to the dusk/dawn NPCs.

10. If a player who is 8+ levels above the raid boss monster attacks it, the mob will use "stone skin" skill. If that player buffs or helps another person who is attacking the mob, he/she will get 'silenced'.
Voorbeelden highlight shops:
Afbeeldingslocatie: http://static.lineage2.co.kr/gameguide/ch3/chat5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.lineage2.co.kr/gameguide/ch3/chat6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.lineage2.co.kr/gameguide/ch3/chat7.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:16
:/
> +15 wapen op de achtergrond van die 1e screen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja en het lijkt dat a-graded sword ? zeker door gms gemaakt ofzo(die screenies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
laat maar delete pls

[ Voor 87% gewijzigd door Proqzor op 27-05-2005 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik heb een vraagje;
ik speel het sinds kort ook vaak, en ben nu Dwarf, lvl 20 :) Ik heb gekozen bij de class quest voor de Artisan-opleiding. Nu moet ik naar die Strip Mines, om daar van die Ratmen te vermoorden.. Alleen hoe kom ik die mine binnen? Alles is afgesloten en dichtgetimmerd, waar is de opening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm als je op een privat server speelt kan het zo zijn dat ze die area hebben afgesloten. Als je op retail server zit zou ik je niet kunnen helpen ben nooit dwarf geweest :P.

Ik was boos omdat ik alleen nog maar 50% kwijt ben geraakt sinds C3. Dus kreeg 2 Enchant C van een clannie en ging me emi enchanten :O . Kep mazzel gehad heb wel weer zin om te spelen nu :D
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rucke016/Eminence.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op zondag 29 mei 2005 @ 19:18:
Ik heb een vraagje;
ik speel het sinds kort ook vaak, en ben nu Dwarf, lvl 20 :) Ik heb gekozen bij de class quest voor de Artisan-opleiding. Nu moet ik naar die Strip Mines, om daar van die Ratmen te vermoorden.. Alleen hoe kom ik die mine binnen? Alles is afgesloten en dichtgetimmerd, waar is de opening?
Strip mines op retail loopt een weg van Dwarf town over een brug direct uit de stad naar de strip mines en die zijn gewoon wage wijd open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je niet op retail zitten (heb ik geen probleem mee, maar begin er maar niet over ^^ ) dan is de kans groot dat je in giran of aden al je quest items gewoon kunt kopen voor 0a bij de NPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 15:46:
Mocht je niet op retail zitten (heb ik geen probleem mee, maar begin er maar niet over ^^ ) dan is de kans groot dat je in giran of aden al je quest items gewoon kunt kopen voor 0a bij de NPC.
Waar speel jij nu trouwens, kwiv? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 18-09 20:59
kwiv speelt op Teon, ProqThor ook.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
k dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(8> Ik ook, maar ben nu clanloos. (8>

Weet iemand nog een clan die een lvl 40 sws nodig heeft?

Vereiste:

Veel party hunts. :Y)
Het willen doen van miniboss hunts B)
Gezellige ppl. O+

In de toekomst willen raidboss hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben geen SwS meer nodig wij hebben er 3 :P . En thalos en ik zijn allebij HE ik ben bijna 52 en thalos is 45 :) (thalos=proqqie :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een of andere idiote ebayer heb me 20 mil betaald voor die boog :| me is happy Bow of Peril here i come! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
wow :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

December schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:45:
[...]

Sure... met +5 STR, fully buffed, en Plated Leather Set zal een 75 HE waarschijnlijk misschien op 2600-2800 p.atk zitten. Het hoogste wat ik ooit heb gezien van een archer qua P.atk was 2800 p.atk volgens mij en dat was van een Phantom Ranger welke 1 meer STR heeft dan een Hawkeye. Boven de 3000 p.atk kom je alleen maar in je dromen.
ik had 2547 patk op lvl 72 en me boog was maar +3 en ik heb maar +4 str. Als ik lvl 75 ben en nog 1+ str haal met soul bow +3 en plated set kom ik echt wel over de 3k patk.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
vergeet dance of warrior niet :P
scheelt ook weer Patk.

\Btw, ik herinner me nog iets wat er mis is aan green rangers.

zo zijn langzamer als een SR of PR, en hebben geen long-shot.

dus alle archers hebben 900 range, en de orc maar 600. = orc kited

[ Voor 65% gewijzigd door RocketKoen op 31-05-2005 02:09 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 02:08:
vergeet dance of warrior niet :P
scheelt ook weer Patk.

\Btw, ik herinner me nog iets wat er mis is aan green rangers.

zo zijn langzamer als een SR of PR, en hebben geen long-shot.

dus alle archers hebben 900 range, en de orc maar 600. = orc kited
Wrong again, als ie eenmaal laag is, heb ie maar 1 slag nodig en dan doet ie zo 8K dmg. En die krijgt ie echt wel, want kiten op hem duurt een eeuwigheid. EN uiteindelijk krijgt hij die ene klap wel als je speical doet of je moet opnieuw sprint aanzetten. Zolang hij een boog heeft krijgt ie je te pakken met een blunt/sword maybe niet maar ook dan is 1 klap dodelijk ;) ! En dan is het echt over :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:52:
We hebben geen SwS meer nodig wij hebben er 3 :P . En thalos en ik zijn allebij HE ik ben bijna 52 en thalos is 45 :) (thalos=proqqie :P )
Ben nogsteeds met mijn quest bezig, dag 4 dat ik bezig ben vandaag. :/

Ga misschien naar Dragonlords, een pvp clan op Teon. Alle spelers die ik ken zijn aardig, zie ik altijd samen in parties werken en raidbosses gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
lol... dragonlords...
Kwam er ook een paar weken geleden achter dat draconi naar teon was gegaan, nadat ie op erica al zn ally's kwijt was....

neem van mij aan... draqconi is de slechtste clanleader ooit....
hij voerde een alliance aan die de TSA/redemtion alliance moest vernietigen....
na 10 maanden (!!!) was het hem nog niet gelukt, terwijl zijn aanhangers met meer man waren, enhoger lvl waren.
toen na 10 maanden zn ally's er genoeg van hadden, en PR/RR het overnam was de redemption alliance na 1 maand alle castles kwijt.

voorbeeldje van draconi's geweldige stategie:
Als aanvallende party op een siege, moet je met niet meer als 9 man tegelijk aanvallen.....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
hey dreamcatchers waarom ben je uit vatos locos als ik mag vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Nu al lvl 40 Dreamcatchers? Heb je tijd over ofzo? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 11:11:
hey dreamcatchers waarom ben je uit vatos locos als ik mag vragen?
Niet genoeg party's, als low level werd ik alleen meegenomen als ik heel erg zeurde, in totaal 12-15 parties in 3-4 weken tijd. Ben daarom op zoek naar een clan waarin iig elke dag 2-3 parties gedaan word. In Vatos was dat eens per 2 dagen of minder één party, en dat terwijl er altijd wel minimaal 5 mensen online zijn op welk tijdstip dan ook. Ik had niet zo iets van dat ik per definitie met iedereen wou partyen, maar sommige members heb ik nooit in het echt gezien alleen maar in chat.

Tevens ook de reden hiervoor is dat een van de leden mij beloofde me eens op te komen zoeken (ingame) om me met zijn boog te beschieten en dit ook uitvoerde, nadat we een woordenwisseling hadden.

Ik legde aan iemand uit hoe en wat een quest werkte, welke ik net de week daarvoor had gedaan maar hij als lvl 55+ wist het allemaal beter. Toen ik daar wat over zei was ik een kutn00b. Heel gezeik over en weer en meneer belooft me om effe op me te gaan schieten, welke clan dat ook toestaat/niets over zegt is niet mijn clan. Onderling elkaar afmaken is not done.

Daarnaast solo ik minibosses eens per dag (Nurka's Messenger, Demon Tempest etc), ik wil dit aantal gaan opvoeren maar dan in team verband. Vatos Locos is een clan die bosses jaagt, echter maar eens per week. Ik zoek meer.

Kortom mijn doelstellingen in de game zijn niet gelijk aan die van Vatos, en hoewel 99% top is in de clan en supergasten die allemaal aardig zijn is het niet onredelijk om na enige tijd aan te geven dat je niet tevreden bent. Dit heb ik gedaan, waarna ik 2x op clan partyhunt geweest ben waarna het weer erg stil werd op gezamelijke acties en heb ik besloten om mijn conclussie te trekken en ergens anders te zoeken wat ik nodig heb om deze game voor mij leuk te houden. Ik ben meer een teamplayer, en Vatos is dat niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:31:
Nu al lvl 40 Dreamcatchers? Heb je tijd over ofzo? 8)
:P

Was 3 daagjes thuis, daarnaast had ik de afgelopen weken geen afspraken of dingen te doen dus lekker gamuh. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je vertellen dat als je DragonLords (DL) joint er veel delevling zal zijn, omdat heel veel mensen tegen je zijn en 1x paars=dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:03:
Ik kan je vertellen dat als je DragonLords (DL) joint er veel delevling zal zijn, omdat heel veel mensen tegen je zijn en 1x paars=dood :)
Ook meteen de reden dat dragonlords van erica naar teon is gegaan :Y)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:03:
Zoals?

Vind het aardige mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet DL die je zal PKen maar de mensen zoals alle allymember van destiny en waarschijnlijk ook van van exile kant. Ik weet iig dat ze ook al op erica (was ik ook bij) altijd aan verkeerde kant zitten, ook weet ik dat meeste wel aardig zijn heb 2 goeie vrienden van me die erin zitten. Maar het is zeker een sterke clan. Omdat ze altijd samen werken en elkaar al lang kennen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Het is maar wat je als 'verkeerde kant' beschouwt, in mijn ogen stond Dragonlords op Erica aan de goede kant :)

En een beetje actie kan zeker geen kwaad.

* Hahn gaat binnenkort waarschijnlijk ook weer retail proberen @ Teon, samen met Cache :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
yeah ! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
December schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:15:
Het is maar wat je als 'verkeerde kant' beschouwt, in mijn ogen stond Dragonlords op Erica aan de goede kant :)

En een beetje actie kan zeker geen kwaad.

* RocketKoen gaat binnenkort waarschijnlijk ook weer retail proberen @ Teon, samen met Cache :P
gaat niet om aan welke kant ie staat...
Ik zit nu op kain an de halve clan is ex PR/RR
draconi is gewoon een idioot......

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:59:
[...]

gaat niet om aan welke kant ie staat...
Ik zit nu op kain an de halve clan is ex PR/RR
draconi is gewoon een idioot......
Ben het niet vaak met je eens maar nu wel :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar Draconi is nogsteeds dezelfde leader?

btw is het normaal om op lvl 40 nog maar 1.5mil te hebben gespaard voor een stormbringer? Of zijn er geld verdien gebieden waar ik nog niet van weet? :P

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:22
nvm

[ Voor 94% gewijzigd door dapluiz op 01-06-2005 12:30 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
met het manor system kun je veel geld verdienen. (zolang je geen mage bent)
maar uh, ik zeg niks verder... tot lvl 48 had ik een gastra + manticore. en op lvl 60 had ik nog steeds een emibow + drake.

Nu ik bezig ben aan mn 3e reroll kan ik alle equipment t/m B grade betalen :) nu nog de dye's

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 08:31:
Maar Draconi is nogsteeds dezelfde leader?

btw is het normaal om op lvl 40 nog maar 1.5mil te hebben gespaard voor een stormbringer? Of zijn er geld verdien gebieden waar ik nog niet van weet? :P
Draconi=drekken ja zelfde leader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het manor system snap ik niet, ik heb de post op het official forum gelezen maar ik ben gewoon te dom voor oid.

Wat ik begrijp is dat je per een aantal levels één type seed hebt, deze type heeft een inkoop prijs: Vastgesteld door de castle owners.
Vervolgens gebruik je dat op een monster tijdens of voor je aanvalt, waarna je harvester gebruikt. Deze geeft vervolgens je een crop??? (tot nu toe werd mijn blue seed alleen maar een nader kleurtje) welke je weer kan inleveren, maar tot nu toe maakte ik alleen maar verlies hierop of kreeg ik items wat minder was dan ik had betaald.

Ook heb ik 1 week gekeken of een castleowner iets terug kocht, maar niemand deed dit... Hoe kan je dan winst maken?

Ben ik de enige die het manor system niet overzichtelijk vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens Gwomyr, als je hier nog leest kan je dan een mailtje sturen naar mydyingbrides _AT_ het engelse woord hetemail.com

Ben erg benieuwd hoe en waarom ik je niet meer online zie. Hij zal waarschijnlijk in mijn spambox komen, dus in subject effe iets zetten waardoor ik weet dat ik je mail niet moet deleten :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 13:55:
Het manor system snap ik niet, ik heb de post op het official forum gelezen maar ik ben gewoon te dom voor oid.

Wat ik begrijp is dat je per een aantal levels één type seed hebt, deze type heeft een inkoop prijs: Vastgesteld door de castle owners.
Vervolgens gebruik je dat op een monster tijdens of voor je aanvalt, waarna je harvester gebruikt. Deze geeft vervolgens je een crop??? (tot nu toe werd mijn blue seed alleen maar een nader kleurtje) welke je weer kan inleveren, maar tot nu toe maakte ik alleen maar verlies hierop of kreeg ik items wat minder was dan ik had betaald.

Ook heb ik 1 week gekeken of een castleowner iets terug kocht, maar niemand deed dit... Hoe kan je dan winst maken?

Ben ik de enige die het manor system niet overzichtelijk vind?
Ik snap het ongeveer je moet gewoon met zo,n soort ploegje het zaadje weer uit de mob halen en dat afleveren. Als het hoeft niet te lukken. Dat zaadje geef je aan de manager enje kunt er dan iets voor terug krijgen ofso... ik weet niet bij welke town je het haalt maar manor systeem kan ook verkeerd worden ingesteld waardoor jij idd verlies draait

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Wilde op zich ook op Teon beginnen, maar ik kan geen afstand doen van m'n chars die ik op Gustin heb opgebouwd. Al m'n centjes dan weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:45:
Wilde op zich ook op Teon beginnen, maar ik kan geen afstand doen van m'n chars die ik op Gustin heb opgebouwd. Al m'n centjes dan weg :(
GoGo adena transfer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoeg mensen die dat idd doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Ik ben ook weer ff sinds een maandje terug op offi servers, Erica wel te verstaan en t bevalt me PRIMA.
C3 is echt voor mij iig top. Je bent niet meer afhankelijk van 8 andere personen om een party te maken waarin je goeie xp krijgt want met zn 3en/4en kan je al goed xp'en op leuke plekken. En nog belangrijker je bent niet meer gebonden op 1 plek, DVC(AL) of ToI je kan nu echt naar zoveel verschillende plekken. Ik heb bv in C2 echt weken achterelkaar in ToI lvl9 gezeten zonder ook maar naar beneden te gaan.. dat is toch wel ERG saai vooral met de L2 grind. Maar dit bevalt me prima.
Ik heb dan ook wel 2 leuke chars die dan ook in C3 aardig geboost zijn. lvl60 Warcryer en Gladiator :)
Met de toekomstige patch uit korea kan ik helemaal in mn nopjes zijn.

Post binnenkort wel ff stats alweer een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat je eindelijk weer gaat spelen daarzo zal legacy goed doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
+++ class aanbevelingen voor over een paar dagen/weken ! :Y)
Imo iig een archer, denk zelf SR nu. HE is traag en saai om te spelen imo, PR is leuk om te spelen, maar heeft zo weinig cp en hp, dus ja... maar goed, ken c3 niet. :)

[ Voor 59% gewijzigd door Cache op 02-06-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 22:19:
+++ class aanbevelingen voor over een paar dagen/weken ! :Y)
Imo iig een archer, denk zelf SR nu. HE is traag en saai om te spelen imo, PR is leuk om te spelen, maar heeft zo weinig cp en hp, dus ja... maar goed, ken c3 niet. :)
Ik zou iets anders gaan als archer sinds C3 is iedereen aan het rerollen naar archer vooral HE. Als je snel op avarage level wilt komen zou ik mage gaan of warcryer of overlord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ja, las al op orphus dat men nu HE opeens zo geweldig vindt. :P
Maar ik wil eigenlijk wel een fighter class gaan spelen en ik mag orcs niet. :D
Afgezien van mages levelen archers toch nog wel het snelst of niet? Sinds ik op een tijd op private servers heb gespeeld, ben ik archers leuk gaan vinden om te spelen en aangezien SR de meeste buffs krijgt is het wat handiger lvle, maar goed andere ideeen zijn altijd welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
snelste manier om te levelen blijft dit.
heb clanmates die je hun lvl 52+ buffer willen lenen :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 09:51:
snelste manier om te levelen blijft dit.
heb clanmates die je hun lvl 52+ buffer willen lenen :P
Best is een lvl 50+ SR clan mate die je mee op parties neemt (2 man) en hoge levels (Anghar waterfalls) afknalt: 4k exp per mob 400 SP en level up op 35+ binnen een kwartier. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Nou het is zo dat we met zn 4en (dec, trog, tawni en ik) constant, of iig redelijk vaak, zullen partyen (of niet dec? :P ). Dec gaat weer sps, trog gaat archer en tawni ook mage. Natuurlijk is dan een HE veel handiger, maar ik heb zowat alle classes al getest op die andere soort servers ( ;) ) en vond HE echt saai worden, maar had die toch gekozen omdat we op die servers toch constant gebuffed waren. Nu weet ik dat dat niet zo zal zijn op retail en het meest zal ik toch de snelheid missen, die mn he ook had op de private server. Verder een saaie class imo en lage mdef wil ook niet helpen... dus vandaar dat ik aan SR dacht, alleen zie je dan weer screenshots van 75 SR's die maar 1500 patk hebben. ><

[ Voor 6% gewijzigd door Cache op 03-06-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
als HE hoef je niet bang te zijn voor je lage Mdef...
van mages win je het over het algemeen toch wel.

robes and arrows... not a good combination

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 17:41:
als HE hoef je niet bang te zijn voor je lage Mdef...
van mages win je het over het algemeen toch wel.

robes and arrows... not a good combination
onzin elke mage slept je en dan is het zo over..... en ik kan je ook vertellen dat mijn HE geen hoge Mdef heb, ook al heb ik top C jewels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 13:36:
Nou het is zo dat we met zn 4en (dec, trog, tawni en ik) constant, of iig redelijk vaak, zullen partyen (of niet dec? :P ). Dec gaat weer sps, trog gaat archer en tawni ook mage. Natuurlijk is dan een HE veel handiger, maar ik heb zowat alle classes al getest op die andere soort servers ( ;) ) en vond HE echt saai worden, maar had die toch gekozen omdat we op die servers toch constant gebuffed waren. Nu weet ik dat dat niet zo zal zijn op retail en het meest zal ik toch de snelheid missen, die mn he ook had op de private server. Verder een saaie class imo en lage mdef wil ook niet helpen... dus vandaar dat ik aan SR dacht, alleen zie je dan weer screenshots van 75 SR's die maar 1500 patk hebben. ><
Ga gladiator dan, ik zit er over te denken om te rerollen naar een mage ofso want er zijn echt te veel SR/PR maar vooral te veel HE's ik had echt geen idee dat ze zo goed zouden zijn in C3 :| . Daggers zuigen opzich best wel archers zijn er te veel dus zou zeggen ga destroyer/tyrant/glad als je leuke en aparte class wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ga toch denk ik SR en dan op 75 gladiator subclass ! als ik ooit 75 wordt... :(
Zal wel niet, maar goed, zie dat later wel weer en kan altijd nog rerollen. :)
Maar wat dus eigenlijk de vraag is, is of SR's nog welk parties krijgen op hoger lvl, wanneer soloen aardig lastig wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door Cache op 04-06-2005 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:34:
Ga toch denk ik SR en dan op 75 gladiator subclass ! als ik ooit 75 wordt... :(
Zal wel niet, maar goed, zie dat later wel weer en kan altijd nog rerollen. :)
Maar wat dus eigenlijk de vraag is, is of SR's nog welk parties krijgen op hoger lvl, wanneer soloen aardig lastig wordt.
Ja! :) voor alle archers wel eigenlijk, of ga een polearm mannetje, destroyer of warlord? zijn heel erg gewild vanwege dmg in sieges en ook veel polearm groups ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 08:39:
[...]

onzin elke mage slept je en dan is het zo over..... en ik kan je ook vertellen dat mijn HE geen hoge Mdef heb, ook al heb ik top C jewels.
Iedereen op een hoog level heeft wel een full BO set. Als je ook nog eens echt pvp gaat doen, een 9v9 bijvoorbeeld, zorg je er altijd wel voor dat er een prophet is die je mental shield kan geven (ben even de lvl 40+ naam gegeven hiervoor). Hiermee is de kans veel kleiner dat je een dutje doet terwijl de mage je nuked.

Naast P.ATK moet je ook naar andere aspecten kijken bij een archer. SR is erg leuk om te spelen vind ik. Je kan goed solo'en en je bent ook nog eens de snelste. Je bent de perfecte scout. Over damage zou ik me niet zo'n zorgen maken; met dw3 en dance of fire doen je crits veel pijn. Helaas is song of hunter niet meer zo sterk, maar je zal toch nog zo nu en dan een crit halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikeleer schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:35:
[...]

Iedereen op een hoog level heeft wel een full BO set. Als je ook nog eens echt pvp gaat doen, een 9v9 bijvoorbeeld, zorg je er altijd wel voor dat er een prophet is die je mental shield kan geven (ben even de lvl 40+ naam gegeven hiervoor). Hiermee is de kans veel kleiner dat je een dutje doet terwijl de mage je nuked.
Ik speel af en toe op een LVL 64 TH van een vriend van me die heb volledige BO en in sieges enzo ook Mdef buff. Maar toch hij word continu gesleept zelfs door sleeping cloud. Gewoon een blessed SpS en elke nuker sleept iedereen en alles alleen SwS en WC/OL leveren problemen op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvl 41 sws :D

Vandaag in een 5 uur durende party gezeten in EV, een hele zooi elders gekilled. Vette shit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:55:
[...]

Ik speel af en toe op een LVL 64 TH van een vriend van me die heb volledige BO en in sieges enzo ook Mdef buff. Maar toch hij word continu gesleept zelfs door sleeping cloud. Gewoon een blessed SpS en elke nuker sleept iedereen en alles alleen SwS en WC/OL leveren problemen op :)
Precies, zelfs met top b jewels heb je nog klote mdef. Ik heb SR, PR en HE al gespeeld en ken dus alle goede kanten en slechte kanten van deze classes... in C1! Daarom vraag ik aan de mensen die retail spelen en dus ervaring hebben met C3 of er dingen zijn veranderd. Zit orphus nu al steeds door te scrollen om wat meer info te krijgen, maar elke persoon die een SR heeft zegt dat SR het best is, iemand met een HE zegt dat HE weer het beste is etc.
Fatal counter schijnt +++dmg te doen en snipe lijkt me wel leuk om te hebben, maar weet dus niet of je dat zo vaak zal gebruiken, alhoewel je toch zowat niets kunt kiten. Maar goed, iig bedankt voor de antwoorden, het blijft gewoon een lastige keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
playing an SR is like putting up a billboard saying "nerf me"

heb een jaar SR gespeeld.
als je archer wilt gaan kun je beter HE gaan, die krijgen tenminste nog af en toe nuttige skills....
enige voordeel van een SR is dat ie snel kan rennen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
RocketKoen schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:23:
playing an SR is like putting up a billboard saying "nerf me"
? ze zijn volgens jou dus nog steeds goed :?

[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 05-06-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
NCsoft wil met nieuwe skills ed bereiken dat er van elke class ongeveer evenveel zijn.
omdat ze zich niks aantrekken van de westerse markt, kijken ze naar welke classes er in korea gespeeld worden.

en in korea is nog steeds bijna iedereen een SR.....
koreanen raken sneller aan hun char gehecht, en rerollen dus minder snel als ons.

resultaat is dat NCsoft de SR elke patch weer nerft......
en elke patch worden een hoop andere chars veel sterker.
kijk bvb naar de OL(clanbuffs naar alliancebuffs), of nukers(blessed SpS en nuttige tat's). (daggers in C2)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik meer kan lezen over het omruilen van wapens bij Mammon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:06:
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2005 @ 18:06:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
TRADER MAMMON: (rewards) 
(i have summarized other forum posts here, so ty for the original posters. TY to camille and other great posters.) 

ITEM NAME = Ancient Adena + Blank Scrolls 
-------------------------------------------------------------- 
Scroll: Enchant Armor Grade A =480,000 AA + 480 BS 
Scroll: Enchant Armor Grade B =160,000 AA + 160 BS 
Scroll: Enchant Armor Grade C =30, 000 AA + 30 BS 
Scroll: Enchant Armor Grade D =12,000 AA + 12 BS 
Scroll: Enchant Weapon Grade D =100;000 AA + 100 BS 
Gemstone A x 1 =30,000 AA + 0 BS 
Gemstone A x 10 =300, 000 AA 
Gemstone A x 100 =3;000,000 AA 
Crystal: A Grade x 1 =21;000 AA 
Crystal: A Grade x 10 =210,000 AA 
Crystal: A Grade x 100 =2,100,000 AA 
Blessed Scroll of Escape =150,000 AA 
ANY +1/-1 Dye =42,000 AA 
ANY +1/-1 Dye of High Degree =60,000 AA 
ANY +2/-2 Dye of High Degree =72,000 AA 
ANY +3/-3 Dye of High Degree =108,000 AA 
ANY +4/-4 Dye of High Degree =174,000 AA 

TRADER MAMMON: (services): 
1) Manufacture an A-Grade Duel Sword 
Prices are as follows: 

CODE 
ITEM =Items Required + Dual Craft Stamp + Ancient Adena 
------------------------------------------------------------------------------ 
Dual Keshenberk =2x Keshenberk +1 stamp +1,953,000 AA 
Dual Kash/Dama =1x Keshenberk +1 stamp +3,989,000 AA 
........................ & 1x Damascus 
Dual Damascus =2x Damascus +1 stamp +2,310,000 AA 

2) Bestow special A-Grade Weapon Special Ability 
1x lvl 11/12 SA crystal + weapon, + (for low A-grade) 147 A-gemstone 

3) Release A-Grade Armor Set 
For low A-grade, costs approx 700k AA to do the entire set. Unlike B-grade, u must unseal all parts of the armor and select the type or set ie. heavy or light. Helmet, boots, gloves and the armor itself. 

4) Upgrade a Weapon 
This will let u exchange a weapon + aa for a weapon of 1 lvl higher 
NOTES: SAs will NOT transfer, and neither will enchantments. So that +11 sword will be a +0 axe... 

5) Make an Even Exchange of Weapons 
This will let you exchange one weapon for another of the same lvl. 
NOTES: SAs will NOT transfer, HOWEVER, enchantments DO transfer with the exchange!

Alles dat ik er van weet en ik doe er niets mee behalve seal stones verzamelen. Geef alles aan clan en die doet er vast wel wat mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 12:00:
[...]

[...]

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
TRADER MAMMON: (rewards) 
(i have summarized other forum posts here, so ty for the original posters. TY to camille and other great posters.) 

ITEM NAME = Ancient Adena + Blank Scrolls 
-------------------------------------------------------------- 
Scroll: Enchant Armor Grade A =480,000 AA + 480 BS 
Scroll: Enchant Armor Grade B =160,000 AA + 160 BS 
Scroll: Enchant Armor Grade C =30, 000 AA + 30 BS 
Scroll: Enchant Armor Grade D =12,000 AA + 12 BS 
Scroll: Enchant Weapon Grade D =100;000 AA + 100 BS 
Gemstone A x 1 =30,000 AA + 0 BS 
Gemstone A x 10 =300, 000 AA 
Gemstone A x 100 =3;000,000 AA 
Crystal: A Grade x 1 =21;000 AA 
Crystal: A Grade x 10 =210,000 AA 
Crystal: A Grade x 100 =2,100,000 AA 
Blessed Scroll of Escape =150,000 AA 
ANY +1/-1 Dye =42,000 AA 
ANY +1/-1 Dye of High Degree =60,000 AA 
ANY +2/-2 Dye of High Degree =72,000 AA 
ANY +3/-3 Dye of High Degree =108,000 AA 
ANY +4/-4 Dye of High Degree =174,000 AA 

TRADER MAMMON: (services): 
1) Manufacture an A-Grade Duel Sword 
Prices are as follows: 

CODE 
ITEM =Items Required + Dual Craft Stamp + Ancient Adena 
Dual Keshenberk =2x Keshenberk +1 stamp +1,953,000 AA 
Dual Kash/Dama =1x Keshenberk +1 stamp +3,989,000 AA 
........................ & 1x Damascus 
Dual Damascus =2x Damascus +1 stamp +2,310,000 AA 

2) Bestow special A-Grade Weapon Special Ability 
1x lvl 11/12 SA crystal + weapon, + (for low A-grade) 147 A-gemstone 

3) Release A-Grade Armor Set 
For low A-grade, costs approx 700k AA to do the entire set. Unlike B-grade, u must unseal all parts of the armor and select the type or set ie. heavy or light. Helmet, boots, gloves and the armor itself. 

4) Upgrade a Weapon 
This will let u exchange a weapon + aa for a weapon of 1 lvl higher 
NOTES: SAs will NOT transfer, and neither will enchantments. So that +11 sword will be a +0 axe... 

5) Make an Even Exchange of Weapons 
This will let you exchange one weapon for another of the same lvl. 
NOTES: SAs will NOT transfer, HOWEVER, enchantments DO transfer with the exchange!

Alles dat ik er van weet en ik doe er niets mee behalve seal stones verzamelen. Geef alles aan clan en die doet er vast wel wat mee :P
Maar die clan heb ik niet, dus pech voor de clan kabouters. Ik mot een upgrade krijgen. (4 sabers inkoopt) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al zei weet ik er verder niets vanaf dus je zal het ff op orphus moeten proberen i guess of iemand anders hierzo moet het weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
gewoon ff 2 stormbringers inkopen en die upgraden naar raid swords en die dan dualen. Verdien je zo ff paar mil mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op maandag 06 juni 2005 @ 13:36:
gewoon ff 2 stormbringers inkopen en die upgraden naar raid swords en die dan dualen. Verdien je zo ff paar mil mee :D
Ware het feit dat ik nu al 2 weken voor een stormbringer spaar... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Was het niet zo dat je alleen wapens kan inruilen voor wapens met dezelfde kristal waarde ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KrewCial schreef op maandag 06 juni 2005 @ 16:23:
Was het niet zo dat je alleen wapens kan inruilen voor wapens met dezelfde kristal waarde ofzo?
Ja, of je kan door met acient adena bij te betalen een wapen van een classe hoger krijgen. We hebben vandaag DS->CD->SLS->Yaksa->Bereserk Blade dus van 6 mil naar zo,n 18 mil.... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Wow, moet makkelijk geld verdienen zijn dan, kthxbye IGE! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
wow.
7 signs = easy money.

vorige week een +3 poleaxe gekocht voor 7.2 mil
vanochtend naam blacksmith mannon en gratis omgewisseld voor een +3 homonkules.
tijdens college's vanmiddag verkocht voor 15 mil

reken uit je winst :)

volgende stap is trader mannon vinden. en voor 174k AA per stuk mn +4Int-4Men afmaken, en dan mn +4wit-4men
2 dagen in de 20-30 catacombs was goed voor 500k AA....

[ Voor 28% gewijzigd door RocketKoen op 07-06-2005 02:20 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb intresse in die SP pots sinds ik ga rerollen tot SpS, heb al een vriend die shiellen elder gaat dus perfect duo, alleen altijd SP tekort ;) . iemand enig idee wat ze kosten en hoeveel SP je er van krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
btw rocketkoen als je bij die trader bent en je wilt zo'n dye halen dan moet je eerst ff naar de +1-1 dyes kijken. Dan kan je zien in welke volgorde ze staan want de tekst van de +4 -4 dyes gaat buiten de textbox. Als je de volgorde weet voor de +4 -4 geld dezelfde volgorde. Heb het net voor +3 dex -3 con uitgeprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je na 58 ook nog skills kan krijgen? Volgens L2orphus niet:

http://www.l2orphus.com/skills.php?class=swordsinger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
haha skitterend

gister begon ik de dag met 89k had wat overenchant probleempjes gehad.. hehe dus ik dacht ff wat traden. Duurde niet lang voordat ook ik het leuke achter blacksmith mammon gevonden had, exchangen van wapens. Dus deadman staff voor 10mil gekocht, getrade voor SLS, verkocht voor 17. Demon staff voor 11, trade voor yaksa, verkocht voor 17.5. War Axe gekocht voor 6.5 getrade voor tsuguri verkocht voor 13 etc etc.

Eindigde de dag met 36mil, nu heeft iedereen t wel een beetje door dus veel winst is er niet meer hehe.
owned

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister begon ik de dag met 89k had wat overenchant probleempjes gehad
Dus deadman staff voor 10mil gekocht
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
achja daar mist idd een vitaal onderdeel, ik had 11mil geleend van een clanny als startkapitaal.. en dat had ik binnen een uur terugverdient :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, staat geen omschrijving van de skill... QQ;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je met de lineage II die je in de UK kan kopen op de usa servers, of zijn er aparte UK servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 22:59:
kan je met de lineage II die je in de UK kan kopen op de usa servers, of zijn er aparte UK servers?
Er is 1 euro server en de rest is USA, maar USA mag ook op de EU server spelen... De tijden zijn alleen beter afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 23:32:
[...]

Er is 1 euro server en de rest is USA, maar USA mag ook op de EU server spelen... De tijden zijn alleen beter afgesteld.
en het is geen eens een euro server want hij staat in east side van NA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
DrProctor schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 10:29:
[...]

en het is geen eens een euro server want hij staat in east side van NA :P
Zie je wel dec! >.>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik zei niet dat het een echte server was die in Europa stond, ik zei dat het als een Europese server werd gezien, vanwege de tijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
December schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 11:41:
Ik zei niet dat het een echte server was die in Europa stond, ik zei dat het als een Europese server werd gezien, vanwege de tijden!
Jaaaaaaja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het triest, sorry alles dat ik er nog over te zeggen heb. En tis helemaal grappig dat je niet eens de "fix" voor p2p kunt vinden lol. Ik zelf gebruik het niet en zelfs ik weet waar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Zullen we samen gaan huilen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 18:43:
Zullen we samen gaan huilen? :'(
Dat is het niet ik ben zelf niet zo,n heilig boontje hoor,play ook privat servers. Tis alleen dat je er trots op ben, dat je zelf te zwak bent om je character te levelen. Is niet logisch of wel? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Te zwak? om uren hersenloos achter me computer de zelfde mobs te killen? nee dank je (heb btw 2 lvl 60+ chars zonder walker gelvld)

Maja, weet zeker dat meerdere op dit forum het ook doen maar het gewoon ontkennen, mij maakt het echt geen flikker uit. ^___^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:32:
Te zwak? om uren hersenloos achter me computer de zelfde mobs te killen? nee dank je (heb btw 2 lvl 60+ chars zonder walker gelvld)

Maja, weet zeker dat meerdere op dit forum het ook doen maar het gewoon ontkennen, mij maakt het echt geen flikker uit. ^___^
Dat is het spel als je het niet (meer) aankunt moet je iets anders zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
hehe wat als ik dit op orphus post blix? dan wordt je altijd als botter gezien op kain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 20:41:
[...]

Dat is het spel als je het niet (meer) aankunt moet je iets anders zoeken?
nee l2walker bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
DrProctor schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:36:
hehe wat als ik dit op orphus post blix? dan wordt je altijd als botter gezien op kain.
1. ik speel niet op kain
2. ik zie geen namen in die screenshot
3. het kan me niet minder boeien
4. hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blix schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 21:40:
[...]

1. ik speel niet op kain
2. ik zie geen namen in die screenshot
3. het kan me niet minder boeien
4. hoi
Blijf dan weg ook? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Van L2 bedoel je? nee PvP bevalt me wel, en raidbosses en dvc/toi partys zijn ook wel ok ^_^

[ Voor 4% gewijzigd door blix op 08-06-2005 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoelde van dit topic/forum als je toch niets nuttigs te zeggen hebt/ het je niet boeit waarom deel je het dan met andere players??? (hoef geen antwoord, retorise vraag :) )

Dit is mijn laatste post hierover!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2005 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Kan het toch niet laten om er antwoord op te geven hoor, Ik vindt het wel geinig hoe mensen reply-en op mijn post en me helemaal de ##@$@#$ flame ook al gebruiken de meeste het zelf voor het een of het ander.(ik zeg niet dat jij het gebruikt maar de kans is groot^^)

[ Voor 13% gewijzigd door blix op 08-06-2005 22:00 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over het spel Lineage II, niet de private servers!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!