Niet genoeg party's, als low level werd ik alleen meegenomen als ik heel erg zeurde, in totaal 12-15 parties in 3-4 weken tijd. Ben daarom op zoek naar een clan waarin iig elke dag 2-3 parties gedaan word. In Vatos was dat eens per 2 dagen of minder één party, en dat terwijl er altijd wel minimaal 5 mensen online zijn op welk tijdstip dan ook. Ik had niet zo iets van dat ik per definitie met iedereen wou partyen, maar sommige members heb ik nooit in het echt gezien alleen maar in chat.
Tevens ook de reden hiervoor is dat een van de leden mij beloofde me eens op te komen zoeken (ingame) om me met zijn boog te beschieten en dit ook uitvoerde, nadat we een woordenwisseling hadden.
Ik legde aan iemand uit hoe en wat een quest werkte, welke ik net de week daarvoor had gedaan maar hij als lvl 55+ wist het allemaal beter. Toen ik daar wat over zei was ik een kutn00b. Heel gezeik over en weer en meneer belooft me om effe op me te gaan schieten, welke clan dat ook toestaat/niets over zegt is niet mijn clan. Onderling elkaar afmaken is not done.
Daarnaast solo ik minibosses eens per dag (Nurka's Messenger, Demon Tempest etc), ik wil dit aantal gaan opvoeren maar dan in team verband. Vatos Locos is een clan die bosses jaagt, echter maar eens per week. Ik zoek meer.
Kortom mijn doelstellingen in de game zijn niet gelijk aan die van Vatos, en hoewel 99% top is in de clan en supergasten die allemaal aardig zijn is het niet onredelijk om na enige tijd aan te geven dat je niet tevreden bent. Dit heb ik gedaan, waarna ik 2x op clan partyhunt geweest ben waarna het weer erg stil werd op gezamelijke acties en heb ik besloten om mijn conclussie te trekken en ergens anders te zoeken wat ik nodig heb om deze game voor mij leuk te houden. Ik ben meer een teamplayer, en Vatos is dat niet genoeg.