Saber is beter, saber is D grade, falchion is top non grade.
Anoniem: 91397
Inmiddels heb ik een saber, en ben bezig de laatste letters te verkopen voor een heavy armor set ernaast.
Anoniem: 124735
uuuh als je een rogue ben zou ik toch voor een dagger gaan omdat je daar masteries voor krijgt ?Inmiddels heb ik een saber, en ben bezig de laatste letters te verkopen voor een heavy armor set ernaast.
Anubis Clan > Level 23 Dark Elf Rogue
Hij is een elven knightAnoniem: 124735 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 09:28:
[...]
uuuh als je een rogue ben zou ik toch voor een dagger gaan omdat je daar masteries voor krijgt ?
Anoniem: 127726
We hebben al aardig wat verzameld met die letters als clan;
-Samurai long sword
-10 enchant wepon B
-10 enchant wepon C
-15 enchant wepon D
-lots of Blessed scrolls and buff scrolls
-Samurai long sword
-10 enchant wepon B
-10 enchant wepon C
-15 enchant wepon D
-lots of Blessed scrolls and buff scrolls
Mede door het lenen van Iron Plate Gaiters
Mijn eigen Bronze Breastplate en mijn Saber met Aspis, snijd ik nu door alles heen
Haha Gratz manAnoniem: 91397 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 22:15:
[...]
Mede door het lenen van Iron Plate Gaiters
Mijn eigen Bronze Breastplate en mijn Saber met Aspis, snijd ik nu door alles heen. Doe 50 dmg, en de Dread Soldiers doen maar 5-11. Echt tegek
Anoniem: 124735
grats
zelf toen op level 20+ onwijs veel geluk gehad met een mage staf, buzdygan en een knights sword drop in 3 dagen, dus liep ik al rond in top D op level 24
zelf toen op level 20+ onwijs veel geluk gehad met een mage staf, buzdygan en een knights sword drop in 3 dagen, dus liep ik al rond in top D op level 24
Ben nu in de lagere D grade spullen aan het lopen, het liefste wil ik een mithril elven set gaan dragen.
Heeft iemand anders ook het probleem dat je sneller leveled dan dat je nieuwe gear krijgt?
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 03-05-2005 13:48 ]
Ik liep tot level 29 in mid non-grade rond, na level 35 begon het geld een beetje binnen te lopen
The devil is in the details.
Anoniem: 41239
Ik zou ff doorsparen voor de brig set. Geeft hp bonus en betere pdef.Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 13:48:
Waarvan kan je die krijgen?
Ben nu in de lagere D grade spullen aan het lopen, het liefste wil ik een mithril elven set gaan dragen.
Heeft iemand anders ook het probleem dat je sneller leveled dan dat je nieuwe gear krijgt?
En ja, geld verdienen is een zware last in dit spel als je het op de eerlijke manier doet. Ik liep tot lvl 49 nog met een sword of revolution omdat ik armor moest hebben als tank. En dat was nog niet eens de beste C armor. Dus toen ik cruma uitging en toi in wou was ik helemaal kansloos als tank in die armor want andere tanks zaten lekker in doom. Daarom raad ik je af temple knight te worden. Veel te dure class.
Ik wil een Sword Singer worden, hoor dat daar meer vraag naar is. Hoewel ik ook weer gehoord heb dat dual swords worden aangepast na C3, maar in hoever dat negatief is is mij onbekend.Anoniem: 41239 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:11:
[...]
Ik zou ff doorsparen voor de brig set. Geeft hp bonus en betere pdef.
En ja, geld verdienen is een zware last in dit spel als je het op de eerlijke manier doet. Ik liep tot lvl 49 nog met een sword of revolution omdat ik armor moest hebben als tank. En dat was nog niet eens de beste C armor. Dus toen ik cruma uitging en toi in wou was ik helemaal kansloos als tank in die armor want andere tanks zaten lekker in doom. Daarom raad ik je af temple knight te worden. Veel te dure class.
Er gebeurt niks negatiefs mee. Maar als sws moet je gewoon sword en shield gebruiken. Dan kun je ook tank zijn af en toe. Vanaf lvl 52+ kun je niet meer tanken dus kun je andere wapens kiezen. Maar een 1 handed of 2 handed sword zijn het best. Helemaal als je er focus op zet. Duals zijn slechter want je sword masteries tellen er niet in mee. Sommigen gebruiken ook een bow maar dat is voor pvp en dan moet je heel rijk zijn.
SwS zijn prima tank in DVC en ToIAnoniem: 41239 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:37:
Er gebeurt niks negatiefs mee. Maar als sws moet je gewoon sword en shield gebruiken. Dan kun je ook tank zijn af en toe. Vanaf lvl 52+ kun je niet meer tanken dus kun je andere wapens kiezen. Maar een 1 handed of 2 handed sword zijn het best. Helemaal als je er focus op zet. Duals zijn slechter want je sword masteries tellen er niet in mee. Sommigen gebruiken ook een bow maar dat is voor pvp en dan moet je heel rijk zijn.
SwS die niet kan tanken na lvl 52?
Probeer het eens metdoom of avadon heavy en song of earth
Je bent dan wel geen echte tank, maar wel een damn goede puller
Probeer het eens metdoom of avadon heavy en song of earth
Je bent dan wel geen echte tank, maar wel een damn goede puller
Ok het kan wel. Een archer kan ook tank/puller zijn. Maar een sws met earth heeft slechtere pdef dan een echte tank met earth en heeft ook geen hate aura dus je kan lang niet zoveel risico nemen.
Anoniem: 102520
Duals krijge meer patk als ze enchanted zijn in c3 daar is niets negatiefs aan..Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 15:15:
[...]
Ik wil een Sword Singer worden, hoor dat daar meer vraag naar is. Hoewel ik ook weer gehoord heb dat dual swords worden aangepast na C3, maar in hoever dat negatief is is mij onbekend.
SWS en BD krijgen een aanpassing dat als er al meerdere songs/dances up zijn de mp kosten ontzettend omhoog worden. Dus constant 6 songs/dances up houde gaat nu moeilijk worde..
In c3 sws en bd in robes?
No freaking way dat ik in Robes ga lopen, speel je het spel voor de mooie graphics, ga jeje vervolgens in dragstyle spelen.
Maarja hier spreek je ook over 60+ dan heb je de adena als sws wel voor zowel robes als heavy..Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:22:
No freaking way dat ik in Robes ga lopen, speel je het spel voor de mooie graphics, ga jeje vervolgens in dragstyle spelen.
Aangezien je is archer parties niet zoveel ss hoeft te spammen aangezien de mobs al dood zijn voordat je er bent..
Je hebt niks aan robes als fighter. Je mp regent nog steeds even langzaam dus je kan echt niet meer dances/songs ophouden, behalve de eerste paar keer casten.
SWS/BD zijn meer buffers dan fighters..Anoniem: 41239 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 20:29:
Je hebt niks aan robes als fighter. Je mp regent nog steeds even langzaam dus je kan echt niet meer dances/songs ophouden, behalve de eerste paar keer casten.
En hoe meer mp hoe beter de mp regen.. en:
-Blue Wolf Tunic: Increased MP. Increased MP recovery speed. Increased WIT. Decreased INT and MEN.
-Tunic of Zubei: Increased magic power. Increased MP recovery speed.
-Tunic of Doom: Increased speed. Increased MP recovery speed. Increased INT and MEN. Decreased WIT.
Maarja we zien wel in c3..
Ik persoonlijk vind robes er vaak beter uit zien dan light/heavy, dus het is bullshit om te zeggen dat je geen robes wilt omdat je het spel voor mooie graphics speelt...Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:22:
Zubei heeft trouwens geen increased MP regain, maar een decreased MP regain.
[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 03-05-2005 23:58 ]

Een avondje vechten met mensen in Elven Village, was een gast die beweerde zwaarden dual te kunnen maken (orc, low level met falchion) of ik effe mijn zwaard afgaf om dat in orde te maken. Ik dus:
Doet hij het bij een ander, zegt hetzelfde maar dit vind buiten de stad plaats. PK'ed hij die ene gast, waarop ik de volgende zou zijn omdat ik net langsloop. Zonder Soulshots te spammen (want die waren op) en zonder spells zijn kont gekicked.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 04-05-2005 01:05 ]
Huh waarom zie ik geen dingen in je inventory (die je draagt)??? Zoals saber etcAnoniem: 91397 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 01:04:
[afbeelding]
Een avondje vechten met mensen in Elven Village, was een gast die beweerde zwaarden dual te kunnen maken (orc, low level met falchion) of ik effe mijn zwaard afgaf om dat in orde te maken. Ik dus:en gezegd: Get the hell away from me.
Doet hij het bij een ander, zegt hetzelfde maar dit vind buiten de stad plaats. PK'ed hij die ene gast, waarop ik de volgende zou zijn omdat ik net langsloop. Zonder Soulshots te spammen (want die waren op) en zonder spells zijn kont gekicked.Vraagt hij of ik hem res... Right... Uurtje later kom ik uit de stad, zit er een groepje n00b wizards (4 man) die spreuken doen op iedereen die voorbij komt. Dus ik met een dwarf op ons dooie gemakje de gate vrijhouden voor mensen om erlangs te gaan.
Gaat lekker dan zo'n score, die 4 waren alleen al goed voor 8 op een avond.
Gebeurd weleens als je printscreen doet en ctrl+v in een paintachtig progjeAnoniem: 127726 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 06:44:
[...]
Huh waarom zie ik geen dingen in je inventory (die je draagt)??? Zoals saber etc
Raku
print screens komen in je Lineage2\system\ folder..Anoniem: 91397 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 08:24:
Yepz, in PSP9 geplakt en toen zag ik dit.
gay elf
maar wel strak om te zien dat er toch nog "noobs" zijn, mensen die het aandurfen en op officials gaan spelen en niet op gratis private servers of wat dan ook, keep it up!
Private servers zijn altijd nog een optie, echter koos ik voor L2 official omdat C3 daar als eerste word gereleased. En Teon was een logische keuze omdat de server populatie Europees en jong is, kortom ik zou als n00b sommige gear niet aan de bakstenen kunnen slijten op Erica. Nu wil ik niet zeggen dat ik mijn gear direct kwijt kan, het is nogsteeds moeilijk om dingen te verkopen, echter op servers waar het meerendeel C grade heeft lijkt het mij bijna onmogelijk.nudie schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:17:
[...]
gay elfmooi rokje / tandenstoker jammer dat je niet op Erica zit anders kon ik je wat beter op weg helpen.. ben weer terug op official servers en speel wanneer ik tijd heb maar nu beide chars in top b-grade zijn kan ik weinig doen met mn geld afgezien voor a-grade sparen
maar wel strak om te zien dat er toch nog "noobs" zijn, mensen die het aandurfen en op officials gaan spelen en niet op gratis private servers of wat dan ook, keep it up!
Ekriz helpt me ook gelukkig, en ook nog op het goede moment omdat ik wanhopig werd hoe langzaam mijn gear vooruit ging. Ik level als een tierelier, maar op je level 22 nog in boneset rondlopen werd me een beetje te veel. Gelukkig heb ik daarom wat dingen mogen lenen, waardoor het geld binnenkomt op een manier waardoor ik nu me niet zorgen hoef te maken of ik wel of niet moet gaan delvl'en. Ook kwam het evenement op tijd, waardoor ik een saber heb kunnen kopen. En had ik het geluk dat een bot op wasps stuitte, waardoor ik nu boots of power heb. (Zijn veel bots rond Gludin die worden vermoord door een groep van 10 wasps die agro zijn, en daar pluk je als newb de vruchten van.)
haha toch wel leuk om te zien dat je toch nog doorspeelt ondanks het slechte begin met de pks etc.
Ik laat me niet onderdrukken door een stel moffenDrProctor schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:33:
haha toch wel leuk om te zien dat je toch nog doorspeelt ondanks het slechte begin met de pks etc.
Het was simpel op te lossen, ik melde ze aan bij GM en die loste het op en ik heb ze allemaal nooit meer gezien. Ik had toch een aantal meldingen gehoord dat GM's zich er niet mee mengden, maar omdat deze personen allemaal krachttermen gebruikten (in het duits) en non stop bleven door gaan zonder reden heb ik het toch aangemeld. Hierop werd naar tevredenheid gereageerd, en heb ik het een kans gegeven. Ondanks dat ik bots en de community niet de beste vind welke ik ooit heb meegemaakt, kap ik niet voordat ik level 40 ben. Wat erg opschiet, gezien ik nu level 24. 85% ben. Gaat goed dankzij een bepaald zwaard.
Af en toe ren ik een groep Generals en commanders binnen, doe Ultimate defence en poing 2% erbij.
Zijn nog meer tactieken, zoals 2 soulshots gebruiken per monster. (blijft toch rendable en level je ook nog redelijk).
brig set is mijn volgende doel, kom er wel snel dichtbij. Al 250k gespaard.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 06-05-2005 14:38 ]
Misschien heb je geluk gehad en waren die pkers ook botters of iets dergelijks, want NCSoft pakt pkers écht niet aan, want dat is gewoon part of the game. En krachttermen in het Duits maakt ook geen ruk uit, zolang je niet alles verrot scheldt in het Engels kraait er geen haan (= NCSoft) naar.
En op level 40 heb je nog steeds niks gezien, pas na level 46-49 krijg je de echte goede songs als Swordsinger en wordt je gewild in groups en ondanks dat ik erg weinig heb gegrouped (als Spellsinger hoefde dat niet echt) vond ik dat altijd een stuk vermakelijker dan solo'en.
En op level 40 heb je nog steeds niks gezien, pas na level 46-49 krijg je de echte goede songs als Swordsinger en wordt je gewild in groups en ondanks dat ik erg weinig heb gegrouped (als Spellsinger hoefde dat niet echt) vond ik dat altijd een stuk vermakelijker dan solo'en.
zijn eigenlijk maar 4 songs die er toe doen voor een swordsinger.
Song of Hunter = Critrate. verdubbeld de dmg in een melee of archer party
Song of Earth = Berg extra Pdef voor hele party
Song of Warding = Berg extra Mdef (minder gewild als song of earth, maar nuttig met XPen)
Song of Vitality = Berg meer hitpoints zolang song up is. Heel erg gewild in PvP, nutteloos tijdens PvE
Song of Hunter = Critrate. verdubbeld de dmg in een melee of archer party
Song of Earth = Berg extra Pdef voor hele party
Song of Warding = Berg extra Mdef (minder gewild als song of earth, maar nuttig met XPen)
Song of Vitality = Berg meer hitpoints zolang song up is. Heel erg gewild in PvP, nutteloos tijdens PvE
Vergeet song of water niet, voor evasion. Erg geliefd onder de daggerusers en archers met light armor.
Song of wind is ook erg handig tijdens gevechtjes en het rennen naar huntinggrounds/towns/gevechten..
ja, maar je kunt nooit meer als 3 songs tegelijk volhouden
dat is dus hunter, earth en warding voor PvE. maar heel af en toe wordt er water gebruikt ipv warding, omdat de mobs daar geen magic hebben, maar verder niet
btw, mn BD op kain is lvl 49 nu
mages, kom and party me
"TheS4ndm4n
en uh, ben zondag jarig, en ik wil graag een BW heavy set en dual sams, kkthx
dat is dus hunter, earth en warding voor PvE. maar heel af en toe wordt er water gebruikt ipv warding, omdat de mobs daar geen magic hebben, maar verder niet
mages, kom and party me
Waarom dual SLS??? Haste bonus is toch niet zo geweldig? Kun je als BD niet beter voor dual em Health SA gaan?RocketKoen schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 01:41:
ja, maar je kunt nooit meer als 3 songs tegelijk volhouden
mages, kom and party me"TheS4ndm4n
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 127726 op 07-05-2005 07:47 ]
Ik krijg nu van een lieve clanmate dual delusions (meer kon ie ook niet betalen
)
later idd waarschijnlijk voor een dual sls*tsurugi.
vooral omdat de tsurugi makkelijk is om aan te komen als j de 7 signs quest wint
later idd waarschijnlijk voor een dual sls*tsurugi.
vooral omdat de tsurugi makkelijk is om aan te komen als j de 7 signs quest wint
Ik wil een extra account nemen en een tyrant lvlen met buffbot maar moet ik weer voor zo'n key betalen?
Volgens mij hoef je geen key meer te betalen. Is volgens mij een actie van NC dat je gratis key kunt krijgen als je al account hebt maar weet niet zeker hoe dat zit.Anoniem: 41239 schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:10:
Ik wil een extra account nemen en een tyrant lvlen met buffbot maar moet ik weer voor zo'n key betalen?
zoek op "free promo key" op de lineage2 site.
gratis account met 1 maand gratis voor iedereen die in februari een account had
Ik zie nergens een optie om te zoeken op lineage2.com, jij welRocketKoen schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:15:
zoek op "free promo key" op de lineage2 site.
lui...
link staat gewoon op de main page
hier issie dan
https://secure.plaync.com/cgi-bin/plaync_promo_lin2.pl
edit: wel ff inloggen met je playNC account dus
link staat gewoon op de main page
hier issie dan
https://secure.plaync.com/cgi-bin/plaync_promo_lin2.pl
edit: wel ff inloggen met je playNC account dus
[ Voor 19% gewijzigd door RocketKoen op 10-05-2005 03:01 ]
Dat probeerde ik maar de key die je krijgt is expired. Volgens mij gold die actie alleen voor april. Bah, mag ik weer 30 euro neerleggen.

*kuch* private *kuch*
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Nee bedankt, ik wil graag c3 zo snel mogelijk en mijn accounts ooit nog kunnen verkopen.
Weet iemand meer van Clans die op Teon specifiek Bosshunten? Ik zie allemaal Raid Bosses, alleen niemand zie ik ze doen. Wil toch zeker gaan bosshunten als ik mijn eigen C grade zwaard & gear heb.
LVL 28 Elf Knight nu.
LVL 28 Elf Knight nu.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 10-05-2005 14:53 ]
19:00 vandaag gaan de servers down, na 1-2 uur gaat de update server up met C3
"binnen 24 uur" gaan de servers weer up (dat kan dus een week duren
)
"binnen 24 uur" gaan de servers weer up (dat kan dus een week duren
Ben al bezig met updaten
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Alleen de grote alliances doen raid bosses omdat het goede organisatie vergt. Een enkele clan heeft zoiezo niet genoeg man om zon boss neer te krijgen.Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 14:53:
Weet iemand meer van Clans die op Teon specifiek Bosshunten? Ik zie allemaal Raid Bosses, alleen niemand zie ik ze doen. Wil toch zeker gaan bosshunten als ik mijn eigen C grade zwaard & gear heb.
LVL 28 Elf Knight nu.
Wat screens om de 24 uur downtime door te komen.

Erhm, wat nou als ik een lvl 30 wil doen?
lol
Damn lvl 75 doen, errrrr
Welke clans zijn er die dit doen? Of alliances?
Damn lvl 75 doen, errrrr
Welke clans zijn er die dit doen? Of alliances?
Bijna geen lvl30+ ... raid bosses zijn toch iets meer voor de pro's van minimaal 40+ 
Je kan zoiezo pas een alliance maken als een clan lvl5 is.. Iets was een lvl30+ clan leader niet voor elkaar krijgt
Je kan trouwens vast wel ons lvl3 clannetje op teon joine, klein gezellig groepje nederlanders we gaan binnenkort serieus naar alliance zoeke voor wat meer actie.

Je kan zoiezo pas een alliance maken als een clan lvl5 is.. Iets was een lvl30+ clan leader niet voor elkaar krijgt
Je kan trouwens vast wel ons lvl3 clannetje op teon joine, klein gezellig groepje nederlanders we gaan binnenkort serieus naar alliance zoeke voor wat meer actie.
Maar wel bosshunting op het menu?Anoniem: 102520 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:45:
Bijna geen lvl30+ ... raid bosses zijn toch iets meer voor de pro's van minimaal 40+
voor wie het nog niet door had btw.
C3 is up and running
C3 is up and running
Op die tijd sliep ik, en nu werk ikRocketKoen schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 02:55:
voor wie het nog niet door had btw.
C3 is up and running
Ik zie dat je in goeie handen terecht gekomen bent
, vatos locos is goeie clan M0l0k0 is goeie gozer
. Ziet er netjes uit voor de rest ^^ ik zou proberen om met een healertje ofso die catacombe in te gaan en maybe nog een extra DD erbij gaat echt rete snel daar die exp.
BTW 1,1K exp van een groene mob rofl love C3
, tho DVC en die dungeon zijn focked up. De dungeons zit vol met dagger en arrow resist en DVC is overcrowded met mobs. Zelfs met een perfect party kunnen we rooms niet clearen die ervoor met een random party deden. Ook is de spawn rate opgevoerd volgens mij
BTW 1,1K exp van een groene mob rofl love C3

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 127726 op 16-05-2005 08:32 ]
Anoniem: 99062
necro's en catacombs aleen goed voor SS spam. Dropt nu nog geen seal stones, duurt tot 30/05. Jagen daar als niet nuker is niet goed voor de financiën...
Je merkt goed dat NCsoft mensen die in kleine party's hunten, of solo gaan de hand rijkt in C3.
groene mobs geven full XP
nieuwe area's hebben kleine kamers, genoeg voor max 4-5 spelers.
SwS-BD combo is generfed.
Hoge XP bonus voor kleine party's.
Is best goed imho. Hoef je geen bot train meer te hebben om fatsoenlijke XP te krijgen.
Als BD kan ik ook wel overleven. p.atk party's hebben liever een BD als een SwS nu (omdat song of hunter is generfed). en een party met een SE en een paar nukers kan ook heel goed.
Pech voor iedereen die SwS is.... in C2 nog de meest gelievde class, nu moeten ze moeite doen voor een party, en solo'en kunnen ze al helemaal niet.
Ik zelf denk er over om een paar accounts erbij te nemen, en dan een SE+Nuker te starten.
Samen met mn BD en een paar acumen potions ben ik zo gelevelt.
Alleen ik ga wachten tot de zomervakantie, dan heb ik er pas echt tijd voor, en dan heb ik tijd om wat geld te verzamelen.
Ik kan het nml niet betalen om mijn BD in top B te steken, en om geld te verdienen met een mage is een stuk moeilijker dan het nu is met mn BD
groene mobs geven full XP
nieuwe area's hebben kleine kamers, genoeg voor max 4-5 spelers.
SwS-BD combo is generfed.
Hoge XP bonus voor kleine party's.
Is best goed imho. Hoef je geen bot train meer te hebben om fatsoenlijke XP te krijgen.
Als BD kan ik ook wel overleven. p.atk party's hebben liever een BD als een SwS nu (omdat song of hunter is generfed). en een party met een SE en een paar nukers kan ook heel goed.
Pech voor iedereen die SwS is.... in C2 nog de meest gelievde class, nu moeten ze moeite doen voor een party, en solo'en kunnen ze al helemaal niet.
Ik zelf denk er over om een paar accounts erbij te nemen, en dan een SE+Nuker te starten.
Samen met mn BD en een paar acumen potions ben ik zo gelevelt.
Alleen ik ga wachten tot de zomervakantie, dan heb ik er pas echt tijd voor, en dan heb ik tijd om wat geld te verzamelen.
Ik kan het nml niet betalen om mijn BD in top B te steken, en om geld te verdienen met een mage is een stuk moeilijker dan het nu is met mn BD
SwS zullen altijd gewild zijn in archer/dagger partys en in pvp onmisbaar.
Ik heb nu ook een extra account. Ik maak een tyrant als mijn main en gebruik mijn warcryer als buffer. Gaat lekker.
Ik heb nu ook een extra account. Ik maak een tyrant als mijn main en gebruik mijn warcryer als buffer. Gaat lekker.
ik denk dat je beter een destroyer kan maken voor in pvp enzo.
een destroyer voor PvP? lol...
9k HP en 4k CP. en je doet 0 dmg
Tyrants zijn best goed geworden in C3
Ja, met totems ben je veel meer flexibel. Volgens mij zijn tyrants ook de archer killers geworden.
Gisteren met de clan gebosshunt,
resultaat:
1 varnish
1 recipe demon stockings
1 bridge jumper.
resultaat:
1 varnish
1 recipe demon stockings
1 bridge jumper.
0 dmg yea rightRocketKoen schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:37:
je weet toch dat de frenzy hp limit hoger is gelegd? daardoor kan een destroyer nu op 50% zn frenzy al aan doen en met een BoP heb je dan al gauw 4-5k patk. Ik had een destroyer in mijn clan en die kon mensen 1 hitten met een great sword.
ik heb een jaar gespeeld met een destroyer in mn clan (smash)
hij is een paar maanden geleden gestopt, dus ik weet niet hoe het in C3 is,
zijn PvP stats @ lvl 68
6 PvP, 1PK, 0 keer gekilled....
en hij was geen carebear.... probeerde altijd mensen te PKen, maar het waren altijd de archers, mages of daggers die de kill kregen
zijn PvP stats @ lvl 68
en hij was geen carebear.... probeerde altijd mensen te PKen, maar het waren altijd de archers, mages of daggers die de kill kregen
haha ja hij had ook zowat 1,5 jaar een waraxe als main weapon pas later had hij een great sword.RocketKoen schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:16:
ik heb een jaar gespeeld met een destroyer in mn clan (smash)
zijn PvP stats @ lvl 68
O en smash heeft niet in jou clan gezeten ik heb jou nooit in legacy gezien of Valhalla
[ Voor 8% gewijzigd door Proqzor op 18-05-2005 13:29 ]
16 pvp en 1 pk hier.
Maar bij mij is er ook geen tollerantie grens, ik word aangevallen door een gast en het is direct: Paw paw paw
(of ik pop een haste en ren als een gek)
Maar bij mij is er ook geen tollerantie grens, ik word aangevallen door een gast en het is direct: Paw paw paw
TSA, redemption... en alles wat er tussen zat...DrProctor schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 13:28:
[...]
haha ja hij had ook zowat 1,5 jaar een waraxe als main weapon pas later had hij een great sword.
O en smash heeft niet in jou clan gezeten ik heb jou nooit in legacy gezien of Valhalla
alliance, clan, guild... whats the difference
Hehe goeie grappenmaker zie ik? O.oRocketKoen schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 12:37:
Dude lol een destroyer beat ELKE class ingame, mages 1 shot ie, tyrants maakt ie in, glads, HE's, healer. En alles met een great sword.Tanks worden afgeslacht. En als je niet geloofd zal morgen site zoeken met Movies over Destroyer waaring je kan zien dat ie alles af maakt.
Elke class? Archers niet dus vergeet het maar 
Een overlord owned hem ook met zijn debuffs enz
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 41239 op 19-05-2005 23:24 ]
misschien maar als ie een BoP heeft ownt ie alles
^_^ movies zijn welkom!Anoniem: 127726 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:11:
[...]
Hehe goeie grappenmaker zie ik? O.o
Dude lol een destroyer beat ELKE class ingame, mages 1 shot ie, tyrants maakt ie in, glads, HE's, healer. En alles met een great sword.Tanks worden afgeslacht. En als je niet geloofd zal morgen site zoeken met Movies over Destroyer waaring je kan zien dat ie alles af maakt.En ik weet dat Smash geen Carebear was en ik kan je ook met zekerheid vertellen dat hij VEEL meer PvP's/PK's heb ik heb hem zelf meerdere mensen zowel wit als paars zien afmaken.
Ook archers, kijk kiten werkt goed, tot het moment dat hij 1 hit op je krijgt wat hij hoe dan ook zal krijgen en dan 1 crit en je bent er geweest. En ik weet uit ervaring dat hij WC/OL ownt dat deed ie in C2 al.Anoniem: 41239 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:21:
Elke class? Archers niet dus vergeet het maar
Hier zijn C2 movies zoals je kunt zien ownen daggers hem nu nog wel maar in C2 is dat anders
http://tilluss.net/Video.html
ja, destroyers zijn goed in 1v1's.....
leuk als je alleen in de arena vecht. orc kan winnen omdat ie 9k HP and 4k CP heeft.
maar in sieges en gewone clanwars of purple wars, doet ie totaal geen dmg vergeleken met een archer of mage, of de meeste andere melee classes for that matter
Hij zou een goede tank zijn, als ie hate aura ofzo kreeg...
leuk als je alleen in de arena vecht. orc kan winnen omdat ie 9k HP and 4k CP heeft.
maar in sieges en gewone clanwars of purple wars, doet ie totaal geen dmg vergeleken met een archer of mage, of de meeste andere melee classes for that matter
En zo is het..RocketKoen schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:55:
1on1 in arena who gives a fuck?
Sieges/clanwars/prup fights daar komt de echte pvp waarde van een class naar boven.
Ook is het qua actie en drama niet te vergelijken met de arena..
Je zegt eerst zelf dat ze door alles verslagen worden in PvP, in PvP zie ik 1 op 1 en geen sieges of mass PvPRocketKoen schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 21:55:

Ligt eraan wat je doet, als je bots killed de hele tijd heeft het wel wat nut om 1 op 1 te vechten. Ik vind Lineage persoonlijk toch een game waarbij het nut heeft om meerdere characters te hebben.
beter 1 hoge character dan 5 lage lvl characters
+5Str tatoos, Plater Leather Set, buffs including zerk, rage, frenzy
+6 Bow pf Peril

+6 Bow pf Peril

Logt in op Proqqie en ziet 5x LVL 40 charDrProctor schreef op maandag 23 mei 2005 @ 10:45:
beter 1 hoge character dan 5 lage lvl characters
nudie: een lvl 75 char met B grade soulshots? Is dat niet een beetje raar?
HoezoHann1BaL schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 11:18:
nudie: een lvl 75 char met B grade soulshots? Is dat niet een beetje raar?
En de bow die hij gebruikt is ook B-grade, dus ik volg je echt niet
[ Voor 10% gewijzigd door Hahn op 24-05-2005 12:20 ]
en vertel me nu nog es dat destroyer zuigt in pvp sandman
Destroyer zuigt!
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
een hawkeye heeft misschien 4.5k Patk met die equipment en tattoo's
maar schiet wel 2x zo snel, heeft meer acuracy (hawkeye) en meer evasion (124 ofzo)
en uh.. met een +6 BoP kan elke class ownen....
maar schiet wel 2x zo snel, heeft meer acuracy (hawkeye) en meer evasion (124 ofzo)
Sure... met +5 STR, fully buffed, en Plated Leather Set zal een 75 HE waarschijnlijk misschien op 2600-2800 p.atk zitten. Het hoogste wat ik ooit heb gezien van een archer qua P.atk was 2800 p.atk volgens mij en dat was van een Phantom Ranger welke 1 meer STR heeft dan een Hawkeye. Boven de 3000 p.atk kom je alleen maar in je dromen.RocketKoen schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:15:
Graag alleen reageren als je echt iets toe te voegen hebt.
[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 24-05-2005 20:22 ]
ok okKrewCial schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:46:
Graag alleen reageren als je echt iets toe te voegen hebt.
Ik bedoelde dus te zeggen, dec heeft gelijk!
Me wants to see a Screenshot so i know where to level forRocketKoen schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:15:
Het schijnt dat in Korea alle WC vamp rage/accuracy/ focus buffs gekregen hebben
. Ik moet eerlijk zeggen dat ik behoorlijk boos ben op mezelf dat ik me WC heb verkocht
dit zijn de patches van vandaag uit korea.
Warcryers krijgen chant of accuracy, leechlife en critical chance.
Warloard stun is terug naar hoe hij in C2 was
Nieuwe feature die shops highlight in town, die een item verkopen wat jij zoekt.
ss/sps kun je nu aan of uitzetten.
bishops krijgen een bless the body skill, die ook meteen 300 HP healt (kost alleen heel veel MP)
nieuw LFG systeem, met verschillende rooms. (bvb room blazing swamp, room AL, room elven ruins.. ect)
party rights geven (vergelijkbaar met clanrights)
paar nieuwe teleport plaatsen voor de dusk/dawn priests.
Raidbossen krijgen een nieuwe skill (Stone skin) die ze op zichzelf casten zodra ze aangevallen worden door iemand die meer als 8 levels hoger is. Mages worden gesilenced
Warcryers krijgen chant of accuracy, leechlife en critical chance.
Warloard stun is terug naar hoe hij in C2 was
Nieuwe feature die shops highlight in town, die een item verkopen wat jij zoekt.
ss/sps kun je nu aan of uitzetten.
bishops krijgen een bless the body skill, die ook meteen 300 HP healt (kost alleen heel veel MP)
nieuw LFG systeem, met verschillende rooms. (bvb room blazing swamp, room AL, room elven ruins.. ect)
party rights geven (vergelijkbaar met clanrights)
paar nieuwe teleport plaatsen voor de dusk/dawn priests.
Raidbossen krijgen een nieuwe skill (Stone skin) die ze op zichzelf casten zodra ze aangevallen worden door iemand die meer als 8 levels hoger is. Mages worden gesilenced
Voor je die WC buffs voluit kan benutten (dus dat ze lvl 3 zijn) moet je wel eerst lvl 68 en hoger zijn. Nuttig zeg. Buffs krijgen wanneer je bijna aan je lvl cap zit

Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over het spel Lineage II, niet de private servers!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!