[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 7

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 3.227 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-06 21:57
*Late knip*

En die tijden die ik zei waren inderdaad bedoeld voor mensen met beste gear, die weten wat ze doen, met wat buffs, maar daarom had ik er ook bij gezet 'met beste gear (wat jij dus niet hebt)'. Zelf kostte het me 8 maanden om tot level 60 te komen en dat vond ik ook niet erg, maar Dreamcatcher zei al op level 11 na 6 uur dat levelen sloom werd, dus ik gaf 'm een indicatie.

Btw kwiv, jij bent de gene die hier doodleuk exploits gaat zitten uitleggen, mij heb je nooit gehoord over hoe je moet botten, gg.
Anoniem: 91397 schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:37:
[...]

Onzin, je normaal gedragen hangt niet aan level's vast.
Dat denk jij... maar véél mensen voelen zich beter als ze level 60 zijn dan die ene newbie die net level 20 is geworden.
[...]

Ik heb het over het levelen kwa stijl: Je mept een beestje neer, vervolgens moet je 1 minuut wachten tot je mana en hp weer vol genoeg is voor de volgende. Hoop dat dit minder word. Het levelen in Lineage 1 was net zo traag, maar je hoefde tenminste niet van het uur dat je speelt 40 minuten te rusten.
Dat hangt een beetje van je class af, ik als Spellsinger moest na elke 5 minuten grinden 8 minuten zitten, maar dat vond ik juist wel fijn, kon ik ondertussen andere dingen doen zoals surfen.
[...]

Had begrepen dat je juist betere skills krijgt zoals sword singer etc. Dus verder evolueert.
Sommige classes, zoals SwordSingers en BladeDancers, worden vaak in sprongen beter door nieuwe songs/dances, maar veel classes zoals archers en nukers doen alleen wat meer damage naarmate ze hoger level zijn, echt veel nieuwe skills krijgen ze niet. En dan vraag ik: vind je het waard om 80 uur te grinden (level 60-62 duurt ongeveer wel zo lang) om 100 dmg meer te doen?
[...]

Voordeel van Lineage 2 is dat je level niet kunt zien, kortom in de drukte zal dat niet te zien zijn.
Er valt véél te zien aan je gear, als iedereen in b-grade rondloopt en jij loopt nog in low c-grade gear dan valt dat toch wel een beetje op. En al zou je niet opvallen, je wordt sowieso getarget als je mee doet met sieges/PvP, en dan is de kans groot dat je binnen luttele secondes gedropt wordt omdat iedereen 20 levels hoger is dan jou.

[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-05-2005 19:58 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

December schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:29:
[...]
maar Dreamcatcher zei al op level 11 na 6 uur dat levelen sloom werd, dus ik gaf 'm een indicatie.
Erhm, ik bedoelde eigenlijk meer dat je voor elk uur spelen 20 minuten actie hebt en 40 minuten rust op lagere levels. Ik merk echter wel dat hoe hoger het level, hoe beter het word. Eerst deed ik per 2 goblins een rest pauze, nu doe ik per 8 mobs een rest pauze.

Met lineage 1 kreeg ik 1% per 8 uur, en was ik even snel als de legendes: Herc en TGIF en al die andere die level 52 als eerste werden. Ik liep zelfs voor in Lineage 1 op de snelste levelaar (Herc was 48 toen ik 49.92% was), maar helaas werd ik gebanned door de domme visie van amerikanen die Lineage 1 beheerden omdat ik een opmerking plaatste op de Boards. Het level systeem heb ik geen probleem mee, maar in Lineage 1 kon je door en door en door en constant actie.... En dat is iets wat ik mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ja ik zag later wat je bedoelde met langzaam levelen, zie mijn ge-edite post ;) En ik ben het wel met je eens dat het vervelend kan zijn, maar ik haalde er mijn voordeel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127726

*Late knip*

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-05-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 127726 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:14:
[...]

Ik heb nooit gezegd dat je op hem gebot hebt, maar wel op je warsmith. Die je tot LVL 40 wilde brengen dus....
Van 39.5 naar 40 ja, dat is heel wat anders dan 1-40. edit: uiteraard nog steeds fout, ik raad het ten zeerste af om te doen, maar je doet nu net alsof ik m'n dwarf totaal niet zelf heb geleveled.
[...]

Hij heb geen goeie gear dus nutteloze opmerking die achterwege kan blijven...
't was maar om een idee te geven.
[...]

Wow ik ben het met je eens, mag ik vragen waarom je het zelf deed als je het zo irritant vond? :) (hele dag in arena noobs afschieten, maar een hoog level en zelfs ook laag level buiten arena niet? :r )
Ik was het levelen gewoon heel snel zat en de arena vond ik één van de leukere tijdsverdrijven, maar als je gaat lopen zeuren over hoge levels die lage levels afknallen in de arena... (wie zegt trouwens dat ik dat irritant vind :?)

En die laatste opmerking raakt kant noch wal van je.

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 12-04-2005 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
*orphus* *orphus* *orphus* !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_

Back to subject, PM kwiva morgen maar als Chello het toelaat word ik morgen HE dus zal hele dag online zijn PM me maar of geef me jou ingame naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102520

Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:00:
[...]

Het level systeem heb ik geen probleem mee, maar in Lineage 1 kon je door en door en door en constant actie.... En dat is iets wat ik mis.
Op hogere lvls kan je continu door in parties dan wel.
Summoners zijn de enige class die continu solo kan zonder downtime. En in c3 schijnen nukers en archers ook weer aardig te kunnen soloen.
Op Kain was op hoge lvls als je in een van de grotere factor alliance zat continu actie. Voor sommige mensen werd dit zelfs teveel, door al de PVP, drama en spanningen konden ze bijna niet meer rustig lvlen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Anoniem: 127726 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:21:
[...]

_/-\o_

Back to subject, PM kwiva morgen maar als Chello het toelaat word ik morgen HE dus zal hele dag online zijn PM me maar of geef me jou ingame naam :)
Wie ik? :P

[ Voor 94% gewijzigd door Cache op 12-04-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126432

hoho~

het is alweer een lange tijd geleden dat ik wat heb gepost hier..
intussen heb ik een hoog lvl (70+? ;)) paladin, lvl56 prophet, lvl20 artisan en lvl40 treasure hunter.
exp is nogal traag op dit lvl maar ik zit voornamelijk in tower of insolence als er een groep is en dan valt het nog wel te doen. op mijn paladin heb ik een pvp score van 46/4, op mijn TH zit ik op 700iets/29.
mijn armor is overenchanted (+6) dus ik zit rond de 1000pdef selfbuffed. met mijn trouwe bow of peril heb ik ook nog eens 1000patk buffed.

Afbeeldingslocatie: http://upload.obsydyon.net/up/Shot00029.jpg

ik speel op server #1 en zit in een lvl5 alliance met ongv 100 leden en 2(!) kastelen, namelijk Dion en Oren. hier nog ff een screenshot toen ik hielp om aden castle over te nemen van een andere alliance+npc's (eerste in NA):

Afbeeldingslocatie: http://upload.obsydyon.net/up/Shot00037.jpg

op mijn server spelen best wat nederlanders, en er is een clan genaamd Flying Dutchmen die er een heleboel heeft, alleen hebben hun best nogal wat gasten in no grade en D grade enzo.. het is maar hoe serieus je het neemt :)

trouwens morgen komt als het goed is de C3 PTS online!! wie gaan er allemaal heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126432 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:39:
hoho~

het is alweer een lange tijd geleden dat ik wat heb gepost hier..
intussen heb ik een hoog lvl (70+? ;)) paladin, lvl56 prophet, lvl20 artisan en lvl40 treasure hunter.
exp is nogal traag op dit lvl maar ik zit voornamelijk in tower of insolence als er een groep is en dan valt het nog wel te doen. op mijn paladin heb ik een pvp score van 46/4, op mijn TH zit ik op 700iets/29.
mijn armor is overenchanted (+6) dus ik zit rond de 1000pdef selfbuffed. met mijn trouwe bow of peril heb ik ook nog eens 1000patk buffed.

[afbeelding]

ik speel op server #1 en zit in een lvl5 alliance met ongv 100 leden en 2(!) kastelen, namelijk Dion en Oren. hier nog ff een screenshot toen ik hielp om aden castle over te nemen van een andere alliance+npc's (eerste in NA):

[afbeelding]

op mijn server spelen best wat nederlanders, en er is een clan genaamd Flying Dutchmen die er een heleboel heeft, alleen hebben hun best nogal wat gasten in no grade en D grade enzo.. het is maar hoe serieus je het neemt :)

trouwens morgen komt als het goed is de C3 PTS online!! wie gaan er allemaal heen?
Ziet er goed uit man! :) Ik ga niet naar die test server, ik kan beter op Teon levelen want loop nog steeds beetje achter op rest van de clan :P, vandaag eindelijk LVL 40 terwijl we onderhand al 5 LVL 60+ hebben :P Heb wel op C2 test gedaan maar vond nutteloos omdat ik die char toch weer verloor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren een dwarf naar level 10 geleveled en mijn elf naar lvl 12.20%. In het dwarf gebied reageerde niemand, maar geen pk's. In Elf gebied ben ik 5x gepk'ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 08:59:
Gisteren een dwarf naar level 10 geleveled en mijn elf naar lvl 12.20%. In het dwarf gebied reageerde niemand, maar geen pk's. In Elf gebied ben ik 5x gepk'ed.
Gimme some names :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sacrifice = elfje
Thee = dwarf

pk? LittleRed

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 13-04-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124735

ik ga zeker even een kijkje nemen op die test server, is ie al up eigenlijk ?

en ik heb mn char op gustin verkocht en mn adena transferred naar bartz, zoek een char op Bartz atm (waar blixie nu ook speelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 21:11
Ik ben gisteren begonnen op kain (vond een farmer die mn adena heeft getransfered)
ben nu lvl 19 dark fighter, going paulus knight > bladedancer.

name = TheS4ndm4n

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zag ergens op l2O dat BDs een nerf krijgen met dances / songs in een groep, wat veel meer mp gaat kosten, hoe werkt dit nou eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99062

DE dances van BD's en Songs van SWS's worden als volgt generfed.

Allereerst zal er in een party slechts plaats zijn voor 3 songs & dances. Niet meer dan 3 in totaal. De eerste dance/song zal gewoon 100 mp kosten, maar de tweede het dubbele, 200 mp dus, en de derde het driedubbele, 300mp dus. Geen party's dus meer met 6/7 songs/dances tegelijk, en de beruchte BD's/SWS/Prophet parties zullen dus niet meer mogelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
oftewel meer plaats voor dds =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 99062 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:32:
DE dances van BD's en Songs van SWS's worden als volgt generfed.

Allereerst zal er in een party slechts plaats zijn voor 3 songs & dances. Niet meer dan 3 in totaal. De eerste dance/song zal gewoon 100 mp kosten, maar de tweede het dubbele, 200 mp dus, en de derde het driedubbele, 300mp dus. Geen party's dus meer met 6/7 songs/dances tegelijk, en de beruchte BD's/SWS/Prophet parties zullen dus niet meer mogelijk zijn...
Dit staat er in de patchnotes:
The additional effects from overlapping of various buffs and passive skills that raise the critical rate have been lowered slightly.
Pech voor swordsingers...
When another character's song/dance is in effect, if a song or dance skill is used, the amount of MP used increases. Also, originally, the MP use-increase was not dependent on whether or not a dance and song was already in effect, now, if a dance effect is already in place and a song skill is used, the amount of MP used increases.
Dus songs en dances hebben invloed op elkaars MP kosten. en is niet liev voor BD en SwS MP bars.

maar nergens staat dat je maar 3 dances/songs kunt hebben. en een dance kost 60 MP, 2e kost 100, 3e kost 140.. dus hoe kom je hier allemaal bij?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Ik vind die zogenaamde story nerfs zo nep, zoals een DE kan geen light elf subclass worden. Waarom staan ze dan wel toe dat BD en SWS of andere classes in dezelfde party kunnen? Of waarom kunnen ze elkaar niet gewoon killen zonder karma te krijgen of te flaggen? Als je iets doet moet je het goed doen en niet halfgebakken. NC zijn de slimste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:45:
Ik vind die zogenaamde story nerfs zo nep, zoals een DE kan geen light elf subclass worden. Waarom staan ze dan wel toe dat BD en SWS of andere classes in dezelfde party kunnen? Of waarom kunnen ze elkaar niet gewoon killen zonder karma te krijgen of te flaggen? Als je iets doet moet je het goed doen en niet halfgebakken. NC zijn de slimste niet.
And what is the breaking news? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ Rocket

Heb ik gehoord van mijn clanleader, kan zijn dat ie het mis heeft. We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren 4x maar ge pk'ed! En dit keer door niet alleen 3 tegen 1, maar ook nog eens 1vs1 door een gast die level 30 met c grade gear was. Is er niet een skill zoals in WOW: Detect humaniods? Zodat ik ergens alleen kan gaan zitten levelen en eindelijk eens een kans maak? Het in 1 hit doodgaan met 300 hp word een beetje vervelend, en als iemand ze lame noemt zeggen ze dat het erbij hoort en het een pvp game is. Ik weet veel, maar pvp in Lineage is niet functioneel en is daarom niet per definitie een pvp game.

EVE is een pvp game, omdat het functioneel is: Je krijgt er altijd items door, verdient dus een inkomen erdoor en er is eigenlijk niet veel meer te doen. Lineage daar in tegen geeft alleen maar items als: Je slechte karma hebt, geeft geen xp per pk, kortom je doet niets meer dan griefen als je de eerste keer iemand tegen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dream... hoe kan het dat je zo vaak gePKed wordt?
gaan ze rood? vecht je terug als je nooit kan winnen? of wordt je getrained ofzo?

Ik was gister ook bijna gePKed... lvl 30+ gast + 58+ prophet vonden dat een gebied van hun was...
ik had daar schijt aan, en dan gaat die ******* me ineens meppen als ik 3 mobs op me heb...

gelukkig had ik net 1 level terug Ultimate Defence geleerd :P

over die dances/songs. wie heeft zin om op de testserver een lvl 49 BD/sws te maken?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:06:
Dream... hoe kan het dat je zo vaak gePKed wordt?
gaan ze rood? vecht je terug als je nooit kan winnen? of wordt je getrained ofzo?

Ik was gister ook bijna gePKed... lvl 30+ gast + 58+ prophet vonden dat een gebied van hun was...
ik had daar schijt aan, en dan gaat die ******* me ineens meppen als ik 3 mobs op me heb...

gelukkig had ik net 1 level terug Ultimate Defence geleerd :P

over die dances/songs. wie heeft zin om op de testserver een lvl 49 BD/sws te maken?
Ik weet niet wat de reden is, terugvechten doe ik allang niet meer maar het is kennelijk een sport om met een groepje van 3 mages rond te rennen en mensen af te slachten. Rood worden ze, maar een uurtje of 2 later zie je ze weer gewoon wit terug.

Ook zijn er gasten als LittleRed die gewoon een main hebben, en vervolgens n00bs gaan hakken om vervolgens lol te zeggen omdat ze je te pakken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Anoniem: 91397 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:18:
[...]

Ik weet niet wat de reden is, terugvechten doe ik allang niet meer maar het is kennelijk een sport om met een groepje van 3 mages rond te rennen en mensen af te slachten. Rood worden ze, maar een uurtje of 2 later zie je ze weer gewoon wit terug.

Ook zijn er gasten als LittleRed die gewoon een main hebben, en vervolgens n00bs gaan hakken om vervolgens lol te zeggen omdat ze je te pakken hebben.
laat me raden jij bent ook half gekapt met WoW omdat ze daar iedereen gankte en corpsecampen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:14:
[...]

laat me raden jij bent ook half gekapt met WoW omdat ze daar iedereen gankte en corpsecampen?
Nope, ik speel nogsteeds WoW, ik speel op PvE server omdat ik dat al zag aankomen dat pvp niet functioneel was, als ze pvp aanzetten val ik ze niet aan. PVP op WOW is niet functioneel, in EVE zat ik in _DE_ pvp groep van de server (1vs3's) maar daar was het niet alleen voor het grieven maar ook voor persoonlijk gewin, strijd van macht en newbies area's werden met rust gelaten.

Ik vraag me af wat de sport is om als level 20-30 in c grade gear lvl 5 en 10's af te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 14-04-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
afreageren? iig L2 draait om de pvp score en de reputatie die je opbouwt met je character. In WoW betekent je character niks niemand weet je naam echt. In lineage bouw je een reputatie op als een griefer aardige gast of wat dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
een lvl 20-30 in C grade gear?
lijkt me toch sterk dream...

als je armor aan hebt dat te hoog lvl is voor je, dan halveert je walkspeed....
als je een wapen gebruikt, mis je erg veel (melee) of heb je grote kans dat je magic failed (magic)

btw, op kain heb ik al een paar dagen enorme lag... hebben andere serevrs daar ook last van of zijn die leeg genoeg om wel goed te draaien?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
teon is vol en geen lag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op donderdag 14 april 2005 @ 13:58:
afreageren? iig L2 draait om de pvp score en de reputatie die je opbouwt met je character. In WoW betekent je character niks niemand weet je naam echt. In lineage bouw je een reputatie op als een griefer aardige gast of wat dan ook
In wow komt een ranking system, word het daardoor functioneel? Hoe je je ook profileert, je zal altijd herkent worden. In bepaalde games heb ik nooit een schokkende rol gespeeld, toch werd ik gewhispered door gasten die vroegen of ik dezelfde was.

Het is vergelijkbaar om als tennispro ballen met 180 km/u op een beginner te serveren, na 4 van die ballen op zijn lichaam gekregen te hebben stapt die beginner er ook uit.

En of het nu C grade, D grade of X grade was waarin hij newbs afhakt. Het feit dat je bij Fungus fields wacht om newbs te pakken is en blijft triest. Er is niets mis met uitloggen en een boksbal bij de Bart Smit kopen om je daarop af te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ach het is een spelletje die mensen zitten in alle spellen so get used to it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:56:
ach het is een spelletje die mensen zitten in alle spellen so get used to it
Goh, vreemd. In alle jaren dat ik speel (en dit is al sinds de release van UO, Lineage 1, EVE online, WOW, Pristontale en nog veel andere titels die gold nooit gezien hebben), ben ik nog nooit tegen gekomen dat er een server vol zit met hufters zit waarbij normaal gedrag eerder de uitzondering op de regel is.

Ik weet al wat er gaat komen als antwoord: Dan stop je toch? Precies! :D Ik speel mijn maandje uit, slurp nog wat minimale bandbreedte op en ga vervolgens weer verder met andere games (servers). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
If you can't stand the heat, get out of the kitchen (blijf ik een geweldig spreekwoord vinden :Y))

L2 heeft nou eenmaal niet echt een geweldige community, daar kan je niks aan veranderen in je eentje. Vindt een stel vrienden die dezelfde speelstijl hebben als jij en help elkaar wanneer dat nodig is, dan valt het allemaal een stuk meer mee en heb je er waarschijnlijk meer plezier in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

December schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:07:
If you can't stand the heat, get out of the kitchen (blijf ik een geweldig spreekwoord vinden :Y))

L2 heeft nou eenmaal niet echt een geweldige community, daar kan je niks aan veranderen in je eentje. Vindt een stel vrienden die dezelfde speelstijl hebben als jij en help elkaar wanneer dat nodig is, dan valt het allemaal een stuk meer mee en heb je er waarschijnlijk meer plezier in.
Daarom heb ik nog steeds wel plezier op Erica, al begint het de laatste dagen echt op te vallen dat er niemand meer komt, op de markt kom je bijna alleen nog chinese namen tegen.

Maar goed onze clan is nog steeds 35 man sterk en we ondernemen nog van alles, vandaag BoP recept gekocht dus binnenkort screenie time ;)

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:13
Anoniem: 91397 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:05:
[...]
Goh, vreemd. In alle jaren dat ik speel (en dit is al sinds de release van UO, Lineage 1, EVE online, WOW, Pristontale en nog veel andere titels die gold nooit gezien hebben), ben ik nog nooit tegen gekomen dat er een server vol zit met hufters zit waarbij normaal gedrag eerder de uitzondering op de regel is.

Loque schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:11:
[...]
Daarom heb ik nog steeds wel plezier op Erica, al begint het de laatste dagen echt op te vallen dat er niemand meer komt, op de markt kom je bijna alleen nog chinese namen tegen.
Krijg de indruk van jullie reacties dat Lineage aan het dood bloeden is, of zie ik dat verkeerd. Behalve een paar fanaten die het nog spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Loque schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:11:
[...]

Maar goed onze clan is nog steeds 35 man sterk en we ondernemen nog van alles, vandaag BoP recept gekocht dus binnenkort screenie time ;)
of men wacht voor c3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Markt gezien bij overgang van c1 naar c2?? dont think so.. iedereen is gewoon pleite :P

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
een aantal servers is gewoon dood...
erica bvb heeft nu meer farmers/bots als echte spelers...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:06:

ik maak wel BD O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Iedereen pleite !? Op teon is het behoorlijk druk!
Naast het feit dat er veel botters en farmers zijn, vind ik het verder wel gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Dream: Ik ben ook net op teon begonne en nog geen pker tege gekome, volgens mij ben jij de pker maar heb je het zelf niet door? :+

@user4: Aden innemen kan alleen op Bartz de carebear server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:55:
[...]

In wow komt een ranking system, word het daardoor functioneel? Hoe je je ook profileert, je zal altijd herkent worden. In bepaalde games heb ik nooit een schokkende rol gespeeld, toch werd ik gewhispered door gasten die vroegen of ik dezelfde was.

Het is vergelijkbaar om als tennispro ballen met 180 km/u op een beginner te serveren, na 4 van die ballen op zijn lichaam gekregen te hebben stapt die beginner er ook uit.

En of het nu C grade, D grade of X grade was waarin hij newbs afhakt. Het feit dat je bij Fungus fields wacht om newbs te pakken is en blijft triest. Er is niets mis met uitloggen en een boksbal bij de Bart Smit kopen om je daarop af te reageren.
Dat jij het niet functioneel vind betekent niet dat het niet functioneel is. Pken/pvp vind ik heel functioneel. Het doel is juist diegene die je killed op achterstand te brengen. Dat wordt vooral nuttig als je in rivaliserende clans zit. Op low lvl ben je misschien een makkelijk doelwit voor gankers maar je verliest er ook niet veel mee.

En die vergelijking klopt niet. In tennis is op een lichaam richten niet toegestaan. Newbies killen is gewoon volgens de regels. Net zoals iemand die in een FPS alleen headshots op je doet met een sniper rifle. Dan kun je wel gaan zeiken dat het niet eerlijk is ofzo, maar hij is gewoon beter. In een RPG betekent lvl en gear hoe "goed" je bent.

Jij kan gewoon slecht tegen je verlies. Toch zijn er genoeg mensen als jou in het spel die nooit worden gepked. Goh wat erg zeg dat je je low lvl exp verliest. Dat haal je toch meteen weer in?
De gankers zitten zelfs in een groter gevaar dan jou want als iemand ze killed kunnen ze hun dure gear droppen. Daarom alleen al gebeurt newbies pken vrij weinig. Jij hebt het gewoon slecht getroffen. En meteen maar generaliseren over hoe slecht de hele server wel niet is. Jij hebt nog niks gezien dus zet even door of ga een spel zonder uitdaging spelen.

BTW ik speel nu op de testserver. C3 is weer een grote vooruitgang. En lekker snelle exp en drops is wel ff genieten :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 41239 op 14-04-2005 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hahaha, ik gebruik dat spreekwoord dagelijks! Mart Smeets FTW!

Kspeel nu ook op de PST server, ziet er allemaal weer wat cooler en gelikter uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

Heb even wat screenshots gemaakt van Chronicle 3 :) zat namelijk even op de PST (public test sersver)

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

Wat wel leuk is, is dat MSN is ingebouwd :)

[ Voor 7% gewijzigd door Erwin_F op 14-04-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

Erwin_F schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:14:
Heb even wat screenshots gemaakt van Chronicle 3 :) zat namelijk even op de PST (public test sersver)

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

interface ziet er cool en vernieuwt uit :) verder, die MSN-functie is ook wel tof, altijd alt-tabben is ook nie alles ;)

wanneer komt chronicle 3 ongeveer hierheen? (in korea is ie al uit neem ik aan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

WOW interface is echt super mooi verbeterd :D , en MSN functie is ook super handig ^^! Can't wait!!!
Anoniem: 95989 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:31:
[...]

interface ziet er cool en vernieuwt uit :) verder, die MSN-functie is ook wel tof, altijd alt-tabben is ook nie alles ;)

wanneer komt chronicle 3 ongeveer hierheen? (in korea is ie al uit neem ik aan?)
Ja korea is het sinds eind januari ergens en het is de bedoeling dat het hier in mei ergens komt dus...nog ff wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

Heb nog een aantal screens gemaakt.

Hier is het inlogscherm :)
afbeelding
Loading scherm.
afbeelding
Je ziet nu op de kaart bij steden ook een "+" als je erop klikt, wordt de kaart groter en word de hele stad weergegeven.
afbeelding
afbeelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72703

op welke server zitten alle Nllers?

ik weet niet of ik dit mag zeggen, zo niet laat een modje het maar verwijderen.
Ik denk dat de niet helemaal legale servers er juist voor zorgen dat er meer spelers bij komen. ik heb nu 2 dagen op zo'n manier gespeeld, gewoon om even aan het spel te ruiken zonder direct iets te betalen en moet zeggen dat ik vanavond gewoon naar een normale server ga en me ga registreren.

Maw. de private servers zorgen juist voor meer spelers, omdat je gratis kan proberen, maar 10x xp is maar even leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor

afbeelding
afbeelding
afbeelding
afbeelding

op screen 1 staat iets met playing time. Betekent dit dat je maar 50 uur per week mag spelen? if so dan is dit weer een dikke downpoint van c3.
Farmers switchen gewoon van character waardoor ze nog steeds 24/7 kunnen farmen. Bij de normale spelers on the other hand die hebben maar 1 character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
die xxx minutes left in this weeks playing time is de counter voor de seven signs quest.
aandgezien de quest een periode van 7 dagen heeft om te farmen, en dan 7 dagen om van de beloning te genieten.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

DrProctor schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:15:
[...]

op screen 1 staat iets met playing time. Betekent dit dat je maar 50 uur per week mag spelen? if so dan is dit weer een dikke downpoint van c3.
Farmers switchen gewoon van character waardoor ze nog steeds 24/7 kunnen farmen. Bij de normale spelers on the other hand die hebben maar 1 character.
Volgens mij heeft dat te doen met dat ze weekelijks alles verdubbelen op de site staat.

Initial setup:

Complete character wipe - everyone starts anew on the PTS.
Drop rates are increased: 5-fold for XP, SP and drops; 10-fold for adena.

During testing until live launch:

Weekly buffs are given to raise character levels.
Every Monday, the XP and SP earned for the week are multiplied three-fold.
Also on every Monday, adena earned for the week is quadrupled.

zoals je ziet, gebeurt er een hoop in 1 week beta testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 72703 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 09:47:
Maw. de private servers zorgen juist voor meer spelers, omdat je gratis kan proberen, maar 10x xp is maar even leuk.
/disagree

Ik heb 10 maanden op retail gespeeld, ik was geen grote fan van de keiharde grind (ik zat soms letterlijk wekenlang op één level), maar ik had er ook niet zoveel problemen mee. Maar sinds ik op een x10 XP server speel heb ik toch wel een stuk meer plezier in het levelen en in het hele spel eigenlijk.

Het enige wat ik op retailservers deed was misschien levelen voor 2 uurtjes per dag (woohoo, 4% erbij!), beetje rondkijken in Giran om zooi te kopen en verkopen en voor de rest zo'n beetje hele dag in arena rondhangen... Op de private server waar ik nu speel kan ik gewoon voor de lol een char naar level 40 levelen, dat duurt misschien een dag of 2, 3 als je het rustig aan doet, terwijl je daar op retail toch minimaal week of anderhalf mee bezig bent.

En geld stroomt ook gewoon een stuk sneller binnen (wat logisch is) en het leuke is dat ondanks dat geld eigenlijk geen probleem is sommige zaken nog steeds vrij uniek zijn om te hebben. Zo is BW light op de server waar ik speel erg moeilijk te krijgen en zit iedereen te springen om een Bow of Peril, maar hebben nog maar enkele tientallen mensen er eentje (er spelen meer dan 1000 mensen op de server).

Ik kan er niet om treuren dat ik geband ben op retail, private servers doen waar L2 eigenlijk echt voor bedoeld is: plezier kunnen hebben in het spelen, omdat grinden niet meer 99% van het spel uitmaakt zoals het op de retail wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

jij vat hem!

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
December schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:57:
[...]

/disagree

Ik heb 10 maanden op retail gespeeld, ik was geen grote fan van de keiharde grind (ik zat soms letterlijk wekenlang op één level), maar ik had er ook niet zoveel problemen mee. Maar sinds ik op een x10 XP server speel heb ik toch wel een stuk meer plezier in het levelen en in het hele spel eigenlijk.

Het enige wat ik op retailservers deed was misschien levelen voor 2 uurtjes per dag (woohoo, 4% erbij!), beetje rondkijken in Giran om zooi te kopen en verkopen en voor de rest zo'n beetje hele dag in arena rondhangen... Op de private server waar ik nu speel kan ik gewoon voor de lol een char naar level 40 levelen, dat duurt misschien een dag of 2, 3 als je het rustig aan doet, terwijl je daar op retail toch minimaal week of anderhalf mee bezig bent.

En geld stroomt ook gewoon een stuk sneller binnen (wat logisch is) en het leuke is dat ondanks dat geld eigenlijk geen probleem is sommige zaken nog steeds vrij uniek zijn om te hebben. Zo is BW light op de server waar ik speel erg moeilijk te krijgen en zit iedereen te springen om een Bow of Peril, maar hebben nog maar enkele tientallen mensen er eentje (er spelen meer dan 1000 mensen op de server).

Ik kan er niet om treuren dat ik geband ben op retail, private servers doen waar L2 eigenlijk echt voor bedoeld is: plezier kunnen hebben in het spelen, omdat grinden niet meer 99% van het spel uitmaakt zoals het op de retail wel is.
true that! ;+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 12:02
I ² that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
+++++damascus
log weer is in ofzo :P
net een ss gemaakt, best leuk. =)

[ Voor 20% gewijzigd door Cache op 16-04-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON

D1ON

4x4Fotos.nl

ok, reroll ftw! wat moet ik worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik heb nu een 52 Silver Ranger en ik moet zeggen dat archer best leuk is om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
D1ON schreef op zondag 17 april 2005 @ 18:48:
ok, reroll ftw! wat moet ik worden?
PW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

Ik wil nu ook PW worden, heb nieuw char gemaakt momenteel lvl 13 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127448

i second that Dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Al heb je 100x exp. Leuk is het niet om in C1 of een halfgebakken C2 te spelen. Service en kwaliteit wil ik in een mmorpg. Grind snelheid is niet echt belangrijk zolang je plezier hebt aan je char. Het helpt je juist in te zien of je je char leuk vind. Ik begin mijn warcryer nu ook zat te worden. Ik wil tijdens het grinden goede damage doen en niet ff buffen en maar wat zinloos meemeppen met mijn staff. Opzich kan ik dan wel een melee wapen kopen maar dan ben ik in pvp weer gimped. En sinds die subclass gedoe aankomt heb ik liever een female char waar ik mee speel en dan later in iedere class te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON

D1ON

4x4Fotos.nl

Anoniem: 41239 schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:23:
[...]
Service en kwaliteit wil ik in een mmorpg.
Geloof me, als jij met service GM support bedoeld, zit je goed fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON

D1ON

4x4Fotos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 41239 schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:23:
[...]

Al heb je 100x exp. Leuk is het niet om in C1 of een halfgebakken C2 te spelen. Service en kwaliteit wil ik in een mmorpg. Grind snelheid is niet echt belangrijk zolang je plezier hebt aan je char. Het helpt je juist in te zien of je je char leuk vind. Ik begin mijn warcryer nu ook zat te worden. Ik wil tijdens het grinden goede damage doen en niet ff buffen en maar wat zinloos meemeppen met mijn staff. Opzich kan ik dan wel een melee wapen kopen maar dan ben ik in pvp weer gimped. En sinds die subclass gedoe aankomt heb ik liever een female char waar ik mee speel en dan later in iedere class te veranderen.
C1 begint inderdaad een beetje saai te worden nu, maar service en kwaliteit is er zeker wel op private servers. Op private servers zijn er tenminste GM's online, die ook nog eens reageren :o En er gebeurt constant wat, toevoegingen zoals tattoo's enzo, events, door GM georganiseerde raids, etc.

En ik zei ook niet dat het grinden zo verschrikkelijk was, anders had ik het geen 10 maanden met één char uitgehouden, ik zeg alleen dat snellere XP wél leuker is, omdat je eerder toe bent aan zaken als sieges, raids en PvP zonder dat je zit te denken van "shit, daar gaat weer tig uur aan XP".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
ach, het is wel leuk... maar ik heb in 1 maand 5 chars op lvl 52+ (een lvl 53, 52, 58 en 59)
Nu zit ik weer op de official servers, omdat die tenminste een uitdaging zijn...

waar jij speelt hoef je maar een maandje intensief te spelen, en je ownt de hele server....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 02:14:
ach, het is wel leuk... maar ik heb in 1 maand 5 chars op lvl 52+ (een lvl 53, 52, 58 en 59)
Nu zit ik weer op de official servers, omdat die tenminste een uitdaging zijn...

waar jij speelt hoef je maar een maandje intensief te spelen, en je ownt de hele server....
Dus het is enkel zijdig? Hij is de enige die leveled in dat tempo? (8>
Daarnaast heb ik begrepen dat deze servers er in alle maten en vormen komen en dat het niet verplicht is om op een server te spelen waar exp 10x is.

-edit- En ik lees dat dit onderwerp verboden is.

*** Reactie op voorgaande reacties ***

Inmiddels heb ik betreffende personen ge-petitioned op harassment en zijn ze hiervoor gewaarschuwd, nu word ik zelfs door deze gebuffed en het gedrag is weer normaal. Tuurlijk petition ik niet elke pk'er, maar het ging hier om een groep bestaande uit KeinPlan, Azrarar, SnapShot en AZN3L1T3 welke mij systematisch en constant 5 dagen lang buiten de stad hebben gevolgd.

Een pk'de mij, gaf zijn gear aan een ander en vervolgens ging hij met de 4 anderen verder levelen en was binnen een uur weer normaal. De ander vond het leuk om mij te volgen en de NPC's te healen, mij te icebolten om zo ervoor te zorgen dat ik rete langzaam ging. Tevens was het erg leuk om 2 spels op mij te doen wanneer ik net de stad uit kwam zodat ik een tijdje geen mobs kon aanvallen omdat ik te weinig hp had. In totaal was ik meer dan 300% aan exp kwijt, omdat ze andere characters in logde die deden alsof ze mij gingen helpen om vervolgens toe te gaan staan kijken, mij gingen killen of hadden ze 1 gast uitgelogged op een plek waar ze mij naartoe lokten. Inmiddels help ik niemand meer als deze aangevallen word, vertrouw ik niemand meer in de game als deze wil helpen, ik heb mijn lesje geleerd. *maar items zijn nog wel welkom* ;) :D :P

De GM die heeft geholpen in deze kwestie heeft mij verteld dat dit in C3 verbeterd gaat worden, ik zit momenteel mijn maand uit en zal bekijken aan het eind of deze begin periode slechts een slechte start is geweest. Ik hoop het, de game ziet er mooi uit. :) En ik wil Antharus, Fafurion, Valakas net als in Lineage 1 killen :P

Ik heb nu bijna een bone set en een gladius en een hunterbow en ga voor mijn draakje. IK MOET HEM HEBBEN!

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 19-04-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 19:13
Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 11:57:
[...]
Er is nu duidelijk gemaakt dat we absoluut geen illegale zaken willen zien, en helaas moet daar het legale gebeuren ook wat onder leiden. Het is natuurlijk niet zo dat je echt geen plaatjes of verhaaltjes meer kunt posten n.a.v. wat er gebeurd is op een private server. Zolang de nadruk maar niet op het private server gebeuren ligt kan dit natuurlijk best :)
Niet geheel verboden, maar wel lekker wazig gehouden.

Daarnaast heb ik de indruk dat het topic zal gaan leiden onder de posts van het private server verhaal. Er worden namelijk zo weinig posts gedaan, omdat er zo weinig mensen nog spelen dat het snel veel posts gaan worden. :X

[ Voor 17% gewijzigd door Cardinal op 19-04-2005 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
[...]

Tempo? Ik heb een 69 Spellsinger, 66 Shillien Elder, 55 Silver Ranger, 55 Warsmith, level 5 clan, eigen alliance, dat noem ik niet echt sloom levelen (dit allemaal in anderhalve maand).
Daarnaast heb ik begrepen dat deze servers er in alle maten en vormen komen en dat het niet verplicht is om op een server te spelen waar exp 10x is.
Er zijn ook servers die draaien op x3 of x5 XP bijvoorbeeld, aan jou de keuze waar te spelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 19-04-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

December schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 13:37:
[...]
Tempo? Ik heb een 69 Spellsinger, 66 Shillien Elder, 55 Silver Ranger, 55 Warsmith, level 5 clan, eigen alliance, dat noem ik niet echt sloom levelen (dit allemaal in anderhalve maand).

[...]
Er zijn ook servers die draaien op x3 of x5 XP bijvoorbeeld, aan jou de keuze waar te spelen :)
Het was ook bet (8> wetering bedoelt ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

*** Reactie op voorgaande reacties ***

Inmiddels heb ik betreffende personen ge-petitioned op harassment en zijn ze hiervoor gewaarschuwd, nu word ik zelfs door deze gebuffed en het gedrag is weer normaal. Tuurlijk petition ik niet elke pk'er, maar het ging hier om een groep bestaande uit KeinPlan, Azrarar, SnapShot en AZN3L1T3 welke mij systematisch en constant 5 dagen lang buiten de stad hebben gevolgd.

Een pk'de mij, gaf zijn gear aan een ander en vervolgens ging hij met de 4 anderen verder levelen en was binnen een uur weer normaal. De ander vond het leuk om mij te volgen en de NPC's te healen, mij te icebolten om zo ervoor te zorgen dat ik rete langzaam ging. Tevens was het erg leuk om 2 spels op mij te doen wanneer ik net de stad uit kwam zodat ik een tijdje geen mobs kon aanvallen omdat ik te weinig hp had. In totaal was ik meer dan 300% aan exp kwijt, omdat ze andere characters in logde die deden alsof ze mij gingen helpen om vervolgens toe te gaan staan kijken, mij gingen killen of hadden ze 1 gast uitgelogged op een plek waar ze mij naartoe lokten. Inmiddels help ik niemand meer als deze aangevallen word, vertrouw ik niemand meer in de game als deze wil helpen, ik heb mijn lesje geleerd. *maar items zijn nog wel welkom* ;) :D :P
Haha ik vraag me echt af hoe je dat voor mekaar krijgt, 300%? Damn! ben je een of andere super vervelende gast ingame?
Om spelers zover te krijgen je systematisch en constant voor 5 dagen lang te laten volgen, heb nog nooit eerder van zoiets als dit gehoord.
Om andere spelers zoveel tijd aan jouw te laten besteden!
Het komt wel eens voor tijdens clan vs clan haat e.d. maar tegen een zielig low lvltje met bijna nog geen ecuip en clan?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 102520 op 19-04-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102520 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:19:
[...]

Haha ik vraag me echt af hoe je dat voor mekaar krijgt, 300%? damn dan ben je een of andere super vervelende gast ingame? Om spelers zover te krijgen je systematisch en constant voor 5 dagen lang te laten volgen!!
En het dan altijd je eigen schuld, vergelijkbaar met het gedrag wat op basis scholen nog wel eens vertoond word. Als een jongetje gepest word, is het zijn eigen schuld.

Gelukkig waren er ook anderen die door ze werden lastig gevallen werden, maarja... Wat doe je met zijn 2-3 en tegen 4 gasten die kennelijk dit voor hun lol doen.

-edit- ownee, ze doen dit niet voor hun lol. Ze doen dit omdat ik geen duitser ben, al deze spelers spreken enkel over schweinerij. Een keertje werd ik in een valstrik gelokt, en toen ik gepk'ed werd en toen ik opmerkte: Ach, ich weiB wie du bist. Werd direct gezegd: Ein Deutscher! >.<!! Waarop de ander direct opmerkte dat mijn duits niet goed genoeg was en dat het daarom goed was. (mijn duits is inderdaad niet goed, maar ik begrijp goed genoeg wat ze bedoelen.)

Zijn servers down btw? Ik zie een maintance staan voor de 18e... :|

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 19-04-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:29:
[...]

En het dan altijd je eigen schuld, vergelijkbaar met het gedrag wat op basis scholen nog wel eens vertoond word. Als een jongetje gepest word, is het zijn eigen schuld.

Gelukkig waren er ook anderen die door ze werden lastig gevallen werden, maarja... Wat doe je met zijn 2-3 en tegen 4 gasten die kennelijk dit voor hun lol doen.

-edit- ownee, ze doen dit niet voor hun lol. Ze doen dit omdat ik geen duitser ben, al deze spelers spreken enkel over schweinerij. Een keertje werd ik in een valstrik gelokt, en toen ik gepk'ed werd en toen ik opmerkte: Ach, ich weiB wie du bist. Werd direct gezegd: Ein Deutscher! >.<!! Waarop de ander direct opmerkte dat mijn duits niet goed genoeg was en dat het daarom goed was. (mijn duits is inderdaad niet goed, maar ik begrijp goed genoeg wat ze bedoelen.)

Zijn servers down btw? Ik zie een maintance staan voor de 18e... :|
Lol, naja ik zou me maar niets van dat soort personen aantrekken.
Maar echt dat verhaal van jouw is wel erg extreem :| geeft een beetje een beeld of het normaal is in l2 wat het dus niet is.

Kijk een persoon in full gear pked je gewoon ff zonder reden? Hier zit toch wel wat meer achter?

p.s. Servers zijn op dinsdag van 19 to 21uur down voor onderhoud.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 102520 op 19-04-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102520 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:56:
[...]

Lol, naja ik zou me maar niets van dat soort personen aantrekken.
Maar echt dat verhaal van jouw is wel erg extreem :| geeft een beetje een beeld of het normaal is in l2 wat het dus niet is.

Kijk een persoon in full gear pked je gewoon ff zonder reden? Hier zit toch wel wat meer achter?

p.s. Servers zijn op dinsdag van 19 to 21uur down voor onderhoud.
Als je 1 keertje terug vechten, na 3 x gekilled te zijn, en winnen meetelt als dat er meer achter zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Ik post niet vaak een screenshot, maar hier ben ik toch wel erg trots op.

http://fotoalbum.dds.nl/bzuidema/c2/large/woot.jpg

Alles zelf gecraft alles zelf verdiend!

Nog bedankt aan micc die me heeft geholpen met een aantal zubei materialen (een heeeeeele tijd geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loque schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:37:

Nog bedankt aan micc die me heeft geholpen met een aantal zubei materialen (een heeeeeele tijd geleden).
Een reden om trots op te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Dankje, oh en Proqthor nog bedankt voor het voorzetje van mijn Black Ore set :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Loque schreef op woensdag 20 april 2005 @ 16:37:

V nice bart eindelijk he?! :) Have fun with it m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand een manier om op lage levels mana hoog te houden en hierdoor minder DT te hebben?

Momenteel heb ik een boneset als uitrusting, met een hunterbow en gladius + boneshield en vecht ik tegen crimson en pincer spiders. Het nadeel is dat mijn mana echt heel erg snel op is en ik al snel weer moet gaan zitten om mijn mana weer op peil te krijgen. Iemand een idee om mijn downtime te verminderen?

Ow en iemand een gladius nodig? Wil naar betere wapens gaan, maar heb nog 45k nodig :|

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 22-04-2005 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Melee wapen pakken als je MP laag is en healpots gebruiken als je HP laag is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

December schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:04:
Melee wapen pakken als je MP laag is en healpots gebruiken als je HP laag is?
Zo wissel ik het nu af ja, maar toch ben ik na 4-6 spiders aan de beurt om 5 minuten weer te gaan zitten. Terwijl ik mages gewoon door zie stampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zit nu met een dilema:

Wat is betere keuze op level 20: Knight of Ranger.

Wat leveled het snelste en wat is beter? Zoals TK's eigenlijk worden gezien als de slechte keuze vanwege dat human beter is en niet goed is in groeps, welk van deze twee is de beste keuze?

En wat is beter in groups/meer gewild Silver Ranger of Sword Singer?

En als ik ranger word, kan ik nog overstappen naar knight class als je weer een class transfer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397 schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 21:21:
Zit nu met een dilema:

Wat is betere keuze op level 20: Knight of Ranger.

Wat leveled het snelste en wat is beter? Zoals TK's eigenlijk worden gezien als de slechte keuze vanwege dat human beter is en niet goed is in groeps, welk van deze twee is de beste keuze?

En wat is beter in groups/meer gewild Silver Ranger of Sword Singer?

En als ik ranger word, kan ik nog overstappen naar knight class als je weer een class transfer hebt?
Silver ranger (SR) is niet zo gewild ingroeps maar je kunt aardig soloen. (weltot level 40)
SwordSinger (sws) is er gewild in groeps (niet tot level 40)
Plains walker (Pw) vrij gewild in groeps vanwege dmg (zowel voor als na 40)
Temple knight (TK) niet zo gewild (niet voor en na 40)

En ja op LVL 75 zou je dan iets anders kunnen worden, maar wat jij waarschijnlijk bedoeld is als je bijvoorbeeld SR gaat of je dan alsnog PW zoukunnen gaan, en helaas is dat onmogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
En ook met classtransfers (dus @ level 40) kan je niet van rogue naar knight gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ik ben voor Knight gegaan. Heb nu wat leuke skills, maar mijn volgende vraag is:

Wat kan het beste nu doen kwa gear en uitrusting. Ik ben nu level 20, heb de volgende gear:

Head: Bone Helmet
Upperbody: Bone BreastPlate
Lowerbody: Bone Gaiters
Gloves: Leather Gloves
Boots: Blue Buckskin Boots
Shield: Aspis
Sword: Sword of Watershadow

Maar wat ik me afvraag is, of het iets uitmaakt of ik nu een Heavy gear ga dragen zoals bronze set. Ik wil momenteel eigenlijk geld gaan verdienen. De NPC's waartegen ik nu vecht kosten me een hele hoop kwa Soulshots. (gebruik er dan 3x 2 per npc)

Wat is het beste, voor Falchoin te gaan (dus beter zwaard) of Bronze set?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je merkt meer verschil in een beter wapen kopen. Dan kill je ook sneller en hoe sneller je killed hoe minder damage elke mob doet en hoe meer geld je verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239 schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 00:57:
Je merkt meer verschil in een beter wapen kopen. Dan kill je ook sneller en hoe sneller je killed hoe minder damage elke mob doet en hoe meer geld je verdient.
Idd en voor geld moet je stoppen met SS spammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

Anoniem: 91397 schreef op maandag 25 april 2005 @ 23:14:
Ok, ik ben voor Knight gegaan. Heb nu wat leuke skills, maar mijn volgende vraag is:

Wat kan het beste nu doen kwa gear en uitrusting. Ik ben nu level 20, heb de volgende gear:

Head: Bone Helmet
Upperbody: Bone BreastPlate
Lowerbody: Bone Gaiters
Gloves: Leather Gloves
Boots: Blue Buckskin Boots
Shield: Aspis
Sword: Sword of Watershadow

Maar wat ik me afvraag is, of het iets uitmaakt of ik nu een Heavy gear ga dragen zoals bronze set. Ik wil momenteel eigenlijk geld gaan verdienen. De NPC's waartegen ik nu vecht kosten me een hele hoop kwa Soulshots. (gebruik er dan 3x 2 per npc)

Wat is het beste, voor Falchoin te gaan (dus beter zwaard) of Bronze set?
Wat ik wel handig vond aan een knight is de skill: shield stun, kost wel wat MP maar als je groene monsters aanvalt met shield stun heb je grote kans dat ze tijdelijk niet kunnen terugvechten.

Trouwens, welke server zit je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erwin_F schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 20:50:
[...]

Wat ik wel handig vond aan een knight is de skill: shield stun, kost wel wat MP maar als je groene monsters aanvalt met shield stun heb je grote kans dat ze tijdelijk niet kunnen terugvechten.

Trouwens, welke server zit je?
Ik zit op Teon met mijn Character Sacrifice. Maar als ik geen SS spam dan krijg ik de mobs met moeite dood.. Shield stun heb ik nog niet, maar kan ik altijd nog in orde maken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Dream. je bent lvl 20 en je hebt nog medium NG equipment.
das niet gezond voor je, en hierdoor zit je in de problemen.

je probleem is dat je SS hebt gebruikt, en daardoor weinig geld verdient.
nu wordt het tijd om mobs op te zoeken die je makkelijk kunt killen zonder SS, todat je genoeg geld hebt voor D grade equipment

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op woensdag 27 april 2005 @ 16:44:
Dream. je bent lvl 20 en je hebt nog medium NG equipment.
das niet gezond voor je, en hierdoor zit je in de problemen.

je probleem is dat je SS hebt gebruikt, en daardoor weinig geld verdient.
nu wordt het tijd om mobs op te zoeken die je makkelijk kunt killen zonder SS, todat je genoeg geld hebt voor D grade equipment
Dus het is beter te gaan voor D grade heavy armor (gezien ik een armor bonus krijg als knight), dan dat ik voor een falchion ga? En wat is een goede keuze voor een elvenknight?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 27-04-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Altijd wapen eerst dan armor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zodra je wat meer gaat partyen wordt je waarschijnlijk main tank. Dan is Pdef (armor) dus belangrijker maar zolang je soloed kun je idd beter eerst een wapen nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een elf heeft de duurste armor en shield nodig om een goede tank te zijn. Maar je hebt geen geld voor dat dus moet je een soort damage dealer zijn met een goed wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankzij het evenement heb ik nu genoeg om een saber te gaan kopen na dit evenement. Heb nu verdient wat ik anders in een maand zou verdienen (300k). Door het verkopen van letters heb ik 200k verdient, erg lekker. Sommige gaan voor 15k over de toonbank :) Dacht eerst kans te wagen, maar na 3x ncsoft een scroll te krijgen voor might oid heb ik alles verkocht en dat gaat lekker. Voor mij als Newb is het niet waard om de kans te lopen dat ik aan het eind niets heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
somige letters (II) kun je voor >200k verkopen :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou een falchion kopen. Die is beter en die valt tenminste te verkopen als je er vanaf wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had de II gekregen, na 3 uur nog niet verkocht, toen voor 150k en heel snel verkocht. Heb nu 500k bijna bij elkaar gespaard. Falchion beter dan Saber?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 01-05-2005 19:31 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over het spel Lineage II, niet de private servers!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!