*Late knip*
En die tijden die ik zei waren inderdaad bedoeld voor mensen met beste gear, die weten wat ze doen, met wat buffs, maar daarom had ik er ook bij gezet 'met beste gear (wat jij dus niet hebt)'. Zelf kostte het me 8 maanden om tot level 60 te komen en dat vond ik ook niet erg, maar Dreamcatcher zei al op level 11 na 6 uur dat levelen sloom werd, dus ik gaf 'm een indicatie.
Btw kwiv, jij bent de gene die hier doodleuk exploits gaat zitten uitleggen, mij heb je nooit gehoord over hoe je moet botten, gg.
En die tijden die ik zei waren inderdaad bedoeld voor mensen met beste gear, die weten wat ze doen, met wat buffs, maar daarom had ik er ook bij gezet 'met beste gear (wat jij dus niet hebt)'. Zelf kostte het me 8 maanden om tot level 60 te komen en dat vond ik ook niet erg, maar Dreamcatcher zei al op level 11 na 6 uur dat levelen sloom werd, dus ik gaf 'm een indicatie.
Btw kwiv, jij bent de gene die hier doodleuk exploits gaat zitten uitleggen, mij heb je nooit gehoord over hoe je moet botten, gg.
Dat denk jij... maar véél mensen voelen zich beter als ze level 60 zijn dan die ene newbie die net level 20 is geworden.Anoniem: 91397 schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:37:
[...]
Onzin, je normaal gedragen hangt niet aan level's vast.
Dat hangt een beetje van je class af, ik als Spellsinger moest na elke 5 minuten grinden 8 minuten zitten, maar dat vond ik juist wel fijn, kon ik ondertussen andere dingen doen zoals surfen.[...]
Ik heb het over het levelen kwa stijl: Je mept een beestje neer, vervolgens moet je 1 minuut wachten tot je mana en hp weer vol genoeg is voor de volgende. Hoop dat dit minder word. Het levelen in Lineage 1 was net zo traag, maar je hoefde tenminste niet van het uur dat je speelt 40 minuten te rusten.
Sommige classes, zoals SwordSingers en BladeDancers, worden vaak in sprongen beter door nieuwe songs/dances, maar veel classes zoals archers en nukers doen alleen wat meer damage naarmate ze hoger level zijn, echt veel nieuwe skills krijgen ze niet. En dan vraag ik: vind je het waard om 80 uur te grinden (level 60-62 duurt ongeveer wel zo lang) om 100 dmg meer te doen?[...]
Had begrepen dat je juist betere skills krijgt zoals sword singer etc. Dus verder evolueert.
Er valt véél te zien aan je gear, als iedereen in b-grade rondloopt en jij loopt nog in low c-grade gear dan valt dat toch wel een beetje op. En al zou je niet opvallen, je wordt sowieso getarget als je mee doet met sieges/PvP, en dan is de kans groot dat je binnen luttele secondes gedropt wordt omdat iedereen 20 levels hoger is dan jou.[...]
Voordeel van Lineage 2 is dat je level niet kunt zien, kortom in de drukte zal dat niet te zien zijn.
[ Voor 108% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 06-05-2005 19:58 ]
The devil is in the details.