Anoniem: 91397 schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:37:
[...]
Onzin, je normaal gedragen hangt niet aan level's vast.
[...]
Ik heb het over het levelen kwa stijl: Je mept een beestje neer, vervolgens moet je 1 minuut wachten tot je mana en hp weer vol genoeg is voor de volgende. Hoop dat dit minder word. Het levelen in Lineage 1 was net zo traag, maar je hoefde tenminste niet van het uur dat je speelt 40 minuten te rusten.
[...]
Level 11 in 6 uur, ik ga de goeie kant op
[...]
Had begrepen dat je juist betere skills krijgt zoals sword singer etc. Dus verder evolueert.
[...]
Voordeel van Lineage 2 is dat je level niet kunt zien, kortom in de drukte zal dat niet te zien zijn. Ik denk dat als de community niet newbie vriendelijker word, dat mensen in dit topic wel eens gelijk zullen krijgen en net als L1 een langzame pijnlijke dood sterft. Mensen hoeven heust niet in te houden kwa pvp/sieges, maar je normaal gedragen in welke game dan ook is wel het minste. Het feit dat je een stad in loopt en iemand direct je voor rotte vis gaat uitmaken en je uitdagen op zo'n manier om je kwaad te krijgen om hem buiten de stad iets te gaan doen, is nogal lame en kinderachtig.
Ik zit mijn maand lekker uit, speel lekker en kijk of ik andere mensen kan tegen komen die in een clan willen waar men zich goed gedraagd en dan zien we wel verder. Ziet er niet goed uit voor mijn volgende subscription.
Toch wel jammer, had 3 gasten op mijn werk die wachten op mijn verhaal en 12 in eve en 3 in wow. Mijn advies naar hun is negatief.
Het is als je WoW en andere games gewent bent ff door de zure appel doorbijten..
Maar de endgame maakt heel veel goed. Ik heb sieges van 500+ meegemaakt en dat geeft een hele kick. Vooral als je alliance lekker loopt tactiek een must!
Speelde op Kain met 3-sided server en ontzettend veel drama en constant pvp.
Er werd echt gevochten om de high lvl gebieden en in dit soort kleine close combat gevechten blinkt het pvp systeem juist boven alle andere mmorpgs uit.
En natuurlijk de castle sieges.
Een siege verslagje:
Je bestorm het kasteel gooit je vlaggen up (je respawn). Je spot de defenders die een rush proberen om zo snel mogelijk je flags down te krijgen.
Archer en Nuker groups op de flanken counteren de rush.
De warsmith begint met het casten van de siege golem(duurd enkele minuten) De defenders zien dat de warsmith aan het sumonnen is en doen een poging hem te pakken.
De golem is up en sloopt de 1ste deur, tank groups bestormen de deur nemen de klappen en dagger groups met ultra evasion slippen langs de linies van de defenders.
De binnen plaats wordt overgenomen. Een 2de siege golem brengt de inner door down.
Buiten het kasteel moeten de vlaggen nog steeds beschermt worden. Er zijn vaak nog andere niet vriendelijke clans die het af het toe ook leuk vinden een rushje te ondernemen.
De 2de deur is down nu krijg je heftige closecombat indoor gevechten. Een clanleader van de attackers moet bij de troon een paar minutjes gaan casten om het kasteel over te nemen. En moet dus tot het uiterst beschermt worden.
Dit alles in 2uurtjes om de 2 weken.
Die alliance vs horde gevechtjes in wow doen me gewoon helemaal niets.
Yay we maken een grote raid groep lopen een town binnen kille iedereen en een continue stroom van guards en wachten tot de tegenpartij een groepje heeft opgetrommeld om wat weerstand te bieden.
Voor wat? Je krijg er niets voor niet eens pvp punten en strategie is ver te zoeken.