[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 7

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 3.226 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127726

Ga er nou niet zielig omlopen doen. Het is het risico dat je neemt en behoorlijk stom! Tja dat je gepakt word is voorspelbaar zelfs op afgelegen plekken. Als jij gewoon ligt te maffen terwijl alles voor je gebeurd is wel mooi maar vind het ook beetje lame O-). Blijft nog steeds kut voor je natuurlijk :( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99062

Logout when GM petition...

Toch kut voor je :S

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 99062 op 03-03-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-06 21:57
Anoniem: 127726 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:30:
Ga er nou niet zielig omlopen doen. Het is het risico dat je neemt en behoorlijk stom! Tja dat je gepakt word is voorspelbaar zelfs op afgelegen plekken. Als jij gewoon ligt te maffen terwijl alles voor je gebeurd is wel mooi maar vind het ook beetje lame O-). Blijft nog steeds kut voor je natuurlijk :( !
Ik doe ook niet zielig, ik baal er alleen van dat ik zo dom ben geweest (lees: ik baal van mezelf, niet dat ik erop gepakt ben).
Anoniem: 99062 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:46:
Logout when GM petition...

Toch kut voor je :S
Mja, uitloggen als een GM je petitioned is zo ongeveer hetzelfde als niet reageren, dus dat is ook niet aan te raden :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Ik heb ook een dark elf fighter laten botten tot lvl 20 (ik doe het weer zodra ik de beste d grade gear ervoor kan kopen). Toch bleef ik het wel in de gaten houden. Op die manier moet je het alleen doen.

Botten is gewoon zeer handig voor zeer eentoning werk. Het is toch achterlijk dat je dat urenlang op 1 huntplek handmatig moet doen als een mongool? Vooral omdat ik al 2 50+ characters heb vind ik dat ik het verdien om een nieuwe char te botten.

Ik zou hooguit op teon terugkomen als ik gebanned word in dit spel nadat ik andere mmorpgs heb geprobeerd zoals CoH en SWG.

December, in principe kun je gewoon een nieuwe account kopen en volledig gaan botten. Je hebt toch niks te verliezen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 41239 op 03-03-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je uitlogged als een GM je petitoned kan ie niks bewijzen... Ze zullen toch echt harde bewijzen nodig hebben voor dat je je kunne bannen... Tuurlijk, uitloggen bij petition is verdacht, maar op die basis kunnen ze je niet bannen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 21:11
NCsoft heeft geen bewijs nodig....
lvl 65 prophet uit legacy is zn account kwijt, omdat iemand anders NCsoft meelde met zijn accountnaam, die claimde dat de account van hem was... zonder enig bewijs.

wat doet NCsoft. Blokkeer de account totdat 1 van de 2 toegeeft aan NCsoft dat de account niet van hem is....

m.a.w. die gast is zn account kwijt :/

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 07:08
Modbreak:Ik heb een aantal berichten moeten verwijderen die niets toevoegden aan dit topic en semi-flames waren. Als je reactie hierboven dus niet meer tussen staat en je bent het er niet mee eens, dan kan je me mailen. Houdt het verder ontopic en gezellig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:31
im heb nu op een aantal sites gezocht maar ik vind niks van recipt:avadon lether mail drop allen 1 spoil
iemand een eidee welke mob het dropt?

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29330

De Oel Mahum Witchdocter (55) * dropt deze recipe de kans is 1/130 en spoil only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb al paar keer aantal dingen opgezocht. Voor mensen die wilde weten waar iets dropt.. Ik kijk meestal gewoon hier: http://l2dc.onlinewelten.com/ Deze werkt ook voor C2 redelijk goed maar als het om wapens en recipe van B dingen gaat geeft hij soms niet alle mobs weer.

Ik heb daarvoor nog andere oplossing.
http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=95873

Hier kun je van een aantal B wepon en armors de recipe drops en part drops vinden. (ook van paar mats en enchants). Deze geven links naar chinese site. Die kun je via google translater vertalen. [http://babelfish.altavista.com/ Je moet dan Korean->english BETA nemen. Daar plak je de link van die korean site en dan vertaald hij hem. Het is natuurlijk niet perfect betaald maar leest stukken beter als chinesen onzin Wink ! En de mobs kun je aan deplaatjes herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:31
thx :)

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als Prima nu eens hun guide zouden releasen :S

Maar just out of curiosity, waarom wil je recipe avadon light hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124735

om... avadon light te craften ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aah we have a winner. Maar dan is de volgende vraag, waarom wil je avadon light craften!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Unbuffed:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~basslob/lvl70_3.jpg

Fully buffed zerked:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~basslob/lvl70_2.jpg

Fully buffed geen zerk:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~basslob/lvl70_1.jpg

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

nice :) jij hebt veel vrije tijd ;)

welke server speel je op trouwens? :X

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 102844 op 21-03-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leuke foto's :P Kwil je p att wel eens zien met plated leather aan :P Je had die van mij kunnen lenen, maar ik heb gister de set verkocht voor 9 million :D Die dude die het kocht wist dat het maar 2,5 waard was ofzo, had het gezekd. Maar hij wilde alsnog 9 mill geven... prima!

Hebben jullie gister nou nog Gludio te pakken gekregen?

dit is kain trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

oow :p was Kain niet DE pvp server ofzo :o lage score voor een lvl 70 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow jee, laten we asjeblieft hier ook niet de "wat is de beste pvp server / meest carebear" discussie beginnen :P Kain is behoorlijk pvp gericht, zeker als je in een van de grotere alliances zit. je moet mijn pvp eens vergelijken lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

ja we hebben gludio en ik ben met me pvp score bezig ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

Zijn er ook mensen hier die op de server "Teon" spelen :)
Momenteel zit ik daar ben lvl 27 human knight :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jop ik speel teon char name is kwiva, zit in volledige BE/NL clan Pm me maar eens ingame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

check de glows die wapens krijgen in c3 als ze +4 of hoger zijn enchant:

Afbeeldingslocatie: http://lineage2.norinuri.co.kr/board/UploadFile/screenshot/0.79650700_1112265296_108357.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.kashej.dk/grr.JPG

Afbeeldingslocatie: http://img45.exs.cx/img45/9882/enchant26ij.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat glow effect is een beetje overdone, zie je nog wel soulshots/spiritshots animatie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zullen ze vast wel iets op verzonne hebben bij NC soft. je kan veel van ze zeggen, maar qua graphics ziet L2 er goed gelikt uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 12:02
hoi, ik ben totaal nieuw bij Lineage2, en ik heb totaal geen idee welke class/race ik zou willen zijn, aangezien er naar mijn inzicht ietsjes teveel classes zijn :X

Dus als juyllie wat tips kunnen geven zoals een class die goed speelbaar is voor noobs dan zou ik al heel tevreden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik was van plan om drake armor te nemen heb het al klaar liggen maar ga denk toch voor dit (maybe gewoon extra)
Afbeeldingslocatie: http://img73.exs.cx/img73/5173/rind21ws.jpg
Rind leather armor slechts 32 Pdef lager als drake maar wel uber vette looks! Moet alleen nog ff zien of het alleen drop/craft only is de boots en gloves droppen in CT dus das wel gemakkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geemfriek schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 20:49:
hoi, ik ben totaal nieuw bij Lineage2, en ik heb totaal geen idee welke class/race ik zou willen zijn, aangezien er naar mijn inzicht ietsjes teveel classes zijn :X

Dus als juyllie wat tips kunnen geven zoals een class die goed speelbaar is voor noobs dan zou ik al heel tevreden zijn :)
Het hangt er geheel van af. Wil je dat andere vanaf jou afhankelijk zijn dat moet je healer of buffer worden zoals bihsop/prohpet/Warcryer. Als je sociaal wil zijn in je clan zou ik Overlord worden. Als je graag vecht moet je denken aan een Treaser hunter of Abyss walker. Shilien knight en paladin zijn goeie tanks die dus de monsters op hun houden terwijl andere erop slaan. Je moet gewoon ff proberen wat je aanstaat. Als je graag allen speelt moet je een archer worden zoals Phantom ranger/Silver ranger of Hawk eye. Dit is beetje ruig genomen maar geeft wel beetje een beeld van de World Of Lineage ][ ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 127726 op 02-04-2005 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 12:02
Zou je me die Overlord eens kunnen uitleggen ? :)

En ik ben niet echt een supporter, ik ga eerder voor de Treasure Hunter en de Abyss Walker dan ...

zijn dwarfs geen mogelijkheid als eerste class?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een overlord is een van de moeilijkste classes om te levelen. Je moet echt een clan hebben die je altijd meeneemt in partys want bijna geen andere groepen zullen je mee willen nemen.

Kies treasure hunter of abyss walker als je een goede damage dealer en sterk wil zijn tegen andere spelers. Abyss walker vind ik het sterkst als je tegen monsters vecht. Treasure tegen andere spelers.

Dwarves zijn ook wel aardig. 1 type spoiled items voor de hele party dus je bent dan wel gewild in groepen en je hoeft je nooit om geld zorgen te maken. De andere type craft en is net als de overlord zeer clan afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127726 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 21:00:
Ik was van plan om drake armor te nemen heb het al klaar liggen maar ga denk toch voor dit (maybe gewoon extra)

Rind leather armor slechts 32 Pdef lager als drake maar wel uber vette looks! Moet alleen nog ff zien of het alleen drop/craft only is de boots en gloves droppen in CT dus das wel gemakkelijk :)
Hmm, als dat een HE is zou ik proberen om voor Plated Leather set te gaan. Arro zal dat bevestigen, voor TH, maar vooral voor HE is plated leather de best mogelijke set. de +4 str geeft je 100 meer P att. en de -1 con kan je wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
+4 str is alleen nuttig voor PR's, omdat die over de magische grens qua str gaan, en een enorme boost krijgen.

imho kun je beter wat geld besparen, en voor theca set gaan

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
idd, theca ftw. met plated leather verlies je veel pdef, relatief meer dan dat je patk erbij krijgt. he heeft toch al goede patk, die 100 patk die je noemt is toch echt wel het maximum wat je erbij krijgt. Dus theca set > plated leather set voor elke archer die solo'd. Plated leather is alleen goed als je veel partied.

Alles imo uiteraard. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

gewoon theca en Plated set halen, maar als je moest kiezen zo ik altijd Plated kiezen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:42:
+4 str is alleen nuttig voor PR's, omdat die over de magische grens qua str gaan, en een enorme boost krijgen.

imho kun je beter wat geld besparen, en voor theca set gaan
Sparen is abosuluut niet nodig ik heb top C grade zelfs nog een dagger erbij. Dus ik neem gewoon alle twee de sets (drake en rind) Omdat ik kwaliteit niet zo heel belangrijk meer vind, heb liever leuke looks :).

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 127726 op 04-04-2005 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Damn die pics zijn nice!

Ben pas gestopt met EVE-Online, en speel nu WOW maar over 2-3 maanden ben ik daarin aan mijn top. Ik heb dus 15 dollar over en Lineage2 Graphics trekken me wel weer. Maar toch kan ik me zeer de nadelen van L2 herinneren:

- Slechte community (zag het hier ook al vermeld)
- Ebayers (vind het niet erg opzich, maar wel het type spelers wat in Lineage2 speelt en deze "baan" hierin heeft.)
- Slechte, slechte, sleeeeechte support. Geen ondersteuning, en domme Amerikanen die de support leveren. Templates zijn het enige wat je krijgt, en van poep pies en plas krijg je al een ban.
- totaal Korean based, slecht vertaald, veel koreanen die _SUPER_ rasistisch zijn en een agressieve rassistische sfeer tussen US/EU vs Koreans

Nu is mijn vraag:

Is er iets verbeterd?
Kan ik mijn beta account weer oppakken?

Tevens hoor ik dat Lineage2 dood is, hoever is dit waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

O... en ik ben niet geintereseerd in hoe de communities op private servers zijn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397 schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:20:
Damn die pics zijn nice!

Ben pas gestopt met EVE-Online, en speel nu WOW maar over 2-3 maanden ben ik daarin aan mijn top. Ik heb dus 15 dollar over en Lineage2 Graphics trekken me wel weer. Maar toch kan ik me zeer de nadelen van L2 herinneren:

- Slechte community (zag het hier ook al vermeld)
- Ebayers (vind het niet erg opzich, maar wel het type spelers wat in Lineage2 speelt en deze "baan" hierin heeft.)
- Slechte, slechte, sleeeeechte support. Geen ondersteuning, en domme Amerikanen die de support leveren. Templates zijn het enige wat je krijgt, en van poep pies en plas krijg je al een ban.
- totaal Korean based, slecht vertaald, veel koreanen die _SUPER_ rasistisch zijn en een agressieve rassistische sfeer tussen US/EU vs Koreans

Nu is mijn vraag:

Is er iets verbeterd?
Kan ik mijn beta account weer oppakken?

Tevens hoor ik dat Lineage2 dood is, hoever is dit waar.
Dat van communitie ben ik het zeker niet mee eens! Dat was in OB wel zo maar nu heb je echt grote clans en alliances. Je kan gewoon met beta account verder en L2 is op sommige servers echt aan het dood gaan idd. Teon is nog vrij nieuw en helemaal levend dus zou daar heen gaan als je besuilt verder te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127726 schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:58:
[...]

Dat van communitie ben ik het zeker niet mee eens! Dat was in OB wel zo maar nu heb je echt grote clans en alliances. Je kan gewoon met beta account verder en L2 is op sommige servers echt aan het dood gaan idd. Teon is nog vrij nieuw en helemaal levend dus zou daar heen gaan als je besuilt verder te gaan.
Naast Teon welke servers zijn er nog meer die de moeite zijn, en is het probleem met de slechte service + botters en ebayers opgelost en het rasisme probleem?

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 04-04-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 91397 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:32:
[...]

Naast Teon welke servers zijn er nog meer die de moeite zijn, en is het probleem met de slechte service + botters en ebayers opgelost en het rasisme probleem?
Koreanen hebben hun eigen servers....
op de Noord amerikaanse servers vind je alleen USA en europese spelers, en een paar aziaten.

grootste probleem atm is bots...
1 persoon kan 9 accounts tegelijk besturen, alle high level mobs mollen zodat andere mensen niks kunnen.... en NCsoft doet er niks tegen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:53:
[...]

Koreanen hebben hun eigen servers....
op de Noord amerikaanse servers vind je alleen USA en europese spelers, en een paar aziaten.

grootste probleem atm is bots...
1 persoon kan 9 accounts tegelijk besturen, alle high level mobs mollen zodat andere mensen niks kunnen.... en NCsoft doet er niks tegen
Wat er was in Lineage 1, was dat de Korean servers overbevolkt waren en hierdoor zich gingen verspreiden naar USA servers waar het relatief rustiger was. NCI had hier natuurlijk geen problemen mee, rasisme brak uit en sfeer was wij vs zij. Beetje nutteloos voor een spelletje...

Bots is idd het probleem geweest wat ik erg vind/vond, mijn vraag is: Wat doet NCsoft hiertegen als je ze petitioned? Ziet het er naar uit dat het ze niets doet, is eig. wel erg typisch voor NCsoft... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF zoeken voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KrewCial schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:07:
idd, theca ftw. met plated leather verlies je veel pdef, relatief meer dan dat je patk erbij krijgt. he heeft toch al goede patk, die 100 patk die je noemt is toch echt wel het maximum wat je erbij krijgt. Dus theca set > plated leather set voor elke archer die solo'd. Plated leather is alleen goed als je veel partied.

Alles imo uiteraard. :X
IMO moet je je versterken op je sterkste punten, niet proberen je zwakke punten te verbeteren. Een archer is een DD. Simpel. Wat doe je om je archer een effectievere DD'er te maken --> zorgen dat je meer p att krijgt --> plated is dan dus beter dan theca/drake/rind. P def boeit niet echt voor een archer. Je wordt zowiezo hard geraakt... Kan je beter zorgen dat de mob eerder dood is ;-)

Hey arro, wat is er aan de hand met illuminati?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Anoniem: 99062 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 02:40:
[...]

IMO moet je je versterken op je sterkste punten, niet proberen je zwakke punten te verbeteren. Een archer is een DD. Simpel. Wat doe je om je archer een effectievere DD'er te maken --> zorgen dat je meer p att krijgt --> plated is dan dus beter dan theca/drake/rind. P def boeit niet echt voor een archer. Je wordt zowiezo hard geraakt... Kan je beter zorgen dat de mob eerder dood is ;-)
als archer zorg je ervoor dat je niet geraakt wordt....
dus ga voor tempered mithril..

Of je wilt gewoon veel Pdef, dan ga je voor theca
of je wilt meer Mdef (voor wat meer geld) en je gaat voor drake.

als je plated leather gebruikt, ben je in 1 schot dood... en is je 100 Patk nogal nutteloos

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan helaas geen links openen op de locatie waar ik zit, maar eig zou ik toch willen weten hoe het spel is kwa sfeer nu. Wil namelijk dit weekend weer een account openen _als_ ik een account ga heropenen. Eigenlijk ben ik uit de gehele community gestapt vanwege het ontbreken van een goeie sfeer, elke keer wanneer ik online ging kreeg ik het gevoel een strijd tussen USA-EU tegen Aziaten te voeren. Werd er zat van. Is dit iets verbeterd?

NCI daarnaast leverde slechte service, is dat iets verbeterd? Of moet je nogsteeds van fansites de inhoud van missies lezen omdat ze _nogsteeds_ niet vertaald zijn van koreaans naar amerikaans?

En hoeveel spelers schat je de server populatie op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
dan gebruik je plated in partys en 1 van die andere solo en voor pvp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

wtf, je kan het natuurlijk ook overdrijven :/

dus die gast is gewoon met 7 chars tegelijk aan het botten en zit er lekker bij te koekeloeren of GM's em petitions sturen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 95989 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 09:23:
[...]

wtf, je kan het natuurlijk ook overdrijven :/

dus die gast is gewoon met 7 chars tegelijk aan het botten en zit er lekker bij te koekeloeren of GM's em petitions sturen? :O
Nog nooit van een bottrain gehoord? Dat is er één ;) En meestal zitten ze niet hele tijd naar die tekst te kijken, vaak speelt er eentje ingame (de tank) en is de rest gewoon support (buffer danwel fighter). Of ze gaan wat anders doen en zetten soundwarnings aan voor het geval ze gepm'ed worden door een GM oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
December schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:02:
[...]

Nog nooit van een bottrain gehoord? Dat is er één ;) En meestal zitten ze niet hele tijd naar die tekst te kijken, vaak speelt er eentje ingame (de tank) en is de rest gewoon support (buffer danwel fighter). Of ze gaan wat anders doen en zetten soundwarnings aan voor het geval ze gepm'ed worden door een GM oid.
DecembereX de botmaster :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik heb nog nooit een bottrain gedraait hoor :P En wat ik vertelde was alleen mijn aanname, weet niet 100% zeker of de 'pro-botters' het zo doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 03:04:
[...]

als archer zorg je ervoor dat je niet geraakt wordt....
dus ga voor tempered mithril..

als je plated leather gebruikt, ben je in 1 schot dood... en is je 100 Patk nogal nutteloos
Als human archer ga je niet voor evasion, want die zuigt toch.

en datone shotten valt heel erg mee hoor, trust me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Proctor, jij bent wel degene die het meeste bij mijn situatie in de buurt zou komen gezien je ook WOW speelt. Als jij net als ik WOW nu zou spelen, en je zou kiezen om L2 te spelen naast WOW zou jij dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

December schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 11:49:
Ik heb nog nooit een bottrain gedraait hoor :P En wat ik vertelde was alleen mijn aanname, weet niet 100% zeker of de 'pro-botters' het zo doen.
Dit is de Bot train van Murder1nc dus ja zijn pro botters :P ! Screen is van Madtoker!
Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:30:
[...]

Proctor, jij bent wel degene die het meeste bij mijn situatie in de buurt zou komen gezien je ook WOW speelt. Als jij net als ik WOW nu zou spelen, en je zou kiezen om L2 te spelen naast WOW zou jij dat doen?
Hij is net weer op teon begonnen vandaag dus hij doet het momenteel alletwee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127726 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:59:
[...]

Dit is de Bot train van Murder1nc dus ja zijn pro botters :P ! Screen is van Madtoker!
[...]

Hij is net weer op teon begonnen vandaag dus hij doet het momenteel alletwee ;)
Kortom, ik mag aannemen dat hij l2 het waard vind om naast WOW te doen. Ik ga dit weekend mijn account heractiveren en checken hoe L2 nu is. :) (heb toch een tijd niets te doen omdat mijn VMWare test 2003 server netwerk dit weekend met mijn hdd is gecrashed, en ik op een nieuwe moet wachten tot ik weer verder kan. L2 kan die tijd wel mooi opvullen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:10:
[...]

Kortom, ik mag aannemen dat hij l2 het waard vind om naast WOW te doen. Ik ga dit weekend mijn account heractiveren en checken hoe L2 nu is. :) (heb toch een tijd niets te doen omdat mijn VMWare test 2003 server netwerk dit weekend met mijn hdd is gecrashed, en ik op een nieuwe moet wachten tot ik weer verder kan. L2 kan die tijd wel mooi opvullen.)
Ik raad je aan op teon te beginnen omdat daar nog steeds veel lage levels zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:10:
[...]

In WoW hoef je niet veel tijd te steken om je doelen te berijken. De pvp in L2 is beter en de community is veel boeiender dan in WoW ik zeg niet dat ik vind dat WoW zuigt ik zeg alleen dat ik op pvp gebied L2 beter vind. Uiteindelijk vind ik WoW even leuk als L2 alleen ik heb meer vrienden in L2 dus ik wil daar nu weer ff wat tijd in steken. Anyway je moet maar ff kijken als ik jou was zou ik naar teon gaan voor een fresh start bovendien zijn de siege tijden beter voor onze tijdzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 22:01:
[...]

In WoW hoef je niet veel tijd te steken om je doelen te berijken. De pvp in L2 is beter en de community is veel boeiender dan in WoW ik zeg niet dat ik vind dat WoW zuigt ik zeg alleen dat ik op pvp gebied L2 beter vind. Uiteindelijk vind ik WoW even leuk als L2 alleen ik heb meer vrienden in L2 dus ik wil daar nu weer ff wat tijd in steken. Anyway je moet maar ff kijken als ik jou was zou ik naar teon gaan voor een fresh start bovendien zijn de siege tijden beter voor onze tijdzone.
Jep :) Ik kijk het gewoon een maandje aan, had lineage 1 gedaan en dat werd gewoon te gek na een tijdje... Niet leuk meer. Hoop dat het anders is, zoniet... genoeg alternatieven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Anoniem: 99062 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 02:40:
[...]

Hey arro, wat is er aan de hand met illuminati?
Humans hebben zowiezo geen goede en zwakke punten. Ze zijn het meeste gebalanceerd, daarom kun je beter hetgeen kiezen wat relatief een hogere bonus oplevert. Zoals ik al zei: theca set geeft relatief meer pdef dan dat plated leather set meer patk geeft. Als HE zijnde ben je al zo sloom dat je toch veel geraakt wordt, daar komt nog bij dat, zoals jijzelf al een aantal posts terug zei, je evasion "zuigt". Daarom zou je als HE (en imo voor alle archers) beter theca set kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil een elf fighter gaan aanmaken die uiteindelijk Holy Knight oid word, maar is dit een goeie keuze en niet beter om voor Human Paladin te gaan?

Wat zijn de voor en nadelen?

Ik heb zitten zoeken op de websites, maar geen treffers gevonden (ook omdat meeste hier geblocked zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Anoniem: 91397 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 13:40:
Ik wil een elf fighter gaan aanmaken die uiteindelijk Holy Knight oid word, maar is dit een goeie keuze en niet beter om voor Human Paladin te gaan?

Wat zijn de voor en nadelen?

Ik heb zitten zoeken op de websites, maar geen treffers gevonden (ook omdat meeste hier geblocked zijn)
Zal proberen hier een goed antwoord op te geven:

Human Paladin is de lichtere versie van een Dark Avenger (Tank) dus met zwaard en schild klappen vangen voor de rest van de groep.
Daarbij heeft de Paladin heals waarmee hij zichzelf of anderen kan healen. Ook krijg de Paladin een paar leuke Undead skills wat jouw of je group helpt bij het slachten van undead monsters.
Dark Avenger krijgt daarin tegen een leuke panter als summon(oproep) en is eigenlijk de ultieme Tank.

De Temple Knight (Elf) is een class waar je goed mee kunt soloen.
(party's hebben weinig aan je skills.. met uitzondering dat je kan tanken.. maar niet zo goed als de 2 hierboven)
Een TK kan net als een Shillien Knight (Dark Elf) cubics summonen die je helpen met vechten (cubic of health geeft je HP er bij als je vecht (random):S) Cubic of Storm helpt je met vechten (damage).

Meer vragen zijn altijd welkom en misschien hebben andere tweakertjes nog wat toe tevoegen aan mijn gemekker.

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Holy Knight... oO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd de tanks Shielien knight en Elven knight (holy knight) zijn op hoger level ook absoluut niet gewild omdat ze gewoon heel simpel gezegd geen goede tanks zijn, daarvoor moet je echt Paladin of Dark avanger hebben, je kunt ook ipv tempel knight SwordSinger gaan, die is wel heel erg gewild vanwege zijn buffs en kan op zich net zo tanken als een Tempel knight :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138411

Ik heb die test server client gedownload, maar ik krijg deze error als ik het spel start

http://img180.exs.cx/my.p...image=lineageerror2ga.png

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

Ik ben momenteel lvl 29 op Teon (bijna level 30) Human knight, en ik wil voor Dark Avenger gaan.
Lijkt me super, alleen het is nog een lange weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138411

Anoniem: 138411 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:04:
Ik heb die test server client gedownload, maar ik krijg deze error als ik het spel start

http://img180.exs.cx/my.p...image=lineageerror2ga.png

Iemand een oplossing?
Ik heb het probleem opgelost :D ... wat ik heb gedaan is de gameguard folder in c:/program/Lineage II Test Client/system/ verwijderd. toen ff bij het opstartarten van lineage II check all gedaan en nu krijg ik die error niet meer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127726 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:02:
Idd de tanks Shielien knight en Elven knight (holy knight) zijn op hoger level ook absoluut niet gewild omdat ze gewoon heel simpel gezegd geen goede tanks zijn, daarvoor moet je echt Paladin of Dark avanger hebben, je kunt ook ipv tempel knight SwordSinger gaan, die is wel heel erg gewild vanwege zijn buffs en kan op zich net zo tanken als een Tempel knight :)
Jullie zitten er compleet naast. Een tank zijn betekent meer dan hp hebben. En er zijn genoeg armor sets, SAs, tattoos en buffs die je hp verhogen. Maar het belangrijkste in een tank is p.def en shieldblock rate. Humans hebben lagere dex dan elves en dark elves dus ze blocken al minder. Bovendien heeft temple knight guard stance waarmee zijn p.def en shieldblock rate nog een stuk hoger wordt. Shillien knights krijgen die skill ook in C3. Die skill kun je niet constant aan hebben maar is zeer handig voor wanneer veel mobs je aanvallen. En als het echt nodig is kunnen ze ook nog cubics gebruiken wat ze nog effectiever maakt en die stelen geen exp in tegenstelling tot de panther.

Ik party veel met hoge lvl spelers in dvc en zelfs een shillien knight met de laagste hp doet het daar nog zeer goed. En het helpt ook dat hij hoge p.atk heeft en crit rate zodat hij ook veel damage doet.
Dus elke tank is goed. Kies welke je het leukst vind. Verder ligt hoe goed je kan tanken gewoon aan je equipment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 00:35:
[...]

Jullie zitten er compleet naast. Een tank zijn betekent meer dan hp hebben. En er zijn genoeg armor sets, SAs, tattoos en buffs die je hp verhogen. Maar het belangrijkste in een tank is p.def en shieldblock rate. Humans hebben lagere dex dan elves en dark elves dus ze blocken al minder. Bovendien heeft temple knight guard stance waarmee zijn p.def en shieldblock rate nog een stuk hoger wordt. Shillien knights krijgen die skill ook in C3. Die skill kun je niet constant aan hebben maar is zeer handig voor wanneer veel mobs je aanvallen. En als het echt nodig is kunnen ze ook nog cubics gebruiken wat ze nog effectiever maakt en die stelen geen exp in tegenstelling tot de panther.

Ik party veel met hoge lvl spelers in dvc en zelfs een shillien knight met de laagste hp doet het daar nog zeer goed. En het helpt ook dat hij hoge p.atk heeft en crit rate zodat hij ook veel damage doet.
Dus elke tank is goed. Kies welke je het leukst vind. Verder ligt hoe goed je kan tanken gewoon aan je equipment.
:o ik zie nergens iets over HP staan, maar ik zeg Paladin of DA vanwege de Pdef natuurlijk :). Die hebben gewoon meeste van alles en iedereen en bovendien ook nog veel HP. En DA heb panter waarmee je super veel dmg doet. En of je het leuk vind of niet human tank is beter als temple knight en shilien knight. Ik zeg niet dat dat waardeloze tanks zijn maar mensen nemen liever een human tank omdat ze het vaak net ff beter doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik denk dat het meer je eigen voorkeur is, ik geef veel liever de voorkeur aan een Shillien Knight in m'n party dan een DA. De beste party's waar ik in heb gezeten waren met een Shillien Knight. Waarom? Omdat die onder andere leuke trucjes heeft zoals debuffs en drains (dat scheelt flink wat qua healing), terwijl een DA eigenlijk alleen maar Shield Stun heeft.

In mijn ogen is er dus geen 'beste tank', alhoewel een Temple Knight niet zoveel toegevoegde waarde heeft, wat natuurlijk wel zonde is, maar ik vind een DA zéker niet beter dan een Shillien Knight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar kan je met een sword singer / blade dancer (kan naam verkeerd hebben) ook solo gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Kan wel, maar hun buffs zijn voornamelijk voor groups bedoeld en op hogere levels zal XP ook een stuk sneller gaan in groups dan solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Idd gaat het om voorkeur, maar vroegah, in de goede oude tijd van C1 was het misschien anders dan nu in c2, aangezien ik niet echt veel af weet van c2, kan het volgende dus niet helemaal meer kloppen en ik heb het gevoel alsof dit al eerder is gemeld een aantal weken/maanden geleden. :X
TK's hebben de meeste Pdef, door GS. Dus TK's zijn de beste tanks als het om puur tanken gaat. DA en paladin hebben de beruchte shieldstun, die gewoon veel dmg kan "opvangen" als het werkt. Daarnaast kan dus paladin iedereen nog healen en DA zijn eigen hp omhoog houden door drains. SK heeft minder pdef van alle drie de tanks. Dus als je kijkt naar beste "all-around" tank dan zijn toch weer de humans het beste. Zoals ik al eerder zei bij mijn stukje over HE, humans zijn het meeste gebalanceerd. Veel hp, veel pdef, shieldstun, drains/heals. Dit maakt gewoon de ultieme tank imo. Dan valt die GS van een TK bijna in het niets.
En dan heb ik de panther nog niet eens genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

December schreef op donderdag 07 april 2005 @ 10:45:
Kan wel, maar hun buffs zijn voornamelijk voor groups bedoeld en op hogere levels zal XP ook een stuk sneller gaan in groups dan solo.
Hebben ze nu daadwerkelijk een voordeel geschapen om in groups te gaan? L1 was echt een solo game, en in beta leek het op niet veel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja allemaal leuk hoor van al die tanks :D maar uiteindelijk komt het erop neer hoe de tank zelf speelt.
als je met een tank in een party zit die de hele tijd de room aggro'd maakt het geen donder uit welke soort tank hij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124735 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:37:
Ja allemaal leuk hoor van al die tanks :D maar uiteindelijk komt het erop neer hoe de tank zelf speelt.
als je met een tank in een party zit die de hele tijd de room aggro'd maakt het geen donder uit welke soort tank hij is.
En hier ben ik het 100% mee eens!!! (tis alleen dat meeste mensen voorkeur geven voor paladin of DA als hun party tank)
Anoniem: 91397 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 12:28:
[...]

Hebben ze nu daadwerkelijk een voordeel geschapen om in groups te gaan? L1 was echt een solo game, en in beta leek het op niet veel anders.
Soloen op hoger level is zelfs bijna onmogelijk tenzij je archer of nuker bent. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat solo-en na lvl 52 alleen maar goed mogelijk is voor necromancers en andere summoners. Andere classes kunnen het gewoon niet zonder heel veel down time...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Laatst online: 27-03 13:04
Ik zit erover te denken om van mn warrior een warlord te maken, iemand ervaring met warlords?

- Zijn ze moeilijk te levelen?
- Solo capaciteit? (schijnt dat ze niet altijd gewild zijn in parties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
xAndyx schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 10:13:
Ik zit erover te denken om van mn warrior een warlord te maken, iemand ervaring met warlords?

- Zijn ze moeilijk te levelen?
Ja. Misschien wel de moeilijkste class omdat je spear maar iets van 30 graden area of effect heeft, de mobs moeten dus op een kluitje staan en je moet op precies juiste hoek ze raken. Staan er mobs buiten je area of effect dan doe je ze dus 0 damage en moet je ze apart afmaken wat veel tijd en HP kost.
- Solo capaciteit? (schijnt dat ze niet altijd gewild zijn in parties)
Nihil. Je moet meerdere mobs aanvallen om redelijke xp te krijgen en dat vereist healers.

Je kan hele goede xp halen in een groep met meer Warlords en healers, zeker op hogere levels maar het is onwaarschijnlijk dat het je vaak lukt zo'n groep te vinden/maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Count op 08-04-2005 11:44 ]

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Laatst online: 27-03 13:04
Ik dacht dat het wat makkelijker was aangezien je meerdere licht blauwe / groene mobs aan het killen bent. En maar 30 graden? damn das weinig, had 45-90 graden verwacht.

Toch nog maar even goed nadenken. Anders is Gladiator altijd nog een goeie optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gladiator zal in C3 een van beste pvp characters worden. En ze zijn wel leuk om te spelen hoor ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Momenteel krijg ik steeds de volgende error tijdens het proberen in te loggen:

CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2411 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce FX 5700 (7184)

General protection fault!

History: RenderTerrain <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Ik heb mijn hdd gechecked op fouten, mijn memory... Kan wow gewoon spelen, en 3x een fullcheck gedaan... Ga straks de client nog eens installeren maar wth..

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 09-04-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

Ik heb ook ooit zon vage error gehad na een update, heb een mail gestuurd toen naar de support afdeling. Ze zeiden alles opnieuw installeren, en dat werkte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Opgelost uit zichzelf.

Als iemand een donatie voor mijn character Sacrifice heeft op de Euro server, GRAAAAAAAG. Het spel is rete traag kwa levelen maar ook kwa geld verdienen. Momenteel ben ik echt bezig met power levelen (ofwel red's gebruiken en alles in mijn levelen stoppen en gear wat laten voor wat het is)

Binnen 6 uur level 11 gehaald.

Heb al meerdere slechte ervaringen gehad:

Nu weet ik wat Kill stealen is en dat mensen je ervoor uitschelden, pk characters hebben om je aan te vallen etc.

PK systeem is totaal fucked up, als je terug slaat is het toegestaan om je totaal af te maken. Kortom met zijn 3en om je heen staan en elke keer 1 klap geven tot je doelwit bijt en terug mept is
100% ok volgens het systeem.

Drop rate is traag, na 1 dag ben ik 6000adena rijker en heb ik een broadsword. Dankzij een donatie heb ik nu ook 1000 spirit shots, welke ik niet kan gebruiken en ik dus lekker verkocht (wat tot een totaal van 6000 adena resulteerde).

Mijn eerste bots ontmoet, en een gast die ze afhakt.

Verbaal nogmaals voor alles en nog wat uitgemaakt in town, waarom is de vraag :?

Het lijkt wel of deze mensen een IRL oorlog uit te vechten hebben, en vraag me af wanneer het leuk word. Ik dacht erover om een clan te beginnen en meer te gaan gamen met meer mensen die _WEL_ zich behoorlijk kunnen gedragen, zal een toevoeging zijn.

Al met al een grote teleurstelling, vind de game ook erg newbie onvriendelijk. Elke 4 npc's moet je weer gaan zitten om weer bij te komen. Ik ga iig naast mijn wow account dit account naar level 20-30 levelen en als het nog zo kut is ga ik naar andere >:) oplossingen kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Tja, Lineage 2 is inderdaad flink hardcore en ook vrij newbie-onvriendelijk. Dat laatste komt doordat vrijwel iedereen die het momenteel speelt het echt al minimaal een half jaar doet en dat er maar vrij weinig echte nieuwe spelers bij komen... mensen zijn dus niet echt 'gewend' aan newbies :P

Btw, als je het levelen nu al erg sloom vindt (en je 6 uur duurt om tot level 11 te komen) zou ik je aanraden om je borst maar nat te maken. Level 1-20 is echt zóóóóó veel sneller dan het levelen daarna. Om een ideetje te geven:

Lv 1-20 met beste gear (wat jij dus niet hebt) = ~10 uur
Lv 21-30 met beste gear = toch al snel 1 uur per level = 10 uur
Lv 31-40 met beste gear = 20 uur
Lv 41-50 = ~40 uur
Lv 51-55 = ~60 uur
Lv 56-60 = ~80 uur
Lv 60+ = reken maar op 20-30 uur per level (misschien als je 24/7 in een perfecte party zit kan je onder de 20 uur per level komen)

Deze tijdsduren zijn een beetje op mijn eigen ervaring berust en ook genomen met beste gear van 1-52, levelen in L2 is zeker geen pretje en de beloningen die je ervoor krijgt (eigenlijk alleen maar nieuwe skills) zijn het niet voor iedereen waard.

* Hahn is tot level 61.66 (Spellsinger) gekomen voordat ie geband werd
Als ik ging solo'en was ik al blij met 2.5% per uur, dus dat komt neer op 40 uur per level...

En nu kan/zal je misschien denken "ik hoef niet zo'n hoog level te zijn, 40 is al meer dan genoeg", maar dan kom je een beetje bedrogen uit. Doordat de hele L2 community al maandenlang speelt ligt het gemiddelde van spelers zo'n beetje rond de 55-60, zelfs op Teon zal het gemiddelde al wel bij 50 liggen, dus als je op een siege/grote PvP komt ben je niet meer dan een meatshield.

[ Voor 16% gewijzigd door Hahn op 11-04-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

December schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:13:
Tja, Lineage 2 is inderdaad flink hardcore en ook vrij newbie-onvriendelijk. Dat laatste komt doordat vrijwel iedereen die het momenteel speelt het echt al minimaal een half jaar doet en dat er maar vrij weinig echte nieuwe spelers bij komen... mensen zijn dus niet echt 'gewend' aan newbies :P
Onzin, je normaal gedragen hangt niet aan level's vast.
Btw, als je het levelen nu al erg sloom vindt (en je 6 uur duurt om tot level 11 te komen) zou ik je aanraden om je borst maar nat te maken. Level 1-20 is echt zóóóóó veel sneller dan het levelen daarna. Om een ideetje te geven:
Ik heb het over het levelen kwa stijl: Je mept een beestje neer, vervolgens moet je 1 minuut wachten tot je mana en hp weer vol genoeg is voor de volgende. Hoop dat dit minder word. Het levelen in Lineage 1 was net zo traag, maar je hoefde tenminste niet van het uur dat je speelt 40 minuten te rusten.
Lv 41-50 = ~40 uur
Lv 51-55 = ~60 uur
Lv 56-60 = ~80 uur
Lv 60+ = reken maar op 20-30 uur per level (misschien als je 24/7 in een perfecte party zit kan je onder de 20 uur per level komen)
Level 11 in 6 uur, ik ga de goeie kant op :P
Deze tijdsduren zijn een beetje op mijn eigen ervaring berust en ook genomen met beste gear van 1-52, levelen in L2 is zeker geen pretje en de beloningen die je ervoor krijgt (eigenlijk alleen maar nieuwe skills) zijn het niet voor iedereen waard.
Had begrepen dat je juist betere skills krijgt zoals sword singer etc. Dus verder evolueert.
* Anoniem: 91397 is tot level 61.66 (Spellsinger) gekomen voordat ie geband werd
Als ik ging solo'en was ik al blij met 2.5% per uur, dus dat komt neer op 40 uur per level...

En nu kan/zal je misschien denken "ik hoef niet zo'n hoog level te zijn, 40 is al meer dan genoeg", maar dan kom je een beetje bedrogen uit. Doordat de hele L2 community al maandenlang speelt ligt het gemiddelde van spelers zo'n beetje rond de 55-60, zelfs op Teon zal het gemiddelde al wel bij 50 liggen, dus als je op een siege/grote PvP komt ben je niet meer dan een meatshield.
Voordeel van Lineage 2 is dat je level niet kunt zien, kortom in de drukte zal dat niet te zien zijn. Ik denk dat als de community niet newbie vriendelijker word, dat mensen in dit topic wel eens gelijk zullen krijgen en net als L1 een langzame pijnlijke dood sterft. Mensen hoeven heust niet in te houden kwa pvp/sieges, maar je normaal gedragen in welke game dan ook is wel het minste. Het feit dat je een stad in loopt en iemand direct je voor rotte vis gaat uitmaken en je uitdagen op zo'n manier om je kwaad te krijgen om hem buiten de stad iets te gaan doen, is nogal lame en kinderachtig.

Ik zit mijn maand lekker uit, speel lekker en kijk of ik andere mensen kan tegen komen die in een clan willen waar men zich goed gedraagd en dan zien we wel verder. Ziet er niet goed uit voor mijn volgende subscription.

Toch wel jammer, had 3 gasten op mijn werk die wachten op mijn verhaal en 12 in eve en 3 in wow. Mijn advies naar hun is negatief.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 91397 op 11-04-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die tijden van december berusten op volle buffs, en zelfs dan van 30-40 in 20 uur lijkt me onmogelijk en dat daarna is helemaal niet te doen. Maar goed L2 is grinden zo is het nu eenmaal, als je hulp nodig hebt moet je kwiva maar ff ingame PMen ik kan je wel beetje in bescherming nemen (eventueel met 52 HE of 60 TH ^^) en geld sponseren :), clan gaat niet lukken want dan moet je 40+ zijn, en verder zou ik geen clan gaan beginnen zonde van geld en SP. Nuja eikels hou je altijd en overal :) En verderop in het spel zul je ook moeten resten en je vergist je in het levelen na LVL 11, met volle gear lukt LVL 11 binnen 2 uur daarna word het echt stuk zwaarder, tot LVl 20 lukt wel in 10 uur maar is wel krap. Tis ff doorzetten tot LVL 28 soloen en dan kun je Cruma Tower in, daar moet je partyen en daar is het wel gezellig. Pm kwiva maar ingame dan zal ik eens zien wat ik kan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
met 1 bufbot haal je lvl 45 in 2 dagen....
niet zo heel moeilijk hoor..

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:59:
met 1 bufbot haal je lvl 45 in 2 dagen....
niet zo heel moeilijk hoor..
Je hoeft ook niet te questen ofso...... en je haalt het echt niet 30~35 max, anyway thats not the point. Hij is nieuw op de server en heeft geen buffer, dus geef hem nou niet de hoop dat levelen snel gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 21:09
L2 is van Koreaanse oorsprong. Vandaar dat het lvlen ook op hun afgesteld is.

KAn je beter wow aanraden als je dit lvlen te langzaam vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102520

Anoniem: 91397 schreef op maandag 11 april 2005 @ 16:37:
[...]

Onzin, je normaal gedragen hangt niet aan level's vast.

[...]

Ik heb het over het levelen kwa stijl: Je mept een beestje neer, vervolgens moet je 1 minuut wachten tot je mana en hp weer vol genoeg is voor de volgende. Hoop dat dit minder word. Het levelen in Lineage 1 was net zo traag, maar je hoefde tenminste niet van het uur dat je speelt 40 minuten te rusten.

[...]

Level 11 in 6 uur, ik ga de goeie kant op :P

[...]

Had begrepen dat je juist betere skills krijgt zoals sword singer etc. Dus verder evolueert.

[...]

Voordeel van Lineage 2 is dat je level niet kunt zien, kortom in de drukte zal dat niet te zien zijn. Ik denk dat als de community niet newbie vriendelijker word, dat mensen in dit topic wel eens gelijk zullen krijgen en net als L1 een langzame pijnlijke dood sterft. Mensen hoeven heust niet in te houden kwa pvp/sieges, maar je normaal gedragen in welke game dan ook is wel het minste. Het feit dat je een stad in loopt en iemand direct je voor rotte vis gaat uitmaken en je uitdagen op zo'n manier om je kwaad te krijgen om hem buiten de stad iets te gaan doen, is nogal lame en kinderachtig.

Ik zit mijn maand lekker uit, speel lekker en kijk of ik andere mensen kan tegen komen die in een clan willen waar men zich goed gedraagd en dan zien we wel verder. Ziet er niet goed uit voor mijn volgende subscription.

Toch wel jammer, had 3 gasten op mijn werk die wachten op mijn verhaal en 12 in eve en 3 in wow. Mijn advies naar hun is negatief.
Het is als je WoW en andere games gewent bent ff door de zure appel doorbijten..
Maar de endgame maakt heel veel goed. Ik heb sieges van 500+ meegemaakt en dat geeft een hele kick. Vooral als je alliance lekker loopt tactiek een must!
Speelde op Kain met 3-sided server en ontzettend veel drama en constant pvp.
Er werd echt gevochten om de high lvl gebieden en in dit soort kleine close combat gevechten blinkt het pvp systeem juist boven alle andere mmorpgs uit.

En natuurlijk de castle sieges.

Een siege verslagje:
Je bestorm het kasteel gooit je vlaggen up (je respawn). Je spot de defenders die een rush proberen om zo snel mogelijk je flags down te krijgen.
Archer en Nuker groups op de flanken counteren de rush.
De warsmith begint met het casten van de siege golem(duurd enkele minuten) De defenders zien dat de warsmith aan het sumonnen is en doen een poging hem te pakken.
De golem is up en sloopt de 1ste deur, tank groups bestormen de deur nemen de klappen en dagger groups met ultra evasion slippen langs de linies van de defenders.
De binnen plaats wordt overgenomen. Een 2de siege golem brengt de inner door down.
Buiten het kasteel moeten de vlaggen nog steeds beschermt worden. Er zijn vaak nog andere niet vriendelijke clans die het af het toe ook leuk vinden een rushje te ondernemen.
De 2de deur is down nu krijg je heftige closecombat indoor gevechten. Een clanleader van de attackers moet bij de troon een paar minutjes gaan casten om het kasteel over te nemen. En moet dus tot het uiterst beschermt worden.

Dit alles in 2uurtjes om de 2 weken.

Die alliance vs horde gevechtjes in wow doen me gewoon helemaal niets.
Yay we maken een grote raid groep lopen een town binnen kille iedereen en een continue stroom van guards en wachten tot de tegenpartij een groepje heeft opgetrommeld om wat weerstand te bieden.
Voor wat? Je krijg er niets voor niet eens pvp punten en strategie is ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om een ideetje te geven:

Lv 41-50 = ~40 uur
Lv 51-55 = ~60 uur
Lv 56-60 = ~80 uur

Aan zo'n indicatie heeft een nieuwkomer niks. Mijn eerste char tot 52 brengen, dus met alles zelf verdiend te hebben, duurde wel ongeveer 6 maanden en ik speelde vrij veel. Toch genoot ik ervan want ik speel een MMORPG voor de lange termijn. Niet om snel alles gedaan te hebben. Hoe meer tijd je erin steekt, hoe trotser je wordt als je weer iets bereikt hebt.

En over die mensen die je slecht behandelen: so what? Dat geeft je juist reden om ze te pken wanneer je hoog genoeg bent. Maar het gebeurt dus lang niet bij iedereen. Dat jij tegen wat rotte appels aanloopt betekent echt niet dat de servers vol zitten met dat soort spelers.

Ik geef je nog een tip voor hunten: koop een bow voor 14k. Dan hoef je niet eens goede armor te hebben en je kan veel langer jagen zonder te rusten. Tenzij je mage bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F

Erwin_F

hoi

Wat ook handig is, maak een dwergje aan :) ga flink spoilen (is een skill om meer items uit monsters te krijgen) en verkoop ze, of ga wapens craften.
Op die manier kan je makkelijk geld verdienen.

Ohja, heeft er iemand hier nog tips om een draakje snel te levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erwin_F schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 07:43:
Wat ook handig is, maak een dwergje aan :) ga flink spoilen (is een skill om meer items uit monsters te krijgen) en verkoop ze, of ga wapens craften.
Op die manier kan je makkelijk geld verdienen.

Ohja, heeft er iemand hier nog tips om een draakje snel te levelen?
Ja :P, er is een exploit voor zet 8 level 1 characters in town. Ga met een LVL 35 tank in DP levelen, zorg voor outside prophet die tank en draakje buffed. Zorg ervoor dat draakje laatste paar hits krijgt dan krijgt hij alle exp en kun je hem ubersnel levelen binnen een week kun je dan 52 halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
het is eerst super saai tot lvl 28 daarna kan je naar ct en gaat het allemaal vanzelf. Het kost meer tijd dan WoW alleen de pvp en endgame is veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

December schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:13:
* Anoniem: 127726 is tot level 61.66 (Spellsinger) gekomen voordat ie geband werd
Je was gebanned voor botten toch? Ga dan alsjeblieft niet vertellen hoe levelen moet AUB en dankjewel! Met een bot kan iedereen in No time 40 zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32
Anoniem: 127726 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 08:18:
[...]

Ja :P, er is een exploit voor zet 8 level 1 characters in town. Ga met een LVL 35 tank in DP levelen, zorg voor outside prophet die tank en draakje buffed. Zorg ervoor dat draakje laatste paar hits krijgt dan krijgt hij alle exp en kun je hem ubersnel levelen binnen een week kun je dan 52 halen :)
ik had mn twilight in 3 dagen <3

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok dat was ik dus account was al ingelogged op deze pc

maarja hatchling levelen is zo gedaan dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124735 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:50:
ok dat was ik dus account was al ingelogged op deze pc

maarja hatchling levelen is zo gedaan dus :D
Ik las ergens dat je naast castle owner ook kan zorgen dat je op een andere manier wrym haalt, is er al bekend hoe? (NCsoft is nogal niet gewillig of capable om dat te communiceren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
hehe probeer eerst maar es zover te komen. Je strider moet lvl 75 zijn en zelf moet je en castle owner en lvl 75 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:36:
hehe probeer eerst maar es zover te komen. Je strider moet lvl 75 zijn en zelf moet je en castle owner en lvl 75 zijn.
Kortom je weet het niet? :P
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over het spel Lineage II, niet de private servers!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!