Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.983 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ja, en er blijven argumenten bijkomen om maar niet te hoeven kopen.
De link die ik eerder gaf; dat zijn allemaal originele dvds. Die heb ik niet in een week gekocht, ook niet in een jaar. En als je de kwaliteit kut vindt, haal dan spul die wel kwaliteit heeft. Dat doe ik ook; ik haal een gedeelte van m'n anime rechtstreeks uit Japan, omdat de bitrate en qualitycontrol daar gewoon een stuk beter is.
Nu is dat voor cd's wat lastig, maar ja; MP3's zijn nog kutter van kwaliteit.

Je geeft al een leuk bedrag uit aan een goeie versterker, goede luidsprekers en een leuke TV of beamer, en dan ga je er DivX-jes en MP3-tjes op afspelen. Zonde. :{

Maar goed, eigenlijk moet ik me daar niet door uit m'n tent laten lokken, maar het is elke keer weer hetzelfde liedje.
Terug naar het topic.

[ Voor 11% gewijzigd door Kaj. op 20-12-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126846

close up van de set :)

Afbeeldingslocatie: http://img98.exs.cx/img98/1841/shoeing41nh.jpg

de sony set heeft een 3cd wisselaar en een zeer weinig gebruikt dubbelcassetedeck :P en ondersteunt dd en dts.
Optisch werd hij eerst gevoed door de ps2 maar nu dus door de pioneer die echt een veel betere weergave van dvd op het scherm tovert.

Afbeeldingslocatie: http://img98.exs.cx/img98/3338/shoeing51il.jpg

en 1 van de fronts die misschien niet ideaal staan maar die stonden eerst nog veel beroerder O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:52

voodooless

Sound is no voodoo!

De vraag is eigenlijk wie van wie steeld... (niet juridisch gezien natuurlijk)

En mp3 en DivX... Daar heb je tegenwoordig vervanging voor: DVD-rips en flac of ape :)

Maar goed, ik download ook wel eens wat. Als ik het echt goed vind, dan ben ik echter niet te beroerd om het ook te kopen. Ik vind dat ik het best even mag testen voor dat ik wat koop (again: niet juridisch gezien natuurlijk). En nee, ff luisten met brakke koptelefoons in een audio zaak vind ik niet genoeg!

Zeker is het fout, maar om nu het probleem op onze maatschappij te schuiven (ja, geef de maatschappij maar weer de schuld, die kan tegenwoordig toch al niet meer goed doen) :? Het zijn eerde de productiemaatschappijen en de politiek die de prijzen zo hoog houden. Er zijn ook zat landen waar de CD's goedkoper zijn. Moet ik nu gaan verhuizen dan?

[ Voor 27% gewijzigd door voodooless op 20-12-2004 19:33 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:55

JT

VETAK y0

Kaj. schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:20:
Ja, en er blijven argumenten bijkomen om maar niet te hoeven kopen.
De link die ik eerder gaf; dat zijn allemaal originele dvds. Die heb ik niet in een week gekocht, ook niet in een jaar. En als je de kwaliteit kut vindt, haal dan spul die wel kwaliteit heeft. Dat doe ik ook; ik haal een gedeelte van m'n anime rechtstreeks uit Japan, omdat de bitrate en qualitycontrol daar gewoon een stuk beter is.
Nu is dat voor cd's wat lastig, maar ja; MP3's zijn nog kutter van kwaliteit.

Je geeft al een leuk bedrag uit aan een goeie versterker, goede luidsprekers en een leuke TV of beamer, en dan ga je er DivX-jes en MP3-tjes op afspelen. Zonde. :{
Je hebt ook nog flac he, ongecomprimeerd :) En ik ga idd nog is wat DVDs uit Australie halen omdat het daar idd goedkoper is.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Anoniem: 126846 schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:24:
close up van de set :)

[afbeelding]

de sony set heeft een 3cd wisselaar en een zeer weinig gebruikt dubbelcassetedeck :P en ondersteunt dd en dts.
Optisch werd hij eerst gevoed door de ps2 maar nu dus door de pioneer die echt een veel betere weergave van dvd op het scherm tovert.

[afbeelding]

en 1 van de fronts die misschien niet idiaal staan maar die stonden eerst nog veel beroerder O-) .
Het ziet er nog niet eens zo slecht uit. Plastic, dat wel, maar toch... :P
Maar goed, het gaat om wat eruit komt en hoe je dat ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Anoniem: 126846 schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:26:
Yup die kan divx aan nu IK nog :P
Heb hem bij de mediamarkt gehaald is te duur :( er was ook iemand in dit topic die em goedkoper had via internet scheelde iets van 30 eurie.
Jep, dat was ik... ik heb hem ondertussen ook al lang binnen, alleen het uitpakken moet even tot kerst wachten... :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:41

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

Hier nog iemand die sinds 2 weken een Pioneer Divx speler heeft, ziet er gewoon strak uit en geeft erg goed beeld en geluid, maar ik ga van het weekend ff pics schieten en plaatsen als dat mag van jullie ;)

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:13
>>>>>>>>>>>>Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 14<<<<<<<<<<<<<<

Staat niet ga hier discussieren over zin en onzin van kopieeren. Foto's posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Hmm, nee ik denk dat dat verboden moet worden(niet dus, voor degene die irronie niet kennen:p)
Ikzelf zit met een aantal vraagjes: ik ben zelf aan het uitkijken voor een homecinema, en dan kom ik bij vraag 1:de speakers.
Ik heb geen ongelimiteerd budget, dus is mijn maximum budget voor de luidsprekers 500euro.
Ik was deze set tegen gekomen, en vond dit wel iets mooi, zeker voor zijn budget.
Zelf helemaal samenstellen red ik denk ik niet onder de 500euro+ik weet zowat niets van speakers.
Dan nummer 2: de beamer: maximum budget 1000/1500euro
Acer pd112
Projector voor rond de 1000euro, zien er mij wel nette specs uit, alleen weet ik niet of de resolutie echt veel kwaliteitsverlies gaat geven.
[url=]Acer pd521[/url]
De kwaliteit(resolutie)hiervan is een stuk hoger, maar zo is ook de prijs... richtprijs van acer is 1400euro.
Heeft iemand tips wat ik beter zou kiezen/niet zou kiezen?
Dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 22:31
Abaddon1 schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:26:
>>>>>>>>>>>>Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 14<<<<<<<<<<<<<<

Staat niet ga hier discussieren over zin en onzin van kopieeren. Foto's posten ;)
In januari weer. Huidige meubel wordt uit hobby vervangen, zal dan wel een foto posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-06 07:03

Nik

offtopic:
Weet iemand een goede manier om je cinema set te testen? En dan bedoel ik het zoals die Bose Demo DVD's. Oke, Bose is niet "het" merk, maar de demo DVD's zijn toch altijd wel gaaf! Kleine stukjes film enzo. Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
proller schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:42:
offtopic:
Weet iemand een goede manier om je cinema set te testen? En dan bedoel ik het zoals die Bose Demo DVD's. Oke, Bose is niet "het" merk, maar de demo DVD's zijn toch altijd wel gaaf! Kleine stukjes film enzo. Iemand een suggestie?
Hoezo offtopic? Ik vind het meer ontopic dan legale cd/dvd discussies, magoed... :P

Ik heb zelf een THX test-DVD'tje... weet niet of die ook te koop is, maar daar zitten wat filmfragmenten en wat natuurscenes in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

MYST schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:33:
Hmm, nee ik denk dat dat verboden moet worden(niet dus, voor degene die irronie niet kennen:p)
Ikzelf zit met een aantal vraagjes: ik ben zelf aan het uitkijken voor een homecinema, en dan kom ik bij vraag 1:de speakers.
Ik heb geen ongelimiteerd budget, dus is mijn maximum budget voor de luidsprekers 500euro.
Ik was deze set tegen gekomen, en vond dit wel iets mooi, zeker voor zijn budget.
Zelf helemaal samenstellen red ik denk ik niet onder de 500euro+ik weet zowat niets van speakers.
Dan nummer 2: de beamer: maximum budget 1000/1500euro
Acer pd112
Projector voor rond de 1000euro, zien er mij wel nette specs uit, alleen weet ik niet of de resolutie echt veel kwaliteitsverlies gaat geven.
[url=]Acer pd521[/url]
De kwaliteit(resolutie)hiervan is een stuk hoger, maar zo is ook de prijs... richtprijs van acer is 1400euro.
Heeft iemand tips wat ik beter zou kiezen/niet zou kiezen?
Dank bij voorbaat!
Mijn voorstel:
1.) Ga is zelf luisteren
2.) Wacht met de beamer en reserveer 1000 euro voor een receiver, speakers, dvd speler en kabels.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
Ik ben daarjuist gaan luisteren, maar het was nogal druk in de winkel, en dus veel achtergrondlawaai, zodat ik de speakers wel duidelijkk hoorde, maar de echte geluidskwaliteit hoor je toch niet, dus mischien heeft iemand deze? 1000euro uitgeven aan de speakers zal jammergenoeg niet kunnen vrees ik, dat laten mijn ouders nooit van ze leven toe :(
Het zou onder/zeer dicht bij deze richtprijzen moeten zitten, anders krijg ik hier problemen :P
De kamer waar alles in komt is ongeveer 3,50m op 5m, en ik zou dus willen projecteren op de muur van 3,50meter, op een beeld van ongeveer 2à2,5m breedte.
Kom ik voor deze grootte toe met een resolutie van 800 op 600?
Dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66668

omdat er te veel geluld wordt, en ik de digicam maar eens heb geleend van mijn vader dacht ik van laat ik eens wat foto's posten.. de enige upgrade sinds mijn laatste foto's zijn de stands en wat nieuwe verlichting (de Spots) De sports zijn ook te dimmen met een IKEA Koppla dimmer overigens :)

ik weet dat er nogsteeds geen TV staat, maar sparen zonder werk gaat niet echt hard, en zo vaak kijk ik niet.. maar in Maart verwacht ik genoeg geld voor een Loewe te hebben, en die komt er dan ook.

maargoed heeft er nog iemand op of aanmerkingen dan hoor ik het trouwens ook graag :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/PRR2VLO41SPG/850F34DS2LRT/JPEG/1103575025//ydhm
Sweetspot met frontjes (zoals het normaal staat eigenlijk.)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/5P6Z3GS0QF1F/GI22KW9CH800/JPEG/1103575026//ydhm
idem zonder. beetje te bling voor mij.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/KA3Z901JVJMW/67S924G4XJ32/JPEG/1103575028//ydhm
Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/150IO267W998/8R181R112D2B/JPEG/1103575029//ydhm
Reciever ding en DVD speler allebei Yamaha 540, niet echt boeiend dus. na de zomervakantie mischien maar eens gaan sparen voor iets fatsoenlijks.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/5293LN0YIOEF/34BI2RZR31CI/JPEG/1103575027//ydhm
mijn subwoofertje. een Mordaunt short 308 beroerd ding komt bas uit, maar niet tot het gewenste niveau }) nouja laat ik het anders formuleren... hij voldoet in 95% van de tijd perfect, als je zelf een film aan het kijken bent, maar als je net even wat meer ervan vraagt gaat het beestje vervormen.. verder issie niet echt muzikaal, dus die gaat er ook ooit uit.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/C009D3BT8H3M/S8J0K5D047L9/JPEG/1103575027//ydhm spike en subwoofer :P

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/1GSVSG0758OS/6HYC1O3437DP/JPEG/1103575024//fbb0
overzichtje :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/LFT2DCN7LT53/U3F5081P6K46/JPEG/1103575031//ydhm
close up van 1 van mijn 4 MS 902's

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/U704555MS852/740P1KD8XC6M/JPEG/1103575022//fbb0
ga liggen voor een foto en je krijgt dit :+

Afbeeldingslocatie: http://picserver.mirror.twistspace.com/img.php?/XA6JP8E0WO9M/W67QA92TNMJG/JPEG/1103575022//fbb0
Macrotje

Game on

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 66668 op 20-12-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Leuk, leuk, leuk mensen! Eindelijk weer eens een nieuwe stroom van foto's van setjes die ik nog niet eerder had gezien (of misschien lang geleden). In ieder geval allemaal heel leuke setjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
Wow, die speakers zijn sweet, hoeveel euros hebben die je lichter gemaakt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111211

Nou, die Yamaha set vind ik ook erg fatsoenlijk hoor :) Mooie set!
Misschien heb ik wel interesse in 1 van die dingen wanneer jij aan iets anders toe bent. ;)

En hoe weet jij trouwens hoe je sub bij films klinkt, terwijl je geen tv hebt?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MYST schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:15:
Wow, die speakers zijn sweet, hoeveel euros hebben die je lichter gemaakt? :X
Niks

Ik heb ze afgelopen zomer geruild tegen mijn Mordaunt-Short 302's (Premiére set) er was iemand die deze te groot vond, en ik vond de Premiére te klein :) zogezegd zo geruild. overigens vallen ze qua prijs erg mee, ze hebben iig erg lang voor 65 euro bij de correct gestaan, maar de audioboer waar ik mijn spullen haal vraagt er iets van 120 p/s voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111211 schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:20:
[...]

Nou, die Yamaha set vind ik ook erg fatsoenlijk hoor :) Mooie set!
Misschien heb ik wel interesse in 1 van die dingen wanneer jij aan iets anders toe bent. ;)

En hoe weet jij trouwens hoe je sub bij films klinkt, terwijl je geen tv hebt?? :P
ik sleep tijdens mijn ouders vakantie perioden mijn ouders TV even naar mijn kamer... overigens geniet je dan wel weer meteen er van :) omdat je een tijd de DTS en zo hebt gemist.. de rear en de center speakers staan eigenlijk normaal gesproken dus niks anders te doen als stof vangen. :)

oh nouja ik heb voor die tijd nog wat andere wensen...
- eerst dus die Loewe
- dan een fatsoenlijke digi cam
- dan een vakantie naar weet ik waar..
- en dan na de zomervakantie upgraden/ of mischien een auto ofzo nouja toekomst dromen....

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 66668 op 20-12-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

MYST schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:34:
Ik ben daarjuist gaan luisteren, maar het was nogal druk in de winkel, en dus veel achtergrondlawaai, zodat ik de speakers wel duidelijkk hoorde, maar de echte geluidskwaliteit hoor je toch niet, dus mischien heeft iemand deze? 1000euro uitgeven aan de speakers zal jammergenoeg niet kunnen vrees ik, dat laten mijn ouders nooit van ze leven toe :(
Het zou onder/zeer dicht bij deze richtprijzen moeten zitten, anders krijg ik hier problemen :P
De kamer waar alles in komt is ongeveer 3,50m op 5m, en ik zou dus willen projecteren op de muur van 3,50meter, op een beeld van ongeveer 2à2,5m breedte.
Kom ik voor deze grootte toe met een resolutie van 800 op 600?
Dank bij voorbaat!
Erm, een beamer van 1000e mag wel, maar audio van 1000 euro niet ? 8)7 Tis toch ook zeker je eigen geld, waarvan JIJ koopt wat JIJ wilt ?

En ja, dat je niks hoort komt omdat je in een witgoedzaak staat, geen fatsoenlijke hifizaak en dan kan je luisteren wel vergeten.
Leuk setje heb je staan !

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
Een beamer van 1000euro mag wel(of toch ongeveer :P )omdat mijn vader ook wel weet dat je voor minder dan 1000euro geen degelijke beamer hebt... Voor audio ga ik toch zo laag mogelijk moeten gaan, 1)ik anders nooit een beamer zal hebben... 2)ouders blabla...
En het is weldegelijk mijn geld, maar als zij het te duur vinden zagen ze tot ik het opgeef om het te kopen :S Volgende week vakantie, eens een paar hifizaken gaan bezoeken denkik.
Merken waar ik zeker goed naar moet kijken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

MYST schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:35:
Een beamer van 1000euro mag wel(of toch ongeveer :P )omdat mijn vader ook wel weet dat je voor minder dan 1000euro geen degelijke beamer hebt... Voor audio ga ik toch zo laag mogelijk moeten gaan, 1)ik anders nooit een beamer zal hebben... 2)ouders blabla...
En het is weldegelijk mijn geld, maar als zij het te duur vinden zagen ze tot ik het opgeef om het te kopen :S Volgende week vakantie, eens een paar hifizaken gaan bezoeken denkik.
Merken waar ik zeker goed naar moet kijken??
Nou, in Nederlandse zaken is het toch wel te duur :P Kijk is op www.hirschille.de, haal een Yamaha RX-V450 met Canton Movie 10MX en een DVD speler en je hebt een hele leuke set voor het geld. Misschien als het kan met de JM Lab Sib&Cub set, die kost alleen wel 500e inc verzendkosten. Maar dan heb je een supermooie set voor geen geld. En ik vind het jammer om een mooie beamer te hebben en dan slecht geluid, niet dan ? En vertel je ouders gewoon niet dat je het koopt, pas als je al besteld heb, dan kunnen ze zeuren, maar als het er staat is het al te laat :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41615

Nette set Ultimora, kom binnenkort eventjes bij je luisteren... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indien ik mij morgen verveel (en te vroeg opsta, lees voor 10:00) zal ik een poging doen om ook even een paar foto`s te schieten van mijn huidige setup..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270

woow, nou al bij pagina 6.. dat gaat wel erg snel..

iig voor mij een nickchange, dus vanaf nu guido ipv guidomols1989...
verder heb ik ook wat interessante updates, dus binnenkort posten hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wat blijven ze mooi hè die MS902s, kheb er zelf ook twee. Als ik in de kerstvakantie 2 speakerstands, Alphason Aragon AG60`s :9~ , heb gekocht zal ik eens fotos maken van m`n stereo HT set zonder TV, hoeveel tegenstellingen kun je achter elkaar zetten. :*) Kortom het is nu dus gewoon een stereoset, die af en toe de TV van m`n ouders te zien krijgt.

Kheb gisteren overigens een Marantz DV6200 op de kop weten te tikken.
Iemand nog interesse in een KISS DP-500 misschien, zgan >:)

Nu nog een fatsoenlijke CD-speler en TV.
En ruimte is misschien ook wel handig :(

Sparen, spare, sparen...
Moeilijk, moeilijk, moeilijk... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Trasos schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 01:51:
Als ik in de kerstvakantie 2 speakerstands, Alphason Aragon AG60`s :9~ , heb gekocht zal ik eens fotos maken van m`n stereo HT set zonder TV,
Sneak Preview:

Afbeeldingslocatie: http://www.hifi.nl/gfx/alpha04_170604.jpg

:P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2185

Pagina 6? ik zit nog steeds op 1 :)

Heb eindelijk na jaren ook eens besloten om mijn AV maar eens te vervangen.

Huidige situatie:
Sony SLV-E730 Hifi VCR
Pioneer F-301 RDS Tuner
Pioneer GR777 Equalizer
Pioneer PD7700 CD speler
Pioneer CLD 1600 Pal LD speler
Pioneer CLD 1750 Pal/Ntsc LD Speler
Pioneer VSA-D802S Prologic II Versterker
Philips 32W nog wat breedbek TV

Speakers:
Wharfedale 510.2 Fronts
Sony SS-C112 Center
Akai AE-S92 (rear) Surround
Kenwood SW-X1 Sub (mooie reclame toen in Amsterdam, voor maar Fl1499 ruzie met je buren. Alleen vergaten ze te vertellen dat de buren van een straat verder ook kwamen klagen :) )

Tv is ondertussen vervangen voor een (tijdelijke, totdat ik die mooie plasma kan kopen, LCD sucks nog steeds qua lichtopbrengst en kleur weergave) LG 106cm rear-projectie TV. Leuk app. jammer dat breedbeeld ook Anomorphic breedbeeld moet zijn en niet zoals de oude philips naar 16x9 schakeld.

Versterker Pioneer VSX-D1014 is besteld, jammer dat ze geen echte versterker meer hebben behalve de VSA-AX10Ai-S (4999 als advies is toch een beetje t). Radio los is tenslotte altijd een optie
Pioneer DVD/SACD/Divx 575a is besteld. (i-link etc is leuk maar gewoon zonder problemen divx kijken is beter, zeker gezien de component/progressive uitgang een mooi machientje)
Speakers zit ik nog over te twijfelen of de (allemaal pioneer voor de verandering) S-V710-III, S-V80A of de S-V810A

Probleem is natuurlijk wederom het aanvullen van het 5.1 naar 7.1. Nog maar te zwijgen dat het wel moet passen in het huis (heb alles al crica 180 graden aangepast dus die 810a fits wel :).

Afijn lange post maar ik zoek eigelijk advies voor de speakers (ja de pioneer set, de rest boeit mij niet ben toch al half doof) de 710 zou zo passen in mijn huis, maar de 810's zijn ook wel grappig en misstaan niet echt. De 80A heb ik bijgevoegd voor de volledigheid, de fronts=rear etc staat mij totaal niet aan dus die worden het nooit. nog maar te zwijgen over de specs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Al bedacht welke Loewe er gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114270

# misser:

je doet dus je Pioneer VSA-D802S Prologic II Versterker weg ?? heb je foto's/info? op internet is er weinig te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*oeps* even vergeten dat pa in France zit.. En de camera mee heeft.
Volgende week maar pics posten dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Modbreak:
Daar hebben we de Vraag&Aanbod categorie voor, maar je kan natuurlijk altijd een linkje naar die advertentie op Marktplaats in je sig zetten. ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 50944 op 21-12-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2185

Anoniem: 114270 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:11:
# misser:

je doet dus je Pioneer VSA-D802S Prologic II Versterker weg ?? heb je foto's/info? op internet is er weinig te vinden...
Zal v/d week even wat fotootjes schieten en de handleiding scannen. Moet even ergens een goede cam lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Anoniem: 42423 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:05:
Iemand ook interesse in gloednieuwe Magnat Vector 13 Center en 2 gloednieuwe Magnat Vector 16 rears? Superveel views op Marktplaats, maar nog niet 1 concreet bod .. :/
Ehm....daar heb je Vraag&Aanbod voor. En je kan het ook in je signature zetten zolang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MikeyMan schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:30:
[...]

Al bedacht welke Loewe er gaat komen?
Ik zit te denken aan een Aventos 3970 in het zwart :) die past mij het meest.

maar weet iemand hier iets van die uitbreiding die je kan doen om hem uitgebreid op de computer kan aanluiten (met PIP mogelijkheden, en verbeterde beeld qualiteit had ik begrepen) of moet ik dan nog verder door gaan sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Anoniem: 66668 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:42:
[...]

Ik zit te denken aan een Aventos 3970 in het zwart :) die past mij het meest.

maar weet iemand hier iets van die uitbreiding die je kan doen om hem uitgebreid op de computer kan aanluiten (met PIP mogelijkheden, en verbeterde beeld qualiteit had ik begrepen) of moet ik dan nog verder door gaan sparen?
Mooi ding... Op de computer aansluiten kan wel met een gewone tv-out, maar volgens de specificaties kan er geen VGA kaart in...
Nu wil dat niks zeggen, aangezien volgens de specificaties er in mijn 3981HDDR+ ook geen VGA kaart zou kunnen, maar die blijkt er ineens wel in te kunnen... Ze hebben in iedergeval beiden het Q2500 B Chassis, dus ik zou zeggen dat, alstie in mijn tv kan, hij ook in een 3970 moet kunnen.

misschien kun je er wat over vinden op ftp://ftp.loewe.de , staat een hoop op, maar ik heb nog niks over die vga uitbreiding kunnen vinden. Hou er wel rekening mee dat divx-jes via vga er een stuk minder uitzien dan over tv-out, en dat die uitbreiding 165 euro is... Ex montage...

Maar, goede keuze, heb alleen zelf bewust voor de zilveren variant gekozen omdat ik de zwarte nogal erg massief over vond komen...

Ik weet alleen niet wat je bedoelt met die pip mogelijkheden icm het aansluiten van de computer... Het apparaat heeft PIP, en er kan een computer aan, dus je zou kunnen computeren terwijl je in een klein venster tv aant kijken bent ja...

[ Voor 9% gewijzigd door MikeyMan op 21-12-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik ga ook maar is pics posten :P Jamo Concert 8 op Pioneer VSX D812, Marantz DV7010 DVD speler en Philips 82cm breedbeeld, PW6006 dacht ik.

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Concert8/close.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Concert8/closefront.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Concert8/tweeter.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Concert8/woofer.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Concert8/achterkant.jpg

Aan de hoeveelheid pics merk je misschien wel dat dit mijn grote trots is :P

Afbeeldingslocatie: http://img99.exs.cx/img99/3786/alles1du.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img99.exs.cx/img99/6867/ampdvd6ef.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img99.exs.cx/img99/4271/concert5yd.jpg

Hiervan (Alpine SWR 1221D) ga ik subs bouwen (let vooral NIET op de data op de foto's :P ):

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/alpine/bovenkant.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/alpine/onder.jpg

Daar heb ik er 4 van: 2 voor in de auto en 2 voor in m'n kamer. Car hifi heb ik ook, op enkele dingen na: moet nog kabels hebben, een composet en.....een auto :'( Ik had dit gekocht voor m'n vorige auto, maar die kapte ermee net nadat ik dit allemaal had gekocht :'( Vandaar dat er dus geen betere eindbak staat, geen betere rearspeakers, geen center enz. Alle centen gaan nu eerst naar de auto. Dit is voor in de auto:

Alpine CDA 9831
Afbeeldingslocatie: http://img78.exs.cx/img78/7305/alpine8wi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.alpine-europe.com/alpine/cms/download.php?id=236
Verlichting ziet er een beetje brak uit op de bovenste, maar is in het echt goed zichtbaar.

Hollywood Soundlabs RHV 1600D
Afbeeldingslocatie: http://img78.exs.cx/img78/77/holly10fh.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img78.exs.cx/img78/4696/holly28yt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img78.exs.cx/img78/309/holly37wy.jpg

MTX Thunder 4244
Afbeeldingslocatie: http://img84.exs.cx/img84/556/mtx7mb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img78.exs.cx/img78/7382/mtx20vo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img78.exs.cx/img78/534/mtx37ps.jpg

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

85871

Ik blader nu dit topic door en ik moet zeggen dat het er allemaal hardstikke gelikt uit ziet! Maar nu, ik ben zelf ook van plan om wat beter geluid te creëren in mijn kamer. Ben de flut 5.1 boxjes onderhand wel zet. Alleen heb ik geen zin ( en geld :P ) om van die uber dure B&W boxen e.d. te kopen. Boxen heb ik al dit omdat mijn vader laatst een gloednieuw geluidssysteem heeft gekocht voor in de kamer. Helaas was hiervan de versterker kapot. Waar ik dus op zoek naar ben is de versterker.
Weten jullie een goede versterker, het liefst 5.1, maar ook een goede stereo met een leuk prijskaartje. Dit omdat ik 16 ben en mijn pc eigenlijk ook aan vervanging toe is.
Dus weet iemand een goede versterker van rond de 150 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

150 euro ? 2e hands en als je dat niet wilt dan zou ik ff doorsparen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100231

[quote]JT schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:13:
knip/quote]

Ziet er mooi uit JT! Welke prijs klasse zitten die jamo concerts ? Jammer van je auto, is alpine overingens niet dat merk wat ze ook veel in pimp my ride gebruikten ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Jah, doorsparen... Voor 300 heb je een Yamaha/Denon receiver... Lijkt mij een beter plan...
Of natuurlijk 2e hands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JT schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:13:
Ik ga ook maar is pics posten :P Jamo Concert 8 op Pioneer VSX D812, Marantz DV7010 DVD speler en Philips 82cm breedbeeld, PW6006 dacht ik.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Aan de hoeveelheid pics merk je misschien wel dat dit mijn grote trots is :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hiervan (Alpine SWR 1221D) ga ik subs bouwen (let vooral NIET op de data op de foto's :P ):

[afbeelding]

[afbeelding]

Daar heb ik er 4 van: 2 voor in de auto en 2 voor in m'n kamer. Car hifi heb ik ook, op enkele dingen na: moet nog kabels hebben, een composet en.....een auto :'( Ik had dit gekocht voor m'n vorige auto, maar die kapte ermee net nadat ik dit allemaal had gekocht :'( Vandaar dat er dus geen betere eindbak staat, geen betere rearspeakers, geen center enz. Alle centen gaan nu eerst naar de auto. Dit is voor in de auto:

Alpine CDA 9831
[afbeelding]
[afbeelding]
Verlichting ziet er een beetje brak uit op de bovenste, maar is in het echt goed zichtbaar.

Hollywood Soundlabs RHV 1600D
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

MTX Thunder 4244
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi man, vooral die Jamo's ;)
Is die pioneer niet een beetje "cheap" voor je Jamo's?
Ik bedoel, die Pioneer is zeker niet mis, maar die jamo's liggen volgens mij toch wel een kwaliteitsklasse hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Anoniem: 100231 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:27:

Ziet er mooi uit JT! Welke prijs klasse zitten die jamo concerts ? Jammer van je auto, is alpine overingens niet dat merk wat ze ook veel in pimp my ride gebruikten ;)?
Zou wel kunnen. Maar van wat ik van die serie heb gezien, gebruiken ze vaak wel goed spul. Ook al JL Audio voorbij zien komen. Helaas ook Sony. Ze lopen daar alleen zo nutteloos te roepen met piekvermogens enzo.

Die Concerts kosten 800 a 1000 euro per stuk nieuw.
Anoniem: 111211 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:30:
[...]

Mooi man, vooral die Jamo's ;)
Is die pioneer niet een beetje "cheap" voor je Jamo's?
Ik bedoel, die Pioneer is zeker niet mis, maar die jamo's liggen volgens mij toch wel een kwaliteitsklasse hoger :)
Misschien moet je even lezen wat ik heb geschreven :P

[ Voor 8% gewijzigd door JT op 21-12-2004 19:35 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]JT schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:34:
Anoniem: 100231 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:27:
[...]

Misschien moet je even lezen wat ik heb geschreven :P
Ow sorry 8)7 idd beetje te vlug gelezen...
kan ik het helpen dat je foto's post die alle aandacht opslokken?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131987

Ik kijk hier eigelijk al tijden mee en nu is het eens tijd om mijn spullen te showen :)

Mijn setje bestaat uit:

Cyrus One versterker (2x 30 watt stereo: lijkt weinig, maar kan echt hard)
Denon DCD-920 cd-speler (goede monster-cable naar versterker)
Vifa Filigran speakers (aangesloten met 4mm"2 zilver draad)
Rel Quake (deze staat eigelijk niet meer aan sinds mijn speaker upgrade)

Het geluid is erg goed naar mijn mening ook al laat de opstelling wat te wensen over
(kleine kamer en speakers te dicht bij de muur, helaas kan niet anders)

wat ik absoluut wil vervangen is mijn Denon speler voor een model van Cyrus, maar het is lastig om een goede (niet versleten) 2e hands te kopen, en een nieuwe kost te duur :P

en voor het HT gedeelte een ouwe tv zonder dvd speler :P

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rossu440/stereooverzicht_geheel_thumb.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rossu440/stereooverzicht_links_thumb.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rossu440/relquake_thumb.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rossu440/cyrusone_thumb.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
Anoniem: 131987 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:34:
Rel Quake (deze staat eigelijk niet meer aan sinds mijn speaker upgrade)
wat ik absoluut wil vervangen is mijn Denon speler voor een model van Cyrus, maar het is lastig om een goede (niet versleten) 2e hands te kopen, en een nieuwe kost te duur :P
Verkoop je sub, levert ook vast wel wat geld op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65830

JT schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:42:
[...]

Nou, in Nederlandse zaken is het toch wel te duur :P Kijk is op www.hirschille.de, haal een Yamaha RX-V450 met Canton Movie 10MX en een DVD speler en je hebt een hele leuke set voor het geld. Misschien als het kan met de JM Lab Sib&Cub set, die kost alleen wel 500e inc verzendkosten. Maar dan heb je een supermooie set voor geen geld. En ik vind het jammer om een mooie beamer te hebben en dan slecht geluid, niet dan ? En vertel je ouders gewoon niet dat je het koopt, pas als je al besteld heb, dan kunnen ze zeuren, maar als het er staat is het al te laat :P
Je kunt bij deze shop niks per post naar nederland bestellen hoor, het kan alleen binnen duitsland. of haal jij het af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

85871

Ik poste vanmiddag dat ik op zoek was naar een versterker. Nu heb ik door een vriend van me vader een Kenwood KRF-V4550 aangeboden gekregen voor 150 euro, dit inclusief DVD-Spelere en een 100 Wat bass box. Het is een 5.1 versterker. Mijn vraag is nu moet ik dit doen of zou ik hiermee mijn geld "weg" gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

85871 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:16:
Ik poste vanmiddag dat ik op zoek was naar een versterker. Nu heb ik door een vriend van me vader een Kenwood KRF-V4550 aangeboden gekregen voor 150 euro, dit inclusief DVD-Spelere en een 100 Wat bass box. Het is een 5.1 versterker. Mijn vraag is nu moet ik dit doen of zou ik hiermee mijn geld "weg" gooien?
Eigenlijk zou je de set een moeten bekijken/beluisteren..
Want wie zijn wij om jou te vertellen of het mooi spul is :)
Ik heb die receiver even opgezocht (klik), en mensen zijn er best positief over...

Maar ja, zoals ik al zei, je moet zelf maar ff kijken of je t wat vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

voor 150 euro??? das geen weggooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Dat hangt er van af wat jij wilt. Is het een pro-logic receiver? Zo ja, dan wil je snel weer iets anders ;) Als ik jou was zou ik met zo'n ''klein'' budget gewoon voor een goede stereo amp gaan. Ga je toch voor de Kenwood (wat overigins ook geen slechte keuze zou zijn inc. dvd-speler)? Dan zou ik eens goed kijken naar de sig van JT.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
85871 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:16:
Lijkt me zeker voor het geld best te doen als je er een DVD-speler bijkrijgt... en die 100W bass-box kun je vast wel verkopen op school ofzo... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Wow! Ik zie net wat voor receiver het is! :) Kenwood is zeker niet slecht ofzo. Voorheen te vergelijken met de duurdere Sony modellen. Sinds ze zich meer op auto-hifi gingen richten, hoor je er niet veel meer van.

Het verbaast mij dat je voor €150 een DTS-receiver aangeboden kreeg. Van die boombox kan je misschien een leuk subje maken. En (nogmaals) als satalieten zou ik beginnen met de Eltax set van JT. :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barry|IA schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:30:
Wow! Ik zie net wat voor receiver het is! :) Kenwood is zeker niet slecht ofzo. Voorheen te vergelijken met de duurdere Sony modellen. Sinds ze zich meer op auto-hifi gingen richten, hoor je er niet veel meer van.

Het verbaast mij dat je voor €150 een DTS-receiver aangeboden kreeg. Van die boombox kan je misschien een leuk subje maken. En (nogmaals) als satalieten zou ik beginnen met de Eltax set van JT. :)
DTS????

waar haal jij die info vandaan, want ik zag hem op kieskeurig, en daar staat dattie alleen maar dolby digital heeft, en pro-logic.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Het Wehkamp boek? Ik dacht dat deze receiver dts was hoor.

Toch zou ik wel willen weten wat het opgenomen vermogen van deze receiver is, kunnen we voor de grap eens checken of het vermogen in stereo een beetje klopt (om nog maar te zwijgen over surround mode :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
Barry|IA schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:40:
Het Wehkamp boek? Ik dacht dat deze receiver dts was hoor.

Toch zou ik wel willen weten wat het opgenomen vermogen van deze receiver is, kunnen we voor de grap eens checken of het vermogen in stereo een beetje klopt (om nog maar te zwijgen over surround mode :P ).
Klopt bij de meeste receivers niets van hoor ;)

Het opgenomen vermogen van mijn Pioneer VSX-D711K (5x 100W) is zo uit mijn hoofd ook maar 250W... ok, vermogen in stereo zou kunnen kloppen dus... surround mode no way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hehe lol, ik heb een PA amp die maximaal 1000watt uit het stopcontact sleurt, en maximaal 2 x 275watt uitstuurt (aan 4 ohm nog wel :X ).. lekker hoor..

en mijn "70 watt" jamo sub lust niet meer dan 30watt |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Anoniem: 131987 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:34:
...
...
Kost te veel of is te duur :X

Hij ziet dat stereosets ook gewenst zijn in dit topic en hoppa, hij maakt pics en schroeft meteen de boel uit elkaar. Laat er geen gras over groeien.
Anoniem: 131987 in "Schroef je audioapparatuur open! Pics!"

Nice setje, geen die-hard filmliefhebber zo te zien. Leuk om te zien dat er ook nog mensen zijn die niet alles willen, zoals ik. Scheelt een hoop geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Anoniem: 111211 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:47:
Hehe lol, ik heb een PA amp die maximaal 1000watt uit het stopcontact sleurt, en maximaal 2 x 275watt uitstuurt (aan 4 ohm nog wel :X ).. lekker hoor..

en mijn "70 watt" jamo sub lust niet meer dan 30watt |:( :P
Dat van je Samson amp is nou eemaal de efficientie. 1000W uit het lichtnet is best veel. Jij stuurt hiermee je Shiva toch aan? Waarom zet je er geen aktieve crossover voor? Naar mijn idee ga je met '' pre-amp-->EQ-->Samson-->Shiva '' best wel wat achteruit qua kwaliteit :P Een aktieve crossover kostte dacht ik zo'n 100~150 Euro's. Maar dan heb je wel wat meer vermogen dan zo'n Conrad amp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85217

JT schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:42:
[...]

Zo was altijd passief bezig met deze topics maar heb besloten om ook maar eens te beginnen met wat HT aan te schaffen.
Heb al een Breedbeeld tv die ik op deze pagina voor het eerst voorbij zie komen dat is die Sony
Nou is na wat geklets en gediscusieer met anderen mijn oog op de yamaha RX-V450 maar er is nogal wat prijs verschil merk ik.

Bcc = € 369,-
Tqs = € 275,-

de winkel waar JT mee kwam 229,-

Ten eerst is die yamaha wat? Het is een beginnende HT dus om meteen een harman en kardon receiver van € 600,- te halen vind ik nog niet nodig.
Ten tweede heeft iemand ervaring met die winkel en zo ja hoe heeft hij het precies gedaan? (lees zelf erlangs of besteld)

EDIT: ik lees dat je niks per post buiten DE kunt bestellen hoe moet je het dan doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 85217 op 22-12-2004 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Volgens mij was er hier toch echt iemand die een speakerset van die winkel had :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Jammer dat ze geen B&W leveren ofzo.. Ik zoek nog steeds een beetje betaalbare LCR60 s3 center. En ook DM602 s3 speakers.

In Nederland staat de prijs vast maar in DE kom ik ook niets schokkends tegen. 2ehands is volgens mij nog meeste kans. Maar dan moet ik ze vaak allemaal tegelijk kopen en daar is geen geld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToniBraxton
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Je bedoelt Tqs.nl (tqs-thuisbios)?

Mijn Cd-speler komt bij Tqs vandaan. Scheelde me 150 euro met de winkelprijs van RAF, Polectro enz.
De eerste die ik kreeg vertoonde wat mankementen, maar ik kreeg meteen een nieuwe toen ik hem terug stuurde. Prima service en snel met beantwoorden van mail.
:)

(gouden regel: altijd dure spullen onder rembours kopen)

edit: Tuurlijk kun je nog meer besparen door in Duitsland te kopen maar het is voor je gemoedsrust natuurlijk wel beter om het binnen de grenzen te houden. Vooral als je een beetje huiverig bent voor dat hele postorder/internet shop gedoe

[ Voor 19% gewijzigd door ToniBraxton op 22-12-2004 11:23 ]

"I got clown in my eyes! Makes me laugh!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barry|IA schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:55:
[...]

Dat van je Samson amp is nou eemaal de efficientie. 1000W uit het lichtnet is best veel. Jij stuurt hiermee je Shiva toch aan? Waarom zet je er geen aktieve crossover voor? Naar mijn idee ga je met '' pre-amp-->EQ-->Samson-->Shiva '' best wel wat achteruit qua kwaliteit :P Een aktieve crossover kostte dacht ik zo'n 100~150 Euro's. Maar dan heb je wel wat meer vermogen dan zo'n Conrad amp.
Ja dat klopt.. De shiva gebruik ik niet zo heel veel meer de laatste tijd ( ik luister al zowiezo een stuk minder muziek... beetje druk met andere dingen :( )

Maar heel binnenkort krijg ik me nieuwe fronts (welke nou niet echt weinig basdruk kunnen produceren >:) ), over een tijdje een DD/DTS amp, en dan zie ik wel verder voor een goede sub-amp. die Samson gaat nl best snel over z'n nek op die Shiva.. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 111211 op 22-12-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

85871

Barry|IA schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:26:
Dat hangt er van af wat jij wilt. Is het een pro-logic receiver? Zo ja, dan wil je snel weer iets anders ;) Als ik jou was zou ik met zo'n ''klein'' budget gewoon voor een goede stereo amp gaan. Ga je toch voor de Kenwood (wat overigins ook geen slechte keuze zou zijn inc. dvd-speler)? Dan zou ik eens goed kijken naar de sig van JT.
Waarom zou ik snel weer iets anders willen met een pro-logic receiver?
En, de sig van JT, dat zijn toch alleen speakertjes?
Zelf heb ik hier 2 zuilen staan (merk ff geen id, ben niet thuis) die nog prima werken. Maar ik wil graag een 5.1 receiver omdat mijn huidige is overleden en ik in de toekoms miss. nog 2 rear spekers en een center er bij koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoover
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-06 14:39
Vandaag is mijn Infinity Oreus "setje" binnen gekomen.

Eindelijk mijn DTS,DD set bij elkaar.

Specs.

Harman Kardon AVR 4500
Harman Kardon DVD25
Infinity Oreus HT speakerset

Toch wel een redelijk setje of niet...... :P

Owja nog een of andere Akai (gare) TV en een Xbox
Als ik alles heb aangesloten zal ik morgen ff wat pics plaatsen....

[ Voor 3% gewijzigd door Hoover op 22-12-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Ook maar ff mijn ""home cinema" laten zien dan :P

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/RIMG010825.jpg

En met NEON onder mn TV 8)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Peter_85/RIMG010925.jpg

specificaties voor de geintereseerde :P

Sony Tv (Trinitron)
Sony DVD Speler (DVP-Ns330)
Philips (MZ-7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:04
Leuk setje als jij er tevreden mee bent dan ist goed ;) ...

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
Kan het niet laten he... :X
Afbeeldingslocatie: http://img29.exs.cx/img29/4080/pc2200119if.jpg

Hier vast een pic van mijn "nieuwe" tv, voor niet al te veel geld een tv die toch heel wat beter in mijn setje past dan mijn vorige (de meeste kennen 'm nog wel denk ik...) en een leuke tussenstap totdat ik een keer geld heb voor een echte goede tv (wordt waarschijnlijk plasma dan, heb tegen die tijd waarschijnlijk ook een andere kamer / huis... magoed :P).

Volgende week nog pics van mijn dvd-speler, en wat overzichtspics als ik me er toe kan zetten om mijn kamer eindelijk eens op te ruimen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85217

ToniBraxton schreef op woensdag 22 december 2004 @ 11:16:
[...]

Je bedoelt Tqs.nl (tqs-thuisbios)?

Mijn Cd-speler komt bij Tqs vandaan. Scheelde me 150 euro met de winkelprijs van RAF, Polectro enz.
De eerste die ik kreeg vertoonde wat mankementen, maar ik kreeg meteen een nieuwe toen ik hem terug stuurde. Prima service en snel met beantwoorden van mail.
:)

(gouden regel: altijd dure spullen onder rembours kopen)

edit: Tuurlijk kun je nog meer besparen door in Duitsland te kopen maar het is voor je gemoedsrust natuurlijk wel beter om het binnen de grenzen te houden. Vooral als je een beetje huiverig bent voor dat hele postorder/internet shop gedoe
Kijk hier heb ik wat aan. Straks maar eens een telefoontje naar de BCC. Ben gister ook geweest ff uitgelegd (ivb met hun low price garantie) voorwaarden gelden alleen binnen een straal van 40km zei die maarja in tilburg zal ook vast wel een bcc zitten. Maar hij zei als je van plan bent om aan te schaffen dan kom maar langs kijken we tot hoever we jou tegemoet komen en anders bestel ik gewoon bij TQS.nl. En me ouders doen er ook nog 150,- bij voor kerst :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:04
XanderH schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:24:
Kan het niet laten he... :X
[afbeelding]

Hier vast een pic van mijn "nieuwe" tv, voor niet al te veel geld een tv die toch heel wat beter in mijn setje past dan mijn vorige (de meeste kennen 'm nog wel denk ik...) en een leuke tussenstap totdat ik een keer geld heb voor een echte goede tv (wordt waarschijnlijk plasma dan, heb tegen die tijd waarschijnlijk ook een andere kamer / huis... magoed :P).

Volgende week nog pics van mijn dvd-speler, en wat overzichtspics als ik me er toe kan zetten om mijn kamer eindelijk eens op te ruimen... :X
Mag ik vragen wat je voor die tv hebt neergelegd dan...?

En hoe je eraan bent gekomen ziet er wel leuk uit :) .

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Nu online
Dark Master schreef op woensdag 22 december 2004 @ 18:31:
[...]

Mag ik vragen wat je voor die tv hebt neergelegd dan...?

En hoe je eraan bent gekomen ziet er wel leuk uit :) .
Ik heb er uiteindelijk 200 voor betaald, rest (nog 49 euro) heeft mijn vader bijgelegd... heb hem gekocht in een 2e hands winkel, voor dit bedrag kon ik amper een 55cm tv krijgen dus het leek me wel een goede deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:48
Ik dacht: "Laat ik ook maar eens wat posten over mijn Home Cinema."

Dus bij deze:
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/vginkel02/Tweak/7.jpgDit is de reciever: JVC RX-8032VSL
De voorganger de JVC RX-8022RSL was aan vervanging toe door toedoen van moedertje natuur.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/vginkel02/Tweak/1.jpgDaarboven staat de DVD speler: JVC XV-N55SL
De voorganger hiervan de JVC XV-FA92SL was aa vervanging toe door een soort van fabrikage fout.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/vginkel02/Tweak/3.jpgNaast de Reciever en DVD speler staat de video recorder: AKAI VS-G796EO-D

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/vginkel02/Tweak/2.jpgTotaalplaatje van het Audio Meubel.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/vginkel02/Tweak/6.jpgOp het Audio Meubel staat de TV: AKAI (geen type nummer bekend, ook niet op handleiding)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/vginkel02/Tweak/4.jpgBoven de TV ligt de centerspeaker: KENWOOD LS-E5

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/vginkel02/Tweak/5.jpg
In de hoeken staan in totaal 4: SONY SS-NX1

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/vginkel02/Tweak/9.jpgTotaal plaatje van de achterkant. (let niet op mij :P)

Nog even wat info:
JVC RX-8032VSL:
6 maal 100 Watt
K2 technology
CC cenverter front speakers

JVC XV-N55SL:
AV compulink

AKAI VS-G796EO-D:
Hi-Fi
Intelligent-HQ
4 koppen
Showview

AKAI:
55cm
Stereo

KENWOOD LS-E5:
80 Watt
6 Ohm

SONY SS-NX1:
120 Watt
6 Ohm

De Boxen zijn eigenlijk zo goed dat je geen Subwoofer nodig hebt, vraag maar aan mijn buren :P
Ik ben nog op zoek naar een Actieve Subwoofer, maar omdat het niet echt nodig is, alleen bij films is het een welkome aanvulling, ben ik nog niet in mijn zoektocht geslaagd.
Ik kan ook nog SuroundBack speaker plaatsen maar dat worden dan wel kleine want anders heb ik geen plaats meer. En het is naar mijn mening nu ook nog wel even overbodig. Je merkt het verschil overigens wel goed als je ze wel hebt, heb het namelijk even getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62484

Bv een REL Q100 of een Quake zal een leuke aanvulling zijn. Er staat op het htforum 2 Q100's te koop voor 350 p/st

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
denk niet dat ie zoveel over heeft voor een sub. Staat niet echt in verhouding tot de rest van de set. Een paar pages terug werd nog een Yamaha sub aangeboden, lijkt me meer in verhouding staan qua prijs.

Edit:
Ehm, kan niet vinden waar die yammie werd aangeboden... :?
Kben er toch vrij zeker van, kon m ook niet vinden in deel 13...
Het kwam er op neer dat ie weg moest omdat z`n ouders het ding beu waren.

[ Voor 51% gewijzigd door Trasos op 23-12-2004 22:11 ]

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:56

Jag

Dagg schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:01:[afbeelding]Boven de TV ligt de centerspeaker: KENWOOD LS-E5.
Als je een speaker als center gebruikt hoef je hem niet ineens op zijn kant te leggen hoor :+.

• Dagg
Trasos schreef op woensdag 22 december 2004 @ 23:48:
denk niet dat ie zoveel over heeft voor een sub. Staat niet echt in verhouding tot de rest van de set. Een paar pages terug werd nog een Yamaha sub aangeboden, lijkt me meer in verhouding staan qua prijs.

Edit:
Je komt toch al snel op zo'n prijs uit, althans, ik dan ;)
Jag schreef op donderdag 23 december 2004 @ 03:54:
[...]
Als je een speaker als center gebruikt hoef je hem niet ineens op zijn kant te leggen hoor :+.
Dat weet ik, maar het is geen gezicht als je hem gewoon plaatst, vandaar

Ik heb nogmaals een vraagje over hoe het zit met de impedance, ik word er namelijk niet echt wijs uit. Op mijn yamaha rx-v550 zit een knoppie waarmee ik het volgende kan in stellen;

Als ik deze AANzet:

Front:
- If you use one set (A or B ), the impedance of each speaker must be 4 ohm or higher.
- If you use two sets (A and B ), the impedance of each speaker must be 8 ohm or higher.
Center, Rear,.Back
- The impedance of each speaker must be 6 ohm or higher.

Als ik deze UITzet staat er het volgende bij:

Front:
- If you use one set (A or B ), the impedance of each speaker must be 8 ohm or higher.
- If you use two sets (A and B ), the impedance of each speaker must be 16 ohm or higher.
Center, Rear,.Back
- The impedance of each speaker must be 8 ohm or higher.

Nu heb ik op mijn A (front) kant links een 100w 6 ohm speaker en rechts een 100w 6 ohm speaker.
Nu heb ik 2ehands Jama boxen op de kop weten te tikken en die wil ik voor mijn B (front) gaan gebruiken. Maar deze boxen zijn 110w op 8 ohm. (links en rechts)

Hoe moet ik deze schakelaar op de versterker nu zetten? :P
Ik snap t nie.

mn center is 100w 6 ohm
rears l/r 100w 6 ohm

Anoniem: 104397

Heb je dat maandag ook al niet gevraagd.. Er zijn toen al antwoorden gegeven.

Edit. Ow nee, extra boxen nu.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 104397 op 23-12-2004 12:49 ]

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Dagg schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:01:

[afbeelding]
Boven de TV ligt de centerspeaker: KENWOOD LS-E5
En boven de centerspeaker ligt een demper van het merk baksteen. :P

Heb je last van resonanties of zo?

Anoniem: 104397 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:47:
[...]

Heb je dat maandag ook al niet gevraagd.. Er zijn toen al antwoorden gegeven.

Edit. Ow nee, extra boxen nu.
idd, en heb nu geen idee van hoe ik de schakelaar moet zetten omdat de ene op a 6 ohm is en op b 8 ohm. misschien kan ik de speakers van 6 ohm doorlussen op die van 8 ohm?

• Dagg
zimbab schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:21:
[...]

En boven de centerspeaker ligt een demper van het merk baksteen. :P

Heb je last van resonanties of zo?
Nee dat is geen demper en ik heb ook geen last van resonantie, dat is meer de vorm van een gips decodent kaarsen standaard :P

Edit:
Klopt ja, ik had er nog bij moeten zetten dat ik ook nog op zoek was naar een centerspeaker.

[ Voor 28% gewijzigd door Dagg op 23-12-2004 22:16 ]

• Trasos
  • Niet online
Trasos schreef op woensdag 22 december 2004 @ 23:48:

Edit:
Staat nog wel op marktplaats voor 100 euri, het is de SW015
http://www.marktplaats.nl...26rc%3D1%26s%3D50%26m%3D0

@ Daklem

Waar heb jij de specs van je HT staan :? ik zoek al ff maar kan t zo snel niet vinden.
T word ook laat, zal wel aan mij liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50944

Netlan, over je schakelaar, ik begrijp niet dat je daar zo moeilijk over doet, Kies gewoon degene die het dichtst in de buurt zit. Dat is in al jouw gevallen duidelijk de AAN variant.

Je voldoet niet geheel aan de eis, maar je moet het dan ook zien als richtlijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110032

Mijn home-cinema:
Sorry voor de brakke pics want ik kan niet fotograferen :'(

De tv (Sony met Pal-Plus nummer weet ik ff niet)
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/jtn.potma/DSC00999klein.jpg
De versterker (NAD L75)
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/jtn.potma/DSC01000klein.jpg
De dvd speler(NAD L55)
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/jtn.potma/DSC01001klein.jpg
De voor en achter speakers (celestion AVS301 X4)
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/jtn.potma/DSC01002klein.jpg
Dezelfde speaker maar dan zonder kapje :9~
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/jtn.potma/DSC01003klein.jpg
Center speaker (celestion AVC301)
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/jtn.potma/DSC01004klein.jpg
En de sub(celestion S10 zit in een mand :o )
Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/jtn.potma/DSC01005klein.jpg

Voor specs van de celestion boxjes
http://www.celestion.com/...tyle/soundstylespecs.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Waarom in een mand :'( En zet je camera anders ergens op zodat die stil staat :)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110032

JT schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:48:
Waarom in een mand :'( En zet je camera anders ergens op zodat die stil staat :)
M'n moeder vond hem zo lelijk en die heeft dus die mand eromheen gedaan :/
Maar hij gaat snel weer naast die mand staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Anoniem: 110032 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 11:50:
[...]

M'n moeder vond hem zo lelijk en die heeft dus die mand eromheen gedaan :/
Maar hij gaat snel weer naast die mand staan :)
wat moeders allemaal verzinnnen |:( , ik snap het nou niet, wat is er nou in hemelsnaam lelijk aan een speaker ????

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104397

B_FORCE schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 12:20:
[...]

wat moeders allemaal verzinnnen |:( , ik snap het nou niet, wat is er nou in hemelsnaam lelijk aan een speaker ????
ligt natuurlijk wel heel erg aan de speaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131645

ik ben dan wel een newbie maar een bereik voor de subwoofer van 25 Hz - 130 kHz lijkt me toch wel heel sterk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Woei, goed nieuws, na de kerst krijgen we eindelijk onze B&W ASW 675 binnen \o/ (heeft gewoon 2,5 maand geduurd voor hij binnen was :X)

Daarna zal ik meteen eens pics van mijn HT setup laten zien, ik lees hier nu al zo lang mee, wordt tijd om 's te posten ;)

Edit: Vooruit, een voorproefje:

2x B&W DM 604 S3
1x B&W ASW 675
1x Marantz SR 6300
1x Philips DVP 630
1x Pioneer DVR 5100HS
1x Grundig Cinaro 82 MFW 5310

Edit2: en een subwoofer in de mand? Damn, ik ben zooo blij dat m'n vriendin grote zuilen en subwoofers wel mooi vindt :X

[ Voor 51% gewijzigd door Grrrrrene op 24-12-2004 13:39 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:04

Coldcat

HODL

Volgens mij word de kwaliteit van het geluid ook wel een beetje door die mand aangetast

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Celestion!
Jij bent mijn vriend! ;)
Nu die S10 nog uit de mand, en we zijn helemaal vrienden :D

Serieus nu, hoe klinkt dat setje? Zou die speakers eens willen kopen voor beneden in de living... zal wat beter zijn als de DAV van Sony die daar al sinds jaar en dag staat...

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Offtopic:

Ik heb gisteren een Denon PMA-525R weten te bemachtigen Maar nu kan ik, op de 2x50watt na, geen enkele spec's vinden van de versterker. Ook op Ebay/Marktplaats wordt deze versterker niet aangeboden, ik weet dus totaal niet wat ik ervoor mag vragen.

Is er hier toevallig iemand met deze versterker? Zo ja: wat zijn de volledige specificaties? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Anoniem: 104397 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 13:14:
[...]

ligt natuurlijk wel heel erg aan de speaker.
In dit geval kan ik de moeder bijna gelijk geven, kvind het bv de meest lelijke NAD diek ooit gezien heb (nog altijd stukken beter als JVC of Sorny boecht, maar toch ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:02
Barry|IA schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:25:
Pink Floyd is totaal anders! Ze komen er bij mij gedownload gewoon niet in. Pink Floyd is kwalitatief gewoon zó mooi! Ieder nummer heeft zijn eige ''verborgen'' muziekstukken. De bijgeluiden vormen in mijn ogen de herkenning: Pink Floyd! Dit moet je meemaken, dit moet je ervaren, en dit moet je orgineel beluisteren.
Ghehe beetje late quote maar goed, dat jij beschrijft ongeveer de reden waarom in alles van Pink Floyd op LP heb. Ik vind de CD versies van met name Wish you were here en Dark side of the moon net wat missen. Het zijn allebei echt bewust geconstrueerde LP's waarbij het moment stilte bij het omdraaien een soort cruciale speelt in het geheel van de muziek. Op de laatste CD-persing zit die stilte er in de vorm van een leeg nummer van 1,5 minuut geloof ik in verwerkt, maar voor de authenticiteit van het geluid vind ik PF op vinyl echt een must. :)

Plus dat de LP versies beduidend goedkopen (tweedehands) te vinden zijn en het zoeken naar platen in grote bakken gewoon super cool is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Ik heb (nog) geen ervaring met platen. Ik heb tuurlijk wel eens een plaat gehoord, maar nooit op mijn klasse-A versterker. Ik ben nog opzoek naar een goede platenspeler. Als ik er eentje heb gekocht zal ik uiteraard direct mijn bevindingen posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-07 14:10

Daklem

Audio Nerd

Anoniem: 65830 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:33:
@ Daklem

Waar heb jij de specs van je HT staan :? ik zoek al ff maar kan t zo snel niet vinden.
T word ook laat, zal wel aan mij liggen :)
Mijn huidige setup:

TV: Samsung Breedbeeld teeveetje. 28"
Receiver: Pioneer VSX-D510 (dd5.1 - dts)
DVD: Denon DVD 2800 MKII (regionfree)
Stands: Atacama Nexus 6 voor mijn rear speakers
Front: 2x JBL TLX-45
Center: Magnat Vector 13
Rear: 2x Magnat Vector 16
Subwoofer: JBL e250p

bekabeling:
Speaker kabel: QED Qontour Ultra-Flat
Scartcable: QED AV41 (1.5m)
Tulp: Monstercable Tulp MV1 ( deze is gebruikt om de tv aan te sluiten op de receiver), Van den Hul "The Bay C5" 80cm.
Digitale Coax: Apogee Wyde-eye en Oehlbach NF113
Subwoofer kabel: QED Qontour MSR-SW Miniature

Wishlist 2005:

Speaker kabel afwerken met WBT bananenstekkers.
Denon 1905 Surround Receiver.
Arcam a85 Stereo versterker
Vibrapods of Nordost Pulsar Points onder al mijn apparatuur
kegels/spikes onder mijn front speakers.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.