Tweakers.net Foto Contest - vragen en opmerkingen topic

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.954 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je nu nog wel of niet meer meedoen? ik zie de foto's wel maar zie nergens meer een kopje staan dat je ze nog kan uplauden... ik heb een panorama foto van 26 december (2de kerstdag) dus die is wel goed... hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is de upload button naartoe? ik kan nergens meer foto's uploaden ?!?!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimo78
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 06:41
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:17:
waar is de upload button naartoe? ik kan nergens meer foto's uploaden ?!?!
Bij mij staan ze er nog gewoon, behalve de categorien waar ik al foto heb geupload

Canon EOS 40D , 7D MK2 + glas van 18-500 mm, synology DS212, en overige meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ze echt niet meer, in geen enkele cat. ..help!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moderators help! Mijn eerste inzending deed ik met Firefox en die toonde een verkeerde layout voor het invullen van de foto gegevens. En voor ik het door had druktte ik op opslaan. Is het mogelijk om alsnog mijn info recht te zetten? Foto werd toegevoegd bij abstract en de titel is denk ik Canon Ixus400...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tijd begint ondertussen te dringen en ik krijg mijn foto's er nog steeds niet doorheen.
Bij deze nogmaals de melding die ik elke keer krijg:

Error detail: java.lang.NegativeArraySizeExeption

Wie helpt me uit de brand, zodat ik alsnog mijn foto's kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 08:17:
De tijd begint ondertussen te dringen en ik krijg mijn foto's er nog steeds niet doorheen.

Je heb nog 4 dagen hoor :+

* Micha heeft een foto die nog ontwikkeld moet worden hopelijk is ie net op tijd klaar :X

[ Voor 12% gewijzigd door Micha op 10-01-2005 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie helpt me uit de brand, zodat ik alsnog mijn foto's kan plaatsen.[/quote]

Jammer dat niemand reageert op dit soort berichten hoor...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nu met die foto's die niet goed worden gekeurd?? Ik heb al weer bijna 1,5 week geleden per ongeluk een verkeerde foto geupped met kader ipv zonder kader. Hoe lang gaat het nog duren voordat ik weet of ik nog een andere kan uppen? Want die datum komt nu toch wel aardig dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 08:17:

Die error kreeg ik ook!
Oplossing:
opslaan zonder EXIF info
of opslaan met EXIF info en IPTC info

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supershoe schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:58:
[...]

Die error kreeg ik ook!
Oplossing:
opslaan zonder EXIF info
Allereerst bedankt voor je reactie! ;)

Dus als ik het goed begrijp moet ik hem opslaan zonder EXIF-info???

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MicDis schreef op maandag 10 januari 2005 @ 08:36:
[...]

Je heb nog 4 dagen hoor :+

/me heeft een foto die nog ontwikkeld moet worden hopelijk is ie net op tijd klaar :X
Ik ga deze middag mijn rolletje binnendoen en op cd laten zetten. Dan moet ik ze niet meer scannen en win ik weer wat tijd. :D

Hopelijk komt er iets goed uit. Anders heb ik niets om mee te doen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nog steeds mogelijk om foto's toe te voegen, of duurt het een tijdje voor deze op de site verschijnen ? Ik heb gisterenavond mijn foto's geüpload, maar ze zijn nog nergens te bespeuren ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:26
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:26:
Dus als ik het goed begrijp moet ik hem opslaan zonder EXIF-info???
Dat staat er. :)
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:54:
Is het nog steeds mogelijk om foto's toe te voegen, of duurt het een tijdje voor deze op de site verschijnen ? Ik heb gisterenavond mijn foto's geüpload, maar ze zijn nog nergens te bespeuren ..
Vlak voordat je op verstuur bericht klikte heb je een blauwe melding in een rood kader voorbij zien flitsen. Bekijk dat nog eens? :)

[ Voor 4% gewijzigd door SysRq op 10-01-2005 10:57 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:54:
Het is nog mogelijk om foto's door te sturen ja, en als ge goe zou lezen in alle threads hierboven, dan moet ge tenminste al weten dat er een serieuze vertraging zit tussen het het uploaden en verschijnen van uw foto's op de website en da ze er (hopelijk) aan werken
Het zijn dan ook maar vrijwilligers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Rancor
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-08-2021
Is er nog steeds een wachtrij, heb mijn foto in de categorie sport (met exif) geupload in de eerste week van de contest. Is er daarna afgehaald, daarna niet meer teruggezien, geen berichten gehad erover. Moest er een probleem zijn, ik heb het origineel ter beschikking en bewijzen ivm de datum. Het betrof een foto van Stephen Hendry (snooker). Kan ik deze anders alsnog uploaden?

Nikon D50 18-55/55-200/50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vlak voordat je op verstuur bericht klikte heb je een blauwe melding in een rood kader voorbij zien flitsen. Bekijk dat nog eens? :)
ik heb niet echt iets zien flitsen .. misschien omdat ik firefox gebruik (zoals hierboven aangehaald is de lay-out alvast een beetje fucked-up in firefox, het java- en andere script ook een beetje mss ?)

@ Daikoina : ik heb de laatste pagina gelezen, maar ik was niet van plan de andere 25 ook te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:09:
ik heb niet echt iets zien flitsen .. misschien omdat ik firefox gebruik (zoals hierboven aangehaald is de lay-out alvast een beetje fucked-up in firefox, het java- en andere script ook een beetje mss ?)

@ Daikoina : ik heb de laatste pagina gelezen, maar ik was niet van plan de andere 25 ook te lezen :)
Ik bedoelde de blauwe melding die je nu boven de quickreply ziet staan. ;)

Oftewel: deze vraag is al zo'n 10x voorbij gekomen in dit topic. Je had op z'n minst de quicksearch kunnen gebruiken om binnen dit topic te zoeken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhhh DJ_Pj kijk hieronder nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

koraks

Last quoth the raven...

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:09:
[...]

Het gaat om de volgende melding:
Voordat je een vraag stelt: Lees eerst het topic door of gebruik de quicksearch om te kijken of je vraag al niet beantwoord is.
Die heb je op je scherm gehad, want die boodschap werkt echt in elke browser ;)
Natuurlijk. Alleen de laatste pagina is zinnig. Alle andere pagina's bevatten alleen maar posts van n00bs, onzin en ongein. In ieder geval nooit nuttige zaken en al helemaal niet het antwoord op je vraag, ga daar maar vast vanuit.

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk. Alleen de laatste pagina is zinnig. Alle andere pagina's bevatten alleen maar posts van n00bs, onzin en ongein. In ieder geval nooit nuttige zaken en al helemaal niet het antwoord op je vraag, ga daar maar vast vanuit.
Ok, mea culpa, ik had wat meer lezen, en wat langer nadenken voor ik een vraag stel. Ik dacht dat de waarschuwing die *voorbijflitste* er eentje was bij het uploaden ivm de EXIF-data.

Toch vind ik het niet netjes dat dat een reden mag zijn om mensen direct de grond in te boren. Natuurlijk bevatten de vorige 25 pagina's niet allemaal onzin, maar ik hoop niet dat je veronderstelt dat ik tijd of zin zou hebben om die allemaal te lezen (jah, die quicksearchfunctie bestaat inderdaad). Ik ging er van uit dat er iets eigenaardigs aan de hand moest zijn, omdat er nergens in de regels of bij de contestbeschrijving iets vermeld staat over een queue of wat er gebeurt eenmaal je je foto's geüpload hebt, noch een e-mailadres of een systeem om te melden dat er iets misgelopen is met je foto's, ofdat je één van de regels overtreden hebt.

In ieder geval toch bedankt voor de reply's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supershoe schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:58:
[...]

Die error kreeg ik ook!
Oplossing:
opslaan zonder EXIF info
Het is nu wel gelukt! :*)

Bedankt voor de hulp! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie ook echt geen knopje meer hoor, blijkbaar zijn er hier al 2 voor mij die dit gevraagd hebben. Maar nergens een antwoord.
Het kan natuurlijk ook zijn dat ik superblind ben 8)7
Of mag ik als Belg niet meedoen? Staat toch niet in het reglement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:30:
Ik zie ook echt geen knopje meer hoor, blijkbaar zijn er hier al 2 voor mij die dit gevraagd hebben. Maar nergens een antwoord.
ik doe mee, dus dan mag jij ook meedoen =) (als ge aan de regels voldoet natuurlijk)
en het antwoord is er nochtans hoor, ben het al tegengekomen, er zijn her en der nog tweakers die het knopje niet zien

[ Voor 12% gewijzigd door Dakoina op 10-01-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizonKid
  • Laatst online: 22-03 00:40
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:30:
jawel, jawel. Je moet eerst een categorie kiezen en dan staat er een knop: "join contest" (rechts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BizonKid schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:34:
[...]
jawel, jawel. Je moet eerst een categorie kiezen en dan staat er een knop: "join contest" (rechts)
Gisteren stonden ze er bij mij nog wel, vandaag niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimo78
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 06:41
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:34:
[...]

Gisteren stonden ze er bij mij nog wel, vandaag niet meer...
Bij mij staan ze er nu ook niet meer :)

Canon EOS 40D , 7D MK2 + glas van 18-500 mm, synology DS212, en overige meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:58
Ik heb een week geleden ofzo een foto ingestuurd, maar die staat er nog niet bij?
Zijn er gewoon wat problemen of is die que zo lang?

[ Voor 48% gewijzigd door Charly op 10-01-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij is het heel verschillend over wie wel en wie geen knopje te zie krijgt. ik heb vanalles geprobeerd maar krijg NEVER EVER een knopje te zien van Join Contest en dat terwerijl het onderdeel panorama nog vrij leeg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:33

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er veel mensen zijn die tot het laatste moment wachten met het uploaden van hun foto's. Lijkt me nuttig ook voor de jury om zoiets te weten, voor hetzelfde geld verdubbelt het aantal foto's nog eens even op de laatste vrijdag.

En voor ons deelnemers lijkt het me interessant om te weten of er op het moment nog een lange que is, dan hoeven we ons niet zo ongerust te maken als die foto maar niet geplaatst wordt.

Oja, zelf ga ik vandaag of morgen eens wat foto's in de wachtrij zetten :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks
  • Niet online

koraks

Last quoth the raven...

Ik heb de indruk dat het afwerken van de queue ófwel heel onregelmatig gebeurt (in grote batches met lage frequentie) ófwel niet chronologisch (dus niet in de volgorde waarin ze in de queue zijn geplaatst). De foto's die ik zelf heb gepost waren in één dag door de queue, terwijl ik weet dat andere gebruikers (veel) langer hebben moeten wachten.

Ik geloof dus niet dat het erg zinnig is om indicaties te geven in de trant van 'de wachttijd voor de queue is nu X dagen' of 'er zitten nu X foto's in de queue', gewoon omdat die informatie niet beschikbaar is of geen nut heeft voor de gebruiker.

Ik stel voor dat iedereen gewoon z'n plaatjes netjes in de queue zet en er verder op vertrouwt dat de crew in staat is om correct te oordelen over de foto's en ze alnaargelang hun oordeel in de albums te plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem: de digitale camera die ik gebruik wil zijn datum/tijd niet aanpassen (is schijnbaar niet mogelijk). De camera zegt bij een foto die gemaakt is op 10 januari 2005, dat de foto gemaakt is op 1 januari 2000. Het is een "umax astrapix 550". Verder zag ik gisteren WEL een join-contest-knop, vandaag zie ik die niet meer... kan ik nog steeds meedoen, of ben ik te laat?
alvast bedankt voor eventuele reacties/hulp/...

<edit>
ik gebruik firefox 1.0...
o ja, bijna vergeten: als ik op de link click om bij de foto's te komen (niet ingelogd), wordt ik ingelogd, zonder dat ik ooit heb ingesteld dat ik automatisch moest worden ingelogd, of het paswoord had laten onthouden (ik bedoel dus als ik naar deze http://tca.gathering.tweakers.net/PrePhotoContest.do?id=1 pagina ga)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizonKid
koraks schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:00:
... en er verder op vertrouwt dat de crew in staat is om correct te oordelen over de foto's en ze alnaargelang hun oordeel in de albums te plaatsen.
Ik zou niet weten wat er veel aan te beoordelen valt, behalve de datum nakijken in de exif en eventueel de bestandsgrootte/max. resolutie nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Rudedadude schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:33:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er veel mensen zijn die tot het laatste moment wachten met het uploaden van hun foto's. Lijkt me nuttig ook voor de jury om zoiets te weten, voor hetzelfde geld verdubbelt het aantal foto's nog eens even op de laatste vrijdag.

En voor ons deelnemers lijkt het me interessant om te weten of er op het moment nog een lange que is, dan hoeven we ons niet zo ongerust te maken als die foto maar niet geplaatst wordt.

Oja, zelf ga ik vandaag of morgen eens wat foto's in de wachtrij zetten :)
Ik moet wel wachten tot de laatste dag dan zijn mijn foto's pas klaar vanhet ontwikkelen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Micha op 10-01-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:24

vanDaal

-ismeereentje

Rudedadude schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:33:
Ik denk dat de meeste foto's nog gaan komen. De meeste mensen willen toch tot op het laatst wachten voordat ze hun definitieve foto's insturen. Denk dus ook dat de mooiste foto's nog moeten gaan komen.
Ikzelf heb er vandaag eentje verzonden. De overige 4 komen waarschijnlijk één dag van tevoren.

[ Voor 4% gewijzigd door vanDaal op 10-01-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

nu ja, de beoordeling gebeurt soms ook nogal onlogisch door mensen en daardoor zullen ze de eerste foto's meer tijd geven om te beoordelen dan de foto's die lager op de pagina staan en misschien amper zullen bekeken worden.

maw, als laatste uploaden heeft ook niet altijd zijn voordelen denk ik :) langs de andere kant veronderstel ik dat de foto's in het midden van een pagina nog minder beoordelingen zullen krijgen dan diegene die helemaal onder aan de pagina staan (een ruk met de muisknop aan de slidebar is rap gemaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand wat ik kan doen aan mijn probleem van een aantal posten hierboven?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:55:
weet er iemand wat ik kan doen aan mijn probleem van een aantal posten hierboven?

alvast bedankt
als je in photoshop "save for web" doet (bvb bij een resize) dan wordt de exif er zowiezo uitgesmeten. En exif is niet verplichtend om mee te doen aan de wedstrijd. Vermeld het gewoon bij de extra informatie (by het uploaden), wanneer de foto is getrokken. Als je eerlijk genoeg bent, dan zullen ze je ook wel geloven :) ik heb er ook een 2 of 3 zonder exif... van de 5.

dus, don't worry too much. Aan het camera probleem, geen id, mss firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks
  • Niet online

koraks

Last quoth the raven...

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:55:
Gewoon insturen en de juiste datum vermelden in het formulier. Als de crew vraagtekens heeft bij je inzending, dan zullen ze contact met je opnemen. Je kunt er dan melding van maken dat de datum in de exif niet klopt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Dakoina schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:49:
nu ja, de beoordeling gebeurt soms ook nogal onlogisch door mensen en daardoor zullen ze de eerste foto's meer tijd geven om te beoordelen dan de foto's die lager op de pagina staan en misschien amper zullen bekeken worden.
Zou kunnen. Had daarom ook liever gezien dat er, niet zoals bij vrijwel alle andere fotowedstrijden, gewerkt wordt met een onafhankelijke jury die iedere foto beoordeelt. Op die manier wordt iedere foto minimaal 1x bekeken (bij de eerste selectie dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Dakoina schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:49:

maw, als laatste uploaden heeft ook niet altijd zijn voordelen denk ik :) langs de andere kant veronderstel ik dat de foto's in het midden van een pagina nog minder beoordelingen zullen krijgen dan diegene die helemaal onder aan de pagina staan (een ruk met de muisknop aan de slidebar is rap gemaakt)
Ze, ze? We zul je bedoelen. Een beetje meer vertrouwen in je medetweakers mag ook wel. Natuurlijk is het altijd lastig om te gaan met het feit dat de ander misschien een andere smaak heeft dan jezelf, maar er valt weinig aan te doen. Ik heb met de maandelijkse contesten nog nooit gemerkt dat eerst of laatst geposte foto's meer of minder beoordelingen kregen en je mag er denk ik wel op vertrouwen dat de mensen die de moeite nemen om te stemmen ook wel de moeite zullen nemen om de foto's te bekijken waarop ze kunnen stemmen.

Ik ben alleen benieuwd hoe de foto met de meeste stemmen bepaald gaat worden. Heeft iedereen de mogelijkheid/verplichting om 10 stemmen uit te brengen, 1 in elke categorie, of zijn het bijvoorbeeld 11 stemmen, 1 in elke categorie en 1 voor de beste foto, of is het het GoT verkiezingen 2004 systeem: kies in de categorieën die je zelf wilt ?

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:51

GG85

.......

Wat is de link achter het Join knopje?

Bij mij is het knopje namelijk ineens overal verdwenen terwijl ik een paar dagen geleden 4 foto's heb geupt (die er nog niet opstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graaf_slis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 11:43
Ik heb een foto geupload in Achitectuur en in Natuur en met Explore krijg ik foutmeldingen en zie ik ook na een paar dagen geen vermelding dat de foto geplaatst is. Opnieuw doen kan niet meer.
Met firefox geprobeerd in stilleven en die had geen foutmelding. Moet alleen even wachten op de doorlating. Kunnen jullie ff kijken wat er mis is. Mis nu 2 van de 5 inzendingen.

www.digireflex.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Rudedadude schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:29:
[...]

Ze, ze? We zul je bedoelen. Een beetje meer vertrouwen in je medetweakers mag ook wel. Natuurlijk is het altijd lastig om te gaan met het feit dat de ander misschien een andere smaak heeft dan jezelf, maar er valt weinig aan te doen. Ik heb met de maandelijkse contesten nog nooit gemerkt dat eerst of laatst geposte foto's meer of minder beoordelingen kregen en je mag er denk ik wel op vertrouwen dat de mensen die de moeite nemen om te stemmen ook wel de moeite zullen nemen om de foto's te bekijken waarop ze kunnen stemmen.

Ik ben alleen benieuwd hoe de foto met de meeste stemmen bepaald gaat worden. Heeft iedereen de mogelijkheid/verplichting om 10 stemmen uit te brengen, 1 in elke categorie, of zijn het bijvoorbeeld 11 stemmen, 1 in elke categorie en 1 voor de beste foto, of is het het GoT verkiezingen 2004 systeem: kies in de categorieën die je zelf wilt ?
achja, ik denk misschien iets teveel na in termen van statistiek enzo. Zal wat meer vertrouwen aan de stemmende medetweakers schenken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

T.T. schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:18:
Argg, ik heb net een foto ingestuurd en met mn domme kop een verkeerde datum ingevuld. In plaats van januari 2005 heb ik januari 2004 ingetikt. Wat gebeurt er nu?
Dat rottige nieuwjaar. Ik heb net een foto ingeleverd waar geen Exif info bijzat en ik heb dus geen flauw idee meer of ik in mijn automatisme nu net 10-01-2004 of 10-01-2005 heb ingevuld. En ik denken dat ik geen gekke dingen zou doen met het uploaden van foto's |:(
Naja, met een beetje goede wil valt aan de foto te zien dat die vandaag, of dit jaar, genomen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben misschien wel een hele erge noob nu
maar waar kan ik eigenlijk mijn foto toevoegen??

ik zie op http://tca.gathering.tweakers.net/PrePhotoContest.do?id=1 nergens een add optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

MrDuDe: Dat staat serieus nog geen 20 posts hierboven ergens. (Kan ook 25 zijn of 50 of 200, het staat er echt en meer dan 10 keer ook nog wel...)

BTW: Wel ingelogd zijn en als je je EXIF uit de foto sloopt duurt het echt alleen maar (veel) langer voor hij uberhaupt door de queue heen is, die EXIF gebruiken wij namelijk om te bepalen of je aan de voorwaarden voldoet. Leuk dus dat men hier allemaal hints geef hoe je het er zo goed mogelijk uitsloopt, ik zie het er liever in blijven staan. (Save as .jpg dus aub) :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah ik lees dat er rechts een knopje join contest moet zijn.
maar die staat er niet, en ik lees ook dat andere daar ook last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks
  • Niet online

koraks

Last quoth the raven...

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 01:11:
mjah ik lees dat er rechts een knopje join contest moet zijn.
maar die staat er niet, en ik lees ook dat andere daar ook last van hebben
Heb je ook binnen een categorie gekeken? In het overzicht van de categorieën hoort namelijk ook geen join contest button te zitten. Alleen de categorieën waar je nog geen foto hebt geupload en ook alleen als je nog geen 5 foto's (de max) hebt geupload. Volgens mij zat het zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Zo, nog maar drie dagen te gaan. Is de sluitingsdatum trouwens 14-01-2005 23:59 ?
Ik heb namelijk nog een paar foto's die ik op vrijdag wil gaan nemen... en dan zou het vrijdagavond best wel eens laat kunnen worden voordat ik ze inzend. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me nog steeds af of die foto's die nu in Que staan nog op tijd doorgegeven wordt zodat er wat anders ingezonden kan worden. Mijn foto's staan er nu na 2 weken nog steeds niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Dat vraag ik me ook af ja, ik wil een andere foto insturen maar na 5 dagen staan m'n foto's er nog niet op! Vraag me af of het nog op tijd gaat lukken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Je mag 1 foto per categorie insturen. Als dat een ongeldige foto is, of je hebt inmiddels een betere gemaakt, heb je pech gehad. In het eerste geval heb je bewust de regels overtreden en is er niets te klagen, in het tweede geval ben je gewoon te snel geweest met joinen imo.
dit maak ik tenminste op uit post van de jurycrew

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UUUhhh Voutloos, ik had Remy al een vraag gesteld over "per ongeluk" een verkeerde foto ingestuurd (ik had de versie met kader ingestuurd). En Remy heeft gezegd: Heb geduld komt goed. Dat betwijfel ik dus aangezien ik al 2 weken zit te w88.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 22-10 22:00

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:51:
UUUhhh Voutloos, ik had Remy al een vraag gesteld over "per ongeluk" een verkeerde foto ingestuurd (ik had de versie met kader ingestuurd). En Remy heeft gezegd: Heb geduld komt goed. Dat betwijfel ik dus aangezien ik al 2 weken zit te w88.
Die twijfel is ongegrond ;) Achter de schermen wordt er zeker gewerkt om alles in orde te krijgen: zowel de ingestuurde foto's als het niet kunnen insturen of fout insturen krijgen aandacht :). Vanavond ga ik ook iedereen die hierover heeft gemaild antwoorden, en een flink deel van de submitqueue verder afwerken.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok. Remy bedankt voor het reageren ik heb nog even geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:29:
[...]
Die twijfel is ongegrond ;) Achter de schermen wordt er zeker gewerkt om alles in orde te krijgen: zowel de ingestuurde foto's als het niet kunnen insturen of fout insturen krijgen aandacht :). Vanavond ga ik ook iedereen die hierover heeft gemaild antwoorden, en een flink deel van de submitqueue verder afwerken.
_/-\o_ respect!!!

kennie w88 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 16:37
Jeetje, wat een organisatie! Ik vond het al lang duren voordat mn foto doorkwam, maar toen dacht ik nog dat alles geatomatiseerd was. Nu blijkt dat er een hele queue is, pfff.. Plus alle problemen die de mensen hebben met het insturen en dergelijke..

respect inderdaad! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-09 15:40

FaceDown

Storende factor.

Ello :) Ik heb een foto ingezonden in categorie 'Natuur', die eigenlijk in Landschappen had gemoeten. Kan deze verplaatst worden? Ik heb namelijk een andere foto voor 'Natuur'. :P

Alvast hartelijk dank! M'n complimenten voor deze wedstrijd overigens; heel erg cool!!

Edit: Of moet ik hierover mailen?

[ Voor 31% gewijzigd door FaceDown op 11-01-2005 11:08 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Balen, ik dacht dat je kon veranderen tot de uiterste datum, maar ja. Succes met het wegwerken van de hele toestand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik heb zojuist een foto ingestuurd bij Abstract, genaamd 'Dijk'. Alleen heb ik bij datum ingevuld '1-9-2005' terwijl dat eigenlijk '9-1-2005' moet zijn (ik heb hier Windows in het Engels dus de data zijn anders genoteerd :P). Ik hoop dat dit geen probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Ik heb net mijn foto's ingestuurd. Maar ik zie dus net pas dat de datum op mijn camera nog verkeerd stond ingesteld :(. Ze zijn allemaal deze week gemaakt, maar de camera stond nog ingesteld op maart vorig jaar of zo. Ik hoop niet dat het een probleem wordt.

Heb ze net ff bekeken met zo'n exif programma.
En je ziet dat foto's die ik op heldere dag genomen heb in de exif staan op midden in de nacht.
Plz, let me know of jullie nog vragen hebben, of iets anders willen weten. Veel succes met alle data verwerken!

[ Voor 35% gewijzigd door Mister I op 11-01-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizonKid
JER00N schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:51:
Ik hoop dat dit geen probleem is.
ai, daar gaat je prijs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ben benieuwd hoe 't gaat.. ik heur maar niks, maar ik wil nog een foto in Natuur kwakken.. :) kan dat nog tot vrijdag 23.59?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
Op dit moment ben ik met de queue bezig, dat is wat handiger qua tijd dan het mailen ;)

Voor de mensen die nog op uitsluitsel wachten: het queue-werk schiet behoorlijk op, er is een behoorlijke hoeveelheid toegelaten tot de contest danwel afgewezen.

De rest moet dus nog even iets langer geduld hebben :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 28-10 19:36
Floris schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 01:06:
BTW: Wel ingelogd zijn en als je je EXIF uit de foto sloopt duurt het echt alleen maar (veel) langer voor hij uberhaupt door de queue heen is, die EXIF gebruiken wij namelijk om te bepalen of je aan de voorwaarden voldoet. Leuk dus dat men hier allemaal hints geef hoe je het er zo goed mogelijk uitsloopt, ik zie het er liever in blijven staan. (Save as .jpg dus aub) :)
Moet je bij pano's exif erin slopen dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:14

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb op 2 januari een foto ingezonden in de categorie Abstract, bij het uploaden kreeg ik in eerste instantie een melding trant van "Token already used" en ging hij niet verder. Een re-submit vanuit het vorige scherm werkte daarna wel. Ik kon hierna ook niet meer in Abstract submitten (geen button) dus ik ging er vanuit dat het allemaal gelukt was. Hierna ben ik dus geduldig gaan wachten tot de queue doorgewerkt was.

Maar da's 10 dagen geleden en nu begin ik hem toch wel een beetje te knijpen met nog 2 dagen de tijd! De queue is zo te zien al heel aardig doorlopenm, maar toch wil ik graag weten: Is mijn submit wel binnen gekomen?? Dit i.v.m. die vage foutmelding die ik in eerste instantie kreeg.

[ Voor 14% gewijzigd door S913 op 12-01-2005 09:07 ]

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:48

momania

iPhone 30! Bam!

S913 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:05:
Is mijn submit wel binnen gekomen?? Dit i.v.m. die vage foutmelding die ik in eerste instantie kreeg.
Als de join button gewoon is verdwenen na de submit, dan mag je er idd van uit gaan dat je foto nog in de queue staat idd :)

Nog even voor het beeld voor iedereen:
Er staan nog (grove schatting) dik 100 foto's in de queue en met 6 man jury die ook allemaal gewoon een baan hebben, kan je je wel voorstellen dat het gewoon veel tijd kost :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Is er al iets bekend over wanneer het stemmen begint?
Ik denk dat die que de laatste paar dagen nog wel even zal groeien, dus het leek mij wel handig om dan een paar dagen de tijd te nemen om die rustig door te werken, ipv meteen tot het stemmen over te gaan. Beter voor de nachtrust van de modjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
momania schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:14:
[...]
Als de join button gewoon is verdwenen na de submit, dan mag je er idd van uit gaan dat je foto nog in de queue staat idd :)
Dus als ie afgekeurd is, komt het "Join contest"-knopje weer terug? En als ie goedgekeurd is.. :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

DRvDijk schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:59:
[...]

Dus als ie afgekeurd is, komt het "Join contest"-knopje weer terug? En als ie goedgekeurd is.. :X ;)
Nee, als hij is afgekeurd, dan komt het join knopje niet terug.
Je weet dat er regels zijn en als je foto afgekeurd is, dan heb je die gewoon aan je laars gelapt en heb je dus pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Xtuv schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:59:
Is er al iets bekend over wanneer het stemmen begint?
Het stemmen zal idd niet direct actief zijn. We lassen eerst een periode in voor de jury om de queue nog helemaal af te werken en om twijfel gevallen te kunnen mailen met een verzoek om eventuele orginele foto met orginele exif om alsnog een beslissing te kunnen maken over de desbetreffende foto's.

Wanneer het stemmen kan beginnen zal dat iig zo goed mogenlijk aangekondigd worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

En hoe gaat het stemproces ongeveer verlopen, of wordt daar nog over nagedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-10 22:28

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Nu heb ik dus gisteren 5 foto's ingezonden. En vandaag zie ik er daar 3 van terug verschijnen. Betekend dat nu dus dat er dan 2 foto's zijn afgewezen of ligt dat anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

MixingMastersM schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:52:
Nu heb ik dus gisteren 5 foto's ingezonden. En vandaag zie ik er daar 3 van terug verschijnen. Betekend dat nu dus dat er dan 2 foto's zijn afgewezen of ligt dat anders?
Ik denk dat die gewoon nog in de wachtrij staan. Die van mij (paar dagen geleden) staan nog nergens (en ik heb me 100% zeker weten aan de regels gehouden). Gewoon wachten dus, komt vanzelf wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Degene die ik eergisteren heb verzonden, staat er inmiddels tussen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat van mij zelfs nog een foto in queue, die ik heb geupload voor de qeueu in ging... dus wacht maar rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gprins
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-06-2024

gprins

Crtl + Alt + Del

Ik heb mijn foto geresized en ben vergeten de exif er bij op te slaan. is het nog mogelijk voor mij om de foto opnieuw te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-10 09:19
Hmm...
Misschien kan er toch wat duidelijk komen over de volgorde waarin foto's worden goedgekeurd of afgekeurd. Naarmate de deadline nadert, zullen er steeds meer 'paniekerige' reacties komen.

Zo ook van mij, bij 'mensen en portretten' heb ik op 2 januari een foto ingediend. Deze bevatte de originele exif-informatie en voldoet aan alle voorwaarden (gemaakt op 31/12, binnen de afgesproken resolutie, foto is 'puur', minder dan 300Kb,...). Ik zie nochtans vandaag al foto's in die rubriek verschijnen die veel later zijn ingediend (09/01)?

Ik lees ook reacties als "Degene die ik eergisteren heb verzonden, staat er inmiddels tussen", wat de mensen die eerder foto's hebben ingediend alleen maar meer doen nagelbijten. :)

Is het technisch mogelijk om een systeempje op te zetten waar je de status van je foto's kan nazien (goedgekeurd, afgekeurd, in de wachtrij)?

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ze (de crew) aan dat systeem gaan werken, kunnen ze de queue niet doorwerken... dus lijkt me dat weggegooide tijd.

als je foto's hebt geupload die aan de eisen voldoen... moet je rustig afwachten denk ik. en als ze twijfelen sturen ze je een mailtje voor het origineel (en hopelijk doen ze dat ook als hij direct afgekeurd wordt) zodat je alsnog een origineel kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

logische redenering zegt mij dat het een soort FILO systeem is.. First In Last Out =) (kdenk dat er een andere benaming voor bestaat maar hoofdpijn verbied mij het dieper nadenken)

don't worry guys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Dakoina schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:02:
logische redenering zegt mij dat het een soort FILO systeem is.. First In Last Out =) (kdenk dat er een andere benaming voor bestaat maar hoofdpijn verbied mij het dieper nadenken)

don't worry guys :)
hehe, bedoel je soms LIFO (Last In, First Out) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 01:06:
MrDuDe: Dat staat serieus nog geen 20 posts hierboven ergens. (Kan ook 25 zijn of 50 of 200, het staat er echt en meer dan 10 keer ook nog wel...)

Bij mij met Save as heb ik alsnog geen Exif erbij.
Heb namelijk een erg mooie foto gemaakt maar die is 2000xnogwat , en na resizen dus geen exif meer. Kan wel zelf invullen ofzo.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-10 09:19
Hey,
Ik heb gemerkt dat als je "Microsoft Office Picture Manager" (standaard bij Office 2003) gebruikt om te resizen, de exif netjes behouden blijft.

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Dries_Aendekerk schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 12:26:
Hmm...
Misschien kan er toch wat duidelijk komen over de volgorde waarin foto's worden goedgekeurd of afgekeurd. Naarmate de deadline nadert, zullen er steeds meer 'paniekerige' reacties komen.

Zo ook van mij, bij 'mensen en portretten' heb ik op 2 januari een foto ingediend. Deze bevatte de originele exif-informatie en voldoet aan alle voorwaarden (gemaakt op 31/12, binnen de afgesproken resolutie, foto is 'puur', minder dan 300Kb,...). Ik zie nochtans vandaag al foto's in die rubriek verschijnen die veel later zijn ingediend (09/01)?

Ik lees ook reacties als "Degene die ik eergisteren heb verzonden, staat er inmiddels tussen", wat de mensen die eerder foto's hebben ingediend alleen maar meer doen nagelbijten. :)

Is het technisch mogelijk om een systeempje op te zetten waar je de status van je foto's kan nazien (goedgekeurd, afgekeurd, in de wachtrij)?
Ik ben hier ook benieuwd naar. Ik heb inmiddels 4 foto's ingestuurd (allen gemaakt tijdens m'n vakantie tussen 26-12 en 6-1) en er staat er nog geen van de 4 bij. Ik weet zeker dat ze aan de voorwaarden voldoen en begin ook een beetje nerveus te worden aangezien de deadline aardig dichtbij komt.. :/

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
momania schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:03:
[...]

Nee, als hij is afgekeurd, dan komt het join knopje niet terug.
Je weet dat er regels zijn en als je foto afgekeurd is, dan heb je die gewoon aan je laars gelapt en heb je dus pech.
Terecht natuurlijk. Maar ik vraag me af of mijn foto nou is afgekeurd of niet.. Ik heb geen bericht gehad, en hem al wel een aantal dagen (>2) gelegen ingestuurd.. Vandaar dat ik een beetje aan het vissen ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-09 09:05
DRvDijk schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:27:
[...]

Terecht natuurlijk. Maar ik vraag me af of mijn foto nou is afgekeurd of niet.. Ik heb geen bericht gehad, en hem al wel een aantal dagen (>2) gelegen ingestuurd.. Vandaar dat ik een beetje aan het vissen ben. :)
Net zoals ik dus, ik had 5 foto's ingestuurd een paar dagen geleden, waarvan er een vorige week genomen is. De andere foto's zijn allemaal ouders, aangezien ik dacht dat je alle foto's 2004 in mocht sturen 8)7 |:( . Hier heb ik ook melding van gemaakt op het forum. Nu vraag ik me toch wel af of de foto die wel goed is nog wel meedoet. Ik heb er namelijk niks van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Zo ,de hoeveelheid foto's op de contestsite stijgt nu per minuut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

en ik blijf geduldig & ongeduldig wachte op 4 van de 5 resterende foto's uit mijn collectie :/ achja :)

mss heb ik ergens niet goed gelezen, maar hoe lang duurt de stemtest? En wanneer zijn de uitslagen +- bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

DarkFly schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:06:
[...]

hehe, bedoel je soms LIFO (Last In, First Out) :P
da was het idd =) heb het ooit nog gehad bij bedrijfsbeheer enzo.. maarja =) bedankt vr mij te verbetere :)
offtopic:
hoofdpijn was beter daarstraks, maar wonder boven wonder is ie terug 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou kan ik het helemaal mis hebben, maar op zowel deze foto
http://tca.gathering.tweakers.net/photos/1/8/org/356.jpg
als op deze foto
http://tca.gathering.tweakers.net/photos/1/3/org/988.jpg
lijken de loofbomen gewoon met blad te zitten? Of zie ik dat nou helemaal fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er nu 3 toegevoegd en 2 zijn er goedgekeurd.

Eens kijken wat ik afgelopen weken heb gemaakt, en ook contestwaardig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word gestoord van die Exif. Heb tal van proggies geprobeerd maar hij onthoud het dus echt niet. Iemand die nog een andere oplossing heeft?.
Want ben bang als ik niet invul ofzo dat hij niet erin komt etc etc, en zon mooie foto die ik gemaakt heb mag niet verloren gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 01:11:
Ik word gestoord van die Exif. Heb tal van proggies geprobeerd maar hij onthoud het dus echt niet. Iemand die nog een andere oplossing heeft?.
Want ben bang als ik niet invul ofzo dat hij niet erin komt etc etc, en zon mooie foto die ik gemaakt heb mag niet verloren gaan ;)
Evantueel resizen en opslaan met Irfanview. Is gratis progje. http://www.irfanview.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy

Remy

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:27:
Nou kan ik het helemaal mis hebben, maar op zowel deze foto
http://tca.gathering.tweakers.net/photos/1/8/org/356.jpg
als op deze foto
http://tca.gathering.tweakers.net/photos/1/3/org/988.jpg
lijken de loofbomen gewoon met blad te zitten? Of zie ik dat nou helemaal fout?
Graag even de topicstart lezen: foto's in dit topic bespreken is niet de bedoeling ;) De jury gaat sowieso alle foto's nog eens nalopen, ook degene die na de submitqueue er nu instaan en toch op 1 of andere manier 'twijfelachtig' zijn :)

Verder is op dit moment op 4 foto's zonder datum, en wat zeer recente inzendingen na de submitqueue helemaal doorgewerkt. Vandaag en morgen zullen er nog behoorlijk wat inzendingen komen, die worden ook zo snel mogelijk gekeurd, zodat later het stemmen van start kan gaan.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solenoid
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-10 22:55
foto ingestuurd maar isd nog niet verschenen .. de info ontbrak dus probeer ik 'm na installatie van adobe elemetns nog een keer te uploaden .. geen knopje meer beschikbaar (portret).

Het is al 13 januari ..... je begrijpt dat ik nu wel een beetje zenuwachtig wordt over de status : in de rij/afgekeurd etc. Ik wacht de middag nog even af en misschien dat ik vanavond meer weet maar het komt allemaal wel een beetje rommeling over en als ik de vragen zo doorlees geld dat voor meerdere mensen. Hopelijk kan volgende keer een soort FAQ en foto contest voor dummy's handleiding geplaatst worden. Niet iedereen is even goed in het GOT forum "beheer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn foto die ik voor de queue had geupload staat er ook nog niet tussen? de rest van m'n foto's wel... die ik daarna had geupload. Moet ik iemand nog ff afwachten of evt. het origineel sturen?... bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollarman
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-10 15:14

dollarman

Travel is my game

Haha lol, iedereen helemaal in paniek over z'n foto's die nog niet online staan :). Ik wacht zelf gewoon maar en zie ze vanzelf wel online verschijnen. Met de dag meer foto's online komen dus ik heb er goed vertrouwen in.

Nog even 2 tips voor de mensen die de veel besproken datum regel controlleren. Beide hebben betrekking op foto's met wel heel groene bladeren voor december :?, eentje staat gewoon netjes een datum bij van 08-10-2004 met een paar proc's in de herfst. Een andere bij panorama's met de weerspiegeling van een auto is ook duidelijk niet genomen in december, wederom veel te groen en veel te veel bloeiende plantjes. Deze lijken me niet helemaal aan de regels te voldoen waarbij de 2e hem doelbewust overschreidt.

Jammer weer en admins nog succes met het doorlopen van de que!

Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

wat is nu eigenlijk de laatste datum waarop ingestuurd kan worden? vandaag, of morgen ook nog? Echt definitief uitsluitsel daarover kon ik niet zo gauw vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Zoals je uit het bericht van remy een paar posts hierboven kunt lezen kunnen er vandaag en morgen nog foto's binnenkomen, dus tot en met vrijdag 14 januari dus.

/me Rudedadude mist nog 1 van zijn 4 foto's op de contestsite, ingeleverd met exif-info en teglijkertijd met 2 andere die wel -waarvan 1 binnen 2 uur- geplaatst zijn, maar wacht nog even tot morgen met zijn paniekreacties :)

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je een vraag stelt: Lees eerst het topic door of gebruik de quicksearch om te kijken of je vraag al niet beantwoord is.

Voegt je post niks toe aan het topic? Dan wordt deze verwijderd!