Tweakers.net Foto Contest - vragen en opmerkingen topic

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.940 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47
jwbagger schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:38:
wat is nu eigenlijk de laatste datum waarop ingestuurd kan worden? vandaag, of morgen ook nog? Echt definitief uitsluitsel daarover kon ik niet zo gauw vinden...
Het kan tot vrijdag 14 januari 2005 23:59:59
:)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 07:49:
[...]

Evantueel resizen en opslaan met Irfanview. Is gratis progje. http://www.irfanview.com/
Heb het geprobeerd, in irfanview kan ik wel de exif lezen.
Met het opslaan is "keep exif data" aangevinkt, en toch met uploaden naar de contest site komt er geen info te staan.
Ik denk dat ik de datum maar zelf invul en dan maar hopen dat het goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DriesA
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 09:49
en toch met uploaden naar de contest site komt er geen info te staan. Ik denk dat ik de datum maar zelf invul en dan maar hopen dat het goed is..
Het feit dat de info niet automatisch op de contest-site komt, wil niet zeggen dat de Exif weg is. De aanwezigheid van Exif (in Windows XP) controleer je door naar het tabblad 'samenvatting' bij de eigenschappen te kijken.

I don't have hard drives. i just keep 30 chinese teenagers in my basement and force them to memorize numbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:50

FaceDown

Storende factor.

Als je je foto's bewerkt met photoshop blijft de EXIF ook gewoon behouden.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:47:

/me Rudedadude mist nog 1 van zijn 4 foto's op de contestsite, ingeleverd met exif-info en teglijkertijd met 2 andere die wel -waarvan 1 binnen 2 uur- geplaatst zijn, maar wacht nog even tot morgen met zijn paniekreacties :)
Ik mis nog 5 van de 5 foto's :) Maandag en gisteren opgestuurd. Ik ga toch maar al licht beginnen panikeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

FaceDown schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:39:
Als je je foto's bewerkt met photoshop blijft de EXIF ook gewoon behouden.
Ja? Ik heb zojuist 3 foto's gepost, en alle 3 naar 1024 gescaled en opgeslagen als jpg (via Save for web), maar ik zie bij windows XP geen info meer staan :? Of had ik op een andere manier moeten opslaan? Niet dat ik het nog kan veranderen want ze zijn zoals al zei, al gepost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Zoals momania in "Tweakers.net Foto Contest - vragen en op..." zegt: Bij twijfel krijg je gewoon een mailtje met de vraag of je het origineel hebt, met Exif informatie. Dat lijkt me toch voldoende om voorlopig niet in paniek te raken? :)
wdekreij schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:50:
Ja? Ik heb zojuist 3 foto's gepost, en alle 3 naar 1024 gescaled en opgeslagen als jpg (via Save for web), maar ik zie bij windows XP geen info meer staan :? Of had ik op een andere manier moeten opslaan? Niet dat ik het nog kan veranderen want ze zijn zoals al zei, al gepost..
Save for web behoudt de EXIF informatie niet, zoals in dit topic al een aantal keer gezegt is. Gewoon op de normale manier opslaan --> Opslaan als, en dan jpeg kiezen. :)

[ Voor 53% gewijzigd door SysRq op 13-01-2005 11:53 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dries_Aendekerk schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:34:
[...]

Het feit dat de info niet automatisch op de contest-site komt, wil niet zeggen dat de Exif weg is. De aanwezigheid van Exif (in Windows XP) controleer je door naar het tabblad 'samenvatting' bij de eigenschappen te kijken.
Ja ik weet dat hij er nogwel is, maar hij komt gewoon niet te staan op de contest site.
Ik vul gewoon zelf de datum in en laat de rest wel leeg. Ik heb in iedergeval ook nog de orginele.

@Facedown: Heb ik al geprobeerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:50

P-ter

...

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:48:
[...]

Ik mis nog 5 van de 5 foto's :) Maandag en gisteren opgestuurd. Ik ga toch maar al licht beginnen panikeren. ;)
Nergens voor nodig, mijn foto van eind december staat er ook nog niet tussen.
Kwestie van geduld hebben denk ik. Ik hoop wel dat hij er morgen binnenkort staat natuurlijk :)

[ Voor 12% gewijzigd door P-ter op 13-01-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klokop
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-07 11:48

klokop

swiekie swoeng

Hmm, 4 van mijn 5 ingestuurde foto's staan inmiddels op de site, maar nummer 5 lijkt verdwenen. Was in de categorie 'architectuur'.

"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:14:
[...]
Graag even de topicstart lezen: foto's in dit topic bespreken is niet de bedoeling ;) De jury gaat sowieso alle foto's nog eens nalopen, ook degene die na de submitqueue er nu instaan en toch op 1 of andere manier 'twijfelachtig' zijn :)
Oh ik had begrepen dat ze alleen de queue door kwamen als ze aan de regels voldeden. Mijn fout. excuus.
Verder is op dit moment op 4 foto's zonder datum, en wat zeer recente inzendingen na de submitqueue helemaal doorgewerkt. Vandaag en morgen zullen er nog behoorlijk wat inzendingen komen, die worden ook zo snel mogelijk gekeurd, zodat later het stemmen van start kan gaan.
Als foto's door de submitqueue zijn, zijn goedgekeurd dus, zouden ze dan ook al meteen in de desbetreffende categorie te zien moeten zijn? Deze vraag omdat ik nog geen van mijn foto's erbij zie en je aangeeft dat de submitqueue op wat zeer recente inzendingen na helemaal is doorgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb de boel ingestuurd.
Alleen 1 foto die in "Mensen en Portretten" moest heb ik dus perongeluk bij "Sport" gedaan. Zucht ik maak het de jury weer lastig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

Ik begin nu toch ook licht te panikeren, we hebben ng 1 dag en ik kan nog steeds m'n laatste foto niet uploaden omdat het knopje er gewoon niet staat!
Wil iemand misschien even de moeite nemen om de link achter het knopje te posten? misschien lukt het dan wel.

[ Voor 3% gewijzigd door GG85 op 13-01-2005 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

GG85 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:19:
Ik begin nu toch ook licht te panikeren, we hebben ng 1 dag en ik kan nog steeds m'n laatste foto niet uploaden omdat het knopje er gewoon niet staat!
Wil iemand misschien even de moeite nemen om de link achter het knopje te posten? misschien lukt het dan wel.
als het knopje er niet staat dan heb je in die category al eens een foto geupload ;)
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:41:
Als foto's door de submitqueue zijn, zijn goedgekeurd dus, zouden ze dan ook al meteen in de desbetreffende categorie te zien moeten zijn? Deze vraag omdat ik nog geen van mijn foto's erbij zie en je aangeeft dat de submitqueue op wat zeer recente inzendingen na helemaal is doorgewerkt.
dat vraag ik me ook af, hoewel mijn ene foto wel er nu op staat maar mijn andere die ik iets bewerkt heb met PSP niet, terwijl er in de regels staat dat je hem wel mag editen (ik had er zelfs nog voor gezorgt dat de EXIF info bewaard bleef) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Erkens schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:21:
[...]

als het knopje er niet staat dan heb je in die category al eens een foto geupload ;)
Of je zit al aan je max van 5 foto's?

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

S913 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:35:
[...]
Of je zit al aan je max van 5 foto's?
ook dat is een mogelijkheid, maar dan heb je nergens dat knopje meer geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Ik heb er 4 geupload en toch heb ik nergen het knopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siluro
  • Laatst online: 23:21
Zo die van mij staan er ook, ik heb de datums ook handmatig ingevoerd.
Maar als de jury eraan twijfelt mogen ze van mij de originele raw/jpgs hebben.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ligt misschien aan mij, maar ik heb nergens een upload knopje staan. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp iets niet.

Ik heb zojuist een foto naar landschappen geupload. Hij is nog niet verschenen dus zal wel in die queue staan. Echter

toen ik de foto zag in mijn aanmeldingsformulierpagina was hij verschrikkelijk donker. Je ziet echt niets. Op mijn computer is het bestand prima.
Gaat er nu iets helemaal fout of niet? Ik kan het ook niet nog een keer proberen zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nog steeds geen knopje upload , ik heb 3 foto's geupload en ZEKER niet in bv de cat. sport ..en zelfs daar kan ik niets uploaden.
Heb admin al gemailed, maar die reageert niet...lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb drie foto's geupload. Ze leken allemaal heel erg donker. Admin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn ook alle upload knopjes weg, ik heb alleen een foto geupload in de category landschap en die staat er ook bij.
Voor elke andere category heb ik ook een foto die ik nu lekker NIET kan inzenden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85

GG85

.......

Als een behulpzaam iemand nu gewoon even de link achter het knopje post......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Dan krijg je een user not allowed fout ;)
Bij de catogeriën waar ik me heb ingeschreven krijg ik die fout namelijk.

En ik heb nog gewoon upload rechten hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Mister I schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:07:
Dan krijg je een user not allowed fout ;)
Bij de catogeriën waar ik me heb ingeschreven krijg ik die fout namelijk.

En ik heb nog gewoon upload rechten hoor :?
Dacht ik ook al maar ja proberen waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:33:
Ik begrijp iets niet.

Ik heb zojuist een foto naar landschappen geupload. Hij is nog niet verschenen dus zal wel in die queue staan. Echter

toen ik de foto zag in mijn aanmeldingsformulierpagina was hij verschrikkelijk donker. Je ziet echt niets. Op mijn computer is het bestand prima.
Gaat er nu iets helemaal fout of niet? Ik kan het ook niet nog een keer proberen zag ik.
Zou iemand willen mij kunnen vertellen of de foto's die ik opgestuurd heb niet allemaal raar donker waren ? Of contactinformatie kunnen geven van iemand die dat wel weet ? Want een ding weet ik wel, als die foto's inderdaad zo donker zijn, worden ze niet goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
quickliverus, ik denk dat je foto's sowiezoniet gaan verschijnen, je bent namelijk nog niet lang genoeg op GoT aanwezig (je moet je al aangemeld hebben op het forum vóór de startdatum van de contest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn foto`s geplaatst maar weet niet of ze goedgekeurd zijn. Krijg je hiervan bericht etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:29
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:40:
Ik heb mijn foto`s geplaatst maar weet niet of ze goedgekeurd zijn. Krijg je hiervan bericht etc?
Nee. Braaf afwachten, en het topic lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:40:
Je krijgt vanzelf bericht als'ie niet is goedgekeurd meen ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wdekreij schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:45:
[...]

Je krijgt vanzelf bericht als'ie niet is goedgekeurd meen ik :)
Oke dat hoop ik dan maar, anders is het zo moeilijk te controleren. Moet natuurlijk wel weten of de foto`s waar ik zo mijn best op heb gedaan zijn goedgekeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 13:16

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik vraag me alleen af hoe je bericht kunt ontvangen. Je vult tenslotte niet je naam in als je een foto upload en de jury die de queue doorwerkt weet in principe niet welke foto van wie is. hoe kunnen ze dan contact opnemen? Tenminste het emailadres van je tweakersaccount zal dus moeten kloppen.

Ik ga maar eens mijn vijfde foto uploaden :)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizonKid
  • Laatst online: 22-03 00:40
even iets anders: bewerkingen in een foto waren toch toegelaten meende ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
BizonKid schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:32:
even iets anders: bewerkingen in een foto waren toch toegelaten meende ik?
Jep kun je ook in de regels lezen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Rudedadude schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:27:
Ik vraag me alleen af hoe je bericht kunt ontvangen. Je vult tenslotte niet je naam in als je een foto upload en de jury die de queue doorwerkt weet in principe niet welke foto van wie is. hoe kunnen ze dan contact opnemen? Tenminste het emailadres van je tweakersaccount zal dus moeten kloppen.
Het lijkt me dat je inzending is gekoppeld aan je gebruikersnaam op GoT of Tweakers.net.

Het emailadres waarop je je T.net account geregistreerd 'klopt' altijd, want hierop ontvang je je wachtwoord.

[ Voor 11% gewijzigd door Booster op 13-01-2005 22:04 ]

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan blijkbaar ook niet uploaden, ik vind nergens het knopje (link) en ben nochtans al ff GoT lid, iemand hulp? morgen laatste dag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook nog steeds niet. Nog steeds geen knopje.
Ook bij de links krijg ik een foutmelding.
Ik vindt het niet helemaal eerlijk als bepaalde mensen niet kunnen uploaden.
Ik ben nochtans al een tijdje geregistreerd op GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Niet online
* Micha heeft medelijden met al die mensen waar het niet werkt :+.

Bij mij werkt alles Perfect :D :P.

Heb je veel aan he om dat te weten :+

[ Voor 25% gewijzigd door Micha op 13-01-2005 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff... Ik had deze week gepland rustig foto's uit te zoeken, maar het is 54 uur werken geworden in de afgelopen 4 dagen. Ik heb zojuist de foto's vrij vlot uitgezocht en geupload, omdat ik er ook niet zeker meer van was of de contest nu vanavond om 0:00 sluit, of morgen... :P

Anywayz... Ik ben nog net op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Voor alle mensen die geen uploadknopje zien e.d. : heeft het geen zin om alle tijdelijke internetbestanden en cookies te wissen en ff opnieuw in te loggen op GoT?

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-06 08:34
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 22:22:
Ik ook nog steeds niet. Nog steeds geen knopje.
Ook bij de links krijg ik een foutmelding.
Ik vindt het niet helemaal eerlijk als bepaalde mensen niet kunnen uploaden.
Ik ben nochtans al een tijdje geregistreerd op GOT
had ik ook, de site is eerlijk gezegd enigszins brak bij mij, misschien door de load?
in ieder geval kreeg ik het knopje te zien in firefox door even alle cookies te deleten en opnieuw in te loggen (na evt. eerst uitloggen).

in IE krijg ik het niet voor elkaar.

anywayzzz, ik heb mijn foto's geupped en nu maar wachten op goedkeuring! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Molybdenum schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:12:
anywayzzz, ik heb mijn foto's geupped en nu maar wachten op goedkeuring! :)
even een indicatie :P

[23:12:14] <@Erkens> Remy, mag ik jou een vraag stellen over de foto contest?
[23:12:47] <Remy> Erkens ja hoor
[23:13:10] <@Erkens> zijn de foto's die 10 jan zijn geupped allemaal "gescreened" inmiddels?
[23:13:54] <Remy> geen idee
[23:14:09] <@Erkens> staat geen datum bij zeker 8)7
[23:14:14] * Remy ziet er nog 300++ in de submitQ staan

Dus dat kan nog wel een tijdje duren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Laatst online: 18-06 08:34
holy koei!

dat duurt nog effe zeg!

een geruststelling voor de mods: morgen stoppen de inzendingen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
Nee overmorgen :+

Toch? Anders moet ik als de bliksem gaan insturen :o

[ Voor 63% gewijzigd door Azrael op 13-01-2005 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Ik heb twee vragen die ik niet eerder heb gezien dacht ik:
  • kan 1 persoon in meerdere categoriën tegelijk winnen, dus in theorie kan iemand 5x een geheugenkaart winnen + Nikon camera + moederbord + videokaarten?? lucky bastard ;)
  • als iedereen probeert zijn eigen foto zo hoog mogelijk te krijgen, dan is het toch verstandiger om random te stemmen uit een selectie slechte fotos? Op die manier missen andere goede foto's stemmen. Nou zal ik niet zo stemmen, maar het kwam opeens bij me op. Wordt dit voorkomen op eoa manier? (verwacht het niet)

[ Voor 7% gewijzigd door T.T. op 13-01-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Uhm, issie nu al gesloten? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

[quote]T.T. schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:45:
• kan 1 persoon in meerdere categoriën tegelijk winnen, dus in theorie kan iemand 5x een geheugenkaart winnen + Nikon camera + moederbord + videokaarten?? lucky bastard ;)

als ik het zo lees win je altijd een geheugenkaart als je de mooiste van de category hebt, dus als je de hoofdprijs wint krijg je automatisch die extra kaart. of lees ik het verkeerd?

[q]
• als iedereen probeert zijn eigen foto zo hoog mogelijk te krijgen, dan is het toch verstandiger om random te stemmen uit een selectie slechte fotos? Op die manier missen andere goede foto's stemmen. Nou zal ik niet zo stemmen, maar het kwam opeens bij me op. Wordt dit voorkomen op eoa manier? (verwacht het niet)
Als je besluit de stemmen, dan moet er voor een hele categorie gestemd worden
en volgens mij kan je maar 1x stemmen, dus hoe zou je je eigen foto zo hoog mogelijk willen krijgen? Je kan dan toch alleen op je eigen foto stemmen?
We zullen het wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
F*ck ben te laat... :(
Ik dacht dat je vandaag (Vrijdag) ook nog kon insturen...

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Laatst online: 21:53

MBV

Ik heb een probleem: ik zou graag een derde foto willen inleveren (abstract en natuur heb ik al, wil nog een landschap insturen), maar ik zie in die categorie geen join-knop meer. Ook bij de andere categorieën staat geen "join contest" knop meer. Heeft de TCA-server een hekel aan mij gekregen, of betekent dit dat ik tot 14 Jan ipv tot en met 14 jan kon insturen?
In het laatste geval: mag ik hem naar een mod mailen? Of is dat niet mogelijk?
[edit] * MBV is not the only one...[/edit]

[ Voor 6% gewijzigd door MBV op 14-01-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Ik ben sowieso benieuwd naar het stemproces voor bijvoorbeeld de beste foto. Wordt dit de foto die binnen de categorieën de meeste stemmen heeft gekregen? In dat geval zal het waarschijnlijk een foto uit bijvoorbeeld sport worden, omdat daar de minste foto's in staan en de stemmen over minder foto's verdeeld zullen worden.

Bij de maandelijkse contest is het zo dat je van iedereen kunt zien wie waarop gestemd heeft en je de mogelijkheid hebt om je stem te motiveren. Op die manier valt het wel op wanneer je op een 'mindere' foto stemt. Maar strategisch stemmen is nooit helemaal uit te sluiten. In tegenstelling tot de maandelijkse contest lijkt het mij dat de tussenstanden niet zichtbaar zullen zijn voor de mensen die al gestemd hebben, om het gehele proces zo objectief mogelijk te laten verlopen. Maar ik zal het allemaal wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:29
-Blackbird- schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:05:
Oops.. dat dacht ik ook. En volgens mij velen met mij :P

Maargoed, het klopt opzich wel:
Start- en einddatum

De contest gaat vandaag van start (14 december 2004 dus) en zal sluiten op 14 januari 2005.
Het is de 14e, dus hij is dicht.

Dan mag ik nog van geluk spreken dat ik 3 inzendingen heb gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gatver, wat is dit nou.. ik denk: ik wacht geduldig af en post morgen (vrijdag dus) op de laatste dag mijn foto's, dan komt het allemaal goed. Er stond nergens dat het precies om 00:00 dicht ging.. :?

Quote contestsite:

Start- en einddatum

De contest gaat vandaag van start (14 december 2004 dus) en zal sluiten op 14 januari 2005.

"zal sluiten op" -> daar maak ik uit op dat hij op 14 jan sluit, dus als 14 jan voorbij is.. niet als 14 januari begint! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

-Blackbird- schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:05:
dat dacht ik ook?
Start- en einddatum

De contest gaat van start op 14 december 2004 en zal sluiten op 14 januari 2005.
Hier kan je allen kanten mee op, als er nu duidelijk "tot 14 jan" of "tot en met 14 jan" had gestaan was het duidelijk geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14-01-2005 0:12
Kan je toch niet menen!!!!:S:S:S
Zijn we net foto's aan 't insturen...issie echt precies om 0:00 dichtgegooid...
Hebben we maar 1 foto kunnen insturen i.p.v. de 5 die gepland waren:S:S
Er stond niet bij dat je TOT 14 jan kon insturen...

Niet leuk jongens...:(

Kunnen de mensen die dit nu melden niet de foto's alsnog gewoon in't Forum zetten met beschrijving, Categorie enzzz erbij??

ps. Voor de slimmeriken...We hebben niet geprobeerd om via deze account de foto's in te sturen maar via 'n andere, want deze is pas aangemaakt op 13 jan...dus dat kan nie..

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 00:29 . Reden: Xtra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Het zal ongetwijfeld softwarematig ingesteld zijn dat de contest om 00:00 dicht ging. Ik heb er opzich geen problemen mee, ik op tijd 5 inzendingen gedaan :P
Aan de andere kant heeft Remy donderdag in dit topic geschreven:
Vandaag en morgen zullen er nog behoorlijk wat inzendingen komen, die worden ook zo snel mogelijk gekeurd, zodat later het stemmen van start kan gaan.
Of hij er daarmee naast zat, of dat er in het script een foutje zat weet ik natuurlijk niet. Ik zie het later wel weer, tijd voor wat slaap.

[ Voor 4% gewijzigd door Rudedadude op 14-01-2005 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Erkens schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:12:
Hier kan je allen kanten mee op, als er nu duidelijk "tot 14 jan" of "tot en met 14 jan" had gestaan was het duidelijk geweest....
Niet echt duidelijk nee. De contest ging ook pas 's avonds laat open op 14 december, zie Remy in "Tweakers.net Foto Contest - vragen en op..." .

Kan ie pliesss nog een dagje open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Art Elixer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 01:50
Vind het ook erg jammer dat ie nu al dicht is, was nèt bezig te uploaden maar helaas..
Dacht dat hij vandaag nog open zou zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

beetje jammer als ik het nog specifiek even navraag, en er dan beweerd wordt dat hij vandaag nog open zal zijn :'(

hopelijk dat er nog iets aan gedaan kan worden :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Ja als ik dit topic zo lees ging de jury er ook vanuit dat ie tot en met 14 januari open zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puuuh...Azrael..als ik zo de foto's op jouw site zie...denk ik dat ik niet eens meer meej hoef te doen.. :/
Wat maak jij verschrikkelijk mooie foto's!!
_/-\o_ Een diepe buiging..

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:19

momania

iPhone 30! Bam!

Datum is aangepast, dus iedereen heeft nog de hele dag (vrijdag de 14e dus) om in te kunnen zenden

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

momania schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:40:
Datum is aangepast, dus iedereen heeft nog de hele dag (vrijdag de 14e dus) om in te kunnen zenden
_o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thnk U, Thnk U, Thnk U
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Thanks _/-\o_

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:39:
Puuuh...Azrael..als ik zo de foto's op jouw site zie...denk ik dat ik niet eens meer meej hoef te doen.. :/
Wat maak jij verschrikkelijk mooie foto's!!
_/-\o_ Een diepe buiging..
tnx :) Maar dat zijn bijna allemaal archieffoto's ;)

Momania ook bedankt! d:)b

Ik heb ook nog een vraagje aan de jury: is een tweeluik ook toegestaan? Ik begrijp het als het niet mag, maar als het wel mag zou het leuk zijn :)

[ Voor 19% gewijzigd door Azrael op 14-01-2005 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, Held of the Evening: Momania!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 22:23
Beter! Ik ging er nl. ook vanuit dat vandaag nog kon ;) Nu heb ik m'n eerste foto gesubmit... en de "Join contest" button is weg, dus ik denk dat mn foto wel door is. Alleen bij de aanvullende info ging wat mis, kreeg een error toen ik bij stap 2 op "Opslaan" klikte. Ik heb een print screen van deze aanvullende info, is het mogelijk dat op de juiste plek te krijgen? Ik ben bang dat die nu niet mee overgekomen zijn.

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
momania schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:40:
Volgens mij was dat toch al. :? Ik had Remy daarover pas geleden gesproken, en volgens hem was het tot 14 januari 23:59. Maar goed, nu is er iig zekerheid. :)
Sneaky_Dill schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 03:10:
Beter! Ik ging er nl. ook vanuit dat vandaag nog kon ;) Nu heb ik m'n eerste foto gesubmit... en de "Join contest" button is weg, dus ik denk dat mn foto wel door is. Alleen bij de aanvullende info ging wat mis, kreeg een error toen ik bij stap 2 op "Opslaan" klikte. Ik heb een print screen van deze aanvullende info, is het mogelijk dat op de juiste plek te krijgen? Ik ben bang dat die nu niet mee overgekomen zijn.
Ik denk dat je het beste naar momania kan mailen. Overgens gaat (ging?) de layout soms mis in FF, mocht dat bij jou ook zo zijn dan hoef je dan iig niet meer te mailen. Momania weet ervan. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

SysRq schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:03:
[...]

Volgens mij was dat toch al. :? Ik had Remy daarover pas geleden gesproken, en volgens hem was het tot 14 januari 23:59. Maar goed, nu is er iig zekerheid. :)
Lees de reacties van vannacht nog maar eens, je kon niet meer uploaden ;)
Ik gok dat het een foutje was dat hij hem nu al dichtgooide 14 jan 0:00uur ipv 14 jan 23:59uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:18

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Ik snap nog steeds iets niet. Ik heb van de week 5 foto's geupload. de volgende dag zag ik er daarvan gelijk 3 terug. ervan uitgaande dat de wachtrij gewoon op volgorde wordt afgewerkt, waar zijn dan me andere foto's gebleven? als ze afgekeurd zijn, dan heb ik geen bericht ontvangen en zou sowieso niet snappen waarom ze niet toegelaten zouden zijn. Iemand een idee hoe het nou precies werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizonKid
  • Laatst online: 22-03 00:40
MixingMastersM schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:34:
Ik snap nog steeds iets niet. Ik heb van de week 5 foto's geupload. de volgende dag zag ik er daarvan gelijk 3 terug. ervan uitgaande dat de wachtrij gewoon op volgorde wordt afgewerkt, waar zijn dan me andere foto's gebleven? als ze afgekeurd zijn, dan heb ik geen bericht ontvangen en zou sowieso niet snappen waarom ze niet toegelaten zouden zijn. Iemand een idee hoe het nou precies werkt?
idd. dat is niet duidelijk. Op die manier zou de contest beter in mekaar hebben gezeten als de foto's niet zichtbaar waren tot op het moment van stemmen. Dan kwamen die vragen ook allemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep dat heb ik ook ik heb 5 foto's geupload (zondag) de volgende dag stonden er 2 en de andere 3 staan er nu nog steeds niet. Terwijl ik 100% zeker weet dat ze binnen 14dec-14-jan gemaakt zijn en met exif zonder kader in de juiste categorie.
M'n panorama zonder exif staat er trouwens wel op :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Gisteravond zei Remy dat er nog meer dan 300 foto's in de wachtrij stonden. Dat zullen er vast veel meer geworden zijn inmiddels. En ik denk dat ze "random" gekeurd worden, maar dat weet ik uiteraard niet zeker, dit is enkel gebaseerd op mijn waarnemingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol dat hoop ik dan maar :P
Maarja het is al de laatste dag.. en ik wil wel die D70 winnen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:59:
ehm, afaik kunnen we pas beginnen met stemmen als alles gekeurd is :)
lijkt me wel zo eerlijk :+
offtopic:
sorry voor je, maar ik ging die D70 winnen, volgende keer beter ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Erkens op 14-01-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat snap ik maar als mijn foto's nou op de 1 of andere manier niet zijn aangekomen...

offtopic: ow dan ga ik voor het moederbord met 2 videokaarten denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm
Ik heb perongelijk mijn foto (Eetkraam Volksbuurt) in sport gezet, die moet dus duidelijk in Mensen en Portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was handig geweest als je gewoon de status van de door je zelf ingestuurd foto`s kon bekijken. Had een hoop reacties hier gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik zie nog steeds geen join knopje 8)7

Loeibaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan B schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:28:
Ik zie nog steeds geen join knopje 8)7
Die kwam bij mij tevoorschijn naar een paar keer in en uitloggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimo78
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 06:41
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:26:
Het was handig geweest als je gewoon de status van de door je zelf ingestuurd foto`s kon bekijken. Had een hoop reacties hier gescheeld.
Is al eerder vermeld, dit is een eerste keer; denk dat "ze" daar een volgende keer wel rekening mee houden.

En zoals de jury/organisatie al meerdere keren heeft gemeld, ze doen het er ook maar als hobby bij he. En ik ben van mening dat ondanks, de kleine schoonheidsfoutjes, het toch een heel behoorlijke contest is geworden.
Beoordelen van foto's door meerdere jury leden vergt ook erg veel tijd. Het zijn al meer dan 500!!!! foto's en dan nog de nodige die niet volgens de regels waren.

Ik kan maar een ding zeggen; _/-\o_ petje af _/-\o_

Canon EOS 40D , 7D MK2 + glas van 18-500 mm, synology DS212, en overige meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmagus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:27
heb effen een vraagje,

krijgen we een of ander bevestiging dat de foto goedgekeurd is door de jury of moeten we gewoon wachten of de foto al dan wel of al dan niet op de site verschijnt???

en ik heb een foutje gemaakt in mijn beschrijven, ipv december te schrijven heb ik september geschreven, ja i know 8)7, a bit stupid (tja was als veel te laat om nog duidelijk te kunnen denken):p kan ik dit nog recht zetten???

de foto's zijn gemaakt in december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Ik heb 1 week geleden ook nog een foto geplaatst, maar die staat er ook nog niet op. Die foto had ik wel wat anders geplaatst dan mijn vorige foto's dus ik hoop niet dat het daar mis is gegaan.

Ik klikte eerst op upload, maar toen kwam de datum enzo er niet in te staan op de pagina, dat kwam omdat ik hem per ongelijk met save to web had gedaan. Ik heb toen in mijn browser op terug geklikt & opnieuw de foto geselecteerd, nu met de exif. Maar de pagina verder (waar je het verhaaltje kan typen enzo) kwam de exif info nog niet te voorschijn, ik heb hem toch maar ingestuurd.

Mocht het nou zijn dat die foto half en/of corrupt is binnengekomen zou ik dan in ieder geval een mailtje kunnen krijgen met het verzoek de foto opnieuw door te mailen?

ik heb hem geplaatst in architectuur,

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tmagus schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:35:
heb effen een vraagje,

krijgen we een of ander bevestiging dat de foto goedgekeurd is door de jury of moeten we gewoon wachten of de foto al dan wel of al dan niet op de site verschijnt???

en ik heb een foutje gemaakt in mijn beschrijven, ipv december te schrijven heb ik september geschreven, ja i know 8)7, a bit stupid (tja was als veel te laat om nog duidelijk te kunnen denken):p kan ik dit nog recht zetten???

de foto's zijn gemaakt in december
OF JE LEEST HET TOPIC, ZOALS OOK GEVRAAGD WORDT MET UITROEPTEKENS ERBIJ EN DE TEKST WAARSCHUWING

geez...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:59:
alleen een beetje unfair dat mensen met een nikon d70 ook foto's insture :( terwijl velen het met zo'n compact mogen doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is inderdaad niet leuk als een bezitter van een dslr die D70 zou winnen, maar ze kunnen ook meedoen voor de andere prijzen... of de eer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat nou unfair Dakoina. Mag ik geen tweede body?

Bullshit om D70 shooters uit te willen sluiten. Als de hoofdprijs dus een compact zou zijn mochten die niet meer meedoen?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:13:
Bullshit om D70 shooters uit te willen sluiten. Als de hoofdprijs dus een compact zou zijn mochten die niet meer meedoen?
Natuurlijk niet. Alhoewel het wel leuk zou zijn als iemand met een non-dslr zou winnen. :P

Maar uiteraard kun je niemand uitsluiten: alsof je bij een webstrijd een auto kan winnen, en dat je alleen maar mee mag doen als je nog geen auto hebt... :+

Maar eigenlijk heb jij helemaal geen extra D70 nodig, een handige compact cam is "voor erbij" toch veel makkelijker? *hint*hint* :D

vv Haha, Rudedadude je bent al te laat, ik ga al ruilen. ;)

[ Voor 19% gewijzigd door SysRq op 14-01-2005 14:51 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

RRX schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:22:
Ik klikte eerst op upload, maar toen kwam de datum enzo er niet in te staan op de pagina, dat kwam omdat ik hem per ongelijk met save to web had gedaan. Ik heb toen in mijn browser op terug geklikt & opnieuw de foto geselecteerd, nu met de exif. Maar de pagina verder (waar je het verhaaltje kan typen enzo) kwam de exif info nog niet te voorschijn, ik heb hem toch maar ingestuurd.
De informatie zoals datum, iso, sluitertijd en diafragma moet je altijd invullen, ook al heeft je foto Exif informatie. Die Exif informatie is voor de jury om je foto op geldigheid te beoordelen.

@ScSilver: ik weet het goed gemaakt. De tweede prijs is tenslotte een compactcam (hp r707). Als ik nou die compactcam win en iemand met een DSLR die D70, dan ruilen we toch gewoon? allebei blij ;)

Ik vind het trouwens lastig om de foto's te beoordelen, met in het achterhoofd het verschil tussen compactcams en DSLRs. Natuurlijk, een DSLR spuugt niet automatish goede foto's uit, maar die heeft daarentegen wél de mogelijkheid tot het fatsoenlijk fotograferen bij hoge iso-waardes, mogelijkheid tot RAW nabewerking en het maken van foto's met een kleine DOF. Dat zijn wel dingen die de mogelijkheden voor de fotograaf sterk uitbreiden. Aan de andere kant, een foto gemaakt met een brakke Trust cam wordt niet opeens een goede foto omdat de mogleijkheden zo beperkt zijn. Bovendien zijn er zoveel aspecten waarop je een foto kunt beoordelen behalve het puur technische gedeelte, maar wanneer ik eventueel een tweetal foto's even geslaagd vind ga ik toch even kijken naar de camera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jevn schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:35:
quickliverus, ik denk dat je foto's sowiezoniet gaan verschijnen, je bent namelijk nog niet lang genoeg op GoT aanwezig (je moet je al aangemeld hebben op het forum vóór de startdatum van de contest).
Nou, as a matter of fact, mijn foto's zijn wel verschenen. Misschien is de jury aardig. Ik heb de foto's samen met een vriend geschoten die wel al lang genoeg lid is en daar ook een mailtje over gestuurd aan Remy. Misschien vond die het daarom wel goed.

Ze zijn echter wel heel donkler uitgevallen. Als je drukt op... "klik voor de oorspronkelijke foto" krijg je hem echter wel met goede kleuren. Ik ben wel bang dat mensen mijn foto's gaan negeren omdat ze helemaal donker in de lijst zelf staan.

Weet iemand van het forum of dat misschien gefixed kan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat iemand de D70 wint met en de beste foto en met een compact cam

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:13:
Wat nou unfair Dakoina. Mag ik geen tweede body?

Inderdaad als ik zou winnen dan verkoop ik de D70 en m'n 300D en koop ik een 20D :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:38:
Dat vind ik er ook van :)

@hierboven ergens met z'n d70, voor een compact mag je meedoen, want die heb ik al ;) laat ons 'de niet-dslr-ers' nu die d70 winne (of toch eentje van ons ;) ) hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Als je genoeg om fotografie had gegeven had je allang een dslr gehad; zo kun je 't ook bekijken. :) Ik zie trouwens duidelijk dat de beste platen zijn genomen met dslr's; dus dat een dslr-bezitter gaat winnen lijkt me redelijk logisch. Niet gezegd dat met een compact cam geen mooie foto's te maken zijn, maar de dslr-bezitter is gemiddeld gezien toch meer begaan met fotografie.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:26

vanDaal

-ismeereentje

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:38:
Ik hoop dat dit soort opmerkingen niet ten koste gaan van iemand's objectiviteit ten opzichte van een foto :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders win je toch gewoon de jury prijs, dat zegt meer als je de beoordelingskwaliteiten van de gemiddelde contest tweaker niet vertrouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaceDown schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 18:32:
Als je genoeg om fotografie had gegeven had je allang een dslr gehad; zo kun je 't ook bekijken. :) Ik zie trouwens duidelijk dat de beste platen zijn genomen met dslr's; dus dat een dslr-bezitter gaat winnen lijkt me redelijk logisch. Niet gezegd dat met een compact cam geen mooie foto's te maken zijn, maar de dslr-bezitter is gemiddeld gezien toch meer begaan met fotografie.
dit soort opmerkingen hoeven van mij niet... er zijn mensen die gebonden zitten aan een budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:22:
[...]

dit soort opmerkingen hoeven van mij niet... er zijn mensen die gebonden zitten aan een budget.
Er zijn ook mensen die alles over hebben voor fotografie en daar al hun geld aan uitgeven, terwijl andere mensen hun geld liever uitgeven aan uitgaan, hun computer, een auto, of noem het maar op.

De gebruikte camera lijkt me dan ook totaal irrelevant, het gaat om het eindresultaat. Bovendien kan je tegenwoordig al met een camera van een paar honderd euro prachtige platen schieten.

* Azrael moet nog even z'n hersenen pijnigen over de laatste in te sturen platen :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Azrael op 14-01-2005 19:32 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je een vraag stelt: Lees eerst het topic door of gebruik de quicksearch om te kijken of je vraag al niet beantwoord is.

Voegt je post niks toe aan het topic? Dan wordt deze verwijderd!