Tweakers.net Foto Contest - vragen en opmerkingen topic

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.939 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

shit ik heb mijn foto in de verkeerde categorie geupload, heb phreak al een mailtje gestuurd,
hij is bij stillevens geupload maar hij had bij mensen moeten staan, soz :/ de titel is Samen btw

[ Voor 7% gewijzigd door lex op 02-01-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:14

nrg

De 2 foto's die ik had ingestuurd staan er nu niet. Ik lees net dat ik nog even moet wachten omdat ik de komende dagen misschien een mail in m'n inbox kan krijgen met verzoek om origineel.
Wat als ik deze mail niet krijg, en mijn foto's dus afgekeurd zouden zijn? Ik kan met de originelen glashard aantonen dat ze wel degelijk binnen de gestelde data vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

Je foto's staan nu nog even te wachten op beoordeling. Als de exif info er nog aan vast zit is er sowieso geen probleem ( mits je binnen de regels bent gebleven natuurlijk. Als ze een origineel willen zien merk je het vanzelf. Zoals je al zegt heb je dus niets te vrezen.

( deze conclusie had je ook kunnen trekken uit de antwoorden van de jury in dit topic)

Adrian- werkt en leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:35
Korakal schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:32:
[...]

Foto's waarover we twijfelen krijgen de inzenders een van de komende dagen een mailtje over, met het verzoek om meer info. Degene die dat gaat doen (momania) is er de afgelopen dagen niet geweest... het is voor ons ook maar vrijwilligerswerk waar we niet 24/7 voor klaar kunnen zitten.

De afgekeurde foto's krijgen vermoedelijk niks, maar pin me d'r nog niet op vast. Eerst even wachten tot momania terug is :Y)
_/-\o_ _/-\o_ Dat vind ik echt top!!! Mocht je dus na aanpassingen je EXIF info kwijt zijn, dan kun je ook gewoon meedoen.

Jullie zouden eventueel kunnen vragen naar het orgineel, met EXIF info ofzo. Misschien ook een idee voor de volgende keer, om het orgineel mee te laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

In het begin van de contest had ik enkele foto's ingestuurd. Deze zijn echter verwijdert omdat ze een datum hadden die voor de contest datum lag (12/12/2004). Ik begrijp best dat ze verwijdert zijn, maar nu probeer ik nieuwe foto's in te sturen maar in de categorieen waar ik reeds voor instuurde kan ik er geen meer insturen. Is dit een softwarematig probleem of is dit een keiharde toepassing van de spelregels ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 10:38:
In het begin van de contest had ik enkele foto's ingestuurd. Deze zijn echter verwijdert omdat ze een datum hadden die voor de contest datum lag (12/12/2004). Ik begrijp best dat ze verwijdert zijn, maar nu probeer ik nieuwe foto's in te sturen maar in de categorieen waar ik reeds voor instuurde kan ik er geen meer insturen. Is dit een softwarematig probleem of is dit een keiharde toepassing van de spelregels ? :)
lijkt mij gewoon de toepassing van de regels :)
[q]
• Maximaal 5 inzendingen totaal per persoon, maximaal 1 per categorie.
• Geen archief-foto's! Oude foto's die van voor de contest-startdatum zijn zullen verwijderd worden.

Je hebt een foto ingezonden in die categorie, maar is verwijderd (terrecht) maar daarmee is wel je inzending verspeeld voor die categorie, had je de regels maar moeten lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu al beslist hoe het stemmen precies gaat verlopen? Ik zou graag mee willen meedoen maar dan zou ik ook willen weten hoe de stemming juist in zijn werk gaat. En ja, ik heb de quicksearch gebruikt maar ik had graag een officieel bericht gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tca.gathering.tweakers.net/PrePhotoDetail.do?id=571

vreemd hoor, ik ben rond deze datum ook in de ardennen geweest, maar er was toch echt geen sneeuw te bekkennen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de EXIF van deze foto staat ook: date picture taken: 20-07-2003 20:10

/ alleen betwijfel ik of er in juli sneeuw ligt daar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:16:

Dat heb ik gezien, maar boven het plaatje staat ardennen 29-12, nou toen lag daar echt geen sneeuw hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:37:
Wanneer kunnen er weer foto's toegevoegd worden om te kunnen deelnemen ? Ik heb ook wat kiekjes die ik wil gaan plaatsen namelijk :)

Oh gelukkig Nieuwjaar Floris & Jelle gr Suzanne
Jij ook gelukkig nieuwjaar Suus! :*

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:16:

Daar is uitleg voor:
Datum staat in fototoestel niet goed vandaar de niet kloppende datum bij foto; datum van foto staat op juni en het lijkt mij ook niet dat er in juni sneeuw ligt in de ardennen :)
Alleen als ik nu hoor dat er op dat moment geen sneeuw lag... Dan moeten we als jury overleggen wie we geloven en of we dan maatregelen moeten nemen tegen de inzender in die zin dat we dan al zijn inzendingen verwijderen en als blijkt dat het moedwillig is gedaan... wellicht de user helemaal bannen. Eigenlijk wil ik dat helemaal niet op de maandagmiddag :P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ik wil ook nog even zeiken over deze contest.

Geweldig dat jullie voor +- 3000 euro aan prijzen weggeven en daar al die moeite voor insteken. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik ga zeker meedoen, en winnen natuurlijk :Y)
(heb afgelopen tijd al 700 foto's geschoten speciaal voor de contest, nu de mooiste nog uitzoeken)

[ Voor 18% gewijzigd door Mud.Starrr op 03-01-2005 14:33 ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ik heb een foto gemaakt en ingzonden.
Heb em gemaakt op grote resolutie op mijn camera, toen heb ik em ge-re-sized in PS naar 1024x768, heb kleurtjes beetje bewerkt en opgeslagen.
De EXIF info staat er allemaal goed in.
Is dit dan volgens de regels?

het is misschien een idee om te laten zien welke fotos nog in de que staan...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm mag ik eventjes replyen op Germy die naar mijn mening een opmerking maakt die nergens op slaat :)

Er lag een centimeter of 15/20 sneeuw in de bergen rond Manhay, ik ben er toch echt zelf geweest die datum in de sneeuw :)

Ik heb evt meerdere foto's van die datum.

Dus niet zomaar allemaal dingen gaan roepen waar niks van aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herhaal mijn eigen ff
De foto onweer lamp in de categorie abstract heeft een grotere resolutie dan 1024 x 768 => weg ermee

Jammer van demooie foto, maar juust is juust

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Laatst online: 12-09 09:50

P-ter

...

offtopic:
Ik herhaal mezelf even
De foto onweer lamp in de categorie abstract heeft een grotere resolutie dan 1024 x 768 => weg ermee

Jammer van demooie foto, maar juust is juust
Volgens mij beslissen de moderators welke door gaan of niet, en is er al vaker gezegd dat alle foto's weer opnieuw door de que gaan.
Ze zijn deze of al tegen gekomen, of komen deze nog wel tegen.

Ik ben zelf nog aan het twijfelen wat voor foto's ik voor de overige categorieën zal maken, moet opschieten, het is bijna 14 januari. (tijd gaat snel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joco25
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-07 07:38
uuuhhmmm, ik begrijp het even niet meer, mijn foto is weg, terwijl de foto toch echt na de 14de genomen is?????
ik kan het orgineel op sturen, ik heb juist opgelet met wisselen vqn bqtterijen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Joco25 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:33:
uuuhhmmm, ik begrijp het even niet meer, mijn foto is weg, terwijl de foto toch echt na de 14de genomen is?????
ik kan het orgineel op sturen, ik heb juist opgelet met wisselen vqn bqtterijen??
:X Heb je dit topic gelezen of niet?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimo78
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 06:41
Ik gok van niet....

Vind dat de modjes het goed doen hoor. Dat que systeem werkt volgens mij goed; misschien is het nog handig om bij het posten van een foto te melden dat de foto eerst de que in gaat?

Wellicht een lijst maken met dingen die hier in het topic naar voren komen voor een eventuele volgende contest? (mocht die er na alle gezeur uberhaupt nog weer komen.... ik hoop van wel want zoals gezegd ik vind het echt topie _/-\o_ )

Canon EOS 40D , 7D MK2 + glas van 18-500 mm, synology DS212, en overige meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:40:
[...]

We hebben nog een week of twee ruwweg, momania leest hier regelmatig mee, waarnaast ik hem ook zal verzoeken extra aandacht te steken in jouw probleem. Ik neem aan dat we er wel een oplossing voor vinden.
Inmiddels ook nog op twee andere computers hier in huis geprobeerd, met ander besturingssysteem en ipv ADSL via de kabelverbinding maar niets werkt. Ik blijf dezelfde foutmelding krijgen:

type Exception report
description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.
exception
javax.servlet.ServletException: Servlet execution threw an exception
root cause
java.lang.OutOfMemoryError: Requested array size exceeds VM limit
note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.5.5 logs.

-----
Zelf snap ik er niets van. Ik hoop dat ik eventueel de foto's dan zou mogen mailen?¿?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Floris schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:01:
tijn.online: Er zijn er een aantal met dit probleem, we weten nog niet hoe het komt omdat we het niet op een betrouwbare manier kunnen repliceren. Ik zal het verzoek doen bij momania om de 'resizes' opnieuw te doen, zodat de kleurweergave klopt. :)
Ik wil niet ongeduldig overkomen (echt niet!), maar ik zie dat de foto nog niet is veranderd. Het zou voor mijzelf typisch iets zijn wat ik zou vergeten om te doen. Niet dat ik ervan uitga dat het er bij jullie ook in is geschoten, maar ik zou zo graag m'n echte foto in de gallery zien... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

momania meldt vanavond dat 'ie ziek is (daarom ook offline was), en het dus nog even kan duren voor de technische problemen zijn opgelost. Geduld dus aub :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollarman
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 17:59

dollarman

Travel is my game

Het aantal paddestoelen dat ik zie valt mij nogal op. Nou heb ik zelf 2 maanden geleden ook een paar heel mooie paddestoelen op de foto gezet maar moet eerlijk zeggen dat ik zulke mooie exemplaren als ik hier op sommige foto's zie niet meer ben tegen gekomen de laatste weken in het bos in Nederland. In oktober en November nog wel een paar, maar eind november begonnen ze al aardig af te takelen :).

Ik ben geen paddestoel expert maar ik heb zo mijn twijfels als ik ook veel groen op de foto's zie. Ik weet niet of de andere tweakers de laatste weken nog wel veel paddestoelen zijn tegen gekomen tijdens het schieten van foto's. Of misschien is er zelfs wel één die expertise heeft van paddestoelen en kan vertellen of die eind december nog zo voorkomen.

Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

dollarman schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 00:31:
Het aantal paddestoelen dat ik zie valt mij nogal op. Nou heb ik zelf 2 maanden geleden ook een paar heel mooie paddestoelen op de foto gezet maar moet eerlijk zeggen dat ik zulke mooie exemplaren als ik hier op sommige foto's zie niet meer ben tegen gekomen de laatste weken in het bos in Nederland. In oktober en November nog wel een paar, maar eind november begonnen ze al aardig af te takelen :).

Ik ben geen paddestoel expert maar ik heb zo mijn twijfels als ik ook veel groen op de foto's zie. Ik weet niet of de andere tweakers de laatste weken nog wel veel paddestoelen zijn tegen gekomen tijdens het schieten van foto's. Of misschien is er zelfs wel één die expertise heeft van paddestoelen en kan vertellen of die eind december nog zo voorkomen.
Mwoh, valt mee, ik kom ze nog regelmatig tegen, iig in de contest periode in dec. We hebben zulk *klopt as uit toetsenbord* beroerd weer gehad dat ze het wel redelijk volgehouden hebben. Volgens mij klopt het wel :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:34
Hmm, zojuist een foto in de verkeerde categorie geplaatst.
Hij is alleen nog niet zichtbaar, het gaat om de foto "Trijntje"

Deze is per ongeluk bij mensen en portretten geplaatst, en hoort bij vervoer thuis :)

Iemand die dit op kan lossen?
Of is een mailtje hiervoor beter?

[ Voor 17% gewijzigd door Johnvh op 04-01-2005 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks243
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

koraks243

Last quoth the raven...

Of misschien is er zelfs wel één die expertise heeft van paddestoelen en kan vertellen of die eind december nog zo voorkomen.
De paddestoelen die ik op de contest site zie onder het kopje 'Natuur (Flora en fauna)' zijn soorten die ik hier in Brabant tegenkom tot ca. half november. Wellicht dat op andere plaatsen in Nederland soorten van armillaria (deze foto) en amanita muscaria (deze foto) nog wel tot (diep) in december voorkomen, maar dat verbaast me wel. Maar het is zeker niet uit te sluiten dat de data van de genoemde foto's wel degelijk kloppen.

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

Ik zat ook al te kijken, heb ook vermoeden dat dit niet helemaal klopt.
Vooral die armillaria, kijk naar de achtergrond. mja tsal wel, hij is door de queue heen dus het zal wel kloppen.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De beste foto wint gewoon, of ie nou vervalst is of niet.
Het gaat wel enigszins ver dat julie denken aan het gefotografeerde object te zien dat de regels aan de laars worden gelapt... wat is het volgende, de lucht was op dat tijsdstip boven brabant niet roze maar fel oranje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de afgelopen paar dagen een aantal foto's gepost waarvan de eerste een week geleden.

Maar wanneer worden ze op de site gezet? Hoe lang duurt de que?

En hoe weet je nu of je foto is geweigerd of niet... Ik heb namelijk ook hele mooie foto's gemaakt.. in Val Thorens.. ben daar tijdens de kerst geweest... maar dan zullen mensen wel weer gaan zeggen ... "ja toe was ik er ook enz enz" Dat is nep... Terwijl ik bewijs heb.. hoe weet je nu of je foto is geweigerd of niet? en krijg je daarvan bericht? en krijg je dan ook de mogelijkheid om jezelf te bewijzen?

dat vindt ik interessant... kan iemand mij daar wat meer over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Laatst online: 12-09 09:50

P-ter

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jerom, mensen waarvan men overtuigd is dat er vals gespeeld wordt of dat andere criteria niet kloppen krijgen (geloof ik) geen mail. De twijfel gevallen krijgen een mailtje van iemand die nu ziek is, dat duurt nog even dus...

Het aantal fotos dat nog beoordeeld moet worden(de que) zal wel erg groot zijn, mijn foto heb ik ook een aantal dagen geleden geplaatst maar staat er ook nog niet, ik wacht geduldig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar de foto's die er al op stonden toen de que toegepast werd... zijn die er al door... of werden die niet eerst doorgewerkt?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:59:
maar de foto's die er al op stonden toen de que toegepast werd... zijn die er al door... of werden die niet eerst doorgewerkt?...
Volgens mij zijn die er voor het grootste deel door, die van mij iig wel en het aantal lijkt aardig te kloppen :)

Maar ik kan me vergissen natuurlijk ;)

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BallisticToilet
  • Laatst online: 27-09-2022
Nou, ik ben er uit wat er mis was. Ik ben hier al zo lang niet meer geweest, dat ik me niet heb gerealiseerd dat er een niet werkend e-mail adres in mijn profile zat. Een en ander is inmiddels aangepast.

Bestaat de kans dat mijn foto's alsnog mee mogen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is ook niet dat ik ongeduldig ben... maar ik vindt het hard dat mensen gelijk worden gediskwalificeerd... (ok zo zijn dan wel de regels maar...)

Ik heb de foto's gemaakt tijdens kerst 2004... maar ik heb ze bij me thuis geresised en nu weet ik ook niet of de data klopt... ik zou het jammer vinden als daardoor twijfel zou ontstaan.

maar ik wacht ook geduldig af... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:16

Rudedadude

Maybe we were born to run

Ik vind het een goede grap dat iemand zijn stilleven foto 'riet in de zomerzon' heeft genoemd en de foto genomen heeft op 27 december :Y)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joco25
Beaves schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:48:
[...]

:X Heb je dit topic gelezen of niet?
sorry ik heb inderdaad niet alles gelezen, ik zit op het moment in frankrijk, vele foto's te schieten. en lees van tijd tot tijd eventjes de nieuwtjes, maar ik heb veel gemist. ik zal nog wel even zoeken waarom ze verwijdert zijn.

en weer opnieuw uploaden (als dat kan)

jochem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:38

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Rudedadude schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:13:
Ik vind het een goede grap dat iemand zijn stilleven foto 'riet in de zomerzon' heeft genoemd en de foto genomen heeft op 27 december :Y)
Ik zie iemand de hele tijd denken: "denk aan de datums, begin niet over zomer, niet aan de zomer denken, DENK NIET AAN DE ZOMER"
*foto upload*

DENK NIET AAN DE ZOMER
*schrijft titel*

*submit*
KUT!

:D

[ Voor 4% gewijzigd door Tukk op 04-01-2005 20:15 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Euh, mijn foto voor de categorie sport zit nu al een aantal dagen in de que en ga nu twijfelen of de foto wel over is gekomen (getiteld "Azencross Loenhout").
Misschien een idee om de deelnemers die iets gepost hebben een bevestigingsmail te sturen met de mededeling dat de foto goed is ontvangen en wordt beoordeeld. Geef daarin dan ook aan wat de termijn is wanneer de foto wordt toeggevoegd als deze goed bevonden wordt.
De huidige werkwijze levert toch wel wat twijfels op als ik dit topic zo doorlees.

Volvo V70 D5 my2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Laatste keer, ik blijf mezelf niet herhalen!!
Korakal schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:40:
momania meldt vanavond dat 'ie ziek is (daarom ook offline was), en het dus nog even kan duren voor de technische problemen zijn opgelost. Geduld dus aub :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BallisticToilet
  • Laatst online: 27-09-2022
Misschien is het een idee dit soort nieuws op de site van de fotocontest zelf te plaatsen. Lijkt me een kleine moeite om "We hebben technische problemen, heb geduld!!" erop te zetten. Ik heb 21 pagina's forum-posts door moeten worstelen voordat ik erachter was wat er aan de hand is.

Nah goed. Ik ga ervan uit dat mijn foto's zijn aangekomen. Ik kijk volgende week nog wel even.

Beterschap in ieder geval. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

FalconM schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:10:
Euh, mijn foto voor de categorie sport zit nu al een aantal dagen in de que en ga nu twijfelen of de foto wel over is gekomen (getiteld "Azencross Loenhout").
Misschien een idee om de deelnemers die iets gepost hebben een bevestigingsmail te sturen met de mededeling dat de foto goed is ontvangen en wordt beoordeeld. Geef daarin dan ook aan wat de termijn is wanneer de foto wordt toeggevoegd als deze goed bevonden wordt.
De huidige werkwijze levert toch wel wat twijfels op als ik dit topic zo doorlees.
Hij staat nog netjes in de queue te wachten omdat er nogal wat EXIF-info mist. Heb geduld!

[edit] Dit is wat mij betreft overigens de eerste en enige keer dat ik (of een ander jurylid) meld dat er een foto nog in de queue zit of niet. Het kost echt sloten en sloten tijd om dit alles bij te houden en hoewel jullie vast allemaal vinden dat je 'recht hebt op' een soort voortgangsmail zijn jullie helaas niet de personen die en dat systeem moeten bouwen en al het werk moeten doen, bovendien hebben jullie de regels niet bepaald.
Ja het is hard, maar het kost werkelijk vre-se-lijk veel tijd om dit allemaal te doen en die tijd kunnen we allemaal aan andere dingen besteden die ons leven soms ook nodig hebben of leuker maken. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Floor-is op 05-01-2005 02:45 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Chapeau nog steeds voor de mods. Ik vraag me af waarom er hier de hele tijd dezelfde posts komen.

Als je foto niet gepost is op de dag dat alle foto's online staan, dan heb je pech, je kan toch geen nieuwe uploaden.En zo moeilijk is het niet om je EXIF info in een foto te bewaren. Zorg dat al je info goed staat en je weet 100% zeker dat ie erdoor komt (als ie valid is).

Komt ie er niet, ook al is ie valid, heb je pech. 'Overruled' is het woord.

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimo78
MLO2 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 03:14:
Chapeau nog steeds voor de mods. Ik vraag me af waarom er hier de hele tijd dezelfde posts komen.

Als je foto niet gepost is op de dag dat alle foto's online staan, dan heb je pech, je kan toch geen nieuwe uploaden.En zo moeilijk is het niet om je EXIF info in een foto te bewaren. Zorg dat al je info goed staat en je weet 100% zeker dat ie erdoor komt (als ie valid is).

Komt ie er niet, ook al is ie valid, heb je pech. 'Overruled' is het woord.
Helemaal mee eens :)

Jeronimo hou in zijn hoofd vast een lijstje bij met evt tips voor een volgende contest (en zal dat lijstje posten als de tijd daar rijp voor is :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat ik nog steeds geen foto's kan toevoegen aan de contest??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Aan je registratiedatum hier op GoT te zien wel. Je moet voor 14 december geregistreerd zijn om mee te kunnen doen.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rudedadude schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:49:
Aan je registratiedatum hier op GoT te zien wel. Je moet voor 14 december geregistreerd zijn om mee te kunnen doen.
Ik ben al zo'n 2-3 jaar geregistreerd op Tweakers, dat was ook goed volgens de regels,
of heb ik dat verkeerd begrepen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als ik mijn foto inclusief EXIF info upload krijg ik de volgende error:

Error detail: java.lang.NegativeArraySizeException

Als ik de foto zonder EXIF info upload krijg ik geen error?
Toch maar uploaden zonder exif info dan? What to do?

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:53:
[...]

Ik ben al zo'n 2-3 jaar geregistreerd op Tweakers, dat was ook goed volgens de regels,
Tweakers.net heeft een andere gebruikersdatabase dan het forum!

Zie [Verwijderde gebruiker]: Geregistreerd op: 21 december 2004
supershoe schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:01:
Toch maar uploaden zonder exif info dan? What to do?
Er staat nergens in de regels dat je foto de EXIF info moet hebben, dus gewoon uploaden. Het zou wel kunnen dat er op een later moment naar de originele foto gevraagd wordt waar de EXIF info wel in zit, so beware.

[ Voor 33% gewijzigd door Jasper op 05-01-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimo78
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:53:
[...]

In je eigen profiel staat;
Geregistreerd op 21 december 2004
Dus dan zou het niet kunnen. Dat zou dan een gevalletje jammer maar helaas zijn vrees ik :?:?
Volgende keer beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, vooral omdat het ook Tweakers.net Photocontest heet en het bericht daar op 16 december is gepost........je hebt dan al geen kans meer!

Heeee, ik lees net nog eens de regels door en regel 1 is:

1. Deelnemers moeten minimaal 1 dag voor het begin van de contest geregistreerd zijn op de Tweakers.net frontpage danwel het forum. Crew is uiteraard uitgesloten van deelname.

Dit zou inhouden dat ik gewoon mee zou kunnen doen, wie heeft het definitieve antwoord??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die exif info willen bekijken, er is een relaxed programmatje te downloaden dat heet photostudio.exe daar staat echt alles in, originele data, de photshop data etc.

http://www.stuffware.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:59

Pelle

🚴‍♂️

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 16:37:
Oh gelukkig Nieuwjaar Floris & Jelle gr Suzanne
Leuk je weer eens gesproken te hebben :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

om de exif te bewaren als je in Photshop bezig bent, ga dan niet *save for web* gebruiken, maar *Save As*, en kies daar dan jpg. Ok, ik vergeet het zelf ook wel eens, maar zo doe je het in photoshop als je net een jpg aant resizen bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:11:

Dit zou inhouden dat ik gewoon mee zou kunnen doen, wie heeft het definitieve antwoord??
Dan mag je idd gewoon meedoen. Hoe het in dat geval zit met foto's uploaden kan ik je niet vertellen, zelf heb ik nog geen foto's ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde meedoen met oa een panorama maar m'n stitch programma('s) haalt/halen de exif uit de foto moet ik hem dan zonder exif opsturen of moet ik 1 van de foto's met exif sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joco25
Joco25 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:46:
[...]

sorry ik heb inderdaad niet alles gelezen, ik zit op het moment in frankrijk, vele foto's te schieten. en lees van tijd tot tijd eventjes de nieuwtjes, maar ik heb veel gemist. ik zal nog wel even zoeken waarom ze verwijdert zijn.

en weer opnieuw uploaden (als dat kan)

jochem
wie kan ik contacten als mijn (correcte) foto er nog steeds niet tussen staat. ik heb hem helemaal aan het begin geupload, is daarna in de que gegaan en nooit meer terug gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geduldig afwachten dude...
Er zijn mensen ziek en het kost veel tijd om alles te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:32:
Inmiddels ook nog op twee andere computers hier in huis geprobeerd, met ander besturingssysteem en ipv ADSL via de kabelverbinding maar niets werkt.

[knip]
Tis gelukt!!! Door de foto met Irfanview op te slaan met de EXIF info, maar zonder de IPTC info. Nu kon ik ineens wel zonder foutmelding uploaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:19:
Ehm mag ik eventjes replyen op Germy die naar mijn mening een opmerking maakt die nergens op slaat :)

Er lag een centimeter of 15/20 sneeuw in de bergen rond Manhay, ik ben er toch echt zelf geweest die datum in de sneeuw :)

Ik heb evt meerdere foto's van die datum.

Dus niet zomaar allemaal dingen gaan roepen waar niks van aan is.
bullshit dude, ik zat er een paar km vandaan, en daar lag totaal niets...vreemd he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Heren, rustig aan met het gescheld en gerant graag ;) Commentaar over foto's hoort niet in dit topic thuis, zoals jullie allemaal natuurlijk hadden kunnen lezen in de topicstart :)

Voor de mensen die foto's fout (of wat dan ook) hebben geupload: heb geduld inderdaad, het komt vanzelf in orde :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackybeer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-08 12:35
Het is maar 1x gelukt om een foto te uploaden wat is het probleem;
mijn foto's hebben een resolutie van 1024 x 768 pixels (of kleiner) de grootte waren kleiner dan 300kb, maar verder dan 1 foto erop zetten lukt niet??? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Jackybeer schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:38:
Het is maar 1x gelukt om een foto te uploaden wat is het probleem;
mijn foto's hebben een resolutie van 1024 x 768 pixels (of kleiner) de grootte waren kleiner dan 300kb, maar verder dan 1 foto erop zetten lukt niet??? :Z
Technische problemen, zoals eerder de draad vermeld staat...

En al dat gescheld wordt ik idd ook niet vrolijk van :+

Ik heb zelf een paar eerlijke fotos ingestuurd en laatst nog 1tje om het af te maken en die is ook nog niet door de queue heen, maar daar kom ik vanzelf wel achter niet?

De crew doet haar best om een leuke contest op te zetten en regelt een zéér mooie serie prijzen (hulde _/-\o_ ) en er zijn hier een aantal mensen het stevig aan het verpesten door niet te lezen of niet te denken. Beetje jammer vind ik dat, want ik heb hier persoonlijk een leuke uitlaatklep voor wat creativiteit en dat wil ik ook graag zo houden, vooral het leuke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackybeer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-08 12:35
WhizzCat schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:44:
[...]

Technische problemen, zoals eerder de draad vermeld staat...

En al dat gescheld wordt ik idd ook niet vrolijk van :+

Ik heb zelf een paar eerlijke fotos ingestuurd en laatst nog 1tje om het af te maken en die is ook nog niet door de queue heen, maar daar kom ik vanzelf wel achter niet?

De crew doet haar best om een leuke contest op te zetten en regelt een zéér mooie serie prijzen (hulde _/-\o_ ) en er zijn hier een aantal mensen het stevig aan het verpesten door niet te lezen of niet te denken. Beetje jammer vind ik dat, want ik heb hier persoonlijk een leuke uitlaatklep voor wat creativiteit en dat wil ik ook graag zo houden, vooral het leuke :)
Een vraag stellen; is volgens mij NIET schelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Jackybeer schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:54:
[...]

Een vraag stellen; is volgens mij NIET schelden ;)
Ik doelde ook meer op de posts boven jou (en boven Remy), no offence :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Precies, een vraag stellen of een idee aandragen is geen schelden. Ik vind het idee van een fotocontest hartstikke goed en dat er zelfs prijzen uitgedeeld worden is helemaal mooi.
Wanneer blijkt dat om technische redenen of redenen van andere aard de uploads van de foto's wat vertraging oplopen (wat natuurlijk niemand kwalijk kan worden genomen) is het wel handig om op de contest/upload-site daar melding van te maken. Nu blijkt dat enkelen zich hebben afgevraagd waarom de foto nog niet geplaatst was of waarom het uploaden niet was gelukt. Logischer wijs komt men dan in dit topic om zich af te vragen wat er aan de hand is.
OK, natuurlijk moet je de moeite nemen om de berichten te lezen, maar 23 pagina's met elk zo'n 20-25 berichten is niet weinig en dus is het logisch dat sommige vragen twee of meerdere keren komen.
Vandaar ook mijn voorstel om, wanneer er problemen zijn met de upload, of wanneer het wat langer kan duren voor dat een foto daadwerkelijk geplaatst wordt dit te melden op de contest-site. Het over en weer verwijten maken in dit topic is dan ook eerder afgelopen denk ik.

Volvo V70 D5 my2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joco25
FalconM schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:04:
Precies, een vraag stellen of een idee aandragen is geen schelden. Ik vind het idee van een fotocontest hartstikke goed en dat er zelfs prijzen uitgedeeld worden is helemaal mooi.
Wanneer blijkt dat om technische redenen of redenen van andere aard de uploads van de foto's wat vertraging oplopen (wat natuurlijk niemand kwalijk kan worden genomen) is het wel handig om op de contest/upload-site daar melding van te maken. Nu blijkt dat enkelen zich hebben afgevraagd waarom de foto nog niet geplaatst was of waarom het uploaden niet was gelukt. Logischer wijs komt men dan in dit topic om zich af te vragen wat er aan de hand is.
OK, natuurlijk moet je de moeite nemen om de berichten te lezen, maar 23 pagina's met elk zo'n 20-25 berichten is niet weinig en dus is het logisch dat sommige vragen twee of meerdere keren komen.
Vandaar ook mijn voorstel om, wanneer er problemen zijn met de upload, of wanneer het wat langer kan duren voor dat een foto daadwerkelijk geplaatst wordt dit te melden op de contest-site. Het over en weer verwijten maken in dit topic is dan ook eerder afgelopen denk ik.
juist, 100procent mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remy schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 23:36:
Heren, rustig aan met het gescheld en gerant graag ;) Commentaar over foto's hoort niet in dit topic thuis, zoals jullie allemaal natuurlijk hadden kunnen lezen in de topicstart :)

Voor de mensen die foto's fout (of wat dan ook) hebben geupload: heb geduld inderdaad, het komt vanzelf in orde :)
Das mooi, ik had je al een mail gestuurd maar nog geen antwoord gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerder heb ik al gezegt dat ik mijn foto's niet ge-upload krijg.
Bij deze geef ik even de foutmelding die ik krijg, misschien weet iemand dan waaraan het ligt:

Error detail: java.lang.NegativeArraySizeExeption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:38:
Eerder heb ik al gezegt dat ik mijn foto's niet ge-upload krijg.
Bij deze geef ik even de foutmelding die ik krijg, misschien weet iemand dan waaraan het ligt:

Error detail: java.lang.NegativeArraySizeExeption
:X Lees nou eerst eens of zoek het topic door :X

Korakal in "Tweakers.net Foto Contest - vragen en op..."

[ Voor 10% gewijzigd door Beaves op 06-01-2005 14:07 ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 21:23

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Maar het zou wel handig zijn om te weten wat de status is van je foto's...
Bv iets in je profiel ofzo...on que/ geweigerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik al lang gelezen, maar als deze kreet inhoud dat mijn foto's niet kloppen en iemand weet waaraan dat ligt, dan is het natuurlijk meteen opgelost. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Oeps, ik heb net mijn foto geupload... in de verkeerde categorie...
Is daar nog wat aan te doen?
Andere foto was toch van voor de contest dus boeit niet. Ik zal wel foto's maken in andere categoriën.

[ Voor 38% gewijzigd door Balachmar op 10-01-2005 10:12 ]

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

Ben ik de enige die vind dat je met goed fatsoen geen panorama foto van slechts 1024 pixels breed kunt maken? En zo nee, valt daar iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr

Mud.Starrr

I shoot people for money

ja wel beetje aan de kleine kant voor een panorama

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een aantal dagen geleden een foto in de mensen en portretten gepost. Alleen zie ik hem er nog steeds niet tussen staan. komt die foto nog er tussen te staan? of duurt het gewoon héél erg lang omdat het druk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimo78
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:21:
Ik heb al een aantal dagen geleden een foto in de mensen en portretten gepost. Alleen zie ik hem er nog steeds niet tussen staan. komt die foto nog er tussen te staan? of duurt het gewoon héél erg lang omdat het druk is?
opsomming van de vorige 2 pagina's;
-ja druk
-iemand ziek
-geduld hebben komt vanzelf

Nou die foto komt dus wel, gewoon geduld hebben. Er schijnt iemand van de technische staf ziek te zijn, waardoor er een kleine achterstand is......

Beterschap voor die persoon, en we wachten gewoon braaf af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

En verder handig: wanneer mensen gewoon foto's inleveren met Exif info, dan is de controle ook wat simpeler. En verder natuurlijk foto's die speciaal voor deze contest na 14 december zijn geschoten enzo. het doorwerken van de que wordt denk ik met name vertraagd door foto's waarbij niet direct duidelijk is of ze voldoen. Als de jury dan zo vriendelijk is om de foto niet direct te wijzigen, maar eerst contact op te nemen met de inzender kan dat veel tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:27

momania

iPhone 30! Bam!

Rudedadude schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 23:05:
Als de jury dan zo vriendelijk is om de foto niet direct te wijzigen, maar eerst contact op te nemen met de inzender kan dat veel tijd kosten.
Het lastige daarbij is alleen dat de jury ook niet kan zien van wie welke foto is. Dit om de juy uitslag straks zo eerlijk mogenlijk te laten zijn :)

Ik ben iig bezig met een update van de site waarbij er voor jullie iig een overzicht gaat komen van je eigen foto's en de status die ze hebben :)
Dat moet het een en ander al weer een stuk duidelijker gaan maken.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe jah idd beterschap voor diegene.
Jeronimo78 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:33:
[...]

opsomming van de vorige 2 pagina's;
-ja druk
-iemand ziek
-geduld hebben komt vanzelf

Nou die foto komt dus wel, gewoon geduld hebben. Er schijnt iemand van de technische staf ziek te zijn, waardoor er een kleine achterstand is......

Beterschap voor die persoon, en we wachten gewoon braaf af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:21:
hehe jah idd beterschap voor diegene.
[...]
Allemaal e-cardje met beterschapswensen op sture :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:40:
En aangezien die weer wat gepost heeft, neem ik aan dat hij weer beter is... zo niet.. beterschap jongen :)

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wegens een domme niet-gelezen fout van mij, heb ik 2 fotos geupload van voor 14 dec :o *schaamt* Nu heb ik er 1 van eind December geupload :) Ik zie hem nog niet maar komt vast wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimo78
bbrother schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:10:
Wegens een domme niet-gelezen fout van mij, heb ik 2 fotos geupload van voor 14 dec :o *schaamt* Nu heb ik er 1 van eind December geupload :) Ik zie hem nog niet maar komt vast wel goed!
Als het voor dezelfde categorie is vrees ik dat het een geval wordt van; "dikke pech jongen" :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Jeronimo78: Zullen we dat aan de jury overlaten om te beslissen? Je weet maar nooit, ook omdat wij de namen niet zien. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jeronimo78 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 16:30:
[...]

Als het voor dezelfde categorie is vrees ik dat het een geval wordt van; "dikke pech jongen" :'(
Nope, ik kon in dezelfde categorie niet meer uploaden. Dus heb de foto in een ander, betere passende categorie voor betreffende foto geupload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimo78
Floris schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 18:00:
Jeronimo78: Zullen we dat aan de jury overlaten om te beslissen? Je weet maar nooit, ook omdat wij de namen niet zien. :)
Ja tuurlijk, maar ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je toch maar 1 keer per categorie mag uploaden? Of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Jeronimo78 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:46:
[...]

Ja tuurlijk, maar ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je toch maar 1 keer per categorie mag uploaden? Of heb ik het mis?
Klopt, maar wat Floris wil zeggen is dat wss door die datum de beide foto's worden afgekeurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Argg, ik heb net een foto ingestuurd en met mn domme kop een verkeerde datum ingevuld. In plaats van januari 2005 heb ik januari 2004 ingetikt. Wat gebeurt er nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik 'denk' dat de jury bij het keuren van de foto wel door heeft... dus wederom... relaxed afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

WhizzCat schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 08:09:
[...]

Klopt, maar wat Floris wil zeggen is dat wss door die datum de beide foto's worden afgekeurt ;)
Of al zijn, maar ik moet ook zeggen dat ik de foto's die vanaf donderdagavond zijn ingestuurd zelf niet zal controleren op EXIF; ik heb met Remy en Korakal de eerste zevenhonderdzoveel inzendingen gecontroleerd en ik heb even een pauze ingelast, eigenlijk ook in het reageren in deze thread.

De queue die wij zien is nog best wel vol, ik schat dat er tussen de 100 en 150 foto's instaan, deze moeten of nog gekeurd worden of de inzender moet een mailtje krijgen voor meer info. Dat is nogal een klus...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
T.T. schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:18:
Argg, ik heb net een foto ingestuurd en met mn domme kop een verkeerde datum ingevuld. In plaats van januari 2005 heb ik januari 2004 ingetikt. Wat gebeurt er nu?
Ze chekken zo toch de exif info dus als die op januari 2005 staat is er niks aan de hand.

[ Voor 3% gewijzigd door Justawitte op 08-01-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

justawitte schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:37:
Ze chekken zo toch de exif info dus als die op januarie 2005 staat is er niks aan de hand.
ja, maar daar zit geen Exif info meer in vrees ik, want het is door photoshop gegaan (crop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina

Dakoina

Newbie archer

T.T. schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:45:
[...]

ja, maar daar zit geen Exif info meer in vrees ik, want het is door photoshop gegaan (crop)
zoals ik reeds heb gezegd, de exif kun je bewaren door 'save as' te gebruiken in photoshop en niet "save for web" zoals de meeste doen, keep that in mind for later :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
|:( |:( |:(
Ik heb net 5 foto's ingestuurd, data enzo allemaal eerlijk ingevuld. Lees ik nu net dat het een archieffoto is als hij geschoten is voor de conteststart. Ik dacht dat geheel 2004 kon |:( |:(

Sorry mods 8)7

gelukkig zit er iig een foto van vandaag bij, van de storm :)

Moeten de foto's eerst door een selectie heen ofzo? Aangezien ik ze een half uur geleden heb ingestuurd maar ze nog niet online zie staan.

[ Voor 21% gewijzigd door Lan Mandragoran op 08-01-2005 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimo78
Lan Mandragoran schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 21:27:
Moeten de foto's eerst door een selectie heen ofzo? Aangezien ik ze een half uur geleden heb ingestuurd maar ze nog niet online zie staan.
yup das de que :) om dus foto's die niet voldoen of twijfel gevallen te kunnen selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks243
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

koraks243

Last quoth the raven...

offtopic:
't is niet echt iets voor een Gaidin om iets over het hoofd te zien, Aan'allein ;)

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-08 16:31
koraks schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 22:53:
[...]

offtopic:
't is niet echt iets voor een Gaidin om iets over het hoofd te zien, Aan'allein ;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:26

vanDaal

-ismeereentje

De deadline komt er bijna aan. Is het niet handig om die even in de startpost of de mededeling te zetten? Hij staat nu alleen in de .plan.
De contest gaat vandaag van start (14 december 2004 dus) en zal sluiten op 14 januari 2005.

[ Voor 41% gewijzigd door vanDaal op 09-01-2005 15:07 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je een vraag stelt: Lees eerst het topic door of gebruik de quicksearch om te kijken of je vraag al niet beantwoord is.

Voegt je post niks toe aan het topic? Dan wordt deze verwijderd!