Tweakers.net Foto Contest - vragen en opmerkingen topic

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.938 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:47
Floris schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:41:
Ik zal het doorgeven, dit houdt echter ook in dat je dan geen nieuwe inzending in kunt sturen. Weet je het zeker?
Ik gok zomaar dat die foto niet van hemzelf is ;)

Buiten dat: volgens mij hebben wij niet te kiezen toch? :P
En nee, mijn foto is het ook niet ;)
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:52:
Wie wil er mijn stem kopen voor een mooei D70 ;-)
:w

[ Voor 37% gewijzigd door SysRq op 29-12-2004 14:53 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

And we have a winner !!!

Idd niet mijn foto maar al mijn fotokes gingen niet door de datumregel, vandaar dat ik een beetje pissed ben en de foto's controleer in de mate van het mogelijke.
Vind het wel een mooie foto, maar regels zijn regels.
Exif fraude kan ik jammergenoeg niet bewijzen.

Op naar de volgende fotocontest

Dat stemmen wordt wel makkelijk met al die inzendingen volgens de regels :-)

Wie wil er mijn stem kopen voor een mooie D70 ;-)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kozzje:

heb jij bericht gehad dat je foto's vanwege de datum zijn afgekeurd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, heb geen bericht ontvangen.

denk niet dat men zich zal bezighouden met iedereen te verwittigen.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Hupsa, omdat het schijnbaar nog niet duidelijk was ;)
5:00:22:<Floor-brb> okay dan leg ik het nog maar een keer uit
5:00:24:<Floor-brb> *zucht*
5:00:28:<Floor-brb> We hebben een contest
5:00:35:<Floor-brb> en omdat er zoveel vreselijk domme mensen zijn
5:00:39:<Floor-brb> die niet lezen en de regels niet kennen
5:00:48:<Floor-brb> hebben we nogal en berg shit die buiten de regels valt
5:00:54:<Floor-brb> nu hebben we bedacht een queue te maken
5:01:01:<Floor-brb> waardoor foto's eerst goedgekeurd moeten worden
5:01:12:<Floor-brb> of de datum klopt, maar ook of ze in de juiste categorie staan
5:01:23:<Floor-brb> 14 januari moet die queue leeggewerkt zijn
5:01:36:<Floor-brb> hoewel dat nog een t*ring klus wordt
En nu ben ik het echt zo vreselijk zat dat de 1e die weer met deze vraag komt echt een lading kots over zich heen krijg waar hij minstens tot nieuwjaar in aan het zwemmen is. Veel succes als je op 1 jan dom genoeg bent. |:(

[ Voor 56% gewijzigd door Floor-is op 29-12-2004 17:06 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 16:19:
nope, heb geen bericht ontvangen.

denk niet dat men zich zal bezighouden met iedereen te verwittigen.

Greetz
Is logisch als je ziet hoeveel mensen niet kunnen lezen :/

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:59
Is het niet een idee om tussen de laatste inzenddatum en het begin van het stemmen een paar dagen te houden om de queue door te werken?
Ik kan me zo voorstellen dat tegen het eind van de inzenddatum er opeens een hele berg inzendingen gedaan worden, en als alles dan van de ene op de andere dag klaar voor het stemmen moet zijn lijkt mij dat een onmogelijk taak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Xtuv: Op zich een puik idee, misschien dat we een paar daagjes kunnen gebruiken om de queue weg te werken op dat moment. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 14:23
5:00:54:<Floor-brb> nu hebben we bedacht een queue te maken
:X

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:01:
Zo irritant als ik de foto heb verkleind in PS en en de Exif leeg is..
Maar met insturen kan je het toch ook zelf invullen ? of niet?
Sorry als deze vraag al gesteld is maar ik kon hem niet vinden B)
Iemand die er iets op weet?
Ik vul de exif gegevens maar niet zelf in bij het insturen anders ben ik bang dat ik voor "vals speler" gezien word.

(en nee ik sla niet op als web)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Karimo: Maak je niet al te druk, je kunt altijd in de comments nog iets neerzetten :)

Dan vul je dus handmatig die gegevens in, waarbij je in de comments aangeeft dat je de EXIF niet bewaard kreeg in deze file en het origineel eventueel ter beschikking stelt oid... Dan komen we er echt wel uit :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw, jullie zijn lief :> 8)

Ok nu staan de gegevens op opeens wel, nouja ook goed 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-09 22:19
Geweldige queque of hoe het ook noemt. Maar 'k vind het toch maar raar. Allé bij mij was dat schermpje altijd volledig ingevuld als ik een foto uploade, nooit iets moeten veranderen 't was altijd juist. Daarom da'k ook niet snap hoe het kwam dat er zoveel "ongewenste" foto's op de contest kwamen, 'k dacht dat hiervoor wel een bescherming bestond.

Anywayzzz... Mijn gegevens waren in orde dus... nog een paar fototjes trekken voor andere reeksen :)

[ Voor 82% gewijzigd door imp4ct op 29-12-2004 20:19 ]

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is 'join contest' verdwenen bij 1 bepaalde categorie. Waarschijnlijk omdat ik al gepost heb. Helaas is mijn post ook weer verdwenen omdat er geen EXIF info was meegeleverd...

Hoe kan ik nu toch nog een foto uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:28:
Bij mij is 'join contest' verdwenen bij 1 bepaalde categorie. Waarschijnlijk omdat ik al gepost heb. Helaas is mijn post ook weer verdwenen omdat er geen EXIF info was meegeleverd...

Hoe kan ik nu toch nog een foto uploaden?
Niet, staat overigens wederom én in de regels én in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

ah toe nou... LEES nou toch alsjeblieft eens :'(

je foto zit in de queue, die komt er niet gelijk doorheen...

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik kan nergens de uploadfunctie vinden. Waar moet ik kijken?

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:35
Beaves schreef op woensdag 29 december 2004 @ 22:37:
[...]

Niet, staat overigens wederom én in de regels én in dit topic ;)
mmm lees hieronder dat jij het niet goed hebt :P

[ Voor 29% gewijzigd door Bever op 30-12-2004 00:26 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

DarkFly schreef op donderdag 30 december 2004 @ 00:10:
Ik kan nergens de uploadfunctie vinden. Waar moet ik kijken?
Afbeeldingslocatie: http://tca.gathering.tweakers.net/images/layout/joincontest.gif :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• DarkFly
  • Niet online
Die kan ik dus nergens vinden. Ben wel ingelogt...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

DarkFly schreef op donderdag 30 december 2004 @ 00:29:
[...]

Die kan ik dus nergens vinden. Ben wel ingelogt...
Bovenaan iedere categorie staat de betreffende button

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-09 23:47
Ik had problemen met mijn account, maar ik heb meegedaan aan de photocontest, maar ik was niet ingelogged. Dus ik weet niet of alles goed doorgekomen is.
Zo niet, laat het mij aub weten zodat ik op een alternatieve wijze de foto's kan insturen.
Titels van de foto's waren: kratermeer, valve, meeuw, mistige dindsdag en iets met toeschouwers ofzoiets. 5 foto's dus.

Cheers/ Ik stuur de organisator ook nog wel ff meeltje.

Pickle Rick!

• DarkFly
  • Niet online
Problem solved! Het zou alleen handig zijn als er bij de categorie ook kwam te staan als je iets hebt geupload.

[ Voor 70% gewijzigd door DarkFly op 30-12-2004 00:42 ]

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Bever schreef op donderdag 30 december 2004 @ 00:24:
[...]

mmm lees hieronder dat jij het niet goed hebt :P
Mompelt iets over een glitch in the matrix O-)

• Floor-is

Floor-is

5.2

astute schreef op donderdag 30 december 2004 @ 00:31:
Ik had problemen met mijn account, maar ik heb meegedaan aan de photocontest, maar ik was niet ingelogged. Dus ik weet niet of alles goed doorgekomen is.
Zo niet, laat het mij aub weten zodat ik op een alternatieve wijze de foto's kan insturen.
Titels van de foto's waren: kratermeer, valve, meeuw, mistige dindsdag en iets met toeschouwers ofzoiets. 5 foto's dus.

Cheers/ Ik stuur de organisator ook nog wel ff meeltje.
De organisator, wie ga je mailen?

Bericht hierboven

Verwijderd

Floris schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:04:
Hupsa, omdat het schijnbaar nog niet duidelijk was ;)

[...]

En nu ben ik het echt zo vreselijk zat dat de 1e die weer met deze vraag komt echt een lading kots over zich heen krijg waar hij minstens tot nieuwjaar in aan het zwemmen is. Veel succes als je op 1 jan dom genoeg bent. |:(
En het ligt uiteraard niet aan de organisatie die deze domme regels hebben verzonnen.....????

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 07:40:
[...]

En het ligt uiteraard niet aan de organisatie die deze domme regels hebben verzonnen.....????
Wat vind jij dan rare regels? Dat je voor de contest begon geregistreerd moest zijn op GoT? Lijkt mij een goede regel, anders doet straks heel DPZ mee en gaan die met de D70 aan de haal.

Vind je het irritant dat je je ultra mooie foto's van 10 jaar terug uit de Sahara woestijn niet mag gebruiken? Lijkt mij wederom een goede regel, nu heeft iedereen (op de paar mensen na die op vakantie gaan) dezelfde omstandigheden. Dat je de EXIF info kan editten is bekend, maar aangezien de jury in geval van ernstige twijfel de foto gewoon niet toe kan laten en je mag verwachten dat de meeste tweakers wel enige vorm van eerlijkheid hebben is dat niet echt een groot probleem.

Vind je het irritant dat de foto's maar een bepaalde afmeting mogen hebben? Lijkt mij wederom een goede regel, op TIFF's van 60MB zit niemand te wachten.

Daarbij komt nog dat er maar bar weinig mensen zijn die de regels lezen, zo weinig mensen dat ik echt denk dat de gemiddelde tweaker niet compatible is met het onderdeel "begrijpend lezen" :/

De enige die problemen met de regels hebben zijn mensen die niet lezen en blijkbaar jij.

[ Voor 17% gewijzigd door Beaves op 30-12-2004 10:17 ]

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 17:13

bonzz.netninja

Niente baffi

[...]

echt hoe moeilijk kan het zijn.
- er is een wedstrijd
- er gelden regels
- vind je de regels niet leuk >>> doe dan niet mee
- wil je wel mee doen >>> houd je aan de regels

sinds wanneer is het bij wedstrijden mogelijk om te zeuren over de regels?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• Floor-is

Floor-is

5.2

[...]

Weet je wat? Ik help je en zal momania verzoeken jou uit te sluiten van deelname. :)
Als je het toch allemaal maar dom vind, dan neem ik immers ook aan dat je niet meedoet en dan mag dat ook geen probleem zijn. :)

Bericht hierboven

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 15:24
Ik heb inmiddels alle post's gelezen waar het om gescande foto's gaat, waaruit blijkt dat de gescande datum geld. Maar waar vind je dat? Mijn scanner (heel simpele Canon Lide) geeft bij de foto's geen datum waarop hij is gescand. Tenminste, dat denk ik. Als ik via de Explorer naar de properties --> summary ga, zie ik daar geen datum staan, alleen wat informatie over de afmetingen.

Mijn foto is op het moment weg, maar hij kan natuurlijk nog in de quenque zitten.

Met welke software scan je zoal dat hij in de exif? de datum zet?

[ Voor 3% gewijzigd door scenic20 op 30-12-2004 12:53 ]

Somewhere in Europe...

• Floor-is

Floor-is

5.2

scenic20: Scan je negatieven/dia's of gebruik je een flatbed? Dat scheelt ook nogal. :)

Je foto zit wellicht nog in de queue, als we het niet vertrouwen kan je een mailtje krijgen ter opheldering voor ons als jury. Maar als we van mening zijn dat je foto niet in de gestelde periode gemaakt kan zijn, dan kunnen we hem ook uitsluiten. Dat is helaas het nadeel van 'analoog' schieten...

Bericht hierboven

• Vittek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2024
DarkFly schreef op donderdag 30 december 2004 @ 00:32:
Problem solved! Het zou alleen handig zijn als er bij de categorie ook kwam te staan als je iets hebt geupload.
Darkfly: hoe heb je dit probleem opgelost, ik zie ook geen "join contest". en ben al redelijk land geregistreerd bij GoT. Dank.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Waarom zie ik nog geen inzendingen als dit eigenlijk? ;)

(Let niet op de datum)
Afbeeldingslocatie: http://www.fotograferen.net/portfoliofolder/snow/2003/la_plagne_danny_pow2.jpg
(Sorry dat ik ff deeplink Rutger)

[ Voor 11% gewijzigd door Floor-is op 30-12-2004 13:29 ]

Bericht hierboven

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:16

Rudedadude

Maybe we were born to run

Floris schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:28:

(Let niet op de datum)
[afbeelding]
Potver, nu is mijn idee hier al geplaatst, moet ik weer op zoek naar iets anders. Net heel die reis geboekt enzo... :( ;)

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 15:24
Floris schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:57:
scenic20: Scan je negatieven/dia's of gebruik je een flatbed? Dat scheelt ook nogal. :)

Je foto zit wellicht nog in de queue, als we het niet vertrouwen kan je een mailtje krijgen ter opheldering voor ons als jury. Maar als we van mening zijn dat je foto niet in de gestelde periode gemaakt kan zijn, dan kunnen we hem ook uitsluiten. Dat is helaas het nadeel van 'analoog' schieten...
Ik scan flatbed, met een heel goedkope Canon scanner. Mocht mijn foto uitgesloten worden, jammer dan. Dat is dan het nadeel van het analoog schieten. Ik hoop in de vakantie volgende week nog een mooie(re) foto te schieten, met een goede digicam :).

Somewhere in Europe...

• Floor-is

Floor-is

5.2

Rudedadude schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:31:
[...]

Potver, nu is mijn idee hier al geplaatst, moet ik weer op zoek naar iets anders. Net heel die reis geboekt enzo... :( ;)
Let wel! Rud-gr is hier ook lid!

Bericht hierboven

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

Misschien overbodig, maar ik heb een foto ingestuurd, maar wel de exif aangepast. Mijn naam staat er namelijk niet in, die trekt ie niet goed uit de d30, dus die voeg ik altijd nog even toe mbv rechtermuis > samenvatting > geavanceerd. Gaat dit een probleem zijn?

Verwijderd

Floris schreef op donderdag 30 december 2004 @ 12:51:
[...]

Weet je wat? Ik help je en zal momania verzoeken jou uit te sluiten van deelname. :)
Als je het toch allemaal maar dom vind, dan neem ik immers ook aan dat je niet meedoet en dan mag dat ook geen probleem zijn. :)
Ik verzeker je : geen enkel probleem!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 14:20:
[...]

Ik verzeker je : geen enkel probleem!
Ga dan leuk ergens anders azijnpissen, je -hoeft- niet te reageren namelijk. Het is duidelijk dat je de contest niet vindt, ga dan leuk foto's maken ofzo i.p.v. hier te klagen.

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:09
topic tien keer gelezen maar op de vraag hoe ik weet of mijn foto in de queue zit of gewoon botweg gedelete is krijg ik niet. Wie kan ik per mail aanschieten om dit bevestigd te krijgen?

• Floor-is

Floor-is

5.2

wheeler schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:57:
topic tien keer gelezen maar op de vraag hoe ik weet of mijn foto in de queue zit of gewoon botweg gedelete is krijg ik niet. Wie kan ik per mail aanschieten om dit bevestigd te krijgen?
* Floor-is geeft wheeler een scheutje zelfvertrouwen.

Het kan heel goed zijn dat je voorlopig niet weet of je wel of niet meedoet aan de contest met een of meerdere foto's die je hebt ingestuurd. Het kan zelfs zijn dat je dit pas na 14 januari te horen krijgt. Maar zoals meerdere keren gemeld krijg je maar 1 kans om in te sturen, als je foto derhalve is geweigerd heb je eenvoudigweg pech.
In de regels staat dat we zonder opgaaf van reden een foto mogen weigeren en er is bovendien een limiet gesteld aan hoeveel foto's je in totaal inzenden mag en hoeveel per categorie.

Het is hard en soms vind ik het ook niet leuk, maar als we dit niet hadden gedaan, hadden we er echt nog heel veel meer werk aan gehad... Voor ons allemaal is het iets dat we erbij doen, dat we doen voor jullie, voor de community en waar wij derhalve geheel belangenloos onze vrije tijd in steken.

Ik wil graag een ieder duidelijk maken dat de regels die je hier na kunt lezen strenger gehanteerd gaan worden. Valsspelen kan resulteren in uitsluiting van de contest en het forum&de site! Je kan dus eenvoudigweg een ban krijgen als je de boel probeert te flessen.
Het is geen leuk spelletje waar je een prijs kan winnen van een paar tientjes, we hebben het hier over meer dan 3000 euro aan prijzen!

Bericht hierboven

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-09 23:47
Floris schreef op donderdag 30 december 2004 @ 03:27:
[...]

De organisator, wie ga je mailen?
Ik heb Remy gemailed.

Pickle Rick!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 21:23

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Net mijn foto's ingestuurd, wanneer kan ik ongeveer verwachten dat ze erbij staan?

• Floor-is

Floor-is

5.2

Mr_gadget schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:09:
Net mijn foto's ingestuurd, wanneer kan ik ongeveer verwachten dat ze erbij staan?
* Floor-is schat in: Ergens voor 17 november 3219

Bericht hierboven

Verwijderd

Op de een of andere manier ben ik altijd ingelogd als ik de fotocontest site bezoek. Ik zie ook nergens een knop om een foto te uploaden oid. Uitloggen brengt me terug naar got startpagina en als ik dan terug doorklik naar de foto site ben ik automatisch terug ingelogt. Ik krijg dan wel soms volgende error bij het bekijken van mijn eigen profiel:

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Er kon geen gebruiker met UserID 0 worden gevonden.
(interne identificatie: engine::user_profile::unknown_user)

Heb dit geprobeerd op verschillende computers (wel beide achter zelfde router) en verschillende browsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Floris schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:28:

(Let niet op de datum)
[afbeelding]
de mooiste foto's kun je 1 of 2 dagen voor de einddatum van de contest gaan verwachten, vermoed ik zo... Mensen die serieus mee willen doen, zullen heus wel wat langer wachten, zodat ze misschien een nóg betere foto voor de einddatum hebben gemaakt.

Tenminste, zo ga ik 't wel doen in ieder geval ;) (ook al weet ik bij voorbaat al dat ik zo goed als geen kans zal maken :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sssht! Ga het nou niet aan iedereen verklappen, anders is er straks in de laatste 2 dagen ineens een truckload aan foto's te doorlopen voor plaatsing ;)

Ben gisteren teruggekomen uit zuid frankrijk, en ben daar speciaal nog 120Km door de sneeuw gereden om een foto te maken van die nieuwe brug:
http://www.viaducdemillaueiffage.com/

Er zitten wel een paar aardige tussen, maar het weer zat behoorlijk tegen, als in zoveel mist dat je nooit meer dan 4 pijlers zag :/ Bij het inzenden is het in ieder geval geen probleem aan te tonen dat de foto binnen de contest is gemaakt: de brug opende pas op 16 december ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• khamikaze99
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-07 11:16
Dag jongens even een vraagje.

Ik heb de volgende foto ingestuurd voor de contest: "The tower of Babylon" onder Architectuur. Nu zie ik dat de preview / thumbnail heel donker is terwijl het orrigineel een zachtrode gloed heeft. Kan ik deze nu opnieuw opsturen? of kunnen de mods hier wat aan doen?

Ik ben van mening dat het enigszins afbreuk doet aan de foto. Alvast bedankt voor jullie tijd.

I might not be perfect, but some parts of me are excellent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

khamikaze99 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:49:
Dag jongens even een vraagje.

Ik heb de volgende foto ingestuurd voor de contest: "The tower of Babylon" onder Architectuur. Nu zie ik dat de preview / thumbnail heel donker is terwijl het orrigineel een zachtrode gloed heeft. Kan ik deze nu opnieuw opsturen? of kunnen de mods hier wat aan doen?

Ik ben van mening dat het enigszins afbreuk doet aan de foto. Alvast bedankt voor jullie tijd.
vreemd, zoiets is een keer eerder gebeurd; momania is degene die je erover kan contacten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verklaar me maar voor gek, maar hoe en waar kan een foto uploaden. Ik zie nergens een submit knop of iets dergelijks. En ja, ik ben ingelogged. ~:\

Laat maar, na opnieuw inloggen verscheen er een join knop. -Zucht-

[ Voor 20% gewijzigd door Roko op 31-12-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Remy , er zijn een paar foto's van mij weg , 'k weet het 't waren archieffoto's , regels niet goed gelezen mijn fout .

Maar ik zie nu nergens geen button meer verschijnen zodat ik eventueel nieuwe kan posten . Wel recente ?

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

sven: Floris hier, ook uit de jury. Ik heb net (samen met Korakal) alle inzendingen doorlopen. Alle archiefmateriaal waar eenvoudig van was vast te stellen dat het daadwerkelijk archief was is nu weg. We hebben een aantal twijfelgevallen doorgelaten.
Je kunt niet nogmaals inzenden, je had de regels moeten lezen vrees ik.

Ik weet niet meer wie die vent is met een 1D2 die ook wat racefoto's had, maar ook van hem heb ik er inmiddels minstens 3 mogen vernietigen... Had je de regels van te voren even moeten lezen...

Er staan denk ik nog ergens tussen de 85 en 100 foto's in de queue, daar gaan we nu weer mee aan de slag.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 20:06:
sven: Floris hier, ook uit de jury. Ik heb net (samen met Korakal) alle inzendingen doorlopen. Alle archiefmateriaal waar eenvoudig van was vast te stellen dat het daadwerkelijk archief was is nu weg. We hebben een aantal twijfelgevallen doorgelaten.
Je kunt niet nogmaals inzenden, je had de regels moeten lezen vrees ik.

Ik weet niet meer wie die vent is met een 1D2 die ook wat racefoto's had, maar ook van hem heb ik er inmiddels minstens 3 mogen vernietigen... Had je de regels van te voren even moeten lezen...

Er staan denk ik nog ergens tussen de 85 en 100 foto's in de queue, daar gaan we nu weer mee aan de slag.
Geen probleem Floris , het is mij eigen schuld .

Alvast mijn beste wensen voor 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Fijn dat je het zo goed oppakt, sorry dat het niet anders gaat, maar als we eenmaal van de regels af gaan wijken... Beste wensen ook :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het uploaden van mijn foto krijg ik deze foutmelding:

type Exception report

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

exception

javax.servlet.ServletException: Servlet execution threw an exception

root cause

java.lang.OutOfMemoryError: Requested array size exceeds VM limit

note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/5.5.5 logs.

----------

Wat gaat er mis en doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ziet eruit alsof er even iets niet helemaal goed ging met de server; heb je het al eens opnieuw geprobeerd?

Ik heb net ook een foto geupload, zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:01:
Ziet eruit alsof er even iets niet helemaal goed ging met de server; heb je het al eens opnieuw geprobeerd?

Ik heb net ook een foto geupload, zonder problemen.
Meerdere malen geprobeerd inmiddels, maar tot nog toe zonder succes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Ik heb gisteren een foto geupload in "Mensen en Portretten" maar ik zie die niet terug tussen de andere deelnemers. Hoe krijg ik die foto (slapen.jpg) alsnog erbij want de submit knop is inmiddels weg? :?

Damn, ik zie dat de foto net te groot is |:(

[ Voor 15% gewijzigd door Roko op 01-01-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

d'r staat ook iets onderaan het topic...

Waarschuwing:
Voordat je een vraag stelt: Lees eerst het topic door of gebruik de quicksearch om te kijken of je vraag al niet beantwoord is.

krijg niet het idee dat je dit hebt gedaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Niet online
Ik wist niet dat het verplicht volgen van dit topic een vereiste was voor de contest ;)

Hoe krijg ik de "Join contest" knop weer terug zodat ik een nieuwe foto kan plaatsten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Volgens mij kan ik mijn reply nog een keer letterlijk herhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Roko: Wil je ajb zelf een klein beetje meer moeite doen dan je vraag gewoon te herhalen en verwachten dat het je wordt voorgekouwd? We zijn je moeder niet FFS! :/

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Hmm, kan iemand van de crew hier misschien naar kijken?

Ik heb enkele dagen geleden een foto ingstuurd in de categorie Natuur (Flora en Fauna), met als titel Path into Eternity. Nu is er volgens mij iets misgegaan met het resizen van de foto tijdens het plaatsen, want de thumbnails hebben compleet andere kleuren dan het origineel. En als ik klik voor het origineel krijg ik wel gewoon de goede foto. Kan iemand dit misschien fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey! ik heb een foto ge-upload en nu is de join contest button weg... hoe ken dat nah? :o

sorry hoor moest het effe zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

tijn.online: Er zijn er een aantal met dit probleem, we weten nog niet hoe het komt omdat we het niet op een betrouwbare manier kunnen repliceren. Ik zal het verzoek doen bij momania om de 'resizes' opnieuw te doen, zodat de kleurweergave klopt. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijn.online
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 19:40

tijn.online

hier had uw tekst kunnen staan

Hartelijk dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:00:
Hey! ik heb een foto ge-upload en nu is de join contest button weg... hoe ken dat nah? :o

sorry hoor moest het effe zeggen :)
sorry ik moest effe zegge dat JE ALS TWEAKER WORDT GEACHT HET TOPIC TE LEZEN

Nota bene een paar replies boven je staat precies hetzelfde. En ik heb geen zin om nog een keer de uitleg te typen.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

* Floor-is vraagt zich af of het gemiddelde IQ van de 'mededingers' nog boven de gemiddelde lichaamstemperatuur ligt of zijn we dat stadium inmiddels ook al voorbij?

Ga dan lekker bij de Jostiband ofzo en val ons niet lastig.

Het is nu nog grappig bedoeld, maar de kern van waarheid is zeker aanwezig

[ Voor 6% gewijzigd door Floor-is op 01-01-2005 22:07 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 21:16:
[...]

Meerdere malen geprobeerd inmiddels, maar tot nog toe zonder succes :?
En het maakt ook niet uit of ik het met IE of met Firefox probeer. Het lukt niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:26:
[...]

En het maakt ook niet uit of ik het met IE of met Firefox probeer. Het lukt niet :/
We hebben nog een week of twee ruwweg, momania leest hier regelmatig mee, waarnaast ik hem ook zal verzoeken extra aandacht te steken in jouw probleem. Ik neem aan dat we er wel een oplossing voor vinden. (Maar wee je gebeente als het archiefwerk is of een slechte foto! :P)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:04:
[...]

sorry ik moest effe zegge dat <span style="color:red"> JE ALS TWEAKER WORDT GEACHT HET TOPIC TE LEZEN</span>

Nota bene een paar replies boven je staat precies hetzelfde. En ik heb geen zin om nog een keer de uitleg te typen.

:/
trek et je nou niet aaahaaaan, ik zit jullie te fucken. Beetje sarcasme kan toch wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Vraagje over frames/randen;

Ik heb een foto die ik graag 45 graden wil draaien. Hierdoor onstaan natuurlijk zwarte vlakken in de hoeken van de foto. Geld dit ook als een frame/rand, of is dat 'puur' genoeg?

(een crop van de foto is geen oplossing, dan mis je 75% van de foto nml.)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:40:
[...]

We hebben nog een week of twee ruwweg, momania leest hier regelmatig mee, waarnaast ik hem ook zal verzoeken extra aandacht te steken in jouw probleem. Ik neem aan dat we er wel een oplossing voor vinden.
Ah ok, dat zou geweldig zijn!
(Maar wee je gebeente als het archiefwerk is of een slechte foto! :P)
Whahaha nee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Booster schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:50:
Vraagje over frames/randen;

Ik heb een foto die ik graag 45 graden wil draaien. Hierdoor onstaan natuurlijk zwarte vlakken in de hoeken van de foto. Geld dit ook als een frame/rand, of is dat 'puur' genoeg?

(een crop van de foto is geen oplossing, dan mis je 75% van de foto nml.)
is wat mij betreft ok, hou wel rekening mee dat de buitenste maximale afmetingen gewoon blijven gelden (en je foto dus kleiner zal zijn dan wanneer je 'm niet gedraaid instuurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:40:
[...]

trek et je nou niet aaahaaaan, ik zit jullie te fucken. Beetje sarcasme kan toch wel..
Nou op dat moment ff niet dus, er is nog zo iets als timing ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Korakal schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:55:
is wat mij betreft ok, hou wel rekening mee dat de buitenste maximale afmetingen gewoon blijven gelden (en je foto dus kleiner zal zijn dan wanneer je 'm niet gedraaid instuurt).
Houd ik rekening mee, geen probleem.

En als de randen van de gekantelde foto (dus niet de randen van het plaatje) op sommige plekken weglopen naar zwart (door lenswerking, en/of bewerking in PS), beschouw jij dit dan nog hetzelfde?

Als het onduidelijk is dan kan ik je de foto mailen ter verduidelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt... vignettering aan de randen dat overloopt in het 'zwarte' gedeelte dat ontstaan is door het draaien? Als dat het is: prima.

Als dat het niet is: kun je dan een voorbeeldfoto (niet degene die je gaat insturen) mailen met hetgeen je bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:58:
[...]

Nou op dat moment ff niet dus, er is nog zo iets als timing ;)
nou gelukkig kan je er nog om knipogen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Korakal schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:13:
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt... vignettering aan de randen dat overloopt in het 'zwarte' gedeelte dat ontstaan is door het draaien? Als dat het is: prima.

Als dat het niet is: kun je dan een voorbeeldfoto (niet degene die je gaat insturen) mailen met hetgeen je bedoelt?
Ik ga morgen even een voorbeeldje regelen voor je. Tis niet enkel en alleen vignettering namelijk. Het wordt je morgen wel duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

http://tca.gathering.tweakers.net/PrePhotoDetail.do?id=556
Toch maar een weirde foto + datum...
Camera: Canon D60
Afmeting: 768 x 1024 px
Sluitertijd: 1/400 sec.
Diafragma: 8
ISO: 200
Datum: 26/10/2004
Beschijving: Foto gemaakt bij het naardermeer...Gemaal "de machine"
Het was windstil waardoor het water echt een spiegel is geworden..
Ik heb Polafilter gebruikt
datum ligt vóór de opening van de fotowedstrijd. En kijk eens naar het detail... op zich wel een leuke foto maar als je goed kijkt zie je toch nog een aantal rare dingen.

Voor wie nog niet goed heeft gekeken: bekijk de bushes (links) aan de waterkant, de image moet gewoon gedraaid zijn want de fysicawetten hebben mij toch iets anders geleerd over weerspiegeling =) (waarschijnlijk expres gedaan, maar toch het vermelden waard)

kan iemand me zeggen wat soort polariser er gebruikt is? ik vind die gradient toch maar aan de donkere kant... en een polariser, neemt die meestal de weerspiegeling van glas e.d. niet weg? (tenzy er een aantal materialen zijn waar het niet zo is, in dat geval corrigeer me dan even :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koraks243
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

koraks243

Last quoth the raven...

Dakoina schreef op zondag 02 januari 2005 @ 02:30:
Voor wie nog niet goed heeft gekeken: bekijk de bushes (links) aan de waterkant, de image moet gewoon gedraaid zijn want de fysicawetten hebben mij toch iets anders geleerd over weerspiegeling =) (waarschijnlijk expres gedaan, maar toch het vermelden waard)
Ik denk niet dat de weerspiegeling gedraaid is, er zijn alleen aan de bovenkant (links en om het huis) wat struikjes weggesoept.
kan iemand me zeggen wat soort polariser er gebruikt is?
Zo te zien geen pola maar een gradueel ND filter.
en een polariser, neemt die meestal de weerspiegeling van glas e.d. niet weg? (tenzy er een aantal materialen zijn waar het niet zo is, in dat geval corrigeer me dan even :) )
Hang ervan af hoe je je pola draait en hoe het licht van de reflectie is gepolariseerd. Maar in dit geval is volgens mij dus een grad. ND gebruikt en geen pola :)

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

die is er dan per ongeluk tussendoor geglipt; ik heb 'm inmiddels verwijderd

(om de berichten hierboven die over die foto gaan toch nog zinnig te houden; hier het origineel: http://tca.gathering.tweakers.net/photos/1/2/org/556.jpg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 14:23
Mag je met 1 foto in 2 categoriën meedoen?

http://tca.gathering.tweakers.net/PrePhotoDetail.do?id=571
http://tca.gathering.tweakers.net/PrePhotoDetail.do?id=579

Hulde aan de jury, die hebben toch maar even de heel queue doorgeworsteld _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

We zullen die dubbele ook verwijderen. :)

Queue was weer goed opgeschoond, geen idee hoeveel nieuwe foto's er nu in zitten, dat bekijk ik maandag ofzo wel. Vandaagis het weekeinde :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:02
in transport staat een foto die van 15 december is. dat transport van die boeing over het water :)

edit : ik keek naar de datum van de .plan. maar inderdaad, de contest begon op de 14e. ik heb niets gezegd ;)

[ Voor 41% gewijzigd door wibblemoo op 02-01-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

wibblemoo schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:52:
in transport staat een foto die van 15 december is. dat transport van die boeing over het water :)
dat kan toch? 14 december was de start van de contest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Floris schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:01:
tijn.online: Er zijn er een aantal met dit probleem, we weten nog niet hoe het komt omdat we het niet op een betrouwbare manier kunnen repliceren. Ik zal het verzoek doen bij momania om de 'resizes' opnieuw te doen, zodat de kleurweergave klopt. :)
Floris:

Ik zit nu op me werk, kan het dus niet nakijken, maar WS zijn de foto's die rare kleuren krijgen in CMYK of iig niet in RGB opgeslagen. Heb ik volgens mij ook wel eens gehad.

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster

Booster

Superuser

Korakal schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 23:13:
Ik heb je zojuist een voorbeeldje gestuurd. Mocht je hem niet op korte termijn ontvangen, dan is het ding waarschijnlijk ergens in een filter blijven hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer kunnen er weer foto's toegevoegd worden om te kunnen deelnemen ? Ik heb ook wat kiekjes die ik wil gaan plaatsen namelijk :)

Oh gelukkig Nieuwjaar Floris & Jelle gr Suzanne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

wel irritant dat je maar vijf foto's mag inzenden...

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
thijsdewert schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:01:
Wat fijn dat we de mogelijkheid hebben om wel 5 foto's uit te kiezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

thijsdewert schreef op zondag 02 januari 2005 @ 17:01:
Want? .... Er moet nog meer gezeurd worden :?

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Hey modjes/jury/etc...

Ik had 5 foto's doorgestuurd, Die zijn allemaal geplaats... maar nu is er 1 weg uit het architectuur gedeelte... Het ging om de foto van het gemaal "de machine" bij het naardermeer

Die foto is dus weg nu... Moet ik hem opnieuw insturen of voldeed hij niet aan de spelregels ?

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:50

P-ter

...

Damn, als de que al helemaal is doorgelopen, dan is mijn foto vast afgekeurd omdat er geen EXIF info bij zit door het resizen.
Heb hem in het begin afgelopen week al geplaatst.

Ik heb overigens geen mailtje gehad over evt. afkeuring, dus ik wacht ook nog maar even af.
Origineel ligt namelijk klaar voor evt. verzending aan de modjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Firecow schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:00:
Hey modjes/jury/etc...

Ik had 5 foto's doorgestuurd, Die zijn allemaal geplaats... maar nu is er 1 weg uit het architectuur gedeelte... Het ging om de foto van het gemaal "de machine" bij het naardermeer

Die foto is dus weg nu... Moet ik hem opnieuw insturen of voldeed hij niet aan de spelregels ?
Hey koe, een stukje terug in dit topic viel het iemand op dat de datum die erbij stond "26-10-2004" was oid, dus vandaar is je foto verwijderd, zoek maar even terug, er staat ook nog een link naartoe.

Ik vond het al een beetje vreemd, want je had 'm onlangs pas op DPZ gepost.. stond je camera niet goed ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Grrrr typ foutttt 26-12-2004 is het.... Was afgelopenweek gemaakt namelijk...
Kan ik hem opnieuw sturen of niet ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

Dakoina schreef op zondag 02 januari 2005 @ 02:30:
http://tca.gathering.tweakers.net/PrePhotoDetail.do?id=556
Toch maar een weirde foto + datum...

[...]

datum ligt vóór de opening van de fotowedstrijd. En kijk eens naar het detail... op zich wel een leuke foto maar als je goed kijkt zie je toch nog een aantal rare dingen.

kan iemand me zeggen wat soort polariser er gebruikt is? ik vind die gradient toch maar aan de donkere kant... en een polariser, neemt die meestal de weerspiegeling van glas e.d. niet weg? (tenzy er een aantal materialen zijn waar het niet zo is, in dat geval corrigeer me dan even :) )
Brr typfout van mij dus.... 26-12-2004 uiteraard....
Over de foto die is alleen 180 graden gedraaid... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LINk
  • Laatst online: 07-09 00:01
Ik heb ff eeen heeeel nOOb vraag. Kben al bijna half uur aant zoeken hoek mijn foto kan uploaden. Deze link krijg ik de hele tijd en als ik dan doorklik kan ik alleen maar de foto's bekijken. Maar waar (of hoe) moet ik klikken om een foto te kunnen uploaden?? Benk zoo stom of hebben de admins het zoo goed verstopt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

P-ter schreef op zondag 02 januari 2005 @ 18:03:
Damn, als de que al helemaal is doorgelopen, dan is mijn foto vast afgekeurd omdat er geen EXIF info bij zit door het resizen.
Heb hem in het begin afgelopen week al geplaatst.

Ik heb overigens geen mailtje gehad over evt. afkeuring, dus ik wacht ook nog maar even af.
Origineel ligt namelijk klaar voor evt. verzending aan de modjes.
Foto's waarover we twijfelen krijgen de inzenders een van de komende dagen een mailtje over, met het verzoek om meer info. Degene die dat gaat doen (momania) is er de afgelopen dagen niet geweest... het is voor ons ook maar vrijwilligerswerk waar we niet 24/7 voor klaar kunnen zitten.

De afgekeurde foto's krijgen vermoedelijk niks, maar pin me d'r nog niet op vast. Eerst even wachten tot momania terug is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

LINk schreef op zondag 02 januari 2005 @ 19:24:
Ik heb ff eeen heeeel nOOb vraag. Kben al bijna half uur aant zoeken hoek mijn foto kan uploaden. Deze link krijg ik de hele tijd en als ik dan doorklik kan ik alleen maar de foto's bekijken. Maar waar (of hoe) moet ik klikken om een foto te kunnen uploaden?? Benk zoo stom of hebben de admins het zoo goed verstopt???
Als je nou even de zoekfunctie had gebruikt (zoals heel duidelijk onderaan iedere pagina staat aangegeven) had je deze post gevonden en was jouw vraag overbodig geweest....

Spider.007 in "Tweakers.net Foto Contest - vragen en op..."
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voordat je een vraag stelt: Lees eerst het topic door of gebruik de quicksearch om te kijken of je vraag al niet beantwoord is.

Voegt je post niks toe aan het topic? Dan wordt deze verwijderd!