Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.823 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:22:
[...]
Voorlopig is het grootste nut van herbalism en alchemy voor mij dus het maken van healing potions: die gebruik ik tijdens het questen.
Als ik een karakter speel dat zich kan genezen, dan gebruik ik 99% van de tijd juist geen healing potions. Ik gebruik dan mana potions or gecombineerde healing/mana potions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64851

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:02:
Doe niet zo moeilijk, over een maandje is de full version uit, dus om nou over een boycot te praten lijkt me sterk overdreven.
Uhm is nog niet zeker? Ik boycot het spel als het niet in januari uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131400

Heb net WoW maar opnieuw lopen installeren, en nu kan ik weer wel inloggen :D
Geen ips gebanned dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:02:
Doe niet zo moeilijk, over een maandje is de full version uit, dus om nou over een boycot te praten lijkt me sterk overdreven.
dat laatste was maar een grapje, is subtiliteit al te veel gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110623

Anoniem: 131400 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:27:
Heb net WoW maar opnieuw lopen installeren, en nu kan ik weer wel inloggen :D
Geen ips gebanned dus :)
Heb je het eerste gepatched dan de realm veranderd of andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 17:06

Belgar

Archmaster ranzige code..

eur0fighter schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:00:
ik had ergens gelezen dat je met alchemy ook bepaalde dingen in goud kon veranderen op hoge level. Iemand die dit zeker weet?
www.thottbot.com <- startpost

Is eigenlijk totaal niet nuttig. Op het moment dat je ijzer naar goud kunt omzetten ben je ongeveer lvl 35-45. Bovendien is een van de ingredienten Thorium, wat je kunt minen in 45+(?) gebieden, en 5 (20x AH) zoveel waard is dan goud. Goed, het is voor een hele stack, maar je winst komt dan uit op 1 of 2 goud, hoogstens. Arcanite is op zich interessanter, maar er zijn nu een hele '3' recepten die arcanite nodig hebben.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-06 22:48
Ja zelfde probleem hier, vanocht perfect geen lag niks,
Denk dat koreanen nu wat wakker worden :)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:27
Anoniem: 97943 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:14:
[...]

Als ik een karakter speel dat zich kan genezen, dan gebruik ik 99% van de tijd juist geen healing potions. Ik gebruik dan mana potions or gecombineerde healing/mana potions.
Uh... heb ik iets gemist? Kan een hunter zichzelf healen zonder potions (ben zooooooo n00b...)?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:18
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:22:
[...]

Dat moet je even uitleggen; agility potions gebruik ik zelden; eentje per uur is zat :) Minor healing potions vind ik toch wel erg handig om te hebben, en het kost me maar 5c om te maken, daarvoor koop ik ze toch niet? Ben ze eigenlijk nog nergens tegengekomen om eerlijk te zijn...

Verkopen van potions levert me geen moer op, niet in de shops in elk geval. Ik moet helemaal naar Ironforge voor een auction house, maar gezien de drukte op de server (of meer het gebrek daaraan) denk ik niet dat ik er veel voor krijg...

Voorlopig is het grootste nut van herbalism en alchemy voor mij dus het maken van healing potions: die gebruik ik tijdens het questen.
Een set van 5 healing potions is in stormwind city te koop voor 2 silver en 70 copper

1 Healing potion kost 1 briarthorn, 1 bruiseweed 1 leaded vial.
voor 5 healing potions heb je dus 5 briarthorn nodig, 5 bruiseweed en 5 leaded vials..

5 leaded vials kosten samen 2 silver bij de herbalism trainer in stormwind 2 silver

je 10 herbs zijn dus 70 copper in totaal waard...
5 briarthorn kun je verkopen voor 25 each. dit is dus 125 copper in totaal... Dus om zelf je eigen healing potions te maken KOST je dit gewoon geld!

maar dit moet je gewoon toch maken om je skills te trainen om zo grotere en betere potions te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Eerst zaaien dan oogsten noemen ze zoiets denk ik ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
Even een kort vraagje. Wat gebeurt er met je character als je niet online bent?

Ik heb het nergens kunnen vinden en heb het spel nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
THE_CR0SS schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:16:
[...]

Een set van 5 healing potions is in stormwind city te koop voor 2 silver en 70 copper

1 Healing potion kost 1 briarthorn, 1 bruiseweed 1 leaded vial.
voor 5 healing potions heb je dus 5 briarthorn nodig, 5 bruiseweed en 5 leaded vials..

5 leaded vials kosten samen 2 silver bij de herbalism trainer in stormwind 2 silver

je 10 herbs zijn dus 70 copper in totaal waard...
5 briarthorn kun je verkopen voor 25 each. dit is dus 125 copper in totaal... Dus om zelf je eigen healing potions te maken KOST je dit gewoon geld!

maar dit moet je gewoon toch maken om je skills te trainen om zo grotere en betere potions te maken
Ok, maar dat geldt niet voor minor healing potions; die kan ik nog niet kopen, en ze kosten me een silverleaf, een moonpetal (oid) en een phial, kosten 25c bij elkaar... en ik ben pas lvl 10.

Toch is het vreemd; wat voor nut heeft het om alchemy/herbalism te doen als je dit soort potions toch nooit maakt? Gaat het dan om potions die niet te koop zijn?
Even een kort vraagje. Wat gebeurt er met je character als je niet online bent?

Ik heb het nergens kunnen vinden en heb het spel nog niet gespeeld.
Als je in een inn bent rust je uit, dat geeft je een tijdelijke EXP bonus die langer duurt naarmate je langer offline bent. Na 12 uur niet spelen duurt die bonus misschien 2 minuten ofzo... net genoeg om 2, misschien 3 beesten om te leggen. Nut is niet echt groot IMHO. Was geloof ik bedoeld om mensen aan te moedigen soms offline te gaan zodat ze niet de hele dag spelen... ik neem aan dat je dan ook moe wordt na teveel spelen zodat je minder EXP krijgt? Ik speel zelden langer dan een uur of twee achter elkaar...

[ Voor 33% gewijzigd door Dr. Strangelove op 14-12-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57
waar in IF kun je vuurwerk kopen ? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-06 21:22
Belgar schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:34:
[...]

www.thottbot.com <- startpost

Is eigenlijk totaal niet nuttig. Op het moment dat je ijzer naar goud kunt omzetten ben je ongeveer lvl 35-45. Bovendien is een van de ingredienten Thorium, wat je kunt minen in 45+(?) gebieden, en 5 (20x AH) zoveel waard is dan goud. Goed, het is voor een hele stack, maar je winst komt dan uit op 1 of 2 goud, hoogstens. Arcanite is op zich interessanter, maar er zijn nu een hele '3' recepten die arcanite nodig hebben.
Maar die recepten zijn niet bepaald verkeerd. Zou er geen problemen mee hebben om die axe te hebben. :9 Bovendien is Alchemy de enige manier om Arcanite te krijgen, dus ga er maar van uit dat het flink wat waard wordt. Wat wel een groot nadeel is - en de transmute recipes vrij nutteloos maakt imho - is dat je maar 1 bar per 48 uur kan maken. Weet niet zeker of dit echt zo is, maar dat is wat ik overal lees. Zal het zo eens uitproberen, geloof dat m'n Alchemy hoog genoeg is voor iron -> gold. :)

Edit: TeDiZ: Tinkertown uiteraard. ^^ Rechts naast de entrance naar Deeprun Tram

[ Voor 8% gewijzigd door The Will op 14-12-2004 14:39 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:32:
. Na 12 uur niet spelen duurt die bonus misschien 2 minuten ofzo... net genoeg om 2, misschien 3 beesten om te leggen. Nut is niet echt groot IMHO. Was geloof ik bedoeld om mensen aan te moedigen soms offline te gaan zodat ze niet de hele dag spelen... ik neem aan dat je dan ook moe wordt na teveel spelen zodat je minder EXP krijgt? Ik speel zelden langer dan een uur of twee achter elkaar...
Duurt die bonus echt zo kort? Ik heb idd gelezen dat als je langer dan X uur online bent je EXP steeds minder wordt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
FunkyTrip schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:40:
[...]

Duurt die bonus echt zo kort? Ik heb idd gelezen dat als je langer dan X uur online bent je EXP steeds minder wordt.
Het lijkt me heel erg sterk als ze dat zouden doen. As far as I know is er geen penalty als je lang online bent, heb er ook nog nooit wat van gemerkt, terwijl ik toch regelmatig langer dan 8 uur online ben.

Dr. Strangelove: Healing potions zijn slechts een aspect van Alchemy. Waar het mij vooral om gaat zijn Elixirs of Agility, Fortitude en Greater Defense. Daarnaast kan je van elke element een protection potion maken. Deze absorben 1000 ~ 1300 damage van dat element ofzo. Zulk soort potions doe je het voor. Healing en mana pots zijn handig om achter de hand te houden voor noodgevallen, maar je vind er meestal genoeg. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-06 13:21
Voortaan gaan de (US) servers dus elke dag een uur offline:
http://forums.worldofwarc...tus&t=27&p=1&tmp=1#post27

Kunnen ze dit maken? De server waar ik net op zat ging ook net offline, erg leuk als je met een Elite quest bezig bent. Nu gaat dit ook nog dagelijks gebeuren... :(

Edit: ik zie nu dat die post al van november is :) De downtime van nu staat in dit topic:
http://forums.worldofwarc...s&t=102&p=1&tmp=1#post102

4 uren downtime dus :) Nice...

[ Voor 27% gewijzigd door Jaded op 14-12-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:58
Kut server net down. Voor allemaal 4 uur? Lekker is dat, heb ik net een dagje vrij kan ik weer niet spelen... Ik heb echt megaveelpech hiermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

Ja hardstikke leuk weer, ik hoop niet dat ze hier een gewoonte van gaan maken hoor, telkens 4 uur down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83827

Damn dat is wel balen zeg.
Komt voor ons lastig uit die 4 uur.
Maargoed, vanavond maar weer verder dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
Weet iemand waar ik m'n Troll Mage kan trainen om daggers te gebruiken? Lvl 15 atm...

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FunkyTrip schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:40:
[...]
Hij weet het zo te zien niet: Je krijgt meer exp als je rust bij een inn of in een stad ( stormwind ofzo). Na een aantal minuten dan krijg je een message "You Feel Rested", en er verschijnt een soort van "rest indicator" op je experience balk erbij. Dat balkje verschuift langzaam naar rechts, hoelanger je rust.
Meestal als ik savonds weg ga, en de volgende dag weer terug kom, staat het balkje 1/8e verder.
Je moet dus ook altijd quitten bij een inn, dat kan makkelijk door ff je heartstone te gebruiken als je stopt. Zeker op latere levels scheelt het heel erg veel, je krijgt ongeveer dubbele experience, totdat je bent aangekomen bij je "rest indicator".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 09:14
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:32:
Als je in een inn bent rust je uit, dat geeft je een tijdelijke EXP bonus die langer duurt naarmate je langer offline bent. Na 12 uur niet spelen duurt die bonus misschien 2 minuten ofzo... net genoeg om 2, misschien 3 beesten om te leggen. Nut is niet echt groot IMHO. Was geloof ik bedoeld om mensen aan te moedigen soms offline te gaan zodat ze niet de hele dag spelen... ik neem aan dat je dan ook moe wordt na teveel spelen zodat je minder EXP krijgt? Ik speel zelden langer dan een uur of twee achter elkaar...
Fout :) http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/resting.html

The Rest state modifier only affects experience earned from killing monsters. It does not affect experience earned from quest rewards or other experience rewards in the game (such as future PvP experience rewards).

As players kill monsters and gain experience points, they become increasingly tired. Their rest level reflects this tiredness in two tiers: Rested = 200% experience and Normal = 100% experience.

At level one, players will all start in the normal tier. When a player rests in a city or at an inn they will gain rest bonus at a very slow rate. Eight hours of rest will be needed for a player to gain one "bubble" of rest bonus. At any given time, players will be able to accumulate a maximum of 30 "bubbles" worth of rest bonus which translates into approximately 1.5 levels worth of rested play (before your character returns to normal rest state).

Rested players receive bonus experience points for killing monsters. Normal players receive no bonus experience points for killing monsters.

To become rested and start earning bonus experience from killing monsters again, players must rest for many hours.

Thanks to the comforts of a warm bed and a hearty meal, players who rest or log out at an Inn will accumulate rest credit four times faster than players logged off outside of an Inn or City. Players who log out anywhere else in the world will earn rest credit four times slower.

edit:
Hmmm Triryche was me voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:36

Wub

Vannavond om 7 uur zijn de servers weer online, gelukkig kom ik rond die tijd ook weer thuis. Dus kan ik meteen weer spelen.

Even een paar feiten van de officiele forums:

- Warrior en Druids krijgen veranderening komende patch. Hopen dat het verbeteringen zijn.
- De komende patch komt voor de amerikaanse feestdagen (kerst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-05 09:14
Sorry, ik was net aan het documenteren en jij had al gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Ook al lijkt iedereen nu wel een Open Beta account te hebben, er komt een kleine wijziging in de regels:

Modbreak:Na overleg is er besloten dat het verspreiden van Koreaanse sofi-nummers niet meer toegestaan is. Het is gewoon illegaal.

Doe je het wel, dan draag je net zoals normaal zelf op voor de gevolgen. Het "niet hebben gelezen" van deze modbreak is geen excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Johan Hurkmans schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:33:
[...]

Fout :) http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/resting.html

The Rest state modifier only affects experience earned from killing monsters. It does not affect experience earned from quest rewards or other experience rewards in the game (such as future PvP experience rewards).

As players kill monsters and gain experience points, they become increasingly tired. Their rest level reflects this tiredness in two tiers: Rested = 200% experience and Normal = 100% experience.

At level one, players will all start in the normal tier. When a player rests in a city or at an inn they will gain rest bonus at a very slow rate. Eight hours of rest will be needed for a player to gain one "bubble" of rest bonus. At any given time, players will be able to accumulate a maximum of 30 "bubbles" worth of rest bonus which translates into approximately 1.5 levels worth of rested play (before your character returns to normal rest state).

Rested players receive bonus experience points for killing monsters. Normal players receive no bonus experience points for killing monsters.

To become rested and start earning bonus experience from killing monsters again, players must rest for many hours.

Thanks to the comforts of a warm bed and a hearty meal, players who rest or log out at an Inn will accumulate rest credit four times faster than players logged off outside of an Inn or City. Players who log out anywhere else in the world will earn rest credit four times slower.

edit:
Hmmm Triryche was me voor
Thnx :) Maar het komt er dus op neer dat je echt LANG niet moet spelen wil je er wat aan hebben; 8 uur voor een bubble maal 30 bubbles is 240 uur of 10 dagen niet spelen. Daar staat dan tegenover dat je ongeveer 1,5 level kan spelen in de Rested tier. De rested status is dus blijkbaar niet tijdgebonden (als in zoveel minuten rested zijn) maar EXP gebonden (zoveel EXP kan ik halen voordat ik weer normal ben)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Gelukkig heb ik geen gezeik met een koreaanse OB. Ik baal wel flink van de downtime van de US servers, klote tijd voor ons.

Anyway, hopelijk levert het ons wat op, een mooie patch met goede fixes. Alhoewel ik daar zelf niet snel iets van zal merken. Vind eigenlijk de gehele game geweldig zoals hij is. Ik hoop wel dat we in de toekomst uitbreidingen kunnen verwachten met nieuwe regio's. Maar dat zal er wel niet in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:46:
[...]

Thnx :) Maar het komt er dus op neer dat je echt LANG niet moet spelen wil je er wat aan hebben; 8 uur voor een bubble maal 30 bubbles is 240 uur of 10 dagen niet spelen. Daar staat dan tegenover dat je ongeveer 1,5 level kan spelen in de Rested tier. De rested status is dus blijkbaar niet tijdgebonden (als in zoveel minuten rested zijn) maar EXP gebonden (zoveel EXP kan ik halen voordat ik weer normal ben)?
Klopt, ik dacht ook het omgekeerde, maar je kan net zolang wachten met het killen van beesten als je wilt. Je kan ook gewoon een quest gaan spelen, je krijgt die extra exp toch wel, alleen niet voor de quest zelf.

Ohja, en een vraagje, er zijn nog al wat termen die ik niet ken:

Wat is een mob (gewoon een npc tegenstander?), wat is DOTting? En zo zijn er nog wel meer dingen die ik zelf absoluut niet zou weten.

[ Voor 12% gewijzigd door DarkShadow op 14-12-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Anoniem: 12316 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:38:
Ook al lijkt iedereen nu wel een Open Beta account te hebben, er komt een kleine wijziging in de regels:

Modbreak:Na overleg is er besloten dat het verspreiden van Koreaanse sofi-nummers niet meer toegestaan is. Het is gewoon illegaal.

Doe je het wel, dan draag je net zoals normaal zelf op voor de gevolgen. Het "niet hebben gelezen" van deze modbreak is geen excuus
Wat is precies illegaal, het gebruik of het verspreiden? Ben ik wel benieuwd naar ;) Het eerste kan moeilijk illegaal zijn als het open en bloot met google te vinden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een mob is gewoon een monster of boss, en DOT is damage over time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Mob is inderdaad een tegenstander.
DOT = Damage Over Time

Dr. Strangelove: Serials zijn ook zo open en bloot te vinden met google. ;) Geloof dat je er in Korea enkele jaren voor in de gevangenis kan belanden, als het niet erger is.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52359

ey, ik speel op usa servers (pvp monoroth) ben nu al lvl 44 paladin, speel samen met 2-3 vrienden (lvl 44 rogue, lvl 38 rogue, en 28 hunter). we zitten nu in een guild, maar die is weinig actief in raids organeseren, samen questen en dergelijk, dus ik vroeg me af of iemand hier wel eentje weet die de bovengenoemde punten oplost :)
alvast bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:05:
[...]

Uh... heb ik iets gemist? Kan een hunter zichzelf healen zonder potions (ben zooooooo n00b...)?
Er is geen reden om sarcatisch te worden.

We begonnen met een priest die potions maakt om zich te kunnen healen. Daar is een serie posts over potions uit ontstaan. Ik heb gewoon aan willen sluiten op de laatste post in de discussie.

Als je mijn commentaar leest dan zie je ook "Als ik een karakter speel dat zich kan genezen" staan. Maar ja het is maar wat je wilt lezen natuurlijk.

Trouwens als je first aid traint, dan kan ook jouw hunter zichzelf healen zonder potions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Probleem van First Aid is dat het eigenlijk niet te gebruiken is als je aangevallen wordt, omdat attacks je interrupten. Potions zijn gewoon een laatste redmiddel.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-06 17:06

Belgar

Archmaster ranzige code..

The Will schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:57:
Mob is inderdaad een tegenstander.
Om echt weer eens te laten merken dat ik een ouwe lul ben:

mob is afkorting van 'mobile', en was een MUD-term voor monsters die tussen verschillende 'kamers' konden bewegen. en voordat dat weer vragen opleverd :P

MUD = multi-user-dungeon

De verre voorloper van het huidige warcraft concept. Tekst only, maar bijna net zo verslavend.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
lol. Ik ken mob meer als groep monsters, dat was het namelijk in Ragnarok. Je moet met de tijd meegaan hè. ^^

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

The Will schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:15:
lol. Ik ken mob meer als groep monsters, dat was het namelijk in Ragnarok. Je moet met de tijd meegaan hè. ^^
Hmm dat is idd ook nieuw voor mij :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:34

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

TeDiZ schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:37:
waar in IF kun je vuurwerk kopen ? })
Als je met Deeprun Tram vanuit stormwind aangekomen bent, loop de tunnel uit, loop 10 meter links, en kijk naar links:P

Staat een kleine Gnome die vuurwerk verkoopt voor 1 silver per stuk:P Have fun

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeathTrail
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:34

DeathTrail

BYD Seal Excellence AWD

The Will schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:15:
Yep Ragnarok heeft vele mobs, Mob van Angeling is bijvoorbeeld Porings, Poporings en santa porings :P

BYD Seal Excellence AWD | Dell G16 7630 | Intel Core i9-13900HX | NVIDIA GeForce RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Anoniem: 97943 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:03:
[...]

Er is geen reden om sarcatisch te worden.

We begonnen met een priest die potions maakt om zich te kunnen healen. Daar is een serie posts over potions uit ontstaan. Ik heb gewoon aan willen sluiten op de laatste post in de discussie.

Als je mijn commentaar leest dan zie je ook "Als ik een karakter speel dat zich kan genezen" staan. Maar ja het is maar wat je wilt lezen natuurlijk.

Trouwens als je first aid traint, dan kan ook jouw hunter zichzelf healen zonder potions.
Ik was niet sarcastisch, sorry dat je het zo opgevat hebt :) Ik ben echt n00b :P

Maar het klopt dus wel dat ik in the heat of battle alleen maar potions kan gebruiken, want first aid (heb ik toevallig als secondary profession) is nutteloos in battle (zoals reeds gezegd). Hunter heeft dus idd geen healing skillz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
THE_CR0SS schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:13:
ik had voor onze clan pagina even een review geschreven over de priest class die ik in de US open beta tot level 23 heb gespeeld en dacht dat het misschien leuk was dat jullie hem ook konden lezen om zo de priest wat populairder te maken :D

priest == healen??
dit dacht ik voordat ik aan deze class begon. ik dacht dat de priest eigenlijk alleen maar een healbot zou zijn voor de andere party members en dat er 0 solo mogelijkheden waren.. Dit is dus helemaal niet waar. Ik heb in lineage2 een bishop gespeeld en dat was dus echt een pure healer... hij kon eigenlijk niets anders. hij had verschillende soorten buffs en ook 5 of meer soorten heals. nu vond ik het healen bij WoW maar lastig gaan en erg langzaam. maar na level 20 zag ik het nut eindelijk van het healen. en vooral in de instances.

healing spells
Renew: healing DOT spell die je hp over tijd geeft. ik vond dit een erg fijne spell om direct nadat de tank de 1e hit heeft gehad te casten op hem zodat hij geheald wordt. ook healde ik hier mensen mee die normaal niet zoveel damage krijgen maar perongeluk wat klappen hebben gekregen. renew is insta cast en daarom kostte het mij geen extra tijd die ik zou verliezen om de tank te healen of damage spells te doen.

Lesser Heal + Heal: dit is de normale heal spel. het kost ongeveer 2 tot 3 seconde om te casten en wordt dus het meest gebruikt aangezien hij het meeste hp per mp opleverd. Lesser heal heb ik erg weinig nodig gehad omdat in die tijd de monsters nog makkelijk genoeg waren om te killen zonder healen.

Flash Heal: Dit is een versnelde versie van Heal en is dus in noodsituaties erg handig. met een goede tank kun je het meestal wel aan om een chain van normale heals achter elkaar te casten bij erg moeilijke monsters maar "soms" (best vaak :D) wordt de niet tank aangevallen en een mage ofzo is nogal zwakjes

Desperate prayer: een gratis zelf heal die 1x in de 30 minuten te gebruiken is.. erg handig als je achterna gezeten wordt en bijna dood bent.

Resurrection: Natuurlijk niet echt een heal spell. maar wel handig als de bepaalde persoon erg lang moet lopen.. wat ik mis als priest is een in combat rez. Ik vind het erg vreemd dat je alleen na combat kan rezzen. in Lineage2 kon je wel incombat rezzen maar dan genereerde je een hoop threat waardoor je het beter niet kon doen.. maar in noodsituaties is dit toch wel fijn

Buff spells
Power word: fortitude: tsja.. niet echt een super buff. geeft je meer hp voor 30 minuten. meer valt er niet over te zeggen

Power word: Shield: een erg fijne spell. er komt een schild om je target dat de eerste X aantal damage opvangt waarna hij verdwijnt. duurt maar 30 seconde helaas

Fade: Je wordt half onzichtbaar en zou minder threat genereren als je langs aggro monsters loopt.. voor zover ik weet werkt deze spell NIET!!

Inner Fire: Meer attack power en meer armor. natuurlijk erg fijn. helaas jammer dat het maar 3 minuten duurt. kost maar ongeveer 50 mana op level 20 dus is erg goedkoop als je ziet dat 1 flashheal 125 mana kost. dus altijd casten deze spell fellow priests

Combat Spells
Smite: Smite is je standaard attack spell. doet redelijke damage. zeker tot level 10 ofzo kun je aardig met een mage mee qua damage.. daarna weet ik het eigenlijk niet hoeveel damage een mage doet maar een warlock met tank pet kan moeilijk aggro houden als ik chain smite doe :) een voordeel wat ik persoonlijk vind is dat smite bij de holy tree zit waardoor ik mij op de holy talent tree kan richten en toch nog damage kan doen :)

Shadow spells:
Bijna alle andere damage spells behoren tot de shadow talent tree waarop ik me helemaal niet gespecialiseerd heb.

toch ff 2 spells beschrijven

Shadow word: Pain: Dit wordt overal beschreven als DE damage spell van de priest omdat je hiermee het meeste damage kan doen... Helaas is deze spell een DOT. ik gebruikte hem ALTIJD als 1e spell om een monster te lokken.

Mind Blast: Een spell vergelijkbaar met smite.. alleen doet hij een klein beetje meer damage en veroorzaakt een HELE HOOP threat!! dus oppassen met sterke monsters.. ik vond het dus ook helemaal niet nuttig om deze spell te gebruiken. aangezien je best smite kan chainen.

Psychic scream: Erg fijn in nood situaties.. zorgt ervoor dat een aantal monsters in angst wegrennen en jou zo de kans geven om weg te rennen :)

PVP:
Bijna iedereen denkt dat de priest gewoon hard suckt in PVP. Dit is eigenlijk helemaal niet waar.. ok hij suckt in 1v1 tegen een aantal classes.. paladin/rogue zullen de priest 1v1 hard inmaken. maar tegen een mage of warlock is de priest weer aardig goed

en natuurlijk is een priest in pvp groepen onmisbaar door zijn heals. een goede priest laat niemand doodgaan tot hij OF out of mana komt te zitten OF zelf dood gaat OF de persoon die doodgaat is gewoon een loser en rent in z'n 1tje ver weg naar hoge level monsters ofzo :D

Jobs:
herbalism + alchemy kan maar persoonlijk lijkt mij tailoring + enchanting het beste aangezien je niet zo veel healing potions nodig hebt als je zelf kan healen :)

CONCLUSIE:
Priest is een aardige class die naast healen/buffen ook aardig kan nuken. ook is een priest in parties onmisbaar en altijd graag gezien.
kon het niet laten .. er klopt geen ene fuck van .
power word fortitude owns zeker in instances het betekend gewoon veeeeel meer hp, en dat voor 30 min is een must have in instances

power shield erg krachtig kan je recasten om 15 sec met juiste buffs = veel mana maar wel goed vs hoge lvls

fade: lees nog maals de beschrijving aub want wat je zegt is totale onzin,
wat die spel doet is dat als jij in combat bent met een groep iedereen threat genereerd, zodra je die spel cast gaat er threath van je af en attacken ze iemand die op dat moment hogere threat mob hebben.

nog paar dingen :

DOT OWNED, als je dit niet snapt .. ga ff door met spelen en doe wat ervaring mee op, dot zijn ongeveer fijnste dingen die er zijn.

mind blast is opzich fijne spells alleen niet gebruiken in instances aangezien je dan idd threat maakt, maar omdat het shadow spell is kan je er wel 40 % damage bovenop doen en dat maakt hem veel beter als smite.

ten slote .. herb/alch is ook erg fijn voor priest, ik kan me atm op 4 manieren healen ( spell , first aid , potjes , en cannibalize )

en ik gebruik er meestal 3 van de 4 ( canni niet zo vaak )

pvp: shadow priest is 1 van beste 1on1 een shaman is ongeveer onze ergste vijand door purge
een pala is natuurlijk ook hard maar met silence en manadrain is ie een stuk zwakker.

dit is niet om je af te kraken maar wat je allemaal zegt is echt onzin imo, en ik kon het niet laten er niet op te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 22:23

scim

Nani?

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:56:
[...]

Wat is precies illegaal, het gebruik of het verspreiden? Ben ik wel benieuwd naar ;) Het eerste kan moeilijk illegaal zijn als het open en bloot met google te vinden is...
Het is gewoon fraude. Er is verder niks anders aan toe te voegen, je doet je voor als iemand anders en in Korea staat er een redelijk zware straf op (hier in NL is het ook best heftig zover ik weet).

Ik hoop inderdaad niet dat de downtime van de servers in de toekomst net zo lang zal worden. Ik denk het haast van niet aangezien allerlei processen die ze in die downtime doen in de loop der tijd ook nog wel geoptimaliseerd worden en de crew zal ook wel steeds meer ervaring opdoen met onderhoud ed. waardoor langdurige downtime minder noodzakelijk wordt. Maarja alle rpg's die ik tot nu toe gespeeld heb hadden af en toe wel eens downtime, helaas treedt 80% van de tijd murphy's law in werking waardoor er allerlei onvoorziene dingen gebeuren :).

Op worldofwar.net staat trouwens een chat met het dev team en er worden ook een aantal nieuwe instances toegevoegd en er komen in de toekomst (niet deze patch) ook meer raid instances. Oftewel ze komen hun beloftes met betrekking tot nieuwe content iig na ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:27:
[...]

Ik was niet sarcastisch, sorry dat je het zo opgevat hebt :) Ik ben echt n00b :P

Maar het klopt dus wel dat ik in the heat of battle alleen maar potions kan gebruiken, want first aid (heb ik toevallig als secondary profession) is nutteloos in battle (zoals reeds gezegd). Hunter heeft dus idd geen healing skillz.
Hunter heeft daarentegen wel Feign Death. Dit is echt de ultieme skill als je aangevallen wordt door een groot aantal monsters tegelijk. Gewoon Feign Death (hopen dat ze het niet resisten), en even wachten tot ze ver genoeg weg zijn, en je staat weer op. Kost je alleen het leven van je pet, maar goed, prop je wat meat in en hij is ook weer blij. :Y)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
lol het vuurwerk was niet echt geweldig :z

maarja ik ben de druid zat en ik ga nu een hunter proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114186

Jemig! Even een paar dagen weggeweest in de wereld van WoW, nu de servers even down.. gewoon 20 pagina's nieuwe tekst hier! gewoon anderhalf uur beziggeweest met het lezen...

Anyway.. wat comments op wat ik tegenkwam:
@Rogue die doet alsof hij goed is in pvp: ja .. erm.. tuurlijk. Rogue is DE pvp klasse. Dat hij een priest aanvalt in de rug als hij ergens anders mee bezig is en dan doodgaat is niet zo HEEL gek. Maar ja, jij had weer moeite om met een team een level 22 elite boss dood te maken. Ik als hunter met pet kan het met minder man af, en iedereen overleeft het. Meestal kan ik een mob van 5 levels hoger aan door alleen mijn pet te laten aanvallen en hem te healen met mend pet. De rogue is erg goed in pvp (zeker omdat de meesten alleen aanvallen als de ander ergens mee bezig is.. tsja, dan heb je ook geen kans natuurlijk), hunters zwak (in ieder geval tot scatter shot), maar die zijn erg goed in solo.

@ professions:
In mijn ervaring is skinning de beste money-maker. Mining lijkt erg goed omdat de bars vor vrij veel gaan in de veilingen, maar je bent verrekte lang bezig met het verzamelen. Vrijwel elk monster kan je wel skinnen en zodra je als Alliance bijvoorbeeld naar de Wetlands kan, heb je een enorme hoeveelheid mediumleather dat je voor 30-40 silver per stack kan verkopen.
Persoonlijk heb ik daarbij Mining, maar heb bijna al mijn bars bewaart, want ik wil ooit switchen naar engineeer/skinner omdat ik al die toys zo cool vind (maar geen zin heb me nu al blauw te betalen aan bars en gems).

@Auction house
Ik doe mijn auctions meestal op 8 uur en niet op 24. Waarom? Omdat je bij 24 uur 3x zoveel geld neerlegt voor het opzetten van de auction. En je verkoopt het meestal toch binnen die tijd. en anders doe je het gewoon nog een keer op auction. Dus 24 uur zou ik nooit doen (tenzij je vrijwel nooit online kan zijn).
Als je een beetje hoog level bent kan je oook expert boeken (vooral first aid en fishing) verschepen voor een beetje winst door die te verkopen voor 1 gold 40 ofzo.

@Druid
Ik vind druids echt leuk om mee samen te werken. De blackfanthom deeps en andere quests op Kalimdor zijn een stuk makkelijker met een druid als healer. Zelfs een relatief lage druid is goed (we hadden een party van 5, allemaal 26+, behalve een druid, die was level 23..). Ze kunnen ook 1x per half uur reserructen. Dus mocht het een keertje fout gaan... alleen niet proberen als iemand verdronken is. We zaten een leuk magic item te verloten, ging er ineens een dood door breathing. geressed.. gelijk weer dood (je wordt geressed zonder breath)

========
Ik ben nu zelf een level 29 hunter, tot nu toe al mijn skillpoints in marksmenship, maar mijn uitrusting ook op stamina en strength omdat ik meestal ook de agro neem in groepen door mijn hoge damage met mijn gun. Heb een hoop leuke dingen gedaan, waaronder 2x de Blackfanthoms (1e keer konden we Thaeldrid niet vinden en hadden we 7 pendants te weinig voor de hele groep). En beide keren zijn we op het eind geslacht door onwetendheid: als je de vuurkorven daar aanvalt komen er een hoop monsters, en als je ze allemaal opent gaat de deur open daarachter. Beide keren was er iemand die per ongeluk alle braziers tegelijk aanviel.. resultaat: 30+ level 25 elites die op je af komen stormen hehe.
Heb nu een turtle pet, uit diezelfde dungeon. Binnnenkort naar Gnomeregan. Ik heb bewust de Deadmines niet gedaan, die wil ik ooit met mijn Gnome rogue gaan doen.
Heb ook net een guild gestart "The Free League", maar door een bug kan ik het charter niet registreren. Hopen dat het na de patch of maintenance wel kan. Ik zit op Earthen Ring, naam : Dergo. Gewoon even het psychic network gebruiken (whisp) als je wilt joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Anoniem: 114186 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:13:
@Auction house
Ik doe mijn auctions meestal op 8 uur en niet op 24. Waarom? Omdat je bij 24 uur 3x zoveel geld neerlegt voor het opzetten van de auction. En je verkoopt het meestal toch binnen die tijd. en anders doe je het gewoon nog een keer op auction. Dus 24 uur zou ik nooit doen (tenzij je vrijwel nooit online kan zijn).
Als je een beetje hoog level bent kan je oook expert boeken (vooral first aid en fishing) verschepen voor een beetje winst door die te verkopen voor 1 gold 40 ofzo.
De deposit krijg je terug als je item verkocht is, dus het kost uiteindelijk evenveel. Verder vind ik de auctions echt fantastisch. Dingen kopen en voor iets meer verkopen, alleen maar om het te proberen is erg leuk. Natuurlijk je eigen loot verkopen is erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaded schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:23:
[...]

De deposit krijg je terug als je item verkocht is, dus het kost uiteindelijk evenveel. Verder vind ik de auctions echt fantastisch. Dingen kopen en voor iets meer verkopen, alleen maar om het te proberen is erg leuk. Natuurlijk je eigen loot verkopen is erg handig.
Je krijgt het niet meer terug... althans... in US beta kreeg ik het terug. Kort geleden kwam ik erachter dat ik minder voor mijn auctions terugkreeg dan ik zou moeten. Dus ik denk dat het niet meer zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Jaded schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:23:
[...]

Volgens mij is het mogelijk om als beroep 'handelaar' te kiezen door gewoon de hele dag goedkope zooi op te kopen in de veiling en iets duurder te prijzen. Lijkt me wel grappig.

Ga je overal contacten opdoen en zorg dat heel de server je kent als sjacheraartje waar je zooi net iets goedkoper dan de veiling kan krijgen ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 15:24
Ik ben echt een AH fan. Ben nu lvl 23 met een vermogen van 26G. Niet slecht al zeg ik het zelf.
Als ik zo door ga heb ik 10 lvl's te vroeg het geld voor m'n mount bij elkaar.
Alleen die kosten snap ik geen hol van. Wat je vooraf betaald krijg je niet meer terug.
Prima!! Maar achteraf wordt ook nog wat ingehouden. Wat is dat? en waarom??

En dan nog wat. Ik betaal voor 8 uur veiling. Hoe zit dat nu de servers er 4 uur uit liggen?
De game klok tikt gewoon door. RT. In mijn geval praat je al snel over 50s kosten.

[ Voor 13% gewijzigd door RonvO op 14-12-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Wat voor dingen veil jij dan zoal?
Het is gewoon fraude. Er is verder niks anders aan toe te voegen, je doet je voor als iemand anders en in Korea staat er een redelijk zware straf op (hier in NL is het ook best heftig zover ik weet).
Wat is de straf in de VS? Volgens mij zijn er hier nogal wat mensen die ook niet helemaal eerlijk zijn in de wijze waarop ze de US version spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Wat ik zoal veil?
Alles wat anderen onder de prijs aanbieden. Maar wat het beste loopt zijn de metalen en de stacks leather.
Koop heavy leather voor 30s verkoop het voor 80. Kassa!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Waar koop je het dan? Niet in shops neem ik aan :) Het contact leggen met andere spelers is mij nog niet echt gelukt... komt ook omdat ik op zo'n dooie server zit denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 12:39

Ace

Happy Happy Joy Joy

eur0fighter schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 13:00:
ik had ergens gelezen dat je met alchemy ook bepaalde dingen in goud kon veranderen op hoge level. Iemand die dit zeker weet? Want dan zou dit beroep pas veel opleveren.
Ik kan het spel nog niet spelen dus ik wacht op OB, ik hoop maar dat die komt.
Als er geen OB komt is dit oneerlijk tov BeNeLux, maar een boycot is ondraaglijk voor ons gamers zeker?
Ja dat kan, ik heb die recepten toevallig van de week gekocht in Gadgetzan.

Transmute Iron to Gold en Transmute Mithril to Truesilver

Je hebt hier echter wel een Philosopher's Stone voor nodig en het is me nog steeds niet duidelijk of die verdwijnt zodra je een keer iets Transmute. Aangezien de requirements voor die Philosopher's Stone best lastig zijn (ik heb de ingredienten nog steeds niet bij elkaar).

Mocht het zo zijn dat je die Stone aanmaakt en dan kan Transmuten totdat je een ons weegt dan kan je best veel geld verdienen lijkt me aangezien je 1 op 1 iron in goud omzet en de verkoopprijs van goud natuurlijk veel hoger is dan je inkoop van iron.
RonvO schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:58:
Ik ben echt een AH fan. Ben nu lvl 23 met een vermogen van 26G. Niet slecht al zeg ik het zelf.
Als ik zo door ga heb ik 10 lvl's te vroeg het geld voor m'n mount bij elkaar.
Alleen die kosten snap ik geen hol van. Wat je vooraf betaald krijg je niet meer terug.
Prima!! Maar achteraf wordt ook nog wat ingehouden. Wat is dat? en waarom??
Je deposit ben je alleen kwijt wanneer je item niet geveild wordt. Dus je verkoopt iets voor 25s, deposit voor 8 uur is dan 1s oid. Wanneer het verkocht wordt vind je in je mailbox 26s terug. Verkoop je het item niet dan krijg je alleen je item terug gemailed en ben je dus die 1s deposit kwijt.

[ Voor 24% gewijzigd door Ace op 14-12-2004 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Je koopt die items ook in het Auction House. Er zijn gewoon mensen die dingen aanbieden voor minder dan je er voor kan krijgen. Die dingen koop je, en vervolgens verkoop je ze voor de prijs die er voor te krijgen valt, waardoor jij dus geld verdient.

Edit: Keldon: Voor zover ik weet kan je die Philosopher's Stone zo vaak gebruiken als je wilt. Hij heeft alleen een cooldown van 48 uur lees ik overal. Dit zodat je dus niet een unlimited supply aan geld kan krijgen doordat je goedkope iron bars koopt, en er gold van maakt. Weet het niet zeker alleen, mis nog een item, Black Vitriol. Kan het nergens vinden in AH, en ik heb geen mining, dus kan het niet zelf vinden.

[ Voor 50% gewijzigd door The Will op 14-12-2004 18:33 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

The Will schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:31:
Je koopt die items ook in het Auction House. Er zijn gewoon mensen die dingen aanbieden voor minder dan je er voor kan krijgen. Die dingen koop je, en vervolgens verkoop je ze voor de prijs die er voor te krijgen valt, waardoor jij dus geld verdient.

Edit: Keldon: Voor zover ik weet kan je die Philosopher's Stone zo vaak gebruiken als je wilt. Hij heeft alleen een cooldown van 48 uur lees ik overal. Dit zodat je dus niet een unlimited supply aan geld kan krijgen doordat je goedkope iron bars koopt, en er gold van maakt.
Damnit! Dat was nou net mijn plan voor World Domination! Lekker hele AH voorraad van Iron in Gold omzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71754

keldon schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:34:
[...]

Damnit! Dat was nou net mijn plan voor World Domination! Lekker hele AH voorraad van Iron in Gold omzetten :P
En als je nou meerdere philosopher''s stones maakt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Werkt waarschijnlijk niet, net als bij potions. Enige wat misschien werkt is die Philosopher's Stone weggooien, en dan een nieuwe maken. Maar dat gaat aardig wat geld kosten, dus het is niet echt de moeite waard.

Heb eindelijk een Black Vitriol in AH gevonden, maar heeft helaas geen buyout, en duurt 'Very Long', dus dat wordt afwachten of ik die kan krijgen.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

The Will schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:41:
Werkt waarschijnlijk niet, net als bij potions. Enige wat misschien werkt is die Philosopher's Stone weggooien, en dan een nieuwe maken. Maar dat gaat aardig wat geld kosten, dus het is niet echt de moeite waard.

Heb eindelijk een Black Vitriol in AH gevonden, maar heeft helaas geen buyout, en duurt 'Very Long', dus dat wordt afwachten of ik die kan krijgen.
Mensen die items in de AH zetten zonder buyout moeten in de Black Portal gemieterd worden, wat is dat verschrikkelijk irritant zeg. Wil je iets hebben en dan moet je tot het einde van de veiling gaan zitten wachten, met de kans nog even outbid te worden in de laatste 30 minuten terwijl je op bed ligt.

Gingen in het US Forum een tijdje geleden ook al wat threads over het al dan niet verplicht maken van een buyout prijs. Helaas verder niks meer over gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Anoniem: 114186 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 17:38:
Je krijgt het niet meer terug... althans... in US beta kreeg ik het terug. Kort geleden kwam ik erachter dat ik minder voor mijn auctions terugkreeg dan ik zou moeten. Dus ik denk dat het niet meer zo is.
Misschien dat dat veranderd is. In het boekje staat:

If the item sells, then your deposit fee is refunded to you. However, if the item does not sell in the allotted time, you lose your deposit fee.
(p. 116)

Er staat alleen niet duidelijk bij of je 100% van het door de koper betaalde bedrag krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
* The Will totally agrees.

Een andere oplossing waar ik wel vrede mee zou hebben is dat je in kan stellen hoeveel je maximaal wil bieden, en dat hij dan automatisch je bod verhoogt als er iemand over je bod heen gaat. Dit verhelpt niet de lange wachttijd, maar in ieder geval wel dat er iemand nog net even over je heen bied terwijl jij niet achter je pc zit ofzo.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Ja hoor het is gefixed!!!!
Je bent niet meer naakt in het Character screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

hoe zou dat dan werken met die philosopher's stone als je em aan een maat geeft. Kan die dan gelijk gebruiken? Of zit er echt een cooldown op het item zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83827

Is die niet toevallig char binded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
The Will schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:51:
* The Will totally agrees.

Een andere oplossing waar ik wel vrede mee zou hebben is dat je in kan stellen hoeveel je maximaal wil bieden, en dat hij dan automatisch je bod verhoogt als er iemand over je bod heen gaat. Dit verhelpt niet de lange wachttijd, maar in ieder geval wel dat er iemand nog net even over je heen bied terwijl jij niet achter je pc zit ofzo.
Misschien moet Blizzard eens met E-bay en E-snipe gaan praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 24-04 15:38
Checked iemand de site nog wel eens? ;).

Iig, héél goed nieuws:
Are you considering alternatives or changes to the current Auction House?
DEV TEAM: We will continue to improve the auction house interface. We also plan on putting auction houses in all major cities and linking them to one another.
Dit maakt naar mijn mening ieder ras véél meer toegankelijker. Rassen die dichtbij AH's begonnen hadden een overduidelijk grote voorsprong, aangezien zij altijd de nieuwste equipment konden kopen voor een veel lagere prijs dan in de shops. Lees de rest hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 29-05 16:02
hi ff vraagje... ik ben me ff aan het registreren daar... en bij wachtwoord komt hij met een foutmelding... en ik kan onmogelijk achterhalen wat voor foutmelding omdat het met vierkante blokjes wordt weergegeven :(

Wat raden jullie aan om te doen?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Jep, Philosopher's Stone is bind on pick up, dus zodra je hem hebt gemaakt met Alchemy is hij forever yours. ^^

Lord_T: Korean language pack installeren en babelfish gebruiken.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hmm ik weet niet of er hier paladins zijn, maar ik heb m'n talent build online gezet, misschien kan je er wat mee :)
het is een build voor een paladin met een 1H weapon en een schild, en vooral voor tanken, maar hij is zo gemaakt dat je er ook (voor een 1H) redelijk goed mee kan damage-dealen (voor wanneer iemand anders tankt bv :))
http://wowvault.ign.com/V...Templates.Detail&id=12731

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
The Will schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:41:
[...]

Lord_T: Korean language pack installeren en babelfish gebruiken.
ben ff dom... maar waar en hoe?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hardstikke leuk zon shutdown, 4 uur zeiden ze.... Ik probeer nu al een uur om terug te komen op de servers; zonder succes. Dit was de vorrige keer en de keer daarvoor ook al zo, kunnen ze het niet een keer goed voorspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
IE komt meestal zelf met een pop-up dat je iets moet installeren om de tekens te zien. Als dat niet zo is moet je even zoeken met google, of installeren vanaf je Windows cd. Babelfish is hier te vinden: babelfish.altavista.com . Gewoon je error message even copy pasten.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
The Will schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:56:
IE komt meestal zelf met een pop-up dat je iets moet installeren om de tekens te zien. Als dat niet zo is moet je even zoeken met google, of installeren vanaf je Windows cd. Babelfish is hier te vinden: babelfish.altavista.com . Gewoon je error message even copy pasten.
voor mensen die die language pack ook willen: http://www.microsoft.com/...6&displaylang=en#filelist

edit: wel 92.4 mb ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Lord_T op 14-12-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
hoe kan je in een andere taal chatten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja dat character screen niet meer in je ondergoed is leuk, maar dat was JUIST omdat het lag veroorzaakte enzo.. nu is het terug.. en ja hoor .. crash!
Hadden ze dat niet even kunnen testen ofzo?

Ik heb trouwens hetzelfde als Ronvo: Ik krijg mijn inleg niet terug.. EN zelfs minder dan de buyout was.. hmmm

Ik heb trouwens maar 10 gold... maar ik heb echt enorm veel items weggeven aan de rest van mijn guild... maar dat is het wel waard. Verder nog ongeveer 140 koperen en bronzen blokken in voorraad en nog een grote zooi gems en toughened leather gloves (die ik ga later disenchanten voor de +3 damage voor mijn 2H wapens, zodra de guild enchanter 145 is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

Hmm, ik zit met een probleempje, ik ben als NE begonnen, maar mijn vrienden spelen als humans. Nu wil ik naar ze toe komen, maar ik kan negens een normale travel route vinden. Iemand suggesties hoe ik daar kan komen?

Ik ben lvl 11/ NE / Rogue. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Travelroute van Auberdine naar Stormwind:

Pak in Auberdine de boot naar Menethil Harbor.
Daar loop je naar het oosten, en volgt weg naar het zuiden. Zoek de weg naar Ironforge, waar je de tram neemt naar Stormwind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81948

Jaded schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:15:
Travelroute van Auberdine naar Stormwind:

Pak in Auberdine de boot naar Menethil Harbor.
Daar loop je naar het oosten, en volgt weg naar het zuiden. Zoek de weg naar Ironforge, waar je de tram neemt naar Stormwind :)
pvd, je hebt gelijk man! :) bedankt.

ik maar rondrennen daar als level 11, en niet gezien dat daar een boot heen ging. :) ik kwam zelfs in contested gebied waar ik telkens dood ging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
gaaf spel lijkt het me!

[ Voor 88% gewijzigd door Lord_T op 14-12-2004 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19781

Over de philosophers stone, ik heb er 2 gemaakt, en daar heb je geen fuck aan :), het is je 'recept' dat cooldowned. niet je stone. En bij mij deed transmute iron to gold er 24 uur over, tenzij ik over de '1 day' heb heengelezen ofzo dat kan nog :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:46
TeDiZ schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:00:
hoe kan je in een andere taal chatten?
Even klikken op het textballon icoontje aan de linkerkant van je chat, language.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 19781 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:35:
Over de philosophers stone, ik heb er 2 gemaakt, en daar heb je geen fuck aan :), het is je 'recept' dat cooldowned. niet je stone. En bij mij deed transmute iron to gold er 24 uur over, tenzij ik over de '1 day' heb heengelezen ofzo dat kan nog :).
Dus je kan elke 24 uur 1 keer Transmuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EN toen was m'n server weer down.... Goed zo blizzard, tot vandaag werkte de servers perfect, haal ze offline voor maintenance, en ze laggen. Het irritante is dat wanneer je niet meer verder kan, en je met alf f4 moet quitten, de server denkt dat je nog steeds aanwezig bent, dus dan kan je het eerste halfuur niet meer joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:09
ik kan niet meer inloggen, terwijl de server gewoon "up" is. iemand meer problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Ik hoop echt dat de US de kinderziektes er uit haalt voor de EU release.
Dit is echt !@#$#$$%%##@.
En dan ook nog eens elke keer die 4 uur maintenance.
En die Realm status pagina loopt ook dik achter. Heb je dus ook geen hol aan.

ff frustr. afreageren hier. |:(

Is dit bij andere MMORPG ook zo gegaan?

[ Voor 24% gewijzigd door RonvO op 14-12-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:09
ik kan niet eens meer op de site van Blizzard inloggen, heel vreemd probleem. Wat is hier aan de hand???

edit 23.48 Serverstatus Eonar: down

Dat verklaart tenminste iets...

[ Voor 27% gewijzigd door Grindtegel op 14-12-2004 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130064

Ik kom niet verder dan "authenticating"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Een ander stom vraagje: Ik ben nu lvl 11 NE hunter, zonet aangekomen met de boot in Auberdine. Veel nieuwe quests, allemaal net iets te moeilijk helaas, en ik wil wel eens het auction house uitproberen. Ik vraag me echter af of er dan in Ironforge wat goede quests te doen zijn voor me; hoe regelt het spel dat? Kan je alleen quests doen van rond je eigen niveau, of ook daaronder? Of kom ik straks in Ironforge verschrikkelijk zware quests tegen omdat het spel van mij verwacht dat ik eerst lekker level in Darkshore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Anoniem: 19781 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:35:
24 uur klopt inderdaad. Was niet zeker of het nou 24 of 48 uur was.
Dr. Strangelove schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:00:
Een ander stom vraagje: Ik ben nu lvl 11 NE hunter, zonet aangekomen met de boot in Auberdine. Veel nieuwe quests, allemaal net iets te moeilijk helaas, en ik wil wel eens het auction house uitproberen. Ik vraag me echter af of er dan in Ironforge wat goede quests te doen zijn voor me; hoe regelt het spel dat? Kan je alleen quests doen van rond je eigen niveau, of ook daaronder? Of kom ik straks in Ironforge verschrikkelijk zware quests tegen omdat het spel van mij verwacht dat ik eerst lekker level in Darkshore?
Ironforge is in het begin area van dwarves en gnomes, level 1 - 10 ofzo. Rond jouw level zou je Loch Modan kunnen doen, daar kom je langs als je naar Ironforge rent. Je kan wel quests doen onder je level, maar ik geloof dat je dan minder experience krijgt.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

Dr. Strangelove schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:00:
de quests gaan uit van je level ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Rondom Ironforge zijn zeker quests te doen van jouw lvl hoor, geen probleem. De dwergen in die streek moeten toch ook kunnen levelen. Vooral als je rond de level 20 doet ga je van alle rassen de quests doen, en anders stijg je niet snel genoeg om de volgende quests te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ben nu lvl 10 Shammy op KO OB. Net met een Koreaan geteamed:

Koreaan: I am Korean. My english not good
Ik: I'm dutch
Koreaan: Holland? yes?
Ik: yes
Koreaan: Hidink good! I love PSV
Ik: hehe
Koreaan: Rud vannistelroo good!

En zo bleef-ie doorgaan. best komisch :P

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan altijd alle quest doen die lager dan je level zijn. Maar als ze te laag zijn (meer dan 7 levels lager dan jouw eigen level dacht ik) dan hebben de questgevers geen uitroepteken meer boven hun hoofd staan. Je kan de quest dus nog wel doen als je met hen praat, maar ze zijn moeilijker te vinden. Dit is ook vrij logisch, want als je 7 levels hoger ben dan de quest, dan krijg je er enorm wijnig xp voor en is de reward gewoon slecht in vergelijking met je level.

Voor zover ik weet gat het ongeveer zo:

Quest level = Jouw characters level (- 7 en lager) : Grijs, weinig xp en kleine reward
Quest level = Jouw characters level (-6 tot -4) : Groen, beetje xp en een redelijke rewar
Quest level = Jouw characters level (-3 tot +3) : Geel, normale xp en een normale reward
Quest level = Jouw characters level (+3 tot +4) : Oranje, veel xp en een goede reward
Quest level = Jouw characters level (+4 tot +6 (hoger dan +6 kan je geen quests aannemen)) : rood, enorm veel xp en een erg goede reward

Hoger dan +6 krijg je dan een grijs uitroepteken boven de NPC staan, dus "binnenkort quest hier".
Overigens staat op de maps van www.worldofwar.net in de gebieden ongeveer welk level quest je daar kan krijgen (en dus waar je moet zijn als je dat level bent) erg handig.

Alweer down ugh.. mijn oude guild roster was helemaal gaar geworden na de maintenance... het was alleen een icontje zonder naam en het deed niks als je erop klikte.. weer een nieuwe gekocht.. hopen dat het nu wel werkt anders wordt ik echt boos... Ik werk hard aan de guild en dan krijg je zoiets lomps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 16-06 21:17

Snappie88

Mr. Hollywood

[b][message=22358041,noline][...]
Lol, we zijn daar populair...

Ik vroeg me trouwens af, gaat GoT hier nog iets in teamverband doen met WoW (EU release dus), allemaal afspreken welke server (Alliance/Horde, PvP/RP/Normal etc) en dat soort dingen, en misschien zelfs een guilt opzetten. Misschien wel leuk om een server een beetje te 'vernederlandsen' :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68243

ik lees deze thread regelmatig.
Alleen reply ik nu niet omdat ik momenteel niet speel.

Maar met de release ga ik met een paar vrienden een Nederlandse guild oprichten :)

We hebben een forum op http://www.the-remains.com

Ga voor de rest vooral verder met discussieren, want het lezen is interessant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130189

in reactie op bovenstaande post ook maar even een kleine advertise van mijn guild (horde) die ik en een paar m8s aan het oprichten zijn:

http://www.beyondascended.net

Even weer back ontopic:

Ik speel zelf de KR beta, maar echter kan ik geen discussies aangaan met koreanen ik zie dan alleen maar .... / ???? / of gewoon nix, en jah heb wel de crack eroverheen gegooid, iemand een idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
RonvO schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:41:
Ik hoop echt dat de US de kinderziektes er uit haalt voor de EU release.
Dit is echt !@#$#$$%%##@.
En dan ook nog eens elke keer die 4 uur maintenance.
En die Realm status pagina loopt ook dik achter. Heb je dus ook geen hol aan.

ff frustr. afreageren hier. |:(

Is dit bij andere MMORPG ook zo gegaan?
Hmmm ik weet dat er bij Ragnarokonline een paar maanden geleden een downtime van meer dan een dag was geweest, telkens kwamen er meldingen dat ze weer up zouden gaan en dan na een uur of zes kreeg je weer te horen dat het nog wel even zou duren...was ook precies in een weekend! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 18:46
Anoniem: 130189 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 02:45:
in reactie op bovenstaande post ook maar even een kleine advertise van mijn guild (horde) die ik en een paar m8s aan het oprichten zijn:

http://www.beyondascended.net

Even weer back ontopic:

Ik speel zelf de KR beta, maar echter kan ik geen discussies aangaan met koreanen ik zie dan alleen maar .... / ???? / of gewoon nix, en jah heb wel de crack eroverheen gegooid, iemand een idee? :)
Volgens mij ziet iedereen dit zo. Alleen de namen in de friendlist en rechtsonder in beeld als je een mouseover doet zijn te zien. Maar, wat je niet ziet, kan je toch niet lezen ;) Een van de fonts voor de chat ontbreekt gewoon in koreaanse smaak, denk ik.
de crack
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

en als je wat ziet verstaan ze je niet het is echt heel raar die mensen werken ook nooit samen

ik heb wel eens gehad deed ik een quest en stonden ze gewoon in de rij had ik het beest dood mocht de volgende :S
en je komt nooit groepen tegen
raar volkje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 16:27:
[...]

Ok, misschien was ik wat te vlug ... het was ook al wat later op de dag. :)

First aid is niet helemaal nutteloos in battle. Het is een HoT die wordt gestopt zodra je geraakt wordt door iets. Als je het goed timed dan heb je altijd de healing van de eerste tick en bij hogere skill/bandages geeft dat toch al redelijk wat hp's terug.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.