Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.918 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
Final beta will include the current Closed Beta testers, those who bought the pre-order through the campaign, and additional people. Exact details on those "additional people" are not currently available. I'll let you know when I know. Letting you know sooner than that is a bit tricky. ;)
Wie zegt dat die additional people niet gewoon een bepaald aantal mensen is die zich kunnen reggen? Voor het zelfde geld kun je je gewoon reggen voor de final beta als je op tijd bent, net als bij de US final beta.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Die FB geldt alleen voor mensen met een pre-order kit, er komt geen OB
Over een paar dagen komt er een nieuwe patch(eerst in Europa, daarna de rest), en er komen meerdere servers bij om de localised versions te testen(Duits/Frans-talig)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Justin2000 schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:42:
Effe over die koreaanse beta,
Ik download nu die WOW open beta, die gaat traag.
Tevens down ik de Koreaanse Open Beta, die gaat red. snel
Is het mogelijk om met die koreaanse in het english te spelen ?
Ik speel met de Koreanse versie het is altijd weer een verassing wat 'het' knopje doet :D. Heb nog geen optie voor in het Engels gevonden.

De US client heb ik onderhand ook al twee keer gedownload nog 32% voor de derde keer :( .

[ Voor 13% gewijzigd door Temraakle op 13-12-2004 19:55 ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wohoo! pre-order FB key is binnen uit de UK :)

Nu maar hopen dat ze een beetje opschieten daar bij blizzard..

Kennis had hem besteld bij GAME voor me, was nog niet binnen en heeft ze vandaag maar gewoon uit de winkel gehaald (waren gewoon op voorraad) voor 3 pond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:53
Onroptemraakle schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:54:
[...]

Ik speel met de Koreanse versie het is altijd weer een verassing wat 'het' knopje doet :D. Heb nog geen optie voor in het Engels gevonden.

De US client heb ik onderhand ook al twee keer gedownload nog 32% voor de derde keer :( .
Die us client werkt niet dan ?
http://trulle.mine.nu/public/wow/
daar staat dat die toch moet werken

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ja de us client werkt gewoon, wel eerst opstarten en de 2 patches automatisch downloaden en dan pas de korea patch installeren. anders gaat het fout..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 09:19:
[...]

Als jij je account nou fijn aan mij geeft kan jij over rogue builds lullen, en zul je mij niet meer over die beta horen zeuren.
Bullshit, hij heeft gewoon gelijk. Ik kijk ook amper meer in dit topic, 90% van de posts zijn alleen maar mensen die -NIET- kunnen lezen en zelfs aan het handje gehouden moeten worden om in de Korean Beta te komen terwijl daar nou al 20 howto's voor zijn geschreven onderhand.

Help me met dit, help me met dat. Ik snap dit niet, ik snap dat niet.

Om even ontopic te blijven (en dat betekent een vraag over de game zelf, shock horror). Er zijn hier vast wel mensen met Mining als gathering skill. Ik heb het zelf maar heel even gehad in US FB en kan me niet meer goed herinneren of het nou wel of niet veel inventory space vrat?

Aangezien ik niet voor Alchemy/Herbalism ga in retail wil ik voor Mining/Engineering gaan. Maar als mining op de hogere levels nou weer net zoveel inv space vreet als Herbalism schiet ik er nog niet veel mee op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch gewoon vier extra tasjes kopen, en wat ruimte bij de bank kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:32:
Je kan toch gewoon vier extra tasjes kopen, en wat ruimte bij de bank kopen?
Ik heb een backpack en 4 12 slot bags. 1 complete bag kwijt aan de herbs die ik meesjouw, plus dan nog extra vials en al gecrafte potions is gewoon bijna 20 slots aan die zooi. Dan nog een je quest items en er blijft weinig loot space over. Loop dan ook erg vaak tegen de melding 'inv space full' aan.

Bags switchten @ de bank ook al geprobeerd maar dan juist 'in the field' kan je weer geen potions maken als je ze nodig hebt. De herbs zelf zoeken is ook vrij tijdrovend (sommige bevinden zich bv alleen onder water, zwem je dus half uur langs de kust heen en weer voor een beetje redelijke hoeveelheid).

De potions die je kan maken zijn verdomd handig, ook het feit dat andere crafters van jou oils afhankelijk zijn maakt het ook reuze interessant op hogere levels maar dan nog is het voor mij niet de moeite meer waard eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op maandag 13 december 2004 @ 20:30:
[...]

Bullshit, hij heeft gewoon gelijk. Ik kijk ook amper meer in dit topic, 90% van de posts zijn alleen maar mensen die -NIET- kunnen lezen en zelfs aan het handje gehouden moeten worden om in de Korean Beta te komen terwijl daar nou al 20 howto's voor zijn geschreven onderhand.

Help me met dit, help me met dat. Ik snap dit niet, ik snap dat niet.

Om even ontopic te blijven (en dat betekent een vraag over de game zelf, shock horror). Er zijn hier vast wel mensen met Mining als gathering skill. Ik heb het zelf maar heel even gehad in US FB en kan me niet meer goed herinneren of het nou wel of niet veel inventory space vrat?

Aangezien ik niet voor Alchemy/Herbalism ga in retail wil ik voor Mining/Engineering gaan. Maar als mining op de hogere levels nou weer net zoveel inv space vreet als Herbalism schiet ik er nog niet veel mee op :)
Het neemt best veel ruimte in aangezien je niet elke keer terug wil uit je mine omgeving naar een forge om je spul te craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke...
ik speel op de US beta alleen met us2kr.exe erop geinstalleeerd (vind je in pagina 5 of 6 treug denk ik)
en speel op PvP server (net als die andere mensen hier als deepseven denk ik)

en btw ik ben nu op lvl6 undead warlock (for the people who are intrested ;x)

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, heb zelf ook al op lagere level inventory problemen. De oplossing voor mij is telkens als ik in town ben mn zut verkopen. En misschien ook praktisch om je te beperken tot een aantal potions ipv een heel arsenaal aan potions en herbs. Volgens mij is mining net iets minder inventory-vretend dan herb/alch, er zijn minder verschillende soorten ore.

Maar ik vind dit wel beter dan dat je echt bizar veel mee kan sjouwen, niet echt realistisch als je een verhuiswagen vol aan spullen in je broekzakken hebt verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Cthulhu schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:54:
Die FB geldt alleen voor mensen met een pre-order kit, er komt geen OB
Over een paar dagen komt er een nieuwe patch(eerst in Europa, daarna de rest), en er komen meerdere servers bij om de localised versions te testen(Duits/Frans-talig)
Ben ik nou echt de enige die kan lezen? Er staat toch echt dat de Final Beta naast Closed Beta en pre-order campaign mensen, ook 'additional people' zal bevatten. Verder geen informatie over die additional people, maar ik neem aan dat dat gewoon open registratie wordt, zou niet weten wie het anders zou moeten zijn.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

hmm heb ineens rare health bar op iedereen die ik zie
die dieren npc's zlefs die konijnen :P

weet iemand hoe ik die tga screensshots naar jpg zet ofzo?
kan ik laten zien hoe het eruit ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is een hotkey, moet je ff bij key bindings kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen lekker aan het spelen, heb dit weekend de gekte rond de korea ob gemist en nu doet geen enkele kssn het meer :'( , maar dat horen jullie hier al zoveel, is het spel nog wel te spelen op de koreaanse servers? die staan hier toch een eindje vandaan lijkt me. ik heb mijn hoop nu op de FB voor europa staan, kruis me vingers :P

btw, vond dit nog zonder registratie nummers, boohoo http://www.skylife.co.kr/event/thankyou_result.jsp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
weee torrent 4 tehwin, nog 2 gb te gaan

[ Voor 85% gewijzigd door Justin2000 op 13-12-2004 22:15 ]

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

namen staan erbij, tis enkel 1 serie nummers, waar je er 2 series nodig hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:15:
namen staan erbij, tis enkel 1 serie nummers, waar je er 2 series nodig hebt :/
Plus correcte postcode + adres,
Of je moet lucky zijn dat i algebruikt is maar nog niet alle 3 beschikbare accounts heeft gebruikt

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:30

admiral866

The King Personality Disorder

hmm hoelang kan je je eigenlijk nog inschrijven voor de korea OB?
Vant weekend misschien ook maar ff doen.
Kan je trouwens niet gewoon een kssn generator gebruiken? Vroeger ook wel es gebruikt voor gamei (koreaanse starcraft league zeg maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die generator moet je wel eerst vinden, maaja ali ilegali extreem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 16-09 10:37
admiral schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:26:
hmm hoelang kan je je eigenlijk nog inschrijven voor de korea OB?
Vant weekend misschien ook maar ff doen.
Kan je trouwens niet gewoon een kssn generator gebruiken? Vroeger ook wel es gebruikt voor gamei (koreaanse starcraft league zeg maar).
ik heb een kssn generator maar komen geen goede keys uit... werkte wel bij lineage2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

se7en schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:28:
hmm heb ineens rare health bar op iedereen die ik zie
die dieren npc's zlefs die konijnen :P

weet iemand hoe ik die tga screensshots naar jpg zet ofzo?
kan ik laten zien hoe het eruit ziet
Moet je ff op V drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 21:46:
Iedereen lekker aan het spelen, heb dit weekend de gekte rond de korea ob gemist en nu doet geen enkele kssn het meer :'( [/url]
-

edit: werken niet

Oh ja, t lijkt ook alleen te werken met IE, dus je Firefox ff terug de kooi in.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 22:54:
[...]

-

Oh ja, t lijkt ook alleen te werken met IE, dus je Firefox ff terug de kooi in.
allemaal in gebruik :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wilde ik net ook zeggen, in elk geval hartelijk dank voor je hulp _/-\o_

edit: ze doen het inderdaad niet, erg jammer maar nogmaals bedankt voor je hulp :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Knip* Zie Verwijderd in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..." waarom

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Geloof niet dat de bedoeling hier is op GoT... Weet het niet zeker hoor, boeit mij ook niet, maar denk dat de modjes het niet zo leuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:28:
*knip*[/url]

Als deze allemaal in gebruik zijn geef ik t op ;)
ik ga ze nu gewoon allemaal proberen :)
[edit] alle korte lijsten geheel gedaan en die lange ongeveer 1/4 ervan random verspreid over de hele lijst.. geen enkele werkt :(

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, niks mis met linken toch? De informatie staat allemaal gewoon vrijelijk op internet en het is niet schadelijk voor de geestelijke/lichamelijke gezondheid. Links naar hulpmiddelen voor koreaanse open beta staan al dagen ongemod op het forum.

Ondertussen een paar geinige screenshots die ik tegenkwam:
http://img29.exs.cx/my.php?loc=img29&image=fakir3ak.jpg
http://img29.exs.cx/my.ph...image=pullthelever9tx.jpg
http://img116.exs.cx/my.p...e=ewwwinterfaction0vy.jpg
(die laatste verklaart waarom beesten zo razendsnel spawnen O+)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the cross, probeer de 3de lijst, zitten een hoop werkende tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:13
Ik heb een groot probleem... in Darnassus ben ik van de waterval afgevallen naar beneden. Dood, dus ik erheen om mijn corpse te claimen. Dat kon dus niet van bovenaf, omdat het corpse te laag lag. Dus naar beneden, waar mijn spirit vervolgens verder viel middenin de Veiled Sea...

Ik kan nu dus de Veiled Sea niet meer uit! Ik zweef een beetje rond in spiritvorm en ik kan nergens Teldrassil meer in... idioot lijkt me. Iemand een tip of moet ik mijn zielige character maar suiciden?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:59:
woohoo :) veel speelplezier.. ik zit op mn werk, en ga zo nog ff thuis verder met mn level 8 priest.. Eens kijken of ik level 14 haal (psychic scream for teh win :o ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hartelijk dank perrin _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:01:
Ik heb een groot probleem... in Darnassus ben ik van de waterval afgevallen naar beneden. Dood, dus ik erheen om mijn corpse te claimen. Dat kon dus niet van bovenaf, omdat het corpse te laag lag. Dus naar beneden, waar mijn spirit vervolgens verder viel middenin de Veiled Sea...

Ik kan nu dus de Veiled Sea niet meer uit! Ik zweef een beetje rond in spiritvorm en ik kan nergens Teldrassil meer in... idioot lijkt me. Iemand een tip of moet ik mijn zielige character maar suiciden?
Ligt eraan wat je level is => Als onder de level 10 is de schade beperkt en duurt het een paar uurtjes voordat je terug bent op je level. Je kan proberen met de spirit over de zee naar het zuiden van het eiland, daar kan je als het goed is weer het land op en via de teleport weer terug =. dan naar de spirithealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:01:

Gebruik de "?" knop en klik op "unstick".

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 23:59:
echt.. bij mij werken ze niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel internet explorer gebruiken in plaats van firefox, ik had er meerdere die nog gebruikt konden worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:14:
wel internet explorer gebruiken in plaats van firefox, ik had er meerdere die nog gebruikt konden worden
doe ik met internet explorer... help me please.. want ik doe blijkbaar iets verkeerd :(

help mij een account te maken dan please please O+ O+

[ Voor 4% gewijzigd door Crysania op 14-12-2004 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik wil niet heel lullig gaan doen want ik zoek ook al een hele tijd naar KSSN codes enzo, maar die link hierboven, ik pak 1 en die werkt meteen en dan stap voor stap die tutorial volgen..

Ik wil zo wel proberen 1 voor je te maken.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
echt WTF is dat dan hier... ik krijg elke keer foutmeldingen.. er zijn 2 soorten die ik krijg:

een met een 3 erin.. dit betekend dat alle accounts

en een andere foutmelding.. is mijn ip misschien gebanned na het zoveel proberen :(
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/moiteut/geert/wow.jpg

snap er echt niets van

[ Voor 12% gewijzigd door Crysania op 14-12-2004 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een snelle server voor de us ob? de torrent die ik nu binnen trek gaat met een slakken snelheid van 5kb/s, met die snelheid is retail eerder uit voordat ik kan spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das een hele oude IE :P, ik maak wel acc voor je, pm naam en pas maar die je graag wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net nog getest, en een werkend account gemaakt. Het kan best, kost ff wat moeite

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb een werkende voor je, je kan me pmén of ff een meeltje vuren naar Robert2210@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:24:
iemand nog een snelle server voor de us ob? de torrent die ik nu binnen trek gaat met een slakken snelheid van 5kb/s, met die snelheid is retail eerder uit voordat ik kan spelen :P
degene die 2 accounts aanmaakt voor mij krijgt ftp toegan van US open beta installatie bestanden die je dan met 500kb of meer kan downen via een ftp van een vriend van mij... :)

hij zit op het netwerk van de TU/E dus kan maximaal met 1 mb/s uploaden :) dus als je hem wilt hebben moet je ff snel 2 accounts voor me maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stuur maar een meeltje naar Robert2210@gmail.com met de acc's namen en passes die je wilt.

edit: youve got mail ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Leuk die Koreaanse OB, zijn de questen ook in het Koreaans? :P
Veel plezier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:38:
Leuk die Koreaanse OB, zijn de questen ook in het Koreaans? :P
Veel plezier :P
Nee, alles in in het engels, behalve de namen boven de koreaanse spelers en de namen van de WoW servers. Anders zou het echt niet te doen zijn. Quests, items, menu's, alles in het engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:39:
[...]

Nee, alles in in het engels, behalve de namen boven de koreaanse spelers en de namen van de WoW servers. Anders zou het echt niet te doen zijn. Quests, items, menu's, alles in het engels.
Ok, ik speel wel gewoon de EU CB :P
Net met lvl17 voor het eerst WC ingeweest(instance), ging goed tot we 5 lvl20+ Elite mobs tegenkwamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:42:
[...]

Ok, ik speel wel gewoon de EU CB :P
Net met lvl17 voor het eerst WC ingeweest(instance), ging goed tot we 5 lvl20+ Elite mobs tegenkwamen :P
Ik denk dat ik nog ff met Wailing Caverns ga wachten, aangezien ik nog maar level 8 ben en nog in Durotar rondwandel. Schijnen wel leuke dingen te droppen daarzo, net als in de Deadmines.. Nog ff flink doorlevelen voor dat ik daar binnenwandel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 00:44:
[...]

Ik denk dat ik nog ff met Wailing Caverns ga wachten, aangezien ik nog maar level 8 ben en nog in Durotar rondwandel. Schijnen wel leuke dingen te droppen daarzo, net als in de Deadmines.. Nog ff flink doorlevelen voor dat ik daar binnenwandel!
Ja, zelfs lvl17 is eigenlijk te laag, meeste gaan er rond lvl20 in, ga eerst ff mn mage(nu lvl15) lvlen, dan mss weer mn Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ach, als je voorzichtig bent kan je met een lvl18 party er wel in. Eerste keer zat ik met een stel n00bs, maar ging wel aardig (uiteindelijk wel dood). Tweede keer ging super, alles vermoord, en de eindbaas (?) was ik de enige die het overleefde :D

Screenshottijd!

Vol goede moed beginnen we aan dit gigantische beest:
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1102982273.jpg
Begint toch wel een beetje pijn te doen:
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1102982301.jpg
En hier gaat de eerste neer:
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1102982350.jpg
Verslagen! En ik als enige heb het overleefd! (de 2 andere zijn al gerespawnt):
Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1102982381.jpg

Geweldig spel! Voor dit soort momenten doe je het!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
Wow, dat is zeker geweldig...! Ben nu lvl13, bijna 14. Maar ik kan niet wachten totdat ik dit soort quests ga doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Mja, de elite quests en instances maken het spel echt zo veel leuker. Dat is ook hetgene wat ik het meeste mis in de Koreaanse beta. Heb in de US beta alleen een begin gemaakt aan Gnomeregan en Blackfathom Deeps, maar voor beiden waren we een te laag level. Het kleine stuk wat we wel aan konden was echt heel erg cool. Kan niet wachten om die quests een keer af te maken. :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Damn WOW openbeta nog niet binnen,
Kan niemand ons hier aan snellere helpen dan de torrent ? :D

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ligt het aan mij of komen jullie ook bijna alleen maar Europeanen tegen op de Koreaanse servers >:) Ik moet zeggen dat m'n troll shaman ook goed bevalt. De horde heeft zeker leuke dingen aan zijn kant en veel humor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
hehe wij gaan als goed is vandaag wc doen, en hopelijk voor eind van weekend ook nog sfk.
moet zeggen dat het erg gezellig is in guild +/- 20 man, en dat we ons goed vermaken :)
Afbeeldingslocatie: http://streafer.rofellos.net/wow/wow013.jpg
Afbeeldingslocatie: http://streafer.rofellos.net/wow/wow011.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

The Will schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 02:05:
Mja, de elite quests en instances maken het spel echt zo veel leuker. Dat is ook hetgene wat ik het meeste mis in de Koreaanse beta. Heb in de US beta alleen een begin gemaakt aan Gnomeregan en Blackfathom Deeps, maar voor beiden waren we een te laag level. Het kleine stuk wat we wel aan konden was echt heel erg cool. Kan niet wachten om die quests een keer af te maken. :)
Beter beginnen met Deadmines (Westfall) dan. Dat is een lvl 20+ Elite dungeon. BD ligt iets hoger rond de 25-30 en Gnomeregan weer 5 lvl's hoger. Ben nu lvl 31 en de laatste quest in Gnome is nog steeds rood voor mij.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regelmatig als screenshots bekijk van WoW, vind ik de graphics een beetje tegenvallen. Ligt dit aan het formaat van de screenshot, of ziet het er werkelijk zo uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ga het maar spelen . . . dacht het in het begin ook maar ben er 100% op terug gekomen :D

En het is gewoon 200% Warcraft stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk hoor.. ik kan nog wel even wachten :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Gisteren alvast wat vuurwerk gekocht in Ironforge. Kan niet wachten op Oud en Nieuw in de US 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

LoL :D goed plan ga ik ook doen hehe. Print Scrn knop in de aanslag rond die tijd :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Ik heb zelf 5 vuurpijlen gekocht, dat was het enigste wat die had. Ik heb geen idee of er nog andere dingen te koop zijn. Ik ga er vanavond in ieder geval 1 testen, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Moet je aan engineers vragen die kunnen die dingen maken. Zitter er 2 in mijn guild dus ga wel ff innen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 20:41
nimmolon schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:26:
Ik heb zelf 5 vuurpijlen gekocht, dat was het enigste wat die had. Ik heb geen idee of er nog andere dingen te koop zijn. Ik ga er vanavond in ieder geval 1 testen, ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet :p
verwacht geen wonderen. Ikheb het ook tijdens de ob (us) gebruikt en het is zeker lol maar spectaculair niet :) maar leuk is het zeker :D

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
nimmolon schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:26:
Zet wel ff glow aan als je comp het aan kan.. is wel mooi ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

oke ik heb nu een lvl10 dwarf hunter en lvl6 undead warlock
op een koreaanse PvP Beta Server
deze keer ben ik voor quests gegaan

in de us beta ging ik aleen exploren en af en toe wat quest :x
(wou meer landschappen zien, was wel cool)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Vorige week een 6600GT gekocht, dus moet wel lukken.
Zal wel wat screenshots posten. Jammer dat het dan niet donker is, zaterdag ochtend ook maar eens wat pijlen de lucht in knallen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
se7en schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 09:34:
oke ik heb nu een lvl10 dwarf hunter en lvl6 undead warlock
op een koreaanse PvP Beta Server
deze keer ben ik voor quests gegaan

in de us beta ging ik aleen exploren en af en toe wat quest :x
(wou meer landschappen zien, was wel cool)
Exploren heb je als low lvl zo gehad :P. Maargoed, ik begrijp het wel, deed ik in het begin ook. Naja, zelfs nu ben ik al in een redelijk groot gebied geweest voor mijn lvl13 mannetje.

Inmiddels er achter gekomen dat ik lvl17 beren vrij gemakkelijk aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mensen, met een uurtje of wat kan ik ook spelen, heb ik nog 1 vraagje. Op welke server zitten de meeste gotters/europeanen? ik wil niet tussen al dat koreaanse gebrabbel terecht komen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:14:
nou mensen, met een uurtje of wat kan ik ook spelen, heb ik nog 1 vraagje. Op welke server zitten de meeste gotters/europeanen? ik wil niet tussen al dat koreaanse gebrabbel terecht komen |:(
niet zo raar doen over die koreanen
je speelt of de server van die "gebrabbel"

en moet je ff paar pagina's treug kijken voor de releamlist.png
GOED KIJKEN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ook last van die dromen 's nachts? Stop je met spelen om vervolgens verder te gaan in je slaap? Wel leuk en aardig maar het gebeurt iedere nacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik heb random een server gekozen in de KO beta, maar het is ERG rustig; gisteren door Darnassus gelopen voor het eerst, als ik 2 spelers ben tegengekomen was het veel. Locale tijd was 8am, maar zelfs during prime time is het rustig... of misschien speelt er gewoon niemand NE. Vanavond de boot maar eens pakken wat gaan exploren, kijken of andere gebiedjes wat drukker bevolkt zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Moet zeggen ziet er strak uit, had zo maar een lvl 5 rogue, alleen ja Interface in het koreaans beheheh, wacht dus nog effe op open client in het engels :D

Ik weet zelfs niet eens op wat voor server ik zit, aangezien alles in het koreaans was.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is er al bericht over waneer deze open beta stopt?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Dr. Strangelove schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:21:
Ik heb random een server gekozen in de KO beta, maar het is ERG rustig; gisteren door Darnassus gelopen voor het eerst, als ik 2 spelers ben tegengekomen was het veel. Locale tijd was 8am, maar zelfs during prime time is het rustig... of misschien speelt er gewoon niemand NE. Vanavond de boot maar eens pakken wat gaan exploren, kijken of andere gebiedjes wat drukker bevolkt zijn :)
Ik zit zelf ook op een server waar ik pas 1 keer iemand ben tegengekomen waar ik als group mee verder ging.. en normaal is gnome/dwarve flink bevolkt op de servers.. Heb nu lvl14 gnome mage en een lvl9 gnome warlock.. maar ben met beide aan het kijken hoe ik enchanten zo hoog mogelijk en snel krijg..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
waar is die us2kr.exe patch eigenlijk goed voor.. doet het ook goed zonder die patch :)

kon gelijk inloggen in korea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Is er ook een andere mogelijkheid om een client in het Engels te krijgen,
Heb op dit moment full koreaans.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Welke proffessions hebben jullie?
Mijn UD Mage heeft Tailor/Skinning, mn Orc Shaman Herb/Alch, de potions die ik maak gaan per mail naar mn Mage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Justin2000 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:29:
Is er ook een andere mogelijkheid om een client in het Engels te krijgen,
Heb op dit moment full koreaans.
us open beta gebruiken. alleen realmlist.wtf een beetje aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
THE_CR0SS schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:27:
waar is die us2kr.exe patch eigenlijk goed voor.. doet het ook goed zonder die patch :)
kon gelijk inloggen in korea
Kon ik ook gewoon alleen je ziet geen namen van de servers en spelers, (hoe moeilijk het ook te lezen is, met die patch kun je in ieder geval onderscheidt maken :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Cthulhu schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 10:31:
Welke proffessions hebben jullie?
Mijn UD Mage heeft Tailor/Skinning, mn Orc Shaman Herb/Alch, de potions die ik maak gaan per mail naar mn Mage :P
mage tailoring enchanting
hunter skinning leatherworking
rogue skinning leatherworking
warrior mining blacksmithing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

ik wil ook een warrior met blacksmith en nogwat als prof
voor de EU final hopenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
ik had voor onze clan pagina even een review geschreven over de priest class die ik in de US open beta tot level 23 heb gespeeld en dacht dat het misschien leuk was dat jullie hem ook konden lezen om zo de priest wat populairder te maken :D

priest == healen??
dit dacht ik voordat ik aan deze class begon. ik dacht dat de priest eigenlijk alleen maar een healbot zou zijn voor de andere party members en dat er 0 solo mogelijkheden waren.. Dit is dus helemaal niet waar. Ik heb in lineage2 een bishop gespeeld en dat was dus echt een pure healer... hij kon eigenlijk niets anders. hij had verschillende soorten buffs en ook 5 of meer soorten heals. nu vond ik het healen bij WoW maar lastig gaan en erg langzaam. maar na level 20 zag ik het nut eindelijk van het healen. en vooral in de instances.

healing spells
Renew: healing DOT spell die je hp over tijd geeft. ik vond dit een erg fijne spell om direct nadat de tank de 1e hit heeft gehad te casten op hem zodat hij geheald wordt. ook healde ik hier mensen mee die normaal niet zoveel damage krijgen maar perongeluk wat klappen hebben gekregen. renew is insta cast en daarom kostte het mij geen extra tijd die ik zou verliezen om de tank te healen of damage spells te doen.

Lesser Heal + Heal: dit is de normale heal spel. het kost ongeveer 2 tot 3 seconde om te casten en wordt dus het meest gebruikt aangezien hij het meeste hp per mp opleverd. Lesser heal heb ik erg weinig nodig gehad omdat in die tijd de monsters nog makkelijk genoeg waren om te killen zonder healen.

Flash Heal: Dit is een versnelde versie van Heal en is dus in noodsituaties erg handig. met een goede tank kun je het meestal wel aan om een chain van normale heals achter elkaar te casten bij erg moeilijke monsters maar "soms" (best vaak :D) wordt de niet tank aangevallen en een mage ofzo is nogal zwakjes

Desperate prayer: een gratis zelf heal die 1x in de 30 minuten te gebruiken is.. erg handig als je achterna gezeten wordt en bijna dood bent.

Resurrection: Natuurlijk niet echt een heal spell. maar wel handig als de bepaalde persoon erg lang moet lopen.. wat ik mis als priest is een in combat rez. Ik vind het erg vreemd dat je alleen na combat kan rezzen. in Lineage2 kon je wel incombat rezzen maar dan genereerde je een hoop threat waardoor je het beter niet kon doen.. maar in noodsituaties is dit toch wel fijn

Buff spells
Power word: fortitude: tsja.. niet echt een super buff. geeft je meer hp voor 30 minuten. meer valt er niet over te zeggen

Power word: Shield: een erg fijne spell. er komt een schild om je target dat de eerste X aantal damage opvangt waarna hij verdwijnt. duurt maar 30 seconde helaas

Fade: Je wordt half onzichtbaar en zou minder threat genereren als je langs aggro monsters loopt.. voor zover ik weet werkt deze spell NIET!!

Inner Fire: Meer attack power en meer armor. natuurlijk erg fijn. helaas jammer dat het maar 3 minuten duurt. kost maar ongeveer 50 mana op level 20 dus is erg goedkoop als je ziet dat 1 flashheal 125 mana kost. dus altijd casten deze spell fellow priests

Combat Spells
Smite: Smite is je standaard attack spell. doet redelijke damage. zeker tot level 10 ofzo kun je aardig met een mage mee qua damage.. daarna weet ik het eigenlijk niet hoeveel damage een mage doet maar een warlock met tank pet kan moeilijk aggro houden als ik chain smite doe :) een voordeel wat ik persoonlijk vind is dat smite bij de holy tree zit waardoor ik mij op de holy talent tree kan richten en toch nog damage kan doen :)

Shadow spells:
Bijna alle andere damage spells behoren tot de shadow talent tree waarop ik me helemaal niet gespecialiseerd heb.

toch ff 2 spells beschrijven

Shadow word: Pain: Dit wordt overal beschreven als DE damage spell van de priest omdat je hiermee het meeste damage kan doen... Helaas is deze spell een DOT. ik gebruikte hem ALTIJD als 1e spell om een monster te lokken.

Mind Blast: Een spell vergelijkbaar met smite.. alleen doet hij een klein beetje meer damage en veroorzaakt een HELE HOOP threat!! dus oppassen met sterke monsters.. ik vond het dus ook helemaal niet nuttig om deze spell te gebruiken. aangezien je best smite kan chainen.

Psychic scream: Erg fijn in nood situaties.. zorgt ervoor dat een aantal monsters in angst wegrennen en jou zo de kans geven om weg te rennen :)

PVP:
Bijna iedereen denkt dat de priest gewoon hard suckt in PVP. Dit is eigenlijk helemaal niet waar.. ok hij suckt in 1v1 tegen een aantal classes.. paladin/rogue zullen de priest 1v1 hard inmaken. maar tegen een mage of warlock is de priest weer aardig goed

en natuurlijk is een priest in pvp groepen onmisbaar door zijn heals. een goede priest laat niemand doodgaan tot hij OF out of mana komt te zitten OF zelf dood gaat OF de persoon die doodgaat is gewoon een loser en rent in z'n 1tje ver weg naar hoge level monsters ofzo :D

Jobs:
herbalism + alchemy kan maar persoonlijk lijkt mij tailoring + enchanting het beste aangezien je niet zo veel healing potions nodig hebt als je zelf kan healen :)

CONCLUSIE:
Priest is een aardige class die naast healen/buffen ook aardig kan nuken. ook is een priest in parties onmisbaar en altijd graag gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik heb voor mijn hunter herbalism en alchemy gekozen... ik speel veel solo in de beta, dus wat healing potions zijn nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

jammer genoeg moet ik ook vaak solo :(
die andere hallen mij steeds in

maar heb all skinning en leatherworking gekozen
want als hunter is het makkelijker :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Je gebruikt Fade verkeerd. fade zorgt ervoor dat je minder "threat" veroorzaakt tijdens het healen bijv. Hoe meer je healt hoe groter de kans dat de mobs op jou afkomen. Met kleine heal spells en met renew is de kans dus kleiner. Dat is het moeilijke van priest spelen, zorgen dat de mobs niet op jou afkomen dus eigenlijk zorgen dat je het met de kleinere heal spells afkan. Mocht je nu FLINK moeten healen tijdens een situatie. Doe dan eerst fade om de kans te verkleinen dat ze op jou afkomen.

Daar is fade voor en niet zodat je niet gezien wordt als je langsloopt. Je bent geen rogue ;)

BTW priest staat in de top 3 als beste PVP classes . . . en MInd Blast owns juist samen met Mind Flay.

[ Voor 10% gewijzigd door Muppet op 14-12-2004 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
alchemy moet je dus juist niet doen voor de healing potions

die kun je ook kopen in de winkel voor minder als dat jij ze kunt maken :) je moet het juist doen voor de potions die je niet kunt kopen zoals agility potions ofzo :)

en ow ja over dat fade: ik heb het er een beetje verkeerd neer gezet maar ik dacht dat fade ervoor zorgde dat aggro monsters eerder omdraaiden als ze achter je aan zaten en je rende weg. dit werkte dus niet echt. maar je beschrijving is beter ja :)

[ Voor 36% gewijzigd door Crysania op 14-12-2004 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
THE_CR0SS schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 11:34:
alchemy moet je dus juist niet doen voor de healing potions

die kun je ook kopen in de winkel voor minder als dat jij ze kunt maken :) je moet het juist doen voor de potions die je niet kunt kopen zoals agility potions ofzo :)

en ow ja over dat fade: ik heb het er een beetje verkeerd neer gezet maar ik dacht dat fade ervoor zorgde dat aggro monsters eerder omdraaiden als ze achter je aan zaten en je rende weg. dit werkte dus niet echt. maar je beschrijving is beter ja :)
Dat moet je even uitleggen; agility potions gebruik ik zelden; eentje per uur is zat :) Minor healing potions vind ik toch wel erg handig om te hebben, en het kost me maar 5c om te maken, daarvoor koop ik ze toch niet? Ben ze eigenlijk nog nergens tegengekomen om eerlijk te zijn...

Verkopen van potions levert me geen moer op, niet in de shops in elk geval. Ik moet helemaal naar Ironforge voor een auction house, maar gezien de drukte op de server (of meer het gebrek daaraan) denk ik niet dat ik er veel voor krijg...

Voorlopig is het grootste nut van herbalism en alchemy voor mij dus het maken van healing potions: die gebruik ik tijdens het questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand enig idee waar de US OB client nog te downloaden is? want met de eerder geposte torrent haal ik nog geen 2 kb/s down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er iemand nog de koreanse servers op?
Ik krijg constant enkele seconden nadat ik connected krijg te zien een bericht met disconnected from server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

\o/ Gisteren een agi recipe gevonden, ziet er echt cool uit 6 buffs boven in het scherm :+

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:34:
Ik krijg constant enkele seconden nadat ik connected krijg te zien een bericht met disconnected from server.
Hier hetzelfde probleem... :'(

(tot 11:00 's ochtends heb ik trouwens nog fijn gespeeld op een Koraanse server, daarna heb ik mezelf uitgelogd om even te lunchen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:34:
Dit probleem heb ik ook.

Zowiezo heb ik vaak tijdens het spelen, dat hij af en toe "hangt" Ik kan dan geen contact meer maken, maar nog wel door de wereld heen lopen.
Alleen met Alt-F4 kom ik er dan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 12:31:
Heeft er iemand enig idee waar de US OB client nog te downloaden is? want met de eerder geposte torrent haal ik nog geen 2 kb/s down
aantal paginas terug staat volgens mij een link naar een australische site waar je em kan donwloaden, daar heb ik em ook vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-08 07:38
ik had ergens gelezen dat je met alchemy ook bepaalde dingen in goud kon veranderen op hoge level. Iemand die dit zeker weet? Want dan zou dit beroep pas veel opleveren.
Ik kan het spel nog niet spelen dus ik wacht op OB, ik hoop maar dat die komt.
Als er geen OB komt is dit oneerlijk tov BeNeLux, maar een boycot is ondraaglijk voor ons gamers zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Doe niet zo moeilijk, over een maandje is de full version uit, dus om nou over een boycot te praten lijkt me sterk overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij hebben ze non-Korean IP's geblokkeerd.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.