Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.917 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:03:
[...]

inderdaad _/-\o_

Een beetje zielig is het allemaal wel, proberen in een open beta te komen van een taal die je niet spreekt via minder nette omwegen.
Heb je wel eens Lineage gespeeld? Daar stikt het van de koreanen/chinezen die geen engels spreken en die hebben wel een eigen server.
Dus ze doen het er maar mee ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Blamm op 12-12-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:21
Inderdaad, bij de vineyards, een wit tentje. Iets daarbuiten aan de voorkant liggen kistjes etc. Mouseover en je cursor veranderd in een tandwieltje, even rechtsklikken en je hebt je Powers of the Void. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

woot heb een account, nu welke server ? :)

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:03:
[...]

inderdaad _/-\o_

Een beetje zielig is het allemaal wel, proberen in een open beta te komen van een taal die je niet spreekt via minder nette omwegen..
De server waar ik zit spreekt 90% Engels ik zie bijna geen koreanen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 20:37:
website is terug,geen update ofzo

rofl btw check dit en gast is boos op de mensen die de koriaan ob misbruiken;

http://en.wow-europe.com/...-en&t=25516&p=1#post25516

heb maar eens op hem gereageerd want ik was het er niet mee eens
Je had eigenlijk tegen die kerel moeten zeggen:
"oh believe me friend, its not only the swedisch that are paying a visit on the korean servers, and i can know" ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 22:56:
[...]

De server waar ik zit spreekt 90% Engels ik zie bijna geen koreanen
Dus maakt dat het minder erg?
Men heeft genoeg kans gekregen om wow te ontdekken als euro speler in de us open beta en je kon zelfs daarvoor via fileplanet in de closed komen.
Hopelijk springt hier een modje in om er op te wijzen dat we nu toch echt tegen de grens van het legale aanzitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 23:18:
[...]

Men heeft genoeg kans gekregen om wow te ontdekken als euro speler in de us open beta en je kon zelfs daarvoor via fileplanet in de closed komen.
Hopelijk springt hier een modje in om er op te wijzen dat we nu toch echt tegen de grens van het legale aanzitten.
Waarom zou er een modje inspringen terwijl er precies hetzelfde plaatsvond bij de US beta? En dat was wel ok? Daarnaast hoef ik dat gewank over voorpret ook niet meer te horen. Ik wacht nu al 3 jaar op deze game en die voorpret is inmiddels wel voorbij. Ik wil nu gewoon spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Dat maakt het speelbaarder....erg of niet....dat kan mij nu even hellemaal niks meer schelen, ik zou wel wachten als ik zeker wist dat ik een fb key zou hebben..AKA PRE-order thingies..maar die hadden wij niet he...
Tjah en toen was de korean beta er...\o/

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
[...]

1). Dankzij de duitsers en fransen kunnen wij langer op de retail wachten. Ja dat komt ook doordat ze hier locale servers moeten instellen maar de grootste vertraging ligt toch bij de vertaling lijkt me.
2. De benelux buiten sluiten voor een pre-order is alles behalve netjes, zéker als je daar nog eens helemaal niks over te horen krijgt.
3. Al 5x gezegt, maar ga eens lineage 2 spelen, aziatische farmers hebben bijna de hele game in het begin verpest en doen het nog steeds. Ik heb dan ook niks geen medelijden met de koreanen hoor.

De servers trekken het nu zover ik weet nog perfect. Het is voor mij zelfs beter speelbaar dan op de us ob servers (en dan tel ik de inventory bug niet eens mee). De koreanen hoor je nooit zeiken op niet-koreanse spelers en echt alles is gewoon netjes in het engels op spelers namen na. Ik wil zo best retail spelen ;).

En dan het gezeik rondom het illegale van kssn nummers. Het gebeurt nu toch en ik zie het probleem niet echt, dus waarom zou je er een probleem van maken :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Perrin77
Wat snap je er niet van? Je moet volgens mij naar de vineyard [/url]

thanks ik zat vlak na die farm eerst een huis alles dood gemaakt ook een kist zat niks in toen een tent ook 3 sterke gasten was ook niks maar ik moest nog verder weg dus'

@deepseven
En dan het gezeik rondom het illegale van kssn nummers. Het gebeurt nu toch en ik zie het probleem niet echt, dus waarom zou je er een probleem van maken

als het zo geheim is is het triest dat je er 100 vind met 10 min google
im sure dat ik niemand in de weg zit want ik heb een die is geboren in 1932 zal vast geen wow spelen

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 06:09
Is het jullie ook opgevallen dat de koreaanen bijna geen gebruik maken van de Action House. Ik keek daar of ze daar wat hadden, wat denk je in totaal 19 items . Trouwens heb ook een leuke easter egg gevonden post van de week wel een pic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:17:
The Stolen Tome

ik snap er niks van
Je zult de quests toch beter moeten gaan lezen, dat is echt nodig om de meeste te halen. Zeker later, bij quests waar je wat meer voor moet gaan lopen. Bij level 20 moet je de Succubus gaan halen als Warlock, daarvoor moet je helemaal naar dat andere continent. Ik moest eerst 40 minuten zwemmen, daarna een half uur lopen, daarna nog meer lopen, daarna vechten doodgaan vechten doodgaan en na 4 uur eindelijk die succubus.Toen weer terug naar Stormwind, en onderhand al teveel gelopen en doodgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees hem goed en ben er nu weer ik zie niks alleen een tent met 3 gasten kil ik ze vind ik geen kist of zo

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11

Tom Yam

(>'.')>

:X :X Ik wil ook spelen :X

vraagje trouwens: ik heb de Collectors edition besteld bij dynabyte, op 25 november al trouwens.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Geachte heer *N.V.T.*,

Hartelijk dank voor uw bestelling op onze website.

Wij hebben de bestelling met het bestelnummer XXXXXX in goede orde ontvangen 
en deze is in behandeling genomen.

Uw bestelling ziet er als volgt uit:

1 * World of Warcraft Col Box Euro DVD       EUR    59.95
  1 * Rembourskosten                           EUR     5.70

Totaalbedrag            EUR    65.65

De bestelling zal zo spoedig mogelijk naar u worden verzonden.

maar nou heb ik tot op heden verder niks vernomen, en kan op de site van dynabyte ook niet een track and trace functie vinden. Nou had ik een aantal topics geleden gelezen dat er misschien te weinig CE's binnen zouden komen en bepaalde mensen dus buiten de boot zouden vallen... is daar verder iets over bekend?

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
Het is in ieder geval bekend dat het nog een behoorlijke tijd duurt voordat hij uitkomt, op zn minst januari. Als je op de 25ste had besteld kreeg je als het goed is nog een wow CE thuisgestuurd. Maar je hebt nog wel geduld nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja

Mensen die voor 25 november hadden gereserveerd zijn safe.

Als je op de 25ste had gereserveerd in de winkel ben je safe. Op de 26ste krijg je niet meer

Als je op site had gereserveerd op de 24ste bende safe, op de 25ste niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 16:11

Tom Yam

(>'.')>

vervelend... :S heb dus op de 25e via internet besteld ... hopen dat ik aan de geode kant van de balans terecht kom :)

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
[...]

Zeik niet zo.
Dat jij er niet wil spelen prima, maar houdt dan je mond erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb weer flink gespeeld vandaag (korean beta). Ben nu een lvl 13 human paladin en die bevalt me zeer goed.

Vooralsnog weinig lag gehad tijdens het spelen, valt me reuze mee.

Vind het nu al leuker als die 30 levels warrior spelen in de open beta, dus met retail word mijn main char misschien een paladin, maak morgen nog een rogue aan want die class spreekt me ook erg aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja

Mensen die voor 25 november hadden gereserveerd zijn safe.

Als je op de 25ste had gereserveerd in de winkel ben je safe. Op de 26ste krijg je niet meer

Als je op site had gereserveerd op de 24ste bende safe, op de 25ste niet meer
Geldt dit ook voor de normale versie, geen CE dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarr666426
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 11:20
Hi foks,

Weet iemand mischien nog een Korean naam en id nummertje waar je nog wel een account op kan maken, Heb me echt rot gezocht. Maar alle 100 al 3 account geactiveerd?

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Nou dit topic wordt met de dag MINDER leuk. Wanneer wordt er nou eens gehoor gegeven aan het feit dat het alleen nog maar over beta shit, keys, waar koop ik dit en dat, mijn download doet het niet gaat etc etc :S

Ik wil discusseren over Rogue builds en andere zooi. Ben nu bezig met een Rogue die lvl 30 is ondertussen. Mijn eerste talents heb ik in Assasination tab gestopt en later switch ik naar Stealth (zodra ik Cold Blood hebt). Wel 2 puntjes gedaan in improves SS want dat scheelt toch 5 ngr per keer. Zit op de PVE server dus daarom niet begonnen met Stealth tab om sneller te kunnen lvl-en.

Zijn er nog mensen die de closed beta spelen en mijn kunnen helpen?? Wil mijn cooking skill op 60 krijgen alleen kwam er nogal laat achter. Dus als mensen Chunk of Boar meat en Stringy Wolf Meat kunnen bewaren voor me :D

Heb wel een goed weekend achter de rug. Ging Gnomegeran doen met een party . . dropt er eerst bij Vicious Fallout een toxic revenger. http://www.thottbot.com/index.cgi?i=9007 en later bij Electrocutioner 6000 dropt dit schatje Electrocutioner Leg http://www.thottbot.com/index.cgi?i=4992.

Moet zeggen dat er ook zoveel humor inzit als je de tijd neemt om bepaalde quests te lezen. Als voorbeeld deze:
Return of the Ring

Gnomeregan

You may either keep the ring, or you may find the person responsible for the imprint and engravings on the inside of the band.

--------------------------------------------------------------------------------

Opening the box produced by the Sparklematic 5200 reveals what you had suspected - a shiny ring! Wearing the ring, you feel magic power surge through you body.

Inside the band is a small but nonetheless discernable imprint of the seal of Ironforge. Next to that, three small initials are engraved: "TdK". This may signify either the initials of the previous owner, or perhaps the initials of the ring's crafter. Keep the ring... or return it to this person. Decisions, decisions...

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
al wat leuke ss ben nu al lvl 17 :) :)
Afbeeldingslocatie: http://streafer.rofellos.net/wow/wow001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://streafer.rofellos.net/wow/wow002.jpg
[img]=,500http://streafer.rofellos.net/wow/wow003.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
al wat leuke ss ben nu al lvl 17 :) :)
Afbeeldingslocatie: http://streafer.rofellos.net/wow/wow007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://streafer.rofellos.net/wow/wow008.jpg
[img]=,500http://streafer.rofellos.net/wow/wow009.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Ook heel het weekend bezig geweest (23 uur in totaal 8)7) Ben nu zover dat ik fatsoenlijke wapens kan maken met mijn blacksmiting skill.

Het enigste wat ik nog nodig heb is 2 medium leathers, en dan kan ik dit schatje bouwen: http://www.thottbot.com/?i=4552

Geen slecht wapen voor een lvl 15 paladin zou ik zo zeggen :)

(zit in de us retail btw, server: warsong)

[ Voor 7% gewijzigd door nimmolon op 13-12-2004 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Zou blij zijn als het spel uitkomt in Europa, dan zijn we tenminste van de dagelijkse 100 posts af over hoe in de beta te komen en kunnen we het tenminste echt over het spel hebben. :+

Idee: -=Het grote hoe kom je in de WoW beta's topic=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij je account nou fijn aan mij geeft kan jij over rogue builds lullen, en zul je mij niet meer over die beta horen zeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Laatst online: 12-09 11:57
Het is idd moeilijk om voor veel mensen over rogue builds te lullen als ze niet eens kunnen spelen. Juist dankzij de koreaanse beta kunnen straks wat meer mensen hieraan meedoen. Voorlopig is het spel nog niet uit en zal het veel over dit soort zaken gaan. Ben het ermee eens dat het topic supersnel gaat en veel over hetzelfde, maar heb begrip voor de rest die alleen nog maar de screenshots kunnen bewonderen. Dit hebben we straks waarschijnlijk nog 1 keer bij de europese final beta en dan gaat het hopelijk de goeie kant op met dit forum. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 09:19:
[...]

Als jij je account nou fijn aan mij geeft kan jij over rogue builds lullen, en zul je mij niet meer over die beta horen zeuren.
Doe niet zo sad :/, koop dr gewoon zelf een.

Verder ben ik nu nog maar lvl12, bijn lvl13. Ben net begonnen met wat talents te verdelen, heb tot nu toe alles nog in beast mastery gestopt. Maar ik ga misschien ook wel wat in marksmanship stoppen. Ik heb zojuist definitief gekozen voor mining in combinatie met engineering. Volgens mij kiezen de meesten voor blacksmithing, maar aangezien ik de hunter class speel, is engineering wat interessanter voor mij. En bovendien is het heel erg leuk om dynmite te maken en lekker mee te gaan smijten >:)

Gisteren net al mn geld opgemaakt aan trainingen en een nieuwe dual handed axe, nu zat ik te denken, hoe kan ik het beste snel geld verdienen. Ik dacht dat dat met mining erg goed ging, maar ik moet zeggen dat het me nog tegenvalt hoeveel ik voor een beetje koper krijg, ook als ik het omsmelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Er wordt in dit topic ook wel heel veel over allerlei betas gesproken, en das ook zeker de bedoeling, waarom is er anders zo'n topic! Maar we weten allemaal waar we zo ongeveer aan toe zijn. Final beta in december (zal wel niet zo lang meer duren) en daarna retail in januari.

Maar ja goed. De Blizzard tactic is een hele goede! Hoe creeer je een obsessie? Nou zo dus :P . WoW en d2 zijn net een gok spelletje. Je weet nooit wanneer je volgende item, wapen langs komt. Je weet wel dat het bij anderen, of misschien bij jezelf, al eens is gelukt. Dat maakt voor jou dat die kans dat jij hem 'wint' alleen maar groeter wordt. Alle loterijen, belspelletjes e.d. zijn hierop gebaseerd. En zo zit de mens nu eenmaal in elkaar.

Zo, en nu eis ik dat er iemand naar voren stapt met een key voor mij! :D

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een lvl 7 priest op de koreaanse server.
Deze werkdag zal wel weer achterlijk lang duren voordat ik weer naar huis kan om te spelen :(

Tot nu toe alleen nog een beetje gequest, vanavond ga ik daar weer mee door + nog een beetje lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

wow?

iemand poste paar pagina treug dat de fb aleen voor mensen die de spel hebben pre-orderd??

dus, kan de rest niet bij? :(

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Muppet schreef op maandag 13 december 2004 @ 07:34:
Zijn er nog mensen die de closed beta spelen en mijn kunnen helpen?? Wil mijn cooking skill op 60 krijgen alleen kwam er nogal laat achter. Dus als mensen Chunk of Boar meat en Stringy Wolf Meat kunnen bewaren voor me :D
[...]
Als je Thistletea wil maken (en betere cooking recepten later met allerlei buffs) kan je het beste aan fishing gaan doen. Alle vissen die je vangt kook je gewoon daarna waardoor je cooking lvl razendsnel omhoog gaat.. ik had vrij snel al cooking lvl 150 hierdoor en je kan met fishing ook nog wel eens grappige chests/bottles/items opvissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

fishing kon ik niet mee door
ik had op de us beta fishing genomen alleen had geen vis gevangen, snapte het niet eigenlijk :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:52
se7en schreef op maandag 13 december 2004 @ 09:59:
fishing kon ik niet mee door
ik had op de us beta fishing genomen alleen had geen vis gevangen, snapte het niet eigenlijk :x
bekijk de beschrijving van je fishing rod ff ;) Daar staat in hoe het werkt.. je moet de dobber aanklikken op het juiste moment.. anders kun je wachten tot je een ons weegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-08 07:47
Inderdaad, je leest hier nauwelijks over talentsbuilds etc. hier mijn ideeën over een tallent build van een minder populaire class, de priest.

Ras ben ik nog niet helemaal over uit. Waarschijnlijk Horde omdat de Alliance meestal in de meerderheid is, als het Horde is dan Undead, Alliance word Night Elf of Human.

Ik begin zowiezo met een shadow/discipline build. Aangezien ik op een PvP server ga spelen en niet een healbot wil worden ( betekent niet dat ik helemaal niet wil healen, maar je hebt toch de healing spells + je kunt nog behoorlijk veel dammage maken, kan het later nog altijd veranderen.

Discipline Mastery:

Unbreakable Will 5/5
Increases your chance to resist stun, fear and silent effects by 15%.

Improved Power Word: Shield 3/3
Reduces the duration of your Power Word: Shield's weakened Soul effect by 15 seconds.

Improved Power Word: Fortitiude 2/2
Increases the effect of your Power Word: Fortitude spell by 30%.

Discipline Total: 10

Shadow Mastery:

Spirit Tap 5/5
Gives you a 100% chance to gain a 100% bonus to your Spirit after killing a target. For the duration, your Mana may regenerate at a 50% rate while casting. Lasts 15 seconds.

Blackout 5/5
Gives your Shadow damage spells a 10% chance to stun the target for 3 seconds.

Improved Shadow Word: Pain 2/2
Increases the duration of your Shadow Word: Pain spell by 6 seconds.

Shadow Focus 5/5
Reduces your target's chance to resist your shadow spells by 10%.

Improved Psychic Scream Rank 2/2
Reduces the cooldown of your Psychic Scream ability by 4 seconds.

Improved Mind Blast 5/5
Reduces the cooldown of your Mind Blast spell by 2 seconds.

Mind Flay 1/1
Assault the target's mind with Shadow energy, causing 75 damage over 3 seconds and slowing the target to 50% of their movement speed.

Shadow Reach 3/3
Increases the range of your Shadow damage spells by 20%.

Silence 1/1
Silence the target, preventing them from casting spells for 5 seconds.

Shadow Weaving 5/5
Your Shadow damage spells have a 100% chance to cause your target to be vulnerable to Shadow damage. This vulnerability increases the Shadow damage dealt to your target by 3% and lasts 15 seconds. Stacks up to 5 times.

Vampiric Embrace 1/1
Afflicts your target with Shadow energy that causes all party members to be healed for 20% of any Shadow damage you deal for 1 minute.

Darkness 5/5
Increases your Shadow spell damage by 10%.

Shadowform 1/1
Assume a Shadowform, increasing your Shadow damage by 15% and reducing Physical damage done to you by 15%. However, you may only cast Shadow and Discipline spells while in this form.

Shadow Total: 41

De vragen waar ik mee zit zijn: Spirit tap weghalen en investeren in een threat reduction zoals Shadow Affinity of Fade of allebei. Je hebt ook een Discipline threat reducing talent namelijk Silent resolve. Alleen als je hier 5 punten in steekt dan heb je maar 20% reduction van AL je dammage spells. En als je Shadow Affinity doet dan heb je 25% reduction op shadow dammage spells. Maar aangezien je toch voornamelijk Shadow Dammage spells gebruikt lijkt deze me gunstiger. Fade is ook leuk zodat je minder threat hebt tijdens 't healen.

Ook zet ik me vraagtekens bij Shadow Focus, 10% minder kans dat je target je shadow spells wordt resist is wel erg weinig/nutteloos. Misschien kan ik die beter ergens anders gebruiken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Laatst online: 13-09 23:03
Hoeveel Characters kan ik per account maken?
De laatste berichten uit de US retail zeggen dat je 10 characters per server mag hebben, met een maximum van 50 characters in totaal. Op 1 server mag je niet een alliance en een horde character hebben.
Rectificatie op de start post:

Je kan WEL een Alliance en een Horde Char op één en de zelfde server aanmaken.
Ik spreek uit (US) ervaring. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
RonvO schreef op maandag 13 december 2004 @ 10:10:
[...]

Rectificatie op de start post:

Je kan WEL een Alliance en een Horde Char op één en de zelfde server aanmaken.
Ik spreek uit (US) ervaring. ;)
Was dat in de beta of retail? Groot verschil namelijk. Werd gezegd dat in de retail alleen 1 kant gekozen kon worden op 1 server om switchen in je eigen voordeel te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
nemo55 schreef op maandag 13 december 2004 @ 10:14:
[...]

Was dat in de beta of retail? Groot verschil namelijk. Werd gezegd dat in de retail alleen 1 kant gekozen kon worden op 1 server om switchen in je eigen voordeel te voorkomen.
In de Koreaanse beta kan het ook al niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Ik heb begrepen(dus niet getest) dat bij PvE je wel 2 kanten kan aanmaken maar dat speel ik nooit.. PvP kan je wel zeker maar 1 kant kiezen.. anders zou je ghost chars krijgen die info aan het halen zijn van de tegenstanders..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Laatst online: 16-09 10:31

Wub

Over jou build kan ik het volgende zeggen:

Spirit tap moet je houden, je wilt niet weten hoe handig die 100% boost is op hogere level, als je zorgt dat jij de vijand killed dan heb je binnen no-time je mana weerf terug.
Blackout is erg goed, zeker houden. Die stun maakt echt verschil, in die stun kun je zo weer een grote heal casten.
Improve SW:P is erg handig, mijn ervaring is dat de gewone versie te kort is en dat je halfverwege het gevecht het weer moet casten, en als je in groepen zit is dat niet handig omdat je dan wel andere dingen hebt te doen zoals supporten.
Shadowfocus: Niet waard. Op hogere levels is de kans dat iemand het resist zo minimaal dat het gewoon de 5 punten niet waard is.
Improve PS: Niet de 2 punten waard, maar omdat het nodig is voor silence moet je het wel nemen.
Improve mindblast: Uber spell, voor solo en pvp is het de damage spell.
Mindflay: Erg handig om het gevecht mee te beginnen en/of op runners te casten.
Shadowreach: Wie wil dat nou niet?
Silence: Erg handig tegen andere priests bijvoorbeeld als ze bijna dood zijn en zichzelf nog net willen healen.
Shadowweaving: Tegen elite monsters met veel hp is dit een musthave talent, hoe langer je bezig bent deste meer damage je doet tegen hem. Shadow word pain stacked hem dacht ik ook.
Vampiric Embrace: Omdat je in Shadowform niet kunt healen is dit een soort van healing, erg handig dus.
Darkness: 10% extra damage... nuff said.
Shadowform: Als je groep niet gelegen zit voor healing en je wilt wat extra damage doen is dit erg handig. Overigens is de shadowform niet zoals het icoon doet denken. Wat er gebeurt als je het aanzet is dat je half onzichbaar word en je een soort donkere gloed over je heen krijgt.

De 5 punten die je beter niet kunt besteden kan je beter in Disipline stoppen. Die ene talent van meer mana bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

FunkyTrip schreef op zondag 12 december 2004 @ 18:49:
Wilde ook een NE druid gaan spelen, maar ben er op de WoW forums toch wel achter gekomen dat de Druid nogal underpowered is en niet echt geliefd in groepen omdat ze het gewoon net niet zijn.
IMHO zijn druids "nog niet" geliefd in groepen. Dat ligt, denk ik, nog voor een groot deel aan de manier van spelen binnen WoW. Het meest tactische wat ik tegenkwam tijdens de OB was iedereen op de vijand afrennen en hopen dat de healer het bij kon houden. Afgezien van healing kunnen druids ook 2/3 vijanden semi-permanent buiten een gevecht houden. Een hoop instances worden dan ineens een stuk makkelijker. Jammer genoeg moet je groep dan wel mee willen werken.

Het zal waarschijnlijk nog wel even duren voordat mensen de andere classes werkelijk begrijpen. Mischien komt dat ook, omdat in WoW een hoop mensen spelen die nog nooit in MMORPG gespeeld hebben. Shaman hebben een betere damage, maar kunnen geen vijanden buiten een gevecht houden en zodra de vijanden op hogere levels met fireballs beginnen te gooien zijn de totems meestal weining meer waard (totems hebben 5 health).

Beast forms ben ik het idd wel mee eens, die zijn nog wat te zwak. Dat de druid onhandig is in groepen is echter, volgens mij, een perceptie van mensen die het spel niet tactisch (willen) spelen.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Viper2k1 schreef op maandag 13 december 2004 @ 09:41:
Er wordt in dit topic ook wel heel veel over allerlei betas gesproken, en das ook zeker de bedoeling, waarom is er anders zo'n topic! Maar we weten allemaal waar we zo ongeveer aan toe zijn. Final beta in december (zal wel niet zo lang meer duren) en daarna retail in januari.
Mwah ik lees meer over het registreren van beta's en het pre-orderen. 9 topics over pre-orderen en beta registreren en 0,0 gametalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou mn Shaman verder ga lvlen(nu lvl17), of mn UD Mage(nu lvl14)
Vind ze allebei wel cool eigenlijk :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Lijkt wel op mijn Priest Build :D Alleen ik heb shadow focus dus niet gekozen en gegaan voor Threat reduce. Om de reden die jij eigenlijk al noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
En de discipline talent Mental Agility; Reduces the mana cost of your instant cast spells by 10 %, geldt dit alleen voor dammage spells of ook instant healing spells en disciplines zoals fade, renew etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Alle spells die geen "casting" hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door Muppet op 13-12-2004 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
Dus volgens mij ook best nuttig, ik vind het eigenlijk zo moeilijk hé bij priests, de juiste tallents kiezen. Volgens mij was het ook zo dat priests een van de moeilijkste keuzes had.

[ Voor 3% gewijzigd door QlimaX op 13-12-2004 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Skeiron schreef op maandag 13 december 2004 @ 10:35:
Ik heb begrepen(dus niet getest) dat bij PvE je wel 2 kanten kan aanmaken maar dat speel ik nooit.. PvP kan je wel zeker maar 1 kant kiezen.. anders zou je ghost chars krijgen die info aan het halen zijn van de tegenstanders..
Het is idd een PvE server. US retail.
PvP heb ik niet geprobeerd. Maar in de start post word geen onderscheid
gemaakt tussen PvE of PvP dus ik dacht ik meld het even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit trouwens op de server die ze hebben aangeclickt op deze lijst.

http://trulle.mine.nu/public/realmlist.png

Als er nog meer mensen opzitten mijn naam is Ferio en ben Human Rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb ook ergens op de 25ste CE besteld op de site en voor afhalen gekozen in Rdam. Heb alleen geen telefoonnummer ingevuld, dus ben benieuwd hoe ze me bekend willen maken dat er een bruine doos op me ligt te wachten...

Maar wat ik wilde melden: zaterdag kreeg ik via de post mijn klantenkaart, kan iedereen een beetje vergelijken of dat in verband staat met tijdstip van bestellen.

Sinds die ene mail van orderbevestiging heb ik trouwens ook niets meer gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Ben wel eens benieuwd wat nou het gemiddelde vermogen per lvl is.

Ben zelf atm Mage lvl 21 met 9g en alle skills en uitrusting op de max via de AH.
En m'n lvl 22 uitrusting ligt al klaar bij de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
k'zit op de server waar de meeste gotters hier zitten. Heb maar horde gekozen omdat de meeste gotters hier horde zijn. Mijn ingame naam is gotnemo. Is er ergens een lijstje van de rest? Ik zet het voor de duidelijkheid wel ff in m'n sign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Niet online
[quote]QlimaX schreef op maandag 13 december 2004 @ 10:05:
Inderdaad, je leest hier nauwelijks over talentsbuilds etc. hier mijn ideeën over een tallent build van een minder populaire class, de priest.

quote]

je hebt teveel punten in shadow ..
spirit tab is fijn maar gooi je eruit na lvl 30 doet het namelijk niets meer.
fade = ook niet fjin aangezien de talent niet cooldown verlaagt of iets dergelijks, als jij in gevecht fade gebruikt maakt ondertussen de andere genoeg threat dat ze blijvend op hem doorgaan.
als ik jouw was zou ik liever wat meer disp in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

zit in die andere server die in pagina 4 of 5 ergens gepost was
Allience, Dwarf Hunter nick: Melinos (denkik)
ben alleen maar 2 gotters tegen gekomen daar
en veel zweedse en duitsers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
Heb 24 gold @ level 40 hunter. Alle skills, geen mount. Equip komt voornamelijk van quests/monster drops met uitzondering van m'n melee wapens. (gekocht voor de agi bonus) Die mount zit er voorlopig nog niet in helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door The Will op 13-12-2004 11:59 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Tja gemiddeld ligt het niet echt aan je class maar meer aan het proffesion wat je hebt.. Ben nu op de KO Open flink aan het testen hoe ik enchanten snel omhoog kan krijgen.. Ben er nu dus achter dat je op lage lvl tot minimaal lvl 11 2 gathering skills moet nemen zodat je cash erg snel gaat.. na lvl 11 of hoger direct switchen en alle "groene" items die je hebt verzameld disenchanten en items enchanten.. Maar pak je bijv. skinning leatherworking al vroeg in je char dan kan je al je eerste gold hebben op lvl 14.. maar dat ligt geheel wat je start plaats is van je ras en of er wel een trainer in de buurt zit..

Btw fastlevelen binnen een uur met een zwakkere class zoals een mage(cloth) is erg lastig en voor mij nog niet haalbaar als er bijna niemand op de server zit.. ik kom echt heel weinig tegen op de KO servers en het maakt niet uit hoe laat ik speel.. En fastlevelen lukt alleen als je met meerdere door een "grot" quest gaat.. (niet persee als een groep ;)) Mijn record solo op de KO met een zwakkere class is tot zover lvl 7 in een uur.. maar ik test ook alleen maar de Gnoompjes..

[ Voor 8% gewijzigd door Skeiron462 op 13-12-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

@ RonvO: Waar haal jij je gold vandaan dan? Door tradeskills of door erg veel in de AH te zitten?

Ben er achter gekomen namelijk dat je door de juiste tradeskills te nemen gewoon erg veel geld kunt verdienen.

Begin zelf steeds meer te geloven dat veel tradeskills useless zijn. Maar de gathering tradeskills juist extreem veel geld opleveren.

Voorbeelden:

Slecht:
Blacksmithing: Moet je extreem veel tijd/geld in steken om goede dingen te maken die je dan op dat level ook daadwerkelijk kunt dragen, en je niet beter kan vinden in auction house.
Tailoring: Eigelijk alleen handig voor bags, meer niet. De armor die je kan maken zijn op lagere level leuk, maar zodra je 20+ bent en je een beetje ervaren bent met de Auction House draag je er niks meer van tailoring.
Leatherworking: Als ik die ooit zo nemen is het puur alleen voor de armor patches, de +24 en+32 versies zijn erg gewild voor hogere level en leveren veel geld op, voor de rest vind/auction je alleen maar betere leather spullen. Op lagere level zijn ze wel handig, maar end game zijn ze te slecht.
Engineering: 'Fun' Tradeskill vind ik het eigelijk, de boms zijn handig soms. Maar het is een moeilijke tradeskill om te levelen en de benodigheden zijn duur.

Goed:
Mining: Omdat veel mensen toch blacksmithing/Engineering hebben zijn de matrialen en gems erg gewilt, dus kun je ze voor veel geld verkopen in Auction house. Als je 20 Copper bars hebt kan je die voor zeker teminste 20 silver verkopen, soms meer.
Herbalism: Lagere herbs verkopen niet zo goed in de auction house, maar de hogere en zeldzame kan je voor veel geld verpatsen in AH. Kost veel tijd om te levelen, maar op latere level leverd het extreem veel op.
Skinning: Voor de leatherworkers is extra leather altijd handig, deze is dus wel aan te raden om te nemen. Leather verkoopt redelijk in de AH, wat minder als mining spul, maar alsnog kan je er veel geld mee verdienen.
Alchemy: Alleen goed als je herbalism erbij hebt, anders word het een duur grapje aangezien de herbs duur zijn in AH. Alchemy op hogere level kan erg goede potions maken die door iedereen gewilt is.
Enchanting: Sommige vinden dit een slechte tradeskill maar eigelijk kan je hier het meeste mee verdienen. Pas op latere level beseffen de meeste mensen dat je je enquipment kan verbeteren door enchanting, dus betalen ze veel ervoor. Je wil niet weten hoeveel mensen de enchanting: beastslaying +2 willen hebben op hun wapen, is het alleen al omdat het wapen er rood van gaat gloeien. Om te levelen heb je groene items nodig en die moet je dan vernietigen om er spullen voor te krijgen, daarom is het een lastige tradeskill om te levelen aangezien je niet extreem veel groene items op lagere level hebt.

Zelf vind ik Mining + Skinning een erg goede combo, door dat je 2 verschillende dingen binnen krijgt die je voor redelijk wat silver kan verkopen in AH, kun je weer betere dingen kopen in AH, dus dan is je enquipment altijd uptodate en kan je makkelijk een mount ala 100 gold aanschaffen op level 40.

Edit:

Even een paar gouden tips voor Auction House:

1. Per server verschillen de prijzen voor bepaalde dingen zoals bars/cloth/leather. Kijk eerst wat het meest gewilt is en focus daar je tradeskills op, op die manier verdien je veel geld.
2. Als je dingen aanbied in AH moet je 2 dingen ALTIJD instellen: Tijd 24 uur en Buyout prijs.
De tijd is er voor dat mensen zolang mogelijk kunnen bieden op de spullen, zodat jij het meeste kans hebt op hogere prijs dan minimum. Buyout moet je altijd instellen voor mensen die niet 24 uur kunnen wachten, buyout moet je nooit te hoog instellen maar ook niet te laag.
Voorbeeld: 20 linen cloth, vind je in overvloed op lagere level. Ik action het, begin prijs 5 silver, buyout 10 silver, tijd 24 uur. Ik stop er 4 x 20 in auction, ik loop weg en krijg de melding dat mijn auction is verkocht. Mensen kunnen dan wel 5 silver bieden, maar moeten dan 24 uur wachten totdat ze het krijgen, daarom doen ze de buyout maar zodat ze het meteen hebben.
3. Zet buyout en begin prijs altijd iets lager als gemiddelt. Als iedereen bijvoor beeld 20 copper bars aanbied op 20 silver begin prijs, doe jij 19 silver. De meeste mensen kijken eerst door de lijst met beschikbare offers en degene van jou valt dan het meeste op door de net iets lagere prijs.

[ Voor 18% gewijzigd door Wub op 13-12-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Ben nu lvl 21 en mijn keuze van 2 gath.skills bevalt me nog prima.
Ook gewoon een beetje opkopen en verkopen in de AH levert veel op.
Stacks Bronze opkopen voor 10S en weer verkopen voor 60S.
Krijg altijd de Buyout. Geen Buyout invullen is zooooooooo stom.
Mensen willen het NU. niet pas over 8 of zelfs 24 uur. en betalen dus graag wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Mooi rapportje.. was zelf ook benieuwd wanneer ze het gaan veranderen.. Veel mensen klagen dat je met drops veel betere items kan vinden dan ze zelf te maken.. Kan hier niet echt over oordelen omdat ik nooit op max lvl heb gezeten..

Ik focus zowieso met mijn skills altijd op het geen wat ik nodig heb met mijn char en begin hier vroeg aan.. hierdoor heb ik altijd betere items dan wat ik vind onderweg(af en toe vind ik wel wat leuks).. hierdoor verkoop ik veel van wat ik vind in de drops waardoor ik veel geld over hou aan het verkopen ervan.. Deze tactiek heb ik gebruikt met mijn tauren shaman met leatherworking + skinning op de US OB.. Ik verkocht bij lvl 14 al bij gewone verkopers spullen die ik zelf maakte voor 2s per stuk.. dus dat liep lekker op.. moet ook zeggen dat er erg veel te skinnen was omdat er zoveel mensen waren waardoor heel veel corpsen die niet werden geskinned.. (skinnen lukt niet als ze hem niet hebben leeggeloot)

[ Voor 17% gewijzigd door Skeiron462 op 13-12-2004 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Ik heb zelf ook redelijk snel geinvesteerd in wat extra slots.
Kan je meer meenemen naar de AH. Vendor sellen is geld weggooien.

Zodra je Honnored bent ook alleen nog maar skills/updates ed kopen in je hometown.
Scheelt je ook weet 10%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
@Wub: Kan niet anders doen dan het met je eens zijn, met uitzondering van tailoring. Tailoring is wel degelijk geld mee te verdienen, de grote bags gaan toch voor een aantal gold in de auction, en de materials zijn niet echt rare. Voor een small silk pack (10s) betaal je hier 45s in de buyout. Het is wel aan te raden om skinning te nemen naast tailoring, omdat je voor deze bag ook heavy leather nodig hebt.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
Dat verschilt dus ook per server.
12 slot silk packs gaan op Dalaran voor 60S in de buyout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Dan is het een vrij nutteloze skill inderdaad, runecloth bags heb je runecloth voor nodig, en dat wordt gedropt door level 50+ monsters, en je hebt er een skill level van 260 voor nodig. Denk niet echt dat het dan nog de moeite waard is. Heb nu Alchemy/Herbalism met mijn Hunter, en dat bevalt me prima. Verdien er niet al te veel geld mee, op het moment heeft mana pots maken het meeste zin om m'n skill level te increasen, en die geef ik aan m'n party members. Het is wel heel relaxed om constant +15 agility te hebben door elixir of agility. Nu nog even een recipe voor elixir of greater agility en ik ben ook weer tevreden. :+

Edit: Wel jammer dat je je pet geen potions kan voeren. ^^

[ Voor 7% gewijzigd door The Will op 13-12-2004 12:57 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ter info: Bol.com Beschikbaar op 28.01.2005 de datum is dus van de 14de verschoven naar de 28ste.

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Weet iemand of Aspect of the Cheetah werkt als je op een mount zit? Dus dat je 90% movement speed hebt ipv 60?

Wat is Green Hills of Stranglethorn trouwens een klote quest zeg. Heb gisteren 6 uur trolls gesloopt, en mis nog steeds 2 pages. :(

Edit: @Damien: Dynabyte heeft hem nog steeds op 14 januari staan, dus ik zou gewoon wachten tot Blizzard er wat over zegt. Ik ga me nu iig niet zorgen maken omdat één winkel zegt dat ie later komt. :P

[ Voor 32% gewijzigd door The Will op 13-12-2004 13:10 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:58:
Ter info: Bol.com Beschikbaar op 28.01.2005 de datum is dus van de 14de verschoven naar de 28ste.
1) Alleen bij Bol.com

of

2) Waarschijnlijk voor iedereen in Nederland dus

?

edit: ah, laat maar hangen dus :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

The Will schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:02:
Wat is Green Hills of Stranglethorn trouwens een klote quest zeg. Heb gisteren 6 uur trolls gesloopt, en mis nog steeds 2 pages. :(
Je kan ze soms ook kopen in AH ;) en er wordt daar veel geruild met die pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bol.com

Had het nog niet langs zien komen in het topic, maar misschien leuk voor mensen die nog moeten orderen of al besteld hebben bij Bol.com:
Beschrijving:
Stuur je bestelbevestiging o.v.v. WOW naar prijsvraag@bol.com en maak kans op de fantastische Night Elf van 1,85 M die we weg gaan geven. Een waar collectors item voor de warcraft liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Wat vinden jullie trouwens van de verschillende begin gebieden van de rassen?

Ik vind zelf dat sommige wel wat meer aan gedaan kan worden.

NOTE: Ik heb zo beetje van alle combinaties qua ras/class een char gemaakt en teminste tot level 10 getrained.

Even een lijstje:

Humans: Beste gebied vind ik zelf, gewoon lekker gezellig, alles dicht op elkaar en is genoeg te doen. De bossen en huizen hebben een mooie stijl en de muziek en geluiden zijn goed.
Gnome/Dwaves: Beetje kaal maar ook wel leuk, het sneeuw geeft een mooi effect samen met de zon en de bomen zien er mooi uit. Meestal ga ik toch met een gnome of dwarf naar Elwynn forest toe.
Nightelfs: Erg mooi gebied, alleen vind ik de kleuren en sfeer toch op een gegeven moment saai worden. Ik vind het gebied ook teveel geisoleerd van de rest van de wereld. Je hebt het gevoel dat je alleen bent.

Orc/Troll: Deze vind ik van de horde kant het mooiste, de sfeer en kleuren zijn echt orcish en dat past er erg goed bij. De echo islands hebben een leuk tropish sfeertje en orgrimmar is echt mooi.
Undead: Het eerste gebied van level 1-6 is mooi, leuke sfeer en mooie kleuren qua stijl. Het gebied van 6-10 vind ik niks, te ver uit elkaar en word erg saai op ten duur.
Tauren: Ik heb gisteren met moeite, met veel stop-neigingen daar tot level 10 getrained. Daarna meteen naar de barrens gevlucht. Veel te ver ligt alles uit elkaar en alles lijkt op elkaar, totaal geen variatie vind ik. De volgende keer dat ik een tauren maak ga ik toch naar het gebied van Orc/Troll toe om daar te beginnen.

Dit alles is natuurlijk een persoonlijke mening, maar ik vind zelf dat ze aan de tauren gebied toch wat meer moeten doen, want ik vind het daar geen bal aan eerlijk gezegt.

En... wat vinden jullie het beste begin gebied en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Muppet schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:55:
[...]

Je kan ze soms ook kopen in AH ;) en er wordt daar veel geruild met die pagina's.
Had al gekeken in AH, maar ze hebben helaas niet de page die ik nodig heb. Zie net op Thottbot dat hij ook in Duskwood wordt verkocht, dus ik ga daar maar eens heen, anders wacht ik wel totdat ze hem wel hebben in de AH.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 10:37
aargh, zit nu al 1,5 uur naar een geldig kssn nummer te zoeken die NIET in gebruik is...

boehoe. :( :( :( ik wil ook spelen :(

iemand nog een werkend nummer voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ah, dit is eindelijk een zinvolle discussie. Ik heb gekozen voor mining en engineering. Mining hoop ik lekker geld mee te maken. En engineering vond ik inderdaad wel grappig. Ik heb verder nog wat vrienden en broertjes die spelen die mij van andere dingen kunnen voorzien.
Het is jammer dat je alles via de auction moet regelen, of via tradechannel. Via de shop leverd alles belachelijk weinig op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb zelf mining als profession alsmede fishing. Fishing puur voor mijn pet. Als ik geld nodigheb dan ga ik naar deadmines. Als lvl 24 hunter farm ik deadmines gewoon totdat ik 100 wool heb. Dat is dan 2G en nog eens 1G voor alle andere loot die ik heb verzameld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:28
Ik volg dit topic al een hele tijd maar post eigenlijk nooit. Laat ik dan nu ook maar wat melden.
Ben een Undead Rogue, lvl22 en ik zit op de Eonar server (US versie uiteraard) waar het vrij rustig is. Naam Axagrinder.

Mooie omgevingen heb al al veel gezien maar ik vind het gebied om en nabij Thunder Bluff er toch wel erg mooi uitzien. Dan vind ik persoonlijk toch het undead gebied tot nu toe het minste wat ik ben tegengekomen.

Het meest indrukwekkend tot nu toe vind ik de vlucht van Thunder Bluff naar Ogrimmar. De eerste keer dat ik die vloog was zo verschrikkelijk indrukwekkend.

Ben op dit moment waanzinnig verslaafd aan het spel, ik heb sinds ik het ben gaan spelen Halo2 en HalfLife 2 niet meer aangeraakt. Voor mij is dit het leukste spel dat ik ooit gespeeld heb. Ben al een ouwe lul van 33 jaar dus loop ik al een hele tijd mee in de gamewereld maar wat WoW presteert heb ik nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gekozen voor iig skinning, eerste keer dat ik speel dus heb nog geen idee waar alles zit :)

Heb alleen voor skinning ook een skinning knife nodig, maar ik kan Narret Shadowgrove in Dolanaar niet vinden? iemand die mij kan vertellen waar deze knakker uithangt?

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:51:
Ik heb gekozen voor iig skinning, eerste keer dat ik speel dus heb nog geen idee waar alles zit :)

Heb alleen voor skinning ook een skinning knife nodig, maar ik kan Narret Shadowgrove in Dolanaar niet vinden? iemand die mij kan vertellen waar deze knakker uithangt?

thanks!
Kan me hem ff niet herinneren maar zo groot is Dolanaar niet. En anders kun je altijd in Darnassus naar een vendor in het tradedistrict geloof bij een wapenhandelaar een skinning knife kopen. Vraag maar aan de guards bij de ingang als je het tradedistrict niet kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Die dingen kan je eigenlijk altijd op dezelfde plek kopen als waar je je skinning-skills kan leren zegmaar. Staat zo'n npc met 'skinning supplies' boven zn hoofd, en daar kan je dat ding kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Kaap schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:51:
Ik heb zelf mining als profession alsmede fishing. Fishing puur voor mijn pet. Als ik geld nodigheb dan ga ik naar deadmines. Als lvl 24 hunter farm ik deadmines gewoon totdat ik 100 wool heb. Dat is dan 2G en nog eens 1G voor alle andere loot die ik heb verzameld.
Fishing is een secondary profession, je kan er dus gewoon nog een bij nemen :)
Grindtegel schreef op maandag 13 december 2004 @ 15:51:
Ik volg dit topic al een hele tijd maar post eigenlijk nooit. Laat ik dan nu ook maar wat melden.
Ben een Undead Rogue, lvl22 en ik zit op de Eonar server (US versie uiteraard) waar het vrij rustig is. Naam Axagrinder.

Mooie omgevingen heb al al veel gezien maar ik vind het gebied om en nabij Thunder Bluff er toch wel erg mooi uitzien. Dan vind ik persoonlijk toch het undead gebied tot nu toe het minste wat ik ben tegengekomen.

Het meest indrukwekkend tot nu toe vind ik de vlucht van Thunder Bluff naar Ogrimmar. De eerste keer dat ik die vloog was zo verschrikkelijk indrukwekkend.

Ben op dit moment waanzinnig verslaafd aan het spel, ik heb sinds ik het ben gaan spelen Halo2 en HalfLife 2 niet meer aangeraakt. Voor mij is dit het leukste spel dat ik ooit gespeeld heb. Ben al een ouwe lul van 33 jaar dus loop ik al een hele tijd mee in de gamewereld maar wat WoW presteert heb ik nog niet meegemaakt.
Haha, same here. Ik heb Halo 2 nog een keer gespeeld (geweldig spel overigens, daar niet van), en Halflife 2 niet meer. Simpelweg niet eens de behoefte aan. Voor mij is WoW ook zeker het spel van de afgelopen decennia, geweldige gameplay imho. Ik zag niets in het MMORPG genre, maar nu ben ik helemaal verslaafd.

Hulde aan Blizzard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:20
Ik ben NE hunter lvl 7 en ik heb net gekozen voor herbalism en alchemy; geen idee of het wat is, maar met het verkopen van wat bloemetjes in de shop heb ik snel wat verdiend om wat nieuwe armor te kopen. Geen idee waar ik recepten vandaan haal alleen, of wat ik op dit moment überhaupt te doen is... ik kan alleen maar gatheren :(

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
sOidivUs schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:09:
Die dingen kan je eigenlijk altijd op dezelfde plek kopen als waar je je skinning-skills kan leren zegmaar. Staat zo'n npc met 'skinning supplies' boven zn hoofd, en daar kan je dat ding kopen.
In Teldrassil niet geloof ik, je kan leatherworking en skinning leren in een huisje langs de weg van Dolanaar naar Darnassus, volgens mij staan daar alleen maar trainers. Skinning knifes worden geloof in Trade Supply shops verkocht. Geloof dat die in Dolanaar ergens in het noorden van de stad zit.

Edit: Dr. Strangelove, als het goed is heb je in je spellbook onder General de skill Alchemy. Ik begon geloof ik met 4 recepten, daarmee kan je je skill wat omhoog krijgen. Bloemetjes dus niet verkopen, maar gebruiken voor pots. :) Recipes kun je leren van een Alchemy trainer, soms kopen in Alchemy Supply shops, en vinden als monster drop.

[ Voor 24% gewijzigd door The Will op 13-12-2004 16:22 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 13:39

Jumpiefox

Hoi ?

Gisteren begonnen @ Korean beta :) heb zelf voor herbalism en alchemy gekozen ( ben een night elf rogue)
Onder tussen al lvl 13 en me trade skills staan op 120/110 ^__^ verder ook wat first aid.
Spel gewoon super gaaf....speel wat minder omdat ik me groep genoten niet wil uitlevelen dus dan maar vissen enzo en zelfs dat vind ik verslavend XD

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
lvl 13 sinds gisteren en hij speelt wat minder, hahaha grapjas ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
Heb net mijn WoW gemold doordat ik heb geprobeerd Cosmos te installeren bovenop het Koreaanse language pack: dat ging dus niet goed...

On-topic:

Ik ga voor mijn Shaman kiezen voor mining / engineering. In US OB heb ik skinning/leatherworking gedaan, maar dat was eigenlijk puur voor het geld en de armor kits (die wel ok zijn, maar eigenlijk weinig bijdragen aan je armor). Mining kun je echter al wat meer mee verdienen denk ik, en engineering schijnt verrassend goed te combineren zijn met Shamans (dynamite frenzy! :P ).

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Als je voor die korea beta wil registreren ik heb al zo'n KSSN nummer maar bij het bovenste veld wat moet ik daar invullen? Mijn naam ofzo?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
@Damien2004:
Zijn genoeg tutorials gepost hierover in dit topic denk ik ...

[ Voor 63% gewijzigd door RealCato op 13-12-2004 16:51 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RealCato schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:51:
@Damien2004:
Zijn genoeg tutorials gepost hierover in dit topic denk ik ...
Ga ik gelijk zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:18:
Ik ben NE hunter lvl 7 en ik heb net gekozen voor herbalism en alchemy; geen idee of het wat is, maar met het verkopen van wat bloemetjes in de shop heb ik snel wat verdiend om wat nieuwe armor te kopen. Geen idee waar ik recepten vandaan haal alleen, of wat ik op dit moment überhaupt te doen is... ik kan alleen maar gatheren :(
Neem Alchemy erbij, dan kun je nog wat nuttigs doen met je bloemetjes. Op lage levels heb je een minor protection potion (+50 ac) en een minor healing potion, beide erg handig. En ook op hogere levels blijft het een erg nuttige profession, al verdient het niet het meeste geld, maar ik heb nog niet het gevoel gehad geld te weinig te hebben.

------------------------------------------------------------------

Het spel is gewoon te gek! Ik heb weinig spellen met zo veel plezier gespeeld, heb toch maar een Koreaans open beta account gemaakt (troll priest) want ik kon al het gebep hier over de OB daar niet meer aan :/ Heb het vanmiddag 4 uur gespeeld (level 8 nu), en ga vanavond weer verder. Als profession: herbalism/alchemy, erg handig want de ingredients voor je potions kom je overal tegen, en de +50 armor potion duurt 1 uur, en helpt je behoorlijk. Ook de healing potions bieden hulp als je ineens belaagd wordt door meerdere beesten.

Ik hoop niet dat bol.com gelijk heeft met die datum, maar ik vrees dat ze het niet voor niets wijzigen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:48:
Als je voor die korea beta wil registreren ik heb al zo'n KSSN nummer maar bij het bovenste veld wat moet ik daar invullen? Mijn naam ofzo?
Daar moet je de naam die bij het kssn nummer hoort invullen, in koreaanse tekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiedag,

Ik ben een van de gelukkige mensen die in de closed beta zit. Ik ben op het moment lvl 22 paladin met Tailoring+Enchanting, ik vind dit zelf heel erg leuk :)
Ik ben bijna overal geweest(in alliance territory) en ik moet zeggen dat het zeer mooi is. Het heeft niet de beste graphics, maar het ziet er super gelikt uit :*)
[b][message=22345362,noline]Wub schreef op maandag 13 december

Humans: Beste gebied vind ik zelf, gewoon lekker gezellig, alles dicht op elkaar en is genoeg te doen. De bossen en huizen hebben een mooie stijl en de muziek en geluiden zijn goed.
Gnome/Dwaves: Beetje kaal maar ook wel leuk, het sneeuw geeft een mooi effect samen met de zon en de bomen zien er mooi uit. Meestal ga ik toch met een gnome of dwarf naar Elwynn forest toe.
Nightelfs: Erg mooi gebied, alleen vind ik de kleuren en sfeer toch op een gegeven moment saai worden. Ik vind het gebied ook teveel geisoleerd van de rest van de wereld. Je hebt het gevoel dat je alleen bent.

Orc/Troll: Deze vind ik van de horde kant het mooiste, de sfeer en kleuren zijn echt orcish en dat past er erg goed bij. De echo islands hebben een leuk tropish sfeertje en orgrimmar is echt mooi.
Undead: Het eerste gebied van level 1-6 is mooi, leuke sfeer en mooie kleuren qua stijl. Het gebied van 6-10 vind ik niks, te ver uit elkaar en word erg saai op ten duur.
Tauren: Ik heb gisteren met moeite, met veel stop-neigingen daar tot level 10 getrained. Daarna meteen naar de barrens gevlucht. Veel te ver ligt alles uit elkaar en alles lijkt op elkaar, totaal geen variatie vind ik. De volgende keer dat ik een tauren maak ga ik toch naar het gebied van Orc/Troll toe om daar te beginnen.
Hier ben ik het met het grootste deel wel mee eens, ik vond de Tauren zelf ook even gespeeld(shaman). Maar ik had niet het zelfde plezier als ik had toen ik begon met Night Elf of Human. de NE en Humand begin plekken zijn IMO het mooist uitgewerkt. _/-\o_

~Azurite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige start area waar iedereen t wel over eens is dat ie niet de mooiste is, is van de Tauren. De rest zit allemaal tussen mooi en erg mooi (net als zo ongeveer de hele wereld, IMO) En je brengt toch alleen de eerste 15 levels ofzo in het startgebied door, dus zo ontzettend lang blijf je er toch niet. Zo heel erg is het dus niet een Tauren te starten, zeker omdat ze leuke racial abilities hebben (warstomp = stun, beetje nature protection, 5% extra hitpoints, en een skill bonus voor herbalism) Wat dat betreft vind ik trouwens de racial abilities leuk gekozen, het geeft elk ras duidelijk 'flavor' zonder bepaalde rassen echt te sterk te maken uit zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Ben maar ff een Troll Shaman begonnen. Mijn favo is ne hunter, maar die wil ik niet meteen verpesten. Heb dit namelijk al in strestest en us open beta gespeeld. Welke 2 professions zijn hier het beste bij?

PS Hoe lang duurt deze open beta eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54
Effe over die koreaanse beta,
Ik download nu die WOW open beta, die gaat traag.
Tevens down ik de Koreaanse Open Beta, die gaat red. snel
Is het mogelijk om met die koreaanse in het english te spelen ?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en

se7en

hungry scav

oke wie zei dat er geen allience charc en een horde char op een server kan in KR beta???
want dat kan

heb ik nu,
een dwarf een een undead (btw welke race spelen jullie Horde guild het meest? want wil niet de einigste undead zijn ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
se7en schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:45:
oke wie zei dat er geen allience charc en een horde char op een server kan in KR beta???
want dat kan
PvE ja, dit kan niet op een PvP server ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:54
se7en schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:45:
want dat kan

heb ik nu,
een dwarf een een undead (btw welke race spelen jullie Horde guild het meest? want wil niet de einigste undead zijn ^^)
welke client gebruik jij ?
en waar is is die te downloaden ?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Justin2000 schreef op maandag 13 december 2004 @ 18:42:
Effe over die koreaanse beta,
Ik download nu die WOW open beta, die gaat traag.
Tevens down ik de Koreaanse Open Beta, die gaat red. snel
Is het mogelijk om met die koreaanse in het english te spelen ?
Daar is voor zover ik weet geen patch voor, dus ik zou er maar niet van uit gaan.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
The Will schreef op maandag 13 december 2004 @ 16:20:
[...]

In Teldrassil niet geloof ik, je kan leatherworking en skinning leren in een huisje langs de weg van Dolanaar naar Darnassus, volgens mij staan daar alleen maar trainers. Skinning knifes worden geloof in Trade Supply shops verkocht. Geloof dat die in Dolanaar ergens in het noorden van de stad zit.
In Darnassus zit t iig, want daar ging ik steeds naar toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Dacht dat er in Dolanaar ook een zat, weet het niet zeker. Het is alweer een tijdje geleden dat ik Night-Elf heb gespeeld. ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://en.wow-europe.com/...ow-general-en&t=25050&p=4
volgens komt er geen open beta
de benelux word dus weer hard genaait
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.