Ok, even een verslagje van mij.
Kheb nu 10 dagen op 10day guest pass gespeeld op VS server. Khad in de OB altijd Alliance gespeeld.. Horde leek me niks, maar heb het toch maar geprobeerd.. en wat bleek? Het was
ge-wel-dig. Ik vraag me nu af waarom ik ooit Alliance heb gespeeld

Ik vind de Horde omgevingen leuker.. de quests
veel leuker en gewoon de hele Horde sfeer rules imho
Uiteindelijk was m'n Troll Rogue lvl 27 en ik kan zeggen dat dit verreweg de leukste char is geweest die ik gespeeld heb. Vooral op een pvp server is Rogue geweldig om je zo heerlijk niets vermoedende mensen kan ambushen in contested territory. Heb dan ook veel tijd besteed in Ashenvale waar menig Night Elf door mijn daggers aan haar/zijn einde is gekomen. Gister nog ging ik met een pvp guild naar Astranaar om daar een uur lang Night Elves te killen..dat was echt een leuke ervaring

Helaas konden de laffaards het niet alleen aan (rond hetzelfde level) dus lieten ze een lvl 50+ human paladin komen, dus toen was de pret voorbij
Verdere hoogtepunten vond ik:
-met een superleuke groep quests doen in Wailing Caverns.. erg frusterend soms dat we bepaalde bosses niet konden vinden, maar heel veel lol gehad daarzo.
-met m'n lvl 25 rogue een lvl 31 NE priest verslagen die mij als eerste aanviel.
-een NE hunter besluipen van achter die m'n lagere lvl teammate van een afstand zat uit te lachen en te taunten en dr vervolgens keihard afmaken
-een NE hunter gemold die mij wilde mollen toen ik bijna dood was door een mob, maar toen ik de mob nog net met low hp molde, lvlde ik up en heb ik die NE dood ingejaagd
-voor het eerst met een zeppelin naar Undercity.. prachtig creepy uitzicht daar boven de bossen rondom Undercity.
-na het killen van dwarves gelijk de "I kill 2 dwarves in the morning.. I kill 2 dwarves at night etc" joke vertellen.
Jammer dat het nu voorbij is.. nog wat afscheidsmailtjes verstuurd, mn equip verkocht en goud en items gegeven aan mensen in friendslist.

Ff relaxen en warlock mount bewonderen

Zoiets zag ik eruit

Deze NE durfde me niet aan te vallen..en terecht

Deze NPC aanvallen was geen goed idee

Coole boss uit Wailing Caverns.. molde me in 2 klappen

.. hele team was dood op 1 mage na die em nog NET molde
[
Voor 22% gewijzigd door
RedruM op 12-12-2004 18:37
]