Cthulhu schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:42:
Ben ook bijna 25, Barrens heb ik nu ook wel gezien, gister eindelijk alle quests in WC opgelost(hadden een perfecte grp, hadden alle quest supersnel afgerond, iedereen was verbaasd dat we het zo snel hadden gedaan

)
Vanavond maar eens ff richting het Zuiden trekken

Dan zul je verbaasd staan hoe snel je weer terug naar The Barrens wilt

aangezien Thousand Neeldes nou niet echt bepaald een prettige plek is om in je uppie als lvl 25 te questen tenminste als rogue vond ik het gisteren niet al te prettig.
Ik ben zover als mogelijk alle quests binnen the barrens aan het afronden, enigste wat ik extreem vind zuigen is die lange afstanden. Ben je al naar Stonetalon mountains geweest? een iets prettigere plek om te questen dan Thousand Needles. Er zijn zoveel mogelijkheden
[EDIT: Ik zie net dat je paar posts terug screenshots gepost had van Stonetalon Mountains foutje van mij omdat hier aan te halen dan

]
Zelf ben ik eergisteren met iemand naar westfall gegaan, we waren allebei lvl 25 hij is een shaman en ik een rogue. Hebben we daar wat humans "geholpen" met questen wat opzich wel lachen was aangezien binnen een mum van tijd alle hoge levels op zoek naar ons waren gelukkig werkt stealth fantastisch

meteen nog maar even 2 NPC's stiekem gemold bij Sentinel Hill aangezien de bowyer en general goods NPC maar lvl 15 zijn.
De reden waarom ik eigenlijk naar westfall ben gegaan is omdat ik graag zo'n defias mask wilde hebben leek me wel cool omdat te hebben aangezien ik nog niemand anders hiermee heb zien rondlopen. Duurde wel ontzettend lang voordat zo'n defias het dropte jammer dat het ook soulbound is anders was het misschien nog wel een leuk auction item geweest.
Screenshot van me character:
http://www.morpho.demon.nl/WOW/WoWScrnShot_121904_163150.jpg
Aangezien ik nog maar 6 dagen te gaan heb op mijn account vraag ik me eigenlijk af of ergens anders misschien de gamecards goedkoper te krijgen zijn dan op gamersloot. Heeft iemand hier misschien suggesties voor?
[
Voor 8% gewijzigd door
Morpho op 21-12-2004 12:05
]