See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Anoniem: 128197
hebben jullie die posts op et forum van eu wow gelezen alleen omdat die mensen moeten downloaden stoppen ze er mee echt lomp geeft dan je account aan iemand anders ofzo. toch?
--------------------
trouwens is iemand al in die contested area geweest waar je graveyards en kleine stadjes kan overnemen?
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 19-12-2004 12:04 ]
Anoniem: 115621
http://en.wow-europe.com/...-en&t=30453&p=1#post30453
Patch tonight | 12/18/2004 10:49:40 PM GMTST
Because of some problems with the french and german client we are planning to release a small patch tonight. When the patch is ready to be released all players will be disconnected from the servers. We will then reboot the servers and after that you will be able to download the patch. The problem with rolling dice should then be fixed.
We apologize for any inconvenience. Thank you for your patience.
--------------------------------------------------------------------------------
daarna weer uitgesteld
Here is the night shift with new information on the planned patch.
We have now decided not to patch tonight. Reason for that is to first fix more issues and that needs some time. Re. the Looting Problem please do not use the Looting System "Need Before Greed" and "Group Loot". Use all the other loot Systems, those work fine. The CPU issue regarding "speed stepping" on AMD 64 and Petium M processors requires further investigation, too.
We are now planning to patch on monday night or tuesday morning. As soon as we have more information we'll let you know.
Sorry again for that and thank you for your understanding.
Hij heeft waarschijnlijk iets voor de 2e keer de regels overtreden. Hierdoor heeft Terr z'n stukje teskt die deze regels overtreed verwijderd en hem een waarschuwing gegeven.Anoniem: 130105 schreef op zondag 19 december 2004 @ 08:03:
[...]
Wat bedoel je hiermee Terr? Ik snap 'm niet?
Komt wow nou trouwens met z'n eigen ui customization tool of moeten we cosmos ofzo gaan gebruiken?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Neen, erg vervelend. Was vanmiddag ook eerder in een mij, loopt hele spel vast en gaat ie weer naar "retrieving char list" wat dan vervolgens niet lukt. Log ik net weer opnieuw in ben ik gewoon weer stukje teruggesmeten ten opzichte van waar ie vastliepDr. Strangelove schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:42:
Op de KO servers is het geen lolletje... gigantische lag in de AH en de mail, en ik kan nog steeds mijn pet niet reviven... begrijp er niks van.
Anoniem: 130105
Yep, zelfde probleem hier. Sommige area's gaat het nog wel, maar in Orgrimmar bijv. zit je soms minuten stil.Dr. Strangelove schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:42:
Op de KO servers is het geen lolletje... gigantische lag in de AH en de mail, en ik kan nog steeds mijn pet niet reviven... begrijp er niks van.
Maar ff uitgelogd (het is nu 's avonds in Korea, zal wel druk zijn op de server).
Zeg, ik had ook een raar probleem, ik zat in een instance groep, en iedereen behalve de leider van de groep kreeg het bericht toen we de instance inliepen dat we eruit geteleport zouden worden binnen 60 sec omdat we niet gegroept in de instance waren. Een paar keer geprobeerd, met verschillende leiders, verschillende groepgrootten.. Telkens t zelfde bericht met de countdown van 60sec.. Bug
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 130105 op 19-12-2004 16:10 ]
Ik heb het op de us site gezien, maar niet op de europese. En ik zou willen weten of deze ook voor de eu versie gebruikt kan worden. Of zit ik niet goed te kijkenAnoniem: 128197 schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:36:
gewoon op de wow site kijken bij news staat er gewoon bij:D
Andere mensen verdwijnen gewoon of je ziet alleen hun shadow nog maar (ook al sta je tegenover ze), A64 en Pentium M problemen met haperen en versnellen constant (ook al zet ik CnQ uit op m'n A64). Alchemy recepten allemaal oranje en de echte oranje boven aan het lijstje leveren geen skill increase meer op en zo zijn er nog wel meer dingen te lezen op het EU forum.
Maar ja, daar is het beta voor
De kerst sfeer is wel erg leuk gedaan. Er hangen lichtjes in Orgrimmar en er staat een grote kerstboom. En er zijn constant sneeuwbal gevechten, jammer dat je ze niet kan ontwijken op de een of andere manier. Wanneer je in een group zit en met sneeuwballen om vallen groupmembers ook om en kan je dus skills en spells interrupten
Ook nog even een kerst quest gedaan, boekje van Orgrimmar naar TB gebracht voor 650xp, niet echt de moeite waard. Er zijn er nog wel meer trouwens maar het zijn geen phat l00t quests voor zover ik weet. Wel erg leuk dat er uberhaupt zoveel aandacht aan is besteed want ik zag ook 2 kerstquests die op mijn level zaten, dus er is best nog wel wat tijd ingestoken.
[ Voor 25% gewijzigd door Ace op 20-12-2004 02:22 ]
De nieuwe versie is de druid bear armor naar 180% extra gegaan. Dat is best wel cool, ben er blij mee
Het is vast dom om mijzelf te qouten maar ik wou weten of jullie dit ook hebben.MrVegeta schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:03:
Ik had nog een vraag, als ik bij mijn demon trainer een grimoir (?) koop voor mijn Void walker namelijk sacrifice dan use ik die en dan krijgt mijn void die, maar als die dood is heeft mijn volgende void het niet.
En het koste 16 zilver, is het een bug? want het is vrijwel onmogelijk om altijd dezelfde void te houden, *heardstone, bat, zeplin)..
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
De skill moet hij zeker nog wel hebben hoor maar komt misschien niet automatisch in je summon/pet bar te staan. Heb je al in je spellbook bij demon gecheckt of de skill daar wel blijft staan. Anders is de enige oplossing om bij elke nieuwe VW even die skill weer in z'n bar te slepen.MrVegeta schreef op maandag 20 december 2004 @ 01:18:
[...]
Het is vast dom om mijzelf te qouten maar ik wou weten of jullie dit ook hebben.
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Ik weet niet de exacte cijfers, maar ik heb wel meerdere posts op andere forums gelezen dat het zelfs met dialup modem nog speelbaar is (grootste probleem lijkt slechtere ping), dus het lijkt niet veel te slurpen.Animal_X schreef op maandag 20 december 2004 @ 05:43:
Kan iemand mij vertellen hoeveel bandbreedte WoW gemiddeld gezien nou neemt? (up/down)
Alleen de basis skill is nog te zien in de spelbookkeldon schreef op maandag 20 december 2004 @ 02:21:
[...]
De skill moet hij zeker nog wel hebben hoor maar komt misschien niet automatisch in je summon/pet bar te staan. Heb je al in je spellbook bij demon gecheckt of de skill daar wel blijft staan. Anders is de enige oplossing om bij elke nieuwe VW even die skill weer in z'n bar te slepen.
Bug?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 60967
echt heel erg weinig. ik geloof nog geen 3kb/s up en ook zoiets down.Kan iemand mij vertellen hoeveel bandbreedte WoW gemiddeld gezien nou neemt? (up/down)
hij stopt er auto met tijdje mee ( filmen dan )
en wie weet wat goede converter is ? divx3 ofzo?
[ Voor 37% gewijzigd door streafer op 20-12-2004 10:19 ]
Paar andere irriterende puntjes: monsters die tijdens een battle vlak naast je spawnen zodat je er opeens twee aan moet pakken, veel dezelfde huisjes, veel herhaling in de icoontjes van verschillende items.
kijk in je spellbook, daar staan ze onder beastmastery.Dr. Strangelove schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:03:
Ik begrijp nog steeds niet hoe ik mijn pet nou moet reviven... het valt niet mee als hunter om constant zonder pet rond te lopen. Moet ik die revive skill ergens trainen ofzo? Volgens mij had ik hem al, maar ik kan hem nergens vinden...
Paar andere irriterende puntjes: monsters die tijdens een battle vlak naast je spawnen zodat je er opeens twee aan moet pakken, veel dezelfde huisjes, veel herhaling in de icoontjes van verschillende items.
Als je ze vandaar in de standaard balk sleept, kan je ze nooit meer kwijt raken. Als je daar geen ruimte hebt, moet je even een nieuwe lege balk gebruiken door aan de rechterkant van je spellbalk op het pijltje omhoog te klikken.
Je bent de skills kwijtgeraakt, ik heb dit gevonden op de forums, dus meer mensen hebben er last van [ik had 't ook]Dr. Strangelove schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:03:
Ik begrijp nog steeds niet hoe ik mijn pet nou moet reviven... het valt niet mee als hunter om constant zonder pet rond te lopen. Moet ik die revive skill ergens trainen ofzo? Volgens mij had ik hem al, maar ik kan hem nergens vinden...
"What do I do if I complete both quest and I am missing skills?
If you have completed all 4 quests and your skills are not in you spell book you are bugged. We are not sure what the cause of the bug is but it seems to happen if you log during or after you complete the quest. You only have two options if you don’t have the skills. Petition, and Bug your self and wait for a GM to fix you, or start a new hunter."
Hoe pak ik dat aan?Petition, and Bug your self and wait for a GM to fix you
even een kleine note voor de zekerheid (voordat iedereen denkt dat hij/zij bugged is)agentorangina schreef op maandag 20 december 2004 @ 11:16:
[...]
Je bent de skills kwijtgeraakt, ik heb dit gevonden op de forums, dus meer mensen hebben er last van [ik had 't ook]
Na de tame quest moet je nog wel even een questje* doen voordat je de andere pet abilties (train etc) krijgt.
*volgens mij moest je gewoon even met iemand praten (was in ThunderBluff voor mij, Tauren)
waar kan ik regelen dat ik die betere armor kan dragen? Mail ofzo? En waar kan ik trainen voor een Mace? Want heb een of andere relaxte knuppel gevonden die ik niet kan equipen
Zit nu bij crossroads
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Shamans kunnen mail armor dragen vanaf level 40. De mace skill (one handed of two handed) kan je leren bij de Weapons Master in Ogrimmar (je kan een guard vragen waar die precies zit). Kosten zijn 10 silver.Lord_T schreef op maandag 20 december 2004 @ 12:00:
Hey... ben nu level 13 orc shaman... en wil eigenlijk wat dingen weten...
waar kan ik regelen dat ik die betere armor kan dragen? Mail ofzo? En waar kan ik trainen voor een Mace? Want heb een of andere relaxte knuppel gevonden die ik niet kan equipen
Zit nu bij crossroads
Edit: volgens de Amerikaanse website voor Shaman kan je al met One-handed Maces omgaan vanaf het begin. Je hebt dus waarschijnlijk een two-handed Mace. Een Shaman kan alleen met two-handed Maces omgaan door een talent te nemen (tier III talent in de "Enhancement" tree). Gedeeltelijk al hieronder gepost zie ik.
[ Voor 29% gewijzigd door Mandor op 20-12-2004 12:24 ]
And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...
edit: gedeeltelijk hierboven al gepost zie ik

edit2: wie ging ook alweer een europese guild maken op de US server: Eredar?
[ Voor 72% gewijzigd door Tjukkie op 20-12-2004 12:19 ]
zit helaas op het werk en kan het niet zien nu
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
http://en.wow-europe.com/...-en&t=28233&p=1#post28233
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
http://wow.stratics.com/content/features/rpg101/
http://www.ausgamers.com/files/details/html/14381Snake_eYes schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:43:
Weet er iemand misschien waar je nog de US open beta kan downloaden want de torrents zijn dood....
http://www.ausgamers.com/files/details/html/14382
beide moet je hebben
dank u
edit - wat pics
Stonetalon Mountain, rechts de ingang van de grot:

Binnen in de grot:

Hier kom je uit:

[ Voor 44% gewijzigd door Cthulhu op 20-12-2004 15:43 ]
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
Ja weet ik, maar vond die overgang cool
Ben daar trouwens gekilled door een mega grote wandelende boom
Dacht, laat ik ff een screen maken, komt die opeens heel hard op me afgerend, 2 klappen en ik was dood

[ Voor 27% gewijzigd door Cthulhu op 20-12-2004 16:13 ]
Of heb ik een paar weken overgeslagen ofzo?
Maar ik ben bang dat ie idd pas in januari gaat beginnen
Moet je maar eens in Darnassus gaan kijken, zulke soort creatures zijn de protectors van de stad. Machtig om te zien. Maar wat doe je nog in NE land joh? Zo snel mogelijk naar human start area komen en defias brotherhood quests gaan doen.Cthulhu schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:07:
[...]
Ja weet ik, maar vond die overgang cool
Ben daar trouwens gekilled door een mega grote wandelende boom
Dacht, laat ik ff een screen maken, komt die opeens heel hard op me afgerend, 2 klappen en ik was dood
[afbeelding]
Mwah dat betwijfel ik.Kaap schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:10:
Nu de Kerst wel heel dichtbij komt denk ik dat jullie een EU beta op je buik kunnen schrijven. Het zal dan op zijn vroegst wel half Januari worden en dat klopt dan precies, bij de US versie was er een maand open beta voor het spel uitkwam.
Europa is niet te vergelijken met de usa. De usa was namelijk de 1e beta, dus heb je veel tijd nodig om te testen.
Het testen is een soort iteratieve cycles. Dit houdt in dat op het eind bijna niets te testen is omdat alles al bekend is, als het goed is.
Europa is geloof ik 1 van de laatste dus ik verwacht dat er geen "lange serieuze open beta" komt zoals bij de usa.
Bovenstaande lijkt mij logisch, dus niet uit officiele bronnen.
Kwam bij toeval in Elfenland, was aan het questen in Stonetalon Mountain, toen ik die grot ontdekteKaap schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:26:
[...]
Moet je maar eens in Darnassus gaan kijken, zulke soort creatures zijn de protectors van de stad. Machtig om te zien. Maar wat doe je nog in NE land joh? Zo snel mogelijk naar human start area komen en defias brotherhood quests gaan doen.
Anoniem: 130348
Ja, ik had reclame gemaakt voor iets dat ik wilde verkopen. Dus ik zal dat niet meer doennemo55 schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:37:
[...]
Hij heeft waarschijnlijk iets voor de 2e keer de regels overtreden. Hierdoor heeft Terr z'n stukje teskt die deze regels overtreed verwijderd en hem een waarschuwing gegeven.
Komt wow nou trouwens met z'n eigen ui customization tool of moeten we cosmos ofzo gaan gebruiken?

Ik ben level 21 druid en ik kan een level 18 creep niet slachten. Toch maar lief vragen of iemand me wil helpen.
Welke bedoel je? In Wailing Caverns? Daar zou ik zeer zeker niet alleen in gaanDarkJedi schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:10:
Alle jezus wat zijn die elite beesten sterk!
Ik ben level 21 druid en ik kan een level 18 creep niet slachten. Toch maar lief vragen of iemand me wil helpen.
De reden dat niemand nog op jou 3 post hier over de beta heeft gereageerd is denk ik omdat je de startpost niet hebt gelezen.FrankoNL schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:50:
iemand weet iemand of ik nog een beta kan krijgen ik wil namelijk even kijken oe het spel is vorodat ik hem daadwerkelijk koop in januari
/eens isRody schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:27:
[...]
Mwah dat betwijfel ik.
Europa is niet te vergelijken met de usa. De usa was namelijk de 1e beta, dus heb je veel tijd nodig om te testen.
Het testen is een soort iteratieve cycles. Dit houdt in dat op het eind bijna niets te testen is omdat alles al bekend is, als het goed is.
Europa is geloof ik 1 van de laatste dus ik verwacht dat er geen "lange serieuze open beta" komt zoals bij de usa.
Bovenstaande lijkt mij logisch, dus niet uit officiele bronnen.
Ze zullen bij de Europese beta alleen wat stress tests hoeven doen om te kijken hoe de Europese servers het houden. Verder is de EU beta natuurlijk bedoeld om hier nog wat extra hype te creeren. Hebben mensen de kans om het spel even 'uit te proberen'.
Of ze laten de EU beta samenvallen met een grote patch aan de US kant (kunnen ze nog snel even de patch beta testen), maar aangezien ze net een flinke patch hebben gedaan weet ik niet of dit nog zo snel gaat gebeuren
Dit dus.
Met WC3 en Diablo2 ging het toch ook normaal hier bedenk ik me ineens? Ik zat in de D2 beta, samen met nog 5 kennissen van me. Iedereen die zich opgaf destijds kon gewoon meedoen leek het wel. Ik ben benieuwd hoeveel procent van de community nu nog 'legaal' in een beta terecht komt/is gekomen.Een kwart, de helft? Wie het weet mag het zeggen...
Agree to disagree... | Sort that one out!
Imo is iedereen die niet in de beta zit sowieso beter af <insert flame here
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Vind ik ook een beetje een nadeel, speel nu Shaman, maar in retail ga ik alliance spelen, is alles toch nog nieuwTr!gger schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:58:
Er zitten meer nederlanders in de Euro CB dan jij denkt iig. Dat er nou misschien niet zoveel van dit forum tussen zitten zegt niks. Ik ken er genoeg die op geeneen forum zitten het zijn er heel wat.
Imo is iedereen die niet in de beta zit sowieso beter af <insert flame here> omdat jullie een nieuwe leuke game zullen gaan spelen. Ik moet weer al die lvls opnieuw doen daar heb ik eerlijk gezegd niet veel zin in
Erm, hij is een orc hoorKaap schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:26:
[...]
Moet je maar eens in Darnassus gaan kijken, zulke soort creatures zijn de protectors van de stad. Machtig om te zien. Maar wat doe je nog in NE land joh? Zo snel mogelijk naar human start area komen en defias brotherhood quests gaan doen.
Dan heb je waarschijnlijk ook over het hoofd gezien dat de US Retail 23 november begonnen is en daar dus ook overduidelijk geen Beta meer van is?FrankoNL schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:33:
ohh sorry over het hoofd gezien..... maar die US beta is ook niet te krijgen meer?
[ Voor 29% gewijzigd door Ace op 20-12-2004 18:15 ]
Ja, ben shaman Orc(bijna 24), snapte ook al niet waarom ik lvl5(?) mobs moet dodenkeldon schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:12:
[...]
Erm, hij is een orc hoorEn liep van Stonetalon Mountains naar Ashenvale toe.
Die Devias quest zijn toch rond de lvl5? Heb ooit een Human Mage gemaakt, maar die was niet hoger dan 6 ofzo
[ Voor 17% gewijzigd door Cthulhu op 20-12-2004 18:17 ]
Anoniem: 129789
Ik ben ook heel onvriendelijk, speel niet voor niets aan de Horde kantFrankoNL schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:19:
ja denk et wel maarre wel een erg onvriendelijk forum zeg.... jeetje je ziet een keer iets niet krjgt meteen vanalles op je dak
Niet onvriendelijk, maar je blijft naar dingen vragen waar je met wat zoek werk ook makkelijk zelf achter had kunnen komen:FrankoNL schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:19:
ja denk et wel maarre wel een erg onvriendelijk forum zeg.... jeetje je ziet een keer iets niet krjgt meteen vanalles op je dak
- us is nu retail
- eu cb is aan de gang
- veel gotters die niet in de eu cb spelen, zitten op de koreanse open beta, maar het is nog heel moeilijk om daar een account voor te krijgen
- eu ob begint rond nieuwjaar waarschijnlijk
- eu retail begint 14 jan. of later
Dus, als je de game nog wilt testen voor aanschaf, check dan zeker elke dag de europese wow site, zodat je er op tijd bij bent voor de open beta inschrijvingen.
Dit komt omdat er vaak situaties in dit topic zijn geweest dat er van alles opnieuw gevraagd werd, waardoor dit topic nogal vervuild werd. Dit kon je niet weten aangezien je pas sinds kort op dit forum zit.FrankoNL schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:19:
ok nog 1 vraag die ik niet heb kunnen vinden:
ik weet dat je game cards kan kopen om maandelijks te betalen... maar je moet bij de registratie een CC hebben.... schrijven ze dan niet automatisch van die CC af net als bij Bijv: xbox live.....??
[ Voor 50% gewijzigd door FrankoNL op 20-12-2004 18:55 ]
zoals hierboven ook al een paar keer vermeld is als reactie op een van je eigen posts. In amerika is het spel officieel uit, daar ga je dus geen beta meer van kunnen spelen.ik had me trouwens voor die Us beta ingeschreven..... nooit meer wat van gehoord.... maar goed ik houd die site wel in de gaten dan..
ze zeggen alleen dat het de finalbeta is en als ze ruimte over hebben mogen mensen zonder preorder ook aanmelden maar dat zijn er waarschijnlijk niet veel denk ik herlaas
links ben ik efe kwijt post ik nog wel een keer
of kijk gewoon op et wow eu forum 1 pagina terug nog makkelijker
edit wel dan op de eu site kijken he?
en bij die openbeta kon je gewoon 5 minuten later inloggen
als je et al geinstaleerd had duurde met blizzard downloader 2 dagen
mar die ene link die een paar paginas terug werd gegeven over de eu beta met de patch die kost me maar 6 uur
48 uur blizzard
6 uur gewoon servertje
marja liever dat ze focussen op et spel dan op de servers
[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 128197 op 20-12-2004 20:12 ]
Ik ben nu lvl20 en ga zo mn pet een mooie training geven en zelf dualwield aanleren
En hierom ook, kijk hier bijna nooit meer omdat het alleen maar "Korea server lagt!!" "Waar kan ik een key krijgen" "Wanneer begint EU beta" etc etc alleen dan in 20 verschillende varianten is.DarkShadow schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:34:
Vind je het gek met al dat gelul over lag
Ik ben nu lvl20 en ga zo mn pet een mooie training geven en zelf dualwield aanleren
[ Voor 54% gewijzigd door Muppet op 21-12-2004 09:38 ]
There is no art to find the minds construction in the face
Als je uitlogt buiten een stad, kan je dan aangevallen worden door mobs terwijl je off-line bent? Ik heb er nl. vaker last van dat ik uitlog (gedurende het hele uitlog proces in leven ben) en als ik weer inlog ik dood ben...
Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.
http://forums.worldofwarc...5257&p=1&tmp=1#post425257
-Maak met retail 2 chars.
-Speel met je main char tot je bij een inn bent meestal ben je lvl ~6 dan..
-Log uit in de inn..
-Zorg dat je met je 2de char dat je 2 gathering skills hebt waarvan 1 je main char ondersteunt..
-Speel met je 2de char tot je bij de inn bent..
-Wissel ze nu af door iedere keer af te sluiten in de inn..
Terwijl je tot de inn speelt met je 2de char is je main char aan het lvlen met resting XP.. Hierdoor krijg je dubbele XP per kill die je maakt..
Op de Korean servers ben ik door 1 char 2 dagen niet te gebruiken van lvl 14 naar 15 binnen een kwartier gegaan door alleen maar simpel te killen (Westfall).. mijn balk XP was op lvl 14 120XP.. Resting XP scheelt heel veel.. terwijl ik nu op mijn werk zit zijn beiden chars verder aan het resten en zodra ik weer inlog heb ik weer een leuke bonus..
Extra info: Als je een quest afrond en je hebt nog wat resting XP over dan verschuift je resting XP balkje gewoon.. dus Quest XP wordt niet verbruikt van je resting XP..
[ Voor 10% gewijzigd door Skeiron462 op 21-12-2004 10:06 ]
Ik ook niet.. in ieder geval nu niet op de Korean.. Kwam erachter toen iemand vroeg op dit forum hoe dit werkte.. dus ben het gaan testen.. In retail ga ik waarschijnlijk power lvlen tot lvl 10 en dan doe ik rustig aan en ga rustig verder zoals ik nu doe.. bevalt me wel.. ben nu lvl 14 met Foat Gnome Warlock en lvl 17 met Chown Gnome Mage..Anoniem: 60967 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:06:
hmm is een idee, maar niet iedereen speelt om zo snel mogelijk te levellen
Ik zit nu btw. op lvl25 (Warlock Orc) en ben in een dipje. Het lvlen duurt nu ca. 2 uur en er is weinig vernieuwing. Denk dat ik de Barrens nu wel gezien heb, en naar het volgende gebied ga...
Surfin' paradise!
ahum.. wie zegt dat het resten nodig is om tot lvl 10 makkelijk te komen?? lvl 10 is nog steeds mijn record binnen 1 uur.. beide gnomes die ik nu heb waren lvl 7 ongeveer binnen 1 uur.. dus tja.. is gewoon een tip.. je hoeft het niet te gebruikenSnappie88 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:15:
Hmmm, tot level 10 powerlevelen bestaat niet echt. Level 10 haal je namelijk zoiezo erg makkelijk, of je het nou rested of niet doet.
Ik zit nu btw. op lvl25 (Warlock Orc) en ben in een dipje. Het lvlen duurt nu ca. 2 uur en er is weinig vernieuwing. Denk dat ik de Barrens nu wel gezien heb, en naar het volgende gebied ga...
Ja voor t slapen gaan ga ik altijd naar een inn, alleen het gebeurt wel vaker dat ik een uurtje weg moet en dan heb ik geen zin om lange stukken te gaan lopen als ik terugkom...Anoniem: 60967 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:46:
Dat llijkt me onwerkelijk, ik heb het althans nog nooit meegemaakt. Maar het is ook verstandiger om in een "Inn" uit te loggen omdat je dan meer rest-xp krijgt als je weer aan de slag gaat. Ik speel nog niet zo lang dus misschien dat iemand anders het antwoord op je vraag heeft.
Tijd om je soulstone te gebruikenRealCato schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:29:
[...]
Ja voor t slapen gaan ga ik altijd naar een inn, alleen het gebeurt wel vaker dat ik een uurtje weg moet en dan heb ik geen zin om lange stukken te gaan lopen als ik terugkom...
Vanavond maar eens ff richting het Zuiden trekken
Van: http://en.wow-europe.com/...-en&t=32314&p=1#post32314Patch Info 21/12/2004
At 7 o'clock (Paris Time) we will shutdown the servers to implement another patch. Patch Notes reads as follows:
--------------------------------------------------------------------------------
- World of Warcraft Client Patch 1.2.1 (2004-12-20)
Bug Fix
- Rolling for items in the French and German will now work properly.
- Resolved an issue with looting in click to move mode that could cause
crashes.
- Performance issues occurring with certain CPUs have been resolved.
Downtime is expected to last about 2 hours. We apologize for any inconvenience. Thank you for your patience. Gungdil
Community Manager
PS: De servers zijn weer up.
Ik heb geen zin om een sig te maken.
Veel mensen hadden hier last van.
There is no art to find the minds construction in the face
http://www.thottbot.com/?i=Stinging%20Viper

[ Voor 110% gewijzigd door Glorificationer426 op 21-12-2004 11:24 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Uhm.. er zijn al lvl 21 quests ten westen van de barrens, en de monsters zijn ook al te doen op lvl 20. Ben even vergeten hoe dat gebied ook al weer heet. Ben na lvl 21 alleen teruggeweest voor de WC.Cthulhu schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:42:
Ben ook bijna 25, Barrens heb ik nu ook wel gezien, gister eindelijk alle quests in WC opgelost(hadden een perfecte grp, hadden alle quest supersnel afgerond, iedereen was verbaasd dat we het zo snel hadden gedaan)
...Als het maar werkt
Ja, dat gebied bedoelde ik ook, Stonetalon Mountains heet dat toch? Daar moet ik nog een paar quests afrondenBelgar schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:30:
[...]
Uhm.. er zijn al lvl 21 quests ten westen van de barrens, en de monsters zijn ook al te doen op lvl 20. Ben even vergeten hoe dat gebied ook al weer heet. Ben na lvl 21 alleen teruggeweest voor de WC.
Met het zuiden bedoelde ik Thousend Needles, wilde dat gebied ff intrekken
[ Voor 9% gewijzigd door Cthulhu op 21-12-2004 11:40 ]
Dan zul je verbaasd staan hoe snel je weer terug naar The Barrens wiltCthulhu schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:42:
Ben ook bijna 25, Barrens heb ik nu ook wel gezien, gister eindelijk alle quests in WC opgelost(hadden een perfecte grp, hadden alle quest supersnel afgerond, iedereen was verbaasd dat we het zo snel hadden gedaan)
Ik ben zover als mogelijk alle quests binnen the barrens aan het afronden, enigste wat ik extreem vind zuigen is die lange afstanden. Ben je al naar Stonetalon mountains geweest? een iets prettigere plek om te questen dan Thousand Needles. Er zijn zoveel mogelijkheden
[EDIT: Ik zie net dat je paar posts terug screenshots gepost had van Stonetalon Mountains foutje van mij omdat hier aan te halen dan

Zelf ben ik eergisteren met iemand naar westfall gegaan, we waren allebei lvl 25 hij is een shaman en ik een rogue. Hebben we daar wat humans "geholpen" met questen wat opzich wel lachen was aangezien binnen een mum van tijd alle hoge levels op zoek naar ons waren gelukkig werkt stealth fantastisch
De reden waarom ik eigenlijk naar westfall ben gegaan is omdat ik graag zo'n defias mask wilde hebben leek me wel cool omdat te hebben aangezien ik nog niemand anders hiermee heb zien rondlopen. Duurde wel ontzettend lang voordat zo'n defias het dropte jammer dat het ook soulbound is anders was het misschien nog wel een leuk auction item geweest.
Screenshot van me character:
http://www.morpho.demon.nl/WOW/WoWScrnShot_121904_163150.jpg
Aangezien ik nog maar 6 dagen te gaan heb op mijn account vraag ik me eigenlijk af of ergens anders misschien de gamecards goedkoper te krijgen zijn dan op gamersloot. Heeft iemand hier misschien suggesties voor?
[ Voor 8% gewijzigd door Morpho op 21-12-2004 12:05 ]
Zo'n masker is wel leuk, kunnen alleen rogues die dragen?Morpho schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:48:
[...]
Dan zul je verbaasd staan hoe snel je weer terug naar The Barrens wiltaangezien Thousand Neeldes nou niet echt bepaald een prettige plek is om in je uppie als lvl 25 te questen tenminste als rogue vond ik het gisteren niet al te prettig.
Ik ben zover als mogelijk alle quests binnen the barrens aan het afronden, enigste wat ik extreem vind zuigen is die lange afstanden. Ben je al naar Stonetalon mountains geweest? een iets prettigere plek om te questen dan Thousand Needles. Er zijn zoveel mogelijkheden![]()
[EDIT: Ik zie net dat je paar posts terug screenshots gepost had van Stonetalon Mountains foutje van mij omdat hier aan te halen dan 8)7]
Zelf ben ik eergisteren met iemand naar westfall gegaan, we waren allebei lvl 25 hij is een shaman en ik een rogue. Hebben we daar wat humans "geholpen" met questen wat opzich wel lachen was aangezien binnen een mum van tijd alle hoge levels op zoek naar ons waren gelukkig werkt stealth fantastischmeteen nog maar even 2 NPC's stiekem gemold bij Sentinel Hill aangezien de bowyer en general goods NPC maar lvl 15 zijn.
De reden waarom ik eigenlijk naar westfall ben gegaan is omdat ik graag zo'n defias mask wilde hebben leek me wel cool omdat te hebben aangezien ik nog niemand anders hiermee heb zien rondlopen. Duurde wel ontzettend lang voordat zo'n defias het dropte jammer dat het ook soulbound is anders was het misschien nog wel een leuk auction item geweest.
Screenshot van me character:
http://www.morpho.demon.nl/WOW/WoWScrnShot_121904_163150.jpg
Aangezien ik nog maar 6 dagen te gaan heb op mijn account vraag ik me eigenlijk af of ergens anders misschien de gamecards goedkoper te krijgen zijn dan op gamersloot. Heeft iemand hier misschien suggesties voor?
Hier mijn character:

aan de ene kant vind ik het soms wel vervelend dat je niet meer 1 plek hebt om te questen zoals the barrens of silverpine forrest, maar steeds van gebied naar gebied moet reizen om overal 2 a 3 questjes te doen, dan worden ze weer te moeilijk en moet je weer ff ergens anders iets zoeken. Aan de andere kant wel leuk dat je veel ziet natuurlijk
Sorry dat ik nog ff reageer in dit topic, maar het leek me net iets makkelijker. Als je uit wil loggen of het spel wil sluiten heb je een 20 seconde wachttijd. Als je dan toch binnen die korte periode op "exit game" klikt, "ben je nog steeds ingelogd". Het veiligste is simpelweg de 20 sec uit te zitten.RealCato schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:41:
Ok dan heb ik nog wel een vraagje waarop ik het antwoord nog niet zelf heb gevonden :
Als je uitlogt buiten een stad, kan je dan aangevallen worden door mobs terwijl je off-line bent? Ik heb er nl. vaker last van dat ik uitlog (gedurende het hele uitlog proces in leven ben) en als ik weer inlog ik dood ben...
[ Voor 27% gewijzigd door Elimination op 21-12-2004 12:21 ]
Dit topic is gesloten.