Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.798 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:38
MrVegeta schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:17:
[...]

Sorry, ik ben geloof ik blij om te lezen dat dit om de EU CB ging :).
My bad, heb vandaag mijn tailoring skill naar 80 gebracht :) kan nu 8 slot bags maken, jammie :).

Heb echt constant te veel geld door voor iedereen items te maken, ik ben er al beroemd door op de server :D

Hmm nu lees ik net dat wolen cloth bijna nergens te vinden is, terwijl ik het wel nodig heb, en die AH is vet ver weg wel een 20 min op pad en dan kost het ook nog vet veel, grrr.
Hangt er vanaf welke faction je speelt. Voor Alliance is het niet al te moeilijk, de Mosshide gnolls in The Wetlands droppen het 1/3, Mosshide Mystics droppen er altijd 2. Als je Horde speelt zou ik het niet weten.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik heb volgens mij wat dingen verkocht in het AH, maar ik kan nergens een overzicht daarvan vinden; ik twijfel of het geld wel bijgeschreven is... ook cancelde ik een auction, maar het item kreeg ik niet terug! Vreemd...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129789

check je mailbox....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 01:51:
Ik heb volgens mij wat dingen verkocht in het AH, maar ik kan nergens een overzicht daarvan vinden; ik twijfel of het geld wel bijgeschreven is... ook cancelde ik een auction, maar het item kreeg ik niet terug! Vreemd...
Check je mailbox in WoW, daar gaan de AH items heen. Zie ook je 'new mail' icoontje rechtsboven de minimap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jammer server ging net ofline, maar ja was niet echt ergens mee bezig dus kon er mee leven.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Ah ja, de mailbox. Vreemd alleen dat de bedragen die ik krijg veel lager zijn dan de buyout price... terwijl ik al betaald heb om ze erop te zetten. Vreemd.

Overigens raak ik mijn standaard zooi erg makkelijk kwijt... het levert niet veel op, een paar zilverstukken, maar ik hou er vele malen meer aan over dan wanneer ik het naar de merchant breng. En ik ben het SNEL kwijt... meer vragen dus volgende keer :)

[ Voor 48% gewijzigd door Dr. Strangelove op 18-12-2004 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:45

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dr. Strangelove schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 02:44:
Ah ja, de mailbox. Vreemd alleen dat de bedragen die ik krijg veel lager zijn dan de buyout price... terwijl ik al betaald heb om ze erop te zetten. Vreemd.

Overigens raak ik mijn standaard zooi erg makkelijk kwijt... het levert niet veel op, een paar zilverstukken, maar ik hou er vele malen meer aan over dan wanneer ik het naar de merchant breng. En ik ben het SNEL kwijt... meer vragen dus volgende keer :)
Je buyout prijs krijg je alleen wanneer iemand je item ook koopt voor dat bedrag (dus meteen zonder het einde van de veiling af te wachten, vandaar ook de naam 'buyout'). Je veiling komt standaard gewoon in het AH terecht met de startprijs die automatisch tevoorschijn komt zodra je item er naar toe sleept (kan je eventueel nog zelf aanpassen). Vanaf dat bedrag gaan mensen bieden en zolang niemand van de buyout gebruikt maakt is het uiteindelijke bedrag altijd lager dan de buyout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk aan auctionen is dat je goed moet inschatten wat een nette buyout prijs is. Niet zo hoog dat niemand m wil betalen en niet te laag omdat je dan jezelf te kort doet. Ik probeer altijd net iets onder de buyout van vergelijkbare items te zitten, dan verkoop je het meeste van je spul tegen redelijke prijzen. AH verdient goed en het zorgt ervoor dat je leuke equipment kan kopen, veel beter dan je zelf vindt of kunt maken meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:06
hmm, gister met m'n lvl 13 troll shaman 1 gold bereikt. Dit was me niet gelukt met de ne hunter op hetzelfde level :? Ik heb bij beide dezelfde tactiek gebruikt. Gewoon zoveel mogelijk bags kopen als je kan om te zorgen dat je altijd zoveel mogelijk items bij je kan houden die je onderweg vind om vervolgens te verkopen aan een merchant (ben te lui om van een ah gebruik te maken :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-02 15:24
nemo55 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 07:54:(ben te lui om van een ah gebruik te maken :P)
Dan kom je je zelf nog wel tegen.
Items met een vendor prijs van bv 5S gaan in de AH weg voor 60S. You do the math.
Ben nu lvl26. heb dik 35G op de bank staan. Waarvan het merendeel verdient is met pure AH handel.
Heb ook constant state of the art equipment (blauw). Vaak zelfs al een level vooruit in voorraad.
Als ik zo door ga koop ik op m'n 40ste een hele kudde mounts. :+

[ Voor 11% gewijzigd door RonvO op 18-12-2004 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Laatst online: 08-06 19:19
Ik ben meestal al me geld kwijt aan skills en blacksmitting. En ik koop alleen maar dingen bij ah, denk dat ik ook maar is ga verkopen.

Heb blacksmitting 120 kan je wel leuke dingen maken.

Ben trouwens een lvl 18 dwarve warrior. Heb trouwens ook een leuke shield het is gewoon een schild van zo schildpad.

[ Voor 15% gewijzigd door Eikeltje op 18-12-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130331

De nieuwe patchnotes zijn er, voor de geintreseerde --->

http://en.wow-europe.com/patchnotes/patch-12-18-04.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ronvo daar staat wel tegenover dat je anders al een lvl 35 mannetje had gehad als je niet zo vaak bij de AH zou staan :)

Ik ben nu bezig met een dwarf warrior ik zet je wel weer ff in mn friends list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Nu online
Bijna al mijn spul in het AH kwijt geraakt voor de buyout. Beetje te laag ingezet, maar ik heb er wel veel meer voor ontvangen dan ik had durven hopen. Lvl 13 en bijna mijn eerste goudstukje :)

Maar ja, er liggen ook zoveel mooie goedkope goeie spulletjes... daar gaat het goudstukje dan weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
lol vannacht die nieuwe patch op EU closed beta servers, log ik daarnet in en ren ff naar de IF bank.. kom ik dit tegen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/kerst_in_ironforge.jpg

lol ff verder gekeken, dr zijn nu twee NPC's die verkopen seasonal ware ofzo.. kan je ook sneeuwballen kopen en naar elkaar gooien :D

[ Voor 21% gewijzigd door bcd87 op 18-12-2004 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

ik heb 3 kbs download en 110 kbs upload,is ditn ormaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

94944

hahaha own-age echt kewl gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonvO
  • Laatst online: 06-02 15:24
Anoniem: 129789 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 10:47:
Ronvo daar staat wel tegenover dat je anders al een lvl 35 mannetje had gehad als je niet zo vaak bij de AH zou staan :)

Ik ben nu bezig met een dwarf warrior ik zet je wel weer ff in mn friends list.
lvl 35 denk ik niet. Maar er gaat idd wel tijd inzitten.
Maar Ik vind het ook leuk om een beetje te handelen.
Dit spel is meer dan zo snel mogelijk lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben meer dan de helft van de tijd nutteloos bezig... Ik had gister 180 copper en 60 bronze om leuke spulletjes van te maken, maar het duurde me te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Voor iedereen die op Eredar zit en nog geen (Europese) guild heeft. Dida gaat er een maken, uLu en ik hebben al gesigned, dus binnenkort loopt er op Eredar een guild met een Europese basis. Dit omdat de Raid tijden dan wat gunstiger kunnen zijn ipv om 2 uur snachts zoals we bij het oude guild hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 17:19
Ik heb een vaag probleem met die WoW downloader. Ik zet hem aan en hij begint te downloaden/uploaden en na een minuutje of 5 kapt ie ermee en is m`n internet verbinding volledig verdwenen. Reconnecten gaat niet meer en systeem opnieuw opstarten ook niet omdat ie niet reageert. Harde reset is nodig dus.

Iemand een id waarom dit gebeurt? Firewall uit etc, 4mbit adsl op een sweex router

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb hem vannacht gedowned, had hem binnen 10 uur binnen, de patch binnen een minuut :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128197

oke wat ik nu vraag kan miss dom klinken maar ik zit niet in de closed beta maar ik wil hem alvast downloaden voor de final beta alleen waar kan je hem downloaden?
ik kan et echt nergens op de site vinden plz help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71754

Anoniem: 128197 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:53:
oke wat ik nu vraag kan miss dom klinken maar ik zit niet in de closed beta maar ik wil hem alvast downloaden voor de final beta alleen waar kan je hem downloaden?
ik kan et echt nergens op de site vinden plz help
Er staat toch duidelijk op de wow site dat je moet inloggen om 'm te kunnen downloaden...
To start downloading, just log on to the European World of Warcraft website for the language you want to play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dus de mensen die niet in de beta zitten kunnen hem nog niet downloaden?
ook lomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Anoniem: 128197 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:03:
dus de mensen die niet in de beta zitten kunnen hem nog niet downloaden?
ook lomp
Waar slaat dat nou weer op? Je kan hem zowiezo downloaden met Bittorent hoor, maar waarom zou je hem moeten hebben, je hebt er nog niks aan, daarom moet je ook inloggen om m te kunnen downloaden, vind r niks vreemd aan... Kost ze alleen maar bandwith als ze dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 11:42

Jumpiefox

Hoi ?

Als het toch via bittorent gaat kost het ze vast niet veel bandwith :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik zou natuurlijk de zipfile kunnen mailen, doe ik alleen niet:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Props voor blizzard _/-\o_

Geweldig dat ze dit soort leuke dingetjes in het spel steken. Het spel brengt je dan toch weer een beetje in de kerststemming, en laat je met een nog iets grotere glimlach spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Is dit nou tweakers :p? Geef nou is een oplossing voor dat probleem met die Blizzard torrent downloader. Dat ding killed gewoon mijn connectie na een paar minuten.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 08-06 11:42

Jumpiefox

Hoi ?

Installeer een standalone bittorent progie... ABC gebruik ik zelf erg nice :P
Open de torrent file daarmee....kap de upload speed op 10-40kb (ligt aan je eigen connectie wel een beetje social blijven en niet op 3kb zetten ;p)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 16:57

GekkeR

key = key

Als ik zo netjes geholpen ben moet ik ook mn best doen he }:O
(en de andere torrent staat ook in de startpost)

torrent

en nog een lekker makertje erbij :P

BT client werkt gewoon beter

[ Voor 24% gewijzigd door GekkeR op 18-12-2004 13:42 ]

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

bad data from tracker :/

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Anoniem: 4600 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:19:
*plaatje*

eindelijk mijn eu pre-order box binnen nu wachten op final beta. Duurt veeeels te lang
Nou mijn pre-order van Collectors Edition via BOL.com is door ze afgeblazen :(
Krijg ik gisteren een mailtje waarin staat dat door de grote populariteit er geen voor mij beschikbaar is blabla. Man ik heb 27 november (1 dag na het begin van de pre-orders) besteld! Komen ze drie weken later aankakken met dit nieuws. Slechte move van BOL!!
Waar heb jij hem gepreordered zodat je m nu al in huis hebt? (collectors of gewone boeit me atm niet meer zolang ik hem maar heb bij launch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Slechte move van Vivendi dat ze te weinig CE's naar Nederland sturen misschien? En vergeet niet dat je een coupon van 5 euro erbij krijgt, vindt het nog wel redelijk van Bol eigenlijk...

Maargoed, Tweakers, unite theirselfs! Ik_heb_een_probleem! :P

Ik krijg na het inloggen de volgende foutmelding:
Unable to validate game version. This may caused by file corruption or the interferenceof another program. Please visit www.blizzard.com/support/wow for more information and possible solutions to this issue.

Ik speel dus de EU closed beta, en heb de Amerikaanse open beta installer gebruikt om te kunnen spelen. Mijn realmlist.wtf (what the fuck? :P) bestand bevat de volgende zin:
set realmlist eu1.wow.battle.net

Enig idee wat er fout is gegaan? Heb het spel al opnieuw geinstalleerd. Gisteravond deed het spel het perfect, maar vannochtend dus niet meer. Ik meen dat het met de nieuwe patch te maken heeft. Misschien dat deze handmatig gedownload moet worden?

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Je moet de nieuwe client downloaden (2.6gig) speciaal voor europa dit keer. Je US client werkt dus niet meer helaas.

Ben nu abc torrent aan het gebruiken. Gewoon een kwestie van die torrent file openen en download starten? Dat doet iig niet veel (geen connecties gevonden) dus ik moet iets instellen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Je moet de nieuwe client idd downen, daarna de oude weggooien, en WoW opnieuw installen, zodra je inlogt gaat hij de patch downen(ca 40MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Waarom gaat iedereen nu pas downen?Ik heb hem gewoon vannacht gedowned, heeft totaal 10uur geduurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Gisteren begonnen met het downen van de nieuwe EU-versie, gewoon met die installer. Kreeg toen tussen de 80-120 kb/s binnen, vannacht toch maar uitgezet omdat ik de Ko-versie speel en dus geen haast heb met de EU-versie, maar als ik nu doorga met de download krijg ik tussen de 6-20 kb/s. Vind 't maar vreemd....Heb Netlimiter lopen voor de upload.

Het maakt allemaal niet uit dat het zo lang duurt, echter is de Ko-versie atm nagenoeg onspeelbaar door de lag, 1400-4400 ms :|

[ Voor 3% gewijzigd door fritsjof op 18-12-2004 14:39 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Cthulhu schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 14:33:
Waarom gaat iedereen nu pas downen?Ik heb hem gewoon vannacht gedowned, heeft totaal 10uur geduurt :)
Lees je wel wat mensen hier typen ;). Leuk voor je dat je em vannacht kon downen. Ging bij mij niet omdat die Blizzard DLer niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Tr!gger schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 14:42:
[...]

Lees je wel wat mensen hier typen ;). Leuk voor je dat je em vannacht kon downen. Ging bij mij niet omdat die Blizzard DLer niet werkt.
Ik kan me op dit moment geeneens aanmelden bij www.europe-wow.com om de installer te downloaden o_0 echt om gek van te worden, daar gaat m'n vrije dag :@

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Tr!gger schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 14:42:
[...]

Lees niet alles ;)
Heb hem gister rond 22:30 aangezet, toen gaf die aan dat het nog 26 uur zou duren, vanmorgen was die echter klaar, en gaf die aan dat hij er 10 uur over had gedaan
Die patch ging helemaal snel, binnen een minuut 40MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16462

Snappie88 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 14:10:
[...]

Slechte move van Vivendi dat ze te weinig CE's naar Nederland sturen misschien? En vergeet niet dat je een coupon van 5 euro erbij krijgt, vindt het nog wel redelijk van Bol eigenlijk...
Als dat zo is dan is dat ook van Vivendi een slechte move ja. Maar Bol is degene met wie ik zaken doe, niet Vivendi. De winkel waar je iets koopt hoort gewoon tijdig aan te geven dat een product niet geleverd kan worden. En drie weken na dato vind ik dat slecht. De coupon van 5 euro is wel oké trouwens. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66398

Tja .. Zit net te spelen en uhh heb lag van 10 minuten ofzo.. Sjeezz dat is wel heel erg hoor. Geen zin meer om te spelen ook laten ze eerst maar ff een server reset doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 08-06 10:41
Weet iemand of het mogelijk is om in korea een guild op te richten?? wij hebben het al 3X geprobeert en elke keer een internal guild error :( weet iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Op de Betaserver is bijna niemand online, wel staan er in de grote steden een kerstboom, en we hebben net met een paar mensen een sneeuwballen gevecht gehouden in Ogrim. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Is er inmiddels al wat meer bekend over de start van de Open Beta? (heb een paar dagen het topic niet gevolgd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crillius
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 07:34

Crillius

Goed gek is ook niet verkeerd

Vraagje tussendoor:

ik heb ook net dat mailtje van Bol gelezen..
enig idee of er nog ergens een CE te krijgen is?
ik had er zo m'n zinnen op gezet.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~tukkers/GoT/wow_13s.JPG
(klikbaar).

De hunter class is aardig krachtig, vind ik: het soloen van elites op hetzelfde level is niet slecht (ik heb trouwens wel wat geld van mijn main char overgepompt naar mijn hunter, vandaar de 12 slots bags).

offtopic:
Het zuigt trouwens wel om nogmaals de 3gig te her downloaden
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130348

Crillius schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:33:
Vraagje tussendoor:

Hier een ander zielig mannetje dat ook de Collector's Edition tevergeefs bij Bol.com heeft gepre-ordered. Volgens mij kun je het nergens meer bestellen. Ik heb uit pure ellende maar de normale editie besteld bij Dynabyte. Op mijn aanraden heeft een vriend van me 2 weken later de CE besteld bij Free Record Shop en hij krijgt hem dus wel :( . Niet dat ik het hem misgun ofzo maja... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

Bij GC Shop kost WoW € 34,50 + € 2,00 verzendkosten.

Bij Dynabyte kost WoW € 39,00 + € 2,30 verzendkosten.

Waarom besteld toch iedereen bij Dynabyte... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Is de Ko-server bij iedereen zo laggy? Kan niet normaal spelen hoor, nog niet zo erg gehad, het is de hele dag al :|
Als anderen het niet hebben ligt 't aan mij...

-edit-

Nu is de server waar ik op speel ook nog eens down :|

[ Voor 19% gewijzigd door fritsjof op 18-12-2004 17:37 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Sneeuwbal richting mn Shaman :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.gorter/SneeuwbalOgrim.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Nu ik je toch spreek. Vraagje, hoe krijg je die extra balken tevoorschijn (links, rechts en middenonder)? Ik speel Warlock en heb ruimte tekort, en die balkjes zijn erg handig :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Snappie88 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:32:
[...]

Nu ik je toch spreek. Vraagje, hoe krijg je die extra balken tevoorschijn (links, rechts en middenonder)? Ik speel Warlock en heb ruimte tekort, en die balkjes zijn erg handig :)
Cosmos, maar die werkt niet meer met nieuwe client :'(

http://www.cosmosui.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Kerstboom in Ogrimmar:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.gorter/KerstboomOgrim.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Mn shaman heeft rouwens een aantal setitems:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.gorter/Set.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/j.gorter/Set1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bah nog 4 uur te gaan hier -_-

heeft iemand die mage is al wat gemerkt?? ik speel deze namelijk nou mn nieuwe char en het is aardag moeilijk soloen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Cthulhu schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:55:
Mn shaman heeft rouwens een aantal setitems:
[...]
Lol, ik had volgens mij de broek van die Fangs ofzo in de WC gehaalt in een groep, meteen gedisenchant nog voor dat de rest van de groep kon schreeuwen dat ze hem wilden (6)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Anoniem: 115621 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:15:
bah nog 4 uur te gaan hier -_-

heeft iemand die mage is al wat gemerkt?? ik speel deze namelijk nou mn nieuwe char en het is aardag moeilijk soloen.
Ik speel PvE en als je de veranderingen bekijkt dan zie je dat de Mage daar nagenoeg hetzelfde is gebleven, de Polymorph nerf is van toepassing op player vs player gevechten, op normale vijanden heeft Polymorph nog steeds hetzelfde effect. Althans, dat neem ik aan, Blizzard spreekt in de changelog over: "Polymorph: Players now have an increasing chance to break free of the effect...". De verandering m.b.t. de verschillende Portal spells is niet echt noemenswaardig, daar zul je niet veel van merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Snappie88 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:31:
[...]

Lol, ik had volgens mij de broek van die Fangs ofzo in de WC gehaalt in een groep, meteen gedisenchant nog voor dat de rest van de groep kon schreeuwen dat ze hem wilden (6)
lame :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

[...]

Wat voor grp had je dan? Er wordt toch meestal om gerolled? Ik had 100 bij die broek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

[...]

Dat werd je zeker wel in dank afgenomen, even snel een Rare disenchanten. Maar ja, je gebruikt ook MSN smilies dus dan is zoiets te verwachten he :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

disenchant houdt in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Groen of blauw item disenchanten = item weg, maar je krijgt spul waarmee je weer kan enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

keldon schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:53:
[...]

Dat werd je zeker wel in dank afgenomen, even snel een Rare disenchanten. Maar ja, je gebruikt ook MSN smilies dus dan is zoiets te verwachten he :Z
Je kunt je beter afvragen hoe het komt dat hij dat elite item zo snel kon oppakken, het ziet er dus naaruit dat er geen goede loot afspraken zijn gemaakt. In een groep doen wij het meestal zo, als iemand een item niet kan gebruiken dan rol je niet, kun je het item wel gebruiken dan rol je wel, en als niemand het item kan gebruiken dan rolt iedereen. Werkt goed, nooit problemen mee gehad.

Laatst had ik trouwens ontzettend veel geluk op één dag. We vonden drie elite items, en ik won ze allemaal :)

Gnarled Ash Staff @ Dun Garok.
Feline Mantle @ Shadowfang Keep.
Belt of Arugal @ Shadowfang Keep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 7379 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 19:03:
[...]
Je kunt je beter afvragen hoe het komt dat hij dat elite item zo snel kon oppakken, het ziet er dus naaruit dat er geen goede loot afspraken zijn gemaakt. In een groep doen wij het meestal zo, als iemand een item niet kan gebruiken dan rol je niet, kun je het item wel gebruiken dan rol je wel, en als niemand het item kan gebruiken dan rolt iedereen. Werkt goed, nooit problemen mee gehad.

Laatst had ik trouwens ontzettend veel geluk op één dag. We vonden drie elite items, en ik won ze allemaal :)

Gnarled Ash Staff @ Dun Garok.
Feline Mantle @ Shadowfang Keep.
Belt of Arugal @ Shadowfang Keep.
Die Feline Mantle heb ik nog steeds @ level 34. Nog geen betere shoulder pads tegen gekomen voor een caster. Erg relaxte drop was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Laatst online: 12:06
RonvO schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 09:49:
[...]

Dan kom je je zelf nog wel tegen.
Items met een vendor prijs van bv 5S gaan in de AH weg voor 60S. You do the math.
Ben nu lvl26. heb dik 35G op de bank staan. Waarvan het merendeel verdient is met pure AH handel.
Weet ik. Ik heb de ah alleen ff bekeken hoe het werkt, itempje gekocht en verkocht. Maar vind het zonde van de weinig tijd die ik al heb atm om in een beta constant bij de ah dingen te doen. Wil nog wat meer van ander dingen ontdekken. :)

M'n stage is op de 16e afgelopen. Zou een leuke release date zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Wat zijn de ervaringen met quests in Gnomeregan en met welk level en class heb je dan gespeeld daar?

Het is moeilijk spelers te vinden die vasthoudend genoeg zijn om elite quests te voltooien. Sommige verdwijnen spontaan zonder iets te zeggen tijdens de quest etc.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

keldon schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 18:53:
[...]

Waar slaat dat nou weer op? Er is eerlijk voor gelot, en had gewonnen. Was benieuwt wat ik eruit kreeg, dus heb hem meteen gedisenchant. Als die gast die hem wou eerder was geweest had ie hem gekregen. Ik ga ook niet zeuren als iemand een item disenchant wat ik nodig heb. Dan blijf je bezig :S

En ja, er zijn lootregels, en die waren toen ook van toepassing. Ik kon ze ook gebruiken, want ik ben disenchanter. Overigens was het een groen stuk armor, geen blauwe, had hem in de WC gevonden.

[ Voor 15% gewijzigd door Snappie88 op 18-12-2004 19:56 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67917

Jumpiefox schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 13:31:
Installeer een standalone bittorent progie... ABC gebruik ik zelf erg nice :P
Open de torrent file daarmee....kap de upload speed op 10-40kb (ligt aan je eigen connectie wel een beetje social blijven en niet op 3kb zetten ;p)
Waar haal jij de torrent file vandaan , URL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de standerd edetion bij bol.com genomen en een strategie guide voor die weer uitverkocht is:P
je kan ook als je bij bol.com een prijs winnen een 1.5 meter elf lol wat moet je daar ook echt mee:P
enchanten kost je in het begin veel geld maar uiteindelijk kan je er geld mee verdienen. maar dat is dan nog altijd niet zo veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dan was die vast wel vies...
Sorry, ik had nog een vraag, als ik bij mijn demon trainer een grimoir (?) koop voor mijn Void walker namelijk sacrifice dan use ik die en dan krijgt mijn void die, maar als die dood is heeft mijn volgende void het niet.

En het koste 16 zilver, is het een bug? want het is vrijwel onmogelijk om altijd dezelfde void te houden, *heardstone, bat, zeplin)..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132013

Crillius schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:33:
Vraagje tussendoor:

hey ik had er 1 op marktplaats.nl gezien, was een gast die er 2 had besteld en nu krijgt hij er 1 teveel. Dus misschien heb je daar meer geluk, good luck.

Gelukkig heb ik die van mij al tijdje geleden bij dynabyte gepreorderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Snappie88 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 19:52:
[...]

Waar slaat dat nou weer op? Er is eerlijk voor gelot, en had gewonnen. Was benieuwt wat ik eruit kreeg, dus heb hem meteen gedisenchant. Als die gast die hem wou eerder was geweest had ie hem gekregen. Ik ga ook niet zeuren als iemand een item disenchant wat ik nodig heb. Dan blijf je bezig :S

En ja, er zijn lootregels, en die waren toen ook van toepassing. Ik kon ze ook gebruiken, want ik ben disenchanter. Overigens was het een groen stuk armor, geen blauwe, had hem in de WC gevonden.
Zoals jij het omschreef kwam het over als een ninja-loot actie en dan snel disenchanten voor de rest ook maar doorhad wat voor item je geloot had :D

Mijn welgemeende excuses maar die MSN smiley blijft onvergeeflijk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11-2024
VinnieWeiss schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 11:44:
Voor iedereen die op Eredar zit en nog geen (Europese) guild heeft. Dida gaat er een maken, uLu en ik hebben al gesigned, dus binnenkort loopt er op Eredar een guild met een Europese basis. Dit omdat de Raid tijden dan wat gunstiger kunnen zijn ipv om 2 uur snachts zoals we bij het oude guild hadden.
ik zit toevallig met 2 andere NL vrienden op Eredar server. waar kunnen we ons inschrijven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 08-06 21:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik volg al dagen de officiele WoW forums en merk toch wel dat WoW zo'n beetje het grootste aantal vervelende irritante jonkies heeft. Al die bnet kiddies zoals ze genoemd worden vervuilen het hele forum met hun non-stop geflame op elkaar. Je kunt haast geen normale discussie voeren.

Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van WoW het jongst van alle MMORPGs op dit moment. En dat is geen goed nieuws voor een ouwe lul als ik (31) :(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja het is zeker irrietant soms als er iemand een domme vraag stelt heb je echt binnen 10 minuten 3 paginas vol met hoe dom hij is en hoe simpel je het kon opzoeken. geef dan gewoon een simpel antwoord is toch veel makkelijker?
(15 hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit: verwijder ik de link |:( ,ah well hij staat al genoeg gequote anyway so :)

servertje in nederland,staan de EN en DE versie op van de nieuwe install,heb em nu gelijktijdig lopen met de blizzard downloader(die op 92% is) en hij is naar 1 uur al op 38% :)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 19-12-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:55

Distortion

Bottle to Throttle

Ik heb dit topic een beetje gevolgd, kan ik mij nog steed aanmelden voor de beta? of ben ik te laat

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

FunkyTrip schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:52:
Ik volg al dagen de officiele WoW forums en merk toch wel dat WoW zo'n beetje het grootste aantal vervelende irritante jonkies heeft. Al die bnet kiddies zoals ze genoemd worden vervuilen het hele forum met hun non-stop geflame op elkaar. Je kunt haast geen normale discussie voeren.

Volgens mij is de gemiddelde leeftijd van WoW het jongst van alle MMORPGs op dit moment. En dat is geen goed nieuws voor een ouwe lul als ik (31) :(
Nadeel van dat soort fora is dat eigenlijk alleen de mensen die wat te zeuren of te klagen hebben er constant posten. Mensen die met veel plezier spelen hoor je er amper. Nou zegt een groot aantal klachten wel wat over een spel natuurlijk maar wat ik toch voornamelijk lees zijn whiners die willen dat een andere class generfed wordt omdat ze er een keer hun ass door gekickt kregen.

Dat er veel b.net kiddo's en kiddo's in het algemeen naar WoW komen was al bekend maar daar heb je denk ik na een maandje of 2 weinig last meer van als ze er op uitgekeken zijn. En degene die blijven hangen gedragen zich meestal wel normaal (niet iedereen <18 is automatisch een kiddo). Er is ook een groter aantal n00bs dan normaal het geval door de Warcraft fanbase. Daarom wordt je tot level 20 ook zo ongelooflijk aan het handje gehouden met alles, juist om dat soort mensen aan een MMO te laten wennen.
Well Drisha that's ALL WE HAVE! Polymorph used to be our one and only good spell. Now they have nerfed it and mages are doomed.
Dat soort figuren dus, die moord en brand schreeuwen bij elke verandering aan hun char. Dat chain polymorphen zonder kans om te breken gewoon overpowered is komt niet bij ze op, ze zijn hun 'I win' button kwijt en dan raken ze in paniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 115621 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 21:10:
ftp://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/worldofwarcraft/beta/EU/

servertje in nederland,staan de EN en DE versie op van de nieuwe install,heb em nu gelijktijdig lopen met de blizzard downloader(die op 92% is) en hij is naar 1 uur al op 38% :)
Amen _/-\o_

Zit nu na een middag (en een groot deel van de avond) download op... 9%, niet echt geweldig. Maar die link die sjeest naar de 100% toe :)

Wel jammer dat we niet gewoon de US installer konden gebruiken, als ik dat had geweten had ik meteen de EU gedownload :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 16:57

GekkeR

key = key

nog ff gefixed (zodat je wat hebt totdat de makers het zelf fixen) :

Cosmos voor 1.2.0

en

Gypsy voor 1.2.0

Let wel : dit is voor 1.2.0 (niet 1.1.2 die je download) , na het downloaden dus eerst nog even patchen en dan cosmos/gypsy weer installen.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De sever doet het bij mij niet meer? Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

GekkeR schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 21:51:
nog ff gefixed (zodat je wat hebt totdat de makers het zelf fixen) :

Cosmos voor 1.2.0

en

Gypsy voor 1.2.0

Let wel : dit is voor 1.2.0 (niet 1.1.2 die je download) , na het downloaden dus eerst nog even patchen en dan cosmos/gypsy weer installen.
Cosmos ken ik, maar wat is gypsy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 22:06:
De sever doet het bij mij niet meer? Meer mensen last van?
Laat maar, ik merk dat de server af en toe wat traag is, vast door de grote hoeveelheid downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 08-06 21:20

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 115621 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 21:10:

Heb dank! Dat scheelt me weer downen met 100.000 anderen als de OB begint. _/-\o_

Duurt anderhalf uur ofzo, lekker snel :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Edit, pics had ik al gepost 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door Cthulhu op 18-12-2004 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14

de installer werkt niet.
denk dat ik iets verkeerd doe.
wat zijn .mpq bestanden?

[ Voor 3% gewijzigd door memento__mori op 18-12-2004 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eur0fighter schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 22:36:

de installer werkt niet.
denk dat ik iets verkeerd doe.
wat zijn .mpq bestanden?
Wat bedoel je precies met de installer werkt niet? Heb je alle bestanden van de server af gehaald en nu werkt 'Installer.exe' niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memento__mori
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01 09:14
Anoniem: 7379 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 22:41:
[...]
Wat bedoel je precies met de installer werkt niet? Heb je alle bestanden van de server af gehaald en nu werkt 'Installer.exe' niet?
Sorry, ik dacht dat het een download installer was.
Maar met wat downloaden jullie alles dan zodat je het kan pauseren?

laat al maar ik had niet gezien dat het ftp was.

[ Voor 26% gewijzigd door memento__mori op 18-12-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130331

Cthulhu schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 22:10:
[...]

Cosmos ken ik, maar wat is gypsy?
Gypsy is ook een UI verandering, net zoals Cosmos.
hier een lijst met verandering die de Gyps UI mod geeft --->

http://gypsymod.the-mad.net/?id=about

En de homepage --> http://gypsymod.the-mad.net/

:)

[edit] Screenie ---> http://gypsymod.the-mad.n...eenshots/GypsyMod_005.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 130331 op 18-12-2004 23:26 . Reden: screenie :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over 6 uur klaar bedankt!
ik zit dan wel niet in de beta maar dan heb ik hem alvast
ik heb gewoon ctrl c en ctrl v gedaan zie alleen niet hoeveel procent maarja kan niet alles hebben:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Hulde voor die ftp bloodcatcher dat gaat een stuk sneller _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niks aan de hand Funky, ze hebben alleen de grootste mond, verder niet zoveel van aantrekken. Het spel is te gaaf om het daardoor te laten bederven, en in-game heb je er niet veel last van merk ik voor zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130348

Ach, hopelijk stappen t.z.t. over op Guild Wars ;)

Dit is al de tweede keer. De volgende keer krijg je hier een OW voor

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-12-2004 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110623

Voor de mensen die zo graag een CE willen. Ik heb meerdere bestellingen bij meerdere winkels staan. En weet ongeveer 100% zeker dat ik ze ongeveer op 14 januari krijg. Ik ga er uiteindelijk 1 ervan kopen de rest terug sturen. Had meer besteld voor de zekerheid.

Maar omdat sommigen van jullie zo graag een CE willen kan ik het mischien wel aan jullie doorverkopen.

ahmetseyit@hotmail.com is mijn email dus ik hoor wel van jullie. Ik heb er ongeveer 4 of 5 extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130348 schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:59:
[...]
Dit is al de tweede keer. De volgende keer krijg je hier een OW voor
Wat bedoel je hiermee Terr? Ik snap 'm niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Tjukkie schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:44:
[...]

ik zit toevallig met 2 andere NL vrienden op Eredar server. waar kunnen we ons inschrijven? :)
Ik was het er volgens mij vergeten bij te zetten maar het is een alliance guild, genaamd "The Last Defense" Als je nog interresse hebt pm mij (Vincentio) of uLuKai maar in game, dan kunnen wij wel wat regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naar het instaleren van de nieuwe client en patch is het spel compleet onspeelbaar geworden,behalve in indoor areas,loop mn char super houterig,krijg er gewoon kopijn van,wat is dit?? ik kreeg wel een melding van hardware changed maar zelf heb ik niks veranderd hoor,heb daarna gewoon alles weer of default gezet,zou blizzard soms wat hebben kunnen veranderd waardoor het spel opeens super traag op mijn geforce 4 mmx 440 loopt???
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.