Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.819 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:23
Woohoo, auction houses in iedere capital city :9
http://en.wow-europe.com/misc/fansitechat121304.shtml

Die server waar ik op zit (die hier als got server werd gepost)
is superleeg. Kom bijna niemand tegen (al helemaal geen gotters)
en groepen zijn zeldzaam, wat zwaar sux omdat je bij sommige
quests echt meer mensen nodig heb.

Dan maar ff met m'n lvl 11 shaman in darnassus proberen te
komen op deze pvp server. Kom ik een lvl11 nightelve hunter tegen
die me eerst gewoon voorbij loopt. Ik dacht aardig van die gast,
totdat ik z'n pet in m'n rug voelde. Kijk ik achterom zie ik hem van
een veilige afstand me volgen. Besloot maar om gewoon zo ver mogelijk
door te lopen, want voordat ik bij hem zou zijn zou m'n halve health al
pleite zijn. Nadat ik dus doodgegaan was aan z'n pet ging ik terug naar
m'n corpse om hem hier vervolgens te zien wachten totdat ik weer zou
ressurecten. :(
Doordat ie zo rond liep te hansen had ie per ongeluk de aandacht van een
lvl 13 mob. Wraak is zoet!!! Ik ressurect achter hem en samen met die
vriendelijke mob help ik m'n eerste night elve om zeep. /dance })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-06 11:25

Wub

Even een vraag, is de auction house van de horde en alliance al aan elkaar gekoppeld? Of komt dat de volgende patch, of juist niet. Want ik word er niet veel wijzer van.
Are you considering alternatives or changes to the current Auction House?
DEV TEAM: We will continue to improve the auction house interface. We also plan on putting auction houses in all major cities and linking them to one another.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Wub schreef op woensdag 15 december 2004 @ 09:53:
Even een vraag, is de auction house van de horde en alliance al aan elkaar gekoppeld? Of komt dat de volgende patch, of juist niet. Want ik word er niet veel wijzer van.
[...]
Als je met het dev team meestal spreekt of een log leest wat net gepost is dan praat je meestal over de toekomst.. maar misschien hebben ze hem in Amerika al gepatched.. EU/KO zeker nog niet..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
AH in Darnassus? Dan moet er ook wat dialogue aangepast worden, want als ik daar naar vraag bij city guards krijg ik wat slap gezwam over dat Elves niet materialistisch bezig zijn.

Maar wel de hoofdprijs vragen voor wat mooi nieuw armor ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76289

<public service announcement>

Mensen, ik weet dat jullie graag een account willen, maar ik had geen oneindige voorraad, dus stop alsjeblieft met het mailen om accounts :X , de enige die ik had heb ik weggegeven aan een paar vriienden en de eerste 3 mailers, kheb nu nada meer. Dus houdt alstublieft op met het vragen om een acc in mijn arme meelbox ;)

</public service announcement>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Snappie88 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:53:
[...]

Lol, we zijn daar populair...

Ik vroeg me trouwens af, gaat GoT hier nog iets in teamverband doen met WoW (EU release dus), allemaal afspreken welke server (Alliance/Horde, PvP/RP/Normal etc) en dat soort dingen, en misschien zelfs een guilt opzetten. Misschien wel leuk om een server een beetje te 'vernederlandsen' :)
Er zijn 2 guilds voor de EU version in aanmaak, zie startpost.

Trouwens, over iets 24 uur in de auctionhouse zetten, dat doe ik alleen bij iets minder populaire items die toch vrij veel waard zijn. Copper bars en linen kan je gerust voor 8 uur neerzetten, wordt toch wel verkocht. Ik ben nu lvl15 en heb even wat gespaard, ik heb nu 1 gold en 70 silver.

Nu vraag ik me af of je het geld het beste direct kan uitgeven aan betere armor en axes etc of dat je beter kan wachten en sparen voor iets (wat weet ik niet, een rijdier ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Je kan beter de items gebruiken die je met quests krijgt. Ik koop alleen iets als het ECHT veel beter is. Anders heb je zometeen op lvl 45 nog geen mount . . . .

Alleen wapens wil ik wel eens kopen maar dat hoeft nu tot lvl 40 gelukkig ook niet meer omdat ik super drops had in Gnomeregan ^_^

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik moet zeggen dat het levelen bij mij wel langzaam gaat. Zondag begonnen, eind van de avond zat ik op lvl 7. Maandagavond wat gespeeld en geeindigd op lvl 10, en gisteren toch ook weer zo'n 3 uur gespeeld maar slechts 1 miezerig lvltje erbij... wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66398

Hebben de koreaanse servers problemen? Kan niet meer inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
Dr. Strangelove schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:11:
Ik moet zeggen dat het levelen bij mij wel langzaam gaat. Zondag begonnen, eind van de avond zat ik op lvl 7. Maandagavond wat gespeeld en geeindigd op lvl 10, en gisteren toch ook weer zo'n 3 uur gespeeld maar slechts 1 miezerig lvltje erbij... wat doe ik fout?
niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19781

keldon schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:01:
[...]

Dus je kan elke 24 uur 1 keer Transmuten?
Iedere soort transmute die je hebt (je hebt er 3) kan je voor zover ik weet 1x in de 24 uur doen. Misschien dat de arcanite transmute 48 uur is, die heb ik nog nooit geprobeerd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:03

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Niets, levellen gaat langzamer op hogere levels. Dat anderen sneller gaan komt omdat zij 9 uur per dag spelen en dus 3-5 levels per dag stijgen. Daarom zijn ze ook na 2 weken level 60.

3 uur om te levellen is zelfs nog snel voor een MMORPG

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

FunkyTrip schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:30:
[...]

Niets, levellen gaat langzamer op hogere levels. Dat anderen sneller gaan komt omdat zij 9 uur per dag spelen en dus 3-5 levels per dag stijgen. Daarom zijn ze ook na 2 weken level 60.

3 uur om te levellen is zelfs nog snel voor een MMORPG
Ja, maar sommige mensen vergelijken het met Diablo II, da's een RPG voor kinderen ;) (wel een leuke game hoor, hou me ten goede, maar niet met RPG te maken. Levelen gaat inderdaad normaal gesproken nog langzamer. Ik had bij een maat van me EverQuest II gezien, strakke gameplay, en echt goeie teamplay wordt hierbij gewaardeerd en krijgt extra bonus .... ik hoop dat WoW een beetje dezelfde moeilijkheidsgraad is, of in ieder geval niet 'voor het volk' ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Muppet schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:01:
Je kan beter de items gebruiken die je met quests krijgt. Ik koop alleen iets als het ECHT veel beter is. Anders heb je zometeen op lvl 45 nog geen mount . . . .

Alleen wapens wil ik wel eens kopen maar dat hoeft nu tot lvl 40 gelukkig ook niet meer omdat ik super drops had in Gnomeregan ^_^
ga rond lv35 met een goede party en een lv40+ tank maar eens naar scarlet monastry, daar heb je pas leuke drops :D
ik heb em toen een stuk of 7 keer gedaan.. en een schild wat er dropte was zo goed dat ik die zelfs nog tot lv50 heb gebruikt ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Anoniem: 66398 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 12:13:
Hebben de koreaanse servers problemen? Kan niet meer inloggen...
Ik kan ook niet inloggen.

Is er iemand die Cosmos werkend heeft bij de koreaanse open beta (US client + wow_us2kr.exe)? Ik krijg 'm niet aan de praat.

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131400

Heb weer problemen met de koreanse servers.
Als ik wil connecten krijg ik na authenticating 15 seconden niks en daarna zegt ie dat ie niet kan connecten.
Iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Ik heb hetzelfde. Dit komt vooral omdat de spreiding en omvang van quests groter word. Met je profesions erbij ben je als het goed is hier ook tijd aan kwijt. Gevechten duren wat langer, word vaker aangevallen door mobs die je aggressive voor je zijn (in statersgebieden zijn het vooral neutrale mobs). Op het moment dat je in de hoofdstad komt ben je hier ook wel even zoet. Gebieden verkennen. En natuurlijk het levelen zelf gaat wat langzamer.

Al bij al meer uren speelplezier imho ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik geloof dat iedereen er mee zit.
Afwachten maar tot het over is.
Huisgenoten die er vanochtend al inzaten kunnen nu overigens fijn doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
@ MonteZuma:
Ik kan met de meeste koreanen ook geen gesprekken aangaan, zie alleen maar vraagtekens, maar sommige dus wel zoals degene met wie ik heb gesproken.

Verder:
Ik kon jullie de laatste PvP strips over Wow toch niet onthouden...:
http://www.pvponline.com/archive.php3?archive=20041210
http://www.pvponline.com/archive.php3?archive=20041211

P.S. Lees net op US forums dat de Druid beter gemaakt gaat worden in de patch. Misschien dat dat dwat druids hier blij maakt :)

[ Voor 16% gewijzigd door RealCato op 15-12-2004 12:56 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

er zijn quest verplaatst ik had ze in de eu gedaan en had dezelfde quest tekst weer
alleen moet op een heel andere plak zijn :s

meer mensen opgevallen? dit was een warlock only quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70879

Hmmm..Volgens mij liggen de koreaanse servers er weer af...
Gaat dit nu iedere dag gebeuren tussen 12.30 en ......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kan er niemand meer op de Koreaanse servers?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:05:
Kan er niemand meer op de Koreaanse servers?
Kom niet verder dan Handshaking. Denk dat ik maar richting de fitnessclub ga en 2 1/2 uurtjes ga trainen. Login Server zal dan wel weer online zijn hopenlijk ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 66398 op 15-12-2004 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Oke we weten ondertussen wel dat ze het niet doen . . . . .

Nou hopen dat we dit niet nog een uur krijgen en ook weer niet 60 posts over het feit dat ze het weer doen.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Als de servers dan toch down zijn, lees dan dit interview met
Flintlock the dwarven hunter ;)
http://www.gamespy.com/articles/572/572326p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
Ze doen 't inderdaad niet :P

Weet je wat ik zo vreemd vind aan de KO-servers? Al die gasten (spelers) liggen dood te zijn op de grond, het lijtk wel of ze expres dood gaan en dan uitloggen, ik heb een paar screenies gemaakt waarop t te zien is, even converten nog.
Ik speel NE en bij Dolanaar liggen echt tientallen lijken, echt weird, soort Kamikaze-ding ofzo :)

Ik ben echt blij met de account, dat mogen jullie best weten :*)

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Laatst online: 07-06 08:36
Muppet schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:14:
Oke we weten ondertussen wel dat ze het niet doen . . . . .

Nou hopen dat we dit niet nog een uur krijgen en ook weer niet 60 posts over het feit dat ze het weer doen.
Dan zal ik het bij een post houden: ze doen het weer!

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

The Will schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 18:25:
Mja, sommige spreken wel een beetje Engels, maar het vinden van een party is extreem lastig. Meestal is het antwoord 'OK BYE -_-~~' als je zegt dat je geen Koreaans spreekt. :X
Ik speel als dwarf/war op een Korean server in de zes dagen dat ik heb gespeeld heb ik nog geen één party gehad.
Het enige Engelse woord wat ik heb gehoord is: Bye :'(.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Ik heb één keertje samengewerkt in een quest... halverwege het verzamelen van de vier quest items hing de server even en was ik mijn party member kwijt; die quest heb ik nog steeds niet af kunnen maken, is te moeilijk in mijn eentje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Onroptemraakle schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:44:
[...]
Ik speel als dwarf/war op een Korean server in de zes dagen dat ik heb gespeeld heb ik nog geen één party gehad.
Tja wat ik meestal doe is gewoon iedereen buffen die je tegenkomt als het ff kan.. als iemand bezig is met een creature ook al is ie lager dan jou.. gewoon ff helpen.. af en toe zwaaien naar iemand en op een gegeven moment ben je in een group.. zat laatst te dansen voor een lvl 19 priest te dansen met mijn lvl 10 warlock en die hielp me ff mee met mijn quest.. errug handig als je het slim aanpakt.. niet altijd gegarandeerd succes maar vaak kom je dezelfde opnieuw tegen en dan helpen ze in ene wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87260

fritsjof schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:39:
Ze doen 't inderdaad niet :P

Weet je wat ik zo vreemd vind aan de KO-servers? Al die gasten (spelers) liggen dood te zijn op de grond, het lijtk wel of ze expres dood gaan en dan uitloggen, ik heb een paar screenies gemaakt waarop t te zien is, even converten nog.
Ik speel NE en bij Dolanaar liggen echt tientallen lijken, echt weird, soort Kamikaze-ding ofzo :)

Ik ben echt blij met de account, dat mogen jullie best weten :*)
/sleep dat bedoel je zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streafer
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
nemo ik weet niet wat jij gelezen en wat misschien niet?
maar server die is gepost zitten 21 nl ers en veel gotters in 1 guild, dus ik denk dat je wat fout heb gedaan.
nogmaals: http://streafer.rofellos.net/serverlijst2.jpg
en pm dan nakur of marshall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
streafer schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:09:
nemo ik weet niet wat jij gelezen en wat misschien niet?
maar server die is gepost zitten 21 nl ers en veel gotters in 1 guild, dus ik denk dat je wat fout heb gedaan.
nogmaals: http://streafer.rofellos.net/serverlijst2.jpg
en pm dan nakur of marshall
Da's de afbeelding die ik heb gebruikt bij het selecteren van de server. Dus dat zit goed. Ben ook speciaal aan de horde kant gaan zitten omdat ik hoorde dat de meeste gotters hordish zijn op deze server. Wist alleen geen ingame naam van iemand. Bedankt voor je post. Begon me al aardig alleen te voelen aangezien de server niet zo bevolkt is.

edit:

Maak het nou helemaal! Zou nu zelfs kunnen dat de final beta pas in januari begint :(
http://en.wow-europe.com/

[ Voor 9% gewijzigd door nemo55 op 15-12-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
The Final Beta Test, which is currently scheduled for the end of December / beginning of January, will begin simultaneously in English, French and German. The start of the Final Beta Test will be the next time new testers will be welcomed to join the game.
Zie voor de rest dit linkje & de main european site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Remco20 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:46:
[...]
Zie voor de rest dit linkje & de main european site
Logisch dat ze zeggen dat de Final december/januari begint.. het moet eerst goed draaien de frans/duitse versie voordat de Final begint.. draaien de Frans Duitse servers vanaf het begin soepel en zonder klachten dan zal niet lang erna de Final zeker beginnen.. dus ik zou de Duitse/Franse forums goed in de gaten houden over klachten..

Edit: misschien ben ik wel te relaxed omdat ik op de KO beta zit.. is toch een beetje mijn pleister voor mijn WoW verslaving.. kan alleen maar zinnige dingen bedenken waardoor ze een nooddeurtje voor Januari maken..

[ Voor 26% gewijzigd door Skeiron462 op 15-12-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130105

Ben nu level 13 priest op Koreaanse beta, 1e dag naar level 8 (5 uur spelen), 2e dag naar level 11 (nog eens 5 uur spelen), 3e dag naar level 13 (nog eens 5 uur). Priest is niet echt de beste solo class, maar redt zich redelijk. Je moet goed opletten dat je niet ineens een extra beest op de hals haalt in een wat moeilijker gevecht, want dan gaat het vaak mis. Kan 1-op-1 beesten van 2 levels hoger aan, maar ga bij moeilijke quests de laatste tijd steeds vaker dood. Gelukkig gaat daar wel verandering in komen, met level 14 krijg je een mass-fear spreuk, er goed voor noodgevallen om weg te kunnen komen.

Op zich een leuke en handige klasse, ik heb toch al wel vaak gegroupt, en ik red zo links en rechts ook niet-healers die het moeilijk hebben met een PW:Shield en heal. Alleen is het niet zo erg sociaal op de koreaanse beta, maar dat komt misschien ook wel omdat ik niks in de chat zie, koreaanse lettertekens worden niet weergegeven (en engels heb ik ze nog niet zien praten)
Denk dat ik in de retail als hoofd character ook priest ga spelen, ze zijn niet zo makkelijke te levelen als andere classes, maar als je eenmaal wat hogere level bent, wordt je wel beter in solo-en met shadow tree talents, en je wordt toch het meest gevraagd voor groepen van alle klassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

Over het meer experience gebeuren na "resten"

ik zag gisteren na een dag werken een verticaal streepje staan op mijn experience balk, zodra mijn experience over dat streepje heen ging verandere de kleur van de experiencebalk in paars.

ik denk dat hoe langer je offline bent hoe verder het streepje gaat staan. Als je met je muis cursor over het streepje gaat dan licht het ook op, heb het verder niet kunnen testen, maar misschien dat anderen hier ook meer vanaf weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
jah..als je offline gaat en in town/inn bent wordt je XP blauw en gaat het balkje steeds verder naar rechts. Als je dan weer gaat spelen krijg je 2x zoveel xp per kill totdat je bij het balkje bent en die weer paars wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 90928 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:48:
Over het meer experience gebeuren na "resten"

ik zag gisteren na een dag werken een verticaal streepje staan op mijn experience balk, zodra mijn experience over dat streepje heen ging verandere de kleur van de experiencebalk in paars.

ik denk dat hoe langer je offline bent hoe verder het streepje gaat staan. Als je met je muis cursor over het streepje gaat dan licht het ook op, heb het verder niet kunnen testen, maar misschien dat anderen hier ook meer vanaf weten?
Ik weet niet precies hoe het werkt alhoewel ik wel van iedereen heb gelezen dat je rest points etc hebt.. Maar ingame werkte het voor mij zo.. lange tijd offline(werk) in een inn en dan zie je je streepje verder staan dan je exp is.. als ik 2 crits kill en het maakt niet uit hoe laag ze zijn dan krijg ik abnormaal veel exp.. Voorbeeld: gisteren gewerkt.. ik kom thuis ik ren naar het eerste de beste crit die ik zie op de server.. ik ben lvl 10 crit is lvl 6 boar.. en ik krijg 200 exp voor de kill.. dat is erg veel aangezien ik voor zo'n lage crit 10/20(30?) EXP behoor te krijgen ongeveer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Onroptemraakle schreef op woensdag 15 december 2004 @ 13:44:
[...]

Dan heb je de verkeerde server gekozen. De server waar ik zit zitten een paar nederlanders en ongeveer 10% is koreaan en 85% is Engels nou ja Engels.. Ze kunnen engels dan heb ik het over zweden , duitsers etc.. ;) .. Partys genoeg hehe

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 66398 op 15-12-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Anoniem: 66398 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:03:
[...]
Dan heb je de verkeerde server gekozen. De server waar ik zit zitten een paar nederlanders en ongeveer 10% is koreaan en 85% is Engels nou ja Engels.. Ze kunnen engels dan heb ik het over zweden , duitsers etc.. ;) .. Partys genoeg hehe
Er zijn zat koreanen die engels spreken of willen spreken.. heb gisteren met 2 koreanen gegrouped.. 1tje kon engels typen en switchte(?) naar koreaans om het aan de ander uit te leggen.. Snap nog niet helemaal wat hij bedoelde het was namelijk niet vloeiend engels.. was wel fun.. een mage een druid en een warlock.. we sweepte een cave quest leeg alsof het niks was.. daarvoor in me eentje als mage dezelfde quest gedaan en 2 keer gekilled, dus zo makkelijk was ie ook weer niet.. ;) Daarom is power lvlen ook alleen mogelijk als de server druk is.. maar ook weer niet te druk waardoor mensen zitten te wachten op een spawn kill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauriceb
  • Laatst online: 13-06 15:56
Anoniem: 66398 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:03:Dan heb je de verkeerde server gekozen. De server waar ik zit zitten een paar nederlanders en ongeveer 10% is koreaan en 85% is Engels nou ja Engels.. Ze kunnen engels dan heb ik het over zweden , duitsers etc.. ;) .. Partys genoeg hehe
Kun je misschien vertellen welke server dat is :).
Misschien dat daar dan maar opnieuw ga beginnen :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Net Cosmos geïnstalleerd... ik start WoW, hij zeurt dat mijn Interface folder oid Out of date is en dat ik hem moet deleten... dat dus maar gedaan (je wil toch spelen), vervolgens knalt hij eruit. Leuk progje is dat... alles opnieuw aan het installeren nu, en dat duurt laaaaaaaang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cosmos + wowus2kr.exe -> werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Nu online
Ben nu lvl16, en bezig met wat elite quests. Is wel enorm irritant als je te snel dood gaat. En er weinig mensen zijn om een party mee te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ben vandaag weer ff verder gegaan, had een lvl 8 warlock, na anderhalf uur is dat een lvl 10 warlockje.

Had al mijn quests gecomplete en ingeleverd daarvoor kreeg ik 5600 xp en 20 siler! dat was grappig :p.

Ben ook steeds wat bezig met tailoring, wat ik me afvroeg, ik heb ook Alchemy, maar daar moet ik ook bloemen voor hebben welke skill moet ik daarvoor hebben? herbelism zeker? kan ik die er nog bij doen?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:19
Jep, Herbalism. Die kan je er niet bij nemen, aangezien dat net als Alchemy en Tailoring een primary profession is. Je zal dus Tailoring moeten laten vallen, of alle herbs kopen in de AH, maar dat gaat erg veel geld kosten.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 14:13
Vandaag weer een leveltje gestegen naar level 19. 19 is echt zo'n kut nummer. Bij 19 krijg je helemaal niks pas bij level 20 word het leuk :D
Bij level 20 kan ik cat form leren en allemaal nieuwe spreuken :D
Snel weer verder spelen :D
BTW Als mensen me zoeken ik heet: "Bigbadtauren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Bah, net ready to go, en de server gaat offline... niet leuk. Mijn lvl 11 hunter heeft het ook erg zwaar in Darkshore trouwens... ik kom fantastisch veel leuke quests tegen maar ze kosten me teveel geld en tijd aan healing e.d. om te doen... ik ga constant dood ook.

Dus maar terug naar Teldrassil; eens kijken of een leuke pet versieren mij kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

hmm server shutdown
iedereen zei van het is over.....

maar op wow.com stond wat heel andere informatie

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130189

b000h server shutdown voor koreanen, iemand die koreans kan en meer informatie hierover heeft? bvd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Zal wel gewoon maintenance zijn, relax, is niet de eerste keer dat de server down is hoor.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fritsjof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-03 09:32
'Mijn' Ko-server is down nu :'(

Ik heb nog niet gegrouped, ben nu lvl 10 hunter.
Vreemde is toen ik EU speelde werd ik vaak gevraagd vor parties, werd veel gebuft, maar het eerste contact wat ik op de Ko-server had was toen ik lvl 8 was er een Koreaan 7x met me in duel wilde, en maar achter me aan lopen en ik steeds maar cancellen....
Ik zit op server 20 volgens mij, die zei net dat ie down ging tenminste, nog geen NL-woord gesproken, wel af en toe Engels.

Ik bedoelde geen /sleep hoor, met mijn 1e post van deze (edit: vorige) pagina, als ik op een van die liggende lijken klik staat er duidelijk Corpse of SDFGSDSDFGE (maak daar Koreaanse tekens van :) ).

[ Voor 3% gewijzigd door fritsjof op 15-12-2004 21:16 ]

Bekabelde WIFI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
fritsjof schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:14:
'Mijn' Ko-server is down nu :'(

Ik heb nog niet gegrouped, ben nu lvl 10 hunter.
Vreemde is toen ik EU speelde werd ik vaak gevraagd vor parties, werd veel gebuft, maar het eerste contact wat ik op de Ko-server had was toen ik lvl 8 was er een Koreaan 7x met me in duel wilde, en maar achter me aan lopen en ik steeds maar cancellen....
Ik zit op server 20 volgens mij, die zei net dat ie down ging tenminste, nog geen NL-woord gesproken, wel af en toe Engels.
Hehe ik heb net gegrouped.. ik zag een paar liggen op een trap.. denk ga erbij liggen.. ze vragen me of ik de guild wil signen.. en eentje zei in ene wat in het nederlands hehe.. waren het allemaal nl-ers.. en THE_CR0SS van GoT zat er ook bij.. was wel toevallig ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Skeiron462 op 15-12-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110623

Mijn server is ook net down gegaan ben bijna lvl 10 Darf Pally.

Mijn Char. heet Freedom trouwens.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 110623 op 15-12-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:48
lvl 11 rogue nu.
Zeer nice spel moet ik zeggen, denk dat switch van Daoc naar WoW niet moeilijk word ::D
kon zo geen eta vinden op koraanse site over servers wanneer die weer up zijn.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59559

Groupen op de korea servers blijft bij mij beperkt tot groupen met mijn broertje, en een enkele koreaan die af en toe iets niet leesbaars zegt en dan een minuut bij ons blijft staan in een quest area... dan snappen we de hint wel ;)

Moet alleen een andere tactiek verzinnen voor die elite quests waar ik er denk ik nu 10 van heb, want die gaan niet erg met zijn 2en, en instances zijn nu net het leukste.

Om nog even niet over de korea beta te tikken:
Heb tot nu toe een Tauren Shaman tot level 18, Dwarf Hunter tot level 27, en Undead Warrior tot zover level 17, maar vond de hunter toch wel de leukste class, ook op de lagere levels. Vind het alleen zo jammer dat het iets lastiger is voor hunters om een group te vinden, schijnbaaar omdat ze een niet erg duidelijk rol hebben binnen een party.

Is het nu echt zo slecht gesteld met de tanking abilities van pets (ik had een beer), en de dps van ranged hunters, of moeten mensen nog wennen aan een hunter in de party hebben?

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 59559 op 15-12-2004 21:28 . Reden: lala, typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a a r t e n
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb niet helemaal begrepen waarom je die filepack nodig hebt voor Korean, met je windows language pack doet ie het prima, je ziet alleen geen Korean namen, maar die kan ik toch niet lezen. Cosmos werkt hier prima, is al weer flink wat aan gesleuteld sinds ik em in US Open had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

he eindelijk mogen wij in de eu ook een eerst iets testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Topicstarter
FYI
현재 운영중인 65개 전체 서버에 대한 정기점검이 12월 16일 새벽 5시부터 오전 9시까지 약 4시간동안 진행됩니다.

점검내용은 통상 점검이며 점검이 완료되는 서버부터 순차적으로 시동됩니다.

점검 완료시간은 사정에 따라 앞당겨지거나 늦어질수 있습니다.
In andere woorden:
Currently the periodical inspection against 65 whole servers which are
in the process of operating is advanced December 16th from 5:00 a.m.
until 9:00 a.m. during about 4 hours.
In Korea is het 8 uur later, dus idd al 16 december. Duurt nu dus nog 3 uur :(

[ Voor 15% gewijzigd door Wouter185 op 15-12-2004 21:50 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Is het nu echt zo slecht gesteld met de tanking abilities van pets (ik had een beer), en de dps van ranged hunters, of moeten mensen nog wennen aan een hunter in de party hebben?
DPS van ranged hunters is slecht? Ik weet niet hoe jij je hunter speelt, maar mijn ranged DPS is nu 70 @ level 40. Crits doen 350+ damage, Aimed shot crits 750+. Lijkt me niet echt verkeerd, kan het niet met iets vergelijken omdat ik geen andere class op level 40 heb gespeeld, maar als ik zo om me heen kijk kill ik toch minstens even snel als andere level 40 chars.

Het probleem van hunters in groups is dat ze afhankelijk zijn van long range attacks. Hierdoor moeten de andere group members meer moeite doen om te zorgen dat ze genoeg threat veroorzaken om de monsters op afstand te houden.

Edit: Overigens had ik in de US beta totaal geen problemen met het vinden van een party. Nu wel in de Korean beta, maar dat is begrijpelijk. Als je instances gaat doen moet de communicatie gewoon goed zijn, anders schiet het niet op.

[ Voor 14% gewijzigd door The Will op 15-12-2004 21:53 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

raar,ingame (in de eu cb) loop iedereen te zegge dat de korea beta over is -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76289

jammer, was van plan om tot tweeen te spelen op de korea beta, zal daar dus maar 1 uur van kunnen spelen :| , maar kan niet klagen, speel toch in een beta die niet voor ons bedoeld is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130189

Anoniem: 76289 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:47:
jammer, was van plan om tot tweeen te spelen op de korea beta, zal daar dus maar 1 uur van kunnen spelen :| , maar kan niet klagen, speel toch in een beta die niet voor ons bedoeld is :Y)
same, ach jah het is wat je zegt he :)
Anoniem: 115621 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:42:
raar,ingame (in de eu cb) loop iedereen te zegge dat de korea beta over is -_-
mwah dat zeggen ze gewoon omdat ze nu minder kunnen zeggen dat ze al WoW spelen tegenover de niet in CB spelende? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dan maar een keer vroeg naar bed toe...

Ik zat laatst heel toevallig met een mede tweaker te spelen, zelfde quest zelfs, ben zijn naam vergete :$.

"Where are you from?"
"Holland and you?"
"Hey ik ook!!"
"got?"
"tuurlijk"

In Korea een medetweaker vinden, best grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Even een vraagje over de hunter in pvp. Ik speel nu een hunter lvl 15, dus ik weet nog niet super veel van de class af, maar ik zie wel dat je gigantisch pet afhankelijk bent. Met mijn gun doe ik denk ik de dubbele damage die ik doe met de axe. Hoe zit dit dan met pvp, en dan vooral 1 vs 1 duels. Want het lijkt me het logisch als de andere char gelijk voor jou gaat en je pet laat voor wat het is, met als gevolg dat jij met je bijltje kunt gaan staan hakken en erg weinig damage doet + amper skills kunt gebruiken. Hoe pakt een highlvl hunter dit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130291

ik ga nog wel even w8en totdat de servers weer up zijn moet morge toch niet naar school
ik vind het zoiezo fijner om s`nachts spelen omdaT het dan dag is ingame
ben nu een lvl negen human warlock gaat me aardig makkelijk nog een lvl en ik krijg me voidwalker dat is wel een stuk beter dan die imp die ik nu heb
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Laatst online: 21-05 10:52
MrVegeta schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:19:
Dan maar een keer vroeg naar bed toe...

Ik zat laatst heel toevallig met een mede tweaker te spelen, zelfde quest zelfs, ben zijn naam vergete :$.

"Where are you from?"
"Holland and you?"
"Hey ik ook!!"
"got?"
"tuurlijk"

In Korea een medetweaker vinden, best grappig.
Dat was ik dus :)
Is idd wel apart, nadat je een halfuur met iemand in het engels hebt lopen lullen even vraagt waar ie weg komt. En dan blijkt het gewoon een mede GoT'er te zijn :)

Ben nu zelf ook een bijna lvl11 warlock, maar de servers gingen eruit. M'n voidwalker bevalt wel ontzettend goed, die kan echt heerlijk tanken zeg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Intru schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:38:
[...]

Dat was ik dus :)
Is idd wel apart, nadat je een halfuur met iemand in het engels hebt lopen lullen even vraagt waar ie weg komt. En dan blijkt het gewoon een mede GoT'er te zijn :)

Ben nu zelf ook een bijna lvl11 warlock, maar de servers gingen eruit. M'n voidwalker bevalt wel ontzettend goed, die kan echt heerlijk tanken zeg :9~
probeer dat maar eens met een imp dan moet je zelf tanken
en trouwens wat is er slimmer als wapen staves of swords??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130291 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:40: trouwens wat is er slimmer als wapen staves of swords??
Voor casters: staves, die hebben grotere bonussen op stats (+int/+spi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Er is trouwens wel een vervelende bug met hunters waar ik nu ook last van heb, mijn skills voor 'ressurect, feed [en nog iets] pet' zijn verdwenen, en ik kan ze ook niet meer terugkrijgen. Ik zag in de FAQ op het WoW forum dat het een bekende fout is, maar 't is toch wel irritant.

Over hunters: leuke class, lastig om moeilijke quests te solo-en zonder je pet [en je moet ook een bruikbaar/close combat beest temmen, anders heb je er nog steeds niks aan] . Hunters kregen trouwens toch dual wield ? of waren dat alleen rogues ?

[ Voor 4% gewijzigd door agentorangina op 15-12-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb een hele goed staff gekregen, die zo en zo meer dmg doet dan mijn knife dus das simple.

@Intru, sorry was het even vergeten :$, ik ben ook bijna lvl 11, begin net weer te questen, als eerst de void walker weer ophalen, dat verschilt echt heel erg met je imp :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrVegeta schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:46:
Ik heb een hele goed staff gekregen, die zo en zo meer dmg doet dan mijn knife dus das simple.

@Intru, sorry was het even vergeten :$, ik ben ook bijna lvl 11, begin net weer te questen, als eerst de void walker weer ophalen, dat verschilt echt heel erg met je imp :).
ik heb een sword die 20-30 damage dot maar ik kan er niets mee :S :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb ook wel armour gehad met wel 10 x zo hoog als ik nu kan hebben helaas kan ik die ook niet gebruiken, kan alleen cloth hebben :( maar ja.

Warlock zijn is best leuk hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
MrVegeta schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:56:
Ik heb ook wel armour gehad met wel 10 x zo hoog als ik nu kan hebben helaas kan ik die ook niet gebruiken, kan alleen cloth hebben :( maar ja.

Warlock zijn is best leuk hoor ;)
Haha, tsjah, da's niet slim he ;)
Je bent ondertussen dus al naar thunderbluff gelopen, aangezien je een staff hebt? Blijft wel een stukje lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
DeepSeven schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:20:
Even een vraagje over de hunter in pvp. Ik speel nu een hunter lvl 15, dus ik weet nog niet super veel van de class af, maar ik zie wel dat je gigantisch pet afhankelijk bent. Met mijn gun doe ik denk ik de dubbele damage die ik doe met de axe. Hoe zit dit dan met pvp, en dan vooral 1 vs 1 duels. Want het lijkt me het logisch als de andere char gelijk voor jou gaat en je pet laat voor wat het is, met als gevolg dat jij met je bijltje kunt gaan staan hakken en erg weinig damage doet + amper skills kunt gebruiken. Hoe pakt een highlvl hunter dit aan?
Ik speel niet al te veel PVP, maar in de US beta wel meegedaan aan aardig wat raids. Als hunter heb je een aantal skills om je enemy op afstand te houden. Freezing trap heb je waarschijnlijk geen tijd voor, als je dat wel hebt gebruiken, slowed movement tot 40%. Daarna concussive shot, slowed movement en als je talents in improved concussive shot hebt heeft hij ook nog maximaal 20% kans om te stunnen. Ondertussen gewoon je pet laten aanvallen om alvast wat damage te doen. Als hij eenmaal te dichtbij is Scatter Shot (als je daar telnts in hebt iig), confused hem voor 4 seconden, wegrennen, inmiddels is met een beetje geluk de cooldown van concussive shot afgelopen, die weer schieten. Eventueel af en toe Aspect of the Cheetah om iets meer afstand te krijgen. Vrijwel niet te doen zonder Cosmos UI omdat je gewoon te veel skills moet gebruiken. ^^

Het is lastig om onder de knie te krijgen, maar wel leuk. :) Enige probleem is als er meerdere mensen je targetten, omdat deze tactiek dan gewoon niet werkt.

agentorangina schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:45:

Over hunters: leuke class, lastig om moeilijke quests te solo-en zonder je pet [en je moet ook een bruikbaar/close combat beest temmen, anders heb je er nog steeds niks aan] . Hunters kregen trouwens toch dual wield ? of waren dat alleen rogues ?
Hunter zonder pet is als een shaman zonder totems. Niet doen dus. ^^ Zijn er überhaupt geen close-combat pets? Belangrijk is om growl zo hoog mogelijk level te krijgen. Aangezien de andere pet skills nogal zuigen, heb ik eigenlijk alleen growl op auto-cast. Hunters krijgen dual-wield op level 20.

There is no magic.

Intru schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:57:
[...]

Haha, tsjah, da's niet slim he ;)
Je bent ondertussen dus al naar thunderbluff gelopen, aangezien je een staff hebt? Blijft wel een stukje lopen.
ik heb ook al staves en ben helemaal niet naar thunderbluff geweest gewoon een loot

• Intru
Het gaat hier dus om een Warlock, die niet automatisch staves mogen gebruiken (had je kunnen weten/opzoeken). En aangezien de staff trainer alleen in Thunderbluff zit, moet je daar wel heen lopen als orc/undead.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Daar ben ik nog niet geweest, zal um ook niet meer worden vanavond ;).

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 12:31

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Er zijn weer enkele servers up, behalve die van mij.. refresh refresh...

nee, ik ben niet verslaafd :)

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05 23:10
EXCalibur_EeK schreef op donderdag 16 december 2004 @ 00:30:
Er zijn weer enkele servers up, behalve die van mij.. refresh refresh...

nee, ik ben niet verslaafd :)
Ah ik dacht al dat ik m`n char nu al kwijt was :)

Intru schreef op donderdag 16 december 2004 @ 00:06:
Het gaat hier dus om een Warlock, die niet automatisch staves mogen gebruiken (had je kunnen weten/opzoeken). En aangezien de staff trainer alleen in Thunderbluff zit, moet je daar wel heen lopen als orc/undead.
als een human kan je gewoon naar stormwind gaan

Mijne is ook nog niet up. Morgen en overmorgen vrij, dat wordt marathon-gamen! }:O

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik hoop 2 dingen, volgende week EU open beta, of nog 3 weken de KO open beta!

Raar ik zou rond half 12 slapen gaan aangezien ik niet kon spelen, hmm ach nog maar 10 min wachten dan ;)

Anoniem: 110623

Cool... heb een ping van 7072. Normaal speelde ik het met 400-500. Gaan ze weer down of is dit de effect na een maintenance dat niet zo lang duurt?

• The Will
MrVegeta schreef op donderdag 16 december 2004 @ 00:49:
Ik hoop 2 dingen, volgende week EU open beta, of nog 3 weken de KO open beta!

Raar ik zou rond half 12 slapen gaan aangezien ik niet kon spelen, hmm ach nog maar 10 min wachten dan ;)
Drie weken Korean beta gaat niet gebeuren. Heb een aantal Koreanen gevraagd wanneer de beta afgelopen zou zijn, niemand wist precies wanneer, maar in ieder geval wel dit jaar nog.

There is no magic.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dan wordt het kerst met de familie, jipee ;).

Nou ja jammer maar ach deze beta heeft mij weer geleerd wat wachten is en natuurlijk waarvoor ik spaar om een nieuwe videokaart te kopen, haper haper.. (Geforce 4 MX 440).

• Dr. Strangelove
toch ben ik aangenaam verrast door de manier waarop Blizzard dit spel ook weer voor oudere kaarten geschikt maakt; mijn zusjes PC, een XP2600 met 512Mb en een Geforce 2MX draait het prima in 1024x768 met het detail iets omlaag.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dr. Strangelove schreef op donderdag 16 december 2004 @ 01:12:
toch ben ik aangenaam verrast door de manier waarop Blizzard dit spel ook weer voor oudere kaarten geschikt maakt; mijn zusjes PC, een XP2600 met 512Mb en een Geforce 2MX draait het prima in 1024x768 met het detail iets omlaag.
Dat is iets waar Blizzard om geroemd wordt. StarCraft, een van hun eerste hits, is nog speelbaar op een P90 met 16MB geheugen. en dan bedoel ik niet videogeheugen :P Nu is StarCraft al best oud (1998), maar ook in die tijd was een 'nieuwe' pc al veel sneller dan de minimale systeemeisen van hun spellen.

Die insteek hebben ze met de Diablo en WarCraft series goed vast gehouden.

Prachtige graphics (HL2 bijvoorbeeld) zijn mooi, maar je hebt er wel torenhogen systeemeisen voor nodig. Er is dan altijd een bepaalde groep die het zich niet kan veroorloven om ieder jaar een nieuwe videokaart te kopen. Zo loop je een hoop klanten mis. Ik vind dat niet slim van developers.

Blizzard combineert graphics en systeemeisen in World of WarCraft, woeiiiii! *D

Dividend for Starters

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Is de Korean beta nog open ?

ik last beetje terug dat er rumours waren dat ze gaan kappen vandaag ofzo?

kheb net een accountje kunnen aanmaken en ben bezig met de client overhalen, zal lullig zijn als ik niet meer zou kunnen spelen ( heb alle mogelijke US beta's gemist )

Anoniem: 81948

ja hoor, is nog open. :)

Anoniem: 126167

Vandaag nogal gebattled met Ogres. Zijn lvl 18 tot 20 ergens dicht bij Loch Modan. Damn ben zoveel keer dood gegaan al waren we met een groep van 5. 2 hunters lvl 16, 1 mage lvl 17, 1warrior lvl 18 en 1 paladin lvl 17. Die beesten slaan nogal damage naar je kop, 130 dmg per hit. Zelfs men pet kan beter tanken. Is een loch crocolisk en die rulet zooo hard. Heeft 900+ armor en doet vrij veel dmg. Kvind het spijtig dat ik (hunter) meer dmg doe met men zwaard dan met men gun. Dus eigenlijk ben ik een slappe warrior met ranges skills.

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
Vandaag ook eindelijk op de Koreaanse server ingelogt, joost mag weten welke server ik heb :p

Maar afijn ik ben wat Quests aan het doen en ben nu aan de hand van gewoon random in de buurt van de questvrager beestjes aan het hakken en dan kijken wat hij optelt maar is er ook nog een andere manier om het doel van je quest te kunnen zien in een andere taal of ergens op een website?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

• nemo55
Damien2004 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:47:
Vandaag ook eindelijk op de Koreaanse server ingelogt, joost mag weten welke server ik heb :p

Maar afijn ik ben wat Quests aan het doen en ben nu aan de hand van gewoon random in de buurt van de questvrager beestjes aan het hakken en dan kijken wat hij optelt maar is er ook nog een andere manier om het doel van je quest te kunnen zien in een andere taal of ergens op een website?
http://trulle.mine.nu/public/wow_us2kr.exe
www.deepseven.nl/GoT/wow_us2kr.exe (betaalde host dus probeer eerst de bovenste)

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52
Skeiron schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:17:
[...]

Hehe ik heb net gegrouped.. ik zag een paar liggen op een trap.. denk ga erbij liggen.. ze vragen me of ik de guild wil signen.. en eentje zei in ene wat in het nederlands hehe.. waren het allemaal nl-ers.. en THE_CR0SS van GoT zat er ook bij.. was wel toevallig ;)
hoi hoi :) was echt grappig ja.. we kwamen 2 personen te kort om een nl clan te maken. dus we waren alle mensen met een niet koreaanse naam te vragen of ze ff de charter wouden tekenen. foat zoals skeiron ingame heet. wou hem wel ff tekeken. ik zeg verder iets in nl tegen clanmates.. zegt foat in eens hoi :D

erg toevallig dus..

• se7en

se7en

hungry scav

whahah ownage
moet je die zielige replays zien van andere "hope you get banned"
omg waarom?

anywayz, ik kan niet wachten tot final beta :D

• se7en

se7en

hungry scav

trouwens kende paar dwarfen op die server

ik was Melinos lvl10 Dwarf Hunter
was meestal rond IF (iedereen haalde mij in met lvlen, miss is dat niet mn sterkste kant :x)
wie was die wolv en erregor ofoz?

• Eikeltje
  • Laatst online: 15-06 13:59
se7en schreef op donderdag 16 december 2004 @ 10:17:
trouwens kende paar dwarfen op die server

ik was Melinos lvl10 Dwarf Hunter
was meestal rond IF (iedereen haalde mij in met lvlen, miss is dat niet mn sterkste kant :x)
wie was die wolv en erregor ofoz?
Ik was die wolverineson en erregor is vyper. Ja het schoot bij jouw nie echt op he :P Maar het was gezellig :Y)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.