Waar is je L33T windscherm
zo slecht is ie niet hoorAnoniem: 109016 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 15:45:
Ben eigenlijk volledig nie te vreden met de belichting, maar heb nu echt geen tijd meer
hierbij de FINAL
[afbeelding]
ik ben ook maar begonnen met een kerstkaart (heb niet echt veel tijd gehad dus deze avond en morgen er maar even aan werken). Niet echt orgineel (zie een al eerder geposte kaart die op deze lijkt) maarja kwist niets beters... hij is nog niet af want ik wil er nog een mooie omgeving bij hebben. morgen vrij dus dan heb ik wat te doen

[ Voor 42% gewijzigd door jlammertink op 24-12-2004 11:24 ]
Mijn laatste update + Final 

Heb er nog het een en ander aan veranderd.
Eigenlijk niet genoeg detail, maar omdat het toch zo kort was, heb ik er maar het beste van gemaakt
Hier onder de FiNaL :

Eigenlijk niet genoeg detail, maar omdat het toch zo kort was, heb ik er maar het beste van gemaakt
Hier onder de FiNaL :

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Hop, ik zal maar eens aan de slag gaan, want ik heb vandaag vrij en dan wil ik toch wel wat in elkaar flanseren.
Hij is best leuk geworden, maar ik vind echt dat je zonde maakt van je scene door hem zo te belichten. Je boom bijvoorbeeld zag er prachtig uit met een skylight en kan er met een goede binnenbelichting nog veel mooier uitzien. Je belichting is nu echt heel erg vlak. Als je wat meer zou doen met goed geplaatste en eventueel gekleurde omni's met vage shadow maps als schaduw, moet je hier toch een veel mooiere plaat uit kunnen krijgen.FragNeck schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:55:
Mijn laatste update + Final
[afbeelding]
Hier onder de FiNaL :
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door Oogst op 24-12-2004 11:48 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ja, ik had het beter kunnen doen, maar aangezien morgen de laatste dag is, en ik gisteren avond als laatste er aan kon werken, en ik vandaag geen tijd meer heb, moest ik wat..
Vanmorgen was het ook weer vroeg, en gisteren avond nog best laat geworden, dus ik heb er maar het beste van gemaakt..
Volgende project wordt weer wat meer uitgewerkter
Maar thx voor je feedback.
Vanmorgen was het ook weer vroeg, en gisteren avond nog best laat geworden, dus ik heb er maar het beste van gemaakt..
Volgende project wordt weer wat meer uitgewerkter
Maar thx voor je feedback.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Nou, hier is mijn fabrieksel dan. Ik was helaas wat rap met modelen, de textures zijn _bout_ (enkel color en bump map
) de overloop gras/schuur is echt superlelijk, dat had zeker mooier gekund...
Het bord is ook maar een simpele plank met een crumple, ik had die steen-techniek moeten gebruiken enzo
Dus, omdat ik hem toch niet netjes en niet af kreeg, besloot ik maar er deze draai aan te geven.

Vrolijk Kerstfeest ...

Het bord is ook maar een simpele plank met een crumple, ik had die steen-techniek moeten gebruiken enzo
Dus, omdat ik hem toch niet netjes en niet af kreeg, besloot ik maar er deze draai aan te geven.

Vrolijk Kerstfeest ...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Oeh, een contest. Nja, ik heb net iets gerenderd wat er wel bijin past, dus ik stuur 'm ook maar even in. Hijs niet echt artsy-fartsy, maar het idee moet duidelijk zijn.
Dit is de final dus.

Clicky voor de originele not-lossy-compressede, fullscreen render.
Het geheel is gerenderd in Povray en alles is door mezelf gemodeled of gescript, ik heb geen enkele library of prefab gemaakt. Voor de liefhebbers: De source.
Voor de liefhebbers van meer info: Alle bomen in dit plaatje zijn met dezelfde macro gescheven, alleen de argumenten en de inkleuring is net even wat anders. De mooie vloeiende sneeuw-ondergrond is een blob met daarin 2500 random geplaatste spheres. De sneeuw is ook een macro, ik kan daarmee elk willekeurig object besneeuwd laten zijn, jammer genoeg doet 'ie het niet in alle instanties even goed... Het idee van dit plaatje komt van Calvin & Hobbes, die 2 maken ook altijd dit soort interressante sneeuwpop-constructies...
Mmm, ik zie net dat je ook minimaal 1 WiP ingeleverd moet hebben... Ik zie dit topic pas net, dus ik ben bang dat ik dat niet meer gisteren gedaan kan hebben... maar alsnog: een WiPje. Hier is te zien dat ik ben begonnen met de bomen en dat er toen nog niet zoveel sneeuw gevallen was.
Dit is de final dus.

Het geheel is gerenderd in Povray en alles is door mezelf gemodeled of gescript, ik heb geen enkele library of prefab gemaakt. Voor de liefhebbers: De source.
Voor de liefhebbers van meer info: Alle bomen in dit plaatje zijn met dezelfde macro gescheven, alleen de argumenten en de inkleuring is net even wat anders. De mooie vloeiende sneeuw-ondergrond is een blob met daarin 2500 random geplaatste spheres. De sneeuw is ook een macro, ik kan daarmee elk willekeurig object besneeuwd laten zijn, jammer genoeg doet 'ie het niet in alle instanties even goed... Het idee van dit plaatje komt van Calvin & Hobbes, die 2 maken ook altijd dit soort interressante sneeuwpop-constructies...
Mmm, ik zie net dat je ook minimaal 1 WiP ingeleverd moet hebben... Ik zie dit topic pas net, dus ik ben bang dat ik dat niet meer gisteren gedaan kan hebben... maar alsnog: een WiPje. Hier is te zien dat ik ben begonnen met de bomen en dat er toen nog niet zoveel sneeuw gevallen was.
[ Voor 47% gewijzigd door Sprite_tm op 24-12-2004 16:55 ]
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Anoniem: 19894

laatste onderdeel en tegelijk laatste wip
Op naar het monteren

@DB gereserveerd voor wie?
Anoniem: 105830
Babietje waarvan de naam met een J begint?
* Anoniem: 105830 gaat proberen om voor vannacht een bijna complete scene uit te grond te trekken, sneeuw te maken, een arreslee te modelleren, het front van een huisje, de kerstman in de goede positie te zetten.. en deze vanaf 10 uur te belichten en vanaf 11 uur te beginnen met renderen zodat ie hopelijk voor 12 uur klaar is... oh, en tussendoor ga ik ook nog cadeautjes inpakken
wish me luck..
* Anoniem: 105830 gaat proberen om voor vannacht een bijna complete scene uit te grond te trekken, sneeuw te maken, een arreslee te modelleren, het front van een huisje, de kerstman in de goede positie te zetten.. en deze vanaf 10 uur te belichten en vanaf 11 uur te beginnen met renderen zodat ie hopelijk voor 12 uur klaar is... oh, en tussendoor ga ik ook nog cadeautjes inpakken

wish me luck..
Wow, dit maken in Povray, daar kan ik alleen maar respect voor hebben. Hoewel, kan ik respect hebben voor sadomasochisten? Er bestaan ook programma's waarmee dit op een handige wijze kan...Sprite_tm schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 16:21:
Oeh, een contest. Nja, ik heb net iets gerenderd wat er wel bijin past, dus ik stuur 'm ook maar even in. Hijs niet echt artsy-fartsy, maar het idee moet duidelijk zijn.
Dit is de final dus.
[afbeelding]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Anoniem: 115073
Nououou, ik zie nogsteeds niet wat het nou moet voorstellen, die dingen aan de zijkantenAnoniem: 19894 schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 17:46:
FINAL
[afbeelding]
klik
Ik heb toestemming gevraagt & gekregen voor het gebruik van Henk, dus vandaar de copyright melding.

De...kerstman.met... een trompet?!
Mijn WIPje:

Inderdaad, het idee er achter is jatwerk van Boring 3D, ik wil dus eigenlijk ook geen punten voor originaliteit, want met robots istie al ooit gedaan. Maar ik had ook gewoon een kerstkaart nodig en vond dit wel leuk om te doen.

Inderdaad, het idee er achter is jatwerk van Boring 3D, ik wil dus eigenlijk ook geen punten voor originaliteit, want met robots istie al ooit gedaan. Maar ik had ook gewoon een kerstkaart nodig en vond dit wel leuk om te doen.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ow, trouwens, even een mededeling voor iedereen: ik blijf niet vannacht op om de lijst met finals te kunnen posten. Dat is het eerste dat ik morgenochtend doe, dus mensen die langer renderen, dat is geen probleem. Voor 8 uur morgenochtend komt er zeker geen lijst met finals, dus vannacht mag je nog heel de nacht modellen, mocht je dat leuk vinden in kerstnacht... 
En mensen die dus al proberen mij hun stem te sturen voordat de finals er staan, die tel ik niet mee. Die moeten dan even opnieuw sturen nadat de finals zijn gepost.
En mensen die dus al proberen mij hun stem te sturen voordat de finals er staan, die tel ik niet mee. Die moeten dan even opnieuw sturen nadat de finals zijn gepost.
[ Voor 20% gewijzigd door Oogst op 24-12-2004 19:19 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
LolOogst schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 18:09:
[...]
Wow, dit maken in Povray, daar kan ik alleen maar respect voor hebben. Hoewel, kan ik respect hebben voor sadomasochisten? Er bestaan ook programma's waarmee dit op een handige wijze kan...Maar van de andere kant: het resultaat is mooi en daar gaat het uiteindelijk toch maar om, dus hulde!
Hahaha* @ Oogst!
Ook al is het idee erachter jatwerk, hij is leuk 
* = * Anoniem: 105830 heeft besloten om geen afko's zoals LOL, ROTFLOL ed. meer te typen omdat ie steeds meer de neiging krijgt om dat irl ook te gaan zeggen..
Wip:

Nu nog vrolijk z'n duimpjes opstekend..
Ik hoop trouwens dat m'n verbinding het blijft doen, want het begint nu opeens flink te rommelen en bliksemen.. en vaak wanneer dat gebeurd valt m'n verbinding weg.... (door storing/inslag bij de provider of weer eens een kapotte netwerkkaart
) dus het kan zijn dat het me niet eens gaat lukken om voor morgenochtend te posten wanneer dat fout gaat 
* Anoniem: 105830 wil sneeuw, geen onweer..
* = * Anoniem: 105830 heeft besloten om geen afko's zoals LOL, ROTFLOL ed. meer te typen omdat ie steeds meer de neiging krijgt om dat irl ook te gaan zeggen..

Wip:

Nu nog vrolijk z'n duimpjes opstekend..
Ik hoop trouwens dat m'n verbinding het blijft doen, want het begint nu opeens flink te rommelen en bliksemen.. en vaak wanneer dat gebeurd valt m'n verbinding weg.... (door storing/inslag bij de provider of weer eens een kapotte netwerkkaart

* Anoniem: 105830 wil sneeuw, geen onweer..
Shit, ik heb geen wip.
En ik zit nu ver, ver van Enschede, de scene heb ik alleen daar
heb ook geen WIP's gemaakt.
Was ik net blij dat ik weer meedeed... nouja, helaas dan maar.
En ja, die stal is idd gereserveerd voor 'het kindeke Jezus
'. Ik vond het wel een mooie tegenstelling aangezien in het verhaal alle slaapplaatsen al 'gereserveerd' waren en ik bij deze dus de stal gereserveerd heb
En ik zit nu ver, ver van Enschede, de scene heb ik alleen daar

En ja, die stal is idd gereserveerd voor 'het kindeke Jezus

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Wegens tijdgebrek is mijn 2de en laatste wip van gisteren mijn final geworden
http://home.tiscali.nl/vanpinxten/kerkje_06.jpg
Allemaal alvast prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar omdat ik voorlopig maar weinig achter mijn pctje zal kunnen zitten. Maar ik zal tijd zoeken om punten te geven.
http://home.tiscali.nl/vanpinxten/kerkje_06.jpg
Allemaal alvast prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar omdat ik voorlopig maar weinig achter mijn pctje zal kunnen zitten. Maar ik zal tijd zoeken om punten te geven.
SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022
Nog een WIP, bijna klaar. Alleen nog ff goed renderen met meshsmooth en zo er overheen.

Zullen we dan die stal maar als final beschouwen? Of doe je dan liever gewoon niet mee?Dark Blue schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 20:14:
Shit, ik heb geen wip.
En ik zit nu ver, ver van Enschede, de scene heb ik alleen daarheb ook geen WIP's gemaakt.
En ja, die stal is idd gereserveerd voor 'het kindeke Jezus'. Ik vond het wel een mooie tegenstelling aangezien in het verhaal alle slaapplaatsen al 'gereserveerd' waren en ik bij deze dus de stal gereserveerd heb
[ Voor 83% gewijzigd door Oogst op 24-12-2004 20:43 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Die armen/schouders zitten trouwens wel erg laag? 
vooral omdat ze hun armen omhoog doen zou dat wat hoger moeten zitten, volgens mij
vooral omdat ze hun armen omhoog doen zou dat wat hoger moeten zitten, volgens mij
kheb niet echt tijd gehad vandaag (helaas
) dus dit is mijn final... ik ga em nog wel een keer afmaken maar niet meer voor 12 uur vandaag.

* Anoniem: 105830 gaat nog even vrolijk door met wippen:

De Slee.
(welke maar voor een deel zichtbaar zal zijn, ik ben natuurlijk niet zo gek om nu alles te gaan maken terwijl ik nog maar anderhalf uur de tijd heb
)

De Slee.
(welke maar voor een deel zichtbaar zal zijn, ik ben natuurlijk niet zo gek om nu alles te gaan maken terwijl ik nog maar anderhalf uur de tijd heb

Mijn final, inclusief de armen iets hoger. Jammer van de ruis er in, maar dat duurt te lang renderen om nu nog weg te halen.
FINAL:

(nogmaals: het idee is dus gejat van Boring 3D)
FINAL:

[ Voor 20% gewijzigd door Oogst op 24-12-2004 22:51 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Anoniem: 115073
Nee dat geeft niet van die ruis!Oogst schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:44:
Mijn final, inclusief de armen iets lager. Jammer van de ruis er in, maar dat duurt te lang renderen om nu nog weg te halen.
FINAL:
[afbeelding]
Ik vind het er eigenlijk cool uitzien
Leuk werk allemaal, sorry dat ik niks heb kunnen brouwen
nou, ook hier tijdsgebrek, nog veel ideeen, maar helaas niet kunnen uitvoeren 
hier zullen jullie het dus mee moeten doen:
-- FINAL --
-- FINAL --

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Anoniem: 21737
Mooie kaart Six!6K schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:58:
-- FINAL --
[afbeelding]
Ik zou andere letters gebruiken want ik vind deze niet echt passen.
Verder zou ik er niets aan doen.
Zie ik daar trouwens een kerstboom in die hdr of lijkt dat maar zo?6K schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 22:58:
-- FINAL --
[afbeelding]
(zie linkerbal vooraan)
OK, alle finals zijn binnen, u kunt nu uw stem uitbrengen door te bellen naar tsgoo@hotmail.com. Vermeld a.u.b. twee lijstjes, eentje voor uitwerking en eentje voor originaliteit. Allebei de lijstjes met 8 inzenders genummerd van 1 t/m 8, maar nummer 1 als beste. En vermeld ook ff je GoT nick. Zoals bekend mogen alleen deelnemers stemmen. Maandagochtend 10.00 uur moet alles binnen zijn!
Die van Dark Blue heb ik maar als Final beschouwd. Van Braadkip heb ik jammer genoeg niks gezien dat leek op een final, terwijl hij aan het begin wel een heleboel wips heeft gepost. Ook van Reddy zag ik wel wat WIPs in het begin, maar daarna geen final meer.
Finals |
6K ![]() |
Aardbei ![]() |
Dark Blue ![]() |
FragNeck ![]() |
jlammertink ![]() |
Krusher ![]() |
Megadwerg ![]() |
Oogst ![]() |
phaas ![]() |
RCA ![]() |
Rubbish ![]() |
Senzuboon ![]() |
Sprite_tm ![]() |
Die van Dark Blue heb ik maar als Final beschouwd. Van Braadkip heb ik jammer genoeg niks gezien dat leek op een final, terwijl hij aan het begin wel een heleboel wips heeft gepost. Ook van Reddy zag ik wel wat WIPs in het begin, maar daarna geen final meer.
[ Voor 163% gewijzigd door Oogst op 25-12-2004 11:33 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ik ben mijn final nu aan het renderen, duurt waarschijnlijk nog een ~15min.
Kan ik misschien een beroep doen op Oogst's kerstgevoel
Damn, ik dacht dat het 23:59 op 1e kerstdag af moest zijn
Kan ik misschien een beroep doen op Oogst's kerstgevoel

Damn, ik dacht dat het 23:59 op 1e kerstdag af moest zijn

OK, je hebt nog heel even.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Oke, daar is ie
Zou je um alsjeblieeeeft nog willen posten?

* Anoniem: 105830 heeft dat in het vorige topic opgelost door alles offline te typen/editten en pas daarna te testen met de previewknop.. heeft me een hoop zinloos getyp bespaardOogst schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 10:51:
(post in wording, mijn pc loopt vaak vast, dus ik post de tussenresultaten om ze niet telkens kwijt te zijn)
Zijn nog best veel finals zo te zien.. (13 met die van phaas erbij?)
edit:
@phaas: Wat liev!!

@phaas: Wat liev!!
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 25-12-2004 11:25 ]
OK, klaar, dus mail allemaal je scores door! Ik maak maandagochtend zo rond 12.00 uur de eindstanden bekend, dus alleen stemmen die voor maandag 10.00 uur binnen zijn, tellen mee. (Waarom dan pas? Omdat het kerstmis is! Er zijn mensen die met kerstmis niet alleen maar zitten te GoTten en dus niet elk moment hier kijken om te kunnen stemmen, dus die krijgen ook de tijd daartoe.)
En feest, voor die scores mag ik Excel gaan uitzoeken, want ik heb nog nooit met dat programma gewerkt...
En feest, voor die scores mag ik Excel gaan uitzoeken, want ik heb nog nooit met dat programma gewerkt...
[ Voor 17% gewijzigd door Oogst op 25-12-2004 11:35 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Anoniem: 21737
Helaas mensen, omstandigheden hebben er voor gezord dat ik mijn kaart niet af heb kunnen maken.
Ik was aardig op weg al zeg ik het zelf, jammer dat ik niet aan de final toe ben gekomen.
Mijn laatste wip had wel als final gemogen maar dat was dacht ik niet de bedoeling en heeft opzich ook weinig met kerst te maken.
Volgende keer beter dan maar.
Complimenten voor alle deelnemers, prettige feestdagen en tot de volgende contest !
Ik was aardig op weg al zeg ik het zelf, jammer dat ik niet aan de final toe ben gekomen.
Mijn laatste wip had wel als final gemogen maar dat was dacht ik niet de bedoeling en heeft opzich ook weinig met kerst te maken.
Volgende keer beter dan maar.
Complimenten voor alle deelnemers, prettige feestdagen en tot de volgende contest !
1 vraagje nog: (mja, dit is mijn eerste 3d contest
) Is het de bedoeling dat je jezelf ook in dat lijstje opneemt? Lijkt me niet toch?
En de mensen uit dit topic mogen mijn inzending ook niet alleen als een inzending maar ook als een wens tot gelukkige feestdagen beschouwen
En de mensen uit dit topic mogen mijn inzending ook niet alleen als een inzending maar ook als een wens tot gelukkige feestdagen beschouwen
Ik zal even kijken of ik m'n spreadsheet van de vorige contest kan converteren naar Excel-formaat..Oogst schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:32:
NopeSprite_tm schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 13:20:
1 vraagje nog: (mja, dit is mijn eerste 3d contest) Is het de bedoeling dat je jezelf ook in dat lijstje opneemt? Lijkt me niet toch?
Jij (en alle andere tweakers) ook de beste wensenEn de mensen uit dit topic mogen mijn inzending ook niet alleen als een inzending maar ook als een wens tot gelukkige feestdagen beschouwen
ik doe nog eventjes voor spek en bonen mee, aangezien ik nieuw ben in 3ds max en er zeer slecht in ben
(en te laat
)
hier is een kerstbal met de reflectie van mn broertje er in:
hier is een kerstbal met de reflectie van mn broertje er in:

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

ow wacht, ligt aan mijn scherm hhehehehe (of aan het kerstbier?)
nu zie ik het
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Ok, ik heb de standen nu binnen van:
Aardbei
Megadwerg
Oogst
Sprite_tm
En moet ze nog binnen krijgen van:
6K
Dark Blue
FragNeck
jlammertink
Krusher
phaas
RCA
Rubbish
Senzuboon
Aardbei
Megadwerg
Oogst
Sprite_tm
6K
Dark Blue
FragNeck
jlammertink
Krusher
phaas
RCA
Rubbish
Senzuboon
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Beetje offtopic, maar is er ook een 1024x768 versie van dat plaatje te maken? Ik wil hem als wallpaperphaas schreef op zaterdag 25 december 2004 @ 11:22:
*plaatje*
Oke, daar is ie![]()
Zou je um alsjeblieeeeft nog willen posten?![]()
mijn uitslag is ook verstuurd, vond het nog erg lastig ook zeg 
hm... lezen is ook een vak, ik heb er de punten wel bijgezet
sorry... hehehe

hm... lezen is ook een vak, ik heb er de punten wel bijgezet

[ Voor 40% gewijzigd door 6K op 26-12-2004 11:01 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Oogst heeft mail 
Valt niet mee om met een brak hoofd punten toe te kennen

Als je per plaats werkt moet je achteraf nog de punten laten berekenen, nou dan kan je net zo goed de punten meteen in excel klussen.
Valt niet mee om met een brak hoofd punten toe te kennen

Ik heb de lijst op plaats maar ook met punten ingestuurd.. Mocht Oogst dat toch handiger vinden6K schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:00:
...
hm... lezen is ook een vak, ik heb er de punten wel bijgezetsorry... hehehe
Als je per plaats werkt moet je achteraf nog de punten laten berekenen, nou dan kan je net zo goed de punten meteen in excel klussen.
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 26-12-2004 12:12 ]
Gaan we met de volgende contest al Avatar Bashen? Of komt er eerst nog een snelle (weekje) oud-en-nieuw/nieuwjaarscontest?
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 26-12-2004 12:12 ]
Officieus was er al een onderwerp gereserveert:Anoniem: 105830 schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:11:
Gaan we met de volgende contest al Avatar Bashen? Of komt er eerst nog een snelle (weekje) oud-en-nieuw/nieuwjaarscontest?
Oogst schreef op woensdag 8 december 2004 @ 14:29:
OK, ik denk dat het dus als volgt wordt: nu kerst, na de kerstcontest avatar battle. Is iedereen het hiermee eens? Want na de kerst moet waarschijnlijk iemand anders die topic openen en als die een hekel heeft aan avatar battle, dan vind ik het uitzonderlijk zonde dat dat vette idee niet aan bod is gekomen
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 26-12-2004 12:18 ]
ok, duidelijk 
edit:
zo'n nieuwjaarscontest zou wel heel erg kort moeten duren dan omdat het pas vanaf dinsdag of woensdag zou kunnen beginnen.. eigenlijk niet zo'n goed idee dus.
zo'n nieuwjaarscontest zou wel heel erg kort moeten duren dan omdat het pas vanaf dinsdag of woensdag zou kunnen beginnen.. eigenlijk niet zo'n goed idee dus.
[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 105830 op 26-12-2004 12:21 ]
Ja of iemand moet zin hebben om een speedmodelling contest te doen (knallend het jaar uitAnoniem: 105830 schreef op zondag 26 december 2004 @ 12:20:
ok, duidelijk
edit:
Lijkt me best leuk voor een keertje 
Kan je het tenminste ook niet uitstellen tot de laatste dag
* Dark Blue gooit een zak meel naar Oogst
* Elvis gooit mee, Avatar battle is veeeels te moeilijk voor hem...
Uhm, het was meer een nieuwe term voor een mailtje mensen
Zoals als ik traditie getrouw altijd doeAnoniem: 105830 schreef op zondag 26 december 2004 @ 13:51:
Lijkt me best leuk voor een keertje
@Oogst: meel van mij waait je tegemoed
Op aanvraag, mn entry op wallpaper-formaat.
1280x1024, PNG, geen tekst
1280x1024, PNG, boring3d tekst :+
Verder zit er betere fall-off bij, die er wat beter uitzien op hogere reso.
Sorry, ik wilde 1024x768 doen maar het was wat laat gisteravond - dus vandaar
azo.....Dark Blue schreef op zondag 26 december 2004 @ 16:29:
Uhm, het was meer een nieuwe term voor een mailtje mensen
* Elvis blijft toch letterlijk met dingen gooien.... (reden? : zie hierboven...)
phaas schreef op zondag 26 december 2004 @ 21:56:
Op aanvraag, mn entry op wallpaper-formaat.
offtopic:
Mag ik nog ff zeiken svp? Ik vind hem wel dusdanig geinig dat ik ook graag de .blend file zou willen inzien. LET WEL! inzien!!! dit is dus niet om het op welke manier dan ook maar naar buiten te brengen, maar uit pure interesse naar de opbouw van dit karakter en de waardering naar de maker.
Hier kan een (semi)noob als ik nog wat van leren.
Mijn mail-adres staat in mijn profiel. het is maar een simpel vraagje maar als je zo vriendelijk zou willen zijn dan zou ik je bijzonder dankbaar zijn.
Ik hoop dat ik hier geen GOT regels mee schend, mocht iemand daar anders over denken dan is dit bericht weer snel gewist.
Mag ik nog ff zeiken svp? Ik vind hem wel dusdanig geinig dat ik ook graag de .blend file zou willen inzien. LET WEL! inzien!!! dit is dus niet om het op welke manier dan ook maar naar buiten te brengen, maar uit pure interesse naar de opbouw van dit karakter en de waardering naar de maker.
Hier kan een (semi)noob als ik nog wat van leren.
Mijn mail-adres staat in mijn profiel. het is maar een simpel vraagje maar als je zo vriendelijk zou willen zijn dan zou ik je bijzonder dankbaar zijn.
Ik hoop dat ik hier geen GOT regels mee schend, mocht iemand daar anders over denken dan is dit bericht weer snel gewist.
De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?
Anoniem: 63431
/me RCA zal zich eens over de inzendingen buigen...... weer veel mooie deze keer.
met brakke kop mail gestuurt.......
met brakke kop mail gestuurt.......
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 27-12-2004 11:06 ]
Ok, ik heb de standen nu binnen van:
6K
Aardbei
Dark Blue
Krusher
Megadwerg
Oogst
phaas
RCA
Rubbish
Senzuboon
Sprite_tm
FragNeck
jlammertink
Op zich ga ik daar niet op wachten, maar ik heb nu wat problemen met mijn pc die ik eerst ff moet oplossen, dus het duurt toch nog wel een paar uur voor ik de standen kan posten. Mogelijk komen die laatste twee in die paar uur nog binnen.
6K
Aardbei
Dark Blue
Krusher
Megadwerg
Oogst
phaas
RCA
Rubbish
Senzuboon
Sprite_tm
FragNeck
jlammertink
Op zich ga ik daar niet op wachten, maar ik heb nu wat problemen met mijn pc die ik eerst ff moet oplossen, dus het duurt toch nog wel een paar uur voor ik de standen kan posten. Mogelijk komen die laatste twee in die paar uur nog binnen.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Kom op Frag & jlammertink! Hoewel ik hier natuurlijk zelf niets van kan zeggen aangezien mijn final standaard drie uur te laat arriveert
[ Voor 5% gewijzigd door phaas op 27-12-2004 11:45 ]
sorry jongens... kerst > feesten > werken = niet echt tijd gehad voor het mailen van de score (niet aan gedacht
)
nu dus wel gedaan en ik hoop dat het op tijd was
nu dus wel gedaan en ik hoop dat het op tijd was
Je bent nog op tijd en ik ga NU proberen om die standen te maken, dus hopelijk weten we het over een uurtje.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Ik ben in aan het vullen en de prijs voor grootste dombo gaat in elk geval naar Krusher.
Hij krijgt tevens de trofee voor grootste fan van 6K. Heb je Krusher omgekocht, 6K? Hij vindt je kwa uitwerking namelijk zowel de beste als de nummer 5. Oftewel: Krusher heeft twee keer dezelfde in diens lijstje voor uitwerking gezet.
OK, en nu weer even serieus, want dat is gewoon een vergissing en kan natuurlijk altijd gewoon gebeuren: Krusher, kun je je lijstje nog een keertje insturen, maar nu correct? Ik heb ook al naar je gemaild hierover.
Van FragNeck heb ik trouwens ook nog niks binnen, maar dat zal dan wel niet meer komen?
Edit: Megadwerg blijkt hetzelfde te hebben gedaan: die heeft Krusher zowel als 3e als als 5e voor de uitwerking. Krusher is dus niet alleen.
Anyway: Megadwerg, kan ook jij je lijstje opnieuw insturen?
OK, en nu weer even serieus, want dat is gewoon een vergissing en kan natuurlijk altijd gewoon gebeuren: Krusher, kun je je lijstje nog een keertje insturen, maar nu correct? Ik heb ook al naar je gemaild hierover.
Van FragNeck heb ik trouwens ook nog niks binnen, maar dat zal dan wel niet meer komen?
Edit: Megadwerg blijkt hetzelfde te hebben gedaan: die heeft Krusher zowel als 3e als als 5e voor de uitwerking. Krusher is dus niet alleen.
[ Voor 15% gewijzigd door Oogst op 27-12-2004 14:54 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Stop de persen Stop de persen!!
Lijstje voor uitwerking opnieuw verzonden..
En ik ben niet omgekocht
(alsof 6K en ik dat uberhaubt zouden toegeven
)

Lijstje voor uitwerking opnieuw verzonden..
En ik ben niet omgekocht
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 27-12-2004 14:55 ]
OK, ik heb alle lijstjes ingevuld en ondertussen ook al een nieuwe versie ontvangen van Krusher, maar de stand is zo close dat we nog even moeten wachten op het nieuwe lijstje van Megadwerg. De winnaar staat namelijk nog niet vast zonder zijn score! (Ook FragNeck is nog niet binnen, maar daar wacht ik dus niet op, tenzij die snel is.)
[ Voor 15% gewijzigd door Oogst op 27-12-2004 14:57 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
offtopic:
Wie weet ligt Megadwerg wel met een Mega-kater te worstelen en kan hij het licht van zijn scherm niet uitstaan... (heb ik toch als ik met een kater zit....)
Wie weet ligt Megadwerg wel met een Mega-kater te worstelen en kan hij het licht van zijn scherm niet uitstaan... (heb ik toch als ik met een kater zit....)
hehehehe ik ben 100% onschuldig...
voelt wel lekker om een fan te hebben lol... hoewel... de technieken die krusher gebruikt heeft ken ik nog niet, dus qua dat betreft...
voelt wel lekker om een fan te hebben lol... hoewel... de technieken die krusher gebruikt heeft ken ik nog niet, dus qua dat betreft...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Was het iemand al opgevallen dat 3DS MAX standaard geen schaduwen werpt (voor standaard lampen iig)?
Mij niet dus
* Anoniem: 105830 vondt die kerstman er al zo zweverig uit zien...
Mij niet dus
* Anoniem: 105830 vondt die kerstman er al zo zweverig uit zien...
offtopic:
Dit is niet echt bedoeld als muffe offtopic onzinklets, maar meer als informatieve klets voor ongeinformeerde mensen die hier geen erg in hebben tijdens het haastig uit de grond trekken van een scene...
Dit is niet echt bedoeld als muffe offtopic onzinklets, maar meer als informatieve klets voor ongeinformeerde mensen die hier geen erg in hebben tijdens het haastig uit de grond trekken van een scene...
Oeps!!!
Ik heb vanmiddag helemaal niet meer op GoT gekeken omdat ik opweg was naar mijn nieuwe zalman VF700-Cu vga koeler.
Oogst heeft mail dus er zal zo een uitslag zijn.
Ik heb vanmiddag helemaal niet meer op GoT gekeken omdat ik opweg was naar mijn nieuwe zalman VF700-Cu vga koeler.
Oogst heeft mail dus er zal zo een uitslag zijn.
SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022
We hebben een winnaar en voor die winnaar is er een lekker stuk taart, af te halen bij een willekeurige banketbakker in diens buurt!

Winnaar, gefeliciteerd, en maak er tijdens het feestje niet teveel een rommeltje van!

Winnaar, gefeliciteerd, en maak er tijdens het feestje niet teveel een rommeltje van!
[ Voor 13% gewijzigd door Oogst op 27-12-2004 18:01 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
ROFLMAOOogst schreef op maandag 27 december 2004 @ 17:57:
We hebben een winnaar en voor die winnaar is er een lekker stuk taart, af te halen bij een willekeurige banketbakker in diens buurt!
[afbeelding]
Maar dan nu: wie is de winnaar?
Kom op Oogst, je maakt ons nieuwsgierig
En wie betaald de prijs eigenlijk? Ik heb zo'n vermoeden dat de winnaar dat zelf moet doen
Uiteraard betaalt de winnaar zijn taart zelf. Daar doen we hier niet moeilijk over!
Maareuh: het staat toch echt in mijn post, lees het nog eens goed. Dan post ik over een uurtje of zo de volledige uitslagen.
Maareuh: het staat toch echt in mijn post, lees het nog eens goed. Dan post ik over een uurtje of zo de volledige uitslagen.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Dat is niet de meest smakelijke appeltaart foto
Wat is dat witte (en dan heb ik het niet over dat ijsbolletje...)?
Ik snap ook weinig van wie er nu gewonnen heeft.
Ik snap ook weinig van wie er nu gewonnen heeft.
Ik zie het toch echt niet staan hoor ??
offtopic:
heerlijk wat een rust die zalman op mijn geforce 6800LE
heerlijk wat een rust die zalman op mijn geforce 6800LE
[ Voor 45% gewijzigd door RvP op 27-12-2004 18:52 ]
oh, ik hem door (dankzij mijn vrouw) 
leuk gevonden oogst...
enne winnaar: VAN HARTE !!!!
ik sluit me aan bij Oogst, geniet van de taart en maak er geen rotzooi van op je feestje
leuk gevonden oogst...
enne winnaar: VAN HARTE !!!!
ik sluit me aan bij Oogst, geniet van de taart en maak er geen rotzooi van op je feestje
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Wel een winnaar maar geen naam, wat een puinzooi.
(Duurde ff)
Maar gefeliciteerd winnaar!
Maar gefeliciteerd winnaar!
[ Voor 7% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 27-12-2004 18:53 ]
edit:
OK, ik ben een complete idioot geweest door verkeerd te tellen. De werkelijke winnaar is 6K.
De gecorrigeerde standen:
uitslagen
OK, ik ben een complete idioot geweest door verkeerd te tellen. De werkelijke winnaar is 6K.
De gecorrigeerde standen:
uitslagen
[ Voor 74% gewijzigd door Oogst op 28-12-2004 11:05 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Heh, ik wist dat het wat met die rommel/puinzooi/rotzooi te maken had maar toch zat ik de hele tijd op die foto te zoeken 
Gefelicitaart, Rubbish!!!
Gefelicitaart, Rubbish!!!
En verdiend....
Feli's Rubbish !
Feli's Rubbish !
Gefeliciteerd Rubbish!
Hey congrats nogmaals... zeker zeer verdiend !
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Gefelicteerd Rubbish! Geniet ff van de taart
Verder bedankt Oogst en bedankt Krusher voor het geven van 10 punten aan mij
Iedereen bedankt eigenlijk voor het tweede (?) succesvolle contest (volgensmij is er daarvoor nog weinig van de grond gekomen).
Verder bedankt Oogst en bedankt Krusher voor het geven van 10 punten aan mij
Iedereen bedankt eigenlijk voor het tweede (?) succesvolle contest (volgensmij is er daarvoor nog weinig van de grond gekomen).
Gefeli Rubbish!
Maar es kijken waar het volgende contest over gaat; ik denk dat ik maar vaker aan dit soort geintjes mee moet doen
Maar es kijken waar het volgende contest over gaat; ik denk dat ik maar vaker aan dit soort geintjes mee moet doen
Ik zie net dat bij allebei de lijsten van jlammertink hetzelfde staat ingevuld. Weet je zeker (Oogst, jlammertink?) dat dat goed is?
Over foutjes in de telling ga ik maar wijselijk geen uitspraken doenAnoniem: 105830 schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:16:
Ik zie net dat bij allebei de lijsten van jlammertink hetzelfde staat ingevuld. Weet je zeker (Oogst, jlammertink?) dat dat goed is?

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Blue op 27-12-2004 22:22 ]
2 keer dezelfde lijst??? ik heb gewoon 2 apparte ingeleverd hoorAnoniem: 105830 schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:16:
Dark Blue schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:22:
[...]
Over foutjes in de telling ga ik maar wijselijk geen uitspraken doen
Yup, 2x dezelfde (zie uitwerking en originaliteit naar beneden toe, onder jouw naam (verticaal)).jlammertink schreef op maandag 27 december 2004 @ 22:27:
2 keer dezelfde lijst??? ik heb gewoon 2 apparte ingeleverd hoor
Waarschijnlijk typefoutje(s) van Oogst dus, kan gebeuren
Wat word nu de volgende contest ???
* Elvis hoopt op een makkelijk onderwerp om zen n00b-skillz in de ring te gooien
* Elvis hoopt op een makkelijk onderwerp om zen n00b-skillz in de ring te gooien
Ik ben blij dat Rubbish nog niet heeft gereageerd, want inderdaad had ik die score foutgedaan. Ik heb alles nu nog eens gecontroleerd en verder was er niks fout, maar die ene dus wel. En nu heeft dus... 6K gewonnen!
Ik ben echt een stomme eikel zeg, dat ik dat zo gruwelijk fout weet te doen.
Overigens zijn de nummers 1 en 2 ook meteen de enigen die hierdoor van plaats zijn veranderd. Ik heb ook de scores vervangen door de nieuwe scores.

Ik ben echt een stomme eikel zeg, dat ik dat zo gruwelijk fout weet te doen.
Overigens zijn de nummers 1 en 2 ook meteen de enigen die hierdoor van plaats zijn veranderd. Ik heb ook de scores vervangen door de nieuwe scores.
[ Voor 19% gewijzigd door Oogst op 28-12-2004 11:06 ]
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Dus nu officieel: Gefeliceerd 6K.
Ik hoop dat de organisator van het volgende contest, 6K dus, beter kan tellen
Nee joh Oogst, kan gebeuren hoor
* phaas kan überhaupt nog niet eens een speadsheet maken dus laatstaan de scores optellen
[ Voor 34% gewijzigd door phaas op 28-12-2004 12:31 ]
haha, feli 6k, in mijn ogen de echte winnaar
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
* Anoniem: 105830 feliciteerd iedereen gelijk maar, voor het geval dat er nog een foutje in zit 
..en 6K in het speciaal natuurlijk, feli!!
..en 6K in het speciaal natuurlijk, feli!!
Dit topic is gesloten.