[FS200x] Vragen en mooiste screenshots, deel 72 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.952 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verkopen ze dat als een nieuwe addon dan zonder de 1900D? Straks gaan ze die 747 ook per type verkopen kun je 40$ neerleggen voor de 747-400/300/200 En dan heb je nog de 747-400F 747-400D verschillende motoren nog even nou dat is lekker binnen lopen dan :o Ook maar eens aan mijn payware model beginnen :/

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19973

The_FrankO schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:46:
Verkopen ze dat als een nieuwe addon dan zonder de 1900D?
Yep, van de FP van PMDG:
17FEB05 - The popular PMDG Express product line is being expanded by the addition of the B1900C. This new turboprop is a complete stand-alone product, which comes with new passenger and cargo GMax exterior models, custom designed gauges, new flight models, improved sounds and many additional new features. You can view detailed specifications and screenshots here.

Whether you enjoy flying cargo or passengers, the B1900C will be the ideal addition to your personal fleet. This exciting new product from PMDG is currently in beta testing and will soon be released. Stay tuned for more information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:28
Like we give a shit. Uiteindelijk maakt het gebruik van alle default FS meuk, dus zwaar boeiend is het niet. Niet kopen dus, dan houd het vanzelf wel een keer op met die onzin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 22:08
jos_zwa schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 08:12:
ag ja. ik heb de moed al opgegeven bij PMDG voor die 747. volgens mij komt ie over 100 jaar nog niet uit. ze kunnen van mij helemaal door de stront zakken daar bij PMDG :(
Leuk dat jij opgeeft. Zak lekker door de stront en laat ik je niet zien vliegen in de PMDG 744. Zou namelijk erg hypokriet zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84869

Zo triest is het niet wat ze doen, want ze zijn er kennelijk achter gekomen dat de Beach onwijs populair is. Waarschijnlijk zijn er ook veel Virtual Airlines die om een cargo versie gevraagd hebben gok ik, dus vandaar. PMDG heeft gewoon verschillende projecten lopen met verschillende teams. Het is dus niet 1 team die aan elk project tegelijk werkt. Dus mensen, niet zeuren en gewoon afwachten: Als jullie afhaken komt de 747 helemaal nooit van de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-11-2023
gebruikt iemand van jullie wel de pss 747 in fs9?
Ik heb het geprobeerd en het werkt prima! Een mooi model gedownload van POSKY en daarin de panel van PSS747 gezet en vliegen maar met die heavy's!
Misschien iets voor jullie nu jullie ook allemaal schreeuwen om de PMDG 747?
Oke, het is misschien niet zo uitgebreid en zo goed als dat de PMDG 747 wordt, maar het is in ieder geval wat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:05
de C in B1900C betekent niet dat het de cargo versie betreft. het is alleen een type aanduiding. deze zat voor de D die we al hadden. kreeg ik als antwoord op mijn topic op avsim

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37518

paoloA schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:59:
gebruikt iemand van jullie wel de pss 747 in fs9?
Ik heb het geprobeerd en het werkt prima! Een mooi model gedownload van POSKY en daarin de panel van PSS747 gezet en vliegen maar met die heavy's!
Misschien iets voor jullie nu jullie ook allemaal schreeuwen om de PMDG 747?
Oke, het is misschien niet zo uitgebreid en zo goed als dat de PMDG 747 wordt, maar het is in ieder geval wat toch?
Heb je die Duitse handleiding gebruikt welke hier werd gepost? Wat moet je ook alweer in die cfg's voro sound en panel zetten om het geluid en panel te mergen?? heb je msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

ik zal zeker wel met de PMDG 747 gaan vliegen maar ik heb de hoop gewoon opgegeven kwa wachten betreft. Eerst keek ik elke dag of ie al uit was en wachtte met smart maar na zo lange tijd gewacht te hebben, heb ik zoiets van: ik zie het wel ooit een keertje als ie uitkomt...

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
jos_zwa schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:08:
ik zal zeker wel met de PMDG 747 gaan vliegen maar ik heb de hoop gewoon opgegeven kwa wachten betreft. Eerst keek ik elke dag of ie al uit was en wachtte met smart maar na zo lange tijd gewacht te hebben, heb ik zoiets van: ik zie het wel ooit een keertje als ie uitkomt...
:/ For your info (al lang bekend) hij zit nogsteeds in de alpha fase. Door iedere dag te kijken of hij al gereleased is maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf. Ga iets anders doen :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6941

wie gebruikt er FSnavigator? Die heb ik pas geinstalleerd, maar ik kan geen sids/stars downloaden via het programma :X Hij komt elke keer met connection timeout |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83314

DutchCommando schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:00:
[...]

:/ For your info (al lang bekend) hij zit nogsteeds in de alpha fase. Door iedere dag te kijken of hij al gereleased is maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf. Ga iets anders doen :o.
er is wellicht een kansje op de LDS '67 dit weekend? Who needs PMDG 744? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102749

Voel een beetje met je mee, volgens mij is de hele flight sim wereld in slaap gesukkeld de laatste paar maanden. Ik zie de laatste paar maanden maar weinig progressie met veel modellen....aankondigen ja.....maar opleveren ho maar! Volgens mij is het hoog tijd dat de boel weer eens wakker geschud wordt.... ;) >:) En ook wij moeten nodig weer eens wat pics en filmpjes posten, wel erg saai zo de laatste tijd. Ik reken deze kritiek ook mezelf aan.
jos_zwa schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 16:08:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Anoniem: 83314 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:56:
[...]

er is wellicht een kansje op de LDS '67 dit weekend? Who needs PMDG 744? :P
Ja, en er is een kans op de LD767 op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90313

DutchCommando schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:30:
[...]

Ja, en er is een kans op de LD767 op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag.
Had gedacht dat je toch wel al zodanig lang meeging dat je wist dat Flight1 normaal haar producten voor ons europeanen op zaterdag released. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Anoniem: 102749 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 20:16:
Ik zie de laatste paar maanden maar weinig progressie met veel modellen....aankondigen ja.....maar opleveren ho maar!
Nog even en ze worden allemaal ingehaald door Microsoft met fs10 :) (misschien is dat zelfs een van de redenen dat het allemaal wat langer duurt :?). Ik kan me iig voorstellen dat het niet eenvoudig is een close to reallife model te maken. Zoals vaak met software gaat 80% v/d tijd zitten in 20% v/d features. Ze moeten gewoon meer terughoudend zijn met hun aankondigingen.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Anoniem: 90313 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 22:28:
[...]

Had gedacht dat je toch wel al zodanig lang meeging dat je wist dat Flight1 normaal haar producten voor ons europeanen op zaterdag released. :)
Het enige Flight1 product dat ik hier op mijn HDD heb staan is de ATR72-500. Had gedacht dat je toch wel al zodanig lang meeging dat je wist dat ik niet van al die andere Flight1 kisten houd.

Hiermee geef ik aan dat het zwaar onzinnig is om over dit soort kleine dingen te gaan mierenneuken. Het kan me echt geen zak boeien dat er op zaterdag iets gereleased word. Ik zie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja meestal zijn er toch maar enkele toestellen die echt goed zijn. Ik heb ook wel wat van Flight 1 maar de PMDG 737NG blijft toch mijn favoriet, ondanks de zware concurrentie. Kijk maar wat mensen heet meest online vliegen: Je ziet die kist meer dan elk ander toestel.
Heel veel van jullie willen het telkens maar beter, sneller en mooier en realistischer hebben.. tuurlijk, dat wil ik ook.. Alleen ik ben erg tevreden met wat ik al heb dankzij PMDG. Je kan mij niet wijs maken dat iedereen al is uitgekeken is daarop, of je moet alleen van Heavies houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Goed nieuws voor mij en Gilly. De HollandExel livery is gepaint voor de LD767.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52133/full.jpg

Andere livery's zijn (vers van de pers) te bekijken @ LD forum:
http://forums.avsim.net/d...&topic_id=29528&mode=full

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
astonishing :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie zitten toch niet bij de Exel VA he? :D Mooie livery!
DutchCommando schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 09:53:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Anoniem: 84869 schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 10:08:
Jullie zitten toch niet bij de Exel VA he? :D Mooie livery!

[...]
Ik in ieder geval niet. Gilly volgens mij ook niet ;).

Wat me wel opviel was dat alle drie de engine variants (GE, PW, RR) te zien zijn terwijl men eerst enkel de GE variant had beloofd @ release. Misschien verklaard dat de langere development time? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie

[afbeelding]

haha dat is wel enorm triest. Ze painten al zo weinig, gaan ze een bijna failliet lullig maatschappijtje painten. dat snap ik dan weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-05 09:01
rellehenk schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 12:58:
[...]

haha dat is wel enorm triest. Ze painten al zo weinig, gaan ze een bijna failliet lullig maatschappijtje painten. dat snap ik dan weer niet
Bijna failliet, zo zijn er wel meer :)

Die paints zijn natuurlijk door de painters zelf uitgekozen, grotendeels. Volgens mij komt die kist met veel liveries uit, painters hebben ze zat die ook nog een bakken met tijden hebben, doordat die programeurs meer vakantie houden dan werken.
Maar de liveries van de Excel groep zijn toch wel de mooiste paints hier in NL daarbij hebben ze leuke bestemmingen, dus ben blij dat die erbij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
rellehenk schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 12:58:
[...]

Houd er rekening mee dat niet alle paints in dat topic staan. En ach, als je naar dat rijtje kijkt zie je natuurlijk gewoon twee bijna failliete maatschappijen. UAL heeft al een jaar o.i.d. iedere maand uitstel van betaling aangevraagd. Dit is tot op heden geaccepteerd, maar er komt een moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121157

[afbeelding]

Wie gaat er nou met zo'n paupermaatschappij vliegen? :D

Of het nou virtueel of echt is.....down down down :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeg dat maar tegen Erik de Vlieger.. Nee TUI heeft flink geld geinvesteerd in Exel zodat ze nu nog tot maart kunnen vliegen. Ik hoop dat ze het zomerseizoen ook doorkomen dan hebben ze daar tenminste inkomsten van. Ik kan me best voorstellen dat ze de maatschappij in de lucht willen houden, want zoals Erik zelf zegt, Nederland heeft zo'n maatschappij nodig. En ik ben er van overtuigd dat ze er nog geld mee kunnen verdienen ook als ze het niet zo amateuristisch aanpakken als nu gebeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb vandaag een keer een vlucht langer dan 5000 nm gemaakt met een BBJ2. Dat is weer eens wat anders dan die korte stukjes die ik normaal vlieg (uitgezonderd een paar keer EHAM - KLGA). Onderweg gaf de FMC aan dat ik met 1400 kg fuel zou landen, waarop ik nog een fuel stop overwoog. Het liep daarna echter weer op, dus een fuel stop was niet nodig. Voor de rest was het eigenlijk best wel saai. :)

Nog even het vluchtplan:

(FPL-N737SP-IN
-B738/M-SDEHPRWXY/S
-EHAM0800
-M080F340 BERGI UL602 SUPUR UP1 ROLUM UP13 ASKAM UL7 SUM UM125 SIDER G11 MY G3 KEF/M082F360 DCT GIMLI DCT DA DCT SF DCT YFB/M082F380 N554 YYQ J530 YTH/M082F400 J530 GTF J7 FMG DCT AVE SADDE6
-KLAX1100 KONT
-REG/N737SP DOF/050219 RMK/TCAS RVR/200)

Twee plaatjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52183/full.jpg
Vlak voor de T/D.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52185/full.jpg
In de regen op de GA apron van KLAX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
En nog meer nieuwe livery pictures:

http://forums.avsim.net/d...29528&mesg_id=29580&page=

Ondertussen zitten we echt al over de 20 livery's. Dus karig kan je het niet noemen Rellehenk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:59
DutchCommando schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 21:55:

Ondertussen zitten we echt al over de 20 livery's. Dus karig kan je het niet noemen Rellehenk.
Nou wil ik niet zeuren .... maar ik heb liever 1 livery een een kist die ik ook kan kopen dan 10 liveries en nog weken wachten :+ B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
DutchCommando schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 21:55:

Dan hebben ze niet eens 50% van de 767 operators gepaint...

Sleepie, mee eens :Y)
KLM en MPH is wat mij betreft voldoende. Maar de keuze voor HXL vond ik weer wat opmerkelijk omdat het een zeer kleine 767 operator is

[ Voor 19% gewijzigd door Floppie op 19-02-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sleepie schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 22:20:
[...]

Nou wil ik niet zeuren .... maar ik heb liever 1 livery een een kist die ik ook kan kopen dan 10 liveries en nog weken wachten :+ B)
op 11 februari zei Wade dat het nog maximaal 2 weken zou duren tot de release, dus het wachten zal toch niet echt een verrassing zijn, toch? ;)

btw ik denk ook niet dat Gary Hayes echt veel met de development te maken heeft, dus het painten van liveries en het ontwikkelen van het model loopt hier zeker niet sequentieel

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 83314 op 20-02-2005 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
volgens mij ook niet, maar los daarvan, het is gewoon een aardige livery zoals hierboven ook al genoemd is... kan toch al voldoende zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-05 21:56
Ik heb een probleem met Flight Simulator.
Gisteren heb ik mijn computer opnieuw geïnstalleerd. Flight Simulator dus ook.
Vliegvelden zien er goed uit, maar zodra je buiten de directe omgeving van een vliegveld komt dan is de grond wazig en er zijn totaal geen details te zien.

Ik heb dit probleem ooit eerder gehad, en toen was er een vrij eenvoudige oplossing voor volgens mij. Alleen kan ik die nergens meer terug vinden.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Anisotropic Filtering? Texture size?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
Het is een fout van Flight Simulator. Als ik FS2004 start dan krijg ik tijdens het laden een error dat een scenery map niet gevonden kan worden.

In de KB van Microsoft staat er wel iets over, maar de daar gegeven oplossing werkt niet :(

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke van die errors krijg je dan?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 83314 op 20-02-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
Scenery Read Error:
Attempting to open a non-existent directory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja, het beste wat je kan doen is alle paden in je scenery.cfg controleren. Het is even wat werk, maar dan kan je in ieder geval achterhalen welke scenery de problemen geeft ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb net met de PSS 747 in FS9 gevlogen. Werkte perfect!!! Alles doet het prima, ook het panel. Enige jammere is dat hij zo 'schommelt' naar zijn cruise-alt toe.
Ik vloog op IVAO en dat was weer erg gezellig met overstaanbare Duitsers...
Vraagje, alle andere online vliegers hebben dezelfde kist als de mijn, althans zo zie ik ze. Is het ook mogelijk dat ik een a320 zie als een andere gebruik daar ook in vliegt? Ipv mijn eigen model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
als je ivap gebruikt moet je de multiplayer library ff downloaden van www.ivao.org/softdev, dan zie je ze als zichzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor de mensen die met de pss 747 willen vliegen en de uitleg op http://flightforum.ch/for...t=27542&highlight=pss+747 hebben gevolgd, moeten onderstaande zaken in de cfg's zetten.
De sound map kan je gewoon kopieren naar het model waar je mee wilt vliegen.
In de panel map zie je een panel.cfg staan. De tekst die daar in staat moet je vervangen door:

[fltsim]
alias=Pss-747\panel.pw

Succes ermee! Hij werkt hier prima (voor zover je dat kan zeggen van een pss product). ILS landingen zijn ook geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Anoniem: 37518 schreef op zondag 20 februari 2005 @ 21:56:
voor de mensen die met de pss 747 willen vliegen en de uitleg op http://flightforum.ch/for...t=27542&highlight=pss+747 hebben gevolgd, moeten onderstaande zaken in de cfg's zetten.
De sound map kan je gewoon kopieren naar het model waar je mee wilt vliegen.
In de panel map zie je een panel.cfg staan. De tekst die daar in staat moet je vervangen door:

[fltsim]
alias=Pss-747\panel.pw

Succes ermee! Hij werkt hier prima (voor zover je dat kan zeggen van een pss product). ILS landingen zijn ook geen probleem!
Ja wil ik ook mee aan de gang, ben alleen nog druk met het binnenhalen van s'werelds grootste backup medium. 2000 versie lag natuurlijk allang in de prullenbak.

Wel model heb je erin hangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gilly schreef op zondag 20 februari 2005 @ 22:09:
[...]

Ja wil ik ook mee aan de gang, ben alleen nog druk met het binnenhalen van s'werelds grootste backup medium. 2000 versie lag natuurlijk allang in de prullenbak.

Wel model heb je erin hangen ?
Ik vlieg momenteel met de KLM Cargo van Posky. www.avsim.com/posky
Gaat echt als een trein en is een leuke afwisseling voor de long-hauls. Maakt het weer wat dragelijker om op de leveldsim te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
Kijk, dat was mijn bedoeling van het bericht.
Toch die heavy's de lucht in jagen zodat het wachten niet zo lang duurt!

Maar toch nog een klein vraagje: Hoe krijg je de panel aan de gang met een POSKY 747? Gewoon de panel in de panel zetten? Of ook nog iets doen met de aircraft files?
Als ik opstijg dan dan doet de A/T vreemd, want hij houdt zich niet aan de restricties van 250 knopen, als ik dat ingesteld heb in de FMC. Ik moet er wel bij vermelden dat ik vlieg aan de hand van de eerste flight tutorial van John Helsby omdat ik die hele PSS747 kist niet ken. In de Upper EICAS gaat de throttle niet naar CLB. Ook neemt hij wel een erg hoge V/S. En er is toch geen mogelijkheid tot een CAT III landing ofwel, want anders mis ik toch echt iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
paoloA schreef op maandag 21 februari 2005 @ 00:12:
Kijk, dat was mijn bedoeling van het bericht.
Toch die heavy's de lucht in jagen zodat het wachten niet zo lang duurt!

Maar toch nog een klein vraagje: Hoe krijg je de panel aan de gang met een POSKY 747? Gewoon de panel in de panel zetten? Of ook nog iets doen met de aircraft files?
Als ik opstijg dan dan doet de A/T vreemd, want hij houdt zich niet aan de restricties van 250 knopen, als ik dat ingesteld heb in de FMC. Ik moet er wel bij vermelden dat ik vlieg aan de hand van de eerste flight tutorial van John Helsby omdat ik die hele PSS747 kist niet ken. In de Upper EICAS gaat de throttle niet naar CLB. Ook neemt hij wel een erg hoge V/S. En er is toch geen mogelijkheid tot een CAT III landing ofwel, want anders mis ik toch echt iets.
Gewoon die posky kist "installen" zoals standaard. In de panel map van posky je panel.cfg aanpassen naar volgend voorbeeld.

[fltsim]
alias=Pss-747\panel.ge

(GE kan ook PW of RR zijn, nagelang welk motor uitvoering die posky is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/imf0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/r.luca/About7670.jpg

Ik ben er stieken toch wel klaar voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
rdluca schreef op maandag 21 februari 2005 @ 21:39:
[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben er stieken toch wel klaar voor...
HAR HAR! Indeed I am READEHHHHHHHHHHHH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
Hier mijn eerste screenie! Ready to land this bird and lay on the beach!

Afbeeldingslocatie: http://members.spacend.info/paolo/airbus.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door paoloA op 22-02-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
Nog eentje dan en dan hou ik op!

Afbeeldingslocatie: http://members.spacend.info/paolo/paolo/airbus2.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door paoloA op 22-02-2005 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 22:32
Wow welke water texture heb je daar, dat ziet er zekers wel strak uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
het water heet morewatr- iig te downloaden vanaf Avsim. Is naar mijn mening echt de beste water texture op dit moment in fs9. Ik heb ook FS water (=payware) geprobeerd alleen deze texture zag er toch echt veel beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weststar
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Vannacht de PMDG MD-11 ff gedownload.
Nu eerst werken, vanavond maar ff proberen :)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss16.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.post30/ss17.jpg

})

Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Nu online
weststar schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 07:24:
Vannacht de PMDG MD-11 ff gedownload.
Nu eerst werken, vanavond maar ff proberen :)
})
Naar EHRD?? Die heeft wel een korte landingsbaan voor een MD11. Ik weet ook niet of ze op de grond wel voldoende zijn uitgerust. Neem iig een touwladder mee... :)

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
md-11? die is toch helemaal niet gereleased?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsuru
  • Niet online

Tsuru

Sim Warrior

jeehaa schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:18:
md-11? die is toch helemaal niet gereleased?
PMDG vs. iFDG :P

Misschien is dit de iFDG MD11 met het panel van Alain?

Bally Jerry pranged his kite right in the how's your father. Hairy Blighter dicky-birdied, feathered back on his sammy, took a waspy, flipped over on his Betty Harper's and caught his can in the bertie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
Dit is toch echt wel de versie van PMDG. Kijk maar naar de screenshots van de PMDG site bij de md11! Op eDonkey staat een beta versie van de PMDG MD11. Ik denk dat onze geluksvogel deze file te pakken heeft gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ja tis early beta. heb niet echt zin om die te proberen. zit op een KLM van IFDG. wacht wel gewoon tot hij uit is bij PMDG...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
Voor de mensen die duits kunnen lezen is hier weer een vluchtplan van onze oosterbuur. Deze gast maakt er echt iets moois van. Ik hoop als ik eenmaal alles op een rijtje heb met fs9 ik ook zulke mooie vluchten kan posten hiero.

http://flightforum.ch/forum/showthread.php?t=31620

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
paoloA schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:05:
Voor de mensen die duits kunnen lezen is hier weer een vluchtplan van onze oosterbuur. Deze gast maakt er echt iets moois van. Ik hoop als ik eenmaal alles op een rijtje heb met fs9 ik ook zulke mooie vluchten kan posten hiero.

woo,

hij heeft best wat add - ons gebruikt:

Benutzte Add-ons:
- Wien Schwechat von FSQuality (Payware)
- Austria Professional von Flugwerk (Payware)
- Italien Mesh von Pietro Mauri (Freeware)
- Italien Landklassen von Ali d´Italia (Freeware)
- Italien Straßen / Gewässer von Raimondo Taburet (Payware)
- Bozen Fotoszenerie von Francesco Mandelli (Freeware)
- Frankreich Mesh von Nanucq / Faitmain (ehemals Freeware)
- Frankreich Landklassen von Arnaud Clère (Freeware)
- Frankreich Côte d´Azur Mesh von ??? (Freeware)
- Frankreich Straßen / Gewässer von Raimondo Taburet (Payware)
- Spanien Mesh von Pietro Mauri (Freeware)
- Spanien Landklassen von Raimondo Taburet (Payware)
- Spain VFR Mesh Catalonia von FSPlanet.com (Payware)
- Spain VFR Mesh Alicante von FSPlanet.com (Payware)
- Spain VFR Volume 1 von Spain VFR (Payware)
- Malaga von sim-wings (Payware)
- ActiveSky 2004 (Payware)
- Boeing 737-600 VCe von Ariane (Payware)
- s.o. "Innsbruck Expansion Set" (Payware)
- s.o. "Pushback & Dynamic View Point Expansion Set" (Payware)
- AI Traffic aus verschiedenen Quellen (Freeware)
- Wolkentexturen aus einer späten Betaversion von FSEnvironment (demnächst bei Flight One zu haben); vielen Dank an Peter Wilding, dass ich die Texturen für diesen Bericht verwenden durfte

echt mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
paoloA schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 22:05:

Gaaf gedaan van die gozer :P

In de tijd dat we hier een hele zwik pics mochten posten kwamen er toch ook vaak mooie "reportages" voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

paoloA schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 00:22:
het water heet morewatr- iig te downloaden vanaf Avsim. Is naar mijn mening echt de beste water texture op dit moment in fs9. Ik heb ook FS water (=payware) geprobeerd alleen deze texture zag er toch echt veel beter uit!
ik heb het geprobeerd op te zoeken in de avsim file library, maar hij geeft 0 hits.

ik heb gezocht of het ergens anders te downloaden is, maar diverse forums verwijzen naar avsim.

http://forums.simflight.com/viewtopic.php?p=106050
http://www.ifdg.net/forum/lofiversion/index.php/t3104.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
De file met water textures heb ik wel via avsim gevonden dus hij moet er wel bij staan.

ff wachtuh...

dan ben ik ze ook maar even zelf voor je gaan halen......et voila!

http://library.avsim.net/download.php?DLID=43631

Deze textures vind ik tot nu toe nog de mooiste. Wie gebruikt andere en vindt de zijne mooier: laat het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
DIT MOET JE ZIEN!!!

Dit video filmpje is echt super!

http://video.fs2004video.net/?id=41

op www.fs2004video.net staan er nog meer maar deze is echt klasse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

paoloA schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 23:56:
DIT MOET JE ZIEN!!!

Dit video filmpje is echt super!

http://video.fs2004video.net/?id=41

op www.fs2004video.net staan er nog meer maar deze is echt klasse!
yep, dat is een mooie! Is trouwens al een oud filmpje, had hem althans al een paar maandjes terug op Avsim gezien ;)

Hier een wat recentere (vers van de pers eigenlijk), produced by moi. Had namelijk zin een TU134 te vliegen. En wat maakt deze kisten nu zo gaaf? Het geluid van de Soloviev D-30 III motoren! De gouden tip is dan ook de sound lekker hard te zetten :)

http://members.home.nl/mj...134_AFL_t_i_LSZH_divX.avi (rechter muisknop en save as.... & divX 5 of hoger required)

en voor de liefhebbers, een t/o van een echte TU134! :9

http://www.flightlevel350...ndow.php?cat=157&pic=2020

:)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 83314 op 23-02-2005 00:28 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
with a few more days :o

Afbeeldingslocatie: http://forums.avsim.net/user_files/107820.jpg

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

vraagje:

ik wilde ook de PSS 747 werkend maken in fs2004. maar als ik het wil installeren zegt ie dat ie fs2000 niet kan vinden. (logisch :P )ik verwijs dan naar de fs2004 map, maar na de installatie zie ik helemaal niet de pss gauges file in de gauges map en die heb ik nu juist nodig daarvoor. wel is het vliegtuig goed geinstalleerd in de aircraft map.

iemand?

jos_zwa schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 08:26:
vraagje:

ik wilde ook de PSS 747 werkend maken in fs2004. maar als ik het wil installeren zegt ie dat ie fs2000 niet kan vinden. (logisch :P )ik verwijs dan naar de fs2004 map, maar na de installatie zie ik helemaal niet de pss gauges file in de gauges map en die heb ik nu juist nodig daarvoor. wel is het vliegtuig goed geinstalleerd in de aircraft map.

iemand?
Klopt! Dat had ik ook. De kunst is dat je ook vliegtuigen van PSS installeert. Ik had dat eerst niet gedaan en zag vervolgens ook niks. Daarna heb ik gewoon alle pss kisten geselecteerd in de installatiefile en vervolgens was alles aanwezig. Succes

Anoniem: 6941

ik heb het ook geprobeerd om de PSS 747 te laten werken in FS2004.
Hij zegt bij het selecteren in FS wel "unsupported features" of zo.
Dan doe ik gewoon enable. Maar dan zie ik het vliegtuig helemaal niet als ik ga vliegen :X
het panel werkt wel

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

ik heb hem werkend. 10 minuten werk. precies zoals op die site staat, maar wel met een posky model:

leuk om weer even te proberen, maar die LOC/GS capture is niks vergeleken met de PMDG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joszwa/got/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joszwa/got/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joszwa/got/03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joszwa/got/04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/joszwa/got/05.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door jos_zwa op 24-02-2005 17:59 ]

• paoloA
Kent iemand van jullie misschien dit probleem: Mijn frame rates in fs9 worden opeens laag als ik naar de horizon gericht ben met mn vliegtuig. Als ik stijl omhoog ga of wat naar beneden is er niets aan de hand. Maar als ik level en richting horizon kijk dan dropt de frame rate met de helft. Het ligt niet aan t weer want als ik veel wolken heb gebeurd hetzelfde als bij een clear sky. Ik snap er niets van want tot voor kort liep alles nog wel vlotjes. Heb toch echt geen zin om fs9 te moeten herinstalleren. Hoop dat iemand van jullie zoeiets heeft meegemaakt of gelezen heeft en de oplossing weet?

edit:

Heb de oplossing na wat speurwerk gevonden: Het is het morewatr.zip file wat ik hier eergisteren heb gepost op verzoek van Bizarro. Dit geeft het probleem denk ik want als ik de schuif van water terug in het midden zetten en land & water aan dan verdwijnt het probleem als sneeuw voor de zon. Het nadeel is echter dat de schuif water op high dient te staan voor morewatr. Ik ga de developer eens even een mailtje sturen wat hier misschien de oorzaak van kan zijn. Of misschien weet iemand van jullie een oplossing?

[ Voor 32% gewijzigd door paoloA op 24-02-2005 22:29 ]

• DutchCommando
Livery X word ook meegeleverd door LD Sim :).

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52587/full.jpg

Anoniem: 111246

DutchCommando schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:01:

[afbeelding]
Ik mis de plasma tv met DVD speler... ;)

• paoloA
Yo man,

Ik heb hier nog wel een oude 747-200 staan, kun je die ook ff voor me oppimpen? :*) :*) :*)

• mekkieboek
  • Nu online
DutchCommando schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:01:
Dat lijkt meer op LSD Sim :/

Anoniem: 138100

Whahaha LoL stakke actie :*)

• jeehaa
zodra hij uit is ga ik die painten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
beetje onzinnig misschien maar er is een nieuw forum van level D

http://www.leveldsim.com/forums/forum_topics.asp?FID=4

ik denk dat ik zaterdag wat te doen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52601/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
jeehaa schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 02:12:
beetje onzinnig misschien maar er is een nieuw forum van level D

http://www.leveldsim.com/forums/forum_topics.asp?FID=4

ik denk dat ik zaterdag wat te doen heb :)
denk het ook :p
We will be providing the testers with the Gold version tomorrow (today red.). If all goes well we will probably release on Saturday. If there are problems it may take a few days to straighten things out.

Wade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Even vraagje over dat LD Sim geval. Is dit die PIC 767v2? Die zou toch alleen als panel uit komen? Ik heb nog geen panel gezien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
The_FrankO schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:00:
Even vraagje over dat LD Sim geval. Is dit die PIC 767v2? Die zou toch alleen als panel uit komen? Ik heb nog geen panel gezien...
Moet je maar even kijken op www.leveldsim.com
Daar kun je ook screenshots van het panel zien :)
Het is gewoon een compleet product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
The_FrankO schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:00:
Daar men in zee is gegaan met Flight1 (dus niet meer met Wilco) heet het product geen PIC meer. Een PIC767v2 hoef je niet te verwachten, dit is em gewoon ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Voor de persoon die het volgende topic opent:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52616/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 22:32
Dat wil ik wel proberen die startpost :P, mag dat of denken jullie dat dit nix word? Dit zou namelijk mijn First startpost.

Ook heb ik een vraag, wat is de site van The_FrankO om de AI te downen, ik moest een Fresh Install doen gisteren :S

[ Voor 50% gewijzigd door NovemberSierra op 25-02-2005 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Boone
What size is the final basic install on disc going to be?
Steve Halpern
About 400 MB. The download size will be around 170 MB. Not too bad!
Bron: http://www.leveldsim.com/...rum_posts.asp?TID=48&PN=1

[ Voor 96% gewijzigd door DutchCommando op 25-02-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
DutchCommando schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:48:
Voor de persoon die het volgende topic opent:
[afbeelding]
tss landverrader :p

Afbeeldingslocatie: http://www.projectopensky.com/gary/lds/fsscr013.jpg _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Floppie op 25-02-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Allemaal leuk en aardig, maar daar kan je niet een smal plaatje mee opvullen. Want welk gedeelte van deze Franse bak zou jij kiezen? You little frog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78739

Ik verkies toch ook het plaatje van DutchCommando, ik ben Belg en anti-royalist. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
Ik heb ook geprobeerd om mijn PSS te mergen met een POSKY maar dat lukt maar voor 90%

Ik heb mijn PSS747 ook gewoon geïnstalleerd en vervolgens bij de POSKY bak de panel.cfg verwezen naar de panel.cfg in die van PSS. Dit werkt wel alleen ik heb geen Overhead panel. Hij is er wel, maar er zit helemaal niks op :?

Hebben jullie dit ook? en weten jullie mischien hoe dit te verhelpen is?

***opgelost, vergeten patch naar 2002 te installeren O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Happy-Amd_Freak op 25-02-2005 17:45 ]

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
CreativeMind schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:53:
Dat wil ik wel proberen die startpost :P, mag dat of denken jullie dat dit nix word? Dit zou namelijk mijn First startpost.

Ook heb ik een vraag, wat is de site van The_FrankO om de AI te downen, ik moest een Fresh Install doen gisteren :S
http://members.lycos.nl/frankaihost001/
Neem hem meteen op in de start post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
wchafe:

We will be providing the testers with the Gold version tomorrow. If all goes well we will probably release on Saturday. If there are problems it may take a few days to straighten things out.

http://www.leveldsim.com/...rum_posts.asp?TID=35&PN=1

Laten we hopen dat ze toch zondag nog weten te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
Naar de prullenbak met het kreng,

..maar eerst ff Marseille bezoeken, start vanaf Copenhagen.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ekchlfml01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ekchlfml02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ekchlfml03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ekchlfml04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gillyfs/ekchlfml05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
rdluca schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:07:
wchafe:

We will be providing the testers with the Gold version tomorrow. If all goes well we will probably release on Saturday. If there are problems it may take a few days to straighten things out.

http://www.leveldsim.com/...rum_posts.asp?TID=35&PN=1

Laten we hopen dat ze toch zondag nog weten te halen :P
Uh?! een beta fase van 2 dagen? Beloofd dus weer een maand of 2 wachten voordat er een update komt zodat er een volledige vlucht mee gedaan kan worden :/

Toch vreemd dat payware fabriekanten deze taktiek toepassen en vaak freeware groepjes eerst uitvoerig testen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppie
The_FrankO schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:37:
[...]

Uh?! een beta fase van 2 dagen? Beloofd dus weer een maand of 2 wachten voordat er een update komt zodat er een volledige vlucht mee gedaan kan worden :/

Toch vreemd dat payware fabriekanten deze taktiek toepassen en vaak freeware groepjes eerst uitvoerig testen :/
beta is al heel lang bezig. Dit is de goldversie wat betekent dat dit zo goed als zeker de release-versie is. In principe is hij gewoon helemaal klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ensinker
The_FrankO schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 19:37:
[...]

Hmmm, dit is de release versie test die volgt na maanden van beta testen. Alpha, Beta, Final (gold) fases van producten. Maar dat weet jij wel ;)

We kunnen kiezen, echter zit er bij CS 3 jaar tussen preview shots en release, maar goed.

http://www.captainsim.com/767/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
kiezen? hoeft niet toch ? leveld heeft voor mij de voorkeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90313

Morgen 767, daarna nog even SB3 en ik ben voorlopig zoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Met de release van de LDS767 om de hoek komt er ook de tijd voor een nieuw topic dat hier te vinden is.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.