Zalman VF700 aktieve VGA koeling

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.783 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 00:04:
Wat wel interessant is, is dat ze zeggen dat 1 afgebroken schroefje voor de performance niet uitmaakt. Klinkt als prima nieuws, zeker gezien het feit dat bijna iedereen hier van een webshop gekocht heeft en terugsturen toch altijd een hoop geklooi is.
Super dan laat ik het gewoon zo en ga er geen andere schroefjes proberen in te zetten. Krijg die imbusjes amper los dus. Overigens koelt hij wel super en is hij echt ongelofelijk stil vergeleken met de stock koeler. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben niet iemand die gaat zitten zeuren maar als je een excuus wilt afdwingen over taalgebruik

en je sluit af met:

Dat vind ik fatsoenlijk. Als ik een meel krijg waar allemaal ff en nix in staat, dan haal ik daar niks in ieder geval. Hier @ GoT kan het wel, maar naar klanten toe vind ik echt niet kunnen.

Ik vind een excuses tegen over de klanten dan ook wel gepast...

MEEL????

dan mag men ervan uitgaan dat je beter je mond kunt houden als je het over taal wilt hebben.
want je kunt niet met twee maten gaan zitten meten door te zeggen dat het hier wel kan en daar niet. wees blij dat de jongens van atro het probleem meteen beetpakken en het proberen op te lossen. van andere shops hoor ik niet zoveel. en zeker niet hier.

dit is dan ook het eerste en laatste wat ik er van zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 06:38:
ik ben niet iemand die gaat zitten zeuren maar als je een excuus wilt afdwingen over taalgebruik

en je sluit af met:

Dat vind ik fatsoenlijk. Als ik een meel krijg waar allemaal ff en nix in staat, dan haal ik daar niks in ieder geval. Hier @ GoT kan het wel, maar naar klanten toe vind ik echt niet kunnen.

Ik vind een excuses tegen over de klanten dan ook wel gepast...

MEEL????

dan mag men ervan uitgaan dat je beter je mond kunt houden als je het over taal wilt hebben.
want je kunt niet met twee maten gaan zitten meten door te zeggen dat het hier wel kan en daar niet. wees blij dat de jongens van atro het probleem meteen beetpakken en het proberen op te lossen. van andere shops hoor ik niet zoveel. en zeker niet hier.

dit is dan ook het eerste en laatste wat ik er van zeg.
Ik zeg ook niet dat de service van ATRO niet goed is. Meel is trouwens een typo, moet mail zijn ;)
Het is hartstikke mooi dat ATRO zo zijn best doet om die dingen om te wisselen. Maar het is niet netjes als ze nix en ff gebruiken in de site.
Daarnaast, als ik @ GoT meel gebruik is dat in een thread, niet naar klanten toe :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op donderdag 30 december 2004 @ 20:35:
Ja dat heb ik ook. Moet dan puur en alleen de koeler terug? Ik vind het niet erg als ik dan puur en alleen een koeler weer terug krijg! Verder vind ik dat jullie een pluim krijgen door ons hier up to date te houden etc! En nevermind dat er niks op de website van Zalman staat :D Zo lang is het product nog niet gelanceerd (kinderziektes snel terughalen) en voordat er überhaupt al wat bij hun op de website staat over hun eigen producten... St. Juttemis van de bans hiero is er niks bij ;)
Hoi Rick, de geplakte koelertjes hoeven niet terug, alleen de koeler is genoeg.
Bedankt voor de pluim, maar naar mijn inziens doen wij gewoon wat een winkel hoort te doen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:47:
[...]

Bedankt voor de pluim, maar naar mijn inziens doen wij gewoon wat een winkel hoort te doen,
Oke, mijn mening over ATRO is nu weer geheel bijgedraaid, alles is weer netjes opgelost, en zodra de nieuwe lading er is, ga ik misschien ook wel 1 bestellen :9
Ook een pluim van mij erbij _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 31-12-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 15:17
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 10:47:
[...]

Ok, daar kan geen mail meer tegenop :)

Zodra u laat weten dat de nieuwe koelers op voorraad zijn, zal ik mijn oude koeler naar u opsturen! De pluim is naast het feit dat u het zou moeten doen, en ook doet, ook een voor de goede/strakke/klantvriendelijke service die jullie bieden :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:07
Ik hoop voor ATRO dat ze straks genoeg koelers op voorraad hebben want ik geloof dat ze het druk krijgen ;)
Maar zodra de nieuwe koelers binnenkomen zet ATRO het hier op het forum?
(Kan niet wachten tot ik kan bestellen :D )

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Heren, zullen we het eens even niet over offtopic onzin, zoals bijvoorbeeld taalgebruik, hebben?

Graag vanaf deze post dus weer over deze Zalman koeler :)

Dank u :)

[ Voor 5% gewijzigd door m-m op 31-12-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 21:06

Snippertje

Light up your life

Ik ging vandaag dus even al mijn casefans ed op 5v zetten, zo dus ook die zalmanvf700, maar nu word me vga wel 58 graden idle en 70 stressed :| , maar waar ik voorheen artifacts had op ultra speeds heb ik nu geen artifacts :) . Ik heb dan ook niet zulke geweldige case fans, zal binnenkort wel een x andere kopen :Y) iig draait alles nu nog lkkr :9

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Je zet je casefans dus naar 5v (omlaag neem ik aan) net als je Zalman, je kaart wordt warmer en de artifacts zijn nu verdwenen? En het draait nu allemaal iig lkkr :P ?? :?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Met me andere koeler ( stock ), had ik wel artifacts op ultra speeds, was dan wel even warm, maar nu niet met deezelfde temp en ultra speeds. begrijp het zelf ook niet echt. Ik kwam er net trouwens achter dat 1tje niet draaide en nu is de VGA al weer 5 graden koeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Razor.Timo schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:37:
Met me andere koeler ( stock ), had ik wel artifacts op ultra speeds, was dan wel even warm, maar nu niet met deezelfde temp en ultra speeds. begrijp het zelf ook niet echt. Ik kwam er net trouwens achter dat 1tje niet draaide en nu is de VGA al weer 5 graden koeler :)
artifacts worden veel al door het geheugen veroorzaakt. de stock koeler koelt het geheugen niet en wordt daarom dus warm, de zalman koelt het geheugen daarintegen juist heel goed. Vandaar dat je geen artifacts meer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

metal14 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:06:
[...]

artifacts worden veel al door het geheugen veroorzaakt. de stock koeler koelt het geheugen niet en wordt daarom dus warm, de zalman koelt het geheugen daarintegen juist heel goed. Vandaar dat je geen artifacts meer hebt.
Mijn stock koeler koelde het geheugen wel degelijk, maar nu word het geheugen beter gekoelt zal dan toch daaraan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Razor.Timo schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 22:57:
[...]

Mijn stock koeler koelde het geheugen wel degelijk, maar nu word het geheugen beter gekoelt zal dan toch daaraan liggen.
ow nu zie ik het pas jij hebt een 6800gt met wel aardige koeling. Dan was het geheugen denk ik gewoon niet genoeg gekoeld :) ( ik zit met klein kut koelertje in me hoofd van mn 6800le 8)7 )

[ Voor 29% gewijzigd door Satch op 01-01-2005 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
metal14 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:06:
[...]

je moet alleen nog iets vinden om het geheugen op de achterkant van je kaart te koelen dan komt het allemaal goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 00:07
Sidepanel fans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

NomadTitan schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 14:31:
[...]

je moet alleen nog iets vinden om het geheugen op de achterkant van je kaart te koelen dan komt het allemaal goed :D
een 6800GT heeft geen geheugen op de achterkant van de kaart. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorin
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Thorin

Batman = Róbin's sidekick

Nog even over die kapotte schroefjes: kan men de koeler wel gewoon weer bestellen? Was het probleem er alleen bij de eerste levering of moet iedereen wachten op een soort nieuwe revisie? Ik zou de volledig koperen versie willen aanschaffen icm een zalman northbridge blokje.

Een 0 is slechts een 1 in ontkenningsfase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Als het goed is, heeft Zalman de slechte producten allemaal teruggeroepen.

Ik zou even afwachten (en de website van ATRO in de gaten houden). De nieuwe serie zou binnen een paar weken leverbaar moeten zijn (ben benieuwd hoe en of er nou onderscheid gemaakt / te zien is).

offtopic:
Welk northbridge blokje wil je kopen? Die blauwe? Aanradertje, maar check wel ff of ie past!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Hmm, Ik zou me niet zo druk maken over het schroefje. Het is namelijk al te zien als je de verpakking ongeopend in handen hebt. Is het helaas het geval dan stuur je het gewoon terug en krijg je hem een paar daagjes later zonder enkele schade aan de kaart... Ik heb ook een CU en daar mist 1 schroefje; hier maak ik mij totaal niet druk om want volgens mij is het schroefje dat mist alleen maar om de fan op het blok te houden en daar zijn er nog 3 andere van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
ik denk zelf dat wanneer je een ZM80 hebt met een fan er op, dat je theoretisch lagere temperaturen kan halen, omdat je koeloppervlakte veel groter is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
418O2 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 08:30:
ik denk zelf dat wanneer je een ZM80 hebt met een fan er op, dat je theoretisch lagere temperaturen kan halen, omdat je koeloppervlakte veel groter is
Als je nou gewoon ff de review op de T.net FP leest, zie je dat dit niet zo is in de praktijk 8)7

Ik krijg vandaag m'n VF700 weer onder ogen, zal es kijken of hij een schroefje mist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
De ZM80 is van aluminium gemaakt.. De vf700 is geheel van koper gemaakt.. ( als je de Cu versie neemt dan :P ) Dat maakt een groot verschil. De ALcu versie heeft in het midden ook nog koper en daar gaat de meeste warmte ook heen. Dus is het logischer dat de vf700 beter koelt.
( de heatpipes zijn btw wel van koper maar die vervoeren de warmte alleen naar de grotere koelplaten) :)

[ Voor 15% gewijzigd door Satch op 04-01-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
De Zm80 zal meer warmte kunnen afstaan door zijn oppervlakte maar de Vf700 kan het sneller afnemen van de core denk ik :) Er zal bij een bepaalde warmteproductie wel een keerpunt tussen beide zitten oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
_Brake_ schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:13:
[...]

Als je nou gewoon ff de review op de T.net FP leest, zie je dat dit niet zo is in de praktijk 8)7
ik kan me dat slecht voorstellen tbh :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:08

Skef

Ik scheer.me

Ik denk dat je je daar nog wel eens flink in kan vergissen, leg voor de grap alle losse finnen van de VF maar eens los op tafel. Heb je een flinke tafel nodig hoor...

De VF700 gebruikt gewoon een soort principe wat we allemaal kennen van de waterkoeling, nl. de radiateur... Veel dunne plaatjes metaal waar lucht langsheen stroomt...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Laatst online: 29-06 18:44
jij denkt alleenmaar in grote van oppervlaktes...
maar denk ook eens aan "transportatie"
de hitte moet van de core door een blokje, door de koelpaste, door de heatpipe, naar de rug van de kaart, naar de pasta, naar het alu-blok.
tering dat duurt lang en is niet efficient...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:21
ixl85 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 03:38:
[...]

de hitte moet van de core door een blokje, door de koelpaste, door de heatpipe, naar de rug van de kaart, naar de pasta, naar het alu-blok.
Volgens mij bevordert de lange weg de warmte afgifte juist. En helemaal wannneer de warmte wordt getransporteerd door een Heatpipe.De warmte heeft op een lang traject meer kansen om te ontsnappen.

Het warmte afgevend oppervlak van de VF700 is waarschijnlijk niet veel kleiner dan van de ZM80. De VF700 bestaat uit veel kleine finnetjes die samen mischien wel meer oppervlak hebben dan 2 massieve blokken.

[ Voor 6% gewijzigd door AttiX op 05-01-2005 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ixl85 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 03:38:
Koper neemt weliswaar makkelijker warmte op, aluminium staat het sneller af.

En als je de "rug van de kaart" koel houdt, dan wordt eea nooit echt warm denk ik. Maar dat moet je testen onders verschillende omstandigheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catch 22 heeft anders toch echt gelijk als ik bijvoorbeeld deze review lees: http://www.rojakpot.com/d...ocation=3&var1=165&var2=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:51:
Catch 22 heeft anders toch echt gelijk als ik bijvoorbeeld deze review lees: http://www.rojakpot.com/d...ocation=3&var1=165&var2=0
nu nog een reviewtje met de CU versie erin.. Zalman zegt zelf ook op hun website dat hij beter
koelt als de zm80, dan lijkt het me wel duidelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Satch op 05-01-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ik heb ook 2 Cu versies besteld alleen nu las ik op de zalman site dat deze problemen hebben op PCI-express kaarten.
Nu wil ik die op me 6800 GTs zetten die ik in SLI heb draaien.

Kan iemand daar wat verheldering in brengen !?!

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
SmokeyTheBandit schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:14:
Ik heb ook 2 Cu versies besteld alleen nu las ik op de zalman site dat deze problemen hebben op PCI-express kaarten.

volgensmij maakt het niks uit als je de Asus A8N hebt, daar zitten 2 sloten tussen...
maar als je een ander bord hebt met 1 slot er tussen.. kan het krap worden ja...
maar volgensmij heft niemand dat hier getest... dus: ben de eerste, post je ervaringen en maak ons slimmer...
(1 zal altijd passen, dus kan je met 1 cooler al testen of ie wel of niet past in SLI... als het niet kan, moet je de andere gewoon terugsturen)

smokey: jij hebt volgens mij een A8N, ik heb jou als het goed is gezien in het topic daar :)

[ Voor 7% gewijzigd door ixl85 op 05-01-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

ixl85 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:29:
[...]

volgensmij maakt het niks uit als je de Asus A8N hebt, daar zitten 2 sloten tussen...
maar als je een ander bord hebt met 1 slot er tussen.. kan het krap worden ja...
maar volgensmij heft niemand dat hier getest... dus: ben de eerste, post je ervaringen en maak ons slimmer...
(1 zal altijd passen, dus kan je met 1 cooler al testen of ie wel of niet past in SLI... als het niet kan, moet je de andere gewoon terugsturen)

smokey: jij hebt volgens mij een A8N, ik heb jou als het goed is gezien in het topic daar :)
Ik heb idd een A8N-SLi dus dit word geen probleem.
En mijn mening is als het niet past dan maken we het passend ;) :+

Als ik ze heb (hopelijk morgen) zal ik jullie de ervaringen laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Het probleem is dat er een brigde chip onder de GPU core zit die ook gekoelt en niet gecrushed moet worden

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henning
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 22:56

Henning

Hoogvlieger...

Edit:

Ik heb nooit wat gezegt :7

Je moet min denk ik de breedte van 2 pci sloten tussen je VGA's hebben wanty anders past ie niet 8)7

[ Voor 71% gewijzigd door Henning op 06-01-2005 12:18 ]

3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

PowerFreak schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:04:
neee Dast is de 6600GT....die heeft een bridgechip (De AGP versie dan), we praten hier over de 6800GT PCI-E (of was het nou X.. naj...) ik gok op het probleem dat het er wel tussen moet passen....

Je moet min denk ik de breedte van 2 pci sloten tussen je VGA's hebben wanty anders past ie niet 8)7
Ga jij eens heel snel reseach doen, op een 6800GT PCI-E zit een bridge chip onder de GPU core

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

DaWaN schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 19:39:
[...]

Ga jij eens heel snel reseach doen, op een 6800GT PCI-E zit een bridge chip onder de GPU core
Dit klopt idd alleen lijkt dat mij geen enkel probleem aangezien de core veel kleiner is als de onderkant van die koeler.
Ik hoop ze morgen te ontvangen dan zal ik jullie laten weten hoe het werkt en hoe het eruit ziet in SLI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Damn, 2x6800GT in sli met zalman vf700cu :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaring met de Radeon 9800 pro met deze koeler? Wat is de winst qua overklokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik keek laatst eens in mn kast want mn framerate bij games was wel erg laag geworden, even de videokaart (geforce4 ti4200) bekeken, wat bleek, mn club3D fan was kapot :( GELUKKIG heeft zalman dit ding uitgebracht, volgende week ga ik m bestellen! :D Heeft iemand ervaring met dit type kaart en deze fan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't past, 't koelt en 't is stil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
dan ga ik m zeker weten bestellen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 19:56

Ik kan dit op de zalman site niet vinden, wel dat hij niet werkt op de PCX serie, maar die letters worden alleen bij de FX serie gebruikt

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf vrijdag 07-01-05 zijn de nieuwe versie Zalman VF700 koelers weer leverbaar door Atro computers.

Degene die een Vf700 terug gestuurd hebben en die er nog in bestelling hebben staan zullen voorrang krijgen met het verzenden.

MVG
ATRO computers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Hoe moeten we het terugsturen dan? Aangetekend? Verzekerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
Hmm heel relaxt, dan ga ik em morgen meteen bestellen :D
Hopen dat deze koeler me 9700 pro koel houd en ik em wat verder kan overklokken :D

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk er wel aan dat de koeling primair bedoeld is voor stilte, niet voor overklokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:23:
vanaf vrijdag 07-01-05 zijn de nieuwe versie Zalman VF700 koelers weer leverbaar door Atro computers.

Degene die een Vf700 terug gestuurd hebben en die er nog in bestelling hebben staan zullen voorrang krijgen met het verzenden.

MVG
ATRO computers.
dus daarom is mijn bestelling nog niet verwerkt!

geintje!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:31:
Hoe moeten we het terugsturen dan? Aangetekend? Verzekerd? :)
Hoi Rick, graag verzekerd, anders is het eigen risico als die onderweg kwijtraakt,
zodra ze binnen zijn sturen we de nieuwe. kosten worden vergoed dus laat je bankgevens even weten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 16:11:
denk er wel aan dat de koeling primair bedoeld is voor stilte, niet voor overklokken.
Ja dat snap ik wel, het is ook niet zeker of ik em ga overklokken, want ik ga meer voor een stil systeem, maar mocht ik die extra power nodig hebben... ;)
en het staat mooi bij me koperen nexus p4 koeler ;)
Heb em vandaag nog besteld trouwens bij Atro, was alleen vergeten nog een casefan erbij te bestellen, maar dat doe ik wel een andere keer, geld raakt ook op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneaky_Dill
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-02 22:23
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:23:

MVG
ATRO computers.
Hmmz, had dat niet zo snel verwacht... die van mij is de oude versie 8)7 Donderdag binnen gekregen en vandaag gemonteerd, mocht de ventilator eraf vliegen heb ik gelijk goeie reden om nieuwe mobo te kopen :Y) Heb overigens gelijk mn Sapphire Radeon 9800 Pro met XT core naar XT geflashed! So far so good... wat is trouwens de kans dat alle schroefjes breken zodat de ventilator gelanceerd wordt?

Nog een vraagje, het blokje heeft speling... d.w.z. hij kan nog t.o.v. de GPU gedraait worden, hoort dat? Schroefjes zitten all the way vast.

Heb een upgrade nodig =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
matiasjansen schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:59:
Ik keek laatst eens in mn kast want mn framerate bij games was wel erg laag geworden, even de videokaart (geforce4 ti4200) bekeken, wat bleek, mn club3D fan was kapot :( GELUKKIG heeft zalman dit ding uitgebracht, volgende week ga ik m bestellen! :D Heeft iemand ervaring met dit type kaart en deze fan?
Ja, past uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 21:43
Ik wil een Leadtek of XFX 6600GT PCI-e kopen. Ik wil deze koelen met een Zalman VF700-Cu.
Zijn er mensen hier met deze combinatie?
En kunnen die bevestigen dat de Zalman beter koelt dan de stockkoeling en daardoor ook beter overclockbaar is?

Ook las ik op Anandtech dat veel merken 6600GT problemen hebben met de mounting van de HSF. Deze zou vaak wankel op de core zitten met veel speling.
Hebben mensen hier daar i.c.m. de Zalman VF700-Cu problemen mee gehad? Want juist als je een andere koeling wilt gebruiken kan dit extra voor problemen zorgen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_

En wanneer kom jij met pics? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

_Brake_ schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 13:13:
[...]

En wanneer kom jij met pics? :9~
jaah dat wil ik ook wel eens weten :9~

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ok heb ze net gemoteerd en werken perfect op PCI-X ;) ondanks de melding dat het niet zou kunnen ;)

Zal zo ff picz uppen voor jullie ;)

[edit]

Zoals beloofd de picz ! :*)

Uiterraard high-res :) :*)

Before

http://home.quicknet.nl/q...elaar/SLI/SLI_VF700_1.JPG

http://home.quicknet.nl/q...elaar/SLI/SLI_VF700_2.JPG

After

http://home.quicknet.nl/q...elaar/SLI/SLI_VF700_3.JPG

Zo ziet het er gemonteerd en werkende uit ;) :)

http://home.quicknet.nl/q...elaar/SLI/SLI_VF700_4.JPG

Het geluidsniveau is stukken en stukken minder als de standaard koelers :) _/-\o_

P.S. Let niet op de rommel deze kast is een tijdelijk oplossing tot ik me nieuwe project af heb ;)

Modbreak:Plaatjes van 2000+ pixels breed posten heeft natuurlijk niet echt veel zin he.
Maak maar fatsoenlijke thumbnails.

[ Voor 87% gewijzigd door moto-moi op 07-01-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Goooooo smokey!
ik wist dat het wel mogelijk was!
en het ziet er vet uit!

maar uuhm... er zitten hier nog mensen met de mooie paarse layout...
zou je ff je pic's kunnen resizen?

ps, waar haal jij 2 6800GT's vandaan op pcie?

[ Voor 14% gewijzigd door ixl85 op 07-01-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

ixl85 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:03:
Goooooo smokey!
en het ziet er vet uit!

Paarse layout |:(
Nee, maar het ziet er erg mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

ixl85 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:03:
Goooooo smokey!
en het ziet er vet uit!

Dit kaarten heb ik via via kunnen bemachtigen ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ok dan!

Leadtek kaarten zo te zien? Worden ze nu ook koeler? Vind het toch wel aardig grote koperblokken (ook op memory) die er stock opzaten... Het geluidsniveau zal idd wel aardig gezakt zijn nu. En op de rommel let ik stiekem toch. Denk dat alles heel wat koeler wordt als dat netjes is! Verder puike pics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
damm Smokey volgens mij heb jij zo ongeveer het beste game systeem van heel GoT. :P
/me jaloers is
ziet er wel vet uit 3 zalman koelers 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

_Brake_ schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:07:
Ok dan!

Leadtek kaarten zo te zien? Worden ze nu ook koeler? Vind het toch wel aardig grote koperblokken (ook op memory) die er stock opzaten... Het geluidsniveau zal idd wel aardig gezakt zijn nu. En op de rommel let ik stiekem toch. Denk dat alles heel wat koeler wordt als dat netjes is! Verder puike pics :)
Yep dit betreffen 2 Leadtek PX 6800 GTs.
Opruimen hoeft niet over een maandje zit alles in de kast waar ik mee bezig ben ;)
Dan gaan we weer vrolijk Phase Changen :9 :*)

[edit]

Ik zie dat een modje me post heeft geedit .... nu snap ik niet waarom zoals ik die post zag waren het mooie thumbnails die clickable waren en niet de lay-out om zeep hielpen .... 8)7.
En meneer mot-moi 1100x850 pixel fotos zijn niet 2000+ pixels |:( B) O-)

[ Voor 24% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 07-01-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
offtopic:
Nee snap ik ook niet helemaal, er worden nu toch automatisch thumbnails gemaakt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Brake_ schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:23:
offtopic:
Nee snap ik ook niet helemaal, er worden nu toch automatisch thumbnails gemaakt 8)7
Dat komt omdat de meeste mensen de veel mooiere paarse lay-out gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
_Brake_ schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:23:
offtopic:
offtopic:
de gave paarse layout heeft dit niet...
dus dan verneuk je de layout zoals het vroeger bij jullie ook ging...

edit:

* ixl85 steelt Mito's ondertitel

[ Voor 7% gewijzigd door ixl85 op 07-01-2005 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oioi leuk speelgoed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

ixl85 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:30:
[...]

offtopic:
de gave paarse layout heeft dit niet...
dus dan verneuk je de layout zoals het vroeger bij jullie ook ging...

edit:

* ixl85 steelt Mito's ondertitel
Weer wat nieuws geleerd ;) :P
Maar guys weer ff ontopic het werkt dus wel zoals dawan zegt zit er idd een bridge chipje op de 6800 PCI-Express serie maar de VF700 neemt deze net volledig mee.

Qua hoogte komt hij ook niet boven een normale Ultra koeler uit en ook de ultras kunnen goed werken in de moederborden waar maar 1 pci-x slot tussenzit dus ik heb geen id wat onze vrienden van zalman weerhoud om het toe te geven dat het gewoon wel goed werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
SmokeyTheBandit schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:40:
[...]

Weer wat nieuws geleerd ;) :P
Maar guys weer ff ontopic het werkt dus wel zoals dawan zegt zit er idd een bridge chipje op de 6800 PCI-Express serie maar de VF700 neemt deze net volledig mee.

Qua hoogte komt hij ook niet boven een normale Ultra koeler uit en ook de ultras kunnen goed werken in de moederborden waar maar 1 pci-x slot tussenzit dus ik heb geen id wat onze vrienden van zalman weerhoud om het toe te geven dat het gewoon wel goed werkt....
bridgechip? voor wat? wat heeft dat met de VF700 in sli er mee te maken (kan het nit volgen)

en kan je zo ook zien of er op je Asus A8N ook een zalman NB cooler past? of is daar echt geen plaats meer voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XorArch
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-04 13:13
Smokey hoe zit het met de temperatuur van de kaarten (op 5v en 12v)
Ik heb namelijk dezelfde videokaart maar de standaard cooler houd de temperatuur heel laag (<55graden load) het nadeel is dat hij te veel herrie maakt!

Is het trouwens mogelijk om de cooler een slag te draaien? Er zitten op de 6800GT 4 gaatjes om de GPU heen (op elke hoek een), en als de VF700 een slag gedraaid zou kunnen worden dan zou er een andere (lees hogere, stillere) cooler op de Nforce chipset kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

ixl85 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:47:
[...]

bridgechip? voor wat? wat heeft dat met de VF700 in sli er mee te maken (kan het nit volgen)

en kan je zo ook zien of er op je Asus A8N ook een zalman NB cooler past? of is daar echt geen plaats meer voor?
Er zit op de 6800 PCI-X kaarten onder de core van de GPU een kleine bridge chip om de nv40 (agp chip dus agp instructies) om te zetten naar PCI-express instructies.
Dit heel kleine chipje moet dus ook gekoeld worden.

Het word moeilijk om een betere nb koeler erop te zetten als je in SLI werkt de bovenste kaart steekt net boven de nb koeler uit.
De 2e kaart echter pakt net een stukje van de nb koeler meer in de hoogte kan je dus heel weinig doen.
XorArch schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:53:
Smokey hoe zit het met de temperatuur van de kaarten (op 5v en 12v)
Ik heb namelijk dezelfde videokaart maar de standaard cooler houd de temperatuur heel laag (<55graden load) het nadeel is dat hij te veel herrie maakt!

Is het trouwens mogelijk om de cooler een slag te draaien? Er zitten op de 6800GT 4 gaatjes om de GPU heen (op elke hoek een), en als de VF700 een slag gedraaid zou kunnen worden dan zou er een andere (lees hogere, stillere) cooler op de Nforce chipset kunnen!
De temp is idle gemiddeld 52 C oid maar let op 2 kaarten onder mekaar = een hoop warmte ontwikkeling !

[ Voor 35% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 07-01-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XorArch
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-04 13:13
SmokeyTheBandit schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:19:

De temp is idle gemiddeld 52 C oid maar let op 2 kaarten onder mekaar = een hoop warmte ontwikkeling !
Is dat op 5v of 12v? Op den duur wil ik ook 2 vid. kaarten hebben dus dat is iets waar ik nu al rekening mee wil houden.

En hoe zit het met het geluid, is het een groote vooruitgang of....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Even een hamvraag tussendoor: Welke koelt nou beter, de ATi Silencer 3 of de Zalman VF700?
Want als de Zalman nou zoveel beter koelt, heb ik die er liever in hangen...
Daarnaast, hoeveel graad zit er verschil tussen de AlCu en de Cu?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

XorArch schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:42:
[...]

Is dat op 5v of 12v? Op den duur wil ik ook 2 vid. kaarten hebben dus dat is iets waar ik nu al rekening mee wil houden.

En hoe zit het met het geluid, is het een groote vooruitgang of....
Dat is op 12V en je hoort hem nagenoeg niet.
Een gigantische vooruitgang met de standaard koelers.
FnF schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:53:
Even een hamvraag tussendoor: Welke koelt nou beter, de ATi Silencer 3 of de Zalman VF700?
Want als de Zalman nou zoveel beter koelt, heb ik die er liever in hangen...
Daarnaast, hoeveel graad zit er verschil tussen de AlCu en de Cu?
Alvast bedankt!
Check de frontpage eens er staat een review van beide.
Uiterraard gaan ze in op de verschillen :)

[ Voor 36% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 07-01-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
SmokeyTheBandit schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:12:
[...]

Yep dit betreffen 2 Leadtek PX 6800 GTs.
Opruimen hoeft niet over een maandje zit alles in de kast waar ik mee bezig ben ;)
Dan gaan we weer vrolijk Phase Changen :9 :*)

[edit]

Ik zie dat een modje me post heeft geedit .... nu snap ik niet waarom zoals ik die post zag waren het mooie thumbnails die clickable waren en niet de lay-out om zeep hielpen .... 8)7.
En meneer mot-moi 1100x850 pixel fotos zijn niet 2000+ pixels |:( B) O-)
Ik heb ook nu 2 Zalman besteld voor mijn leadtek kaarten, nu kan ik ze met de stock cooler op ultra speeds draaien, kan dat ook nog op silent mode met de zalmans?

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

jprommen2 schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 21:22:
[...]

Ik heb ook nu 2 Zalman besteld voor mijn leadtek kaarten, nu kan ik ze met de stock cooler op ultra speeds draaien, kan dat ook nog op silent mode met de zalmans?
Dat moet wel kunnen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Laatst online: 28-03-2015
Wat is nou het verschil tussen de VF700 AlCu en VF700Cu?
Alleen dat bij de ene aluminium zit en de andere niet?
En zijn de koel presatie's hetzelfde?

BVD. bas

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

bas116 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 13:02:
Wat is nou het verschil tussen de VF700 AlCu en VF700Cu?
Alleen dat bij de ene aluminium zit en de andere niet?
En zijn de koel presatie's hetzelfde?

BVD. bas
Een beetje zelf onderzoeken kan ook geen kwaad hoor, om te beginnen eens op de zalman site te kijken wat de verschillen tussen deze zijn lijkt me een goed begin. Daarnaast worden er in dit topic verschillende testen genoemd, zelfs één hier op tweakers waar je de koelprestaties kunt bekijken. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 12-09 12:17
hey tis ff een offtopic vraagje... maar die XFX 6600 GT van mij maakt zon pokke herrie kan die koeler ook op deze kaarT? die zalman

en je ziet op die plaatjes altijd zon voeding stekkerjte.... gaat die op je moederbord?? en hoe kan ik zien dat ik er nog 1 vrij heb daarvoor?

en ik heb een 350 voeding met dit systeem:

AMD athlon 64 bit 3000+
1024 ddr ram
geforce xfx 6600 GT ( AGP)
MSI K8T800 MS-7010

kan deze koeler daar nog bij?? met die voeding

[ Voor 62% gewijzigd door FrankoNL op 09-01-2005 02:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
FrankoNL schreef op zondag 09 januari 2005 @ 01:36:
hey tis ff een offtopic vraagje... maar die XFX 6600 GT van mij maakt zon pokke herrie kan die koeler ook op deze kaarT? die zalman

en je ziet op die plaatjes altijd zon voeding stekkerjte.... gaat die op je moederbord?? en hoe kan ik zien dat ik er nog 1 vrij heb daarvoor?

AMD athlon 64 bit 3000+
1024 ddr ram
MSI K8T800 MS-7010

Of hij past:
ATI Radeon 9*** Series
ATI Radeon X*** Series
NVIDIA Geforce4 MX Series
NVIDIA Geforce FX 5200
NVIDIA Geforce FX 5500
NVIDIA Geforce FX 5600(FX 5700)

NVIDIA Geforce4 Ti 4*** Series
NVIDIA Geforce FX 5700(Ultra) Series
NVIDIA Geforce FX 5800 Series
NVIDIA Geforce FX 5900 Series
NVIDIA Geforce FX 5950 Series
NVIDIA Geforce 6600 Series

NVIDIA Geforce 6800 LE Series
NVIDIA Geforce 6800 Series
NVIDIA Geforce 6800 GT Series
NVIDIA Geforce 6800 Ultra Series
NVIDIA Geforce 6800 Ultra
Als XFX het reference model gebruikt, ja... Maar dit kun je zelf ook vinden 8)7
Quote komt direct vanaf de site van Zalman > http://www.zalman.co.kr

Dat voedingstekkertje kun je óf op je moederbord doen (als je 1 vrij hebt), of op een baybus, maar Zalman levert daar ook een verloopje bij. Dan kun je hem aansluiten op een vrije molex connector van je voeding. Wij kunnen dat zo niet zien of je eentje vrij hebt!

Die koeler kan daar hoogstwaarschijnlijk wel bij. Ligt ook aan het merk van je voeding, maar goed, daar is ook weer een ander topic voor...

Volgende keer zelf even zoeken dus! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
nu ik je antwoord zie had ik idd ff moeten zoeken ..... maar er zijn twee verschillende toch?? welke is het beste voor mijn kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
FrankoNL schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:27:
nu ik je antwoord zie had ik idd ff moeten zoeken ..... maar er zijn twee verschillende toch?? welke is het beste voor mijn kaart?
Moet ik het nou eerst WEER voor je op gaan zoeken voordat je inziet aan het antwoord dat je zelf inderdaad WEER even had moeten zoeken??! En logisch nadenken is er ook niet meer bij op de zondagmiddag??!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
hey spast beetje kalm ja

[ Voor 5% gewijzigd door FrankoNL op 09-01-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
FrankoNL schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:27:
Ik neem aan dat je de AlCu en de Cu versie bedoelt?
De Cu versie is maar een paar graden koeler en iets van 4 euro ofzo duurder ( zie pricewatch ).
De Cu versie is ook wat zwaarder. Het is dus aan jouw om te kiezen welke versie je neemt. Dat gewicht maakt niet uit, maar het kan een risico zijn met doorbuigen. Ik heb zelf de Cu versie genomen, vanwege het kleine prijsverschil. :) succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
dank jou zeer _/-\o_

ik had specs gekeken waren bijna etzelfde drom... alleen gewicht verschilde idd

maar aan deze aantwoorden hebben we wat op dit forum :)

binnenkort maar eens bestellen dan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
FrankoNL schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:43:
maar aan deze aantwoorden hebben we wat op dit forum :)
spast? :r

Dat lui zoekgedrag van jou, dáár hebben we pas wat aan op dit forum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
ja maar spast als er nou meerdere mensen zijn die dat zouden willen weten.... moeten die het helemaal gaan opzoeken terwijl er miss wel zat mensen zijn die het antwoord toch al weten... kunnen die mensen het beter meteen neerzetten is voor iedereen makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
FrankoNL schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:48:
ja maar spast als er nou meerdere mensen zijn die dat zouden willen weten.... moeten die het helemaal gaan opzoeken terwijl er miss wel zat mensen zijn die het antwoord toch al weten... kunnen die mensen het beter meteen neerzetten is voor iedereen makkelijker
nee want over 2 dagen komt er weer iemand zoals jij en die vraagt het zelfde!
en als je de policy van het forum leest zie je dat je eerst zelf ff moet zoeken voor je antwoorden!

mensen met vragen zoals jij komen en gaan... vandaar dat niemand dit echt leuk vind, en met woorden zoals "spast" gooien vind ik not done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nika
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Heeft iemand dat ding (VF700) nou al eens op een 6600 GT AGP geschroefd? Ik weet dat er wat foto's in oploop zijn uit korea, maar ik ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankoNL schreef op zondag 09 januari 2005 @ 01:36:

AMD athlon 64 bit 3000+
1024 ddr ram
MSI K8T800 MS-7010

Ik zag dat iemand zei dat het wel zou passen, maar die cooler op jouw kaart gaat niet werken. Je hebt namelijk de agp versie. Die cooler is gemaakt voor de PCI-E versie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 00:28:
[...]

Ik zag dat iemand zei dat het wel zou passen, maar die cooler op jouw kaart gaat niet werken. Je hebt namelijk de agp versie. Die cooler is gemaakt voor de PCI-E versie namelijk.
Zalman heeft het over een "serie", vallen daar dan niet zowel de AGP als PCI-E onder???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upp3rd0G
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 00:16
Zie hier het vage statement van Zalman mbt tot 6600GT agp support...

http://www.zalman.co.kr/m...=bd_idx_num&order_da=desc

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
oftewel ik kan dus niet mijn XFX 6600 GT agp koelen met dat ding ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
ixl85 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:55:
[...]

nee want over 2 dagen komt er weer iemand zoals jij en die vraagt het zelfde!
en als je de policy van het forum leest zie je dat je eerst zelf ff moet zoeken voor je antwoorden!

mensen met vragen zoals jij komen en gaan... vandaar dat niemand dit echt leuk vind, en met woorden zoals "spast" gooien vind ik not done!
offtopic:
Nog geen maand lid en nu ook al de dienst uitmaken... En aan het niveau gezien loopt ie hier niet al veel langer rond...

Vandaag ga ik mijn koeler naar ATRO opsturen. Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://theinquirer.net/images/articles/fat3.jpg

Dit zijn Abit releases van Zalman produkten:
The last picture below shows the extent of the brand phenomenon that he has created. Pictured is a Fatal1ty CPU fan on a Fatal1ty motherboard, a Fatal1ty VGA cooler on a Fatal1ty graphics card, all housed within a Fatal1ty aluminium case. Abit and Zalman are stumping up the goods.
Hebben die koelers niet meer "vertakkingen" ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Nou hierbij bevestig ik dat de VF700-Cus perfect werken op de PCI-Express 6800 GTs.
Ze hebben een weekend lang @ LAN-Party zonder enige problemen gedraait.
Me kaarten begonnen op een gegeven moment wel terug te klokken maar dit was logisch (Lees onderstaande tip maar).

TIP ! :

Zorg dat je een flinke airflow in je kast hebt !!
In dit weekend lannen bereikte de omgevings temp van de kaarten gewoon de 60 C !!!

Een 120 mm delta @ 7V ernaast en het probleem was opgelost :)

Ze moeten echt heel goed gekoeld worden dit is absolute noodzaak !

[ Voor 8% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 10-01-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:45:
[afbeelding]

Dit zijn Abit releases van Zalman produkten:

[...]

Hebben die koelers niet meer "vertakkingen" ?
Lijkt er wel op, ben benieuwd hoe ze presteren.

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
_Brake_ schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:24:
[...]

offtopic:
Nog geen maand lid en nu ook al de dienst uitmaken... En aan het niveau gezien loopt ie hier niet al veel langer rond...
offtopic:
ik hoop dat je het over FrankoNL had, want ik ben zeker wel langer lid dan 1 maand

edit:

sorry for the mistake _Brake_ @ 2posts onder me

[ Voor 9% gewijzigd door ixl85 op 10-01-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
SmokeyTheBandit schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:57:
TIP ! :

Zorg dat je een flinke airflow in je kast hebt !!
In dit weekend lannen bereikte de omgevings temp van de kaarten gewoon de 60 C !!!

Een 120 mm delta @ 7V ernaast en het probleem was opgelost :)

Ze moeten echt heel goed gekoeld worden dit is absolute noodzaak !
Dat is met alle zalman producten zo. Ik merk dat zelf ook bij mijn ZM80. En met de CPU koelers is dat ook zo

maar welke DOC'er heeft er nu geen airflow in zijn kast :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
ixl85 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:27:
[...]

offtopic:
ik hoop dat je het over FrankoNL had, want ik ben zeker wel langer lid dan 1 maand
offtopic:
uiteraard had ik het over FrankoNL

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.