Zalman VF700 aktieve VGA koeling

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.779 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorin
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Thorin

Batman = Róbin's sidekick

Pakjebakmeel schreef op zondag 26 december 2004 @ 06:45:
[...]

Ik heb een X800Pro en een K8nNeo2 maar je moet 8 pinnetjes afknippen... >:)

Voordeel is wel dat de GPU cooler meteen door de chipset heen blaast. :9
Kan je ff een foto posten? Wil dit namelijk ook doen denk ik. Was't moeilijk om te knippen e.d./kan je ook buigen?

Een 0 is slechts een 1 in ontkenningsfase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:53
zijn er ook mensen met zo;n rare Asus V9999TD met deze zalman??
Heb nl de arctic silencer nv 5 geprobeerd maar dat was drama... door dat kut asus die zo slim zijn om hun kaart niet als reference te bouwen |:( |:(

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
spyros schreef op maandag 27 december 2004 @ 21:15:
zijn er ook mensen met zo'n rare Asus V9999TD met deze zalman??
Heb nl de arctic silencer nv 5 geprobeerd maar dat was drama... door dat kut asus die zo slim zijn om hun kaart niet als reference te bouwen |:( |:(
Alleen de powerconnector was toch te hoog? of waren de andere onderdelen ook aangepast en dus te hoog?
Maar als ik op verschillende plaatjes kijk van gemonteerde koelers ziet het er naar uit dat hij niet bij de powerconnector in de buurt komt. Als ik jouw was zou ik zalman even mailen... :)

[ Voor 19% gewijzigd door Satch op 28-12-2004 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
metal14 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 02:02:
[...]

Alleen de powerconnector was toch te hoog? of waren de andere onderdelen ook aangepast en dus te hoog?
Maar als ik op verschillende plaatjes kijk van gemonteerde koelers ziet het er naar uit dat hij niet bij de powerconnector in de buurt komt. Als ik jouw was zou ik zalman even mailen... :)
niet alleen de powerconnector is te hoog maar ook die cilindertjes ( weet neit hoe je die dingen noemt ) dus dan gaan we ff mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 21:06

Snippertje

Light up your life

Ik heb hem vandaag binnen, maar de temps zijn nog gelijk :'( hij is alleen idle iets minder warm, maar stressed is hij nog steeds een dikke 65 graden :( heb ik daar nou 30 euro aan moeten geven.
Ik heb trouwens een point of view 6800GT

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't zal allicht flink stiller zijn ;)

Heb je de goede hoeveelheid koelpasta (vooral niet te veel) en de ramsinkjes ingezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Ik heb er ook maar een besteld (ik moest toch al iets bestellen en hij was maar €21 nu) ter vervanging van m'n net 2 weken oude Arctic ATi Silencer, die viel me vies tegen qua geluid productie, hopen dat deze Zalman me niet teleur gaat stellen. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 15:34:
't zal allicht flink stiller zijn ;)

Heb je de goede hoeveelheid koelpasta (vooral niet te veel) en de ramsinkjes ingezet?
Ja 1 rijstkorrel over het hele oppervlak uitgewreven en het was artic silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Ik wou vandaag bij de lokale computerboer de ZF700-Cu bestellen, kreeg ik te horen dat hij niet meer mag worden geleverd (productiefout, iets met de bevestigingschroeven) en dat Zalman binnen 2 weken met een nieuwe versie zou komen...Weet iemand hier iets van?

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SleutelMan schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:04:
Ik wou vandaag bij de lokale computerboer de ZF700-Cu bestellen, kreeg ik te horen dat hij niet meer mag worden geleverd (productiefout, iets met de bevestigingschroeven) en dat Zalman binnen 2 weken met een nieuwe versie zou komen...Weet iemand hier iets van?
Ik denk dat dit betrekking heeft tot de nieuwste Geforce 6xxx kaartjes, namelijk dat die koeler er niet goed op paste oid..

Ik ben benieuwd iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:47:
[...]

Ik denk dat dit betrekking heeft tot de nieuwste Geforce 6xxx kaartjes, namelijk dat die koeler er niet goed op paste oid..

Ik ben benieuwd iig..
Nee, het probleem heeft niets te maken met een type kaart, het probleem is dat de schroeven kunnen afbreken. Anders hoefde ze ook niet alle koelers terug te halen, wat nu wel het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je daar een bron van? De Zalman site en de grote hardwarenieuwsportals melden niks?

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2004 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:57

Thyzz

-=leeg=-

vind ik ook wel intressant, want ik hoop die van mij morgen binnnen te krijgen, maar als ze alles terug vragen.....

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Ik kreeg toevallig net een mailtje van Azerty Hardware waar ik hem besteld had, en toen las ik hier het bericht van Sleutelman waaruit ik concludeer dat het klopt.
Goedemiddag,

Wegens een productie fout bij de Zalman VF700-SU, worden alle Zalman VF700-CU door Zalman teruggehaald.

Het probleem is dat er schroeven kunnen afbreken.

Wij verwachten binnen twee weken een nieuwe zending van Zalman.

Mijn excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

R. Klink
Azerty Hardware
Tel: 0572-328120
Fax: 0572-328129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm.. da's wel minder. Gelukkig heb ik een AlCu - ben wel benieuwd of het nieuws ook nog op de grotere sites terechtkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de afgelopen vrijdag de Cu versie gehaald bij CD-Rom land, moet ik deze dan ook teruggbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou even wachten op eventuele publicaties van Zalman of computerboeren - of even bellen naar je dealer natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:13:
hm.. da's wel minder. Gelukkig heb ik een AlCu - ben wel benieuwd of het nieuws ook nog op de grotere sites terechtkomt.
Het lijkt me dat het probleem ook voor de AlCu geld, deze hebben toch exact dezelfde bevestigingsmethode? ik had overigens zelf ook een AlCu besteld hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach.. AlCu's zijn minder zwaar, dus dan houden die schroefjes het vast wel langer uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-08 22:59

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:13:
Is het nu dus alleen de VF700 Cu die wordt terug gehaald of worden zowel de Cu als de AlCu teruggeroepen? Lijkt me sterk dat het alleen om de Cu zou gaan (alle onderdelen zijn hetzelfde, aleen het materiaal van het koellichaam is verschillend)

offtopic:
dat was dus dubbel :P

[ Voor 35% gewijzigd door SleutelMan op 28-12-2004 17:20 ]

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 00:07
Wat nou als je cooler er onder vandaan keilt en je kaart blaast op? Kun je dan een nieuwe bij zalman claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pakjebakmeel schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:21:
Wat nou als je cooler er onder vandaan keilt en je kaart blaast op? Kun je dan een nieuwe bij zalman claimen?
Als dat zo is gaat dat Zalman veel geld kosten >:) , dan laat ik de mijne wel express eruitflikkeren :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Thorin schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:52:
[...]

Kan je ff een foto posten? Wil dit namelijk ook doen denk ik. Was't moeilijk om te knippen e.d./kan je ook buigen?
Hmm, ik heb dus geen digicam maar je moet van 2 de hoogste 3 rijen pinnen in het midden 2 rijtjes van 4 ongeveer 1cm korter maken. Stelt absoluut niets voor. Het is zacht alu en kan je zelfs met een nageltang doen.

Buigen zit er vrees ik niet in :/

[ Voor 5% gewijzigd door Pakjebakmeel op 28-12-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ff gepost @ Zalman.. kijken wat het antwoord op de callback daar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Als dat zo is gaat dat Zalman veel geld kosten , dan laat ik de mijne wel express eruitflikkeren
Maar dat vraag ik me dus wel serieus af.. Als door een defect van hun product mijn kaart stuk gaat lijkt het me dat ik kan claimen.

[ Voor 40% gewijzigd door Pakjebakmeel op 28-12-2004 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pakjebakmeel schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:26:
[...]

Maar dat vraag ik me dus wel serieus af.. Als door een defect van hun product mijn kaart stuk gaat lijkt het me dat ik kan claimen.
De mijne zit er al 5 dagen op en.. hij zit er ook redelijk stevig erop :*) ik denk niet dat ie zo 1....2....3..... erafvalt.

Er zijn ook mensen die hem op duurdere kaarten als, de 6800 en X800 hebben zitten als die allemaal kapot gaan dan heeft Zalman een ERG serieus probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
X800pro hier :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Ja nog beter :( dat ding koelt al zo slecht en dan ook nog afbreken :( , wat moet ik nu doen met me 700CU :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Uhm , als die van jou slecht koelt vrees ik dat je iets verkeerd hebt gemonteerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:07
Over die problemen die er schijnen te zijn met die schroefjes staat niks op het forum van zalman.
Ik wil er ook graag 1 bestellen en zit wel te twijfelen tussen een Cu of een AlCu voor me 9700pro maar dit vind ik wel een beetje vaag.

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 14-09 11:13
Hier ben ik ook helemaal niet blij mee :( Hoe gaat zo'n terugroep actie meestal in z'n werk?
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:25:
heb ff gepost @ Zalman.. kijken wat het antwoord op de callback daar is ;)
Hou ons op de hoogte!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Hij is nu wel iets koeler, 45 graden, tegenover 54 eerst. Heb er maar wat moet koelpasta tussen gegooit.

Edit ik heb verkeert geoordeelt, hij wordt nu idle 47 en stressed max 52 :D :9

[ Voor 29% gewijzigd door Snippertje op 28-12-2004 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Dacht ik al. Dit is namelijk echt een prima coolertje. Ook niet zo mega groot als de tosti ijzers :P op 5 volt nog lekker stil ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upp3rd0G
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 00:16
Heeft iemand deze cooler al succesvol op een Geforce 6600GT agp (Club3d) gemonteerd? Heb deze cooler vandaag net besteld en lees nu vanavond op het Q&A van Zalman dat deze cooler niet 'optimaal' past... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
NEE! waarom moeten ze hem nou weer terugroepen. Is vandaag eindelijk mijn koeler opgestuurd door de winkel.. :| nou komen er vast weer 2 weken bij met heen en weer sturen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
  • Laatst online: 08-09 21:20
Yukon
Guest

Posted: Wed Dec 29, 2004 1:57 am GMT
Post subject: VF700 falling of video cards

--------------------------------------------------------------------------------

Here in Holland some people are complaining about the Zalman VF700 that are falling from there videocards cause the screws are broken.

What if this happens and my videocards is gonna be blowed.
Can we blame Zalman?

And what about this whole thing, how can it be

TechSupport1
Zalman USA Tech Support

Posted: Wed Dec 29, 2004 2:38 am GMT
Post subject:

--------------------------------------------------------------------------------

Yukon,

I am sorry to hear of this problem. How did you install the cooler? How long did you use the cooler before noticing problems with the screws? If possible, could you take a few digital pictures of the damaged screws from the VF700(s) to support@zalmanusa.com? I could forward the photos to our research and development department and have them inspect the problem.

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En zo komen de wilde verhalen dus de wereld in :X

<edit: maar wat nicer zijn>.
Feit blijft dat niemand blij wordt van paniekzaaierij, Yukon.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 08:10
Hier op http://www.atro.nl staan foto`s die van zalman afkomen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
bedankt rappejap!!. Ik heb em ook bij atro besteld en krijg hem zeer binnekort al binnen ( ligt nu bij tpg). Dan ga ik gewoon meteen die schroefjes vervangen en is er niks aan de hand :*)

@-Yukon-: ken jij daadwerkelijk mensen waarbij dat gebeurt is??

[ Voor 9% gewijzigd door Satch op 29-12-2004 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens krijg je het never nooit voor elkaar om je vidcard te slopen met de schroefjes die er af liggen op die foto, dus stop allemaal maar met stuiteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henning
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-05 22:56

Henning

Hoogvlieger...

Zet er dan gelijk chromen inbus in ^^...

Maar helaas dat er toch een klein probje aanzit... gelukkig heb ik hem nog niet...

3k3Wp 12'NO - 4k3Wp 30'NO - 3kWp 30'NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ow om díe schroefjes gaat het! Kloten, heb ik niet eens naar gekeken of die wel allemaal goed waren 8)7 Ben ook benieuwd wat Zalman nu gaat doen bij de koelers die al bij klanten zijn.

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Hmm, bij mij ligt ie er dus af.. Ik vroeg me al af wat het losse kopje in de verpakking was toen ik hem kreeg, Maar aangezien het zo prima loopt denk ik dat ik het zo laat :P

Bovendien zal het nog wel meevallen voor mij aangezien ik zojuist mijn m0b0 in BTX stand in een Stacker heb gebouwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:36:
[...]

De mijne zit er al 5 dagen op en.. hij zit er ook redelijk stevig erop :*) ik denk niet dat ie zo 1....2....3..... erafvalt.

Er zijn ook mensen die hem op duurdere kaarten als, de 6800 en X800 hebben zitten als die allemaal kapot gaan dan heeft Zalman een ERG serieus probleem.
6800 hier :? laten we t niet hopen voor zalman....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel

6800 hier :? laten we t niet hopen voor zalman....
http://www.atro.nl/
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 10:46:
Overigens krijg je het never nooit voor elkaar om je vidcard te slopen met de schroefjes die er af liggen op die foto, dus stop allemaal maar met stuiteren ;)
:P

[ Voor 44% gewijzigd door Pakjebakmeel op 29-12-2004 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Even een quote van http://www.atro.nl
Onze leveranciers hebben vandaag bekend gemaakt dat het niet om een gerucht gaat, alle Vf700 koelers die bij de leveranciers staan worden terug gehaald door Zalman, het is nog niet bekend wat er met de koelers gebeurt die al bij de klanten zijn. Wij houden jullie op de hoogte als er meer nieuws is omtrent deze koelers.

Tip van Atro: haal even in de ijzerwaren winkel een paar stalen schroefjes, dit zou voor jullie modders niet zo`n groot probleem moeten zijn.
En de plaatjes die hierbij horen:

Afbeeldingslocatie: http://atro.nl//images/home40.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
mhh ik vond het bericht van yukon niet helemaal goed...
waarom liegen voor een eerlijk antwoord?

Maargoed, een vraagje voor de huidige bezitters van een VF700.
jullie stockcooling is nu onbruikbaar (pinnetjes ingeknepen)... wat ga je doen als je VF700 er af moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon mn stockcooler er weer op schroeven? :P (hoop dat ik de schroefjes nog heb)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:22:
gewoon mn stockcooler er weer op schroeven? :P (hoop dat ik de schroefjes nog heb)
De stockcooling zit toch altijd vast met die plastice pinnetjes..
als je die met een tang bewerkt (of schaar) kan je die er toch niet meer opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

je hoeft niet altijd die plastic clipjes te mollen.

In mijn geval was het kwestie van pinnetje uit omhulsel en de stock cooling ging makkelijk los. Er is niks gemold verbogen of wat dan ook. Kwestie van koeler weer plaatsen, pinnetjes erin en klaar.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow.. mijn stock cooling zat gewoon met 3 metalen schroeven vast (X800pro)

Afbeeldingslocatie: http://zooi.aoxclan.com/stockfan.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Boy
  • Laatst online: 13-07 18:30
er is nu ook een update van dit nieuwe op www.atro.nl:

Quote genomen van www.atro.nl:
LAATSTE UPDATE BETREFFENDE DE ZALMAN COOLERS

Geachte klanten,we zijn er druk mee bezig. Voor zo ver we het nu weten betreft het alleen de koelers die na 24-12 door de leveranciers ontvangen en geleverd zijn. Al onze koelers zijn van voor die tijd daar wij de eerste waren in nederland die ze konden leveren. Als we uitgaan van de info van zalman dan mogen we er vanuitgaan dat met onze zending nix aan de hand is maar 100% garanderen kunnen we het ook niet. De makkelijkste en veiligste manier is volgens ons om gewoon zelf de schroefjes te vervangen. voor wie de cooler toch wil ruilen hou ff de updates in de gaten tot er meer nieuws is.
heeft u vragen stelt u ze dan aub via de mail. uw vraag wordt zsm beantwoord.
Dus voor iedereen die hem bij www.atro.nl heeft besteld is er waarschijnlijk helemaal niks aan de hand

[ Voor 6% gewijzigd door Bad_Boy op 29-12-2004 17:50 . Reden: quote ging niet lekker :P ]

PSN-id: karlbani / Steam-id: karlbani

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:59

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Bad_Boy schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:49:
er is nu ook een update van dit nieuwe op www.atro.nl:

Quote genomen van www.atro.nl:

[...]
Dus voor iedereen die hem bij www.atro.nl heeft besteld is er waarschijnlijk helemaal niks aan de hand
Totaal off-topic, maar woorden als 'nix' en 'ff' zet je toch niet op een website.

[ Voor 8% gewijzigd door PD2JK op 29-12-2004 18:46 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
ik heb bij atro besteld maar wel een defect schroefje :r

[ Voor 4% gewijzigd door Pakjebakmeel op 29-12-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Prutz0r schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:29:
[...]

Totaal off-topic, maar woorden als 'nix' en 'ff' zet je toch niet in een e-mail/reactie op een klant?
Dat viel me ook al op, toen ik dit bericht HIER las, dacht ik zo van, dat is hier vast veranderd, dus ik naar ATRO linken, en daar stond het ook, ronduit onbeschoft IMHO...

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 17:42:
ow.. mijn stock cooling zat gewoon met 3 metalen schroeven vast (X800pro)

[afbeelding]
offtopic:
Ow wauw, times have changed ^_^ thnx voor de update...
achja ik leef nog 1.5 maandje in het tijdperk
"I was so cool with my TI4400"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Was vanmiddag bij een lokale pc-boer, ik vroeg naar de vf700 CU. Hij had alleen een AlCu, ik zo van oke doe maar. Komt z'n baas aanrennen, HOW STOP. Hij had schijnbaar net een mail gekregen van Zalman dat ie ze allemaal moest terug sturen ivm de mogelijkheid tot breken van het schroefje.

Ik vertelde dat ik er al vanaf wist en zelf wel anders een andere bout erin zou zetten, ik kreeg hem niet mee.... |:( Schroefje was trouwens intact in de doos.

Over drie vier weken zou er een nieuwe batch binnenkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door Dukey op 29-12-2004 18:59 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien_Inside
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-05 23:42

Alien_Inside

-geen-

Pakjebakmeel schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:35:
ik heb bij atro besteld maar wel een defect schroefje :r
grrrr ik wil net een hele bestelling invoeren, alles erop en eraan, hebben ze nu toch ook die defecte... beetje slordig maar wel goed om te melden hierzo. Hmm misschien die zalman dan maar later bestellen.

Maar goed, heeft iemand die schroefjes al vervangen? En is het echt zo simpel (kun je er goed bij etc.)? Als het een kwestie is van een bepaalde maat kopen en omwisselen, tada, pas de problem. Maar als het schroefje afgebroken is en bv vast is blijven zitten gaat ie er dan ook nog gemakkelijk uit?

-geen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

jep,
bij mij issie er al afgevallen, niet compleet, maar wel de fan zelf
:( heeft een krasje achter gelaten op het mobo,
pc viel eigenlijk direct uit.
ik heb em maar weer vast geschroefd met een schroefje uit de gereedschap kist.
die leek wel stevig genoeg.
gelukkig doet mijn pc het nog
gelukkig een FX5500 kaart :X die blijven nog wel een beetje koel
en motherboard doet het nog (he jammer! had nog een vervanger nodig ;))

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

FnF schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:47:
[...]
Dat viel me ook al op, toen ik dit bericht HIER las, dacht ik zo van, dat is hier vast veranderd, dus ik naar ATRO linken, en daar stond het ook, ronduit onbeschoft IMHO...
Nou volgens mij is het dan zojuist aangepast want ik zie het niet meer terug op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybiker
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-09 08:10
FnF schreef op woensdag 29 december 2004 @ 18:47:
[...]

En Gelijk had je, dat is inderdaad geen taal voor op onze website.
verder vind ik ronduit onbeschoft wel wat overdreven voor een dom geschreven bericht.
Wat eerder onbeschoft is, zijn de opmerkingen van, '" ik laat hem er zelf wel afvallen om eens flink te claimen e.d". (Let op, ook shop houders lezen deze forums en zullen deze info dan ook met elkaar uitwisselen) dit soort opmerkingen zorgen er nu juist voor dat het extra scherp in de gaten gehouden wordt door de shophouders en leveranciers.

Maar bij deze heb ik het dan ook direct veranderd,

Onze leveranciers hebben vandaag bekend gemaakt dat het niet om een gerucht gaat, alle Vf700 koelers die bij de leveranciers staan worden terug gehaald door Zalman, het is nog niet bekend wat er met de koelers gebeurt die al bij de klanten zijn. Wij houden jullie op de hoogte als er meer nieuws is omtrent deze koelers.

LAATSTE UPDATE BETREFFENDE DE ZALMAN KOELERS

Geachte klanten,wij zijn er druk mee bezig. Voor zover we het nu weten betreft het alleen de koelers die na 24-12 door de leveranciers ontvangen en geleverd zijn. (bron, leveranciers) Al de door ons geleverde koelers zijn van voor deze datum. Als we uitgaan van de informatie die de leverancier van Zalman heeft ontvangen, dan mogen we er vanuit gaan dat met de al geleverde koelers niets aan de hand hoeft te zijn, maar 100% garanderen kunnen wij het ook niet. Heeft u toch een defecte koeler van ATRO, dan willen wij dit graag van U weten daar wij alle risico`s willen uitsluiten.(en Zalman niet klakkeloos willen gaan geloven, maar eerder op onze klanten vertrouwen) Klanten die hun bij ATRO gekochte Koeler niet vertrouwen nodigen wij uit om contact met ATRO op te nemen voor een juiste oplossing. Verder willen wij eerlijk met dit probleem omgaan, en zullen onze klanten tegemoet komen waar het nodig is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
okeej ik heb hem dus binnengehad.( bij atro besteld) het schroefje was inderdaad afgebroken. Daar kon ik nog mee leven. Leek niet op enige vorm van verzwakking. ( dat de koeler dus ineens los kan gaan). Alleen is mijn 6800le dus gestorven tijdens het monteren van de koeler. 1 lullig weerstandje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
Ik wilde net mijn Zalman VF700-CU op mijn kaart gaan monteren, maar ik krijg met geen mogelijkheid de schroefjes los aande achterkant van mijn X800Pro, iemand een oplossing?

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 13:42
Voor de mensen met een Club3d 9800 Pro AIW, de AlCu past, maar wel na aanpassing :-P

-Yukon- : Op mijn 9700pro, kon ik aan de kant van de koeler (onderkant dus, als hij in je kast zit)
de pinnen eruit trekken met een tang, nadat kon ik de koeler gewoon last 'wippen'.
Ik kon iig *niet* aan de bovenkant de weerhaken indrukken... werkte voor geen meter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berenkoud
NeOTheMaTriXM schreef op woensdag 29 december 2004 @ 21:00:
Voor de mensen met een Club3d 9800 Pro AIW, de AlCu past, maar wel na aanpassing :-P

-Yukon- : Op mijn 9700pro, kon ik aan de kant van de koeler (onderkant dus, als hij in je kast zit)
de pinnen eruit trekken met een tang, nadat kon ik de koeler gewoon last 'wippen'.
Ik kon iig *niet* aan de bovenkant de weerhaken indrukken... werkte voor geen meter :P
Dat daar pinnetjes op zitten weet ik ook.

Hier zitten schroeven op (die ik onderhand dus dol heb gedraaid).
Ik kreeg/krijg ze dus voor geen meter los.

PS2 Snow White SRSM 20"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Yukon- schreef op woensdag 29 december 2004 @ 20:30:
Ik wilde net mijn Zalman VF700-CU op mijn kaart gaan monteren, maar ik krijg met geen mogelijkheid de schroefjes los aande achterkant van mijn X800Pro, iemand een oplossing?
Ik heb een kleine schroevendraaier en best wel wat kracht moeten gebruiken. Als 't eerste slagje rond is gaat het wel, maar met mijn standaard computerschroefkruiskop kreeg ik het niet voor elkaar - ik moest een kruiskopje uit een horlogemakersset gebruiken, de kaart goed vasthouden en een paar weesgegroetjes doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat net nog eens te kijken naar dat koelertje. Denken jullie dat hij ook te gebruiken is om de northbridge te koelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar is ie veel te groot voor imo - je bent dan (afhankelijk van je mobo-layout) beter af met een 7700 cpu-koeler, die hangt bij mij ook half boven de NB omdat-ie zo groot is :P Op de foto kun je ook wel zien dat de VF700 veel te groot is voor op de NB.

Afbeeldingslocatie: http://zooi.aoxclan.com/tn_new2_wholecase.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:25:
daar is ie veel te groot voor imo - je bent dan (afhankelijk van je mobo-layout) beter af met een 7700 cpu-koeler, die hangt bij mij ook half boven de NB omdat-ie zo groot is :P
Als je gaten rondom je north-bridge hebt wel (niet dus ;) ). Of je moet hem voor altijd vast plakken, maar ik denk dat ie zowiezo te groot is voor deze doelstelling.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

[quote]rappejap schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:25:
[...]

verder vind ik ronduit onbeschoft wel wat overdreven voor een dom geschreven bericht.
Wat eerder onbeschoft is, zijn de opmerkingen van, '" ik laat hem er zelf wel afvallen om eens flink te claimen e.d". (Let op, ook shop houders lezen deze forums en zullen deze info dan ook met elkaar uitwisselen) dit soort opmerkingen zorgen er nu juist voor dat het extra scherp in de gaten gehouden wordt door de shophouders en leveranciers.[quote]

Je moeder is onbeschoft joh sukkel, als je het goed had gelezen kwam je er heus wel achter dat ik dat niet meende jaap, lees men post daarna maar is en niet over iets zeiken, wat al 3 pagina's eerder staat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 03:59 ]

• 418O2
  • Laatst online: 11:03
Doe ffies normaal tegen elkaar, dit is niet de bedoeling

en je kan niet claimen. Je monteert dat ding op eigen risico en je krijgt echt een cent van de producent, ook niet bij een falend product waarschijnlijk.

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 04:15:
Doe ffies normaal tegen elkaar, dit is niet de bedoeling

en je kan niet claimen. Je monteert dat ding op eigen risico en je krijgt echt een cent van de producent, ook niet bij een falend product waarschijnlijk.
Dit is de enige wat er op de verpakking staat:

Zalman Tech Co.,Ltd is not responsible for any damages due to external cause, including but not limited to, improper use, problems with electrical power, accident, neglect, alteration, rapair, impropar installation, or improber testing.

Zalman is NOT responsible for any problems arising from incorrect installation.

Dus... als jij de cooler verkeerd erop zet en je veroorzaakt schade...dan heb je pech (duuhh) dat is ook zo bij de mééste goederen, dus als Zalman een niet deugend product leverd..zijn ze zeker aansprakelijk voor de geleden schade.

Ow jah.. we worden ook nog eens door de Nederlands Wet beschermd tegen ''gebrekkige producten''

Bw 6 artikel 186:1+190:1b
Maar Bw 186:2 heeft er weer erover dat een gebrekkig product niet als gebrekkig wordt beschouwd nadien een betere product in het verkeer is gebracht.
Omdat er (NOG) geen beter product in het verkeer is gebracht.. zijn sommige Zalman VF700CU/ALcu een gebrekkig product omdat er af en toe een schroefje erafvalt en daarmee andere componenten van het pc kan beschadigen. >:)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 04:40 ]

• 418O2
Daar heb je wel weer gelijk in, maar ik betwijfel of ze iets uit gaan keren aan iemand (en als het al zou gebeuren gaat dat dusdanig veel rompslomp kosten dat het het niet waard is)

maar dat is enkel mijn mening

• Pakjebakmeel
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 totaal verschillende dingen!

iig, mijn schroefje is er ook af, maar alles loopt nog nog ok. Zou ik hem moeten repareren of kan ik het gewoon zo laten? Het gaat maar om 1 schroefje...

Verwijderd

Pakjebakmeel schreef op donderdag 30 december 2004 @ 10:33:
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn 2 totaal verschillende dingen!

iig, mijn schroefje is er ook af, maar alles loopt nog nog ok. Zou ik hem moeten repareren of kan ik het gewoon zo laten? Het gaat maar om 1 schroefje...
Wij adviseren je het schroefje zo snel mogelijk te vervangen, of de koeler om te ruilen.
Heb je de koeler bij Atro gekocht, neem dan even contact met ons op, dan kan je deze kosteloos omruilen.
Daar wij niet gaan zitten wachten dat Zalman eens gaat reageren, hoe ze dit gaan afhandelen.

Ook in de zendingen van voor 24-12-2004, zitten ondertussen foute koelers.
Er hebben zich ondertussen al 2 klanten zich gemeld bij ons, waarvan de schroefjes afgebroken zijn. Wij hebben dan ook besloten Alle VF700 koelers te retourneren naar Zalman.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 03:49:

Je moeder is onbeschoft joh sukkel, als je het goed had gelezen kwam je er heus wel achter dat ik dat niet meende jaap, lees men post daarna maar is en niet over iets zeiken, wat al 3 pagina's eerder staat.
Jij hebt nog een hoop te leren in het leven, Al jouw reacties hier zijn zeer storend.
Waarschijnlijk weet je niet wat respect is en toon je het gedrag van een stampvoetende kleuter.
Onze tip, probeer eens volwassen te worden, daar jouw gedrag je niet siert tussen de serieuze
mensen hier op het forum.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 16:24 ]

Verwijderd

mja met dat soort figuren zou een 'report post to moderator' wel een aardige zijn inderdaad. Ik denk dat GoT langzaamaan de goede kant opgaat (i.e. volwassener wordt) en dit soort lieden helpen daar niet echt bij.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 11:48 ]

Verwijderd

Inderdaad, wij beschouwen de forum als een zeer belangrijke plaats, hier kunnen wij goed zien wat er gaande is, en passen onze shop daar ook op aan. Ook bespreken wij de hier bekende problemen van artikelen met onze leveranciers, die het weer bij de fabrikanten neer leggen.

Kort gezegt, de mening van alle mensen hier is goud waard, daar jullie het in reallife weten, hoe de producten in elkaar steken, zo krijgen we een eerlijk beeld van alles.

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
respect is ver gezocht bij sommige mensen , helaas zijn die mensen er toch... , zulke mensen zijn hinderlijk , IP ban zou handig zijn _/-\o_ , je hebt zelfs ook niks aan zulke

maar we wijken een beetje uit van het onderwerp 8)7

wel kwalijk die schroefjes niet goed zijn , testen ze die niet dan ? :?

• 418O2
Atro en Tha#1, neem ff contact op met elkaar als jullie je ruzie willen uitvechten, dit topic lijkt me niet de geschikte plaats voor zulke onderonsjes.

Back ontopic en ik wil er niets meer over horen! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 30-12-2004 16:26 . Reden: foute nick in stukje ]

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 13:41:
Atro en rappejap, neem ff contact op met elkaar als jullie je ruzie willen uitvechten, dit topic lijkt me niet de geschikte plaats voor zulke onderonsjes.

Back ontopic en ik wil er niets meer over horen! ;)
het quoten was verkeerd gegaan er stond rappejap in plaats van Tha#1.

nu weer ontopic

ATRO en Rappejap zijn de zelfde, Ik heb alleen een ATRO account hier aangemaakt om hier behulpzaam te zijn omtrent de koelers. Rappejap is een prive naam, daar ook ik net als iedereen hier graag kom als ik zo af en toe even vrij ben.

Antwoord over het nakijken van de schroefjes door zalman,

Met massa productie gaat dat steekproefgewijs daar het niet te doen is om ze 1 voor 1 na te kijken lijkt ons. maar ik denk dat ze voortaan wel wat scherper op gaan letten,na zo`n akefietje als dit.
Wij hebben net vernomen van de leverancier dat Zalman met spoed de nieuwe serie vf700 koelers zal leveren aan NL

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 16:27 ]

• Meauses
  • Laatst online: 12:07
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:20:
[...]

het quoten was verkeerd gegaan er stond rappejap in plaats van Tha#1.

nu weer ontopic

ATRO en Rappejap zijn de zelfde, Ik heb alleen een ATRO account hier aangemaakt om hier behulpzaam te zijn omtrent de koelers. Rappejap is een prive naam, daar ook ik net als iedereen hier graag kom als ik zo af en toe even vrij ben.

Antwoord over het nakijken van de schroefjes door zalman,

Met massa productie gaat dat steekproefgewijs daar het niet te doen is om ze 1 voor 1 na te kijken lijkt ons. maar ik denk dat ze voortaan wel wat scherper op gaan letten,na zo`n akefietje als dit.
Wij hebben net vernomen van de leverancier dat Zalman met spoed de nieuwe serie vf700 koelers zal leveren aan NL
Heb je enig idee wanneer ze zullen binnenkomen aangezien ik denk sommige mensen (zoals ik) ;) zsm die koeler in huis willen hebben.

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

rappejap/ATRO schreef op woensdag 29 december 2004 @ 19:25:
[...]

Wat eerder onbeschoft is, zijn de opmerkingen van, '" ik laat hem er zelf wel afvallen om eens flink te claimen e.d". (Let op, ook shop houders lezen deze forums en zullen deze info dan ook met elkaar uitwisselen) dit soort opmerkingen zorgen er nu juist voor dat het extra scherp in de gaten gehouden wordt door de shophouders en leveranciers.

Maar bij deze heb ik het dan ook direct veranderd,

LAATSTE UPDATE BETREFFENDE DE ZALMAN KOELERS

Geachte klanten,wij zijn er druk mee bezig. Voor zover we het nu weten betreft het alleen de koelers die na 24-12 door de leveranciers ontvangen en geleverd zijn. (bron, leveranciers) Al de door ons geleverde koelers zijn van voor deze datum. Als we uitgaan van de informatie die de leverancier van Zalman heeft ontvangen, dan mogen we er vanuit gaan dat met de al geleverde koelers niets aan de hand hoeft te zijn, maar 100% garanderen kunnen wij het ook niet. Heeft u toch een defecte koeler van ATRO, dan willen wij dit graag van U weten daar wij alle risico`s willen uitsluiten.(en Zalman niet klakkeloos willen gaan geloven, maar eerder op onze klanten vertrouwen) Klanten die hun bij ATRO gekochte Koeler niet vertrouwen nodigen wij uit om contact met ATRO op te nemen voor een juiste oplossing. Verder willen wij eerlijk met dit probleem omgaan, en zullen onze klanten tegemoet komen waar het nodig is.
Ik vind het wel ronduit onbeschoft. Als ik in de winkel kom, en ik wordt zo aangesproken, ben ik er meteen uit. Je kan best wel fatsoenlijk met iedereen om gaan. Dus ff en nix horen daar niet bij. Ik weet nog wel dat ik bij een fietsenzaak kwam, die ging even ECHT leeuwarders praten. Nou heb ik geluk dat ik ook wel Leeuwarders kan, maar niet iedereen kan dat, ik ben dus ook meteen de zaak uitgelopen, en naar een zaak gegaan die fatsoenlijk Nederlands spreekt.
Als er dus op een site ff en nix staan, vind ik dat gewoon onbeschoft overkomen. Het lijkt misschien wat hard, maar het is wel zo. Een beetje fatsoenlijkheid is gewenst, en ik weet zeker dat iedereen daar wel mee eens is. Ik geef hier even een voorbeeld van een fatsoenlijke afsluitzin van een computerzaak:
Hopende u hiermee voldoende te hebben ingelicht, verblijf ik met vriendelijke groet, ...
Dat vind ik fatsoenlijk. Als ik een meel krijg waar allemaal ff en nix in staat, dan haal ik daar niks in ieder geval. Hier @ GoT kan het wel, maar naar klanten toe vind ik echt niet kunnen.

Ik vind een excuses tegen over de klanten dan ook wel gepast...

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

:O Volgens mij waren we hier net over klaar, nog zo'n post, het is wel duidelijk nu hoor denk ik :Z

• lancelot46
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 09:01
FnF schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:37:
[...]

Ik vind het wel ronduit onbeschoft. Als ik in de winkel kom, en ik wordt zo aangesproken, ben ik er meteen uit. Je kan best wel fatsoenlijk met iedereen om gaan. Dus ff en nix horen daar niet bij. Ik weet nog wel dat ik bij een fietsenzaak kwam, die ging even ECHT leeuwarders praten. Nou heb ik geluk dat ik ook wel Leeuwarders kan, maar niet iedereen kan dat, ik ben dus ook meteen de zaak uitgelopen, en naar een zaak gegaan die fatsoenlijk Nederlands spreekt.
Als er dus op een site ff en nix staan, vind ik dat gewoon onbeschoft overkomen. Het lijkt misschien wat hard, maar het is wel zo. Een beetje fatsoenlijkheid is gewenst, en ik weet zeker dat iedereen daar wel mee eens is. Ik geef hier even een voorbeeld van een fatsoenlijke afsluitzin van een computerzaak:
[...]

Dat vind ik fatsoenlijk. Als ik een meel krijg waar allemaal ff en nix in staat, dan haal ik daar niks in ieder geval. Hier @ GoT kan het wel, maar naar klanten toe vind ik echt niet kunnen.

Ik vind een excuses tegen over de klanten dan ook wel gepast...
Netjes is het niet...... dit is letterlijke spreek taal. WAT WEL NETJES IS.... dat Atro er als eerste bij is en gewoon een super service levert _/-\o_ _/-\o_ . Dus om hier verder over te zeuren lijkt me niet gepast binnen dit kader. ;)

Verwijderd

Meauses schreef op donderdag 30 december 2004 @ 16:32:
[...]

Heb je enig idee wanneer ze zullen binnenkomen aangezien ik denk sommige mensen (zoals ik) ;) zsm die koeler in huis willen hebben.
Wat wij op het moment weten is dat ze ergens in de 2e week van januari worden verwacht bij de leveranciers, zodra ze er zijn zullen wij het dan ook laten weten.

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
een vraagje aan atro

*offtopic*

is er nog een mogelijkheid om aan amd athlon xp's te komen ? , ik zoek een 2500+ ,
ik weet dat ze uit de productie zijn , weet jij meschien welke winkels ze nog verkopen ???

Verwijderd

NomadTitan schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:08:
een vraagje aan atro

*offtopic*

is er nog een mogelijkheid om aan amd athlon xp's te komen ? , ik zoek een 2500+ ,
ik weet dat ze uit de productie zijn , weet jij meschien welke winkels ze nog verkopen ???
Hoi, deze zijn uit de handel gehaald en niet meer te verkrijgen.
ze waren waarschijnlijk te goed te overclocken. en daar houden ze niet van bij de Amd.

hebben jullie meer vragen oftopic, mail ons dan even.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:19:
[...]

Hoi, deze zijn uit de handel gehaald en niet meer te verkrijgen.
ze waren waarschijnlijk te goed te overclocken. en daar houden ze niet van bij de Amd.

hebben jullie meer vragen oftopic, mail ons dan even.
Nog steeds het excuses tov de klanten misschien? ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:43:
[...]

Jij hebt nog een hoop te leren in het leven, Al jouw reacties hier zijn zeer storend.
Waarschijnlijk weet je niet wat respect is en toon je het gedrag van een stampvoetende kleuter.
Onze tip, probeer eens volwassen te worden, daar jouw gedrag je niet siert tussen de serieuze
mensen hier op het forum.
Jij bent anders degene die roept dat ik onbeschoft ben |:( terwijl jullie je klanten benaderen alsof je met iemand aan het msnen bent.. en nu probeer je je door goed klinkend taalgebruik mij zwart te maken.Als je mij niet respecteert respecteer ik jouw ook niet, je hebt geen enkel recht om mij af te zeiken.

Dit is gelijk men laatste reactie op jouw..ow jah nog iets GET A LIFE :( .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 17:55 ]

• DeadMetal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 19:26
On topic graag.

Ik heb bij ATRO ook een VF700 gekocht (gisteren ontvangen), maar ik vertrouw die koeler hierdoor ook niet echt. Contact opnemen om hem om te ruilen voor een nieuwe (zodra die weer binnen zijn)?

[ Voor 87% gewijzigd door DeadMetal op 30-12-2004 18:09 ]

• lancelot46
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:51:
[...]

Jij bent anders degene die roept dat ik onbeschoft ben |:( terwijl jullie je klanten benaderen alsof je met iemand aan het msnen bent.. en nu probeer je je door goed klinkend taalgebruik mij zwart te maken.Als je mij niet respecteert respecteer ik jouw ook niet, je hebt geen enkel recht om mij af te zeiken.

Dit is gelijk men laatste reactie op jouw..ow jah nog iets GET A LIFE :( .[/quote] :(

Dit heet het zalman VF700 forum!! :7 Je punt is duidelijk (en dat van ATRO ook). Spelen doen we in de speeltuin :O En waar maken wij ons druk over; maak je liever druk over die arme mensen in Azie en omstreken.

Dit soort discussies worden verre van gewaardeerd door iedereen.

ON TOPIC!!

Ik heb zelf ook een VF00Cu bij Atro besteld en sinds 21-12 gemonteerd. Zelf ga ik niet beginnen aan die sleur van terug sturen en vervolgens weer wachten op een nieuwe. Of ... je oude er op laten zitten totdat de nieuwe levering verkrijgbaar is (en dan maar hopen dat hij in de tussentijd er niet af flikkert). Ik ben een tweaker :*) en zorg zelf wel voor een paar fatsoenlijke schroefjes! Spijtig is het wel dat zo'n mooi product met fabrieksfouten wordt geleverd.

• Pakjebakmeel
Wat is nou het mogelijke gevolg als je hem niet vervangt dan?

• _Brake_
Als de kop van het schroefje afbreekt, hoe wil je dan een nieuw schroefje/boutje erin krijgen??

Verder denk ik net zoals jij, houden tot de nieuwe beschikbaar is (zal er wel niet 123 afpleuren hoop ik 8)7) maar wordt de koeler bijv. ook teruggenomen als wij zelf er nieuwe schroefjes/boutjes indraaien?? Gezeur weer allemaal over dit prachtige product :(

• lancelot46
Als je hem zelf repareerd (preventief), waarom zou je hem dan alsnog terug willen sturen?
:?

[ Voor 72% gewijzigd door lancelot46 op 30-12-2004 19:06 ]

Verwijderd

Het mogelijke vervog is dat de koeler los kan raken, en je onodig schade hebt.
bij twijfel gewoon terugsturen. wij zullen er alles aan doen om de verzendkosten te claimen bij de leveranciers, daar deze dat ook weer bij zalman zullen doen.

Als de kop afbreekt mag je het van ons ook nog gewoon terugsturen, doen we niet moeilijk over, we hebben er een paar honderd verkocht in 2 weken en die paar kunnen er ook nog wel bij.

Het is wel zo, dat voor de mensen die hem niet terugsturen, er later geen garantie kan geclaimd worden bij de Zalman, als de schroefjes er alsnog afvallen.(bron leverancier)

Aan de andere kant zie ik er ook niets over op de zalman site staan. lijkt mij toch wel gepast dat ze er wat over bekent maken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:51:
[...]

plz plz plz reageer gewoon niet meer,

hier heb ik een leuke site voor je : www.disney.nl

• lancelot46
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 19:16:
Het mogelijke vervog is dat de koeler los kan raken, en je onodig schade hebt.
bij twijfel gewoon terugsturen. wij zullen er alles aan doen om de verzendkosten te claimen bij de leveranciers, daar deze dat ook weer bij zalman zullen doen.

Als de kop afbreekt mag je het van ons ook nog gewoon terugsturen, doen we niet moeilijk over, we hebben er een paar honderd verkocht in 2 weken en die paar kunnen er ook nog wel bij.

Het is wel zo, dat voor de mensen die hem niet terugsturen, er later geen garantie kan geclaimd worden bij de Zalman, als de schroefjes er alsnog afvallen.(bron leverancier)

Aan de andere kant zie ik er ook niets over op de zalman site staan. lijkt mij toch wel gepast dat ze er wat over bekent maken.
uhhh, ik heb die orginele verpakking niet meer, en daarbij wil ik ook eigenlijk niet de geheugenkoelertjes los maken. Hoe zit dat dan met retouneren?

• _Brake_
Ja dat heb ik ook. Moet dan puur en alleen de koeler terug? Ik vind het niet erg als ik dan puur en alleen een koeler weer terug krijg! Verder vind ik dat jullie een pluim krijgen door ons hier up to date te houden etc! En nevermind dat er niks op de website van Zalman staat :D Zo lang is het product nog niet gelanceerd (kinderziektes snel terughalen) en voordat er überhaupt al wat bij hun op de website staat over hun eigen producten... St. Juttemis van de bans hiero is er niks bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah - bevestiging van Zalman.
Thank you for your inquiries.

Some early shipments of the VF700-AlCu/Cu contained several cases in which the bolthead of the bolt that secures the fan support was found to have broken off. We are cooperating with distributors to prevent such products from being sold. If no more than one bolt head among the 4 bolts is broken off, it will not affect performance.

We are taking every measure to prevent damaged products from being sold. Users that have already purchased a bolthead damaged VF700-AlCu/Cu can have it replaced with a normal VF700-AlCu/Cu at the nearest Zalman distributor. You can check the distributor contact info. at the 'Where to Buy' section on the upper side of this screen.

FYI, we attached 2 pictures as examples of a broken off bolthead.
(de foto's zijn dezelfde als die we al eerder zagen van ATRO)

Wat wel interessant is, is dat ze zeggen dat 1 afgebroken schroefje voor de performance niet uitmaakt. Klinkt als prima nieuws, zeker gezien het feit dat bijna iedereen hier van een webshop gekocht heeft en terugsturen toch altijd een hoop geklooi is.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.