En Gelijk had je, dat is inderdaad geen taal voor op onze website.
verder vind ik ronduit onbeschoft wel wat overdreven voor een dom geschreven bericht.
Wat eerder onbeschoft is, zijn de opmerkingen van, '" ik laat hem er zelf wel afvallen om eens flink te claimen e.d". (Let op, ook shop houders lezen deze forums en zullen deze info dan ook met elkaar uitwisselen) dit soort opmerkingen zorgen er nu juist voor dat het extra scherp in de gaten gehouden wordt door de shophouders en leveranciers.
Maar bij deze heb ik het dan ook direct veranderd,
Onze leveranciers hebben vandaag bekend gemaakt dat het niet om een gerucht gaat, alle Vf700 koelers die bij de leveranciers staan worden terug gehaald door Zalman, het is nog niet bekend wat er met de koelers gebeurt die al bij de klanten zijn. Wij houden jullie op de hoogte als er meer nieuws is omtrent deze koelers.
LAATSTE UPDATE BETREFFENDE DE ZALMAN KOELERS
Geachte klanten,wij zijn er druk mee bezig. Voor zover we het nu weten betreft het alleen de koelers die na 24-12 door de leveranciers ontvangen en geleverd zijn. (bron, leveranciers) Al de door ons geleverde koelers zijn van voor deze datum. Als we uitgaan van de informatie die de leverancier van Zalman heeft ontvangen, dan mogen we er vanuit gaan dat met de al geleverde koelers niets aan de hand hoeft te zijn, maar 100% garanderen kunnen wij het ook niet. Heeft u toch een defecte koeler van ATRO, dan willen wij dit graag van U weten daar wij alle risico`s willen uitsluiten.(en Zalman niet klakkeloos willen gaan geloven, maar eerder op onze klanten vertrouwen) Klanten die hun bij ATRO gekochte Koeler niet vertrouwen nodigen wij uit om contact met ATRO op te nemen voor een juiste oplossing. Verder willen wij eerlijk met dit probleem omgaan, en zullen onze klanten tegemoet komen waar het nodig is.