Smaken verschillen nou eenmaal.

Denk je echt dat een paar enters in mijn topic de hele layout van het forum veranderd? De punten die ik eerder opsomde veranderen echt niet hoor. Ik geloof dat je het leed nog een beetje probeert te verzachten voor de mensen, je goed recht natuurlijk...
Nou, de leesbaarheid van posts heeft ook te maken met hoe je je teksten schrijft en opstelt. De post die ik aanhaalde was daar een goed voorbeeld van. Een paar alinea's doen wonderen om een stuk tekst door te kunnen lezen.
Mijn mening, ja dat is zo. Zoals iedereen een mening heeft. Feit is toch dat er nu meer negatieve verhalen binnenkomen dan dat er eerder binnenkwamen, toch? Of moet het grote gros met negatieve meningen maar wijken voor de kleine groep waar toevallig de beheerders van het forum inzitten?
Hier haal ik de auto's er ook weer bij. Waar haal je het vandaan dat het een kleine groep is die tevreden is met de layout? Feitelijk kun je nog geen zinnig woord zeggen over welk deel tevreden is en welk deel niet. Je hebt te maken met gewenning, met smaak, en met de intensiviteit waarmee het forum gebruikt wordt. Een poll zou daarin kunnen bijdragen, maar daarmee bereik je niet alle users, en je zult het een tijdje moeten geven om users de kans te geven om te wennen aan deze lay-out. Ik wil zelf nog geen uitspraak doen of het meerendeel er positief of negatief tegenover staat, daar wacht ik liever nog een week mee ofzo.
Ter info, ook niet alle mods zijn te spreken over de nieuwe layout, maar dat was met de vorige layout ook zo en dat zul je altijd blijven houden. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken op een forum van dit formaat.
Ik ben zeker niet voor het beter onderhoudbaar maken van het forum, maar de nieuwe layout etc. hadden ze beter achterwege kunnen laten op een paar kleine veranderingen na dat het beter bij de frontpage zou aanpassen. Wellicht was het ook goed de frontpage beetje met het forum te laten bijtrekken... Het kleine broertje mag toch ook wel iets doen voor zijn grote broer 'Het Forum'?
Het een kan niet zonder het ander, het is dan ook volslagen kul om te zeggen dat het een de grote broer is en de ander het kleintje. Ze kunnen niet zonder elkaar en de rollen zijn daarin gelijk. Het had misschien andersom gekund, maar het besluit is genomen om het gelijk te trekken met de frontpage. Het is niet anders.

En tot die tijd mag niemand iets zeggen? Dat lijkt me een heel erg vreemde gang van zaken. Tis natuurlijk wel een goede manier de gemoederen een beetje tot bedaren te brengen, wellicht hoor je dan na een tijdje veel minder negatieve verhalen....
Wat een insinuatie... Ja tuurlijk mag je wat zeggen, maar _dezelfde_ mensen vertellen voor de xx-ste keer dat het wit te wit is en het contrast te schril. We zijn ermee bezig en het meerendeel wat nu volgt zijn mensen die zich misschien niet erbij willen neerleggen en nog een keer moeten uitleggen dat het wit te wit is zonder dat ze met nieuwe argumenten komen. We hebben het meerendeel van de argumenten meegenomen en gaan kijken wat we daarmee kunnen doen.
En dus moet alles wat mensen in hun vrije tijd gemaakt hebben maar geaccepteerd worden? Dat is toch raar? Het kan toch gewoon een gruwelijk design zijn, ofnie?
Jah, maar bij jou posts lijkt het voor mij alsof er zelfs geen waardering is voor het werk wat er in gestoken is, en dat steekt me behoorlijk. Da's net zoiets als de mensen die zeggen 'het moet anders' en als je aangeeft dat ze zelf ook een css kunnen maken vervolgens zeggen 'dat wil ik niet want dat is me te veel moeite'. Dat je het niet eens bent met de layout of de kleurstelling is je goed recht, maar een beetje waardering laten blijken voor de moeite en tijd die er in gestoken is zou ook niet misplaatst zijn.

Ik probeer het zo helder mogelijk over te brengen, ik kan er wel om heen gaan draaien, maar zo ben ik niet.
Het is de toon die de muziek maakt...