Nieuwe layout! (deel 2)

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.679 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Trouwens de ruimte die gereserveerd is aan de linkerkant van een post voor je icon en onderschrift. Deze lijkt ook een stuk groter te zijn geworden in de nieuwe lay-out. Ik persoonlijk vond het van de oude lay-out juist mooi dat de ruimte daarvoor beperkt was, daardoor staat het minder prominent in beeld en leidt het minder af.
Zou dat smaller gemaakt kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

JHS schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:05:
Ligt het aan mij of zijn is de RML FAQ niet meer gelinkt :? . Je kan er volgens mij niet meer op een normale manier komen :) .
Je bedoelt deze?
Hij staat naast de UBB knopjes ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik heb voor het ontwerp van 'mijn site' behoorlijk wat kennis opgedaan door naar honderden site's te kijken vanuit de ergonomische gedachte. Ik had daarmee totaal geen ervaring en daarom baseerde ik me o.a. op wetenschappelijke studies.

De Sans-Serif fonts bleken, wetenschappelijk getest, het best leesbaar. De verschillen tussen de verschillende fonts in die groep zijn miniscuul. Uit datzelfde onderzoek (geen bron meer helaas) bleek dat Verdana net een beetje boven Arial uitstak qua leesbaarheid.

Uit onderzoek bleek ook kleurstelling een belangrijk onderdeel van een website te zijn. Zo bleek uit testen dat een website met sterk opvallende kleuren bij mensen die interesse hadden voor een bepaalde inhoud sneller als moeilijk leesbaar en onduidelijk kon worden gewalificeerd dan exact dezelfde website met hooguit twee zachte kleuren voor het tekstgedeelte.

Er zijn dan ook richtlijnen waaraan een website zou moeten voldoen om een bepaald soort publiek tevreden te stellen. Ik herinner me dat een vorm waar de nieuwe layout in is gegoten als professioneel werd gekarakteriseerd.

Moet je dan concluderen dat 'omdat bovenstaand zo is' het forum volledig aan de beoogde doelstelling voldoet? Het antwoord is gewoon ja. Je zou daarnaast ook de conclusie kunnen trekken dat mensen die zich niet kunnen vinden in de nieuwe layout onprofessioneel zijn wat gezien de gemiddelde leeftijd en achtergrond van de gebruikers niet verwonderlijk is.

Dat GoT ook volop ruimte biedt aan mensen die vanuit een hobbysfeer hier verzeilt zijn geraakt is kenmerkend en een positieve gedachte voor en van Tweakers.Net. Het is hier een gemeenschap waarin wij allen kunnen communiceren en kennis kunnen delen. Dat dit nooit ten koste mag gaan van het inhoudelijke en uiterlijke kwaliteitsniveau van de eigenaars en bedenkers is iets wat door hen wordt bepaald.

Wij zijn allemaal hier te gast en mogen blij zijn dat Gathering of Tweakers er überhaupt is. Ik ken geen enkel ander nederlands forum waar vaak snel en duidelijk een probleem voor een ander wordt opgelost of waar een ander wordt geholpen. Dát is hetgeen waar je voor komt.

Er wordt, zoals al eerder gezegd, wel degelijk nagedacht over een aanpassing. Daarop moet men dan maar wachten. Dit nu >1200 pagina's tellende topic blijkt een signaal af te geven richting de uitvoerende macht en dat signaal is opgevangen.

Het is mij dan ook een volkomen raadsel waarom mensen maar blijven zeuren en dit topic desondanks open blijft. De meerderheid van de postings vallen onder de categorie 'bad postings' en dat geeft geheid een teleurstellend gevoel als men zoveel tijd erin heeft gestoken zijn gasten te ontvangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Guardian Angel op 02-12-2004 16:18 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

pasta schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:08:
[...]

Je bedoelt deze?
Hij staat naast de UBB knopjes ;)
Ja, die ja, maar de ubb knopjes heb ik zoiezo onmiddelijk uitgezet, lijkt me (ook in het algemeen) handig als dat gewoon via het FAQ menu beschikbaar is :) .

edit:
Oh, en * JHS is met QA :) .
Ik begrijp wel waarom het topic open blijft, laat de frustraties eruit, maar ik hoop dat de devvers e.c. er zich niks van aan trekken :) .

[ Voor 19% gewijzigd door JHS op 02-12-2004 16:22 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
Ramzzz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 11:59:
Zo'n 'amber' of 'groen' scherm van pakweg 15 jaar geleden was ook echt beter voor je ogen (lees: minder slecht) en werken met het contrast van je scherm hoog en de helderheid lager, is gewoon tamelijk veel beter voor je ogen. Ik zette er namelijk bij "in het donker met weinig omgevingslicht", de omstandigheden waaronder nogal veel wordt gecomputerd, met name in privé-omgevingen.
Wat is dat toch hier? Wtf is het nut van het computeren met weinig omgevingslicht, hebben jullie wel eens van verlichting in je kamer gehoord? Of is het bij jullie binnen als de zon onder gaat meteen donker en hebben jullie geen lampen. Vast wel dus doe ze gewoon aan, iedere idioot kan je vertellen dat je je ogen ruineert als je in het donker naar een monitor staart die binnen anderhalve meter van je ogen staat. dan heeft de kleur ook weinig inlvoed meer hoor. Waarom doe je dan gewoon je lamp in je kamer niet aan 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Maverick op 02-12-2004 16:23 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guardian Angel schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:15:
...

Je zou daarnaast ook de conclusie kunnen trekken dat mensen die zich niet kunnen vinden in de nieuwe layout onprofessioneel zijn wat gezien de gemiddelde leeftijd en achtergrond van de gebruikers niet verwonderlijk is.

...
Dat vind ik dus een behoorlijke trap na in de richting van mensen die jarenlang zich hebben kunnen vinden in de oude layout en zich belangeloos hebben ingezet om mensen op het forum te helpen met kleine en grote problemen. Om nu te stellen dat zij onprofessioneel zijn omdat zij zich niet of niet helemaal kunnen vinden in de nieuwe layout vind ik grote onzin. Die mensen hebben zich dan opeens jarenlang onprofessioneel bezig gehouden?

Het gaat om de inhoud ten eerste, en een leuk functioneel jasje ten tweede. Overigens denk ik wel het merendeel de nieuwe layout, als we kleurgebruik buiten beschouwing laten, wel ok vind.

Bovendien is het niet allemaal jong gespuis wat hier rondhobbelt, ik denk dat het merendeel van de die-hards toch in de 25-35? 40? is en allemaal in meer- of mindere mate professioneel bezig zijn, al dan niet in de IT.
Maverick schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:22:
[...]

Wat is dat toch hier? Wtf is het nut van het computeren met weinig omgevingslicht, hebben jullie wel eens van verlichting in je kamer gehoord? Of is het bij jullie binnen als de zon onder gaat meteen donker en hebben jullie geen lampen. Vast wel dus doe ze gewoon aan, iedere idioot kan je vertellen dat je je ogen ruineert als je in het donker naar een monitor staart die binnen anderhalve meter van je ogen staat. dan heeft de kleur ook weinig inlvoed meer hoor. Waarom doe je dan gewoon je lamp in je kamer niet aan 8)7
Ik zit nu ook in het donker.

Ik vind het zeer prettig, omdat ik geen storingsbronnen heb en mij veel beter kan concentreren. En het is FLAUWEKUL dat dat slecht voor je ogen is, een urban legend.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mjah, je zegt het zelf al Krusher, het gaat om de inhoud en niet om het jasje eromheen. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
ik geloof dat laatst in een poll naar voren kwam dat het merendeel 15-20 jaar was.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pasta schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:26:
Mjah, je zegt het zelf al Krusher, het gaat om de inhoud en niet om het jasje eromheen. ;)
Het mag ook een prettig jasje wezen ;)

Maar goed, ik heb mijn jasje aangepast aan mijn smaak dus mij hoor je niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Guardian Angel schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:15:
...

Wij zijn allemaal hier te gast en mogen blij zijn dat Gathering of Tweakers er überhaupt is. Ik ken geen enkel ander nederlands forum waar vaak snel en duidelijk een probleem voor een ander wordt opgelost of waar een ander wordt geholpen. Dát is hetgeen waar je voor komt.

...
Ik ben het helemaal met je eens dat er best waardering mag (moet) zijn voor het werk dat in het nieuwe ontwerp is gestoken. Maar opbouwende kritiek mag ook best.
Ik ben als gebruiker blij dat GoT er is, maar er moet ook niet vergeten worden dat GoT ook blij mag zijn met zijn gebruikers. Het ene kan immers niet zonder het andere. Dat er snel antwoord wordt gegeven komt doordat er zoveel mensen zijn die bereid zijn het antwoord te geven, en dat zijn voor het grootste deel niet betalende mensen. Ook met die mensen mag best rekening gehouden worden. Uiteindelijk heeft de leiding van GoT natuurlijk wel het laatste woord, het is hun forum en zij gaan erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:25:
[...]

Dat vind ik dus een behoorlijke trap na in de richting van mensen die jarenlang zich hebben kunnen vinden in de oude layout en zich belangeloos hebben ingezet om mensen op het forum te helpen met kleine en grote problemen. Om nu te stellen dat zij onprofessioneel zijn omdat zij zich niet of niet helemaal kunnen vinden in de nieuwe layout vind ik grote onzin. Die mensen hebben zich dan opeens jarenlang onprofessioneel bezig gehouden?
Kijk voor de grap eens naar de registratiedatum en de leeftijden van de posters hier.
Het gaat om de inhoud ten eerste, en een leuk functioneel jasje ten tweede. Overigens denk ik wel het merendeel de nieuwe layout, als we kleurgebruik buiten beschouwing laten, wel ok vind.
Zin om te turven? :)
Bovendien is het niet allemaal jong gespuis wat hier rondhobbelt, ik denk dat het merendeel van de die-hards toch in de 25-35? 40? is en allemaal in meer- of mindere mate professioneel bezig zijn, al dan niet in de IT.
Ik wordt binnenkort 55. Omdat lang niet iedereen zijn geboortedatum in zijn profiel heeft staan is dat onmogelijk te bepalen. Mijn gevoel zegt me dat de meerderheid van de gebruikers >16 maar <25 is.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen klachten over het wit (ik kick juist op de nieuwe minimal look), maar ik heb wel een ander probleempje, en aangezien ik het nog niet voorbij heb zien komen ben ik misschien ook wel de enige die er last van heeft O_o.

anyway, the pagina nummering van een thread is imho wat onduidelijker geworden, dit is wat ik bedoel:

Afbeeldingslocatie: http://www.crookram.net/stuff/etc/got1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.crookram.net/stuff/etc/got2.jpg

ik kan hier dus vrij slecht aan zien op welke pagina ik precies zit. niet praktisch bij lange threads zoals deze. misschien een idee om <> tekens er bij te zetten voor "volgende" en "vorige" pagina?

heeft iemand anders hier ook last van, of ben ik gewoon blind. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:47:
ik kan hier dus vrij slecht aan zien op welke pagina ik precies zit. niet praktisch bij lange threads zoals deze. misschien een idee om <> tekens er bij te zetten voor "volgende" en "vorige" pagina?

heeft iemand anders hier ook last van, of ben ik gewoon blind. ;)
Ja ;) . Onderaan topics met meer dan 1 pagina staat op alle pagina's behalve de laatste een lees verder linkje :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JHS schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:49:
[...]
Ja ;) . Onderaan topics met meer dan 1 pagina staat op alle pagina's behalve de laatste een lees verder linkje :) .
jezus wat dom van me. had ik nog niet gespot. thanks! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

btw.. dat automatische image resize scriptie is erg mooi! :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Guardian Angel schreef op donderdag 02 december 2004 @ 16:32:
[...]

Ik wordt binnenkort 55. Omdat lang niet iedereen zijn geboortedatum in zijn profiel heeft staan is dat onmogelijk te bepalen. Mijn gevoel zegt me dat de meerderheid van de gebruikers >16 maar <25 is.
Geslacht
Man 98%
Vrouw 2%

Leeftijd
5-12 0%
13-19 21%
20-34 64%
35-49 13%
50-64 2%
65+ 0%
;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

removed

[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2004 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Deze quote is veel interessanter:
Tweakers.net is de grootste Online Community voor IT-ers in Nederland. Bezoekers komen om samen te discussiëren in het Forum en om het laatste nieuws te bekijken. Ook zijn er reviews, worden er nieuwe features besproken, worden best buys getest etc. Tweakers.net is een echte community.

De bezoekers van Tweakers zijn professionals; systeembeheerders, programmeurs en mensen met IT gerelateerde interesse.
Sluit aardig aan op wat ik schreef. :)

Los hiervan, als zij wél kunnen bepalen hoe oud de users gemiddeld zijn, welke gegevens hebben zij dan die T.Net niet heeft? Wat zeg je? Steekproef? Oh.....

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Gunner schreef op donderdag 02 december 2004 @ 08:51:
[...]

Ik weet niet waar iedereen zijn 'recht' vandaan haalt om 'zijn' kleuren op te eisen?? Je bezoekt GoT, een 'gratis' verzamelplaats van mensen met dezelfde interesse, en nu ga je klagen dat er iets veranderd is. Je bankrekening wordt niet geplunderd, GoT is nog steeds gratis.

Zoiets heet management. Deal with it.
GoT is een community, dat betekent meer dan alleen een groep users en een stuk software.
Vandaar ook anderhalf duizend reacties op een nieuwe layout. :)

Tuurlijk is het geen 'recht'. Niemand gebruikt volgens mij die woorden.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft mijn mening over de nieuwe layout. Je hoort hier vaak dat het een kwestie van gewenning is. Mensen willen altijd vast houden aan dat wat ze kennen. Ik werk zelf ook aan een web app, en zodra je ook maar 1 linkje anders neer zet krijg je meteen paniek reacties en klachten. Als er dan net nieuwe gebruikers zijn in die periode, en je veranderd het na een maand weer terug naar de oude situatie, gaan die nieuwe mensen opeens klagen. Zij waren juist de nieuwe situatie gewend.

Aan de andere kant, bij deze layout had ik in de eerste instantie niet het gevoel van: "wow, een (mooie) nieuwe layout", nee, ik dacht dat mijn browser de site niet goed renderde. Bij de oude layout gebeurde het namelijk wel eens dat de ccs niet goed gelezen werd (na een timeout ofzo?) en dat dan de data er wel stond op mijn scherm, maar zonder kleurtjes en 'ronde' randjes in de headings. Als je dan een refresh deed stond de pagina weer goed op je scherm.

Mijn eerste reactie was dus, van "shit, weer zo'n foute rendering, even refreshen". Refreshen hielp dus niet (duh), en pas na 2 keer refreshen viel het kwartje dat het een nieuwe layout was.

Nu ben ik meestal een type wat voor vooruitgang is. Ik werk bijvoorbeeld jaren op de Mac, en zowel de overgang van de strakke zwart/wit lijntjes style (<=System 7) naar de Platinum interface als de overgang naar Aqua kan ik me nog goed herinneren. Telkens was mijn eerste reactie: "Wow, mooie nieuwe interface zeg".

Dat ik bij de nieuwe look van GOT echt dacht dat de pagina verkeerd gerenderd werd zegt mischien al wel genoeg. Met name het wit en de default instelling om de text helemaal links direct tegen de rand van je window te zetten, doet het echt lijken op een buggy pagina dan op een nieuwe layout.

Mischien een idee. De crew heeft veel tijd (en geld) in de nieuwe layout gestoken. Zou het dan niet logischer zijn als deze -alleen- voor abbo's beschikbaar was? Normaal gesproken is de gratis versie van iets toch ook alleen de oudere versie? Het zou dan juist een stimulans zijn voor users om een abbo te nemen:

"Met abbo toegang tot de profesionele nieuwe premium look!"

Dat klinkt toch beter als:

"Met abbo toegang tot de niet-profesionele oude & oubollige look!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:47

Luke!

#Treinbaas
Het gaat er toch niet om dat deze lay-out "nieuw" is, maar dat deze aansluit op www.tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ben vooral met het laatst wel eens....

Verder een idee om de kleuren om te draaien? wit naar de buitekant en grijs naar binnen?
Vind dat bij deze look de edit en quote knopjes ook wel aan een vernieuwing toezijn..... (ook al is dit op tweakers.net niet.....

[ Voor 22% gewijzigd door Micha op 02-12-2004 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [NUT]
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:20

[NUT]

Heppiedepeppie

Ik mis in de nieuwe layout de mogenlijkheid om de beige achtergrond naar grijs te verzetten zoals dat wel mogenlijk is op de FP :(

Ik vind het niets zo... bepaalde dingen zijn zo somber geworden dat ik persoonlijk dit uiterlijk minder bij de FP vind passen dan een totaal verschillende layout zoals got voorheen was...

* [NUT] zet GoT oldstyle terug ... lekker vertrouwd en niet zo deprimerend :/

[ Voor 7% gewijzigd door [NUT] op 02-12-2004 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:46

ripexx

bibs

Ik snap de discussie absoluut niet :?

Het MT heeft besloten dat dit de template gaat worden en dat het verschil tussen GoT en FP waar mogelijk wordt weggenomen. Duidelijker kan het niet zijn. Dit beleid is al velemalen gecommuniceerd aan de community en dit is een van de effecten.

Zou me niets verbazen als Femme of iemand anders starks gaat beginnen aan de ontwikkelen van een nieuwe frontpage en wellicht dat dan het forum weer direct mee hobbelt. Prima toch.

Eén website één uniforme uitstraling. :)

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

ripexx schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:39:
Ik snap de discussie absoluut niet :? (...)
De discussie is dan ook niet (alleen) of de template er in het algemeen zo zou moeten uitzien, maar of er een aantal verbeteringen (in sommige mensen hun visie) kunnen worden doorgevoerd :) .

En verder kan je toch ook kritiek leveren op een besluit van het MT? , niet dat ze er naar mijn mening naar moeten luisteren, maar inhoudelijke, onderbouwde, redelijke en opbouwende kritiek is nooit weg :) . Jammer dat het alleen dat vaak niet is :{

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
vind het wel mooi eigenlijk ben ik nou alleen ???
maar goed ik ben er wel voor en petje af voor de mensen die het in elkaar gezet hebben.

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

wizzard schreef op donderdag 02 december 2004 @ 18:56:
vind het wel mooi eigenlijk ben ik nou alleen ??? (...)
Nee hoor, zie ook het Devvers felicitatietopic :) .

[ Voor 16% gewijzigd door JHS op 02-12-2004 19:00 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Weet je zeker dat dit bestand goed is? Ik heb alleen een header en footer die enigzins paars kleurd, de rest is allemaal wit (zelfs wat grijs was). Op meerdere machines met verschillende OS'n en internetverbindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/54
oi oi
kijk, is dat geen idee voor de verschillende posts in een topic?
de kleuren zoals ze izjn in de pricewatch en andere delen van tweakers.net (het deel waar de producten staan bedoel ik)

@ Guardian Angel (onder me)
Ik heb topic 1 helemaal bijgehouden en 2 tot op zekere hoogte.
dat ik die reactie niet heb gelezen; het spijt me........ ik kwam alleen met een idee dat ik kreeg toen ik op de PW keek.

[ Voor 32% gewijzigd door ixl85 op 02-12-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

crisp schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:41:
........................................................... Zolang het forum functioneel is spaar ik alle aanpassingen op, word het getest op ons testforum, en dan komt er eerdaags wel een keer een update en dan zie je vanzelf wel wat er veranderd is en wat niet.
/me En zelfs dan nóg blijven users mopperen. De mededeling hierboven is toch overduidelijk? *

Vragen om features of kleine aanpassingen mag maar controleer eens of iemand anders soms hetzelfde al heeft gezegd.

Voor wat de opmerkingen over de kleur betreft, er staan honderden overbodige reaqcties inmiddels en dat is helaas inclusief mijn postings. Waarom moeten er zonodig méér bij vraag ik me dan af.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zodat tweakers.net kan zien hoeveel mensen ontevreden zijn. maak een poll zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:20:
zodat tweakers.net kan zien hoeveel mensen ontevreden zijn. maak een poll zou ik zeggen.
Die boodschap is inmiddels heus wel overgekomen hoor :{ :) . Een poll is daar niet voor nodig, mensen vinden het nodig praktisch de helft van twee topics vol te lullen. Punt is duidelijk gemaakt, dan hoeft dat echt niet nog meer herhaalt te worden :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:20:
Goh, helemaal zelf bedacht of hebben de andere 100 mensen die dit al hebben voorgesteld je op een idee gebracht :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal zelf bedacht! geen zin om al die pagina's te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 19:29:
helemaal zelf bedacht! geen zin om al die pagina's te lezen
En dan denk je dat het tóch verstandig is om even nog een bijdrage te leveren, misschien staat er in de ~ 1250 posts die er tot nu toe zijn gemaakt wel iets soortgelijks! nofi :)

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al eerder een bijdrage gegeven, bovendien gaf ik antwoord op de vraag boven mij waarom mensen blijven posten...ik denk dat ik in dat antwoord gelijk heb.
misschien is het handig als je voortaan toch ontopic reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik zie intussen geen brood meer in dit topic :)

• Alle features/klachten/vragen/opmerkingen zijn intussen (zoals het hoort) als topic in React Bugs en Featurerequests beland.
• In dit topic wordt alleen maar een hele hoop dubbel gepost, soms drie-, vier- of honderddubbel 8)7

Oftewel dit topic heeft geen ander nut meer dan de postcount van een hoop mensen ophogen, dus ik sluit af met de wijze woorden van crisp:
crisp schreef op donderdag 02 december 2004 @ 15:41:
Zolang het forum functioneel is spaar ik alle aanpassingen op, word het getest op ons testforum, en dan komt er eerdaags wel een keer een update en dan zie je vanzelf wel wat er veranderd is en wat niet.
Schluss en rust in de toko dus :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.