Onbeargumenteerde kritiek en one-liners als 'wat een k*t-layout' worden hier niet op prijs gesteld!
Deel 2 van een toch wel erg veelbesproken kwestie op het forum. Aan de andere kant ook niet zo gek. Iedereen heeft hier mee te maken.
Faq
Mijn instellingen kloppen niet meer, t.o.v. de oude lay-out?
Kijk dan eerst even bij de voorkeuren - er is een heleboel in te stellen om het forum aan je smaak aan te passen (o.a. centrereren, de post-count op de index zichtbaar maken e.d.).
Ik heb problemen met de menu's en of andere dingen op het forum EN ik gebruik Norton Internet Security.
De oplossing:
1. Start Norton Internet Security
2. Navigeer naar "Ad Blocking"
3. Klik het knopje "Advanced"
4. Klik op "Add Site" en vul in "gathering.tweakers.net"
6. Klik op "Add" en vul in "/" en klik op "Permit" en OK.
Ik heb nog steeds technische problemen met de lay-out.
Bugs mogen gemeld worden in React Bugs en Featurerequests.
Ik heb een TFT scherm en het wit lijkt wel fluoriserend.
TFT-schermen hebben vaak brakke fabrieksinstellingen waardoor sommige kleur-nuances in de layout verloren gaat. Een beetje spelen met brightness en contrast wil dan nog wel eens helpen.
Ik vind de achtergrond nog steeds erg wit.
In afwachting van een hopelijk aanpassing van de prefs (kiezen van stylesheets) kun je de volgende tweak gebruiken:
Bij prefs kun je instellen om de oude lay-out te gebruiken. Als je geen abbo hebt, werkt dit tot 31 januari.
Met dank aan Crisps topicstart van deel 1 & RM-rf & euss & het onbekende modje van de waarschuwing
Geef even aan wat jullie hier graag willen zien, dan kan ik het toevoegen. Verder is het misschien handig om een nieuw topic te openen met een poll. Daarin kunnen dan de paar meest gevraagde veranderingen van de layout waarvoor dan wellicht gestemd kan worden? Al is dat natuurlijk aan de modjes.
En nogmaals misschien ter overvloedde:
Onbeargumenteerde kritiek en one-liners als 'wat een k*t-layout' worden hier niet op prijs gesteld!
Deel 2 van een toch wel erg veelbesproken kwestie op het forum. Aan de andere kant ook niet zo gek. Iedereen heeft hier mee te maken.
Faq
Mijn instellingen kloppen niet meer, t.o.v. de oude lay-out?
Kijk dan eerst even bij de voorkeuren - er is een heleboel in te stellen om het forum aan je smaak aan te passen (o.a. centrereren, de post-count op de index zichtbaar maken e.d.).
Ik heb problemen met de menu's en of andere dingen op het forum EN ik gebruik Norton Internet Security.
De oplossing:
1. Start Norton Internet Security
2. Navigeer naar "Ad Blocking"
3. Klik het knopje "Advanced"
4. Klik op "Add Site" en vul in "gathering.tweakers.net"
6. Klik op "Add" en vul in "/" en klik op "Permit" en OK.
Ik heb nog steeds technische problemen met de lay-out.
Bugs mogen gemeld worden in React Bugs en Featurerequests.
Ik heb een TFT scherm en het wit lijkt wel fluoriserend.
TFT-schermen hebben vaak brakke fabrieksinstellingen waardoor sommige kleur-nuances in de layout verloren gaat. Een beetje spelen met brightness en contrast wil dan nog wel eens helpen.
Ik vind de achtergrond nog steeds erg wit.
In afwachting van een hopelijk aanpassing van de prefs (kiezen van stylesheets) kun je de volgende tweak gebruiken:
- de mogelijkheden van je browser (kwestie van die CSS downloaden en instellen als aangepaste CSS) :
- MSIE: internet options -> accesibility -> user stylesheet
- Opera: User style sheets
- Mozilla: View->Use Style
- etc;
- plugins als URIid, EditCSS, ctxextensions, MyIE plugins;
- of http filters als Proxomitron :
- Installeer proxomitron ( www.proxomitron.org )
- Edit in default.cfg een blokje zodat de custom CSS gebruikt wordt.
- Upload de custom CSS naar je eigen webspace
- Stel je browser in om Proxomitron als proxy te gebruiken.
- Surf ze
- etc
Bij prefs kun je instellen om de oude lay-out te gebruiken. Als je geen abbo hebt, werkt dit tot 31 januari.
Met dank aan Crisps topicstart van deel 1 & RM-rf & euss & het onbekende modje van de waarschuwing
Geef even aan wat jullie hier graag willen zien, dan kan ik het toevoegen. Verder is het misschien handig om een nieuw topic te openen met een poll. Daarin kunnen dan de paar meest gevraagde veranderingen van de layout waarvoor dan wellicht gestemd kan worden? Al is dat natuurlijk aan de modjes.
En nogmaals misschien ter overvloedde:
[ Voor 124% gewijzigd door Hoedje op 01-12-2004 22:23 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."