[PC] Half-Life 2 deel 11 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.454 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja ook ik heb last van het 'stotter-probleem'....

Sound-Instellingen in HL2 staan gelijk met instellingen van je soundcard. In mijn geval dus een 5.1 opstelling. Wijzig ik deze instellingen naar een '4-speaker' in de opties van HL2 dan zijn de stotter problemen over. Athans, bij mij wel.

Het geluid is er IMHO niet echt minder van geworden. Heeel misschien iets minder 'vol'.

Misschien is dit een optie die voor anderen ook behulpzaam is.

Naja, straks zal ik de oplossing van Valve eens testen en dan zullen we wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:46:
Ik zit nu bij een stukje en ik weet gewoon niet hoe ik verder moet.
spoiler:
Ik zit op het strand met mijn Ant lions , dit is dus vlak na dat ik mijn pheropods heb gekregen. Nu heb ik die 3 stampers uit geschakeld, anders willen me beessies niet mee :*) . Nu heb ik de eerste bunker uitgeschakeld. en heb ik er nog twee te gaan, maar die kan je niet uitschakelen, want je kan er niet bij, ik denk dat je ergens omhoog moet, maar het is mij nog nergens gelukt.

Achter die ene bunker heb je een pleintje, met ronde trap tredes die in een cirkel staan. Daar heb je ook een gangetje, maar die is ingestort, maar je kan er nog wel langs kijken, maar niet langs dus.

Waar moet ik naar toe. ??
spoiler:
Kijk nog eens goed. Je kunt er wel degelijk langs hoor, linksom.

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:59:
Jaja ook ik heb last van het 'stotter-probleem'....

Sound-Instellingen in HL2 staan gelijk met instellingen van je soundcard. In mijn geval dus een 5.1 opstelling. Wijzig ik deze instellingen naar een '4-speaker' in de opties van HL2 dan zijn de stotter problemen over. Athans, bij mij wel.

Het geluid is er IMHO niet echt minder van geworden. Heeel misschien iets minder 'vol'.

Misschien is dit een optie die voor anderen ook behulpzaam is.

Naja, straks zal ik de oplossing van Valve eens testen en dan zullen we wel zien.
Ik had het dus ook. Zwaar. Daarnaast had ik de hele tijd, als hij begon te stotteren , dat hij met een geheugenfoutmelding naar de desktop klapte.

Ik heb het risico maar genomen en de stotter fix van Emprio eroverheen gedraaid. Ik heb eerst mijn originele client.dll gebackuped en daarna die van Emporio eroverheen gehaald. Resultaat: geen gestotter meer, geen foutmeldingen en aanzienlijk hogere prestaties m.b.t. graphics.

En het heeft totaal geen invloed gehad op mijn steam account o.i.d.

Hier staat de fix, probeer het maar eens:
Modbreak:Check je mail zometeen :{

Belachelijk dat een derde (zelfs illegale) partij hier een fix voor maakt, eerder dan dat Valve het doet.

edit:
En op meerdere fora staat inderdaad dat deze fix voor zowel illegaal als legale versie een goede oplossing is.

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 30-11-2004 21:29 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
Ik weet het niet hoor, ben er niet zo happig op op via 'illegale' bron een patch te intstalleren. Wacht wel op reactie van valve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Nexopheus schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:16:
Ik weet het niet hoor, ben er niet zo happig op op via 'illegale' bron een patch te intstalleren. Wacht wel op reactie van valve
Je kan je client.dll toch gewoon backuppen? No harm done als het niet voor jou werkt dus.

de fix bestaat gewoon uit een gepatchede client.dll, meer niet.

[ Voor 11% gewijzigd door MacDokie op 30-11-2004 17:22 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
point taken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou toch zou ik oppassen, als valve die gepatche client.dll als een illegale HL2 versie ziet, en jou vervolgens bant van het steam netwerk...

word je niet vrolijk van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:30:
nou toch zou ik oppassen, als valve die gepatche client.dll als een illegale HL2 versie ziet, en jou vervolgens bant van het steam netwerk...

word je niet vrolijk van :(
Dan geef ik ze mijn legale key door via de mail, samen met een kopie van de bon waarmee ik hem heb gedownload en vertel ze vriendelijk dat ik geen andere keus had, omdat het spel gewoon simpelweg niet draait.

En dan activeren ze het maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 14:54
Tuk schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:29:
na het installeren van de drivers voor mijn sblive 5.1 kaart. Loopt hl2 voor geen meter meer! Veel frame drops. Het is net of heel de pc langzamer is geworden.

Hebben meer mensen hier last van?

amd 2500+
asus A7N8X-X
512 mb
200 gig maxtor
creative live 5.1
http://www.tech-pc.co.uk/audigy-1.php

Ik doe dit altijd :) Als ik XP installeer met mijn Audigy.. kan misschien ook met je SB Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nexopheus schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:02:
[...]

spoiler:
Kijk nog eens goed. Je kunt er wel degelijk langs hoor, linksom.
Ik zal het vannavond nog eens proberen, maar het lukte echt niet, maar we zullen zien.

Ps hoe doe je dat spoilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Parkeer problemen?
niet in C-17, just call Gordon :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/hl2/d2_coast_090008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/gohan-san/hl2/d2_coast_090009.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Domus schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:33:
[...]

Dan geef ik ze mijn legale key door via de mail, samen met een kopie van de bon waarmee ik hem heb gedownload en vertel ze vriendelijk dat ik geen andere keus had, omdat het spel gewoon simpelweg niet draait.

En dan activeren ze het maar weer.
Dat is de theorie ja.

In de praktijk kan het ze geen tievus schelen en ben jij misschien je account kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
Zo, dat hebben we ok weer uitgespeeld, vond het niet zo moeilijk, heb het idee dat ik meer moeite had met hallflife 1 maarja dat is ook al weer een aantal jaar geleden.
Ik vind het een goed spel, alleen is het verhaal een beetje erg vaag en kan ik de link tussen hl en hl2 niet helemaal vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

* Dax hoopt dat 'de verassing' op een co-op mod oid is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
MasterJR schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:13:
* GeforceDDQ hoopt dat 'de verassing' op een co-op mod oid is :Y)
Ja idd, of een complete nieuwe chapter :P

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dalijk blijkt de verassing gewoon een demo te zijn :Z

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
spoiler:
Heeft iemand nog tips om die Striders uit te schakelen? Ik ben tot nu toe vrij makkelijk door het spel gekomen, maar die striders vind ik echt een ramp. Een aantal zijn nog wel gelukt mbv. rocket launcher, maar ik zit nu (met 10hp :() in een gebouw waar de hele tijd zo'n strider voorlangs loopt. Ik heb dus geen rockets meer en ook geen alternate fire (bommetjes e.d.) van andere wapens . Er komt de hele tijd zo'n vliegend dingetje met een flitser naar me toe. Die pak ik op met mn gravity gun en smijt hem tegen die strider aan. Maar dat heb ik al zo'n 20 keer achter elkaar gedaan en schiet niet echt op... Wordt me veel te langdradig zo :(

[ Voor 6% gewijzigd door Palomar op 30-11-2004 18:26 . Reden: ff spoiler tag toegevoegd.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Laatst online: 14:14
Palomar schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:25:
spoiler:
Heeft iemand nog tips om die Striders uit te schakelen? Ik ben tot nu toe vrij makkelijk door het spel gekomen, maar die striders vind ik echt een ramp. Een aantal zijn nog wel gelukt mbv. rocket launcher, maar ik zit nu (met 10hp :() in een gebouw waar de hele tijd zo'n strider voorlangs loopt. Ik heb dus geen rockets meer en ook geen alternate fire (bommetjes e.d.) van andere wapens . Er komt de hele tijd zo'n vliegend dingetje met een flitser naar me toe. Die pak ik op met mn gravity gun en smijt hem tegen die strider aan. Maar dat heb ik al zo'n 20 keer achter elkaar gedaan en schiet niet echt op... Wordt me veel te langdradig zo :(
viola:
spoiler:
Als je zit waar ik denk dat je zit moet je even zoeken naar een kist met munitie voor je rocket launcher hij is er echt, (op de 1e verdieping)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Palomar schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:25:
spoiler:
spoiler:
Elke gebouw waar een strider voor loopt heeft een doosje rockets. Als het klopt dat ik denk waar je bent moet je zo hoog mogelijk op die gebouw. Daar ligt er een stuk steen/pilaar schuin en kan je nog ietsje hoger, en daar ligt een doosje ammo voor rocketlauncher :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 14:54
Aikon schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:56:
[...]

Dat is de theorie ja.

In de praktijk kan het ze geen tievus schelen en ben jij misschien je account kwijt.
Dat denk ik ook... en terecht, want het is illegaal en voor het zelfde geld zit er een cheat in die nieuwe dll gebakken. Ik begrijp je situatie wel hoor, maar is geen goede oplossing imho

Wat bij mij geholpen heeft is _voor_ en _na_ de installatie van hl2 te defragmenteren. Op de een of andere manier wordt hl2 en CS:s übergedefragmenteerd op je schijf gezet.

Ik heb de fan van mij videokaart ook eens schoongezogen en met een tandenborstel alle kleefstof eraf gepoetst. Ik had het idee dat een deel van mijn (grafische) problemen werd veroorzaakt door een hele hete GPU.

[ Voor 4% gewijzigd door Jack Flushell op 30-11-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Laatst online: 18-08 23:53
Vandaag mijn afrekening gehad van de steam silver editie, koste me maar €55 8)

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Jack Flushell schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:46:
Wat bij mij geholpen heeft is _voor_ en _na_ de installatie van hl2 te defragmenteren. Op de een of andere manier wordt hl2 en CS:s übergedefragmenteerd op je schijf gezet.
Ja, defragmenteren (1x is genoeg hoor ;)) is zeker aan te raden, hij pleurt toch ff 4GB op je hdd en dat kan meestal niet bepaald netjes achter elkaar worden gezet gelijk.
Ook is 't handig om je swapfile tijdelijk uit te zetten voordat je gaat defragmenteren. En als het kan de swapfile op een andere fysieke hdd zetten dan waar je HL2 installatie staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aikon schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:56:
[...]

Dat is de theorie ja.

De praktijk is dat jij niet weet of het ze kan schelen of niet, en dat alles er op wijst dat ze dat wel doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:43:
[...]

De praktijk is dat jij niet weet of het ze kan schelen of niet, en dat alles er op wijst dat ze dat wel doen.
Het scheelt ze idd wel denk ik, als je gewoon netjes een mail stuurt en vertelt wat je hebt gedaan en waarom, denk ik dat ze je account weer bruikbaar maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 30-11-2004 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 02:58
Best apart dat mensen soms vast zitten op plekjes waar ik niet of amper hoefde te zoeken. Niet echt spoiler maar toch maar:
spoiler:
Bij de laatste map met Dr breen moest ik de 2e keer even zoeken hoe ook alweer naar boven te komen... De eerste keer lukte het me wel maar daarna door de verwarring van al die bewegende palen de weg kwijt geraakt ofzo.
Verder nooit ergens vastgezeten ofzo.

Wat betreft de AI van je teammates... Tja ik dacht owow wat een gezeur het valt waarschijnlijk wel mee. Maar ik moet toegeven, ze lopen nogal snel in de weg. Misschien dat dit met meer ground-nodes opgelost kon worden ofzo. Hoewel het wel smalle gangetjes zijn...
PacinoAllstars schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:36:
Ik heb nu mijn geforce 4 ti 4200 128 kaart overgeclockt naar 300/600. Ik speel half life 2 nu op de volgende settings: Res 1024 x 768, Alles hoog!, Aa 4xs, ffaa 8x
Haal gemiddeld zo een 40 ~ 60 frames :*)
Systeem: Pentium 4 3ghz ht, 1024 ddr400, Sata hdtje
Ik haal nog een nieuwe videokaart, maar heeft nu wel minder prioriteit aangezien hl2 gewoon eye candy is met deze d8 kaart. Kortom best buy ever die kaart.
Trouwens opnieuw spelen nu met die
spoiler:
super gravity gun die je op einde krijgt
En welke directx-codepath denk je dat Half Life 2 met jouw videokaart gebruikt? Niet de directX9 path denk ik. Scheelt denk ik wel wat...
Shiver23 schreef op zondag 28 november 2004 @ 23:05:
Naar mijn idee zijn er in de trailers en screenshots beelden vertoond die ik in het spel niet ben tegengekomen.
Hebben ze niet heel veel geschrapt?
Deze bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Ik kan me ook nog een herinneren dat er van die Ant Lions door de ramen kwamen springen. Dit ben ik ook niet tegengekomen. Zouden ze er snel een einde aan gedraaid hebben? Of wat zou anders de reden zijn dat er dingen weg zijn?
Deze enemy is gewoon nooit verder afgemaakt denk ik. In de gestolen beta versie van vorig jaar zat de enemy wel maar hij had maar 1 animation! Niet zoals een combine, idle, walk, run, fire, throw etc. Maar hij had slechts 1 animation, attack(de exacte beweging zoals je het in het filmpje ziet). Er zitten wel meer leuke dingen niet in. Ik had bijvoorbeeld wel graag wat leuke dingen gezien met cannisters(gasflessen), zoals deze in de beta wel zaten echt lachen zoals die dingen rondvlogen... Of die trap met al die metalen balken in RavenHolm die je tegen die combine's kon laten zwieren... In de beta zat ook een snipergun... etc etc...

spoiler:
Wat ik nog een keer wil bekijken als ik hem een 2e keer speel is of er echt 4 accu's waren in highway 17. Ik had er 3 maar iemand vertelde dat hij die ene onder de badkuip niet had gevonden en er toch 3 had... Of ze spawnen random op een aantal specifieke plaatsen

Heb erg genoten van het spel. Ravenholm was physics op zijn best denk ik. Die zaagbladen zijn echt leuk bedacht. En die traps, evil maar doeltreffend. In de beta was er ook een zo'n trap met een vlammenzee. Dat gescreeuw van die zombie's :D

De fast zombie kwamen als gekken op je af en deden niet eens zo veel damage. Wat ik een geweldige taktiek vondt was om er gewoon 1 revolver kogel of 1 shotgun-shot aan te spenderen als ze nog aan het klimmen waren op die buis. Dat heeft me veel ammo gescheeld.

Kortom, leuke game. Ik ben benieuwd naar de verassing van valce voor de community. Ik verheug me er niet té veel op voor het geval het een tegenvaller is en ach we zien het vanzelf wel...

Ow, en:
Gohan-san schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:51:Parkeer problemen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk gedaan! :), met de gewone gravgun? best lang aan gewerkt dan zeker?

[ Voor 8% gewijzigd door Gody op 30-11-2004 20:17 . Reden: quote op gohan-san toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Wat sommige mensen trouwens vertelden over een hidden vortigaunt in de canals levels die je wat over het verhaal vertelt klopt NIET wat mij betreft vanwege:
spoiler:
Er is inderdaad een buis waar je wat goodies kunt vinden en een vourtigaunt welke wat headcrabs aan het braden is boven een kampvuurtje. Als je maar vaak genoeg op de use-knop drukt doet hij gewoon dezelfde uitspraken als deze:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/godyvdb/d1_canals_110000.jpg
Net als je teammates in city 17. Die praten ook als je op use drukt. Het gaat daar bij die buis voornamelijk om de goodies zoals dat bij 95% van de plaatsen gaat waar je deze http://members.home.nl/godyvdb/hl2_hidden_goodies_spray.jpg graffiti spray ziet. De enige keren dat het daar zowat niet om gaat is bij de ingang van kleiner zijn laboratorium en aan het einde van canals als je de boot achter moet laten en het onderkomen van Eli Vance tegemoet gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Gody op 30-11-2004 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:46:
Achter die ene bunker heb je een pleintje, met ronde trap tredes die in een cirkel staan. Daar heb je ook een gangetje, maar die is ingestort, maar je kan er nog wel langs kijken, maar niet langs dus. Waar moet ik naar toe. ??
spoiler:
Dat had ik ook. Het is bijna te donker om te zien, maar voor het ingestortte stukje is dus gewoon een gang naar links :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:27:
Damn!!!!

7 november heb ik de CE van HL2 besteld bij gcshop.nl
Krijg ik vandaag een mail waarin staat dat ze mijn bestelling maar mooi annuleren omdat het in beperkte oplaag geleverd wordt. GRRRRMBLML Mooi is dat, een tijd voor op niks zitten wachten

Iemand die toevallig weet waar de CE voor een leuk prijsje nog te krijgen is en die wel genoeg hebben?
dat had ik dus ook zit je voor janlul 3 weken te wachten, begint een beetje een kutwinkel te worden die gcshop met halo2 limited edition hadden ze ook al dit maarja hun leren blijkbaar niet van fouten

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
stotteren komt doordat de engine ineens megaveel textures op de kaart pleurt en de sound hardware (veelal onboard spul) niet bij het ram kan op dat moment.

Ik kwam van de stotters af door de mipmap setting van high quality naar een setting die iets mindere kwaliteit had te zetten (ATI radeon 9800 pro). Ik draai op 800x600 16xAF en 8xAA en het stottert niet en toch goede graphics (amd 2600+, 1gb ram). Veel mensen hebben alles op high staan en daardoor is de cardmem te klein in sommige situaties en moet de engine veel textures uitswappen en opnieuw laden. Die iets mindere mipmaps zorgen ervoor dat je minder stotters krijgt.

Ook heb ik het vermoeden (maar dat is een vermoeden) dat de NForce2 chipset (of drivers) parten spelen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ben nog niet zolang bezig, maar ik heb net traptown uitgespeeld en ben nu in de tunnels.

moet eerlijk bekennen dat ik de eerdere levels leuker/moier vondt... maar dat zal ook wel komen omdat ik me in traptwn constant doodschrok :D

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

oke vraagje
ik zag zo een cfg file hier op een HL2 thread van dat het de GG sterker maakt enzo
heb geprobeert en liep HL2 vast, met de helle PC :/

ben ik de einigste die dat probleem had?

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gody schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:48:
*Knip*

spoiler:
Wat ik nog een keer wil bekijken als ik hem een 2e keer speel is of er echt 4 accu's waren in highway 17. Ik had er 3 maar iemand vertelde dat hij die ene onder de badkuip niet had gevonden en er toch 3 had... Of ze spawnen random op een aantal specifieke plaatsen

*knip
spoiler:
het zijn er écht meer, ze spawnen niet random. Er zijn als je het mij vraagt 5:
1: Ligt al klaar;
2: Ligt in de hoek op het bed;
3: Onder de motor kap van een blauw wrak;
4: Op een plaat met een paar tonnen er op ergens halverwege een windmolen;
5: Onder de badkuip.

Las trouwens ergens dat het iemand gelukt was een schans te maken. Dat heb ik ook eens gedaan. Wil ook prima, er zijn metalen platen genoeg om een schans te maken. Misschien ff n pic posten als k weer op FTP kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:43:[...]
spoiler:
het zijn er écht meer, ze spawnen niet random. Er zijn als je het mij vraagt 5:
1: Ligt al klaar;
2: Ligt in de hoek op het bed;
3: Onder de motor kap van een blauw wrak;
4: Op een plaat met een paar tonnen er op ergens halverwege een windmolen;
5: Onder de badkuip.
*knip*
Nou dan ga ik daar ook nog maar eens kijken, 5 zou helemaal dumb-user proof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:31:
stotteren komt doordat de engine ineens megaveel textures op de kaart pleurt en de sound hardware (veelal onboard spul) niet bij het ram kan op dat moment.

Ik kwam van de stotters af door de mipmap setting van high quality naar een setting die iets mindere kwaliteit had te zetten (ATI radeon 9800 pro). Ik draai op 800x600 16xAF en 8xAA en het stottert niet en toch goede graphics (amd 2600+, 1gb ram). Veel mensen hebben alles op high staan en daardoor is de cardmem te klein in sommige situaties en moet de engine veel textures uitswappen en opnieuw laden. Die iets mindere mipmaps zorgen ervoor dat je minder stotters krijgt.

Ook heb ik het vermoeden (maar dat is een vermoeden) dat de NForce2 chipset (of drivers) parten spelen.
Ik kan m op zn laagst zetten (terwijl ik m makkelijk vol kan draaien) en dan NOG stottert t geluid, terwijl ik dat bij andere spellen niet heb. Ik vind het echt belachelijk dat er in DIT spel zo'n grote bug zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gody
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:47:[...]
Ik kan m op zn laagst zetten (terwijl ik m makkelijk vol kan draaien) en dan NOG stottert t geluid, terwijl ik dat bij andere spellen niet heb. Ik vind het echt belachelijk dat er in DIT spel zo'n grote bug zit.
Sorry hoor maar niet iedereen heeft het dus je overdrijft wel een beetje. Windows heeft grotere fouten met betrekking tot beveiliging, dus even er vanuitgaande dat er heus wel een goede fix komt vindt ik dat je even iets minder hoeft te roepen over hoe slecht het allemaal wel niet is.
En dat is niet omdat ik er zelf geen last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:47:
[...]

In het vorige topic werdt op de laatste of één-na-laatste pagina een oplossing gepost, althans iemand had een bepaalde driver geïnstalleerd (KX Project) en dat bleek volgens hem/haar te helpen, ikzelf heb het nog niet geprobeerd, maar je kunt het wellicht zelf even proberen.

- VisGek24 met KX Project Drivers

[ Voor 18% gewijzigd door Yonix op 30-11-2004 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nergens geen probleem mee - jongens koop gewoon een goede pc en klaar probleem.

Die super gravity gun is echt leuk om het spel mee te starten!
Die schommels op het begin alleen al even een shot geven en ze vliegen met 200 rond alleen ze rollen nooit op of iets dergelijks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:31:
Bij sommige mensen groeit het geld nu eenmaal niet op hun rug en trouwens om nu voor dat ene spel een heel nieuwe PC aan te schaffen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Emcee schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:28:
[...]

viola:
spoiler:
Als je zit waar ik denk dat je zit moet je even zoeken naar een kist met munitie voor je rocket launcher hij is er echt, (op de 1e verdieping)
ah thx het is gelukt :) Heb hem inmiddels uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet bijna voor elk spel een nieuwe pc hebben
je moet gewoon gemiddeld 50 euro per week uitgeven voor je pc wil je alles een beetje kunnen spelen.
Voorbeeld ik had een 3ghz cpu vorige week verkocht voor 165 euro en een 3.4ghz koop je weer voor 215 euro leg je 50 euro bij en hoppa je bent weer een beetje bij. Ok 3.4 ghz is niet zo snel aangezien er ook al 3.8 ghz is maar ik hou het een beetje betaalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Gody schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:55:
[...]
Sorry hoor maar niet iedereen heeft het dus je overdrijft wel een beetje. Windows heeft grotere fouten met betrekking tot beveiliging, dus even er vanuitgaande dat er heus wel een goede fix komt vindt ik dat je even iets minder hoeft te roepen over hoe slecht het allemaal wel niet is.
En dat is niet omdat ik er zelf geen last van heb.
Wat een loos geblaat.. vergelijken met windows en wat niet... afdeling lul lekker mee met jan en alleman..

Het is een flinke bug waar veel mensen last van hebben.. en het valt nogal tegen dat Valve daar nog niks aan gedaan heeft terwijl een third party al een fix heeft.

En hij zegt nergens dat iets zo slecht is.. alleen dat het belachelijk is dat er zo'n bug in het spel zit. En terecht. Steam zou er voor moeten zorgen dat je snel fixes kan toepassen en dan nog zit je weken te wachten tot je daadwerkelijk je voor 50 euro gekochte spel uberhaupt kan spelen..

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 30-11-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:57

The_Scarabial

MTB for life!

kheb het spel nu ook, echt een super spel, vooral de anti gravity gun vind ik bruut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obme_ief
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

zit ook een soort van vast.

spoiler:
na het level met de bugbaits ga je een soort tunnel in en kom je in een stukje met gebouwen. (vanuit de tunnel kon je de wachttorens uitschakelen)
daar komt eerst een en vervolgens nog een vliegend ding aan, raketten genoeg maar na 50 x proberen is de lol er wel af (speel op hard) ik krijg ze dus niet kapot.
nou ben ik al de hele tijd aan het rond rennen om te kijken of ik ergens van dat terein af kan maar ik zie het niet en het lijkt me toch sterk dat ik die vliegende dingen per see naar beneden moet halen of toch?

tijd voor verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45
Zo moeilijk zijn die vliegtuigen nog niet? Zorg wel dat je bij de kist met raketten staat en met een paar zijn ze wel neer. Daar is ook een geval waar je achter kunt schuilen (en volgens mij ook de uitgang, maar weet ik ff niet meer uit mn hoofd :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
obme_ief schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:55:

spoiler:
na het level met de bugbaits ga je een soort tunnel in en kom je in een stukje met gebouwen. (vanuit de tunnel kon je de wachttorens uitschakelen)
daar komt eerst een en vervolgens nog een vliegend ding aan, raketten genoeg maar na 50 x proberen is de lol er wel af (speel op hard) ik krijg ze dus niet kapot.
nou ben ik al de hele tijd aan het rond rennen om te kijken of ik ergens van dat terein af kan maar ik zie het niet en het lijkt me toch sterk dat ik die vliegende dingen per see naar beneden moet halen of toch?
spoiler:
Nee, het is geen vereiste, maar gewoon even goed rondkijken naar een opening of zoiets dergelijks, als je er dan nog niet uitkomt kun je hier altijd nog een screen plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obme_ief schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:55:

spoiler:
spoiler:
je bedoelt de stryders,aim met de laser sight voor zijn propeller achterop,gaan ze op medium na 3 kapot dus ik denk op hard 5-8

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het verhaal voor veel mensen nog steeds niet helemaal duidenlijk is, de volgende twee linkjes (die volgens mij nog niet langs zijn gekomen):

Een uitgebreide samenvatting van HL1/2 Verhaal-lijn
Soort tijdschema van ontwikkeling van HL2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
heeft er misschien iemand een mooi voorbeeld van het hl2 logo in groot formaat ?

ik wou namelijk een mooi t-shirt maken :D:D:D... alleen kan alleen maar kleine plaatjes vinden... ><

bvd !!! :)

liefst met tekst ( half life 2 deronder ) , hoeft niet perse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• obme_ief
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

6 als ik goed geteld heb, maar als het me te irritant word dan kap ik er (even) mee.
maargoed, of het moet al zo zijn dat zo'n ding neerstrort en daarmee een opening creeerd of ik moet nu ook gewoon kennen doorlopen, zie het alleen niet en ben het veldje nu toch al minstens 10 keer rond geweest.

magoed, kan er overheen kijken :Y)

mocht iemand wel weten hoe het zit hoor ik 't graag ;)

tijd voor verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:39:
Ik heb het spel al vanaf DE dinsdag 9u binnen en probeer het sinds die tijd al te spelen.

Zonder suc6.., het audio gestotter is nog steeds een probleem. Ook met de zogenaamde "patch" die ze hebben verstuurd.
Heb alle tweaks al gedaan die er zijn los gelaten in de fora (Steam + halflife2.net , etc etc.)

Ik heb het tot nu toe maar 20 min achter elkaar gespeeld.., daarna hou ik het niet meer uit. Het stotteren verpest de hele sfeer van het spel.
Ik hoop echt op een goede "patch" deze week.
Tot nu toe vind ik het een dikke domper...., ben beetje jaloers op jullie die hem helemaal zonder problemen kunnen spelen. :'( :'(
Doom3 + Far Cry etc lopen perfect

snik...
Heb je een Creative geluidskaart?

Zoja, probeer dan eens de KX-project drivers te installeren . dit is een vervanging voor de standaard drivers. bij mij loste dit 99% van de geluidsproblemen op , en bij iemand anders in het vorige deel (die ik ze ook aangeraden heb) ook.

Netjes creative drivertjes uninstallen wel.

Suc6.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:31:

Die super gravity gun is echt leuk om het spel mee te starten!
Die schommels op het begin alleen al even een shot geven en ze vliegen met 200 rond alleen ze rollen nooit op of iets dergelijks
Ik weet niet wat jij onder een goede pc verstaat, maar anandtech had met ongeveer het nieuwste systeem wat er te krijgen is (en ja zij weten heus wel wat goede hardware is) hetzelfde probleem met stotterend geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berndgeurts
  • Laatst online: 07-09 07:41
Even de discussie een beetje op doen laaien;
Ik zit t nu al 2 uur te spelen, lekkere schiet actie enzo, verhaal is nog niet zo heel denderend omdat ik nog in de afwatering zit maar toch, de hele game heeft tot nu toe nog geen echt 'wow' effect op mij achtergelaten, meer mensen die er zo over denken of kan ik nog meer verwachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
berndismaf schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:10:
Even de discussie een beetje op doen laaien;
Ik zit t nu al 2 uur te spelen, lekkere schiet actie enzo, verhaal is nog niet zo heel denderend omdat ik nog in de afwatering zit maar toch, de hele game heeft tot nu toe nog geen echt 'wow' effect op mij achtergelaten, meer mensen die er zo over denken of kan ik nog meer verwachten? :)
Hahahaha..welcome bij de club :)
Idd...vond het een goed spel....maar had zelf ook geen "wow" gevoel.
Er waren 2 levels die ik wel echt mooi vond..
"Prisson" en het laatste level konden mij zeker een WOW gevoel geven ;)

Ook de physics deden me niet van mijn stoel vallen.
Zijn zeker cool en vernieuwend,maar na een uurtje met wat dingen geschoven en gegooid te hebben ken je het wel.
Naar mijn gevoel viel er nog veel meer met die physics te doen.

Is dit een beklag??..nee...spel is gewoon goed..maar naar mijn mening niet de hype waard.
I rest my case ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:04:
heeft er misschien iemand een mooi voorbeeld van het hl2 logo in groot formaat ?

ik wou namelijk een mooi t-shirt maken :D:D:D... alleen kan alleen maar kleine plaatjes vinden... ><

bvd !!! :)

liefst met tekst ( half life 2 deronder ) , hoeft niet perse
Ik heb zelf even wat voor je in elkaar gezet in 1600x1200 formaat.
Maar je kan ook het halflife2.ttf font opzoeken ergens in je half-life2 map. Als je deze dan in je Windows/Fonts gooit, kan je er met de meeste programma's wel bij, dan heb je oneindige kwaliteit, ik bedoel niet pixel-gebonden.
Als je hem iets anders wilt kan je het zeggen hoor, werk ik hem wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dit plaatje al gezien?
Afbeeldingslocatie: http://www.accordeon.demon.nl/art/hl2/scienceteam.jpg

Je ziet Eli, Gordon, Kleiner, en is dat rechts van Kleiner de G-Man??

Dit hangt btw, naast de suit-charger bij in Kleiner's lab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:09
net spel uitgespeelt... maar kep de Hydra niet gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Laatst online: 05-09 23:19
spoiler:
spoiler:
Naast degene die er al in zat:
• Onder motorkap
• Onder badkuip
• Op metalen plaat bij windmolen
• 4e weet ik niet meer of heb ik niet gevonden, volgens mij los op de grond liggend

edit:
Spuit 11... Topic gaat ook zo hard...

[ Voor 5% gewijzigd door DaCoTa op 30-11-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:38:
[afbeelding]

volgens mij was deze al een paar keer langsgekomen en het zou niet de G-Man zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

EfBe schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:31:

lijkt me dan weer sterk,

ik heb een vergelijkbaar systeem, Asus A78NX deluxe en een Ati 9600XT draai het spel op 1280x1024 alles high behalve de AA op 2x en het spel draaid tot nu toe prima! alleen kort na het tussentijdse laden midden in een level stoterd hij ff 2-3 secondes (en dan vooral het geluid)

heb overigens 1Gb geheugen en jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik vind het een gaaf spel, maar ik erger me eraan dat werkelijk alle mannelijke NPC's dezelfde stem hebben! (Ben net voorbij dat waterscooter level dus nog niet zo ver).. Ik snap niet dat ze niet wat meer variatie erin hebben gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Syntagma schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:01:
Ik vind het een gaaf spel, maar ik erger me eraan dat werkelijk alle mannelijke NPC's dezelfde stem hebben! (Ben net voorbij dat waterscooter level dus nog niet zo ver).. Ik snap niet dat ze niet wat meer variatie erin hebben gedaan..
Nou ik ken geen spel waar echt veel variatie zit in de stemmen (enkel kleine zinnetjes dan). En dat maakt toch niks uit, niet voor mij iig.
80% van de tijd loop je toch alleen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
ben ik nu overigens de enige die zich zo ergert aan die ontzettend onzichtbare croshair? Ik moet af entoe in de lucht kijken om te zien waar ie zit :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik bedoel dus de stem zelf he, niet wat ze zeggen.. nu is alles door dezelfde persoon ingesproken.. dat vind ik beetje suf.. Lijkt me niet moeilijk om er wat meer van te maken :)

Maar verder natuurlijk super spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Maverick schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:09:
ben ik nu overigens de enige die zich zo ergert aan die ontzettend onzichtbare croshair? Ik moet af entoe in de lucht kijken om te zien waar ie zit :{
yup die kleuren zuigen!

in Counterstrike source heb ik hetzelfde probleem welke kleur ik ook neem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 14:15
Vanitas schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:06:
[...]

Nou ik ken geen spel waar echt veel variatie zit in de stemmen (enkel kleine zinnetjes dan). En dat maakt toch niks uit, niet voor mij iig.
80% van de tijd loop je toch alleen.
offtopic:
* LiToKi verlangt naar de gouwe ouwe tijd van Lucasarts-adventures bij 't lezen van deze opmerking.En dit is dus compleeet offtopic :P.

[ Voor 7% gewijzigd door LiToKi op 30-11-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ow, en:

[...]
Leuk gedaan! :), met de gewone gravgun? best lang aan gewerkt dan zeker?
viel eigenlijk wel mee met de normal Grav gun, 10 minuutjes ofzo.
die autos stapelen best makkelijk, alleen beuk je er links 1 op dan valt de rechtse weer :P, maar das meer een luxe probleem denk ik :D

heb op medium in 2 dagen uigespeeld (20 uur), en nu met HARD overnieuw begonne, hopen dat ie nu wat moeilijker is.
wel iets meer poppetjes enzo maar niet echt moeilijker.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betreft de AI van je teammates... Tja ik dacht owow wat een gezeur het valt waarschijnlijk wel mee. Maar ik moet toegeven, ze lopen nogal snel in de weg. Misschien dat dit met meer ground-nodes opgelost kon worden ofzo. Hoewel het wel smalle gangetjes zijn...
mmm geloof me de teammates ai is echt gewoon *****. Ik heb het level met al die striders een keer op hard gespeeld daar helemaal op het einde. Als je vanboven op een gebouw staat en dat je massas elite combines op je dak krijgt en er ook gezellig 2 striders op je liggen te schieten. Ik lekker gezellig schieten met mijn rockets op die striders loopt er in ene keer een teammaat voor mijn neus. BOOM ikke dood :( Nog erger was da die jongeman/vrouw nog doodleuk zei, sorry Gordon :(

Het zou al veel helpen om FF aan te zetten zodat je die irritanten teammaten kunt neerschieten voor hun ammo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syntagma schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:09:
Ik bedoel dus de stem zelf he, niet wat ze zeggen.. nu is alles door dezelfde persoon ingesproken.. dat vind ik beetje suf.. Lijkt me niet moeilijk om er wat meer van te maken :)
Sjees, je kunt ook overdrijven he.

Door dat overdrijven maak je je eigen argumenten weer teniet, das een beetje jammer he. :)

Je kunt ook gewoon zeggen: de som van (het aantal personages / het aantal stemmen) had wel iets hoger uit kunnen vallen ofzo. :p

Ik ben zelf ook niet goed in stemmen herkennen, maar ik heb minstens de volgende stemmen al gehoord, dus het zijn er vast wel meerdere:
- G-Man
- Dr. Eli Vance
- Alyx Vance
- Dr. Isaac Kleiner
- Barney Calhoun
- Dr. Judith Mossman
- Father Grigory
- Dr. Wallace Breen

K, beetje flauw. :P

maar je hebt ook nog:
- metrocops
- Combine soldiers
- Elite Combine soldiers

en ook nog:
- Blanke mannelijke stem
- Zwarte mannelijke stem
- Vrouwtje stem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 23:32

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

En dan de rare geluiden die de monsters maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Gohan-san schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:51:
Parkeer problemen?

[afbeelding]
[afbeelding]
hoe kun je met je standaard gravity gun autos oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Chaoss schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:01:
[...]

lijkt me dan weer sterk,

ik heb een vergelijkbaar systeem, Asus A78NX deluxe en een Ati 9600XT draai het spel op 1280x1024 alles high behalve de AA op 2x en het spel draaid tot nu toe prima! alleen kort na het tussentijdse laden midden in een level stoterd hij ff 2-3 secondes (en dan vooral het geluid)

heb overigens 1Gb geheugen en jij?
Wow... wat voorn processor heb jij en wat voorn framerate krijg je? Ik heb ook een 9600xt en kan echt niet zo hoog spelen... maarjah ik irriteer me al als de FPS onder de 50 komt... sigh, tijd voorn nieuwe binnenkant voor mijn pc...

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ultimateb schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:03:
[...]

Wow... wat voorn processor heb jij en wat voorn framerate krijg je? Ik heb ook een 9600xt en kan echt niet zo hoog spelen... maarjah ik irriteer me al als de FPS onder de 50 komt... sigh, tijd voorn nieuwe binnenkant voor mijn pc...
kheb een XP 2500+ met de FSB op 182mhz dus hij draaid ongeveer op de snelheid van een 2800+ en me mem draaid ook aardig rap.

hoe kan ik ook alweer de fps controleren in HL2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Phant0m schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:00:
[...]

Niet :p
Daarvoor moet je je Grav. Gun tweaken door in de config (volgens mij) wat regels toe te voegen, staat allemaal netjes uitegelegd in Deel 10.

Maaruh, i will call it a night en ga nu lekker slapen, had net nog even Collateral gezien, mooie film, maar dat doet er niet toe :9
Truste! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Phant0m schreef op woensdag 01 december 2004 @ 00:00:
[...]

ik hen ook de std grav gun, gewoon door beuken, dan rollen ze vanzelf wel om :P
en een beetje tactische gaan staan.

autos oppaken kan dan nog niet.

met name als ze ondersteboven liggen, of voor of achter gaan staan, bukken, en omhoog blasten die dingen en hoppa. je hebt weer parkeer space :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
De verrassing is dus toch HL2DM (Half-Life 2 DeathMatch)!! :*)

Kijk maar eens hoe de image heet op Steam:

Afbeeldingslocatie: http://steampowered.com/img/HL2DM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Epitome schreef op woensdag 01 december 2004 @ 01:13:
De verrassing is dus toch HL2DM (Half-Life 2 DeathMatch)!! :*)

Kijk maar eens hoe de image heet op Steam:

[afbeelding]
JOEPIE!

Kan niet wachten tot hij uit is, hoe lang duurt dat? En hoe krijg je dat binnen?

En ik ben benieuwd hoe het gaat spelen. En ik hooooooooop dat de hitboxes in HL2DM niet zo zuigen als in CS:S

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
ik zag het ook al staan (ja ik weet dat het laat is), hoewel het ook erg te verwachten was vanwege die "FRIENDS" optie die daar nogal nutteloos in het hoofdmenu rondzwierf, HL1: Source heeft dit niet...

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

EDIT:
bij het nieuwsbericht van de patch vorige week stond "next week", als het goed is dus tussen nu en zondag (man, dit is inderdaad één van de strakste verrassingen op spelgebied die ik in een lange tijd heb meegemaakt, inclusief UT2k4 ECE!)

[ Voor 46% gewijzigd door Balkz op 01-12-2004 01:27 ]

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
HELL YEAH DEATHMATCH!!

Lol heb em net 5 min geleden eindelijk uitgespeeld
Wat een spel zeg...pffoew...super gewoon
Alleen het einde vond ik niet helemaal top, hoewel de gedachte erachter vond ik fantastisch had alleen iets langer mogen duren en iets meer tijd in mogen steken :D

Voor de rest niets aan te merken...Het was Half-Life...And I Enjoyed every min of it!

Kom maar op met die Deathmatch!

OH YEAH!

Zat nog te denken, misschien heeft G-Man wel iets met God te maken :P (niet dat ik echt gelovig ben) maar ik bedoel...die gast komt op de raarste plekken, verstopt je voor 10 jaar, plaatst je ineens ergens op een missie om de wereld te redden en tja wat er op ut einde gebeurd zeg ik dan liever nie maar....That Guy Comes Out Of Nowhere...who the fuck is it :P

[ Voor 31% gewijzigd door MrCaleb op 01-12-2004 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:38:
[afbeelding]

Vette foto, die texture ga ik uit HL2 rippen en laten afdrukken @ hema foto service ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
ik kom al op hele foute gedachtes:

[reversemode]*pafpafpafpafpaf*[/reversemode]

:9~

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

SchietSchijf schreef op woensdag 01 december 2004 @ 01:33:
[...]

Vette foto, die texture ga ik uit HL2 rippen en laten afdrukken @ hema foto service ofzo :D
rofl, lachen idee, pass die texture hier ook dan aub!

edit: ik gok dat ie in "half-life 2 content.gcf" zit. Zo te zien niet dus.
Even snel spieken met "Nem's GCFScape"
Mocht dat een error geven, zoals bij mij, download .Net framework

Hmm, "photo_group..." klinkt juist, interesting... ;)

[ Voor 71% gewijzigd door Twhomp op 01-12-2004 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat er HL2DM komt. Ik ben wel zeer benieuwd wanneer het precies uitkomt. Vorige week stond er op steam dat de volledige SDK deze week uitkomt samen met een surprise...
Next week we will be releasing the Source SDK, along with a surprise for the community.
Hoop dat het gelijktijdig wordt gereleased!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Twhomp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 01:54:
[...]

rofl, lachen idee, pass die texture hier ook dan aub!

edit: ik gok dat ie in "half-life 2 content.gcf" zit. Zo te zien niet dus.
Even snel spieken met "Nem's GCFScape"
Mocht dat een error geven, zoals bij mij, download .Net framework
Probleem is dat ik 3 dec pas hl2 CE ga halen, heb nu dus nog maar weinig gcf files :'( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

SchietSchijf schreef op woensdag 01 december 2004 @ 02:10:
[...]

Probleem is dat ik 3 dec pas hl2 CE ga halen, heb nu dus nog maar weinig gcf files :'( ;)
Nou, als ik nou een progje vind wat vtf's naar tga's kan fixen, dan ben ik er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Twhomp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 02:17:
[...]

Nou, als ik nou een progje vind wat vtf's naar tga's kan fixen, dan ben ik er.
http://caos222.free.fr/VTF2TGA.zip

tadaa :Y)

Edit: link naar oorspronkelijke site weggehaalt, stonden nogal wat bots op

[ Voor 23% gewijzigd door Engineer op 01-12-2004 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

SchietSchijf schreef op woensdag 01 december 2004 @ 02:21:
[...]

*dan knip ik het ook weg ;) *
tadaa :Y)
offtopic:
waaaaaay ahead of ya ;)
Zal ze even uploaden

tjonge jonge, imageshack wilt niet, picserver heeft een show-wacht-tijd van 15 minuten :(

Nevermind, imageshack gaat weer los:

Afbeeldingslocatie: http://img90.exs.cx/img90/7789/groepsfotohl2.jpg
Ik vind het maar een kleine texture, maar goed.
En nee mensen, die meest rechtse, dat is G-man niet

en ook deze foto gevonden met nog een lieve Alyx ;)
Afbeeldingslocatie: http://img90.exs.cx/img90/5725/lancefotohl2.th.jpg

en dit dan: het enige jpg-je in die files (foutje makers? of scoor ik nu al een easter-egg :D ?) http://img90.exs.cx/img90/4159/gman2.jpg
vreemd hoor...

Kan niet wachten tot de high def texture pack zoals bij farcry ;)

En nu ben ik het zat om die cfg's uit te pluizen, hoop men hiermee geholpen te helpen.

[ Voor 102% gewijzigd door Twhomp op 01-12-2004 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Twhomp schreef op woensdag 01 december 2004 @ 02:23:
[...]

waaaaaay ahead of ya ;)
Zal ze even uploaden

tjonge jonge, imageshack wilt niet, picserver heeft een show-wacht-tijd van 15 minuten :(

Nevermind, imageshack gaat weer los:

[afbeelding]
Ik vind het maar een kleine texture, maar goed

en ook deze foto gevonden met nog een lieve Alyx ;)
[afbeelding]

en dit dan: het enige jpg-je in die files (foutje makers? of scoor ik nu al een easter-egg :D ?) http://img90.exs.cx/img90/4159/gman2.jpg
vreemd hoor...
Geen idee waar die laatste jpg voor is, mischien een schilderij in het spel ofzo ergens?

enfin, ik heb de groepsfoto even wat bijgeknipt en opgerekt. tis alleen jammer dat het geen 4:3 of 2:3 is, maar zie wel wat hema ervan bakt :P

Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/~unreal/richard/pic/groepsfotohl2.jpg

Prijzen bij de hema: http://www.hema.nl/site/H...+Fotoservice/default.aspx

1.60 + 0.99 + 2.25 = 4,84 euro voor een 20 x 30 afdruk, aan huis afgeleverd door TPG :Y)

* Engineer gaat bestellen :)

4:3 past het beste trouwens denk ik

[ Voor 3% gewijzigd door Engineer op 01-12-2004 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Laat even weten hoe hij eruit gaat zien :)
Misschien een fotootje van maken met digicam en hier posten, lachen man, goed idee :)

[ Voor 8% gewijzigd door Twhomp op 01-12-2004 02:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

Dat 3e screenshot zit in et introfilmpje =)

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer

Engineer

Software

Bla, deed online betalen+afleveren aan huis aanklikken, kun je alleen maar met credit cards betalen.. nieteens de optie om gewoon over te schrijven. en aangezien ik geen credit card heb en weinig zin om voor zoiets naar de hema te karren blijven er 2 opties over: andere foto service die wel overmaken accepteert of gewoon niet :/ :)

ik ga nu pitten iig, zie morgen wel verder :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje over Half Life 2: ik ben slechthorend en heb me mateloos geirriteerd aan het begin van dit spel. heel veel geouwehoer die ik nie kon verstaan. ik werd maar geslagen door die cops en ik begreep niet waar ik heen moest en wat ik moest doen. in CoD bijv zaten een soort subs. dus heb ik een vriend laten spelen en hielp ik hem met meedenken hoe dingen konden worden overwonnen en vroeg ik hem steeds: wat zegt ie? nu heb ik door 1 of andere reden ineens subs in halflife 2 zitten. er staat letterlijk:

[SOUND] door is opening
[ALERT] combicops detect!!
[ZOMBIE] moah!
[ALERT] HeadCrawler detect!!
[ALERT] Zombie detect!!
JOHN: HURRY, YOU MUST FOLLOW THIS WAY, GO GO GO MOVE ON!!

zo wist ik dat ik naar de deur moest kijken en welke monsters ik kon verwachten wat jullie gwoon gehoord hadden.

nu wil ik toch wel weten hoe ik die subs tevoorschijn heb gehaald? welk toets/commando/handeling is dat? of zit dat er standaard niet in? ik heb nl pasgeleden HL2 FIX gedownt en geinstalleerd en toen zag ik ineens veel meer dingen dan normaal. zoals waar ik gewond raak (links knippert rood of rechts of beide). die HL2 FIX had ik vanwege die elevator freeze... maar die subs waren er niet...

verder een mooi spelletje, en nu ik subs heb beleef ik 9 keer meer plezier eraan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 04:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05-2024
SchietSchijf schreef op woensdag 01 december 2004 @ 02:48:
[...]

Geen idee waar die laatste jpg voor is, mischien een schilderij in het spel ofzo ergens?

enfin, ik heb de groepsfoto even wat bijgeknipt en opgerekt. tis alleen jammer dat het geen 4:3 of 2:3 is, maar zie wel wat hema ervan bakt :P
Weer een foto voor de verzameling, het is zoiezo leuk om foto's van screenshots te maken dat doe ik geruime tijd heb nu een album met 60 hallife 2 screenshot foto's.
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://img89.exs.cx/img89/1682/DSC08487.th.jpg

Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:24
Da's een leuke om mee wakker te worden: Steam News Update - Half Life 2 Deathmatch available :) :) :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Onder Options > Audio > subtitles > geen / closed (dus met geluiden) / alleen stemmen :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 20:31
woohoo, HLDM, nu aan het updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
YES!!
hl2 DM.. eindelijk, want hier heb ik em dus eigenlijk voor gekocht :D

edit: wtf ;/ als ik via mn play now, of m'n servers window hl2 DM probeer op te starten doet die helemaal niks :S

edit2: leuk, alles wat op source draait start niet meer op hier :(

[ Voor 61% gewijzigd door bcd87 op 01-12-2004 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik stond er ook van te kijken, dit wordt gewoon echt super vet!!
Ik ga hem meteen uploaden, gelukkig vallen vandaag de laatste 2 lesuren uit, dus dat is 1,5 uur extra Half-Life² Deatmatch!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op woensdag 01 december 2004 @ 08:12:
YES!!
hl2 DM.. eindelijk, want hier heb ik em dus eigenlijk voor gekocht :D

edit: wtf ;/ als ik via mn play now, of m'n servers window hl2 DM probeer op te starten doet die helemaal niks :S

edit2: leuk, alles wat op source draait start niet meer op hier :(
Same here. Das lekker. Wat hebben ze nu weer bedacht? Steamforums zijn ook niet te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Laatst online: 11-09 22:58
Kijk eens aan :D, een deathmatch, jammer alleen dat ik pas op 6 uur thuis ben :(

Gelukkig heb ik tussen 17 december en 1 februari lekker vrij, dus ik weet wel wat ik ga doen :)

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Ik heb HL:DM nu ook binnen, maar gezien de laatste reacties weet ik nou niet of het zo'n goed idee is om hem te gaan spelen / 'installeren' (voor zover dat nog moet) :?

[ Voor 7% gewijzigd door jelle. op 01-12-2004 08:41 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Hou het nuttig. Niet nuttige posts worden getrashed *

* Zoek eerst zelf voordat je een vraag stelt! *

* Het is niet interessant om te melden dat je het spel gekocht hebt
of dat je niet met Steam kan connecten *

* Spoil het spel niet voor mensen! Gebruik [spoiler] en [/spoiler] tags en resize je pics! *

* Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC. irc.tweakers.net #HalfLife2 (link) *