Best apart dat mensen soms vast zitten op plekjes waar ik niet of amper hoefde te zoeken. Niet echt spoiler maar toch maar:
spoiler:Bij de laatste map met Dr breen moest ik de 2e keer even zoeken hoe ook alweer naar boven te komen... De eerste keer lukte het me wel maar daarna door de verwarring van al die bewegende palen de weg kwijt geraakt ofzo.
Verder nooit ergens vastgezeten ofzo.
Wat betreft de AI van je teammates... Tja ik dacht owow wat een gezeur het valt waarschijnlijk wel mee. Maar ik moet toegeven, ze lopen nogal snel in de weg. Misschien dat dit met meer ground-nodes opgelost kon worden ofzo. Hoewel het wel smalle gangetjes zijn...
PacinoAllstars schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:36:
Ik heb nu mijn geforce 4 ti 4200 128 kaart overgeclockt naar 300/600. Ik speel half life 2 nu op de volgende settings: Res 1024 x 768, Alles hoog!, Aa 4xs, ffaa 8x
Haal gemiddeld zo een 40 ~ 60 frames

Systeem: Pentium 4 3ghz ht, 1024 ddr400, Sata hdtje
Ik haal nog een nieuwe videokaart, maar heeft nu wel minder prioriteit aangezien hl2 gewoon eye candy is met deze d8 kaart. Kortom best buy ever die kaart.
Trouwens opnieuw spelen nu met die
spoiler:super gravity gun die je op einde krijgt
En welke directx-codepath denk je dat Half Life 2 met jouw videokaart gebruikt? Niet de directX9 path denk ik. Scheelt denk ik wel wat...
Shiver23 schreef op zondag 28 november 2004 @ 23:05:
Naar mijn idee zijn er in de trailers en screenshots beelden vertoond die ik in het spel niet ben tegengekomen.
Hebben ze niet heel veel geschrapt?
Deze bijvoorbeeld:
[
afbeelding]
Ik kan me ook nog een herinneren dat er van die Ant Lions door de ramen kwamen springen. Dit ben ik ook niet tegengekomen. Zouden ze er snel een einde aan gedraaid hebben? Of wat zou anders de reden zijn dat er dingen weg zijn?
Deze enemy is gewoon nooit verder afgemaakt denk ik. In de gestolen beta versie van vorig jaar zat de enemy wel maar hij had maar 1 animation! Niet zoals een combine, idle, walk, run, fire, throw etc. Maar hij had slechts 1 animation, attack(de exacte beweging zoals je het in het filmpje ziet). Er zitten wel meer leuke dingen niet in. Ik had bijvoorbeeld wel graag wat leuke dingen gezien met cannisters(gasflessen), zoals deze in de beta wel zaten echt lachen zoals die dingen rondvlogen... Of die trap met al die metalen balken in RavenHolm die je tegen die combine's kon laten zwieren... In de beta zat ook een snipergun... etc etc...
spoiler:Wat ik nog een keer wil bekijken als ik hem een 2e keer speel is of er echt 4 accu's waren in highway 17. Ik had er 3 maar iemand vertelde dat hij die ene onder de badkuip niet had gevonden en er toch 3 had... Of ze spawnen random op een aantal specifieke plaatsen
Heb erg genoten van het spel. Ravenholm was physics op zijn best denk ik. Die zaagbladen zijn echt leuk bedacht. En die traps, evil maar doeltreffend. In de beta was er ook een zo'n trap met een vlammenzee. Dat gescreeuw van die zombie's
De fast zombie kwamen als gekken op je af en deden niet eens zo veel damage. Wat ik een geweldige taktiek vondt was om er gewoon 1 revolver kogel of 1 shotgun-shot aan te spenderen als ze nog aan het klimmen waren op die buis. Dat heeft me veel ammo gescheeld.
Kortom, leuke game. Ik ben benieuwd naar de verassing van valce voor de community. Ik verheug me er niet té veel op voor het geval het een tegenvaller is en ach we zien het vanzelf wel...
Ow, en:
Leuk gedaan!

, met de gewone gravgun? best lang aan gewerkt dan zeker?
[
Voor 8% gewijzigd door
Gody op 30-11-2004 20:17
. Reden: quote op gohan-san toegevoegd ]