Het 6800LE topic Deel 11

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.169 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e flash is altijd spannend :P, daarna is er geen drol meer aan ;)
hehe dus ik ben nie de enige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zBEASTORz
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2017

zBEASTORz

Een pro prutser

Goeie dag mensen,

Ik las net dat Mycom de aopen voor 199E verkoopt? maar dan is de voorwaarden dat je je computerkast word mee genomen? Wat slaat dat op dan?

Ik snap dat niet helemaal.

beetje uitleg graag :)

Blaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:24
Viper_74 schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:48:
Q-tec valt NIET onder de goeie voeding, mijn mening iig.
Das geen mening, das een feit :Y)
zBEASTORz schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:59:
Goeie dag mensen,

Ik las net dat Mycom de aopen voor 199E verkoopt? maar dan is de voorwaarden dat je je computerkast word mee genomen? Wat slaat dat op dan?

Ik snap dat niet helemaal.

beetje uitleg graag :)
Staat in de TS, 2e post onder de veel gestelde vragen. Eerst lezen dan posten :|

[ Voor 51% gewijzigd door Cardinal op 29-11-2004 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip: koop een goede voeding, bespaar er niet op. Dan maar een paar tientjes meer maar je ziet het terug in; stabiele voedingslijnen, meer totaal vermogen, vaak stiller, levensduur

Dat splitsen is wel een leuk idee maar dat gaat die voeding van mij toch niet trekken. Het wordt mij steeds meer duidelijk dat ik op dat vlak toch maar een upgrade moet inplannen. Wist het eigenlijk vooraf al. Aangezien het al minstens 10 x in de openingsposts was voorbijgekomen.

Had net nog de locale computerboer aan de lijn. Die had nog wel een Q-tec 350 Wattertje liggen. Ik ga dan toch maar voor het wat serieuzere werk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-08 23:30
cardinal808 schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:17:
0.01% valt bij mij onder de categorie "te verwaarlozen". De kans is net zo groot als dat de videokaart wordt overreden door een taxi en het daarna niet meer doet.
Naja oke, maar als er een newb komt die zn kaart er mee heeft gmold issie voor jou ;) :Y)
Nu met de komst van PCI-X zl AGP8X nooit meer benut worden.
Hmm, AGP8x zal niet 1-2-3 verdwijnen (zoals er nu nog steeds PCI versies van kaarten te vinden zijn). Enne...PCI-X is geen afkoring voor PCI-Express :P, PCI-X is heel wat anders (iets met servers ofzo). PCI-e of PCI-E schijnt ook niet te werken, dan mar PCI-Ex. Maarja...schoonheidsfoutjes :), de doorsnee gast weet toch wel wat je bedoelt.
tip: koop een goede voeding, bespaar er niet op. Dan maar een paar tientjes meer maar je ziet het terug in; stabiele voedingslijnen, meer totaal vermogen, vaak stiller, levensduur
En als je dan toch bezig bent...kijk meteen naar de effeciency (% omzetting in nuttige energie, meeste is dit zo'n 65-70%!!). Hoger maakt je voeding wel duurder, maar je ziet het terug in je rekening. Nadeel is wel dat je je PC in de winter minder goed als kachel kan gebruiken...
(en dan te bedenken dattik nog een Q-Tec bezig was te overwegen 8)7. Blij dattik ff verder onderzoek heb gedaan...zie sig ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
-Sir_Killalot- schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:11:
Naja oke, maar als er een newb komt die zn kaart er mee heeft gmold issie voor jou
Deal...
Hmm, AGP8x zal niet 1-2-3 verdwijnen (zoals er nu nog steeds PCI versies van kaarten te vinden zijn). Enne...PCI-X is geen afkoring voor PCI-Express :P, PCI-X is heel wat anders (iets met servers ofzo). PCI-e of PCI-E schijnt ook niet te werken, dan mar PCI-Ex. Maarja...schoonheidsfoutjes :), de doorsnee gast weet toch wel wat je bedoelt.
volgende keer zal ik neerzetten PCI-whatever, dan komt er een persoon die zegt dat ie hem niet in zjin PCI bus krijgt gevrot. En jij weet nou exact wat ik bedoel :P
offtopic:
Zal er op letten -Sir_Killalot-, anders gaan je posts ook zo hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joh flash is done en het is gelukt :+ flashen is een eitje O-) Hehe, maar nu weet ik het dus dat het simpel is. Alleen nu ik 12x6 erin heb zitten wil ik eigenlijk toch wel 16x6. Kan ik die bios er met een andere naam bijbranden op de cd of moet ik daar een nieuwe cd voor hebben?

Iig iedereen bedankt en ook de mensen van de heldere startpost (op het uitleggen vd flash na, voor iemand die nog nooit geflasht heeft :P (hint voor startpost...)). Het .rts bestandje maken etc. was iig zeer deutlich!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
:)
offtopic:
Zal er op letten -Sir_Killalot-, anders gaan je posts ook zo hard
offtopic:
:p, crap I did it again ;). Hmm hoeveel heb ik er wel niet ondertussen... wow...536!! ff afkicken...wanneer krijg je hier je eigen icoontje? of heb je die uberhaupt wel...nog nooit iemand mee gezien dus zal wel niet...:'( achja boeien :P

@radeonx800
Mooi zo :) en dank je wel (heb je het progje nog gebruikt of dat niet?). Die andere BIOS kan je er zo bijpleuren met iets andere naam (of erover heen fikken), maar enkel als je met Nero (daar fikte je toch mee?) een Multisessie was begonnen. Doe nu gewoon "New" en kies "Continue Multisession", klik OK bij het volgende dialoogje en pleur het erbij :P

[ Voor 11% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 29-11-2004 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig iedee wat er beter is aan de 3de rivisie van de XFX 6800LE?

Heb nu de 2e rivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@radeonx800
Mooi zo :) en dank je wel (heb je het progje nog gebruikt of dat niet?). Die andere BIOS kan je er zo bijpleuren met iets andere naam (of erover heen fikken), maar enkel als je met Nero (daar fikte je toch mee?) een Multisessie was begonnen. Doe nu gewoon "New" en kies "Continue Multisession", klik OK bij het volgende dialoogje en pleur het erbij :P
Kdoe het gewoon met wizzard branden :P hehe maar ok die pleur ik er wel bij. Ik heb da proggie nie gebruikt want ik had het al uitgerekend (zie pagina 1 over 02 00 00 00 alleen ik had het nog niet omgekeerd toen). Dat proggie was er toen nog niet. Maar ik heb het bekeken en het werkt goed en ziet er geinig uit met dat intro'tje.

Miischien nog een idee om alle mogelijke of meest voorkomende in de startpost te zetten. Dus alles aan is 00 00 00 00 en alleen pixel 3 uit is 00 00 00 02, op die manier zeg maar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:17:
[...]

0.01% valt bij mij onder de categorie "te verwaarlozen". De kans is net zo groot als dat de videokaart wordt overreden door een taxi en het daarna niet meer doet.
Die kans is volgens mij best groot. Als mijn videokaart wordt overreden door een taxi, heb ik geen hoop meer dat hij het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-09 20:52

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

hoe zit het met die inkoopaktie, keb me geregistreerd maar geen aktie ondernomen, sta nu in lijst, maar zonder bedrag, is het vertrouwd, en zijn er andere hier die meedoen!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
-Sir_Killalot- schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:11:
[...]

Wat natuurlijk wel een puntje is voor mensen die (zoals ik) nu net een gf6800le gekocht hebben of gaan kopen in zo'n oud systeem (3 jaar=oud), dat we toch wel een nieuw moederbord willen over een jaar ofzo waar deze AGP kaart dan weer in kan. Dat vind ik iets minder zeker, of alle goeie mobo fabrikanten doorgaan met het uitbrengen van AGP borden... op een gegeven moment is dat afgelopen denk ik. ,

[ Voor 6% gewijzigd door mr_a op 29-11-2004 18:01 ]

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sain onez schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:59:
hoe zit het met die inkoopaktie, keb me geregistreerd maar geen aktie ondernomen, sta nu in lijst, maar zonder bedrag, is het vertrouwd, en zijn er andere hier die meedoen!?
Ik heb me ook aangemeld. Ik zou er maar niet vanuit gaan.

Het lijkt me namelijk vrij sterk dat een 17 jarige jongen wel 50 xfx kaarten kan inkopen en erkende grote bedrijven in Nederland niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:53:
[...]
Die kans is volgens mij best groot. Als mijn videokaart wordt overreden door een taxi, heb ik geen hoop meer dat hij het doet.
Ik bedoel de kans dat je videokaart over straat wandeld en aangereden wordt door een taxi.
Niet de kans dat je hem onder een auto legd en hij het niet meer doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
-Sir_Killalot- schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:50:
[zachtjes]Hmm, ja...hardware schade komt misschien niet voor in 99.9% v.d. gevallen, maar helemaal zeker weten we het niet he.[/zachtjes]
En bij de test software...misschien de nVidia demo's ook even vermelden? Nalu, Clear Sailing en Timury?
http://www.nzone.com/object/nzone_downloads_nvidia.html
Ja dat is natuurlijk prima. Ik heb het toegevoegd in het vorige topic

Maar dan moet Cardinal het nog wel eventjes copy pasten. ;)

Ik ben trouwens blij dat m'n faq items er bij staan, dat is mijn eigen bijdragetje aan het 6800LE plezier hierzo. B)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sir_Killalot- Bedankt voor de bios mod uitleg en script, prima prestaties zonder extra software :)

Werkt prima. Hard mod had geen effect bij mij dus hier ben ik ook zeer tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 17:42:
Heeft iemand enig iedee wat er beter is aan de 3de rivisie van de XFX 6800LE?

Heb nu de 2e rivisie.
euhm, volgens mij zijn er maar 2 versies van de XFX 6800LE (1.0 met enkele groene condensatoren en 1.1 met alleen maar paarse condesatoren), of bedoel je de AOpen 3e revisie? Voor de verschillen daarvan moet je bij de AOpen eigenaren zijn :z (anyone? :P )

volgens mij is er trouwens weinig ander verschil dan de koeler en wellicht wat andere condensatoren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-08 17:51

_Christiaan_

Master of SOG

jeroen__online schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:13:
[...]

euhm, volgens mij zijn er maar 2 versies van de XFX 6800LE (1.0 met enkele groene condensatoren en 1.1 met alleen maar paarse condesatoren), of bedoel je de AOpen 3e revisie? Voor de verschillen daarvan moet je bij de AOpen eigenaren zijn :z (anyone? :P )

volgens mij is er trouwens weinig ander verschil dan de koeler en wellicht wat andere condensatoren...
Nee hoor, ik heb 1.2. Dat staat op de doos.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb geen le maar een ge,

ik heb mijn kaartje net 3uur in huis, maar ben eigenlijk niet zo tevreden met de resultaten (heb er toch 440 euro voor neer moeten leggen)

ik haal nu met 3dmark 2005 3661 punten

Moet ik morgen terug gaan? en ruilen voor ultra (kost wel iets meer)

heb al geprobeert de pipes open te zetten via rivatuner (masked) maar hij blijft gedisabled (dus beter kan niet)

hoop dat iemand begrip heeft voor mijn situatie

edit:
net even 3dmark 2001 gedaan en kom op 16K :r

ik zie mensen met een 6800le met een score van 23K (en hoger)
(ik snap het niet)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb ineens problemen met mijn kaart.

- als 3dmark 2005 wil beginnen met de 1e test, krijg ik helemaal vervorm beeld, je kunt helemaal niet herkennen.

- Als ik Need For Speed Underground 2 speel, gaat het 5 minuten goed, daarna, begint het beeld langzaam te vervormen, en dan llopt het vast.

- Counterstrike condition zero, loopt hartstikke schokkerig.

wie weet een oplossing

Ik heb

AMD 64 3000+
512mb OCZ geheugen,

Daar zal het dus wel niet aan liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oc'ed of gemod oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
@64bit
iets meer info over de kaart graag...het staat vast al 3x in het topic, maar je maakt toch al een post aan...
Overigens zijn XFX kaarten altijd blauw en is er maar 1 revisie (ze hebben zelf gloof ik geen 'revisie' onderscheid gemaakt tussen 2.8ns en 2.2ns geheugen)
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:03:
-Sir_Killalot- Bedankt voor de bios mod uitleg en script, prima prestaties zonder extra software :)

Werkt prima. Hard mod had geen effect bij mij dus hier ben ik ook zeer tevreden mee.
Geen dank :), glad to be of help
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:47:
ok ik heb geen le maar een ge,

ik heb mijn kaartje net 3uur in huis, maar ben eigenlijk niet zo tevreden met de resultaten (heb er toch 440 euro voor neer moeten leggen)

ik haal nu met 3dmark 2005 3661 punten
Hmm..GT haalt 4500. LE@12x1/6 op 350/800 gaf ongeveer dezelfde score, dus dat klopt wel zo'n beetje.
Moet ik morgen terug gaan? en ruilen voor ultra (kost wel iets meer)
Iets 8)7? Verzeker je eerst dat je pipes echt niet open kunnen.
heb al geprobeert de pipes open te zetten via rivatuner (masked) maar hij blijft gedisabled (dus beter kan niet)
Vinkje misschien...:P? Check ff goed al je stappen met die toturial.

[ Voor 13% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 29-11-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor je reply,

in rivatuner staat het vinkje goed, nu staat hij bij state op "disabled" en "HW masked" staat op "yes"

ik kan de waarde van state toch niet veranderen?

Als de kaart zo hoort te presteren ok, ik dacht wel iets meer te halen in 3dmark 2005 (zo'n lage fps met zo'n (relatief) nieuwe kaart :'( )

16pipes zou natuurlijk leuker zijn ;)

edit:

zie hier mijn vinkjes:
Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/kaasjes45/riva.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 22:11 . Reden: screenie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:51:
ik kan de waarde van state toch niet veranderen?
Dat is juist wel wat je probeert te doen. Of het ding HW-masked s of niet...dat kan je niet veranderen (tenzij je gaat solderen misschien).

Hmm, misschien dat jouw kaart een nieuw locking proces heeft (waar Unwinder (maker RT) het al over had), moet je ff wachten tot nieuwe versie uitkomt (hij dacht het wel weer te kunnen unlocken gloof ik).
Probeer anders BIOS mod es :? (denk niet dat het werkt, maar je weet maar nooit) Hardware mod raad ik je niet aan :P (hoewel dat opt moment misschien nog de meeste kans van slagen heeft). Maarre...niet om het een of ander...voor hetzelfde geld (of minder) heb je een GT, wel alle pipes enzo. De XFX is volgens mij een van de betere overclockers en haalt Ultra wel. Hangt hier ook een draadje over rond ergens hier op GoT.

Kzie trouwens dat je je kaart al hebt overgeclockt naar 400/1100 :? (was toch 350/1000 ?) Is die 3DMark score met of zonder OC? Zonder klopt het...

[ Voor 21% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 29-11-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
laat maar.

[ Voor 90% gewijzigd door unfor op 29-11-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sir_Killalot- schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:16:
[...]

Dat is juist wel wat je probeert te doen. Of het ding HW-masked s of niet...dat kan je niet veranderen (tenzij je gaat solderen misschien).

Hmm, misschien dat jouw kaart een nieuw locking proces heeft (waar Unwinder (maker RT) het al over had), moet je ff wachten tot nieuwe versie uitkomt (hij dacht het wel weer te kunnen unlocken gloof ik).
Probeer anders BIOS mod es :? (denk niet dat het werkt, maar je weet maar nooit) Hardware mod raad ik je niet aan :P (hoewel dat opt moment misschien nog de meeste kans van slagen heeft). Maarre...niet om het een of ander...voor hetzelfde geld (of minder) heb je een GT, wel alle pipes enzo. De XFX is volgens mij een van de betere overclockers en haalt Ultra wel. Hangt hier ook een draadje over rond ergens hier op GoT.

Kzie trouwens dat je je kaart al hebt overgeclockt naar 400/1100 :? (was toch 350/1000 ?) Is die 3DMark score met of zonder OC? Zonder klopt het...
is met oc,

zal ik een bench doen zonder oc?

moment...

edit:
grrrrr 3dmark crashed hier :r

het is iig met oc, wat moet ik doen.
zou mijn systeem gewoon bagger zijn, ik weet echt niet wat ik nu moet veranderen.

heb de oc weer terug gezet naar 350/1000.

denk dat ik die kaart morgen terug ga brengen, (ik had een fx5700 van asus) die presteerde hartstikke goed in games (alleen 600 punten in 3dmark2005)

*zucht*

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
Hmm, met overclock huh? That sucks...op 400/800 haal ik al 4K. Probeer es een driver cleaner en je drivers er ens vers op te zetten. 66.93 is officieel, 66.81 is ietsie sneller.
Voor de rest is je systeem niet zo slecht (hoewel XPtjes tegenwoordig zelfs weer low-end zijn :'(, daarom vond ik een GT (en zeker een Ultra) het niet waard...je haalt het er toch niet uit)

[ Voor 36% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 29-11-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Sir_Killalot- schreef op maandag 29 november 2004 @ 22:52:
Hmm, met overclock huh? That sucks...op 400/800 haal ik al 4K. Probeer es een driver cleaner en je drivers er ens vers op te zetten. 66.93 is officieel, 66.81 is ietsie sneller.
Voor de rest is je systeem niet zo slecht (hoewel XPtjes tegenwoordig zelfs weer low-end zijn :'(, daarom vond ik een GT (en zeker een Ultra) het niet waard...je haalt het er toch niet uit)
i know, ik ga nu driver cleaner erover heen halen, en daarna 66.81 proberen.

barton kent men tegenwoordig niet eens meer, en dat is jammer |:(

edit:
downloading...........

haal meteen maar de laatste nforce drivers binnen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
Viper_74 schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 20:36:
* Viper® is zeer vereerd met de vermelding van Sir_Killalot in de OP :Y)

Update Stresstest failed.

Het probleem is niet direct aan de temperatuur gerelateerd maar heeft er volgens mij wel mee te maken.
Hoe warmer de kaart hoe vaker het lijkt voor te komen.

Het zou kunnen dat de kaart toch een soort crc check doet en er zelf achterkomt dat een bepaalde beeldopdracht niet geheel goed doorkomt en dit zelf relateerd aan een te warme core oid. Op dat moment klokt die uit voorzorg de coresnelheid terug omdat de core denkt dat hij te warm is (fouten).
Dat zou verklaren waarom het soms bij 45 en bij 65 graden voorkomt. Het geheugen blijft altijd op dezelfde snelheid lopen en wordt nooit teruggezet.
Het verhogen van de 2D corespeed naar die van de 3D corespeed heeft dus geen zin en geeft wel aan dat het terugklokken door de kaart/drivers zelf gedaan worden en de opgegeven snelheden overrulen (bioswaardes als default)

Op zich geen levensbedreigende situatie zolang de temperatuur van de core maar in de gaten gehouden wordt. Als mijn opstelling een tijdje goed blijkt te werken wilde ik de kaart toch biosflashen zodat de snelheden vast in de bios staan.
Dat eerste wat je zegt, over dat de stress test gecorrelleerd is aan de temperatuur, dat kan ik zo bij nader inzien inderdaad ook beamen.

Ik heb van het weekend, omdat het buiten lekker was, de kachel laag gehouden. Echter nu vanavond krijg ik wel een paar keer de melding, terwijl ik niet een spel speel (video afspelen), en nu staat de kachel ook heel hoog.

Gisteren was het zelfs nog even zo koel in mijn kamer dat ik zelfs kon overklokken tot 330 zonder dat hij protesteerde. Alleen eventjes rthdribl draaien en hij gaf meteen een stress test transition aan, waarna het klokwijzigen (terugklokken naar 300) niet meer lukte... :/

Misschien met kerst een NV5 scoren, wellicht dat dat beter werkt.

Ander iets:

Ik heb een probleem van de AOpen rev.3 cooler ontdekt. Het is bekend dat de koeler dezelfde is als op de AOpen 6600GT.
Bij die 6600GT is het de bedoeling dat hij contact maakt met zowel core als de RAM chips. Echter voor de 6800 geeft dit drie problemen :
- bij de 6600GT heeft maar 4 memchippies, de 6800 heeft er 8
- de memchips zitten op heel andere plaatsen dan bij de 6800.
- de 6800LE chip is hoger dan de 6600GT.

Het gevolg hiervan is dat de AOpen rev 3 koeler deels boven de DDR chips zit, en deels niet, en op het moment dat hij daarboven zit, zit er een halve mm. ruimte tussen de chip en de koeler, waardoor de ram chip niet gekoeld wordt, sterker nog, de koeling wordt tegengegaan doordat er een warm aluminium stuk boven hangt.

Dus de AOpen rev. 3 koeler zorgt voor een belemmering in de koeling van een aantal geheugenchips, namelijk degene die onder de koeler verborgen gaan maar er geen contact mee maken.

Dus dat is nogal klote. Ik ga dus ook fijn niet OCen met de standaard rev3 koeler, het RAM kan best tot 840 maar ik wil het niet frituren, en dat is precies wat er gaat gebeuren volgens mij..

De ZALMAN doet dat het beste omdat het met losse ramsinks is -> dat maakt altijd goed contact. De NV5 maakt contact met zowel het mem als de core, en het hangt van de preciesie van het stuk koper af of dat goed werkt of niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar nu weet ik nogsteeds niet wat er anders is aan de XFX v1.2....

Ik heb de 1.0 gehad (2 groene condensatoren) en heb nu de v1.1 (alleen maar paarse condensatoren) wat heeft de v1.2 voor verbeteringen? en is ie goed te oc'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Bij mij blijft Rivatuner crashen op het moment dat ik op "customize" klik. Ik gebruik de 66.72 drivers. :?

Overclockbaar is het ding iig wel, volgens nvidia moet 340- 780 te doen zijn. Grappig trouwens, een kaart die zelf test hoever je kunt overklokken.

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
mr_a schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:07:
Ik ga dus ook fijn niet OCen met de standaard rev3 koeler, het RAM kan best tot 840 maar ik wil het niet frituren, en dat is precies wat er gaat gebeuren volgens mij..
BGA RAM is vrij moeilijk te frituren...ok levensduur zal misschien wat korter zijn, maar koelen en meer kunnen OCen...dat gaat niet echt op. Vanwege de andere packaging is het minder gevoelig voor warmte. Verschil is miniem met koeling.
Verbal Kint schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:17:
Overclockbaar is het ding iig wel, volgens nvidia moet 340- 780 te doen zijn. Grappig trouwens, een kaart die zelf test hoever je kunt overklokken.
GPU OC is steeds populairder en sommige bedrijven onderscheiden zich er mee (kijk maar naar BFG met hun OC reeks, 24/7 support). Dus tsja...dan kan de rest niet achterblijven. ASUS met hun speciale tools... maar nu hebben ATi en nVidia al sinds de vorige generatie een auto-overclock.

[ Voor 35% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 29-11-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij lijkt er iets niet goed te gaan

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/riva01.gif

zo is het ingesteld en ook gereboot meerdere malen zelfs maar.

Ook na rebooten blijft het zo staan:

Afbeeldingslocatie: http://www.securitymania.net/~saman/6800LE_Unlocking_Tutorial/1.JPG

met 1x8 en 1x4 :( weet iemand hoe dat kan.

Ook gaan de 3dmark03 scores niet omhoog blijft op 68xx punten

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Je hebt een +12V, +5V +3.3V en een Vcore

Welke Volt is nou bedoeld voor de videokaart ivm de stabiliteit?? :?

[ Voor 10% gewijzigd door lazrambo op 29-11-2004 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:43:
Je hebt een +12V, +5V +3.3V en een Vcore

Welke Volt is nou bedoeld voor de videokaart ivm de stabiliteit?? :?
+12 en +5 zitten op je molex en +3,3 op mobo dus allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb met de 66.81 (na drivercleaner) en de laatste nforce drivers een bench gedaan, en nu zit ik op 3579punten in 2005

ik snap er niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
-Sir_Killalot- schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:18:
[...]

BGA RAM is vrij moeilijk te frituren...ok levensduur zal misschien wat korter zijn, maar koelen en meer kunnen OCen...dat gaat niet echt op. Vanwege de andere packaging is het minder gevoelig voor warmte. Verschil is miniem met koeling.
Goh, dat is nieuw voor mij. Dus van een NV5 hoef ik geen positief effect voor het geheugen te verwachten.

Toch... ik vind ik het raar, een koeler op zo'n kaart monteren die de boel juist isoleert in plaats van de warmte afvoert!

Zou ik een digitale camera met macro-mogelijkheden hebben dan zou ik hier nu een foto posten van hoe dicht een en ander op elkaar zit, zonder fysiek contact. Een mooi isolerend luchtlaagje dus.
Maar die camera heb ik niet, dus je moet het je maar even inbeelden. :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mr_a schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:51:
[...]

Goh, dat is nieuw voor mij. Dus van een NV5 hoef ik geen positief effect voor het geheugen te verwachten.

Toch... ik vind ik het raar, een koeler op zo'n kaart monteren die de boel juist isoleert in plaats van de warmte afvoert!

Zou ik een digitale camera met macro-mogelijkheden hebben dan zou ik hier nu een foto posten van hoe dicht een en ander op elkaar zit, zonder fysiek contact. Een mooi isolerend luchtlaagje dus.
Maar die camera heb ik niet, dus je moet het je maar even inbeelden. :P ;)
Klopt. Geheugen is vrij moeilijk te koelen. Als je er van die geheugenchipkoelerblokjes op zou zetten/plakken dan zou het misschien hoogstens 10 - 20 mhz schelen, niet meer denk ik.
Bij een gpu scheelt het echt veel meer maar die worden ook veel warmer. Gpu's zijn er ook op gebouwd warmte te kunnen afgeven aan de omgeving via een koelblok. Als je geheugenchips voelt zijn ze vaak in het midden heel warm en aan de zijkanten al amper. Warmte verspreid zich heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:39:

[afbeelding]

[afbeelding]

Wazig :{

Heb je ook bij Customize - Low level system tweaks - NVStrap driver - Graphics processor configuration
Active pixel/vertx units confg. op custom (16x 1.6vp) gezet.
Custom kiezen vinkje bij Allow enabling hardware masked units aanzetten en bij Customize alle vp aanzetten.

Like this:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/a.pasmooij/RT01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/a.pasmooij/RT02.jpg

Als je goed kijkt bij je Custom graphics processor configuration staan er bovenaan een aantal waardes:

bij mij:
Def (default) 8 x 1.4vp
Cur (current) 16 x 1.6vp
Tgt (target) 16 x 1.6vp

Bij jouw staat er:
Def (default) 8 x 1.4vp
Cur (current) 16 x 1.6vp
Tgt (target) 16 x 1.6vp

Dat staat dus goed ingesteld

Misschien vinkje vergeten bij allow enabling hardware masking to bla bla bla ?
je pipelines en vertexs staan iig open, zou moeten werken.

Het zou er dan zo moeten uitzien:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/a.pasmooij/RT03.jpg

Bij Custom staat dus ook 16 x 1.6vp

[ Voor 5% gewijzigd door Viper® op 30-11-2004 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/a.pasmooij/RT03.jpg zo heb ik het staan ja. Maar bij rivatuner begin scherm blijft staan 1x8 en 1x4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
welke kaart heb je ? revisie? net nieuw ?

Je zou best wel eens hetzelfde probleem kunnen hebben wat njh heeft met z'n net nieuwe kaart. Alles lijkt goed te gaan behalve dat de 'aan' gezette pipes en vertexes gewoon niet enabled worden.
ander locking systeem ;(

ik gebruik trouwens 67.20 drivers. Niet dat dat boeit voor dit probleem hoor :Y)

[ Voor 48% gewijzigd door Viper® op 30-11-2004 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
btw drivers (misschien iets voor de OP ?)

Forceware 67.20 WHQL certified
Forceware 67.42 originally for Dell laptops with a FX mobile chip serie (edited .inf for installing with desktop graphic cards)

Link naar guru3d driver list

[ Voor 33% gewijzigd door Viper® op 30-11-2004 00:37 . Reden: Directe links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

op wat voor voltage hebben jullie je kaarten lopen, die van mij loopt op 1,5 volt??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 00:34:
Hallo,

op wat voor voltage hebben jullie je kaarten lopen, die van mij loopt op 1,5 volt??!!
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Als je nog lang van je 6800LE wilt genieten zou ik er over denken het voltage iets terug te zetten.

Neem aan dat je hem vrij goed gekoeld hebt, iets van een ijskast eromheen ofzo :Y)

Er zijn hier nu *snel telt* 4 kaarten doorgebrand allemaal draaiend op 1,4 volt.

Mijn loopt op 1,1volt btw. 1,2 volt geprobeerd, maakte weinig uit met core/geheugen snelheid. Kaart werd bijna 70 graden dus lekker weer op @stock voltage :)

[ Voor 14% gewijzigd door Viper® op 30-11-2004 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
mr_a schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:51:
Nope, ik had er ook iets meer van gehoopt alsnog, maar het werd een koude douche :'(
Isoleren...isoleren. Denk toch dat die koeler een stuk koeler is dan het RAM hoor ;)
hoi
Weet je dit heeeeel zeker? Staat paar delen terug hoe je RT instelt om je huidige voltage te zien (misschien ook iets voor TS bij de FAQ, mr_a?)
En niet van '3D voltage zegtie dat het 1.5' is dat klopt nl. niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper_74 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 00:28:
welke kaart heb je ? revisie? net nieuw ?

Je zou best wel eens hetzelfde probleem kunnen hebben wat njh heeft met z'n net nieuwe kaart. Alles lijkt goed te gaan behalve dat de 'aan' gezette pipes en vertexes gewoon niet enabled worden.
ander locking systeem ;(

ik gebruik trouwens 67.20 drivers. Niet dat dat boeit voor dit probleem hoor :Y)
msi rev2, ook een rev 1 gehad die was doa. Misschien dat bios flash helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Op Xtreme kwam ik dit berichtje tegen:

I have a vantec spectrum card cooler and a 92mm side case fan blowing air right across the cards PCB so it shouldn't be a problem for me on my modded 6800LE flashed to a 6800NU and running with 16x1:6 @1.5v, so I'd add a fan or two to keep the PCB temps down before the additional GPU/memory volt mods!

Dus het zal wel mogelijk zijn als je tenminste je kaart ook voorziet van een aardige flow.

Nu wil ik toch nog steeds weten van de eigenaren van de overleden kaarten of ze er wel een airflow over hadden?

En ik zit nog steeds te wachten op een Vdimm mod.

[ Voor 6% gewijzigd door willy83 op 30-11-2004 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 00:34:
Hallo,

Volgens mij bedoel jij het AGP slot voltage, wat je kunt instellen in je bios. Hier moet je gewoon van afblijven, als je je kaart niet geflashed hebt is het voltage gewoon 1.1V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05:57
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:14:
Maar nu weet ik nogsteeds niet wat er anders is aan de XFX v1.2....

Ik heb de 1.0 gehad (2 groene condensatoren) en heb nu de v1.1 (alleen maar paarse condensatoren) wat heeft de v1.2 voor verbeteringen? en is ie goed te oc'en?
Oh, is er alweer een 1.2... Wou je 'm weer daarvoor gaan inruilen? :)
Trouwens, al die revisies maken niks uit voor je nV40gpu, dat is nog altijd de A1 revisie, aangezien dat de enige is die er is, dus daarover hoef je je niet druk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Nou zie ik ook mbv rivatuner dat hij veel teruggaat naar basic instellingen.
Ik ben dus benieuwd wat ik zal halen als mijn WC er op zit en ik er 1,2 of misschien 1,4V opzet.

Zijn er nog tips voor koeling van de andere delen behalve een goede fan over de hele kaart laten blazen?

Edit: ik ben ook tegen een vreemd probleempje aangelopen. Als ik nu 3dmark start met 300/700 krijg ik dezelfde score als de eerste keer na een format op zich niets mis mee. Totdat ik me realiseerde dat ik nu wel 12x1.6 draai :?
Kan het zijn dat mijn CPU zoveel uitmaakt want het scheelt ongeveer 1000 punten en in het begin draaide ik hem op 10x240 en nu op 11x200.
Weet wel dat er veel verschil in cpusnelheid zit, maar heeft het dan zoveel invloed?

[ Voor 45% gewijzigd door willy83 op 30-11-2004 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:22
10x240 is beter..
FSB opkrikken heeft meer effect dan een hogere multiplyer

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
Hmz... mijn XFX 6800LE 1.2 gaf na het aanzetten van de eerste pipe al een shitload aan artifacts. Gelijk maar mee genokt.

Kan dat opengooien van defecte pipes overigens nog nadelige gevolgen hebben voor de videokaart (ook al heb je ze inmiddels weer dicht gezet)? De mijne heeft namelijk in sommige spellen echt serieuze lock-ups. Met name Painkiller trekt ie het af en toe niet.

Far Cry draait ie als een zonnetje, tot Dam-level, daar trekt ie nog maar 1-2fps met vrijwel alles op high, 1280x1024, bilineair filtering, anisotropic 1 en anti aliasing op 2. Is dat level gewoon zwaar unballanced ofzo? :S

Doom 3 like a sunshine, Joint Ops ook, you name it. Vrijwel allemaal met vergelijkbare scherminstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben meer mensen last van framedrops in test 4 van 3dmark2005?

dat is de 2e scene waarin een luchtschip wordt aangevallen door een watermonster.

de eerste test zit hij op een fps van 20-25 en de 2e test 1 tot 2 (maximaal) :'(

wat the f*ck test hij daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 08-09 20:52

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

cpu

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Stinger_ schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:35:
10x240 is beter..
FSB opkrikken heeft meer effect dan een hogere multiplyer
Jup dat wist ik ook, maar bedoelde meer scheelt dat dan rond de 1200 punten???
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 10:56:
hebben meer mensen last van framedrops in test 4 van 3dmark2005?

dat is de 2e scene waarin een luchtschip wordt aangevallen door een watermonster.

de eerste test zit hij op een fps van 20-25 en de 2e test 1 tot 2 (maximaal) :'(

wat the f*ck test hij daar?
Dacht je CPU en je kan ook rivatuner je temp laten meten, het kan zijn dat hij in sommige stukken terugschakeld naar 300/700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy83 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:27:
[...]

Jup dat wist ik ook, maar bedoelde meer scheelt dat dan rond de 1200 punten???

[...]

Dacht je CPU en je kan ook rivatuner je temp laten meten, het kan zijn dat hij in sommige stukken terugschakeld naar 300/700
lijkt me sterk, stock is hij al 350/1000 :*)

cpu huh?
ok, ik ga denk ik mijn barton 3200+ maar unlocken zoals beschreven bij overclocker dot com.

dan zie ik wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste mensen ik zit met een redelijk probleem

Ik ben al een tijdje bezig met unlocken van de pipelines.
Ik heb alle vertexshaders opengezet dit leverde geen problemen op.
toen ben ik begonnen met de pipelines.
Het probleem is nu dat als ik mijn pc gewoon reset via rivatuner (na het openzetten van de eerste pipeline)
Dan gaat het gewoon goed de pipeline staat dan open en draai nabehoren.
Dit is falikant anders als ik mijn pc afsluit via windows (start-comp uitschakelen-uitzetten)Als ik mijn pc na deze "actie" weer aanzet gaat alles goed je ziet het windows xp pro schermpj,maar dan.Na dit scherm zou ik mijn pass moeten invullen aleen kom ik daar niet meer dan krijg ik dus een blue screen.Ik als begint tweaker en zware noob heb geen flouw id waar dit ook maar aan ligt.
Alles is upto date met drivers ed van zowel het mobo als de kaart zelf

mijn specs.

Amd atlhon 64 3200+
asus k8v se deluxe (via k8t800 chipset)
xfx geforce 6800 LE (revisie 2 2de plaatje begin post)

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 11:30:
[...]

cpu huh?
ok, ik ga denk ik mijn barton 3200+ maar unlocken zoals beschreven bij overclocker dot com.

dan zie ik wel weer
Een barton is toch niet te unlocken?

PS mensen ga niet naar overclocker.com (Tenminste als iets meer over hardware wilt weten, anders :P ) <--- pr0n site
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:58:
beste mensen ik zit met een redelijk probleem

Ik ben al een tijdje bezig met unlocken van de pipelines.
Ik heb alle vertexshaders opengezet dit leverde geen problemen op.
toen ben ik begonnen met de pipelines.
Het probleem is nu dat als ik mijn pc gewoon reset via rivatuner (na het openzetten van de eerste pipeline)
Dan gaat het gewoon goed de pipeline staat dan open en draai nabehoren.
Dit is falikant anders als ik mijn pc afsluit via windows (start-comp uitschakelen-uitzetten)Als ik mijn pc na deze "actie" weer aanzet gaat alles goed je ziet het windows xp pro schermpj,maar dan.Na dit scherm zou ik mijn pass moeten invullen aleen kom ik daar niet meer dan krijg ik dus een blue screen.Ik als begint tweaker en zware noob heb geen flouw id waar dit ook maar aan ligt.
Alles is upto date met drivers ed van zowel het mobo als de kaart zelf

mijn specs.

Amd atlhon 64 3200+
asus k8v se deluxe (via k8t800 chipset)
xfx geforce 6800 LE (revisie 2 2de plaatje begin post)

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen alvast bedankt.
Niet unlocken 8)7 Pipeline werkt kennelijk niet

[ Voor 61% gewijzigd door reinsaddict op 30-11-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noreaga
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 21:51
willy83 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 01:16:
Op Xtreme kwam ik dit berichtje tegen:

I have a vantec spectrum card cooler and a 92mm side case fan blowing air right across the cards PCB so it shouldn't be a problem for me on my modded 6800LE flashed to a 6800NU and running with 16x1:6 @1.5v, so I'd add a fan or two to keep the PCB temps down before the additional GPU/memory volt mods!

Dus het zal wel mogelijk zijn als je tenminste je kaart ook voorziet van een aardige flow.

Nu wil ik toch nog steeds weten van de eigenaren van de overleden kaarten of ze er wel een airflow over hadden?

En ik zit nog steeds te wachten op een Vdimm mod.
Bij mij was er geen flow specifiek over de kaart zelf, maar mijn case heeft sowieso goeie airflow, dus het pcb zal wel niet extreem warm zijn geworden toen ie kapot ging.
Het hoeft ook niet perse zo te zijn dat de kaarten kapot zijn gegaan door hitte, bij 3 van de dode LE's was er niets te zien aan de kaart zelf.
Ik blijf er gewoon bij, pcb is niet gemaakt om 1.4 of hoger te draaien en daarom gaan er kaarten naar de klote. Daarom vind ik het ook redelijk dom na vier dooie kaarten om voor die paar mhz meer, waar je toch niks van merkt, zo'n groot risico te gaan lopen.
Kun je natuurlijk wel zeggen dat risico bij tweaken hoort, maar toch is het zonde van 't kaartje als je hem op deze manier molt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jouke_buissink schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:59:
[...]

Een barton is toch niet te unlocken?

PS mensen ga niet naar overclocker.com (Tenminste als iets meer over hardware wilt weten, anders :P ) <--- pr0n site

[...]
bedoelde dus overclockers.com :P

anyway, hij is dus wel te unlocken (volgens de FAQ van die hard oc)
zie Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg als ik de pc lang aan laat staan, zonder iets te doen op de pc, een blue screen met de melding nv_4.disp. Dit zou dus te maken hebben met de driver. 67.20 installed en zelfde probleem. Ligt het eraan dat ik 16.1x1.6 open heb op 1.1 volt, of niet moet overclocken en pipes open moet hebben tegelijk (op 1.1V)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah hij doet het dus wel als riva tuner vraagt om te herstarten en als ik dan 3dmark doe gaat ook alles goed.Dit integendeel tot de andere geclosde pipeline die groene vlakken geeft bij 3 mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Laatst online: 12-03 21:19
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:46:
[...]

+12 en +5 zitten op je molex en +3,3 op mobo dus allemaal?
JAH HALLO |:( , dat snap ik ook wel. Wat ik wil weten is dit:

De processor van mijn computer draait op de Vcore lijn, de stabiliteit hiervan is dus belangrijk voor mijn processor.

De Harde schijven draaien ook op een +12V lijn , dus dan is de stabiliteit van die Volt lijn belangrijk.

Welke Volt lijn is dan belangrijk voor de Videokaart :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
noreaga schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:00:
[...]

Bij mij was er geen flow specifiek over de kaart zelf, maar mijn case heeft sowieso goeie airflow, dus het pcb zal wel niet extreem warm zijn geworden toen ie kapot ging.
Het hoeft ook niet perse zo te zijn dat de kaarten kapot zijn gegaan door hitte, bij 3 van de dode LE's was er niets te zien aan de kaart zelf.
Ik blijf er gewoon bij, pcb is niet gemaakt om 1.4 of hoger te draaien en daarom gaan er kaarten naar de klote. Daarom vind ik het ook redelijk dom na vier dooie kaarten om voor die paar mhz meer, waar je toch niks van merkt, zo'n groot risico te gaan lopen.
Kun je natuurlijk wel zeggen dat risico bij tweaken hoort, maar toch is het zonde van 't kaartje als je hem op deze manier molt.
Is het dan niet zo dat de GT en Ultra op een zelfde pcb zitten?
Want die lopen standaard al op 1,4 of 1,5 dacht ik.
Het is bij mij ook niet de bedoeling om hem daar 24/7 op te laten draaien maar alleen tijdens benches. Maar ik wacht nog wel even af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lazrambo schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:32:
[...]

De processor van mijn computer draait op de Vcore lijn, de stabiliteit hiervan is dus belangrijk voor mijn processor.

De Harde schijven draaien ook op een +12V lijn , dus dan is de stabiliteit van die Volt lijn belangrijk.

ik zou mijn geld op de 12+ zetten, want de 12+ wordt het meest belast door de vga kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

lazrambo schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:32:
[...]

dat zegt ie toch? allemaal 8)7
de 3.3v gaat vooral over je AGP slot zelf meen ik, iets waar de 6800le met zn extra molex connector weinig van snoept als t goed is, de molex maakt vooral gebruik van de 12v en als daar 5v ook tussenzit maakt die ook wat uit natuurlijk ;)
maar dan nog: de ene lijn kan de andere beinvloeden, dus zorg gewoon dat al je voedingslijntjes stabiel zijn, dan heb je de minste kans op vastlopers :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noreaga
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 21:51
willy83 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:50:
[...]

Het is bij mij ook niet de bedoeling om hem daar 24/7 op te laten draaien maar alleen tijdens benches. Maar ik wacht nog wel even af ;)
Klopt, en waarschijnlijk niet zonder reden dat ze op een ander pcb zitten dan LE en non-ultra chips. Zou voor Nvidia ook makkelijker en goedkoper zijn geweest als ze maar 1 pcb voor de gehele 6800 range hoefden te produceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 23:39:

[afbeelding]

[afbeelding]

update: Iemand nog een idee?
Met riva tuner lukt het me wel clocksnelheid te veranderen nu 375,800. En heb nu ook prestatie verbetering 8050 punten in 3dmark03 (stockspeed 6800 punten). Maar met pipe en vertex open zou het +10.000 moeten zijn. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
Wat is de rest van je systeem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:05:
[...]

Die 2de test met het schip en de draak is een Cpu test. Videokaart heeft daarop geen invloed. Ik zit op zo'n 5fps daar, is ook om te huilen. Maarja, daar voor zijn er videokaarten uitgevonden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik mijn leadtec 6800 LE opgehaald voor 220 euro. 12 pipes unlocked en alle vertex shaders. Een behoorlijke vooruitgang vanaf mijn oude Geforce 4 mx440 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Het lijkt me zeer aannemelijk dat het dezelfde PCBs zijn, met andere componenten. Twee of drie PCBs laten ontwerpen en bakken is volgens mij VEEL duurder dan een stuckmachine voorzien van andere onderdelen. Het kan bijvoorbeeld makkelijk zo zijn dat het regelcircuit voorzien is van een lagere rating onderdelen, waardoor het met 1,4 volt eerder doorfikt. Het is nml. wel een 22% hoger voltage wat erdoorheen gaat.

Niemand die hier eenzelfde revisie LE en GT heeft? Of lopen deze revisies niet synchroon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 11:54

GieltjE

Niks te zien...

Ik zit heel te twijfelen tussen de Asus V9999/TD en de V9999 LE/TD.

Ik zie dat je bij de LE pipelines en vertex shaders kan unlocken, kan dit bij de TD ook?
Het voordeel (voorzover ik zie) is dat de puur TD 325mhz geheugen heeft. En om het geld hoef ik het niet te laten.

Ook heb ik een shuttle sn41g2 barebone met een 200W voeding, zal dit genoeg zijn? (in het welke voeding heb ik nodig kreeg ik 1 reactie maar ik heb er graag wat meer)

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy83 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:49:
Wat is de rest van je systeem dan?
van mij? p4 3.2ghz, 1gb ram, asus p4c800-e deluxe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
[...]

resp 1.3 en 1.4 eigenlijk (hoewel er ook GTs zijn die al op 1.4 lopen schijnt :?). 1.5 is voor de Ultra Extreme gereserveerd geloof ik, maar das een mythe kaartje ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:40:
[...]
update: Iemand nog een idee?
Met riva tuner lukt het me wel clocksnelheid te veranderen nu 375,800. En heb nu ook prestatie verbetering 8050 punten in 3dmark03 (stockspeed 6800 punten). Maar met pipe en vertex open zou het +10.000 moeten zijn. :(
+
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:18:
[...]

van mij? p4 3.2ghz, 1gb ram, asus p4c800-e deluxe.
met 12/6 375/800 op vergelijkbaar MAD systeem: 9600-9700. Met 400 op de core passeer je de 10K.
Probeer anders es NVstarp te uninstallen, reboot, herinstall, configuratie weer goed zetten, reboot en nog es proberen.
GieltjE schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:15:

Ik zie dat je bij de LE pipelines en vertex shaders kan unlocken, kan dit bij de TD ook?
Het voordeel (voorzover ik zie) is dat de puur TD 325mhz geheugen heeft. En om het geld hoef ik het niet te laten.
TD heeft 12/5...LE/TD heeft 8/4 en tis dezelfde kaart, alleen een andere core config, nu mag jij het antwoord geven (mits er geen nieuw lock op zit waar mensen kennelijk last van beginnen te krijgen)
Pas op dat je die ASUS LE/TD niet bij MyCom koopt...die gasten zijn voorlopig doodserieus om de kaart even duur als de TD te verkopen 8)7 (80 pleuro teveel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nie hoor of ik nu nog een LE zou kopen met al die gelockte kaarten. Helpt een bios flash daar niet tegen? Nee zeker want het doet hetzelfde als nvstrap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:05:
[...]

Allemaal artikeltjes uit 2001 :Z. Palomino koortjes...ouwe koek. Hij heeft een Barton. Vanaf week 40 2003 zitten die zo vast als een krokodillenbek met Ducktape.
(wat btw een bullshit reclame is, zo'n bek is een stuk makkelijker dicht te houden dan open te krijgen, die spieren zijn nl. een stuk sterker.)
Hoewel de laatste kennelijk wat makkelijker zijn. Pin mod werkt misschien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:42:
Ik weet nie hoor of ik nu nog een LE zou kopen met al die gelockte kaarten. Helpt een bios flash daar niet tegen? Nee zeker want het doet hetzelfde als nvstrap...
Is jou kaart dan nog geunlocked? Zie dat jij ook een msi hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GieltjE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 11:54

GieltjE

Niks te zien...

-Sir_Killalot- schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:40:
TD heeft 12/5...LE/TD heeft 8/4 en tis dezelfde kaart, alleen een andere core config, nu mag jij het antwoord geven (mits er geen nieuw lock op zit waar mensen kennelijk last van beginnen te krijgen)
Pas op dat je die ASUS LE/TD niet bij MyCom koopt...die gasten zijn voorlopig doodserieus om de kaart even duur als de TD te verkopen 8)7 (80 pleuro teveel!)
http://www.tweakers.net/p...DB=Pricewatch&Query=v9999
Volgens mij zit er maar 20 verschil tussen }:O

Dus als ik het goed lees heeft de LE/TD 8 pipelines en 4 shaders en de TD 12 pipelines en 5 Shaders (dus je klokt de LE naar TD (n00b :Y) )

Nou nog de vraag des levens, draait het op mijn 200W barebone voeding of moet ik een 250W aanschaffen?

Hell / 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
270 voor de ASUS LE 8)7? Naja ok... maar ik had het dus ff over de MyCom....die bood um aan voor 239 (goede prijs volgens mij) op de HCC en nu ineens 319 7(8)7

Voor je voeding...moeje hier nie wezen...barebones zijn overigens best goed; zal wel lukken waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
-Sir_Killalot- schreef op maandag 29 november 2004 @ 21:25:
@64bit
iets meer info over de kaart graag...het staat vast al 3x in het topic, maar je maakt toch al een post aan...
Overigens zijn XFX kaarten altijd blauw en is er maar 1 revisie (ze hebben zelf gloof ik geen 'revisie' onderscheid gemaakt tussen 2.8ns en 2.2ns geheugen)

[...]

Geen dank :), glad to be of help

[...]

Hmm..GT haalt 4500. LE@12x1/6 op 350/800 gaf ongeveer dezelfde score, dus dat klopt wel zo'n beetje.

[...]

Iets 8)7? Verzeker je eerst dat je pipes echt niet open kunnen.

[...]

Vinkje misschien...:P? Check ff goed al je stappen met die toturial.
de ge is een gamers edition, dat is geloof ik geen volwaardige GT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Rivatuner Tutorial

Hier is een tutorial voor de Geforce 6800 LE geschreven door X-Licious.

Stap 1:Als eerste heb je Rivatuner 15.2 nodig die je vind op de volgende link.

Na het installeren en openen van Rivatuner, gaat hij eerst iets doen, als het klaar is, ZIE JE DEZE VENSTER:
Zullen we er maar dit venster van maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 09:29:
[...]

Oh, is er alweer een 1.2... Wou je 'm weer daarvoor gaan inruilen? :)
Trouwens, al die revisies maken niks uit voor je nV40gpu, dat is nog altijd de A1 revisie, aangezien dat de enige is die er is, dus daarover hoef je je niet druk te maken.
De laatste keer had ik een geldige reden :9

vroeg me af hoe het zat met de riversie verbeteringen, ze hadden er niets voor niets zwaardere condensatoren op gezet ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-09 18:44
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:07:
De laatste keer had ik een geldige reden :9

vroeg me af hoe het zat met de riversie verbeteringen, ze hadden er niets voor niets zwaardere condensatoren op gezet ;)
Riversie ?
Das toch dat Windows spelletje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

GieltjE schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:15:

Ook heb ik een shuttle sn41g2 barebone met een 200W voeding, zal dit genoeg zijn? (in het welke voeding heb ik nodig kreeg ik 1 reactie maar ik heb er graag wat meer)
Ik zit te twijfelen tussen de normale 6800, de V9999 LE/TDen de V9999 GT/TD.
Zit er veel verschil in deze kaarten, heeft er iemand een benchmark ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw. m'n kaart draait nu op 12,6 @350,820

kwil de gok niet wagen dat ie straks die pipes en shaders niet meer open krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
GieltjE schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:58:
[...]

http://www.tweakers.net/p...DB=Pricewatch&Query=v9999
Volgens mij zit er maar 20 verschil tussen }:O

Dus als ik het goed lees heeft de LE/TD 8 pipelines en 4 shaders en de TD 12 pipelines en 5 Shaders (dus je klokt de LE naar TD (n00b :Y) )

Nou nog de vraag des levens, draait het op mijn 200W barebone voeding of moet ik een 250W aanschaffen?
Ik zou gewoon minimaal een 400 Watt voeding aanschaffen.
Die dingen zijn niet zo duur, dus daar zou ik absoluut niet op besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
  • Laatst online: 02-11-2024
WAT EEN DRAMA!!! mijn geliefde xfx 6800 le af22 is overleden! ik begrijp er helemaal niets van.Afgelopen week heb ik er een arctic vga silencer opgezet waardoor de temp stressed niet boven de 55 graden kwam.Ik was vanavond half life 2 aan het spelen en plots klapte mijn hele pc uit...... daarna geen teken van leven meer.Andere molex geprobeerd, originele koeler erop, niets helpt.Ik heb hem net ook in de computer van mn huisgenoot geprobeerd, maar geen teken van leven.Op de kaart lijkt niets doorgebrand, ziet er allemaal keurig uit.Ik had de core tot 370 en mem tot 850 mhz overklokt.Bios was niet geflashed en core voltage niet verhoogd.Hebben jullie misschien een verklaring? Ik hoop dat het goedkomt met de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had je de pipes enz. geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

AjodokusK schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:20:
WAT EEN DRAMA!!! mijn geliefde xfx 6800 le af22 is overleden! ik begrijp er helemaal niets van.Afgelopen week heb ik er een arctic vga silencer opgezet waardoor de temp stressed niet boven de 55 graden kwam.Ik was vanavond half life 2 aan het spelen en plots klapte mijn hele pc uit...... daarna geen teken van leven meer.Andere molex geprobeerd, originele koeler erop, niets helpt.Ik heb hem net ook in de computer van mn huisgenoot geprobeerd, maar geen teken van leven.Op de kaart lijkt niets doorgebrand, ziet er allemaal keurig uit.Ik had de core tot 370 en mem tot 850 mhz overklokt.Bios was niet geflashed en core voltage niet verhoogd.Hebben jullie misschien een verklaring? Ik hoop dat het goedkomt met de garantie.
*gloek* :/
ik heb exact dezelfde kaart, alleen doet ie geen 370 zonder artifacts @ stock bios, mem doet wel 870 of hoger. ik ben erg benieuwd of er een oorzaak te achterhalen is, en ik denk vele (XFX) 6800le bezitters met mij :P
op wat voor pipe/vertex config draaide je m trouwens? heeft ie OOIT op een niet-standaard bios gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sir_Killalot-
AjodokusK schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:20:
WAT EEN DRAMA!!! mijn geliefde xfx 6800 le af22 is overleden!
[...]
originele koeler er weer op
Gecondoleerd :'(, dit is een vreemd geval. Hoelang had je de kaart al? Had je er een NV5 opzitten? Maakte de koeler wel goed contact gezien de afdruk?
Hoeveel pipes/shaders? Pipe die altijd test failed doet overgeclockt via het 'trucje'?
Mister_X schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 20:53:
[...]
de ge is een gamers edition, dat is geloof ik geen volwaardige GT...
12x1/6. Weet ik maar al te goed ;). Ik gaf hem enkel een referentie zodattie +/- wist welke score hij zou moeten hebben. Tussen 12 pipes @ 400 (zijn OC) en 16 pipes @ 350...zou dus zo'n 4000 moeten zijn. 3600 o.i.d. scoren is dan onder de maat..
SandeR schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:10:
Riversie ?
Das toch dat Windows spelletje ?
Reversi. Speel het hier ;). (wel java nodig)

[ Voor 5% gewijzigd door -Sir_Killalot- op 30-11-2004 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
ik had 12 pipes en 6 vertex units open.Met de laatste 4 pipes aan wilde windows niet opstarten.De bios is nooit geflashed, gewoon origineel.Ik heb nooit artifacts of andere rare verschijnselen gehad, hij heeft altijd perfect gedraaid.Ik heb de geheugenchips keurig schoongemaakt en de oude koeler teruggeplaatst.Denken jullie dat ik problemen ga krijgen met de garantie? Hij komt van Paradigit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
ik heb de kaart vanaf eind october en er zat inderdaad een NV5 op, die goed contact maakte.ik baal echt ontzettend......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:35

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Zoiets heb ik ook met een 6600GT. 8 dagen met een andere (water) koeler erop en hij doet het niet meer, PC wil niet aan. Kijk eens of je een stukje van je core mist, dat was bij mij het geval.

[ Voor 32% gewijzigd door zonoskar op 30-11-2004 22:38 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjodokusK
heb ik al gecheckt.....er is echt niks te zien.....puntgaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

AjodokusK schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:43:
heb ik al gecheckt.....er is echt niks te zien.....puntgaaf
als er nix aan te zien is lijkt het me dat ie gewoon onder garantie moet vallen.
wel erg eng trouwens, mijn kaart komt ook bij paradigit vandaan, k heb m rond dezelfde tijd gekocht, ook 2.2 ns mem, nv5 erop, 12x1, 6vp, aardig koel @ stressed.
het enige wat je KAN doen is m terugbrengen lijkt me, ik zal voor je duimen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eens flink aan de slag gegaan met mijn XFX 6800 LE 128 MB

Hieronder wilde ik graag wat dingen laten zien en wat vragen stellen.

Allereerst mijn systeemconfiguratie:

CPU : AMD Athlon XP 2800 + @ 2078 mHz
MOBO : Asus A7N8X Deluxe
RAM : 2 x 512 MB PC 2700 (Dual Channel)
GFX : FXF 6800 LE 128 MB

Ik ben eerst aan de slag gegaan met RivaTuner on alle pipelines en shaders te unlocken.

Afbeeldingslocatie: http://www.quality-servers.nl/crazy/6800LE-4.JPG

Alles enabled

Afbeeldingslocatie: http://www.quality-servers.nl/crazy/6800LE-3.jpg

Voor de duidelijkheid

Ik heb tijdens het unlocken ook steeds gebruik gemaakt van 3d Mark 2003 om te testen. Dit ging allemaal zonder problemen. Geen rare beelden etc.

Uitslag 1:

NVidia 66.93 Drivers

Afbeeldingslocatie: http://www.quality-servers.nl/crazy/6800LE-1.jpg

Uitslag 2:

NVidia 66.81 Drivers

Afbeeldingslocatie: http://www.quality-servers.nl/crazy/6800LE-5.JPG

Allereerst had ik niet verwacht dat er zoveel verschil zou zijn tussen de drivers, maar wat ik raar vind is dat in te topic start post met een AMD Athlon 2500+ systeem met alles unlocked een score van 8415.

Verder heb ik zelf VSync uit staan zodat ik in Halflife : Counter-Strike 100 FPS kan halen, anders namelijk max 60 FPS.

Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik niet in de buurt kom van de score van de AMD Athlon XP 2500+ systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:30

BNX

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:54:
Heeft iemand een idee hoe het komt dat ik niet in de buurt kom van de score van de AMD Athlon XP 2500+ systeem?
Overclock je mem en core nog eens, dit kan tussen de 1500 en 2000 extra punten zijn. Ikzelf haal bijvoorbeeld met een standaard XP 2100+ een score van 9700 punten in 3Dmark03!!! Dit is met een core van 400 en mem van 850.

Tevens moet je op artifacts ook met 3Dmark05 testen, hier worden nieuwe technieken in de kaart aangesproken welke niet in 3Dmark03 naar boven komen...

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BNX schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:00:
[...]

Overclock je mem en core nog eens, dit kan tussen de 1500 en 2000 extra punten zijn. Ikzelf haal bijvoorbeeld met een standaard XP 2100+ een score van 9700 punten in 3Dmark03!!! Dit is met een core van 400 en mem van 850.

Tevens moet je op artifacts ook met 3Dmark05 testen, hier worden nieuwe technieken in de kaart aangesproken welke niet in 3Dmark03 naar boven komen...
Allereerst bedankt, ik vind zelf dat ik de kaart nog niet lang genoeg heb om hem over te clocken, het unlocken durfde ik wel aan. Ik ga toch over een tijdje als ik zeker weet dat alles goed werkt dan maar eens overclocken. Ik ben hier nogal n00bie in dus ga ik eerst 10 x die tutorial doorlezen voor ik iets fout doe. :D

Maar toch vind ik het vrij raar dat ik niet in de buurt kom aangezien er bij de beschrijving van die scores staat dat alleen de pipelines en shaders unlocked zijn en er niets overgeclocked is. :'(

Ik houd jullie op de hoogte als ik ga OC'en
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.