Ik heb eigenlijk een vraag. Ik heb nu een 6800GT voor mijn eigen pc, van XFX waarover ik heel tevreden ben. Nu was mijn oude kaart, een Sapphire 9600XT, kapot gegaan, en heb deze RMA opgestuurd. Nu mocht ik voor de dagwaarde van die 9600XT een nieuwe 'uitkiezen' of een duurdere en geld bijleggen. Nu zocht ik nog een kaart voor mijn 2e bak en heb dus voor de 6800LE gekozen. In eerste instantie wilde ik een 6600GT agp, maar die hadden ze nog niet en zou nog wel ff duren voordat die er was, ze raden met toen de 6800LE aan omdat die zo ongeveer hetzelfde presteerd. Ik heb toen gekozen voor de XFX6800LE omdat ik dus zeer tevreden was over de XFX, bovendien had ik hier gezien dat deze nogal goed overklokbaar waren, en in veel gevallen een hoop pipelines open te zetten zijn, daarbij vindt ik de doos erg gaaf, maar dat terzijde

.
Nu hadden ze echter de 6800LE van XFX niet meer op voorraad en vroegen ze of ik akkoord ging met een 6800LE van Club3D, ik ben akkoord gegaan, maar vraag me af of ik hier nu een goede keuze mee heb gemaakt, ofdat ik beter tot begin januari had kunnen wachten totdat de XFX weer op voorraad was. Zit er veel verschil tussen de verschillende merken? Het is niet de kaart voor mijn 'primary' pc, dus voor mijn 2e bak hoef ik niet zo'n superkaart te hebben, maar als ik er toch 12 pipelines (ipv 8 ) van kan maken, zou dat mooi zijn. Ik heb niet zulke goede verhalen gehoord over Club3D. Is dit nu een verstandige keuze of had ik toch beter kunnen wachten op de XFX?
Ik moet wel zeggen dat in de pricewatch de 6800LE van Club3D staat voor 253 euro, en ik hem voor 239 euro heb kunnen kopen

.
[
Voor 6% gewijzigd door
Niles op 04-12-2004 21:14
]