[MMORPG] Final Fantasy XI deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.516 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik heb gehoord van mijn Linkshell gasten is dat je voor Fenrir inderdaad een level 70+ party nodig heb en dat je zelf ook rond deze level moet zitten. En dat er gewoon haast geen mogelijkheid is dat jij als een low level daar tussen gaat staan om hem mee te kunnen leechen. Teven ben je niet verplicht om als summoner aan het gevecht mee te doen om Fenrir te krijgen. Je moet gewoon de quest hebben en aan het einde van de quest krijg je de keuzen of je Fenrir wil summonen of een reward wilt. Maar dat wisten jullie schijnbaar al.

Momenteel ben ik met mijn Bard op level 15 gekomen. Werd alleen een beetje gek van dat mensen gingen bemoeien wat zogenaamd het best was om op hun te buffen, net of ik dat zelf allemaal niet weet. Ik heb twee weken onderzoek gedaan naar Bard om alles een beetje goed onder de knie te krijgen. Anyway heb ik Bard even op een laag pitje gezet.

Ik heb nu eindelijk (na twee avonden, ik had er echt gewoon GEEN zin in) mijn summoner level 10 gekregen en ik kan dan eindelijk in een party gaan in Dunes. Als ik mijn summoner eindelijk 20 heb gekregen ga ik mijn WHM weer verder levelen naar 40 (ik heb al eindelijk een volledige seer armor bij elkaar weten te krijgen). Tot nu toe bevalt het spel me echt prima en ik weet zeker dat dit een blijvertje wordt (een grotere blijvertje dan mijn half jaar Star Wars Galaxies, dat is zeker).

Edit Maandag 4 April:

Jammer dat er zo weinig wordt gepost hier. Toch wil ik nog even mijn hart luchten met een leuk linkshell event wat wij vannacht hadden. Wij gingen met een select groepje mensen uit onze linkshell naar jeuno om daar de Jeuno Moogle Plague te starten. Wat is dat vraag jij jezelf af? Nou iedereen nam een potion in zodat we allemaal bijna gelijk dood gingen, het was even wachten maar wel erg geslaagd. Hier onder wat screens van het evenement.

Afbeeldingslocatie: http://www.dotfrag.nl/ffxi/jmp02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dotfrag.nl/ffxi/jmp03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dotfrag.nl/ffxi/jmp04.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
hahahaha dat is grappig zeg, midden in jeuno :D
Heeft het ook nog ergens nut voor, of is het echt puur voor de fun?

Ik heb gisteren grote problemen gehad met mijn connecte :( dus meer dan mijn war van 26 naar 28 en mijn whm van 26 naar 27 zat er niet in helaas

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puur voor de fun. Was echt leuk hoe alle mensen bijna tegelijk dood vielen en dat iedereen er omheen kwam staan en ging vragen waarom wij allemaal dood waren gegaan. Tevens begonnen er gelijk een paar met raisen, die wij natuurlijk niet aannamen omdat we tegelijk ook weer op wouden staan.

Dit weekend heb ik Summon eindelijk 16 gekregen. Ik ben van plan (als alles mee werkt en ik gewoon een verdomme party weet te krijgen) om vanavond mijn summon toch echt naar 20 te schoppen zodat ik in ieder geval die avatars kan gaan bevechten en ik gewoon even verder kan met mijn WHM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hahaha hoe meer ik er naar kijk, hoe grappiger ik het vind.
Ik kan me nog herinneren hoe ik de eerste dode persoon in Sandy zag liggen. Ik was nog bleu en speelde nog maar net en zag iemand dood liggen voor de AH....
Ik wist me geen raad, want ik dacht dat ik in de stad veilig was, in totale paniek begon ik iedereen aan te spreken om er achter te komen wat er gebeurd was.

Hier is mijn final fantasy era ontstaan. Een goede warmhartige BLM/WHM level 37 heeft me niet alleen uitgelegd dat dit een gevolg van poison of zo was en dat de persoon net te laat was voor een potion te kopen, maar heeft me op sleeptouw genomen om mijn toen nog groene-onwetende warrior level 2 te introduceren in de wereld van vana'diel, ik zit nog altijd in zijn linkshell en heb hem al meerdere malen terug kunnen betalen door hem te helpen met quests en low level jobs pwl.

b.t.w.
Ik wil ook echt snel mijn pld en smn quests gaan doen :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:09
Gisteren 2x achter elkaar ballista gedaan, geniaal gewoon..

1e keer (Jugner Forrest) kei-hard verloren, wat wil je ook met 2 rangers in de tegenpartij (4-25). De 2e keer kei-hard gewonnen (35-20). Dit ga ik vaker doen :)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
en weer een leveltje whm erbij :)
28 nu (op weg naar 29)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18
Hehe, die had ik nog niet eens gezien. Maar effe een reply achtergelaten. Kan me de naam niet 1-2-3 herinneren, maar ik heb in totaal een paar kratten skulls bij elkaar getimmerd in Gusgen Mines. Ga ik maar weer eens doen een keer als ik WHM75 ben denk ik.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
en van 28 naar 29.... gaat wel steeds langzamer :D
nu op naar 30 (zal ik morgen niet redden ivm tijdnood) :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer mijn summon 20 gekregen en begonnen aan wat fame in Windurst (heb nu 9 missies gedaan). Ben toen maar even verder gegaan met WHM en die is nu ook eindelijk 31. Binnenkort ga ik mijn BLM ook maar een levelen naar 30 zodat ik in ieder geval wat makkelijker kan farmen en de missie iets sneller kan uitspelen. In ieder geval was het vandaag een behoorlijk aardige dag voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
jah, dat is ook de reden dat ik mijn dief naar 15 en warrior op 30 wil hebben.
Blm/thf level 30 werkt niet echt voor te farmen
whm ging op level 25 wel aardig
ik denk dat warrior met great axe het beste gaat zijn ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ben een tijdje terug eindelijk Dragoon geworden, ben nu lvl 16 dragoon en het bevalt me prima. Verbazend hoe snel je door de eerste 10 lvl's heen schiet.

Ook ben ik mijn chainmail set nu aan het inruilen voor een eisen/kampf set. Daar moet je alleen wel goed voor zoeken want ik kan ze nergens vinden :(

Heb ook mijn Ranger Flag quest gedaan, die valt qua verhaal toch wel in het niet bij de dragoon quest :/ maar goed heb in ieder geval wel widescan :Y

Voorlopig maar weer verder met dragoon :)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
het wordt eentonig...maar van 29 naar 30 is ook al gelukt

nu dus maar naar mijn war en deze ook nog op 30 krijgen.Alle gear en food heb ik al, dus hopelijk uiterlijk dit weekend klaar :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Heb besloten wat aan mijn eeuwigdurende gilprobleem te doen:
BLM naar 18 lvlen, is nu 15
WHM naar 37, is nu 20
Dan NIN naar 9, moet em nog unlocken :p (lvl9 i.v.m. Tonko)

Dan als whm/nin naar Ifrit's Cauldron (ja idd, op lvl75 krijg je daar ook nog agro)
Mining setje mee en minen maar :D
Moet per mining run (5 stacks pickaxes) minimaal wel 1 duur steentje te pakken kunnen krijgen.
Adaman ore bv. is 100k+ op ragnarok :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Lekker gimped dan, WHM37/NIN9, ik kan slecht tegen dat soort mensen in exp parties, maargoed, solo moet je doen wat je zelf goed dunkt.

Zelf maar weer even begonnen met WAR en THF te levelen, kan nu iig farmen met treasure hunter 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
mattttt schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:57:
Lekker gimped dan, WHM37/NIN9, ik kan slecht tegen dat soort mensen in exp parties, maargoed, solo moet je doen wat je zelf goed dunkt.

Zelf maar weer even begonnen met WAR en THF te levelen, kan nu iig farmen met treasure hunter 8)
Hij gaat hem zo te lezen ook niet gebruiken voor XP, maar voor mining in Ifrit's Cauldron, daar waar je nooit aggro vrij bent.

Gisteren WHM op 68 gekregen, kan dus al gaan plannen voor Maat (wil ik op lvl 70 gaan doen) volgende week. Woohoo.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:32

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Laatst las ik nog een interessante techniek om te gebruiken tegen bijv. Maat.
Ga met 500 of minder tot je volgende level vechten tegen hem en neem zo'n item van ECO-war quest mee die je 500-999 exp geeft.
Gaat het slecht, heb je instant full hp/mp :)

[ Voor 3% gewijzigd door Shin_Alu op 07-04-2005 16:41 ]

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Lol geweldig :)
Voorwaarde is dan natuurlijk wel dat je nog geen 70 bent.

Afgelopen week het einde van CoP Chapter 2 en 3 begonnen. Na 3x mislukt eindelijk die klote mammets neer gekregen (cap 40):

setup: pld whm(ikke) bst nin rdm rng

Tactiek: nin en rdm tanken 1 Mammet, bst kited een andere Mammet, en de pld rng en whm gaan voluit op de 3e. De mammets veranderen elke 30 seconden van job: BLM, WAR of DRG.
In principe heb je de battle al gewonnen als je maar 1 mammet neer krijgt, aangezien het dan een heel stuk makkelijker wordt. Helaas ging onze bst wat te vroeg kapot, en kreeg de nin rdm combo de andere mammet erbij. Die gingen dus ook al snel tegen de vlakte. Toen hadden we dus met 3 man nog 3 mammets over, waarvan de onze op 10% was. Direct alles erop gegooid wat we in store hadden, banish links en rechts etc :). Helaas zag het er niet goed uit.. ranger dood, dus de paladin en ik liepen vast naar de ingang om daar de last stand te houden. We hadden afgesproken om dood te gaan bij de entrance, zodat we dmv reraise toch verder konden. voorwaarde was wel dat er minimaal 1 mammet dood was. Met nog 1% legde onze tank dan toch ook het loodje, waardoor ik in m'n eentje 3 evol mammets op m'n dak kreeg. Beide banish waren nog in recast timeout. Het enige wat ik kon doen waren dot spells.. zie dat maar eens los te krijgen met 3 meppende mobs op je.. dia.. interrupted.. HP in oranje.. nog een keer dia.. weer interrupted.. rode hp.. hmm gaat niet lukken :( toch maar proberen.. 3e dia.. en hij werd gecast! Voordat ik een kreet van opluchting kon loslaten was ik al tegen de vlakte. Langzaam liepen de mammets terug naar hun startpositie. Toen kregen we het volgende bericht: 'The Mammet falls to the ground' JAHAA.

Deel 2 was een stuk makkelijker, we hadden even gewacht tot de 2 overige mammets buiten bereik waren, en zijn gezamelijk reraised. Na 5 minuten weer de battle in en netjes na 22 minuten de overwinning binnen. Geweldig gevoel geeft zoiets :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Shin_Alu schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:41:
Laatst las ik nog een interessante techniek om te gebruiken tegen bijv. Maat.
Ga met 500 of minder tot je volgende level vechten tegen hem en neem zo'n item van ECO-war quest mee die je 500-999 exp geeft.
Gaat het slecht, heb je instant full hp/mp :)
Die had ik al in gedachten, maar ik heb weinig zin om tegen de static te zeggen, "ik stop nu met levelen want ik zit op 1-500 tnl". Ga hem gewoon aanpakken met hopelijk een teveel aan meegenomen elixers en potions etc. Heb overigens nog wat tank equipment liggen (earth staff, 2x +3 vit rings) dus dat gaat wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Laatst online: 21:08

JJJ

Ghehe, ik was de bst prutser in kwestie.
Vorige keer failden we de bcnm vanwege tijdnood dus ik zat nogal in een rush om alles snel te doen zodat tijd geen foute factor ging worden, daarbij de Call Beast timer vergetend :o
Ik kon hem wel 5 minuten kiten, maar de seconde nadat 5 minuten voorbij waren ging ik net dood door een critical >:(

Uiteindelijk is alles met behulp van die ene dia spell op zijn pootjes gekomen, een gigantisch geweldig gevoel gaf dat :D

Nog iets: Ik vind het doodzonde dat mensen Promyvions doen en dan denken dat ze "klaar" zijn. Gewoon totaal niet van plan om de andere missies te doen. Voor zover ik weet in mijn vriendenkring is er maar 1 uit de ~50 mensen die ik ken die die missies doen. Analogie: een kroket kopen en die voor 5% opeten. Doodzonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
en... mijn war is inmiddels 29, nog 1 leveltje dus.. het gaat lekker rap.

ik heb alleen nog maar gehoord van de promyvions, in mijn linkshell zijn er wel een stuk of 30 mensen die ze de afgelopen weken gedaan hebben en de unlockte wereld ingegaan zijn. aangezien ik dadelijk 3 jobs op level 30 heb wil ik ze toch ook eens gaan doen :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
mattttt schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:57:

Goed lezen vriend |:(

Puur voor minen in ifrit's cauldron bedoeld.
WHM gebruik ik om sneak en invisible te casten.
Maar als er een Bomb in de buurt is dan kan dat niet (magic agro)
Daarvoor gebruik ik dus LVL9 NIN Tonko (non-magic agro spell voor invisible)
Dan nog een Silent Powder (sneak)

Als ik ga expen, zorg ik er ALTIJD voor dat ik volledig up-to-date ben.
Heb alle spells/gear voor volgende lvls ook bij me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Ik zeg dan ook in exp parties, solo moet je doen wat je goed dunkt B)

Ik doe het zelf overigens alleen solo als ik ga NM campen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
ik weet niet if het al langsgekomen was maar : http://www.teamavengers.org/ffxiclopedia/index.php/Main_Page vond een vriend van mij op allakhazam :D

erg handig natuurlijk, verder vond ik laatst deze FFXI atlas ook handig :
http://www.ffxi-atlas.com/

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn eerst maand zit erop. Ik heb mijn WHM naar 30 weten te krijgen, Black mage naar 20, Summoner naar 20 en mijn Bard naar 15. Al met al een prachtige score voor mijn eerste maand.

Nu heb ik helaas de komende tijd iets minder tijd in verband met school. Maar dat zal jullie allemaal aan jullie reet roesten want ik speel toch niet op jullie server (en dan nog zou het aan jullie reet roesten ;)). Het spel bevalt me echt heel erg en ik geniet er zeker nog elke dag van. Dit wordt eindelijk een blijvertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
jah, gisteren mijn warrior naar 32 gekregen (per ongeluk, ik wilde stoppen bij 30, maar dat extra anderhalf uurjte voor 2 levels was te mooi om te laten liggen)

nu quests en prommies doen :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
kleine update:

ik ben van Yhoator Jungle zelfstandig teruggelopen naar Kazham. Meet war/mnk, dus geen sneak and invis. Ik weet niet of iemand dat ooit geprobeerd heeft, maar dat is geen pretje, Uiteindelijk had ik nog 44hp over van de ruim 660.
5 keer agro. 3 gobs heb ik zoek gelopen en de andere twee hebben me tot aan de zone op de hielen gezeten. Ik was best trots.

Toen wilde ik de PLD quest gaan doen, maar kon het niet weerstaan de BST even te halen. Aangezien ik dit met WHM 30 ging doen (monk sub omdat ik toch alleen maar sneak and invis ging doen dacht ik)

Eenmaal de bloem geplukt zag ik tot mijn schrik een enorm monster voor me. Ik heb snel invis gecast en het agroode niet! dus dat was beast in the pocket. :)

toen a squires test I gedaan (had al zo'n revival tree root), op naar test II. Dat ging feilloos alleen in ordelle's cave (ook weer sneak and invis)...
Nadat 20 mensen me afgeraden hadden het davoi gedeelte alleen te doen, toch maar eens solo op pad gegaan. Ik had genoeg extra xp om niet te downlevelen als het niet zou lukken.

Tot aan de well ging het probleemloos. Alleen daar zat een klein, maar raar en sterk beest.
Uiteindelijk kwam er heel toevallig een level 75 RNG voorbij, die dat beest wel even omlegde voor me (1 schot en het was gedaan!? > 1200 damage)

dus nu ben ik PLD level 3 (effe snel 2 leveltjes gedaan) en BST 1....

Ik weet nog niet wat ik nu ga doen :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Ik heb vrijdag een nieuw character aangemaakt.
Een female Tarutaru size S genaamd Tebanaba.
Ze is een WAR op het moment.
Ik ben van plan om eerst WAR tot 18 te lvllen, waarna ik met MNK ga beginnen.
Daarna tot 30 met MNK of whatever en dan aan de NIN flagquest.
Daarna als NIN door het leven.
Lijkt me echt lachen en die Tarus zijn zooooo schattig!
Ben nu overigens lvl 4, maar ga vanmiddag nog even tot lvl 5.
Misschien dat ik met Arunia alle andere jobs omhoog ga werken zodat dit mijn all-round character wordt.
Ben niet echt van plan om met Tebanaba andere jobs te gaan doen degene waar je geen magic voor gebruikt. Volgens mij heb ik nu 3 MP, maar weet niet waar dit nou weer vandaan komt.
Dacht namelijk dat WAR geen MP kregen. (Kan me overigens vergissen in het MP gedeelte, denk dat ik me verkeken heb.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
NielsOveres schreef op maandag 11 april 2005 @ 08:56:
Ik heb vrijdag een nieuw character aangemaakt.
Een female Tarutaru size S genaamd Tebanaba.
Ze is een WAR op het moment.
Ik ben van plan om eerst WAR tot 18 te lvllen, waarna ik met MNK ga beginnen.
Daarna tot 30 met MNK of whatever en dan aan de NIN flagquest.
Daarna als NIN door het leven.
Lijkt me echt lachen en die Tarus zijn zooooo schattig!
Ben nu overigens lvl 4, maar ga vanmiddag nog even tot lvl 5.
Misschien dat ik met Arunia alle andere jobs omhoog ga werken zodat dit mijn all-round character wordt.
Ben niet echt van plan om met Tebanaba andere jobs te gaan doen degene waar je geen magic voor gebruikt. Volgens mij heb ik nu 3 MP, maar weet niet waar dit nou weer vandaan komt.
Dacht namelijk dat WAR geen MP kregen. (Kan me overigens vergissen in het MP gedeelte, denk dat ik me verkeken heb.)
Als je een MP ring hebt kan je wel mp hebben maar War kan absoluut nergens MP voor gebruiken (hangt natuurlijk wel van je subjob af).

Taru's War's met great axe's zijn echt geweldig om te zien :P Echt humor als je met een elvaan war in een party zit met dezelfde Great Axe :D

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ach ja! Stom van me, die Windy ring geeft natuurlijk MP!

Ik ben nu aan het beginnen met normale Axes, zodra ik lvl 5 ben ga ik waarschijnlijk toch ook een Great Axe dragen. Maar toch ga ik voor Dual-wielding, waarbij ik waarschijnlijk Katanas ga dragen of toch 2 normale Axes.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
@ nielsoveres
ga je die taru puur gebruiken voor melee?
want anders kun je beter een ander ras kiezen. taru zijn niet beste melee'ers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
pffff... pld = level 7

gisterenavond met 18 man de Promyvision Holla gedaan....
wat is dat ubervet zeg!
ik was 1 van de 3 whm's.

Een andere whm ging dood in een verdieping-teleport, dus ik ging met een ranger terug om te raisen. Met zijn 2-en was geen goed plan, dus de andere 15 kwamen gezellig ook even terug. Erg leuk, maar de teleport was verdwenen en we wisten niet of ie opnieuw zou spawnen en hoe lang dat zou duren, dus we gingen op zoek naar een andere (wat na veel vechten, rusten, healen etc. gelukt is)

uiteindelijk de boss, dat is helemaal kicken! wat is die sterk zeg. Ik heb maar vlug een poison potion ingenomen om geen sleep te krijgen op mijn dak. De anima's deden hun werk. Ik heb slechts 1 keer agro gehad en de hysteria anima werkte daar goed op (ik geloof dat het die was).

vooraf in Dem gefarmed zodat iedereen een scroll of pain had.
18 man organiseren valt vies tegen. Uiteindelijk om 7 uur savonds begonnen en om 4 uur vanmorgen klaar. Dat kan natuurlijk sneller, maar we hadden maar 15 man, dus 3 erbij zoeken was een ramp en met alle d/c's, teleports en problemen bij omzetten naar anima's (en trouwens ook niet iedereen die de ellendig lange cutscene's had gekeken).

ben er wel trots op, maar de andere 2 wacht ik toch nog maar effe mee, ben gebroken :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
wappie1980 schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:35:
@ nielsoveres
ga je die taru puur gebruiken voor melee?
want anders kun je beter een ander ras kiezen. taru zijn niet beste melee'ers :P
Er is natuurlijk een reden dat ik een Taru melee char maak.
Ik ben me er ook zeker van bewust dat een Taru nou niet echt het beste melee class is die er bestaat, maar dat vind ik totaal geen probleem. Hou wel van een uitdaging.
Ik wilde gewoon de kleinste fighter maken die er is en dat heb ik dan ook gedaan.
Dat character zal dan ook alleen de jobs gaan doen die geen MP gebruiken.
Hoogstwaarschijnlijk blijft het ook bij MNK, WAR en NIN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi, wist niet dat er een FFXI topic was. Ben zelf pas begonnen met het spel, dus totale n00b hier. Wie speelt er naast FFXI ook Tetra Master?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Laatst online: 14-09 19:39
Ik zit met een raar probleem. Heb m'n laptop geformatteerd, FFXI installed en geupdated. Zodra ik nu POL opstart dan start er ook een Windows Installer venster. Na een tijdje gaat hij weer weg. terwijl ik nergens op kan klikken. Enfin... Ik ga naar games > FFXI en druk op play. Krijg ik een zwart scherm en er gebeurd niets. Nouja eerste keer dad ik hem maar een half uur laten staan maar er gebeurde niets. Alt-Tab of Windows toets+D werkt ook niet. Pas als ik ctrl-alt-del doe dan kan ik weer wat zien. Nu staat er in mn taakbalk weer een Windows Installer. Deze kan ik helaas niet maximaliseren omdat de rest van het scherm zwart is....

Heb trouwens al 3x opnieuw geinstalled en geupdated. Allemaal hetzelfde effect.

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Carbuncle ruby eindelijk na een avond farmen ervoor ^^
morgen ranger halen en pld verder levelen

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

sMoKeFiSh schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:59:
Ik zit met een raar probleem. Heb m'n laptop geformatteerd, FFXI installed en geupdated. Zodra ik nu POL opstart dan start er ook een Windows Installer venster. Na een tijdje gaat hij weer weg. terwijl ik nergens op kan klikken. Enfin... Ik ga naar games > FFXI en druk op play. Krijg ik een zwart scherm en er gebeurd niets. Nouja eerste keer dad ik hem maar een half uur laten staan maar er gebeurde niets. Alt-Tab of Windows toets+D werkt ook niet. Pas als ik ctrl-alt-del doe dan kan ik weer wat zien. Nu staat er in mn taakbalk weer een Windows Installer. Deze kan ik helaas niet maximaliseren omdat de rest van het scherm zwart is....

Heb trouwens al 3x opnieuw geinstalled en geupdated. Allemaal hetzelfde effect.
Als je in het process scherm de ffxi client weghaalt, dan krijg je waarschijnlijk die installer weer. In mijn geval vroeg hij naar een van de FFXI cd's. Nadat hij die ff gelezen had was het ding permanent verdwenen :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
nu ik erover nadenk, zit er ook een "check files" optie in het POL programma.
Hiermee kun je de bestanden van POL, maar ook van FFXI en expansions controleren.

Gisteren met mijn WAR Taru gelvled naar lvl 6.
Ben daarna naar bed gegaan. Moest 2/3x wegrennen voor een Crow en een Crawler.
Waren toen net ietsjes te sterk voor mij.
Heb nu een butterfly Great Axe. Het nadeel alleen is dat het erg lang duurt voordat deze de volgende slag doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
@Nielsoveres

Ik vind het erg bewonderenswaardig dat je als taru gaat melee-en.
Hou er echter wel rekening mee, dat je straks in endgame. (zeg 60-75)
hoogstwaarschijnlijk wat minder invites krijgt en dat endgame zelf (zal niks verklappen)
behoorlijk lastig gaat worden. Ik wens je in ieder geval veel sterkte en plezier :Y)
Ben zelf hume, met als main mnk, maar lvl ook mages. Alles zo'n beetje.
Juist omdat ik alles leuk vind en wil spelen heb ik hume gekozen.

[ Voor 8% gewijzigd door Xiliath op 12-04-2005 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Tja, ik vind het gewoon leuk om op bepaalde manieren te spelen.
Over de Endgame maak ik me niet zo druk, zover ben ik nog lang niet en dat is iets wat ik met mijn character Arunia probeer te halen. Daarnaast zit ik in een leuke LS waarbij de personen het geen "probleem" vinden en ik waarschijnlijk van hen wel gewoon invites krijg. Daarnaast is het niet zo dat je slecht bent of automatisch niet normaal mee kan komen met de rest als je een Tarutaru DDer speelt. Er zijn genoeg armor pieces die ik kan gebruiken om de zwakheden te boosten. Ditzelfde geldt ook voor Elvaan als mage of zelfs Galka als mage.

Dit character is gewoon voor het leuk om zelf lekker ff te lvllen als ik weinig tijd heb om een PT te zoeken. Zal er wel mee PTen, maar pas veel later. Prio is toch echt Arunia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
die great axe delay lijkt veel, maar je doet er wel serieus damage mee nielsoveres!
mijn war is 32 en deelt met zijn PlantBane toch serieus klappen uit aan Yhoator Mandragora's!

Ik denk dat ik whm en pld main ga maken. Ik weet dat ik met het ras elvaan niet de beste keuze heb gedaan (toendertijd wist ik dat niet). Theoretisch had ik hetzelfde moeten doen als wappie1980, maar als ik nu mijn char over zou mogen zetten naar een ander ras zou het op zeker TaruTaru zijn. Ik vind ze geweldig!

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zoiets verwachte ik al 6K, maak me ook niet druk over die Axe-delay. De schade is meer als het dubbele (terwijl de mobs 2 keer kunnen aanvallen), dus is nog netjes. Nu alleen iets doen aan het feit dat ik zoveel mis sla. Soms sla ik altijd raak, andere keren constant mis.

Ze zeggen bij de LS dat ik verslaafd ben aan Tarus! *shudders* Ik kan zonder! Ik zweer het je! Ik kan zonder! (CTRL-0) Taru dance custom :P /panic motion wait 2 /joy motion wait 2 /cheer motion.
Eigenlijk wel erg dat ik een Macro hiervoor heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
nah, ik heb ook een macro voor mijn goofy elvaan dance ;)

als een mob high evasion heeft sla je veel mis (geloof ik), je moet zorgen dat je weapon skills altijd full zijn, wat je tot level 20 het beste kunt doen is great axe gebruiken en zodra hij capped is over gaan op sword (zodat je die tenminste ook meteen meeleveled) en zodra je een level omhoog gaat, weer terug op great axe gaan etc.
Ik ben nu dus pld en heb er wel degelijk profijt van dat ik dit met sword gedaan heb , aangezien mijn PLD nu continue op max weapon skill zit ;)

en als je melee gaat met een taru, is het zeker leuk om PLD te gaan doen lijkt me, goede mp maakt tenminste wat goed van de lage hp en door te curen hou je beter hate ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Op het moment ben ik met Great Axe bezig, deze is nog niet gecapped. Dat scheeld dus wel weer.
Daarnaast heb ik de normale axe bij me.
PLD wordt niks voor mij aangezien ik geen magie jobs wil gaan doen met die character. Klinkt wel lam, maar vind het leuk om te doen. Tuurlijk, je houdt makkelijker hate met healing, maar het kan ook anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
geloof me, als War wordt het echt heel lastig haat te houden...

bijv. een goede nin/war, pld/war krijg je als bijv. war/mnk de haat niet vanaf :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ga zoiezo WAR lvllen naar 18, daarna MNK subben en dan verder met één van de twee door naar lvl 30 om dan te beginnen aan NIN.
Daarna weet ik niet wat ik als subjob bij NIN zet of natuurlijk dat ik NIN sub bij een andere job.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
mnk is een goede DD, dat is op zich een goede job voor een tarutaru mellee ;)

tot level 32 kom je nog wel als war (hoger ook wel, maar dat zal redelijk langzaam gaan vrees ik)

Overigens zou ik de jobs levelen naar 20 aangezien je dan altijd naar QuFim kunt als je verder wil met een of meer jobs

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Das waar, dan wordt het dus voor iedere job minimaal lvl 20 en dan zie ik wel weer.
Denk dat ik dus MNK met WAR sub moet lvllen naar 30 om dan over te stappen op NIN.

Denk dat ik vanavond maar weer ff verder ga lvllen met Arunia, dan kan ik eindelijk SMN gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
nou... als ik je daar dan nog een tip over mag geven. Je kunt het beste war naar 30 brengen om te subben bij nin.
NIN/WAR is een hele goede hatekeeper.
Ik heb wel eens 2 NIN/WAR's zie levelen samen. Die konden in Garlaige Citadel met zijn 2'en op level 33 gemakkelijker mobs aan dan een hele party level 35 zonder nin.
Een NIN met zijn shadow images moet wel provoke hebben, anders heeft ie er niet zo veel aan ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Dan wordt het dus WAR naar 20 dan MNK naar 20.
Daarna WAR naar 30 en NIN flag quest doen.
NIN lvllen met WAR als sub.
Moet wel te doen zijn denk ik zo.

Ach, heb nog zat tijd. Niet echt dat ik binnenkort moet kappen met het spelen van FFXI.
Waarschijnlijk zal ik het wel minder spelen als GuildWars uit komt, maar dat speel ik dan ook alleen maar met mijn vriendin. Dus daarnaast ga ik nog zat FFXI spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
bereid je wel voor op iets langer wachten op party invites door de regel als met je mages. Vooral in de dunes en QuFim kan dat wel even duren (is mijn ervanring althans). In Yuhtunga Jungle gaat het wel goed (mijn war was sneller geleveled dan mijn whm en blm zelfs aldaar)

Ik vind Monk echt heel cool, maar die krijgen zo bar weinig invites, dat is op THF na misschien de slechtste job (van de 6 waar je mee begint :p )

overigens, ik zou je war niet naar 30 maar 32 doen als ik jou was ;) kun je daarna lekker naar de citadel zonder terug te hoeven naar het irritante yhoator jungle ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Das best wel een handige tip! Thanks.
Dan wordt het dus WAR naar 32 en dan NIN advanced job doen.

Geen idee hoe lang ik hiermee bezig zal zijn. Mezelf kennende heb ik dat echt niet gedaan binnen een jaartje.
Ben nu ook al half jaar bezig met FFXI, misschien zelfs langer.
Heb me WHM op 26 en me BLM op 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
je moet het spelen zoals het jou uitkomt.
Ik ben nu begonnen met pld en afgezien van wat broodnodig farming en andere jobs unlocken ga ik me vooral met pld bezig houden. Ik gok dat ik die over anderhalve maand op 32 heb (ik ben ook geen urenlange speler per dag).
het is me de laatste maand gelukt om van mijn war, whm en blm iedere dag 1 level minimaal te halen voor een job (das dus 30 levels in 1 maand), maar de eerste 5 kun je op 1 avond gemakkelijk halen.

Overigens, als je de war in east sarubatura gaat levelen (ben ik nu met mijn pld ook aan het doen), ga dan vooral voor crawlers en bee's. Op die manier kun je levelen en farmen tegelijk ;)
silk thread verkoopt voor 2k per stuk (24k per stack) en beehive chips en honey doen het ook altijd goed per stack. Dan hoef je dus niet direct te stoppen voor poen. Waarschijnlijk doe je zoveel geld op dat je het kunt versturen naar je main char, want je gaat pas echt geld nodig hebben bij je ninja.

ik ben ook een half jaartje bezig en ik heb nu: war 32 / whm 30 / blm 30 / mnk 15 / thf 15 / pld 7 / rdm 6 / bst 1
en dus binnenkort ook RNG en SMN op 1

die rdm heb ik op 1 avond gedaan, just voor fun in west ronfaure (levert fire crystals op rond dit level die ook voor minimaal 3k per stack gaan)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ben ook vooral de farm mobs aan het killen. Moet nog sterkere armor hebben om tegen Crawlers te gaan. Voor de rest gaat het in iedergeval goed en heb ik al een aantal Honey Pots.
Crystals geloof ik ook al een aantal stacks. De Fire Crystals gaan naar mijn main char voor het Goldsmithing.
Het is wel vervelend dat je alleen crystals krijgt wanneer de mobs niet te laag lvl zijn.
Daarom is dit character wel zo makkelijk. Ik ga het ook ietsjes anders aanpakken.

Overigens als iemand eens een curetje cast of protect, dan doe ik mijn custom Taru dance ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
6K schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:18:

als een mob high evasion heeft sla je veel mis (geloof ik), je moet zorgen dat je weapon skills altijd full zijn, wat je tot level 20 het beste kunt doen is great axe gebruiken en zodra hij capped is over gaan op sword (zodat je die tenminste ook meteen meeleveled) en zodra je een level omhoog gaat, weer terug op great axe gaan etc.
Ik ben nu dus pld en heb er wel degelijk profijt van dat ik dit met sword gedaan heb , aangezien mijn PLD nu continue op max weapon skill zit ;)
:? WAR heeft heleemal NIETS aan SWRD. de A-weapons voor WAR zijn Great-axe als A+ en Axe als A-. Heb zelf WAR tot 37 gelvld voor sub. asjeblieft, ga niet met een zwaard meppen. je wordt er na lvl30 op afgrekend door je pt-members.
Level altijd als eerste je great-axe (die leveld namelijk het lastigst, vanwege high-delay).
Als je die capped hebt, je axe lvlen.
6K schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:48:
geloof me, als War wordt het echt heel lastig haat te houden...

bijv. een goede nin/war, pld/war krijg je als bijv. war/mnk de haat niet vanaf :(
Doe maar eens als WAR/MNK: {Boost} - {Provoke} - {Warcry}.
Wedden dat je hate hebt?
En als je een THF32 en hoger in pt hebt, dan kan die SATA doen en krijgt helemaal NIETS meer hate van je weg, behalve {benediction} en PLD 2hour
NielsOveres schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:52:
Ik ga zoiezo WAR lvllen naar 18, daarna MNK subben en dan verder met één van de twee door naar lvl 30 om dan te beginnen aan NIN.
Daarna weet ik niet wat ik als subjob bij NIN zet of natuurlijk dat ik NIN sub bij een andere job.
Enige viable sub voor NIN is WAR i.v.m. {Provoke}
6K schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 10:30:
Ik vind Monk echt heel cool, maar die krijgen zo bar weinig invites, dat is op THF na misschien de slechtste job (van de 6 waar je mee begint :p )
M'n main is MNK, en echt hoor, hij PWNT. Op lvl45 outdamage je zelfs RNG _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
yups, als high level moet je tegen elements gaan vechten als je crystallen nodig hebt.
Gisteren een water elemental verslagen voor 3 clusters (=3 stacks watercrystallen)
probleem is alleen dat je die dingen maar af en toe tegen komt, dus daarop gaan farmen schiet niet echt op ;)
ik heb mijn mule (tarutaru) aan het levelen geslagen voor whm.
Daar pak ik dan een rdm bij als sub (tot 37) en dan ga ik met die tarutaru (naam=minikiller, main = sixkiller). Daarnaast kan ik met die taru quests gaan doen voor rare items die ik niet hoef te gebruiken en dus kan verkopen voor gil :)

overigens, op cerberus staat de emporer hairpin nu op 1.000.000+ gil !
voorheen 600k :X

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
wappie1980 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:24:
[...]

:? WAR heeft heleemal NIETS aan SWRD. de A-weapons voor WAR zijn Great-axe als A+ en Axe als A-. Heb zelf WAR tot 37 gelvld voor sub. asjeblieft, ga niet met een zwaard meppen. je wordt er na lvl30 op afgrekend door je pt-members.
Level altijd als eerste je great-axe (die leveld namelijk het lastigst, vanwege high-delay).
Als je die capped hebt, je axe lvlen.
Ik doe dat ook voor mijn PLD en RDM dat sword levelen, niet voor mijn war zelf. Ik heb het gedaan tot level 20, daarna enkel en alleen great axe gebruikt ;)

[...]
Doe maar eens als WAR/MNK: {Boost} - {Provoke} - {Warcry}.
Wedden dat je hate hebt?
En als je een THF32 en hoger in pt hebt, dan kan die SATA doen en krijgt helemaal NIETS meer hate van je weg, behalve {benediction} en PLD 2hour
Warcry heb ik nog niet op 32 :(
en met boost - Provoke pak ik de haat niet van een nin af hoor en al helemaal niet van een pld die cure II gebruikt
althans, mij lukt het maar amper. maar dat ligt dan waarschijnlijk aan mij

[...]
Enige viable sub voor NIN is WAR i.v.m. {Provoke}
^^ eens is ! alleen invites krijg je die ook goed ?

[...]
M'n main is MNK, en echt hoor, hij PWNT. Op lvl45 outdamage je zelfs RNG _/-\o_
wederom eens is! alleen om te levelen viel het mij op dat het erg lastig was om een party te krijgen. Terwijl ik met andere jobs daar geen enkele moeite mee heb (alleen met dief en monk ging het slecht)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Ga niet nog een keer alles quoten :P

Als je PLD of RDM speelt dan lvlt je sword toch automatisch?
Ik vind et zulke onzin dat men bv. als war in valkurm dunes met een scythe gaat lopen slaan,
omdat ze daarna DRK gaan spelen. Die leveld gewoon mee hoor als je speelt.

En ik zou toch maar axe eens gaan lvlen, die kun je straks erg goed gebruiken om renkeis te openen of sluiten. gewoon lvlen dat ding: is niet voor nix je A- weapon :Y)

En wat hate betrefd: toen ik war/mnk was heb ik regelmatig hate gejat zonder zelfs boost te gebruiken. (MNK/WAR jat zelfs ERG vaak hate, als erg geen THF met SATA in pt zit)
maar ik gebruik dan ook altijd de beste gear en food :P

Invites voor NIN/WAR?
Zelf niet gespeeld, maar die krijgen ERG snel een invite kan ik je vertellen.

MNK krijgt lastig een party/invite, omdat ze tot lvl60 niet aan {distortion} renkei mee kunnen doen.
Het is achtelijk en slaat helemaal nergens op, aangezien MNK zo'n beetje beste DD is die er rond loopt. MNK is niet voor nix de meest ondergewaardeerde job die er is.
Vanaf 60-75 is het MNK-TIME en roept iedereen opeens moord en brand dat ze een MNK willen hebben.
Vanaf lvl70 gaan THF je intens haten, omdat je dan SATA met THF sub kunt doen.
De damage die je dan doet is werkelijk belachelijk. _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Xiliath op 12-04-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
als je inderdaad pld of rdm levelt gaan je sword skills mooi mee omhoog.
Punt is dat bijv. bij rdm pas op later level sword interessant wordt. In het begin is de beestagger (dagger) erg interessant om te gebruiken. Omdat mijn sword skills al op 45 staan, is dat dus de eerste levels geen enkel probleem.
Uiteraard ga ik in parties eerste kijken hoe het gaat. Als de Great axe echt nodig is, dan gebruik ik hem, maar als de kills goed gaan, why not... het is niet zo dat een sword geen damage doet...
maar goed, ik heb er eerlijk gezegd nog nooit kommentaar op gehad.

Met mijn mages ben ik ook altijd up-to-date met gear, food en drinks, maar met mijn war was ik de laatste 2 levels redelijk outdated... kreeg daar ook gelijk kommentaar op, maar toen ik vroeg om replacement wilde ze toch graag tot 32 volhouden omdat het effect van bad gear enorm mee viel.

renkeis kon ik voorheen heel goed in mee met mijn great axe (sturmwind), maar aangezien ik nu alles op alles ga gooien met mijn paladin, ga ik gewoon idd voor sword en top-gear :)
Ben benieuwd of ik dus idd haat ga verliezen aan war/mnk's of mnk/war's.

vanaf level 20-25 lijkt me dat toch redelijk onwaarschijk met shield bash / provoke / cure etc.

het laatste wat je zegt zou ik graag een keer zien, dat lijkt me echt bruut... hoeveel damage doe je dan ongeveer?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
6K schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:30:
als je inderdaad pld of rdm levelt gaan je sword skills mooi mee omhoog.
Punt is dat bijv. bij rdm pas op later level sword interessant wordt. In het begin is de beestagger (dagger) erg interessant om te gebruiken. Omdat mijn sword skills al op 45 staan, is dat dus de eerste levels geen enkel probleem.
Uiteraard ga ik in parties eerste kijken hoe het gaat. Als de Great axe echt nodig is, dan gebruik ik hem, maar als de kills goed gaan, why not... het is niet zo dat een sword geen damage doet...
maar goed, ik heb er eerlijk gezegd nog nooit kommentaar op gehad.

Met mijn mages ben ik ook altijd up-to-date met gear, food en drinks, maar met mijn war was ik de laatste 2 levels redelijk outdated... kreeg daar ook gelijk kommentaar op, maar toen ik vroeg om replacement wilde ze toch graag tot 32 volhouden omdat het effect van bad gear enorm mee viel.

renkeis kon ik voorheen heel goed in mee met mijn great axe (sturmwind), maar aangezien ik nu alles op alles ga gooien met mijn paladin, ga ik gewoon idd voor sword en top-gear :)
Ben benieuwd of ik dus idd haat ga verliezen aan war/mnk's of mnk/war's.

vanaf level 20-25 lijkt me dat toch redelijk onwaarschijk met shield bash / provoke / cure etc.

het laatste wat je zegt zou ik graag een keer zien, dat lijkt me echt bruut... hoeveel damage doe je dan ongeveer?
Redelijk onwaarschijnlijk dat je hate verliest vana f lvl 20/25? Hehe, dan ga je wel voor een verrassing komen te staan, dat kan ik je alvast vertellen. Niks mis mee, iedere Paladin heeft daar last van als de party niet goed meewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren mijn Tebanaba gelvled naar 7 en meteen leather armor gekocht (doet niet veel meer dan mijn oude armor, maar ja.
Daarnaast heb ik Arunia gelvled naar 26, dus nog 4 lvltjes en dan kan ik met SMN beginnen.

Met Tebanaba heb ik de stack Fire Crystals opgestuurd naar Arunia voor Goldsmithing.
Ik moest gisteren ook snel weer weg met Arunia, dus heb tijdens het lvllen een opvolger voor mijn plaatsje als WHM gevonden. Het omwisselen ging lekker snel en ze konden meteen weer verder.
Voelde me anders best schuldig omdat ik nog geen uurtje ben geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
6K schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 09:04:
die great axe delay lijkt veel, maar je doet er wel serieus damage mee nielsoveres!
mijn war is 32 en deelt met zijn PlantBane toch serieus klappen uit aan Yhoator Mandragora's!

Ik denk dat ik whm en pld main ga maken. Ik weet dat ik met het ras elvaan niet de beste keuze heb gedaan (toendertijd wist ik dat niet). Theoretisch had ik hetzelfde moeten doen als wappie1980, maar als ik nu mijn char over zou mogen zetten naar een ander ras zou het op zeker TaruTaru zijn. Ik vind ze geweldig!
Persoonlijk vind ik de Neckchopper rond dat lvl beter, Zelfs met de extra fire damage. Maar goed ik ben elvaan en de +5 acc hielp erg veel.

Heb mijn dragoon nu op lvl 24, ik hoop vandaag 25 te halen zodat ik uit Qufim wegkan. Kazham is een stuk vriendelijker dan qufim imo.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Nielsoveres, wat maak je met je goldsmithing ? (en welk level heb je?)
gisteren lighting crystal geprobeerd met een Yaghudo Necklace --> copper ignot
mijn goldsmithing skill ging meteen omhaag (maar was dan ook nog steeds level 0)
Heb je trouwens de Carbuncle Ruby al? ik had hem in ongeveer 30 minuten farmen, maar had wel een level 45 dief bij met TH2, anders schijnt dat echt heeeeel lang te kunnen duren.

BioBakker... De NeckChopper IS beter dan de Plantbane over het algemeen... kan er echter 2 dingen over zeggen:
1) hij was niet te koop in Kazham toen ik hem nodig had
2) PlantBane is op 1 puntje sterker --> tegen Mandragora's (is me verteld, kan het niet bevestigen want heb dus geen Neckchopper)
en tot slot: ik ben het HELEMAAL met je eens dat het er in Yuhtunga en Yhoator een stuk gezelliger aan toe gaat dan in QuFim, maar die map... ik word er echt gek van.
Vandeweek tevoet terug gegaan met mijn war van Yhoator naar Kazham... 40hp left met veel moeite en 2 keer fout lopen :(

gisteren ranger quest effe snel gedaan (moet de tooth nog terugbrengen) en de eerste 4 weerselementen van SMN meegepikt.
half leveltje pld meegepikt (vanavond dus zeker level 8 minimaal)

[ Voor 15% gewijzigd door 6K op 13-04-2005 10:43 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@6K,

Op het moment alleen nog maar Copper Ingots omdat ik hier wel iets mee verdien. Als ik fire crystals heb, dan hoef ik ze niet voor teveel te kopen, dus dat scheeld dan wel weer.
Zodra ik wat hoger ben.. Tja, weet niet. Heb nu goldsmithing 3 :+

Denk dat ik dat met die Yagudo Necklace ook maar eens ga doen.

Carbuncle Ruby? Nee, nog niet. Is zeker voor de SMN?
Ben nog steeds bezig om lvl 30 te worden en dan de SMN quest te kunnen doen. Denk dat dat nog wel een tijdje gaat duren. Misschien morgen nog een lvltje erbij, maar verwacht dat er overdag niet zo heelveel mensen zijn, dus dat wordt weer met Tebanaba lvllen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
ja die ruby is inderdaad voor smn... sommige mensen hebben hem per ongeluk of binnen 10 minuten, andere doen er uren en uren over voor het dropped :(
en dan nog alle weertypes halen waarvan sneeuw/ijs geen pretje is schijnt, maar die moet ik ook nog.
Ik heb nu thunder, clear sky, wind en earth, nog 3 te gaan dus.

als jij al level 3 bent, kun je beter stoppen met 4 x copper ore en 1 fire crystal, want die is gecapped op level 3! level 4 = copper nugget * 6 + 1 ore en firecrystal.
daarna komen de copper rings (capped op 5): 2 x copper ingot + fyre crystal
en hairpins (capped op 7): 1 x copper ignot + windcrystal......

maak je borst maar nat goldsmithing schijnt heeeeel duur te zijn
uiteindelijk kun je met goldsmithing wel ook weer het meeste (terug) verdienen.

die necklace weet ik de cap niet van helaas overigens :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik zal wel zien, was eerst begonnen met Cooking skill, maar die heb ik nog niet eens 1 lvl omhoog.
Ga gewoon verder met dit en zie wel waar het schip strand.

Voorlopig lekker alles rustig aan doen. Hoef niet zo nodig binnnen een aantal maanden alles op super hoge levels te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zelf had de drop in 10 minuten. Dus schijnbaar had ik gewoon geluk.

Tevens valt de weertypes wel mee hoor. Alleen is inderdaad sneeuw een beetje lastig, maar met sneak en invisible is het met gemak te doen. Ik had het in ieder geval in twee uurtjes gedaan. En dan je carbuncle ophalen he.

Ik ben trouwens gestopt met Summoner. Nu ik iets hoger komt met mijn White Mage merk ik toch wel dat heel veel party’s een summoner willen met Fenrir. En ik heb geen zin om daarover te strijden. Ik ga dus voorlopig mijn White Mage levelen tot 75 en mijn black mage in ieder geval tot 40 (ik weet dat 37 genoeg is, maar ik hou van afgeronde getallen). Mijn White Mage is momenteel 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik vraag me af, kun je die Weather patterns doen als je op Chocobo bent?
Dat zou het een stuk gemakkelijker maken imo.

Ben er nu al bang voor om dit te gaan doen, maar gelukkig is mijn LS bereid om te helpen waar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat kan. Als je een field inloopt die de bepaalde weather effect heeft die je nodig hebt dan krijg je een filmpje te zien. Alleen om naar die sneeuw te gaan moet je door Ranguemont pass, waar je dus geen choco kan gebruiken. Maar zoals ik al zei, sneak en invis en je komt er zo doorheen. Tis echt een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
inderdaad. En afhankelijk van hoe snel je SMN wil hebben. Je kunt hem gewoon in je inventory zetten en lekker wat andere jobs gaan halen, of andere jobs levelen of wat dan ook. Binnen de kortste keren zul je 6 weertypes gehad hebben zonder je erover te frustereren of kilometers chocobo te hoeven rijden. Heb je er 6, dan kun je idd even naar Ranguemont pass om hem te completeren. want daar kom je met levelen pas heeeeel veeeeeel later ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
nou... gisterenavond een beetje van alles gedaan:
- gespawned in Port Jeuno n.a.v. de ranger quest
- job verandert in level 1 beast en geblood-port in QuFim (hp stond in windurst)
- job verandert in level 30 en tooth in geleverd (RNG unlocked)
- job verandert in level 7 PLD
- Deze geleveled tot 10, regen toegevoegd aan mijn carbuncle ruby ;)
- spullen verstuurd naar mule, verkocht, gear geupdate van de pld (lang bij AH gehangen)
- chocobo naar Jeuno en aldaar Chocobo naar San'Doria en dat was genoeg voor 1 avond.

Nu op naar Valkurm, party hell nr. 1 om mijn PLD naar 20 te krijgen

Overigens, 12 Copper Ignots gemaakt en 7 silk threads a 2k per stuk gefarmed :D ook leuk.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
http://www.playonline.com/ff11us/server/index.html

:(

[ Voor 60% gewijzigd door Biobakker op 14-04-2005 14:36 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Gisteren naar de dunes gegaan met mijn 10PLD
ik had verwacht daar vrij snel een party te hebben, maar voor de zekerheid ben ik maar gaan levelen in Konschtat Highlands (bees, lizzards and sapplings), na 2 uur (!) was ik level11 en een beetje en toen kreeg ik een party invite van mensn die ik ook al lang zoekende zag staan (er waren 0 mages in de dunes)... die hadden een pwl maar wilden 2 spots open houden voor het geval we level 14 zouden halen :X daar hadden ze nog 2 mensen voor...
na een beroerd half uurtje en een keer dood gegaan te zijn om de rest te redden heb ik maar vriendelijk bedankt en mezelf nog even naar 12 geholpen, maar het was een beroerd avondje :(

daar zit ik dan, met al mijn top-gear en food... te solo-en op easy en decent mobs :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren maar teruggegaan van Kazham naar Jeuno en toen richting Bastok met mijn WHM (Arunia dus).
Ben gestopt in Konschtatt om daar maar eens op Bees en Sapplings te gaan jagen. Zodra ik een volle inv heb ga ik eens richting Bastok om daar mijn Goldsmithing te lvllen.
Wil ook meteen kijken of ik ergens aan geld kan verdienen (Tja, als die lvl 3 cap goedkoper is om te doen dan wacht ik nog wel even met skill punten halen).
Kan nu tenminste even zonder PT vooruit.
Was in Kazham aan het wachten op een PT, welke dus niet kwam. Vandaar dat ik daar maar wegging. Sta ik net in het Airship, krijg ik een invite. Tja, sorry maar daar ga ik dan niet meer voor terug.

Eerst maar eens mijn armor en (ear)rings lvl 25 proof maken, dan zien we wel weer verder.
Nu ga ik dus echt werk maken van het farmen, want hier was dus niets van gekomen.
Heb alweer een stack fire crystals, dus dat gaat wel weer lekker.

Ik ben blij dat ik het nog steeds een leuk spel vind, dus niet zonde van me maandelijks bedrag ^^.
Het is en blijft FF natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rustig weekendje gehad. Niet echt veel boeiends gedaan. Mijn WHM is nu 40 en mijn BLM 22, heb ondertussen ook mijn fishing skills naar 2 weten te brengen. Voor de rest niet echt veel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hier ook niet veel soeps, PLD is 15 nu en gisteren heel de avond weggegooid aan een prommy die zo lang duurde om te organiseren (mensen hadden cut-scene's nog niet gezien, d/c etc. etc.)
om half 1 waren we nog steeds niet begonnen en ik stond dus al 2 uur in Mea prommy te wachten op iedereen.
Heb maar voor replacement gezorgd en voelde me niet happy, in diezelfde tijd had ik mijn paladin (desnoods solo) minimaal weer 1 level erbij kunnen hebben :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb ook zeer weinig gedaan.

Geen lvls, maar wel een beetje gefarmed.
Daarnaast nog Copper Ingots gemaakt (de 4x Ore + Fire Crystal omdat, de copper nuggets niet te krijgen waren op dat moment) voor de Gil.
Daarnaast nog wat items verkocht waaronder 2 met een waarde van 8,5k.
Niet veel voor de gemiddelde hier, maar voor mij genoeg.
Vanmiddag maar even kijken of alles verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Technical Difficulties Due to Third-Party Attacks

This is an announcement about PlayOnline network technical difficulties since Apr. 9, 2005.

It has come to our attention that recent technical difficulties with our PlayOnline server are due to a DDoS from anonymous third parties. We have determined that this activity was undertaken with malicious intent and specifically targeted our network. Our technicians are taking every measure possible to prevent further attacks. However, attack methods have varied, which has caused a more time-consuming review of our network protection.

Currently we are unable to determine the precise source of attack. However, with the cooperation of ISP companies, our investigation continues to make progress. Law enforcement authorities in Japan, the United States, and Europe have been contacted for support.

We chose not to make an announcement of this nature earlier due to the unwanted effect it could have on our investigation, on the investigations of authorities abroad, and for stopping information that could be used to undertake additional network attacks. The most recent server difficulties and PlayOnline service interruption, however, have persuaded us to disclose more information on this matter to our users.

We deeply apologize for the inconvenience these attacks have caused in recent days. Attacks continue at this hour in intervals and we regret that our investigation cannot allow for estimates as to when we expect service to return to optimal levels. Our technicians will continue to select the most effective measures available as we work with local and international authorities to take legal action against those obstructing PlayOnline service. We ask for your understanding and cooperation as we strive to maintain the best service possible. Thank you.
Van de week al problemen dat ik de server niet op kon en nu weer :( .

K#$@Q# DDOS :(

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb hetzelfde probleem ook al afgelopen week gehad.
Daarna eigenlijk niet meer echt problemen gehad.

Vanmiddag nog maar ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
schijnt nu bij WoW ook te spelen
triest hoor :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Heb weinig gespeeld dit weekend maar ging toch redelijk.
THF heb ik van 1-10 gebracht en staat nu in de dunes.
Harvest van me mule gehaald: 42 platinum nuggets. waarde 300k. niet slecht.
Heb mezelf voorgenomen om met 10 mules te gaan gardenen. Om de 2 dagen 10 plantjes planten.
21 dagen per harvest / 10 mules is 2,1 dag per harvest.
Dus een netto inkomen van ongeveer 150-200k elke 2 dagen :D
Sparen dan voor al me mnk equip: 2mil.
Tot die tijd maar mn whm/nin en thf naar 37 lvlen als sub voor mnk-endgame.
(war heb ik gelukkig al op 37)
Als ik dat voor elkaar heb ga ik dus verder lvlen met me mnk41.
Ik ga dan gewoon m'n flag op seek zetten en me bezig houden met goldsmithing want!!!
let op nu komt het:
12 platinum ingots verkopen voor 1 mil....!!! :X
1 ingot kost 1 fire crystal, 1 platinum ore en 6 platinum nuggets. synth capped op 64.
das dus per mule 42 / 6 = 7 ingots.
7 maal 10 maakt 70 ingots. gemiddeld dus 6 stacks.
Dat is 6 mil. elke 3 weken :Y)

Tis maar een idee waar ik mee bezig ga, of et ook daadwerkelijk gaat lukken? geen idee.
Maar als et lukt heb ik geen gilproblemen meer :D

Ill keep you guys updated
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
okay wappie...
jij bent dus echt goed bezig ;)

maareh... care to explain dat van die plantjes in detail? Want dat klinkt dus echt goed, zelfs voor arme stakkers als ik is het interessant om een mule daarvoor te gebruiken en zodoende iedere 2 dagen 20k binnen te slepen. die platinum ignots zijn voor mij nog niet aan de orde ivm (gold?)smithing level. Maar dat van die planten klinkt toch wel heel erg leuk!

hoe werkt dat tuinieren? wat doe je precies... ik heb hard geld nodig :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
6K schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:57:
okay wappie...
jij bent dus echt goed bezig ;)

maareh... care to explain dat van die plantjes in detail? Want dat klinkt dus echt goed, zelfs voor arme stakkers als ik is het interessant om een mule daarvoor te gebruiken en zodoende iedere 2 dagen 20k binnen te slepen. die platinum ignots zijn voor mij nog niet aan de orde ivm (gold?)smithing level. Maar dat van die planten klinkt toch wel heel erg leuk!

hoe werkt dat tuinieren? wat doe je precies... ik heb hard geld nodig :(
8) tx.

1. maak een mule. (heb er zelf 1 in moghouse bij bastok mines zitten. lekker dicht bij ah en send npc)

2. Koop 2 tables (oak dacht ik) voor moghancement effect: earth

3. Koop een stack tree-cuttings op ah. kosten: 140k op Ragnarok

4. Koop 2 stacks Light Crystals op AH

5. Koop 10 brass flowerpots bij npc in bastok mines (dezelfde plek waar ook die npc met pickaxes staat)

6. Knikker alles in je moghouse en plant de cuttings in de pots

7. kijk af en toe en als je kunt "feeden", feed elk plantje dan 1 light crystal

8. zie punt 7 voor de 2e feed ronde

9. als de plantjes gaan "glowen" dan kun je ze harvesten

PS: mijn ervaring met dit recept is dat het NIETS uitmaakt op welke dag je plant, feed en harvest.

PPS: Er zijn ook mensen die elemental ores kweken. Deze verkopen voor 150-300k per stuk.
Resultaten hiervan zijn echter erg grillig.

Zoals je ziet kost het wel even wat gil om te starten, maar er KAN winst uitkomen.
Gardening is geen exacte science, ik geef dus geen enkele garantie en heb geen zin om geflamed te worden als je 100k kwijt bent :P

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Laatst online: 21:08

JJJ

Veel succes, goldsmithing platinum ingots kan je pas rond level 65 aan beginnen. Volgens mijn berekeningen van dit weekend gaat je dat ongeveer 2,7 mil kosten om daar te komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
:X level 65 ai ai ai
gisteren zitten kijken en rekenenen, maar ik ben bang dat ik inderdaad gewoon met koken zal moeten beginnen, maar gardening kan daar wel bij helpen... en ik farm toch vaak al die seeds, dus gewoon wat low level jobs trainen voor crystals en ik moet een eindje kunnen komen ;)

gisteren met heel veel moeie en pijn level 17 pld geworden. dwz, van 15 naar 16 was een hell. Een party met allemaal eigenwijze mensen die perse pugs en flies wilden pakken in de dunes op levl 15...
tja, en als paladin ben je al snel de eerste om dood te gaan als je je job goed wil doen.
Daarna gingen er wat mensen en van 16 naar 17 ging precies zoals het moest. Skillchains, skillchains en nog eens skillchains.... werkelijk binnen no time naar 17, toen werd de gap vrij groot voor de dunes (17-20) dus de xp stortte een beetje in... moest toch naar bed, dus kwam wel goed uit. Vanavond eerst maar eens terug naar sandy voor wat beter armour ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
das een lvl64 synth die ik al vanaf 56 ga doen met advanced support.

2.700.000 / 150.000 = 18. 18 maal 2 = 36
dus over 21 (wachttijd eerste harvest) plus 36 dagen is 57 dagen kan ik zelf die rommel synthen :D

[ Voor 6% gewijzigd door Xiliath op 19-04-2005 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren van een LS-member die stopte met FFXI eventjes 2 energy earrings gekregen.
Ben er echt heel erg blij mee.

Ook nog 2x een synth gedaan voor Copper Rings ipv Copper ingots voor lvl4.
Heb er nog niet echt iets bij, maar ja.

Het is echt gaar om aan Fire Crystals te komen. Je verdiend er ook zo lekker "veel" mee maar niet heus.
Moet even de voordeligste manier zien uit te vinden.
Misschien dat ik uiteindelijk ook wel tuinieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
je kunt natuurlijk altijd een paar low level jobs gaan doen en in ghelsba met signet orcs aanvallen, maar ook dat is maar tijdelijk natuurlijk (level 7 - 13 of zo gok ik) voor fire crystals.
kost je wel weer armour :(
had ik ze maar allemaal bewaard ipv verkocht :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik ken het probleem.

Zelf ook in het begin vaak crystals verkocht. Wist ik veel waar je ze voor nodig had en dat je ze dan niet meer zo makkelijk kon krijgen.

Je schijnt ze ook met tuinieren te kunnen krijgen, maar vraag me niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
NielsOveres schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:55:
Je schijnt ze ook met tuinieren te kunnen krijgen, maar vraag me niet hoe.
zaadje in potje, crystals erbij en oogsten maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
jajaja. :P

Denk dat ik dan specifieke recepten nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
NielsOveres schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:51:
jajaja. :P

Denk dat ik dan specifieke recepten nodig heb.
zoek en gij zult vinden

kijk bv. eens op:
http://www.swapsonian.com/pikko/
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
now THAT is a usefull link !!!!! thanks!

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb het net zitten lezen.
Ziet er heel erg goed uit.
Als POL het weer doet ga ik het vanmiddag meteen uitproberen. Kijken of het nog een beetje gaat lukken. Misschien die Black Chocobo Feather >:)

Thanks voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 11:43
Gardenen ownt. :)
Ga denk ik ook es platinum nuggets proberen, ben cuttings > saplings lichtelijk beu zelf.

Momenteel geld bijeen aan het schrapen voor een scorpion harness, is demotiverend om te zien hoeveel je nog te gaan hebt. Heb nu ongeveer 1.7mill (als mn vriendin mij die 900k van de wood gloves die ik voor haar kocht terug kan geven ;p), maar moet 4.8 mill hebben ongeveer. :'(

Ah well, farmen, minen, craften en gardenen als een gek en ik ben er binnen een maandje of twee. :D
Ging toch al windurst mule nemen, mss nog een extra ergens anders, heb nu al drie mules, met 5 mules om op te gardenen kan ik wel wat kapitaal vergaren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hemel, dit slaat natuurlijk nergens op. Ik krijg de update niet eens meer op een normale manier binnen. Bij mij disconnect die al als die de version information moet binnenhalen. Mijn hemel, hier gaan mijn tenen van krom staan.

Hebben hier er meer problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Nope, net binnengehaald in een half uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
uhm...gisterenavond al binnengehaald, zonder problemen

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky bastards!
From:FINAL FANTASY XI
Apr. 21, 2005 00:00 [PDT]

Congestion During the Version Update (cont.)

Following the April 20, 2005 FINAL FANTASY XI version update, some players started receiving POL-1160 or POL-0010 errors on the version update screen or during the download itself.

Our technical staff is currently investigating possible solutions to this issue. Once the situation improves, we will provide more information, and we ask that players experiencing any update difficulties make another update attempt some time later.

We apologize for the inconvenience and the length of the delay in successfully addressing this issue, and we appreciate your patience.
Nu heb ik geen leven meer. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Kan voorkomen als heel Gilgamesh tegelijkertijd daarmee bezig is, helaas.

Maandag de laatste Genkai gedaan, was eenvoudiger dan ik dacht.:D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_maat_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_maat_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_maat_04.jpg

Geen screenies van de battle, had m'n concentratie ergens anders voor nodig, ghehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
gefeliciteerd met je maat fight ^_^

nog steeds problemen met de server hier (phoenix) iloggen is lastig en als je online bent doen de search en AH het niet :(

Dat zeg ik....

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.