Maandag avond gepartied bij de ingang naar Sea Serpents Grotto in Yuhtunga Jungle.
De experience in deze semi JP groep ging redelijk snel.
Het is me gelukt van mijn delvl 29 naar lvl 31 te gaan.
Na mijn lvl 31 gehaald te hebben (ik snap nog steeds niet waarom ik nooit een buffer creëer) ben ik naar Norg gelopen aangezien dit niet zover in de grot is.
In Norg heb ik mezelf uitgelogd aangezien het tijd was om te gaan slapen.
Daarna ben ik op dinsdag maar begonnen aan de SAM flag quest aangezien ik toch iets wilde doen in Norg. Met help van een LS-member en nog iemand die dezelfde quest moest doen, zijn we op pad gegaan naar Konschtatt (gewoon geteleport daar naartoe) en hebben we die Bomb gekilled. (Deze deed overigens wel aardig wat schade op het laatst, maar ben niet dood gegaan. Overigens een Taru die daar zat was dat wel, maar die hebben we geraised.) Deze bomb hebben we 2 keer gekilled en we zijn toen richting Zi'Tah gegaan naar de Ancient Tree.
Dit was opzich goed te doen op Chocobo, dus dat was na één keer verkeerd gaan wel een lekker simpel ritje.
Bij de boom aangekomen ging onze hulp even resten. Wat ik dus vergeten was met mijn stomme kop, was dat je hier ook een NM moest bevechten.
Dus ik trade die hatchett met dat ??? en zie in mijn view een Treant.
Ik werd natuurlijk verrot gescholden, aangezien deze dacht dat buffs goed nodig waren (als ik het goed heb was deze Mithra lvl 74). Uiteindelijk viel het allemaal mee en was het goed te doen. (Ik stond overigens op een plek waarbij ik niet meer de andere kant op kon en ik was nog bijna gekilled ook door mijn stomme actie) Natuurlijk heb ik mijn verontschuldigingen aangeboden, maar het was niet echt nodig. De reactie was alleen omdat ze niet wist of het ging lukken zonder buffs en weinig MP.
Na de items gekregen te hebben zijn we terug naar Jeuno geport en moest onze grote vriend uitloggen. Samen met mijn "collega" zijn we op het Airship richting Khazam gestapt en daarna per Chocobo richting Norg.
De reden dat ik net vertelde dat ik eigenlijk buffers zou moeten creëeren tijdens het lvllen komt nu.
Het eerste stuk ging goed, maar na de deur stopte mijn sneak ineens, dus ik cast opnieuw sneak terwijl er geen mobs echt in de buurt zijn. Tja, die skelet die "niet in de buurt" was, aggroed mij en ik val niet zo heel lang daarna. De BLM die bij mij was kon de hate niet goed van mij afkrijgen (die was overigens lvl 54).
Daarnaast werd hij ook nog eens geaggroed door een crabje, welke net teveel van het goede was.
Natuurlijk toen ik neer viel delvlde ik ook nog eens.
We wilden net plannen maken om naar ons HP te gaan terwijl er net een hoog lvl WHM langs komt lopen. Hij /t deze en de WHM komt uiteindelijk terug.
Het enige wat ik nog steeds jammer vind is dat hij een /raise III krijgt en ik een /raise.
Maar ja, in een PT één mob killen en ik ben weer lvl 31.
Daarna meteen doorgerent naar Norg en daar het laatste gedeelte van de quest gestart.
Ik moest nog even weg, dus het kwam goed uit dat je 3 Vanadiel dagen moet wachten voordat je je Katana krijgt.
Daarna asap richting Windurst gegaan en daar de Katana uitgeprobeert.
Ik ben nu lvl 2 SAM, maar denk niet dat ik binnenkort hiermee door ga.
Daarnaast heb ik ook nog eventjes gevist, maar aangezien ik constant weer kreeg dat ik niks gevangen had ben ik meteen maar eventjes een Moat Carp in gaan leveren om een stap hoger te komen. Ook weer Fishing help aangevraagd en ik ving weer lekker vis.
Ik heb nu een stack of 2 en zal weer eventjes een stack of 7 proberen te vangen om in de AH te gooien.
Het ging dus weer lekker de afgelopen tijd.