[MMORPG] Final Fantasy XI deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.449 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Major Carnage schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 12:38:
Afgelopen nacht m'n eerste HNM fight gehad. Na 1.5 uur campen hebben we Aspid geclaimed, en kon de fun beginnen :)
Helaas niet al te veel boeiende drops, alleen aan abjuration for crimson armor en that's it.

De pics (clickable)
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Netjes gedaan. Ja is altijd wat tricky daar matten vanwege adds maar al met al is aspid/adam wel een leuk gevecht ja :).

Ik heb gisteren met de LS Pelican(Kuftal Tunnel) neergehaald en een astral aspis binnen gehaald +25mp en int+3 niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
affijn...
A.s. zondag gaan we BCNM30 doen (de crawler, weet zo niet hoe die heet).
We hadden zo gedacht om die helemaal plat te gaan schieten als war en thf met beide crossbow op level 90
thief schiet een sleep bolt
war schiet een holy bolt
etc.

whm en rdm gaan mee voor de zekerheid (we gaan hem meerdere keren doen, dus die mogen om en om mee naar binnen).

Echter, mijn markmanship (kruisboog skill) stond nog op level 0.
Dus ik gisteren met mijn warrior level 32 richting la theine en later de dunes.... geezzzz... wat een dure hobby. Ik heb er 6 stacks doorheen gejast (venom bolts om te levelen) a 3000 gil per stack en ik ben nog maar level 24 :/
maar goed, als war kan ik ook gewoon met mijn axe hakken tussendoor als ik teveel mis schiet...
maar als die sleep bolts gaan missen hebben we wel een probleem (die crawler kast Cure III op zichzelf continue)

dus nog meer een avondje of 2 a 3 markmanship levelen

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-06 18:32
Vergeet niet dat je markmanship zeg maar je laagste skill is als WAR zijnde, je zal die crawler waarschijnlijk nog meer missen dan raken en hem failen.

Beste is om je BLM mee te nemen, met 3 BLMs moet het geen probleem zijn. Sleep - Aspir - Nuke is alles wat je nodig hebt.

Wat ik mij nog van een filmpje kan herinneren van 3 blm's die deze bcnm doen:

1 gaat naar binnen, sleept de crawler, dan laten ze alle 3 aspir (of whatever die mp leech spell is) op de crawler los, de 2 die niet gesleept hebben gooien dan meteen Fire(ga) er op. Tegen die tijd word hij weer wakker, dan gaat een van de anderen een sleep doen, de overige 2 doen weer fire(ga) en zo ga je de cirkel rond, met af en toe een aspir erin.

Je moet hem iig gesleept houden, want die bitch Cure III'd zichzelf als je dat niet doet, en gooit als AoE Paralyga (paralyze aoe iig ;)) rond als hij de kans krijgt.

Met jouw setup is het dus maar de vraag of je hem uberhaupt neerkrijgt.

[ Voor 56% gewijzigd door bakakaizoku op 09-06-2005 11:03 ]

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hmmm... dat had ik dus ook voorgesteld, maar de LS leader wil dat niet ivm problemen dat je MP op gaat :(

wat bedoel je precies met 'je laagste skill' ?
overigens ben ik de enige die flexibel is met jobs, de andere 3 hebben slechts 1 job :(
- whm
- rdm
- thf
- whm blm war pld (ik)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
zie edit..

Je laagste skill, je kan hem voor level 30 hooguit op 40, misschien 50 cappen en dan nog mis je teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
{Hmmm...} {Thank You!}
vanavond maar eens met de LS gaan babbelen dat het niet verstandig is.

Als ik als BLM ga, kan ik in ieder geval {Sleep-spell} casten en aspir doen

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hmm...
okay... wat we nu gaan doen.
Ik ga Als WAR en de voormalig THF gaat als RNG (die is hij nu als de nete aan het levelen, gaat best goed, vanavond ga ik hem even powerlevelen. Hij heeft zijn markmanship al gecapped en ik ga niet schieten, maar gewoon mijn great axe laten razen.

Gisteren nog op de valreep mijn WHM 38 gekregen... ook leuk :)

nu dus de altep-teleport-scroll en de yhoat-teleport-scroll bemachtigen. Ik vrees dat dat (nog?) niet gaat lukken. Althans, Yhoat... ivory lizards.... rare drop... zal niet echt lukken als whm zijnde :(

[ Voor 23% gewijzigd door 6K op 10-06-2005 08:20 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53
Gisteren met een LS-member de laatste 2 magicites gehaald. Ik ben dus nu Rank 5.

Overigens was dat niet zonder kleerscheuren.

Eerst die van Davoi gehaald, maar we lopen in het begin al verkeerd aangezien hij een andere Wall zocht. Op onze terugweg naar de ingang om het opnieuw te proberen (we wisten toen waar we moesten zijn), had ik niet gezien dat sneak al afgelopen was en dat ik geaggroed werd door een bat. Dit was opzich niet zo erg aangezien ik die zelf wel kan killen. Probleem alleen was dat op het moment dat ik langs een IT Orc liep, die bat mij net aanviel waardoor mijn Invisible spell stopte. Je raad het dus al... Aggro van 3 Orcs en een bat.
Er liep nog een high lvl character rond, maar die kon niet snel genoeg de hate van mij afkrijgen. Ik eindigde dus dood en delevelled jammer genoeg. Ik moet nog 63 experience hebben om weer lvl 30 te worden. 8)7 Ik ga nu toch weer lvllen, dus dat komt wel goed.

Daarna zijn we naar Beudeaux gegaan, hier hebben we de korte route naar de Dome genomen en dat ging zonder problemen. Daarna werd ik getele-dem(t) en heb ik de Chocobo gepakt richting Jeuno. Daar aangekomen ook maar meteen een map van Khazam gehaald, dan heb ik die tenminste ook weer. Toen nog 10 keer verkeerd gelopen, waarna ik bij de Archduke aankwam. Van hem heb ik dan toch eindelijk mijn Airship pass gekregen waarna ik mijn geld bij de embassy heb opgehaald.

Eindelijk mijn Rank 5 en meteen maar het airship gepakt naar San d'Oria... Vraag me alleen niet waarom, aangezien ik helemaal niet in San d'Oria hoef te zijn.

Dit weekend geen tijd om te spelen, aangezien we naar Duinrel gaan t/m maandag.

Daarna maar eens hard gaan lvllen. Kijken of ik weer een lvl per dag binnen kan slepen.
Ik heb overigens veel pictures gemaakt, maar die heb ik er nog niet afgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
een level per dag... zou moeten lukken mits goede party.
Gisteren in anderhalf uur van level 37 naar 38, party setup:
2 x whm/blm
3 x rng/war
1 x pld/war
xp zag er ongeveer zo uit per chain van 5 (continue haalbaar)
184 - 200 - 230 - 250 - 280 - full rest
had dus nog veel sneller gekund, ware het niet dat er een aantal keer afk was en dat er iemand vervangen werd waar we lang op moesten wachten.

36xp voor uplevel? ga naar QuFim en pak 2 x seeker bats (is wel zwaar, neem anders voor de zekerheid iemand mee)
ik heb mijn 32warrior 500 extra xp bezorgd door mijn markmanship op die bats te levelen (moest wel met regelmaat mijn greataxe inschakelen en continue full resten)
ow ja... en een war32/mnk15 kan GEEN, ik herhaal GEEN, dancing weapons aan :X

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
6K schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 09:11:
en een war32/mnk15 kan GEEN, ik herhaal GEEN, dancing weapons aan :X
Zoals ik al eerder zei, mensen denken te snel dat ze iets aan kunnen als ze net 5 levels geleden uit die exp zone zijn vertrokken.. Probeer het nog maar eens als je op level 38/40 zit, dan gaat het stukken beter. Met 45 kan ik wel zo'n beetje giants farmen, 100+ gil per kill, maar na een stuk of 4, 5 moet ik ook ff rustig aan doen.

Overigens nog geen klap gedaan, behalve dan een paar dagen geleden een bcnm20 geprobeerd, maar dat ging niet echt van je het.. We deden namelijk de pugil bcnm (3 pugs) met z'n 3en, needless to say dat we gepwnd werden door die waterballen die die etterbakken steeds naar ons knalden.

Ach, het was leuk om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
met mijn whm 37 krijg ik voor het eerst geen enkele agro meer in valkurm dunes, dus ik wist wel dat ik een dancing weapon niet om zou krijgen (zeker niet als ie decent con'd)
maar ach, ik denk: 2 hour erop, berserk erop, protect III had ik op... laat ik het eens proberen, maar hij was nog geen kwart van zijn hp kwijt toen ik hem ben gaan zonen

3 pugs ga ik echt niet doen :) daar heb ik al zoveel over gelezen...

aangezien mijn whm mijn hoogste is, is er toch maar weinig wat ik kan solo-en, dus dat probeer ik eigenlijk niet eens meer... dat vind ik wel het ubergrote nadeel van whm. Zit zelfs nu te denken om DRK te gaan levelen aangezien PLD ook niet echt een super-solo job is.
Niet dat ik alles perse wil solo-en, maar zo af en toe is dat toch ook wel leuk. Ik kan bijvoorbeeld niet echt farmen met whm (vandaar dat ik dat met mijn war doe)

even een vraag: als ik een Tathlum voor throwing gebruik, hoe werkt dat dan? want als je die gooit ben je die kwijt lees ik hier, dus dat wil je niet voor een 100+ k gil kostende steen. Maar als die equiped zit, krijg ik dan toch mijn MP drain? en wanneer dan wel?

[ Voor 28% gewijzigd door 6K op 10-06-2005 10:15 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-06 11:19
6K schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:13:
met mijn whm 37 krijg ik voor het eerst geen enkele agro meer in valkurm dunes, dus ik wist wel dat ik een dancing weapon niet om zou krijgen (zeker niet als ie decent con'd)
maar ach, ik denk: 2 hour erop, berserk erop, protect III had ik op... laat ik het eens proberen, maar hij was nog geen kwart van zijn hp kwijt toen ik hem ben gaan zonen

3 pugs ga ik echt niet doen :) daar heb ik al zoveel over gelezen...

aangezien mijn whm mijn hoogste is, is er toch maar weinig wat ik kan solo-en, dus dat probeer ik eigenlijk niet eens meer... dat vind ik wel het ubergrote nadeel van whm. Zit zelfs nu te denken om DRK te gaan levelen aangezien PLD ook niet echt een super-solo job is.
Niet dat ik alles perse wil solo-en, maar zo af en toe is dat toch ook wel leuk. Ik kan bijvoorbeeld niet echt farmen met whm (vandaar dat ik dat met mijn war doe)

even een vraag: als ik een Tathlum voor throwing gebruik, hoe werkt dat dan? want als je die gooit ben je die kwijt lees ik hier, dus dat wil je niet voor een 100+ k gil kostende steen. Maar als die equiped zit, krijg ik dan toch mijn MP drain? en wanneer dan wel?
Tathlum gooien = tathlum kwijt. Target raken = (kans op) MP Drain = tahtlum kwijt, want = tathlum gegooid. ;)

Niet doen dus. Ik zou dus maar de sneltoets-combinatie voor "ranged attack" disablen.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
maar wat heeft die hele tathlum dan voor zin?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
mja, maar ik bedoel eigenlijk deze:

http://ffxi.allakhazam.com/db/item.html?fitem=2856
die kost dus 100k gil :/
en die gooi je dus ook gewoon weg ???

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
You absolutely DO NOT throw this. The reason it is in high demand is that it provides a + to INT (and small MP boost, but that's not as important) in a slot that would otherwise be "wasted" in terms of stats. BLMs love this talthum for that reason. Incidentally, the MP drain is only activated when you throw it (which you don't do).
daar is je antwoord, ergens van jouw link af geplukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
:'( en gewoon 3 x die pagina gespeed-read... misschien toch maar eens mee stoppen met dat speed-reading :(

anyway, dat bespaard me dus weer 100.000 gil, want dat heb ik toch echt niet voor een INT+1 item over, dan koop ik liever good food...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
6K schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 14:09:
:'( en gewoon 3 x die pagina gespeed-read... misschien toch maar eens mee stoppen met dat speed-reading :(

anyway, dat bespaard me dus weer 100.000 gil, want dat heb ik toch echt niet voor een INT+1 item over, dan koop ik liever good food...
Good food gaat maar tot zo ver. Als je nukes geresist worden dan wil je graag die 100k voor die ene int betalen er is totaan 66 niets beters voor die slot voor mages.
Ik wil niet minderwaardig over die 100k doen maar voor 1 int is het die 100k echt waard er is bijna geen andere gear voor die slot voor mages. Later kun je je morion tathlum upgraden naar een phantom tathlum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-06 13:57
NielsOveres schreef op woensdag 08 juni 2005 @ 08:32:

Daarna nog een stuk meegelopen naar beneden, maar halverwege kwam Baha met het goede idee dat ik helemaal niet mee zou hoefen gaan voor het laatste item
hehe ^^

Je kan met warrior crossbow bolts gebruiken om je marskmanship te cappen, kosten minder dan 10gil bij de gewone vendors. Ik vloek er als THF op dat ik die niet kan gebruiken, en jij kan ze gebruiken maar doet het niet... ;p

Die tathlum kan je idd gebruiken tot phantom tathlum, is een grote brok xp en die 100k zeker waard, imho.

Misschien een idee om wat minder jobs te levellen tot je geldproblemen over zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Gaat er nog iemand verkassen vanaf ragnarok naar midgardsormr? Zo ja laat het even weten dan kun je een Haubergeon voor me kopen en krijg je de cash terug de minuut dat je op midgardsormr land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.l337.demon.nl/crystal.JPG

kan iemand dit uitleggen of heb ik iets gemist? :?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Baha schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 15:05:
[...]

hehe ^^

Je kan met warrior crossbow bolts gebruiken om je marskmanship te cappen, kosten minder dan 10gil bij de gewone vendors. Ik vloek er als THF op dat ik die niet kan gebruiken, en jij kan ze gebruiken maar doet het niet... ;p

Die tathlum kan je idd gebruiken tot phantom tathlum, is een grote brok xp en die 100k zeker waard, imho.

Misschien een idee om wat minder jobs te levellen tot je geldproblemen over zijn. ;)
Markmanship heb ik maar opgegeven, dat ga ik wel doen als ik ooit nog eens ranger ga levelen, maar een kameraad van me is dat nu aan het doen (level 16 nu), maar dat is ECHT een dure job :/

Ik heb wel wat gil, maar dat gebruik ik toch om mijn karakter wat sterker te maken (mahogany bed quest, top-armor voor mijn whm en pld, crafting, gobby-bags etc.)
ik heb nu nog iets van 250.000 gil over.
Mijn Paladin kost me de komende 10 levels niet veel meer (behalve wat food), mijn whm gaat me over 2 levels weer aardig wat poen kosten (holy-breast plate, haste-scroll en nog wat nieuwe gear/spells)

Gelukkig heb ik dit weekend alle teleports (behalve vahzl level 42) gehaald. Dus reizen kost me niets meer, ik teleport 1 tot 3 mensen per avond en ik reis zelf de hele avond gratis :)
Teleport Holla/Dem en Mea stellen niet veel voor (imho), maar altep is al wat lastiger (maar goed te doen als je weet waar je moet zijn, alleen veel reizen en een dag wachten tot ie klaar is in Sandy). Yhoat-scroll is erg lastig te krijgen. Je moet in Yhutunge Jungle een rare/ex drop krijgen van een Ivory Lizard. Als ik die solo had moeten doen was ik nu nog bezig geweest (en waarschijnlijk al vaak doodgegaan), dus ik heb een level 50 paladin en idem level dief meegenomen. Na ongeveer 150 lizzies kreeg ik dan eindelijk de drop... even wachten en klaar is klara :)

Omdat ik toch op die scrolls moest wachten ben ik mijn DRK maar gaan unlocken. Viel nog niet mee om 100 mobs te killen met dat zwaard van 666 delay... maar goed die is nu unlocked.
Even gekeken hoe hij aanvoelt (geen armor alleen een level 1 scythe), maar dat is lekker... hij slaat wel enorm vaak mis, maar als ie dan ook raak slaat... das gewoon eng hoe hard.

Misschien, als ik mijn mog-safe expantion gekregen heb van mog dat ik die ook ga levelen ;)
Ik denk dat ik DRK leuker ga vinden dan PLD. WHM wil ik mee doorgaan, maar noch whm, nog pld doen enige damage en ik vind het toch ook wel leuk om een keer flinke damage te doen (en om ook eens solo wat te kunnen doen, daar zijn whm en pld niet echt supergeschikt voor).

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105654

Biobakker schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:46:
[afbeelding]

kan iemand dit uitleggen of heb ik iets gemist? :?
Vergeet niet je “mind” te erasen bij voorgaande Grags. Dit moet je ook doen als je bijvoorbeeld een ENM gedaan heb. Ik dacht de vorige keer ook dat ik gewoon goed mijn mind had gesealed maar bleek dus niet zo. Gewoon even de voorgaande twee bezoeken en kijken waar je mind nog zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Woohooo...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_061205_04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_061205_05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_061205_06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_061205_07.jpg

2x kill, 2x HQ drop.

O, en die Noble's Tunic is nu wel de mijne. :9

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
1.7 mln gil waard?
dat is not bad :)

{Congratulations!} ik wil ook verderrrrr.... misschien toch maar gewoon WHM blijven levelen.
* 6K is nogal een twijfelkont in dit spel

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Laatst online: 20:40

JJJ

Aquarius claimen op Titan kan je nu wel vergeten, er is tegenwoordig altijd competitie, ook van gilsellers :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
JJJ schreef op maandag 13 juni 2005 @ 11:01:
Aquarius claimen op Titan kan je nu wel vergeten, er is tegenwoordig altijd competitie, ook van gilsellers :r
Aqua is een pussy met een ninja kan je hem straight up tanken PLD+RDM gaat ook prima.
Gravity kiten en nuken maar.

Wel netjes van de drops Neelon! Dat zie je niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 14:46

Major Carnage

waki miko Reimu

Nette drops Neelon ;)

Helaas kunnen we Simurg, Roc en alle andere gil NMs op Titan wel vergeten, die ratten campen ze ook al permanent. Gelukkig hebben ze nog geen sky of HNM ervaring, maar ik vermoed dat het slechts een kwestie van tijd is :(

Afgelopen weekend nog ff toegeken naar een stuntelende LS die 1.5 uur nodig had voor een Aspidochelone. De dag erna hadden ze een wipe bij Adamantoise :X Later nog Fafnir geprobeerd, maar geen claim.
Verder weinig boeiends, WHM naar 65 getild en that's it.

Aspid on a rampage (sja hehe dat krijg je als je te dicht bij staat :D)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60489/thumb.jpg

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
De cloths gaan voor 1.8m op Gilgamesh op het moment. Dus dat is iets van 1m voor mij (eerste cloth delen door 3, de tweede door 4), niet verkeerd voor 2.5 uur campen.Competitie was er niet echt. Eigenlijk maar 1 andere dief (die staat op de 2e gevechts-shot), en dat was het eigenlijk wel.

Heb ik weer wat centen voor het vervolg van de wish-list (blessed mitts+pumps, hedgehog bomb, river gaiters, hopelijk een cursed crown, etc etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Neelon schreef op maandag 13 juni 2005 @ 13:29:
De cloths gaan voor 1.8m op Gilgamesh op het moment. Dus dat is iets van 1m voor mij (eerste cloth delen door 3, de tweede door 4), niet verkeerd voor 2.5 uur campen.Competitie was er niet echt. Eigenlijk maar 1 andere dief (die staat op de 2e gevechts-shot), en dat was het eigenlijk wel.

Heb ik weer wat centen voor het vervolg van de wish-list (blessed mitts+pumps, hedgehog bomb, river gaiters, hopelijk een cursed crown, etc etc).
Zenith Crown?? Zo een beetje alle zenith gear is wel zeer riant voor de mp plus voor een whm. We gaan a.s Jormungand proberen met de linkshell. Zo'n hedgehog bomb wil ik ook wel voor me convertje :) ze kosten hier op Midgard tussen de 3-4mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
XxKr0n3xX schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:45:
[...]

Zenith Crown?? Zo een beetje alle zenith gear is wel zeer riant voor de mp plus voor een whm. We gaan a.s Jormungand proberen met de linkshell. Zo'n hedgehog bomb wil ik ook wel voor me convertje :) ze kosten hier op Midgard tussen de 3-4mil.
Ik heb alleen intresse in de Zenith Crown, omdat dat gewoon nagenoeg het beste item is voor het hoofd-slot. Voor de andere ga ik het volgende gebruiken:

Body -> Nobles Tunic (die heb ik nu eindelijk)
Legs -> Blessed Trousers (heb ik al een tijdje)
Hands -> Blessed Mitts
Feet -> Blessed Pumps, en ook Cure Clogs puur om ze te testen, maar die ga ik wel campen met een THF maatje.

Technisch gesproken is een Faerie Hairpin beter (+5mp meer, een stukje -hp minder), maar die kost rond de 2mil. Hedgehog Bomb kost iets van 5mil op Gilga dacht ik (dus die alleen komt neer op een klein maandje doorvissen denk ik). De Hedgehog Bomb is ook voor gebruik voor m'n Red Mage. +30MP en -1Enmity is altijd lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Offtopic: Zo het topic is weer bijna vol. Ik zal de OP ff aanpassen een als we de 980 bereiken een nieuw topic maken.

Ik had niet gedacht dat mijn 1e topic het zo lang zou volhouden :D Vooral zo doorgaan ;)

Vandaag Sam gehaald, deze ga ik maar ff lvlen voorlopig. Ik wordt een beetje moe van cooking lvlen met mulsum :(

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-06 13:57
Maak gewoon yagudo drinks? :)
Die verkopen op bijna alle servers wel voor een profit denk ik, en vrij snel ook. Toen ik cooking levelde deed ik sautee > 54 en dan yagudo drinks, wou dat ik wist dat muslum goed verkocht toen.
Ben momenteel 95.4 cooking, en tavnazian taco's grondig aan het haten. ;)
Ook BST aan het testen, ben level 10, lijkt me voorlopig een leuke manier om te farmen terwijl ik level met iets. Niet voor pt's wachten, geen seals of crystals delen, hoop dat ik het blijf leuk vinden zo.

Cooking tot 100 en dan sparen voor mn scorpion harness. ^^

PLD AF3 NM's gedaan met LS voor twee PLD's, heb wat foto's geschoten, zijn niet zo subliem maarja.. :)
Groepsfoto's
http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0393.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0386.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0379.jpg

Adds afmaken
http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0420.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0407.jpg

NM PLD neermeppen
http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0418.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0417.jpg

tussen eerste en tweede gevecht
http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0412.jpg
http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0411.jpg

WHM die met holy gevecht finisht, en macro van madsen van LG. :P
http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_0421.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
wat een naam :D (die NM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
nice pics en inderdaad... leuke naam hahahaha :)

gisteravond even een maatje gepowerleveled van 14 naar 20, ging lekker rap in korroloka tunnel op worms. Koste me met mijn whm 38 geen enkele moeite. Ook niet de occasional Spider of Jelly die men ging zonen.... die nam ik er zonder veel moeite wel bij.... viel me niet tegen met mijn zwakke whm.

Daarna had ik nog een uurtje over, in dat uurtje ben ik maar mensen gaan teleporten. Toch 31.000 gil bij elkaar geleport. Okay, het is niet zo veel dan wanneer ik farm, maar ik heb het tenminste wel handje contantje. Schiet wel op nu ik ook Altep en Yhoat heb, die gaan voor 1k per stuk altijd. De andere 3 gaan meestal 'maar' voor 500...

en een paar keer een volle party voor 4k naar mea of zo schiet ook lekker op (normaal mea = 4 x500 en dan moet ik 4 keer op en neer. nu 1 keer voor 1500 gil meer :p )

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Telewhoring, dat is zo'n beetje de enige reden dat ik whm op 37 wil hebben (en zodat ik hem pre-10 ook met bst kan subben), alleen ik ben zeg maar een DD in hart en nieren, dat curen is al een keer grandioos fout bij mij gegaan dus voorlopig begin ik er ff niet meer aan.

Gisteren dan toch het onmogelijke voor het mogelijke gehouden, ik ben eindelijk level 47. Als je mijn rant (een aantal posts terug) nog kan herinneren, ik doe er niet meer moeilijk over, ik spendeer nu mijn tijd vissend met de party flag aan tot ik een invite krijg, zo ook gisteren waar ik van 5,763/7300 naar 6/7500 ben gegaan (45/47) in quicksand caves. Ik hou van parties die naar low camped zones gaan. Enige minpunt was dat ik dus in haast die kant op was gegaan (zat namelijk in windy) dus was zonder silent oils die kant op ge-outpost-warped. Affijn, party zat in west altepa (revelation rock) dus er was een sneaker onderweg voor mij. Dit bleek uiteindelijk een RDM45/BLM19 ( :\ ) te zijn, zonder map en die nogal gehecht aan haar refresh bleek te zijn. Na 20 minuten wachten heb ik de run van de outpost naar revelation rock maar alleen gewaagd, en kan zeggen dat het goed te doen is zonder sneak, ik heb maar 2x een minuutje hoeven te wachten tot dat de rondlopende anticans weg waren. Kom ik daar aan, disbanded de blm en 5 minuten later ook de leader. Toen werd ik wel ff pissig, maar uiteindelijk met geduld was de party toch weer vol en zijn we naar quicksand caves gegaan, waar het zo lekker ging dat iedereen (nin/war war/thf drg/war rdm/whm rdm/blm whm/blm) maar besloot om melee te gaan, de enige deaths waren niet te vermijden sickleslashes van 700+ dmg op de ninjatank.

Was een leuke party :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 14:46

Major Carnage

waki miko Reimu

Vandaag dan na lang hunten de opo crown geget. Practisch nut voor m'n huidige jobs heeft het niet, maar wel erg leuk 'voor de heb' :)

Eerst was Vouivre up voor een collega Dragoon, die daarmee z'n felbegeerde Gae Bolg kreeg. Later nog wat gewone dragons gefarmed voor de skull, het laatste item wat ik nog moest.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60786/thumb.jpg
Vouivre
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60787/thumb.jpg
Opo quest
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60783/thumb.jpg
Gathering of Opo-opos
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60784/thumb.jpg
Ja wat moet je nu kiezen..
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/60785/thumb.jpg
Queen of the Opo-opo's

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Maandag avond gepartied bij de ingang naar Sea Serpents Grotto in Yuhtunga Jungle.
De experience in deze semi JP groep ging redelijk snel.
Het is me gelukt van mijn delvl 29 naar lvl 31 te gaan.
Na mijn lvl 31 gehaald te hebben (ik snap nog steeds niet waarom ik nooit een buffer creëer) ben ik naar Norg gelopen aangezien dit niet zover in de grot is.

In Norg heb ik mezelf uitgelogd aangezien het tijd was om te gaan slapen.

Daarna ben ik op dinsdag maar begonnen aan de SAM flag quest aangezien ik toch iets wilde doen in Norg. Met help van een LS-member en nog iemand die dezelfde quest moest doen, zijn we op pad gegaan naar Konschtatt (gewoon geteleport daar naartoe) en hebben we die Bomb gekilled. (Deze deed overigens wel aardig wat schade op het laatst, maar ben niet dood gegaan. Overigens een Taru die daar zat was dat wel, maar die hebben we geraised.) Deze bomb hebben we 2 keer gekilled en we zijn toen richting Zi'Tah gegaan naar de Ancient Tree.
Dit was opzich goed te doen op Chocobo, dus dat was na één keer verkeerd gaan wel een lekker simpel ritje.
Bij de boom aangekomen ging onze hulp even resten. Wat ik dus vergeten was met mijn stomme kop, was dat je hier ook een NM moest bevechten. |:(
Dus ik trade die hatchett met dat ??? en zie in mijn view een Treant. :X
Ik werd natuurlijk verrot gescholden, aangezien deze dacht dat buffs goed nodig waren (als ik het goed heb was deze Mithra lvl 74). Uiteindelijk viel het allemaal mee en was het goed te doen. (Ik stond overigens op een plek waarbij ik niet meer de andere kant op kon en ik was nog bijna gekilled ook door mijn stomme actie) Natuurlijk heb ik mijn verontschuldigingen aangeboden, maar het was niet echt nodig. De reactie was alleen omdat ze niet wist of het ging lukken zonder buffs en weinig MP. :/
Na de items gekregen te hebben zijn we terug naar Jeuno geport en moest onze grote vriend uitloggen. Samen met mijn "collega" zijn we op het Airship richting Khazam gestapt en daarna per Chocobo richting Norg.
De reden dat ik net vertelde dat ik eigenlijk buffers zou moeten creëeren tijdens het lvllen komt nu.
Het eerste stuk ging goed, maar na de deur stopte mijn sneak ineens, dus ik cast opnieuw sneak terwijl er geen mobs echt in de buurt zijn. Tja, die skelet die "niet in de buurt" was, aggroed mij en ik val niet zo heel lang daarna. De BLM die bij mij was kon de hate niet goed van mij afkrijgen (die was overigens lvl 54).
Daarnaast werd hij ook nog eens geaggroed door een crabje, welke net teveel van het goede was.
Natuurlijk toen ik neer viel delvlde ik ook nog eens.
We wilden net plannen maken om naar ons HP te gaan terwijl er net een hoog lvl WHM langs komt lopen. Hij /t deze en de WHM komt uiteindelijk terug.
Het enige wat ik nog steeds jammer vind is dat hij een /raise III krijgt en ik een /raise. 8)7

Maar ja, in een PT één mob killen en ik ben weer lvl 31.

Daarna meteen doorgerent naar Norg en daar het laatste gedeelte van de quest gestart.
Ik moest nog even weg, dus het kwam goed uit dat je 3 Vanadiel dagen moet wachten voordat je je Katana krijgt.

Daarna asap richting Windurst gegaan en daar de Katana uitgeprobeert.
Ik ben nu lvl 2 SAM, maar denk niet dat ik binnenkort hiermee door ga.

Daarnaast heb ik ook nog eventjes gevist, maar aangezien ik constant weer kreeg dat ik niks gevangen had ben ik meteen maar eventjes een Moat Carp in gaan leveren om een stap hoger te komen. Ook weer Fishing help aangevraagd en ik ving weer lekker vis.
Ik heb nu een stack of 2 en zal weer eventjes een stack of 7 proberen te vangen om in de AH te gooien.

Het ging dus weer lekker de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
NielsOveres schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 08:30:
Het enige wat ik nog steeds jammer vind is dat hij een /raise III krijgt en ik een /raise. 8)7
|:(
Sorry hoor, maar.... jij hebt helemaal NIETS aan een raise 2 of 3.
Hier heb je pas iets aan vanaf lvl50. tot die tijd beperkt raise 2/3 net zoveel exp-loss als een raise1
|:(

(wat ik hiermee wil zeggen is dat je spaarzaam moet zijn met 8)7) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, dat wist ik dus niet. Dacht dat je dan minder exp loss hebt, maar dat is dus vanaf lvl 50 pas.

Het maakte dus helemaal niets uit. Mag ik dan nu wel een hamertje gebruiken voor mijn reactie? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
even een brainfart: hoe kan het in godsnaam dat ik het ene moment een (onlogisch?) party heb van 3 rangers, een paladin en 2 whm's die 3k xp per half uur binnen trekken (1 a 2 weken terug) en het andere moment een redelijk(?) logische setup heb (whm, thf, pld, rdm, blm, smn) die maar niet voorruit lijkt te komen (terwijl mp geen downtime reden is, wat ik ben niet onder de 200mp geweest)?

party 1 was in eastern altepa desert --> beetle chains
party 2 was in Crawlers Nest (waar iedereen het altijd over heeft op dit level) --> worker crawlers chains

gisteren gewoon uren zitten party-en voor 4K XP en nog steeds geen 39 (moet nog 2.3k, dus met een beetje party moet het de volgende keer zo geregeld zijn....)
xp ging (met zelfde level gap!) rond de 144 per keer en chainde tot zo'n 200, terwlijl party I begon op 200 en doorstootte naar 280 :|

vanavond update???? Geez, wat moet ik toch gaan doen....
ow wacht... paar weken terug zei mijn vrouw nog dat ze me wilde spreken, misschien vanaaf maar eens tijd voor maken, kan ik meteen kijken hoeveel mijn kinderen zijn gegroeid :X

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
6K schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 11:03:
even een brainfart: hoe kan het in godsnaam dat ik het ene moment een (onlogisch?) party heb van 3 rangers, een paladin en 2 whm's die 3k xp per half uur binnen trekken (1 a 2 weken terug) en het andere moment een redelijk(?) logische setup heb (whm, thf, pld, rdm, blm, smn) die maar niet voorruit lijkt te komen (terwijl mp geen downtime reden is, wat ik ben niet onder de 200mp geweest)?

party 1 was in eastern altepa desert --> beetle chains
party 2 was in Crawlers Nest (waar iedereen het altijd over heeft op dit level) --> worker crawlers chains
Je beantwoordt je vraag zelf al, crawlers nest is net zoals valkurm en garlaige citadel en de jungles een overcamped spot, in altepa zijn meestal alleen wat high level beastmasters en mensen onderweg naar rabao te vinden. Overcamped = haast geen mobs, undercamped = mobs in overvloed.

Probeer party's eens over te halen om naar altepa te gaan (en level 45+ quicksand caves, ook in altepa). Ik had gisteren ook een Q.C. party waarvan enkelen "OMG EXP THERE SUCKS!!!111" begonnen te roepen totdat ze zagen dat we iedereen op z'n minst anderhalf level bezorgden (NIN/WAR WAR/THF MNK/WAR BLM/WHM BLM/RDM BRD/WHM) in de 2 uur die we daar spendeerden, je hebt gewoon mobs in overvloed en daar is het ook niet uitzonderlijk dat je 2x chain #5 achter elkaar haalt (zelfs met onze setup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1045380

Een nieuw topic :) draag graag verder met de discussie :)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
NielsOveres schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 10:38:
Ok, dat wist ik dus niet. Dacht dat je dan minder exp loss hebt, maar dat is dus vanaf lvl 50 pas.

Het maakte dus helemaal niets uit. Mag ik dan nu wel een hamertje gebruiken voor mijn reactie? 8)7
hehe ;)
geen probleem, daar zijn deze fora tenslotte voor :D

(wou deze reactie graag in deze thread posten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

[rml][ MMORPG] Final Fantasy XI deel 3[/rml]

En vraag het slotje de volgende keer gewoon even per TR, dan ziet de crew het wel ;)

Professionele website nodig?

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.