Baha!

dat wilde ik net ook gaan vertellen!
Zoals Baha dus al vertelde, zijn we met de LS op stap geweest om voor mij Rank 4 te gaan halen in Delkfutt Tower. Natuurlijk is mijn nation San d'Oria en zat ik op dat moment in Windurst. Baha wilde mij wel helpen om de missie te doen. Het was de bedoeling dat hij in z'n eentje de NM e.d. te lijf ging. (meer uitleg hierna)
Gelukkig kon ik van een LS-genoot een tele-Holla krijgen en van daaruit een imho goedkope Chocobo (200 gil) naar San d'Oria. In mijn nation aangekomen, ben ik meteen naar de guard gerent welke mij de missie nog niet kon geven. Dus heb ik 2 stacks Earth Crystals (1000 gil in AH) gekocht en deze aan hem gegeven. Mijn ranking points waren daarna redelijk gemaxed, dus dat zat wel goed. Daarna meteen de guard lastig gevallen voor de Mission.
Eerst moest ik nog in Chateau (insert moeilijke naam here) met Halvert (zeg ik het zo goed?) praten waarna ik doorgestuurd werd naar onze enige eigen King

.
Die stuurde me weer op pad naar Jeuno. Dit stukje heb ik met Chocobo gelopen en hier was ik redelijk snel doorheen.
In Jeuno aangekomen dacht ik nog even de Delkfutt Tower map te gaan halen, maar waarschijnlijk was mijn fame nog niet hoog genoeg. Op dat moment kwamen er ineens een groot aantal LS members die ook mee wilden gaan. (Die zaten in Khazam, dus zijn we maar vast Delkfutt in gegaan)
Eventjes gewacht op Baha en we gingen erop uit.
Bij de eerste trap in Delkfutt hebben we gewacht op de andere members (3 in totaal) en nog eventjes wat te drinken ingeslagen (ging een lange tijd duren voor de mission).
Toen zij aangekomen waren zijn we direct door gelopen onder leiding van Baha die de route wist (had Allakazam wel open staan op mijn andere pc, maar zonder map kom ik niet ver).
Na lang gewandeld te hebben en vele malen Sneak + Invisible gecast te hebben en ook nog een aantal keren geaggroed te zijn omdat mijn Sneak sneaky afgelopen was en mijn Invisible ook nog eens een aantal keer, kwamen we aan op de 10e verdieping.
De NM was er op dat moment nog eventjes niet. Misschien naar de little NMs room ofzo.
Niet al te lang daarna, kwam hij toch uiteindelijk te voorschijn en zoals ik het zag. Kon zo'n beetje iedereen daar aanwezig deze NM op z'n knieëen krijgen (behalve ik natuurlijk

),
Na de NM heb ik een Delkfutt key bemachtigd en kon ik naar beneden met de lift.
Beneden aangekomen snapte ik waarom die missie zo lang zou duren. (Heb je die trap daar wel eens gezien!?!!

)
Een LS-member is mee geweest naar beneden (terwijl de rest nog lekker eventjes de boven verdieping heeft leeg gemaakt en nog een tweede keer de NM, misschien zelfs 3 keer, maar dat weet ik dus niet zeker) om daar ook nog eventjes de verdieping leeg te maken zodat ik geen aggro zou krijgen. Na het gesprek met onze ambassadeur in Jeuno zijn we snel weer van beneden vertrokken. Boven aangekomen was het gevecht met de NM nog bezig en deze ging al snel neer.
Uiteindelijk zijn met een Escape spel weer buiten uit gekomen en zijn we weer naar Jeuno gerent.
De laatste gesprekken met de ambassadeur verliepen redelijk vlot en kreeg toen mijn Rank 4.
Zo, dit was om een kort verhaal lang te maken.
Dus Baha, nogmaals bedankt voor de hulp, ik ben ook zeer benieuwd naar de screens.
Ik hoop dat ik binnenkort tijd heb om die Rank 5 missie te doen, maar het weekend zal niks worden. (vriendin

)
Ik heb nog even op Allakhazam gekeken en gelukkig hoef ik voor Rank 5 nog maar één missie te doen. (scheelt toch wel erg veel loop tijd.)
Heel misschien kan ik deze missie wel in delen doen, dus dat Beadeaux een keer doen en de rest. Ach, we zien wel. Als het lekker gaat dan gaan we in één rits door.
In iedergeval nogmaals bedankt voor gisteren en alvast bedankt voor de Rank 5 missie. Wie weet kan het weer zo gezellig worden! Was lekker spontaan allemaal.
Ik zie net dat ik voor Rank 5 ook nog een membership nodig heb in de Trade ring, maar zo te zien is dit maar een korte quest. Die zal ik binnenkort wel eventjes doen.
[
Voor 3% gewijzigd door
Arunia op 03-06-2005 09:40
]