6K schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:08:
Niet alleen low level, ik heb me laten vertellen dat monk overall een hele goede DD is (maar blijkbaar is dragoon echt uber DD)
ik heb mnk/war op exact dezelfde manier gedaan... althans. Ik heb mijn mnk maar tot 15 gedaan (net genoeg om mijn war op 30 te krijgen zodat ik voor pld subjob kan gaan.... en die kan dan tot 60 met mijn war als sub

Mnk is op mobs die niet sterk zijn tegen blunt enorm sterk, en tegen mobs die zwak zijn tegen blunt als pots en bones zijn ze uber.

Net zoals rangers en thiefs bats/birds/flies compleet rapen omdat die zwak zijn tegen piercing.
Thief pre 15 is een uberzwakke warrior, volgens mijn ervaring althans, maar na 15, met sneak attack kan je de meeste mensen in dunes zwaar outdamagen. SA chargen als je pullt, of als de puller terugkomt, meteen SA in de rug van monster, en als je TP hebt SA + Fast Blade of SA + combo (met mnk sub). Je zult hate pakken, neem het van me aan.
En dragoon is geen uber DD, zeker niet in vergelijking met monk. Veel mensen miskennen dragoon, zeker op semi-hoger level (~60 of hoger) omdat ze in vergelijking met de rest van de melee maar sucky equip krijgen. Plus veel mensen onderkennen de damage die die wyvern bijdoet.
Ik als thief vind dragoons wel leuk, kan er goed mee chainen en als ik SATA op hen doe hebben ze jumps om hate te verliezen. Maar zoals ik al zei, veel mensen zullen je links laten liggen omdat ze ergens gehoord hebben dat dragoon suckt, al weten ze zelf niet waarom. (yeah, dat zijn noobs en je zou er eigenlijk zoiezo niet mee willen party'en, wil je gewon waarschuwen

)
Nieuws van mijn kant : net 71 cooking, met thief 56 gedingt tijdje terug, eergisteren mijn AF pants gehaald in Castle Oztroja, best wel stressen zo tussen de high tier yagudo's coffer picken.

Een vriendelijk collega thief die aan het coffer campen was hielp me echter, hij vond coffer, ik erheen, invis droppen, Skeleton Key, en bam mijn pants AF.
Daarna nog een chest gepickt (6k) en van twee van die high tier yagudo's een gold beastcoin gestolen (2x 11k), ook best wel nice.
Hopelijk raakt de static snel terug bijeen, naar 60 levellen, shadowlord ofzo verslagen voor rank 6, wat avatar prime's doen en vooral veel geld verzamelen en quests doen. DRK bv. moet zijn haubergeon hebben+Vassago's Scythe, hij mag dus rond de 2miljoen bij mekaar sprokkelen, zowat iedereen heeft dure gear nodig buiten de paladin (die net wel 700k uitgaf aan een gluttony sword).
En ik? Ik zou graag een scorp harness willen... (4 milj) maar hou het realistischer en ga denk ik een hoplite's harpe en twee sniper rings bij mekaar farmen/minen/harvesten/craften.