Lol, dat was exact dezelfde reden dat ik op de Phoenix server wilde komen.
Tip,
registreer je eerst bij forum.little-gamers.com
Stel je ook meteen voor. Geloof dat er bij FFXI onderdeel een thread is waar dat kan.
Daar kun je vragen om een Worldpass en ook dat je graag een linkpearl wilt hebben.
Overigens is het aan te raden om op
www.inaku.com te kijken, hier staan de sackholders op zodat je een /tell kunt doen.
Overigens als je niet op de goede server zit, (volgens mij wordt dit verteld op het moment dat je in het spel zelf komt) moet je opnieuw beginnen met een char aan te maken.
Worldpass gebruiken is ook een vak apart, als er namelijk gevraagd wordt om welke World het gaat, dan moet je Phoenix invullen met hoofdletter P!
Ik hoop dat het je lukt!
L-G is een onwijs gave LS, heel erg gezellig en heel erg behulpzaam.
Gisteren in een PT gezeten met één van me LS members. Heb meteen van lvl 18 t/m lvl 20 gespeeld.
Dit betekent dus dat ik eindelijk! Weer met mijn WHM op stap ga.
We hebben op de terugweg door LaTheine wel ff een Battering RAM aangevallen.
Ging opzich niet slecht. Ik moest curen en hij (NIN/SAM) viel de ram aan.
Op een gegeven moment zei hij dat ik moest gaan rennen naar de uitgang. Hij heeft z'n 2hour gebruikt zodat ie geen exp kwijt zou raken zodra die dood ging.
Ik heb het overigens wel gehaald.
Nu al mijn stacks met crystals verkocht en dan de belangrijke spells kopen. (Warp e.d.)
Werd gisteren net voor die andere PT geinvite door iemand, maar daar heb ik niet meer mee gespeeld. Ging met een vriend (lees LS member) spelen, was gelukkig ook een hele goede keuze.
Was wel lachen door die eerste invite moest ik van Secret Beach naar Selbina gaan. Werd in de tunnel geaggroed door 1x Giant Bat, daarna door 2x zo'n groepje bats, daarna buiten de tunnel door 2 gobs en bij Selbina door 2 gobs.
Ik heb het gehaald, het is dat die laatste gob geen Thunder meer kon casten anders was ik er echt wel geweest.
Al met al dus een hele geslaagde PT geweest.
Overigens moet ik in het weekend weer alles opnieuw installeren en updaten.
Ik heb namelijk nieuwe onderdelen voor mijn Gamepc gekocht (ook voor mijn werkpc overigens) waardoor ik een 120GB schijf erin ga zetten.
Updaten maar weer!