[MMORPG] Final Fantasy XI deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.509 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
WeAreLegion schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:29:
Zo, ik ga ook maar eens naar bed lol. Ik heb vanaf gister middag 1 uur FFXI zitten doen en en heb van af 11 uur savonds een eigen party gehad die net klaar is met lvlen :) ben van Dark Knight 25 naar 32 gegaan :) das leuke sprong dacht ik zo.
:z Slapen is slecht voor je lvl :z

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup yup yup, tijd is level :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Haha lol ja i know , maar ik speel al elke dag tot 5 uur smorgens ik vind het wel best zo :D gelukkig hoef ik niet naar school. ben aan het solicteren naar een baan dus heb voorlopig tijd zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:43
6K schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:56:
@baha: ninja kan prima tanken na 20 hoor, als je maar een whm en war of pld bij hebt om het over te nemen... maar ik heb toch wel flink geleveled op die manier en zelfs gisteren op lvl 15 lukte het goed...
*cough*
Ninja kan niet tanken tot 37 btw, backuptanken wel, maar niet mainen.
Wat niet wil zeggen dat dual blink tank niet ongelofelijk fun is. ^^
;)
Mijn nin sub is 28, heb al met nins post 37 gespeeld, en dat is een wereld van verschil hoor, trust me. Geen whm nodig, geen andere tankjob nodig, pure zaligheid. :)

Ben nu WHM aan het levellen, zeer interessant om te doen, zie je het spel eens van een andere kant. Zo heb ik door thief ervaring als warrior of ninja tank altijd veel sympathie met thiefs die hun SA willen landen, en loop ik dus ook niet als een idioot te bewegen bij het vechten. WHM is ook interessant om te doen, nu BLM nog. ^^
(WHM tot 25 voor sub bij cofferhunten, BLM voor warp, heh :) )

Ow ja, wat krijgt een nin op 20 dat hem ineens in staat stelt om te tanken? Utsusemi is toch echt wel level 12, en nin kan ongeveer alle armour van nin of pld gebruiken op dat level. Dus?

[ Voor 9% gewijzigd door Baha op 09-01-2005 01:52 . Reden: vraagje :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07
een goede vriend van me is level 34 thief en mijn jobs zijn war / mnk / whm / blm ik wil ze nu allemaal naar 30 brengen, dus ben daar wel effe mee bezig (war = 25, whm = 15, mnk = 15, blm = 17)
ik zeg niet dat er iets speciaals is vanaf 20, helaas level ik tot 20 in valkurm dunes en ben ik daar tot voor kort nog maar weining nins tegengekomen die (backup)tankten op 1 na, maar het is inderdaad al meteen goed mogelijk imo.
Overigens ben ik opdezelfde manier als jij whm gaan spelen en ik moet zeggen, ik vind het HEEL leuk om te doen blm en whm...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben eindelijk weer eens aan het spelen....na verhuizing, en een tijd wachten op internet...ben ik eindelijk weer bezig :) Het valt me meteen op dat bepaalde Squeenix acties de afgelopen maanden goed hebben geholpen, zo zie ik geen logging bots meer \o/

Ik zat midden in de "Journey Abroad" missie, dus daar ben ik maar even mee doorgegaan,, hoewel ik ook wel even m'n sub heb geleveled, daarmee moet ik binnenkort naar Valkurm, en dan de Kazham keys halen....

Mocht er nog iemand op Fairy willen spelen, of op Fairy spelen en een LS willen, let me know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Ik heb gisteren maar even nieuw armor gekocht voor mijn BLM. Werd ook wel eens tijd. Had overigens 18000 gil, maar dat is nu niet zoveel meer.
Ga vanmiddag maar eens richting Dunes om te kijken of ik daar wat kan PTen, ik durf te wedden dat ik dat nog niet helemaal door zal hebben, dus zal wel weer gevloekt worden over mij }) .
Als iemand nog tips heeft hoe je als lvl 11 BLM/sub WHM mee moet komen in een PT en wat je taak dan is, dan hoort ik het wel. Moet snel richting lvl 18 liever 20 en dan weer terug naar me WHM en die naar lvl 30 lvllen. Ben benieuwd hoe lang ik daar over ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsOveres schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:48:
Ik heb gisteren maar even nieuw armor gekocht voor mijn BLM. Werd ook wel eens tijd. Had overigens 18000 gil, maar dat is nu niet zoveel meer.
Ga vanmiddag maar eens richting Dunes om te kijken of ik daar wat kan PTen, ik durf te wedden dat ik dat nog niet helemaal door zal hebben, dus zal wel weer gevloekt worden over mij }) .
Als iemand nog tips heeft hoe je als lvl 11 BLM/sub WHM mee moet komen in een PT en wat je taak dan is, dan hoort ik het wel. Moet snel richting lvl 18 liever 20 en dan weer terug naar me WHM en die naar lvl 30 lvllen. Ben benieuwd hoe lang ik daar over ga doen.
Dat gevloek zal heel erg meevallen :) de Black Mage taak in een beginnende pt is ook niet zo moeilijk, gewoon een zooi spells casten en zorgen dat je uit de buurt blijft van de monsters. Door veel te casten genereer je namelijk wel veel hate, en je gaat nogal snel dood met je lage HP. Ik zou je wel aanraden wat party macro's te maken zoals "/party Casting <spell> on <t>" om aan te geven wat je doet, en nog belangrijker: "/party MP is at <mp>" oid. Als je MP op is ben je niets meer waard namelijk, dus dan moet je even rusten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
ik zit nu als lvl 18 blm in the dunes...
wat ik doe: tijdens het wachten op een party (wat als blm meestal niet lang duurt) ga ik in de buurt waar dezelfde parties zijn helpen met mijn subjob-Cure en later protect. Hierdoor leren mensen je naam een kennen: examinen ze je en als er iemand weggaat ben je de eerste die aan de beurt is :)
dus veelal kassa daaro.
van level 10 - 13 ga je effe door de grot richting konschtat highlands en vanaf 13 tot 15/16 ga je naar de beach langs selbina (tussen de grot en selbina in) (daar staan de meesten vanaf 13 snips en later flies te hacken)
nog later moet je maar effe kijken, want dan doet iedere party wat anders

wat doe je als blm...
allereerst kijken wat er in je party zit. Als er maar 1 healer is ben je automatisch backup healer en moet je dus goed iedereen in de gaten houden en niet alleen maar nuken.
Als er een andere backup healer is, vraag je of je ongestoord mag gaan nuken (let op de tank, die moet wel goed kunnen hate-keepen)
rust veel uit... iedere seconde dat je kan gaan zitten healen, DOEN, als de whm dat ook doet kun je snel pullen en xp chainen... soms zit ik te healen terwijl de rest nog aan het knokken is, omdat ze het dan toch wel redden en ik mooi kan healen. Tenzij de whm zit te healen, dan zorg ik voor de cure indien nodig als ik veel mp left heb.
tip: neem food mee (apple pies op jouw level) zodat je wat extra MP hebt

spreek met je andere casters af of je voor dia of bio gaat. Beiden is weggegooide mp, want die 2 stacken niet.
Kijk welke spell het meeste effect op de target heeft in verhouding met het laagste MP. Meestal ga je als party voor een bepaald type target (gobs, snips, flies, pugs)...
probeer voor bio te gaan, hele mooie manier om je black magic skills op te krikken, heb je hard nodig :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou ben weer even bezig geweest. Speel nu echt richting de 10 a 11 uur perdag misschien nog wel meer. Ik slaap maar weinig. Maar goed heb nu Gobbiebag II, III, IV en V gedaan en heb nu 55 item spaces. Verder is DRK nu lvl 35 (in een week tijd), en ga ik vannavond THF lvlen tot 20 (dat zal ik morgen wel halen). Zodat dat me sub kan zijn voor drk. Mensen zien dat liever dan blm dan kennen ze het krijgen. Verder is me Fame in Jeuno, Sandy en Bastok nu op Hero (Fame 10) dus dat kan ook niet meer hoger. Het koste wel aardig fortuin maar ging wel lekker snel :)

En verder gaat het allemaal ze gangetje lol :) beetje van dit en een beetje van dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
6K schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:21:
spreek met je andere casters af of je voor dia of bio gaat. Beiden is weggegooide mp, want die 2 stacken niet.
Kijk welke spell het meeste effect op de target heeft in verhouding met het laagste MP. Meestal ga je als party voor een bepaald type target (gobs, snips, flies, pugs)...
probeer voor bio te gaan, hele mooie manier om je black magic skills op te krikken, heb je hard nodig :)
Dark Magic, in de meeste gevallen is Dia handiger, tenzij bij echte hard hitters, maar die kom je in de Dunes niet direct tegen. Kom veel BLM en RDM tegen die Bio zitten te spammen terwijl we Dia willen omdat ze a) hun Dark skill willen levellen (egoistische klojo's, ik ga toch ook niet mijn club skill in een xp pt levellen? >_>) of b) niet beter weten.
Good call om het te vermelden 6k. ^^

En LordHades, DRK/BLM? Never nooit had ik je geinvite met zo'n ongelofelijk nutteloze sub, nofi, maar wat voegt /blm nou toe aan DRK? Op dat level vind ik /WAR beter dan /THF vanwege Berserk, SA is gimpet als sub, heb je imho nog niet veel aan. Nouja, wel guaranteed hit voor je WS natuurlijk.
/THF heeft nog zn voordelen waarover gediscussieerd kan worden, /BLM umm.. ^^;
Grats met de gobbiebags, heb ze zelf ook, enorm handig bij het farmen, en ook als je in xp pt's met /equip macro's moet beginnen te werken, ook handig voor ninja powders en ranged ammo natuurlijk. Zit meestal op 50/55 als ik ga xp'en. o.o

[ Voor 10% gewijzigd door Baha op 10-01-2005 20:24 . Reden: toevoegingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
tja baha, dat is jou mening. In de dunes kom je met dia niet heel veel verder dan met bio. Terwijl je dark magic level wel mooi omhoog gaat en dat komt later dan weer van pas. dark magic is gewoon het moeilijkst te levelen...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Baha schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:21:
[...]

Dark Magic, in de meeste gevallen is Dia handiger, tenzij bij echte hard hitters, maar die kom je in de Dunes niet direct tegen. Kom veel BLM en RDM tegen die Bio zitten te spammen terwijl we Dia willen omdat ze a) hun Dark skill willen levellen (egoistische klojo's, ik ga toch ook niet mijn club skill in een xp pt levellen? >_>) of b) niet beter weten.
Good call om het te vermelden 6k. ^^
Ook leuk zijn Whm die hun weapon skill willen uppen 8)7 en dan gaan vragen welk gedeelte ze in se SK hebben.

gekke mensen zijn er toch.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Note to self: in je eentje de Windurstian Black Dragon aanvallen @ level 25 is GEEN goed idee.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
lol... wij gaan dat komend weekend met 4 man doen :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6K schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:30:
lol... wij gaan dat komend weekend met 4 man doen :)
Sjah ik vond niemand die me wilde helpen, dus ik denk "ik sla wat potions in en ik doe het zelf wel", maar echt ver kwam ik niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Je kan het als MNK in je eentje doen paar uit me LS hebben dat gedaan je moet alleen wel je 2 HOUR gebruik en potions mee nemen :) maar het is te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:58:
Je kan het als MNK in je eentje doen paar uit me LS hebben dat gedaan je moet alleen wel je 2 HOUR gebruik en potions mee nemen :) maar het is te doen :D
Dat had ik ook gelezen maar het is mij in elk geval van geen kanten gelukt. Zelfs met 2-hour en potions niet...misschien als ik drie X-potions ofzo had dan wel, maar die waren niet voorradig, en anders zouden ze toch onbetaalbaar zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
6K schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:07:
tja baha, dat is jou mening. In de dunes kom je met dia niet heel veel verder dan met bio. Terwijl je dark magic level wel mooi omhoog gaat en dat komt later dan weer van pas. dark magic is gewoon het moeilijkst te levelen...
Dia > Bio
Je vecht oa tegen crabs, crabs hebben hoge def+ een def up ability, wat doet Dia? Def naar beneden, lijk me toch wel logisch dat je Dia gebruikt. Zoals ik zei, er is bijna niks dat hard hit (met normale attacks, bomb toss en cursed sphere doen altijd pijn) in dunes, tenzij je dingen pullt die veel te sterk voor je zijn.
in de meeste gevallen is Dia handiger, tenzij bij echte hard hitters, maar die kom je in de Dunes niet direct tegen.
Many BLMs like to cast the Bio enfeeble (probably 'cause they know it'll stick longer then their Dia will). This annoys a lot of RDMs because it'll override their Dia. In 90% of normal exp combat, Dia is used over Bio, as a reduced def stats quickens battles better then a lowered str stat. There are, of course, some exceptions. ^_~
Bio/Dia does a flat -/+ 10% on your attack/defense, II does 25%, and III (mob only) does 50%.
My point stands. Heb op hogere levels BLM en RDM (een specifieke RDM noob die ik ben tegengekomen vooral) in een XP PT voortdurend Bio en Bio II weten casten. -_-
Je kan het een keer casten, voor de Dia van de RDM, WHM of die van jezelf, maar in de Dunes vind ik Bio een verspilling van mp en tijd. :)

/sigh
Ik heb veel te weinig tijd om te spelen...
/cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
De theorie klinkt erg aannemelijk ;)
Daarom heb ik ook gepost dat je het af moet spreken met je andere mages :)
Ik blijf van mening dat het in de dunes een goede mogelijkheid is om je dark magic op te krikken en als de andere mages het niet uitmaakt of (om wat voor reden ook) voor bio willen gaan... dan zie ik nog steeds niet het probleem voor de party en wel het voordeel voor je dark magic....

en stel dat ik bij jou in een party zou komen, en ik vraag dia of bio, dan zeg je toch: dia
dan is het geregeld hoor :) ik ga niet kost wat kost bio doen, maar als het effe kan .
Gisteren hadden we bijv. een party met een hele goede PLD erin, die had constant hate, met een beetje attack down kon hij dat nog beter hebben, zichzelf healen en de rest had vrij spel... dan werkt het erg goed.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
6K schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 08:14:
De theorie klinkt erg aannemelijk ;)
Daarom heb ik ook gepost dat je het af moet spreken met je andere mages :)
Ik blijf van mening dat het in de dunes een goede mogelijkheid is om je dark magic op te krikken en als de andere mages het niet uitmaakt of (om wat voor reden ook) voor bio willen gaan... dan zie ik nog steeds niet het probleem voor de party en wel het voordeel voor je dark magic....

en stel dat ik bij jou in een party zou komen, en ik vraag dia of bio, dan zeg je toch: dia
dan is het geregeld hoor :) ik ga niet kost wat kost bio doen, maar als het effe kan .
Gisteren hadden we bijv. een party met een hele goede PLD erin, die had constant hate, met een beetje attack down kon hij dat nog beter hebben, zichzelf healen en de rest had vrij spel... dan werkt het erg goed.
Volgens mij heb je hier ook het sleutelpunt van vechten in de Dunes te pakken. Als je een palladin hebt die hate kan houden dan stroomt de Exp als het ware binnnen. Kan je lekker Xp chainen :)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb gisteren gespeeld en eindelijk een party kunnen vinden na een half uur. Ben maar naar het "N00b" punt gegaan.
Daar werd ik gevraagd voor een PT. De leider moest jammergenoeg weg en vroeg of er iemand leader wilde worden anders zou hij de PT disbanden. Dus heb ik het maar op me genomen.
Was overigens ook de eerste keer dat ik leader ben geweest van een PT. Gelukkig werd ik door iedere member van de PT geholpen met het hoe en wat. Ook werd ik geholpen hoe je in een chain kan meedoen met magic. Aangezien ik dit nooit heb gedaan als diehard WHM zijnde.
De mensen en aanvragen om bij de PT te komen stroomde binnen 8) .
Heb in iedergeval 1 lvl erbij gehaald waardoor ik nu lvl 12 ben.
Jammergenoeg is het niet gelukt om nog een lvl erbij te krijgen, maar het was zeker een vruchtbare dag.

Als er iets niet helemaal naar behoren ging (miste de chain een aantal keer), was het niet dat je slecht was, maar gewoon werd het nog een keer uitgelegd hoe het werkte. Onze WHM kon het op een gegeven moment niet meer bij houden en toen moesten we rennen :+ . Hij zei wel sorry, maar het gaf helemaal niets. Geen members die ineens pleite waren omdat dat een keer gebeurde. Echt een fantastische PT!
Vanavond weer en morgen (shoot, moet me kamer opruimen |:( ) ook hopelijk nog een keer.

Overigens was ik de enige BLM in die PT, dus ik heb aardig wat Blind (darkmagic) en Bio kunnen casten. Als ze iets anders wilden, riepen ze het wel.

Ik wil nu wel snel naar lvl 18 of iets in die richting en dan weer verder met me WHM.
Kan niet wachten tot ik eindelijk SMN ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gisteren eindelijk voor de tweede keer de San d'Orian Eco-Warrior quest kunnen doen. De eerste keer was ik de stalacmite vergeten die je als bewijs mee terug moest nemen, dus ik moest wel een tweede keer :) Drie van de 17 personen die meededen waren al dood voordat we er waren :X dus het begon goed. Niettemin toch zonder echt veel moeite gewonnen waarna ik 5000 gold en 647 exp rijker was!

Nu hoop ik vanavond de Black Dragon quest te kunnen doen, en m'n woodworking skill nog es dik te upgraden, dat wordt ook weer es tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is iedereen toch? :?

Anyway, inmiddels ook de Black Dragon de pan in gehakt. Was echt wel een makkie! We hadden een pt van 4. De seeker heb ik in m'n eentje de pan in gehakt en de drie anderen hebben de draak aangepakt. Dus nu fijn Rank 3!

Vervolgens ben ik samen met een RDM van mijn ls op zoek gegaan naar de Kazham Keys. We zijn eerst naar de Palborough Mines gegaan, en daar hadden we wel een hele toffe battle. Ik voke een Copper Quadev, blijken het er twee te zijn *oops*. Op een gegeven moment stonden we nog maar op 98 en 87 HP, zonder MP en beide Quadevs stonden nog...toen activeerde ik mijn 2-Hour, sloeg beide quadevs de mijn uit, en toen de rook was opgetrokken had ik nog 1 HP, en hij 3 HP! :D Talk about good timing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ik ben hier /wave

Maar goed ik heb thf al naar 15, mnk al naar 14 :) dus ik knan thf naar 30 krijgen en dan kan ik verder met mijn drk :) verder ga ik mijn fishing skill maar weer eens om hoog doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Eindelijk Blm op 20 nu whm op 20 en dan naar QuFim deze 2 naar 25
dan alle (whm/blm/war/mnk) naar 30 helpen :)
kost alleen zoveel geld, die scrolls :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jups, ik ben blm 41 dus heb er al aardig wat geld in gestoken ben nu aan saven voor Absorb DEX die is 360K :) dat is voor drk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hmpf... eindelijk mijn blm naar 20 gekregen, nu mijn whm nog. Gisteren in de dunes (lvl 15 whm). Ik dacht echt dat ik whm leuker vond, maar dat viel vies tegen. MP is continue op omdat ik in parties kom waar geen back-up healers in zitten. Ik kan gewoon tijdens het gevecht niet resten dus dat is iedere keer een full rest.
Bagger man, schiet echt niet op :(
Toen ik mijn blm ging levelen had ik pie's meegenomen, maar bleek die niet nodig te hebben. Nu heb ik ze maar niet meegenomen, blijk ik ze Keihard nodig te hebben :(((

Levelen gaat veel langzamer. En als whm wordt je continue gestalked, zonder flag up krijg je gewoon iedere paar minuten wel een 'tell' voor een party of gewoon invites als je niet in een party zit. Bovendien, als ik niet in een party zit ga ik links en rechts maar een beetje helpen. Gisteren op die manier net iets te laat bij een party aangekomen welke geslacht werd door een leecher. Ik heb 3 keer geroepen of ze het gevecht aub open wilde gooien zodat ik met mijn blm subjob kon helpen, maar niets... total party whipeout.... en door al mijn healen ik dus aggro en ook dood :( (downlevel weer dus nog steeds level 15)...

Blm is toch heel wat aangenamer dan Whm vind ik... (valt me best tegen, had het echt andersom verwacht)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ikzelf vind WHM veel leuker om te doen dan BLM.
Ben nu mijn BLM aan het lvllen naar 18, ben nu bijna lvl 14. 100 tnl, maar PT viel uit elkaar. Wel jammer, maar vanmiddag weer hoop. Ga in iedergeval voor lvl 14 daarna zien we wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Tot level 10 vond ik de WHM superieur en more fun om te spelen (mijn mening, geen feit)
tot level 15 in Valkurm ging het aardig met mijn BLM en heel goed met mijn whm en wat pies (rond level 15 hebben gewone apple pies niet zoveel nut meer)

toen dacht ik, dan doe ik eerst mijn blm naar level 20, das het lastigst (want die vind ik net effe wat minder als whm en een party krijg je als whm ook gemakkelijker).
Bovendien ben ik Valkurm wel beu en als ik eenmaal mijn blm op 20 heb, zit mijn whm er ook zo.

Wat schetst mijn verbazing: de BLM gaat als een kanon naar die level 20 toe. iedere party was een succes, zelfs met slechte(re) hatekeepers of beperkte healing capaciteit. Met mijn WHM heb ik erg veel moeite om iedereen in leven te houden en is mijn MP continue op omdat ik niet kan gaan zitten als ie op zijn einde loopt, dat kon met blm wel, dan hoefde ik alleen in geval van nood bij te springen...
Overigens: als BLM krijg ik ook continue complimenten, als WHM alleen bedankjes voor protectra en cure (II), maar ja dat kan een BLM ook :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ja, ik snap helemaal wat je bedoeld.

Ik heb met BLM wel vaak bijgesprongen zodra het moeilijk werd voor de WHM.
Ik vraag ook altijd als er meerdere BLMs zijn of er een voorkeur is voor DIA of BIO.
Mij maakt het niks uit, cast dan gewoon blind om me Dark Magic skill omhoog te krijgen.

Ik kan zelf echt niet wachten totdat me BLM lvl 20 is en dat ik weer terug ga naar mijn WHM en deze naar lvl 30 schop. Ik weet niet of er voor BLM nog belangrijke spells zijn die op lvl 20 komen of lvl 19. Anders laat ik em staan op lvl 18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
hehehehe moet je effe op http://ffvault.ign.com of zo kijken... daar staan ze

ik wil ze beide tot 37 minimaal doorlevelen. Maar het schijnt dat je op high level meer vraag naar WAR/PLD en damage dealers hebt dan naar BLM of WHM. Gisterenavond bijv. was het enige wat te vinden was op level 35-40 3 WHMs en 3 BLMs. Erg vreemd aangezien er low level zoveel vraag naar is :X

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18
Misschien even een moment-opname. Normaal gesproken zijn Black en White Mages behoorlijk gewild in een party.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah idd, ik kan als blm gewoon instant een party krijgen op lvl 41, dat hoeft ik met me drk niet te verwachten hoor :) . daar moet ik soms echt uren voor wachten (dat geld voor meedere jobs rond die lvl) maar goed dat heb ik er wel voor over. Heb nu thf al naar 19 gekekregen in een weekendje, dus dast is wel lekker morrgen of 20 en 21.
6K schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:39:
hehehehe moet je effe op http://ffvault.ign.com of zo kijken... daar staan ze

ik wil ze beide tot 37 minimaal doorlevelen. Maar het schijnt dat je op high level meer vraag naar WAR/PLD en damage dealers hebt dan naar BLM of WHM. Gisterenavond bijv. was het enige wat te vinden was op level 35-40 3 WHMs en 3 BLMs. Erg vreemd aangezien er low level zoveel vraag naar is :X
Dit is niet waar, er is altijd vraag naar war. PLD ook, maar blm ook erg veel. Maar level hem maar door dan merk je dat vanzelf wel. :)

[ Voor 48% gewijzigd door WeAreLegion op 17-01-2005 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren even goed PTed.

Ben 2 lvls omhoog geschoten in een uurtje of 1,5.
Jammer is wel dat veel PTs disbanden omdat ze irl wat moeten doen.
De laatste PT van gisteren bleef bij elkaar totdat ik weg ging O+
Dat vind ik wel aardig aangezien ik toen nog wel ff moest, maar ging redelijk snel.
Ben nu lvl 16 overigens.

Ik heb mijn doel gezet naar lvl 20 zodat ik nooooooooiiiittt meer naar Dunes hoef, zoals Baha gisteren opperde. :+
Ik moet toch nog even WHM lvllen naar 30 van de 18 vandaan, dus moet nog eventjes naar Dunes. Heb overigens geen idee vanaf welk level ik waar naartoe kan gaan.

Wil graag nog Airship pass hebben en Chocobo gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Wat ik gedaan heb is vanaf level 20 naar Jeuno gaan (leuke wandeling was dat de eerste keer), daar kun je de chocobo quest doen. Die kost alleen wat tijd en wat grass (kun je kopen), dus die is niet zo spannend.
Tot level 25 kun je daar prima in QuFim terrecht.
Eenmaal 25 (daar zit ik dus ook) kun je je airship pass gaan halen, bij voorheur met wat hulp(!), ik heb die gelukkig binnen, want dat kost aardig wat tijd (Ronfaure. Bastok, Windurst), je komt in alle uithoeken :D
Als je die hebt kun je naar Kazham met je airshippass.... en naar 30 levelen minimaal, daarna (als ik mijn war / whm en blm daar heb) ga ik even pauzeren voor wat crafting en subjob quests doen (en waarschijnlijk wat fame opbouwen links en rechts)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ikzelf ben van plan om met m'n SMN te gaan beginnen tegen die tijd.
Maar, waarschijnlijk begin ik ook met Craften. Geen idee wat.

Ben je overigens vanaf 20 ook nog steeds bezig met PT? Of niet?
Of is het te zwaar om zonder PT te doen. Af gezien van natuurlijk hooglvl NM e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
In je eentje levelen na 20 kun je vergeten :)
althans, tenzij je BERGEN tijd hebt....
In QuFim (mijn voorkeur) ga je gewoon op dezelfde manier te werk als in de dunes, alleen worden de parties over het algemeen wat beter en weten de mensen doorgaans wat beter waar ze mee bezig zijn (als het goed is)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
6K schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:13:
In je eentje levelen na 20 kun je vergeten :)
althans, tenzij je BERGEN tijd hebt....
In QuFim (mijn voorkeur) ga je gewoon op dezelfde manier te werk als in de dunes, alleen worden de parties over het algemeen wat beter en weten de mensen doorgaans wat beter waar ze mee bezig zijn (als het goed is)
De party´s worden behoorlijk beter idd :)
Ik moet nog 1 key voor mijn Kazham pass :) hopen dat dat binnenkort lukt.
Vissen in Zerhun mines is trouwens helemaal cashen voor mijn fishing lvl (11) trek de hele tijd alleen maar moat carps en tricolered carps omhoog.

Lvlen in je eentje na lvl 20 zou als beastmaster kunnen maar anders heb je heel erg veel tijd nodig in het kwadraat.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb nu alle drie de kazham keys en twee vrienden ook nog aan twee sleutels geholpen. Aangezien we daarna toch in Ghelsba waren wilden we meteen even de BCNM eens zien, met een lvl20 cap en max 3 man. Nou dat is *niet* grappig...geen schijn van kans. Geen idee hoe je daar ooit van moet winnen...drie mega vleermuizen ofzo dat het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:37:
Zo ik heb nu alle drie de kazham keys en twee vrienden ook nog aan twee sleutels geholpen. Aangezien we daarna toch in Ghelsba waren wilden we meteen even de BCNM eens zien, met een lvl20 cap en max 3 man. Nou dat is *niet* grappig...geen schijn van kans. Geen idee hoe je daar ooit van moet winnen...drie mega vleermuizen ofzo dat het zijn.
Bij die lvl 20 BCNM battles krijg je de mannequin onderdelen toch ?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biobakker schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:29:
[...]

Bij die lvl 20 BCNM battles krijg je de mannequin onderdelen toch ?
Ik heb geen idee, ik lees niet vooruit, ik wil me graag laten verrassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hiermee ervaring?
De eerste reeks update's gaan goed, dan gaat hij de 2e serie ophalen en krijgt hij een error.
Iets met de communication server. Kan iemand me please vertellen hoe ik dit kan oplossen?

K ben nu al bijna 2 en half week bezig om het spel aan te krijgen (eerst werkte ePassporte niet mee) en nu werkt de update niet dus kan ik ook niet spelen of niks...

Hopelijk kan iemand me helpen, k ben echt wanhopig aan het worden :\'(

Alvast hartstikken bedankt als iemand me iets kan vertellen!!!

========================================
POL-1155 en POL-1161

Dit gebeurt NA het downloaden, dus als hij alles gaat installeren zeg maar :\'(
========================================

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg.... pc blijft hangen en had dus geen kans om mijn PlayOnline ID op te schijven... wat nu?
K weet zo echt niet wat mijn ID was.... omg omg omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef even wat meer informatie over je pc. Welke internet verbinding heb je? Je zegt dat hij blijft hangen maar, je moet veel duidelijker zijn. Blijft ie altijd hangen? Blijft ie op hetzelfde punt hangen? Met welke fout melding? Blauw scherm wel of niet? Draaien andere spellen wel? enz.

Je hebt toch altijd de codes die in het boekje staan nog? Ik begrijp het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

Eindelijke coole LS gevonden (dankzij MrRudi \o/) en zojuist met een party iets van 4 levels omhoog gewerkt met mijn BLM. Bijna constant tussen de 100 en 200 EXP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn PLayonline code invoer, due hele lange code krijg ik een persoonlijke playonline ID.... DIE ben ik dus kwijt. Ik kan me nu dus niet opnieuw aanmelden, of een popje maken of iets want dan zegt hij invaillid ID...

En hij gaat de update's downloaden, dat gaat perfect. Dan gaat ij installeren en na 1 of 2 minuten installeren van een heleboel bestanden krijgt hij ineens een error.

POL-1155
Version Update Communication Error

Dat is alles wat er staat

Wil ik me opnieuw aanmelden??... dat kan niet omdat ik die playonline (lange) serial al gebruikt hebt en daarvoor die ene unieke playonline ID gekregen heb, welke ik door rottige omstandig heden verloren ben *snif*

Ik heb een 4MBit verbinding van @HOME, zit achter een E-TECH RTVP03 Router.
Ik heb nog NOOIT problemen gehad met updaten van games of wat dan ook alleen nu dus met Final Fantasy XI.

Dus uiteindelijk,

- Mijn PlayOnline ID ben ik kwijt, kan ik deze kostenloos terug vragen als ik POL opbel of zo?
- Ik kan de update downloaden maar NIET installeren, dan krijg ik een foutcode en foutmelding *

* POL-1155
Version Update Communication Error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou ze inderdaad even bellen:
https://secure.playonline.com/supporteu/index.html

Let op! mailen kan NIET over dit probleem.

/quote
For issues regarding personal information such as change of name or birthday, IDs, or passwords, please inquire by phone instead of mail form.
/quote

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blafhert, dus het is nu niet zo dat ik een nieuwe FF exemplaar moet kopen? want je kan je ID ook wijzigen dus...

Nouja ik denk dat ik geluk heb alleen nu nog het update probleem. Zou niet weten wat het kan zijn.
GEEN av of fw of iets, regstreeks de zelfde error (zonder router, dus rechtstreeks in de computer).

Ik heb een europese versie van Final Fantasy XI Online, erin zit ook de 2 expansion packs.

Blafhert, hartstikken bedankt voor de info en ik bel ze morgen meteen op over mijn ID, en misschien weten hun iets over dat updaten. Super thnx he :D

(Als iemand iets weet of kan vinden over dat update error, dus wanneer hij gaat installeren please post het even)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey PH balen met al die problemen... :|

Misschien ligt het aan je virusscanner. Zet die eens uit tijdens het installeren.

pol error 1156
Dit was iemand met POL error 1156 (wat scheelt het) en dat hielp.

Dus wie weet!
Succes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorpion schreef op zondag 23 januari 2005 @ 02:20:
Eindelijke coole LS gevonden (dankzij MrRudi \o/) en zojuist met een party iets van 4 levels omhoog gewerkt met mijn BLM. Bijna constant tussen de 100 en 200 EXP.
You're welcome :P

Straks ook nog even spelen denk ik....es ff kijken wat er in Kazham te doen is, maar eigenlijk moet ik eerst m'n sub levelen...es kijken of de LS me daar ook mee kan helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja thanks man, k heb nu schone installatie, geen firewall of virus scanner...
Morgen bel ik naar playonline ivm mijn playonline ID, hopelijk kunnen ze hem mij vertellen,
dan probeer ik het nog een keer hehe.

Misschien ieman zin om samen te spelen? ik kan ventrilo hosten en misschien met een aantal mensen een nieuw popje maken, vanaf lvl 1 spelen samen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Woei! Heb net eerste AF voor dark knight gedaan :) Raven Scythe lvl 43 :). Ging erg gemakkleijk had wat LS mensen mee genomen die hadden de NM in 15 seconden dood lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gisteren nog even PT gespeeld, maar gingen allemaal dood aangezien er iemand geaggroed werd in die tunnel richting de "secret" beach. Was wel lachen. Heb iets van 1900 exp binnen gehaald en 300 verloren. Ben daarna maar gaan slapen. No hard feelings tegen over de PT. Kan gebeuren. Ik bedoel, bij mij ging het ook al niet zo lekker.
Waren aan het vechten tegen een snipper. Ik had me <t> eraf gehaald en duwde weer op F8. Het spel targette een Pugel! Dus ik maar ff die pugel van de rest afgehaald, moest weer terugkomen, gelukkig zijn geen van mijn PT members dood gegaan of ikzelf, dus hebben we weer goed gedaan.

Overigens doet mijn Aero spell het lekker 44DMG was ongeveer hetzelfde als special skill van een van de melee ventjes :P

Vandaag misschien nog maar eens proberen. Ik ga tot lvl 20 en dan meteen switchen voor mijn WHM. Vind het spelen van BLM minder als het spelen van WHM.
Ach die nuke spells zijn wel leuk, maar kijk vooral uit met *gra spells! hehe, vooraal als je PT meerdere vijanden niet aan kan. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Binnenkort maar lvlen tot 36, weet nog steeds niet of ik voor dragoon of palladin zou gaan. DRk lijkt me ook wel leuk maar ik ben Elvaan > lage Mana pool. Iemand ervaringen met pal/Drg?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
Ik ben ook elvaan :(
ben nog niet met de 'overige' jobs bezig, maar als blm gaat het me goed af, als whm heb ik er bij tijd en wijle wel moeite mee.
Als je veel geld hebt kun je dmv equipment wel aardig wat mp, mnd en int winnen, dan nog wat voedsel eroverheen en je bent de man :)

Het lijkt me dat je als PLD met de juiste equipment niet al te gek veel problemen hoeft te hebben .Het is je hoofdtaak om hate te houden, dat je jezelf een beetje kunt curen is heel mooi meegenomen, maar of je dat nu 3 of 4 keer kunt LIJKT me niet zo superspannend (maar ik heb daar geen ervaring mee en kan het goed mis hebben).

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Biobakker schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:44:
Binnenkort maar lvlen tot 36, weet nog steeds niet of ik voor dragoon of palladin zou gaan. DRk lijkt me ook wel leuk maar ik ben Elvaan > lage Mana pool. Iemand ervaringen met pal/Drg?
Je ras maakt in princiepe niet zo heel erg veel uit. Natuurlijk zal een taru meer MP hebben als een elf, maar dit is niet zo erg dat je als taru geen melee job kan spelen of dat galka nooit white mage kunnen worden. Je zal wel extra aandacht (gil) moeten besteden aan je equipment om de zwakke punten van je ras te compenseren.

Daarnaast is het belangrijker dat je gewoon goed speelt, een slechte speler kan dan 10 mil aan equip hebben maar als je niet weet hoe de job in elkaar steekt heb je er nog niks aan.

Ikzelf speel WHM BLM en DRG. Nu is BLM een van de zwakke plekken voor elvaan, en dat merk ik ook wel: vrij veel resists in verhouding met de andere jobs. Maar zoals al eerder gezegd, gewoon wat meer investeren in INT, en dan is het goed te doen. Je zal echter nooit zo 'sterk' worden als een taru BLM.

Moraal van het verhaal: Speel de job die je wilt.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met PLD/DRG ga je geen invites krijgen. PLD zijn tanks. Dat is het enige wat ze kunnen. Hard slaan doen ze niet. Je moet dus PLD/WAR gaan vanwege provoke. DRG kan geen provoke doen.

Andersom DRG/PLD heb ik het ook nog nooit gezien. Wat wel kan is DRG/WAR DRG/THF of DRG/SAM. Check deze link als je meer wilt weten over DRG
http://ffxi.allakhazam.co...108561259098694569&num=86
6K schreef op maandag 24 januari 2005 @ 09:54:
Het lijkt me dat je als PLD met de juiste equipment niet al te gek veel problemen hoeft te hebben .Het is je hoofdtaak om hate te houden, dat je jezelf een beetje kunt curen is heel mooi meegenomen, maar of je dat nu 3 of 4 keer kunt LIJKT me niet zo superspannend (maar ik heb daar geen ervaring mee en kan het goed mis hebben).
Curen voor PLD is juist heel heel belangrijk. Niet zozeer omdat hij dat zo goed kan maar, hij cured zichzelf om haat te houden. Dit werkt dubbel want als de PLD zichzelf kan curen dan hoeven de RDM en WHM dat niet/minder te doen. Hierdoor blijven de RDM en WHM lekker laag op de haat lijst.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

\o/ ik heb een subjob! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00000t net BLM lvl 6 gespeeld op 300 exp na, en dat op mijn eerste dag hehe.
Heb een Linkshell al gekregen, das echt hartstikken lachen met die gaster vaak, die amerikanen hebben wel zo droog gevoel voor humor :D

Naja... iemand intressen in een party van allemaal lvl 6 ongeveer? Post even je msn of iets en hoelaat je online bent dan kunnen we lekker orcs hunten en bbq'en :P

Ik ben iig Black Mage lvl 5 (1200 exp van de 1500 voor lvl 6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:58:
[...]

met PLD/DRG ga je geen invites krijgen. PLD zijn tanks. Dat is het enige wat ze kunnen. Hard slaan doen ze niet. Je moet dus PLD/WAR gaan vanwege provoke. DRG kan geen provoke doen.

[...]
Ik bedoel of iemand ervfaring heeft met palladin of dragon, niet een palladin-dragoon. Heb het er wel een beetje stom neergezet :Y)
Dat een Pal-Drg niet werkt weet ik zelf ook wel B)

Maar heeft er iemand aanbevelignen voor een van de 2 jobs ?

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
het schijnt, maar ook dat weet ik niet zeker, dat dragoons ongeloofelijk veel damage kunnen doen op high level

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damtheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:52
Player > Job > Equipment

En met PLD zul je sneller aan je invite's komen voor een party dan een DRG.

Ik was zelf een DRK. En voor DRK en DRG duurt het in de hogere levels altijd voor je een invite krijgt als je tenminste zelf niet probeert een party te maken.

Ohja en een PLD is iets goedkoper in het GIL later. Die dubbele sniper's en haubergeon zijn niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 09:50:
w00000t net BLM lvl 6 gespeeld op 300 exp na, en dat op mijn eerste dag hehe.
Heb een Linkshell al gekregen, das echt hartstikken lachen met die gaster vaak, die amerikanen hebben wel zo droog gevoel voor humor :D

Naja... iemand intressen in een party van allemaal lvl 6 ongeveer? Post even je msn of iets en hoelaat je online bent dan kunnen we lekker orcs hunten en bbq'en :P

Ik ben iig Black Mage lvl 5 (1200 exp van de 1500 voor lvl 6)
Misschien handig om er bij te zetten welke server je zit en waar je +/- zit? :) En meld je ook meteen ff aan op http://www.yunapalooza.com/ffxi_servers/ zodat men kan opzoeken wie er nog meer op een bepaalde server zit van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Ik zit nog steeds te twijvelen tussen DRG en PAL maar ik denk toch dat het PAL wordt.

Ander nieuws: Ik heb de Openingspost aangepast. Wat meer info over de rassen en de jobs.

Zeer interessant zijn de laatste 3 dingen in de FAQ. Kijk er maar even naar.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003

Shin_Alu

Ranger/Ninja

hmmm eens kijken hoe die plugins zijn.
Tot nu toe gebruik ik de Vana'diel timer pagina van Mithrapride.org die werkt ook lekker. Het heeft mij zo'n beetje hoofd RSE quests gemaakt :*)

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Damtheman schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:25:
Player > Job > Equipment

En met PLD zul je sneller aan je invite's komen voor een party dan een DRG.

Ik was zelf een DRK. En voor DRK en DRG duurt het in de hogere levels altijd voor je een invite krijgt als je tenminste zelf niet probeert een party te maken.

Ohja en een PLD is iets goedkoper in het GIL later. Die dubbele sniper's en haubergeon zijn niet goedkoop.
Hehe, een Dark Knight (66) uit mijn static heeft all zijn Accuracy gear (op Haubergeon na) verkocht en vervangen voor +STR gear, en die doet nu een partij enge schade. _/-\o_

Voorwaarde is het gebruik van correct voedsel, en in zijn geval is dat Sole/Squid Sushi (+1). Die geven sinds een tijdje namelijk best groffe bonussen op accuracy.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
hehe Sole Sushi rocks! maar het is erg prijzzig :) maar goed voor higher lvl drk's is het beste voedsel dat je kan krijgen en dan kan je idd acc gear omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:32:
Morgen bel ik naar playonline ivm mijn playonline ID, hopelijk kunnen ze hem mij vertellen,
dan probeer ik het nog een keer hehe.
Hoe heb je nou je ID terug gekreegen? Die was je toch kwijt? Wat zeiden ze bij SE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damtheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 11:52
WeAreLegion schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 16:09:
hehe Sole Sushi rocks! maar het is erg prijzzig :) maar goed voor higher lvl drk's is het beste voedsel dat je kan krijgen en dan kan je idd acc gear omruilen.
Het beste voor ACC+ is nog de bard als je gaat party'en. Op een gegeven moment kan die 2 ACC+ songs doen en dat merk je pas echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jawel, maar dan nog moet je sole sushi gebruiken. Ik gebruik altijd food. Maar goed een brd in je party is zoiezo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
WeAreLegion schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:22:
Jawel, maar dan nog moet je sole sushi gebruiken. Ik gebruik altijd food. Maar goed een brd in je party is zoiezo goed :)
het meeste food is duur en persoonlijk vind ik het pas echt nut hebben vanaf qufim. Daarvoor zijn je party's (Valkrym) meestal toch niet zo efficient bezig en wordt je food effect te niet gedaan :/ .
heb trouwens wel meestal food op zak voorals je wel een goeie party tegenkomt :Y)

wie onderhoudt http://www.yunapalooza.com/ffxi_servers/ trouwens ? Staat een oude link op.

[ Voor 10% gewijzigd door Biobakker op 26-01-2005 13:13 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Food is duur klopt, Maar je wil niet weten wat dat Solo Sushi kost lol de +1 versie kost 70k a stack dus dat is erg prijzig. (dat is bij mij op quatze blabla het geval) en dat is echt mega food maar goed je betaalt er ook voor en het heeft pas nut vanaf lvl 55 ongeveer :) dus nog 11 levels te gaan lol. En vriend van me uit de UK is zowat lvl 75 :) die lvléd echt ziekelijk hard gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

Geupdate \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
O+

weet iemand btw een image gallery met alle AF armors erop (en het liefst iets groter dan in de OP) ? of mooie :9~ armors? van FFvault wordt je ook niet veel wijzer en op allakzham kon ik het ook niet vinden (niet heel uitgebreid iig).

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Al een oudje: http://dc1.dawsoncollege.qc.ca/~A332886/

En eentje van mezelf in DRG AF: http://www.tweakers.net/ext/f/43612/full.jpg

Overigens heb ik nog wat aangekloot in de modelviewer met diverse armortjes, en daar zijn ook wel aardige plaatjes uit gekomen: http://www.advisie.demon.nl/FFXI/tmp/

Ten slotte nog 2 random pics galleries (NB dit kan spoilers bevatten):
http://www.tweakers.net/gallery/32550/fotoalbum/?MapID=2243
http://www.advisie.demon.nl/FFXI

[ Voor 62% gewijzigd door Major Carnage op 26-01-2005 16:01 ]

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Major Carnage schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:51:
Al een oudje: http://dc1.dawsoncollege.qc.ca/~A332886/

En eentje van mezelf in DRG AF: http://www.tweakers.net/ext/f/43612/full.jpg

Overigens heb ik nog wat aangekloot in de modelviewer met diverse armortjes, en daar zijn ook wel aardige plaatjes uit gekomen: http://www.advisie.demon.nl/FFXI/tmp/

Ten slotte nog 2 random pics galleries (NB dit kan spoilers bevatten):
http://www.tweakers.net/gallery/32550/fotoalbum/?MapID=2243
http://www.advisie.demon.nl/FFXI
THX, als jullie dit topic nou even vollullen gooi ik wat meer screens in de nieuwe OP ;)

Afbeeldingslocatie: http://dc1.dawsoncollege.qc.ca/~A332886/drktarum.jpg

O+ 8)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
dangerous taru :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:09
Ik heb hem dan na lang twijffelen ook maar gekocht, maar ik zit nu met een probleem. Ik wil namelijk op de phoenix server komen vanwege een bepaalde linkshell waar ik in wil komen. Nu is het probleem dat ik geen worldpass heb en ik geen idee heb in welke server ik zit :x

Iemand die mij hieruit kan helpen?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
je heb op ffxi.allakazham.com een forum waar je een wereld pas aan kan vragen moet je daar maar even kijken Ik weet niet of hier ier iemand op zit :)

Maar waar ken je die LS van dan? heeft iemand je uitgenodigd ifso vraag aan hem/haar of ze worldpass kunnen regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Het gaat hier om de little gamers ls ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ken ik nie, maar goed vraag aan hun een world pass of op dat forum :) werkt het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Lol, dat was exact dezelfde reden dat ik op de Phoenix server wilde komen.

Tip,

registreer je eerst bij forum.little-gamers.com
Stel je ook meteen voor. Geloof dat er bij FFXI onderdeel een thread is waar dat kan.

Daar kun je vragen om een Worldpass en ook dat je graag een linkpearl wilt hebben.
Overigens is het aan te raden om op www.inaku.com te kijken, hier staan de sackholders op zodat je een /tell kunt doen.

Overigens als je niet op de goede server zit, (volgens mij wordt dit verteld op het moment dat je in het spel zelf komt) moet je opnieuw beginnen met een char aan te maken.
Worldpass gebruiken is ook een vak apart, als er namelijk gevraagd wordt om welke World het gaat, dan moet je Phoenix invullen met hoofdletter P!

Ik hoop dat het je lukt!
L-G is een onwijs gave LS, heel erg gezellig en heel erg behulpzaam.

Gisteren in een PT gezeten met één van me LS members. Heb meteen van lvl 18 t/m lvl 20 gespeeld.
Dit betekent dus dat ik eindelijk! Weer met mijn WHM op stap ga.
We hebben op de terugweg door LaTheine wel ff een Battering RAM aangevallen. 8)7
Ging opzich niet slecht. Ik moest curen en hij (NIN/SAM) viel de ram aan.
Op een gegeven moment zei hij dat ik moest gaan rennen naar de uitgang. Hij heeft z'n 2hour gebruikt zodat ie geen exp kwijt zou raken zodra die dood ging. B)

Ik heb het overigens wel gehaald.
Nu al mijn stacks met crystals verkocht en dan de belangrijke spells kopen. (Warp e.d.)

Werd gisteren net voor die andere PT geinvite door iemand, maar daar heb ik niet meer mee gespeeld. Ging met een vriend (lees LS member) spelen, was gelukkig ook een hele goede keuze.

Was wel lachen door die eerste invite moest ik van Secret Beach naar Selbina gaan. Werd in de tunnel geaggroed door 1x Giant Bat, daarna door 2x zo'n groepje bats, daarna buiten de tunnel door 2 gobs en bij Selbina door 2 gobs. :7
Ik heb het gehaald, het is dat die laatste gob geen Thunder meer kon casten anders was ik er echt wel geweest. >:)

Al met al dus een hele geslaagde PT geweest.

Overigens moet ik in het weekend weer alles opnieuw installeren en updaten. |:(
Ik heb namelijk nieuwe onderdelen voor mijn Gamepc gekocht (ook voor mijn werkpc overigens) waardoor ik een 120GB schijf erin ga zetten.
Updaten maar weer! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
mattttt schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:12:
Ik heb hem dan na lang twijffelen ook maar gekocht, maar ik zit nu met een probleem. Ik wil namelijk op de phoenix server komen vanwege een bepaalde linkshell waar ik in wil komen. Nu is het probleem dat ik geen worldpass heb en ik geen idee heb in welke server ik zit :x

Iemand die mij hieruit kan helpen?
Hmm ik kan misschien wel een Worldpass voor je regelen, maar dan moet ik eerst terug naar sandoria/bastok/windhurst. zit nu In valkrym en ik ben bezig met Resident Evil 4, dus niet zo veel FFXI even. Als het je van de weeknog niet gelukt is moet je ff een email sturen dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Biobakker schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 10:38:
[...]

Hmm ik kan misschien wel een Worldpass voor je regelen, maar dan moet ik eerst terug naar sandoria/bastok/windhurst. zit nu In valkrym en ik ben bezig met Resident Evil 4, dus niet zo veel FFXI even. Als het je van de weeknog niet gelukt is moet je ff een email sturen dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen.
Zal het doen :)

Overigens wil ik naar huis om te spelen :( Pokke stage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Blegh zijn er ook mensen met problemen hier? ik kan in eens niet meer connacten naar Playonline viewer. Beetje annoying :( Maar goed wacht nog maar ff af en anders ga ik maar eens "vroeg' naar bed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 16:22
ik kan ook niet meer connecten, heel irritant ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Black_Adder schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 01:55:
ik kan ook niet meer connecten, heel irritant ;(
Ik had mijn computer geformat en FFXI was aan het patchen. Verbreekt hij halverwege de verbinding met de server :X Kon ik weer opnieuw beginnen met die 5 uur aan updaten :'(

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jah er waren wat problemen, zowat niemand kon connecten met de viewer nou ja dan maar keer om 2 uur naar bed ipv 5 uur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whow die nieuwe ijs wereld ziet er echt onwijs gaaf uit!

Heb net in 5 dagen tijd mijn blackmage lvl 18 gespeeld, en hij heeft ELKE spell die er tot lvl 19 is, heeft me helaas wel een fortuin gekost maar goed het was het zeker waard.
Ben nu bezig met mijn subjob, whitemage. Helaas pas lvl 9, en daar heb ik dus 2 dagen op gespeeld... echt niet normaal die pt's.... lokken ze een IT en dan rennen ze weg :S of ze laten de mage pl zijn of ze rennen weg en dan krijgt de blackmage een rape van hier tot ginder en dan bende weer een heleboel exp kwijt of je gaat lvl down hehe.

Anyways, in de batcave... zit een Scorpion... heeft iemand die al eens gemold?...
voor mn lvl 9 BLM is hij IT en k zou graag willen weten vanaf welk lvl hij aan te raden is,
tevens hoor ik mensen praten over een Beastial (of zoiets, een groot sterk monster) in de bossen bij San D'oria... iemand die hier iets over weet?

En dan nog een klein vraagje. Blaze Spike... deze blm lvl 10 spell kan je in een quest / mission verdiennen, maar weet iemand misschien waar en hoe? en welk lvl beveel je me aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:42:
Whow die nieuwe ijs wereld ziet er echt onwijs gaaf uit!

Heb net in 5 dagen tijd mijn blackmage lvl 18 gespeeld, en hij heeft ELKE spell die er tot lvl 19 is, heeft me helaas wel een fortuin gekost maar goed het was het zeker waard.
Ben nu bezig met mijn subjob, whitemage. Helaas pas lvl 9, en daar heb ik dus 2 dagen op gespeeld... echt niet normaal die pt's.... lokken ze een IT en dan rennen ze weg :S of ze laten de mage pl zijn of ze rennen weg en dan krijgt de blackmage een rape van hier tot ginder en dan bende weer een heleboel exp kwijt of je gaat lvl down hehe.

Anyways, in de batcave... zit een Scorpion... heeft iemand die al eens gemold?...
voor mn lvl 9 BLM is hij IT en k zou graag willen weten vanaf welk lvl hij aan te raden is,
tevens hoor ik mensen praten over een Beastial (of zoiets, een groot sterk monster) in de bossen bij San D'oria... iemand die hier iets over weet?

En dan nog een klein vraagje. Blaze Spike... deze blm lvl 10 spell kan je in een quest / mission verdiennen, maar weet iemand misschien waar en hoe? en welk lvl beveel je me aan?
http://ffxi.allakhazam.com/db/quests.html?fquest=30

Let op, je moet eerst een andere quest doen om deze te krijgen, en dat is de volgende:

http://ffxi.allakhazam.com/db/quests.html?fquest=29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpion

Scorpion

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 13:42:
...
...
Hey! niemand gaat Scorpion mollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003

Shin_Alu

Ranger/Ninja

De scorpions in de maze?
Ik mol ze nu wel met mijn lev 36 ranger. Kan vanaf rond de 30 ofzo?

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJJ
  • Laatst online: 19:05

JJJ

Eindelijk Lu Shang :D

Ik stond gisteren nog op 2019 / 10000. Na enkele uren arbeid zit ik nu op 10000 / 10000. Sleutel tot het snelle opkopen van de carp zijn de duizenden carpbotters in Windurst. Enkele uren nadat je 100+ stacks hebt gekocht hebben zij er weer tientallen opgezet, zo niet dan is er altijd wel een dealtje te regelen :X :X

In totaal heeft het me (netto) iets van 3 mil gil gekost, maar ik hoor goede dingen over de rod dus ik hoop dat het een goede langetermijninvestering is. Ik ben momenteel bezig fishing naar ~19 te skillen in East Ronfaure met Lu + Fly lure. Skillups komen wel OK, gemiddeld 1 level per uur.

Ik wil jullie de pics niet onthouden, here they come:

1 2 3 4 5 6

[ Voor 13% gewijzigd door JJJ op 05-02-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
O, geloof me, hij is het meer dan waard. _/-\o_

{Congratulations.}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/ffxi1

Vandaag met m'n static party een stukje rondgelopen en besloten dat we het maar eens gingen wagen op wat sterkere creatures te vechten in de arophago pass.

Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/ffxi2

Dat ging dus niet geweldig, waarna we maar besloten om anderen aan te spreken om in onze pt te komen :)

Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/ffxi3

En gingen we onze lvl 8 en 9's maar opwaarderen tot de huidige 10 en 11's op de lievige beestjes

Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/images/ffxi4

Toen vond ik het wel weer mooi geweest :) Geweldige game iig, blijf hem zeker nog langer doorspelen.

Ik zit overigens op gilgamesh, mocht iemand mij ooit ontmoeten en willen pt'en

[ Voor 13% gewijzigd door bakakaizoku op 07-02-2005 05:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Hehe, ik zit ook op Gilgamesh. :)

Dit is zoals ik nu ben, alleen dan zonder de signet staff, ben nog maar rank6.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_signature2.jpg

[ Voor 71% gewijzigd door Neelon op 07-02-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Gister eindelijk een power gi gevonden bij de AH. Die dingen waren nergens te krijgen op Phoenix. Nu nog een Kingdom cesti en ik kan weer vooruit tot lvl 18 :Y)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Iemand al het nieuws over de aanpassingen van de fish skill gelezen?
The fishing system is scheduled for some major improvements.
Here is an outline of the changes you can expect to see.

* New action-oriented system

-The rod will begin to shake wildly when something takes the bait.

-Countering the movement of the rod will reduce the stamina of your intended catch.

-A catch is best reeled in when its stamina is close to zero, so much more attention is required when compared to the current fishing system.

-In accordance with these changes, fishing skill will rise at twice the rate of the current system.

* Strengthening of lower-level fishing rods

-Lower-level rods such as the willow rod will become much more durable.

-Other new characteristics will determine the type of rod best suited for catching certain types of fish.

* Increased effects of fishing skill

-The method for comparing fishing skill and the level of the fish will be improved, making it easier for those with higher fishing skill to catch high-level fish.

* Other changes

-Everyone will gain a new "fishing instinct."

-The "instinct" of those with higher fishing skill will be more accurate.
vooral
-Countering the movement of the rod will reduce the stamina of your intended catch.

-A catch is best reeled in when its stamina is close to zero, so much more attention is required when compared to the current fishing system.
spreken mij aan, mede omdat dit toch het gros van de fishing bots onderuit zal halen en het weer wat rustiger zal worden aan de kant (vooral in windy is dit een must)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
* New action-oriented system

-The rod will begin to shake wildly when something takes the bait.

-In accordance with these changes, fishing skill will rise at twice the rate of the current system.

* Increased effects of fishing skill
Ik vind dit echt heel goed nieuws, eindelijk iets dat echt iets aan impact kan hebben op botters. Daarnaast is Fishing hierdoor een stuk minder saai geworden :) Iemand enig idee wanneer deze patch wordt doorgevoerd?

Helaas kan ik voolopig niet verder met fishing. Eerst mijn monk naar 20 en dan zien we wel weer verder. Gelukkig nog maar 5 levels te gaan.

Dat zeg ik....

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.