Holy had ik wat gister, Ik snachts FF geupdate kom ik smorgens me bed uit is me hele pc gecrasht gewoon alles dood zowat, Hij doet het nu weer maar waarschijnlijk een flinke lading piek stroom smorgens vroeg langs geweest end ie heeft gweoon stel dingen gefried in me pc. Maar goed heb een surgemaster gekocht en hangt op een geaarde contact wand doos dus kan niet meer fout gaan nu
Doe gewoon een tele naar teleport-dem en je bent erg snel in Valkurm Dues hoor.
Of Holla, ligt er net aan waar je in Valkurm moet zijn. Als level 15 mannetje is het toch vrij irritant door de Caves of Doom (met die fijne Sand Bats
)
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Sneak potions.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Je wilt niet weten hoeveel mensen dat in de Dunes vergeten. Ook high lvl spelers die hun SMN omhoog werken en oog nog tijd hebben om te patsen met hun lvl50+ RDM, gaan ze dood 'warp to HP' zeg ik dan (op dat lvl een half uur voor raise smeken, no way) 'HP in Jeuno/Bastok/Windy/Doria' is de reply dan. Hoezo stupid...Biobakker schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 12:58:
[...]
...bleek mijn Hp vergeten in te stellen in SD of Selbina, dus ik kwam ineens in Jeuno terecht.
Surfin' paradise!
hehehe that reminds me... 
ben nu level 1 whm aan het levelen, maar homepoint staat nog in jeuno
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Ik wens je veel succes6K schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:30:
hehehe that reminds me...
Gisteravond de hele tijd staan vissen in de Ronfaure. Heb bijna genoeg gil voor mijn nieuwe armor. Moet daarna alleen nog 30k sparen voor een neckchopper
* Biobakker will dance for gil
Zijn er al mensen met Promethia die tegen bahamut gevochten hebben?

[ Voor 15% gewijzigd door Biobakker op 13-12-2004 10:34 ]
Dat zeg ik....
W0000000000000T!
Ik heb m'n eerste Avatar binnen! Ifrit is the name and fire is his fame! Werd wel tijd, nadat ik tweemaal door Ramuh was weggevaagd. Zo maar eventjes nog wat Avatar's halen, en m'n fame in San D'oria en Bastok opkrikken (La Theine dingetjes las ik al).
Ik heb m'n eerste Avatar binnen! Ifrit is the name and fire is his fame! Werd wel tijd, nadat ik tweemaal door Ramuh was weggevaagd. Zo maar eventjes nog wat Avatar's halen, en m'n fame in San D'oria en Bastok opkrikken (La Theine dingetjes las ik al).
Surfin' paradise!
Ik zit nog te wachten op mijn versie van chains op promathia. Ik heb namelijk de amerikaanse versie van het spel dus heb ook de amerikaanse versie van de addon nodig. Maar goed dvdboxoffice is weer eens donders traag
Laatste keer dat ik daar wat bestel echt waar.
Laatste keer dat ik daar wat bestel echt waar.
Anoniem: 129606

Altijd leuk de grote feesten in FFXI. De steden zien er weer prachtig uit.
Hopelijk krijgen we net als vorige keer ook weer speciale quests.
Vorige jaar waren er Treants met echt enorm veel HP. De server die als eerste alle Treants wist te verslaan kreeg de mogelijkheid tot outpost-teleport. Zou wel gaaf zijn als er dit jaar weer iets speciaals werd georganiseerd.
Heh, ik blijf hopen op een Vana'diel bank waar je gil op kan storten en waar je rente over krijgtAnoniem: 129606 schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:10:
[afbeelding]
Altijd leuk de grote feesten in FFXI. De steden zien er weer prachtig uit.![]()
Hopelijk krijgen we net als vorige keer ook weer speciale quests.
Vorige jaar waren er Treants met echt enorm veel HP. De server die als eerste alle Treants wist te verslaan kreeg de mogelijkheid tot outpost-teleport. Zou wel gaaf zijn als er dit jaar weer iets speciaals werd georganiseerd.
Lol, dan ga ik spontaan sparen 
Maar serieus? Dat treegeval met veel HP? Da's vet, zo'n competitestrijd tussen de servers, kunnen wij van Ragnarok eventjes die lamers bashen
Mwoah, Ifrit is wel leuk, alleen m'n MP slurpt ie in recordsnelheid op. Ik kan nog net 2x FireII doen en dan is m'n 266 MP op (1,5 minuut dus). Maar hij's wel vét
Maar serieus? Dat treegeval met veel HP? Da's vet, zo'n competitestrijd tussen de servers, kunnen wij van Ragnarok eventjes die lamers bashen
Mwoah, Ifrit is wel leuk, alleen m'n MP slurpt ie in recordsnelheid op. Ik kan nog net 2x FireII doen en dan is m'n 266 MP op (1,5 minuut dus). Maar hij's wel vét
Surfin' paradise!
Ik ga binnenkort met mijn schoonvader een klein projectje beginnen.
Het is een zelfgemaakte Vanadiel klok. Ik weet dat je deze gewoon kunt kopen, maar zo boeiend is die niet en we zijn niet zomaar tweakers
niet waar?
Ok, ik heb de volgende dingen gevonden op internet over de tijd in Vanadiel, de dagen van de week en de fasen van de maan.
De klok geeft de volgende informatie:
IRL time
Vanadiel time
Dagen van de week (8 zijn het er)
en de maan fases.
Een aantal dingen heb ik al op internet gevonden, maar ik weet niet of deze juist zijn:
1.) De dagen van de week (8):
De week begint met:
(Day) (color in FFXI)
Fireday (Rood)
Earthsday (Geel)
Watersday (Donker blauw)
Windsday (Groen)
Iceday (Licht blauw)
Lightningsday (Roze)
Lightsday (Wit)
Darksday (Donker bruin)
De tijd die ik heb gevonden is de volgende:
(Ingame) (IRL)
1 Min ~2,4 Sec
60 Min 144 Sec
12 Hr 28 Min 47 Sec
24 Hr 48 Min
Ik heb nog niets gevonden over de standen van de maan overigens.
Er zijn nog een aantal vragen die ik heb en waarvan ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen:
1.) Kloppen de dagen van de week en staan ze in de goede volgorde?
2.) Kloppen de kleuren hierbij?
3.) Ik weet niet of de tijd klopt. Ik vind die ~2,4 seconden heel erg vreemd. Zou eerder denken aan 2,5 sec.
4.) Hoe zit het met de maan fasen? Ik ben er ook nog niet uit hoe ik deze implementeer, aangezien ik niet weet of ze gelijk aan de dagen zelf zijn. Zo ja, dan hoef ik er niet veel aan toe te voegen. Anders moet ik iets met LEDs doen die het weergeven.
5.) Zijn er nog meer dingen die ik zou kunnen toevoegen aan de klok? Ik zit eraan te denken om de klok op te bouwen met alleen maar LEDs of met 2 klok displays en de rest met LEDs weer te geven die de corresponderende kleuren hebben of zo dicht mogelijk.
Ik hoor het graag als jullie ideëen hebben of antwoorden op de vragen.
Alvast bedankt.
Het is een zelfgemaakte Vanadiel klok. Ik weet dat je deze gewoon kunt kopen, maar zo boeiend is die niet en we zijn niet zomaar tweakers
Ok, ik heb de volgende dingen gevonden op internet over de tijd in Vanadiel, de dagen van de week en de fasen van de maan.
De klok geeft de volgende informatie:
IRL time
Vanadiel time
Dagen van de week (8 zijn het er)
en de maan fases.
Een aantal dingen heb ik al op internet gevonden, maar ik weet niet of deze juist zijn:
1.) De dagen van de week (8):
De week begint met:
(Day) (color in FFXI)
Fireday (Rood)
Earthsday (Geel)
Watersday (Donker blauw)
Windsday (Groen)
Iceday (Licht blauw)
Lightningsday (Roze)
Lightsday (Wit)
Darksday (Donker bruin)
De tijd die ik heb gevonden is de volgende:
(Ingame) (IRL)
1 Min ~2,4 Sec
60 Min 144 Sec
12 Hr 28 Min 47 Sec
24 Hr 48 Min
Ik heb nog niets gevonden over de standen van de maan overigens.
Er zijn nog een aantal vragen die ik heb en waarvan ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen:
1.) Kloppen de dagen van de week en staan ze in de goede volgorde?
2.) Kloppen de kleuren hierbij?
3.) Ik weet niet of de tijd klopt. Ik vind die ~2,4 seconden heel erg vreemd. Zou eerder denken aan 2,5 sec.
4.) Hoe zit het met de maan fasen? Ik ben er ook nog niet uit hoe ik deze implementeer, aangezien ik niet weet of ze gelijk aan de dagen zelf zijn. Zo ja, dan hoef ik er niet veel aan toe te voegen. Anders moet ik iets met LEDs doen die het weergeven.
5.) Zijn er nog meer dingen die ik zou kunnen toevoegen aan de klok? Ik zit eraan te denken om de klok op te bouwen met alleen maar LEDs of met 2 klok displays en de rest met LEDs weer te geven die de corresponderende kleuren hebben of zo dicht mogelijk.
Ik hoor het graag als jullie ideëen hebben of antwoorden op de vragen.
Alvast bedankt.
Anoniem: 62616
Die klok code die zou ik gewoon kopiëren van eentje die al bestaat.
Bijv. http://www.mithrapride.org/vana_time/index.html Deze klok loopt altijd synchroon met jou PC tijd. Dus geen gedoe met het omrekenen van AM, PM, EST of PST. Heb hem gebruikt voor mijn RSE tijden. Werkt perfect.
Gewoon even aan de maker vragen of je de code mag gebruiken.
Er is nu onderhoud voordat iedereen gaat vragen wanneer dat afgelopen is hierbij de Nederlandse tijden daarvan:
Onderhoud begonnen om 18:00
Onderhoud afgelopen om 24:00
Bijv. http://www.mithrapride.org/vana_time/index.html Deze klok loopt altijd synchroon met jou PC tijd. Dus geen gedoe met het omrekenen van AM, PM, EST of PST. Heb hem gebruikt voor mijn RSE tijden. Werkt perfect.
Gewoon even aan de maker vragen of je de code mag gebruiken.
Er is nu onderhoud voordat iedereen gaat vragen wanneer dat afgelopen is hierbij de Nederlandse tijden daarvan:
Onderhoud begonnen om 18:00
Onderhoud afgelopen om 24:00
Thanks voor de link.
Overigens is het niet de bedoeling om de klok op de pc te maken, maar juist naast de pc. Net als je wekker naast je bed. De code kan ik natuurlijk gebruiken als ik daar aan kan zien hoe de tijd in elkaar steekt.
Overigens is het niet de bedoeling om de klok op de pc te maken, maar juist naast de pc. Net als je wekker naast je bed. De code kan ik natuurlijk gebruiken als ik daar aan kan zien hoe de tijd in elkaar steekt.
Jeeeej ze hebben me addon verstuurd vanuit canada zal volgende week wel binnen komen
Binnenkort kerst vakantie dan ga ik er eens goed voor zitten heb het te druk op moment om te gamen
Nice projectje, erg nice.NielsOveres schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:05:
Thanks voor de link.
Ik wil wel pics zien natuurlijk, en als er serieproductie komt...
Heb CoP voor 15-ish euro gekocht bij winkel in de buurt, voor die prijs laat ik het niet liggen natuurlijk.
ole eindelijk mijn chainmail. vissen gaat snel als je eenmaal bij lvl 7 bent. Nu nog sparen voor een neckchopper
Dat zeg ik....
damn... had ik gister eindelijk tijd om mijn blm en whm te gaan levelen (low level) komt dat onderhoud weer tussendoor, weer een kostbare vrije avond niet goed kunnen besteden.
Overigens, toen ik met mijn war begon ging het echt langzaam tot level 10
toen ik eenmaal mijn mnk ging levelen met war als sub ging het een stuk beter
maar nu met whm/blm en andersom is het echt leuk (en snel) om te doen
paar uurtjes en beide level 6
Overigens, toen ik met mijn war begon ging het echt langzaam tot level 10
toen ik eenmaal mijn mnk ging levelen met war als sub ging het een stuk beter
maar nu met whm/blm en andersom is het echt leuk (en snel) om te doen
paar uurtjes en beide level 6
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
bij welke winkel was dat dan?Baha schreef op woensdag 15 december 2004 @ 04:11:
[...]
Heb CoP voor 15-ish euro gekocht bij winkel in de buurt, voor die prijs laat ik het niet liggen natuurlijk.
Vergeet nietdat ik een Belg ben. 
Ack... ze hebben hem blijkbaar verwijdert.
http://www.hcw.be/hcwcs/s2.asp?c=GA0020000
Stond hier echt wel tussen... Gelukkig heb ik een exemplaar voor mij en een vriendin kunnen bemachtigen. ^_^
Niet dat ik veel speel tho. Heb het echt veel en veel te druk met school voor het moment...eigenlijk doe ik niks maar toch heb ik het druk.
Wou dat ik alweer in middelbare school zit, slacken zonder consequenties.
*zucht*
Ack... ze hebben hem blijkbaar verwijdert.
http://www.hcw.be/hcwcs/s2.asp?c=GA0020000
Stond hier echt wel tussen... Gelukkig heb ik een exemplaar voor mij en een vriendin kunnen bemachtigen. ^_^
Niet dat ik veel speel tho. Heb het echt veel en veel te druk met school voor het moment...eigenlijk doe ik niks maar toch heb ik het druk.
*zucht*
Anoniem: 2557
Maandag heb ik thuis weer internet...en dan een dag updaten, dus zo rond de woensdag ben ik er weer als het goed is
Zo druk met school dat je pas om half vier in de ochtend op GoT kan gan posten ?Baha schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 03:39:
...
Niet dat ik veel speel tho. Heb het echt veel en veel te druk met school voor het moment...eigenlijk doe ik niks maar toch heb ik het druk.![]()
*zucht*
Volgens mij is de Knightswell leeg qua vis ofzo. Gisteren de volledige firesday staan vissen en één monster gevangen en alleen maar "You didn t catch anything" gekregen. Iemand hier meer ervaring mee gehad?
Dat zeg ik....
Hengel / aas combinatie?Biobakker schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 15:10:
[...]
Zo druk met school dat je pas om half vier in de ochtend op GoT kan gan posten ?
Volgens mij is de Knightswell leeg qua vis ofzo. Gisteren de volledige firesday staan vissen en één monster gevangen en alleen maar "You didn t catch anything" gekregen. Iemand hier meer ervaring mee gehad?
Soms zit er echt gewoon niks wat wil bijten. Als er veel mensen aan het vissen zijn wordt het ook rap minder trouwens.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
rod/bait lijkt me sterk, Glass fiber en insect paste. Doet t al een tijdje goed. Maar er staan de laatste tijd wel veel botsNeelon schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:36:
[...]
Hengel / aas combinatie?
Soms zit er echt gewoon niks wat wil bijten. Als er veel mensen aan het vissen zijn wordt het ook rap minder trouwens.
Dat zeg ik....
Nou heb dan eindelijk Chains of Promathia binnen. Binnenkort maar eens op onderzoek uit gan wat er allemaal veranderd is. Ben op moment mijn taru taru dark knight aan het levelen samen met blm
het word dus drk/blm
en blm/whm waar ik mee verder ga. Dark Knight taru doen nog best veel dmg je moet alleen zorgen dat je veel geld besteed aan nieuwste wapens armor en dat soort stuff. Om je stats te boosten maar dat komt wel goed
Anoniem: 130733
Hey, kan iemand mij alsjeblieft nog ff uitleggen hoe ik m`n game pad kan instellen/configureren voor het spelen van FF XI? In de spelhandleiding staat dat je dat bij Config kan doen maar dat kan ik nergens vinden?
Alvorens bedankt !
Hey everbody, ken iemand mij dan alsjeblieft een Worldpasje geven (voor 2 personen) ?
Op de Carbuncle server het liefst denk ik.
Alvorens bedankt hè !
Oh ja, ennuh.......Alle middelen zen geoahlauf.
Ok dan
Op de Carbuncle server het liefst denk ik.
Alvorens bedankt hè !
Oh ja, ennuh.......Alle middelen zen geoahlauf.
Wat een HOERENSPEL!
Verdomme zojuist voor de tigste keer verloren van Titan, had verdomme nog 3 seconden nodig om een derde Seering Light te casten, cast die klootzak StoneII op Carbuncle. Blij toe als ik dit spel eindelijk kan deinstalleren omdat WoW in Europa uit is. Want hier wordt ik scheitziek van.
Ow jah, zeker nog nooit van een edit knopje gehoort IMFFXIPLAYER? Zeker eerste keer dat je op een forum komt hé?
Verdomme zojuist voor de tigste keer verloren van Titan, had verdomme nog 3 seconden nodig om een derde Seering Light te casten, cast die klootzak StoneII op Carbuncle. Blij toe als ik dit spel eindelijk kan deinstalleren omdat WoW in Europa uit is. Want hier wordt ik scheitziek van.
Ow jah, zeker nog nooit van een edit knopje gehoort IMFFXIPLAYER? Zeker eerste keer dat je op een forum komt hé?
Surfin' paradise!
Heee, omdat het je tegenzit in een spelletje, wil nog niet zeggen dat je iemand moet afbekken. Hier heb ik maar een soort commentaar voor.Snappie88 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:16:
Wat een HOERENSPEL!
{That's too bad.} {/Goodbye}
zeg doe jij eens een beetje rustig.Snappie88 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:16:
Wat een HOERENSPEL!
Op ffxi.allakhazam.com/ stikt het van de tips om titan te killen. Heb je daar al gekeeken?
Thanks. Alles werkt nu toch al. Ik had al een worldpass gekregen van iemand, daar zitten veel NL`ers op die Server, echt top !
Verdomme nog steeds te weinig chatches in de knightswell. Stomme fishing bots ook, ik ga vanavond maar weer naar Windhurst om daar te vissen. Iemand anders nog goeie suggesties voor moat carp fishing?
Iemand al zijn kerstboom gehaald ? ik heb tot nu toe alleen die van San Doria. Is wel leuk zo een boom in je huis
Iemand al zijn kerstboom gehaald ? ik heb tot nu toe alleen die van San Doria. Is wel leuk zo een boom in je huis
Dat zeg ik....
hehehe nee, bomen heb ik geen tijd voor (=lees geen zin in), heb wel mijn kerstmuts op
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Ben nog bezig met verdere aankleding van mijn huisje.
Hmmm, ik zie nu dat de foto veel donkerder uitvalt dan normaal, vanavond eens opnieuw door fotosoep heen trekken.
Moat carp is te vinden op de volgende plaatsen:Biobakker schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:05:
Verdomme nog steeds te weinig chatches in de knightswell. Stomme fishing bots ook, ik ga vanavond maar weer naar Windhurst om daar te vissen. Iemand anders nog goeie suggesties voor moat carp fishing?
Bastok Markets (Storage of Water)
Bastok Markets (Waterway)
Boyahda Tree
Davoi (Pond)
Dragon's Aery
East Sarutabaruta (Lake)
Eastern Altepa Desert
Jugner Forest (Lake)
Jugner Forest (River)
Korroloka Tunnel (Pond)
La Theine Plateau
Misareaux Coast (Cascade Edellaine)
North San dOria
Port San dOria
Rabao
Rolanberry Fields (Lake)
Rolanberry Fields (Pond)
West Ronfaure
West Ronfaure (Knightwell)
West Sarutabaruta (Pond)
Western Altepa Desert
Windurst Walls
Windurst Waters
Windurst Woods
Yhoator Jungle (Underground)
Yuhtunga Jungle (Pond)
Yuhtunga Jungle (Underground)
Zeruhn Mines (River)
Rolanberry en Altepa schijnen goed te zijn, alleen vang je daar wel monsters.
Check http://www.clanwind.com/ffxi/fishing/default.asp , daar is echt veel info te vinden.
Niet onder de mensen die onderstaande lijst al hebben ingevuld.Anoniem: 132404 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 10:43:
Zijn er hier nog mensen die spelen op de Kujata-server?
http://www.yunapalooza.com/ffxi_servers/
Ja, hadden ze het maar lekker simpel gemaakt he? Avatars zijn wel degelijk iets waard, wat moeite mag wel.Snappie88 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:16:
Wat een HOERENSPEL!
En ehm, is maar een spelletje hoor.
Nu is die fscking winkel niet in staat me die tweede kopie van CoP te bestellen die ik weekje later voor mn vriendin besteld had...

Iemand een idee waar ik CoP snel en goedkoop kan bestellen?
[ Voor 1% gewijzigd door Baha op 24-12-2004 09:53 . Reden: typo ;x ]
ik zou lik sang of dimension plus even proberen. Daar heb ik mijn orginele (us versie) van FFXI gehaald.
Vissen is eindelijk weer een beetje on track.
Eergister 1 uurtje gevist en van lvl 6 naar 8 gegaan
kreeg ineens veel skill ups in korte tijd. NOg even door vissen en ik ga naar Kazham.
Vissen is eindelijk weer een beetje on track.
Eergister 1 uurtje gevist en van lvl 6 naar 8 gegaan
Dat zeg ik....
Hier in Zoetermeer hadden ze hem wel bij de Future zone geloof ik. En lijkt me dat de gameshop in Den Haag hem ook wel heeft of kan bestellen voor je
Taru tossing moet een olympische sport worden
LOL lukt het niet jongen. Maaruh loop niet gelijk iedereen af te bitchen als iets niet werkt. Zoals hier boven al staat staan er op allakazham genoeg tips hoe je titan moet verslaan. En trouwens ik heb ook erg slechte verhalen gehoort van US wow players. Dat schijnt ook niet alles te zijnSnappie88 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:16:
Wat een HOERENSPEL!
Titan?! ik loop met mijn level 9 WHM/BLM in ghelsba rond te hakken... dus klaag aub niet
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Op dit moment ben ik lvl 56 THF/NIN. Als ik een party samenstel ziet deze er altijd zo uit:
1. tank (PLD/NIN)
2. healer (RDM)
3. healer (WHM/RDM)
4. DD (THF)
5. DD (DRG/DRK/SAM/NIN mijn SATA partner dus iemand met WAR als subjob)
6. MagicDD (BLM)
Mijn setup werkt wel maar, ik vind dit nogal beperkt. Het is niet erg felxibel. Nu zou ik graag van mensen (rond mijn level) willen weten hoe jullie party setup eruit ziet?
1. tank (PLD/NIN)
2. healer (RDM)
3. healer (WHM/RDM)
4. DD (THF)
5. DD (DRG/DRK/SAM/NIN mijn SATA partner dus iemand met WAR als subjob)
6. MagicDD (BLM)
Mijn setup werkt wel maar, ik vind dit nogal beperkt. Het is niet erg felxibel. Nu zou ik graag van mensen (rond mijn level) willen weten hoe jullie party setup eruit ziet?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 62616 op 02-01-2005 10:25 ]
Anoniem: 129617
Met welke middelen zou je die 10€ per maand kunnen betalen?
En hoegroot is het spel? Is het zo dat je makkelijk een jaartje of langer kan ronddolen samen met een paar vrienden en dat het dan nog steeds leuk is?
En hoegroot is het spel? Is het zo dat je makkelijk een jaartje of langer kan ronddolen samen met een paar vrienden en dat het dan nog steeds leuk is?
of jah zal het zo zeggen...
-wat kost het per maand?
-wat zijn de extra kosten?
-is het spel het geld waard?
(!!!!kan ik zonder creditcard betalen? niet iedereen heeft er een, en het hebben van zo ding kost ook nog eens geld elke maand *snif!!!!)
-wat kost het per maand?
-wat zijn de extra kosten?
-is het spel het geld waard?
(!!!!kan ik zonder creditcard betalen? niet iedereen heeft er een, en het hebben van zo ding kost ook nog eens geld elke maand *snif!!!!)
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 129617 op 03-01-2005 01:14 ]
Je kunt tegenwoordig via een partner van Square wel betalen zonder CreditCard.
Hier kreeg ik een mailtje over.
Deze heb ik alleen gisteren samen met 950 mailtjes spam weg gemikt (was op vakantie voor 10 dagen
).
Ik heb nog geen FF gespeeld sinds gisteren, maar vanmiddag zal ik toch maar weer even inloggen.
Ik hoop namelijk binnenkort met een aantal van de LS samen te kunnen PTen.
Hier kreeg ik een mailtje over.
Deze heb ik alleen gisteren samen met 950 mailtjes spam weg gemikt (was op vakantie voor 10 dagen

Ik heb nog geen FF gespeeld sinds gisteren, maar vanmiddag zal ik toch maar weer even inloggen.
Ik hoop namelijk binnenkort met een aantal van de LS samen te kunnen PTen.
Klint heel goed hehe, iemand meer informatie hierover? k wil het spel erg graag spelen maar helaas heb ik geen creditcard
@ ThePureHatred
Van de Playonline site:
Nu de Feestdagen voorbij zijn ga ik maar eens op zoek naar de kazham airship passes.
Van de Playonline site:
Wanna play FINAL FANTASY XI? Don't have a credit card? Check out ePassporte's pre-paid Virtual Visa now!
Using funds from a bank account, credit card or from other ePassporte account holders, players can pay their monthly fees, purchase new characters and play Tetra Master, the wildly popular and addictive mini-game from FINAL FANTASY IX. Now gamers without credit cards can play online with over 1.5 million other FINAL FANTASY characters.
The application is simple, and players can be ready for battle within a matter of minutes. Don't forget, your first month's subscription is free, so what are you waiting for?
To apply for your card visit https://www.epassporte.com/secure/finalfantasy.cgi

[ Voor 3% gewijzigd door Biobakker op 03-01-2005 10:51 ]
Dat zeg ik....
SUPER! Tof man super thnx!
Hey ik rij zo naar denbosch misschien hebben ze het spel daar dan neem ik hem meteen mee anders moet ik hem bestellen want ik WIL de 2 expension packs er ook bij!
Jij of iemand anders zin om mij plz te added op msn en een beetje weg wijs te maken door FF ?
Alvast syper thnx!
Hey ik rij zo naar denbosch misschien hebben ze het spel daar dan neem ik hem meteen mee anders moet ik hem bestellen want ik WIL de 2 expension packs er ook bij!
Jij of iemand anders zin om mij plz te added op msn en een beetje weg wijs te maken door FF ?
Alvast syper thnx!
lol ik ga vanavond ook maar eens mijn 3de key halen, je bent toch al snel anderhalf uur per key kwijt (incl. reizen op chocobo)...Biobakker schreef op maandag 03 januari 2005 @ 10:50:
...
Nu de Feestdagen voorbij zijn ga ik maar eens op zoek naar de kazham airship passes.
als ik de airpass heb weet ik nog niet wat ik ga doen...
of ik ga mijn whm en blm effe verder levelen tot 25 zodat die ook mee naar kazham kunnen
of ik ga met mijn warrior meteen aan de slag daar
of... en dat is misschien wel het belangrijkst, ik ga maar eens beginnen met craften voor wat geld, want 40.000 gil is ook behelpen als je zoveel chars hebt
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Het everlasting money problem6K schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:43:
[...]
of... en dat is misschien wel het belangrijkst, ik ga maar eens beginnen met craften voor wat geld, want 40.000 gil is ook behelpen als je zoveel chars hebt
Dat zeg ik....
grrr kan NERGENDS de game krijgen met de 2 expansion packs erin!!!!
Weet iemand een winkel in denbosch waar ik kan maak?
Alvast hartelijkbedankt!
Weet iemand een winkel in denbosch waar ik kan maak?
Alvast hartelijkbedankt!
In Den Bosch niet, maar Dimension Plus heeft heel veel. (www.dimplus.nl)
Deze zit of in Groningen of in doetinchem.
Of wat je kunt doen is The game store (www.thegamestore.nl)
Deze zit of in Spijkenisse of in spakenburg.
Dimensionplus is heel snel met verzenden.
The game store in Spijkenisse ken ik zelf (is een vriend van me die daar staat).
Doetinchem en Spakenburg liggen beetje in de buurt. Niet echt dichtbij, maar ja.
Deze zit of in Groningen of in doetinchem.
Of wat je kunt doen is The game store (www.thegamestore.nl)
Deze zit of in Spijkenisse of in spakenburg.
Dimensionplus is heel snel met verzenden.
The game store in Spijkenisse ken ik zelf (is een vriend van me die daar staat).
Doetinchem en Spakenburg liggen beetje in de buurt. Niet echt dichtbij, maar ja.
Ik heb nooit geldproblemen gehad toen ik met mijn war/mnk speelde, had altijd wel voldoende geld om de nodige armor en weapons te kopen. Met het verkopen wat spulletjes (waar ik ook plek genoeg voor had) kwam het altijd wel goed.
Nu ben ik tijdelijk whm/blm dus dat is een hoop extra gear (dus item slots, aangezien ik de war spullen niet verkoop ivm verder levelen), maar vooral die spells, die MOET je kopen (een whm zonder Cure II of Protecta

kortom, quests voor spells gaan doen (drain) en gaan craften, het is niet anders
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Als je nou een (bijvoorbeeld) lvl 40 popje hebt en je vindt die niet meer dope, kan je hem deleten en een nieuwe maken, of moet je dan ook weer extra betalen?
Nog mensen die binnenkort samen willen gaan spelen en deze noob wegwijs wilt maken?
Nog mensen die binnenkort samen willen gaan spelen en deze noob wegwijs wilt maken?
[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 129617 op 03-01-2005 17:59 ]
je popje kan een hele bussel job's aan nemen, dus waarom zou je? als je bij je initiele keuze er maar rekening mee houdt, wil je vanalles gaan doen? pak dan hume, wil je vooral spell casters gaan spelen, kies dat taru taru en voor flinke HP --> galka...
elvaan weet ik eigenlijk niet wat dat precies goed voor is (ben ik zelf hahaha)
elvaan weet ik eigenlijk niet wat dat precies goed voor is (ben ik zelf hahaha)
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Hehe misschien keer uitzoeken dan 
K hou het iig wel bij Hume ja.
Als iemand zin heeft, Project_Neverwinter@hotmail.com
add me svp dan kunnen we samen beginnen of je kan me een beetje wegwijs maken, zou hartstikken tof zijn. Misschien een vaste party of zo met ventrilo erbij (ventrilo = communication server) dat zou me hartstikken tof lijken!
K hou het iig wel bij Hume ja.
Als iemand zin heeft, Project_Neverwinter@hotmail.com
add me svp dan kunnen we samen beginnen of je kan me een beetje wegwijs maken, zou hartstikken tof zijn. Misschien een vaste party of zo met ventrilo erbij (ventrilo = communication server) dat zou me hartstikken tof lijken!
Zo ik ben nu begonnen met dark knight hij is nu lvl 17
ben taru taru dus moet wel goeie armor en ringen kopen enzo maar dat heb ik er wel voor over. Ben nu nog drk/thf. maar dat word na lvl 20 drk/blm. Tis niet logische comobo maar het schijnt wel goed te werken
wat is dat nou? zie mensen allemaal zeggen "wie heeft een worldpass voor me" of "een vriend koopt een worldpass voor me".... kan je zonder zoiets niet spelen samen of zo?
Je kunt zonder zoiets wel spelen op FFXI, maar dan wordt je op een server neer gezet. Je hebt dan geen keuze.
Als je bijvoorbeeld net als ik op de Phoenix zou willen spelen, dan heb je 2 mogelijkheden.
1.) Maak een character en zet deze op de wereld neer. Is het de goede server, geen probleem. Is het niet de goede, dan moet je em verwijderen en weer opnieuw maken totdat je op de goede server zit.
2.) Met een worldpass, kun je naar de server toe waar die pass is gemaakt. Hoe meer mensen erop zitten, hoe duurder deze wordt. Jij kunt die pass niet kopen als je niet op die server zit. Vandaar de vraag om worldpasses.
Ikzelf heb er toendertijd eentje gevraagd omdat ik perse op de Phoenix server wilde zijn.
Overigens als je een worldpass krijgt, is deze maar beperkt geldig kwa tijd en aantal characters (5 chars geloof ik en een week geldigheid).
Over de characters is het niet zo dat je perse als je magie wilt doen een Tarutaru moet nemen. Ja, ze zijn wel beter met magie (Ze hebben erg veel MP namelijk, maar weinig HP). Ikzelf speel een Elvaan BLM/WHM. Elvaan zijn vechters, dus die keuze voor mij is opzich best vaag. Maar daarnaast kunnen ze best goed omgaan met magie.
Ik ben van plan om een Elvaan SMN/WHM te gaan doen, maar dan wil ik eerst nog als BLM lvl 18 of 20 worden vanwege de spells die je krijgt zoals Warp.
Daarna mijn WHM lvllen naar 30 zodat ik de SMN quest kan gaan doen.
Zodra ik mijn Elvaan een beetje zat ben, dan maak ik een nieuw char (€0,30) welke een Tarutaru wordt, maar dan een fighter
, zal wel erg zwaar worden, maar zeker leuk om te doen.
Als je bijvoorbeeld net als ik op de Phoenix zou willen spelen, dan heb je 2 mogelijkheden.
1.) Maak een character en zet deze op de wereld neer. Is het de goede server, geen probleem. Is het niet de goede, dan moet je em verwijderen en weer opnieuw maken totdat je op de goede server zit.
2.) Met een worldpass, kun je naar de server toe waar die pass is gemaakt. Hoe meer mensen erop zitten, hoe duurder deze wordt. Jij kunt die pass niet kopen als je niet op die server zit. Vandaar de vraag om worldpasses.
Ikzelf heb er toendertijd eentje gevraagd omdat ik perse op de Phoenix server wilde zijn.
Overigens als je een worldpass krijgt, is deze maar beperkt geldig kwa tijd en aantal characters (5 chars geloof ik en een week geldigheid).
Over de characters is het niet zo dat je perse als je magie wilt doen een Tarutaru moet nemen. Ja, ze zijn wel beter met magie (Ze hebben erg veel MP namelijk, maar weinig HP). Ikzelf speel een Elvaan BLM/WHM. Elvaan zijn vechters, dus die keuze voor mij is opzich best vaag. Maar daarnaast kunnen ze best goed omgaan met magie.
Ik ben van plan om een Elvaan SMN/WHM te gaan doen, maar dan wil ik eerst nog als BLM lvl 18 of 20 worden vanwege de spells die je krijgt zoals Warp.
Daarna mijn WHM lvllen naar 30 zodat ik de SMN quest kan gaan doen.
Zodra ik mijn Elvaan een beetje zat ben, dan maak ik een nieuw char (€0,30) welke een Tarutaru wordt, maar dan een fighter
klinkt goed
ik verwacht het spel uiterlijk donderdag binnen... als iemand nog een nieuw popje gaat maken misschien intressen om samen te spelen?
En hoe kan ik zien op welke server ik kom?
staat dat erbij als je de wereld joined of zo?
En hoe kan ik zien op welke server ik kom?
staat dat erbij als je de wereld joined of zo?
lol die logica mis ik even
een taru taru als vechter?
ik ben ook een elvaan blm/whm
ik wil eigenlijk alle rollen wel hebben en levelen, maar das te duur om tegelijk te doen, dus ik wil met mijn elvaan:
1. WAR (Nu 25) naar 37 (zodat ie kan subben voor mijn PLD tot 75)
2. MNK(Nu 15) naar 20 (zodat ie kan subben voor mijn WAR tot 37)
3. WHN(nu 11) naar 37 (zodat ie kan subben voor SMN tot 75)
4. BLM (nu 15) naar 37 en liever nog ook naar 75, COOLE JOB
5. SMN moet quest nog doen
6. PLD moet quest nog doen
als me dat gelukt is wil ik eerst ALLE jobs naar 20 brengen en quests gaan doen enzow en gaan craften (cooking skills vooral aanvankelijk)
oftewel, ik heb nog wel een paar maanden te gaan
met wat apple pies overigens is het nu nog wel te doen (whm/blm)
het lastige van mages vind ik het solo-en tot 10
ow ja, ik zit nu in Kazham, gisteren eindelijk de airpass gehaald

ik ben ook een elvaan blm/whm
ik wil eigenlijk alle rollen wel hebben en levelen, maar das te duur om tegelijk te doen, dus ik wil met mijn elvaan:
1. WAR (Nu 25) naar 37 (zodat ie kan subben voor mijn PLD tot 75)
2. MNK(Nu 15) naar 20 (zodat ie kan subben voor mijn WAR tot 37)
3. WHN(nu 11) naar 37 (zodat ie kan subben voor SMN tot 75)
4. BLM (nu 15) naar 37 en liever nog ook naar 75, COOLE JOB
5. SMN moet quest nog doen
6. PLD moet quest nog doen
als me dat gelukt is wil ik eerst ALLE jobs naar 20 brengen en quests gaan doen enzow en gaan craften (cooking skills vooral aanvankelijk)
oftewel, ik heb nog wel een paar maanden te gaan
met wat apple pies overigens is het nu nog wel te doen (whm/blm)
het lastige van mages vind ik het solo-en tot 10
[ Voor 5% gewijzigd door 6K op 04-01-2005 09:51 ]
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Ik wil ook6K schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:50:
Dat zeg ik....
hehehehe zal vanavond eens kijken (nog nooit screens gemaakt, hoe maak je die?)
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Daar zit ook geen logica in.
Maar is wel komisch een Taru als vechter (klein smurfachtig met groot zwaard, als ze dat kunnen dan he).
Maar is wel komisch een Taru als vechter (klein smurfachtig met groot zwaard, als ze dat kunnen dan he).
eerst scroll lock en dan prtscreen. Dan staan de screens ergens in je playonline folder. Maar je kan beter een Screenshot utility gebruiken. Dan worden ze een stuk groter. Zie het allerlaatste stukje in de OP.6K schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:07:
hehehehe zal vanavond eens kijken (nog nooit screens gemaakt, hoe maak je die?)
Dat zeg ik....
Wat heb je nodig om FF XI Online echt ALLES op max te spelen?
Mijn systeem specs zijn ;
Pentium 4, 3.0GHz socket 775
2048 Mb DDR400 PC-3200 Geheugen op Duel Channel
Sapphire ATI Radeon X600XT 128MB
2x 200GB S-ATA Raid = Games
2x 40GB ATA Raid = Windows e.d
Asus P5GD1 Moederbord
Pentium 4, 3.0GHz socket 775
2048 Mb DDR400 PC-3200 Geheugen op Duel Channel
Sapphire ATI Radeon X600XT 128MB
2x 200GB S-ATA Raid = Games
2x 40GB ATA Raid = Windows e.d
Asus P5GD1 Moederbord
De helft van wat jij hebt.
Hou er rekening mee dat het spel al minimaal 3 jaar oud is.
Jij redt het dus wel makkelijk met die pc.
Je zult alleen altijd wel een keer last hebben van lag bij de Auction House
Wat ik bedoel, zul je wel achter komen als je het spel gaat spelen.
Hou er rekening mee dat het spel al minimaal 3 jaar oud is.
Jij redt het dus wel makkelijk met die pc.
Je zult alleen altijd wel een keer last hebben van lag bij de Auction House
Wat ik bedoel, zul je wel achter komen als je het spel gaat spelen.
ow dat moet zeker lukken, ik heb alles minder en alles op max draaien
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Dat kan prima hoor taru taru als vechter. Ik doe best wat damage en neem zelfs hate over van de tank. Enigste wat wel een nadeel is dat taru taru erg veel geld kwijt is aan equipment. En dan bedoel ik ook erg veel geld.
lol, ja maar dat geldt andersom natuurlijk ook: ik moet ook bakken geld spenderen als elvaan om mijn MP, INT en MND op te krikken
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Jups, maar goed het is dus wel mogelijk. Kost alleen veel centen lol. net nieuw outfit gekocht voor lvl 19, was rond de 40k kwijt. En dan ook nog 2 balance ringen van 10k perstuk, en ik had al 2 courage rings van 10k per stuk. Tikt aardig hard aan zo. Maar het is het zekers wel waard. Vind wel leuk als ik complimenten krijg dat ik goeie DD ben
MP = Magic Points of Mana points, INT is Intelligence, MND is MIND en DD is Damge Dealer
Ghehe hadden we kunnen weten maar goed
Damage Dealer is iets nieuws voor me 
Komt dus neer op hoeveel damage je (kan) doe(t)n
Komt dus neer op hoeveel damage je (kan) doe(t)n
Zou iemand een shotje kunnen plaatsen als je IN-Battle zit, k zou graag willen zien hoe het battlesysteem eruit ziet 
Alvast hartelijk bedankt!
P.S Iemand een aanbeveling kwa server? Dus niet dat ik dadelijk in mn eentje moet spelen
khou wel van teamwork dus hoop dat iemand mee met me wilt doen kwa nieuw popje maken vanaf morgen of overmorgen
Alvast hartelijk bedankt!
P.S Iemand een aanbeveling kwa server? Dus niet dat ik dadelijk in mn eentje moet spelen
khou wel van teamwork dus hoop dat iemand mee met me wilt doen kwa nieuw popje maken vanaf morgen of overmorgen
Ruby Quadav, Notorious Monster, omstreeks level 70 monster (wij waren op het moment van screenshotten een lvl 58 party.) Quadav's stellen trouwens niet verschrikkelijk veel voor.

hm... gisteren liep ik sandoria uit, wilde signet laten casten door de gate guard, zijn we blijkbaar niet meer baas in ons eigen domein WRF en ERF 
dat wordt knokoken
geen tijd gehad om naar die screenies te kijken, maar ik heb ook niet gevochten in Kazham, ik had geen map, dus ben ik maar teruggegaan naar het mooie jeuno, mapjes gekocht, op de chocobo naar LaTheine plateua gegaan, missie 2.1 gedaan, omgekleed naar WHM en een bronze bed in mijn huis gezet (nodig voor een latere moogle missie), als extraatje kreeg ik een key item waardoor ik bij death minder XP verlies \o/
toen liep ik met mijn whm/blm 11 naar de dunes en wat denk je: meteen raak: continue messages of ik niet in een party wil, dat is beter dan met een WAR, soms moest ik 45 minuten wachten...
Quadavs zijn toch voor Bastok zoiets als de Orcs van Sandy? Stellen inderdaad niet heel veel voor, maar als je low level bent, zijn ze wel een pain in the ...

dat wordt knokoken
geen tijd gehad om naar die screenies te kijken, maar ik heb ook niet gevochten in Kazham, ik had geen map, dus ben ik maar teruggegaan naar het mooie jeuno, mapjes gekocht, op de chocobo naar LaTheine plateua gegaan, missie 2.1 gedaan, omgekleed naar WHM en een bronze bed in mijn huis gezet (nodig voor een latere moogle missie), als extraatje kreeg ik een key item waardoor ik bij death minder XP verlies \o/
toen liep ik met mijn whm/blm 11 naar de dunes en wat denk je: meteen raak: continue messages of ik niet in een party wil, dat is beter dan met een WAR, soms moest ik 45 minuten wachten...
Quadavs zijn toch voor Bastok zoiets als de Orcs van Sandy? Stellen inderdaad niet heel veel voor, maar als je low level bent, zijn ze wel een pain in the ...
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Lees de OP even door en run de bench.Anoniem: 129617 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 14:24:
Wat heb je nodig om FF XI Online echt ALLES op max te spelen?
6K schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 08:04:
hm... gisteren liep ik sandoria uit, wilde signet laten casten door de gate guard, zijn we blijkbaar niet meer baas in ons eigen domein WRF en ERF
dat wordt knokoken
...

Dat zeg ik....
Ik weet nog wel dat ik in mijn Moogle Home in Sandy aan het wisselen was van job (begon als WHM tot lvl 18) BLM/WHM naar WHM/BLM. Ik kreeg meteen messages vanuit Dunes of ik daar wilde komen om te vechten. Laat ik nou net geen tijd hebben
.
Was wel komisch.
Me BLM is nu lvl 11 (geen tijd gehad jammer genoeg) en ik denk dat ik binnenkort maar even bij the Dunes langs ga als BLM/WHM
.
Ik wil dan eindelijk die BLM tot lvl 18 of 20 krijgen. Daarna ga ik meteen weer met mijn WHM aan de slag.
Overigens @ ThePureHatred,
Als je net begint met FFXI, ga dan niet meteen om een PT (party) vragen. Het is gebruikelijk om namelijk tot lvl 10 te soloen. Het is rot, maar de EXP (Experience) is dan gewoon ook beter. Je bent zoiezo niet echt van nut in een PT namelijk. Weinig STR (Strength) of Magie.

Was wel komisch.
Me BLM is nu lvl 11 (geen tijd gehad jammer genoeg) en ik denk dat ik binnenkort maar even bij the Dunes langs ga als BLM/WHM
Ik wil dan eindelijk die BLM tot lvl 18 of 20 krijgen. Daarna ga ik meteen weer met mijn WHM aan de slag.
Overigens @ ThePureHatred,
Als je net begint met FFXI, ga dan niet meteen om een PT (party) vragen. Het is gebruikelijk om namelijk tot lvl 10 te soloen. Het is rot, maar de EXP (Experience) is dan gewoon ook beter. Je bent zoiezo niet echt van nut in een PT namelijk. Weinig STR (Strength) of Magie.
Ah oke zal het onthouden hehe thnx
Level 10 zal toch niet zo heel lang duren, dagje of zo?
Neeeeeeeeeeeee!!! Eindelijk FF XI binnen, is het geld nog niet binnen op die ene site (Zonder creditcard bestellen).... hoe erg kan iemand balen 
Iemand ervaring met die site en hoelang het duurt voordat je geld erop staat?
(Epasporte @ https://www.epassporte.com/secure/finalfantasy.cgi)
Iemand ervaring met die site en hoelang het duurt voordat je geld erop staat?
(Epasporte @ https://www.epassporte.com/secure/finalfantasy.cgi)
hangt van je job af een beetje hoe snel het gaat. BLM gaat erg traag tot level 10 terwijl MNK erg rap ging bij mij.Anoniem: 129617 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:10:
Ah oke zal het onthouden hehe thnx
Je zult wel tussendoor spullen moeten kopen en verkopen, healen (dood gaan

Zo rond level 10 kost het al snel 2 uur om een level erbij te krijgen solo
in het begin moet je zo 750 xp geloof ik hebben om te levelen (decent vijanden leveren 50Xp op, even vijanden zijn te gevaarlijk om te doen, zeker zonder subjob als je het mij vraagt, Easy levert ergens tussen de 12 en 36 xp op). Zo rond level 10 heb je iets van 2600 XP of meer nodig tegen dezelfde decent, even en easy opponents... dus daar ben je DENK ik langer als een dagje zoet mee.
Ik heb vorige week mijn whm en blm beide op 11 gekregen in een dag of 4, maar ik speel niet overdag (en had gil genoeg!!!!)
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
en vergeet als je gaat partien oko niet dat je soms je armor etc up moet graden. Ik heb die fout gemaakt, dan loop je in Qufim rond met low lvl armor. Dan kom je niet zo snel in een party
Dat zeg ik....
lol en al kom je wel in een party ben je likely de eerste om te sterven
de damage die in Qufim toegebracht wordt aan een level 20-25 is niet misselijk, met low level armor heb je het zwaar.
* 6K Liep daar ook rond met lvl 14-17 armor
(ben overigens niet dood gegaan als tank!, leukste zijn de ninja's als tank, met hun shadows, dat werkt super!)
de damage die in Qufim toegebracht wordt aan een level 20-25 is niet misselijk, met low level armor heb je het zwaar.
* 6K Liep daar ook rond met lvl 14-17 armor
(ben overigens niet dood gegaan als tank!, leukste zijn de ninja's als tank, met hun shadows, dat werkt super!)
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Wauw was dat maar op mijn server, ik hoop al tijden op ronfaure in windy handen.... ff supply quest en dan teleporten van windy naar ronfaureBiobakker schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 09:43:
wtf? hoe kan sandy nou de Ronfaure verliezen. Ik dacht altijd dat dat onmogelijk was als je ziet hoeveel san Dorians daar staan te vechten.
Tja, moet toch wat zolang ik niet rank 5 ben
Taru tossing moet een olympische sport worden
Meestal kick ik mensen die hun equip niet up to date houden.6K schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:28:
Ninja kan niet tanken tot 37 btw, backuptanken wel, maar niet mainen.
Wat niet wil zeggen dat dual blink tank niet ongelofelijk fun is. ^^
Ben 50 geraakt, Genkai gebroken, with a little help from my friends.
(pah, they needed a Treasure Hunter whore anyways
Stomme examens...wil verder levellen, AF doen, etc, but noooo :x
Gisteren naar windhurst gelopen voor een nieuwe lvl in Fishing. Kwam ik onderweg Tremor Ram tegen op La Theine
ik /check en easy, ik vertrouwde het niet maar toch maar aangevallen.
Die Ram verkracht je Charakter gewoon.
misschien was het met 2 hour beter gegaan :´(
Hoop dat ik in Windy meer vis vang. In de Ronfaure was het huilen zo onderhand met al die fishing Bots.
Die Ram verkracht je Charakter gewoon.

Hoop dat ik in Windy meer vis vang. In de Ronfaure was het huilen zo onderhand met al die fishing Bots.
Dat zeg ik....
@baha: ninja kan prima tanken na 20 hoor, als je maar een whm en war of pld bij hebt om het over te nemen... maar ik heb toch wel flink geleveled op die manier en zelfs gisteren op lvl 15 lukte het goed...
@biobakker: een NM die een easy geeft met check? dat heb ik nog nooit gehoord lol viel dus tegen
vissen ben ik mee gestopt, rotsport, ik ga koken
@biobakker: een NM die een easy geeft met check? dat heb ik nog nooit gehoord lol viel dus tegen
٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Koken ben ik mee gestopt, rotsport ik ging vissen6K schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:56:
@baha: ninja kan prima tanken na 20 hoor, als je maar een whm en war of pld bij hebt om het over te nemen... maar ik heb toch wel flink geleveled op die manier en zelfs gisteren op lvl 15 lukte het goed...
Dat zeg ik....
Weet iemand of er al iets als "clans" bestaan op FF XI ?
Of een groep mensen die gewoon veel "samen" spelen?
Of een groep mensen die gewoon veel "samen" spelen?
Jah maar zo iets heet daar een Linkshell dat is gewoon een groep mensen die veel spelen en met elkaar optrekken. Je heb er best veel over de verschillende servers waar onder grote maar ook exclusieve waar je alleen in komt als je lvl 75 bent (en dan nog zijn dat meestal japaners)
ik zit in een hele fijne linkshell, maar voorheen heb ik ook in linkshells gezeten waar ik maar snel weer uit gestapt ben

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶
Hoe komt het? niet genoeg online of zo lol... naja ik zoek ook nog een LinkShell dan
Benchmark ziet er overigens bruut uit, vooral de vechtscene is wel lachen maar ik vindt het normale filmpje toch net iets mooier om eerlijk te zien (die met de chocobo's en z0)...
Benchmark ziet er overigens bruut uit, vooral de vechtscene is wel lachen maar ik vindt het normale filmpje toch net iets mooier om eerlijk te zien (die met de chocobo's en z0)...
Zo, ik ga ook maar eens naar bed lol. Ik heb vanaf gister middag 1 uur FFXI zitten doen en en heb van af 11 uur savonds een eigen party gehad die net klaar is met lvlen
ben van Dark Knight 25 naar 32 gegaan
das leuke sprong dacht ik zo.
Dit topic is gesloten.