Ik volg dit topic nu ook al een aantal delen, en ben zeer onder de indruk van wat hier allemaal voorbij komt.
Ben zelf ook langzaamaan een (voor mij acceptabel) HT samen te stellen, het enige wat nu eigenlijk nog ontbeert is een projector (met scherm natuurlijk).
Ik ben begonnen met de Pioneer VSX-812-s receiver.
De keus viel op deze omdat deze o.a. 7.1 support ondersteund.
Na wat geluister in wat zaken was ik er zeker van, deze moest het worden en ik moet zeggen, ik heb hem nu een paas maanden en tot op heden nog geen seconde spijt gehad.
De speakers waarop de keuze gevallen is, een set van Infinity, is gekozen omdat de WAF hier een hele grote rol speelde.
Tevens is dit een van de weinige sets die perfect qua impedantie en vermogen aansluiten bij de receiver.
Wegens voortijdig overlijden van de VCR en een minder goed presterende DVD-speler (Philips 634 als ik mij niet vergis) is er een DVD recorder voor terug gekomen. Ik moet zeggen, de kwaliteit van de recorder is vele malen hoger dan de Philips. Kortom, ook hier hebben we geen spijt van.
De TV is ook voortijdig vervangen, dit omdat hij wat kuren begon te vertonen.
Alvast begonnen met een vergelijkend warenonderzoek en toen de keuze eigenlijk gevallen was, stond er direct een mooie aanbieding, dus maar direct tot actie overgegaan.
Het geheel bij elkaar is een nu al een genot om naar te kijken en te luisteren, hoewel het met projector en scherm nog beter kan worden lijkt mij. (Alleen speelt hier de WAF ook weer een grote rol, dus dat wordt nog een harde dobber denk ik.)
Ik zal binnenkort eens een keer foto's maken van wat ik heb en deze dan posten, maar tot die tijd moeten jullie het helaas nog zonder doen.
[
Voor 63% gewijzigd door
cOOlrUnnINgs op 25-11-2004 12:29
]