Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.849 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:47:
[...]

Kan niet pullen omdat ik al 50 spelers heb :(
Ik had gehoopt er vanavond 1 te verkopen, maar dat is dus niet gelukt grr
train je spelhervattingen?

mn yp was weer eens bagger maar jah vorige week al een goede yp gehad dus had niets anders verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
50 ??? Zie het nut niet echt. Zelfs bij SH kan je toch maar 22 man per week trainen ?

Nog vraagje
TSI=1 440 , 18 jaar, goed vorm
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak

Hoe ver zou deze kerel van scoren uitstekend zitten?

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Wat heb je aan hem nou weer, alleen zijn scoren is goed :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta na de update vandaag op -550k. gaat die regel van als je odner de -500k staat je nog maar een x aantal keer kan inloggen nu in of pas bv bij de volgende update? heb nl. nog geen melding ofzo gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 13:11
Waardeloze YP deze keer, hijs dus ook al ontslagen.
Die van vorige week (18 jaar, goed scoren) verkocht voor 71.000
Wel meer dan ik eigenlijk had verwacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op zondag 28 november 2004 @ 06:53:
50 ??? Zie het nut niet echt. Zelfs bij SH kan je toch maar 22 man per week trainen ?
bij spelhervatting wordt net zoals bij conditie iedereen in je team getraind

het is zelfs zo dat spelhervatting de beste training die het meeste oplevert schijnt te zijn

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 00:15
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:32:
ik sta na de update vandaag op -550k. gaat die regel van als je odner de -500k staat je nog maar een x aantal keer kan inloggen nu in of pas bv bij de volgende update? heb nl. nog geen melding ofzo gehad.
Ik zou donders oppassen als ik jou was, voor zover ik weet heb je nu deze week maar 5 logins, en er daarvan blijkbaar al één gebruikt...Op zo'n manier wil je je team niet kwijtraken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:11:
[...]

Ik zou donders oppassen als ik jou was, voor zover ik weet heb je nu deze week maar 5 logins, en er daarvan blijkbaar al één gebruikt...Op zo'n manier wil je je team niet kwijtraken :'(
hmm ja mijn vraag was dus of je daar eerst bericht van krijgt dat je in kritieke fase bent of niet. heb nl wel veel spelers tekoop staan waardoor ik ineens op +10 miljoen zou kunnen staan. wellicht heeft iemand hier ooit dit meegemaakt en wellicht weet die persoon mij te vertellen of je eerst een bericht krijgt, of dat je het zelf maar moet berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:16
Ronald Koeman schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:11:
[...]

Maar je krijgt daar toch wel een melding van lijkt me... Ik weet het niet hoor, maar dat lijkt me toch wel het minste wat ze kunnen doen ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb wel eens een miljoen in de min gestaan maar als je open transfers hebt waar op geboden is en je dan onder de -500k komt dan ben je niet kritiek tenminste bij mij niet want ik logde vaker in dan 5 keer

ik kreeg trouwens ook geen bericht

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:15:
ik heb wel eens een miljoen in de min gestaan maar als je open transfers hebt waar op geboden is en je dan onder de -500k komt dan ben je niet kritiek tenminste bij mij niet want ik logde vaker in dan 5 keer

ik kreeg trouwens ook geen bericht
er is nog niet opgeboden helaas. als iemand nog een leuke keeper zoekt heb er dus 1 tekoop staan voor 90k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Dit is echt vet.

Een matchviewer waarbij je je kansen en doelpunten in een 2D view kunt zien á la Championship Manager!!!! :D :D :D

Deze ga ik vanavond zeker gebruiken!

[ Voor 8% gewijzigd door Ronald Koeman op 28-11-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool, helaas ben ik vanavond dan snel uitgekeken. Heb nl. een WO..... Nog 8 wedstrijden dit seizoen waarvan 5 WO's. :z :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker zeg 8) wat een heerlijk spel ze, na mijn goed scoren 17 jarige pull van 4 weken geleden, pull ik nu de volgende speler:

Rudie Butterhoff
17 jaar, redelijk in vorm, gezond

Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 040
Loon: 659 €/week
Eigenaar: Junior Stars
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

Ik laat hem zoizo vanavond spelen, wanneer te koop zetten!?? B)

enig idee hoeveel ik hiervoor vang, tonnetje of 3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
Ronald Koeman schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:30:
Dit is echt vet.

Een matchviewer waarbij je je kansen en doelpunten in een 2D view kunt zien á la Championship Manager!!!! :D :D :D

issie safe bevonden door hattrick? je moet wel je pass enzo zomaar ff invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Hij is CHPP approved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

Vanavond een zeer belangrijke wedstrijd. Thuis tegen 1 van mijn concurrenten en als ik verlies sta ik toch wel erg ver onderaan vrees ik...

Ik heb mijn gewenste middenvelder nog niet gekocht, aangezien ik voor het geld wat ik heb eigenlijk alleen maar spelers kan halen van maximaal hetzelfde niveau of maar een heel klein beetje beter. Hopelijk is er vanavond dus een goede opkomst bij mijn wedstrijd zodat ik weer wat meer uit te geven heb :)

Ow ja, mijn YP was dus helemaal waardeloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
dan vanavond even testen! LIjkt me echt kick ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand al hoe het dus zit met < -500k ? durf namelijk nu niet meer in te loggen om het in de regels op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:12:
weet iemand al hoe het dus zit met < -500k ? durf namelijk nu niet meer in te loggen om het in de regels op te zoeken.
Kan iemand deze vraag te beantwoorden, aangezien ik ook redelijk hard op de -500k situatie ben aan het afgaan. Wil pas een trainee verkopen op het begin van volgend seizoen dus ziet er niet goed uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Little Bear op 28-11-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:12:
Ik kan je niet met zekerheid helpen Foray... Ik ben zelf nooit in zo een situatie geweest ;)

Maaaar volgens mij is het zo dat wanneer je links onder de -500k zit die regel in gaat.

Dus Kapitaal: -589 120 € (306 251) Zo mag je dus maar 5x inloggen.
En: 589 120 € (-606 251) zo nog onbeperkt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:23:
[...]

Ik kan je niet met zekerheid helpen Foray... Ik ben zelf nooit in zo een situatie geweest ;)

Maaaar volgens mij is het zo dat wanneer je links onder de -500k zit die regel in gaat.

Dus Kapitaal: -589 120 € (306 251) Zo mag je dus maar 5x inloggen.
En: 589 120 € (-606 251) zo nog onbeperkt.
nou ik heb gehad dat ik -1200000 stond (200000)

toen heb ik vaker dan 5 keer ingelogd en geen probleem gehad :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Volgens mij is die check op -500k alleen tijdens de econ. update.
Ik wel eens tussen een aankoop en verkoop een paar dagen op ruim -2M gestaan en dat was geen enkel probleem.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
/edit
Nickchange: Binnen HT was het eerst bloempje maar dat word nu ook Loona35

enige wat op de site staat is dit
Niemand houdt je tegen om geld uit te geven, ook al bezit je nul euro. Je mag maximaal 500 000 € rood staan bij de bank, maar je moet dan wel veel rente daarover betalen. Als je meer dan 500 000 € schuld hebt bij de bank, wordt je club failliet verklaard en loop je de kans uit Hattrick te worden verwijderd als manager! Maar lang voordat je dat bedrag haalt, zullen de torenhoge rentekosten je al nekken. Dus blijf zoveel mogelijk uit de schulden! Bedenk ook dat je economen geen rente meer voor je regelen voorbij de 500 000 €, dus reken niet op hen om je te redden.

Daarnaast kun je geen spelers meer kopen als door de transfers je schuld boven de 200 000 € zou oplopen. Zodra je een bod wilt uitbrengen op een speler berekent Hattrick automatisch wat je in die week krijgt en uitgeeft aan transfers en telt dat allemaal bij elkaar op.

[ Voor 6% gewijzigd door Loona35 op 28-11-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
s_de_hoog schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:37:
Volgens mij is die check op -500k alleen tijdens de econ. update.
Ik wel eens tussen een aankoop en verkoop een paar dagen op ruim -2M gestaan en dat was geen enkel probleem.
Lijkt mij ook de meest plausibele verklaring dat de 5x inloggen ingaat op de dag van de economische update inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor jullie antwoorden. Ik denk inderdaad dat het dus pas van zaterdag op zondag in zal gaan. als ik zaterdag nog < 500k sta en dus econ. update erover heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:30:
Dit is echt vet.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dit is echt tof!!!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
hij's inderdaad goed :9 Krijg alleen wel welk filmpje 2 keer, maarja, who cares :)

btw. verslag binnen 8 minuten! Eindelijk weer is snel.

2-0 voor tegen de nr1, ben ik blij dak geen PIC heb gedaan :)

[ Voor 51% gewijzigd door Joss op 28-11-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Joss schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:32:
hij's inderdaad goed :9 Krijg alleen wel welk filmpje 2 keer, maarja, who cares :)

btw. verslag binnen 8 minuten! Eindelijk weer is snel.

2-0 voor tegen de nr1, ben ik blij dak geen PIC heb gedaan :)
HT-Plus is inderdaad een erg leuke toevoeging!
Buiten dat is mijn stadion voor het eerst ooit helemaal uitverkocht (40.000) en dat terwijl morgen de uitbreiding (55.000) klaar is :| Leuk dat het uitverkocht is, minder dat het nog niet uitgebreid is..

Verder sta ik al met 2-0 voor tegen een redelijk sterke tegenstander. Gaat helemaal goedkomen dus :)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die site waar je kon zien hoeveel weken een speler eruit gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Verdomd. 1-0 achter. Ik moet winnen, want ik MOTS en het sterrenaantal is volgens mij ongeveer gelijk. Ik verdien een overwinning :Y)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah 3-1 achter met 52% bb maar jah wat wil je tegen een wereldklasse counterploeg :(

ht-plus is egt cool maakt hattrick nog levendiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:43:
Wat is die site waar je kon zien hoeveel weken een speler eruit gaat?
http://www.weetjewat.nl/Soorten_blessures.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
spannend....
1-0, 2-0, 2-1, 3-1, 3-2.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:18:
spannend....
1-0, 2-0, 2-1, 3-1, 3-2.... :)
zo gaat het bij mij ook alleen ik sta achter :p

ugh 4-2 nu :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hmm, ik 4-2 voor, enig verband? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:35:
hmm, ik 4-2 voor, enig verband? :9
begint er sterk op te lijken vindt je het erg dan als ik hoop dat je met 4-5 verliest ;)

hmm 5-3 nu :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Pff als nummer 1 hoopte ik eigenlijk wel vandaar weer te winnen van de nr3 maar sta 1-0 achter en sinds kort ook te spelen met 10 man ik zie het slecht in :(

Dat kampioen worden is nog niet zo makkelijk merk ik al wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:42

BM

Moderator Spielerij
VOlgens mij word ik gruwelijk genaaid door de matchengine. Sta nu 3-0 achter tegen een team wat toch een stukkie zwakker zou moeten zijn dan ik ben.
Heb nog geen kans gehad :?

Wat is het af en toe ook een k*tspel :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer verloren. ik sta nu laatste :'( div3 is toch nog iets te hoog gegrepen helaas. wel sterren record van 54* maar ja. tegenstander om laatste plek heeft gewoon onverdiend gewonnen (hij wc mid tegenstander utopian). echt totaal niet eerlijk dit seizoen. ik stop ermee :P ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
4-2 gewonnen van de nummer 1, stond 4e nu 3e. 1e seizoen VI, mijn doel is ruim overtroffen als het zo doorgaat :9

2 keer 4*
3 keer 3.5*
+ nieuw clubrecord: 34* (incl. 3 mensen uit vorm :) )
lekkerrr

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 28-11-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
SpeedAddict schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:45:
VOlgens mij word ik gruwelijk genaaid door de matchengine. Sta nu 3-0 achter tegen een team wat toch een stukkie zwakker zou moeten zijn dan ik ben.

Jep. Soms wel! Maar vandaag niet :) 4-1 gewonnen met PIC en ik sta op een stevige 2e plaats in v.184 op 1 punt achterstand van de nr. 1

Verder 44,5 sterretjes, een evenaring van mijn record, maar wel maar een rating van 185 tegenover 203 vorige week. Nou ja, ik mag niet klagen...

[ Voor 14% gewijzigd door dreamtheater42 op 28-11-2004 21:50 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:32
OK ik stop met Hattrick, dit wordt me teveel.

Hele belangrijke kampioenswedstrijd (1vs2). Ik heb wel 3x mn opstelling gecheckt, begint de wedstrijd, wordt ik afgeslacht met 4-0, iets wat raar is omdat mijn team gewoon beter is. Dus ik kijk naar mn opstelling, zie ik dat mijn super keeper, super duur en mn beste man, is geruild met mn spits (ook een hele goeie, in scoren)! Mn 2 beste mannen verwisseld, op een positie waar ze niks kunnen. Nouja ik zal het zelf wel gedaan hebben, maar mn seisoen is verpest en ik kap ermee. Klote spel imo.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Vandaag mijn eerste puntverlies in de competitie tot nu toe. Diep droevig gespeeld.
Ik dacht makkelijk te kunnen piccen omdat mijn tegenstander net begonnen is met Hattrick. Is wel vanaf plek 2 begonnen, maar winst in deze wedstrijd had me 8 punten los laten komen. Nu is het 5 en moet ik volgende week uit bij dezelfde tegenstander.
Is wel een derby, dus geen thuisvoordeel, maar het voelt wel zuur nu ;( Aan de andere kant blijft het misschien wel leuker zo :)

Kijk nu net bij de ratings, zijn middenveld was hoger, de rest minder. Ik 30 sterren (mijn record) hij 18 ;( Volgens mij wil de engine het spannend houden...

Supportersmood zakt ook meteen 2 plaatsen ;( Mijn eerste echte tegenslag in Hattrick. Nu volgende week maar niet piccen tegen deze tegenstander en hopen dat mijn middenvelders in vorm komen, want er speelt er maar 1 lekker op het moment..

[ Voor 17% gewijzigd door Pewwy op 28-11-2004 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
spannend @ mijn league.. nummer 1 2 en 3 staan allemaal op 15 punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
loona35 schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:12:
spannend @ mijn league.. nummer 1 2 en 3 staan allemaal op 15 punten :)
Hier ook ongekend spannend:
Drie teams op 13 (waarvan ik het beste doelsaldo heb :) ), twee op 11, 10, 9, 0 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
s_de_hoog schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:15:
[...]

Hier ook ongekend spannend:
Drie teams op 13 (waarvan ik het beste doelsaldo heb :) ), twee op 11, 10, 9, 0 punten.
haha ja echt lachuh! Heb dit nog nooit mee gemaakt... alles kan nog gebeuren. De kampioen van vorig staat op #4 nu maar komt goed terug. Ik sta net als jij 1e wat betreft doelsaldo. Iedereen begint nu de motsen tegen mij helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
loona35 schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:17:
[...]

haha ja echt lachuh! Heb dit nog nooit mee gemaakt... alles kan nog gebeuren. De kampioen van vorig staat op #4 nu maar komt goed terug. Ik sta net als jij 1e wat betreft doelsaldo. Iedereen begint nu de motsen tegen mij helaas :(
Mja, dat probleem van motsen heb ik waarschijnlijk niet.
De teams liggen zo dicht bij elkaar, dat je er bij een mots vrijwel zeker van bent dat je de volgende wedstrijd verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt de tactic skill elk seizoen ook gereset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:21:
Wordt de tactic skill elk seizoen ook gereset?
Heb je kangoeroevlees gegeten ofzo?

Of loop je altijd zo ver vooruit halverwege het seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
s_de_hoog schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:20:
[...]

Mja, dat probleem van motsen heb ik waarschijnlijk niet.
De teams liggen zo dicht bij elkaar, dat je er bij een mots vrijwel zeker van bent dat je de volgende wedstrijd verliest.
Tjah ik heb paar n00bs die onderaan staan en gewoon pertitent motsen tegen de beste van de league.. Inplaats dat ze motsen tegen wie ze serieus kans hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

3-1 winst en wederom een nieuw sterrenrecord, van 29,5 dit keer. :*)
En mijn keeper heeft nu de 4 sterren gehaald.

Nu ben ik dus van de laatste plaats naar de zesde geklommen. :)

Persbericht:

28-11-2004 Strohalm
Na enkele nederlagen waren de Vliegjes eindelijk weer eens de betere partij. In een matig gevuld BottoDome werd een 3-1 zege geboekt op de spankers.
Door het spelen van de beste wedstrijd uit zijn carriere had Orhan Witteveen wederom een groot aandeel in deze zege, waardoor de Vliegjes eindelijk weer boven de gevreesde degradatiestreep klimmen.

Voor de komende week staat de eerste wedstrijd van de GoT-cup op het programma en de Vliegjes hopen dan een nieuwe versterking te kunnen presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Vandaag weer een waanzinnige wedstrijd meegemaakt:
ik heb m'n uitwedstrijd met 6-5 gewonnen 8)7 en ben nu nog steeds koploper in IX.92. Het scoreverloop was ook weer ultra-realistisch :r
1-0 Armando Bosma (3)
2-0 Gerold van der Elst (25)
2-1 Rembrandt Eshuys (32)
2-2 Rembrandt Eshuys (34)
3-2 Jorren Cammelbeeck (37)
3-3 Arnout Ramakers (53)
3-4 Dominique van Doezelaar (81)
3-5 Gurbe Barrink (82)
4-5 Jorren Cammelbeeck (85)
5-5 Siedo Coemans (85)
5-6 Elwin Willems (87)

Maar goed... ik heb gewonnen, dus mag ik eigenlijk niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WO vandaag, m'n directe concurrent (#2) speelde tegen de #3 en ondanks kansen genoeg voor de #3 bleef het bij 1-2 en dus staat de #2 nog steeds op 1 punt van me. Als alles normaal loopt is promotie over 2 weken al binnen bereik, t kampioenschap gaat nog lastig worden. Over 4 weken speel ik uit bij de #2 met daarna 3 WO's dus dat gaat de kampioenschapswedstrijd worden denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-6 uit PIC gewonnen. de 1e won van de 2e dus en ik was 3e: ik sta nu 2e :) ik win ook wel van de 1e dus uiteindelijk toch wel kampioen denk ik. of iig 2e.

ohja weer een *record! 31,5 dit maal. ff kijken of ik nu de hoogste 8e div. hatstas heb deze week :)

lol die gast heeft ook de beste 3 spelers uit zijn team getrapt(2 ervan 30+ dus die zie je nooit emer terug) dus de nummer 1 moet wel fouten gaan maken :P

leedvermaak. gotta fucking love it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:42

BM

Moderator Spielerij
SpeedAddict schreef op zondag 28 november 2004 @ 21:45:

En uiteindelijk met 4-3 verloren, 4 sterren meer :(

Dag kansen op kampioenschap, zelfs promotie zie ik nu niet zo 1-2-3 meer gebeuren.

Nou ja, volgende week 1 van mijn beste verdedigers terug, mijn basisspits is dan als het goed is weer genezen, evenals een basis-middenvelder. Hopelijk kan ik dan volgende week wel 3 punten pakken.

[ Voor 18% gewijzigd door BM op 28-11-2004 22:56 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
:'( :'( :'( 0-3 verloren :'( :'( :'(

Hij was nu eenmaal beter maar omdat je thuis speel heb je toch hoop :p

Wel 7000 man in een stadion gepropt dus qua gled is het wel effe lekker mee genomen :) Maar de 2de plek is nu heeeel ver weg en word het dus nog een jaartje vertoeven in de 8ste divisie :(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
MatchID 27881977

Kan iemand me zeggen waarom mijn middenveld rating zo slecht is ???

Dat ze laag is met 3-4-3 kan ik begrijpen, maar slecht middenveld met uitmundende aanval |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tuurlijk is je middenveld slecht. er staan 2 centrale middenvelders in die brak zijn. duh....

je kan beter 3-4-3 spelen met 3 centrale middenvelders.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Kom op Hein beetje subtieler mag ook wel :>

(Had niet verwacht dat ik dat ooit nog eens tegen iemand zou zeggen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij stelt 2 centrale IM's op waarvan er één 2* haalt en de ander 3* dan vraagt ie zich af waarom zijn middenveld rating 'slecht' haalt. dan zijn we voorbij het puntje subtiel vrees ik :)

bovendien ben ik niet subtiel dat mogen anderen doen. ik geef eerlijke antwoorden. subtiel is betutteling en daar wordt niemand wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
En ik die dacht dat flankspelers ook hun bijdrage aan het middenveld leveren...

Maar van zodra je er meer als 3 centraal zet vervalt je training ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 00:38:

bovendien ben ik niet subtiel dat mogen anderen doen. ik geef eerlijke antwoorden. subtiel is betutteling en daar wordt niemand wijzer van.
Volledig mee eens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:19
Bij mij zitten er 3 teams zonder eigenaar, gisteren dus weer een 5-0 overwinning.
Volgende week weer tegen het zelfde team dus weer een 5-0 overwinning.
Is wel leuk zo'n walkover, maar de doelpunten tellen niet mee voor de topscorerslijst. :(

Denk dat het hoogst haalbare dit seizoen de 3e plaats is.
Of de nr 1 en 2 moeten veel punten laten liggen.

[ Voor 20% gewijzigd door died_laughing op 29-11-2004 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Irritant dit, gisteren gelijksgespeel, sta ruim eerste, en nu ben ik een supprter kwijt. En dat terwijl ik al 9 wedstrijden niet verloren heb. Stelletje verwende nesten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
lol.. hein op z'n best :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik heb even advies nodig. Aangezien dit mijn eerste seizoen is en we nu dus op de helft van het seizoen zitten zou ik willen weten wat mijn kansen zijn voor het behalen van die 2de plek.

Mijn team id=213570

Daarbij komt dat de nummer 1 zijn team gaat verliezen aangezien hij de 28-10 voor het laatst heeft ingelogd. Ik gok dan dat de nieuweling ook alles gaat verliezen of een hoop aangezien hij dan slechter is.

Ik heb zondag verloren van de nummer 2 thuis en moet a.s. zondag bij hem thuis spelen. Wat is jullie advies? MOTSen en gaan voor die 3 punten? of gewoon een PIC erin gooien en tot volgend jaar wachten?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Over Multifunctionele taalknobbel spelers gesproken....

Speler id: 28271545, Ik spreek Deutsch, Français, Italiano & Rumantsch!
Schitterend.....Het is een Zwitser btw.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:16
hoedjevanpapier schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:49:
Over Multifunctionele taalknobbel spelers gesproken....

Speler id: 28271545, Ik spreek Deutsch, Français, Italiano & Rumantsch!
Schitterend.....Het is een Zwitser btw.
Dat is je tolk voor alle nationaliteiten in je team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Damien2004 schreef op maandag 29 november 2004 @ 09:21:
Ik heb even advies nodig. Aangezien dit mijn eerste seizoen is en we nu dus op de helft van het seizoen zitten zou ik willen weten wat mijn kansen zijn voor het behalen van die 2de plek.

Mijn team id=213570

Daarbij komt dat de nummer 1 zijn team gaat verliezen aangezien hij de 28-10 voor het laatst heeft ingelogd. Ik gok dan dat de nieuweling ook alles gaat verliezen of een hoop aangezien hij dan slechter is.

Ik heb zondag verloren van de nummer 2 thuis en moet a.s. zondag bij hem thuis spelen. Wat is jullie advies? MOTSen en gaan voor die 3 punten? of gewoon een PIC erin gooien en tot volgend jaar wachten?
Je moet sowieso voor je titelkansen gaan. Het probleem van MOTSen is en blijft dat je je TS om zeep haalt waardoor je middenveld ratings hopeloos slecht worden. Ik zou als ik jou was alleen MOTSen als je na komende week 2 hele eenvoudige tegenstanders hebt waartegen je zonder problemen kunt PICen.

PICen zou ik in jouw situatie alleen doen als je toch geen schijn van kans hebt komende week of als je zeker weet dat het een makkie wordt. En als ik jou goed begrijp is dat niet het geval (niet PICcen dus).

In alle andere gevallen: speel normaal! Dat helpt je TS niet om zeep en je kan nog acceptable midfield ratings halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zondag 28 november 2004 @ 22:24:
[...]

Heb je kangoeroevlees gegeten ofzo?

Of loop je altijd zo ver vooruit halverwege het seizoen ;)
Hmm, ik sta 7e in mijn league EN ik heb op dit moment gewoon een klote middenveld (laag) en geen wing, dus wat rest zijn attacks in middle en counterattacks, maar beiden in weak skill. Dus vroeg ik me af, is het wel aan te raden daarmee door te gaan, aangezien die skills dan misschien een beetje beter worden.

Ik vroeg het, omdat ik en team zag vorig seizoen met brilliant skill in attack in middle en nu maar formidable haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:08:
[...]

Hmm, ik sta 7e in mijn league EN ik heb op dit moment gewoon een klote middenveld (laag) en geen wing, dus wat rest zijn attacks in middle en counterattacks, maar beiden in weak skill. Dus vroeg ik me af, is het wel aan te raden daarmee door te gaan, aangezien die skills dan misschien een beetje beter worden.

Ik vroeg het, omdat ik en team zag vorig seizoen met brilliant skill in attack in middle en nu maar formidable haalt.
Ik dacht niet dat je ervaring opbouwt met die taktieken (attack in the middle, counter attacks, pressing, etc.). Je wordt dus niet beter als je ze vaker toepast (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:26:
Ik dacht niet dat je ervaring opbouwt met die taktieken (attack in the middle, counter attacks, pressing, etc.). Je wordt dus niet beter als je ze vaker toepast (toch?).
idd :)

gisteren gewonnen met 2-1 van een belangrijk team. Verschil tussen de nummers 1 en 6 is 2 punten :+

wel een nieuw sterrenrecord met 44,5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat mij nog niet helemaal duidelijk is is het volgende: na een wedstrijd staat er een soort beoordeling voor alle linies.
bijv: verdediging: slecht (zeer hoog)
maar: waar slaat dat tussen haakjes op? is dat de verwarring ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:44:
wat mij nog niet helemaal duidelijk is is het volgende: na een wedstrijd staat er een soort beoordeling voor alle linies.
bijv: verdediging: slecht (zeer hoog)
maar: waar slaat dat tussen haakjes op? is dat de verwarring ofzo?
Eigenlijk is dat gekomen sinds de invoering van de nieuwe ratings (waarschijnlijk van voor jou tijd :+). Toen waren die beoordelingen 2x zo hoog als nu en haalde je geen matig middenveld maar een uitmuntend middenveld. De halvering ging gepaard met nogal wat gemopper van vele mangers (tja, we houden niet van veranderingen! zeker niet als het halveringen betreft :P). In eerste instantie ging men werken met matig -, matig en matig +. Maar ook dit beviel niet en binnen enkele dagen besloot hattrick nóg gedetailleerder te worden en de heel laag, laag etc. in te voeren. Dat het tussen haakjes staat is denk ik voornamelijk om het overzicht te bewaren in de ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

?? Tuurlijk wordt je beter als je vaker een bepaalde tactiek toepast. Hoe verklaar je anders dan, dat teams hun tactic skill stijgen met dezelfde spelers.

Tactic: Counter-attacks
Tactic skill: weak << Wordt toch beter?

Ik heb nu een super middenlinie:

1x Supernatural Keep
2x Supernatural Defender
2x Supernatural Playmaker (bijna Titanic)
1x Titanic Scorer
1x Supernatural Scorer

De wings zijn te verwaarlozen (stelt echt niks voor). Wat kan ik nou beter doen. Heb zolang ik Hattrick speel altijd 3-5-2 normal gespeeld .. weegt dat zwaarder dan attacken in middle met een wellicht disastrous experience? Ik zou toch wel heel wat kansen moeten krijgen als ik in middle atack toch?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 10:52:
?? Tuurlijk wordt je beter als je vaker een tactiek toepast. Hoe verklaar je anders dan, dat teams hun skill stijgen met dezelfde spelers.

Tactic: Counter-attacks
Tactic skill: weak << Wordt toch beter?
we hadden het over de ERVARING van een tactiek :) uiteraard wordt een tactiek beter naarmate je spelers traint of nieuwe spelers koopt. Maar met een gelijkblijvende selectie voortdurend dezelfde tactiek spelen, loont niet extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dan is mijn vraag: Daalt je ervaring in een bepaalde tactiek aan het eind van het seizoen (of gereset ofzo)? Ik zag vorig Hattrick jaar iemand met een brilliant skill in attack in middle, en die haalt ie nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:02:
Maar dan is mijn vraag: Daalt je ervaring in een bepaalde tactiek aan het eind van het seizoen (of gereset ofzo)? Ik zag vorig Hattrick jaar iemand met een brilliant skill in attack in middle, en die haalt ie nu niet.
Als je in een hogere divisie speelt zijn de eisen met betrekking tot het behalen van een bepaalde rating hoger. Als je dus promoveert van V naar IV zou je tactiekvaardigheid iets lager moeten zijn als je met dezelfde spelers speelt.

Zo was het volgens mij .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:02:
Nee!
Je denkt nog steeds verkeerd: neem bijvoorbeeld counterattack:
Deze wordt bepaald door deze formule:
Je verdedigers krijgen 1 punt voor elk nivo verdedigen dat ze hebben en 2 voor elk passen, dus een verdediger met redelijk verdedigen (nivo 6) en matig passen (nivo 5) krijgt 16 punten.

Daarnaast moet je dit nog corrigeren voor vorm:
uitstekend form = 115%
goed = 110%
redelijk = 100%
matig = 90%
zwak = 80%
slecht = 70%
waardeloos = 60%
rampzalig = 50%

Vervolgens tel je de punten van je verdedigers bij elkaar op en dit is dan het CA nivo dat je zal gaan halen:

CA level points:
Divino = 190+
Utópico = 180-189
Mágico = 170-179
Mítico = 160-169
Extra-Terrestre = 150-159
Titánico = 140-149
Supernatural = 130-139
Clase Mundial = 120-129
Magnífico = 110-119
Brillante = 100-109
Destacado = 90-99
Formidable = 80-89
Excelente = 70-79
Bueno = 60-69
Aceptable = 50-59
Insuficiente = 40-49
Débil = 30-39
Pobre = 20-29
Horrible = 10-19
Desastroso = 0-9
Heeft dus helemaal niets met ervaring, resetten of iets dergelijks te maken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:14:
[...]

Als je in een hogere divisie speelt zijn de eisen met betrekking tot het behalen van een bepaalde rating hoger. Als je dus promoveert van V naar IV zou je tactiekvaardigheid iets lager moeten zijn als je met dezelfde spelers speelt.

Zo was het volgens mij .....
Klopt ook niet helemaal: je rating blijft hetzelfde, maar het effect is inderdaad minder. Volgens mij gaat dat alleen niet per divisie, maar gaat 't om het niveau van de wedstrijd: als beide teams allemaal wereldklasse ratings behalen in de V heeft een matige counteraanval minder effect dan in een oefenwedstrijdje tussen 2 eredivisie teams waarin ze allebei matige ratings halen, al kan ik dat niet met 100% zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
is er eigenlijk wel eens een onderzoek geweest naar het verband tussen
"Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is."
en de gele kaarten.

dit omdat bij mij vooral aardige, oprechte etc personen gele kaarten pakken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zo, heb 2 ton om uit te geven :D heb weer een spelertje verkocht :)

Alleen kan ik niet zoveel vinden op de transfermarkt. Maar de beste tijd om te zoeken naar spelers is vast op een later tijdstip ofzo? Uurtje of 8 zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
Dat lijkt me een prima tijd dat er meer mensen op bieden ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Btw, hoe kom je eigenlijk in de fedstats? Moet je daar nog wat voor doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Volgens mij is er een pagina waar je kon zien hoe ver een speler was met zijn trainingen, zodat als je een speler wil kopen dat je kan zien hoeveel trainingen het nog kost om hem in skill te laten stijgen....heeft iemand die link toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damien2004 schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:33:
Volgens mij is er een pagina waar je kon zien hoe ver een speler was met zijn trainingen, zodat als je een speler wil kopen dat je kan zien hoeveel trainingen het nog kost om hem in skill te laten stijgen....heeft iemand die link toevallig?
Dit is onmogelijk, omdat je dat nooit precies kunt zien omdat een speler altijd verschillende bijstats heeft. Alleen kon je het goed zien bij keepers, omdat die over het algemeen geen bijstats hebben. Dat tooltje was te vinden op www.hottrick.org maar volgens mij werkt dat tooltje al een straffe periode niet meer (heb het niet gecheckt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Hmm ok tnx :p ben niet opzoek naar een keeper dus heb ik niets aan :p

Jeugdpull tijd, was ook een linkje voor maar die ben ik dus weer kwijt :'(

[ Voor 38% gewijzigd door Swanfield op 29-11-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
Damien2004 schreef op maandag 29 november 2004 @ 13:33:
Je hebt de "Outfielder Tool" op http://www.vhattrick.com/ die dat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Aaarrrgghh... ons forum (van divisie V.119) is overspoeld door vrouwen... over van ALLES en nog wat wordt gekletst... behalve over voetbal... mijn pogingen om ze er af te krijgen lukken maar niet... PLEASE HELP!!!

Net een spelertje gekocht:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Juliusz W&#322;och [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 370 , 20 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie:   zwak        Keepen:     rampzalig
Positiespel:    zwak        Passen:     matig
Vleugelspel:    zwak        Verdedigen:     zwak
Scoren:     uitmuntend      Spelhervatting:     slecht

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een prachtige 5-3 overwinning, waarmee ik van de 6e naar de 3e plek ben gestegen. Dat is op de helft van de competitie wel een lekker gevoel. ok, 1 keer verliezen en ik sta weer 7e :D

Tevens mijn beste wedstrijd ooit met een rating van 201. Ik zag net dat ik qua ratings in de 25ste poule van Nederland zit. Best jammer, want ondanks die 3e plek, moet ik toch rekening houden met degradatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Jamal schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:17:
Aaarrrgghh... ons forum (van divisie V.119) is overspoeld door vrouwen... over van ALLES en nog wat wordt gekletst... behalve over voetbal... mijn pogingen om ze er af te krijgen lukken maar niet... PLEASE HELP!!!

Net een spelertje gekocht:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Juliusz W&#322;och [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 3 370 , 20 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie:   zwak        Keepen:     rampzalig
Positiespel:    zwak        Passen:     matig
Vleugelspel:    zwak        Verdedigen:     zwak
Scoren:     uitmuntend      Spelhervatting:     slecht
Damn...ik heb je forum net even bekeken en dat is inderdaad een trieste, maar ergens ook wel grappige bedoening :) Ik zou zeggen, probeer er op de een of andere manier een eind aan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er een tijdje (lees: TIJD) uitgeweest. En heb dus maanden (stuk of 15 á 20) niet meer serieus omgekeken naar mn hattrcik team. Alelen af en toe wat inloggen zodat mn team actief bleef.

Nu wil ik mn team weer een beetje gaan opbouwen. Speel by the way nu ergens in divisie VI.

Maar er is behoorlijk wat veranderd sinds mijn laatste serieuse bezoek aan Hattrick.org. Mijn vraag aan jullie nu is waar die TSI achter elke speler voor staat..? Het zal vast ergens te vinden zijn. Maar door de bele hattrick bomen hier op got en op de rest van inet zie ik het bos niet meer..

dus waar staat die TSI voor..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:51:
Ik ben er een tijdje (lees: TIJD) uitgeweest. En heb dus maanden (stuk of 15 á 20) niet meer serieus omgekeken naar mn hattrcik team. Alelen af en toe wat inloggen zodat mn team actief bleef.

Nu wil ik mn team weer een beetje gaan opbouwen. Speel by the way nu ergens in divisie VI.

Maar er is behoorlijk wat veranderd sinds mijn laatste serieuse bezoek aan Hattrick.org. Mijn vraag aan jullie nu is waar die TSI achter elke speler voor staat..? Het zal vast ergens te vinden zijn. Maar door de bele hattrick bomen hier op got en op de rest van inet zie ik het bos niet meer..

TSI is bedacht voor n00bs die niet snapten dat waarde en transferprijs niet hetzelfde zijn. Om die verwarring eruit te halen hebben ze de waarde gedeeld door 100 en die waarde de TSI van een speler genoemd.

Net als je jaren euro's nog omrekende naar guldens, reken je TSI om naar de oude waarde 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 14:51:

TSI=Total Skill Index

Vroeger (tot 2 seizoenen geleden of zo) had je de value van de speler. Die was bijvoorbeeld ongeveer 400.000 Euro voor een speler die alles passable had. De makers van HT vonden dat dit verwarrend werkt voor newbee's omdat die dan denken dat die speler dat ook echt waard is. Daarom hebben ze van die value de TSI gemaakt. De TSI is precies hetzelfde als de value/100. Bij die speler met een value van 400.000 is de TSI dan 4000. Dit zou het duidelijk moeten maken ;)

edit:
Te laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jouw verhaaltje is ook mooi hoor. Wat meer wetenschappelijk verantwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:35:
is er eigenlijk wel eens een onderzoek geweest naar het verband tussen
"Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is."
en de gele kaarten.

dit omdat bij mij vooral aardige, oprechte etc personen gele kaarten pakken :?
Volgens mij gaat het echt alleen om het stukje agressiviteit dat er in de speler zit en staat het los van de overige eigenschappen. Er is voor zover ik weet ook geen onderzoek gedaan, maar ik ben dan ook al een tijdje uit de weetjedat federatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey KdB het zou wel handig zijn als je de link gaf waar je al die info vandaan hebt gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Damn...ik heb je forum net even bekeken en dat is inderdaad een trieste, maar ergens ook wel grappige bedoening :) Ik zou zeggen, probeer er op de een of andere manier een eind aan te maken.
Ghe ghe... een van die vrouwkes (waar het ook mee begon) beweerde deze babe te zijn: Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Tannekehattrick/kleinebabe.jpg
Fotoshoot op zandvoort

Dus Jamal aka Sherlock Hattrick aan de slag... en wat meer foto's van deze dame gevonden:
http://www.crash.net/uk/e...iew.asp?cid=26&pid=113224
Foster's F1 babe at the Australian Grand Prix

Ghe ghe ghe...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Jamal schreef op maandag 29 november 2004 @ 15:59:
[...]

Ghe ghe... een van die vrouwkes (waar het ook mee begon) beweerde deze babe te zijn: [afbeelding]
Fotoshoot op zandvoort

Dus Jamal aka Sherlock Hattrick aan de slag... en wat meer foto's van deze dame gevonden:
http://www.crash.net/uk/e...iew.asp?cid=26&pid=113224
Foster's F1 babe at the Australian Grand Prix

Ghe ghe ghe...
Leuk geprobeerd van het vrouwtje in kwestie (tanneke) :) Nu heb je wel iets om haar mee te chanteren })

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.