^_^ de enige gotters waarvan ik wist dat ze in de beker zitten, zo goed?
PrimaVerwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:55:
^_^ de enige gotters waarvan ik wist dat ze in de beker zitten, zo goed?
et voila
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| 94 Damien2004 73 H3!N 53 loona35 48 dreamtheater 45 _Fonz 40 Sandyman538 37 yared 33 KdB 32 Ronald Koeman 31 j_du_pee 30 MaestroTim 28 MetalMeijer 25 Little Bear 24 hoedjevanpapier 23 Brainpower 22 guidob 20 Pewwy 20 knuppelhout 19 koentjuh __________________ Posts : 999 Aantal posters: 82 gemiddelde per poster : 12,2 |
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
ieder nadeel heb ze foordeel
Wacht op antwoord
Als je daarmee een contactje kan regelen, ja hoorVerwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:27:
@ Loona:
ik liep een paar weken geleden door het beeld van jeugdjournaal:
telt dat ook?
[afbeelding]
@j_du_pee.. doen!
Verwijderd
Ey Tim .. leuke windows theme/bar .. waar heb je die vandaan.
Edit @ Frizza .. je bent mij vergeten, maar laat maar zitten, ik verlies toch
Edit @ Frizza .. je bent mij vergeten, maar laat maar zitten, ik verlies toch
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 17:24 ]
Damn hij wel! Zwaai effe als de camera op je staat...dan weet ik wie je bentj_du_pee schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:25:
Het is weliswaar ansich niet ingame gemaild, maar ik speel al weken met de gedachte om een groot spandoek "Watergraafsmeer Wanderers groet ajax" te maken en mee te nemen naar het stadion
* j_du_pee zit vanavond op de F-side
Of mooi spandoek:
Watergraafsmeer Wanderers groet F.C. GoT
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
en dan zeker vanuit het familievak een groet terug
Wacht op antwoord
Verwijderd
is de lay out van real player, dit is een screenshot van het jeugdjournaal filmpjeVerwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:22:
Ey Tim .. leuke windows theme/bar .. waar heb je die vandaan.
Mensen die nog in de beker zitten... succes in de 2e helft
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Woei 2-0 voor...
VOlgende ronde in de FG Cup kan me haast niet meer ontgaan...
Heren in de beker, hoe staan de zaken?
VOlgende ronde in de FG Cup kan me haast niet meer ontgaan...
Heren in de beker, hoe staan de zaken?
Verwijderd
Dat doet het zeker ja. Net als mediaplayer. Alleen de classic media player r0x0rt!Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:52:
Hmm jammer ..vind Real Player zuigen hehe.
edit woei 2e wedstrijd got cup ook weer binnen
BeerZ United - ZBVV Pauper 2 3 - 1
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 19:17 ]
Verwijderd
http://cgi.ebay.com/ws/eB...9458&rd=1&ssPageName=WDVW
ben benieuwd of iemand nog op dit bagger team gaat bieden.
ben benieuwd of iemand nog op dit bagger team gaat bieden.
Verwijderd
vuurvliegen met 5-0 verslagen dat is 13 goals voor 1 tegen ik ga goed, tweede ronde moet haalbaar zijn
Damn... 17-jarige trainee die vorige week voor 1.3 miljoen gehaald is er uitgeschopt door emmer united... dikke pecht natuurlijk +3, moeten maar weer 5 dokters erbij aangenomen worden... 
Wel 2 - 4 gewonnen
Wel 2 - 4 gewonnen
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
*^**& Kansloos verloren
Ga je de rust in met een 1-1 tussenstand minder overwicht maarja je denkt goh het komt allemaal wel goed, word je de 2de helft gewoon helemaal afgeslacht
Nouja volgende match maar weer er tegen aan
was in alle maten slechter dan de tegenstander dus het was geen uitslag waar ik wakker van kan liggen
Ga je de rust in met een 1-1 tussenstand minder overwicht maarja je denkt goh het komt allemaal wel goed, word je de 2de helft gewoon helemaal afgeslacht
Nouja volgende match maar weer er tegen aan
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Dat is vaak zo. Ik maak ook altijd de meeste goals na rust. Komt door de conditie(vooral van je middenvelders/wingers en spitsen) Ik heb ook altijd meer % balbezit de 2e helft. En balbezit is kansen creëren=doelpunten maken. Opzich allemaal zeer logisch dus. Train eens conditie in het tussenseizoen of koop alleen spelers met redelijk of hogere conditie(op de posities die ik net noemde dus)Damien2004 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:30:
*^**& Kansloos verloren![]()
Ga je de rust in met een 1-1 tussenstand minder overwicht maarja je denkt goh het komt allemaal wel goed, word je de 2de helft gewoon helemaal afgeslacht![]()
Nouja volgende match maar weer er tegen aanwas in alle maten slechter dan de tegenstander dus het was geen uitslag waar ik wakker van kan liggen
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 23:58 ]
Tja, ik trek niemand voor he, vorige week 5-0 verloren, dus nu ook. Geen (extra) cadeautjes he.Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:53:
vuurvliegen met 5-0 verslagen dat is 13 goals voor 1 tegen ik ga goed, tweede ronde moet haalbaar zijn
Helaas met slechts 3-0 verloren, Ik dacht dat het wel een hogere score werd. Blijkbaar heeft mijn middenveld me gered. Nocturnal S. Feli met de overwinning.
Unknown
Verwijderd
Mmm, per ongeluk m'n A-team laten staan (wel m'n trainees opgesteld gelukkig)...
Haalde wel ineens een briljant middenveld (met 343 en een aanvallende winger)
/me is in theorie wel een kandidaat voor de GoT Cup (zolang andere teams niet ineens ook 'per ongeluk' hun A-team op gaan stellen
)
Haalde wel ineens een briljant middenveld (met 343 en een aanvallende winger)
/me is in theorie wel een kandidaat voor de GoT Cup (zolang andere teams niet ineens ook 'per ongeluk' hun A-team op gaan stellen
Bah, dat engels, maar ik snap het nu. Alleen moet je voor scoren trainen wel steeds 3-4-3 spelen of 4-3-3 toch ? anders werkt het niet ?
Ga ik ook doen in het tussenseizoenVerwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 23:56:
[...]
Dat is vaak zo. Ik maak ook altijd de meeste goals na rust. Komt door de conditie(vooral van je middenvelders/wingers en spitsen) Ik heb ook altijd meer % balbezit de 2e helft. En balbezit is kansen creëren=doelpunten maken. Opzich allemaal zeer logisch dus. Train eens conditie in het tussenseizoen of koop alleen spelers met redelijk of hogere conditie(op de posities die ik net noemde dus)
Idd allemaal logisch dat ik verloren heb, wist ook wel dat ik het niet zou redden nadat ik de eerste helft had gezien hehe. Jammer maar helaas
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Speel anders met 1 (of 2) wingertjes naar het midden toen. of, als de tegenstander het toelaat, met een aanvallende centrale verdediger. scheelt ook best wel een boel balbezit%
Pagina 42 van dit deel alweer. Ik geloof dat het tijd wordt voor een slotje...
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
GRROOOOOVVVIEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!
Deel 30?
Deel 30?
Het is ansich (
) tijd voor een nieuw deel, echter is er door de nieuwe lay-out geen noodzaak meer een topic te sluiten na de 1000. Ik stel voor dat we rustig doordiscussieren (ontopic) en vanavond nog eens kijken of we een nieuw deel kunnen klussen met groovie 
/me hier verder, deel 30
/me hier verder, deel 30
[ Voor 17% gewijzigd door j_du_pee op 09-12-2004 11:13 ]
Wacht op antwoord
Dit topic is gesloten.