[ Voor 99% gewijzigd door NiMu83 op 25-11-2004 16:05 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Mensen de uitslag van de toto van week 6 is aanwezig!
ottooo 10
Ronald_Koeman 8
hoedjevanpapier 8
MaestroTim 8
hestaatje 8
Technolove 8
Gandalf-NL 8
Marcel_Meessen 8
Wubmaster 7
GaMbiNo_GoT 7
Pjotrski 7
BurningMetal 6
Frizza 6
Brainpower 6
Kyoko 5
Josseke 5
Tommilio 5
jasperw 4
neudeboules 3
Damien79 3
| Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | ottooo | 44 | 6 |
2 | Pjotrski | 38 | 6 |
3 | Frizza | 38 | 6 |
4 | Marcel_Meessen | 36 | 6 |
5 | hestaatje | 36 | 6 |
De toto van week 7 is nu ook aanwezig op de site.
Korreweg Sport - Mighty Murmels
Eibergse Boys - Midgard
Demons VF - Toppers
foray - Echt vakwerk!
Real Ulgersma - apteam
Final Fighting Fantasy - pietjelona
Blackburn Royvers - FC-Utrèg waor
FC Zjwame - Achilles 03
bq united - VV de Wiendhappers
Neede-Radicals - FC P.A.A.R.D
Starkers - Underdogs
Je kan de toto invullen tot zondag 20:00!!
http://gottrick.bitxs.com
[ Voor 5% gewijzigd door NiMu83 op 25-11-2004 16:05 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Niet altijd hoor. Ik heb zondag met 4-1 een uitwedstrijd verloren en kreeg er maandag en vandaag 2 supporters bij.doodindegoot schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:55:
Dus als je zondag verloren hebt gaan er donderdag weer een aantal weg.
Unknown
Verwijderd
euh? que?loona35 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:28:
[...]
ouwe shit man
/edit
Hein, kom je me vervelen bij me functie please?
Lees Yared''s lange post... die wil dat je me komt bijstaan als promotor met vlachetjes omdat je veel mensen aantrekt.
Ja iets over maffia praktijken enzo
Dat geldt trouwens ook voor 16 f@@lh@@sjes, 12 Stuiterb@llen, 25 bl@@t@@pjes, 5 Agricula Simplexus.
Je kunt solliciteren naar een andere functie of, wanneer je goede redenen ervoor kunt aandragen en origineel bent, een eigen functie creeren.
He!N is onze Dw@rfgeit bijvoorbeeld
Alle GoT-HT functies op een rijtje:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| Functiebenaming Level Aantal Meester Feut/Supern00b 20 1 Retired Co-Founder / Fed-Stats Owner 15 1 Forum Jockey 10 1 Grootmeester 8 3 Webmeester 8 2 Redacteur 7 2 IRC Tweak/Beheerder 7 1 Promotor met vlaggetjes 7 1 Cupgeit 7 1 Tweakotine Addict 6 7 GoT-Lobbes 5 6 LogoosRUs 5 2 Tweakeroid 4 44 GoT-HT Clown 3 0 bl@@t@@p 2 25 Stuiterb@l 2 12 Agricula Simplex 2 5 Dw@rfgeit 2 1 F@@lh@@s 1 16 Wannabee-Tweaker 1 0 Op de Schopstoel 1 0 |
Voor Tweakeroid hoef je slechts 1 match tegen een mede-fedgenoot spelen om te kunnen solliciteren.
Tis puur fun het meeste, hoewel er van de bovenste stel mensen regelmatig wat verwacht wordt.
Zoals onze LogoosRUs mensen die je kunt vragen om een logo voor je te maken.
[ Voor 79% gewijzigd door yared op 25-11-2004 18:15 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Spelend in de V, woonachtig in Limburg, kampioen in seizoen 10 & 11 en vanaf heden actief bij onze federatie is Real Rainer! Eigenaar Keyner voelde zich erg aangetrokken tot ons en vervult nu de functie f@@lh@@s, whatever that may be... Geef hem een warm onthaal in zijn gastenboek.

Vanaf het platte land in Zwolle komt VV Hooivork ons versterken! Deze 2e F@@lh@@s maakt eveneens de V onveilig met zijn rieken en tractors. Hij is tevens ook 2x kampioen in seizoen 8 & 12. Je kunt Mr. Hooivork en zijn kudde koeien verwelkomen in zijn gastenboek!

Vanuit de studio's in Hilversum komt Zazzie met zijn team Afc Hilversum. Met zijn nogal moderne logo trapt hij belangrijke goaltjes in de VII, die hem op het moment van schrijven een 1e plek bezorgen. Zijn vriendenboekje kun je hier vinden!
Ook de laatste is al enkele seizoen actief! Wederom spelend in de V en winnaar van 2 competities imiddels. In bezit zijnde van enkele topspelers en een overwinnigsdrang kunnen wij niets anders doen dan hem geluk wensen dit seizoen in zijn gastenboekje!
Zou best kunnen, klasgenoot?Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:25:
Die laatste club is d8 ik een beverwijker! =)
Ja, de jouwe is ook lekker strakVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:29:
Yooo Rainer hier![]()
Dank u allen hartelijk.
Trouwens zazzie heeft wel een strak logo ja
als je woensdag een wedstrijd hebt gespeelt met 10man, in die wedstrijd vallen er 3 spelers uit. Krijgen dan mijn spelers wel gewoon training ?
Thanks voor de info
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Alleen omdat we dichter op het weekend zitten gaat men nu eerder spelers kopen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
nou genoeg toch dacht ik zoVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:13:
Foray .. hoeveel mensen hebben hier nou een Titanic speler .. wat denk je zelf ..Ik heb helaas al een supernatural gekocht.
Verwijderd
ligt het aan mij of is de transfermarkt ingestort? voor de solid spelers
Mijn eerste BUITENAARDSE speler
Pawel Stawolski
TSI = 60 460 , 21 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
En volgende week of de week erop mijn 2e buitenaardse en die heeft solid passing
Andere winger naar Wonderbaarlijk maar helaas vorm he... wieder scheisse
[ Voor 55% gewijzigd door yared op 26-11-2004 08:25 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Hoop basis spelers in vorm gestegen en ik heb weer een +1 positie spel op een 18 jarige speler die net 1 oefen wedstrijd voor mij gespeeld heeft. Afijn gekocht voor 55k en nu al met transfervergelijking 150k en meer waard
Is mijn eerste talentje dat nu op goed positiespel staat
Kan dus wel zeggen dat ik redelijk content ben en ik hoop volgende week weer iemand met +1 positie spel te treffen bij mijn updates
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ja is idd balenhoedjevanpapier schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:48:
19 jarige spits naar briljant scoren, redelijk passen...Meer niet
Ik zie bij transfer vergelijking de bizarste bedragen maar even serieus deze is toch niet meer dan 100k waard?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| 30 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Krachtig Total Skill Index (TSI): 190 Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk |
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
TSI: 970 (+1070/-100)
Form: 3 (+5/-2)
Scoring: 1 (+1/-)
best een lekkere update!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
4 basisspelers in vorm omlaag en 1 omhoog. Verder voor het eerst in lange tijd dat zelfs de TSI nauwelijks stijgt
@Damien: die kerel is misschien net 10k waar. Hij heeft zwak ervaring, waardeloos passen en redelijk scoren en sp. Buiten dat is hij al 30 jaar! Voor 100k heb je een goede scorer met zwak passen en matig ervaring.
[ Voor 46% gewijzigd door dreamtheater42 op 26-11-2004 10:12 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Tijdje geleden ingeschreven maar er is nog steeds geen programma bekend?
Volgens mij is de eerste wedstrijd al aankomende woensdag... toch?
Ik ben het hele weekend niet te vinden achter mijn compu dus dat uitdagen voor zondag 24:00 is a no go! Kan daar rekening mee worden gehouden?
Ja dat dacht ik dus ookdreamtheater schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:18:
Baggerupdate.
4 basisspelers in vorm omlaag en 1 omhoog. Verder voor het eerst in lange tijd dat zelfs de TSI nauwelijks stijgt
@Damien: die kerel is misschien net 10k waar. Hij heeft zwak ervaring, waardeloos passen en redelijk scoren en sp. Buiten dat is hij al 30 jaar! Voor 100k heb je een goede scorer met zwak passen en matig ervaring.
Verwijderd
Dit slaat echt helemaal nergens op. KLOTESPEL
@HappyGilmore goed dat je het even meld dan kunnen we er rekening meehouden.
De planning is af, echter Little Bear aka CupGeit heeft probleempje met uploaden.
Verwachting is dat het zodirect opgelost is.
@Metalmeijer, slechte reusachtige keeper ruilen?
[ Voor 9% gewijzigd door yared op 26-11-2004 10:50 ]
En vorm is hopeloos gedaalt, nog niet laag, want had veel spelers in uitstekende vorm enzo
Verder, heb ik maar besloten om zondag pressie te gaan spelen, aangezien mijn tegenstander toch wel eits sterker is, en 7 spelers uitstekende conditie hebben en het verdedigend wel aardig voor elkaar is. KIjken of dat nog wat potten kan breken
Heeft dit nu ook echt nut? Merk ik het ook in de wedstrijd, of krijg je dan alleen een keer een melding dat een speler van de tegenstander door gebrek aan ervaring een overtreding maakte?
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
lol^^0nMe schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:27:
Jammer genoeg hebben mijn andere spitsen daar geen last van.
Goeie TU gehad:
defending: +1
form: +7/-6
value: +4390/-510
XP: +1
Hoop toch wel dat het binnenkort er op staat zal duimen voor de cup geit die volgens mij nog steeds problemen heeft met het uploaden
Nieuwe regel, wanneer je een goede update hebt gehad mag je de week erop niet klagen!
Verwijderd
Of je bent gewoon net als ik té lui om de HAM registratie code van je oude computer te halen zodat je HAM ook op je huidige computer hebt en niet alles handmatig hoeft uit te rekenenRonald Koeman schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:06:
Moet je een progje voor gebruiken zoals HAM of Hattrick Buddy.
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 14:16 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
| GoT op reis | ||
| The story tells... | ||
| Thije was weer in een creatieve bui, en begon met het verhaal | ||
| Ronald Koeman vond het wel leuk, en bedacht het vervolg hierop | ||
| Ook Yared voelde zich geroepen om mee te schrijven | ||
| Het verhaal is nooit af, dus wees creatief en leef je uit! | ||
Deel 4 De grote reis, deel 2
Om de verhalen uit een ver verleden weer eens opnieuw mee te maken besluit ik hierbij om weer eens nieuwe verhalen te schrijven. De grote barre tocht in Scandinavië van de vorige keer heeft bij menigeen diepe littekens achter gelaten, maar nu naar een jaartje wordt het weer tijd om door te gaan met een vervolg van dit verhaal. Nou ja, een vervolg. Het is een deel 2 in een andere setting. Wat gaat team GoT deze keer doen?
Team GoT gaat de kleine (nieuwe) HT landen verkennen
Deze week gaat FC GoT op bezoek in Al Maghrib (Marokko). Waarom beginnen we daar? Laten we enigszins een schema in de vluchten houden, kris kras heel de wereld over vliegen heeft weinig zin….
Het was vrijdagmiddag 1 oktober, de planning was strak. Iedereen moest voor 17:00 uur op Schiphol zijn, want er moest voor 17:30 uur ingecheckt worden bij de dames achter de balie van Transavia. In totaal was er een grote groep GoT ers aanwezig. [b]Grooviee[/b[ was de grote ticketman, en iedereen moest zich eerst bij hem melden. Gestaag kwamen de jongens één voor één de vertrekhal binnen strompelen. De meesten waren netjes op tijd. Alleen de Beverwijkse clan kwam te laat omdat Yared zich niet los kon maken van zijn favoriete Wanadoo banner. Doordat Thije, Maestrotim en Kroesio met het alternatief kwamen om een laptop mee te nemen, met de banner als achtergrond, kwam alles toch nog goed. Yared reed met zijn gezinsauto zo snel mogelijk naar Schiphol toe, parkeerde deze, en begon met de groep de Vertrekhal te zoeken. Het was inmiddels tien voor half 6, en Grooviee begon al enigszins zenuwachtig te worden. Toen hij echter Mini en Maxi zag lopen wist hij het zeker, daar waren ze, hand in hand: Thije en Kroesio Dat laatstgenoemde niet wist waar de reis naar toe ging bleek wel. In zijn handbagage zat een grote zwart/witte paraplu…
Ingecheckt bij de grondstewardess bleek wel dat er veel te veel bagage was. Metal Meijer bleek 20 kilo Edammer kaas in zijn koffer gestopt te hebben, iets dat niet gewaardeerd door de kaashatende douane. Ook de vlaggenstok van Loona mocht niet mee het vliegtuig in. Zijn mooie GoT vlag mochten we wel houden. Dat de ghettoblaster van Wubmaster niet opgemerkt werd, is mij nu nog een raadsel….
In het vliegtuig zat een zwetende Xanathorn bij het raampje. Ronald Koeman kwam naast hem zitten en vroeg hem of hij last van vliegangst had. Nee, dat was niet het geval. Hij fluisterde RK in het oor dat hij vergeten was om de opstelling te maken voor het Nederlands elftal. En hij wist dat dat wel eens zijn einde kon zijn van zijn periode als bondscoach. RK keek in het rond, en had ook al opgemerkt dat Yared met zijn laptop op zijn schoot verlekkerd zat te kijken naar zijn Wanadoo Banner. De vraag was, heeft Transavia een wifi verbinding met internet? Brainpower kwam om de hoek kijken, en het technische verhaal werd uitvoerig nagekeken. Tussendoor moest er opgepast worden dat de stewardessen niets door kregen. Foray bestelde nog een biertje om haar de andere kant op te laten kijken. Het was werkelijk een schone dame, rondborstig, blond haar en met een bovennatuurlijke interesse voor kleine jongetjes. Kroesio vermaakte zich dan ook opperbest. Vraag me alleen nu nog af, waarom hij zo vaak naar de WC moest…Vliegende boven de Alpen was er ineens een verbinding opgezet met het internet, waarna Xana snel de laptop in zijn handen kreeg geduwd. Als een kind zo blij, maakt hij snel de opstelling van NL. Al was het maar een oefenwedstrijd, elke wedstrijd is er 1. De landing kwam in zicht, en Cornelis19 poepte zowat in zijn broek door de grote angst die had voor stoffige landingsbanen…..
And so on…..
Verwijderd
TSI 850 -380 470
Vorm 11 -4 7
PM 2 0 2
Ervaring 1 0 1
en alweer mijn 2e uitstekende middenvelder
lol mijn TS is in 1 week van in de wolken naar content gegaan
PM +3 (2 19 jarige naar formidabel en een 18 jarige naar uitstekend, en volgende week nog 2 formidabele erbij als het goed is)
Vorm +9/ -1 (bijna mn hele a-team is nu goed of hoger in vorm
Heb nu namelijk tijd voor transferperikelen, en heb er toch eigenlijk wel vlot wat trainee's nodig. Nou ja, kijk maar even.
Stomme vraag natuurlijk, maar misschien is er iemand. Zo niet, euhm, beschouw dit berichtje dan maar als niet gepost
Briljant! Leuk om de draad weer op te pikken met het grote GoT verhaal.
Die banner had ik trouwens offline op mijn laptop staan, en ik had er nog vele uren van mogen genieten ware het niet dat Xana zijn opstelling moest maken.
Vond inderdaad dat Kroesio veel naar de plee moest, wist ik veel dat ze daar speciaal voor de gelegenheid Sinterklaas papier had opgehangen (een feest waar Kroesio sinds het debacle van 'de zak van Sinterklaas' liefst zijn kont mee afveegt. Tien keer in de slechts 5 uurtjes vliegen! man, wat een ellende moet dat Sinterklaasfeest voor je geweest zijn al die 16 jaar dat je in die ouwe knar geloofde!
Beetje jammer dat je onze H3!N vergeet te noemen die in de voormeeting samen met Marcel34 zich hadden teruggetrokken toen ze hoorde dat Al Maghrib ook Marokko betekende en dat ze daar nog een akkefietje hadden met de politie van de laatste interland die Nederland daar speelde (iets met vrouwen, bukra's en 'poppetje gezien, kastje dicht'??). Wellicht dat Marcel34 daar nog iets van kan vertellen, want H3!N was zo dronken dat ik mij haast niet kan voorstellen dat die zich nog iets ervan herinnert!
Terug naar de vlucht....
Halverwege kwam een stewardess gehaast naar onze GoTfather toe, inderdaad, ik Yared
Bij openmaking met het bekende WM tooltje bleken daar de verstekelingen Damien2004, Pewwy en Ottooo in te zitten!! Dit illustere trio (in drie aparte koffers...) had geen cent te makken zoals gewoonlijk en besloten gewoon zichzelf als bagage gratis mee te laten vervoeren.
Gelukkig was daar de handige (en zeker na dit grapje niet langer meer ondersteunde) creditcardservice van Yared en mochten ze plaats nemen op de achterste rij.
Zodra er verbinding was gelegd kwam er van HoedjevanPapier het verzoek om MSN te openen en onze zuiderburen KdB en Little Bear eens wakker te porren die vanuit Brussel een vlucht eerder hadden genomen en reeds in het cafe op ons zaten te wachten. Groot was onze verbazing dat ook lochtejans en guidob aanwezig waren op MSN gezien het feit dat .. maar agh, daarover kan iemand anders wellicht later meer vertellen.
Terug naar de vlucht....
Agh, het is eigenlijk teveel om allemaal op te noemen; de nakomers in de auto, de
thuisdiscussie van de thuisblijvers, en de welzeggers_maarnietkomers die zo'n beetje standaard zijn voor elke GoTMeeting
Ik laat de rest voor de rest en ga nu fijn genieten van mijn Marokaanse souveniertjes
[ Voor 10% gewijzigd door yared op 26-11-2004 17:16 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 18:07 ]
Ik zal je tegenstander hiervan op de hoogte brengen dat er voor deze keer een uitzondering wordt gemaakt. Eerste match is altijd wat hectisch.HappyGilmore schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:45:
Ik heb ff een opmerking over de GoT-cup.
Tijdje geleden ingeschreven maar er is nog steeds geen programma bekend?
Volgens mij is de eerste wedstrijd al aankomende woensdag... toch?
Ik ben het hele weekend niet te vinden achter mijn compu dus dat uitdagen voor zondag 24:00 is a no go! Kan daar rekening mee worden gehouden?
Life is simple, make choices, don't look back...
Het volledige speelschema volgt zodadelijk, maar er zijn nog een paar rotfoutjes in de html geslopen.
Voor de echt ongeduldigen...
De eerste speeldag moeten de nummers
1 VS 2
3 VS 4
5 VS 6
Dus in het geval van poule A is de eerste speeldag:
GaMbiNo'S - FC Zwjame
Junior Stars - FC Dolf
Watergraafsmeer Wanderers - De Shaggies
Dit geldt voor ELKE poule
Maar zoals gezegd, de rest van de site komt zo online.
Reden van het uitstel zijn dus upload problemen geweest met provider Skynet, en ben nu pas in staat alles erop te zetten omdat ik ook nog een sociaal leven heb
[ Voor 3% gewijzigd door Little Bear op 26-11-2004 18:29 ]
Is dit aan mij gericht?
ps. vind het een hele eer dat ik in het grote verslag gemeld ben
Gelukkig had hij zijn credit card bij hem
He gadver! Eentje met een sociaal leven hier! Dat kan niet hoor!
En de eerste wo is ook een feit, mijn neefje (afc marrum) uit poule I is zo handig geweest alvast een andere friendly te regelen.
Jep! Woensdag komen we je afmakenGaMbiNo schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:12:
Ok mijn eerste GoT-Cup duel tegen Fc Zwjamibal is geregeld.![]()
En de eerste wo is ook een feit, mijn neefje (afc marrum) uit poule I is zo handig geweest alvast een andere friendly te regelen.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Hey, jij hebt al een keer in het grote verhaal geschreven, laat een ander nou ook eens
* BM is een beetje blind aan het worden.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
FF lezen jongensLittle Bear schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:29:
Het volledige speelschema volgt zodadelijk, maar er zijn nog een paar rotfoutjes in de html geslopen.
Voor de echt ongeduldigen...
De eerste speeldag moeten de nummers
1 VS 2
3 VS 4
5 VS 6
Alle info over de GoT cup staat nu online op de bekende cupsite.
http://users.skynet.be/fa881279/cup2004
Iedereen veel succes en laat Loona er niet alle spelers uit trappen!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
poule genoten ik neem de GoT-cup serieus dus mn a elftal met trainees kan je verwachten
Probeer eens met F.C. Foppie, die punten daartussen zijn nogal van belang...Royz schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:09:
Nou, succes iedereen in de GoT cup! Leuk dat ik bij meneer Nobbe zit. Ik kon alleen FC FOPPIE niet vinden? Maar goed de wedstrijd van a.s. woensdag staat al vast tegen Nobbe!
Mijn cup is hoe dan ook verloren. Ik speel mijn eerste match maar met 9 man (2 gekwetsten, en hoe mijn competitie ervoor staat kan ik het niet riskeren A spelers in te zetten, ik heb ze stuk voor stuk nodig). Kan ook geen tijdelijke krachten kopen aangezien ik na stadionuitbreiding enorm in het rood sta.
Staanplaatsen: 9450
Gewone zitplaatsen: 3750
Overdekte zitplaatsen: 1500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 300
Tot. 15.000 plaatsen!
Ook nieuwe trainee gekocht voor 40.000:
Renatinho Góes
TSI = 460 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Had nog een plekkie over!
Wat denken jullie van mijn investeringen?
groeten Whoozer (68472)
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Ach, m'n vleugelverdedigers zijn ongelofelijke lomperds, dus als die twee vleugelspelers huilend op de bank zitten, dan wordt er afgedroogd....;)
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Doe dat, dan krijg je de countergoals wel om je oren.dreamtheater schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:27:
[...]
Jep! Woensdag komen we je afmaken(ik zet gewoon stiekem mijn A-team in
)
Ik zou ervoor zorgen dat jouw aanval sterker is dan zijn verdediging.Royz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:55:
Wat is nou de beste remedie tegen de counter? Zelf ook verdedigend gaan spelen? Zoiets als 4-5-1 of 4-4-2? Pressie spelen? Plz help me out!
Lukt je dat dan krijgt je tegenstanders sowieso geen countermogelijkheden.
.. vraag
als je tegenstander ook centrumaanval speelt, op welke punten moet je dan over-rulen om van hem met dezelfde tactiek te winnen?
Hij speelt 4-4-2 met een hele goede verdediging. Mijn 2 aanvallers kunnen daar niet tegenop iig... 1 winger is beter dan zijn backs, dus dat lukt me wel. Die vlieger gaat dus helaas niet opGaMbiNo schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 12:13:
[...]
Ik zou ervoor zorgen dat jouw aanval sterker is dan zijn verdediging.
Lukt je dat dan krijgt je tegenstanders sowieso geen countermogelijkheden.
ja dat leek mij ook maar ik vroeg me af of midfield ook niet iets ermee te maken had misschien.Ronald Koeman schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:30:
centrale verdediging en centrale aanval?
Maar om een wedstrijd te winnen moet je kansen creëeren en hoe beter je midfield ten opzichte van je tegenstander hoe meer kansen...
Beetje een n00b vraag hoor Loona
Uitdaging aangenomen
@Cupgeit
Op de Cup site staat geen logo bij mijn team. Dit klopt ook wel.
Als de je er trek in hebt wil ik het logo wel naar je mailen zodat je het kunt plaatsen.
Evenals het logo van mijn huisgenote.
Het hoeft niet hoor.
@All
TU pakte weer positief uit. +5/-1 vorm. +1 ervaring.
Unknown
Waarom is hattrick down!?
ik neem aan dat de transfers nu ook opgeschoven worden?
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Die worden bij een break altijd verschoven, en waarom ze offline zijn staat er gewoon bij...blinkymichiel schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:13:
*Barf*
Waarom is hattrick down!?
ik neem aan dat de transfers nu ook opgeschoven worden?
The site is down while we are making some fixes to solve the problem that have been causing trouble over the last few days.
Vrij duidelijk dus volgens mij
mjah.. luiheid speelt troef vandaag @ meRonald Koeman schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:16:
Voor de effectiviteit van je tactiek maakt het niet zoveel uit lijkt me.
Maar om een wedstrijd te winnen moet je kansen creëeren en hoe beter je midfield ten opzichte van je tegenstander hoe meer kansen...
Beetje een n00b vraag hoor Loona
[ Voor 13% gewijzigd door Loona35 op 27-11-2004 17:32 ]
De beste manier om te zorgen dat hij geen counters krijgt is zorgen dat jouw middenveld minder goed is dan 't zijne, dan krijgt hij geen counters. En dan liefst een héél klein beetje minder, want daarna krijgt hij de counter-penalty op z'n balbezit, waardoor jij dan uiteindelijk met een minder middenveld toch meer balbezit (en dus kansen) kunt hebben, maar hij geen counters krijgt. En omdat je middenveld niet zo sterk hoeft te zijn kun je dus een andere linie (liefst je aanval) versterken.Royz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:48:
[...]
Hij speelt 4-4-2 met een hele goede verdediging. Mijn 2 aanvallers kunnen daar niet tegenop iig... 1 winger is beter dan zijn backs, dus dat lukt me wel. Die vlieger gaat dus helaas niet op
Hmmm i see, maar het verschil in middenveld is overdreven groot. Hij haalt thuis waardeloos (laag) en ik haal uit, zwak (laag). Misschien moet ik ook maar gewoon spelen, omdat de verschillen zo groot zijn? Hij haalt alleen goed in de verdediging, en dat wordt moeilijk...Anakha schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:49:
[...]
De beste manier om te zorgen dat hij geen counters krijgt is zorgen dat jouw middenveld minder goed is dan 't zijne, dan krijgt hij geen counters. En dan liefst een héél klein beetje minder, want daarna krijgt hij de counter-penalty op z'n balbezit, waardoor jij dan uiteindelijk met een minder middenveld toch meer balbezit (en dus kansen) kunt hebben, maar hij geen counters krijgt. En omdat je middenveld niet zo sterk hoeft te zijn kun je dus een andere linie (liefst je aanval) versterken.
Verwijderd
om counters te stoppen heb je gewoon een goede verdediging nodig. Hij zal alleen winnen als ie extreem goede aanval heeft hoor. dus ik zou me gewoon concentreren op je eigen aanvallende kwaliteiten.Royz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:05:
[...]
Hmmm i see, maar het verschil in middenveld is overdreven groot. Hij haalt thuis waardeloos (laag) en ik haal uit, zwak (laag). Misschien moet ik ook maar gewoon spelen, omdat de verschillen zo groot zijn? Hij haalt alleen goed in de verdediging, en dat wordt moeilijk...
Verwijderd
trouwens hier loopt HT prima hoor.
Hoo, tijd voor het nachttopic
Verwijderd
ik pak nog een duveltje en gooi er nog een dvdtje in en vergeet deze pull weer HEEL snel
Verwijderd
Kan niet pullen omdat ik al 50 spelers hebVerwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:34:
YP: ik zag iets van 2x zwak en 6x rampzalig ofzo, is alweer materiaalman....
ik pak nog een duveltje en gooi er nog een dvdtje in en vergeet deze pull weer HEEL snel
Ik had gehoopt er vanavond 1 te verkopen, maar dat is dus niet gelukt grr
Dit topic is gesloten.
![]()