Wie zijn er door naar Ronde 8:
Hoedjevanpapier
Grooviee
HARDTRANCE
...
Hoedjevanpapier
Grooviee
HARDTRANCE
...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 99% gewijzigd door NiMu83 op 25-11-2004 16:05 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Pos. | Naam | Score | Aantal toto's |
1 | ottooo | 44 | 6 |
2 | Pjotrski | 38 | 6 |
3 | Frizza | 38 | 6 |
4 | Marcel_Meessen | 36 | 6 |
5 | hestaatje | 36 | 6 |
[ Voor 5% gewijzigd door NiMu83 op 25-11-2004 16:05 ]
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Niet altijd hoor. Ik heb zondag met 4-1 een uitwedstrijd verloren en kreeg er maandag en vandaag 2 supporters bij.doodindegoot schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:55:
Dus als je zondag verloren hebt gaan er donderdag weer een aantal weg.
Unknown
Verwijderd
euh? que?loona35 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:28:
[...]
ouwe shit man
/edit
Hein, kom je me vervelen bij me functie please?
Lees Yared''s lange post... die wil dat je me komt bijstaan als promotor met vlachetjes omdat je veel mensen aantrekt.
Ja iets over maffia praktijken enzo
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| Functiebenaming Level Aantal Meester Feut/Supern00b 20 1 Retired Co-Founder / Fed-Stats Owner 15 1 Forum Jockey 10 1 Grootmeester 8 3 Webmeester 8 2 Redacteur 7 2 IRC Tweak/Beheerder 7 1 Promotor met vlaggetjes 7 1 Cupgeit 7 1 Tweakotine Addict 6 7 GoT-Lobbes 5 6 LogoosRUs 5 2 Tweakeroid 4 44 GoT-HT Clown 3 0 bl@@t@@p 2 25 Stuiterb@l 2 12 Agricula Simplex 2 5 Dw@rfgeit 2 1 F@@lh@@s 1 16 Wannabee-Tweaker 1 0 Op de Schopstoel 1 0 |
[ Voor 79% gewijzigd door yared op 25-11-2004 18:15 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Zou best kunnen, klasgenoot?Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:25:
Die laatste club is d8 ik een beverwijker! =)
Ja, de jouwe is ook lekker strakVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:29:
Yooo Rainer hier![]()
Dank u allen hartelijk.
Trouwens zazzie heeft wel een strak logo ja
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
nou genoeg toch dacht ik zoVerwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:13:
Foray .. hoeveel mensen hebben hier nou een Titanic speler .. wat denk je zelf ..Ik heb helaas al een supernatural gekocht.
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door yared op 26-11-2004 08:25 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Ja is idd balenhoedjevanpapier schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:48:
19 jarige spits naar briljant scoren, redelijk passen...Meer niet
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| 30 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider. Specialiteit: Krachtig Total Skill Index (TSI): 190 Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk |
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 46% gewijzigd door dreamtheater42 op 26-11-2004 10:12 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Ja dat dacht ik dus ookdreamtheater schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:18:
Baggerupdate.
4 basisspelers in vorm omlaag en 1 omhoog. Verder voor het eerst in lange tijd dat zelfs de TSI nauwelijks stijgt
@Damien: die kerel is misschien net 10k waar. Hij heeft zwak ervaring, waardeloos passen en redelijk scoren en sp. Buiten dat is hij al 30 jaar! Voor 100k heb je een goede scorer met zwak passen en matig ervaring.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door yared op 26-11-2004 10:50 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
lol^^0nMe schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:27:
Jammer genoeg hebben mijn andere spitsen daar geen last van.
Verwijderd
Of je bent gewoon net als ik té lui om de HAM registratie code van je oude computer te halen zodat je HAM ook op je huidige computer hebt en niet alles handmatig hoeft uit te rekenenRonald Koeman schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:06:
Moet je een progje voor gebruiken zoals HAM of Hattrick Buddy.
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 14:16 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
GoT op reis | ||
The story tells... | ||
Thije was weer in een creatieve bui, en begon met het verhaal | ||
Ronald Koeman vond het wel leuk, en bedacht het vervolg hierop | ||
Ook Yared voelde zich geroepen om mee te schrijven | ||
Het verhaal is nooit af, dus wees creatief en leef je uit! | ||
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door yared op 26-11-2004 17:16 ]
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 18:07 ]
Ik zal je tegenstander hiervan op de hoogte brengen dat er voor deze keer een uitzondering wordt gemaakt. Eerste match is altijd wat hectisch.HappyGilmore schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:45:
Ik heb ff een opmerking over de GoT-cup.
Tijdje geleden ingeschreven maar er is nog steeds geen programma bekend?
Volgens mij is de eerste wedstrijd al aankomende woensdag... toch?
Ik ben het hele weekend niet te vinden achter mijn compu dus dat uitdagen voor zondag 24:00 is a no go! Kan daar rekening mee worden gehouden?
Life is simple, make choices, don't look back...
[ Voor 3% gewijzigd door Little Bear op 26-11-2004 18:29 ]
Is dit aan mij gericht?
He gadver! Eentje met een sociaal leven hier! Dat kan niet hoor!
Jep! Woensdag komen we je afmakenGaMbiNo schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:12:
Ok mijn eerste GoT-Cup duel tegen Fc Zwjamibal is geregeld.![]()
En de eerste wo is ook een feit, mijn neefje (afc marrum) uit poule I is zo handig geweest alvast een andere friendly te regelen.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Hey, jij hebt al een keer in het grote verhaal geschreven, laat een ander nou ook eens
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
FF lezen jongensLittle Bear schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:29:
Het volledige speelschema volgt zodadelijk, maar er zijn nog een paar rotfoutjes in de html geslopen.
Voor de echt ongeduldigen...
De eerste speeldag moeten de nummers
1 VS 2
3 VS 4
5 VS 6
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
Probeer eens met F.C. Foppie, die punten daartussen zijn nogal van belang...Royz schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:09:
Nou, succes iedereen in de GoT cup! Leuk dat ik bij meneer Nobbe zit. Ik kon alleen FC FOPPIE niet vinden? Maar goed de wedstrijd van a.s. woensdag staat al vast tegen Nobbe!
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Ach, m'n vleugelverdedigers zijn ongelofelijke lomperds, dus als die twee vleugelspelers huilend op de bank zitten, dan wordt er afgedroogd....;)
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Doe dat, dan krijg je de countergoals wel om je oren.dreamtheater schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:27:
[...]
Jep! Woensdag komen we je afmaken(ik zet gewoon stiekem mijn A-team in
)
Ik zou ervoor zorgen dat jouw aanval sterker is dan zijn verdediging.Royz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:55:
Wat is nou de beste remedie tegen de counter? Zelf ook verdedigend gaan spelen? Zoiets als 4-5-1 of 4-4-2? Pressie spelen? Plz help me out!
Hij speelt 4-4-2 met een hele goede verdediging. Mijn 2 aanvallers kunnen daar niet tegenop iig... 1 winger is beter dan zijn backs, dus dat lukt me wel. Die vlieger gaat dus helaas niet opGaMbiNo schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 12:13:
[...]
Ik zou ervoor zorgen dat jouw aanval sterker is dan zijn verdediging.
Lukt je dat dan krijgt je tegenstanders sowieso geen countermogelijkheden.
ja dat leek mij ook maar ik vroeg me af of midfield ook niet iets ermee te maken had misschien.Ronald Koeman schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:30:
centrale verdediging en centrale aanval?
Unknown
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Die worden bij een break altijd verschoven, en waarom ze offline zijn staat er gewoon bij...blinkymichiel schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:13:
*Barf*
Waarom is hattrick down!?
ik neem aan dat de transfers nu ook opgeschoven worden?
mjah.. luiheid speelt troef vandaag @ meRonald Koeman schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:16:
Voor de effectiviteit van je tactiek maakt het niet zoveel uit lijkt me.
Maar om een wedstrijd te winnen moet je kansen creëeren en hoe beter je midfield ten opzichte van je tegenstander hoe meer kansen...
Beetje een n00b vraag hoor Loona
[ Voor 13% gewijzigd door Loona35 op 27-11-2004 17:32 ]
De beste manier om te zorgen dat hij geen counters krijgt is zorgen dat jouw middenveld minder goed is dan 't zijne, dan krijgt hij geen counters. En dan liefst een héél klein beetje minder, want daarna krijgt hij de counter-penalty op z'n balbezit, waardoor jij dan uiteindelijk met een minder middenveld toch meer balbezit (en dus kansen) kunt hebben, maar hij geen counters krijgt. En omdat je middenveld niet zo sterk hoeft te zijn kun je dus een andere linie (liefst je aanval) versterken.Royz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:48:
[...]
Hij speelt 4-4-2 met een hele goede verdediging. Mijn 2 aanvallers kunnen daar niet tegenop iig... 1 winger is beter dan zijn backs, dus dat lukt me wel. Die vlieger gaat dus helaas niet op
Hmmm i see, maar het verschil in middenveld is overdreven groot. Hij haalt thuis waardeloos (laag) en ik haal uit, zwak (laag). Misschien moet ik ook maar gewoon spelen, omdat de verschillen zo groot zijn? Hij haalt alleen goed in de verdediging, en dat wordt moeilijk...Anakha schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:49:
[...]
De beste manier om te zorgen dat hij geen counters krijgt is zorgen dat jouw middenveld minder goed is dan 't zijne, dan krijgt hij geen counters. En dan liefst een héél klein beetje minder, want daarna krijgt hij de counter-penalty op z'n balbezit, waardoor jij dan uiteindelijk met een minder middenveld toch meer balbezit (en dus kansen) kunt hebben, maar hij geen counters krijgt. En omdat je middenveld niet zo sterk hoeft te zijn kun je dus een andere linie (liefst je aanval) versterken.
Verwijderd
om counters te stoppen heb je gewoon een goede verdediging nodig. Hij zal alleen winnen als ie extreem goede aanval heeft hoor. dus ik zou me gewoon concentreren op je eigen aanvallende kwaliteiten.Royz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:05:
[...]
Hmmm i see, maar het verschil in middenveld is overdreven groot. Hij haalt thuis waardeloos (laag) en ik haal uit, zwak (laag). Misschien moet ik ook maar gewoon spelen, omdat de verschillen zo groot zijn? Hij haalt alleen goed in de verdediging, en dat wordt moeilijk...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Kan niet pullen omdat ik al 50 spelers hebVerwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:34:
YP: ik zag iets van 2x zwak en 6x rampzalig ofzo, is alweer materiaalman....
ik pak nog een duveltje en gooi er nog een dvdtje in en vergeet deze pull weer HEEL snel
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq