Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 29 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.848 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Wie zijn er door naar Ronde 8:

Hoedjevanpapier
Grooviee
HARDTRANCE
...

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

[dubbelpost]

[ Voor 99% gewijzigd door NiMu83 op 25-11-2004 16:05 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

****** GoT Toto ******

Mensen de uitslag van de toto van week 6 is aanwezig!

ottooo 10
Ronald_Koeman 8
hoedjevanpapier 8
MaestroTim 8
hestaatje 8
Technolove 8
Gandalf-NL 8
Marcel_Meessen 8
Wubmaster 7
GaMbiNo_GoT 7
Pjotrski 7
BurningMetal 6
Frizza 6
Brainpower 6
Kyoko 5
Josseke 5
Tommilio 5
jasperw 4
neudeboules 3
Damien79 3

Pos.NaamScoreAantal toto's
1
ottooo
44
6
2
Pjotrski
38
6
3
Frizza
38
6
4
Marcel_Meessen
36
6
5
hestaatje
36
6

De toto van week 7 is nu ook aanwezig op de site.

Korreweg Sport - Mighty Murmels
Eibergse Boys - Midgard
Demons VF - Toppers
foray - Echt vakwerk!
Real Ulgersma - apteam
Final Fighting Fantasy - pietjelona
Blackburn Royvers - FC-Utrèg waor
FC Zjwame - Achilles 03
bq united - VV de Wiendhappers
Neede-Radicals - FC P.A.A.R.D
Starkers - Underdogs

Je kan de toto invullen tot zondag 20:00!!

http://gottrick.bitxs.com

[ Voor 5% gewijzigd door NiMu83 op 25-11-2004 16:05 ]

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

:( gister met 3-0 gewonnen, vertrekken er toch 28 fans uit de fanclub! (why tell me why tell me why .....)

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:02
Vriendschappelijke wedstrijden hebben geen invloed op teamspirit, supporters, sponsors enz. Alleen competitie- en bekerwedstrijden doen dat. Dus als je zondag verloren hebt gaan er donderdag weer een aantal weg.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

doodindegoot schreef op donderdag 25 november 2004 @ 13:55:
Dus als je zondag verloren hebt gaan er donderdag weer een aantal weg.
Niet altijd hoor. Ik heb zondag met 4-1 een uitwedstrijd verloren en kreeg er maandag en vandaag 2 supporters bij.

Unknown

• doodindegoot
Ik zal het wat duidelijker zeggen. Donderdag gaan er net zoveel supporters bij of af als op maandag, mits je geen bekerwedstrijd speelt op woendsdag.

Verwijderd

loona35 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:28:
[...]

ouwe shit man :D

/edit

Hein, kom je me vervelen bij me functie please? O+
euh? que?

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Lees Yared''s lange post... die wil dat je me komt bijstaan als promotor met vlachetjes omdat je veel mensen aantrekt.

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Ja iets over maffia praktijken enzo :9

Dat geldt trouwens ook voor 16 f@@lh@@sjes, 12 Stuiterb@llen, 25 bl@@t@@pjes, 5 Agricula Simplexus.

Je kunt solliciteren naar een andere functie of, wanneer je goede redenen ervoor kunt aandragen en origineel bent, een eigen functie creeren.

He!N is onze Dw@rfgeit bijvoorbeeld :P

Alle GoT-HT functies op een rijtje:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Functiebenaming         Level   Aantal
Meester Feut/Supern00b      20      1 
Retired Co-Founder / Fed-Stats Owner    15  1 
Forum Jockey            10  1 
Grootmeester            8   3 
Webmeester          8   2 
Redacteur           7   2 
IRC Tweak/Beheerder         7   1 
Promotor met vlaggetjes         7   1 
Cupgeit                 7   1
Tweakotine Addict           6   7
GoT-Lobbes          5   6 
LogoosRUs           5   2
Tweakeroid          4   44
GoT-HT Clown            3   0 
bl@@t@@p            2   25
Stuiterb@l          2   12
Agricula Simplex            2   5
Dw@rfgeit           2   1
F@@lh@@s            1   16
Wannabee-Tweaker        1   0
Op de Schopstoel            1   0

Voor Tweakeroid hoef je slechts 1 match tegen een mede-fedgenoot spelen om te kunnen solliciteren.

Tis puur fun het meeste, hoewel er van de bovenste stel mensen regelmatig wat verwacht wordt.

Zoals onze LogoosRUs mensen die je kunt vragen om een logo voor je te maken. :7

[ Voor 79% gewijzigd door yared op 25-11-2004 18:15 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Wat is volgens jullie de beste manier om de counter tegen te gaan? Zelf ook verdedigend gaan spelen zodat er geen kans is voor een counter? Plz help me :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Zo, mijn vlaggetje uit Chili is ook binnen. ;) 1-3 Gewonnen tegen een koploper uit een V. met nog een leuke opbrengst ook, netto nog ruim 3K over gehouden. :+ Wel mijn reserve spits eruit voor 3 weken dus da's minder. Gelukkig heb ik de komende 2 weken WO's dus het valt nog mee eigenlijk.

• Loona35
MEMBER UPDATE!

Spelend in de V, woonachtig in Limburg, kampioen in seizoen 10 & 11 en vanaf heden actief bij onze federatie is Real Rainer! Eigenaar Keyner voelde zich erg aangetrokken tot ons en vervult nu de functie f@@lh@@s, whatever that may be... Geef hem een warm onthaal in zijn gastenboek.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/h.key/RealRainer.jpg

Vanaf het platte land in Zwolle komt VV Hooivork ons versterken! Deze 2e F@@lh@@s maakt eveneens de V onveilig met zijn rieken en tractors. Hij is tevens ook 2x kampioen in seizoen 8 & 12. Je kunt Mr. Hooivork en zijn kudde koeien verwelkomen in zijn gastenboek!

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/hooivork88/logo/Hooivork_New2.gif

Vanuit de studio's in Hilversum komt Zazzie met zijn team Afc Hilversum. Met zijn nogal moderne logo trapt hij belangrijke goaltjes in de VII, die hem op het moment van schrijven een 1e plek bezorgen. Zijn vriendenboekje kun je hier vinden!

Afbeeldingslocatie: http://www.webdeveloping.nl/test/counter.php

Ook de laatste is al enkele seizoen actief! Wederom spelend in de V en winnaar van 2 competities imiddels. In bezit zijnde van enkele topspelers en een overwinnigsdrang kunnen wij niets anders doen dan hem geluk wensen dit seizoen in zijn gastenboekje!

Afbeeldingslocatie: http://www.grootveld.org/logoservice/logo_depasendepinos.jpg

Verwijderd

Die laatste club is d8 ik een beverwijker! =)

Verwijderd

Yooo Rainer hier :)
Dank u allen hartelijk.

Trouwens zazzie heeft wel een strak logo ja

• Loona35
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:25:
Die laatste club is d8 ik een beverwijker! =)
Zou best kunnen, klasgenoot? ;)
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:29:
Yooo Rainer hier :)
Dank u allen hartelijk.

Trouwens zazzie heeft wel een strak logo ja
Ja, de jouwe is ook lekker strak :)

Verwijderd

nee dat niet ;)

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Vraag over de training

als je woensdag een wedstrijd hebt gespeelt met 10man, in die wedstrijd vallen er 3 spelers uit. Krijgen dan mijn spelers wel gewoon training ?

Thanks voor de info

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• doodindegoot
De transfermarkt blijft maar vreemd in hattrickland. Had maandag een speler voor 125k op de lijst staan. Niemand die erop bied, vervolgens weer op de lijst gezet voor 125k. Nu verkoop ik hem voor 140k omdat ze elkaar gaan overbieden.
Alleen omdat we dichter op het weekend zitten gaat men nu eerder spelers kopen?

Verwijderd

heeft iemand van jullie interesse in een ruil tussen mijn titanic defender en een mid of spits van dezelfde klasse?

Verwijderd

Foray .. hoeveel mensen hebben hier nou een Titanic speler .. wat denk je zelf .. :+ Ik heb helaas al een supernatural gekocht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:13:
Foray .. hoeveel mensen hebben hier nou een Titanic speler .. wat denk je zelf .. :+ Ik heb helaas al een supernatural gekocht.
nou genoeg toch dacht ik zo :P. er zijn hier toch genoeg lui die al tijden div IV spelen of hoger. die zullen vast wel iets willen ruilen :)

Verwijderd

ik heb mn 19 jarige goed winger goed passen matig positie spel voor 116k verkocht ik had er toch wel wat meer van verwacht :(

ligt het aan mij of is de transfermarkt ingestort? voor de solid spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Cornelis de transfermarkt is er deze week een tijd uitgeweest waardoor veel mensen hun zoektoch voor onbepaalde tijd hadden opgeschort en veel spelers niet gebookmarkt waren en anderen voor een spotprijs weggingen.

Mijn eerste BUITENAARDSE speler :9

Pawel Stawolski
TSI = 60 460 , 21 jaar, goed in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: buitenaards Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak

En volgende week of de week erop mijn 2e buitenaardse en die heeft solid passing 8)

Andere winger naar Wonderbaarlijk maar helaas vorm he... wieder scheisse

[ Voor 55% gewijzigd door yared op 26-11-2004 08:25 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel centjes heeftie gekost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Heb weer een goede TU gehad volgens mij :)

Hoop basis spelers in vorm gestegen en ik heb weer een +1 positie spel op een 18 jarige speler die net 1 oefen wedstrijd voor mij gespeeld heeft. Afijn gekocht voor 55k en nu al met transfervergelijking 150k en meer waard :)
Is mijn eerste talentje dat nu op goed positiespel staat :)

Kan dus wel zeggen dat ik redelijk content ben en ik hoop volgende week weer iemand met +1 positie spel te treffen bij mijn updates :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

19 jarige spits naar briljant scoren, redelijk passen...Meer niet

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
hoedjevanpapier schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 08:48:
19 jarige spits naar briljant scoren, redelijk passen...Meer niet
Ja is idd balen :p

Ik zie bij transfer vergelijking de bizarste bedragen maar even serieus deze is toch niet meer dan 100k waard?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
30 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is. 
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider. 

Specialiteit: Krachtig
Total Skill Index (TSI):   190 
Conditie:    uitstekend   
Keepen:    waardeloos   
Positiespel:    zwak   
Passen:    waardeloos   
Vleugelspel:    waardeloos   
Verdedigen:    zwak   
Scoren:    redelijk   
Spelhervatting:    redelijk

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

m0nk

16-09-2003 15.15

zo, woensdag nieuwe solid scoring spits van 17 gekocht, die is deze vrijdag al naar excellent gegaan :D

TSI: 970 (+1070/-100)
Form: 3 (+5/-2)
Scoring: 1 (+1/-)

best een lekkere update!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Laatst online: 04-09 17:42
Baggerupdate.
4 basisspelers in vorm omlaag en 1 omhoog. Verder voor het eerst in lange tijd dat zelfs de TSI nauwelijks stijgt :(

@Damien: die kerel is misschien net 10k waar. Hij heeft zwak ervaring, waardeloos passen en redelijk scoren en sp. Buiten dat is hij al 30 jaar! Voor 100k heb je een goede scorer met zwak passen en matig ervaring.

[ Voor 46% gewijzigd door dreamtheater42 op 26-11-2004 10:12 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05 23:21

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Ik heb ff een opmerking over de GoT-cup.
Tijdje geleden ingeschreven maar er is nog steeds geen programma bekend?
Volgens mij is de eerste wedstrijd al aankomende woensdag... toch?
Ik ben het hele weekend niet te vinden achter mijn compu dus dat uitdagen voor zondag 24:00 is a no go! Kan daar rekening mee worden gehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
dreamtheater schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:18:
Baggerupdate.
4 basisspelers in vorm omlaag en 1 omhoog. Verder voor het eerst in lange tijd dat zelfs de TSI nauwelijks stijgt :(

@Damien: die kerel is misschien net 10k waar. Hij heeft zwak ervaring, waardeloos passen en redelijk scoren en sp. Buiten dat is hij al 30 jaar! Voor 100k heb je een goede scorer met zwak passen en matig ervaring.
Ja dat dacht ik dus ook :p maar toen ik op transfer vergelijking klikte zag ik allemaal bizarre bedragen :S maarja dat zal dan wel zo zijn dat ze een speler kopen die ze dan omzetten naar coach denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht ik dat vorige week de gifbeker nog niet leeg was, ook deze week gaan we vrolijk verder met +6/-9, en ja, omhoog zijn alle B-spelers, omlaag alle A-spelers. Mijn sterspits is voor de 7e week op rij in waarde gedaald.

Dit slaat echt helemaal nergens op. KLOTESPEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

@Knuppelhout, lang leve de training. Ik heb hem ooit voor 50K gekocht en hij is nu 5-6 miljoen waard (wat de gek ervoor geeft)

@HappyGilmore goed dat je het even meld dan kunnen we er rekening meehouden.
De planning is af, echter Little Bear aka CupGeit heeft probleempje met uploaden.
Verwachting is dat het zodirect opgelost is.

@Metalmeijer, slechte reusachtige keeper ruilen? 8)7 |:(

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 26-11-2004 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:31
Mijn update was bagger, na weken van scoringsstijgingen heb ik er deze week dan geen (moest ook wle weer een keer ;))

En vorm is hopeloos gedaalt, nog niet laag, want had veel spelers in uitstekende vorm enzo :)

Verder, heb ik maar besloten om zondag pressie te gaan spelen, aangezien mijn tegenstander toch wel eits sterker is, en 7 spelers uitstekende conditie hebben en het verdedigend wel aardig voor elkaar is. KIjken of dat nog wat potten kan breken :) ZIe soms mensen door de pressie winnen, dus wil dat gokje wel wagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
Ik heb zondag weer een flinke tegenstander en nu kan ik door 1 speler te wisselen mijn totale spelerservaring naar zwak laten stijgen. Mijn tegenstander heeft waardeloos, dus is mijn ervaring 2 niveau's hoger.
Heeft dit nu ook echt nut? Merk ik het ook in de wedstrijd, of krijg je dan alleen een keer een melding dat een speler van de tegenstander door gebrek aan ervaring een overtreding maakte? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, volgens mij is ergens een keer een trainingsbug geweest de afgelopen 7 weken, mijn 19-jarige spits is naar wereldklasse gestegen, terwijl dit als het goed is pas week 7 is. Daarvoor heeft ie in precies 2 seizoenen 4 niveau's scoring opgetrained, dus dan zou ie pas in week 9 of 8 met een beetje geluk moeten stijgen. Jammer genoeg hebben mijn andere spitsen daar geen last van. ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 13:27:
Jammer genoeg hebben mijn andere spitsen daar geen last van. ;)
lol :) maar het zal geen bugje zijn, gewoon een kwestie van achter de komma geprutsel.

Goeie TU gehad:
defending: +1
form: +7/-6
value: +4390/-510
XP: +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 10-09 00:15
Ik heb even een linkje naar dit forum gesubmit als onderdeel van de nieuwe "links" page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ben echt benieuwd naar de loting van die GoT cup. Is mijn eerste keer dat ik mee doen en ik hoop dan ook een hoop grote jongens te treffen thuis zodat ik lekker wat centjes kan verdienen :D

Hoop toch wel dat het binnenkort er op staat zal duimen voor de cup geit die volgens mij nog steeds problemen heeft met het uploaden B) en anders zie ik het wel :) Zondag zowiezo even inloggen en kijken want a.s. zondag is de topper van mijn compentitie tegen de nummer 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zie je trouwens de effecten van training?of is dat alleen voor supporters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Moet je een progje voor gebruiken zoals HAM of Hattrick Buddy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Wat hoor ik nu... 'na weken van stijgen... knip... klaagzang..???

Nieuwe regel, wanneer je een goede update hebt gehad mag je de week erop niet klagen! }) :Y) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 14:06:
Moet je een progje voor gebruiken zoals HAM of Hattrick Buddy.
Of je bent gewoon net als ik té lui om de HAM registratie code van je oude computer te halen zodat je HAM ook op je huidige computer hebt en niet alles handmatig hoeft uit te rekenen :+

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
@knuppelhout: Ik gebruik Hattrick Coach Proffessional om de veranderingen te zien (gratis :7 ) En daarnaast gebruik ik ook Hattrick Organizer wat ik wel een prettig tooltje vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Redelijke update gehad, 2 19-jarige spelers naar uitmuntend scoren, de 1 met matig passen, de ander redelijk. Denk dat die de verkoop maar eens ingaan, en daar 2 17-jarige goed/uitstekends voor haal :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer wordt het schema van de got-cup duidelijk?? wel benieuwd tegen wie ik het dit jaar mag opnemen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

GoT op reis
The story tells...
Thije was weer in een creatieve bui, en begon met het verhaal
Ronald Koeman vond het wel leuk, en bedacht het vervolg hierop
Ook Yared voelde zich geroepen om mee te schrijven
Het verhaal is nooit af, dus wees creatief en leef je uit!

Deel 4 De grote reis, deel 2

Om de verhalen uit een ver verleden weer eens opnieuw mee te maken besluit ik hierbij om weer eens nieuwe verhalen te schrijven. De grote barre tocht in Scandinavië van de vorige keer heeft bij menigeen diepe littekens achter gelaten, maar nu naar een jaartje wordt het weer tijd om door te gaan met een vervolg van dit verhaal. Nou ja, een vervolg. Het is een deel 2 in een andere setting. Wat gaat team GoT deze keer doen?

Team GoT gaat de kleine (nieuwe) HT landen verkennen

Deze week gaat FC GoT op bezoek in Al Maghrib (Marokko). Waarom beginnen we daar? Laten we enigszins een schema in de vluchten houden, kris kras heel de wereld over vliegen heeft weinig zin….

Het was vrijdagmiddag 1 oktober, de planning was strak. Iedereen moest voor 17:00 uur op Schiphol zijn, want er moest voor 17:30 uur ingecheckt worden bij de dames achter de balie van Transavia. In totaal was er een grote groep GoT ers aanwezig. [b]Grooviee[/b[ was de grote ticketman, en iedereen moest zich eerst bij hem melden. Gestaag kwamen de jongens één voor één de vertrekhal binnen strompelen. De meesten waren netjes op tijd. Alleen de Beverwijkse clan kwam te laat omdat Yared zich niet los kon maken van zijn favoriete Wanadoo banner. Doordat Thije, Maestrotim en Kroesio met het alternatief kwamen om een laptop mee te nemen, met de banner als achtergrond, kwam alles toch nog goed. Yared reed met zijn gezinsauto zo snel mogelijk naar Schiphol toe, parkeerde deze, en begon met de groep de Vertrekhal te zoeken. Het was inmiddels tien voor half 6, en Grooviee begon al enigszins zenuwachtig te worden. Toen hij echter Mini en Maxi zag lopen wist hij het zeker, daar waren ze, hand in hand: Thije en Kroesio Dat laatstgenoemde niet wist waar de reis naar toe ging bleek wel. In zijn handbagage zat een grote zwart/witte paraplu…

Ingecheckt bij de grondstewardess bleek wel dat er veel te veel bagage was. Metal Meijer bleek 20 kilo Edammer kaas in zijn koffer gestopt te hebben, iets dat niet gewaardeerd door de kaashatende douane. Ook de vlaggenstok van Loona mocht niet mee het vliegtuig in. Zijn mooie GoT vlag mochten we wel houden. Dat de ghettoblaster van Wubmaster niet opgemerkt werd, is mij nu nog een raadsel….

In het vliegtuig zat een zwetende Xanathorn bij het raampje. Ronald Koeman kwam naast hem zitten en vroeg hem of hij last van vliegangst had. Nee, dat was niet het geval. Hij fluisterde RK in het oor dat hij vergeten was om de opstelling te maken voor het Nederlands elftal. En hij wist dat dat wel eens zijn einde kon zijn van zijn periode als bondscoach. RK keek in het rond, en had ook al opgemerkt dat Yared met zijn laptop op zijn schoot verlekkerd zat te kijken naar zijn Wanadoo Banner. De vraag was, heeft Transavia een wifi verbinding met internet? Brainpower kwam om de hoek kijken, en het technische verhaal werd uitvoerig nagekeken. Tussendoor moest er opgepast worden dat de stewardessen niets door kregen. Foray bestelde nog een biertje om haar de andere kant op te laten kijken. Het was werkelijk een schone dame, rondborstig, blond haar en met een bovennatuurlijke interesse voor kleine jongetjes. Kroesio vermaakte zich dan ook opperbest. Vraag me alleen nu nog af, waarom hij zo vaak naar de WC moest…Vliegende boven de Alpen was er ineens een verbinding opgezet met het internet, waarna Xana snel de laptop in zijn handen kreeg geduwd. Als een kind zo blij, maakt hij snel de opstelling van NL. Al was het maar een oefenwedstrijd, elke wedstrijd is er 1. De landing kwam in zicht, en Cornelis19 poepte zowat in zijn broek door de grote angst die had voor stoffige landingsbanen…..

And so on…..

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prima TU
TSI 850 -380 470
Vorm 11 -4 7
PM 2 0 2
Ervaring 1 0 1

en alweer mijn 2e uitstekende middenvelder :D de 3e is over 2 weken aan de beurt.

lol mijn TS is in 1 week van in de wolken naar content gegaan :) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
Ik mag ook niet klagen,

PM +3 (2 19 jarige naar formidabel en een 18 jarige naar uitstekend, en volgende week nog 2 formidabele erbij als het goed is)
Vorm +9/ -1 (bijna mn hele a-team is nu goed of hoger in vorm :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je komt wel vaak op dit forum of niet :)

kijk je ondertitel dan :P die is van een jaar oud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
Heeft iemand toevallig nog een redelijke bak centen over, en is niet bang dat mijn uitmuntend spits met redelijk passen voor 1.95 miljoen weggaat. Zou zo iemand (als je het aandurft) heel misschien willen bieden op mijn speler, zodat ik een nieuw talent kan aantrekken?

Heb nu namelijk tijd voor transferperikelen, en heb er toch eigenlijk wel vlot wat trainee's nodig. Nou ja, kijk maar even.

Stomme vraag natuurlijk, maar misschien is er iemand. Zo niet, euhm, beschouw dit berichtje dan maar als niet gepost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
@HVP

:D

Briljant! Leuk om de draad weer op te pikken met het grote GoT verhaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Lol HvP top dat je hem weer leven in blaast!

Die banner had ik trouwens offline op mijn laptop staan, en ik had er nog vele uren van mogen genieten ware het niet dat Xana zijn opstelling moest maken.

Vond inderdaad dat Kroesio veel naar de plee moest, wist ik veel dat ze daar speciaal voor de gelegenheid Sinterklaas papier had opgehangen (een feest waar Kroesio sinds het debacle van 'de zak van Sinterklaas' liefst zijn kont mee afveegt. Tien keer in de slechts 5 uurtjes vliegen! man, wat een ellende moet dat Sinterklaasfeest voor je geweest zijn al die 16 jaar dat je in die ouwe knar geloofde!

Beetje jammer dat je onze H3!N vergeet te noemen die in de voormeeting samen met Marcel34 zich hadden teruggetrokken toen ze hoorde dat Al Maghrib ook Marokko betekende en dat ze daar nog een akkefietje hadden met de politie van de laatste interland die Nederland daar speelde (iets met vrouwen, bukra's en 'poppetje gezien, kastje dicht'??). Wellicht dat Marcel34 daar nog iets van kan vertellen, want H3!N was zo dronken dat ik mij haast niet kan voorstellen dat die zich nog iets ervan herinnert! :+

Terug naar de vlucht....

Halverwege kwam een stewardess gehaast naar onze GoTfather toe, inderdaad, ik Yared 8) met de mededeling dat er gestommel uit het ruim kwam (waarop Kroesio meteen weer de plee in dook denkende dat het Zwarte Piet was...) Wat bleek, bij controle van het ruim, nog een heel gedoe tijdens een vlucht, Grooviee hangende aan een klimtuigje in zijn winterpakkie (naar Marokko?? 8)7 ) onder het vliegtuig met een alleskunneropener die Wubmaster zeer toevallig natuurlijk bij zich had (quote WM;"altijd handig zo'n bieropener, uh schroefsleutel"), een paar koffers bewogen!

Bij openmaking met het bekende WM tooltje bleken daar de verstekelingen Damien2004, Pewwy en Ottooo in te zitten!! Dit illustere trio (in drie aparte koffers...) had geen cent te makken zoals gewoonlijk en besloten gewoon zichzelf als bagage gratis mee te laten vervoeren.

Gelukkig was daar de handige (en zeker na dit grapje niet langer meer ondersteunde) creditcardservice van Yared en mochten ze plaats nemen op de achterste rij.

Zodra er verbinding was gelegd kwam er van HoedjevanPapier het verzoek om MSN te openen en onze zuiderburen KdB en Little Bear eens wakker te porren die vanuit Brussel een vlucht eerder hadden genomen en reeds in het cafe op ons zaten te wachten. Groot was onze verbazing dat ook lochtejans en guidob aanwezig waren op MSN gezien het feit dat .. maar agh, daarover kan iemand anders wellicht later meer vertellen.

Terug naar de vlucht....

Agh, het is eigenlijk teveel om allemaal op te noemen; de nakomers in de auto, de
thuisdiscussie van de thuisblijvers, en de welzeggers_maarnietkomers die zo'n beetje standaard zijn voor elke GoTMeeting :9

Ik laat de rest voor de rest en ga nu fijn genieten van mijn Marokaanse souveniertjes ;)

[ Voor 10% gewijzigd door yared op 26-11-2004 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow aantal grote namen op got niet genoemd maar ik stond erin !!! heeft me trouwens 5 keer wassen gekost voordat mn broek weer schoon was :P

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
HappyGilmore schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:45:
Ik heb ff een opmerking over de GoT-cup.
Tijdje geleden ingeschreven maar er is nog steeds geen programma bekend?
Volgens mij is de eerste wedstrijd al aankomende woensdag... toch?
Ik ben het hele weekend niet te vinden achter mijn compu dus dat uitdagen voor zondag 24:00 is a no go! Kan daar rekening mee worden gehouden?
Ik zal je tegenstander hiervan op de hoogte brengen dat er voor deze keer een uitzondering wordt gemaakt. Eerste match is altijd wat hectisch.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Voor de ongeduldigen onder ons, de poule verdeling staat online.

Het volledige speelschema volgt zodadelijk, maar er zijn nog een paar rotfoutjes in de html geslopen.

Voor de echt ongeduldigen...

De eerste speeldag moeten de nummers
1 VS 2
3 VS 4
5 VS 6

Dus in het geval van poule A is de eerste speeldag:
GaMbiNo'S - FC Zwjame
Junior Stars - FC Dolf
Watergraafsmeer Wanderers - De Shaggies

Dit geldt voor ELKE poule

Maar zoals gezegd, de rest van de site komt zo online.

Reden van het uitstel zijn dus upload problemen geweest met provider Skynet, en ben nu pas in staat alles erop te zetten omdat ik ook nog een sociaal leven heb :7

[ Voor 3% gewijzigd door Little Bear op 26-11-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Nou toppie hoor :-) eerste match tegen Ringwraith, heb al een uitnodig gestuurd hoop dat ik de juiste ploeg heb. Aangezien je ook een FC Ringwraith heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:16
Is de cup niet belangrijker dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
guidob schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:49:
Is de cup niet belangrijker dan? 8)7
Is dit aan mij gericht?

ps. vind het een hele eer dat ik in het grote verslag gemeld ben :) Ik vind dat Yared wel goed heeft ingezien dat ik harstikke blut ben en dus geen buitelandse tripjes kan betalen :)

Gelukkig had hij zijn credit card bij hem :) Ik zal ook wel een verhaaltje maken maar moet er eerst nog eentje hebben als voorbeeld om een beetje in de juiste stemming te komen :p anders is het allemaal onzin wat ik opschrijf :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
Nee, aan het sociale leven van Little Bear. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
guidob schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:56:
Nee, aan het sociale leven van Little Bear. :D
He gadver! Eentje met een sociaal leven hier! Dat kan niet hoor! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:54

GaMbiNo

1337

Ok mijn eerste GoT-Cup duel tegen Fc Zwjamibal is geregeld. :Y)

En de eerste wo is ook een feit, mijn neefje (afc marrum) uit poule I is zo handig geweest alvast een andere friendly te regelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Laatst online: 04-09 17:42
GaMbiNo schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:12:
Ok mijn eerste GoT-Cup duel tegen Fc Zwjamibal is geregeld. :Y)

En de eerste wo is ook een feit, mijn neefje (afc marrum) uit poule I is zo handig geweest alvast een andere friendly te regelen. 8)7
Jep! Woensdag komen we je afmaken }) (ik zet gewoon stiekem mijn A-team in ;))

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Hey, jij hebt al een keer in het grote verhaal geschreven, laat een ander nou ook eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
Ik zie geen poules op de GoT Cup site?? Zit ik op de verkeerde site ofzo?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Het staat onder "Algemeen Klassement".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:19

BM

Moderator Spielerij
Kijk ik nu ergens overheen, of zie ik het speelschema niet staan? :?

* BM is een beetje blind aan het worden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
Volgens mijn vuurvos niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Little Bear schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 18:29:
Het volledige speelschema volgt zodadelijk, maar er zijn nog een paar rotfoutjes in de html geslopen.

Voor de echt ongeduldigen...

De eerste speeldag moeten de nummers
1 VS 2
3 VS 4
5 VS 6
FF lezen jongens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
*************** GoT Cup ******************

Alle info over de GoT cup staat nu online op de bekende cupsite.

http://users.skynet.be/fa881279/cup2004

Iedereen veel succes en laat Loona er niet alle spelers uit trappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nou, succes iedereen in de GoT cup! Leuk dat ik bij meneer Nobbe zit :P. Ik kon alleen FC FOPPIE niet vinden? Maar goed de wedstrijd van a.s. woensdag staat al vast tegen Nobbe! :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bodiug
Hmm, ik zie het al. Shift-Refresh deed wonderen op de site. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

HH - Martinozen, ooooortjes wassen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit in de hoogste divisie van mijn poulezegt natuurlijk niets maar heb hoop en kansen om na 3 seizoenen got-cup spelen ik ook eens een ronde verder kom :D

poule genoten ik neem de GoT-cup serieus dus mn a elftal met trainees kan je verwachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Royz schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:09:
Nou, succes iedereen in de GoT cup! Leuk dat ik bij meneer Nobbe zit :P. Ik kon alleen FC FOPPIE niet vinden? Maar goed de wedstrijd van a.s. woensdag staat al vast tegen Nobbe! :)
Probeer eens met F.C. Foppie, die punten daartussen zijn nogal van belang...

Mijn cup is hoe dan ook verloren. Ik speel mijn eerste match maar met 9 man (2 gekwetsten, en hoe mijn competitie ervoor staat kan ik het niet riskeren A spelers in te zetten, ik heb ze stuk voor stuk nodig). Kan ook geen tijdelijke krachten kopen aangezien ik na stadionuitbreiding enorm in het rood sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
  • Laatst online: 07-12-2022
Omdat ik waarschijnlijk ga promoveren naar de VII en er nog enkele mooie potten in het verschiet liggen net mijn stadion uitgebreid naar:

Staanplaatsen: 9450
Gewone zitplaatsen: 3750
Overdekte zitplaatsen: 1500
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 300

Tot. 15.000 plaatsen!

Ook nieuwe trainee gekocht voor 40.000:

Renatinho Góes
TSI = 460 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

Had nog een plekkie over!

Wat denken jullie van mijn investeringen? ;)

groeten Whoozer (68472)

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
yared schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 22:52:
HH - Martinozen, ooooortjes wassen :D
Ach, m'n vleugelverdedigers zijn ongelofelijke lomperds, dus als die twee vleugelspelers huilend op de bank zitten, dan wordt er afgedroogd....;)

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

dreamtheater schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 19:27:
[...]

Jep! Woensdag komen we je afmaken }) (ik zet gewoon stiekem mijn A-team in ;))
Doe dat, dan krijg je de countergoals wel om je oren. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Wat is nou de beste remedie tegen de counter? Zelf ook verdedigend gaan spelen? Zoiets als 4-5-1 of 4-4-2? Pressie spelen? Plz help me out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Royz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 11:55:
Wat is nou de beste remedie tegen de counter? Zelf ook verdedigend gaan spelen? Zoiets als 4-5-1 of 4-4-2? Pressie spelen? Plz help me out!
Ik zou ervoor zorgen dat jouw aanval sterker is dan zijn verdediging.
Lukt je dat dan krijgt je tegenstanders sowieso geen countermogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
@ yared en hvp .. _/-\o_ :D

.. vraag

als je tegenstander ook centrumaanval speelt, op welke punten moet je dan over-rulen om van hem met dezelfde tactiek te winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
centrale verdediging en centrale aanval? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

GaMbiNo schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 12:13:
[...]

Ik zou ervoor zorgen dat jouw aanval sterker is dan zijn verdediging.
Lukt je dat dan krijgt je tegenstanders sowieso geen countermogelijkheden.
Hij speelt 4-4-2 met een hele goede verdediging. Mijn 2 aanvallers kunnen daar niet tegenop iig... 1 winger is beter dan zijn backs, dus dat lukt me wel. Die vlieger gaat dus helaas niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ronald Koeman schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:30:
centrale verdediging en centrale aanval? :?
ja dat leek mij ook maar ik vroeg me af of midfield ook niet iets ermee te maken had misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Voor de effectiviteit van je tactiek maakt het niet zoveel uit lijkt me.

Maar om een wedstrijd te winnen moet je kansen creëeren en hoe beter je midfield ten opzichte van je tegenstander hoe meer kansen...

Beetje een n00b vraag hoor Loona ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 16:00

Quintus

Eg wel! Dus....

@Wubmastert
Uitdaging aangenomen

@Cupgeit
Op de Cup site staat geen logo bij mijn team. Dit klopt ook wel.
Als de je er trek in hebt wil ik het logo wel naar je mailen zodat je het kunt plaatsen.
Evenals het logo van mijn huisgenote.
Het hoeft niet hoor.

@All
TU pakte weer positief uit. +5/-1 vorm. +1 ervaring.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinkymichiel
  • Laatst online: 07-12-2022
*Barf*

Waarom is hattrick down!?

ik neem aan dat de transfers nu ook opgeschoven worden?

Canon EOS 400D + Sigma 17-70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Nu online
blinkymichiel schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:13:
*Barf*

Waarom is hattrick down!?

ik neem aan dat de transfers nu ook opgeschoven worden?
Die worden bij een break altijd verschoven, en waarom ze offline zijn staat er gewoon bij...

The site is down while we are making some fixes to solve the problem that have been causing trouble over the last few days.

Vrij duidelijk dus volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ronald Koeman schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 16:16:
Voor de effectiviteit van je tactiek maakt het niet zoveel uit lijkt me.

Maar om een wedstrijd te winnen moet je kansen creëeren en hoe beter je midfield ten opzichte van je tegenstander hoe meer kansen...

Beetje een n00b vraag hoor Loona ;)
mjah.. luiheid speelt troef vandaag @ me :P O-)

[ Voor 13% gewijzigd door Loona35 op 27-11-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doh, tis weekend.

Weekend = luiheid en niks doen

(Al gaat dat niet op met mijn studie :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:48
Royz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 13:48:
[...]

Hij speelt 4-4-2 met een hele goede verdediging. Mijn 2 aanvallers kunnen daar niet tegenop iig... 1 winger is beter dan zijn backs, dus dat lukt me wel. Die vlieger gaat dus helaas niet op :(
De beste manier om te zorgen dat hij geen counters krijgt is zorgen dat jouw middenveld minder goed is dan 't zijne, dan krijgt hij geen counters. En dan liefst een héél klein beetje minder, want daarna krijgt hij de counter-penalty op z'n balbezit, waardoor jij dan uiteindelijk met een minder middenveld toch meer balbezit (en dus kansen) kunt hebben, maar hij geen counters krijgt. En omdat je middenveld niet zo sterk hoeft te zijn kun je dus een andere linie (liefst je aanval) versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Site is up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Anakha schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 17:49:
[...]

De beste manier om te zorgen dat hij geen counters krijgt is zorgen dat jouw middenveld minder goed is dan 't zijne, dan krijgt hij geen counters. En dan liefst een héél klein beetje minder, want daarna krijgt hij de counter-penalty op z'n balbezit, waardoor jij dan uiteindelijk met een minder middenveld toch meer balbezit (en dus kansen) kunt hebben, maar hij geen counters krijgt. En omdat je middenveld niet zo sterk hoeft te zijn kun je dus een andere linie (liefst je aanval) versterken.
Hmmm i see, maar het verschil in middenveld is overdreven groot. Hij haalt thuis waardeloos (laag) en ik haal uit, zwak (laag). Misschien moet ik ook maar gewoon spelen, omdat de verschillen zo groot zijn? Hij haalt alleen goed in de verdediging, en dat wordt moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:05:
[...]

Hmmm i see, maar het verschil in middenveld is overdreven groot. Hij haalt thuis waardeloos (laag) en ik haal uit, zwak (laag). Misschien moet ik ook maar gewoon spelen, omdat de verschillen zo groot zijn? Hij haalt alleen goed in de verdediging, en dat wordt moeilijk...
om counters te stoppen heb je gewoon een goede verdediging nodig. Hij zal alleen winnen als ie extreem goede aanval heeft hoor. dus ik zou me gewoon concentreren op je eigen aanvallende kwaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hattrick is nog langzamer dan dat ik een bruine beer kan leggen, jonge jonge zeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De correcte term is 'trager dan dikke stront door een theezeef' just FYI :)

trouwens hier loopt HT prima hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ja vanmiddag was het even bagger maar sinds de downtime werkt de site weer prima :)

Hoo, tijd voor het nachttopic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YP: ik zag iets van 2x zwak en 6x rampzalig ofzo, is alweer materiaalman....

ik pak nog een duveltje en gooi er nog een dvdtje in en vergeet deze pull weer HEEL snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 02:34:
YP: ik zag iets van 2x zwak en 6x rampzalig ofzo, is alweer materiaalman....

ik pak nog een duveltje en gooi er nog een dvdtje in en vergeet deze pull weer HEEL snel
Kan niet pullen omdat ik al 50 spelers heb :(
Ik had gehoopt er vanavond 1 te verkopen, maar dat is dus niet gelukt grr
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.